121. Dotazník

29.6.2015 v Čtenáři 30

Napadá-li Vás otázka do příštích dotazníků, položte ji směle do diskuze… Děkuji!
Upozornění: Dotazníky nejsou určeny k recenzím na zboží, posuzování osob, webů apod. Nenahrazují e-mailovou poradnu, s osobními problémy se prosím obracejte sem

1. Jak vysvětlíš průběžné výsledky ankety „Jaké jste znamení?“ (pod květnovým Zápisníčkem)? Přece v průměru by mělo být každé znamení zastoupeno 8,3%, což mi říká selský rozum i matematika. Ale Vodnáři neuvěřitelně vyčnívají, 18,7%, což je minimálně 2-3x víc, než kterékoliv jiné znamení!

To já asi moc vysvětlovat nemůžu, protože výsledky anket pochopitelně nejsou v mé režii. Nicméně to odpovídá pověstnému období Vodnáře, ve kterém bychom se měli nacházet. Tak možná ti vodnáři se teď víc rodí, anebo se shlukují na Aluška.org.

2. Jak poznat, jestli má smysl něco zkoušet, vytrvat, snažit se dál i přes neúspěchy, anebo jít od toho, protože je nějak dáno, že to pro mě není a nevyjde to? (A co když to, o co se snažím, dosud nevychází, ale jinou možnost prostě nevidím?)

Mně se vždy osvědčilo kombinovat obyčejný selský rozum a intuici. Taky je potřeba vzít v úvahu, že člověk musí sám sebe vidět v reálném světle. Nepodceňovat, ani nepřeceňovat. A pak je poměrně lehké naložit si na záda to, o čem vím, že na to mám a že to zvládnu. Nastavuj si laťku vždy tak, abys ji dokázal překonat. Ani nízko, ani moc vysoko. A hlavně se nikdy nespoléhej na jiné lidi, jenom sám na sebe.


3. Jak jsi říkala že ,,Vesmír nezná slovo ne“ : Když říkáme že ,,nebudu doktor“ tak vesmír slyší ,,budu doktor“ (možná jsem to ale jen špatně pochopila, nevím). Když teda říkáme nemám peníze neměl by vesmír slyšet mám peníze?

Díky za trefný dotaz.

Tohle je špatně chápáno a narážím na to často. Nejde o slovo ,,ne“ a pak něco za tím. Jde o to, že VESMÍR NÁM DÁVÁ TO, NA CO ZAMĚŘUJETE SVOJI POZORNOST. A je jedno jestli to chceme, nechceme, jestli se toho bojíme, nebo si to jenom představujeme. Začneme vysílat energii, která se nám vráti zpátky.

O slovíčkaření opravdu nejde, ale je dobré tuto vědomost zahrnout i do modliteb, to znamená když o něco prosím, mluvím všechno pouze v konstruktivu a nepoužívám zápory. Pak je moje modlitba naprosto jednomyslná jak pro mne, tak i pro Vesmír.

A k tomu příkladu který jsi uvedla: Když říkáš ,,nemám peníze“, myslíš to tak, že jsi chudá. Stěžuješ si na nedostatek, tudíž vysíláš energii nedostatku. – A ta se ti vrátí, takže to bude ještě horší. Když chceš mít peníze, musíš myslet tak, že jich máš dost a být ráda za to jak jsi bohatá. A pak na tom budeš ještě líp, z Vesmíru bude chodit další podpora. Je to velice jednoduchý princip.

4. Taky jsi říkala že tohle už je několikátý matrix a něco o tom že temní andělé už novou šanci nedostanou, to ale zní jako by jsme pokaždé vyhráli. Jak to tedy je?

