137. Dotazník: Slovanské jazyky jsou nejkonstruktivnější na celé planetě! / DOPORUČUJI

20.1.2016 v Čtenáři 51

Napadá-li Vás otázka do příštích dotazníků, položte ji směle do diskuze… Děkuji!

Upozornění: Dotazníky nejsou určeny k recenzím na zboží, posuzování osob, webů apod. Nenahrazují e-mailovou poradnu, s osobními problémy se prosím obracejte na e-mailovou poradnu.


1. Jak jsi na tom s vlasy? Resp. s odrosty?

Dobře. Na podzim jsem to pořádně ostříhala a nechala to úplně být. Vlasy teď pár měsíců vůbec neřeším, nezkoumám… Teď co už to nejsou odrosty ale v podstatě půlka hlavy mě to tolik nedráždí, už jenom stříhám barvené konce. Na podzim mi dost padaly vlasy, ale hlavně ty staré barvené, takže konce jsou na tom hůř než v létě, ale je to jedno, stejně se budou stříhat. Tohle je fotka ze 4.ledna 2016, po umytí a učesání. Další zástřih plánuju na jaře, tak v dubnu.

2. Konstruktivní jazyky? Může mi to někdo osvětlit? Co dělá islandštinu konstruktivnějším jazykem, než je např. švédština?

Tohle je hodně důležitá a komplexní otázka, děkuji za ni. Islandštinu a švédštinu ti nevysvětlím, protože jsem tyto jazyky nestudovala, ale můžu vysvětlit základní obecnější problematiku:

Jazyk dělá konstruktivnější či destruktivnější jeho rezonance. Slovo a mluva vytváří určité vlnění, určitou energii, která na člověka působí, primárně na jeho mozek. A poté formuje jeho myšlení, energii, schopnosti, míru uvědomělosti, systém rozhodování mezi dobrem a zlem.

Je to stejný princip jako s hudbou, kdy diszonance, nelad a falešné zvuky člověku škodí a naopak melodická čistá harmonická hudba, speciálně ještě ve čtyřčtvrťovém taktu, je pro člověka velice konstruktivní.

Dokonalý příklad takové hudby co je na 4 doby, je tato skladba od Denean:


Denean – To the children

https://www.youtube.com/watch?v=EKB65n_LAjQ

Mimochodem skupinu Denean vám všem velice doporučuji, je to kvalitní a silně konstruktivní hudba… Hudbu bych mohla vysvětlovat ještě dlouho, ale tento dotaz je zaměřen na jazyky, takže téma hudby je zde pouze jako stručný příklad. A teď zpátky k primárnímu tématu:

Slovanské jazyky jsou nejvíce konstruktivní proto, že jednotlivé slabiky velice konstruktivně rezonují, když se vysloví. Navíc slovanský jazyk má určitou libozvučnou melodii. Nemluvíš pořád v jedné výšce, ale ty svůj rodný jazyk jakoby zpíváš. A pokud jsi někdy studovala jiný jazyk, tak určitě víš, že v každém jazyce je jiná melodie, která se během mluvení ozývá. My jsme například na melodii mluvené angličtiny měli už na základní škole speciálně zaměřenou hodinu, kdy jsme se učili ji zpívat/intonovat podle určitého vzorce. (Na youtube jsou o intonaci videa, třeba Tady, kdyby někdo nerozuměl co mám na mysli)

Tohle není náhoda, a není to jedno. Melodie konkrétního jazyku k němu patří a má významný podíl na tom, jak daný jazyk poté rezonuje s lidskou bytostí. Když jsem se například já ptala rakušáků jak jim čeština zní, potvrdili mi, že to je takové měkké ,,patata a jakoby zpívané“. Někteří si z toho dělali srandu 🙂

Hodně dělají i ,,měkké“ souhlásky, což jsou ty nad kterými mají češi diakritiku. V češtině je to například š ž č ť ň ď, slovenština má navíc velmi krásné měkkoučké l‘, které také velmi dobře a jemně rezonuje.

Opačný příklad destrukčního prvku v jazyku – použiju angličtinu – je slovo/prvek ,,The“. Nejdestruktivnější prvek v celém anglickém jazyce je toto speciální ,,d“. Nejde o stejně vyslovené D které říkají češi ,,dělat, domluvit, podat, podepsat“.

