254. Dotazník: Můžou duše zemřelých narušovat chod restaurace a způsobit její krach?

19.1.2020 v Čtenáři 61

Napadá-li Vás nová otázka do příštích dotazníků, položte ji směle do diskuze….. Děkuji!
Dotazníky nejsou určeny k recenzím na zboží, posuzování osob, webů a hudebních skupin. Nenahrazují poradnu, s osobními problémy se prosím obracejte na e-mail.

1. Ochrana pred sikanou, resp.ochrana pred zlym clovekom ktory zavidi a skodi?
Pokud je to školní šikana, nejjednodušší a nejvíce efektivní je se šikanátorovi postavit a pořádně mu nabančit, nebo mu oplatit to co dělá stejnou měrou. Ono ho to pak přejde. Školní šikanátor je v zásadě primitivní srab, který spoléhá na to, že se ho druzí bojí a nedovolí si na něho… Mezi dospělými je to složitější, to by se musely vědět souvislosti. Nejvíc to bývá v zaměstnání a tehdy je nejjednodušší odejít jinam.



2. Zaujima ma konkretne – ta rada od duba ci buka – proste rada od stromu – ako na to?
V podstatě se dá použít jakýkoliv základní postup pro meditaci v přírodě a spojení se stromem. Kdo není na spontánní jednání, může se řídit například tímto návodem: Jak správně nasávat energii ze stromů?
Když se spojení podaří, v závěru postupu je možné se stromem mluvit a na něco se ho zeptat. Záleží na tom, jak je člověk citlivý a jak dobře se během návodu dokáže vyladit. Samota a naprosté soukromí je nutnost.

3. Chtěla bych se zeptat, co se dá dělat proti zápachu z úst. Omlouvám se, jestli to tu už zaznělo.
Zápach z úst VŽDY ukazuje na nemoc, zdravému člověku z pusy nesmrdí (pokud dodržuje obvyklou rutinní hygienu). Záleží proto na tom, odkud nemoc jde. Buď smrdí zkažené zuby, zánět v ústech, nebo zánět žaludku a střev. Nebo mohou být čepy v mandlích. Lidem, kteří mají crohnovu nemoc, nebo zažívací problémy, smrdí z pusy jinak, než lidem co mají pokažené zuby a parodontozu, nebo její prvotní fázi, což je zánět dásní… Podle toho je buď potřeba vyléčit zuby, nebo zažívací ústrojí. Čepy v mandlích se můžou dělat i od zanícených osmiček, nemusí to být pokaždé chronická angína.
Co tedy dělat proti zápachu z úst – vyléčit se. Jak, záleží na tom, jakou nemoc dotyčný člověk má.

4. Ráda bych věděla, jaké jsou praktické možnosti ochrany před lidmi, kteří pomlouvají.
Proti pomluvám je jediná spolehlivá ochrana ignorace. Pokud je to v blízkém okolí, přerušit kontakt. Pokud je to šikana na internetu, nečíst to a nemyslet na to. Chce to ze začátku cvik a pevnou vůli, potom se člověk ideálně dostane do stavu, kdy je mu to upřímně ukradené a je mu jedno co kdo kde plácá. Naroste mu hroší kůže.
To, že někoho lidé pomlouvají znamená, že dotyčný člověk je něčím zajímavý a je lepší než ti, kteří ho pomlouvají. Pokud je člověk úspěšný nebo slavný, je to odvrácená strana tohoto úspěchu, se kterou se prostě musí smířit. Nežijeme v růžové cukrátkové zemičce, kde jsou všichni hodní a přející.

5. Je možné, že nějaká místa jsou prokleta pro podnikání? Spolupracujeme s jedním krásným historickým hotelem, ale neustále se mění majitelé, pořád se jim něco rozbíjí a pak nemají na platby (které samozřejmě chybí v práci nám, děláme GASTRO servis a vybavení), zaměstnanci dávají výpověď nebo do práce nechodí, poté majitelé zkrachují…. někteří se udrží rok, jiní jen pár měsíců. Měla jsem možnost kamarádit se slečnou, která tam pracovala a ta mi vlastně taky sama řekla, že ji místo přijde prokleté. Že prý několikrát když zavírala hotel, zažila i nějaké zážitky s duchy a prý i její kolegyně…. P.S. hotel i restaurace jsou opravdu nádherné.
Energie a zejména historie místa určitě může mít vliv a právě duchové jsou schopní ovlivňovat elektrické přístroje, zapínat, vypínat, nebo vyřadit z provozu. Nevím, co se na tom místě stalo, ale pokud se tam pohybují nějaké duše, asi to nebude nic veselého. Lidé se na podobných místech podvědomě necítí dobře a i to je může z tohoto místa odhánět.
Zdeněk Pohlreich by ti řekl, že je to naprostá kravina, žádní duchové nejsou a že je všechno o tom, jak se podnik vede. Místo může být zastrčené, zapadlé, lidi ho nenajdou, reklamní cedule chybí nebo jsou blbě umístěné nebo mají bramborový design, lidi o podniku neví, nebo nemá dobrou pověst, jídlo stojí za prd, interiér nemusí být příjemný. Přístroje můžou být zastaralé, v zásuvkách může být přepětí, personál může být gramlavý, do práce nechodí protože nedostal výplatu… těch možností, proč se tam nikomu nedaří, je strašně moc. Často nový majitel neodstraní chyby předešlého majitele (neví o nich) a přenáší si tím starý problém dál, proto taková řada krachů. Co položilo předešlého, ho položí taky.
Vsadila bych na kombinaci obou variant, přítomnost duchů nedělá nikomu dobře, lidi jsou tam nervozní, to zvyšuje riziko poruch a snižuje morálku personálu. Ale bude v tom ještě kombinace špatného místa, zastrčenosti, nedostatku strávníků. Pokud se totiž v podniku něco porouchá a to rozhodí kasu tak, že není na náklady, tak to znamená, že se tam lidi moc nehrnou a peníze navíc nejsou. Všude se občas něco podělá, nečekané výdaje zná každý a na to je potřeba mít rezervu. Když podnik nemá rezervu, tak nemá zákazníky a když podnik nemá zákazníky, existují pro to zjistitelné a napravitelné důvody.
Osobně nejsem fanda svádění osobních problémů nebo krachu podniků na duchovno, protože to znamená odmítání zodpovědnosti za problém, nepřiznání chyby, nezjišťování a neřešení příčin. Duchové se dají vyhnat, destruktivní energie se dají přemazat, samo o sobě to dobře vedený podnik nepoloží. Anketa mezi místními, kteří se nebojí upřímně zkritizovat, nebo říct že ani neví že to tam je, by určitě pomohla najít zakopaného psa.
Často když slyším, že nějaký podnik nenese a chybí strávníci, tak ve chvíli kdy tam jsem, vím přesně co mi jako zákazníkovi vadí. Blbě se to pak ale sděluje vedení (Málokdo se upřímně zeptá ,,Co ti vadí na mém podniku?“ A chce slyšet pravdu), nebo vedení dobře myšlenou kritiku odmítá s různými ,,důvody proč to nejde spravit nebo přestěhovat“. Proto si běžný zákazník nechá svůj dojem pro sebe, už nepřijde a podnik krachuje…