Pokaždé lidstvo prohrálo a nevysvobodilo se. Naposledy to skončilo atomovou válkou, kdy poslední přeživší zmutovali v opice. Tento svět je šestý a poslední v pořadí. Opakuje se stejný scénář, to je zblbnout lidi, rozdělit je aby šli sami proti sobě, kdo bude mít něco v hlavě toho zlikvidovat nebo postavit mimo stádo, aby se stádo mělo komu posmívat. Pak jim dát peníze a vzít veškerou moc, nakonec zavřít do ohrádek a do klecí a někteří za to budou ještě rádi… V ohrádkách už dávno jsme, moc a svobodu taky nemáme. Ale jsou tu vlivy, které ještě můžou zamíchat karty, to jsou například energie Bovis, které historie této planety doposud nepamatuje.

5. Co si myslíš o darování vajíček a spermatu?

Nesouhlasím. Pokud nemůžu mít děti, je pro to vždy nějaký důvod. A pokud bez toho nemůžu být, můžu přece zachránit nějakého sirotka. Opuštěných dětí je přece dost, kdyby si je všichni bezdětní rozebrali, nemusely by být dětské domovy.

Příroda ví kdy dát život a kdy ne, není dobré se do toho motat.

6. Máš nějaké rady co s oparem? Prý virus zůstává schován v nervových gangliích a vždy se opakovaně vyraší (potvrzuji, dělá se mi cca dvakrát do roka na nose na stejném místě), dá se ho nějak uplně zbavit aby to zabilo i ten virus přebývající v nervech?

Zajdi za detoxikačním praktikem a nech se přeléčit na herpetické viry. Pak budeš mít pokoj.

7, Co bys poradila člověku při rakovině jako podporu při chemoterapii (za předpokladu že člověk na chemo trvá a nechce se léčit alternativně)? Napadlo mě podávat chlorellu, tvaroh s lněným olejem, hodně červené řepy.. Co dál?

Pokud chodí na chemo, je zbytečné léčit přírodně, protože chemoterapie nikdy nikoho ještě nevyléčila a navíc kompletně zničí veškerou imunitu i tkáně, takže potom nemůžeš spoléhat na samoozdravné procesy těla. Ty totiž pak už nejsou. Chodit na chemoterapii je sebevražda a pokud dotyčný nechce přirozenou léčbu, je výsledek jasný. Co chceš radit člověku, který o to nestojí? První musí chtít on.

8. Zajímalo by mě, jak je to s náměsíčností. Jestliže skoro celou noc nevědomě astrálně cestujeme, pak se vrátíme do těla a mezi tím máme lucidní sny a klasické sny, jak do toho všeho zapadá náměsíčnost? To nás jako někdo „obsadí“ 😀 a jde s náma ven, nebo je to úplně jinak?

Domnívám se, že člověk chodí podvědomě a po paměti na místa, která důvěrně zná. – Stalo se ti už, že jsi šel k odpadkovému koši, zamyslel jsi se a místo toho jsi došel k prádelnímu a pak si říkáš ,, co tady dělám, já chtěl přece jinej koš“? – Podle mě to bude podobný podvědomý mechanismus. Jdeš prostě po zvyku.

Určitě nás nikdo cizí ve spánku neobsadí, nemusíš se bát.

9. Tarja, Anette nebo Floor (koho máš nejradši)?

Každou můžu za něco pochválit, ke každé bych mohla mít i nějaké drobné výhrady. Možná kromě Floor, ke které výhradu nemám. Všechny tři odvedly obrovský kus práce a všem třem jsem vděčná. Tuomas ví koho přibrat do skupiny a kdo se na ten post hodí a určitě vybírá perfektně. Každá z nich vnesla do hudby něco jiného, něco trošku svého a to dělá alba napříč časem zajímavější.

10. Jak se díváš na monádu (symbol principu Jin a Jang). Nevysvětluje to krásně smysl a nezbytnost zla i dobra? Je potřeba těch zlých, abychom mohli vzhlížet k těm hodným. A nejde aby byli všichni jenom hodní, stejně by byli hodnější a ti méně hodní. Navíc jsou tu duše, které si vybírají tresty za hříchy z minulých životů.

To je velice dobrý dotaz.