V anglickém jazyce je to ,,The“, které zní skoro jako ,,D“, ale při vyslovování se jazyk opírá o zuby a vznikne něco, co rezonuje úplně jinak, než D ve slovanském jazyce.

V angličtině se už na ZŠ učíme, jak správně anglicky vyslovit THE a R, což jsou úplně jiné zvuky než zná rodilý slovanský mluvčí a většině dětí trvá se to naučit, není jim to přirozené. ,,The“ ceděné přes zuby je pro člověka destruktivně rezonující energie. Proto rodilý mluvčí nikdy nebude mít tak konstruktivně stimulovaný mozek jako slovák, protože ho každý den ubíjí jeho vlastní jazyk.

Já vím, že my češi (a slováci) často remcáme na svůj původ. Že jsme takový malý záprtek v jakési kotlince, všechny velké národy se přes nás v historii valí jak velká voda, ani pořádnou armádu nemáme, věhlas po světě je už dávno ten tam, amíci ani pořádně neví že existujeme… ALE, my v té naší malé kotlince máme něco, co oni nikdy mít nebudou. Nejkonstruktivnější jazyk celé planety. Buďte hrdí na svůj mateřský jazyk, pěstujte ho, a milujte ho.

Umělé rozdělení čechů a slováků na dva národy, historická snaha zničit český jazyk, likvidace našich velkých podniků a umělé programování našich mozků že ,,jsme malí hloupí bezvýznamní svačinkáři/čoboláci a zbytek světa se nám jenom směje“, to jsou všechno cílené snahy elit nás zničit, protože oni nechtějí a nepotřebují takto konstruktivní národy, jako jsme my.

Proto nás likvidují zvenku i zevnitř, u mnoha čechů se jim to už povedlo, kdy češi nejsou rádi že jsou češi a naopak na čechy nadávají. Je to program, který byl vytvořen speciálně za účelem likvidace našeho národa!

Němci, Rusové a národy mluvící slovanskými jazyky jsou naděje pro kompletní lidstvo, MY JSME KLÍČ. Naše energie a naše jazyky nám v tom velice pomáhají. Amerika se může jít zakopat.

Ještě v návaznosti na nedávno vydaný skvělý článek s rozhovorem Tomáše Keltnera bych dodala, že na planetě Zemi NEEXISTUJE silnější kombinace, než uvědomělá spirituální moudrá žena s modrýma očima, která ještě navíc mluví slovanským jazykem (případně rusky nebo německy). – Tyto ženy chce systém zlikvidovat na prvním místě, proto nám sem také cpou arabáše.

Češi a slováci ale nejsou jediný národ, který se likviduje cíleně zvenku i zevnitř. Na měnce nasadili falešného Hitlera a zkonstruovali předem domluvené hrůzy, které se děly a poté doaranžovaly tak, jak se to elitám hodilo. Protože německý národ byl pro elity nejnebezpečnější z nejnebezpečnějších. Nyní němce podvědomě nenávidí celý svět, aniž by dnešní potomci za cokoliv z minulosti mohli. To jim bere mnoho síly. Stejné snahy jsou vyvíjeny i na Rusko, ale Rusko je velice silná země, kde se to nedaří a dnes díky Putinovi už nikdy ani nepodaří.

A nyní si položte otázku, na kterou byste s tím co víte už mohli najít odpověď sami: ,,PROČ se po celém světě globálně propaguje a implementuje angličtina?“

Není to náhoda, není to pouze tím že je to jednoduchý primitivní jazyk který se zvládne naučit v podstatě každý kdo chce. Je to jazyk, který oslabuje energetický potenciál člověka, jeho mozek a jeho myšlení. Pokud by se podařilo zavést po celém světě NWO a všem národům vnutit angličtinu, přišli bychom o mnoho ze své síly. Svoji sílu máme sice v genech, ale to co s nimi vibruje a co je povznáší, je náš konstruktivně rezonující jazyk. Rozšiřování a vnucování angličtiny lidem je jedna z kolejí, kterou je možné silně oslabit a posléze i zničit slovanské národy, které jsou pro elity trnem v oku.

