170. Dotazník: Co nejvíc pomáhá vyvolat Lucidní snění, nebo Astrální cestování?

12.10.2016 v Čtenáři 30

Napadá-li Vás nová otázka do příštích dotazníků, položte ji směle do diskuze… Děkuji!

Upozornění: Dotazníky nejsou určeny k recenzím na zboží, posuzování osob, webů apod. Nenahrazují poradnu, s osobními problémy se prosím obracejte na e-mail.

1. Z kadiaľ získaváš dostatok jódu? Ja som zvykla objednávať sušené riasy kelp pestované v antlantickom oceáne (kvôli nižšej radiácii), ale ani tým si nie som už istá.

Kelp byl dobrý. Dneska s čistým svědomím nemůžu žádné produkty, co plavaly v moři, nikomu doporučit. Protože už tam není záruka. Sama jsem přestala jíst i mořské ryby. Mám zdroj na biologický jód, ale není to výrobek, který by se dal koupit někde normálně v obchodě, nebo na internetu… bohužel. Jinak už bych to dávno doporučila na webu.

2. Co Ti nejvíce pomáhá, když chceš mít nějaký tzv.vědomý sen, protože techniky na internetu taky nejsou vždycky zrovna nejlepší, jak si pomoci, když to nefunguje..? Může se jednat taky o AC – zkrátka je dobré si např. něco pořídit, aby to šlo jednodušeji?

Žádná 100% záruka, co by fungovala absolutně všem, prakticky neexistuje. Protože každý z nás je jiný, i jinak zdravý. Přesto existuje obecný zámec, platný pro všechny:

To jestli budeš mít v noci LD, AC, nebo alespoň živý barevný sen, co si budeš dlouho pamatovat, rozhoduje tvoje šišinka mozková. Pokud je přes den zatížená, nebo něčím oslabená, výsledek se spíše nedostaví. Další faktor je tvoje energie, jestli je konstruktivní. Pokud tě někdo vysál, nebo na tebe naházel špínu, opět výsledky nebudou. A pak ani nezáleží, jestli jsi předtím meditoval, nebo dělal nějakou super vizualizaci.

Takže je dobré například jít se přes den projít v přírodě, obejmout strom, stoupnout si bosky na hlínu, podívat se na západ slunce… To všechno konstruktivně ovlivní šišinku, energii a následný spánek.


Mně osobně LD a AC způsobuje spaní s kartičkou TM, ta je na mě ale hodně silná, často ji dávám uprostřed noci pryč, když je toho dobrodružství už moc a chci úplně obyčejný spánek. Někdy vidím a potkám věci, které mi pěkně dají a pak je musím zpracovávat, protože jsou hodně silné… Ne ošklivé, ale šokující. Občas mám dojem, jakoby mi to ukazovalo místa/děje/pravdy/lekce, které bych normálně neuměla vidět, ale jsou pořád ještě někde na hraně mých mentálních schopností, takže je to jak když tě někdo pleskne mezi oči a ty jenom vyvaleně čučíš.

Také to způsobuje můj energetický krystal, ale s ním mám zase zkušenosti, že jsou ty AC a LD takové mírnější, že se sice dějí, ale jsem u nich víc klidná, protože mi to ukazuje věci, na které jsem víc psychicky připravená a rychleji/snadněji je zpracuju. I výstupy dýl trvají a necestuju tak daleko od těla, jako s kartičkou TM. Vždycky jsem si poblíž těla jistější, než když jsem někde v jiném vesmíru, nebo cestuju v čase. Protože vůbec nevím, co mě tam potká. Kdežto můj astrální domov je takové bezpečné místo, kde se nic nečekaného většinou neděje a okolí je taky v pohodě. Takže si tam zkouším techniky, zkoumám okolí, nábytek, jevy, textury, metarializaci… Kdežto kartička TM mě naráz někam vypleskne, něco mi ukáže a plav… 😀

Také se mi spaní mění, když usnu s brazilským křišťálem v ruce. Všechny tři věci jsou hlavně na harmonizaci energií a dobíjení. Šišinku mozkovou mám jinak v pořádku, ale vím, že jmenované dvě věci ji zároveň oslovují a pomáhají aktivovat, podle zkušeností, které s nimi mám já, nebo i ostatní lidé.

