164. Dotazník: Naše společnost je posedlá sexem

19.8.2016 v Čtenáři 47

Napadá-li Vás nová otázka do příštích dotazníků, položte ji směle do diskuze… Děkuji!

Upozornění: Dotazníky nejsou určeny k recenzím na zboží, posuzování osob, webů apod. Nenahrazují poradnu, s osobními problémy se prosím obracejte na e-mail.

1. Ahoj Alue, mám na tebe otázku, protože by mě zajímal tvůj názor. Když byl můj příbuzný na oslavě narozenin, tak si k večeru prý vyprávěli strašidelné historky. Kdo co šlyšel, nebo zažil. A tak začal jeden kamarád vyprávět o tom, že se mu zhruba před dvěma měsíci stalo to, že se s kmamarádem dívali na dokument o nějakém hororu (no jo, telata), ale pak, když šli spát, se najednou tomu kamarádovi udělalo špatně, tak ho dal ten, co to vyprávěl, do postele. Po chvíli měl kamrád klasické příznaky, jak kdyby ho něco posedlo. Z mého úsudku vyvozuji, že se dívali na destruktivní dokument a to k sobě přitáhlo destrukci – nižší astrální bytost.

Ale, co mě zajímá – co by jsi v takové situaci dělala ty, kdyby jsi měla na posteli kamaráda, který je posedlý? (i když ty by jsi se asi s takovým člověkem, který se dívá na takové věci v reálu nebavila, ale řekněme, kdyby) a měla jsi v tu chvíli něco dělat? Protože zavolala by jsi třeba faráře? (To mi přijde nepravděpodobné) Použila by jsi krystal? Nebo tu kartičku od TM? Nebo jsi se pomodlila ke konstruktivní síle Vesmíru?

Taková situace posednutí z filmu je pravděpodobná, protože věci, filmy, hudba a lidé se kterými přicházíme do styku, nás energeticky ovlivňují, často více, než si jsme ochotni připustit. A nemusí jít vyloženě o tak extrémní případ, jako je horor. Já například, když na youtubu narazím na video člověka, který je destruktivní, tak potom ten večer nemůžu usnout a potřebuju něco na energetické vyladění zase zpátky do normálu. Takže buď energetický krystal, nebo kartička TM, ale na to spaní mi spíš líp zabírají ty moje krystaly… A to je jedno krátké video na youtube, co teprve s člověkem dokáže udělat pořádný horor!

Naštěstí to funguje i naopak, to znamená při styku s konstruktivní tvorbou nasáváme dobrou energii a ta na nás má vliv. Líp myslíme, spíme, žijeme, máme víc energie. Je to třeba i důvod, proč spousta lidí píše, že zažívá mimosmyslové zážitky, nebo spojení se svým andělem, když o tom čtou něco hezkého. Je to energie, která na ně přešla, takže se jim to otevřelo. Takže knihy, které vyprávějí o vílách a andělech, pokud jsou konstruktivně a pravdivě napsané, mají schopnost otevírat čtenáři bránu do tohoto světa.


Naopak horory otevírají člověku bránu do světa démonů, k temným energiím a k ďáblovi, který na ně poté působí. Čím více člověk na horory kouká, tím je to horší a tím je více pod jejich vlivem. Nikdo by se na takové věci neměl dívat, zejména však citliví lidé, kteří na tohle trpí mnohem více, než klasický pařez.

Sebe si v takové situaci opravdu moc představit neumím, protože se nestýkam s lidmi, kteří koukají na horory. Kdo není uvědomělý, s tím si prostě nerozumím, takže ani není moc praděpodobnost, že by se mi tohle mohlo stát. Sama se na to nedívám a i jako dítě jsem odcházela pryč z místnosti, když to někdo zapnul, prostě jsem nechtěla být přítomná té ,,seanci“…

Při posednutí, kdybych měla na sobě fakt jenom ten jeden svůj energetický krystal, nebo jenom tu jednu kartu a nebylo by nic druhého na půjčení, tak divte se nebo ne, ale pochybuju, že bych je ze sebe sundala a nandala je dotyčnému. Sice by mu to pomohlo, ale ta bytost, která do něj vstoupila, by mohla přejít na někoho jiného, nechráněného a obyčejně to bývá ten, kdo do problému zasáhl. Sice pomáhám lidem, ale NIKDY ne za cenu ohrožení/poškození své vlastní bytosti, protože když se nechám někým ohrozit kvůli jeho vlastní blbost, tak už pak nikomu nebudu nic platná a už nikomu dalšímu nepomůžu…. Takže je více pravděpodobné, že bych dotyčného nechala naložit do sprchy nebo do vany a udělala očistu ledovou vodou (od šišinky po paty), která by to z něho smyla a urychleně bych opustila prostor. 😀