Jejich výhoda je, že uskutečňují hned několik plánů naráz a ničí nás hned na několika rovinách. Vyučují angličtinu a všude ji po nás požadují, šoupou mezi nás arabáše + černochy a přesvědčují nás o tom jak jsme bezcenní. Geniálně vymyšlené, co říkáte?

3. Četla jsem tady, že když se dítě v břiše skenuje ultrazvukem, může to způsobit homosexualitu. Když někdo měl nemocné srdce a museli ho ultrazvukovat fakt často a hodně, tak co ještě mu může hrozit?

Ultrazvuk poškozuje kompletní tkáně plodu, hlavně mozek. Z takto poškozených tkání vzniká celá řada oslabení nebo onemocnění… Různé druhy rakoviny (To jsou případy dětí kterým je jen pár let a už mají nádory nebo leukémii, ale děti to mají dnes i z mobilů a wifin co jim září doma nonstop. Takže všechny rakoviny nejsou pouze z ultrazvuku.), mentální poruchy typu aspergerův syndrom, autismus, či různé lehčí formy poruch typu dysgrafik, dyskalkulik, potíže se soustředěním, poruchy myšlení.

Snížená schopnost chápat, učit se, rozumět psanému slovu, poškozené spirituální schopnosti, snížená empatie. Generace která byla ultrazvukovaná a dnes chodí do školy má údajně dnes hodiny POROZUMĚNÍ PSANÉMU SLOVU v českém jazyce, protože děti dnes čtou knihu a nerozumí tomu co je v ní napsané.

Navíc je ultrazvuk pro dítě velmi bolestivý, kdo by neměl bolesti, když ho smaží zevnitř jako v mikrovlnce a nemůže nikam utéct? – Týrat děti už v lůně matky byl speciální plán, který se tomuto ďábelskému systému podařilo nastolit.

A běda matkám které ještě mají mozek a nechodí na ultrazvuky: ,,To jsou nezodpovědné pološílené krkavčí matky“, kterým se budou dělat problémy jak jen to půjde. A hlavně strašit… strašit strašit strašit. Veškerý systém ultrazvuku je jen o programu strachu. – ,,Co když se náhodou něco stane“ – Ale ono se stane, právě díky tomu, že se dítě v lůně takto poškozuje.

4. Asi bys o tom kdyžtak napsala na blog… Ale potkalas ještě někdy od dubna 2012 Jaroslava Duška?

Nepotkala. Nedávno ho potkal jeden můj známý v restauraci, když jel za mnou na návštěvu. Hned po příchodu to oznámil… Záviděla jsem mu jako blázen… Blázen do Jardy.

Komentáře

Ikona diskutujiciho Tina 2016-01-20 01:17:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ako je na tom Taliančina? Nemala som ju veľmi rada, no vždy keď som ňou hovorila mi znela spevavo a zlepšila mi náladu. Nikdy som tomu nerozumela. A keď som prepla do angličtiny okamžite mi išla nálada dolu. Vždy to bolo veľmi cititeľné.

Ikona diskutujiciho sycho 2016-01-20 07:58:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

ad 2. Hmmmm, hmmmmmm, hmm, hmmmmmmmm… Souhlas i nesouhlas :). Cestina a slovenstina jsou moc hezke jazyky a slovenske mekke l' je proste k zulibani ;).

Ikona diskutujiciho Věra Ledvinová 2016-01-20 08:26:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj Alue, pokud stojíš o setkání s Jaroslavem Duškem, je téměř pravidelně 1x měsíčne v Řevnicích, v čajovně Cherubín. Viz: http://www.cajovnacherubin.cz/program/setkani-s-jaroslavem-duskem-/ Byla jsem tam už 3x a je to moc hezké setkání i povídání. Na závěr se Jarda s každým účastníkem pozdraví a obejme. Doporučuji! Měj se fajn, Věra

Ikona diskutujiciho lenka f 2016-01-20 08:48:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

