249. Dotazník: Má piercing v pupíku vliv na energie člověka?

23.5.2019 v Čtenáři 28

1. Otázka k energetickému krystalu: Bude mít krystal konstruktivní vliv i na osoby v mojí těsné blízkosti (manžel a syn)? Jinak řečeno, má krystal nějaký „dosah“ nebo se jeho účinek týká jen člověka, který ho nosí?

Energetické krystaly mají rozsah do prostoru, aby kryly celého člověka, který je nosí. Extra silné energetické krystaly mají pokrytí zhruba 3 metry v průměru (to znamená 1,5m na každou stranu) a středně silné energetické krystaly mají cca poloviční pokrytí. Takže ano, pokud je osoba dostatečně blízko, bude na ni mít vliv energie z energetického krystalu. Konstruktivním lidem bude dělat dobře a destruktivní lidi to obvykle dráždí.



2. Ahoj, vzhledem k tomu, že se má již tento rok celá ČR komplet pokrýt 5G sítí, která způsobuje poškození zdraví, rád bych se zeptal, jestli je možné se proti tomu jakkoliv bránit. Děkuji.
Existují teoretická řešení, která závisí na konstrukčních schopnostech majitele objektu. Dá se doma postavit určité zařízení, které bude stínit veškerý elektrosmog i signál, ale nevypadá to moc hezky, v podstatě máte celý strop pokrytý hliníkovou folií a ještě musíte umět trochu s elektrikou. Nejsem si jistá, jestli má smysl shánět na to technický popis a dávat to na net a bohužel si nejsem ani jistá, jestli to skutečně jistě odchytí i tu mrchu 5G. To je tak se všemi novinkami, nevíte co funguje, dokud to nezkusíte. A ve chvíli kdy vyjdete z domu, tak už vás to nechrání. Přenosné zařízení na plné odstínění není, všechny pomůcky filtrují tato záření částečně, vždy jen do určité míry a je otázka, jestli je i 40% zásah ze sta rizikový, nebo jestli taková míra ochrany v případě 5G stačí…. To zatím nikdo neví. Navíc je každý člověk na záření jinak háklivý.
Abych byla upřímná, tak se 5G bojím a potřebovala bych nějakou mapu, kde bude v reálném čase vyznačeno, kde 5G je a kde ještě není. A kde 5G je, by byla pro mne NO GO ZONA, prostě bych tam nesměla chodit. Když se mi dělá tak špatně z normálních wifin, nepředpokládám, že bych rozchodila 5G. A to ani nevím, jestli 5G začnou používat sousedi. Sice je od nich naprosto minimální signál, ale jestli mně to bude doma lízat paty, tak už fakt nevím, kam se budu muset vystěhovat.
Možná bude možné sledovat pokrytí 5G na tomto odkazu, zatím je tam jenom do 4G, snad to dodají a budeme to muset hlídat: https://qos.ctu.cz/mapa?x=15.673859&y=49.7504162&z=7&o=2&t=4&f=0&r=ra&v=avg&m=st&mp=1_100&ma=1_90&np=0_100&c=0_60&b=1_40
.
3. Co je tedy ockovani? Je to tak, jak jsme se učili (vpraveni oslabeneho viru, aby si telo vytvorilo protilatky) – nebo tam pridavaji jeste neco? Jak to je?
Problematika očkování a jeho kontroverze neleží až tak moc v oslabeném viru. To, co se skutečně řeší, jsou zejména aditiva ve vakcínách. Navíc i bez aditiv má očkování omezený vliv, protože i kdyby neobsahovalo aditiva poškozující organismus, rezistence těla na daný vir trvá po určitou dobu, to znamená, že by se muselo všechno v pravidelných intervalech přeočkovávat. Jednou něco píchnout a pak už to nikdy nedat, udělá efekt na pár let a dál už nikdo před ničím chráněný není. Například tetanovka se má údajně píchat každých 10-15 let aby chránila a kdo to přitom dělá? Jednou píchnout tetanovku nikomu imunitní ochranu do konce života neposkytne.
To jsou i vakcíny na HPV, které mají omezenou dobu účinku a navíc zabírají jen omezený počet druhů, zatímco před těmi ostatními nechrání vůbec. Na co si tedy píchat do žil hliník a rtuť, když to stejně neposkytuje jistotu a museli byste na to chodit pořád dokola?
Každý si musí sám zodpovědně zvážit benefity i rizika. Očkovat psa, který žije 10 let, je něco jiného, než očkovat člověka, který může žít až 100 let a zatížení na těžké kovy a jiné nebezpečné látky se u něj za ty roky postupně nasčítají. Pes umře brzo a poškození mozku se u něj ani nemusí stačit projevit. Ale člověk nežije 10 let, to je celý problém.
Dál už doporučuji téma nastudovat samostatně, protože to opravdu není věc, která by se dala kompletně vysvětlit v jednom odstavci v dotazníku.
https://aluska.org/ockovani-zpusobuje-alergie-astma-a-autismus-a-deti-i-zabiji/
https://aluska.org/vakciny-ocami-chemika-co-sa-dostava-do-detskeho-organizmu-pri-ockovani/
https://aluska.org/ceska-televize-ockovani-je-zbytecne-riziko-a-pred-nemoci-nechrani/
.

