251.Dotazník: Proč se dobrým lidem hážou klacky pod nohy

10.6.2019 v Čtenáři 80

1. Jak je to se zákonem rytmu a kamarádství, vztahy a tak podobně? Podle toho zákona je to tak že i velmi dobrý přítel jím jednou zaručeně nebude? Nebo ty vesmírné zákony platí jen pro něco a pro něco zase ne? A nebo to špatně chápu?
Kamarádství začíná tehdy, kdy je pro nás potřebné a končí tehdy, kdy ho už nepotřebujeme, nebo když se naše společná cesta už moc rozchází pro každého jiným směrem a vzniká nesoulad v komunikaci a zájmech. Člověk není po celý život stejný a nemá stále stejné zájmy. Postupně se měníme věkem, vývojem a změnou potřeb či priorit, proto se mění i naše vztahy.
Zákon, který říká, že co se zastaví to umírá, v žádném případě netvrdí, že přátelství nemůže být na celý život. Každý vztah je dynamický proces, který se postupem let neustále mění a záleží na daných dvou lidech, jestli půjdou společnou cestou spolu, nebo nepůjdou. Když se rozejdou, ani to není špatně.



2. Zajímal by mě tvůj názor na Michaela Jacksona. Někdo tvrdí, že byl nepohodlný globalistům a proto ho odstranili a udělali z něj pedofila. Jeho umělecké zásluhy mu nikdo nebere, ale aby 40 letý chlap, žil v zábavním parku a spal s chlapci v posteli? To nemůže připadat normální nikomu. A v návaznosti na předchozí otázku, viděla jsi nyní nový dokument Leaving Neverland? Opravdu velmi zajímavý počin v oblasti osvěty pedofilie. Ten film není o Jacksonovi, je o dvou mužích, kteří s ním v dětství trávili dost času. Největším překvapením pro mě bylo, že nešlo o žádné znásilnění ani projevy násilí. Ti chlapci Michaela absolutně milovali stejně jako on je, bohužel i na fyzické (sexuální) rovině. Ti muži sice explicitně popisují jejich dětské milostné praktiky, ale to mě nešokovalo nejvíc. Nejvíc mě dostalo jejich zoufalství, když je Michael asi po roce vyměnil za jiné, mladší hochy. A také to, že se je snažil odtrhnout od jejich matek. Jestli je to pravda nebo ne, neposuzuji. Pro mě bylo zásadní zjištění, že zneužití a znásilnění není totéž. Pokud jsi dokument viděla, nakolik věrohodně na tebe působí výpovědi aktérů?
Michael Jackson nebyl pedofil. Bylo to naivní dítě, které nikdy nedospělo. Pokud jste měli štěstí, mohli jste vidět některé starší nahrávky s ním, kde mluví k veřejnosti a odhaluje šokující fakta. Tam jste mohli vidět důvod, proč se MJ musel odstranit. Nedodržel totiž danou smlouvu. První se upsal jako celosvětová POSLUŠNÁ stár, co bude mít nezměrné bohatství, ale když skutečně pohlédl za oponu, uvědomil si pravdu a nemohl si ji nechat pro sebe. Po svých koncertech míval přednášky pro publikum, kde veřejnost varoval před globálními elitami. Mluvil o Illuminátech a o tom, jak je veškerý showbyznys prohnilý a neskutečně zlý. Kladl lidem na srdce, aby se nenechali oblbovat z masmédií, aby si vzájemně pomáhali a milovali jeden druhého. Na charitu dával nepředstavitelné peníze… no tohle se přece nemohlo nechat bez odplaty.

Dám vám jiný příklad. David Copperfield byl vidoucí. Měl povoleno ukazovat své schopnosti veřejnosti, ale v jistých směrech předával více, než směl a začal být nepohodlný. Tak se na něj nasadily fiktivní ,,oběti“, které údajně znásilnil. David byl nevinný, k soudu se dostavil a ,,obětem“ před zahájením soudního líčení řekl, aby si dobře rozmyslely, co teď udělají a aby ve svém vlastním zájmu mluvily pravdu a nic než pravdu. Že jim peníze, co za to mají slíbené, rozhodně nestojí za problémy, které je potkají, pokud budou u soudu lhát. ,,Oběti“ se těšily na ty miliony dolarů co za falešnou výpověď dostanou a u soudu tvrdily, že je David znásilnil. Nechápaly, že si David předem nastavil ochranu a pokud budou chtít zničit ony jeho, zničí tato ochrana je. Všechny tyto podplacené ,,oběti“ velmi krátce na to zemřely, slíbené peníze si nikdy neužily a David utekl. To, co dneska dělá vystoupení, už není David, ale jeho dvojník.

Na MJ se to nachystalo úplně stejně. Také sám jasně řekl, že se ho někdo snaží otrávit. Když už byl moc opatrný a nenechal se na nic nachytat, jednoduše ho uvařili skalární zbraní, kterou namířili na jeho dům. Neměl v sobě žádné drogy, ani se nepředávkoval. Byl zavražděn, protože moc mluvil. Tohle video si pusťte: https://www.youtube.com/watch?v=3lnMky57phw

O domnělých svědcích a obětích můžu říct asi to, že nakydat na někoho vymyšlenou špínu a vyrobit si ,,důkazy“, je velice snadné. Hlavně když už jste mrtví a nemůžete se ani bránit. Celé roky jsem zažívala těžkou šikanu a pomluvy i já a viděla jsem na vlastní oči, jak moc je snadné někoho pošpinit a jak na to neexistuje účinná a zároveň mírumilovná obrana. Když se na vás někdo vyloženě zaměří a začne vybírat co by se dalo jak překroutit aby to vypadalo že jste ta největší pedofilní svině na světě, tak vždycky něco najde a vždycky něco vyrobí. V případě MJ hrají taky velkou roli peníze a byl zaměřen mnohem většími rybami, než nějakými anonymními debilními pisálky z internetu. No kdo by ho nepomluvil, když za to dostane pěkných pár melounků, to je mnohem větší motivace než obyčejná závist. Pamatujte si, že ÚSPĚCH SE NEODPOUŠTÍ a KAŽDÉ VYKONANÉ DOBRO BUDE MATRIXEM POTRESTÁNO. To jsou zákony naší džungle a každý prohnilý charakter co těžce žije v matrixu, je potenciální agent, který na vás bude tyto zákony uplatňovat. Závistivých odporných vypočítavých pijavic, co by vás popravily za měďák, nebo i zdarma protože chtějí vidět jak bytost co je lepší než oni padne na hubu, je všude dost.

Kdybychom všechno dobro co MJ spáchal a všechny peníze co daroval spočítali, tak pravděpodobně zamete pod koberec všechny největší mecenáše co na světě existují, protože do projektu ,,napáchat co nejvíc dobra“ pálil všechno co měl a měl toho opravdu hodně. V matrixu vám budou všechno říkat naopak! Z dobrých lidí se dělají hajzlíci a z hajzlíků se dělají privilegované hvězdy. Nikdo totiž nechce, abyste znali pravdu a měli se dobře. Pro dobrotu na žebrotu.