To o těch jazycích jsi moc hezky napsala. Já za sebe můžu říct, že i když se o angličtině třeba říká, že jí zvládne každý – tak mě nešla. Já jsem se jí nikdy neučila, je mi 43 let a na základce jsme měli ruštinu (ta mi šla i maturovala jsem z ní) a na ekonomce jsem měla francouzštinu 4 roky (ta mi taky šla, měla svá jasná pravidla daná, ale maturovat jsem si z ní netroufla, proto ta ruština a maturovat z matiky to nehrozilo u mě). Angličtinu jsem měla asi 3 měsíce v zaměstnání, kdy jsme to mohli zkusit, kdo jsme chtěli, ale pro mě to nebylo to pravé ořechové. Těch strašně moc významů co se zařadí pod jedno slovo, těch dost věcí, které jde říct jednou větou nebo obdobnou větou mi nevyhovuje. Nejradši bych měla na jeden význam jedno slovo, aby to bylo pořádně pestré. Nějak mi to nešel uchopit ten jazyk a tak můj zájem o něj i vyprchal. Moje kolegyně v práci má 11 letou dceru a ta na základce bojuje s angličtinou, prostě jí nejde. Hrozí jí z ní čtyřka, ale z němčiny, kterou se tam učí jako druhý jazyk má 1-2. Ta jí jde. Tam jsem říkala kolegyni, že to bude mít Terezka podobný asi jako já. Prostě jí ten anglický jazyk nesedí.

Ikona diskutujiciho Dozaj 2016-01-20 09:39:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Tak konečně vím,proč nemám rád angličtinu.-) Díky

Ikona diskutujiciho Indiria 2016-01-20 10:32:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Aluško můžu se prosím zeptat, jak je to se španělštinou? Je to také destruktivní jazyk jako angličtina? Děkuji moc za odpověď

Ikona diskutujiciho Alue 2016-01-20 10:35:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho anet 2016-01-20 11:43:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Alusko jen jedna technicka, němčina by mela byt germansky jazyk a ne slovansky :-)

Ikona diskutujiciho Alue 2016-01-20 11:47:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[8]:  Jistě.

Ikona diskutujiciho Gray 2016-01-20 12:11:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Angličtina mi vždy z neznámého důvodu dělala problémy. Naopak taková japonština a spol., kde se při psaní znaků používá spíše pravá hemisféra mozku protože co znak to symbol slova a tudíž je to spíše kreslení než psaní… to mi kupodivu říká mnohem víc. :D

Ikona diskutujiciho iriska 2016-01-20 12:35:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Jaký význam má čtyřdobý rytmus? Jsou liché nepravidelné rytmy známé třeba v bulharské (či arabské) hudbě destruktivní? Řekla bych že asi ano, protože člověka jakoby zneklidňují a jsou asymetrické.

Ikona diskutujiciho iriska 2016-01-20 12:40:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Jo, k angličtině, není nad to komolit anglickou výslovnost, mě tak štve že angličtina je všude, že ačkoli jsem nadaná na jazyky a mám hudební sluch, ingliš prostě nebudu vyslovovat jak se to učí, ať mi vlezou na záda. Veri gút! :D

Ikona diskutujiciho Alue 2016-01-20 12:52:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[11]:  No že modré oči má původní rasa je asi takové maximum co jsem ochotná napsat na internet. Zbytek nauky už by byl pro lidi příliš kontroverzní.

Ikona diskutujiciho Vojta 2016-01-20 13:40:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Díky za odpověď, je pravda, že slovanské jazyky zní opravdu pěkně, taky se mi hodně líbí finština, to je pro mě snad nejhezčí jazyk na světě. Jinde je ale tolik nesrovnalostí, že se do dá brát jen jako názor, než jako fakt. Říkáš, že "the" je vysoce destruktivní zvuk. Islandština má stejné THE jako angličtina, má dokonce v abecedě svůj znak, který se používá u fonetických přepisů angličtiny (ð). Jako jazyk zní jako kdyby sis dala do pusy brčko a začala foukat do vody, moc zpěvné mi to nepřijde. Nejlepší je ale to, že čeština má THE taky, zkus si říct třeba slovo zádrhel nebo druhý (cokoliv co má v sobě dr) a poslouchej, co vlastně vyslovuješ. Říct tam stejné D jako ve slově "dát" prostě nejde, zní to hodně divně a nepřirozeně, klidně si to zkus.