Jinak barevné živé sny, co si pak dlouho pamatuju, mám běžně i bez jakýchkoliv pomůcek. Samozřejmě i AC a LD, akorát že je mám hlavně spontánně, kdežto když si vezmu něco na sebe, tak to mám skoro vždycky a ještě se to opakuje, že jen co ztratím vědomí, lezu z těla zas. Při přirozeném spánku bývá další vědomý sen, nebo výstup z těla, výjimečný. Spíš pak usnu normálně… S pomůckou je to jenom jakoby probuzené tělo byla krátká přestávka a jen co usnu, jedem dál.

Ale jsou to moje osobní zkušenosti a osobní zkušenost je nepřenosná. I když mi psalo/píše vícero lidí ohledně energetických krystalů, že z nich mají lucidní sny a různě jim to oslovuje šišinku, tak ten výsledek není u všech lidí úplně stejný, protože jak už jsem řekla, každý z nás je na tom jinak s energií, šišinkou a životním stylem.

Hodně je toho o šišince a její aktivaci/léčbě napsáno v mé třetí knize, kdyby tě zajímaly kompletní podrobnosti. Ale návod na AC to není, to když tak doporučuji tento e-book: obe4u.com/files/cesty_mimo_telo.pdf

3. Když je člověk nastaven tak, aby žil tisíc let (když se s tělem správně zachází) jak je to u žen s menstruací ? Taky končí někdy okolo 40 až 50 let nebo je tomu uplně jinak ?

Moje osobní zkušenost to nemůže být, ale údajně když člověk žije tisíc let, menstruace bývá jednou za půl roku a je až do smrti. Čili plodnost je trvalá.

Přechod u zdejších žen je údajně výsledek hormonální nerovnováhy, která je následek špatného životního stylu, likvidace štítné žlázy, stresu, éček, záření, nedostatek bio jódu, atd atd… V kostce řečeno je to výsledek poškození funkčnosti organismu, který po letech přestává pracovat správně a ztrácí plodnost, to je přechod.

Já vím, já jsem mladá, nechci tím nikoho urazit, jen píšu co vím a samozřejmě chápu, že tady v tomto systému to skoro nejde zvrátit, že za to zdejší ženy pochopitelně nemůžou a asi mě to taky potká, i když budu možná schválně zkoušet, jestli se to dá zvrátit.

Znám osobně ženu, co brala biologický jód, byla už dávno po přechodu a najednou se jí vrátila menstruace. Ale nebyla ráda, tak ho vysadila, protože se jí nechtělo zase otravovat s vložkama. Říkala, že prý byla ráda, když se toho konečně zbavila a najednou se to vrátilo, no to není důvod k oslavě, kdo se s tím má zase crcat!

Nevím proč, ale připadá mi to strašně vtipné. Představte si ten její obličej, když třeba po deseti letech najednou znova krvácí… 😀

4. Našel jsem tvůj článek o kříži, který je mimochodem hezky jednoduše sepsaný. Ovšem tvrdíš, že slovo KŘÍŽ má číselnou hodnotu 66. Dlouho jsem špekuloval nad tím jak jsi k tomu došla, protože mě vychází 384, v ciferném součtu přesto všechno 6. Jestli jsi použila www.gematrix.org, které jsi někde tuším i doporučila, tak ten z písmen s diakritikou udělá 0. Podle toho co jsem četl jinde, tuším o tom psal i tm, se počítají ty hodnoty slov bez diakritiky. Takže 66 nebo 384? 😀

Nevím, koukla jsem na článek – přece jenom je šest let starý a fakt tam ta věta je takhle napsaná… Tak jsem automaticky koukla na gematrix a těch 66 mi tam opět vyšlo s diakritikou. Tehdy mi to očividně připadalo zajímavé – a zajímavé je to podle mě pořád – tak jsem to tam připsala.

