253. Dotazník: Co určuje, jestli náš životní osud bude dobrý nebo hrozný?

11.12.2019 v Čtenáři 68

1. Aluško, myslím si správně, že když plaveš v moři, tak tě ta studená slaná voda energicky očišťuje? Jako když si dáš lokty pod studenou vodu…
Moře určitě energeticky ozdravuje. Je chladné, proudí a má v sobě obrovskou sílu. Chová se jako bytost.



2. Pokud je někdo “oblíbený kam přijde” a lidi se do něj snadno zamilovávají, chtějí se s ním hned přátelit apod. Prostě není pro druhé neviditelný, naopak, z nějakých důvodů si ho lidi hodně všímají a on ani neví proč… Chápu správně, že to může být způsobené konstruktivní energií dané bytosti? Samozřejmě těch faktorů, které tohle způsobují, je hodně, ale tohle by k tomu podle mě mohlo dost přispívat.
Lidé můžou mít tendenci zírat na lidi co mají abnormálně konstruktivní energie, to je pravda. Ten člověk nemá žádný výrazný účes, ani make-up, ani provokující oblečení a přesto na něj všichni zírají, přitom sami přesně neví proč. Ale je to něco trochu jiného, než když někam přijdeš a všechny v sále okouzlíš. Tomu se říká charisma 🙂 A charismatický může být i někdo, kdo je ve skutečnosti pěknej šmejd, akorát to s lidma prostě umí. Ví jak se tvářit, co říct a jaký zaujmout postoj nebo tón hlasu, aby ostatní okouzlil. Dokonce i psychopat může být charismatický.

3. Víš o nějakém filmu, který by obsahoval vyloženě konstruktivní podprahová data, která by silně podporovala např. napojení na své Vyšší vedení? Nebo ses o všechny úlovky už podělila zde na stránkách?
Dobré filmy se zajímavou symbolikou píšu poctivě na web. Že by existoval vyloženě film co tě tak ovlivní že by ti posílil mimosmyslové vnímání, si opravdu nemyslím. A už vůbec ne podprahově. V každém filmu je směs záběrů, co působí různě. Ale vzpomněla jsem si na Celestýnské proroctví, ve kterém je mnoho silných momentů.

4. Chtěl bych se zeptat co si myslíš o pohřbech? Já chápu, že by se člověk měl se svým blízkým, který odešel na druhý břeh nějak rozloučit, nicméně si myslím, že pohřby, které probíhají v západním světě nejsou konstruktivní. Už jenom ten fakt, že se lidé se svými zesnulými loučí v kostele, který je destruktivním místem, napovídá o tom, že to nic dobrého pozůstalým nepřinese. Přidej k tomu třeba 30 truchlících lidí a celý prostor je nasáknutý bolestí, utrpením a smutkem. Ze své zkušenosti můžu říct, že jednou z nejhorších věcí na takových pohřbech je, když se tě někdo snaží skoro násilím obejmout (drží tě a nechce tě pustit), aby s tebou “soucítil” a vnucuje ti své truchlivé emoce. Zajímá mě proto, co si ty o takových pohřbech myslíš a jestli chodíš na pohřby?
Na pohřby nechodím. Není to nějaký můj punkový vrtoch, snaha vybočit a naštvat lidi, kopnout do systému. Je to z toho důvodu, že se musím chránit před destruktivními energiemi, které mi dělají zle zejména fyzicky a nemůžu z nich spát. V rámci mé potřeby zdravého spánku jsem tedy ochotná oželet mnoho akcí nebo setkání, na která bych jindy šla třeba i ráda, ale nemám moc na výběr v tomto ohledu.
Zadruhé jsem ten typ, co si emoce chce a potřebuje projít sám se sebou. Nemám potřebu a ani nechci takové věci sdílet s někým dalším, protože je to moje soukromé, niterné a musím si tím projít sama. Pak by ještě připadala v úvahu účast na pohřbu aby mě ostatní nepomluvili, ale mám v tom ,,trénink“, takže je mi jedno co by si kdo pomyslel. Hlavní je abych já byla v pohodě, v klidu, abych byla zdravá a dělala věci upřímně tak jak je cítím, to ostatní je podružné.
Kvůli tomu že se stýkám z většiny s lidmi co myslí podobně jako já, mě nikdo na pohřby ani moc nezve, protože máme na tyhle věci podobné názory. Pohřeb sám o sobě je obřad, za který si pozůstalí velice draze zaplatí a který si objednají. Dá se kompletně sestavit na míru. Jestli chceš gratulovací uličku, jestli chceš někoho na proslov, jestli chceš hudbu a jakou, co hostina… A když to někdo chce, potřebuje, považuje za správné a není mu líto za to ty peníze vyhodit, tak nejsem proti tomu. Já to neplatím, já tam nebudu, takže i kdyby si v kostele postavili skákací hrad, tak to není můj problém.
Každý by si měl sám svobodně rozhodnout, jak se chce loučit. Jestli pompézním obřadem a žranicí, nebo v tichu provést kremaci a pak to vysypat třeba na zahrádce. Děda mi říkal, že pohřeb určitě jo a že hostina určitě jo a že to je zvyk a v podstatě povinnost, která se očekává automaticky. Na to jsem mu řekla, že já bych se nejraději nechala na vlastní žádost zpopelnit na náklady státu a vysypat mě můžou kde chtějí. Celý život jsem platila daně jako debil, tak aspoň ten funus ať za mě uhradí stát.
Bavili jsme se totiž o tom, jak si lidi z důchodu šetří na vlastní pohřeb a na rakev, mně to připadá ujeté a sprosté. Já se tady zadarmo ani nenapiju a dokonce i za svou smrt mám platit? Zadarmo ani tu smrt nemáte?
Naposledy co jsme nechávali někoho zpopelnit, tak jenom za to nejzákladnější vyřizování, bez obřadu, za urnu co se pak vysypala, jsme platili nějakých 12 tisíc. Lidi si ale na pořádný pohřeb šetří třeba sto tisíc. Kdyby za to jeli na dovolenou, nebo to dali mladým na koupi bytu, udělali by určitě líp.

5. Nedávno jsem si četla o půstech a narazila jsem na celkem zvláštní věc, a tou jest pití destilované vody. Někdo je zastáncem, že je to zdraví prospěšné, a druhý tábor zase říká, že po tom můžeš zemřít. Neobjasnila bys to prosím? Jsem z toho docela jelen.
Není důvod umírat po vodě, která je zbavená minerálů. Leda by nebyla čistá, ale nějaká technická. Na pití je rozhodně vhodnější měkká, protože se z ní minerály tolik neusazují v kloubech a nevydírají chrupavky. Nemusíme ale zacházet do extrému a destilovat, stačí si koupit kvalitní filtr na úpravu pitné vody.

5+1. Co si myslíš o charitách? Přispíváš? Teď myslím české, vím, že tady byl článek o Africe a proč jí nepřispívat.
Na klasickou charitu ne. Když přispěju, tak to bývají soukromé útulky pro zvířata, které nemají dotace ani si nemůžou zaplatit propagaci v médiích a jsou odkázané na dobrovolné dary. Mám tam jistotu, že za moje peníze se skutečně koupí jídlo a potřeby pro zvířata, která si sama bez pomoci člověka nijak neporadí.
V Praze je třeba paní, která žije sama v bytě a ze svého důchodu živí opuštěná morčata, co jiní nezodpovědní pitomci někde odhodí. Sice je po čase většinou někomu udá, ale zadarmo a předtím se o ně stará a často je ještě musí léčit a vypiplat, to stojí nemalé peníze. Takové podobné projekty jsou mi sympatické.

7. Kdo je podle tebe malý člověk? Myslím v povaze.
Líbí se mi přísloví: Velcí lidé mluví o velkých věcech, malí lidé mluví o druhých lidech.
Pro mě by bylo vhodné synonymum asi hlupák, nebo primitiv.

8. Ahoj je možné fyzické cestování časem ? Cestoval už někdo?
Cestování v čase možné je a i na internetu se dají snadno najít mnohé filmy a články na toto téma.