3. Myslíš, že je v současném vzdělávacím systému obecně lepší, když děti učí muž-učitel nebo žena-učitelka?
Myslím si, že je důležité, aby učitel uměl učit, aby uměl nadchnout děti aby měly zájem se vzdělávat (nesmí je v té lavici unudit, nebo jim učivo zprotivit) a uměl si k dětem vytvořit dobrý vztah. Žena má výhodu, že lépe vnímá děti a lépe chápe jejich potřeby a myšlenkové pochody, muž má výhodu přirozeně silnější autority, takže mu v hodině nikdo nebude dělat borčus.

4. Je pravda, že když má člověk něco důležitého před sebou, na co se dlouho a pečlivě chystá, třeba plán, úkol, nápad na projekt… tak je lepší o tom nikomu neříkat? Kdyby to prozradil, může mu “něco” překazit plány? Já nevím odkud tu myšlenku mám ale dělám to tak. Mám pocit, že nemám prozrazovat nic dokud tu důležitou věc neudělám, dokud ten nápad není jakoby už chycený ve hmotě. Funguje to takhle opravdu, nebo je to jenom moje psychická berlička?
Když se na to podíváme čistě prakticky, tak ve chvíli kdy máš něco v plánu a jsi nadchlý pro danou věc a s někým se o svůj nápad podělíš, na 95% případů se ti stane, že první odpověď bude:
,,To je blbost, to se nepovede, to nikdo nekoupí, to už nedoděláš, to je zbytečné, no to určitě – to neděláš, neumíš a nezvládneš.“
Stalo se mi to naprosto vždycky a u všeho, pokud jsem svůj nápad (nebo právě probíhající pokus) někomu sdělila. Ať už šlo o přemalování designu, napsání první knihy (jenom u té první, pak už všichni drželi pusu na základě předchozího úspěchu a přestali mě podceňovat), nebo třeba seriálu o morčatech.

Prý že morčata nebudou nikoho zajímat… mno haha hihi! Je to moje nejúspěšnější tématická série co do sledovanosti a mého vlivu na ochranu zvířat. Prakticky jsem nemohla vymyslet nic lepšího, pokud bych chtěla pomáhat zvířátkům. Ale ze začátku jsem samozřejmě poslouchala pindy, že je to ztráta času. Dneska mi děti píšou, že na základě mého příkladu zlepšily chov, přestaly ubližovat svým domácím zvířátkům (obecně všem, ne jenom morčatům) a začaly na to dohlížet i ve svém okolí. Stačilo jen ukázat, jak to má vypadat a poprosit, aby byly hodné. A ony jsou. Je to tak snadné! – Cítím se požehnaně a vítězně, když vidím tyto úspěchy. Nic z toho by nebylo, kdybych se na začátku nechala odradit.

Když jsem byla dítě, obvykle mě podobné věty odradily a zdemotivovaly, až jsem postupně pochopila, že podporu musím hledat v sobě a spoléhat musím na sebe. Ne na ostatní. Ti můj život nežijou, moje projekty nedělají a nenesou za ně zodpovědnost. Je to můj úkol, ne jejich. Když chci podpořit, více podpory dostanu od nejbližšího buku v lese a ne od člověka. Smutné, ale funguje to tak – jen to zkuste a uvidíte, že vám strom poradí líp.

Ve chvíli, kdy je tvůj plán v rozpuku, ještě není zcela domyšlený či dotažený a ty se o něm zmíníš, dáváš tím prakticky matrixu šanci, aby ti dupnul za krk v podobě osoby, která ti řekne, že jsi blb a že to nezvládneš, nedoděláš a že na to nemáš. Jsi v tu chvíli zranitelný, chytáš se nějakého stébélka co by tě podpořilo, chceš slyšet nějaký konstruktivní názor a místo toho dostaneš herdu do zad. No a pak se ukáže, jak jsi ve skutečnosti silný a jak moc si věříš.
Právě proto že mám tuto blbou zkušenost, snažím se nikdy neplivat na nápady druhých lidí a když se mě na něco zeptají, spíš hledám cestu jak jim poradit nebo na koho je odkázat v daném oboru, než jim vykládat, jak jsou neschopní a jak to nedokážou. Kdo jsem já, abych posuzovala, na co druhý člověk má a nemá, když s ním přece nežiju, jeho osud neznám a do hlavy mu nevidím.

Speciálně je potřeba dávat si na to pozor u dětí a u mladých, protože jedna pitomá věta může poškodit něco, co by za 10-20 let mohlo napáchat obrovskou hromadu dobra… O tom jak mi první roky (od 2006) šlapali za krk vlastní čtenáři když jsem začínala psát, ani nemluvě. Myslíte, že někdo bral ohled na to, že jsem malá a že se teprve učím a zkouším?? Ani náhodou, pálili do mě hlava nehlava, nejvíc ve chvíli kdy jsem začala mít první úspěchy 🙂 Dneska se tomu můžu zasmát, ale tehdy mi do smíchu fakt nebylo.

Chcete mít lepší svět? Nedupte druhým lidem po snech a buďte podpora a konstruktivní příklad pro malé děti.

 

Napadá-li Vás nová otázka do příštích dotazníků, položte ji směle do diskuze….. Děkuji!
Dotazníky nejsou určeny k recenzím na zboží, posuzování osob, webů, hudebních skupin apod. Nenahrazují poradnu, s osobními problémy se prosím obracejte na e-mail.

 



Komentáře

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-06-10 02:25:40 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

„Michael Jackson nebyl pedofil. Bylo to naivní dítě, které nikdy nedospělo. Pokud jste měli štěstí, mohli jste vidět některé starší nahrávky s ním, kde mluví k veřejnosti a odhaluje šokující fakta. Tam jste mohli vidět důvod, proč se MJ musel odstranit.“ – Jo a jo a sakra jo, tohle je pravda. Tesat do kamene!! Konečně to takhle někdo napsal. Jako vždy jsem ráda, že tě mám(e).

