160. Dotazník: Dá se věřit českým masmédiím?

16.7.2016 v Čtenáři 54

Napadá-li Vás nová otázka do příštích dotazníků, položte ji směle do diskuze… Děkuji!

Upozornění: Dotazníky nejsou určeny k recenzím na zboží, posuzování osob, webů apod. Nenahrazují poradnu, s osobními problémy se prosím obracejte na e-mail.

8. Ahoj Alue, souhlasíš s ruským zákonem o „zákazu propagace homosexuality“? Ty příběhy jsou vážně otřesné, člověk který je jiný je tam šikanovám, ve škole se učitelé otevřeně hlásí k tomu že by se takový lidi měli odvážet někam za Ural, pokud někdo udělá něco homosexuálovi není tak trestaný a v očích hodně lidí je to hrdina…Samozřejmě jsou i vyjímky ale tohle je většinový obraz společnosti.Ti lidé za to nemůžou jak se narodily. Žena v rusku je dobrá jenom pro domácnost a děti. Vůbec žádná menšina včetně židů tam není tolerována prostě křesťan a hotovo… S ruskem jsem sympatizovala hlavně kvůli tobě a té neustále propagandě proti němu ale takové věci už přehlížet nemůžu.

Je nutno pochopit, že Rusko je obrovská země, v různých regionech se dějí různé věci, však jsou tam dodnes vesnice, kde lidi nemají ani elektřinu a tam bude i jiná mentalita. To je stejný případ, jakoby se v Rusku propagovalo, že slováci jsou opičáci, co ani neumí normálně mluvit svým vlastním rodným jazykem a jako důkaz by se používalo video Tukabel… Nebo jednomu ruskému učiteli ujela pusa a hned se napíše, že učitelé to hlásají, řekl to ale někde jeden člověk…. Takhle skutečně média pracují, není to zveličený příklad, mám velmi dobré známé u českých médií a nevěřili byste vlastním očím, jak se tam vytvářejí zprávy.


Proto když vidím nebo čtu zprávu pocházející z hlavních médií, beru to tak, že v daném médiu vyšla taková zpráva, ale neberu to tak, že se to skutečně odehrálo, jak je mi tímto médiem prezentováno, protože to jen málokdy odpovídá skutečné realitě.

Vždyť já mám sama osobní zkušenost mediální manipulace s časopisem Blesk a Týden:

Ti první se mě zeptali ,,Umírá, co ty na to, jak s tím žiješ?“ – Já řekla: ,,Umírá od mých šesti, musela jsem se s tím naučit nějak žít, vím že to jednou přijde a budu to muset ustát.“ A v Blesku pak vyšlo: ,,Prosimtě neumírej!! Vždycky strašně brečím, když slyším jak zvrací!“ – Nikdy se mi neomluvili.

Týden pro změnu napsal, že podnikám na živnostenský list své mámy, která už v té době byla nějaký ten čas v jiné dimenzi. Nikdo od nich se mi neozval, aby si ověřili, jestli ten článek co připravují je pravda, protože účelem nebyla pravda, účelem bylo manipulovat veřejnost!!

A to že zemřelá osoba neodpověděla na jejich e-mail považovali jako důkaz, že se odmítá bavit!! 😀 Chápete? – To je jako když přijdete k hrobu a děláte interview s nebožtíkem a pak napíšete, že je všechno pravda, protože vám na to nic neřekl!! 😀 😀 😀 –Nečtěte Týden a nekupujte ho. Píše to skupina naprostých idiotů, kteří píší sra*komety na objednávku a VŮBEC si neověřují, co tisknou a dokonce za to ani nepřebírají zodpovědnost!

Také se mi nikdy veřejně neomluvili, právník mi doporučil se v tom nerýpat, že to beztak mají dobře ošetřeno proti podobným případům, aby si mohli psát co chtějí. – Takže se mě pak neptejte na zprávy v médiích, když mám takové zážitky.

Dneska už nemůžete věřit vlastně ničemu, noviny snesou absolutně všechno… A když o sobě občas něco čtu, nestačím zírat, co si média všechno vymýšlí. A to jsem tady, v Česku, jsem v dosahu, kdokoliv se mě může zeptat a ověřit si… Takže manipulace přes média se děje, děje se ve velkém a věřit mainstream zprávám je velký nerozum, stanete se obětí jejich propagandy.