Spor s diakritikou je podle mě sporný. Takový sporný spor. Protože r není ř, c není č, zkrátka ta rezonance je jiná a u češtiny je prostě problém, že s ní systémy a kalkulátory moc nepočítají, tak je těžké podle ní něco určovat s jistotou. Tak beru výsledná čísla raději jako znamení. S angličtinou je to tady asi nejjednodušší. Mimochodem cross vychází 444, taky zvláštní.

5. Mně by zajímalo: V důsledku konzumování antikoncepce ženy vylučují hormony i do odpadních vod – je možné nějak dostat hormony z vody, pokud pijeme „tu z kohoutku“? Pomůže např. vyvařování?

Vyvařování nepomůže určitě. Buď chodit čepovat ze studánky, nebo si kup kvalitní filtr na vodu (ne nějaký levný, ale něco pořádného, výrobce by měl vědět, co to všechno odfiltruje). Hormony z vody odstraňuje také levitace, takže kdo má přístroj Leven a pije levitovanou vodu, ten se hormonů nemusí bát. Problém je však dostupnost, nejjednodušší je podle mě čepovat ze studánky, nebo studny.

6. Jaký názor máš Aluško na koncept polyamory?

,,Polyamory(z řeckéhoπολυ /poly/, mnoho/více-(násobný) a latinského amor knižně „láska“ – dosl. mnoholáska, žádný český překlad není vžitý) je životní styl, kdy osoba žije v několika milostných vztazích. Jedná se o druh nemonogamního soužití, založený na toleranci a akceptaci dalších vztahů.

Stoupenci polyamorie zastávají názor, že je možné žít za vzájemného souhlasu všech zúčastněných, nejde pak o nevěru nebo podvádění. Zároveň nemusí být jeden svazek nadřazen ostatním, jak je tradičně chápána kolize mezi manželským a milostným vztahem. Hnutí propagující polyamorii ji označuje za životní styl založený na trvalém postoji.“ (zdroj)

…Kdyby náhodou někdo netušil, o čem je řeč.

K věci:

Vyspělé lidské civilizace (čili ne uvnitř planety Země) takto v podstatě žijí. Ale chápou vztahy kompletně jinak. Představ si svět, kde je člověk samostatná jednotka a k přežití svému, nebo i svých potomků, nepotřebuje přímou pomoc, či blízkost druhého člověka. To znamená, že se lidé setkávají jen proto, že chtějí a mají se rádi, ne proto, že se potřebují k něčemu konkrétnímu. V takovém stavu přirozeně odpadá závislost a potřeba vlastnit, protože máš všechno, a nic a nikoho nepotřebuješ. Potom se nebojíš, že něco nebo někoho ztratíš, protože víš, že vždy bude tvůj život v pořádku, a v dostatku. Vztahy tam nejsou založené na tom, že někomu patříš, neexistují tam sňatky. Lidé se setkávají, když to tak cítí a nepotřebují k tomu ničí souhlas, ani papír.

Také tato společnost není založena na sexu. U nás se sex používá jako lákadlo, udobřovadlo, prodejní technika, prostředek manipulace, vydírání, druh závislosti, jsme jím posedlí a neustále bychom kopulovali a kdo v páru nekopuluje, tomu se zákonitě vztah rozpadá, nebo je vadný asexuál, protože to přece není normální, aby někdo posedlý sexem nebyl! – Ale tam se sex skoro neprovozuje, lidé necítí tu nutkavou potřebu, protože vědí, jak dosáhnout nirvány stokrát silnější, úžasnější a nepotřebují k tomu sex. Takže ho provozují výjimečně. Tím odpadá spousta problémů a komplikací.

Takže je normální a v pořádku, když jeden člověk udržuje láskyplné vztahy s vícero lidmi, ale tyto vztahy nejsou založené na sexu, vlastnění a potřebe manipulovat, jsou jen o tom, že chce s nimi trávit čas a když nechce, prostě jde jinam. V takové společnosti to skvěle funguje.