5+1. Mám dvě nastavení svého vnímání, jedno je když jsem v klidu a soustředím se na sebe a na relaxaci, dokážu vnímat dobře vnitřní hlas a energie a jemné signály těla. A druhé nastavení je když na něčem pracuju a nemusí to být vždycky příjemná práce, trochu stres a adrenalin, nebo taky mi tento stav naskakuje při učení – jsem víc v hlavě než v těle a jemné vnímání se vypíná, často se i odpojím od těla a zapomenu že např. se hrbím a bolí mě za krkem z toho soustředění – výhoda je ale v tom, že se dokážu perfektně soustředit na práci a zvládnu toho v tomto stavu hodně, ale bohužel tělo tím trochu trpí. Nedaří se mi oba stavy nějak spojit, tzn. vnést větší pohodu a vnímavost do intelektuální práce (bylo by to na úkor výkonu, klesla by soustředěnost). Je to vůbec možné dosáhnout? Asi to nemají všichni lidé stejně. Jak ty vnímáš svůj stav při práci a při odpočinku, je tam nějaký rozdíl, nebo jsi po celý den zhruba ve stejném naladění?
Nikdo není celý den ve stejném naladění. Nálada a vnímavost se liší podle toho, co člověk potřebuje řešit. Máš jiné nastavení venku při procházce v přírodě kdy bloumáš a jenom si pro sebe přemýšlíš, jiné nastavení když pracuješ a potřebuješ odvést perfektní výkon, jiné nastavení když potkáš člověka co ti leze na nervy a má blbé kecy… Jednou jsi unavená, jindy nervozní, pak zrelaxovaná nebo veselá… Být celý den ve stejném rozpoložení a ve stejné náladě je podobně nereálné, jako myšlenka, že člověk musí být celý život a celý den šťastný. To není nikdo, jedině blázen. Celý den ve stejné náladě může být tak jedině stroj, která žádné nálady ani nemá 🙂 Vždyť stejnou náladu po celý den nemá ani pes, ani morče, dokonce ani rybička tak jak by mohl člověk?
Pokud pracuješ u stolu a hrbíš se když zapomeneš na správnou polohu zad, tak máš asi špatnou polohu. Buď musíš zvýšit stůl, nebo snížit křeslo. Když máš správný posed a dobrý výhled na monitor nebo dobrý úhel nad papírem, tak nemáš důvod se hrbit. Nebo na to blbě vidíš a shrbováním se zaostřuješ pohled. Sedíš moc vysoko, nebo máš práci moc nízko. Taky můžeš mít blbé křeslo. Nedávno jsem koupila jedno, co na mě bylo moc tvrdé, nepřizpůsobilo se mi a tlačilo mi záda do nepřirozené pozice. První mě z toho začaly bolet záda, tak mi začala mrtvit ruka. Úplně mi to bloklo páteř mezi lopatkama. Zbavila jsem se ho, koupila znovu starý extra měkký model co mi předtím roky vyhovoval a najednou bylo po problému. (mám tohle a jsem jako v bavlnce 😀)

7. Možná už to někde bylo zmíněno, ale nejsem si jistá. Když přeběhne černá kočka přes cestu, znamená to opravdu smůlu, nebo změnu špatným směrem? Jinak symboliku kočky obecně znám, jen mě mate to co se říká o černých.
Kočka znamená změna v matrixu, změna cesty. Jestli její barva rozhoduje o významu, si nejsem úplně jistá. Vedeme kolem toho občas diskuze a zkušenosti z praxe taky nejsou zcela jednoznačné. Možná je potřeba dát pak kočku ještě do souvislosti s jiným znamením, aby se to vzájemně doplnilo a ukázalo jednoznačně, jestli je to dobře, nebo špatně.
Pro doplnění jsem vytáhla ze starého dotazníku (25.4.2013) jeden svůj zážitek, který jsem popisovala a týkal se právě mé zkušenosti s přeběhem černé kočky. Tento jeden případ byl zcela jednoznačný a osobně si dávám na ty černé pozor. Ne proto, že se to obecně říká, ale protože jsem to zažila:

,,Když mi bylo 7 let (první třída ZŠ), tak jsem to přeběhnutí kočky zažila. Šla jsem se svým spolužákem k jedné velmi staré rozbořené studni uprostřed pole. Když jsme vycházeli ven z města, tak nalevo i napravo bylo křoví, před námi široký výhled na tu studnu v dálce. – A najednu zprava doleva přeběhla černá kočka. Vyskočila z jednoho křoví, přeběhla kus pole a zmizela na druhé straně.
Oba jsme se trochu zarazili, já jsem říkala, jestli bysme se na tu studnu neměli vybodnout, protože mi začalo být tak nějak divně. Ale spolužák si to vysvětlil logikou a přemluvil mne. Já do něho byla trochu zamilovaná, tak jsem před ním nechtěla vypadat jako ustrašená holčička… Šli jsme dál.
Jakmile jsme došli k té studni a začali nakukovat dovnitř, přiběhla k nám parta pěti kluků, asi o 4 roky starších s kuličkovými pistolemi. A že co tam děláme a že to je jejich flek (kecali). Nic jsme jim nestačili ani vysvětlit a začali po nás střílet. Zdrhali jsme co to dá… A od té doby jsem si začala dávat pozor na znamení. Mimochodem s tímhle klukem jsme zažili dobrodružství víc, ale tohle bylo takové nejvíc ,,mystické”. Zajímalo by mne, jestli on si to ještě pamatuje.“

8. S kým mluvíme, když mluvíme v duchu sami se sebou? Já někdy mluvím sama se sebou, že se třeba na něco zeptám a odpovím si tak, že jsem to ani nečekala. Jak je tohle možné? Přitom jsem si jistá, že mluvím sama se sebou, není to v tom v tomto případě žádné jasnoslyšení, nebo něco podobného zvenčí.
Pokud mluvíš sama se sebou ale odpovědi ti chodí takové které nečekáš nebo by sis je sama nevymyslela, tak se nejedná o samomluvu ale můžou to být odpovědi od tvého vyššího já. Takže ano, jasnoslyšení. I tvůj anděl strážný je součástí tvého vyššího já, součást tebe.
Odpovědi si zapisuj, často se časem ověří jejich pravdivost a pak můžeš zkoumat, nakolik jsi přesná, nebo nepřesná. Pokud jsi nepřesná, pak ti něco ruší signál, nebo si do toho motáš svoje myšlenky, nebo nemluvíš s vyšším já, ale s nějakou jinou bytostí, která se maskuje.