A média ráda převezmou hlavně kuriozity, zejména když mohou poplivat Rusko, protože my jsme vlezdoprdelky pro Ameriku a jsme odtud řízeni, zejména naše média. Proto se využívá jakákoliv příležitost, aby se mohlo Rusko démonizovat.

Že je tam uzákoněn zákaz propagace homosexuality a pedofilie, mě vůbec nepobuřuje. Tady u nás se to všem neustále cpe, neustále jsme masírováni homo reklamou, v Rusku vás tím prostě nebudou v médiích obtěžovat a v soukromí ať si dělá každý co chce, to je jeho věc. Vůbec by mi nevadila společnost, kde na mě nevyskakuje desetkrát denně článek nebo video o tom, jak je super být homosexuál a jak jsou nepochopení…

Rusko dělá dobře, že netoleruje menšiny. Když jsi v cizí zemi, máš se přizpůsobit zdejším zvykům a zákonům a netvořit stát ve státě. Když se přizpůsobit nechceš, spakuj se a jdi zpátky dom… Podívejte se, jaký je tady bordel, kam jsme dopracovali s podporováním menšim. Už tu stojí mešity, přesně jak řekl kardinál Judas.

https://www.youtube.com/watch?v=21-tivfVbNQ

https://www.youtube.com/watch?v=stTX0TfrJRg

https://www.youtube.com/watch?v=cknHut9rHB4

Plán likvidace Evropy se plní na 100%, ale Rusko se tomuto plánu brání, takže se v médiích démonizuje. Každý zdejší vlastenec, který chce zachovat své tradiční hodnoty, musí tady držet hubu krok a zákryt, jinak se pokutuje, zavírá, ruší weby, obviňuje z rasismu… Ale že ony ,,menšiny“ jsou absolutně rasistické vůči nám, to nikomu vůbec nevadí, hlavně že my musíme držet hubu. Jsme odmalička domestifikováni, abychom cenzurovali svoje názory a báli se otevřeně něco říct proti menšinám, protože právě takto se uskutečňuje plán elit. Rusko je silné právě proto, že této masáži nepodléhá.

2. Je něco špatného na tom, že mám ráda zrcadla? Dřív jsem si to nemyslela, ale od doby, co čtu Tvůj blog o tom více přemýšlím.. A když bych se teda chtěla jednoho velkého zrcadla zbavit a dala ho k popelnici, nebo do sběrného dvora, je více pravděpodobné, že ho rozbijí. Váže se pak stále ke mně z toho rozbití kletba, nebo už ne? Děkuji za objasnění.

Člověk, který se má rád a který se sám sobě líbí, určitě má rád zrcadla, protože v nich vidí pěkného člověka. Na tom nevidím nic špatného, ani divného.

Pokud máš doma zrcadlo, které ti doma dělá problémy a chodí přes něj duchové do baráku, můžeš ho odnést do sběrného dvora, pokud ho pracovník rozbije, problém se týká jeho a ne tebe. Jinak ho můžeš něčím zakrýt a schovat na půdu, nebo nabídnout někde k prodeji. Pokud ti ale žádné problémy nedělá, klidně ho nech tam kde je. Mysli ale na to, že nemáš mít nikdy velké zrcadlo v místnosti, kde spíš. Na chodbě je to v pořádku.

3. Vytváří se vzhled člověka na základě jeho povahy a chování, nebo je tomu naopak? Nebo je vzhled daný už při narození? ← možná zní dost triviálně, ale přemýšlím nad tím už asi půl roku.

Vzhled odpovídá tomu, jaký jsi uvnitř. To je třeba důvod, proč spousta lidí stárne do krásy. V obličeji se začnou ukazovat jejich zkušenosti, moudrost a nadhled, které člověk časem získává…. ale ne každý. Kdo se narodí jako blbec, jako blbec i umře a na věku v tomto případě nezáleží.

4. Dobry den, Alusko. Prosim Te, jak je to s Tajemstvim (The Secret)? Na jakychsi strankach jsem narazila na tvrzeni, ze je to „New Age“, malem az satanismus. Predem moc dekuji za odpoved a preji krasny den.

