256. Dotazník: Má smysl se o něco snažit na tomto nespravedlivém světě?

7.3.2020 v Čtenáři 100

1. Mám velký problém přijmout nařízení o čipování psů. Mám tři boloňáčky, dva u nás odložila dcera po rozchodu s partnerem, třetí je jejich potomek. Jsou to zlatíčka a nedala bych je za nic na světě. Nedokázala bych jim ublížit a tenhle výmysl Matrixu prostě nedokážu strávit. Stále to odkládám, ale zároveň mám obavy, že když to neudělám, odmítne mi veterinář pomoct, bude-li potřeba. Jaký na to máš názor?
Názor mám takový, že výše pokuty za neočipovaného psa se nevyplatí riskovat. Od ledna 2020 se pokuta za nečipovaného psa zvýšila na 50 000kč. Za tři psy máš 150 000kč.

,,Až do roku 2022 ale nebude fungovat centrální registr psů, ve kterém by byly informace z čipů sjednocené. Nově se také budou muset hlásit veterinářům chovy se třemi a více fenami staršího jednoho roku, tato povinnost dříve platila od pěti fen. Absenci registru kritizovali někteří soukromí veterináři. Zatím existuje několik dílčích databází, lidé ale nemají povinnost nechat zvíře s čipem zaregistrovat. Některá města mají vlastní registry.“ (zdroj)



Pokud tedy nemáte kamaráda veta, který podepíše že pes čipovaný byl i když nebyl (mnoho veterinářů je zásadně proti čipům, považují je za zbytečné a navíc v podkoží mohou cestovat), tak není na výběr jiná možnost. Velká hamba státu za to, že vydá nařízení, ale nezřídí kompletní centrální registr čipovaných psů, aby ty čipy, když už v těch psech jsou, na něco byly. Stát to odflákl, vydal zákon který ani není z jeho strany dotažený, ale už by chtěl pokutovat. Sám si své povinnosti správně neplní, ale po pejskařích si bude vydupávat horentní sumy? Autoři toho paskvilu by měli být jmenovaní a měli by sami platit pokutu za to, že vydávají nedodělané zákony. A samozřejmě vyhodit. Ať si píšou zákony doma na toaletní papír.

2. Zajímalo by mě, jestli v tomto světě existuje spravedlnost. Když kolem sebe vidím tolik zla – týrání dětí a zvířat. Kolikrát se dobrým lidem dějí špatné věci, často mě přepadá skepse a říkám si, zda má cenu se o něco snažit.
Co v tomto světě jednoznačně funguje, je princip zrcadlení. Svět ve kterém žijeme, jsme si my lidé kolektivně vytvořili a odráží proto naši mentalitu a naši duševní úroveň, případně charakter. Spravedlivý tento systém určitě není a ani být nemůže, k tomu lidstvo nedozrálo.
Co má smysl? Vybrat si lépe svůj kolektiv, zrušit toxické vztahy a pokud něčemu rozumím, jsem v tom dobrý a vím že mám lidem co předat, pustit se do osvěty, nebo veřejně prospěšné činnosti. Blbci a primitivové sice nezmizí a pojedou si dál to svoje, ale lepší povědomí a přístup k datům nebo k pomoci sníží míru násilí a zla. Nezachráníš celý svět, ale můžeš vykonat řadu menších dobrých skutků, které se samozřejmě počítají. Každý chvilku tahá pilku.
Do jisté míry se dá expozice nespravedlnostem a kriminálním živlům aktivně snížit způsobem života. Například vyhozením televize, nesledováním mainstreamu (který je plný vražd) a vyhledávat ve svém okolí slušné lidi (nesedět s pivasy v místní čtyřce). Pocit, že za každým rohem číhá zlo, je do jisté míry tak jako všechno otázkou naší osobní bubliny a našeho způsobu vnímání světa a výběru vnějších stimulů. Například, když člověk čte denně běžné zprávy, tak má pocit že v každé vesnici má někdo ilegální množku kde zvířata žijou na vlastním výkalech, svět je plný povodní, tornád, soptících sopek, sesuvů půdy, masakrů, že každý druhý soused ubil manželku sekerou a každý druhý rodič zanedbává svoje děti… Ale je to tím, že média si vybírají čtené nadpisy a titulky. Dávno se ví, že lidé nejvíc reagují na skandály, hrůzy a na sex, takže se tomu zprávy přizpůsobují a to pak ovlivňuje způsob, jak člověk vnímá okolní svět. Tím jak to sleduje, má pak dojem, že je to všude. Kdo se chce uklidnit, není nic jednoduššího, než ty zdroje zlých zpráv vypnout.
Pokud víš o týraném dítěti nebo zvířeti, tak zasáhni. To je to jediné správné, co se má v danou chvíli udělat.

3. Je podle tebe pravda, že konstruktivní lidé často vypadají mladší, než jsou? Je to má teorie.
Myslím si to. Konstruktivní energie totiž zároveň znamená vysokou energetickou potenci, to znamená vysokou vitalitu organismu, to znamená lepší zdraví a to znamená pomalejší stárnutí. Jednoznačně v tom hraje velkou roli i dostatek spánku, minimum stresu, kvalitní strava a dostatek pohybu.

4. Jaký je tvůj pohled na bisexualitu? Je i tohle podle tebe vrozené? Mně připadá, že jsme pořád o dost hůř přijímaní než gayové či lesby. Někteří lidé, třeba moje maminka, ti třeba řeknou, že jsi “úchyl”. A to bolí, když to má člověk dané a nemůže s tím nic dělat. Někdo mi i tvrdí, že bisexualita neexistuje… to mi cpali od deseti, kdy jsem o tom poprvé mluvila. Že prý bisexualita neexistuje a je to nesmysl, že je to odporný a úchylný. Není fajn takhle v dítěti blokovat orientaci, v člověku to pak zůstává. Hlavně nechápu, jak tohle v 21.století ještě někdo může říct. Přála bych jim to zažít.
Jsem normální, sexuální odchylky a úchylky absolutně nechápu, ať jsou jakékoliv. Nejsem ale sexuolog ani psycholog, abych s lidmi kteří tyto problémy mají, řešila jejich stav. To bych určitě raději přenechala profesionálům, kteří se tím zabývají a kteří tomu (snad) rozumí. Aktuálně spatřují světlo světa studie, které ukazují, že sexuální úchylky mohou být získané i vlivem z prostředí – tedy i vyvolané propagandou a sociálním tlakem – a to je skutečně děsivé. Jistou roli v tomto nebezpečném fenoménu musí sehrávat neuroplasticita zejména v nízkém věku, kdy to děti všude vidí, takže se jim to podprahově podsouvá. Některé zdroje zmiňují i částečnou genetickou podmíněnost, tedy existenci genu, která jedince činí náchylným.


Co se mi ani trochu nelíbí, je neustálá propagace sexuálních odchylek a úchylek, neustálé hovory o tom, články, rozhovory, je to úplně všude… Z abnormálu se dělá norma. Pravda se otáčí vzhůru nohama. Majorita se má cítit divně za to, že je normální? Kdo si dovolí to kritizovat, tomu se ucpává pusa a dělá se z něj nelida, zpátečník a agresor. Pomalu už podle toho vznikají i nové zákony aby náhodou nikdo, kdo se nějak odlišuje, neměl pocit že je znevýhodněný. V té hromadě materiálů vzniká dojem, že homosexuál je pomalu za každým druhým rohem. Přitom to tak není.
Zároveň si státy stěžují, že klesá porodnost, že je málo sňatků, že vymíráme. Sami nevědí co chtějí. Touží po děckách a plných školkách, ale z každého druhého článku na nás kouká duha. Čekám, kdy to konečně pochopí a začnou konečně podporovat rodiny s dětmi – ne jen změnou propagace, ale hlavně finančně a novými zákony, aby si mladí lidé ten luxus ,,nevymírat“ mohli vůbec dovolit. Místo gaysňatků a gayzákonů by se měly státy zabývat zvýšením příspěvků rodinám s dětmi, vyšším porodným a pomoci mladým rodinám při shánění samostatného bydlení. Odvádí se pozornost k nesmyslům, píšou se zákony pro 4% populace a skutečný problém který je potřeba řešit, se odsouvá do pozadí.


První rozsáhlý vládní průzkum, který měří sexuální orientaci Američanů a porovnává rozdíly mezi skupinami. Průzkum téměř 35 000 dospělých zjistil, že 96,5 procenta Američanů se identifikuje heterosexuálové, 1,6 procenta jako homosexuálové nebo lesby a 0,7 procenta jako bisexuálové.

