161. Dotazník: Proč dobří lidé tolik trpí a zlí se mají dobře?

25.7.2016 v Čtenáři 28

Napadá-li Vás nová otázka do příštích dotazníků, položte ji směle do diskuze… Děkuji!

Upozornění: Dotazníky nejsou určeny k recenzím na zboží, posuzování osob, webů apod. Nenahrazují poradnu, s osobními problémy se prosím obracejte na e-mail.

1. Alue prečo sa vačšina dobrých ľudí má zle a zlí ľudia dobre? Prečo je to naopak že tí dobrí ľudia vačšinou trpia a zlí sa tu majú tak dobre?

Pokud bychom vyškrtli elity, které mají smlouvu s ďáblem a zaplatily za svůj přepych duší, nebo pokud bychom vyškrtli případy, kdy se třeba narodí postižené dítě, prostě když vyškrtneme tyto extrémní situace a vezmeme si normální obyčejnou populaci… Tak já s tímto tvrzením nemůžu souhlasit.

Důvod, proč se někdo má špatně je ten, že si prostě z nějakého důvodu nedokázal život zařídit podle svých představ, případně nebyl schopen si ho ukočírovat tak, aby nespadl do nějakého průšvihu.

Když se dívám na lidi kolem sebe nebo v minulosti, tak vlastně všechny zásadní a vážné problémy, které se řešily nebo řeší, měly v počátku svého vzniku nějakou konkrétní chybu a tou chybou byla lidská hloupost, nezodpovědnost, lehkomyslnost, nebo vyloženě zlá povaha, co toužila jiným škodit, nebo využívat, ale je chyba těch jiných, když se nechají využívat a nekopnou upíra do zadku.

A zlí lidé v populaci, kteří záměrně ubližují a využívají dobroty a blbosti ostatních, se podle mých zkušeností taky nemají dobře, to jsou uvnitř ti největší ubožáci ze všech, kteří nenávidí svět a nejvíc sami sebe.

Kdo je inteligentní a přizpůsobivý a kdo moudře a opatrně volí své kroky, ten se může mít dobře i v tomto Matrixu. Akorát se nesmí nechat uvrtat do bejkáren od svého okolí a systému, musí vědět co chce, jít si za tím a jít na to moudře a chytře, ne hala bala, ono to nějak dopadne…

Je důležité mít správné vědomosti, správné uvědomění a MYSLET a PŘEMÝŠLET, než něco udělám… A pak se máš dobře. Nezachráníš svět a nevyřešíš globální problémy, ale zachráníš tím sebe sama. A to je základ pro jakoukoliv větší změnu na světě.


Způsob myšlení, že ,,se mám blbě protože jsem hodná holka“ se mi nelíbí, protože to člověka nemotivuje ke změně a je to v podstatě taková schovávačka, abychom si nemuseli přiznat nějakou závažnou chybu, kterou jsme v životě udělali, byť třeba neúmyslně, že jsme si nedali pozor, něco nepohlídali, nebo nevěděli. – No jo, ale neznalost zákona neomlouvá…

Světlým příkladem lidí, co se díky dobrým znalostem dostali ven z problémů v životě, je spousta zdejších stálých čtenářů, jejichž děkovné dopisy zde občasně vycházejí. Mnohdy správné vědomosti v kombinaci s uvědoměním změní způsob myšlení a pohled na svět a pak se dějí hotové zázraky.

Jestli tě něco trápí, nehaž flintu do žita, nezoufej a nelituj se, raději hledej způsob, jak to vyřešit, protože vždycky nějaká cesta existuje.

I tak ale uznávám, že systém je tu nastolen opravdu brutální, zotročující a člověk musí vynaložit opravdu hodně síly, energie a intelektu, aby se alespoň částečně dostal mimo jeho spáry a nenechal ze sebe udělat otroka. – A to je právě ten rozdíl mezi šťastnými a nešťastnými lidmi, o kterém jsem mluvila. Jedni si to zařídili, a jedni ne. Ale v žádném případě to nefunguje tak, že by štěstí padalo samo do klína, na tom musí člověk každý den tvrdě pracovat a nikdy se nevzdávat, jedině tak dosáhne úspěchu a svého snu.