9. Teď budu znít ošklivě a celkově nevhodně, ale taky ti někdy připadá, že si takové ty “lepší” resp. konstruktivnější duše docela často schválně vybírají chudé rodiny a těžký osud? (Možná je to trochu nemocná domněnka, ale někdy mi to tak prostě připadá)
To nevím, protože každý člověk je unikát a rozhoduje se sám za sebe. Ve hře je strašně moc vlivů, které nemáme šanci posuzovat a dávat jim obecný rámec. Taky existuje varianta, že je prostě matrix zmetek a speciálně na takové duše připraví takové věci, aby je úplně zničil, aby nedošly do cíle, který si předtím stanovily.
Stejně jsem ale potkala i lidi co byli fakt od povahy ryzí šmejdi a osud měli příšerný, zdraví v háji, vztahy v troskách, deprese na denním pořádku. Myslím si tedy, že špatný osud je spíš směs dvou hlavních faktorů, ten první je špatná společnost – blbě vybraná parta, blbej partner (ale může být i blbá rodina, co ti nedá žádné zázemí a klidně tě vyhodí na ulici). Špatní lidi tě zatáhnou do problémů, pak ti nedovolí z nich vystoupit a utopí tě. Druhý základní faktor je po sobě následující souvislá řada špatných rozhodnutí. Máš šanci to zlepšit, ale zase a zase volíš špatně. Samozřejmě nevědomky, prostě nemáš křišťálovou kouli, nevidíš do budoucnosti, nevíš kam to povede, nechápeš znamení, jsi důvěřivá… a je to.
Pak jsou věci -sice důležité ale- podružné jako peníze, strach, zdraví, inteligence, štěstí, příležitost – ale ty se většinou odvíjí od těch prvních dvou faktorů, protože například štěstí a přízeň osudu většinou přijdou v podobě těch dobrých lidí, co tě podpoří, dají radu, zafinancují, vypomůžou, nabídnou práci atd.
Upřímně věřím tomu, že bez dobrých podporujících lidí kolem sebe nejde vybudovat spokojený a úspěšný život. Není možné poradit si úplně se vším sám, nikoho k ničemu nikdy nepotřebovat. Dobré pevné vztahy, to je podle mě to nejdůležitější. Dokud máš kolem sebe ty správné lidi, všechno nějak překonáš.

Napadá-li Vás nová otázka do příštích dotazníků, položte ji směle do diskuze….. Děkuji!
Dotazníky nejsou určeny k recenzím na zboží, posuzování osob, webů, hudebních skupin apod. Nenahrazují poradnu, s osobními problémy se prosím obracejte na e-mail.

© Alue K. Loskotová, www.aluska.org 2019

 



Komentáře

Ikona diskutujiciho Miluška 2019-12-11 07:50:04 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Zdravím Aluško
Mám velký problém přijmout nařízení čipování psů. Mám tři boloňáčky-dva u nás odložila dcera po rozchodu s partnerem, třetí je jejich potomek. Jsou to zlatíčka a nedala bych je za nic na světě. Nedokázala bych jim ublížit a tenhle výmysl Matrixu prostě nedokážu strávit. Stále to odkládám, ale zároveň mám obavy, že když to neudělám, odmítne mi veterinář pomoc, bude-li potřeba. Jaký na to máš názor?

Ikona diskutujiciho Moudravrba 2019-12-12 19:28:18
Ikona diskutujiciho
sipka

Vím, že nejsem Aluška, ale můj názor:

Pokud lidé schválí hromadně čipování psů, tak už je kousek od čipování lidí. Když už teď jsou ochotni nařídit lidem pod hrozbou pokuty, aby lidé čipovali své psy a lidé se z toho připoserou a udělají to, tak si řeknou proč by to lidé neudělali i se svými těly, když čipy uznaly a udělali to svým psům?

Řešení: Vysrat se na veterináře, naučit se léčit sám. V případě zlomenin dát známemu veterináři peníze bokem, když jiní neumí pomoct psovi bez čipu. A nebo se odstěhovat do Kostariky, Švýcarska, Bali a já neví kde všude.

Ikona diskutujiciho sissi 2019-12-13 12:08:19
Ikona diskutujiciho
sipka

Moudravrbo souhlasim s tebou. Cipovani zvirat je spatne, neni to dobre pro cloveka, takze nevim, proc by to melo byt dobre pro zvirata. Ma to svoje zdravotni rizika a zvire samo urcite nechce mit cip. Vzdy nam to nejak oduvodni, proc je to potreba, ale pravy duvod je uplne jiny a nevyhodny pro nas. Pomalu se nas snazi zbavovat nasich svobod a prav pod ruznymi zaminkami – abychom pry byli ochraneni, coz stejne neni mozne. To same se zbranemi – terorista si vzdy zbran opatri nelegalne, takze duvody pro omezovani legalne drzenych zbrani nejsou….atd…

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-12-13 14:25:44
Ikona diskutujiciho
sipka

Děláte si tady všichni srandu?! s prominutím bych vás poslala makat na měsíc do útulku nebo na vet. Sakra, k čemu tak asi je to dobré! No přeci k tomu, aby v případě ztráty a opětovného nalezení zvířete bylo zjistitelné, komu zvíře patří! Dejte pokoj s čipováním lidí, to s tím přeci nemá co dělat. Čipování zvířat vzniklo za účelem evidence, což je, vzhledem k počtu zvířat bez domova, velmi užitečné. tyo a očkování proti vzteklině byste třeba zrušit nechtěli?.. tohle není žádný výmysl Matrixu, ale velice užitečný způsob jak snížit počty nově příchozích zvířat v útulcích. nikdy nevíte, co se může stát, i velmi dobře opatrovaný pes se může ztratit. spousta zvířat by se dostala bez problému zpět domů, kdyby byla čipována, jelikož na každé veterině automaticky kontrolují přítomnost čipu. já jsem za tenhle zákon o čipování psů velice ráda, ještě by to chtělo muset čipovat kočky.
lol.

Ikona diskutujiciho Andy 2019-12-13 16:29:10
Ikona diskutujiciho
sipka

Jenomže domácí mazlíčci se neztratí jen tak. Udělají to schválně. Neříkejte mi, že pes netrefí domů bo se zašantročil. Na to mají moc dobré smysly, stejně tak jakákoliv jiná zvířata.
Je to naplánované, ta zvířátka to dělají pro lidi. Příroda vždy ví co dělá.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-12-13 17:21:18
Ikona diskutujiciho
sipka

No jako nevim…. podle mě každej pes není tak chytrej. Některej ti fakt dojde domů i 30km v terénu který nezná, ale jiný se ti ztratí o ulicu dál. Někteří psi jsou totálně tupí, že neslyší ani na své jméno 🙂 Známý přišel o psa tak, že se pes zatoulal při venčení o něco dál, nastoupil na zastávce do autobusu, autobus se rozjel a od té doby ho už nikdo neviděl 🙂 A byl to blbej pes, neslyšel na jméno a nic neuměl. Bišonka měli.

Ikona diskutujiciho sissi 2019-12-13 17:08:31
Ikona diskutujiciho
sipka

Nirvano podle tvoji logiky bychom za chvili meli chtit cipovat deti, protoze deti se taky muzou ztratit, nebo je muzou unest….ze se zvire muze ztratit, nebo kvuli evidenci- to neni dostatecny duvod k cipovani. Pro zvire je lepsi, kdyz se ztrati, nez kdyby se melo cipovat. Cipovani je vyhodnejsi pouze pro cloveka, ale za jakou cenu…Asi si neuvedomujes vsechny nasledky, ktere s cipovanim souviseji. Jen tak mimochodem, ockovani ma zanedbatelnou ucinnost.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-12-13 17:18:43
Ikona diskutujiciho
sipka

Když vidím tuto debatu, říkám si, že na tu otázku raději nebudu odpovídat, protože i když se mi kontroverzní vůbec nezdá, tak očividně kontroverzní je 😀 A ať se člověk přikloní na jakou stranu chce, stejně někoho naštve… myslím si, že jinak věc chápe majitel psa, nijak rodič. Nám se pes ztratil. Kdyby měl čip, nemuseli jsme o něho přijít.

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-12-13 17:15:39
Ikona diskutujiciho
sipka

dobře.. omlouvám se, jestli jsem to napsala moc hrubě, nechtěla jsem být nepříjemná 😦 ale prostě mě to trošku naštvalo, vím o tomhle totiž své a máme přísnou veterinářku.

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-12-13 17:41:00
Ikona diskutujiciho
sipka

sissi: „Pro zvire je lepsi, kdyz se ztrati, nez kdyby se melo cipovat.“ – jste se zbláznila, ne? 😀 měla jste vůbec někdy zvíře? přispíváte na nějaké útulky? tyhle názory mi fakt vcelku hýbou žlučí. takže pro zvíře je lepší aby skončilo v útulku kde ho možná nebude nikdo chtít, protože nemělo čip, než aby se v pořádku vrátilo domů díky čipu? Ztratit se může čipované i nečipované zvíře, jen to čipované má větší šanci, že se vrátí domů. Víte, kolik zvířat už čip zachránil? Je to naprosto neškodný a rychlý úkon bez zdravotních rizik, který sebou nese pro zvíře i majitele jenom benefity.