© Alue K. Loskotová, www.aluska.org 2020



Komentáře

Ikona diskutujiciho Nirvana 2020-01-19 02:50:10 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

„To, že někoho lidé pomlouvají znamená, že dotyčný člověk je něčím zajímavý a je lepší než ti, kteří ho pomlouvají.“
– tak ne asi…

sedmá otázka… ohledně toho mám také zajímavý zážitek. v ten den, kdy se mi ztratil můj milovaný pes, a já lítala až do půlnoci po městě a zoufalá hledala, mi černá kočka přes cestu také přeběhla. a asi díkybohu za to. po městě mě totiž autem sledovali už delší dobu nějací kluci a já to nevěděla… zamířila jsem v tu chvíli do jedné uplně temné ulice, že půjdu tamtudy, hledat na druhou stranu města. a tam černá kočka – běžela, zastavila se, koukla na mě a zas běžela dál. já se zarazila.. že co to má být, objevila se tak náhle. ale co, byla jsem tak ve stresu, že jsem na to kašlala a chtěla jít dál, když vtom tam začal ještě štěkat pes a to už mě odradilo, vydala jsem se zpět. cestou zpět, ulicí, kde se normálně svítilo a byli tam lidi, mě ti kluci zastavili, ale nedovolili si nic víc právě díky kamerám, světlu a těm lidem. je možný, že kdybych zašla do tý temný ulice, kde nebylo navíc ani živáčka, stalo by se něco špatnýho.

to mluvení „se sebou“, to dělám furt a běžně, uplně přirozeně mi tak odmala chodí odpovědi na otázky. nějak divné mi to nikdy nepřišlo. a nejvíc se to stává právě ve chvílích, kdy člověk na nic moc nemyslí a tím pádem neblokuje „průchody“. já před chvílí čuměla ve sprše do blba a pak se na setinu vteřiny zamyslela nad svou dietou a nad tím, že bych se fakt neměla vážit každý ráno, že to neni zdravý ani k ničemu prospěšný, že to tim stejně neurychlim, spíš naopak. a v hlavě mi v tu chvíli zaznělo(stopro od anděla, který mě zrovna poslouchal, ten jeho „hlas“ už poznám): „nezapomeň, že to má být boj proti Matrixu, nikoliv boj tebe samé proti sobě“. a tyvado… to uplně změnilo můj pohled na situaci!! on mega ví, kdy co říct. dostalo mě to. vždyť je to uplná pravda!! nevím proč, ale fakt jsem to potřebovala slyšet. samotné by mi to nedošlo – ono totiž vědět a uvědomit si je něco jinéhol.

Ikona diskutujiciho Nirvana 2020-01-19 03:06:55 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

a ráda bych se zeptala… jaký je tvůj pohled na bisexualitu? je i tohle podle tebe vrozené? mně připadá, že jsme pořád o dost hůř přijímaní než gayové či lesby. někteří lidé, třeba moje maminka, ti třeba řeknou, že jsi „úchyl“. a to bolí, když to má člověk dané a nemůže s tím nic dělat. někdo mi i tvrdí, že bisexualita neexistuje… to mi cpali od deseti, kdy jsem o tom poprvé mluvila. že prý bisexualita neexistuje a je to nesmysl, že je to odporný a úchylný. není fajn takhle v dítěti blokovat orientaci, v člověků to pak zůstává. hlavně nechápu, jak tohle někdo ve 21.století ještě někdo může říct. přála bych jim to zažít.

mám tohle v sobě dost blokované. vím, že nejsem 100% na chlapy, prostě to vím a klidně o tom budu mluvit otevřeně. jenomže se za to zároveň cítím i špatně… nejsem žádnej úchyl, ale když někde řeknu „bisexuál“, hodně lidí si představí promiskuitu a nějaký orgije, což je fakt primitivní(být bi neznamená, že se mi líbí každej přeci!! spíš je to většina kluci a občas holka:/ ale přece to neznamená, že jsem promiskuitní nebo že když se bavím s holkou, že s ní chci chodit, lol. jako říkám, holky se mi líbí výjimečně, ale stává se to, ne že ne). tyo, jako kdyby nebylo dost těžký samo o sobě se „vyrovnat“ s tím, že nejsem „100% normální“. teda, já osobně se nemám s čím vyrovnávat, to okolí mi to takhle zablokovalo a zmátlo mě, to oni mají problém, ne já. jenomže já si teď většinu dospívání připadám nechutně za to, že se mi prostě občas líbí i holky, jako kdybych byla narušená. já prostě nejsem ani lesba ani hetero… jsem bi a je to divný. cítím se furt jako kdybych se měla ostatním omlouvat nebo co. proto mě zajímá tvůj názor.

Ikona diskutujiciho Claire 2020-01-19 10:07:08
Ikona diskutujiciho
sipka

Když se nad tím člověk tak zamyslí, divná není ani tak bisexualita a homosexualita, jako to, že tím ve společnosti tak opovrhujeme. Opovrhujeme vlastně láskou, kterou jeden člověk chová k někomu jinému, ale proč? Vždyť tím nikomu neubližuje, naopak, pokud ji přijme i druhá strana, tak je jedině ku prospěchu. Není právě láska jedním z hlavních důvodů, proč je na světě nejlíp? Láska k rodičům, partnerovi, sobě, nějaké činnosti… Co bychom bez ní jen dělali. Mně připadá vždycky krásné a roztomilé, když se lidé navzájem milují. Ať už jsou to muž a žena, nebo dvě ženy a dva muži. Je čistě tvoje věc, koho miluješ a kdo tě přitahuje. Všechno na tobě je speciální, krásné a v pořádku.

Ikona diskutujiciho niky 2020-01-19 10:15:22
Ikona diskutujiciho
sipka

Ačkoliv si myslím, že už jsme docela vzdělaná společnost, která má nějakou úroveň, stejně se zde pořád najdou lidé, kteří mají zažité nějaké domněnky a předsudky a tito lidé nemusejí být jenom důchodci, ale klidně i mladí. Přitom by jim stačilo si o tom něco přečíst, je spousta knih z oblasti psychologie, které o tomto pojednávají. Lidi se totiž neumějí vcítit do druhých, takže je pro ně snadné odsoudit někoho, jako divného, nebo tak. Například podle jednoho průzkumu si 80% lidí ještě stále myslí, že za znásilnění si může oběť. Tady je jenom vidět, jak špatně na tom se vzděláním a nějakým všeobecným povědomím ještě jsme.

Existuje Kynseyho škála, která ukazuje, že lidská sexualita nezapadá jen do dvou přísně ohraničených bodů (heterosexualita, nebo homosexualita), ale může se pohybovat v rozmezí této stupnice. Navíc podle Kynseyho může být orientace proměnlivá i v průběhu času.

Na druhou stranu je tu i toxoplasma z chemtrails, takže pokud byl někdo, například muž, celý život jenom na ženy a teď v posledních letech má pocit, že je na muže, mohlo by to být způsobeno onou toxoplasmou a na to by mu mohlo pomoci pít velké množství nerozpustné kvalitní kávy bez mléka. O tom už několikrát psalo tadeso.org.

Pokud víš, že to tak máš už od narození, tak je to prostě normální a nemusíš se kvůli tomu nijak trápit.

Buď ráda, že už nežijeme ve středověku, teď ti za to lidi sice můžou nadávat a říkat ti, že jsi úchyl, ale to je asi tak všechno, co můžou. Nikdo tě nemůže ukamenovat, nebo zavřít do blázince.