A můžu dodat optimismus i mladým lidem, co se narodili do špatného prostředí a svoji budoucnost vidí černě: Já se narodila do velice zlého prostředí a přesto jsem se nenechala svým okolím sežrat, rychle jsem ho opustila a vyměnila za jiný život, který jsem si postavila kompletně podle sebe. Zaplatila jsem za to hodně, stejně jako každý jiný člověk co nežije normálně jako všichni ostatní (když neplavete v proudu, musíte toho hodně překonat a ne každý s tím souhlasí), ale v konečném důsledku to co člověk obětuje nakonec není nic oproti tomu, co získá, když to dokáže. Takže se nevymlouvejte na to že vás vaši rodiče mlátili, že vás nikdy nepodpořili, ani finančně, že za vámi rodina nestála, naopak vám bránila a vytvořila vám tolik psychických problémů a bloků… Já tohle všechno zažila a ještě mnohem hůř. A i tak se mám dobře, i tak jsem to překonala, i ty bloky, ještě jsem o tom napsala knihu s návody, podle motta ,,Co tě nezabije, to tě posílí“. A když tohle můžu já, tak vy taky můžete. Nikdo o vás nerozhoduje, rozhodujete o sobě pouze vy sami a když chcete změnu, tak za ni musíte bojovat. Sama nepřijde a sama se neudrží.

Pokud má někdo jiný názor, ráda si ho přečtu v diskuzi, toto jsou moje osobní zkušenosti, věci které mě v životě vedou, podle kterých žiju, funguju a které proto i radím ostatním, protože se osvědčily. Nikomu to však nenutím, protože vím, že můj názor může mnoha lidem citlivě sešlápnout nějaké kuří oko a to není záměr, chci tím prostě říct, že dobrý nebo zlý život je o tom jestli si to zařídíte, nebo se necháte sežvýkat do podoby, v jaké vás systém chce…

A neříkám, že kdo se nemá dobře, je automaticky blbec a nezodpovědný hňup, ty důvody bývají hodně různorodé a jak jsem říkala, roli hraje i nevědomost. Mnoho lidí ani neví, že to jde jinak a když to zjistí, často je už pozdě na změnu, protože už jsou rozjetí moc daleko na určité koleji, kde je moc zodpovědnosti a nemůžou ji opustit.

2. Alue a čo si myslíš o tom že vačšina duchovných náuk odvádza ľudí od hmotného sveta a zameriava sa na to duchovné? Veď niesme aj my stvorení z hmoty a prišli sme tu žiť v hmote? A nie ulietať kdesi do neviem akých dimenzií a zabúdali žiť práve tu

S tímto tvrzením souhlasím, člověk se musí naučit žít v rovnováze s duchovním i materiálním světem a určitě také neschvaluji styl života, kdy si člověk ulítne, jede jenom v energiích a živí ho v třiceti maminka, protože jenom medituje, chodí do přírody a nepotřebuje majetek, ten je přece od Satana… To je prostě určitý druh extrému, kdy se člověk schovává před realitou a odmítá dospět, ale maskuje to pseudoduch-hovnem, ve skutečnosti je za tím nepřijetí a strach.

Myslím si ale, že většina lidí, co se zajímají o duchovno, si v nějaké menší míře museli určitým ulítlým obdobím projít, aby si sáhli na oba protipóly a dokázali mezi nimi najít rovnováhu. I já jsem to zažila, bylo to ještě v pubertě, tak jsem astrálně cestovala, že jsem pak měla problém poznat co je realita a co je sen, trvalo to tak dva týdny… Nebo jsem vážné problémy v rodině řešila v určitém období tak, že jsem se úplně zavřela do svého světa a jen kreslení a mluvení s andílky. Byla to taková přežívací taktika. Myslím si, že když je situace vážná, člověku to ulítnutí může i dočasně pomoci zvládnout nějaký extrémní stres, který by za normálního vědomí psychicky nezvládl, ale je nutné umět se těma nohama vrátit zase zpátky na zem a říct si ,,Jo, teď jsem ulítl, zregeneroval, nabral sílu a teď vezmu pevně otěže a zařídím si to tak, abych už ulítávat nemusel, aby realita kterou stvořím, byla pro mě v harmonii a abych mohl najít rovnováhu… A to je důležité.