Princip ,,temnoty a světla“ v žádném případě nevnímám tak, že je nutné napůl zlo a napůl dobro. Co dělá člověka člověkem, co ho odlišuje od ostatních bytostí? – Právo a možnost volby mezi dobrem a zlem. Lidstvo si opakovaně vybírá zlo a podívej kam jsme se dostali. V tomto světě rovnováhu nikdo vidět nemůže, jak jsou lidé zlí.

A muset dostat občas po papuli, abych pak uměla ocenit když je na mě někdo hodný, to promiň, ale to je metoda cukru a biče, která se používá na primitivnější méně myslící tvory. Na některé lidi to možná může fungovat, když nemají dostatečný intelekt na to aby jim věci docházely samy, ale jsem přesvědčena že už je načase dostat se trochu dál, postoupit od tohoto odporného primitivismu směrem k rozvoji a intelektu.

Když si to vezmu na konkrétní lidi a třeba na sebe: I já mám možnost si vybírat mezi dobrem a zlem. Ale člověk přece nemůže být napůl dobrý a napůl zlý. Člověk má nějakou rezonanci, má daný charakter a na základě svého charakteru volí. Pokud je to křivák, bude volit destruktivně, pokud je ryzího srdce, bude volit konstruktivně. Nemůžeš svého kamaráda jeden den pohladit a druhý den mu píchnout nůž do zad a hájit se tím, že je nutné zakusit zlo, abychom ocenili dobro. Je to úplná krávovina.

Princip rovnováhy temnoty a světla ukazuje rovnováhu světa: Žena a muž, Světlo a den, Aktivita a pasivita, + -, Život i smrt, teplo a chlad, Ano a Ne. Jsou to protipóly, ale žádný z nich není ,,zlý“, nebo ,,špatný“. (V zimě sáňkuješ, v létě se opaluješ, ani jedno není zlé.)

Všechno se děje v rámci KOLOBĚHU, který je ve svém základu konstruktivní. Krásně to je třeba vidět na ženách a menstruačním cyklu, kdy se žena opakovaně dostává přes fáze světla/aktivity a temnoty/ztišení, pasivita, potřeba samoty. Ani jedna z fází není špatná. Mimochodem doporučuji knihu Rudý měsíc. Je tam toho o principu světla a tmy řečeno opravdu hodně.

Monáda je obecně špatně chápána jako princip dobra a zla. Ve skutečnosti je to princip SVĚTLA A TMY, což je životadárný duální princip, ze kterého vzniká život a díky kterému také existuje život. Obě poloviny jsou dobré a potřebné.

11. Máš možnost sledovat pokroky kvantové fyziky? Jejich zjištění a závěry se začínají v mnohém podobat duchovním závěrům.

Dostávají se ke mně články z těchto závěrů – i mi je lidé hodně posílají. Směju se tomu. To co lidstvo vědělo už před tisíci lety, teď vědci pomalu ,,objevují“ a často prezentují jako obrovský objev. Je to směšné a smutné zároveň.

12. Věříš v absolutní svobodu člověka? Co když si potom člověk svobodně vybere být omezeným materialistou a hloupou ovcí. Pak je jeho cesta stejně dobrá jako každá jiná.

Když je někdo omezený a hloupý, asi fakt nemá na výběr nic jiného, než být materialistická ovce, protože na pokročilejší vědomosti a úvahy zkrátka nemá intelekt. Takových lidí je… nic nového pod sluncem. Ale dobrá cesta? Opravdu? – Kdyby všichni šli s proudem, tak už nás možná pěstují v líhních, jako v tom Matrixu. Myslící a vzpurní lidé jsou bezpodmínečně nutní pro udržování alespoň nějaké minimální míry svobody, povědomí a hlavně pro POKROK. Blbá ovce ti nic nového nevymyslí, ani nevyřeší, takže to dobrá cesta určitě není. Kdyby všichni byli ovce, tak nejsou vynálezy, není elektřina, nejsou auta, není žárovka… každý člověk co kdy něco velkého v životě vymyslel a vytvořil NEBYL materialistická ovce, ale vizionář, filosof, zkrátka člověk s bohatým vnitřním světem! Zkusit něco jinak – ne tak jako všichni ostatní – je jediná cesta k pokroku a ke změně.