 

4. Vzdycky, kdyz mam lucidni sen, a deje se tam neco blbeho, nedokazu to ovladat – soustredim se na tu snovou bytost, co me tam desi, a chci aby zmizela a nejde to. Dnes se mi to stalo zase. Neco nehezkeho se mi zdalo a nejak jsem v tom lucidnim sneni zacala rvat tve jmeno (Alue), ze se treba ty bytosti zaleknou 😀 no moc to nepomohlo, tak jsem si vzpomnela, jak si psala o dverich. Na dvere jsem nakreslila 054 a prosla, uz si to moc nepamatuji, ale proste to nikdy neumim ovladat. Soustredim se na to, co chci, ale nefunguje to. Ani silou vule se mi nedari lucidni sen ovladat, jako treba ty nepekne veci atp. Nevis, proc? Asi je to jine nez astral, takze snove bytosti mi neublizi? Co mam priste delat? Je to vubec LD? Jako uvedomim si, ze je to sen, ale desi me, ze ho neumim ovladnout. Dekuji za odpoved
Lucidní sny ani astrální světy nefungují digitálně. Jsou živé a občas si prostě dělají co chtějí. Jednou lucidní sen ovládat jde, podruhé jenom trochu, potřetí vůbec. V tom případě je potřeba znát více technik, jak sen změnit. Když nezabere jedna, přejít rovnou na druhou. Když nezabere druhá, přejít na třetí. Pokud ti nefunguje síla přání, nebo síla vizualizace, tak prostě uděláš něco jiného. Dá se odletět, nebo být jen pozorovatel. Většinou když víš že spíš, tak úplně ztratíš strach, protože víš, že je všechno jenom projekce a nic ti nehrozí, v tu chvíli mizí všechno nepříjemné, protože to nad tebou ztratilo moc. Taky jsem se kolikrát ve snu (ale byl to opravdu jenom sen, ne LD) ocitla v pasti a umřela tam. Ale sen přesto neskončil. Zůstala jsem ležet a když agresor odešel, prostě jsem vstala a pokračovala dál.
Zkusit průchod dveřmi je jeden z nejlepších nápadů, nepamatuji si jediný případ, kdy by mi dveře nezabraly, podle mě jsou vysoce spolehlivé. Sama píšeš, že si po průchodu dveřmi nepamatuješ, co se stalo. To je právě ono. Přešla jsi do jiné dimenze, tam se nic moc nedělo a znova jsi tam usnula a bylo dobře. Takže bylo po tvém a vyšlo ti to, co bys chtěla ještě víc?