Určitě bych z dotyčného ani nic nevymítala, není dobré zasahovat takto přímo do problému druhých lidí. Když si člověk pomůže sám, s tím že ho třeba vedete, nebo mu poradíte, nebo pomůžete, tak je to v pořádku. Ale ve chvíli, kdy vy skočíte do cizího problému po hlavě aniž by dotyčný musel pro to něco udělat, přebíráte na sebe daný problém. A jak už jsem řekla, není mým zájmem nechat se čímkoliv infikovat. Raději varuji lidi preventivně předem, raději televizi hned vypnu… A pokud mě někdo neposlechne a pak se diví že má problém, holt si bude muset vlézt do ledové sprchy a pak se nad svým chováním hodně zamyslet.

Ďábel je skutečný, má velkou moc a já před ním mám slušný respekt, to samé doporučuji i ostatním. Není radno si s ním zahrávat, nebo ho pokoušet. Tyhle věci jsou reálné a velmi nebezpečné. A samozřejmě, že i pouhý dokument o hororu je nebezpečný, stejně jako samotný horor. Energie je totožná.

2. Ahoj Alue, mohla by jsi napsat nějaký článek o mužské antikoncepci – vasektomii? Jaké má muž po zákroku následky, celkově jaké jsou důsledky v energetické rovině, co to udělá s tělem jak po fyzické tak i po psychické stránce, zda to doporučuješ nebo ne? Děkuji moc.

Na tvou žádost jsem pátrala. Údajně je to velice nebezpečné a nevhodné, protože spermie nemají přirozený odchod ven z těla, varlata se díky tomu mohou začít zvětšovat, zavodňovat a v extrémním případě může mít muž pytlík až na zem:

Dále je tam vysoké riziko ztráty libida, hormonální problémy a impotence… (+ vedlejší problémy po operaci, jako bolesti atd., to je popsáno i na netu.) Vlastně se tomu vůbec nedivím, logicky to dává smysl i laikovi a nerozumím, proč někdo uvěří oficiálnímu prohlášení, že komplikace skoro nejsou, nebo jsou jenom u 5% případů, když je to nepřirozený zásah do těla…

A když jsme už u toho tématu, ráda bych to trochu rozvedla:

Když někdo nechce děti, tak se přece může vždycky obsloužit sám, připadá mi šílené, co lidé všechno jsou ochotni podstoupit pro to, aby si mohli bez obav zatrckat. Možná to zní divně od člověka v mém věku, ale naše společnost je strašně posedlá sexem, pomalu kdo netrcká každý týden 2-3x, tak je nenormální. Jsme tím masírováni podprahově nonstop v médiích, v reklamě, v hudbě, prostě se to na nás valí ostošest, pořád všude samý sex sex sex, je to i v pohádkách, abychom už od mala byli zblblí a posedlí sexem.

Když si to vezmete, tak sex jako takový – dejme lásku bokem, sice to spolu souvisí, ale není to totéž a mnoho lidí provozuje jedno bez druhého i naopak – je prostě fyzická potřeba, která chce být uspokojena. Jako když se vám chce na záchod, nebo máte hlad. Uděláte co potřebujete a pak se uvolníte a už vás to dál nezajímá… A je to takhle pořád dokola. Člověk v určitém časovém rozmezí pocítí tuto fyzickou potřebu a teď je otázka, jestli se tím nechá zblbnout, bude tím posedlý a postaví si to jako prioritu, nebo to prostě vezme jak je, pořeší si to sám a je zase v pohodě.

Spousta lidí postupem let ve vyšším věku začíná být při sexu už znuděná, protože to je opravdu pořád to samé dokola, kor když to děláte s pořád jedním a tím samým člověkem.

Podle mě, než si v této ,,krizi“ nakupovat nějaké latexové oblečky, hledat změny a číst v časopisech co udělat pro obnovu vášně, nebo zvýšení libida, nebo jak zahnat nudu v ložnici, tak by bylo jednodušší si to přiznat jako normální fyzickou potřebu a vztah nezakládat na něčem takovém, ale zakládat to na vztahu člověka s člověkem.

V harmonickém opravdovém vztahu není důležité, jestli ti dva spolu spí nebo nespí, důležitý je vztah jednoho ke druhému, že se mají rádi, jsou na sebe hodní, pomáhají si, naslouchají si, je jim spolu prostě dobře. A tohle neleží na tom, jestli nebo jak často to spolu dělají.