Ale v dnešní době bývá spíš ten opačný problém přílišného materialismu a také nehážu všechny ,,duchovní nauky“ do stejného pytle, ono záleží na tom, o čem se konkrétněji bavíme. Taky jsem si všimla, že co člověk, to trochu jiné názvosloví pro různé disciplíny. Třeba já za duchovní nauky považuji metody, co mají oficiálně jméno, historii, co se veřejně učí i za peníze a ne nutně musí být automaticky špatné, nebo ulítávací, i když je pravda, že většina z nich je hrozný bullshit, co si budeme nalhávat, reiki a spol., no je to děs… :-/

3. Ahoj, prosímtě jaký je rozdíl mezi Aspartamem a Acesulfamem K? Hledala jsem snad všude, ty jsi psala že to je to samé (pokud se nepletu) a na internetu jsem zase našla, že to jsou dvě rozdílné látky… Tak jak to tedy je?

Acesulfam K je E950, Aspartam E951. Že je to více méně totéž netvrdím já, čerpám z literatury, kniha kterou mohu doporučit je Víme, co jíme? Kde jsou všechna éčka přehledně seřazena i vysvětlena, včetně možné škodlivosti.

Nebo si to můžeš najít na internetu. E 950 vs E 951

Pro normálního konzumenta stačí vědět, že jsou obě sladidla nebezpečná a oba názvy označují v podstatě tu samou sra**ku, rozdíl je tam minimální. Problém je, že potravinářský byznys to nechce přiznat, protože je to pro něj levné, tudíž výhodné.

4. Existuje hodně terapeutů a lidí co radí druhým v oblasti osobního rozvoje a ti často říkají že jim rada nebo vedení „přišlo“, ale jak si může být člověk jistý, že takový terapeut je vedený konstruktivní silou a ne temnou? Mám totiž pocit, že většina terapeutů (nechci se nikoho dotknout, ale bohužel taková je moje zkušenost) neradí dobře a obecně co hlásají na mě nepůsobí důvěryhodně. A obdobně, jak má člověk rozeznat, že nápady a vedení co jemu samotnému přichází, nejsou našeptávané temnými silami? – Často se říká, že když se člověk cítí dobře, tak je vedení z konstruktivního zdroje, ale znám lidi co se cítí dobře ale přesto se mi jejich vedení nezdá důvěryhodné.

To vždycky spolehlivě poznáš po ovoci. Buď se to navenek tváří strašně super, ale ty jsi z toho pořád nějak nervozní a říkáš si ,,no já nevim“. Temná strana se projevuje přesvědčováním, vnucováním, zastrašováním… musíš to a to, nebo tě čeká nějaký problém (,,Když nebudeš věřit v Boha a uctívat ho, půjdeš do pekla“). A vynucuje si tvou reakci, nesnese, když je ti ono stanovisko ukradené a odmítneš mu věnovat pozornost, nesnáší, když tě nepřesvědčí. Dobré věci se vnucovat nepotřebují, lidé za nimi jdou sami.

Já to třeba sleduju, jak spousta lidí reaguje na mě agresivně, když jim dám najevo, že je mi něco jedno, nebo že s nimi o něčem nebudu diskutovat, protože je to pro mě ztráta času… Nikomu nic nevnucuji. Buď to chce slyšet a naslouchá, nebo nechce, tak ho nechám ať si myslí co chce, nebudu investovat svoji energii na neúrodnou půdu, a nebudu mu cpát něco, když vidím, že na tom nerezonuje a že mu to nesedí… Tak to není jeho cesta, nebo na něj není ten správný čas. – A pokud toto nějaký učitel nerespektuje, tak utíkej, co ti nohy stačí!