.
5. Ještě k tématu pravotočivost/levotočivost – Dostala jsem od kamarádky nádhernou spirálku jako dekoraci (zadrátovaná s barevnými kamínky). Pověsila jsem si ji do okna tak, aby byla pravotočivá. ALE pokud se na ni někdo dívá z druhé strany, zvenku, je levotočivá. Co s tím? Nedává to destruktivní energii zvenku?
Spirálka je levotočivá nebo pravotočivá podle toho, jakým způsobem byla vyrobená. To znamená, že jí dal spin její autor při tvorbě. Z jakého úhlu pohledu se pak na spirálu budeš dívat, je úplně jedno a její význam to nezmění. Vzhledem k tomu, že je jednodušší vyrobit spirálu tak, že první zatočíš střed a pak postupuješ směrem ven, tak spirála ve výsledku bude vést energii ze středu směrem ven, tedy bude energii odsávat. Na těle bude odvádět pryč bioenergii z člověka, zavěšená na okně bude odvádět čchi pryč z pokoje. Z toho důvodu obecně moc nedoporučuji kupovat věci, na kterých je ručně dělaná nebo ručně kreslená spirála, protože to skoro nikdo nezná. Když už to zná, tak tomu nevěří. Když už zná a věří tomu, tak to nechápe a nesprávně používá. A protože se většinou jde tou jednodušší cestou, dělají se všude spirálky ze středu ven.
Pokud má být spirála pravotočivá, začíná se zvnějšku a kreslí se směrem dovnitř doprava.
.
Příklad 1:
.

.

Příklad 2:
.

.
6. Ahoj Alu, myslíš si, že jak se říká že když jsi v novém prostředí a vyspíš se, to co se ti zdálo, se splní? (Mě se tak když jsem byla malá zdálo o čtyřlístkách a pak jsem jich našla plnou hrst na hřišti) dík za odpověď 😉
Nikdy se mi nestalo, že bych při přesunu na nové místo měla nějak extra zajímavý sen, co by se splnil. Takže moje zkušenost nic takového nenaznačuje, ale nepopírám, že zkušenost jiného člověka může být zcela odlišná. To že mně něco nefunguje, neznamená, že to nemůže fungovat někomu jinému a naopak, to že mně něco funguje neznamená, že to bude fungovat i ostatním.
.

7. Jak se změní energie ženy, když si nechá propíchnout pupík ? A je náhoda, nebo spíše byl záměr, když arabové ve středověku svým zajatkyním, které umísťovali do harémů propíchávali pupíky a dávali jim do něj šperky ? A je dneska jen náhoda, že tak moc hereček z filmů pro dospělé má rovněž propíchnuté pupíky?
To je moc zajímavá otázka, protože pupík je energetický střed člověka a dá se skrz něj parádně odsávat destruktivní energie ven z těla. Můžete si to sami zkusit. Pokud máte doma ušní svíce, tak zkuste jednu dát partnerovi do pupíku  a zapálit, uvidíte jaký to z něho vytáhne borčus.
Stará dobrá uzemňovací metoda, jak srovnat své energie, radí vyhrnout tričko a položit se holým pupíkem venku na trávu a nějakých 20 minut si tam poležet. Protože přes pupík se dá destruktivní energie parádně vytáhnout ven, ale zároveň se dá přes pupík suprově natáhnout konstruktivní energie dovnitř.
Pokud se do pupíku nacpe nějaký kovový nesmysl, brání to toku energií (nebo kdo má rád to slovo, tak by se to dalo nazvat i jako mechanická blokace čakry). To znamená, že destruktivní energie nejde ven a konstruktivní energie nejde dovnitř. To celkově oslabuje organismus na všech úrovních. Nálada, imunita, vitalita, zdraví, krása, moudrost, to vše poklesne, protože energie neproudí volně a dokonce i mentální výkon na energii závisí. Člověk se tak obírá o moc a sílu.
Je více způsobů, jak člověku omezit a snížit jeho moc a autonomii. Třeba stříhání byla běžná praktika nejenom při věznění osob, ale nakrátko se povinně stříhají i vojáci. V Mrazíkovi vyhrožovali, že Nastěnce ustřihnou cop a jak se toho lekla. To samé jsou uzavřené kovové obruče obtažené kolem těla a na stejnou úroveň by se daly přirovnat propíchané pupíky otrokyň v harémech. Jestli tehdy arabové věděli, že tím ženě omezí tok energií, těžko říct. Taky to pro ně mohlo být jednoduché rozlišovací znamení, co je manželka co je jenom otrokyně na obskočení.
.

Napadá-li Vás nová otázka do příštích dotazníků, položte ji směle do diskuze….. Děkuji!
Dotazníky nejsou určeny k recenzím na zboží, posuzování osob, webů, hudebních skupin apod. Nenahrazují poradnu, s osobními problémy se prosím obracejte na e-mail.