Možná by bylo dobré pro mnoho lidí se nad tímto zamyslet. Sex není životní priorita, je to normální tělesná potřeba, která se dá rychle a snadno uklidnit (speciálně v dnešní době) a prostě nevidím důvod, proč by se kvůli tomu měl někdo nechávat kastrovat. Spíš by si to měl srovnat v hlavě a uvědomit si, že láska k ženě /k muži na tom nestojí.

Dneska jsou mladí lidé ochotní se spolu kvůli sexu rozejít, holka dá klukovi vale, jenom za to, že ho má malýho. Přitom všechno ostatní klape, kluk je hodnej, miluje ji, nic špatného neudělal, jenom ona prostě potřebuje něco většího… To je strašně smutné a krásně to ukazuje, na co jsou dneska lidi nastavení. Sex mají NAD vztahem člověka k člověku!!!

Už pro tuhle holku není priorita, jestli je dotyčný dobrý člověk, jestli je na něj spoleh, jestli za ní stojí když má problém, jestli spolu ti dva dobře fungují v životě a jestli se milují, teď je důležitější, jestli má v gatích pořádně nabito. Přitom když je sex pouze tělesná potřeba, dneska není absolutně žádný problém si nějakého macka koupit a dobrého hodného přítele si nechat.

Když si to tak vezmete, co je dlouhodobě lepší? Mít skvělého člověka vedle sebe, který vás miluje, podporuje a neopustí (ale má malýho), nebo nějakého debila, co vás občas zmlátí když se opije, když máte problém tak na vás zvysoka prdí, ale v gatích má macka? – Člověk by si myslel, že je ta odpověď úplně jasná, ale pro spoustu lidí není a vybírají si tu druhou možnost. Protože jsou prostě totálně zblblí a nechávají za sebe rozhodovat svoje pohlavní orgány, místo aby si uvědomili, co je v životě doopravdy důležité. A pak se diví, že jsou nešťastní…

Lidé mají hodně dobrý sex spojený se štěstím v životě, ale je to lež. Nikdo není v životě spokojený jenom ze sexu. Když chcete být v životě doopravdy šťastní, vnitřně naplnění, když nechcete uvnitř cítit prázdnotu, samotu a chcete prostě zažívat úplnost, tak je potřeba mít primárně skvělý vztah sám k sobě a ve vztazích si uvědomovat, co je priorita. V životě vás může vynést do oblak jedině člověk, který bude vaše spřízněná duše, kterému na vás bude opravdu záležet, který vás bude ochraňovat a podporovat za každých okolností… Kdežto pouze dobrý sex sám o sobě vám v životě žádné štěstí nepřinese, naopak za chvilku rozkoše můžete šeredně ošklivě zaplatit, když si to postavíte jako prioritu a klidně si nabrnknete nějakého debila a přehlédnete že chlastá/hulí/nepracuje/je agresivní, hlavně že má velkýho…

Muži i ženy by se měli v této době nad sebou velice zamyslet. Posednutost sexem a tělesnou potřebou je totiž cesta do pekla, ne k životnímu štěstí. Takže než se nechat kastrovat, bylo by lepší si uvědomit, co je ve vztahu doopravdy důležité a nestavět tělesnou potřebu na první příčky.

3. Co si myslíš o enneagramu?

Neznala jsem to, ale na tvůj dotaz jsem si to našla na google a udělala si test. A vůbec mi to nevyšlo. Vyšlo mi strašně moc bodů na strašně moc výsledků, takže jsem si mohla vlastně vybrat z pěti až sedmi, a ani ten jeden mi neseděl 😀 Takže podle mě je to úplný nesmysl a zajímalo by mě, komu to vyšlo dobře?