A čipování lidí X zvířat je z etického hlediska něco dost odlišného, takže to fakt neni potřeba míchat. Psovi se zavádí čip s velmi slabým signálem, který lze přečíst JENOM velmi blízko přiloženou čtečkou, jsou tam nahraná data o majiteli a jméno psa. Je to jako občanka, ale v psovi. Nic zlovolného.

„Cipovani je vyhodnejsi pouze pro cloveka, ale za jakou cenu“ – no to mi povězte, za jakou cenu 😀 pardon, ale to je fakt nesmysl, tomu psovi je to absolutně jedno, je to jako kdyby měl obojek a jak říkám, zdravotní rizika mu nehrozí. Nebo si myslíte, že Ilumináti snímají ten signál přes satelit a plánují, jak si z vašeho psa udělají polévku? 😀 Ten signál je tak slabounký, že ani přes satelit zachytit nejde.

Ať chcete nebo ne, pes u vás nežije jako svobodná bytost(máte ho zavřeného doma), on pes ani zcela svobodná bytost být nechce a není; takže čipem ho fakt už jen chráníte. Zatimco u lidí je čipování, pochopitelně, velice diskutabilní z více důvodů.

A očkování proti vzteklině rozhodně zanedbatelnou účinnost nemá, vzteklina je díky tomu na našem území skoro vymýcena 🙂 proč myslíte, že je to povinné.

„ze se zvire muze ztratit, nebo kvuli evidenci- to neni dostatecny duvod k cipovani.“ – NO TO TEDA SAKRA JE! Běžte si makat do útulku! pár týdnu to plaťte a uvidíme, jestli pro vás evidence pak nebude „dostatečný důvod“ ! Zvýšit šanci, že se ztracený pes vrátí domů, neni důvod? tady fakt končím, čipování lidí X zvířat je míchání jablek s hruškama.

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-12-13 17:43:56
Ikona diskutujiciho
sipka

Alue: 😀 hm ne asi.

jak řikám, čipování lidí X zvířat je eticky něco hodně odlišného. navíc co by na tom čipu mělo být špatnýho, když ten signál z toho je tak slabej, že nejde ani zachytit ničim jinym, než spešl čtečkou přiloženou ke kůži na vet.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-12-13 17:44:56
Ikona diskutujiciho
sipka

Stejně bys ale měla na místní lidi reagovat víc v klidu, to že s čipováním psů někdo nesouhlasí nebo se ho bojí neznamená, že je blbej nebo nemá rád zvířata.

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-12-13 17:55:01
Ikona diskutujiciho
sipka

Andy: a co bázlivá zvířata, která jsou odchycena? ne všechna zvířata jsou psychicky v pořádku, některá jsou bázlivá už od přírody! navíc nikdy nevíš, co se kde může přihodit, proboha. měla jsem takového psa, bál se sám jít i do města a ne, opravdu se neuměl sám vrátit, bloudil. co to je za kec, že se zvíře ztratí protože chce?! pardon, ale to je taky fakt blbost od očividně s chovem nezkušeného člověka. zvířata se většinou ztratí omylem a díky nešťastné nahodě a VŠECHNA, tuplem psi, chtějí zpět k majiteli – mají ten instinkt.

„Neříkejte mi, že pes netrefí domů bo se zašantročil.“ – ano, takových už jsou plné útulky. nebo se lidem pes ztratil třeba na dovolené nebo venku ucítil fenu a vzal čáru, taky se může někde utrhnout z vodítka apod. prostě nikdy nevíš, možností je milion. to zvířátko nepřemýšlí jako ty a neumí se zeptat na cestu, když neví, tak neví.

fakt jsem ohledně útulků informovaná a kdyby lidi dřív víc čipovali, tak teď nejsou ty útulky tak plný. hodně zvířat se taky ztratí díky petardám na silvestra, leknou se.

mě by v životě nenapadlo, že se o tomhle dá diskutovat, tyo. fakt neni důvod, proč nečipovat.

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-12-13 18:05:10
Ikona diskutujiciho
sipka

Alue: Dobře, budu, promiň. Minimálně to zkusím.

Ale že je tu někdo blbej/nemá rád zvířata fakt vůbec neříkám, jen se to tu snažím vysvětlit a informovat lidi; protože vím, jaký to pak má následky, když se pes ztratí, najdou ho a neví se, čí je. vim, jaký to je, když pak někoho stojí něčí nezodpovědnost tisíce protože má toho psa v útulku… a chudák pes už nemusí znova dostat domov. tohle je prostě sakra vážný téma, jakožto aktivního pejskaře který se baví s dalšími pejskaři se mě týká a odbít to s „jen ať se ztratí, beztak má instinkt a vrátí se“ jako kdyby se nemohl ztratit jinde než poblíž domu… to je šílený prostě. přitom ten čip fakt ani nemá zdravotní rizika.

Já už totiž asi ani nevnímám, jestli reaguju od rány nebo ne:/ se mnou poslední dobou 999% času nikdo nejedná vůbec v rukavičkách a furt si musím obhajovat svoje, furt do mě někdo bezdůvodně kope, takže jsem za poslední půl rok nejspíš vcelku zhrubla.

Ikona diskutujiciho sissi 2019-12-13 19:29:59
Ikona diskutujiciho
sipka

Nirvano asi nemas poneti o slusnem vychovani a normalni slusne reakci, mela by ses krotit a uvedomit si, ze to, co rikas o druhych, svedci predevsim o tobe same. Ne ze by mi na tobe zalezelo, ale tvoje vypady jsou dost nemistne. Navic jsi to nepochopila.
Cip je zlo, je to znameni selmy, je to kod 666, kdo si necha dat cip, ten se upise Satanovi. Takze jestli tohle nekdo chce pro sveho psa nebo kocku, tak at to udela ze svoji vlastni vule a ne proto, ze je to povinne. Z tohoto duvodu vidim jako mensi zlo risknout moznost , ze se nektery pes muze ztratit, nez to, ze propadne temnote. Kazdy pes se neztrati ,a presto musi byt kazdy pes cipovany povinne.

Ikona diskutujiciho niky 2019-12-13 20:36:40
Ikona diskutujiciho
sipka

A co takhle dát psovi prostě obojek s kontaktem na majitele? Když to bude kvalitní materiál a správně utažený, tak se nestane, že by ho pes někde urval a ztratil, to by mu ho leda musel nějaký člověk vzít a pak psa třeba prodat nebo něco, že by vám jako toho psa ukradl schválně, aby na tom vydělal, nebo co já vím. Takový obojky se dají koupit a můžete si vybrat barvu, co tam chcete nechat vyšít, jestli jméno psa, váš email, tel. č., nebo i vaše jméno a adresu …

Když se ten čip dá přečíst, jenom na blízko a nemá žádnou dřužicovou lokaci polohy, nebo tak, tak to už úplně stejnou práci zastane i ten obojek a čipování v tom případě se mi zdá jako zbytečnost. Většina psů, kteří jsou v útulcích jsou tam proto, že o ně majitelé přestali mít zájem, nebo se o ně už nemohli dál starat, nebo byl pes agresivní a nedal se zvládnout. Já sama jsem jednou pomáhala jednomu útulku. Samozřejmě je mi líto ztracených psů a myslím si, že toto už záleží na prioritách každého majitele individuálně, já bych to neudělala, tak nějak intuitivně mi to nepřipadá správné. Vyloženě k tomu všechny majitele nutit, to už se mi zdá trochu přes čáru.

Očkování u psů je určitě správná věc, protože nakazit se vzteklinou, třeba od lišky v lese, znamená pro psa zcela určitě exitus a pro každého, koho takový pes kousne téměř s jistotou taky. To by se jedině muselo podchytit hned do pár hodin od kousnutí a začít s velice nepříjemnými léčebnými procedurami, jenže koho to napadne, protože inkubační doba je dlouhá a pes může vypadat úplně v pohodě a přesto už v tuto dobu někoho nakazit, takže to riziko za to rozhodně nestojí. Já mám za to, že u očkování psů tam není žádná kospirace, jako u lidí, takže by to mělo být bezpečné.

Mně přijde, že ježovka si občas bere některé věci příliš osobně a když někdo napíše jiný názor, než má ona, tak se hned pustí do ofenzívy a hází všechny do jednoho pytle, svět přece není jenom černobílý. Nebo tak to aspoň z těch komentářů vyzní, jakože: vy si myslíte tohle, tak to je hloupost a jste stejní jako všichni ti hlupáci z matrixu; přitom se jedná o lidi, kteří čtou alušku už třeba deset let. Třeba já jsem hodně citlivá na tón, jakým se mnou kdokoliv mluví, vždycky je lepší říct to diplomaticky, něž psát: to je blbost, je lepší říct: já si myslím něco jiného, protože v jiném podání to vyzní opravdu útočně a lidi taky na to budou podobně reagovat; aspoň podle mě teda. Když budu mít úctu k ostatním, oni ji ke mně budou mít taky, nejde všechny seřvat, jak se mýlí a pak si myslet, že mi dají za pravdu, protože místo toho se stane, že se ti lidé akorát uzavřou. Ono vůbec neškodí podívat se na dané téma i očima opozice a rozšířit si tak obzory o dané problematice a to je taky jeden z cílů diskuze.