The Secret se snaží lidem přiblížit základy ze Zákonů Vesmíru, podle mě je to dobrý film pro začátečníky, protože se na tom dá pak dál stavět. Kdo říká, že je to satanismus, bude pravděpodobně náboženský šílenec, který ten film ani neviděl, nebo nemá intelekt na to, aby tyto základy pochopil.

5. Když je rozkvetlá zahrada, všude samý kytičky a ted se vezme sekačka. Jsem si představila ty víly, jak sedí na lístkách a čekají až je ta sekačka sejme. Co si o tom myslíš?

Vílu nic ,,sejmout“ nemůže, protože je to duch, který nemá fyzickou podstatu. Přesto přírodní bytosti před přístroji a jejich hlukem utíkají.

6. Jaky je tvuj nazor na laserovou operaci oci?

Někdo říká že to nepomůže, protože se to časem zase zhorší a někdo je s tím spokojený a říká, že mu to pomohlo… Já na to žádný názor nemám.

7. U těch palmových listů jsem slyšel, že věštec potřebuje pro výklad znát jméno dotyčného, kterému dělá výklad. To znamená, že potřebuje znát jméno a příjmení, nebo jenom křestní jméno. Co když si někdo jméno změnil, tak má dát to současné, nebo to minulé, se kterým se narodil?

Pokud si vyžádá celé tvé jméno, nebo pokud bude chtít předem znát jiné podrobnosti o tvém životě, je to 100% podvodník, který jenom využívá pověsti dobrých vykladačů a neměl by sis u něj nechat nic dělat.

Skutečný vykladač potřebuje pouze první písmeno křestního jména a otisk palce, podle kterého najde svazek. Ženy dávají levý palec, muži pravý. Nic dalšího nepotřebuje. Doplňující otázky se kladou až do nalezení svazku, aby se identifikoval konkrétní list, který ve svazku patří k tobě.

Já dávala na výkladu písmeno K. Byla jsem na vážkách, normálně bych dala A, ale nakonec jsem si řekla, že to je jméno co mi dali rodiče, měla jsem ho 16 let, doteď je v papírech, kdežto na A jsem posledních 7 let a jelikož mne K přivedlo k A, dala jsem K… Snad to někomu dává smysl. Jiným bych také doporučila dávat jméno první, protože je to výchozí stav, od kterého se odvíjí to další.

8. Ty třeba neplánuješ vlastní přednášku pro své čtenáře? Třeba za deset let?

V minulosti jsem si to plánovala a malovala, ale asi je na čase si přiznat jednu zásadní věc: Jsem introvert, společnost mnoha lidí je pro mě stres, nedělá mi dobře a být středem pozornosti je pro mne v podstatě za trest. Takže dělám to, co mi jde, pro co mám přirozeně vlohy a netlačím se do pozic, které patří spíše exhibicionistům, kteří si to umí i užít. Je možné, že za deset let (jestli tady ještě budu) se něco změní, ale zatím to tak moc nevypadá, protože moje ochota dělat ústupky a přetvařovat se že něco zvládnu když vím že nezvládnu, se postupně snižuje. Stejně tak jako potřeba exhibovat.

9. Co si myslíš o hypnóze?

Nic. Nemám s ní zkušenosti a nezabývám se tímto oborem. Vím jenom to, co vykládají jiní.

Komentáře

Ikona diskutujiciho Franta 2016-07-16 11:18:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj, nebylo by pro tebe lepší koupit si vlastní doménu návštěvnost máš solidní a na to jak je dlouho tak si myslím že za tu 1000 ročně se to nezblázni určitě se ti to vrátí.. ale tahle z toho peníze mají akorát oni..