4. Ahoj Alue, mňa by zaujímalo, ako sa teda dajú uzdravovať traumy z detstva, alebo mladosti. Isteže, ak sa človeku stane nejaká bolestná traumatická situácia mal by mať dosť síl na to ju spracovať, ale… poznám dievča, ktorej rodičia zahynuli pri bombovom útoku, bola vtedy v puberte, doteraz to nespracovala, a to už vyskúšala kadečo, ďalšiu priateľku znásilnili pred mnohými rokmi, je už vydatá, ale manžel ju nesmie prudšie chytiť, lebo sa tá panika v nej hneď spustí. Musí predsa existovať nejaký spôsob, technika, ktorou sa toto dá odblokovať. Viem, že na to slúži regresná terapia (neskúšala som)a pritom sa nemusí zasahovať do minulých životov, ale tú neodporúčaš. Klasické rozhovory s psychológom tu tiež nepomôžu, rozumom na to človek ísť nemôže, čo teda? Tiež som si svoje odžila, doteraz ma to máta a neviem, čo s tým, aby som si neublížila ešte viac, ale nechať to tak tiež nie je dobre. Nepremýšľala si napísať o tom článok, myslím, že to trápi mnohých. Ďakujem

Máš pravdu a je to dobrá otázka. Traumata z minulosti a z dětství se dají hodně opravit, hodně toho člověk může spravit sám, ale u některých opravdu hodně extrémních situací už to tak snadné není. Já moc dobře vím o čem mluvíš, jako malá jsem třeba vůbec nebyla lekavá, mohla jsi mě klidně jako pětiletou bafnout dvě dvě ráno v noci u záchoda a já ani nemrkla. Jenomže poté, co se mi v minulosti stalo, tak už jsem lekavá fakt moc a za ty roky se to vůbec nelepší. Třeba poslouchám hudbu, vím že nikdo není doma a když najednou někdo přijde, protože je odemčeno a objeví se v té místnosti a já ho neslyšela, tak se fakt leknu úplně šíleně. Nebo když spím a někdo přijde a vzbudí mě, tak mě taky málem klepne. Nebo někde sedím a ozve se rána, tak skoro vylítnu. Teď naposledy někdo jenom rozflákl skleničku v cukrárně a mě úplně vyjela vidlička v ruce.

Podle toho co jsem zjistila, tak jsou to projevy posttraumatického stresového syndromu. Měla jsem toho hodně, jako panická hrůza z místa, kde mi ubližovali… To se mi podařilo spravit asi po pěti letech.

A i když třeba teď žiju absolutně bez stresu, nic mě zásadně netrápí, nemám vážné starosti ani problémy, nikdo mi už neubližuje, nikdo mě nebije, nikdo na mě nekřičí a nic, tak se to lekání nelepší. Psychicky jsem v pohodě, nic mě netrápí, už se mi o tom nezdá, nebrečím kvůli tomu do polštáře, to jsou všechno věci, které jsem si dokázala spravit sama… A je o tom právě i kniha Svítání. Ale zkrátka jsou věci, které když už překročí určitou mez, tak ty úplně dokonale dohromady nedáš…

Můžeš spravit svůj přístup k věci, to jak to chápeš, můžeš si to přerovnat v hlavě, ale v podvědomí ti zůstane navždycky určitý otisk, určitá zkušenost a tvoje bytost bude reagovat, když se na ten otisk zatlačí, i když ty se normálně cítíš dobře. Prostě když ti někdo zavraždí rodiče, tak to nepřemažeš tím, že se naučíš mít ráda a naučíš se analyzovat své nitro… Něco strašného jsi prostě prožila, něčím sis prošla a je to v tobě, neseš si to celý život. Můžeš upravit svoje myšlení, vyléčit spousty následků co z toho máš, překonat depresi, ale tu zkušenost to z tebe prostě nevymaže.

Zase ale na druhou stranu, když to překonáš, tak i když to v tobě svým způsobem navždy zůstává, tak tě to hodně posune dál. Člověk si uvědomí, co je v životě opravdu důležité a může tím pomáhat ostatním. To je moje zkušenost. Beru to prostě tak, že jsou věci, které mě změnily a záleží na tom, jak se k nim uvnitř sebe postavím. A upřímně to považuji za úžasný výsledek, zůstat jenom lekavá, po tom všem a ještě to umět použít ve prospěch jiných lidí.

Takže s čím se dá pracovat s tím se má pracovat, je důležité nenechat se tím sežrat. Ale co se vymazat nedá, to je lepší přijmout jako součást sebe, jako svoji minulost a okolí by to mělo respektovat.

Komentáře

Ikona diskutujiciho Anchor 2016-08-19 01:31:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

A hele! Když jsem si četla nadpis, tak jsem si říkala v nelichotivém smyslu, co to bude, ale teď si říkám hmmm v dobrém slova smyslu! :D Jinak tento dotazník považuju za velmi kvalitní! 🙂

Ikona diskutujiciho Aneta 2016-08-19 03:21:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

S tím sexem máš naprostou pravdu..nicméně  můj názor je ten ,že každá duše si musí projít postupně vším a ti, kteří jsou ještě "nezralí" ti bývají právě často závislí na sexu, protože ještě nechápou co je skutečně důležité v životě, mají málo zkušeností z minulých životů,zkrátka každý jsme někde jinde ve vývoji duše a proto netřeba soudit,i když pro nás je to divné, co už chápeme život jinak..