Jinak zase naprosto souhlasím se vším, hlavně pokud jde o poslední otázku… Mně už je fuk co si lidi myslí o tom co teď chci(nedávno mi to došlo), já vím co a jak a je to můj život, zařídím si ho jak budu chtít a jak budu mít já pocit, že je to správně 🙂 Druzí lidi do toho stejně nikdy nevidí a když, tak spíš dost povrchně. Kdybych se zajímala co druzí a pořád neplánovala, nejsem dnes kde jsem. Kdyby mi někdo o mém projektu teď řekl: „to je fakt blbost, děláš si ze mě srandu?“, půjde mi to jedním uchem tam a druhým ven protože vím své. Spíš se tomu pousměju a budu si o to víc jistější, že jdu správně. Znamení, která jsem viděla já, totiž ten druhý neviděl. Snad jen Alue v tomhle beru víc vážně, pokud se jí zeptám na názor 😄 jinak si do mě můžete hučet jak chcete a pokud si myslím, že mám pravdu, je to jak do dubu. Neslyším. Momentálně cítím velké nadšení pro to, co mě čeká – a to je celé, co teď potřebuju(a taky na to sehnat peníze, to už je ta praktická část věci). Když to všechno stihnu jak mám, budu ta nejšťastnější osoba, ale teda je to hodně práce každý den 🤐 Ač čemu jinému chcete věnovat energii než konstruktivnímu poslání. Věřte, že pokud opravdu chcete, vždy existuje cesta.

Ikona diskutujiciho ⚜️ aston 405 2019-06-10 10:46:52
Ikona diskutujiciho
sipka

Přesně tak, vždycky když čtu takovéhle překvapivé a konstruktivní závěry, zhltám od Alušky článek jedním dechem :D. Poselství některých písniček měl totiž hodně dobré a jestli se od naivity upsal Illuminátům, tak bych si přál, aby bylo nějak možné osvobodit jeho duši.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-06-10 10:54:42
Ikona diskutujiciho
sipka

co my víme. třeba si to stihl zařídit.

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-06-10 12:59:50
Ikona diskutujiciho
sipka

Kéž by 🙁

Ikona diskutujiciho ⚜️ aston 405 2019-06-10 15:03:59
Ikona diskutujiciho
sipka

Tyjo, kéž by!

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-06-10 19:31:31
Ikona diskutujiciho
sipka

Jo a… Vlastně ho údajně upsal jeho otec(což by byl HNUS). Ale kdo ví.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-06-10 21:02:07
Ikona diskutujiciho
sipka

o to víc to celé dává smysl

Ikona diskutujiciho Lenka 2019-06-10 07:43:01 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Wau, super rady. Nasla som tuto stranku nedavno a som nadsena :-).
A tento clanok ma fakt „oslovil“. Rady su na zaklade osobnych skusenosti a vyborne, takze dakujem.
Chcem poprosit – neda sa viac rozviest:
1.ochrana pred sikanou, resp.ochrana pred zlym clovekom ktory zavidi a skodi?
2.zaujima ma konkretne – ta rada od duba ci buka – proste rada od stromu – ako na to?

Ikona diskutujiciho ⚜️ aston 405 2019-06-10 08:29:16 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Tyjo to je pořádně nadupaný a vydatný dotazník!!!! Děkujeme Alue 🌹

Ikona diskutujiciho Gabby 2019-06-10 10:20:57
Ikona diskutujiciho
sipka

Mě by strašně zajímalo o jakou formu ochrany u Davida Coperfilda šlo. Něco, co silně odrazilo jejich skutky pro ti nim? Můžeš nám o tom něco povědět?

Jinak jako vždy, super dotazník 🙂

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-06-10 10:53:58
Ikona diskutujiciho
sipka

v podstatě velmi silná magie, když jsi vidoucí, tak znáš všechno

Ikona diskutujiciho ⚜️ aston 405 2019-06-10 15:18:56
Ikona diskutujiciho
sipka

David Copperfield nepoužíval magii (=destruktivní postupy), ne?

Podle tm uměl při vizualizaci využít jednu tajnou znalost (víme z přednášky tm) – a pokud jsem si tehdy udělal dobře poznámky, tak to není magická záležitost, ale prostě „jen“ využití určitých málo známých zákonitostí, ne?

Já jen ať nikoho nepleteme 😅

Ikona diskutujiciho Sabina 2019-06-10 08:39:31 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Děkuji za krásný článek. Plně souhlasím. Hodně inspirace v dalším psaní.Jen tak dále,,

Ikona diskutujiciho Šárka 2019-06-10 13:00:17 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

S těma kamarádama, když nemám žádný kamarády. Jak to mám brát.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-06-10 13:09:52
Ikona diskutujiciho
sipka

tak máš klid

Ikona diskutujiciho hanka 2019-06-11 09:09:14
Ikona diskutujiciho
sipka

Lepší žádný kamarád než špatný… netrápila bych se tím. Pořídila bych si psa 🙂 nebo se soustředila na rodinu, pokud je fajn. Sourozenci, sestřenice, nebo světe div se, prarodiče… člověk kolikrát ani neví, co má doma za poklad (vlastní zkušenost). Nemusíme mít milion kamarádů, média a sociální sítě nás tlačí do představy, že člověk žije plnohodnotně jen pokud má kolem sebe hromadu známých, ale to je podle mě nereálné, zvlášť v případě citlivých a introvertních lidí. Mě osobně povrchní známí vyčerpávají, radši budu mít fakt jen toho psa.

Ikona diskutujiciho niky 2019-06-10 18:10:30 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

K odpovědi číslo 4 – „Když se s někým o svůj nápad podělíš, na 95% případů se ti stane, že první odpověď bude:
,,To je blbost, to se nepovede, to nikdo nekoupí, to už nedoděláš.”

A právě proto jsem fakt ráda, že jsem se vykašlala na všechny falešné přátele a protivné příbuzné a nestýkám se zkrátka s kým nechci, mám kolem sebe jen dva lidi, kterým, když se svěřím se svým plánem, tak jeden z nich mi řekne: „to je úžasné, až to budeš mít zařízené, tak za tebou přijedu a přinesu ti tohle a támhleto“ a je úplně nadšen z té věci, jako by už byla hotová.

A ten druhý člověk mi zase na stejnou věc řekne: „no tak to bys sebou měla hodit, koukej už pro to začít něco dělat.“

Za což jsem opravdu ráda. Jinak se nikomu se svými plány nesvěřuju, je to tak skutečně lepší. A taky nemám žádné kamarády, ale je to tak pro mě lepší, protože většina dnešní společnosti je stejně dost vypatlaná a zlá a o takové jedince nestojím.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-06-10 21:03:40
Ikona diskutujiciho
sipka

mně kamarádi vždycky nadělali akorát problémy.. až na výjimky, ale těch je smutně málo

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-06-10 22:11:49
Ikona diskutujiciho
sipka

Smutný je, že s tebou musím dost souhlasit(konečně to někdo cítí stejně, já myslela, že jsem nějaká divná)… Jak s tím klidem, tak s těmi problémy. Mám kamarády, těch je víc, kteří jsou ale spíš jako „povrchní kamarádi“ a moc si je nepustím do života(nemám na to ani moc čas)… A pak mám jednu dlouhodobou nejlepší kamarádku, se kterou se vzájemně podporujeme a pomáháme si, chápeme se, bavíme se spolu, máme se rády a rozumíme si, máme stejné zájmy.. A to je fakt super. Je to první takový člověk, kterého mám. A ten jeden člověk mi bohatě stačí 🙂 Ne, že bych nikoho dalšího takového nechtěla, ale nemám důvod ho hledat.