Ikona diskutujiciho Alue 2016-07-16 11:20:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[1]:  Doménu mám koupenou už 7 let a jestli myslíš hosting, tak nový web už se staví necelý rok, akorát díky neschopnosti mých spolupracovníků stále není hotovo. Ono to není jakože si prdneš do sáčku a je to…

Ikona diskutujiciho Anchor 2016-07-16 12:57:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Kdyby náhodou na světě existovala většina homosexuálů, která by zakázala propagaci heterosexuality, jistě by to heterosexuálům včetně tebe nebylo příjemné. Jako jo, pro lidi sexuálně orientované nějak je jistě aspoň trochu zvláštní si číst či sledovat něco o lidech orientovaných jinak, ale že by se vyloženě muselo zakázat o nich dát najevo veřejnosti…

Ikona diskutujiciho Renata 2016-07-16 13:10:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Teraz  citam knihy SARA I.II.III. od Esther a Jerry Hicks/Sara je introvertna dievcina,   skolacka a spozna mudru sovu Salamuna/, neviem preco som si pri hlavnej hrdinke Sare spomenula na teba Aluska, prave vcera vecer :D A dnes este aj toto foto pri clanku zverejnis, to je ozaj sila :D

Ikona diskutujiciho Verča H. 2016-07-16 13:26:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj Aluško, chci se Tě zeptat na Tvůj názor na pohádku/příběh Kráska a Zvíře. Nemyslím teď nějaké konkrétní filmové nebo knižní zpracování. Myslím příběh samotný. Už je to pár let co jsem si tento příběh děsně moc zamilovala, a cítím, že to pro mě má nějaký hlubší smysl, něco mě na tom moc přitahuje. Ani nedokážu říct co.. nevím ale,jestli je to dobře nebo ne. Ráda bych se Tě zeptala, jaké poselství v sobě tento příběh nese, ať už je dobré nebo zlé? Jak to vidíš Ty?

Ikona diskutujiciho Alue 2016-07-16 13:27:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[3]:  Nevím jestli píšeš obecně, nebo na mě, ale třeba já osobně patřím k těm, kterých je úplně ukradené kdo koho miluje a kdo s kým co dělá. Ale vadí mi, že denně narážím na materiály o homosexualitě i když je nehledám, neustále se to všude řeší a skutečně se cítím být bombardovaná. Dokonce ani tady nemám klid, pořád tady někdo píše o homosexuálech, nebo se ptá jaký mám na ně názor. Byla bych ráda za nějaký plugin nebo filtr, který prostě nebude zobrazovat materiály na tohle téma, protože jsem toho fakt překrmená.

Ikona diskutujiciho Anchor 2016-07-16 13:49:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[6]: Njn, evidentně máš nějakou netušenou zvláštní schopnost přitahovat materiály o homosexualitě! Tak ti přeju, aby se ti to přestalo dít, abys získala trochu z mé schopnosti na ně skoro vůbec nenarážet (jen jednou za uherský rok se mi to "podaří") a hodilo se ti to do normálu! 🙂

Ikona diskutujiciho Liw 2016-07-16 13:52:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Já to ale nemám z médií ale od kamarádky která v rusku žila.Stačí se zeptat kohokoli kdo byl jen pár km od Moskvy a nestačíš se divit co se tam děje a jak tam lidé žijí, nepostrádají tam luxus ale základní lidské potřeby.To rozhodně není obraz pár míst v rusku-jak už jsem psala jde o většinový obraz společnosti.Obdivovt je za to že tě šikanují když věříš na víly?Že když nejsi křesťan tak tě tvá rodina zavrhne?Já nemám úctu klidem kteří ti nutí své přesvěčení i když s ním nikomu neubližuješ.Jinak pokud všude vidíš propagandu není to vina homosexuálů. Prostě moc sleduješ média.Vyjdi ven a uvidíš jak se mají věci doopravdy a češi nejsou moc tolerantní, stydím se že lidé nemůžou překousnout že je nikdo jiný i když to jim samotným nijak neubližuje.To je můj názor

Ikona diskutujiciho Aťa 2016-07-16 14:03:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Súhlasím s Aluškou,aj mne je jedno, kto s kým a kde a kedy,ale tiež narážam hlavne na články o homosexuáloch,akoby existovali len oni. Dokonca mám pocit,že sa v médiach propagujú úmyselne, akoby to bola tá najsprávnejšia vec,byť homosexulál a mali by sme nimi byť všetci.