5. Je trochu těžké to popsat, aby to neznělo divně, ale stává se mi, že jsem zcela v klidu v uplně “uvolněném” stavu, koukám třeba na video, prostě mám “vypnuto” a najednou dostanu nějaký, poměrně intenzivní vjem – ve smyslu, že se mi vybaví např. vůně ženského parfému, který jsem ani nikdy předtím necítila a k tomu třeba i nějaký obraz v mysli. nebo teď naposled to třeba byla vůně snídaně a kuchyně obecně + mentální obraz nějakého prosluněného bytu plného dřevěných trámů. taky si pamatuju, že se mi třeba zničeho nic vybavila chuť hranolek a mentální obraz kostkovaného ubrousku a misky… CO JE TO ? znám vjemy od vyššího vedení (to “náhlé promlouvání”), ale co je sakra toto. ono je to poměrně intenzivní protože mě to prostě vyruší a zamyslím se nad tím… ale nemá to žádné “pokračování”, prostě se mi to jen vybaví jako kdyby se někdo na sekundu napojil na mě/já na něj nebo co. pak si ty vjemy/vůně ani nedokážu moc zpětně vybavit (protože už se tam nejde “napojit” znova), jen vím, že jsem je měla (samozřejmě obrazy si většinou pamatuju). má to nějaké “alternativní” vysvětlení nebo mám jít k psychologovi? nebo si snad mozek vybavuje co kdy zažil i když si to já vědomě už nepamatuju? co myslíš? – a ráda bych doplnila, že nejde o fenomén nazvaný “phantosmia” protože já ty vůně ve skutečnosti necítím, pouze se mi z ničeho nic vybaví “mentálně”, jako kdyby v mysli. prostě jako kdybych se napojila někam k někomu, ale nevím kam ke komu a proč jako… už to mám cca 3 roky, děje se to výjimečně, ale děje.
Ukázano se, že nejplodnější a nejzdravější chvíle pro mozek kupodivu nejsou ty kdy se něco aktivně učíme nebo podáváme mentální výkon, ale je to relaxace – tedy stav uvolnění a hlavně spánek. Dětský mozek se nejvíce rozvíjí právě ve chvíli, kdy dítě jen tak bloumá a dospělý mozek ve chvílích nudy vůbec nezahálí, ale začne aktivně uklízet sám v sobě. Na tom je založený i léčebný účinek meditace, kdy člověk prostřednictvím vnitřního uvolnění odpočívá a nechává si vybavovat z podvědomí různé obrazy. Meditace může být řízená, ale i zcela volná. Člověk se během ní spojuje se svým podvědomím a dává mu to možnost nahlédnout sám do sebe.
Mozek ve chvíli, kdy nemá žádný úkol (televize pro mozek není stimul ale utlumovač) začne třídit myšlenky a vzpomínky. Z podvědomí pak mohou některé tímto způsobem vyskočit. Mozek si začne v sobě uklízet pokaždé, když se nudíme, nebo když se nám nedostává dostatek vnějších podnětů. V extrémních případech naprosté izolace od podnětů může mozek začít vyrábět zvukové i obrazové halucinace, co se děje například při pobytech ve tmě. Nejdůležitější je však pro regeneraci (a úklid) mozku spánek.

Napadá-li Vás nová otázka do příštích dotazníků, položte ji směle do diskuze….. Děkuji!
Dotazníky nejsou určeny k recenzím na zboží, posuzování osob, webů a hudebních skupin. Nenahrazují poradnu, s osobními problémy se prosím obracejte na e-mail.

© Alue K. Loskotová, www.aluska.org 2020

 



Komentáře

Ikona diskutujiciho Pěkný 2020-03-07 06:23:05 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Je elektrická koloběžka ekologičtější a lepší, než auto? Často slyším, že auta na elektřinu nejsou o nic ekologičtější než normální auto na ropu.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-03-07 09:49:34
Ikona diskutujiciho
sipka

Na zodpovězení takové otázky nemám technické znalosti, nejsem výrobce ani distributor vehyklů.

Ikona diskutujiciho Ceneon 2020-03-07 21:46:08
Ikona diskutujiciho
sipka

K té první otázce: tak samozřejmě, že koloběžka je ekologičtější než auto, ať už její výroba, tak provoz :-).

Teď k druhé otázce, ohledně tohoto jsou debaty, ale vyhrává elektromobil a to i když vezmeš v potaz výrobu baterií. Ale když nevěříš pohádce o globálním oteplování způsobeném lidmi produkovaným oxidem uhličitým, tak v tom máš jasno. Já jsem na tom právě takto, vidím to jako propagandu, kterou máš násilím vpašovanou do mnoha filmu a jsou v tom velké peníze, kdy automobilky platí poplatky za množství vypouštěného oxidu jimi vyráběnými vozy, když překročí limity. Nyní od konce roku to bude naprosto šílené, na jednom autě půjde o desítky tisíc i o statisíce kroun a to se nejedná o sportovní a drahé vozy, z ceny vozu může pokuta činit i více než třetinu pořizovací ceny: https://www.auto.cz/emisni-pokuty-od-roku-2020-kolik-si-priplatite-za-nejpopularnejsi-auta-131380

Mně se hlavně na spalovacích motorech nelíbí znečišťování měst, toto může mít velký dopad na zdraví obyvatelstva, takže já beru elektromobily jako osvobození, i když s pohonem na baterie to není úplně výhra.

Nedávno jsem se tu více o problematice pohonu aut rozepsal zde: https://aluska.org/duchovni-lecitel-sananda-rika-ze-greta-thunberg-je-reptilianka-a-ma-za-ukol-postvat-lidi-proti-sobe-ochrana-klimatu-je-kampan-na-omezeni-svobody-lidi/

Ikona diskutujiciho Octomaník 2020-03-07 07:44:57 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Informace v otázkách dva a tři mi dost pomohly, problém je, že *Vybrat si lépe svůj kolektiv* – pokud jde o pracovní kolektiv – tak v tomto směru můj úkol pro dotyčnou osobu ještě neskončil – naštěstí je jen roční smlouva…..

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-03-07 09:50:25
Ikona diskutujiciho
sipka

Ano, kolektiv v práci nebo ve škole, to je problém když ti nesedne :-/

Ikona diskutujiciho Terka 2020-03-07 07:46:09 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ženská bisexualita je výrazně častější než mužská mimo jiné i z historicko evolučních důvodů. Pračlověk měl svou bandu samic, ale byl často na lovu a partnerky si musely vystačit spolu. Totéž později harémy, kruhy společnic kolem šlechtičen, kláštery, dívčí internáty… K tomu připočítejme skutečnost, že většině mužů přijde jiné mužské tělo odporné, zatímco ženy vnímají zdravé ženské tělo jako krásné. Plus přičtěme obecné normy – polibek mezi dívkami je běžná věc;dva pubertální chlapce uložíme do oddělených postelí, zatímco holky často necháme spát v jedné… Ze všech těchto a mnoha dalších faktorů se pak rodí skutečnost, že některé heterosexuální ženy mohou být silně přitahovány i jinou ženou. Není na tom vůbec nic, co by se dalo nazvat odchylkou nebo úchylkou.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-03-07 09:53:06
Ikona diskutujiciho
sipka

Pračlověk – myslíš ty mutanty po atomové válce? To nemá s námi nic společného a je to nepoužitelné srovnání.
Že se samci nablízko nesnesou, je normální i u zvířat ( i morčat), nepřipadá mi na tom nic divného ani u lidí. Samičky nemají tolik testosteronu, takže jsou tolerantnější a ne tak teritoriální. To že je samice snášenlivější než samec vůbec neznamená, že je homo. Musí být, taky kvůli výchově potomků, kteří vyžadují klidnou povahu.

Ikona diskutujiciho Wren 2020-03-07 07:52:40 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Nezlob se na mě, ale tvá odpověď na bisexualitu tady může ranit hodně lidí. Já osobně nevidím nic špatného, když se lidé milují, když je to vzájemné a nikomu to neškodí. Jsou daleko větší problémy, které by se na světě měly řešit. A to, že budou lidé vymírat kvůli homo, bi apod…. Toho bych se rozhodně nebála. Vždycky tu zbydou i hetero. Nikdy ale stejně nechápala, komu je co do toho, jací lidé se milují.

Ikona diskutujiciho hajc 2020-03-09 00:24:55
Ikona diskutujiciho
sipka

Kdo má koho rád a co spolu dělají je každého věc a to jaký má na to každý názor je také každého věc, ale co mě vážně točí je že jedinci orientovaní na stejné pohlaví pak tvrdí, že mají právo na výchovu dětí a že jsou jim jejich práva upírána a podobně. Že si ty děti přirozeně nemůžou udělat, tak je přirozeně nemohou mít jim jako fakt asi nedocházi, nebo to přehlíží. A zvrácený systém, jim pak jde ještě naproti, stejně jako potrefené Grétě

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-03-09 08:59:14
Ikona diskutujiciho
sipka

Přesně tak, z čisté logiky nikdy nemůžeš mít právo na dítě, které porodila jiná žena 🙂 leda by ho sama nechtěla. – Co je ale pro sirotka lepší, zůstat v domově, nebo dostat homopár? Já být sirotek, vyberu si homopár místo děcáku. Co mě ale fakt štve, je když si homopár zaplatí dítě u náhradní matky – dodávka na objednávku. Zvrhlost!!

Ikona diskutujiciho Nirvana (bývalá Ježovka) 2020-03-09 09:53:50
Ikona diskutujiciho
sipka

„potrefená Gréta“ má aspergera(tito lidé se dokáží zaměřovat mnoho hodin na jednu činnost stále dokola, narozdíl od většiny „normálů“) a díky tomu mnoho let studovala fakta o klima – skoro odmala, což nikdo hned tak nedělá 🙂 a proto se dneska snaží zachránit planetu. ví o tom víc než většina lidí a uvědomuje si věci, na který spoustu lidí kašle a ani se o ně nezajímá. ale tak lepší jí neřešit, říct, že je „potrefená“ a dál být ve své komfortní zóně, že… koho zajímá, co bude za deset let s klimatem, přeci. hodně lidí se dnes nezajímá a ani by je to nenapadlo a Gréta je donutila se zajímat. snaží se dělat to nejlepší – stejně jako hodně veganů – a stejně jako hodně veganů za to Gréta dostává hejt, což je absolutně nepochopitelný. jak může někdo někoho hejtit za to, že se snaží upozornit lidi na problém klimatické změny, dokud není příliš pozdě(ono už je:), nebo za to, že nejí maso a třídí odpad(což nechápu, že dneska někdo nedělá, lol), nakupuje bezobalově… já to nechápu. bude to tím, že tihle lidé pak nazývají věci pravými jmény a to je hodně lidem nepohodlnné, tak než aby něco dělali, radši se uchýlí k urážkám a kašlou na to. ale to je fakt to nejhorší, co může jeden dělat…

jako mně o budoucnost planety taky jít nemuselo, já děcka nechci, ale příroda je tu nádherná a je mi líto všech těch zvířat, korálových útesů, ryb, stromů, květin… aby tohle všechno vymíralo jen proto, že já se nedokážu uskromnit a chovat se, sakra do háje, trochu v souladu se svým vlastním životním prostředím, kterého jsem součástí?? no to je fakt smutný. přitom my lidé jsme dávno dostatečně inteligentní na to, abychom si tu vytvořili něco mnohem lepšího a mnohem méně destruktivního, mohli bychom v pohodě všichni žít tak, abychom si neničili vlastní planetu, ale my ne.. podle mě je to hodně hlavně tím blbě nastaveným systémem. to bychom si všichni naráz museli uvědomit spoustu věcí a to se nejspíš nikdy nestane.. naházela bych těch pár bohatejch a mocnejch do ringu, ať se tam mlátěj a vražděj mezi sebou a ať daj zbytku už konečně pokoj. zbytek by si mohl pohodově žít v souladu s přírodou a bez zbraní, bez nenávisti, válek, utrpení… kéž by to bylo takhle snadné:/

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-03-09 10:00:08
Ikona diskutujiciho
sipka

No podle zkušeností které mám lidstvo do bodu který popisuješ nedozrálo. Pouze určitá část. A kontroverze okolo grety je pochopitelná. Nic na světě se ve větším měřítku nestane, pokud to není zeshora naplánované a odschválené. Z toho logicky vyplývá, že se ekokampaň elitám hodí. Na co? To je jednoduché domyslet. Na základě boje proti znečištění planety se zavedou nové zákony, které budou lidi omezovat na osobní svobodě, zvednou se daně, lidé budou donuceni koupit si nové auto aby bylo eko jinak nesmí jezdit a staré hodit do šrotu. Je to boj proti naší svobodě a naším peněženkám.