Ikona diskutujiciho mariankosnac 2019-12-13 21:10:49
Ikona diskutujiciho
sipka

Tu na Slovensku naštastie čipovanie mačiek a fretiek zrušili a neviem či i psov. I tým blbým politikom došlo, že je to nezmysel. Lebo toľko nezmyselných nariadení čo sa teraz vymýšla nebolo ani za ,,totality“. Ako my máme mačku čipovanú, ale má to byť slobodná voľba chovatelov či považujú čipovanie za potrebné a nie diktát papalášov. Nemá zmysel stresovať starých psov ktorí už neutekajú, fretky ktoré sú malé a čipovanie im može privodiť aj smrť, ani vonku žijúce mačky.

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-12-13 23:56:51
Ikona diskutujiciho
sipka

siss: mám 🙂 ale tohle téma se mě tak dotýká, že se mnohdy vyjadřuju prostě uplně upřímně.

takže ano, vcelku si to beru i osobně.

to samé s množením koček(o tom tu díkybohu řeč teď nebyla); tam prostě slušnost +- nemám, kašlu na ni, když si to ten člověk nechce nechat vysvětlit. když vidim, že ten člověk provádí a ničí něco, co se jiní snaží vlastními silami a financemi pracně spravit, věnují tomu 8 hodin volna denně. kvůli tomuhle tématu jsem se rozhádala s druhou polovinou rodiny, ale nakonec ty kočky KONEČNĚ nechali vykastrovat, takže je mi to jedno.

dál:

„Nebo tak to aspoň z těch komentářů vyzní, jakože: vy si myslíte tohle, tak to je hloupost a jste stejní jako všichni ti hlupáci z matrixu;
– heh, tak to mě neznáš, to jsem v životě o nikom neřekla, už vůbec ne teď a tady. v matrixu žijem všichni, jen lidé na tomto webu se v něm snaží najít svoji vlastní cestu, takže tohle bych fakt o nikom nenapsala… kdybyste neřešili mě, mou osobu, ale radši se zamysleli nad tím, co píšu. mě by, osobně, v životě nenapadlo řešit mimo dotyčnou diskuzi něčí personu. no jistě, že jsem v tomhle případě v ofenzivě, když někdo napíše „nebudu čipovat psa aby nepropadl temnotě“. když má někdo názor, se kterým hrubě nesouhlasíš, tak jsi v ofenzivě přirozeně. a bylo by mi to uplně jedno, ať si každý myslí uplně co chce, kdyby nešlo o tohle téma. nebyla bych hrubá, kdyby nešlo zrovna o čipování psů. vy víte, že mám lidi ráda a že se snažím se všemi vyjít, být milá, nechci být hrubá, ale tohle prostě nejde, to neni sranda.

a jo, jsem naštvaná, protože znám situaci v útulcích, jsem v obraze, furt to vidim dokola a dokola a dokola na FB. čip je prostě čip a narozdíl od obojku máš jistotu, že se nestrhne/pes se ním neuškrtí. jestli já jsem vás tu seřvala, pak byste fakt nechtěli vidět, co by řekla moje vet. mimochodem, pes ti často může utéct i v situaci, kdy nemá obojek. fakt těch možností je milion.

já už na to asi kašlu, radši.

Ikona diskutujiciho kiana 2019-12-14 01:45:35
Ikona diskutujiciho
sipka

Já souhlasím s názory, že by se psi čipovat neměli a dokonce sissi dobře řekla, že když se pes ztratí, tak je to jeho vůle. Tedy alespoň dle mé zkušenosti. Mě se velice chytrý pes téměř ztratil 2x. Poprvé když byl ještě štěně, tak když žil ve velmi špatných podmínkách, vyběhl jednou na ulici zrovna když kolem procházela parta lidí a přidal se k nim, že si najde nové páníčky (já jsem to psovi přála a chtěla jsem ho nechat jít – někdo mu v tom ale zabránil). Podruhé to bylo když jsme přijeli do Čech a já chodila každý pracovní den na cca 10-11 hodin pryč (=do práce, počítám to i s cestou tam a zpět) a pes na mě čekal sám v pokoji v paneláku. Nejdřív ničila byt (to po čase přestala dělat) a pak jednoho dne když jsem jí venčila, se na mě otočila a utekla do tmy (bylo to večer). Bylo to v zimě před Silvestrem, hledala jsem jí do noci (bála jsem se, že zmrzne, protože byly tenkrát mrazy). Použila jsem i nějakou schopnost jak ji najít, kde se nachází a zjistila jsem (mimosmyslově), že je někde daleko na druhém konci Prahy určitým směrem. Nakonec jsem šla vyčerpaná k ránu spát. Pak jsem si silně přála ji najít a další den v noci se mi zdál sen, že se má dobře (přišla mě v živém snu navštívit, olízla mi tvář a já to fyzicky cítila, jako by to bylo skutečné) a že se brzy shledáme. Mezitím jsem volala do útulku či do nějakého registru ztracených psů, na určité internetové stránky. Nikdo nic nevěděl, podle čipu se zaměřit pes nedá, kde se nachází. Za pár dnů mi zavolali, že někdo přivedl k veterináři nalezeného psa odpovídající popisu, že má čip, ale z toho čipu nezjistí jméno majitele ani nic jiného (takže ten čip byl úplně k ničemu – kdyby čip neměla, probíhalo by hledání úplně stejně, čip mi nepomohl opravdu v ničem). Vyzvedla jsem si psa a zjistila jsem, že zvíře pes, který je podle lidí hloupý (nebo si lidi myslí, že pes je alespoň méně inteligentní než člověk, když už ne hloupý), utekl kousek od domu večer v zimě když mrzlo – chvilku běžel a připletl se k pomalu jedoucímu (protože byl sníh a kluzké silnice) autu tak, aby si ho všimli (vstoupil jim do cesty, ale tak chytře, aby ho nepřejeli), a když se otevřely dveře auta, tak vlezl dovnitř a odjel s nimi. V autě byla holka v mém věku, která bydlela na druhém konci Prahy, ale zrovna jednou za rok v zimě jezdí za příbuznými kolem Vánoc, kteří bydlí v tomto sídlišti. Ta holka byla velice hodná a měla dobrou energii, ale hlavně to byla milovnice psů. Bydlela v domě s velkou zahradou a měla 3 psy. Můj pes se jí líbil, a jelikož byla zima a majitel nikde, tak ho odvezla s sebou (tam ani nebyla jiná možnost – ona majitele chvíli v okolí autem hledala, ale nikoho neviděla – pes odběhl tam, kde bych ho hledala až naposledy, tam jsem šla až nakonec a to už byli pryč). Pak si psa chtěla původně nechat, protože byl hezký a roztomilý, ale můj pes si to nakonec rozmyslel, a jakmile se mi zdál ten sen, tak se chtěl vrátit a dával to najevo tak, že neustále kňučel atd. (povaha psa se naráz naprosto změnila, předtím byl krotký a lísal se k ní, pak začal neustále naříkat a nemělo to konce) Kňučela prý neustále a hodně, že se ta holka několik nocí po sobě nevyspala (i když psa konejšila, spal s ní v posteli, nepomohlo to). I když uměla cvičit psy, tak s tím kňouráním nic nezmohla, netišilo se. Proto si řekla „dobrá, tohoto psa nechci, odvedu ho k veterináři, jestli ho někdo nehledá“. Možná by ho tam odvedla i tak, ale původně si ho podle mě chtěla nechat, protože se začala ptát, jestli ho někdo nehledá až o několik dní později + se mi pes vrátil v jistém směru dobře vycvičený, už se mu věnovala a trénovala ho. To vše mi vyprávěla ta holka, proto to vím.

V útěku psa hrálo roli i to, že jsem s ním tenkrát spala v posteli (pes spal u mých nohou) a když fenka usnula a já jsem se např. ve spánku převalila, tak jí to vzbudilo ale tak, že se lekla a úplně vyskočila, většinou vrčela (z toho leknutí). No a jednou v noci bylo chvíli zhasnuto a mě nenapadlo, že pes už za tak krátkou dobu usnul. Naklonila jsem se nad ní a začala jí hladit, jenže ona už spala a jak jsem byla hrr, tak se lekla, vyskočila, a jak se prudce ohnala hlavou, tak narazila do mé hlavy tlamou (hl. jedním zubem) a já z toho měla (asi menší) otřes mozku. Ten pes z toho měl výčitky, že mi nechtěl ublížit, no a další den ode mě při venčení (jakmile jsem jí pustila z vodítka) utekla. Až když jsem jí (telepaticky) volala nazpátek, tak se zase našla.