Nebo stačí chvilku počkat a víc sledovat a uvidíš, jak dopadají lidé, kteří dané teorii věří a kteří ji praktikují. Jestli dobře, nebo blbě. Když si chceš být jistý, jestli člověk, se kterým jsi se setkal, je vhodný parťák a pomocník na tvé cestě, první se podívej, jak žije. Jestli má on sám harmonický vztah sám k sobě a ke svému životu a jestli podle toho co hlásá také žije… A pak je to jasné.

Je pravda, že temná strana se umí u někoho maskovat jako ta dobrá, je to dobře vysvětleno v tomto článku: ,,Jak se promeditovat až do pekla“ ALE i tady člověk dřív nebo později na základě důsledků pozná, pod jakým vlivem ve skutečnosti je. A velice rychle se to pozná na stavu psychiky, poklesu nálady, elánu a celkovém úbytku energie. Tato znamení jsou vždy jasně viditelná, ale pokud je někdo ignoruje a dál si nalhává že je to v pořádku, to už je jeho hloupost a jeho rozhodnutí.

5. Zajímalo by mě, jak je to s vyzutím bot při autonehodách? Je to velice známý jev, že při autonehodě se mrtvému člověku zují boty i když jsou pevně sešněrované. Je v tom něco víc nebo jen fyzika?

Potvrzuji, děje se to nejen při autonehodách, ale hodně se to pozoruje i v místech, kde se umíralo hromadně. Není to žádná fyzika. Je to tak zakodováno v matrixu, že symbolicky ,,mrtvý člověk už boty na nic potřebovat nebude“.

6. Jak by fungoval rituál růže, kdyby se osoba, která ho chce provést, sama zabalila do růží-tzn. udělala by ten rituál na sobě z důvodů, že pracuje s problematickými klienty a neví který z nich ji může vysávat, jako že se to děje…fungovalo by to a jak?

Rituál, který je popsaný tady na webu, funguje na odstřižení energetického upíra, který působí na tebe. Když ty vytiskneš svoji fotku, nestane se tím pádem vůbec nic. Pokud potřebuješ energetickou ochranu, protože se setkáváš s destruktivní lidmi, kteří tě vysávají, pomůže ti na to velmi dobře Energetický krystal.

7. Keď som sa jednu dobu bavila s kamoškou čo je jehovistka (bola v pohode nie ako tí ostatní šialení) tak mi hovorila že ich viera je aj o tom,že tu podľa nich nakoniec ostane 144 000 ľudí…. Má to nejaký súvis,že si použila presne to číslo?

Zopakuji, údajně je v této době na planetě Zemi inkarnováno přesně 144 000 světelných bytostí, které pomáhají lidstvu ke zvýšení vědomí, k rozvoji duchovních hodnot a přestupu do Zlatého věku lidstva, abychom zvítězili nad stroji a elitou. Je opravdu zajímavé, že jehovistická víra toto tvrdí, to číslo jistě není náhoda a určitě je to ono pověstné zrnko pravdy zabalené do haldy hnoje, což jsou ostatně všechna náboženství. Není tam ale řečeno, že těch 144 000 jsou světelné bytosti, nejedná se o lidstvo a nejde skutečně o to, aby na konci mise přežily jenom tyto pomocné bytosti, to by potom bylo selhání mise. Tady se jedná o tu masu lidí, která se má zachránit, ne o vyslance…

A v této souvislosti mě tak napadá: Jelikož jsou všechna oficiální náboženství od Satana, možná tím ďábel svým ovcím dopředu říká, co s nimi zamýšlí (totální likvidace)… Geniálně ďábelské, viďte?

Komentáře

Ikona diskutujiciho Aja 2016-07-25 01:26:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Tedy Alusko, musim Ti rict, ze se Ti dnesni dotaznik povedl, uplne super cetla jsem ho jednim dechem. Hodne me zaujal dotaz proc se maji dobri lide spatne, vzpomnela jsem si na dedu ktereho doslova zabila svym zlem jeho zena. Rikala jsem si proc clovek dobrovolne toto podstupuje? Ano mohl si za to sam mel ji preci opustit ale on to nedokazal. Nedokazal opustit rodinu jednou odesel ale vratil se. Neni to treba i o tom ze nekteri dobri lide proste ziji pro rodinu i kdyz je to pomalu zabiji? A potom me zaujalo cislo 144, at se divam kam se divam vsude na nej narazim, na uctech v supermarketu na hodinach a hodne i vidam cislo 44, ale asi to bude mit u me jiny vyznam nez svetelne bytosti, ale jeste jednou diky za hezky dotaznik. Cetla jsem ze tento tyden do nedele bude hodne narocny pro lidi obecne, pry a ja tomu tentokrat verim jinak bych to nepsala se jedna o zatezovy karmicky tyden kde se musi hodne doresit. Tak uvidime.