Ikona diskutujiciho Alue 2016-07-16 15:07:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[8]: Taky jsem měla známého co projel Rusko na motorce a říkal, že mimo Moskvu je strašná chudoba a vesnice, kde si lidi ještě tahají shnilej zub kombinačkama 🙂 – Takže je těžké se bavit o Rusku, protože je to spíš Moskva a zbytek. A jestli mají lidé v chudých vesnicích zastaralou mentalitu, za to přece nemůže vláda :-/

Ikona diskutujiciho Renata 2016-07-16 16:09:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

EU sem "na povel" niekoho tlaci same hnusarny, u nich su tie uchylne pochody vseliakych individui ulicami akoze normalne a chcu to aj tu, netreba im ustupovat , nech ziju doma ako chcu,ale na ulici ich nepotrebujem vidiet ako kreatury zrichtovane, nemusia nato z kilometra upozornovat aki su "jedinecni" a uz vobec nie vychovavat deti. Uz si zacinaju presadzovat v Nemecku prava aj pedofili a to je uz ozaj privela, ved Nemcom to nevadi, ze stary uchyl , co privandroval zije v byte s 6 manzelkami, najmladsia ma 6 a 18 rocna uz 2 deti vo veku 5 a 6 rokov a este hlasi, ze vsetky si vzorne plnia "manzelske povinnosti", skoro som sa dovracala, bol o tom clanok aj fotky /neviem odkedy je v nemecku pedofilia povolena../ len tomu ustupujme a zachvilu nas prevalcuju vseliaki naruseni ludia pedofili, nektofili, zoofili , … hlasiaci sa o svoje prava a este detom v skolach zacnu masirovat mozgy, ake je to normalne.

Ikona diskutujiciho Alue 2016-07-16 16:11:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[11]:  :( Podej prstíček a sežerou tě celou i s rukou.

Ikona diskutujiciho fred 2016-07-16 17:00:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[5]: v této "pohádce" je popsáno, jak funguje nevědomí ženy (Animus) a možný postup, jak ho žena může integrovat do své osobnosti.

Ikona diskutujiciho Mára 2016-07-16 17:36:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[6]: Ahojky, já taky nikde na žádný materiály o homosexuálech nenacházím ani sem nikde dřív nenacházel. Teda mimo záměrně hledaných lesbických erotických videí :D a na propagaci pedofilie jsem teda nikde nenarazil nikde a nikdy. Snad jen když před několika lety měla na karnevalu v Riu na čele průvodu nebo kde tancovat ta devítiletá holka a všichni držkovaly že je na to moc malá a tak.

Ikona diskutujiciho Anchor 2016-07-16 17:53:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[11]: Ale no tak, tady v ČR jsou všichni proti tomu, aby si pedofilové, nekrofilové a zoofilové mohli dělat co chtějí.

Ikona diskutujiciho zdeněk 2016-07-16 19:44:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj alue, mám dotaz na křišťál. Jaké má využití křišťál se hroty na obou stranách? Koupil jsem si křišťál a přehlédl jsem, že má dvě špice (nojo, co mají lidi přímo před očima nevidí,že). Ta druhá špica není uplně ukázková, je skoro až ulomená ale náznak tam je. Jediné odlišné co jsem si na něm všiml je to, že když ho chytnu do ruky tak "pichání" začnu cítit asi až po minutě.

Ikona diskutujiciho Helena M. 2016-07-16 21:07:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Alu,mně to přijde divný.V hudebních videoklipech jsou podprahové zprávy ,že máme zavrhnout Ježíše a opovrhovat Bohem,ale náboženství je přece satanismus.A proč byli za světové války kněží zavírání,když jsou oni posli zla.

Ikona diskutujiciho Alue 2016-07-16 21:13:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[15]:  Problém je, že Vatikán už oficiálně vydal omilostnění pro všechny pedofilní kněží… Jako ,,rýl" a není to ani nová věc. Takže už se to DĚJE. A fascinovalo mě v té době, že se o tom moc nemluvilo, přitom je to dost zásadní problém a v podstatě přiznání toho, co víme jenom my co jsme do kostelů chodili.. že jsou to všechno úchyláci a palidi.