.



Komentáře

Ikona diskutujiciho mariankosnac 2019-05-23 01:38:01 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Mal som inú otázku ale vypadla mi tak aspoň toto

Máš ešte toho polodivokého kocúra ,,Divočáka“? Dlho si o ňom nepísala 🙁

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-05-23 09:54:16
Ikona diskutujiciho
sipka

Divočák dostal FIP protože se rval a umřel na ni. Dotáhl se po třech dnech z lesa, měl ochrnuté zadní nožičky. Hned jsem ho odvezla na veterinu a tam ho dala uspat.

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-05-23 01:57:05 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Piercing v pupíku ne, tetování ne… Alu!! 😀 tohle naštve; samozřejmě vím, že ty za to nemůžeš. Ale tak kdyby si to člověk nechal píchnout a jinak to po zahojení skoro nenosil a jen občas v létě(přičemž by nešlo o uzavřený kovový kruh), tak by to mohlo být ok 🤔

Ikona diskutujiciho hanka 2019-05-23 10:35:26
Ikona diskutujiciho
sipka

Je fakt že jsem odpůrce klasického tetování a piercing se mi nelíbí, ale… dělala jsem jednu dobu břišní tance a je spousta profi tanečnic co mají nádherné vypracované tělo, tančí se samozřejmě s odhaleným břichem a když taková kočka měla piercing v pupíku nebo tetování, bylo to nádherné. Takže chápu tvoje rozhořčení 🙂 já bych to řešila tak, že bych se naučila malovat hennou. Jako kdybych byla tanečnice a mé tělo bylo mým nástrojem tak bych to fakt udělala. Navíc henna je daleko přirozenější a můžeš mít každý měsíc nový obrázek, navíc se u toho dá umělecky vyřádit. Místo piercingu v pupíku bych si vymyslela nějaký jiný podobný šperk. Jsou třeba řetízky co se nosí na těle nebo na břiše. Vím že to je kov, ale na vystoupení na chvilku to nevadí. Pořád lepší než si zničit energetické centrum v břiše. Možnosti určitě jsou!

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-05-23 13:47:28
Ikona diskutujiciho
sipka

To jo, Henna umí vypadat nádherně 😊 obzvlášť bílá na opálené kůži. K plavkám nebo krátkému tričku je to úplně krásný, když si to nakreslíš třeba podle obrázků na netu a zkombinuješ 2 barvy. Jen kéž by se to tak rychle nesmývalo! Pak se dělám s jedním obrázkem hodinu kvůli jednom zajití na koupák druhý den můžu zas 😀 obecně miluju zdobit tělo… Žiju v tom, tak proč to nevylepšit 😀

Ikona diskutujiciho michal 2019-05-23 06:50:22 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj Alue. Jakožto člověk se zkušenostmi s vf technikou si dovolím nesouhlasit s postupem odstínění 5G a elektromag. smogu. Alobal na strop ničemu nepomůže nebo možná jen trochu. 5G je síť o vysoké frekvenci, a čím vyšší frekvence, tím hůře tyto vlny prostupují překážkami, to je asi i důvod, proč je pro člověka nebezpečná (ale myslím si, že to bude podobné u sítí stejně vysokých frekvencí). Aby jsi odstínila elektromagnetický smog, elektrickou složku odstíníš Faradayovou klecí, což je náročné na stavbu. To píšeš správně…. A magnetickou složku nejde úplně odstínit nikdy. Je to složité….. Jinak záření z vlastního zařízení, dají se dělat pokusy s obalením celého mobilu hliníkem, zkoušel jsem to a na takovýto mobil není schopno dovolat se.
Jinak 73 Michal

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-05-23 11:10:53
Ikona diskutujiciho
sipka

Když si přečteš odpověď pořádně, je tam psané o zapojování elektriky. Je to metoda na výrobu fadayovy lece přímo uvnitř domu, ano používá se u toho i hliníková folie, ale nepsala, jsem ani jsem nikdy netvrdila, že pouhý hliník to vyřeší… Kámoš to doma má a vypadá to vizuálně hrozně, i když to skvěle funguje.