Ovšem my jsme zde a u nás to funguje tak, že vždycky někoho druhého potřebujeme k životu a k přežití. Neustále jsme na někom závislí. Na partnerovi, na mamince, na systému, na práci, na penězích… Nemůžeme jen tak odejít do lesa, všechno hodit za hlavu a žít jako oni, prostě to nejde. Potřeba vlastnit, žárlivost a chránění si svého partnera je tudíž zde přirozená, člověk si tím chrání své jistoty a svou stabilitu, které si vybudoval a o které se bojí. Žárlivost je vlastně strach.

Třetí osoba do mileneckého trojúhelníku automaticky znamená narušení rovnováhy, hodnot a jistot, kdy peníze co mají téct určitým směrem ( např. do rodiny, domova a dětí), tečou k milenci, stejně tak láska, pozornost, nebo sex. Přirozeně se ten původní partner začne zanedbávat, protože co máme nové, z toho jsme nadšení a na staré zapomeneme… Z toho důvodu je polyamorie u nás velice zvláštní a vzácná, protože ne každý si může dovolit ji praktikovat, ne každý dokáže být natolik emočně, hmotně a finančně nezávislý, že je mu jedno to, co obvykle v normálním partnerství jedno není. Ale ani tam to očividně není ideální a ti lidé nejsou tak moc jiní, než jsme my. Četla jsem kdysi o nich rozhovor, a bylo tam řečeno, že v takovém vztahu je extrémě nutné si hlídat, kolik pozornosti se komu věnuje. Prakticky máš v hlavě hodinky a počítáš si kolik energie šlo kam. Protože ve chvíli, kdy se jeden cítí odstrčený, rozbourá kompletně celou harmonii, nastává konflikt, rozkol, hádky a rozpad.

Aby taky ne, jsme jenom lidé… Majetničtí, žárliví a každý z nás v hloubi duše touží po tom, aby byl pro někoho ten jediný na světě, ten nejúžasnější, s kým bude moct sdílet svoji duši, budovat jistoty a pak pokojně zestárnout… A jak vám do toho vleze třetí člověk, je potřeba kromě tolerance i hlídat si časy, péči, způsoby komunikace. Podle mě je to neustálý tlak. Žít trvale v takovém vztahu bych nechtěla a už vůbec si neumím představit, vychovávat v něm děti. Hádat se s druhou babou kam se budou ukládat hrnečky a jak často se budou měnit ručníky, nebo dělat ententýky, který z těch mých dvou nebo tří chlapů si dneska užije a kteří budou spát vedle na gauči?

Jo pokud je člověk bezdětný, zámožný, žije sám, nemusí s těmi svými amanty bydlet a jenom si je tak na střídačku zve, tak si to umím nějak představit, ale i se souhlasem všech zúčastněných osob mi to nepřipadá v pořádku.

Dokud budeme žít ve společnosti, kde existují peníze, neustálý strach, nejistota a pocit nedostatku, nemůžeme žít v takto nezávislých svazcích, není to z praktického hlediska možné, ani dostatečně stabilní.

7. Vím, jak se stavíš k náboženstvím a církvím, ale jak se stavíš k tzv.svatým? Myslím tím lidi z masa a kostí, kteří vynikli nějakou svojí vlastností, pak si je drapla církev a prohlásila je za „svaté“. Jsou třeba někteří z nich pro Tebe vzorem? Vážíš si nějakého svatého pro něco, co třeba udělal? Má smysl snažit se s nimi spojit, jako když se třeba snažíme spojit se svým andělem strážným? Děkuji.

Přesně jak říkáš. Byli to lidé, které si drapla církev. To samé bylo s Ježíšem. Je to jen hromada manipulace a přivlastňování si cizích spirituálních darů. Nemá smysl je vyvolávat, o něco prosit a jiným způsobem je rušit. Jsou to duše, které tady na zemi prožily nějaký příběh, něco po sobě zanechaly a pak odešly… Do nebe, do dalších těl, podle toho. A mrtví by se obtěžovat a rušit nikdy neměli.