Ikona diskutujiciho NikolaRehakova 2016-07-16 21:31:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ráda bych věděla, jak mám skutečně pohlížet na číslo 13, protože toto číslo všichni známe jako to, kterého bychom se měli obávat (ale já to tak neberu). Naopak jsem se i dočetla, že je to číslo pro posvátné ženství (13 lunárních cyklů za rok), což je dost zajímavé. Ale nevím, jestli nemají illumináti také nějakou spojitost s tímto číslem a jestli si ho nevykládají jinak. Zajímá mě to, protože jsem se narodila 13. 7. 1998  (rok 1307 – proběhlo vyvraždění templářů, a pak skryté ďáblovo číslo v roku narození – zajímavé datum pro narození :D). Tak se jenom ptám, jestli nemáš vlastní výklad čísla 13, protože různých popisů andělských čísel, numerologie..  je na internetu spousta, ale nějak mi to stále nestačí.:D Moc děkuji za odpověď :))

Ikona diskutujiciho Anchor 2016-07-16 21:53:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[18]: No milost mít můžou, tu dává papež i vrahům, ne? :/ Jako lidi to jsou, no, strašní hříšníci, p*asata, ale jsou to lidi…

Ikona diskutujiciho Anchor 2016-07-16 22:00:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[18]:  A taky mě čistě teoreticky napadá, že je více než logické, že v církvi (a na školách, mezi vedoucími na letních táborech, v kroužcích…)  je větší koncentrace pedofilů – ať už těch, co se drží na uzdě, nebo těch druhých nebezpečných: když chtějí s objekty svého zájmu, s dětmi, aspoň trochu trávit čas, tak je to pro ně nejlepší profese. Takže se pak člověk nemůže divit, že jich je tam jako naseto. :/

Ikona diskutujiciho Anchor 2016-07-16 22:23:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Jo a o tom, že papež dal milost pedofilním kněžím, se píše jen na europortalu (http://euportal.parlamentnilisty.cz/Articles/10901-papez-frantisek-podporil-pedofilni-kneze-a-devianty-je-to-ohavnost.aspx), což je konspirační web a v tom článku se píše, že byly prokázány úzké vazby mezi homosexualitou a pedofilií, což je nepravda jako Brno a ještě různé, jistě nejen pro mě, zpátečnické a pobuřující názory! Navíc autor to má jen v nadpisu a dále to nerozvádí, neupřesňuje, je to jen strhující a zavádějící nadpis! Ještě jedna stránka o tom píše, ale jen ve formě odkazu na tento článek na europortalu! A na anglicky hovořících stránkách to nikde není! (hledejte "pope mercy for pedophile priests" = papež milost pro pedofilní kněží)

Ikona diskutujiciho strako 2016-07-17 00:34:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

K tým homosexuálom – žil som rok v Rusku a nepovedal by som, že je to tak hrozné. Väčšina rusov síce nemá rado tú ideu, ale sú s nimi v pohode, ak sa na verejnosti nechovajú neadekvátne, to nemám rád ani ja, ale takisto to nemám rád ani u heterosexuálnych párov. Áno, nájdu sa tam ožratý náckovia, ktorý keď vidia homosexuálov, tak ich hneď idú zmlátiť, ale taký sa nájdu asi všade.

Ikona diskutujiciho mariankosnac 2016-07-17 03:06:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Čo hovoríš na tento dotazník, vyplníš to? Sú tam otázky o sexe, či považuješ imigráciu za obohatenie, či máš dôveru v politikov, políciu, školstvo, či sa plánuješ zúčastnit protestu proti vláde, proste taký prieskum ako na tom ovečky sú.

Ikona diskutujiciho Mára 2016-07-17 07:09:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[15]: On taky ale není pedofil jako "pedofil".

Ikona diskutujiciho dsfegewg 2016-07-17 09:22:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[18]: Jaké omilostnění?

Ikona diskutujiciho armag 2016-07-17 09:22:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ad 10. Je to tak. V rusku je něco jiného Petrohrad, Moskva a několik dalších velkoměst a vesnice s několika stovkami obyvatel, kde není žádná infrastruktura.

Ikona diskutujiciho Alue 2016-07-17 09:33:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[22]:  Je to pár let a články o tom byly, pravděpodobně byly smazány, pokud už nejdou dohledat… jako všechny zásadní zprávy, které mají omezenou životnost alá ,,řekli jsme vám, to že jste neposlouchali je váš problém."

Ikona diskutujiciho Hanka 2016-07-17 11:32:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho dsfegewg 2016-07-17 11:47:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Nic jako "dát milost" v církvi neexistuje.