Ikona diskutujiciho elbar 2020-01-19 14:12:57
Ikona diskutujiciho
sipka

Kdysi jsem byl v astrále se skupinou světlých mužských bytostí,dělali si ze mě
legraci,protože mé astrální tělo hrálo všemi barvami.
Všiml jsem si jejich vedoucího,bylo na něm vidět jak je má rád.

Ikona diskutujiciho Jirka H 2020-01-20 07:03:56
Ikona diskutujiciho
sipka

Je zajimavé že se na tohle ptáš Nirvano, zrovna jsem dneska o tom hodně přemýšlel než jsem přečetl tvůj komentář. Já jsem o své bisexualitě zjistil až teprve ve 28 letech a mám ji od mala. Došlo mi to díky tomu že jsem přátelství a kamarádství vnímal jinak než ostatní až mi to začalo být divné a dokonce si jeden kluk i myslel že ho balím, ta má introvertní milá povaha byla nevědomky i flirtovací. Faktem je že mě přitahují obě pohlaví ale promiskutní nejsem a žádné orgie taktéž nejsou vlastně mě nikdo k sexu nedostal jelikož se nechci takto zkazit a když už tak s někým tím úplně pravým. Jeden kluk se mi svěřil že se mnou chce zkusit sex když jsem se s ním scházel, byl milý hezký sympatický a i velice inteligetní a dalo se s ním výborně i pokecat, ale v té době jsem si už našel přítelkyni a takové kamarádství s výhodama mi připadalo divné takže jsem mu zdvořile vysvětlil že se na tohle už necítím a že i když byla moje přítelkyně toleratní tak jsem ji nechtěl tímhle zradit. Trošku jsem se bál že ho tím naštvu ale překvapivě to vzal dobře nezlobil se na mě a chápal mé rozhodnutí s tím že kdybych změnil názor ať mu napíšu, já mu na tohle doporučil raději stálejšího partnera který si na něj udělá více času než já. Já jsem od mala preferoval a nadále preferuji hluboké přátelské a láskyplné objetí. Rozhodně si myslím že bisexualita existuje a je taky vrozená, když obě strany souhlasí tak není co řešit, horší by to bylo kdyby někdo cokoliv dělal proti vůli druhého a to platí i jinde než jenom v bisexsualitě.

Ikona diskutujiciho Nirvana 2020-01-19 03:40:02 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

jo a.. nechci být otravná, promiň, ale náhodou jsem narazila na tenhle obrázek: https://i.pinimg.com/originals/d5/35/a9/d535a90c69c4024c8fc2548be5e089d0.jpg – a vypadá to skoro přesně jako ta věc, co po mně šla ve snech. připomnělo mi to jednu jinou věc… nevím, jestli mi odpovíš, ale kdybych ti napsala do poradny, jakože normálně placené, tak nebyla by jsi ochotná se mnou maličko probrat co to mohlo být a kde se to mohlo vzít, proč to šlo po mně? pokud ne, chápu to.

protože já vůbec nevím o nikom, kdo by to na mě mohl seslat a hrozně moc by mě stále zajímalo, co to jako sakra bylo – jestli nějaký démon či co?.. jako, já vím že třeba nevíš nebo nechceš vykládat sny(chápu), ale jestli by jsi mi o tom byla schopná a ochotná něco málo říct, neudělala bys to pro mě, prosím? zajímalo by mě co to mohlo být a proč se to tak asi mohlo objevovat zrovna v mých snech, bylo to celé totiž děsně divné a živé(už je to dlouho, ale ve mně to prostě zůstalo). věřím, že ty o tomhle víš víc než já a máš víc zkušeností. víš, prostě by mě uklidnilo od tebe slyšet i blbou větu typu „byl to démon kterého na tebe pravděpodobně někdo poslal“ 😀 jenomže proč, to teda nechápu(přece nejsem tak nepohodlná ani důležitá, aby se mnou takhle někdo moc zabýval). co to bylo, kde se to vzalo, proč, odkud, co to znamenalo… asi se to nikdy nedozvím, ale zážitky to byly děsivé. každopádně jsem někde četla, že nechceš vykládat sny – to chápu, prababička taky nechtěla moc věštit lidem budoucnost a byla hodně skoupá na slovo, věděla proč. čili, myslíš, že by mělo smysl ti psát do poradny, že bys mi o tom třeba měla co říct, třeba proč asi se mi tohle dělo a co to asi bylo za entitu? přišla mi hrozně temná, vyloženě jak určená k zabíjení, doteď ve mně ten pocit zůstal prostě, já jednoduše vím, že to nebyly „jen sny“… nechci tě zbytečně zatěžovat, on to není ani problém ale něco, co mě prostě zajímá, ale i tak… za dotaz nic nedám 🙂 s nikým jiným o tomhle mluvim nemůžu, je to prostě až moc fucked up… já prostě jen nerozumím co to bylo a proč to chtělo zrovna mě:/

ps: když nad tím přemýšlím, ta entita vypadá nejvíc jak bafomet.

Ikona diskutujiciho Danny 2020-01-20 16:03:58
Ikona diskutujiciho
sipka

Nirvana: tahle čičena naštěstí nebyla černá 🙂 Ale stejně by mě zajímalo, jestli značí změnu, i když si ta kočka doprostřed té cesty sedne 😀

Ikona diskutujiciho Nirvana 2020-01-20 20:51:18
Ikona diskutujiciho
sipka

Danny: jo aha, promiň:) tak to změnu značí, to máš pravdu.
ty hele… nechci mít vlezlé dotazy, ale ty na tyhle stránky už chodíš dlouho, viď? Já jen, že znám člověka, co si dává stejnou přezdívku(v realitě, je v mém věku – vlastně o něco mladší, dívka)a fakt nevěřím, že by chodil(a) zrovna na tyhle stránky. ne, že by to nebylo možný… ale wtf

Ikona diskutujiciho Gabby 2020-01-19 08:37:54 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Mě by zajímalo s těma kočkama jedna věc. Když tedy kočku vidíme, tak to značí změnu v matrixu, že se člověku vrátí to, co ten den dělal. Jenomže mě se stává, že tu kočku vidím ráno – tedy ještě jsem nestihla ani nic pořádně udělat, aby se mi to vrátilo, takže jak si toto pak vyložit? Když den teprve začal, tak ja se to pak s tou kočkou myslí? 🙂

Ikona diskutujiciho kiana 2020-01-19 15:17:33
Ikona diskutujiciho
sipka

Změna v matrixu = něco se změnilo (většinou jsi šla po nějaké cestě, potkáš kočku, která ti říká, že už jdeš po jiné). Není to že by se člověku vrátilo to, co ten den dělal. Pouze změna koleje/výhybka.

Ikona diskutujiciho Danny 2020-01-19 16:06:36
Ikona diskutujiciho
sipka

Moji rodiče měli nedávno zážitek, kdy jeli domů a do cesty jim vlezla kočka. A ne, že by ta kočka tu cestu přešla. Ona si uprostřed cesty sedla a začala se olizovat 😀
Tak teď sleduju, jestli rodiče nepotká nějaká ta změna. Je pravda, že taťka přemýšlí o změně povolání, tak uvidíme.