Ikona diskutujiciho Vénya Luna 2016-07-25 08:22:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Chtěla jsem se vyjádřit k té první otázce, resp. k tvojí odpovědi na ni, Alue, i když s ní vlastně víceméně souhlasím. Z osobní zkušenosti bych doplnila, že každý má potenciál chovat se dobře nebo špatně, neexistuje vyloženě dobro a vyloženě zlo v tak jasných hranicích. Řekla bych, že "zlí" lidé, jak míní tazatelka, mají jeden obrovský potenciál v tom, že se nebojí jít přes mrtvoly, prosadit se i přes to, že to někoho jiného semele a tak. To může být důvod jejich povrchního úspěchu. A už je pak na nich a na jejich vědomí a svědomí, jak s tím naloží, nebo jak se vnitřně cítí.

Ikona diskutujiciho Alue 2016-07-25 09:11:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[1]:  Děkuji, to jsi mě po ránu potěšila, zrovna jsem došla z druhé pracovny od knihy že budu pokračovat na webu, tak mi to po ránu tak hezky nalilo elán do žil. Ale dotazníky mají podobu podle toho, jaké tam zrovna vyjdou otázky a jestli je k nim co říct, takže vlastně o kvalitě dotazníků rozhodují čtenáři.

Ikona diskutujiciho Ykka 2016-07-25 09:34:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Lidé mají stále sklony si to zjednodušovat a vidět všechno jasně černobíle. Přitom už je dostatek informací k tomu, aby bylo možné zahlédnout souvislosti. Záleží na úhlu pohledu, který je občas vhodné trochu obměnit.

Ikona diskutujiciho :) 2016-07-25 09:48:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Nejlepsi dotaznik, super!, jen k tem svedkum..znam jich par a ti lide jsou dost vpohode , dokazou se bavit i s ostatnimi. Ja si od nich ten casak cas od casu vezmu a rada poctu, vesmes tam maji klasicke duchovni rady, ktere praktikujeme i my. Co se mi nelibi tak si proskrtam a je to:-D takove oddechove cteni. M

Ikona diskutujiciho 7Lily7 2016-07-25 10:19:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Dotaznik sa tentoraz obzvlášť krásne čítal. A obrázok na konci je prekrásny 🙂

Ikona diskutujiciho Vladka 2016-07-25 11:19:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Alusko, fakt výživné.Já jsem si došla k podobným závěrům jako ty tak nějak pozvolna pokus omyl.Nestýkám se s destruktivními lidmi,chráním si svojí energii.A naučila sjem se žít v přítomnosti-je to docela náročné, ale jde to. A navrch už platím zásadně papírovými penězi prdelí/ promiň/ nahoru a učím to své klienty a mám peněz…je to super.Takže si tím pádem můžu regulovat práci podle toho  jak se mi chce dělat a pracuji natěšeněji ještě víc než dřív/ masérka/ dobrý co???

Ikona diskutujiciho Irčulie 2016-07-25 12:06:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Alue, proč si myslíš, že lidé upisují svojí duši ďáblu, když stejně umřou a hmota je jim k ničemu a budou trpět? Žádnej normální, uvědomělej člověk tohle neudělá – stejně jsou pak nešťastní, protože ti tolik hmoty radost nepřinese. Myslíš, že tomu nevěří, že je to pravda že pak budou patřit ďáblu nebo je jejich ego tolik rozmohlé, že chtějí i přes to slávu, bohatství atd.?

Ikona diskutujiciho bublifuka 2016-07-25 13:22:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Opět nádhera…děkuju že jsi?