Ikona diskutujiciho :) 2016-07-17 13:04:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Nikde nenachazim o homosexualech nic, kdyz nam neco vadi o to vic si to pritahujeme a venujeme tomu pozornost, takze kdyz me to nezajima, tak si toho trebas ani nevsimnu. Ale nevim ani o jedne takove reklame a propagaci. A jsem na netu neustale. Neco jineho je kdyz se te na to furt nekdo pta, to je pak jasne, ze ti to prijde jako kdyby se to furt resilo…Co znam homosexualy, jsou vpoho, jsou jiny a pulka zen by chtela takovyho heterace povahove doma. Proc jsou i muzi na muze nikdo nevi, bud z tech ultrazvuku apod nebo jim to uz bylo dano do vinku abychom se naucili tolerovat jinakost, anebo je to z obojiho. K Rusku, si myslim ze je tam kultura a vse silene, nechtela bych se tam dostat, asi jako UK. Putin mi je znacne nesympaticky, vyhlizi jak jesterka prejeta valcem. Takovy z toho mam ja pocit. Ohledne pedofilu apod..Nikdo nejsme v jejich kuzi a urcite to neni nic prijemneho, takze se nam to lehce rika a odsuzuje, ale co bychom delali my v takovych chvilich, nikdo nevime. Je i dost pripadu kdy se ti lide radsi zabili nez by sahli na dite…kdo nezazil, tak si to co se v tom cloveku odehrava nikdo neumi ani predstavit. Mnoho z nich ani neni pri smyslech a trebas si ani nepamatuji ze neco takoveho provedli. Mnohym ani leky nezabiraji a tudiz si myslim, ze je namiste aby se vymyslelo neco co jim to ulehci, ale zaroven ani neublizuje nikomu jinemu pokud to lze.

Ikona diskutujiciho Marie 2016-07-17 13:08:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj Alusko, co si myslíš o homeopatické medicíně?

Ikona diskutujiciho Aťa 2016-07-17 13:21:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Nie je všetko zlato,čo sa bliští,tak ani vymoženosti západu a aj naše nie sú výhrou.Dá sa bez nich žiť a ľudia sú zdravší a komunikujú spolu. Mne otec rozprával ako bolo dobre,keď bol on mladý,ako bolo veselo a ako sa všetci spolu bavili,bez telky, bez elektriky. Večer sa vždy zišli mladí v jednom dome,niečo porobili, porozprávali sa, zaspievali si,kde sa dalo aj zatancovali…tak si myslím, podľa jeho rozprávania, že aj zaostalosť ruského vidieka môže byť na prospech celej ich krajine,proste je to uhol pohľadu, vidím, čo chcem vidieť. Písala som si s jednou devou z Volgogradu a chcela odo mňa gumové čižmy do dažďa. Poslala som jej a ona mi poslala svoju fotku, všade okolo nej sneh a ona mala obuté tie gumové čižmy. Boli jej jedinné alebo sa jej tak páčili? Páčili sa jej.

Ikona diskutujiciho Moudrávrba 2016-07-17 17:30:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[2]: Nový web máš hotový během dne. Zvládla by jsi to klidně i sama. Na hosting pod svou doménu nainstaluješ WordPress, no a v administraci WordPressu   nainstaluješ šablonu.

Ikona diskutujiciho Alue 2016-07-17 21:33:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[34]:  Práce nestojí na tom, že by nešel přesunout obsah. Práce stojí na tom, že web musí být FUNKČNÍ a bez chyb. Ty si to fakt představuješ jak Hurvínek válku. Už na tom dělal regiment lidí, ale moudrávrba by to měla za jeden den komplet hotové a dokonalé… určitě!  Kdes byl celou tu dobu když sháním lidi na tu práci, když je to tak jednoduchý a hned hotový?

Ikona diskutujiciho Moudrávrba 2016-07-17 22:30:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[35]: Tak pokud ti práce stojí na tom, že se odstraňují chyby a web se optimalizuje, aby byl funkční, tak bych řekl, že tě někdo vodí za nos. Přece když si nainstaluji WordPress na hosting pod doménu, tak už snad funkční je. Nebo ne? Ledaže by ti ten web předchozí programátor nějak sprasil. Pak to, ale nemá cenu opracovat a hledat chyby v Html kódech (je to drahé, programátor něco přehlédne atd.), ale rovnou nainstalovat znovu, což ti na Stovkomatu udělají za 150 Kč, nebo bych ti to klidně i já udělal za tu cenu.