Ikona diskutujiciho ben 2019-05-23 13:27:21 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

moc děkuju za opět skvělý dotazník 🙂

Ikona diskutujiciho ben 2019-05-23 14:50:15 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Jsem rád, že ta moda propíchaných pupíků ustupuje, nikdy se mi to nelíbilo.

Ikona diskutujiciho ⚜️ aston 405 2019-05-23 16:33:35 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Víš o nějakém filmu, který by obsahoval vyloženě konstruktivní podprahová data, která by silně podporovala např. napojení na své Vyšší vedení? Nebo ses o všechny úlovky už podělila zde na stránkách?

Ikona diskutujiciho Moudravrba 2019-05-23 16:56:09 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Chtěl bych se zeptat co si myslíš o pohřbech? Já chápu, že by se člověk měl se svým blízkým, který odešel na druhý břeh nějak rozloučit, nicméně si myslím, že pohřby, které probíhají v západním světě nejsou konstruktivní. Už jenom ten fakt, že se lidé se svými zesnulými loučí v kostele, který je destruktivním místem, napovídá o tom, že to nic dobrého pozůstalým nepřinese. Přidej k tomu třeba 30 truchlících lidí a celý prostor je nasáknutý bolestí, utrpením a smutkem. Ze své zkušenosti můžu říct, že jednou z nejhorších věcí na takových pohřbech je, když se tě někdo snaží skoro násilím obejmout (drží tě a nechce tě pustit), aby s tebou „soucítil“ a vnucuje ti své truchlivé emoce. Zajímá mě proto, co si ty o takových pohřbech myslíš a jestli chodíš na pohřby?

Ikona diskutujiciho armag 2019-05-23 22:11:30
Ikona diskutujiciho
sipka

Doporučuji udělat pohřeb bez obřadu, provést kremaci nebo pohřbení do země.
Lidi, kteří zemřelou osobu měli rádi si na ni vzpomenou a co si myslí ostatní ti může být jedno.
A máš to bez zbytečných emocí, které jsou často přehráváné, aby lidi neřekli…

Ikona diskutujiciho Jarka 2019-05-24 22:05:58
Ikona diskutujiciho
sipka

Souhlasim s Armag. Žádný caviky.

Ikona diskutujiciho hanka 2019-05-26 09:18:30
Ikona diskutujiciho
sipka

Taky souhlasím. Pohřbům se vyhýbám co to jde a sama žádný pohřeb nechci, prostě ať mě spálí nebo zakopou, a nechají mě být, žádné proslovy ani hudbu ani truchlení nechci. Je to jen tahání peněz z lidí, dělá se mi z toho zle. Mrtvému je to jedno, je to jen divadýlko pro pozůstalé aby měli ze sebe dobrý pocit že udělali obřad. Přitom je v tom kolikrát jen pokrytectví a faleš. Nesnáším společenské konvence… Rozloučení je přece intimní věc těch kterých se to týká, a ne společenská událost.

Ikona diskutujiciho michal 2019-05-23 19:11:55 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Alue: ano, to jsem četl, ale folií na stropě se nevytvoří dokonalá faradayova klec, takže wifiny od sousedů a záření třeba i z jen trochu jiných úhlů může pronikat. Ale věřím že to i tak pomůže. Můžeš mi říct něco o tom postupu zapojování elektriky?

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-05-23 19:51:29
Ikona diskutujiciho
sipka

Jak jsem psala v dotazníku, musela bych na to sehnat přesný návod a nákres… a znova opakuji, není to jen o folii na stropě