Ikona diskutujiciho roman 2016-08-19 08:46:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj Alue,

Ikona diskutujiciho Tina 2016-08-19 10:20:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj mám 3 otázky do ďalšieho dotazníku:

Ikona diskutujiciho Ivet 2016-08-19 12:49:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Z tvého monologu na téma sex mi přijde, že jsi s nikým nespala nebo to nebylo z lásky. Protože když provozuješ sex ve vztahu, kdy toho druhého člověka miluješ a chceš s ním být, tak to není jen o tom ukojení potřeb ve stylu: šup se, šup tam a nakonec to si můžu udělat taky sám a líp. Je to spíš splynutí, být s někým tak blízko i intenzivně, že jste součástí jeden druhého (doslova) a to se nedá nahradit ničím… Žádnou náhražkou, gumovou hračkou nebo nafukovací panou.  :-D to pak je opravdu jen ukojení pudů, nic víc.

Ikona diskutujiciho Alue 2016-08-19 13:24:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[5]: V tom případě jsi mému zamyšlení skutečně neporozuměla. Ale to je taky v pořádku.

Ikona diskutujiciho Al One 2016-08-19 13:36:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Alue ty jsi zbožná až do morku kostí? a přitom taková talentovaná snivkyně! Cestuješ ve snění svým energetickým tělem jak nic a přitom věříš na ďábly. A jako správný snivec používáš krystaly a znáš i očistu ledovou vodou, to je nezvyklé a svědčí to o talentu. Žádný bůh ani ďábel ovšem neexistuje.

Ikona diskutujiciho Raja 2016-08-19 19:56:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho ifka :-) 2016-08-19 22:32:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Myslím si asi toto..sex je jen sex,je to potřeba udělat si na minutu dobře..není to žádné splynutí dvou duší a těl..láska opravdu znamená něco jiného :-)

Ikona diskutujiciho Anet 2016-08-20 02:21:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Mám otázku do dalšího dotazníku – Co Ti nejvíce pomáhá, když chceš mít nějaký tzv.vědomý sen, protože techniky na internetu taky nejsou vždycky zrovna nejlepší, jak si pomoci, když to nefunguje..?Může se jednat taky o AC-zkrátka je dobré si např. něco pořídit,aby to šlo jednodušeji?

Ikona diskutujiciho Zdenek 2016-08-20 02:34:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Když je člověk nastaven tak, aby žil tisíc let (když se s tělem správně zachází) jak je to u žen s menstruací ? Taky končí někdy okolo 40 až 50 let nebo je tomu uplně jinak ?

Ikona diskutujiciho Denisa 2016-08-20 12:13:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Přesně jsi to vystihla s tím sexem a jak se v naší společnosti přeceňuje a velmi velmi zneužívá, kdy už to lidem dojde…lidi to mají tak vštípeno, že pokud je někdo zdrženlivější, hodně lidí to nedovede pochopit a hned nálepkujou negativně…ale pravda se vždy vyjeví a průkopníci to vždy mají těžké, takže držím palce…

Ikona diskutujiciho Denisa 2016-08-20 12:18:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[5]: to je snad věc Alue, s kým spí nebo ne.. a ty jsi to opravdu vůbec nepochopila…

Ikona diskutujiciho Atrej Ystma 776 2016-08-20 13:33:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Super dotazník. A s tím, že je společnost posedlá sexem, souhlasím. Ale upřesnil bych to tím, že posedlejší jsme asi spíš my chlapi :D… Ženy jsou zaměřené víc psychicky, kdežto muži vizuálně. Myslím, že ženě, když to na ni "přijde", stačí to "DIY" mnohem víc, než muži- jednak si u toho častěji představujeme a druhak furt doufáme, že se nám ta představa poštěstí zrealizovat s nějakou krasavicí a proto bych řekl že nám dělá větší problém eroticky vystřízlivět, ne-li se od těch představ odpoutat.

Ikona diskutujiciho Fellien 2016-08-20 15:41:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Souhlasím s tou posedlostí sexem. Já jsem se dala dohromady s přítelem hodně brzy a de fakto jsem kromě něj nikoho neměla, on kromě mě taky ne. A naše okolí do nás hodně kafralo (dokonce i naši rodiče), že bychom neměli být pořád jen spolu, ale třeba i poznávat jiné ženy/muže a zjistit co nám nejlíp pasuje – co prosím? :D To jakože abych s někým trdkala na pokusy? :D To je fakt vrchol :D.