Dokonce i Nirvany psa jsem hledala telepaticky, když se ztratil, abych jí ho pomohla najít. Nemohla jsem ho najít, kde je, ale viděla jsem vnitřním zrakem pouze dřevěnou ohradu ze které se ten pes snažil za každou cenu dostat. Tak jsem si myslela, že ho asi někdo ukradl a zavřel do ohrady. Ale pak Nirvana o něčem takovém psala, že nesnášel ohradu a v bytě být nemohl (nebo něco takového). Ten pes měl jedinou myšlenku, jít pryč za každou cenu z té ohrady (v mé vizi). Když se našlo jeho tělo (což mě zklamalo a rozhodilo, ovlivnila jsem události tak, aby se pes určitě našel, ale vůbec mě nenapadlo, že by se mohl najít mrtvý.. s tím jsem fakt nepočítala) tak jsem pak měla druhou vizi/zkušenost a v ní ten pes byl v pořádku a telepaticky mi řekl, že Nirvanu miluje a pak odběhl. Nepsala jsem to sem, abych Nirvanu ještě víc nerozhodila – teď už je to nějaký čas, ale stejně nevím, jestli byl dobrý nápad to psát. Asi ne, ale já nemám ráda tajnosti, protože mě to pak svádí všechno prozradit (vše vykecám). Abych neměla vnitřní boj ohl. tajemství, tak raději vše řeknu co nejdříve.

Co se týče mého psa, tak po roce od té doby, co se v Praze ztratila (a cca za týden se našla), jsem stála na zastávce a pak jsem jela tramvají. A pes začal v tramvaji hrozně kňučet (=víc než jindy). Tak si říkám, co se děje, a oslovila mě tato holka, která jí před rokem našla, že jí poznala podle toho kňučení – tak jsme se pozdravily. Ta holka jela zase navštívit příbuzné, ale tentokrát ne autem, ale tramvají. Ten pes to věděl, že je na zastávce a v tramvaji (asi jí cítil a poznal podle čuchu) a upozornil na sebe kňučením.

Zajímavé je, že jak se mi zdál ten živý sen, ve kterém jsem cítila olíznutí úplně jako ve skutečnosti, tak já jsem ze ztráty psa byla vystreslá a bála jsem se, jestli někde neumrzla. Jakmile se mi zdál ten sen, tak jsem se uklidnila a vnitřně jsem věděla, že se má dobře a že se brzy uvidíme. Mysl mi ale říkala „byl to jenom sen, co když už se nikdy nenajde, co když už jí nikdy neuvidím“ apod. Takže jsem úplně v pohodě nebyla, snu jsem vědomě moc nevěřila, ale přestala jsem se tolik snažit, když už jsem udělala maximum. Vnitřně jsem ale byla klidná a začala jsem pouze čekat. I když s každým dnem logika říkala, že je stále větší a větší šance, že se pes nenajde, nebála jsem se a očekávala jsem brzké shledání, i když to jakoby nedávalo žádný smysl. No nakonec jsem si řekla „tady zjistím, jestli intuice funguje a nebo ne“ (protože výsledek bude do několika dnů/týdnů/max měsíců jasný = buď se pes najde a nebo ne). Nejen, že se pes relativně brzy našel, ale ještě byl i na tom místě, na kterém mi řekla intuice (a čemuž se dalo těžko věřit, protože jak by mohl být pes 1-2 hodiny od ztráty na druhém kraji Prahy = daleko ..to by se ani fyzicky nedalo zvládnout tam doběhnout, ještě k tomu v takové zimě – tramvají se tam jelo cca 1 hod 45 min se dvěma přestupy ..jak dlouho by to asi trvalo pěšky a ještě k tomu pes když běží, tak se zastavuje na každém patníku, aby očuchal = běhá přerušovaně a i trochu chaoticky, těžko by běžela 15km vzdušnou čarou pořád rovně jedním směrem, navíc když Praha má tolik ulic, odboček a zákoutí, aut, tramvají a ještě by musela překonat řeku přes most. Takže můj rozum to nepobral, protože mě nenapadlo, že by ji mohl někdo nabrat do auta a jednoduše odvézt/převézt na druhý konec Prahy). Takže v tomto případě „intuice vs. rozum“ vyhrála jednoznačně intuice, a to i když jsem jí nevěřila (vnitřně jsem to cítila, ale rozumově jsem tomu nevěřila).

PS. že by můj pes nenašel cestu domů, když jsme byly docela blízko, se mi nezdá proto, že jsem jí párkrát vypustila, ať se sama vyvenčí, a ona oběhla okolí a pak se vrátila ke dveřím, kde přede dveřmi (někdy i delší dobu) čekala, až jí otevřu (já se chodila např. jednou za 5-15 min kouknout z balkónu, jestli už pes čeká před vchodem do baráku a když jsem jí tam uviděla, že tam čeká, seběhla jsem dolů a vyzvedla ji)

PSS. co se týče nechávání psa před supermarketem, tak proti tomu nic nemám, ale můj pes mi telepaticky řekl (když jsem ho tam párkrát nechala), že někteří lidé kradou uvázané psy, a že tam čekat nechce – takže jsem jí s sebou vzala pouze párkrát a pak už jsem jí nechávala doma, když jsem šla nakoupit ..tomu, že by fakt někdo kradl psy před supermarketem, jsem nechtěla věřit, ale na rady od zvířat dám – no a co se za mnoho let nedozvím – ten pes měl pravdu! (ono se to asi opravdu častěji než na jiných místech děje)

Jo jinak jednou se mi zdál sen, ve kterém jsem viděla svět (a samu sebe) psíma očima. Vnímala jsem to, co vnímá můj pes, když ráno vstane. Nebyl zas tak chytrý, jak je zde popsáno, spíš vnímal svět odlišně/jinak. Neviděl energie/auru okolo mě (alespoň v mém snu) a mnoho věcí, které po ránu dělám, když se chystám do práce, si vykládal úplně jinak. Např. každé ráno se mi překapávala filtrovaná voda do sklenice = a pes si myslel, že v té sklenici (podle něho asi malém akvárku) chovám/budu chovat rybičky. A když tu vodu pak piju, tak chci ty ryby sníst k snídani. Takové vidění světa není moc chytré, ale co mě překvapilo, bylo to, že pes v tom snu kolem mě po ránu viděl kocoura a mého oblíbeného hlodavce = má nejoblíbenější zvířata, která jsem měla v dětství, a které už byly po smrti. Hlodavec jedl drobečky pečiva, které spadly pod stůl a vyskytoval se převážně pod skříní (schovával se pod nábytkem), zatímco kocour se procházel volně po pokoji – se psem na sebe nijak neútočili, znali se už delší čas od vidění. I když teď mě napadá, že v dětství jsem taky chovala v akvárku rybičky a ty, které viděl pes v té sklenici s přefiltrovanou vodou, jsem mimo jiné také měla. Já k rybičkám neměla nějak moc velký citový vztah, ale pokud ony ke mně ano a pokud za mnou každý den chodily v nefyzické formě do té sklenice 😀
Pes mě každý den ráno s velkým zájmem pozoroval, jak se chystám do práce, a já toužila zjistit, jak vidí svět/co asi vidí – tak se mi to splnilo a zjistila jsem to ve snu.

Ikona diskutujiciho jitka 2019-12-14 11:21:43
Ikona diskutujiciho
sipka

My máme u psa obojek, kde je napsáno jeho jméno a tel.číslo na které volat pokud uteče. Jako, že utíká a lidé volají. Je to celkem velký, tmavý pes. Obojek je tak vytvořený, že na psa se nemusí sahat a přečtete co je na něm napsáno. Podle toho obojku volali i z útulku a bylo to vždy bez problémů. Takže i takto by snad šla vyřešit identifikace psa. Uvidíme zda čipování pomůže, když doposud nebyla vytvořena databáze. Aby to nakonec nebylo proti nim, lidi si psy pořizují a pak co s nimi, nechci domyslet po čipování co budou schopni někteří dělat.