Ikona diskutujiciho Hana 2020-01-19 17:21:03
Ikona diskutujiciho
sipka

Nám nedávno přešla přes cestu černá kočka, o chvilku později jsme zjistili že jedeme špatně a museli se vracet 🙂

Ikona diskutujiciho Nirvana 2020-01-19 17:37:40
Ikona diskutujiciho
sipka

já z těch černejch koček nemůžu v tom, že ony zrovna se často zastaví a ještě se na tebe podívaj 😀 jako kdyby věděly…

Ikona diskutujiciho Nirvana 2020-01-19 23:44:07
Ikona diskutujiciho
sipka

Danny: hele černá kočka spíš varuje před nebezpečím nebo před něčím špatným než že by vyloženě ohlašovala změnu, ale jeden nikdy neví. právěže mohla varovat, aby tvůj otec povolání neměnil.

Ikona diskutujiciho Lola 2020-01-19 08:48:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj Alue, mám otázku do dalšího dotazníku.

V práci se kolegyně bavily o vzniku člověka a jedna z nich podotkla, že Darwinova teorie je špatná, s čímž souhlasím. Ona je ale tak trochu věřící, takže věří, že první lidé byli Adam a Eva. Ale co mi přišlo zajímavé je, když se zmínila o jejich délce života. Prý první lidé žili tisíce let a mohli plodit děti, i když jim bylo přes 800 let. Tak mě napadlo, co si o tom myslíš ty? Jak to bylo se vznikem člověka?

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-01-19 10:26:47
Ikona diskutujiciho
sipka

doporučuji tento článek, který vysvětluje, od čeho tento systém je: https://aluska.org/vsem-dobrym-lidem-brzy-prejdeme-do-zlateho-veku-mame-pro-vas-pokyny-jak-vyhrat-nad-systemem/
odpovídá to i na otázky tohoto typu, když se nad tím zamyslíš víc do hloubky

Ikona diskutujiciho Izairi 2020-01-19 10:33:20 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Nirvano,já myslím,že spoustě
ženám které jsou
hetero se líbí i ženy,
jen to prostě
nepřiznají,protože
si myslí,že je to něco špatného.
Ale proč vlastně,ženy jsou
zkrátka krásné a
některé jsou
tajemné a myslím,že se nám
můžou líbit stejně
jako muži.Kdysi
jsem dokonce četla
že i heterosexuální
žena jde raději na
dámský stryptýz,
než na pánský.
A k tomu hubnutí,
vezmi krejčovský
metr a tak jednou
za týden se změř a
na váhu stoupni tak
jednou za měsíc.
Na centimetry totiž
můžeš zhubnout
víc než na kila a
odborníci doporučují se měřit.

Ikona diskutujiciho kiana 2020-01-19 15:27:16
Ikona diskutujiciho
sipka

Mě se líbí některé ženy (vzhledově či charakterově), ale žádná žena mě ještě sexuálně nepřitahovala. To, že je něco krásné nebo že k někomu cítím lásku/přátelství, je něco jiného než sexuální přitažlivost. Občas potkám i muže, který je sympatický nebo hezký, ale sexuálně mě nepřitahuje. Kdyby mě měl vzrušovat každý člověk, který je hezký.. Takových lidí je přeci dost (to bych byla asi promiskuitní, ale hlavně neměla bych svojí sexualitu pod kontrolou, v tom smyslu, že bych to nebyla já, kdo by se rozhodoval, s kým si chci něco začít, ale rozhodoval by o tom vzhled cizího člověka). Ne že bych tedy měla svojí sexualitu pod kontrolou – já si vybírám partnera tak, že si nic vlastně nevybírám (u tohoto jediného asi používám intuici nebo první dojem) – buď se mi někdo líbí (a já nevím proč) a nebo ne (není to moc ve vzhledu, trochu to je v povaze, není to v penězích, postavení – ale zatím to byl vždycky kluk).

Ikona diskutujiciho iris 2020-01-19 11:45:44 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Kdybys nebydlela v domě , ale v paneláku -pořídila by sis do něj kočku ikdyž by v životě nemohla ven?

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-01-19 15:53:26
Ikona diskutujiciho
sipka

kočku už bych si nikdy nepořídila ani do bytu ani do domu…to co jsem zažila mi stačilo 🙁

Ikona diskutujiciho iris 2020-01-19 15:55:53
Ikona diskutujiciho
sipka

co se stalo? :-/ Já myslela, že máš kočky ráda….

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-01-19 17:02:37
Ikona diskutujiciho
sipka

jednu přejelo auto, druhá dostala fipku

Ikona diskutujiciho iris 2020-01-19 19:16:01
Ikona diskutujiciho
sipka

Ale tak se aspoň měly dobře, že nebyly zavřené doma .. to, že je přejede auto – to je neštěstí… jsem v paneláku, kočku si do něj asi nepořídím, protože držet kočku jen v bytě mi příjde hrozné…. tak jsem chtěla vědět tvůj názor..

Ikona diskutujiciho mariankosnac 2020-01-19 19:53:08
Ikona diskutujiciho
sipka

Kočka sa nepořizuje, kočka prichádza sama! Takže keď ku tebe príde kočka od susedov, odoženieš ju? Škoda, trochu tu i chýbajú zápisky zážitkov s kočkami. Žijú ešte aspon tie veverky?

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-01-19 20:06:18
Ikona diskutujiciho
sipka

já jsem neřekla, že nemám kočky ráda a že je nepohladím. řekla jsem, že si je nepořídím a to je zásadní rozdíl

Ikona diskutujiciho mariankosnac 2020-01-19 20:44:38
Ikona diskutujiciho
sipka

Dobre, len mi to pripadalo podobné, teda to keď príde kočka odniekial od susedov a ty ju trebárs nakŕmiš a ona sa bude vracať tak je to skoro ako keby si si ju pořídila.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-01-20 09:14:19
Ikona diskutujiciho
sipka

cizí kočky (pokud někomu skutečně patří) se nekrmí, protože kočka má svůj daný režim (někdy i dietu pokud je nemocná) a majitel ví co potřebuje…. nemůžeš mu začít nabourávat krmení, nakonec bude ta kočka zbytečně tlustá, nebo dostane průjem

… a ne jednou za týden si pohladit cizí kočku vůbec není to samé jako vlastnit kočku. kočka není bezúdržbová, ve skutečnosti je velice náročná.