Ikona diskutujiciho Aťa 2016-08-20 15:41:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Aluška,dnes som objavila pre mňa veľmi zaujímavý článok,niekde v sebe cítim,že je to tak,uverila som mu.Možno zaujme aj teba a ostatných,ak uznáš za vhodné.Ďakujem. http://www.tartaria.sk/hadanie-pravdy/vylo-inde/na-zemi-niet-lesov-i

Ikona diskutujiciho Alue 2016-08-20 16:57:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[15]: Když jsi šťastná s tím s kým jsi  a nemáte zásadní problémy mezi sebou, tak nechápu, proč zkoušet někoho dalšího. Aby naopak člověk tak dlouho nepřebíral, až přebere. Najít svoji spřízněnou duši pro celý život je těžký úkol a když už jednou najdeš, tak je přece jedno, kolik ti je let 🙂

Ikona diskutujiciho Jaňule 2016-08-20 18:57:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

To, že patříš mezi 1% (asexuály) neznamená, že je všude přesexováno. Nepřijde mi to, příroda to tak zařídila, protože hlavní náplní života všech živočichů je reprodukovat se. A protože člověk nerodí z jednoho vrhu mnoho mláďat, musela mu příroda dát silnou chuť množit se neustále. Dnes se lidem daří, takže úmrtnost novorozenců je malá, takže lidé nepotřebují rodit každý rok, ale touha, pud, která je vrozená, zůstala. Třeba za 10 000 let tato potřeba člověka zmizí stejně, jako se mu postupem času se změnou stravy zmenšily čelisti. Přírodě je jedno, zda si dva lidé sednou duševně, ona chce , co nejsilnější a nejzdravější mláďata, takže samice jdou pudově za alfa samci, protože je předpoklad, že mají nejlepší genetický materiál. Nejslabší jedinci dříve umírali, dnes díky lékařské péči přežívají  a lidstvo degeneruje,

Ikona diskutujiciho Alue 2016-08-20 19:34:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[18]: Moje zamyšlení se asexuálů výbec netýkalo. Týkalo se zdravého seřazení životních hodnot. Ale očividně to ne každý dokáže pochopit.

Ikona diskutujiciho Vénya Luna 2016-08-20 22:44:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho Daniela 2016-08-20 22:54:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Mám takovou nedávnou příhodu. Jsem asi ve věku, kdy jsem nejzralejší a ačkoli bych to do sebe nikdy neřekla, tak se mi sex honí hlavou často a poslední dobou mi opravdu chybí, protože partnera jsem měla před rokem a pak jeden "vztah", který jsem raději po měsíci ukončila. Cítím se v poslední době skvěle, mám v sobě jasno a kluci to asi vycítili. Nápadníci by se našli, ale nejdu a nevyspím se s prvním, který se namane. Nedávno se mi hodně líbil jeden v práci. Začli jsme se bavit a psali jsme si, ale ten kluk měl hned od začátku samé dvojsmyslné narážky. Ani mě neznal a ani se mě nesnažil poznat. Nezajímalo ho, kam jedu na dovolenou nebo když jsem o něčem mluvila, na nic moc se neptal, ale hned jak mohl, měl zase jednu z těch svých narážek. Myslel si, že pískne a já mu skočím do postele. Jednou mi ta touha asi zatemnila mozek a říkala jsem si, že možná by mi nevadilo s ním jen tak něco mít, ikdyž vím, že s ním nechci vztah.

Ikona diskutujiciho zdeněk 2016-08-21 00:29:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Našel jsem tvůj článek o kříži ( http://karolinaloskotova.blog.cz/1010/proc-a-jaky-kriz-je-destruktivni-doporucuji ),který je mimochodem hezky jednoduše sepsaný. Ovšem tvrdíš, že slovo KŘÍŽ má číselnou hodnotu 66. Dlouho jsem špekuloval nad tím jak jsi k tomu došla, protože mě vychází 384, v ciferném součtu přestovšechno 6 . Jestli jsi použila www.gematrix.org, které jsi někde tuším i doporučila, tak ten z písmen s diakritikou udělá 0. Podle toho co jsem četl jinde, tuším o tom psal i tm, se počítají ty hodnoty slov bez diakritiky.