Kam dál:

• Kontakt: [email protected]

• Líbí se vám tyto stránky? Doporučte přátelům adresu https://aluska.org/

• Líbí se vám publikované články? Za pár dní vám může pošta doručit i knihy! – Podrobnosti ZDE

• Používáte Facebook? Pomozte propagovat tento článek a použijte prosím tlačítko ,,To se mi líbí“ níže pod reklamou, děkuji!

• Chcete mít přehled o videoaktivitách Alue na YouTube? – Můžete se přihlásit k odběru: ZDE

http://www.kramky.cz/alue/

Komentáře

Ikona diskutujiciho fluttershine 2015-06-29 08:21:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

K tomu, že vědci prezentují něco, co bylo už dávno objeveno jako velký objev – jo! Naprosto přesně! :D

Ikona diskutujiciho Dušan 2015-06-29 09:07:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

"Ale Vodnáři neuvěřitelně vyčnívají, 18,7%"

Ikona diskutujiciho BE 2015-06-29 09:19:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Páčia sa mi odpovedi na otázky č. 3,10. Tak to tiež chápem. Už som uvádzala i tu, že považujem za dôležitý v osobnom raste "moment rozhodnutia".  Slobodný nech je, začne to trebárs všímanim si i niekoľkokrát denne, uvedomovaním si čo chcem, ako sa rozhodnem. Potom možno príde zásadné rozhodnutie pre určitý typ situácií. A neskôr trebárs aj trvalý smer v konaní. – Spomínam si ako ma nakopol film "Amelia z Montmartu"

Ikona diskutujiciho Ameline 2015-06-29 10:31:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

K otázce desáté – já ti nevím, já přestávám věřit na zlý lidi, čím víc mě zajímá psychologie a čím víc se tou optikou dívám kolem sebe. Neříkám, co kdekdo dělá je otřesné. Ale jsou v tom původně prospěšné mechanismy, které zkrátka byly pokrouceny. Nedávno jsem měla takové období zájmu o poruchy osobnosti. Je to šílený, jede to podle perfektně dobré vnitřní logiky, kterou bys nevytkla sebesvatějšímu člověku, akorát ty vstupy jsou ohnutý a pak ten výsledek je v háji a v některých případech i nebezpečný pro okolí. Tohle se schoduje i s mým pozorováním. Budu s takovým člověkem trávit čas, pokud mě poškozuje? Ne. Odsoudím ho za to? Ne.

Ikona diskutujiciho Alue 2015-06-29 11:02:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[4]: Určitě máš pravdu, s tím souhlasím a taky si to uvědomuji. Ale neplatí to na všechny případy. – Třeba vysvětlit, proč se lidé mstí někomu za něco… Na tom žádný původní dobrý úmysl není.

Ikona diskutujiciho Mára 2015-06-29 11:45:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahojky, reaguju na otázku číslo 4 ohledně černých andělů, defakto Satana. já tomu pořád trochu nerozumím. Oni musejí 6x za sebou zničit lidstvo aby "vyhráli" ? A co se stane když teď vyhrají a co když prohrají? Díky moc za odpověď.

Ikona diskutujiciho Ameline 2015-06-29 11:54:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[5]: Hodně je o sebezáchově, což taky považuju za naprosto čistej motiv. Techhle smyček je víc, ale například dejme tomu, že "víš", že když přijdeš o tu fasádu, co nosíš, je po tobě. A ještě hůř, je to hrůza malého bezmocného dítěte, které se bojí, že je rodiče opustí a nechají samo zemřít. A zůstává nevědomá, jelikož ona sama je ohrožením. Nějaká slušnost pak jde stranou. Všechno ostatní jde stranou.