Ikona diskutujiciho zdeněk 2020-01-19 13:07:17 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Moje přítelkyně občas nadlehčuje situaci důvtipem…jednou jsme řešili, jestli přeběhnutí černé kočky znamená smůlu.
„Víš co to znamená?“
„Smůlu?“
„Ne, že ta kočka někam jde.“ 😀

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-01-19 15:51:13
Ikona diskutujiciho
sipka

😀 ha

Ikona diskutujiciho niky 2020-01-19 18:13:11 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

„To je šlehačka z bakelitu.“

Ikona diskutujiciho 🙂 2020-01-19 20:49:46 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

S pomluvami mám zkušenost takovou, že na každém sprochu pravdy trochu… Jinak sem se chtěla optat, zda je lepší být vykurovat před rekonstrukcí nebo až po? Dekuji

Ikona diskutujiciho Luk 2020-01-20 21:03:10 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj, měl bych zřejmě otázku do dotazníku.
Přijde mi zvláštní jedna věc, zda li to tak třeba postřehli i ostatní, podle mě je to úkaz, který možná může pozorovat každý u sebe individuálně. Já osobně jsem se pustil do toho, bádat po své duši, snažím se uplatňovat rady indigové dívenky a článek o přechodu a co je k tomu potřeba. Jde o to, že to důležité co chci popsat, je ten úkaz toho, jako kdyby se nějaká duševní energie zvyšovala a co když k nám naše schopnosti budou přicházet postupně? Mám pocit, že se takovéhle energie navyšují a že prostě schopnosti, které přináší naše duševní podstata, může mít více elánu, díky navyšování energiím, které by jsme asi jako jednotlivec nedokázali dostatečně navýšit.
Energií vytvářené konstruktivními lidmi, je prostě určité kritické množství, co už pak samostatně dokáže dát do pucu zbytek destruktivních ennergií na tomto světě, přičemž jde jen o velikost konstruktivní energie, aby byla silou nezávislá a toho schopná a tím pádem, destruktivní počet energie v tom nehraje roli?
Potom se chci zeptat, můžeme tento řetězový efekt konstruktivní energie využít pro sebe, v nějaké oblasti jako jednotlivec? Nebo prostě má celková konstruktivní energie ve vzduchu, dopad i na naše osobní schopnosti? (já pocítil několikrát, že ano)

Ikona diskutujiciho coccinelle26 2020-01-21 04:42:04 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Mam 2 cerne kocky v byte. Obe vochechule jsou nalezenkyne. Nasly si me😆😂Driv na baraku chodily ven, ted se valej na gauci a neprijde mi, ze by trpely. „Normalne“ spolu mluvime 😀. Jsou uzasne obe, leci me a diky nim je doma mrte legrace😀
Kdyz potkam cizi cernou kocku, mam se na pozoru a respektuju to.
Kocka je posvatne stvoreni a lide ani nevi, o co s nima jde.
No hele, asi jsem stara rachejtle, ale nejak neuznavam vztahy stejneho pohlavi, proste mi to prijde divny. Ziju ve svete, kde je laska mezi muzem a zenou, ne jinak. 😕

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-01-21 10:35:08
Ikona diskutujiciho
sipka

nejsi stará rachejtle.. to znamená, že jsi normální
dost smutný žít ve světě, kde být normální znamená být divnej a být divnej znamená být žádoucně in a tolerantní

Ikona diskutujiciho Luk 2020-01-21 17:03:03
Ikona diskutujiciho
sipka

coccinelle26: Taky si nemyslím, že jste divná, ale jde o to upřímně, jak tento podnět mýt takový dojem o sobě nebo o druhých, že jsou něčím in nebo naopak out, divní, skutečně ovlivňuje všechny? Nemyslím si, jen ti co takhle smýšlí, že dle například média jsou dostatečnou realitou, které podléhá pozorovatel a další lidi které pozoruje a tímto měřítkem soudí.
Mě nikdy v životě to co je momentálně IN nezařídilo skutečně šťastný a in život 🙂
Svět ve kterém být normální je divný a být divný je in, je svět který neexistuje, existuje jen pro ty, pro které existuje a berou (média a další vlivy, které vždy byly falešné a ke zlu lidem) jako realitu o které lze nějak diskutovat a jí řešit.
Neřešte to přece a nebude to ohrožovat vaše mínění o sobě a ostatních lidech, stačí jen aby se brala realita taková jaká ve skutečnosti je. Proto bych nespojoval vztahy stejného pohlaví jako divné, když nedefinujete co je divné a normální, nejsou to pojmy u kterých můžeme chápat věci tak jak jsou.

Ikona diskutujiciho renata369 2020-01-21 19:23:16
Ikona diskutujiciho
sipka

A prečo sa maš na pozore, ked vidíš čiernu mačku? Ona zato môže že je čierna? Keď ti prejde cez cestu čierna mačka znametá to, že niekam ide……Ja som práve čierne mačiatko vyhodené pri smetiakoch na sídlisku dlhodobo prikrmovala , bralo sa za ludmi a konečne som mu našla domov, práve ho mám doma a zajtra veziem pani, čo si ho rada vezme. Čierne mačky odoberajú z ľudí najviac negatívnej energie a ochraňujú domovy, aj iné, ale čierne vraj najviac pohlcujú negatívne energie.

Ikona diskutujiciho Nirvana 2020-01-23 17:19:37
Ikona diskutujiciho
sipka

renata369: proč? protože černá kočka v a r u j e před nebezpečím. neznamená to, že je špatná, pouze varuje – to je dobré. veřejnost si tohle špatně přebrala.

Ikona diskutujiciho Nirvana 2020-01-23 17:27:19
Ikona diskutujiciho
sipka

heh, být divnej… 😀 tak jsem divná, ale aspoň to nemam z médií a „vytvořený v hlavě“, ale fakt to vím od cca deseti let. a přijde mi vtipný, jak si lidi myslej, že je někdo „bi“ nebo „homo“ aby byl in. to je hroznej nesmysl a ti lidi si to očividně nikdy nezažili. být jinej než většina nikdy neni in, je to kurňa nepříjemný.

Aluško, neříkala jsi kdysi, že bisexualita či homosexualita může být způsobena narušením organismu jedince při ultrazvucích během těhotenství? zrovna moje máma byla na všech, na které jí pozvali, to vím..

Ikona diskutujiciho ⚜️ aston405 2020-01-24 22:24:25
Ikona diskutujiciho
sipka

pro Luka: Za tolik vět vedlejších v souvětí by se nestyděl ani Kafka 😀

Ikona diskutujiciho coccinelle26 2020-01-21 23:31:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Luk: tolik prazdnych slov. Skoro na clanek v Reflexu a nic jsem se nedozvedela. Proste laska je mezi muzem a zenou, tak to funguje a pokud ne, tak je kruci neco spatne😊

Ikona diskutujiciho mariankosnac 2020-01-22 13:16:48
Ikona diskutujiciho
sipka

No práve niečo je špatne. Vzťah muž žena nejak prestáva fungovať. Ženy sú náročné, tak sa nemôžeme diviť že muži sú radšej s mužmi. Dokonca sa rozširuje zoofilia až ju teraz museli zákonom zakázať tu na slovensku.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-01-22 16:55:25
Ikona diskutujiciho
sipka

Ženy jsou náročné pořád stejně a mají pořád stejné požadavky na muže. Pokud je muž nesplňuje, zůstane sám a lepší samci družku uloví místo něj. Jednoduchý systém. Nemá smysl stěžovat si na to že ženy jsou náročné, nebo že muži jsou neschopní. Každý ať začne sám u sebe a napraví své chyby, aby měl druhému co nabídnout. Explozi sexuálních úchylek pozorujeme spíš proto, že to média baví publikovat a že jim dávají hodně prostoru, takže pak máme pocit, že za každým rohem číhá úchyl.