PS: Je to úplně mimo téma, ale začala jsem brát homeopatika na něco, co mě dlouho trápí. Seděly k tomu velice i psychické příznaky(arogance a vynechávání písmenek při psaní můžou být ve své podstatě příznaky:// to jsem nevěděla. Jen jsem poslední týdny nechápala, co se to se mnou děje). No a… Bylo mi pořád dobře a moc účinky to nemělo a dnes… Šílený:/ musí to být z toho. Bylo mi furt dobře a najednou při vaření mě začalo strašně křečovitě bolet břicho(problémy mám právě se žaludkem)a pak i střeva, nic horšího jsem nikdy nezažila, skoro jsem chtěla volat doktora. Ten horor trval celý asi hodinu a přišlo to úplně nárazově, z ničeho nic – stejně tak to i odešlo. No, ve zkratce řečeno se tělo očividně od něčeho vyčistilo nebo co. Vím, že homeopatika mohou způsobit „zhoršení“, jakože se člověk od něčeho vyčistí a něco vyloučí a tak podobně. Ale tohle byl extrém… Málem jsem i omdlela(ale nestalo se protože z telecích let, kdy jsem trpěla poruchou příjmu potravy, vím, jak to „odehnat“). Ještě by to mohla být střevní chřipka, uvidím. Ale sázela bych, že za to mohou ta homeopatika. Nicméně jestli pomohou, musí se to vydržet. Naštěstí mám pro všechny případy známou, která se v homeopatikách velice dobře vyzná a má „ordinaci“ kousek ode mě. Nejspíš za ní zajdu, bojím se, že dělám něco špatně. (Jinak nejsem pitomá, homeopatika bych si sama jen tak nevybírala jako rohlíky v Penny, ale o těchhle fakt vím, že jsou na můj problém a odpovídaly přesně, ani to není vysoká potence a jsem si dost jistá, že dávkování je ok)

Já se s tím prostě jen musela někomu svěřit, bylo to šílený 😧

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-06-11 07:53:09
Ikona diskutujiciho
sipka

Taky se ti stává, že trávíš s někým čas a pak si najednou řekneš hej… proč to vůbec dělám, co z toho mám? Vždyť jenom házím časem do bezedné jámy a nic z toho není. Nebo v horším případě, jsou z toho průšvihy. Nakonec si fakt říkám, že v přátelství je nejlepší jít cestou buď všechno, nebo nic. Takové to půl napůl (docela si rozumíme v některých věcech, trochu, ehem) je na houby.

Detoxikační příznaky u homeopatik jsou normální, přechodné zhoršení první týden je v podstatě pravidlo.

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-06-11 12:12:08
Ikona diskutujiciho
sipka

Díky za uklidnění, Alue. Teď zbývá čekat a doufat, že už to nepřijde znovu.

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-06-12 21:50:28
Ikona diskutujiciho
sipka

„Taky se ti stává, že trávíš s někým čas a pak si najednou řekneš hej… proč to vůbec dělám, co z toho mám? Vždyť jenom házím časem do bezedné jámy a nic z toho není. Nebo v horším případě, jsou z toho průšvihy. Nakonec si fakt říkám, že v přátelství je nejlepší jít cestou buď všechno, nebo nic. Takové to půl napůl (docela si rozumíme v některých věcech, trochu, ehem) je na houby.“

– jak je možný, že jsem si tohohle předtím prakticky nevšimla? Až teď projíždím komentáře a ehm… Koukám – jako cože?? 😀 vůbec jsem si předtím neuvědomila že jsem to četla, nechápu, jak je to možný, jako kdyby to tam nebylo 😀 wtf. Přitom to je 95% toho komentáře! Jinak zase souhlasím, konečně to tak někdo má!! Nebo to má víc lidí a nemluví o tom… 😀 Taky se mi stává, že jsem částečně jako „donucená“ někam s někým jít, pak se rozhlédnu a říkám si jako „Co? Co tu dělám? Proč tu vůbec jsem? Chci domů, tohle je k ničemu!!“ 😀 Vztahy s druhými lidmi mi v minulosti byly takhle na nic často a přišlo mi to jako vyhazování času, prostě k čemu by mi bylo toulat se po parku s puberťákama a zapalovat antiperspiranty(jo, to fakt dělaj) a tak podobně… Muhaha, super, že mi konečně někdo rozumí. Stejně nakonec nejlepší přátelé přijdou většinou sami a jste s nimi přirozeně a ještě vás to i něco naučí. Děje se to samo.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-06-12 22:05:01
Ikona diskutujiciho
sipka

Jako problém není v tom, že bychom byly nespolečenské a nechtěly mít kamarády, ale přesně jak říkáš, co z toho mám, když budu v parku zapalovat antiperspirant? Víc světu prospěju, když zůstanu doma a něco si radši přečtu, nebo se doučím slovíčka, než se takhle snižovat. Mám dobrých přátel se kterými se cítím skvěle hodně, sice rozeseté po celé republice, ale aspoň si je víc užiju, když už se setkáme a je o čem mluvit. Jinak mám radši svůj stálý kroužek dvou tří lidí a ten si udržuju, stejně víc blízkých vztahů ani časově nestíhám pěstovat.

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-06-15 22:37:01
Ikona diskutujiciho
sipka

Mluvíš mi z duše, Alue 🙏

Ikona diskutujiciho Peace 2019-06-10 20:41:18 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Nevím jestli je to vyloženě otázka do dotazníku, ale možná jo, třeba má více lidí podobný „problém“. Čemu dát přednost? Činnosti která mě dříve hodně bavila, nyní také baví ale méně a mám na to docela dost talent? Nebo činnost kterou jsem chtěl dělat už dávno ale všichni mě od toho odrazovali, kterou jsem tedy ale už i začal dělat, nějaký talent na to také mám, ale musím hodně dřít abych se někam posouval.

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-06-10 22:41:12
Ikona diskutujiciho
sipka

Nikdo se mě neptal, ale doporučuju jít tam, kam tě tvoje srdce táhne právě teď. Ať to stojí, co to stojí. Pokud to opravdu chceš, bude ti to stejně jedno a budeš dřít jak fialovej jen, abys to dostal(vlastní zkušenost). A nakonec to za to bude stát. Srdce má vždy pravdu. Záleží samozřejmě o co jde a proč tě od toho všichni odrazovali, ale ono občas, když tě všichni odrazují, tak je to právě ta správná cesta. Vsadím se, že uvnitř sebe, hluboko uvnitř, víš, co máš dělat.