Ikona diskutujiciho Nirvana 2020-03-09 10:10:23
Ikona diskutujiciho
sipka

„Na základě boje proti znečištění planety se zavedou nové zákony, které budou lidi omezovat na osobní svobodě, zvednou se daně, lidé budou donuceni koupit si nové auto aby bylo eko jinak nesmí jezdit a staré hodit do šrotu. Je to boj proti naší svobodě a naším peněženkám.“

– dobře, uznávám, že takle jsem nad tím ještě uplně nepřemýšlela 🤔 jako kdyby se zavedl v budoucnu zákon, který povoluje jen „eko auta“.. to by bylo maso. f

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-03-09 11:07:03
Ikona diskutujiciho
sipka

Na věci je potřeba dívat se víc zeširoka. Přemýšlet, jaký to bude mít dopad, jak by praktická ochrana planety omezila svobodu jedince. Budou nové pokuty, nové daně, nová omezení na splodiny. Spousta aut půjde do šrotu, nová výroba zatíží planetu více, než kdyby ta stará pořád jezdila. A hlavně, kdyby to bylo skutečně ku prospěchu, tak by nikdy nebyla masmédii a politiky podporována. Za tím se skrývá něco úplně jiného, velice zlověstného. Ona nic nerozhoduje, je to jenom postavička se zadaným scénářem, která má někde být a něco říkat. Za nitky tahá někdo jiný.

Ikona diskutujiciho asdf 2020-03-17 01:59:55
Ikona diskutujiciho
sipka

Rozhodně souhlasím, a je smutné sledovat jak i tzv. otevření lidé běžně zastávají naprosto netolerantní postoje když dojde řeč na tyto otázky. A to i v alternativních subkulturách, kde je to poslední dobou naopak spíš častější. Lidi totiž skočili na špek matrixu, který LGBT agendu zneužil pro své dysgenicko-genocidní cíle, prostřenictvím veřejně prezentovaných úchylností typu LGBT pochody, tlak na adopce, a do dalších extrémů to všem totáně znechutil. A vytvořil si další vhodný hromosvod, až se „ucho utrhne“, hlavně aby se onomu zákulisnímu řízení hněv lidí vyhnul a neškodně (pro ně) se vybil na nevinných (které ostatní už vnímají jen dle mediálně vytvořeného paobrazu a několika opravdu okrajově úchylných jedinců, ovšem pečlivě předvybraných do mediálně protěžované role „objektivních“ reprezentantů. Zkrátka rozděl a panuj v praxi.

Jinak samozřejmě spojovat LGBT orientaci s „vyhynutím“ je absurdní nesmysl, naopak lidstvo je v současnosti extrémně přemnožené, jak co do počtu jedinců tak hlavně co do vlivu jejich neukojitelné spotřeby (já chci víc než má soused… a soused chce víc než máám já.. kam to asi dojde…).
To, že by třeba 10% lidí najedou vůbec nemělo děti s porodností nic neudělá, stačilo by aby pak ostatní měli v průmětu místo 2.1 dítěte 2.3 a nic by se nestalo. Většina lidí pořád žije v mentálním stavu z předminulého století kdy většina dětí umřela na nemoce a tak jich museli mít aspoň deset… a ještě aby pak zbylo panstvu na válečná dobrodružství a jiné kratochvíle. Jenže takovéto pudové chování je dnes sebevražda. Ono by se totiž spíš nic nestalo, resp. by to lidstvu i přírodě prospělo, kdyby naopak pár generací trend typu 1-2 děti vydržel. Ovšem nesmí se sem dovážet (či podporovat jistá už částečně „zdomácnělá“) cizorodá etnika která se budou rozmnožovat 10x víc! Pak co na tom, že v roce 2100 pak bude v čechách třeba jen 5 milionů lidí (když to budou naši a ne žádní migranti) ? Vždyť pak aspoň bude víc přírody, víc prostoru, a nakonec zcela přízemně i víc spotřebního zboží, kdyby někdo chtěl, než to začne být pro přírodu neúnosné. Určitě je lepší méně početná společnost kde na každém jedinci záleží a dostane se mu co nejlepšího duševně materiálního rozvoje a zabezpečení, než exponenciálně rostoucí stádo kde je na člověka pohlíženo v lepším případě jako na položku ve statistice a v horším jako na neužitečného parazita který by byl užitečnější kdyby nebyl.
A pokud by se někdo bál, že pak „nebude mít kdo pracovat“, nebo nás zaplaví černé, hnědé, žluté či jinak zbarvené hordy, tak nechť si uvědomí, že již současná věda a technika představuje tak obrovský multiplikativní faktor, že např. stačí aby ve výrobě pracovalo ani ne deset procent obyvatel (a že tedy můžeme lehce provozovat i společnost kde je většina lidí „stará“ a neproduktivní. A že tedy, což je pravda, je naprostá většina současných „zaměstnaní“ úplně zbytečná, typu kopání díry kterou zase jiní zahrabávají …hlavně aby lidé měli co nejmíň volného času na přemýšlení). A co se týče hord, tak od té doby co existují moderní zbraně a zbraně hromadného ničení je takový scénář také nerealizovatelný (bez masivní zrady řídících struktur, což je mj. právě to co se teď děje).

Ikona diskutujiciho renata369 2020-03-07 09:35:53 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Tak s tým čipovaním psov si myslím, že je to len kôli príprave na očipovanie ľudí , aby videli, ako tu budú príjmať. Nevidím dôvod, aby slušní ľudia, ktorí majú svojho psíka a dobre sa oň starajú ho dávali čipovať. Ak sa psík stratí, rýchlo sa nádje, dnes v časoch internetu má každá dedina a mesto svoju FB stránku a tam to niekto s fokou pošle a hneď sa ozve niekto, kto psíka spozná a oznámi pánovi, alebo si ho spozná sám pán, alebo zatúlaného psíka odvedú do útulku. V osadách, kde cigáni majú psov, množia sa im a týrajú ich a často ich tam odoberá sloboda zvierat zmrzačených aj tak nebudú psov čipovať a keby dosali pokutu za neočipovaných psov, myslíte , žeby ju z bohatých sociálnych dávok zaplatili? Zobrať im nemajú čo , bývajú v chatrčiach a sociálne dávky im nevezmú.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-03-07 09:55:43 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Irčo, jsi dospělá ženská. Najdi si práci a svoje bydlení, máš nejvyšší čas. Přestaň si pořád na mámu stěžovat. Koho chleba jíš, toho píseň zpívej a pokud ti její chleba nevoní, tak se o sebe začni starat sama, odstěhuj se a vídat se s ní nemusíš. Dokud u ní bydlíš, tak si na ni nestěžuj, je to tvoje svobodná volba a tvoje rozhodnutí.

Ikona diskutujiciho Terka 2020-03-07 10:59:38 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Jasně, takže když se mladá holka nedokáže odstřihnout od svojí vlastní rodiny, tak je to špatně, protože je dospělá a má se rozhodovat sama za sebe. Zato když se jiný dospělý člověk sám za sebe rozhodne, že bude žít s osobou stejného pohlaví, protože s ní souzní a je mu s ní dobře, tak je to úchyl, kvůli kterému vymře lidstvo. Hm.

Ikona diskutujiciho Nirvana (bývalá Ježovka) 2020-03-07 11:02:31 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Aluško? Máš neuvěřitelně rozumné názory, takových lidí je potřeba MNOHEM VÍC ! Jakože fakt. Já s tebou ve všem souhlasím… Jak je to vůbec možný?? Já chci být, až budu v tvém věku, taky tak rozumná.

Zatím jsem furt sotva ten teenager, jak zjišťuju 😀 a co… na dospělost času dost!! postarat se o sebe zatím zvládnu, tak si můžu být co chci, že 🙂

Ikona diskutujiciho Nirvana (bývalá Ježovka) 2020-03-07 11:03:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

jo a… děkuju za zodpovězení té jedné otázky! vím, že jsi to sem dávat nechtěla.

Ikona diskutujiciho Wren 2020-03-07 17:25:19
Ikona diskutujiciho
sipka

Můžu se jen Nirvano zeptat, kolik máš let? Jen ze zajímavosti, jsi tu už známá osoba 😊

Ikona diskutujiciho Nirvana (bývalá Ježovka) 2020-03-07 18:34:20
Ikona diskutujiciho
sipka

Wren: já a známá osoba?:D sotva:D jinak mi nedávno bylo 18 – v říjnu 🙂 Připadám si stará, páč uvnitř jako kdyby mi někdy bylo furt 11, dokonce jsem se dneska koukala na takovou infantilní koňskou pohádku, na kterou jsem koukala ve dvanácti… lol. ale uklidňuje to 😀 fakt

Ikona diskutujiciho Wren 2020-03-07 19:07:48
Ikona diskutujiciho
sipka

Nirvana: Děkuju za odpověď, myslela jsem si, že jsi mnohem starší! A mimochodem… Mně je taky 18 😄

Ikona diskutujiciho Nirvana (bývalá Ježovka) 2020-03-07 21:41:50
Ikona diskutujiciho
sipka

wren: no né, stejně starý člověk na Alušce! to je krása 🙂 já si připadala tak sama občas… vím, že na věku, nezáleží, ale stejně. najít někoho podobného v mém věku je težký, to asi znáš.