Ikona diskutujiciho Tom 2019-12-14 15:03:43
Ikona diskutujiciho
sipka

Pro Nirvana: až se budeš příštĕ zuřivě rozčilovat a obhajovat čipy, zjisti si předem aspoň nĕco málo o tom. Nech se očipovat sama a uvidíš, jak ti to bude příjemné. Informace o čipech: https://tadesco.cz/varujte-vsechny-lidi-kolem-sebe-jeste-cas/

Ikona diskutujiciho Andy 2019-12-14 15:32:56
Ikona diskutujiciho
sipka

no, politikům nic nedošlo, ani nemůže, v politice se uchytí jenom psychopati. tuhle jsem byla na veterině a právě od ledna 20 je čipování psů povinné, nevím tedy, co je na tom pravdy?

Ikona diskutujiciho Andy 2019-12-14 15:44:53
Ikona diskutujiciho
sipka

nirvana – důvodů proč nečipovat je hodně, hlavě v tom, že umělý kov v jakémkoliv těle dělá neplechu. a tenhle kov vysílá do těla zvířete signály, je to stejný hnus jako signály z mobilu. složení netuším. Mění to chování zvířete, stejně tak jako očkování.
alue – no a pokud je zvíře blbé tak proto, že si člověk hraje s čím nemá, to bude tím věčným šlechtěním. čím menší pes tím blbější je. podle mě třeba čivavy nebo mopsi už snad ani nejsou psi. Omlouvám se jejich krásným dušičkám, ale myslím, že to mají s námi lidmi tady dost těžké.
dobrá, jsem otevřená možnosti, že se ztratit můžou, až budeme se zvířaty znovu mluvit, oni nám to poví, jak to s nimi je.
ale stejně se mi tomu nechce moc věřit … soudím na základě osobního pozorování a z publikací co napsali lidé co se zvířaty umí mluvit

Ikona diskutujiciho mariankosnac 2019-12-14 19:54:31
Ikona diskutujiciho
sipka

Andy: No – bola to pravda, na Slovensku. Povinné čipovanie psov, mačiek a fretiek zaviedli v roku 2012 a v 2014 ho zrušili. Ale zistil som že koncom roka 2018 opäť zaviedli čipovanie psov. Tak aspoň mačky a fretky sa už, aspoň myslím čipovať nemusia, ludia by sa im na to i tak vyprdli.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-12-14 20:17:21
Ikona diskutujiciho
sipka

na co fretku?… však ta ven nechodí, nebo snad zdrhá?

Ikona diskutujiciho mariankosnac 2019-12-14 21:33:27
Ikona diskutujiciho
sipka

Fretka je predator tak by teroreticky mohla zdrhnúť podobne ako kočka ,,za lovom“. Inak fretky kúšu ľudí a takto si vynahrádzajú lov. Otázka je či budú ludia fretku chytať, keď ju niekde uvidia. Myslím že nie, ludia ani nevedia čo je fretka, budú sa báť že je to potkan alebo tchor, takže zdrhnutú fretku vám asi nikto nevráti a je fuk či má čip.

Ikona diskutujiciho Andy 2019-12-15 02:32:08
Ikona diskutujiciho
sipka

kiana – teda, to je mi ale dlouhý komentář 🙂
takže je to tak, zvířata se neztrácí, rozhodují se sami …
a čip je tedy na úplné prd potom, když to zvíře ani nelokalizuje … tsss.

Ikona diskutujiciho Lu 2019-12-11 07:51:27 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

K č. 4 myslím, že to může být dobré psychologicky mít nějaký takový rituál rozloučení; ohledně obřadu v kostele – tak běžnější jsou v současnosti v ČR obřady v krematoriu, v kostele mohou být v případě, že člověk byl členem té církve (nebo možná pokud byla jeho rodina a přejí si to).

Ikona diskutujiciho Anet 2019-12-12 13:08:12
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj, co se asi děje v hlavě člověka, že jde postřílet nevinné lidi? Mluvím o události v Ostravě. Vůbec to nechápu… Když jsem to zaslechla, tak jsem měla tušení, že když toho člověka dopadnou, tak jedině mrtvého.

Ikona diskutujiciho Nirvana (Ježovka) 2019-12-12 18:45:25
Ikona diskutujiciho
sipka

Anet: takový člověk je nemocný. a to, co se stalo, je naprosto příšerné. neumím si představit a připadá mi strašné, že někdo přijde o Adventu o rodinného příslušníka, skoro jsem se rozbrečela, když jsem ty zprávy viděla… to je nesnesitelná představa prostě. asi bych navždy Vánoce nenáviděla. osobně mi bohatě stačí, že jsem přišla před týdnem o druhého kocoura… :((( tenhle rok nebyl dobrej.

Ikona diskutujiciho Moudravrba 2019-12-12 19:33:32
Ikona diskutujiciho
sipka

Moje mamka pracuje ve fakultní nemocnici Ostrava. Zrovna v ten den měla směnu, ale naštěstí nešla v té době kolem toho oddělení kde se to stalo.

Ikona diskutujiciho Kallis 2019-12-11 09:05:11 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Jaký je tvůj názor na tkáňové soli?Jsou prospěšné? Děkuji.

Ikona diskutujiciho Yooo 2019-12-12 11:38:57
Ikona diskutujiciho
sipka

Můj pritel pracuje jako lešenář a specialne v lete,kdy je celý den na slunicku a hodně se poti,trpí na svalového křeče.Začala jsem ho ladovat magnesiem ve formě tkáňových soli a výsledky jsou fantastické.Už po 10.-15.minutach křeče začnou odeznivat!
Minerály jsou totiž ve formě,ktera je tělu prirozena a vlastni.Ale to urcite vis.
Za sebe muzu doporučit. Jen je třeba se informovat a vědět, co zrovna Ty potřebuješ.

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-12-11 09:25:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

„takže i kdyby si v kostele postavili skákací hrad“ 😀 😀 na takovej pohřeb bych šla.

Se sedmičkou fakt souhlasím, ten citát se mi taky líbí 🙂 A díky za popis devítky, baví mě číst tvé zkušenosti.

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-12-11 09:27:20 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

a s tím, že bez druhých lidí a dobrých vztahů s těmi správnými to nejde, věřím taky. můj sen je třeba dělat něco, na co druhé vyloženě nutně potřebuju 😀

Ikona diskutujiciho Moudravrba 2019-12-12 19:36:18
Ikona diskutujiciho
sipka

Tak začni hrát třeba volejbal, nebo jiný týmový sport. Na to druhé potřebuješ.

Nemusí to být jenom práce, nebo jo?

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-12-12 22:01:38
Ikona diskutujiciho
sipka

😀

… bytostně nesnáším kolektivní sporty 😀 dokud po teda není s bandou lidí, které mám ráda.

Ikona diskutujiciho hajc 2019-12-11 12:01:04 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

podle tvé odpovědi na čísle 9 mi přijde, že si rozhodujeme čistě sami jaká bude naše budoucnost, takže není daná? (osud) Tím pádem nezastáváš názor, že si člověk plánuje život předem? Pokud ano jak si pak vysvětlit věštecké sny a nemoc. Děkuji za reakci

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-12-11 20:58:55
Ikona diskutujiciho
sipka

hajc: je to dané, ale ve hře je také tvá svobodná vůle, pracovitost, (ne)schopnost vidět znamení, okolnosti a spousta dalších faktorů.

Ikona diskutujiciho Ajuška 2019-12-16 20:29:25
Ikona diskutujiciho
sipka

Ja to treba odjakziva vnimala…..jakoby v nasem zivote bylo napr. 3,7,ale treba i deset bodu-kterymi si proste projit musime (tudiž osud)…ale v mezicase jsme svobodni delat si co chceme…jsem to podala uplne jednoduse-tak snad srozumitelne…:-)

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-12-17 12:08:04
Ikona diskutujiciho
sipka

je to podrobně rozebrané v knize Svítání

Ikona diskutujiciho mariankosnac 2019-12-11 15:11:37 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Otázka 4 píše tak trochu polopravdy. ,,Už jenom ten fakt, že se lidé se svými zesnulými loučí v kostele, který je destruktivním místem, napovídá o tom, že to nic dobrého pozůstalým nepřinese“
Nie pri všetkých pohreboch sa ide do kostola. Do kostola sa chodí skorej pri svadbách, takže to asi nic dobrého novomanželom neprinese.

,,Přidej k tomu třeba 30 truchlících lidí a celý prostor je nasáknutý bolestí, utrpením a smutkem.“
No niekedy ludia na pohreboch vyzerajú že sú celkom v pohode, dokonca vysmiaty, čo je asi ešte horšie než keby smútili, lebo to vyzerá že viac ich zaujíma asi dedičstvo a zomrelého majú niekde.

Jediné, čo je na pohreboch v západnom svete deštruktívne, sú tie kríže na hroboch, tie blokujú odchod duší a keď je pri cintoríne kostol tak cirkev može zneužívať energiu polapených duší.