Ikona diskutujiciho sp 2015-06-29 12:09:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[2]:Spíše je to tím, že zde chodí nějaká osoba narozená ve znamení vodnáře a stále kliká při anketě…

Ikona diskutujiciho Asteracea 2015-06-29 12:33:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

ad dotazníková otázka 3. To je právě to,že lidé jsou zblblí knihou Secret,která vykradla Abrahamovo učení, ale to nejdůležitější, jak se manifestují přání, zamlčela-že vesmár funguje na vibracích energie, ne na slovech. Kdoví, jaká banda za masovým rozšířením Secret stojí.

Ikona diskutujiciho Asteracea 2015-06-29 12:38:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

To,že tu nejvíce chodí Vodnáři,je pochopitelné. Tohle znamení je velice alternativně zaměřeno. Vodnáři žijí na své krásné barevné duze. Proto i ve věku Vodnáře se v lidech probouzí více duchovna. Naopak tedy selský rozum říká, ze tu znamení nebudou zastoupena striktně matematicky:)

Ikona diskutujiciho Asteracea 2015-06-29 12:46:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

cirka před deseti rokama byla Nightwish má nejoblíbenější skupina a tehdy byli na fesťáku Masters of rock naživo ve Vizovicích. To bylo ještě původní seskupení s Tarjou. Od té doby, co jsem je zažila hrát naživo, už je v jiném seskupení nějak nemůžu pobrat.

Ikona diskutujiciho Asteracea 2015-06-29 13:08:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Pěkně vysvětleno. Ženy jsou v dnešní době více než psychicky deformované. Ženské přirozené měsíční fáze, mateřství atd., je zatlačováno jako obtěžující v dnešním testosteronovém světě dávající důraz na pracovní výkon a sexualitu. Všechen ten boj za ženskou rovnoprávnost-žena se nestala muži rovnou, ale stejnou a plodnost už není tak samozřejmou věcí. Přirozený rodinný cyklus de po 2.světové válce vypařil. Ženy odešly pracovat mimo domov, pro děti se zřídily školky, kroužky, družiny….

Ikona diskutujiciho Svatka 2015-06-29 14:39:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[5]: To se mi moc líbí,jak jsi to napsala,Aluško.Vlastně se s tímto potýkám celý život a hledám způsob jak radikálně odpustit.Občas si říkám,proč vlastně.Zaslouží si vůbec odpuštění někdo krutý,kdo se vyžívá ve svých záporných vlastnostech(dokonce to vypadá,že je na sebe za zlo,které napáchal náležitě hrdý)? Jak by bylo odpuštění snadné,když by ten kdo vám ublížil projevil lítost nad svými činy…

Ikona diskutujiciho Alu 2015-06-29 14:53:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj,

Ikona diskutujiciho Svatka 2015-06-29 14:54:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[9]:Ale ono to tam přeci je,akorát se tam slovo vibrace nahrazuje slovem pocit,že se to musí "procítit".Náhodou mě právě Secret obrátil život na ruby.A nejsem sama.Vlastně velké vlně lidí Secret pomohl.Osobně je pro mě Secret základní poučkou("slabikářem")Objevila jsem ho v roce 2008 a od té doby už jsem někde úplně jinde.Myslím,že je Secret vypracovaný záměrně tak srozumitelně(zjednodušeně)aby ho zvládl pobrat i úplný začátečník.Když se budu bavit s člověkem neznalým věci a vybalím na něho něco o vibracích,bude se na mne dívat přinejmenším jako na blázna,zatímco pocity jsou známé každému z nás.Možná právě to byl jejich záměr,aby to zvládla pobrat co největší masa lidí.Za ten kus úžasné práce si zasluhují velký dík a vděčnost,nezasluhují si hanění.Abrahamovo učení mám doma a začátečníkovi bych ho do ruky nedala.:)

Ikona diskutujiciho LenkaL. 2015-06-29 15:09:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[6]: tak to by me take zajimalo 🙂

Ikona diskutujiciho Alu 2015-06-29 15:18:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

No, teď mě napadly další dotazy-promiň:D..