Ikona diskutujiciho Luk 2020-03-07 22:02:23
Ikona diskutujiciho
sipka

😀 beztak Spirit, divoký hřebec

Ikona diskutujiciho Nirvana (bývalá Ježovka) 2020-03-08 11:12:04
Ikona diskutujiciho
sipka

Luk: 😀 toho taky miluju, ale já koukala na něco ještě o dost dětinštějšího(ale ne my little pony:D:D!)… ale nebudu to radši jmenovat. nebo, no.. fajn, koukala jsem na Horseland, máte mě 😀 stejně jako některý pc hry mi to totiž připomíná dobu, kdy jsem byla prcek a koukala na to doma u našich.. jedny z mála hezkých vzpomínek

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-03-08 11:42:18
Ikona diskutujiciho
sipka

co máš z toho… já čumím na boruto 😀

Ikona diskutujiciho Nirvana (bývalá Ježovka) 2020-03-08 13:18:42
Ikona diskutujiciho
sipka

Boruto 😀 na tom se mi nejvíc líbí ten blond účes. tak Anime jo?? bych u tebe nečekala ani 😀

a – nemám z toho absolutně nic, jen nostalgii a to je právě to 😀 odpočinu si

Ikona diskutujiciho Luk 2020-03-08 20:03:14
Ikona diskutujiciho
sipka

Horseland lol, tak to bývalo roztomilé jako seriál 😀 připomíná mi to minimax, jetix. Anime se dobře sledovalo tenkrát na animexu, to byli časy. Jak je na tom Boruto? Zřejmě zažívá pokles příběhu, aspoň tak jsem to slyšel z jedné recenzí, takovej Naruťák, to bylo moje dětství 😀
Jedno mezi mé oblíbené anime patří Lovely Complex, tak mne zajímá, jestli pak ho znáte 😀 teď ho mám rozkoukané

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-03-08 20:21:05
Ikona diskutujiciho
sipka

Tyjo, boruto je asi do 50. dílu neskutečná nudná slátanina, i boje totálně odfláknutý, padnou dvě facky a mají hotovo, žádná krev neteče, napětí nic, nula nula šeď šeď. Dost dílů jsem přeskočila a proklikala, fillery taky. – Ale pak se to začne trochu rozjíždět… jak to bude dál nevím. Ale staví příběh na příchodu příbuzných Kaguyi, kterou porazili na konci shipuudena. Charaktery se mi zdají povrchní a protivné, třeba to ještě dotáhnou. S návratem klanu Ootsutsuki nevím jestli dělají dobře… to byla stará zápletka, nějak nepřišli s ničím novým. Ale na něčem ten vlak asi rozjet musí…

Ikona diskutujiciho Nirvana 2020-03-08 21:50:26
Ikona diskutujiciho
sipka

tyjo vy mi vracíte hrozně vzpomínek… já milovala Naruta, když jsem byla malá. skoro bych se na to zase podívala, ale já odmítám být závislá na dalším seriálu!:D to prostě nejde

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-03-08 22:22:38
Ikona diskutujiciho
sipka

Na borutovi ti závislost nevznikne, začátek je tak dementní a trapnej, že budeš mít problém to proklikat 😀 .. navíc blbá zpráva, debilní seriály co jsme jako děti měli rádi už po letech ztratí svoje kouzlo. Pamatujete na špionky? Všichni jsme je žrali, dneska na to hledím a nechápu jak jsem na to mohla koukat 😀

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-03-08 22:26:48
Ikona diskutujiciho
sipka

Nirvano pusť si určitě novej seriál Zaklínač. U toho budeš slintat, zaručuju. 🙂 To je aspoň zábava pro velký holky. Pořádnej chlap narvanej v upnutých kožených gatích.

Ikona diskutujiciho Nirvana 2020-03-08 22:40:02
Ikona diskutujiciho
sipka

no to je mi nápad!:D díky. že jsem na to nepřišla dřív?? budu na co mít koukat na nový telce, muhehehe. jak mě tv jinak neba(ty zprávy lol, tam tuhle bylo o tom jak někdo někoho brutálně ubodal a měli tam i jakože rekonstrukci situace, jako upřímně chtělo se mi docela zvracet… k čemu já tohle potřebuju vědět – a vidět?!), tak si to pořizuju hlavně kvůli seriálům a kamarádům, na hry a tak je to pak super.. a špionky si pamatuju!:D to byla taková kravina 😀 ale furt bych na to koukala radši než na Harryho Šutra, kterýho dávaj snad fakt skoro furt. už by měl někdo napsat nějakou další mainstream knihu ať to konečně přestane, fakt že jo.

a nebo Jack Long americkej drak.. jako dítě jsem to žrala a teď, přesně jak řikáš, čučim co to mělo jako sakra bejt 😀 a o některejch pohádkách v ájině se už vůbec nezmiňuju, krmit timhle děti by mělo bejt trestný

Ikona diskutujiciho Nirvana 2020-03-08 22:44:59
Ikona diskutujiciho
sipka

jo a… jestli vám přišel vtipnej Horseland, tak se posmějete u tohohle: https://www.netflix.com/cz-en/title/81094271

🙂 🙂 🙂 vítejte v mém světě. dospělost může počkat. stejně je často jen hraná.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-03-07 11:25:47 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

To jsou výmluvy irčo.. kamarádkám slibuješ pomoc nějakých 10 let, tak se na to už vykašli a vem rozum do hrsti. Žádní duchové tě nikde nedrží, držíš se tam ty sama a tvůj systém víry.

Ikona diskutujiciho lenka f 2020-03-07 12:19:06 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Aluščina odpověď na otázku č. 4 byla naprosto správná a pravdivá. A co se týče názorů na neschopnost odstřihnout se od svojí rodiny – je to tak. Někdo toho prostě není schopen taky proto, že si paradoxně pořád potřebuje zažívat ta dramata. Tady zbývá jen doufat, že až si Iris tu svojí dávku patřičně pro ni odžije – tak s tím pak konečně jednou bude chtít v budoucnu něco udělat. Nebo taky ne k její vlastní škodě.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-03-07 15:10:47
Ikona diskutujiciho
sipka

Postupy znáš, všechno jsi dostala. Stromy rostou všude. Nic ti nebrání začít dělat.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-03-07 16:15:04
Ikona diskutujiciho
sipka

Vykašli se na sliby, od duchů se odstěhuj a stromy rostou všude.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-03-07 17:13:53
Ikona diskutujiciho
sipka

To není na mě abych to rozhodovala. Ale je úplně jedno kde jsi. Dokud nepochopíš, že musíš převzít zodpovědnost a začít něco dělat. Dokud sedíš v koutě a stěžuješ si, tak je úplně jedno ve kterém koutě to je. Nikdo za tebe tu změnu ani tu práci neudělá. Musíš sama.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-03-07 12:23:52 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Nic z toho co popisuješ ti nebrání v tom, abys začala něco dělat. Zeptej se sama sebe, kde chceš být za 5-10 let. Nic se nezmění, pokud nic nezměníš.

Ikona diskutujiciho Octomaník 2020-03-07 13:49:19 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Omlouvám se, že lezu do Vašeho diskuzního duelu:

*Kamarádkám jsem slíbila radu před třemi lety protože jsem dostala pokyny jak to vyřešit* – radu můžeš předat písemně nejen ústně……a ne už tři roky čekat kvůli slibu….. mimochodem lidi hodně slibují a ve většině případů loňský sníh má větší cenu než letošní slib většiny lidí…..

Narazil jsem na dva zajímavé článečky:
https://www.adaline.cz/jak-ziskat-spriznenou-dusi/
První axiom říká, že pokud ve vašem životě vznikl nějaký problém (a není důležité, zda je to nemoc, složitá osobní situace, nějaká jiná obtíž), znamená to, že také určitě máte zdroje k jeho vyřešení.

https://www.adaline.cz/pojd-zkusime-dve-kouzelna-slova/

Ikona diskutujiciho ⚜️ aston405 2020-03-09 17:18:03
Ikona diskutujiciho
sipka

Octomaník: To je výborný článek! A vhodný nejen pro irču, ale kohokoliv v hodně těžké situaci. Díky, ukládám 🙂

Ikona diskutujiciho Clary 2020-03-07 14:15:13 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Co se čipů týče, já s nimi souhlasím. Kdysi se mi ztratila fena, a co se s ní stalo se můžu jenom domnívat. Byla to pro mě obrovská ztráta a kdyby byla načipována a zaregistrována, možná by se našla. Bydlím teda na dědině, ale nikdo ji neviděl. Svého psa načpovaného mám, osobně jsem se o téhle možnosti dozvěděla až když to bylo v TV a na netu. Ale souhlasím z druhou částí, a to, že to není absolutně domyšleno. Registrů je spousta a povinost psa zaregistrovat jaksi taky není…

Já ve svých necelých 18 teda vypadám o kus starší, je tomu tak i u jednoho rodiče, tak nevím, jestli dědičně nebo jiný problém.

S homosexuály apod. problém nemám, ale zaráží mě taková propagace a zároveň nenávist k „normálním“. Stejný problém mám i co se lidí tmavší pleti týče. Každý chce být respektován, ale nikdo nechce respektovat.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-03-07 15:11:43
Ikona diskutujiciho
sipka

Přesně tak.