Ikona diskutujiciho Veronika 2019-12-11 16:32:41 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj,zajímalo by mě, jestli v tomto světě existuje spravedlnost. Když kolem sebe vidím tolik zla – týrání dětí a zvířat.. Kolikrát se dobrým lidem dějí špatné věci, často mě přepadá skepse a říkám si, zda má cenu se o něco snažit.

Ikona diskutujiciho Ceneon 2019-12-12 20:39:42
Ikona diskutujiciho
sipka

Žádný náš skutek nepřichází vniveč. Všechno dozraje, až přijde pravý čas, a bude plodem v pravé době.
Divyavydana

Ikona diskutujiciho Jůlik 2019-12-11 19:45:12 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj Ali,
Mám na tebe takovou otázku (doufám že mi odpovíš),na konci léta jsem si koupila dva morčičáky a chovám se k nim hezký : každé odpoledne výběh, vždy večer se s nimi mazlím a u mě v pokoji není řev a hluk . A taková vsuvka jsou z koutku kde paní měla zvířata která někdo týral či odhodil a dělala tam kroužek pro děti .
A jeden morčík Kája je hrozně plachý jen co mě vidí zdrhá . Nevíš co s tím?????🐹🐹

Ikona diskutujiciho Choco 2019-12-14 11:59:02
Ikona diskutujiciho
sipka

Zkus google ^.~ Na youtube je spousta videí o morčátkách a jak si je ochočit. Ale jestli (jak píšeš) morčáky někdo v minulosti týral nebo je dal pryč, tak tomu dej čas. Mořnáčko může mít trauma od předchozího majitele a musí si znovu vybudovat náklonost k člověku. Ikdyby to mělo trvat rok, nespěchej na něj. A taky si zjisti rasu tvého morčátka, může ti to o něm mnohé prozradit. Například takové Saténové morč je mnohem víc plaché než ostatní a vyžaduje šetrnější zacházení. 🙂

Ikona diskutujiciho Jůlik 2019-12-15 07:19:27
Ikona diskutujiciho
sipka

Díky moc jsem ráda že mi někdo odpověděl . Aj doma klasické hladkosrsté morčíky . Ještě jednou díky 🐹🐹😊

Ikona diskutujiciho Jiří 2019-12-12 14:20:37 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

K číslu 5: Pití destilované vody nebo alespoň vody hodně měkké se při delších půstech doporučuje kvůli tomu, že díky sníženému obsahu minerálů „nestartuje“ žaludek, což kromě menšího pocitu hladu vede k tomu, že se tělo může plně věnovat očistným procesům. Myslím, že každý kdo to při delším půstu zkusil, že s tím má pozitivní zkušenost:-)

Ikona diskutujiciho hajc 2019-12-13 03:32:26
Ikona diskutujiciho
sipka

Jiříku nemáš tak úplně pravdu, je to tak že destilka je „hladová“, takže má lepší očistné vlastnosti, což je při půstu přínosem, navíc se zostří smysly včetně chutě, takže člověk ocení, že voda nemá příchuť, že je chuťově neutrální

Ikona diskutujiciho niky 2019-12-13 18:21:52 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

K těm pohřbům:

12 000, tak to je mazec.
To mi připomíná, jak v Číně v minulosti, když někoho odsoudili na smrt zastřelením (třeba jenom za to, že se nějak protivil systému), tak si ještě sám předem musel zaplatit tu kulku.

Ikona diskutujiciho Izairi 2019-12-13 20:12:21 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Před lety jsem
četla o rodině,která
zapomněla psa na
dovolené (bylo to
myslím v USA)
Nenechali ho tam
schválně,ale už
nevím co se stalo.
No a ten pes se asi
za tři měsíce vrátil
domů,ušel 3000km
a přešel pohoří.
Jestli se to ale
opravdu stalo nevím.Pokud jo,tak
to musel být
mimořádně chytrý
pes. Jinak Nirvana
má pravdu,když se
pes ztratí a má čip
tak se při nalezení
dostane bez
problému zpátky ke
svému majiteli,jiný důvod čipování psů nemá.Kdežto plán
elit na zavedení čipu lidem má sakra
velký důvod,a tím je
totální kontrola a
zotročení lidstva.
Fakt nechápu jak někdo může porovnávat čipování
psů (případně i
jiných zvířat) a lidí.
V tě nemocnici
v Ostravě prý střílel
profesionál.
Na tadesco.org
jsou už asi 3články.

Ikona diskutujiciho Jůlik 2019-12-13 21:18:41 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Haloo prosím odpovíte mi někdo na otázku jsem vážně zoufalá to morče má z mojí přítomnosti vyloženě hrůzu pokud to jde nějak změnit ráda bych to věděla PROSÍM 😭🐹

Ikona diskutujiciho Izairi 2019-12-14 02:07:37 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Pro sissi:
ano čip má kód 666
číslo šelmy-satana,
ale ten lidský.
Satanské elity mají
v plánu přinutit lidi
aby uctívali zlo
(satana)a klaněli se
mu,a proto nebude
moct nakupovat,
prodávat,jít k doktorovi atd.ten,
kdo čip na čele nebo pravé ruce mít
nebude (doufejme
že se to nestane)
Ale psi mají ten čip
kvůli tomu,aby se mohli vrátit
k majiteli když se
ztratí.Nebo myslíš
že elity chtějí přimět
psy (kočky,atd.)
uctívat satana?
A tvá slova Nirvaně
„né že by mi na tobě
záleželo“svědčí o
tvém postoji a
přístupu k lidem.
Protože jestli ti
nezáleží na Nirvaně,
tak ani na ostatních.Ne ona
(i když pravda,někdy
je trošku prudší)ale
ty by ses měla
zamyslet.

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-12-14 21:34:41 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

bez ohledu na to, kdo tu má/nemá pravdu, asi se teď na nějakou dobu zdržím sdílení mých názorů v diskuzích.
jsem v poslední době velice frustrovaná z toho, že musím kloubit školu a probojovávání se k mému poslání, jsem se vším pozadu. a škola mi to značně komplikuje, je doslova plná agentů a je to opravdu náročné. všichni se tam na mě tváří, že jsem ta špatná, že vše, co mám ráda, je špatné a hrozně moc mě řeší(oni řeší i to, že je neřeším. řeší i to, co poslouchám. je to šílené).

tím chci říct, že tahle moje ostrost a ta kousavost byly na 999% způsobená tímto, jelikož já včera ani nevnímala, že by moje chování bylo tak přehnané a prostě na plnou pusu vyplivla první upřímnou věc, která mi přišla rozumná – protože se mnou teď tak všichni jednají, každý do mě rovnou kopne jako kdybych neměla cit nebo právo na svobodný názor a člověku pak nezbývá, než se chovat stejně. nepřišlo mi pak, že bych měla důvod mírnit svoje vyjadřování, prostě se mi změnily energie a vnímání a štve mě to… kdo mě trochu zná, dobře ví, že až takhle se normálně nechovám a že toto nejsem já. nevyvracím, že na mě bohužel mohla ulpět destruktivní energie.

až se zase zharmonizuju a srovnám, ozvu se. cítím, že moje vlastní energie jsou teď totálně rozladěné a jinde, tenhle stav mi není přirozený… kdybych přišla k nějakým penězům, zvažuju koupi silného krystalu, ochránil by mě. nechci nikomu ublížit, už vůbec ne tady, to opravdu ne. nechci, aby tu zas byly rozpory kvůli mně. takže tu budu, ale pokusím se zdržet diskuzí, prozatím 🙂 kdo se mnou cítil uražený, tak mě to mrzí, ale jak říkám, nejsem to teď uplně já, tak si to neberte moc k srdci. tím nechci říct, že bych změnila svoje názory ohledně čipování a ztrácení/nacházení zvířat obecně, jen čistě to, že kdybych nebyla teď tak rozladěná a frustrovaná, napíšu to určitě jinak.

jinak… osobně jsem fakt ještě nepotkala psa, který by se ztratil že chce a pak se nechtěl vrátit domů(nebo jo, to zvíře třeba vezme čáru za fenou, ale pak se chce vrátit protože ve skutečnosti často ani neví, co dělá), a to jsem pejskař a pes se mi ztratil taky(ten chtěl domů, ale nevěděl kudy). to zvíře se může ztratit i z bázlivosti nebo úleku, to nejde opravdu házet do jednoho pytle, už vůbec ne, pokud nejste pejskař a nemáte zkušenosti. těch situací může nastat desítky a proto je pro mě čip dobrým jištěním. chce to zvážit plusy a mínusy, pokud se toho bojíte.

Ikona diskutujiciho Andy 2019-12-15 02:41:12
Ikona diskutujiciho
sipka

kiana tu psala dlouhý komentář o tom, že jejího pejska nenašli ani přes čip, takže ho ten pes měl úplně zbytečně.
a podívej, mohla by sis ten komentář přečíst i celý, píše tam i o tvém pejskovi co se ti „ztratil“ … !