Ikona diskutujiciho armag 2016-07-25 16:24:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

k otázce 1:

Ikona diskutujiciho Jana 2016-07-25 17:04:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj Alue, čo hovoríš na skupinu HIM? Mne osobne sa páčia, pretože majú melodické piesne, a zároveň sa mi nepáči, že v niektorých častiach ich tvorby vyznávajú zlo, v podstate je to zakomponované už v názve skupiny (His Infernal Majesty).

Ikona diskutujiciho Roro 2016-07-25 18:04:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[8]:Alue, presne o tomto som v minulosti tiež dumala a na nič som nedošla (prekvapivo :D ), teda aj mňa by zaujimalo, čo si o tom myslíš

Ikona diskutujiciho Nika 2016-07-26 03:05:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Krasné odpovědi :-)!

Ikona diskutujiciho Aneta 2016-07-26 03:21:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[1]: Taky se mi objevuje často 44 nebo 144, podle andělských čísel by to mělo znamenat, že jsou Ti andělé nablízku a máš je prosit o pomoc nebo vedení… já když to číslo visím, tak poděkuji za to že jsou se mnou, příp. o něco požádám.. souvislost s těmi světelnými bytostmi je zajímavá, nejspíš to nějak souvisí… zajímalo by mě co si o tom myslí Alue a příp. by to mohla být otázka do dalšího dotazníku, jaký přesně význam má toto číslo..

Ikona diskutujiciho LenkaL. 2016-07-26 11:39:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Č.8 zajimavý, na to stejné jsem se taky chtěla zeptat :D. Mě by zajímalo jaké celebrity mají svuj úspěch vydřený' a naopak kdo má pakty s ilumináty. Taky jsem přemýšlela, jak ze své práce mužou mít radost, když to je podvod? Četla jsem, že ilumináti rozhodují kdo bude populární či nikoliv.

Ikona diskutujiciho Amias 2016-07-26 17:25:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj Alue,chtěl bych se zeptat jak podle tebe bude vypadat Evropa třeba za 10, 20 let. Jestli zvládneme Islámskou hrozbu nebo jestli tomu bude úplně jinak. 🙂

Ikona diskutujiciho Alue 2016-07-26 19:21:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[16]:  K tomu nemám co říct… nemám představu.

Ikona diskutujiciho lulu 2016-07-27 15:25:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ďakujem za zodpovedanie prvých dvoch otázok…rozvila si tam tú odpoveď ešte aj na dalšie moje otázky ktore sa skrývali pod tou otázkou … vďaka

Ikona diskutujiciho :) 2016-07-27 20:18:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Jeste jsem chtela dodat: Vesmir vi ze mame i spatne stranky, nikdo se nenarodi dokonaly takze je hloupost aby nam za ne neco ve spatnem vracel…sam nam to da a pak nas za to jeste tresta oh ano, tak urcite. Je milion idi na svete kteri jsou hodni, pokorni, milujici a stejne se maji spatne a i presto ze se maji zle jsou pozitivni! Je to hlavne tim, ze hodne lidi si vse bere moc osobne, spojuje cizi problemy se svymi. Clovek ma trebas spatnou naladu, ujede mu to je pak na nekoho neprijemny a ten nekdo si mysli ze za to muze on, pritom to vubec nemusi mit souvislost. Byt nastvany na to ma take kazdy pravo bez toho aniz by za to musel byt trestany pokud samozrejme si to na nikom nevyleva. Dal taky, pro tento svet nejsou staveni citlivy a mirumilovni lide, ti jsou tady doslova chudaci…a naopak je tady spokojenych svini dost. Nemalo lidi ma psychicke problemy kvuli dost castym nesmyslnym pouckam, ze si kazdy muze za vse sam a ze za to musi vzit zodpovednost, pritom casto ani neni za co nebo spis za spatne chovani druheho by nikdo brat zodpovednost nez on sam nemel. To je pak akurat zbytecne si ublizovani… Umet rozlisovat za co muzu, nemuzu a co je muj problem a co uz neni je take dulezite. Taktez zamerne a nezamerne ublizeni je celkem rozdil, ktery nemuze byt nepovsimnut. Ono scita se to, a od toho pak mame pred sebou jeste nekolik zivotu, kazdy jinak. A o zdravi uz ani nemluve…ano do urcite miry plati jake si to udelas takove to mas, ale aby na sebe clovek hodil pomalu veskerou vinu sveta a bral za to zodpovednost to smysl opravdu nema.