Ikona diskutujiciho veselávčelka 2016-01-20 14:36:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Slyšela jsi někdy o genofondu lidstva, který se má udajně nacházet někde v himalájích? a o lidech kteří jsou v jeskyních v asii ve stavu samadi třeba i několik tisíc let? co si o tom myslíš?

Ikona diskutujiciho Hanka 2016-01-20 15:06:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

S tím ultrazvukem je to koukám celkem průšvih. Teda hlavně pro mýho bráchu, ten má asi ty problémy s učením kvůli tomu, jak často ho díky tomu srdci skenovali.

Ikona diskutujiciho Myšák 2016-01-20 15:14:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Do dalšího dotazníku: Můžeš rozdělit na konstruktivní a destruktivní i různé typy dřeva, z buku, jatanu, lípy nebo břízy. Např.: Bříza vysoce destruktivní, páč do bílého kmenu zasahují černé "flákance", lípa vysoce konstruktivní, jelikož lze z ní vařit čaj. :D

Ikona diskutujiciho Jan 2016-01-20 15:46:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[13]:…pro ty co chodí na tyto stránky a na prvopodstatu jistě ne,tak tě prosím,napiš kontroverzní článek o původní rase a jejich modrých očích..Děkuji

Ikona diskutujiciho Reda 2016-01-20 17:24:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Můžu se zeptat, kdy si Vás mimozemšťané odvezou zpět na domovskou planetu?

Ikona diskutujiciho Milan 2016-01-20 17:25:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Aluško, hezky si popsala základní myšlenku naší mluvy, hlavním základem je právě podstata možnosti přesně definovat myšlenku správnými slovy pro její zpětné definování, to některé jazyky neumí, čínština má třeba tolik slovních spojení a znaků, že si je stěží i učený jazykověd pamatuje, čeština je přímo jednoduchá pro správný popis myšlenky, ikdyž si sami vnášíme do našeho krásného jazyka strasné ale opravdu příšerné destruktivní prvky – přímo zlozvyky… hlavní a nejpoužívanější je slovo "TO" používá se kdekoliv, sice chápeme o co jde ale říkat pokaždé nebo i na někoho "to je Milan" je absolutní jazykový nesmysl, sdělujeme pouze jen jak je dotyčný človíček brán jako neurčitá věc – jen nějaké "TO", pokouším se velmi dlouho namísto "TO" využívat potenciálu jazyka a popsat zkutečně danou věc či človíčka, přeci je daleko hezčí při představování cizí osoby sdělit větou "kráska po mé levici se jmenuje Markétka" nežli zjednodušené "to je Markéta" bereme "to" již normálně avšak v základu "to" v našem jazyku takovýto význam nemá a už vůbec nemá mít takovouto důležitost, tento prvek zná velmi dobře angličtina kdy se "to – this" používá jako základ, leč k jednomu slovu existuje snad tisíc výkladů… jsou zde další destruktivní prvky třeba vnášení cizích slov a počešťování, proč bych měl psát manager když mohu napsat manažer a každý ví o co jde, zajimavé je také nářečí, další kapitola jazyka českého, nemohu tvrdit likvidace jazyka přesto některé slovní spojení třeba ostraváků-brňáků či hanáků mají likvidační potenciál pro jazyk…  Opravdu mne mrzí, jak mladiství ťukají esemesky do founů jaksi bez smyslu češtiny, přitom náš jazyk není ani tak složitý, pro cizince možná protože využíváme nespočet souhlásek, samohlásek a jiných hlásek což je pro nás občas podobně složité se toto znovu učit jak se naučit křovátštinou, leč většina základů je jednoduše pochopitelných, vídávám i od dospelých postarších spojení třeba "jdu na objed""jdu v nedely""opjet je us pjekne"…   Ksakru jsme češi tak mluvme česky…

Ikona diskutujiciho Ayeri 2016-01-20 17:32:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Kdykoliv čtu něco o tom, jak jsou modroocí lidí uvědomělí, tak se opět ježím – jako kdyby ostatní byli horší… No nic, už mlčím.