Ikona diskutujiciho Alue 2016-08-21 04:46:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[21]:  Mít něco s někým jenom proto, že se ti stýská po sexu, opravdu není ani trochu dobrý důvod. Speciálně v tomto případě, kdy si tě ani vůbec nezaslouží.

Ikona diskutujiciho Melisa 2016-08-21 12:55:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[20]: Presne tak, kdo nezazil nepochopi…, nema z  ceho vychazet, s cim srovnavat. Nez abych se smirila s obycejnym trenim oganu (o kterou neni nouze), tak to radeji nic. Pro me je to jen ztrata casu a energie, kterou muzu venovat smysluplnejsi cinnosti 🙂

Ikona diskutujiciho gin 2016-08-21 16:13:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Myslím, že si spousta lidí neuvědomuje, že sex je nám uměle nacpáván v podstatě na každém kroku. A to nemluvím jen o různých podprahovkách, které jsou opravdu všude. Tvrdí se, že naše společnost už není tak upjatá jako dříve a tak se do filmů dávají scény, které by mohly konkurovat pornu. Přitom nechápu, na co tam ty postelové scény jsou? Pro koho? Navíc tyhle filmy, seriály a podobné často ukazují, že je naprosto v pořádku se s někým vyspat jen tak pro zábavu a pak už toho člověka nikdy neuvidět.

Ikona diskutujiciho Alue 2016-08-21 19:40:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[25]: To jsou nevědomé primitivní ženy, které si neváží sebe a neuvědomují si, jak obrovsky významnou věc hází tímto do kanálu… A až pochopí, že slušní a solidní chlapi pro život tyhle roztahovací machny nechtějí, tak pozdě bycha honit.

Ikona diskutujiciho Triss Ranuncul 2016-08-21 21:05:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

"Sex je prostě fyzická potřeba, která chce být uspokojena."

Ikona diskutujiciho Adéla 2016-08-21 21:27:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Jestli to dobře chápu, když se znovu zamyslím a přerovnám hodnoty, tak by měla závislost na sexu zmizet? Nebo se na tom, jako na každé závislosti musí zapracovat duševně. Tím myslím uvědomit si problém, najít si jinou činnost a meditovat nad tím.

Ikona diskutujiciho Eva 2016-08-21 22:01:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Já jsem o enneagramu četla knížku od Helen Palmer a v ní to teda smysl dávalo.

Ikona diskutujiciho Ellie Parrish 2016-08-21 22:48:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

S tím sexem souhlasím, dneska všude čtu, jak se lidi rozcházejí za to, že ten jí to udělal špatně, ten ho má malýho, ten má nížký sexualni apetit. Dneska je doba zkažená, proto jsem sama a to je mi 19 let, jsem znechucená dnešní společností, a ani nevěřím, že se někdo takový najde z klučičího rodu, kdo má na to stejný názor jak ty.

Ikona diskutujiciho Vlasťo 2016-08-21 23:34:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Zajímavý článek, je skvělé, že si i v dnešní době umí hodně lidí vytvořit svůj vlastní názor, připadá mi, že hodně lidí se spoléhá až moc na ostatní. Nicméně se mi článek vcelku líbil, i když s tebou v pár věcech nesouhlasím.

Ikona diskutujiciho Mia 2016-08-22 03:07:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[26]: no je to tak.ale v tomto mě napadá, že cirkev vi a zna podstatu a rika ohledne sexu to same co ty.

Ikona diskutujiciho Andrea 2016-08-22 10:43:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Mně enneagram vyšel dobře a moc mi v životě pomohl. Až díky němu jsem si konečně uvědomila některé své špatné vlastnosti, které jsem přehlížela, nebo jsem je dokonce považovala za dobré  - a přitom mi (a nejen mně)  ve skutečnosti ubližovali.

Ikona diskutujiciho Tara 2016-08-24 15:22:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Mně by zajímalo:

Ikona diskutujiciho Luz 2016-08-24 21:01:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[34]: Eh, to je dost zkreslena zprava, ze hlavni pricinou toho je antikoncepce; ty hormony se tam dostavaji take ze zemedelstvi, od zvirat, od lidi (vylucuji je vsichni, nejen ti, kdo uzivaji antikoncepci). Vliv tech prasku je malinky ve srovnani s ostatnimi zdroji.

Ikona diskutujiciho micka 2016-08-25 13:39:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Nemyslím si, že sex je fyzická potřeba, to by si ji člověk dokázal doslova obstarat sám (onanie). Podle mě je sex sociální potřeba, vždyť je to činnost, kterou děláme společně s druhým člověkem! A podle toho by to taky mělo vypadat – úcta, respekt, vyjít si vstříc, tolerance, LÁSKA.