Ikona diskutujiciho ginze 2019-12-15 03:45:44
Ikona diskutujiciho
sipka

Já si poslední dobou taky říkala, že tvé komentáře jsou energeticky takové jiné, trochu rozladěné. Holt, v životě někdy přijdou situace, které člověka vyvedou z míry, i když je lepší se nenechat tolik ovládat emocemi. Tak hlavně, ať se dá zase všechno do pořádku 🙂
Ono čipování je celkově takové kontroverzní téma, takže se dá čekat, že lidi budou reagovat různě, každý má ze života jiné zkušenosti, my třeba měli psa vždycky, takže odmala doteď jsem zažila tři psy a žádný nám nikdy nezdrhnul a celkově jsem nikdy nepochopila, jak je možné, že někomu pes prostě vezme čáru 😀 Ale zase na druhou stranu chápu, že když má někdo fakt psa, který rád utíká nebo má už bohužel zkušenosti, tak na to bude pohlížet úplně jinak, protože každý zažil úplně něco jiného.

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-12-17 16:31:23
Ikona diskutujiciho
sipka

ANDY: jo, ztratil. nebýt jeho psychiky, někde na mě počkal. toto se stalo z mojí naivity a nezkušenosti. abys věděl/a, vzala jsem ho tehdy s sebou protože trpěl neřešitelnou separačkou a hromadou dalších psychických problémů, které se opravdu už nedaly řešit, proto ten pes musel do specifických podmínek a potřeboval specifický druh zacházení. vůbec nevěřím, že třeba ty by ses o něj postaral/a líp než já. nebýt mě, nejspíš si ho nikdo nikdy nevzal. vzala jsem ho s sebou aby pak zas půl dne netrpěl v úzkosti z toho, že byl 15 minut sám. kdo nezažil, neví, takže už se opravdu neopovažuj si na toto otevírat pusu a už vůbec ne s takhle arogantním podtónem, nebo budu asi hodně hnusná. nebo radši nebudu, jelikož by to porušovalo podmínky zdejší koment sekce. můj pes byl taky čipován a nenašel se, teď už díky té zkušenosti vím, že měl mít na sobě GPS obojek. já nebyla nezodpovědný majitel, chovala jsem se stejně jako všichni kolem mě a co víc, já k tomu hlavně měla důvody. absolutně by mě nenapadlo, že může rupnout vodítko, ty chytrej. mimochodem neni dne, kdy bych toho nelitovala. jenomže mi i tak trochu připadá, že to byl osud, jelikož ke mně po tom naprosto osudově přišla whitefactorovaná šeltie aniž bych se po ní jakkoliv sháněla. ty jsi nikdy neudělal/a chybu?? kdybych to udělala z nezodpovědnosti, ale mně to v tu chvíli prostě přišlo jako nejlepší možnost.

o čipu mluvím jako o zvýšení šance nalezení zvířete a dobré evidenci pro útulky, to je celé. proč s tím spojuješ mého psa netuším. ale že lidi na útulky kašlou je známá věc, chudáci lidi, kteří je provozují.

heh, teď si ani nejsem jistá, jestli tenhle koment dostane zvěřejněno.

Ikona diskutujiciho Andy 2019-12-18 02:38:46 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Mnou to asi udělal ten vykřičník že si usoudila, že jsem arogantní, … hnusná si klidně buď to je tvoje věc, já chápu že si z toho pejska smutná ale co ty víš o tom, jaká já jsem chovatelka, a já ti chtěla pomoct, páč v téhle dlouhé diskusi bys ten kianin komentář nejspíš přehlédla a myslela jsem že když si přečteš co kiana viděla, že to pak lépe pochopíš co se svým pejskem fakt stalo a co mu bylo. Raz píšeš že to tak mělo být a přitom si to vyčítáš a ses naštvaná, litujes toho, ale hlavně sebe. Vidíš ten kontrast?
Prostě se bráníš útokem, já to v pohodě chápu, nezlobím se na tebe…no a tvého psa jsem s čipem nespojovala, ani jsem nevěděla že byl čipován jen jsem poukazovala na fakt, že čipování je tedy zbytečné, když to toho psa pak ani, když je potřeba, nenajde…

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-12-18 13:37:31
Ikona diskutujiciho
sipka

Andy: kdybys tak věděla, jak hrozně mi to v tu chvíli vyznělo. prostě to „ztratil“ jsem fakt nevzala dobře, asi to bude i tím, že tohle pořád není téma, o kterém bych byla schopná mluvit bez emocí.

že lituju sebe? na sebe jsem za tohle tak maximálně naštvaná; ale snažila jsem si ubránit, že v tu chvíli nešlo o moji nezodpovědnost, jak si spousta lidí myslí, ale že mi to přišlo jako lepší rozhodnutí, vzít ho s sebou. že nešlo o moji lenost a nebylo to tím, že by se mi nechtělo venčit, ale že jsme ho prostě vzala kvůli té separačce.

Ikona diskutujiciho pavel-)) 2019-12-18 18:21:10 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Nirvánko nesmíš si to tak brát nesmíš být tak přecitlivěla musíš se prostě obrnit a jít neustále kupředu city sou přitozenou součástí člověka ale nesmí jich být moc to je pak v životě moc těžký to že se psy ztrácí o tom vím víte co se snimi děje někteří lidé je jedí nebo se zabíjejí kvůli psímu sádlu které ma velké léčebné učinky proč se dnes většina psu nenajde protože je někdo chytne utrhlo se vodítko to byl fakt osud to mě jednou utekl foxterier a za 2 hodky byl spátky i ze zakouslou slepicí

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-12-18 18:36:32
Ikona diskutujiciho
sipka

dobrý, tak jsi měl zpátky psa a ještě večeři zadarmo, v podstatě ti šel nakoupit 😀

Ikona diskutujiciho 🙂 2019-12-31 13:36:31 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Alus, když se mi dotkla destruktivní osoba orgonitoveho přívěsku, dá se s tím něco dělat, nějak to očistit? Děkuji 🙏

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-12-31 13:38:35
Ikona diskutujiciho
sipka

Dej ho na deset minut pod kohoutek se studenou vodou a bude to v pohodě.

Ikona diskutujiciho Nirvana 2020-01-04 07:37:42 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

byla by jsi ochotná sdílet v dotazníku svůj názor na Gretu Thunberg?
– tím chci říct, že pokud se k tomuto nechceš vyjadřovat veřejně, uplně to chápu.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-01-04 09:10:31
Ikona diskutujiciho
sipka

nepřipadá mi, že je se k čemu vyjadřovat

Ikona diskutujiciho Nirvana 2020-01-04 20:32:33
Ikona diskutujiciho
sipka

mně to taky připadá jednoznačný, ale už jsem těch protichůdných názorů slyšela tolik, že asi není.

Ikona diskutujiciho hajc 2020-01-05 09:59:15 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Jak se tu rozjela debata o to, čipování, tak bych aty rád přidal názor k zamyšlení. Zkraje upřesnění, čip jako takový žádný signál nevydává. Je vybuzen scanerem a pak se na chvíli aktivuje a odpoví, je to stejý princip jako bankovní karta, nebo čip do práce, do výtahu a td. 6ádný zdroj energie=žádný signál. A tady může být zakopaný první „pes“ tělo je v podstatě baterie. Vyrábí jak elektrickou tak tepelnou energii. Obvody v čipu tu energii mohou využít a vysílat, nebo zpětně ovlivňovat tělo. Pro většinu trochu sci-fi, ale se směrovým vysílačem by bylo možné cíleně zaměřit objekt a vybudit čip pro aktivaci určitých mozkových center a pak máme mapadení vzteklým psem, který byl vždy klidný jako beránek. A poslední…každá věc má vždy více rovin, samozřejmě se vzdvihují vždy ty kladné a prospěšná a pak se začnou objevovat lidé, kteří se za prospěšnost takových „bohu-libých“ věcí málem poperou. Jedna z rovin je, že to je TEST. Jak budou lidi reagovat v návaznosti na další směřování, to jest čipování lidí!!! To je třeba si uvědomit.

Ikona diskutujiciho Nirvana 2020-01-12 01:13:33 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

je podle tebe pravda, že konstruktivní lidé často vypadají mladší, než jsou? je to má teorie 😀

Napsat komentář: Nirvana Zrušit odpověď na komentář

Ikona moderatora

Moderovaná diskuze: Příspěvky se zveřejňují s časovou prodlevou. Pro účast v diskuzi je třeba, aby byl váš komentář v souladu s obecnými pravidly slušného chování a podmínkami používání stránek