Ikona diskutujiciho Luz 2015-06-29 16:18:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[12]:  Neidealizuj si moc minulé doby, žádná není dokonalá. Nutnost existenciální závislosti na manželovi a jeho výdělku (protože pro ženy práce nebyla nebo byla velmi špatně placená) taky přináší různé problémy pro ženy. Dnes je podle mě jedině pozitivní, že máme možnost volby. Mnoho žen by nebavilo být po celý život jen v domácnosti a nevyužít nikde jinde svoje znalosti a dovednosti. Kdo chce být v domácnosti, klidně může, pokud manžel vydělává dost, jen je třeba šetřit na stáří (neb nebude mít důchod, ale ty možná nebudou nic moc tak jako tak) a platit si zdravotní pojištění.

Ikona diskutujiciho Alue 2015-06-29 18:50:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[14]: ,,povídáš že každého kdo se bude snažit lidi informovat o pravdě elity zníčí či přetáhnou na svou stranu, proč jsi tedy v pořádku"

Ikona diskutujiciho Aneta 2015-06-29 23:00:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Aluško, kde jsi koupila ten dřevěný hřeben, o kterém jsi se kdysi zminovala? potřebovala bych typ 🙂

Ikona diskutujiciho Alue 2015-06-29 23:58:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[20]: Koupila jsem tento tady a jsem s ním moc spokojená. Je perfektně opracovaný a nekudlí: http://www.biooo.cz/hreben_z_bukoveho_dreva_s_kratkymi_kolicky_z_javoru_redecker-p-6130.html

Ikona diskutujiciho Mára 2015-06-30 08:59:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Mě se jednou o tom zmutování lidí v opice zdálo, ale bylo to už potom co jsem četl u Tebe že to tak bylo, takže to bylo nejspíš tím ovlivněný. No bylo to z prvního pohledu, takže je i možný že jsem to sám zažil kdysi :D Byly jsme někde v lese s nějakou skupinkou lidí, všichni jsme už měli pod kůží čipy a bylo to nějak tak že ten čip zařídil abysme nemohli mluvit ale jen vydávat zvuky jako opice, asi to nějak měnilo DNA, a vím že na obloze pluly jakýsi stroje podobný vzducholodím. Nebylo to moc příjemný. Prosím mohla by jsi napsat jak skončily i ostatní Matrixy a celkově k tomuto tématu víc prosím?

Ikona diskutujiciho Asteracea 2015-06-30 10:03:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[15]: Na Secretu pracovali Hicksovi, autoři Abrahamova učení, Secret se točil z jejich materiálů, proto jdou tam i ty emoce. Ale nakonec je produkční Rhonxa Byrne) vyškrtla, ve filmu nevystupují a ztratily se i ty vibrace… Jestli máš doma Hicksovy knihy, celé to ukradeno materiálu popisují v knize Peníze a zákon přitažlivosti (mimochodem jsou autiři i tohoto spojení). Původní nezcenzurovaná podoba Secret s Hicksovými byla na youtube. Možná je ještě dohledatelná.

Ikona diskutujiciho Asteracea 2015-06-30 10:15:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[18]: V jednom příspěvku nemohu obsáhnout vysvětlení přerodu společnosti vlivem raného lutherovského kapitalismu, myšlenkových proudů doby osvícenství, vznik občanské společnosti a vliv průmyslové revoluce. Situace je mnohem obsáhlejší. Omezila jsem předchozí příspěvrk alespoň na nejnutnější změnu, která pronikla do kolektivního nevědomí. Nic není černý ani bílý, žijeme v době, kdy si můžeme vybírat, jak poukazuješ a to je dobré. Otázka je nakolik si skutečně vybíráme dami za sebe a nakolik jsme ve vleku společenských mechanismů. Reaguju na tyto témata proto, že

Ikona diskutujiciho Petula 2015-06-30 15:41:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Pokud mě fascinuje nějaké zvíře a když ho vidím nebo si ho představím, až mě z toho mrazí nebo se mi zatají dech, popřípadě cítím hluboký klid, je možné, aby to bylo mé totemové zvíře?