Ikona diskutujiciho Mára 2016-07-30 08:49:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahojky, existovala archa úmluvy? Pokud ano, co v ní bylo a kam zmizla?

Ikona diskutujiciho mdz 2016-07-30 19:15:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

jaký máš názor na armádu, respektive vojáky?

Ikona diskutujiciho Jiskra 2016-08-01 13:03:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Alue, máme doma kotě ani ne dva měsíce staré, co zničehonic ochrnulo na obě přední tlapky. Ráno chodilo a během dopoledne jen leželo. Nehne se z místa, chuť k jídlu mělo velikou, dnes už je to třetí den a jí méně. Chce běhat jako sourozenci a nejde to. Místní veterinář řekl, že muselo asi spadnout, dal by mu tak dva dny a kdyby se to nelepšilo, tak utratit. Možná zajdeme i za jiným veterinářem. Ale mě by hlavně zajímalo, zda se dá ochrnutí nějak napravit? Když může dorůst kost, možná i s ochrnutím by se dalo něco udělat…

Ikona diskutujiciho Alue 2016-08-01 13:29:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[22]:  To fakt nevím, protože příčin může být celá řada, jako vrozená vada, poškození mozku, otrava těžkými kovy, nebo nějakým jedem.  :( A na každou věc je jiná léčba, a to stojí desetitisíce a je to mravenčí práce na roky a roky. Tak dlouho bych ho ochrnuté nenechávala, ani není jistý výsledek léčby.

Ikona diskutujiciho LenkaL. 2016-08-01 19:40:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Jaký máš názor na to, Že papež František i Alžběta prohlásili…Alžběta,si máme užít poslední Vánoce? František,Pro ty kdo slaví Vánoce,by to také mohli být jeho poslední? Celkem mě to zaujalo, protože oslava Vánoc je vlastně uctění Satana. A tedka jak z Ruska oznamují příchod šesti padlých andělu…mno.

Ikona diskutujiciho AY776 2016-08-01 23:45:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Milá Aluško, chtěl bych se zeptat na jednu věc, nejsem si jistý jestli to tady už bylo odpovězeno, pokud ano tak se omlouvám… V návaznosti na dotaz, který se týkal zvýšené bisexuality u dívek, by mě zajímalo co si myslíš o tom, co se u žen děje, když se sexuálně chovají vyloženě pudově a bez většího citu: U nás mužů je mi jasné, že by nás v takovém případě, kdybychom se chovali pudově, lákaly výlučně ženy. Ale u žen si nejsem úplně jistý a docela se děsím toho, jak to vlastně je, protože bisexuálních dívek potkávám nepříjemně mnoho… Přitahují ženy, pokud se chovají pouze instinktivně, jen muži?

Ikona diskutujiciho Přemek 2016-08-03 00:25:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

K otázce 4: Terapeut si dneska říká kde kdo, ale jedno z poznávacích znamení skutečných terapeutů je to, že neříkají, co má člověk dělat. Vedou ho, aby si na to přišel sám.

Ikona diskutujiciho Nirvana (alias Ježovka) 2018-12-04 03:06:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[25]: Jako kdyby ženy nemohly cítit pouze erotickou přitažlivost jako muži :-?

Ikona diskutujiciho Alue 2018-12-04 12:50:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[27]:  Kdyby nevěděly, byly by tady na nic a motaly by se v ničem, jako všichni ostatní. vědění je moc

Napsat komentář: Ykka Zrušit odpověď na komentář

Ikona moderatora

Moderovaná diskuze: Příspěvky se zveřejňují s časovou prodlevou. Pro účast v diskuzi je třeba, aby byl váš komentář v souladu s obecnými pravidly slušného chování a podmínkami používání stránek