Ikona diskutujiciho Jarek Van Ek 2016-01-20 17:39:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Aluško, moc krásně napsané.

Ikona diskutujiciho Lily 2016-01-20 18:37:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Jaktože je němčina také tak dobrá? Je to germánský jazyk, stejně jako zminovaná angličtina a slovanským jazykům se vůbec nepodobá. Tak se ptám, proč tedy ona? 🙂

Ikona diskutujiciho Atrej Ystma 776 2016-01-20 19:04:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ooo moc děkuji za tento dotazník! Mohu se zeptat, jestli je třídobá hudba (valčík) tedy nějak horší než ta čtyřdobá a jak to? 🙂

Ikona diskutujiciho ddd 2016-01-20 19:35:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj Alue,ted koukám na zprávy a vidím , že ruší povinne očkování dětí.Konečně přiznali,že očkování není tak důležite a

Ikona diskutujiciho Alue 2016-01-20 19:45:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[17]:  Kompletní příroda funguje na bázi konstruktivní energie. Jediná potřebná destruce je při rozkladu zemřelého organismu. Tvoje otázka tudíž postrádá jakýkoliv smysl a bříza rozhodně destruktivní není.

Ikona diskutujiciho Hanka 2016-01-20 20:04:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho Irčulie 2016-01-20 20:19:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Alue, co si myslíš o tomhle systému, za kolik let nás systém zničí/zotročí, kdy prohrajeme tenhle Matrix znova, protože si nemyslím, že je moc uvědomělých lidí, kteří by to mohli zvrátit. Děkuju

Ikona diskutujiciho Alue 2016-01-20 21:32:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[28]:  Na to bych radši neodpovídala…

Ikona diskutujiciho Přemek 2016-01-20 22:46:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[21]: Tak to dopadá, když se dětem od mala nečte a nevypráví. Nezískávají přirozenou cestou znalost vazeb mezi slovy a jejich významů.

Ikona diskutujiciho Fred 2016-01-20 23:27:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Opět moc hezké Aluščiny odpovědi. Je to dobrý tah, Dotazník rozčlenit podle témat. Při pročítání toho dnešního ve mně vyvstávaly přibližně tyto obrazy:

Ikona diskutujiciho Fred 2016-01-20 23:38:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho Aťa 2016-01-20 23:55:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Aluška, v nasledujúcej prednáške sa hovorí to,čo píšeš aj ty.

Ikona diskutujiciho Alice 2016-01-21 08:18:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj Aluško, chtěla bych se zeptat do dalšího dotazníku:

Ikona diskutujiciho Myšák 2016-01-21 10:13:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[26]: Ty vole (není myšleno jako urážka), dělala jsem si srandu. :D Myslela jsem, že když uvedu příklad, tak to pochopíš, ale i jsem trochu pochybovala, že to zveřejníš. ;-)

Ikona diskutujiciho LenkaL. 2016-01-21 13:38:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Co pro nás znamenají lidé z povrchu? Napadlo mě, že se o nás můžou zajímat pouze proto, že je nějakým způsobem ohrožujeme na životech – vzhledem k tomu, co se ted děje. Nebo je to dualita, jako př dobro x zlo. Jakože my žijeme v matrixu a oni ne?. AŽ Matrix skončí, znamenalo by to sjednocení? ( nedej bože zotročení ). Tomáš Marný ted psal, že Matrix skončí , přesněji psal " Jsem rád, že brzy tahle dekadentní doba pro lidstvo konečně končí. Dekadencí skončily veškeré velké říše a MATRIXY. " Jaký je na to tvůj názor? Napadlo mě, že podobnou otázku si dávala Laurejovi :). Díky.

Ikona diskutujiciho Alue 2016-01-21 14:01:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[36]:  Nedávala. Ale do dotazníku to zařadím, i když se na to nebude dobře odpovídat.