Ikona diskutujiciho Izairi 2020-03-07 17:16:49 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Iris:
já sice nevím o co
přesně se jedná,ale
pochopila jsem,že
Ti Aluška už pěkně
dlouho radí jak máš
svou situaci řešit,a
pokud na její rady
nedbáš nebo na ně
dbáš jen trošku,tak
si nestěžuj.Aluška
Ti na 1000% dala určitě naprosto přesné pokyny jak
bys měla svou
situaci řešit.
Připomínáš mi jednu (už nevím její
přezdívku) ta si
v jedné diskuzi v
několika komentářích pořád
stěžovala jak je na
tom strašně zle,ale
že jí Aluška už
několik let radí co
má dělat,a ona její
rady háže za hlavu,
o tom se jaksi
nezmínila.

Ikona diskutujiciho Luk 2020-03-07 22:13:14
Ikona diskutujiciho
sipka

Ano, mne také připomněla přesně tuhle holku, co tu jednou tolik psala 😀
Někdo to poté v diskuzi z ostatních komentujících přirovnal, že je jako člověk prahnoucí po vodě bloudící uprostřed pouště a rada Alue je právě ta voda 😀 kterou tak odmítá. Možná myslíme to samé.

Ikona diskutujiciho Izairi 2020-03-07 20:41:59 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Iris:
já si říkala že to
budeš ty z těch
minulých komentářů
jen s jinou přezdívkou.
Jestli v té věci je
namočených víc
lidí,tak by to určitě
měli řešit taky,ale
sami za sebe.Ty
nejsi za nikoho
zodpovědná
(pokud tedy nejsi
rodič a nemáš dítě
mladší 18ti let) a
nemůžeš řešit jejich
problémy (snad
jsou tvoji kamarádi
svéprávní a dospělí?).Pokud ano,tak ten problém
musí vyřešit každý
sám za sebe,stejně
jako ty. Člověku
v nouzi můžeš
poradit,ale jednat
musí sám.Aluška
třeba určitě za tebe
nebude a ani
nemůže dělat rituál
který ti poradila,a
stejně ho ani ty
nemůžeš dělat za
kamarády.A fakt
nevím do čeho jste
se namočili,ale jestli je to něco
s duchy nebo nedej
bože s démony,tak
to musíte vyřešit
všichni.

Ikona diskutujiciho MIMINKO 2020-03-07 20:54:59 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Krásný druhý den před úplňkem. Tento svět není třeba vnímat jako nespravedlivý. Znamená to jen stát se osvícený a tuto zprávu zaslat každému bez rozdílu. Potom se stávají zázraky. Vážím si moc práce a myšlenek Alue a děkuji.

Ikona diskutujiciho aťa 2020-03-07 21:22:53 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

To, čo je bolestivé aj v srdiečku, je na začiatku neriešiteľné. Len sakramentsky bolí. Pri malých bolestiach mi stačilo si to napísať na papier,ten spáliť a poprosiť vietor a vesmír, aby mi pomohli. Velikánsku som nedokázala napísať. Jednu takú mi pomohla vyriešiť doktorka.Išla som k psychologičke, ale neordinovala, no ordinovala psychiatrička, tak som išla k tej. Vyrozprávala som jej, čo ma trápi a ona mi povedala,že jej dookola rozprávam to isté len inými slovami, dokonca som ju rozosmiala, a že nepotrebujem žiadne lieky a kedykoľvek môžem prísť sa k nej vyrozprávať. Tak ma dokúrila,že mi nakoniec aj pomohla. Riešila som ju a tomu,čo ma trápilo som venovala menšiu pozornosť. Vyriešilo sa to až o päť rokov. Prišla ďalšia. intenzita bolesti sa zvyšovala. Vtedy mi pomohli stromy a aj rady od Alušky. Zrejme som si toho boľavého naobjednávala….Už som si povedala, že v tom nehmotnom stave som bola frajerka,keď som si tak veľa naložila.Na budúce mám byť skromnejšia a vziať si toho menej.Potom mi trkne,že som si tam verila, že to dám. Tak dám.

Ikona diskutujiciho Nirvana (bývalá Ježovka) 2020-03-07 21:42:28 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

ps: ten obrázek s koníkem je boží 😁

Ikona diskutujiciho Ceneon 2020-03-07 22:08:07 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Na tvém místě bych pořešil ty duchy. Jak sama píšeš, způsobila jsi problém a on se s tebou pořád táhne. Mohla bys utéct kamkoliv, ale neměla by jsi asi čisté svědomí. Pogooglil jsem „krotitel duchu problemy s duchy vyresim“ a našlo mi to článek o specialistech z Brna: https://plus.rozhlas.cz/reportaz-uz-je-tady-citim-rika-krotitel-duchu-z-brna-7688610

Ikona diskutujiciho 🙂 2020-03-07 23:21:02 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Tvl jako sorry, ale takový nesmysly co placas, to je k smíchu… 😂Co tam vymejslis o nakejch duchach a o slibu… Ty tvy komentáře, to je spíš rovnou na odvoz do psycharny…jako vubec se nedivím že jsi v takových sra*ckach s takovýmhle svym přístupem. Alue ti radi velice správně. Jestli tam zůstaneš a nic nezměnís, především sebe samu a své uvažování, tak to s tebou neskončí vůbec dobře. Pardon za tvrdší výrazy, ale to se fakt nedalo, takovy žvásty… 😬

Ikona diskutujiciho Nirvana (bývalá Ježovka) 2020-03-08 11:32:33
Ikona diskutujiciho
sipka

uh.. já se do toho fakt NECHCI vměšovat – z mnoha důvodů – ale něco asi říct budu muset 😀

hele iris, ta osoba jen reagovala na to, co si přečetla. stěžuješ si, žádáš o pomoc a pak jsi arogantní… neskutečný.

to nebylo navážení, navážení je říct někomu „ty krávo“ – ta osoba ti jen tvrději a krutěji napsala, co si myslí, že je východiskem z tvé situace. ani nemáš to východisko tolik složité, jen chtít 🙂 buď ráda za to, že jsi našla někoho jako je Aluška, kdo bych ochotný ti VELMI SLUŠNĚ a s dobrou vůlí poradit ohledně čehokoliv.

já měla taky na houby dětství, ale co bylo to bylo, musíš si najít způsob, jak se přes to přenést a nést za sebe odpovědnost. někým se staň, někým buď, někam směřuj, je to totiž nakonec jen tvůj život a TY nakonec skončít blbě pokus se sebou něco neuděláš. hodně poznej sama, začni se mít opravdu ráda a začni skutečně žít svůj život – věř nebo ne, ale o nikoho víc než o tebe v tvém životě nejde. za pět let totiž už klidně nemusíš být naživu… nevim, kde lidi furt berou ten pocit, že budou žít do osmdesáti a na všechno maj hromadu času. a pak se divěj, že prožili život v bídě a chudobě.

návody máš, rady ti Aluška dala. buď se ti chce plánovat a něco dělat nebo ne. naplánuj si to a udělej konkrétní kroky. duchové nikde nikoho držet nemohou a ani nechtějí, maximálně půjdou s tebou když se přestěhuješ, kdybys je tam fakt měla. to je celé. a tvoje kamarádky? promiň, ale jsou dospělé a ty za ně odpovědnost neneseš, tudíž ti žádná energie odnikud neproudí, jak jsi říkala… a přesně jak říkala Aluška, ani to by ti nebránilo plánovat a dělat konkrétní kroky.

„Takže se v tom slušně topím a nemám zodpovědnost jen sama za sebe kvůli tomu slibu“
– absolutní nesmysl. jediné, co ti na tomhle světě patří, jsou svobodná vůle a tvá duše(ty). odpovědnost za sebe samu neseš vždy, i kdybys slíbila nevimco. neseš totiž odpovědnost POUZE za sebe samu, nikdy za nikoho jiného. rozhodně ne za další lidské bytosti. ty mají vlastní svobodnou vůli a vlastní duše.

„jen to zhoršuju a není nikdo kdo by mi poradil, pomohl a s kým bych o tom mohla mluvit“
– Aluška ti poradila, s Aluškou jsi mluvila. ty ji jen nechceš poslouchat, očividně nechceš poslouchat nikoho. tak si na svou situaci alespoň nestěžuj – ono očividně je ti v té mizérii do určité míry dobře…

Ikona diskutujiciho Nirvana (bývalá Ježovka) 2020-03-08 11:36:13
Ikona diskutujiciho
sipka

…. nebo ti to povím ještě i krátce, frází, která tu byla zmíněna dřív(hrdý autor nechť se přihlásí): „je to jako kdybys křičela, že máš žízeň a Aluška ti podala lahev vody(rady). No a ty tu vodu vyleješ a pak si dál stěžuješ, že máš žízeň.“

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-03-08 13:04:42
Ikona diskutujiciho
sipka

Nikdo ti nedokázal pomoct, protože neděláš co máš a děláš ptákoviny. Ptáš se na rady, nakonec si děláš co chceš, obvykle opak toho co bys měla a když tě někdo vezme k sobě a chce ti pomoct, tak ho psychicky týráš a ohrožuješ. Z ničeho vytváříš problémy, pak se jimi necháváš pohltit. Na takové chování neexistuje rada. Vůbec nechápu, proč se ptáš jestli se k němu můžeš vrátit – však jsi na něho brala nůž, zamykala ses a nechtěla ho pustit k němu domů a pak sis ještě vymyslela příběh, že tam šlapeš za peníze nebo co… Tak jestli je tohle tvůj způsob, jak se odvděčit někomu, kdo pro tebe udělal maximum, tak se potom nediv. Rok jsi měla na to se dát dokupy, dospět a jít do práce a co jsi místo toho dělala? Seděla jsi za kompem a terorizovala ho. Dělala jsi peklo ze života někomu, kdo ti nezjištně dal šanci začít nový život. Sama si podřezáváš větev. Jestli hledáš někoho, kdo tě polituje, tak musíš jít na nějaký web, kde tě ještě nikdo nezná. A tím bychom tuhle nesmyslnou debatu snad mohli ukončit.