Ikona diskutujiciho Luk 2020-01-22 16:54:23
Ikona diskutujiciho
sipka

https://aluska.org/imunologicka-neplodnost-je-dusledek-analniho-sexu/
Pokud je záminkou myslet si že jsou divní, nutit gaye být s ženou, pak tedy jdete asi proti přírodě pokud tomu tak skutečně funguje, jak v článku bylo psáno. Protože pak by bylo předáváno to, to co dál být předáváno nemělo. Možná lidé, kteří se narodili s problémem, nejsou záhadné Matrix anomálie a v jejich hlavě to nefunguje jako záhadná bedna, kdy vy “normální“ budete určovat co je pro ně konstruktivní, přitom samk cítí že není.
Pokud záminkou že je něco divné, budete lidem brát svobodu v tom, kde ví kde se cítí nejlépe a je jim to přirozeně dané, pak je to porušení zákonů vesmíru a já nemusím být šťastný za lidi, co tomu přihlížejí a nebo se dokonce na tom podílejí.
Čemu se chcete potom divit?
Já taky se nelituji, že jsem pro tamty ve škole byl třeba hlupák, protože to je zase umělí svět, který má vám cpát mínění o sobě samém a o druhých.
Nebyl jsem, protože věci byli a jsou zase jinak, stejně jak vy nejste divná a já nejsem in.
Vy by jste nebyla nikde jinde míněním o sebe přijetí, kdyby jste se narodila jako já a díky tomu nejsem nějaký pohlceny metrixem, wtf upřímně.
Pokud je to potvrzeno tímto článekm, že je to zásluha rodičů, možná je takto tvořeno více nemocí, problémů. Tak pak nechápu proč se snažit víc dojebavat to, to co už bylo dojebano.
Pak proč utiskovat vědomí, které je konec konců stejné jako vy? Možná stačí jen umět lidi chápat a správně vést pokud chcete jejich zdraví, protože jedna tato věc je jedno malé titi oproti tomu, jak jsou lidé stejní (tak proč by to mělo u mě fungovat jinak?). Takže myslet si že ,,my jsme ti co si o nás myslí, že jsou divní, protože tamti jsou najednou in“, tak to je svět který tu byl vždy a vždy tu byli ti co byli pronásledováni a ti co oslovováni, protože to má rozdělovat a pak panovat. Protože řešení a shoda je někde jinde, než si myslet, že můžete na nějakou stranu se připojit a od druhých se distancovat. Tak to nefunguje a nemyslím si ani, že by řešením toho co je špatně, bylo toto.
Chtěl jsem říct, že vaše divné, je samé jako moje divné co mohu mít, když mám být jako muž s ženou, na tom není co pravdy rozhodujícího.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-01-22 16:59:14
Ikona diskutujiciho
sipka

Probírání takových témat na internetu je vždy dost výbušné a v podstatě to vždy vede ke konfliktu. Mimochodem tu otázku ani do dotazníku dávat nebudu. Nejsem sexuální poradna a je mi upřímně jedno co kdo doma v ložnici dělá, pokud vyloženě nikomu neubližuje. To není moje věc 🙂

Ikona diskutujiciho Luk 2020-01-23 14:49:04
Ikona diskutujiciho
sipka

Promiňte mi madam coccinelle26 a Alue, chtěl jsem se o tom bavit v jiném duchu, v jiném než dosavadně o této věci bylo probíráno, protože věřím že v momentálním světě jsou zbytečné mezeri, mezi lidmi kteří zastávají odlišné názory, nebo jimi žijí, přičemž bylo odemne opovážlivé, chtít po vás dobrou zpětnou vazbu, když jsem začal já od špatného konce.
Reagoval jsem tak, protože svět ve kterém se jedná o tom, zda to má být žádoucí, nebo divné, tolerantní nebo naopak ne, je svět ve kterém já ztrácím.
Myslet si o tom, že je to divné mohu cítit a vnímat i já. Můžeme po tom pídit, že je přeci divné nebýt pouze muž a žena, že nelétáme a další věci co mohou být divné a nemusí dávat někomu smysl.
Zamýšlel jsem svou myšlenku jinaa špatně jsem se vyjádřil, také jsem si jen chtěl podiskutovat, protože to rád vyhledávám, vyhledávat data a přijít na spojení, která mohou nastat. A proto se omlouvám, za to že jsem očekával a chtěl po vás dobrou zpětnou vazbu, přičemž já rozpoutal debatu v opaku. Zbytečně ve zlém. Mohl jsem vybízet k nějaké konverzaci lepším způsobem, tak aby vás nenutil reagovat na něco, o čem se nechcete bavit ve zlém.

Ikona diskutujiciho Nirvana 2020-01-23 17:32:11
Ikona diskutujiciho
sipka

tak promiň, za nevhodný dotaz. vzhledem k tomu, z jaké generace jsem, mi nevhodný nepřišel. lol.

každopádně to nebyl dotaz absolutně mířený směrem k sexu, neberu tě sakra jako žádnou sexuální poradnu – vždyť do prčic, je to uplně normální téma… prostě mě spíš zajímalo, čím si myslíš, že může být bisexualita způsobená(jestlipak podle tebe nejde o „narušení“ jedy a tak podobně) a jestli si myslíš, jako spoustu jiných, že je to vlastně přirozené.. ale dobře, asi chápu, že to nechceš probírat – asi by na to byly nepohodlné odpovědi.

Ikona diskutujiciho Nirvana 2020-01-22 07:09:32 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

prosímtě… aluško 😀 jsem to zas já, ale mam fakt poměrně zajímavou (asi – snad?) otázku do dotazníku.

je trochu těžké to popsat, aby to neznělo divně, ale stává se mi, že jsem zcela v klidu v uplně „uvolněném“ stavu, koukám třeba na video, prostě mám „vypnuto“ a najednou dostanu nějaký, poměrně intenzivní vjem – ve smyslu, že se mi vybaví např. vůně ženského parfému, který jsem ani nikdy předtím necítila a k tomu třeba i nějaký obraz v mysli. nebo teď naposled to třeba byla vůně snídaně a kuchyně obecně + mentální obraz nějakého prosluněného bytu plného dřevěných trámů. taky si pamatuju, že se mi třeba zničeho nic vybavila chuť hranolek a mentální obraz kostkovaného ubrousku a misky… CO JE TO ? znám vjemy od vyššího vedení(to „náhlé promlouvání“), ale co je sakra toto 😀 ono je to poměrně intenzivní protože mě to prostě vyruší a zamyslím se nad tím… ale nemá to žádné „pokračování“, prostě se mi to jen vybaví jako kdyby se někdo na sekundu napojil na mě/já na něj nebo co. pak si ty vjemy/vůně ani nedokážu moc zpětně vybavit(protože už se tam nejde „napojit“ znova), jen vím, že jsem je měla(samozřejmě obrazy si většinou pamatuju). má to nějaké „alternativní“ vysvětlení nebo mám jít k psychologovi? 😀 nebo si snad mozek vybavuje co kdy zažil i když si to já vědomě už nepamatuju? co myslíš? – a ráda bych doplnila, že nejde o fenomén nazvaný „phantosmia“ protože já ty vůně ve skutečnosti necítím, pouze se mi z ničeho nic vybaví „mentálně“, jako kdyby v mysli. prostě jako kdybych se napojila někam k někomu, ale nevím kam ke komu a proč jako… už to mám cca 3 roky, děje se to výjimečně, ale děje.