Ikona diskutujiciho Alu 2015-06-30 19:27:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Jak silné je prokletí z rozbití zrcadla?Je možné se ho nějakým způsobem zbavit(nebo zmírnit) i po cca 2-3 letech?Čím větší zrcadlo tím větší prokletí?Je zrcadlo ve dveřích horší na průchod pro temné bytosti než volné?

Ikona diskutujiciho Milos Kovac 2015-07-01 07:52:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[5]:: Každý z nás má v sebe od vesmíru zakódovanú snahu o lepší život. Ľudia sa správajú podľa toho, na akej úrovni vedomia sa nachádzajú. Najnižšia úroveň je bojuj alebo utekaj. Taký človek nepozná a ani nedokáže pochopiť, že existuje aj iný spôsob ako si zlepšiť život, ako je získať pre seba niečo na úkor iných. Aj zvieratá na to aby prežili, tak zabíjajú, človek ale má ďaleko lepšie tvorivé schopnosti, ktoré takto bohužiaľ využíva. A bohužiaľ veľakrát takýto človek ani nemá záujem rozvíjať svoje vedomie a dostať sa na vyššiu úroveň a preto aj žije v prostredí, kde sa nič iné ani nenaučí.  K tomu by som ešte dodal to, že každý človek má v sebe božskú, alebo vesmírnu dokonalosť. Na to, aby ju ale aj dokázal využiť, tak sa musí dostať na ďaleko vyššiu úroveň ako je bojuj alebo utekaj. Na tej vyššej úrovni okrem iného pochopí aj to, že vesmír má všetkého dostatok a že pocit v ktorom sme naučený žiť, že zdroje sú obmedzené, že ak to vezme niekto iný, tak ja to už mať nebudem a podobne sú jedno z najväčších omylov v ktorom žijeme.

Ikona diskutujiciho Milos Kovac 2015-07-01 08:04:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

A ešte k otázke č.2: Neúspech v dosiahnutí našich cieľov alebo snov je iba vtedy keď sa toho vzdáme. Čokoľvek nás napadne, žeby sme to chceli spraviť, tak je to zároveň signál od vesmíru, že na to už máme pripravené všetky zdroje aby sme to dokázali. Ak sa nám to nedarí, tak je to iba signál, že sme ešte sa nenaučili tie zdroje používať, alebo sme ich zatiaľ vôbec nenašli. A teda že sa ešte potrebujeme niečo naučiť, aby sme svoj cieľ zvládli. Čo nám nie je dané, tak nás ani nenapadne, žeby sme to mali robiť. Nápady nie sú nič iné ako snaha vesmíru o tvorenie nových vecí, učenie sa a to všetko prostredníctvom nás. Vesmír v tej chvíli k nám hovorí, a to preto, lebo on vie, že na to máme zdroje a kapacity aby sme to dokázali.

Ikona diskutujiciho :) 2015-07-01 16:55:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

K 3. Konecne s tim nekdo prisel. Je to presne tak a kdyz ne u ostatnich tak aspon u me kazdopadne. Uz odmalicka jsem se hrala se slovy a vedela jsem ze jakykoliv motiv neco ziskat stacilo to cele znegovat. Vzdyt jen s vetou nechci mit maturitu ji mam a tak to mam s dalsimi miliony veci…je to divny, je to jety, nenormalni, stresteny a k nepochopeni avsak pro me to je uz prirozeny a hlavne ze mi to funguje. Protoze pozitivni myslenky u me vzdy zkrachovaly hotovou katastrofou

Ikona diskutujiciho micina 2015-07-03 18:27:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Znáš/chodíš na web Zvědavec.org? Co si o něm/o informacích na něm myslíš?

Napsat komentář: Milos Kovac Zrušit odpověď na komentář

Ikona moderatora

Moderovaná diskuze: Příspěvky se zveřejňují s časovou prodlevou. Pro účast v diskuzi je třeba, aby byl váš komentář v souladu s obecnými pravidly slušného chování a podmínkami používání stránek