Ikona diskutujiciho Nirvana 2020-03-08 13:16:01
Ikona diskutujiciho
sipka

velké… 😀 promiň, ale odstěhovat se od mámy, to není nic velkýho, fakt ne. to by bylo ozdravný i kdyby tě pronásledovalo třeba deset poltergeistů… promiň. „očistíš se“ leda tak, že přestaneš mít pocit, že neseš odpovědnost za svoje okolí.
celkově, tohle není o duších u tebe ve sklepě – ale nevím, jestli to nevidíš nebo nechceš vidět.

co se týče Aluščiny knihy, tak ta se týkala pomoci lidem. tvá situace je zcela jiná. lidem totiž nemůžeš pořádně radit, dokud sama nemáš všechno dobře pobrané a vyřešené – proto by nebylo dobrý, kdyby Aluška psala knížky dřív než byla v pořádku.

nebo teda, když nemůžeš dělat „velké kroky“, dělej malé. hned. nebo jako hodláš žít navždy v té tvé vykonstruované situaci typu: „nemůžu nic dělat a nechci se o nic snažit protože se bojím, já chudák. nic už s tím nezmůžu ale není to má chyba, to oni mě vězní. tak si budu stěžovat protože to nikdy nemůžu, kvůli nim, vyřešit. achjo“ – no to je teda pěknej nesmysl a pěkná pakárna. vězníš ty sama sebe. POKUD MÁŠ NĚJAKÝ PROBLÉM TEĎ, MÁŠ I PROSTŘEDKY K JEHO ŘEŠENÍ! TEĎ A TADY ! Pokud ti na ty domnělé duchy nefungovaly postupy od Alušky, očividně nešlo o duchy. Věř mi, že Alue ví a umí. Že by ti neuměla pomoct s takovou banalitou jako jsou duchové ve sklepě je absolutní pitomost.

nemíváš někdy úzkosti nebo hooodně ošklivé noční můry, silné bolesti hlavy apod. ? Aluška měla s tím psychologem pravdu… ale dokud tam nezajdeš, budeš stát furt na místě. strávit celý život v nemoci opravdu nechceš, vzdát se něčeho a prožít ten úžasný ozdravný proces je skvělé, i když se člověk někdy bojí se k tomu rozhoupat. prožít mládí u mámy v bytě, nemocná a s představou toho, že já jsem oběť a nemůžu nic dělat(skoro nikdy, ve skutečnosti, nejsi oběť!)… no to mě potěš, jestli tohle chceš. ale trochu se obávám, že tobě je asi zbytečné něco říkat, tyo.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-03-08 13:35:32
Ikona diskutujiciho
sipka

No a co jiného jsi čekala? Vždyť byl z tebe úplně zoufalej, nemohl ani v klidu přijít domů z práce a mít pohodu, protože tam měl furii která se zamkla a hrála mu na psycho.
Je jedno koho jsi měla v plánu zapíchnout. Pak sis údajně vydupala druhý návrat, na to jsi udělala další botu a jela jsi pak už domů natrvalo – SVOU VINOU, nikoho jiného.
Nebyl důvod se ani odkudkoliv odhlašovat, ale to bys musela chtít jít do práce a postarat se o sebe sama. Pokud jsi se ze všeho odhlásila abys nemusela nic platit a schovávat se, tak je to ale tvoje volba, za to nikdo jiný nemůže a opětovně se přihlásit jde vždycky. To bys to ale musela začít brát vážně. Jestli si myslíš, že se jednoho dne otevře nebe a ty bez práce a bez jakékoliv snahy najednou všechno dostaneš zadarmo, tak to se opravdu nikdy nestane. Na žádné porážce nejsi, jsi u mámy která tě teď živí. Na ulici jsi ještě nebyla, ale jestli nezačneš něco dělat, tak tě tam možná máti vyhodí až jí dojde trpělivost, takže se vzchop a konečně začni dělat, aby se to nestalo.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-03-08 13:53:08
Ikona diskutujiciho
sipka

Myslela sis, že ho budeš doma týrat a on to bude roky poslušně snášet, nosit peníze, držet hubu a nebude to mít žádné následky? Samozřejmě, že nebude. To bylo po společné dohodě, kdy už byl z tebe s nervama v koncích. A to náhodou vím, protože jsem u toho byla, když se hroutil a říkal že už to tak dál nejde. Svou šanci jsi dostala a promrhala ji. Takže si to dělej jak chceš a už se mě neptej na žádné rady. A prosím tě, přestaň mi tu psát do diskuzí, rozčiluje mě to.

p.s. A jestli si fakt myslíš, že snad proti tobě chystáme trestní oznámení, nebo proti tobě budeme používat nějaké soukromé maily, tak jsi těžce paranoidní. Nikdo z nás o tebe nemá zájem a nijak ti škodit nehodlá.

Ikona diskutujiciho 🙂 2020-03-07 23:25:24 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Jinak bisexualitu ani homosexualitu nepovažuji za žádnou uchylku nebo něco takoveho, duse žádné pohlaví nemají a nemyslim si, že by kdokoliv, už vůbec ne rodic mel za tohle svému dítěti jakkoliv nadávat nebo jej odsuzovat, muze mu tím způsobit trauma na celý život. Ať si je každý kým se být cítí, pokud to nikterak neohrožuje a ne ubližuje dalším lidem.

Ikona diskutujiciho Izairi 2020-03-08 10:08:32 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Luk:
Jj ten komentář
s pouští a vodou
jsem psala já.

Ikona diskutujiciho Izairi 2020-03-08 14:16:25 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Iris,já jsem v úplném šoku z toho
co Aluška napsala.
Tak on tě někdo
(tm?)vzal k sobě
aby ti pomohl,a tys
vytáhla nůž? A je
jedno jestli na něho
nebo v bytě kde ti
poskytl útočiště na
sebe.Píšeš,že tě
poslal pryč ze dne
na den,že ti to
neoznámil předem,
a proč by to dělal?
Asi čekal,že máš
tolik inteligence a
soudnosti,že ti
dojde aby sis něco
hledala.Nebo jsi
myslela,že u něho
zůstaneš navěky?
Já měla před lety
nějaké problémy
s bydlením a chvíli
jsem bydlela u rodiny mé kamarádky,ale hned
jak to bylo trošku
možné jsem vypadla.Co ty jsi
vlastně zač?Myslíš
že jsi sama kdo má
problémy? Ne nejsi
ale mě spíš připadá,
že by je měl někdo
vyřešit za tebe ne?
Tak takhle to
nefunguje a to
v ničem.Když třeba
někomu něco udělám,tak se určitě
za mně nepůjde
omluvit někdo jiný.
A rada na závěr-
komentáře od
Nirvany bys měla
číst celé a dobře,
protože na to jak je
mladinká to má
v hlavě sakra dobře
srovnané,a má
moudré názory.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-03-08 15:55:21
Ikona diskutujiciho
sipka

No u tm ne, ale dostala azyl u jiného kamaráda, který má po tom všem co si chudák zažil už kolem hlavy svatozář!

Ikona diskutujiciho Nirvana (bývalá Ježovka) 2020-03-08 16:34:31
Ikona diskutujiciho
sipka

cože… chápu správně, že zemřel? 🙁 :/ whaat co to tu dneska je

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-03-08 19:49:34
Ikona diskutujiciho
sipka

Neumřel. Ale vydržel věci, za které bych já spolubydlícího hned na poprvé sbalila a vykopla ze dveří. Absolutně nechápu jeho svatou trpělivost s lidma.

Ikona diskutujiciho Izairi 2020-03-08 14:45:41 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Iris:
ještě naposledy,ty
to nikdy nevyřešíš,
protože máš ve
svém životě dvě
paní (možná pány)
nemůžu (spíš nechci) a nejde to.
Vykopni je ven a to
hezky rychle,můžu-li
ti radit.

Ikona diskutujiciho Luk 2020-03-08 14:54:48 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

No dneska je to tady tak horký s tou iris, že nemám koule ani na to komentovat otázku číslo 4. 😀
“bože, sešli mi trochu síly na tento život“ né kecám, ale když tady jsem se chtěl pracně schoulit odpověď, kdy sem se chtěl svěřit na osobní úrovni a zároveň tomu vydat, nějaký kreativní výstup, kdy věci jdou diskuzně rozumě popsat. No, ale když vidím, jak osobní problémy tolik mohou vlastní příspěvky zvrhnout 😀 tak asi jdu do sebe….. Víc než mne to štve, mne to znechucuje…..bo toto, to už je fakt maras.
Já třeba zjistil, že nejhezčí přístup je ten, co je paradoxně ten nejednodušší, že tu prostě je. Paradoxní mi může přijít jedině logicky, když se k těm špatným situacím vracím.
Takže zatím, mějte krásný plodný den, psychologicky si držím palce sobě i vám 😀
ps: Možná mohou být někdy užiteční ty individua, že můžeme mít plodný den distancování se od těchto stavů, ke kterým zřejmě směřují vědomě naproti.

Ikona diskutujiciho Nirvana (bývalá Ježovka) 2020-03-08 16:39:32 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

zajímalo by mě(do dotazníku): jaký máš pohled na velmi luxusní značkové oblečení jako Chanel, Saint Laurent apod. ? Kupovala by sis to, kdyby sis to mohla s klidem dovolit – třeba kvůli designu? Nebo ti to připadá jako uplně zbytečný materialismus a projev toho, že se člověk nechá ovládat egem?

…. jakože snad to není moc osobní otázka:)

Ikona diskutujiciho Izairi 2020-03-08 20:20:59 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Nirvano,proč vlastně teď píšeš
v komentářích,že jsi
bývalá Ježovka?
To přece všichni
víme,a nebo se chceš k Ježovce
vrátit? No mně
osobně se Nirvana
líbí,ale Ježovka má
číslo 540 a to je
super.