třeba teďka naposled to byla fakt zajímavá vůně kuchyně, nikdy jsem to necítila, pokud vím 😀

Ikona diskutujiciho coccinelle26 2020-01-22 12:31:33 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Nirvanko: me hned napadlo, ze Tve Vyssi ja k Tobe promlouva vunemi😊😀 Jsou urcite prijemne😉 … vzdyt existujeme v tolika dimenzich a nase duse nezna prostor a cas😀…tak proste kousek Nirvanky nekde v xxx dimenzi kuchtilo bajecny jidlo a tudiz se mohlo stat, ze jsi tu vuni citila😀

Ikona diskutujiciho mariankosnac 2020-01-23 19:03:11 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Je pravda že sa nemá voda viac krát zohrievať? Niekedy ostane voda vo varnej kanvici a nechce sa nám ju vylievať, len som počul že sa voda nemá viac krát zohrievať, neviem prečo by to malo byť zlé?

Ikona diskutujiciho 🙂 2020-01-26 23:10:48 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Alue, koukáš na seriály?

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-01-27 08:37:03
Ikona diskutujiciho
sipka

občas, teď ne…

Ikona diskutujiciho Milca 2020-01-27 18:16:02 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Jaky mas nazor na korona vir?

Ikona diskutujiciho aston405 2020-02-18 12:52:04 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

(Můj dotaz možná skončil ve spamu 😅….)

Ikona diskutujiciho ⚜️ aston 405 2020-02-18 16:06:40 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

To je blbý, můj dotaz ti asi nedošel…. Mi to nedá, zeptám se znovu (ale asi stručněji, psal jsem ho dlouho 😅).

V seriálu o vzkazu od indigové dívky „tm“ explicitně píše, že žijeme v počítačové simulaci. Myslel jsem si celou dobu, že to myslí jako metaforu, že tato hmota je 6x sktačená energie. Ale pak jsem se zeptal, jak moc doslova to myslel a odpověděl: „tomáš marný 14.2.2020 v 13:50 – doslova a dopísmene….. tm“ tadesco*org/koronavirus-muze-nakazit-az-60-procent-svetove-populace-varuje-specialista-na-viry/comment-page-1/ . Také v seriálu o i. dívce uvádí, že měl možnost osobně vidět laboratoř se zařízením, které umí okamžitě naklonovat člověka, což by prý fyzicky nebylo možné, pokud bychom nežili v digitální simulaci. Prý jsme jen avatary a programy – nejsem tu fyzicky já, ani ty, ani nikdo jiný. To jsem fakt nečekal!

Zeptal jsem se jej, zda jsou naše skutečná těla umístěna v něčem jako v inkubátorech připojených k počítačové simulaci – jako ve filmu Matrix – a zda tato digitální simulace probíhá na nějakém superpočítači. Je mi jasné, že je časově přetížený, a proto zřejmě nepochopil mou otázku, protože mě odkázal na to, ať znovu přečtu seriál o ind. dívce [četl jsem všechny] a taky se podívám na filmy Matrix [také jsem viděl všechny]. tadesco*org/nutne-okomentovat-predchozi-clanek-ktery-jsem-zverejnil-o-cine-a-agentovi-udajnem-agentovi-ktery-se-snazi-lidem-odkryt-pravdu/comment-page-1/?unapproved=60989&moderation-hash=b6be01e525f98118988a551916a0a6af#comment-60989

Co myslíš Alue, probíhá tato realita jen jako simulace na nějakém superpočítači? Jsou někde „tam venku“ naše těla s vědomím připojeným k takovému počítači? A jak se naše duše mohou propána ocitnout v digitální simulaci?

Zachytil jsem kdysi, když jsi psala o „chybě v Matrixu“ – znehybnil ti odraz v zrcátku od auta, jako by se zasekl. Proto mi tato otázka nyní docela vrtá hlavou…. Je mi jasné, že nemáš patent na pravdu, jen mě hrozně zajímá tvůj názor.

Díky za tvůj čas 🙂

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-02-18 16:22:31
Ikona diskutujiciho
sipka

Nejsme ve skleněné báni, ale v matrixu žijeme. Odkázal tě správně, protože v tom seriálu je to skutečně vysvětlené dost polopatě.

Ikona diskutujiciho ⚜️ aston 405 2020-02-18 16:59:55
Ikona diskutujiciho
sipka

To opravdu je vysvětleno polopaticky – proto si stále myslím, že pojem „počítačová simulace“ míní metaforicky, ne doslova. Asi mi jen nerozuměl, na co se ptám.

Ikona diskutujiciho Nirvana 2020-02-18 17:15:33
Ikona diskutujiciho
sipka

slyšeli jste o nálezu „počítačového kódu“ v rovnicích teorie superstrun? to je nářez! souhlasilo by to s teorií Matrixu.
ale prý to nakonec nebyl seriózní výzkum, tak nevim.

https://www.youtube.com/watch?v=2ZQv1wWnOm0

https://www.reddit.com/r/explainlikeimfive/comments/2t6z2e/eli5_physicist_james_gates_claims_that_you_can/

Ikona diskutujiciho Fee 2020-02-23 14:12:01 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj chci se zeptat jestli je věštění špatné nebo dobré (doma) protože moje teta ho občas udělá a říká že tím že něco dostane od osudu tak mu musí něco vrátit a řekla mi ze si mysli že kvůli tomu má psychické problémy proto mě ho nechce naučit. Odpovědi si zapisuje a časem si psala jestli se to vyplnilo a snad vždy se vyplnilo

Ikona diskutujiciho iris 2020-02-24 11:50:20 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Jak pěstovat silnou vůli a přestat se bát, jak ,,prorazit zeď pěstí“? Jak ,,být jako Neo“?

Ikona diskutujiciho Jana 2020-02-27 18:07:53 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Chcela by som sa spýtať na jednu vec: Ako si Alue udržiavaš svoj duchovný „stav“? Aby som sa presnejšie vyjadrila, kedysi som žila a pociťovala viac šťastia vo svojom živote (bez ohľadu na okolnosti, myslím šťastie v zmysle vnútorného nastavenia), lenže teraz mám pocit, že som to už zabudla a už sa neviem tak „vyladiť“, pretože sa ženiem niekam (pracovne), lenže berie mi to kus toho nastavenia. Predtým som mávala často zvláštne príjemné pocity a dojmy v každodennom žití, určite mávaš také aj ty a viem Alue, že mávaš nabité dni, preto by ma zaujímalo, ako sa udržiavaš napriek všetkým „brzdám“ v stave radosti a šťastia.

Napsat komentář: coccinelle26 Zrušit odpověď na komentář

Ikona moderatora

Moderovaná diskuze: Příspěvky se zveřejňují s časovou prodlevou. Pro účast v diskuzi je třeba, aby byl váš komentář v souladu s obecnými pravidly slušného chování a podmínkami používání stránek