Ikona diskutujiciho Alue 2016-07-17 22:38:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[36]:  Bingo, probíhá reinstalace.- A ne, wordpress není dokonalý, hotový a podle toho co potřebuješ, hned jak si ho nainstaluješ….Pochop, že mně není 15, já potřebuju web na úrovni a ne nějaký prd, to se  pak nemusím ani stěhovat.

Ikona diskutujiciho Fellien 2016-07-18 14:56:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Já média vůbec nesleduji a ani jim nevěřím. Ale mám hodně oblíbených seriálů na které koukám, mám ráda různé detektivky a takové ty policejní seriály (ne přímo detektivky) ale samozřejmě vím že je tam spousta věcí přitažená za vlasy. Ale sem tam se podívám i na nějakou romantickou pakárnu :D. Filmy a seriály sleduju většinou na notebooku, protože televizi nemám a koukám na ni tedy jen když jsem u rodičů a zrovna běží oblíbený seriál.

Ikona diskutujiciho Verča H. 2016-07-18 23:39:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[13]: Děkuji Ti za odkaz na video 😉 …teď už VÍM.

Ikona diskutujiciho ahoj 2016-07-18 23:52:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho jirik 2016-07-19 09:23:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

To je pochopitelně skandální závěr pro věřícího člověka-křesťana, chápajícího Bibli jako Bohem inspirovanou svatou knihu, které on plně důvěřuje. Zde ho čeká volba: je lepší sladká lež nebo hořká pravda? Myslíme, že vždy je lepší pravda.

Ikona diskutujiciho H. 2016-07-19 09:41:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[3]: Naprostý souhlas.

Ikona diskutujiciho Petr 2016-07-19 10:59:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj, co si myslíš o skupině na Slovensku, která si říká "Lovci šarlatanov" a co si myslíš o tomto rozhovoru s nimi -  http://www.startitup.sk/rozhovor-s-lovcami-sarlatanov-su-homeopatika-ucinne-alebo-je-za-nimi-len-dobry-biznis/ ?

Ikona diskutujiciho Dolar 2016-07-19 14:44:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Souhlas

Ikona diskutujiciho Míša 2016-07-19 21:00:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Hezká elfka 😉

Ikona diskutujiciho Luz 2016-07-19 21:28:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[8]: Nejen byt krestan, ale je dulezite byt specifickym typem – pravoslavnym. Neco jsem cetla nedavno, ze i jina krestanska odvetvi tam jsou utlacovana a omezovana. Proste jako za dob cara statni nabozenstvi – a to je spatne, nabozenstvi ma byt svobodne a ne vnucovano statem!

Ikona diskutujiciho Alue 2016-07-19 22:30:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[46]: Nedávno jsem četla zajímavý názor na homosexuály, co si stěžují na nedostatek podpory od státu atd. Že jsou pro stát tzv. ,,slepá vývojová větev a stát je především pro rodiny, takže jaképak výhody?"

Ikona diskutujiciho Luz 2016-07-20 06:58:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[47]:  Ono to neni, ze by nebyly hetero pary, ktere chteji adoptovat. Ale jsou tam uredni obtize. Treba adopci blokuje rodic, prestoze sam si svoje dite k sobe nevezme.

Ikona diskutujiciho dsfegewg 2016-07-21 15:46:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[47]: Problém je v tom, že většina děti v dětských domovech rodiče MÁ, ale ty rodiče o ně sice nemají zájem, na druhou stranu adopci nedovolí. Problém nikdy nebyl v tom, že by málo lidí chtělo adoptovat děti, naopak, i heterosexuálních sezdaných žadatelů je spousta. Takže ne, povolení adopce homosexuálům v tomhle vůbec nepomůže.

Ikona diskutujiciho Karel Novotný 2016-07-24 12:44:00 Odpovědět

Napsat komentář: dsfegewg Zrušit odpověď na komentář

Ikona moderatora

Moderovaná diskuze: Příspěvky se zveřejňují s časovou prodlevou. Pro účast v diskuzi je třeba, aby byl váš komentář v souladu s obecnými pravidly slušného chování a podmínkami používání stránek