Ikona diskutujiciho Nirvana 2020-03-09 10:05:19
Ikona diskutujiciho
sipka

hele já tohle fakt naklikávám podle nálady a ani jsem nad tím tolik nepřemýšlela. to „bývalá Ježovka“ za jménem mi, po kliknutí, vyskakuje samo(jednou jsem to napsala před nějakou dobou a prohlížel si to hned uložil) a buď kliknu čistě na Nirvana nebo na „Nirvana (bývalá Ježovka)“ .. prostě jak se mi zrovna chce, nic víc v tom není 😀

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-03-09 11:07:45
Ikona diskutujiciho
sipka

… stejně i kdyby ses přejmenovala na Andulu, tak všichni poznají kdo to píše 😀

Ikona diskutujiciho Nirvana (bývalá Ježovka) 2020-03-09 13:01:51
Ikona diskutujiciho
sipka

hm no to je právě to, neschovám se:D

Ikona diskutujiciho lenka f 2020-03-08 20:36:59 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

No já jen zírám a to asi nejsem sama. Destruktivní člověk je prostě destruktivní. Tak ji nechte, ať si to vyřeší sama.

Ikona diskutujiciho leeth 2020-03-14 17:30:43
Ikona diskutujiciho
sipka

Chybely otazecky do dotazniku, tak se zeptam na neco, co mi dlouho trapi hlavu a neprisla jsem na odpoved:
Na popud stranek jsem si nasla stribrne pravotocive slunicko na krk, lichy pocet paprsku. Nevim ale, jak pravotocivy symbol nosit. Tak, aby ho na me ostatni videli z jejich pohledu levotocive (neni to pro ostatni spatne?) a pro me, kdybych si ho z hrudi podzvedla pred oci, by byl pravotocivy? A nebo naopak? Aby pro lidi co me vidi, nebo napr. na fotkach, byl vzdy pravotocivy?
Uz jsem cetla Aluscinu odpoved, ze musi byt pravotocivy z pohledu mozku, ale porad to nechapu. 😀 (asi prvni moznost?) Diky.

Ikona diskutujiciho Izairi 2020-03-09 00:36:22 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Nirvano,jen mně
tak napadlo,že jsi
jednou psala ,že bys až
budeš zpívat chtěla
mít hodně blonďaté
(tedy spíš bílé)vlasy
Myslíš jako
Ma Tianyu
v seriálu Ice fantasy? Znáš to?
Já viděla jen ukázky
a ten herec je prostě boží.
Jo já mám ráda
číňany. Film Zrada
a pomsta jsem před
lety viděla asi 10x
jen kvůli tomu herci
co hrál hlavní roli.
No tedy i kvůli tomu
kung fu.Mě se líbí
i tradiční čínská
hudba,i jejich jazyk.
Ale prostě v tom
seriálu ten herec
vypadá dokonale,jo
a podobné vlasy
má i Zaklínač.

Ikona diskutujiciho Nirvana 2020-03-09 10:02:27
Ikona diskutujiciho
sipka

já bych brala, kdyby mi skoro bílý vlasy rostly přirozeně.. 😀 takhle si holt musim pořídit nějakou fajn paruku a doufat, že mi to kadeřnice fakt do roka dokáže dostat do toho odstínu do jakého chci, ale bude to fakt dlouhej proces a ona říkala, že to stejně nakonec nemusí jít.. a to není žádná amatérka, pražanda co se zaměřuje už roky specialně na barevný vlasy, čekala jsem, že řekne, že to není problém.. a ona na mně koukala jak kdybych po ní snad chtěla postavit Archu nebo co 😀

jinak Ice Fantasy neznám, ale vygooglila jsem si to a to je epický – tomu říkám bílá!:D osobně se nejvíc ztotožňuju s Elsou z Frozen 2. ta písnička „Into the uknown“, kterou zpívala, byla tím textem mega výstižná.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-03-09 11:11:03
Ikona diskutujiciho
sipka

Nirvano, zesvětlující barvy na vlasy néééé! Já si tím po letech zmrvila úplně hlavu a dodneška za to platím, už mi nikdy nedorostly tak kvalitní a husté, jako jsem měla před barvou. NEZESVĚTLUJ TO!! Prvních pár let to bude gut, ale pak prořídnou, budou padat a než se vzpamatuješ z barevného poblouznění, tak budeš mít na hlavě chmýří, které už se nikdy do původní kvality nevrátí. Leda by ti nechávala pokaždé min. 1 cm netknutý odrost aby ti nepoškodila cibulky, ale to bude vypadat blbě.

Ikona diskutujiciho Nirvana 2020-03-09 13:01:00
Ikona diskutujiciho
sipka

ale no ták.. tyo ty nejsi první člověk, který mi něco takového říká. timhle stylem zůstanu u tý paruky. ale už jsem nad tím taky přemýšlela, ta paruka by aspoň nikam neodrůstala a nemusela bych tam furt jezdit na dobarvování, no. já teda mám vlasy zničené už i tak, taky jsem mívala boží hustý.. proto i ta kadeřnice říkala, že by to mohl být problém a že je to na dlouho. já jsem třeba věčně nespokojená s barvou svých vlasů a pak jsem jednou viděla tvoje video, kde jsi měla uplně svojí barvu a hrozně ti to slušelo, měla jsi je krásný – nevim, jestli jsi byla na keratinu nebo si je myješ olaplexem, že jsou tak pěkný, je to jedno, prostě mě udivilo, že může někomu takhle slušet přírodní barva vlasů.. nešlo o barvu, ale o to, jak jsi je měla krásný.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-03-09 13:05:25
Ikona diskutujiciho
sipka

Jestli je to na mě, tak já mám pořád přírodní barvu. Nebarvila jsem se už přes 8 let. Ale to co mám dneska už prostě není to co to bývalo před barvou. Ty máš štěstí, tebe někdo varuje, ale mě do barvy nahuškalo okolí a nikdo mi neřekl, jaké to bude mít následky, jinak bych do toho NIKDY nešla! A pokud máš s vlasy problém už teď, tak to nedělej! Zlikviduješ si je tím úplně. Nebarvi to!

Ikona diskutujiciho Izairi 2020-03-09 13:28:12 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Nirvano, Aluška má
pravdu,nezesvětluj
protože si úplně
zničíš vlasy.Našetři
si a pořiď si
nějakou fakt kvalitní
paruku. Ma Tianyu
má přece taky
paruku :).
Jestli jsi o pár
komentářů výš
myslela,že by už
mohli dát pokoj
s Harry Potterem,tak to
tedy nevím.Četla
jsem že se mluví
o dalším filmu,
nějaké pokračování
po letech.Dokonce
by tam snad měla
být dcera Voldemorta a
pokoušet se ho
vzkřísit.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-03-09 14:36:51
Ikona diskutujiciho
sipka

Cooo 😀 No nevim teda.. poslední tři filmy stály za prd, samá tma že ani nebylo vidět co se tam děje (přitom knížky dobrý, filmy to skazily). Dojit dál tohle starý téma, nevím jestli je zrovna dobrej nápad.

Ikona diskutujiciho marmaris 2020-03-10 18:44:18 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Existují dva typy čipů. Jeden levný, zhruba od 60,00 Kč, ten cestuje pod kůží, pak je druhý od 90,00 Kč, ten necestuje. U nás většinou veterináři ten levnější ani nemají, mají zjevně rádi zvířátka. Nechal jsem načipovat pudlíka, protože jsem tedy musel a dlouho mi trvalo, než jsem se k tomu dokopal, jelikož to považuji za zhovadilost. Ale aplikace čipu byla velmi jednoduchá, pejsek to ani necítil a dodnes ani neví, že nějaký čip má. Kupodivu to dopadlo velmi dobře. Zaregistrovaný je v existující databázi veterinárních zařízení, potvrzení o tom mi poslal veterinář spolu s potvrzením o čipování, to má pejsek i v očkovacím průkazu spolu s číslem čipu. Není to tak hrozné, jak to vypadá, naštěstí. Na čtečce se číslo čipu zobrazí v případě, že by se ztratil.

Ikona diskutujiciho ginze 2020-03-12 14:37:10 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Jejda, vůbec nevím, co se tu v komentářích dělo, jak jsem pochopila, tak je to tu nějaké promazané, tak se v tom nevyznám 😀 Jen mně k tomu napadlo, že někdy žije člověk v takovém vnímání světa, že mu stejně nikdo nic nevyvrátí a nevysvětlí, a to pak nemá moc cenu. Dokud si to dotyčný člověk neuvědomí a nebude s tím chtít začít něco dělat, nestane se nic. Přeji dotyčné, at najde tu správnou cestu a vydá se po ní.

Jinak, já si myslím, že tu odpoved k té homosexualitě spousta lidí vzalo špatně, já si nemyslím, že by Aluška chtěla říct, že ti lidé jsou úchyláci, jen je to prostě odchylka od normálu, ale určitě to neznamená, že tady všichni budeme nenávidět homosexály a kamenovat je. Já to také beru jako něco, co se prostě odchyluje od normálu, ale nikoho neurážím, protože když se člověk narodí a takhle to má v hlavě, tak to neznamená, že je zlý a destruktivní a hlavně on sám s tím nic moc asi už neudělá. Ale to s tou propagací všude v médiích je to pravda a je to záměr elit, doporučuji si o tom něco načíst, celkem dobrá stránka, která se tímto zabývá je Vigilant Citizen, a ano, vím, že člověk, který to píše, je asi křestansky zaměřený, takže některé věci je potřeba brát s rezervou, ale jsou tam dost zajímavé poznatky, které člověk, který se zajímá, dokáže přebrat a poznat, co už je blbost. Docela pěkně tam vykládá i symboly ve videoklipech atd., i když některé ne přesně (což je dáno vlivem víry osoby, která ty články píše, takže neuvidí kříž jako destruktivní atd.). Popřípadě na youtube je toho spousta. Čestli jste někdo článek o tom ‚queer kid‘ (ani nevím, jak se to překládá, kdyžtak někdo napište, at se dovzdělám :D) Desmond is Amazing? Chlapec, který někdy v 9 letech měl údajně představení v gay baru, jeho matku za to na instagramu dost sprdli, ale ona si z toho asi moc nedělá. Nebo si najděte youtube kanál Queer Kid Stuff…tyhle věci mi přijdou už dost přes čáru 🙂
A to proti homosexuálům nic nemám, dokonce mám takhle jednoho kamaráda a je v pohodě, ale je rozdíl, když je někdo jiný, a když se to tlačí pod silou do médií, když víme, kým jsou média ovládána…

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-03-12 15:44:00
Ikona diskutujiciho
sipka

To víš, to tak bývá, když se někdo rozjede, vypíše se tady se vším všudy, pak se diví jaké jsou na to kritické reakce a pak po mě vyžaduje, abych jeho komenty smazala… A pak je z diskuze paskvil, který nedává smysl… ale pořád je to lepší jednorázově smazat, než když tě ten diskutující pak spamuje a zdržuje se stejnou žádostí každý den.