Ikona diskutujiciho Tauri 2019-05-23 21:38:05
Ikona diskutujiciho
sipka

Alobal kompletně odstíní wifi. Možná frekvence v řádů Hz, třeba HAARP, tak může rozechvět alobal a rezonuje dál se stěnou a pouští vibrace dovnitř. Důležité je, aby se alobal neprotrhl, nic víc. Jenže by si musel takhle udělat celou místnost včetně oken, takže udělat jen tam, kde nemá okna, popř. kde je nepotřebuje. Takovou místnost na relax..Pozor na plechový krabičky, řekl bych, že s plechem to nemá co společnýho a projde skrz mobilní signál.
Záření projde alobalem jen rentgenové..zkrátka nějaké těší prvky. Takový prvky se odstraňují olovem.
V našich končinách Alue je 5G to lepší, nebo alespoň to, co jsem vyčetl. Jelikož jsou tu všude kopce, tak je to frekvence kolem 3,5GHz, takže většina wifi jede doma na 2,4GHz a venku 5,8GHz.
Přívody internetu se vedou od 24-60GHz. Takže ono to slavné 5G jede už desítky let, jen to lidi nevědí a je nasazeno pouze jako přívod netu a jejich výskyt je na málo místech v řádů mW(mili watt). Problém skutečného 5G je ten, že má hodně velkou směrovost, kde frekvence jede kolem 60GHz. Tam je nutnost více směrových antén, dle mého více, než jen 4 do všech směrů. Výkon takovýho vysílače už může být 20W možná i víc, třeba 50W, jelikož je třeba větší síly, aby prošel zdí. Takovou frekvenci odstní i sklo a to o dost. Tak si vem, kolik takových vysílačů by muselo být i v okruhu 500m max. 2km. Jde o to, že venku kousek od vysílače máš plný signál, dáš ho do kapsy, klesne o třeba 30%, zajdeš do baráku a jsi na minimu. Problém bych viděl spíš už v tak zahlceném pásmu, kde je čím dál víc vysílačů..Pokud budou spolu opravdu komunikovat mobily pomocí 5G, tak problém bude kino a jiný místnosti, kde bude hodně lidí pohromadě..pokud spolu budou teda komunikovat a bude tam třeba 150 lidí, tak už to bude silnější jak wifi. Ale pořád lepší, jak frekvence 60GHz, tam aby se člověk bál, že mu časem naroste vlivem mutace DNA nový ocas, nebo jiné končetiny :))
Za mně buďto se něco stane a budem ve středověku, nebo bude třeba stavět Hobitín a barák bude z hlíny, popř. pod zemí, kde projde už minimum frekvencí. Plechový barák by byl asi pěkný hnus..Pokud by si chtěl někdo odstínit onu místnost alobalem, bude třeba svést kablikem vedení z alobalů do kostry zásuvky. Pak jde o to, aby se z alobalu nestala anténa, kde se něco akumuluje, ale svádí zpět do země. Podle mě bude třeba každou část alobalu propojit, z důvodu svodu a aby mezi tím nevnikly rozdíly napětí.
Pokud někdo má doma rušičky frekvencí, prosím jak je chápu já, jen Vám škodí ještě víc, protože vyrušují ony frekvence jen protivlnou. Takže se jakoby pohltí. Takhle se dá utlumit i hluk z auta, ulice..Ale jak říkám, je to jen vysílání na frekvencích, který vysílají k nám, tak my jim pošlem to stejný, ale pozpátku.
Kdo má doma ty lampičky, který svítí, tak jsou taky k ničemu, jen to hezky svítí a působí to jako placebo na psychiku.
Jen to stojí 12 000. Tak jen skutečně pomůže alobal, na šungit zapomeňte..

Ikona diskutujiciho pavel-))) 2019-05-23 21:53:01 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

ohledně lucidních snů oni dou všechny ovládat protože veškerá existence je tvořená energii realitu ovládáte ve snech jak moc silná je myšlenka proto nekterým to de hodně některým trochu a některým vůbec tedy veškerá energie podlehá vaší myšlence čim lepši vize tím lepši je výsledek-)) pokud se vám povede lucidně snít dobrá je si představit vaše myšlenky mají neomezenou moc ono vlastně žádné omezení neexistuje ikdyž jste v jiné dimenzi i ta je tvořena energii ja v jiných dimenzích si prakticky dělal co chtěl měl sem neomezenou moc zvedal sem věci pomocí nyšlenky nikdy se my nestalo že mi něco neslo ovládat z vlastní skušenosti
pronásleduje vás noční můra odstrante jí napadá vás ve snu náky agresor zlikvudujte ho

Ikona diskutujiciho Tauri 2019-05-23 21:56:41 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ještě možná větší seznam máš Alue tu: https://www.gsmweb.cz/mapa/
Řekl bych, že ČTU neukazuje korektně každýho operátora