Ikona diskutujiciho hanka 2019-06-11 09:16:35
Ikona diskutujiciho
sipka

Taky se mě nikdo neptal, ale 🙂
Mám nebo měla jsem podobný problém. V té dřívější činnosti pokračuju v menší míře, cítím, že to asi skončí, ale neopustila jsem to na sílu hned, pokračuju zlehka a pozoruju, co to se mnou dělá, tříbím si názor a sbírám zkušenosti. Nová činnost se ještě nerozjela, jistá si v tom nejsem, ale pracuju na tom. Postupně získávám sebedůvěru a ano, je to neskutečná dřina (já si holt vždycky vyberu tu těžší cestu) ale naučím se na tom mnohem víc, než kdybych stagnovala v zajeté kariéře. Člověk musí dělat to, čím je, nemůže se donekonečna přetvařovat. Nemůžeš se řídit tím co si myslí ostatní, musíš se spolehnout na sebe.

Ikona diskutujiciho Maya 2019-06-11 09:16:46 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Chtěla bych se zeptat, co se dá dělat proti zápachu z úst. Omlouvám se, jestli to tu už zaznělo.

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-06-11 17:11:27
Ikona diskutujiciho
sipka

Prvně mrkni se svítilnou do krku, jestli nemáš čepy na mandlích(takové bílé ťupky, to uvidíš. Kdyby jo, normálně to vytáhni třeba pinzetou nebo jehlou, ale s tou jehlou opatrně a hlavně HODNĚ otevřít pusu). Jo, je to nechutný, ale spoustu lidí čepy(kameny na mandlích)mají a ani o tom nevědí – pak to způsobuje právě třeba tyhle problémy. Často to způsobují opakované, silné angíny.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-06-11 17:42:27
Ikona diskutujiciho
sipka

čep jde dobře taky namočenou špejličkou do ucha, ale to asi nebude tenhle problém, protože čepy jsou vidět a dráždí v krku

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-06-12 19:11:59
Ikona diskutujiciho
sipka

No… Já už na ně trpím dlouho a docela dlouho jsem to ani nevěděla(až mi potom právě začalo cosi vadit v krku), jak se jich zbavit netuším, prý pomáhá heřmánkový čaj 💁 Je to paráda. A navíc je to prý trvalé, že je to poníčením mandlí z angín. Doktorka poradí tak leda vyplachovací vodu 😐 hm.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-06-12 19:56:30
Ikona diskutujiciho
sipka

Minimálně 3x denně kloktat roztokem 3% peroxidu po několik minut (pořádně ať se to nasákne!) a vyplivnout. Určitě doplnit homeopatiky, nebo autopatií. Pokud máš koloidní stříbro, tak brát denně ráno na lačný žaludek 2 dcl (jestli nemáš, napiš mail, pošlu ti kontakt na týpka co má a dá). Od mandle vede cestička do vnitřního ucha a tím čepem se ti odvádí ten chronický zánět ven aby nedělal paseku uvnitř hlavy. Buď ráda že ti to jde ven, že se ti to nehromadí ve vnitřním uchu a nemusí ti píchat bubínek, nebo nemáš příušnice, či jinou podobnou srandu. Určitě na to nekakej, rozhodně se to dá léčit. Je to prostě chronický zánět, ten se léčí blbě, určitě to zvládneš.

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-06-12 21:36:40
Ikona diskutujiciho
sipka

Jé, děkuju moc Alu!! :0 Proboha já nevěděla, že to je něco až takového :0 Teď si ale uvědomuju, že mě v tom uchu občas zabolí… Aha!!

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-06-12 21:48:58
Ikona diskutujiciho
sipka

no já pár malinkých čepů totiž měla a vždycky když jsem je vytáhla, tak jsem cítila jak mě bolí ta dráha od mandle až do vnitřního ucha… prostě je to zánět. A jsem ráda že to šlo taky ven přes mandli, že mi to nezůstalo pod bubínkem, no to by byl průšvih!

Ikona diskutujiciho Namasteen 2019-06-11 16:02:16 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Tak jsem si pro zvědavost hodila do gůglu toho Davida a fakt mě ten druhý chlápek pobavil..:D David mě jako malou hrozně přitahoval a líbil se mi, ten pán, který se za něj teď vydává, je spíš takovej podmaštěnej Ital 😀 Máš pravdu, že vypadá úplně jinak. A když pominu ten fyzický zjev, na Davidovi člověka něco fascinuje, jde z něj NĚCO, z toho druhýho vůbec nic. Takový škody.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-06-11 17:45:31
Ikona diskutujiciho
sipka

podmaštěnej ital napíchanej botoxem a silikonem 🙂

Ikona diskutujiciho Jarka 2019-06-12 09:45:35 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Chci se zeptat na Crisse Angela. Co si myslíš Aluško o provozování jeho vystoupení. Jakou magii používá? S těma jeho symbolama a jeho image bych řekla, že nebude konstruktivní.

Ikona diskutujiciho Jantulka 2019-06-12 10:54:48 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ako vždy super dotazník.
K tej štvorke –
Už našťastie dlho sa nenechávam ovplyvňovať a nepočúvam názory a vyjadrenia druhých k mojej osobe. Jediný názor, ktorý ma zaujíma, je názor môjho muža, s tým však v drvivej väčšine ťahám za jedno lano, takže doma mám kľud a mier.
Materská dovolenka mi už žiaľ skončila, tak som sa po dlhom uvážení rozhodla, že začnem podnikať. Je veľmi oslobodzujúca predstava, že budem sama sebe paňou a o všetkom v pracovnej oblasti, budem rozhodovať sama a nikto okrem štátu mi nebude šľapať na krk.
Lenže moji rodičia, majú stále tú zastaralú potrebu radiť, aj keď dobre vedia, že si urobím všetko aj tak po svojom. Aj keď o ich ubijajúce názory vôbec nestojím, dokáže ma to rozladiť a hlavne zneistiť. Vtedy vyťahujem Anjelské karty a moja sebadôvera je raketovou rýchlosťou naspäť. Za toto som veľmi veľmi vďačná.
Minule sa mi ale podaril husársky kúsok a konečne som umlčala môjho otca. Zas mudroval a hovoril čosi o sociálnych istotách tohto super štátu, tak som mu povedala :
„Vieš čo dedko? Ja sa riadim svojou intuíciou!“ Na to sa ocino zamyslel a povedal mi :
„Tak to máš pravdu, mňa moja intuícia nikdy nesklamala. Až na tvoju matku!“ 😂😂

Ikona diskutujiciho Moudravrba 2019-06-12 21:06:01 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Mě se teď stalo takové malé kouzlo s Davidem Coperfieldem. Jak jsi o něm psala v tom dotazníku, tak jsem si jej googlil a zjišťoval, jestli je pravda to znásilnění a podíval jsem se na nějaká jeho videa na internetu např. jak levitoval. Vypnul jsem notebook, zapnul televizi a kdo myslíš, že tam byl? No samozřejmě zase David Coprfield. V televizi se pokoušel o zmizení piva Gambrinus, ale nešlo mu to (byla to reklama). To je kouzlo co? Nejdřív se na něj dívám na internetu a on se mi objeví v ten samý den za pár minut v televizi. A to jsem ho neviděl a neslyšel o něm tak 15 let. Zajímalo mě jak je to možné, ale nepátral jsem po tom. Druhý den jsem úplně náhodou narazil na video, kde nějaký týpek vysvětluje co to je synchronicita, takže jsem pochopil, že to byla synchronicita. Jak David Coperfield, tak to video o synchronicitě byla jedna velká synchronicita. To je ale vzrůšo co?