Ikona diskutujiciho Luz 2016-08-25 22:18:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[36]: Jak jako že drapla církev? Oni už byli jejími příslušníky během života, to je jednou z nezbytných podmínek k tomu být svatořečen.

Ikona diskutujiciho Tara 2016-08-26 00:43:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho micka 2016-08-26 12:29:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

ale tak samozřejmě, dřív člověk musel k církvi patřit v podstatě povinně, takže byli v církvi od samého začátku, ale myslím si, že vypěstovat si skvělé vlastnosti není zásluha církve, ale těch lidí samotných. Je určitě spousta lidí, kteří byli stejně výborní a pomáhající jako jsou svatí, jen byli mimo působnost církve, takže dnes jsou neznámí. Spousta takových lidí žije i dnes. Ptám se Alue na to, jestli i přes ten nutný nádech náboženství a církevnictví kouká na svaté jako na svým způsobem obyčejné, ale zároveň znamenité lidi, nebo jestli příslušností k nějaké církvi pro ni ztratili kredit. Ale pravda je, že ti "klasičtí" svatí prostě v církvi vždycky byli.[37]:

Ikona diskutujiciho Luz 2016-08-26 18:14:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[39]:  Jo to je pravda vsechno, ovsem k tomu byt svaty patri nejen ta formalni prislusnost ale taky jejich vernost uceni cirkve  a to se vzdy zkouma (krome tech svatych z nejstarsich dob pocatku cirkve, kde asi v mnoha pripadech je malo informaci), tak mam kvuli tomu dojem, ze jejich vyznam z pohledu Alue a dalsich, co maji podobne nazory, nebude moc veliky.

Ikona diskutujiciho Mára 2016-08-27 20:32:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ano, většina lidí je vážně posedlá sexem, i když mnohdy ne v tom slova smyslu že by ho chtěli nějak extra často provozovat. Prostě oni nechápou že láska má hodně podob, a že není sex jako sex.. Mám s tím dost nepříjemnou zkušenost. Lidi prostě například nechápou že když je spolu dvěma lidem dobře a mají se moc rádi (milují se) nemusí spolu mít hned sex. Uplně na klid se můžou jenom pusinkovat a vodit se za ručičky. A tím nemyslím asexuály..

Ikona diskutujiciho Gray 2016-08-30 17:54:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj Aluš :-) tak jsem si tuhle v neděli četla venku v Praze a najednou vzhlédnu a na obloze podivný to úkaz. Tak prvně mě napadlo, že letadla, vzápětí si říkám, že tak pomalu a v tak hojném počtu by neletěla. Vlastně ideální popis je spousta hvězd v nějakém nepravidelném souhvězdí, letící z mého úhlu pohledu zleva doprava, netvoříc žádný speciální obrazec ale různě se pohybující, společně však letící jedním směrem. Pomalu se přesouvaly a některé se různě rychle přibližovaly k jiným. Akorát ty "hvězdy" byly jasně vidět za dne, jinak byly jasné jako na noční obloze (v přírodě, v Praze jde v noci vidět úplný…) Tak nastavuji foťák na mobilu, ale na fotkách nejde nic vidět, jen modrá obloha. Ale taky jak kvalitní je foťák v mobilu, že… Nevíš prosím tě, o co/koho by se mohlo jednat? :-)

Ikona diskutujiciho fred 2016-08-31 09:05:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[42]: Mohli to být ptáci – hejno špačků?

Ikona diskutujiciho Gray 2016-09-04 19:39:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[43]: Nope, bylo to zářivě bílé a hodně hodně hodně vysoko na obloze. ;-)

Ikona diskutujiciho Gabby 2016-09-14 10:59:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Jaký je rozdíl mezi přírodní a chemockou medicínou, když všechny prostředky používané v medicíně jsou z bylinek?? (Léky atd.)

Ikona diskutujiciho atrej ystma 776 2016-10-12 12:10:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[36]: Micko, skvělý postřeh i dotaz :).

Ikona diskutujiciho Honza 2016-11-21 21:31:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[36]: Co do polyamory, zajímavý blog o tomdle tématu je tu:

Napsat komentář: Atrej Ystma 776 Zrušit odpověď na komentář

Ikona moderatora

Moderovaná diskuze: Příspěvky se zveřejňují s časovou prodlevou. Pro účast v diskuzi je třeba, aby byl váš komentář v souladu s obecnými pravidly slušného chování a podmínkami používání stránek