Ze svatých je pro mne osobně zajímavá a sympatická Hildegarda z Bingenu. Která měla to štěstí, že byla urozená, dostala velké vzdělání a odmala byla církev součástí jejího života, takže o ní víme… Ale kolik tisíců podobně úžasných nebo nadaných žen naopak církev zlikvidovala, to je na druhou stranu taky podstatná otázka.

Já žádný životní vzor nemám, v žádném člověku. Každý jsme nějaký a každý může být v něčem inspirace pro druhé. V životě má smysl být sám sebou a rozvíjet pilně své dary, takže obdivuji díla, výsledky práce, zásluhy, talenty, schopnosti… Ale nezbožšťuji si lidi. Zbožné vzhlížení ke komukoliv není můj styl, pokud je řeč o fyzických lidech.

Komentáře

Ikona diskutujiciho Anett 2016-10-12 04:29:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Děkuji za odpověď na to Lucidní snění.. jenom mě velice mrzí jedna věc. Ta karta, co máš Ty. Psala jsi už minule, že se nedá snadno sehnat, že musíš mít kontakty a prostě někoho znát atd. .. což já bohužel nemám, ani nežiju v ČR a tudíž asi nemám šanci se k té kartě nějak dostat. Je to škoda. Věřím, že by mi to hodně pomohlo..

Ikona diskutujiciho Luz 2016-10-12 09:05:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Konec menstruace je duvod, proc se tesit na stari (ktere jinak bohuzel se mi jevi jako smutne a tezke obdobi, tak aspon ze je tam tahle uleva).

Ikona diskutujiciho Alue 2016-10-12 09:48:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[1]:  Ale máš. Stačí se zeptat jinde a nepsat všechno do diskuzí. Já na webu opravdu nemám všechno, to nejde.

Ikona diskutujiciho Alue 2016-10-12 09:51:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[2]: Stáří je velké téma… a sleduji, že lidé se na stará kolena dělí na dvě skupiny. Na klub důchodců co jim pořád něco je a pak na ty, co jim není vůbec nic. A do té druhé skupiny se člověk nedostane pouze životosprávou, ale hlavně konstruktivní myslí a optimismem.

Ikona diskutujiciho Kojot 2016-10-12 10:02:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[4]: si zabila ségro :-D

Ikona diskutujiciho atrej ystma 776 2016-10-12 12:09:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj 🙂 tééda! Moc děkuji za zveřejnění odpovědi k té polyamorii- tobě Aluško, i tobě neznámý pisateli. Často jsem na tohle téma přemýšlel a vůbec mi neseděl pojem polygamie a používat spojení "otevřený milostně-partnerský vztah" je moc dlouhé :)- polyamorie je teda jak vidím téma, o kterém uvažuje hodně lidí a nejsem sám. Tvé zamyšlení k ní je hezky komplexní, bereš v úvahu skoro vše od peněz, pře city až po pohlavní styk. Jednou jsem o tom psal na bývalém blogu, ale už jsem tam tohle všechno nezahrnul a je to přitom tak důležité.

Ikona diskutujiciho Vlastimila 2016-10-12 13:08:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

o je stáří? Vše záleží na sebehodnocení a hledání pozitiv. Vše je přece proměnlivé a lépe je žít s radostí. Zatím jsem starší, stará budu až v 85. Tak mám nastavené své hodnoty. A současnost – nic mě nehoní, je zde plno možností vlastních aktivit, vyhledávání na internetu, rodina mě obohacuje.Však to znáte: ,, Kdo se bojí, nesmí do lesa!" Zdravím a Alušce za všechny články a odpovědi DĚKUJI !!!

Ikona diskutujiciho Alue 2016-10-12 13:14:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[6]: Mně by třeba vadila představa, že můj partner spí s jinou, i ze zdravotního hlediska. Já pořád se něčím tak piplám abych byla zdravá a představa, že na mě přenese její bacily, patogeny, bakterie a nemoci, které si určitě preventivně neléčí tak jako jíá a které bych pak musela léčit, se mi teda ani trochu nelíbí. Je to pro mě risk, peníze, čas a práce navíc.