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-06-12 21:17:51
Ikona diskutujiciho
sipka

to je hustý 😀

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-06-13 17:07:34
Ikona diskutujiciho
sipka

Ha, to se mi děje taky! 😀 Synchronicita je někdy fakt… Wtf. Mně se tohle dělo a děje s Michaelem Jacksonem 😀 jednu dobu to bylo až divný.

„to video o synchronicitě byla jedna velká synchronicita.“ 😀😀

Ikona diskutujiciho niky 2019-06-14 18:48:39 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Myslíš si, že ta pověra, která říká, že by se nemělo jíst před zrcadlem, aby si člověk nesnědl krásu je pravdivá? (přitom v restauracích hodně bývají zrcadla)

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-06-14 18:51:01
Ikona diskutujiciho
sipka

o tom jsem nikdy neslyšela :O

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-06-15 22:30:04
Ikona diskutujiciho
sipka

😀 to je dobrý

Ikona diskutujiciho coccinelle26 2019-06-16 23:52:47 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Mam dotaz do dalsiho dotazniku. Dekuji. Dnes jsem mela zivy sen. Tzn.sen, na ktery clovek mysli cely den a jeste bude…V tom snu jsem potkala cloveka, na ktereho nemuzu prestat myslet. Videla jsem ho poprve v tom snu, ale vim, ze existuje, vim jeho krestni jmeno a i to, odkud je. Moje otazka zni: mel take ten stejny sen? Myslim tim to, ze dva lide, kteri se nepotkali v zivote, se potkali ve snu. Dekuji za odpoved😊

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-06-17 08:12:51
Ikona diskutujiciho
sipka

to já bohužel nemůžu vědět

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-06-26 21:13:45
Ikona diskutujiciho
sipka

Pokud o něm víš věci jako křestní jméno apod. NAPIŠ SI TO. Může to mít své důvody, pokud na to nemůžeš zapomenout.
Pak také záleží, jestli sis s tím člověkem koukala přímo z očí do očí a třeba měl nějaký výraz. Pak je dost možné, že jste se prostě fakt potkali. Třeba si ho i načrtni, dokud se pamatuješ.

Ikona diskutujiciho Andy 2019-06-21 13:57:05 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj na jak dlouhou dobu tu byli vysazeni draci? ty tupé příšery, co všechny ty středověké příběhy o rytířích bojujících s draky?
moc děkuji …
– prozradila bys nám, která století byla vymyšlená a implementována do falešné historie? jaký je ve skutečnosti rok?

Děkují za odpovědi

Ikona diskutujiciho ⚜️ aston 405 2019-06-23 01:08:03 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Děje se během svatojánské noci něco neobvyklého, čeho je radno si všimnout nebo toho využít (např. zvýšená aktivita konstruktivních bytostí v lese)?

Je už zítra, zdálo se mi, že jsi v minulosti něco na toto téma psala, ale nemohu to najít….

Ikona diskutujiciho ⚜️ aston 405 2019-06-23 22:49:44
Ikona diskutujiciho
sipka

Tak si odpovím sám! Dnes jsem pozdě večer (dnes je svatojánská noc) byl v místním lesíku a co nevidím – poletující světýlka! Spoustu krásných zářivých poletujících světýlek – přesně ta, která nám Alue popisuje v knížce Svět za oponou, že poletují jako zářící energie mezi stromy! Asi se mi chvilkově aktivovala šišinka mozková a mohl jsem vidět za hmotu. Nikdy jsem nic takového krásného neviděl.

Zítra napíšu dodatek.

Ikona diskutujiciho ⚜️ aston 405 2019-06-24 22:17:22
Ikona diskutujiciho
sipka

Dodatek: He, Aluška má prozíravé čtenáře, nikdo se nenechal nachytat 😀 (pravděpodobně proto, že si to nikdo nečetl) – energii jsem bohužel neviděl, viděl jsem nádherné světlušky. Vlastně jsem viděl světlušky poprvé v životě – nikdy se mi je dříve nepodařilo zastihnout. Brzy se na ně půjdu juknout zase, jsou nádherné.

Ikona diskutujiciho Ester 2019-06-23 07:41:59 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj, ráda bych znala jaké jsou praktické možnosti ochrany před lidmi, kteří pomlouvají. Děkuji

Ikona diskutujiciho niky 2019-07-05 15:30:08
Ikona diskutujiciho
sipka

Vůbec se s nima nebavit, (kromě pozdravu a nejnutnějších věcí, bez kterých se nedá obejít a při tom se chovat velmi zdvořile), kašlat na ně a žít si svůj vlastní život, soustředit se na sebe. Lidi, kteří pomlouvají jsou ubožáci a mají velice smutný a prázdný život, místo aby dělali něco konstruktivního, se uchylují k tomuto. Jinak záleží, co konkrétně máš s nimi za problém, mně pomohlo v minulosti úplně odejít ze školy a z toho strašného kolektivu lidí ducha mdlého (včetně učitelů) a vůbec toho nelituju, teď jsem šťastná.

Pokud jsi krásná, úspěšná a konstruktivní, nejspíš pořád budeš nacházet někoho, koho to bude štvát….ale z toho si nic nedělej, to že ti lidi závidí a pomlouvají tě, je jenom důkaz toho, že jsi tak významná, že jim za to stojíš a že jsi výjimečný a úspěšný člověk, kterému vůbec je co závidět 🙂 takže si vlastně můžeš gratulovat 🙂

Nejlepší je si těch lidí a jejich keců vůbec nevšímat, protože někdo takový není hoden tvojí pozornosti.

Jinak na podobné věci, jak se chránit před destruktivními lidmi už tady bylo dost článků, hledej šmudlo :-).

Ikona diskutujiciho Bella 2019-06-23 21:37:39 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Jaký máš názor na tai chi? Myslíš, že to funguje na podobném principu jako jóga – tedy že se to tváří dobře ale ve skutečnosti se tomu nedá moc věřit, ba naopak nám to může uškodit?