Ikona diskutujiciho Irčulie 2016-01-21 20:13:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ok, nevadí osobně si myslím, že to bude brzo, ale dobře. Ještě by mě zajímala jedna věc.. – pokud se elitám povede zavést ze zákona to, že budeme muset mít všichni čipy na celé planetě (což je dost zlé, protože jak si jednou psala, seberou nám tím duši a budeme jim navždy sloužit (?) pokud to dobře chápu) není už lepší spáchat sebevraždu, protože se sice propadneme do astrální nicoty, bude nám hodně zle, ale je tu pořád šance, odvrátit 10 lidí od sebevraždy a tím pádem získat právo na život znova. Možná to zní hloupě a podle tebe fakt na hlavu, ale zajímal by mě tvůj názor. Protože jak mile nás očipujou bude zle. :-(

Ikona diskutujiciho ifka :-) 2016-01-22 20:25:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Co si Alu myslíš o Kolským supervrtu ?

Ikona diskutujiciho A. 2016-01-22 22:10:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Nezařadila jsi článek do rubriky…

Ikona diskutujiciho Atrej Ystma 776 2016-01-23 15:49:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[24]: A pokud jsou tři doby zakomponovány jako trioly do čtyřdobého rytmu, např. v případě swingu https://cs.wikipedia.org/wiki/Swing_(hudba) https://www.youtube.com/watch?v=XUW18xkq8CQ ? 🙂

Ikona diskutujiciho Irčulie 2016-01-23 16:49:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Napadla mě ješte jedna otázka. Myslíš, že Slenderman doopravdy existuje? Mohla bys nám o něm něco říct, jak se bránit apod.?

Ikona diskutujiciho Laco 2016-01-23 19:45:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Súhlasím o dôležitosti  zvukoch v slovanských jazykoch https://www.youtube.com/watch?v=2hoqfTCsHew. Vypustením 9-tich písmen z pôvodnej abecedy Slovania prestali používať konštruktívne zvuky,čo znamenal krok späť u našich predkov. Nepoznali otroctvo, mali volené kniža.Doporučujem od 9-tej min. Slovanské gény v Nemecku, Škandinávii atď. sú na http://www.tajnedejiny.sgo.sk/?p=185

Ikona diskutujiciho Anon 2016-01-24 15:58:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Viem, že si už nejakú dobu vegetariánka, ale zaujímalo by ma – premýšľala si aj nad prechodom na vegánstvo? Myslím kvôli tomu všetkému, čo sa deje v mliečnom priemysle a čím všetkým si zvieratá musia kvôli našim syrom, tvarohom atp. prejsť. Je pravda, že pre človeka ja najvhodnejšia a úplne postačujúca čisto rastlinná strava?