Ikona diskutujiciho zdeněk 2016-10-12 15:48:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[3]: Kde jinde?

Ikona diskutujiciho mariankosnac 2016-10-12 15:50:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

4. Gematria je stavaná pre anglické písmena tak by sa tam asi malo písať bez diakritiky.

Ikona diskutujiciho Sin-Le-Noble 2016-10-12 16:40:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Vau ,

Ikona diskutujiciho Kojot 2016-10-12 16:50:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

.chjo, kde je absolutno vo vzťahu ? v trojúholníku ? v štvorci, v päťúholníku ? mám pokračovať ?

Ikona diskutujiciho Ayeri 2016-10-12 17:19:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Strašně se mi líbí tvoje odpověď na otázku o polyamorii  (nebyla to moje otázka ) Je to krásně citlivě srozumitelně sepsané a bez předsudků 🙂

Ikona diskutujiciho mariankosnac 2016-10-12 17:23:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[8]: kde všude ten párek byl :D V parku 🙂

Ikona diskutujiciho Alue 2016-10-12 17:47:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[9]:  třeba soukromě do jiného kontaktu

Ikona diskutujiciho Gray 2016-10-12 18:28:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

S tím jódem… co taková Vincentka? Sice za láhev chtějí skoro 30,- ale třeba na zákaznickou kartu u Dr. Maxe je to pak už skoro jen polovina ceny… ne, že bych chtěla dělat reklamu :D spíše demonstraci, že cestičky jsou a není to zas tak těžké. Sympatické je i to, že je v tmavém skle a ne v žádné blbé petce. Začala jsem se o to zajímat kvůli nedostatečné funkci štítné žlázy a zabralo to, na endokrinologii už chodit nemusím. + Tedy občasná konzumace para ořechů obsahujících selen, což je pro štítnici také důležité.

Ikona diskutujiciho Jarka 2016-10-12 18:49:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[14]: v parku pozorovat ptáky :D

Ikona diskutujiciho Míša G. 2016-10-12 19:08:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Bude tvá třetí knížka i o něčem jiném než o  andělech a jasnozřivosti?

Ikona diskutujiciho atrej ystma 776 2016-10-12 19:42:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[8]: Jo, choroby to je další věc. Pokud by se takhle někdo s někým domluvil a docházelo by i na mechtle, tak jedině s ochranou…

Ikona diskutujiciho Mára 2016-10-13 07:31:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[8]: jak se dají změřit lidské choroby? Asi to moc nechápu.

Ikona diskutujiciho Ivet 2016-10-13 07:51:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[8]: Když jsem četla rozhovor s lidmi co tak žili, tak to nebylo o tom, že by muž měl dvě ženy každou zvlášť. Prostě žili dohromady jako pár akorát ve 3. A stejně tak měli i všichni 3 spolu vztah, to znamená že i ty ženy, nebo 2 muži zároveň. Proto si myslím, že to není jakože spí s každým a nějaký přenos nemocí. Stejně tak jako miloval Anču i Monču, tak Anča miloval i jeho i Monču. Prostě trojúhelník, ne dvě oddělené strany.

Ikona diskutujiciho Jasmínová 2016-10-13 09:43:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

A – jsem ráda, že konečně nejsem sama i když to není přímo v mém okolí, ale je tu někdo s podobným názorem. Taky nemám vzor z toho důvodu, ale dokáži ocenit talent (hodně v uměleckém směru) a výsledky určité práce. :-)

Ikona diskutujiciho Coubee 2016-10-15 00:12:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

K tomu jódu, slyšel jsem že ho obsahuje medvědí česnek. Kolegyně v práci má problémy se štítnou žlázou a doktor jí právě m.česnek zakázal kvůli tomu jódu. Když si ho nasbíráte dostatek, můžete si z něj udělat pesto a používat jako doplněk klidně celý rok 🙂

Ikona diskutujiciho Moudravrba 2016-10-15 12:34:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Dotaz:

Ikona diskutujiciho Gray 2016-10-15 18:03:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[23]: Díky za tip. ;-) U nás je medvědí česnek oblíbený, ale tahle zajímavost mi unikla.