Ikona diskutujiciho vanilková 2019-07-26 16:12:38
Ikona diskutujiciho
sipka

Jakože jóga nám škodí? Hm… to se mi moc nezdá… Ale! Jednou jsem byla u jedné mimořádné paní, která se zajímá o lidské tělo a fyzioterapi… a ta mi řekla, že jóga není moc vhodná pro ženské tělo, které jejím cvičením příliš zrobustní a prý celkově jóga je zaměřená na aktivizaci mužské energie. Dřív prý v Indii žádná žena necvičila jógu, jen muži. Ženy se naopak věnovaly tanci. Tanec je údajně podle oné vyjímečné paní nejvhodnější pohyb pro ženu…

Může mi prosím někdo vysvětlit to s tou jógou? Ona lidskému tělu škodí? Děkuji

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-07-26 16:15:15
Ikona diskutujiciho
sipka

To se mi zdá jako blbost. Každým pořádným cvičením se tělo posílí, ale to z tebe neudělá chlapa, naopak dostaneš správné tvary.

Ikona diskutujiciho hanka 2019-07-26 21:41:30
Ikona diskutujiciho
sipka

Taky si myslím že jóga je v pohodě. Existuje i sestava hormonální jógy vyvinutá pro ženy pro nastolení hormonální rovnováhy. Ženy si díky ní (údajně) srovnaly menstruační cyklus, štítnou žlázu nebo se jim podařilo otěhotnět. Byla doba kdy jsem to cvičila, trvá to asi 40 minut, a opravdu se mi štítná žláza spravila.
Aby žena měla mužské tvary, to by musela dřít ve fitku nebo dělat jednostranně zaměřený sport na vysoké úrovni. Když se to nepřehání, tak každý sport je vhodný pokud je příjemný.
Mně momentálně nejvíc vyhovuje běh nebo fyzická práce venku. Hrabání trávy, nošení těžkých věcí, úklid, cokoli. Jógu mám spíš na protažení. Přijde mi že nejzdravější pohyb je všestranný. Tedy dělat různorodé sporty, pracovat, být aktivní, jednou jet na kolo, jindy na delší pocházku. Je to lepší než ob den cvičit v posilce a po zbytek času sedět na zadku.
Jediné co by na józe mohlo být nebezpečné je ta jógová filozofie kterou do lidí nalívají. Jednou jsem byla na kurzu a musela jsem odejít protože to byly neskutečné blbosti, pokud by podle toho někdo žil tak to je i nebezpečné. Jógu beru pouze jako cvičení, o žádnou mytologii ani filozofii nemám zájem.

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-06-26 21:29:32 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

No a aby mě tu nebylo náhodou málo, mám taky otázku.

Řekněme, že se do lidského těla v tomto systému narodí duše sice velice konstruktivní, ale nikoliv lidská(jako ty třeba:)) i když vím, že říkáš, že teď jsi člověk a tečka. ač kdoví jak to je, no). Mají podle tebe tyto duše tendence chovat se v těle „jinak“ ? Třeba jako ty že jsi zkoušela létání a nechápala, že to nejde? Prostě že se ta duše třeba ze začátku cítí v těle „divně“ a i třeba tak trochu „cize“ ? jako kdyby si musely přivykat, prostě je to nezvyk a je to znát i po narození do tohoto systému kdy člověk ani neví, odkud pochází… Ty s tím máš zkušenosti. Je to podle tebe pro tyto duše normální? Já se třeba docela dlouho říkala „hustý, mám lidský tělo! a kolik to umí věcí! to je fakt divný“ a pořád mi přišly hrozně zvláštní ruce a nohy a ten fakt, že jsem v tom jako kdyby zavřená a nemůžu ven, zkoušela jsem po všem lézt a různě skákat, jen abych zkusila, co to všechno umí. Ale to je možná jen moje mimoňství a ulítlost protože žádné vzácné mimosmyslové dary ani moc nemám a přijdu si jako klasický prdlý člověk, co se prostě jen trochu odlišuje od davu(což je konec konců super) 😀 Já vím, že jsou tyto duše tak trochu „jiné“, takže nejspíš budou mít i kapku jiné chování a nezvyk na přítomnost v lidském těle k tomu asi patří, že?

tak to by byla jedna filozofická.

Ikona diskutujiciho Tereza 2019-06-27 12:27:11 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj Aluško,
dnes mě díky kolegovi v práci napadl dotaz. Je možné, že nějaká místa jsou prokleta pro podnikání? Spolupracujeme s jedním krásným historickým hotelem, ale neustále se mění majitelé, pořád se jim něco rozbíjí a pak nemají na platby (které samozřejmě chybí v práci nám, děláme GASTRO servis a vybavení), zaměstnanci dávají výpověď nebo do práce nechodí, poté majitelé zkrachují…. někteří se udrží rok, jiní jen pár měsíců. Měla jsem možnost kamarádit se slečnou, která tam pracovala a ta mi vlastně taky sama řekla, že ji místo přijde prokleté. Že prý několikrát když zavírala hotel, zažila i nějaké zážitky s duchy a prý i její kolegyně…. P.S. hotel i restaurace jsou opravdu nádherné.

Ikona diskutujiciho niky 2019-07-07 13:13:16
Ikona diskutujiciho
sipka

To je zajímavé. Já si všímám, když chodím naším městečkem, že na jednom místě se taky zhruba co půl roku mění majitelé. Byla tam vinotéka, pak knihkupectví, potom secondhand, pak květinářství, nakonec zase vinotéka a nikdo se tam zatím trvale neuchytil. Asi je tam špatná energie, stejně jako s tím hotelem. Je to dost možné. Takže buďto se najde někdo, kdo to tam dokáže vydržet svým úsilím a konstruktivitou to nějak překonat, anebo a to by spíš bylo účinnější, kdyby někdo aplikoval postupy, jak to tam vyčistit.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-07-07 21:31:57
Ikona diskutujiciho
sipka

Nebo jsou prostě podnikatelská místa, která netáhnou lidi, nemají dostatečný šrumec kolemjdoucích. Pro kamennou prodejnu/podnik je dobrá poloha naprosto zásadní věc.

Ikona diskutujiciho Albiii 2019-07-02 22:46:28 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Mě by zajímalo, jestli mě může navštívit zvíře mně blízké, když s ním zrovna nemohu být v realitě. Protože už se mi stalo několikrát, že sedím v práci, pracuju a najednou cítím psa, začlo se mi to stávat až od doby kdy jsem ho ještě neměl, ale už jsme se byli podívat na štěňátka v chovné stanici a já ani nevěděl které bude moje , říkal jsem si že si to namlouvám, že je to nesmysl, ale když se to stávalo častěji, cca jednou během mé směny, bylo mi to divný…a teď navíc dostal antiparazitní obojek, vonící po levandulích a občas prostě ucítím v práci i ten, celkem zjevně, a trvá to tak 30 sekund vždycky. Takže..je možný, že za mnou můj chlupáč chodí na návštěvy, když se doma sám nudí? Díky 🙂

Ikona diskutujiciho Jiskra 2019-07-11 09:05:35 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Mám dotam do příštího dotazníku. Dá se srovnat eutanázie se sebevraždou? V situaci kdy je člověk dnem i nocí na lůžku, dýchá za něho přístroj, nepostará se o sebe, už je tím prodlužováním života unaven, nebaví ho to a šance na změnu v nedohlednu. Někteří lidé jezdí v ČR do zahraničí zemřít, je to jejich svobodné rozhodnutí, je posmrtný život těchto lidí srovnatelný se zdravým člověkem ketrý spáchá sebevraždu? Nedovedu si odpovědět…

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-07-11 10:27:03
Ikona diskutujiciho
sipka

já taky ne

Ikona diskutujiciho ⚜️ aston 405 2019-07-11 21:32:57
Ikona diskutujiciho
sipka

Díky za odpověď, tohle téma je smutné, ale hodně zajímavé….