Ikona diskutujiciho kolkobudeszit 2016-01-24 22:24:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ďakujem za informácie, ktoré sa presne zhodujú s mojimi v desiatkach ročných pozorovaní. Potešili ma. Som rád, že som sa dostal k Vášmu článku. Ultrazvukové štúdie sa robili  a je pravda, že už malá energia spůsobuje problémy. Presne mi to vysvetľoval už nebohý odborník. Ako to znesie dieťatko…? Neviem i keď zmenšii intenzitu, neviem nakoľko dnes, ale oproti na začiatku používanej už 4x nižšia mala negatívne účinky. Na vplyv jazykov na charakter člověka som prichádzal postupne. Důležité sú i rozprávky, ktoré sa rozprávajú deťom. Slovanské sú o tom ako zvíťazí pravda nad lžou, dobro nad zlom. Cigánske rozprávania podľa štúdií – ako cigáň dobehol gadža, arabské semitské-ako chytrák prechytračil iných chytrákov… Vnútorný charakter odhaľujú správne. Anglické sú aké? Nemajú tradíciu, pretože sú vytvorení z nás traumami a zmenou jazyka! Preto mi znela agličtina ako vyjadrovanie postihnutých detí, ktoré sice všetko chápali, ale nevedeli správne zvukovo vyjadriť slová, ale v ich duší cítiť traumu i smútok. Rovnako ako Angličania, tiež ešte horšie GP Holanďania, ktorí žiadnu základnú hlásku nevedia povedať čisto! A to nie je náhoda. Ak chcete vytvoriť národ, ktorý má byť pomocník obetníkom-otrokárom schopný vraždiť, zotročovať iných – musí byť z pranároda- schopných Slovjenov a zároveň musíte im skaziť matky a reč, aby nepoznali nič ľúbezné. Dokonca im aj tie slová vyjadrujúce nehu, lásku odnímete i slová vyjadrujúce čistotu-duševno-duchovné vlastnosti objektov! Napr.: cnostná, deva, diva, spanilá… stupne zdrobnelín a stupne citovej lásky napr, okrem mama,mamulienka, mamička,…  okrem dievča, dievčatko,dievčinka,dievočka… okrem chlapec,chlapček,chlapčiatko… a najmä slová, aby vnútorne-duchovne nevyjadrovali pojmy jazyka,  musíte ich meniť obloženinami zvonka slov – duchovný význam prechádza čisto na materialistický! Jazyk takto formuje ľudí. Nevedia vyjadriť ľúbosť k živým, neživým ani k sebe, ale trpia tým syndrómom, čo vedie k citovým extrémom i k afektívnemu vyjadrovaniu. A kompenzácia nasleduje v odovzdávaní citu hudbe, náboženstvám, zvieratám… Matky im nedajú lásku ani systém v internátnych anglických "školách"- tie ako nasledovník "kláštorov" – tie ako nasledovník-"tór" (staroslovjensky ohrád), kde prevychovávali našich predkov už pred 4000 rokmi obetníci viď. A. Horák "O Slovanech úplne jinak". Ak ľudia sami nie sú naplnení láskou, nemajú, čo odovzdať, sú len vykonávateľmi s mozgom, čo stále hľadajú, čo nedostali! Preto krásne i Kórejské rozprávky rozprávajú o národe, čím býval (napr. Víla z hory Kumkang, a Polynézania…) Obetníkom sa podarilo hnusným sposobom diskreditovať predtým čisto konštruktívnu Slovjenskú bielu rasu. Ešte im aj poslúžila ako otrokári i otroci!!! A doležitú úlohu pritom zohrala zmena reči i zmena významu zvukov slov (napr.: áno na ne gréčtina atď.) Ak podĺa Harameina musí byť fungujúci gravitačný stroj v rezonancii s 12 tónmi, aby fungoval – teda zvuk priamo ovplyvňuje, kontroľuje funkčnosť zariadení, musí ZVUK  rovnako vyjadrovať "funkčnosť" biologických systémov, keď je preukázaná rovnaká zákonitosť biologických systémov vo vzťahu k vákuu. A najma ak vieme, že voda uchováva všetky informácie-rezonancie a my sme 70% voda! Áno reč je vyjadrením DUŠEVNÉHO stavu človeka i národa. A zdá sa, že i potom musí mať vplyv na fyzično! Indikuje stupeň konštruktívneho, alebo deštruktívneho na tom najzásadnejšom duševnom stupni člověka. Ovplyvňuje vývoj člověka. I napríklad  zmenu osobnosti v dospelosti ak žijete mimo domov, rovnako ako osobnosť ovplyvńuje vyžarovanie cudzieho prostredia,ľudí…   Žiaľ postihnutý svojou rečou ťažko určí svoju diagnózu a preto diskusie s nimi nikam nevedú! Preto sa vracajme k múdrosti predkov, k zákonom RITA vedy.sk, k čistote v tele a v duši a k boju za slobodu.

Ikona diskutujiciho Alue 2016-01-25 11:03:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[46]: děkuji za výborný komentář.

Ikona diskutujiciho Janicka 2016-02-06 06:18:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj Alue, dakujem za nadherne posolstvo o nasom lubeznom jazyku. Zijem v zahranici a velmi mi chyba to nase roztomile tralalala … Rada by som sa dozvedela viac – preco je nemcina tiez konstruktivny jazyk?

Ikona diskutujiciho áťa 2017-10-26 10:34:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Pokud jsou slovanské jazyky nejkonstruktivnější, proč mluví na povrchu německy?

Ikona diskutujiciho Alue 2017-10-26 10:48:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[49]:  to by mě taky zajímalo

Napsat komentář: Alue Zrušit odpověď na komentář

Ikona moderatora

Moderovaná diskuze: Příspěvky se zveřejňují s časovou prodlevou. Pro účast v diskuzi je třeba, aby byl váš komentář v souladu s obecnými pravidly slušného chování a podmínkami používání stránek