Ikona diskutujiciho Melissa 2016-10-16 00:54:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Aluško, taky se tě po delší době na něco zeptám, třeba tě dotaz z nějakého důvodu zaujme. 🙂 Zajímalo by mě, jestli si duše naplánovala, kdy a jak umře, nebo jestli prostě umíráme "náhodně". Pro mě by byla obrovská úleva zjistit, že dobu a způsob smrti máme naplánovanou. Přeju si totiž cestovat a dost mě děsí myšlenka smrti při pádu letadla. Asi je to hloupý, ale fakt by se mi ulevilo vědět, že pokud to tak nemám dané, v letadle nezemřu. :D

Ikona diskutujiciho Aliis 2016-10-19 18:14:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Jaký máš názor na Pythagora a Pythagorejce? Dočetla jsem se že pěstovali "ezoterické úvahy o významu čísel".

Ikona diskutujiciho átrej 2019-01-08 16:25:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

To je dobré, až teď jsem zjistil, že se pojmem polyamorie ve skutečnosti zabývá tolik lidí?

Ikona diskutujiciho átrej 2019-01-13 11:25:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Fronéma Virglerová o polyamorii https://youtu.be/nDWl0E-jClI?t=1155 – poslední odkaz, slibuji :D. Naprosto souhlasím s tím, co říká – že polyamorii jako přístup ke vztahům se dá uplatnit i při 0 partnerech. Znamená to, že člověk je zodpovědný sám za sebe a za svůj pocit a umí si zařídit, že je šťastný i bez partnera. Není to cílené vyhledávání více partnerů, aby byl člověk šťastnější, jen se vyzdvihuje princip svobody, když už se něco takového stane.

Ikona diskutujiciho astrei swingař 2024-01-05 11:56:27 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

K polyamorii mám co říct, v roce 2021 jsem ji totiž zažil.

Asi před deseti lety jsem si uvědomil, že partnerské vztahy vnímám jinak. Že mám absolutně jinou představu o věrnosti. Zjistil jsem, že nejsem tak žárlivý a měl jsem teorii, že by mi nevadilo, kdyby se má drahá polovička zamilovala ještě do někoho dalšího (a zároveň milovala mě) a byla tedy zároveň se mnou a ještě s někým druhým. Zkrátka mi vůbec nevadila představa vícečetného milostného vztahu. Když jsem pak tady u Alušky zjistil, že se tomu říká polyamorie, a že tak někteří lidé žijí, zatoužil jsem po tom to taky zažít.

A před 2,5 lety se mi to splnilo. Našel jsem na polyamory seznamce na facebooku slečnu, která už má vztah, ale nebrání se dalšímu. Tak jsme se sešli, řekli si něco o sobě a naše další schůzka už bylo rande. Takovou zamilovanost jsem nikdy předtím nezažil. S jejím prvním přítelem jsem se zkamarádil a ujistil se, že mu nevadí, že s jeho dívkou chodím taky. Byl to velmi zvláštní pocit. Velmi zásadní roli hrála komunikace, opravdu velkou.

Po pár měsících jsme se bohužel rozešli, protože jsme si uvědomili, že kromě polyamorie jsme poměrně dost rozdílní. Jako zkušenost to ale bylo k nezaplacení a jsem extrémně rád, že jsem polyamorickou lásku zažil.

Pro hnidopichy bych rád zdůraznil, že to opravdu není o s*xu.

Napsat komentář: átrej Zrušit odpověď na komentář

Ikona moderatora

Moderovaná diskuze: Příspěvky se zveřejňují s časovou prodlevou. Pro účast v diskuzi je třeba, aby byl váš komentář v souladu s obecnými pravidly slušného chování a podmínkami používání stránek