Ikona diskutujiciho Lenka 2019-07-26 12:54:03 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj, máš zkušenosti s písněmi Enochiánského volání? Viděla jsem video s Pjér la Šé’zem, kde o tom rozmlouvali a přišlo mi to velmi zajímavé, ale na druhou stranu trochu nebezpečné s ohledem na možnost přivolání temných sil (aby se člověk, který na to ještě není připravený, nedostal „do ještě většího srabu“). Děkuji za odpověď.

Ikona diskutujiciho Moudravrba 2019-07-26 14:50:36
Ikona diskutujiciho
sipka

Tak jsem si to poslechl a nemám z toho dobrý pocit. Po pěti vteřinách jsem to vypnul. To s tím přivolání temných sil jsi uhodla.

Ikona diskutujiciho niky 2019-08-22 13:49:16 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Mně by zajímalo, jak co nejlépe porozumět znamením?
Například dneska se mi stalo, když jsem se chystala k odchodu, že někam pojedu a myslela jsem na to místo v tu chvíli jsem si všimla znamení, byla to šestka.Tak jsem si řekla, že raději zůstanu doma, protože s tím už mám pár zkušeností, že když mám nějaký svůj záchvěv, že cítím, že bych někam neměla chodit, tak tam raděj nejdu a opravdu se pak ukáže, že jsem dobře udělala. Je vždy lepší poslechnout intuici i když se to v tu chvíli zdá být naprosto nelogické, než si říct, to se mi jen něco zdá a pak na to doplatit, to se mi už taky stalo. Jenomže dneska se stalo to, že když jsem nakonec neodjela, stala se mi dost nepříjemná věc, která by se jinak nestala, kdybych odjela, jak jsem měla v plánu.

Takže teď si nejsem jistá, jestli se znamení vztahují k tomu na co zrovna v tu chvíli, když je vidím, myslím? Nebo jestli se vztahují k něčemu jinému, třeba v obecnějším a širším pojetí? A já nevím, jak to mám poznat. Třeba když na ulici zahlédnu auto se samými šestkami, v tu chvíli na nic zásadního nemyslím, ani nemířím nikam, kde by to pro mě bylo nějak důležité, jak mám poznat k čemu se to vztahuje? Díky

Ikona diskutujiciho niky 2019-08-22 14:14:07 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

S kým mluvíme, když mluvíme v duchu sami se sebou?
Já někdy mluvím sama se sebou, že se třeba na něco zeptám a odpovím si tak, že jsem to ani nečekala. Jak je tohle možné?
Přitom jsem si jistá, že mluvím sama se sebou, není to v tom v tomto případě žádné jasnoslyšení, nebo něco podobného z venčí.

Ikona diskutujiciho niky 2019-08-23 01:00:48
Ikona diskutujiciho
sipka

To bude tím, že máš duševní chorobu.

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-08-23 18:00:44
Ikona diskutujiciho
sipka

@niky: 😀 nechci rýpat, není to moje věc, ale chtěla jsem na ten komentář něco odpovědět a pak vidím… Wtf? Buď si niky odpověděla sama sobě nebo jí odpověděla jiná niky:D tak jako tak mi to připadá docela funny:D jinak tohle „že něco prostě víš“ může být způsobené i dobrým napojením, pokud bys myslela to, co já.

Ikona diskutujiciho niky 2019-08-24 03:15:05
Ikona diskutujiciho
sipka

Nirvano: Ano, správně jsi pochopila ten vtip.
Já žádnou chorobu ve skutečnosti nemám, to byl jen příklad toho, jak to funguje :-).
Někdy je to docela sranda, co mě napadá.

Ikona diskutujiciho ⚜️ aston 405 2019-08-24 02:26:06 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Znáš někoho, kdo skutečně umí zhypnotizovat člověka? Pokud ano, jaký máš z něho pocit a dá se to vůbec využít nějak konstruktivně?

Ikona diskutujiciho ⚜️ aston 405 2019-08-31 01:44:17 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj Alue, četl jsem dost zlé zprávy u toma marného ohledně amazonského pralesa a pádu všech měn. Chtěl jsem se zeptat, nakoupila sis nějaké zásoby dlouhotrvanlivého jídla a nějaké investiční stříbro? Jelikož doma na to nikdo nevěří, zvažuji koupi alespoň 250g stříbra kvality 999. Díky za tvůj čas.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-08-31 07:16:12
Ikona diskutujiciho
sipka

kup si, to se ti doma neskazí

Ikona diskutujiciho ⚜️ aston 405 2019-08-31 08:25:40
Ikona diskutujiciho
sipka

Děkuji ti.

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-09-06 11:09:09 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Jelikož s filozofováním nikdy nedojdu ke konci, přemýšlela jsem nad tímhle… Pokud je žena panna, jsou i její vlastní energie „čistší“ a „nenarušenější“ než když už panna není? Jak moc velký vliv má „zničení panenství“ na energie ženy? Samozřejmě záleží na člověku, se kterým dotyčná spí, no. To by tedy znamenalo, že dokud je dívka panna, nese čisté, pouze své energie, svou rezonanci, že? Víš snad, jak to myslím. Trošku mě fascinuje ta představa, že to, s kým se člověk vyspí jako s prvním, ho tak moc ovlivňuje… Má to pak vliv jen na budoucí děti nebo to nějak ovlivňuje i ženu samotnou, podobně jako tetování? Díky – pokud odpovíš:)

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-09-06 12:45:18
Ikona diskutujiciho
sipka

panenství není o čistotě energií, to je o charakteru, stylu života a způsobu myšlení

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-09-06 13:50:00
Ikona diskutujiciho
sipka

Hmmm, dobře 🤔

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-09-16 20:41:05 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

(vím, že máš od dotazníků pauzu:)

hele, myslíš, že něco vypovídá první slovo, které dítě řekne? nebo je to jen blbinka a prostě řekne to, co má např. odposlouchané a říká se mu to dobře? moje první slovo totiž bylo „had“ a trochu mě to děsí. hehe.

Napsat komentář: Andy Zrušit odpověď na komentář

Ikona moderatora

Moderovaná diskuze: Příspěvky se zveřejňují s časovou prodlevou. Pro účast v diskuzi je třeba, aby byl váš komentář v souladu s obecnými pravidly slušného chování a podmínkami používání stránek