Ikona diskutujiciho Tauri 2019-05-24 17:01:25 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj Alue, koukal jsem na článek na tadescu ohledně 5G.
Musím říct, že příznaky jako výpadky paměti, nesoustředěnost, nezájem něco dělat se nějak kuje jak u mne, tak v práci taky mají takovou nechuť a občas výpadek..
Tohle bude spíš něco možná zeshora, než z věží..“obyčejná“ 5G na 3,5GHz nemůže snad s člověkem takhle lomcovat..Tyhle příznaky se dějí řekl bych tak 2 -3 měsíce určitě. To musí být buď frekvence mozková, nebo 60Ghz, jak se původně pro 5G plánovalo.
To abych si pomalu za chvilku taky vystlal pokoj alobalem 😀 jen říkám, jedna strana bytu nepomůže, nesmí tam prostoupit ani skulinka. Možná by to stálo dát i sem ten článek, protože se fakt něco děje.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-05-24 21:03:53
Ikona diskutujiciho
sipka

mně je dobře, nevím co lidi řeší…

Ikona diskutujiciho Michal 2019-05-26 01:48:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Piercing v pupíku je, nezávisle na vlivu, strašně krásná věc, která mnohým slečnám skutečně moc sluší. Je tedy otázkou, na jednu stranu vliv na energie, na druhou stranu vliv energií, které neexistují vlivem psychiky člověka, který takový piercing chtěl, ale kvůli energiím do toho nešel. Složitá otázka.

Ikona diskutujiciho Peter 2019-05-27 20:22:13 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Vím že pokusná síť 5G funguje či pár dní pokusně fungovala v centru Kolína.
Ale já myslím že žádná -ani čínské výroby a ani žádná jiná- nebude protože v místech kde síť spouštěli si nešlo nevšimnout dost hrozných věcí, např. ulice poseté mrtvými ptáky, zvedla se už podle mě nezadržitelná vlna odporu a alespoň doufám, to povede k tomu že se lidi zamyslí i nad vlyvy stávající 3G. Zdravotním problémem je nejenom frekvence, ale taky frekvenční modulace (zjednosušeně řečeno „frekvence ve frekvenci“), podle mě by to šlo přirovnat normální světlo versus laser. A i jedna z nosných frekvencí rezonuje s DNA.
Proti jsou už i oficiáílní kruhy lékaři atd petice OSN je tady:
https://www.5gspaceappeal.org/the-appeal

Ikona diskutujiciho Teri 2019-05-30 11:44:54 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj Aluško, nedávno jsem si četla o půstech a narazila jsem na celkem zvláštní věc, a tou jest pití destilované vody. Někdo je zastáncem, že je to zdraví prospěšné, a druhý tábor zase říká, že po tom můžeš zemřít. Neobjasnila bys to prosím? Jsem z toho docela jelen.

Ikona diskutujiciho Amálka 2019-05-31 11:56:22 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj Alue, zajímalo by mě, jestli máš nějakou zkušenost s misofonií, děkuji 🙂

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-05-31 12:12:58
Ikona diskutujiciho
sipka

asi nemám

Ikona diskutujiciho Šárka 2019-06-01 17:14:34 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj Alue,
mám poslední dobou psychické problémy.Jenže mně spíš otravuje to, když jsem sama se sebou, at už sama doma nebo prostě někam mám jít ven. Tak prostě nedokážu být v klidu sama se sebou, jsem z toho nervozní a klepu s nohou, a tak. Nevim jak bych zvládla to, kdybych bydlela sama doma. Bych se asi zbláznila.
Jde s tím něco udělat? Děkuji

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-06-01 22:20:16
Ikona diskutujiciho
sipka

To fakt nevím, já jsem nejvíc v pohodě, když jsem sama. Okolí je můj stresor. Mám to přesně naopak.

Napsat komentář: ⚜️ aston 405 Zrušit odpověď na komentář

Ikona moderatora

Moderovaná diskuze: Příspěvky se zveřejňují s časovou prodlevou. Pro účast v diskuzi je třeba, aby byl váš komentář v souladu s obecnými pravidly slušného chování a podmínkami používání stránek