Na homo tady v článku žádný hejt skutečně není, akorát že správný moderní člověk (zblbnutý propagandou) má pocit, že když to vyloženě neschválíš a nepodpoříš, tak hejtuješ, nebo jsi homofob. Tak pak někteří reagují přecitlivěle, když si dovolíš napsat, že jsi normální 🙂

Ikona diskutujiciho C 2020-03-14 11:15:52 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Otázky do dotazníku:
1) Plánuješ vydat 4 knihu?
2) Jakou květinu máš nejraději a proč? Jakou preferuješ květinu u sebe v bytě nejvíc? Která z Tvých pokojovek je Tvoje nejoblibenější?
3) Je nějaká knížka, která Ti ovlivnila život nebo Tě tak oslovila, že ji znáš zpaměti či ji máš přečtenou vícekrát?
4) Když si vybíráš knížku na čtení po jakém žánru sáhneš, nejsou-li to encyklopedie nebo duchovní literatura?
5) Posloucháš nějaké podcasty?
6) Máš nějaké místo v zahraničí nebo i v České republice, které by jsi chtěla fakt vidět? Jaké?
7) Budou ještě články s Tvým andělem nebo s víly, jak tomu bylo v minulosti?

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-03-14 12:16:25
Ikona diskutujiciho
sipka

díky!

Ikona diskutujiciho Izairi 2020-03-14 20:26:27 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Otázka do dotazníku:
co si myslíš
o nízkosacharidové
stravě Low carb.

Ikona diskutujiciho Nirvana 2020-03-14 23:43:30
Ikona diskutujiciho
sipka

ahoj Izairi 🙂 tohle není na mně, ale stejně ti sem k tomu nacpu názor páč s tím mám veliké zkušenosti.

jednoduše: na low carb není nic špatného, pokud to nedržíš celoživotně. pro každého z nás totiž funguje něco jiného a každý se cítí dobře jinak. někdo jí „všechno“ a prostě tvrději cvičí, někdo se zas cítí líp když méně jí a méně cvičí(jen procházky třeba. doporučuju ujíst 8400 – 10000 kroků, to je cca 200 kcal). vždycky je to o tom najít to, co SEDÍ TOBĚ – takže zkoušet. nenech si nakecat, že je některý výživový směr špatně protože tobě zrovna může sedět, to vím prostě ze zkušenosti. není to totiž ani tak o tom, jakou dietu držíš, je to o psychice – někdo vydrží na low carb „líp“ než na normálním počítání kalorií a někomu z toho hrabe. jinak musím říct, že low carb k hubnutí vůbec nepotřebuješ, stačí počítat kcal a cvičit kardio(HIIT ideálně) nebo aspoň chodit na procházky. pokud ti ale low carb vyhovuje chuťově a pomáhá i psychicky, určitě to drž. říká se, že je to náročnější na ledviny, což je pravda, ale pokud to nedržíš celoročně, nic se nestane. každá dieta zatěžuje některé orgány méně a více. rozhodně není pravda, že v low carb můžeš totálně prasit a furt budeš hubnout – je to totiž fakt hlavně o tom kolik kalorií sníš versus kolik kalorií vydáš 🙂 nějaká ketóza je pak už jen malý pomocník, díky kterému jde tuky hubnout trochu snadněji, nicméně to jde v poho i bez něj.

já měla low carb jako psychického pomocníka, díky kterému jsem se zbavila tendence ujídat ostatním jejich jídlo – chtěla jsem si udržet ketózu. na tohle to je dobré 🙂 navíc tě to pak i motivuje pokračovat samo o sobě, že si to prostě chceš udržet… nicméně se, obzvlášť v prvních týdnech, připrav na silné chutě na sladké a sacharidy obecně. je to těžký. už bych do toho, osobně, znova nešla protože si chci jíst co chci. stačí mi počítat kalorie(www.kaloricketabulky.cz) a mám vystaráno 🙂

Ikona diskutujiciho BB 2020-03-14 20:57:13 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

1) Co si myslíš o domácím klíčení (např. mungo, čočka, ředkvička…), případně zkoušela jsi jej?
2) Plánuješ rozšiřovat akvárko?
3) Máš doma řasokoule?
4) Jaké je Tvoje nejoblíbenější roční období?

Ikona diskutujiciho Izairi 2020-03-15 09:47:23 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj Nirvano:
díky za názor a radu.Myslím,že
máš pravdu,že je
lepší jíst všechno
v rozumné míře a
cvičit nebo chodit
na procházky.
Před pár roky jsem
hubla,jedla jsem
všechno, jen pečivo
jsem vyměnila za
polystyrénové 🙂
chlebíčky.Každý den
jsem chodila na
procházky 2-3 km,a
jedla naposledy
mezi 17-18 hod.
Pěkně jsem tehdy
hubla,jenže pak
jsem se na to úplně
vykašlala,a asi je ti
jasné co se stalo.
Od té doby se k
tomu hubnutí
prostě nemůžu
dokopat.Přiznám
se,že je v tom moje
pohodlnost a taky
myšlenka že je mi
už přece přes 50sát
Že je to blbá výmluva,dobrá
na to abych si
zdůvodnila proč se
mi do toho nechce
to vím.No přichází
jaro,snad se do
toho dokopu,chtěla
bych.

Ikona diskutujiciho Izairi 2020-03-15 14:47:16 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Do dotazníku:
Když byla kamarádka malá,tak
jí prý jednou lítal
kolem kočárku
kulový blesk.Nic se
jí nestalo a v dětství
se snad ani nic
neprojevovalo,ale
v dospělosti jo.
Třeba strašne často
když sáhne na
vypínač,tak rupne
žárovka a když
kdysi zkoušela
najít s proutkem
vodu,tak našla
kabely el. vedení.
Myslíš,že to mohl
nějak ovlivnit ten
kulový blesk?
(pokud to tedy byl
kulový blesk)

Ikona diskutujiciho Lidara 2020-03-15 15:54:08 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj Alue,
Někde jsem slyšela o takové pověře, že když spíš a máš na sobě peřinu knoflíkovou stranou u noh, tak se ti zdají pěkné sny a když knoflíkovou stranou u hlavy, zdají se noční můry. Mně to teda nefunguje, ale jeden kluk popisoval, že jemu ano. Zajímalo by mě, co si o tom myslíš ty a kde to mohlo vzniknout?

Ikona diskutujiciho niky 2020-03-17 11:15:07
Ikona diskutujiciho
sipka

Týjo, tak to mě překvapuje, že se to i někde tvrdí, jako pověra, protože doteď jsem o tom neslyšela, ale když jsem byla malá vždycky jsem spávala s knoflíkama u nohou, protože mi to tak mamka dávala, protože je to tak prý lepší, že ti ty knoflíky nijak nezavazí a tak až jednou jsem si povlečení měnila sama a dala jsem si knoflíky k hlavě a neřešila to. No a hned první noc se mi zdál velmi děsivý až reálný sen, druhou noc taky. Spojila jsem si to s těma knoflíkama a hned je otočila k nohám a pak už se mi noční můry nezdály. Jako malé mi to hned intuitivně došlo, že je to těmi knoflíky a vždycky už jsem je měla pouze u nohou.

Pak ještě jednou na lyžáku, nebo na školním výletě jsem spala jednu noc s knoflíky u hlavy, protože jsme nějak v rychlosti povlíkli postele a razili někam na tůru a večer už jsem si na to unavená nevzpomněla a zase děsivé sny, takže na mě toto platí určitě.

Je zajímavý, že manžel mojí mamky s knoflíkama u hlavy spal pořád a prý mu to tak vyhovovalo, je to velice destruktivní a zlý člověk, který se akorát snaží škodit ostatním, takže se tomu nedivím. Většina lidí teda tuhle věc asi nezná a prostě spí s knoflíky u nohou, protože u hlavy jim zavazí.

Já už delší dobu stejně spím pod dekou, takže tohle neřeším. Doporučuju spát pod dekou, protože tu jednou za čas vyperete celou a nemusíte nic sundávat a zase nandávat zpátky.

Ikona diskutujiciho Mariam 2020-03-17 09:28:22 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Co si myslíš o laserovém odstraňování chlupů? Nemyslím celé tělo ale jen vybrané části.
Slyšela jsi o Vendule Kociánové? Pokud ano, co si myslíš o jejich postupech léčby traumat?
Máš zkušenosti s archetypy ve snech? Který archetyp je podle tebe nejdůležitější?

Ikona diskutujiciho Emily 2020-03-18 20:54:25 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Otázky do dotazníčků:
1 – Plánuješ v blízké době nahrát zase nějaký AluTalk? (Jsou super, mohla by sis založit i vlastní podcast ;))
2 – Napíšeš i další články o symbolice prosím? (pro pokročilejší) Třeba i s nějakými příklady ze života.
3 – Jakou používáš strategii na plánování a rozvržení času? Když pracuješ z domu, jak odděluješ práci na svých stránkách, poradně apod. od volného času a relaxace?
4 – Kdyby se zase vše uklidnilo, jela by si k moři? Třeba i k Severnímu? Nebo už po všech těch radiacích a plastech na moře nedáš?
5 – Je nějaká kniha, co tě hodně ovlivnila? Ba dokonce ti změnila život? Popřípadě můžeš doporučit nějaké knihy třeba i od TM?

BTW neříkali na výkladu z palmových listů, že by měl být teďka klid a žádná hrůzná katastrofa nás zatím nečeká? I když budoucnost se mění, mno…

Ikona diskutujiciho Peace 2020-03-19 11:09:13 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Dotaz do dotazníku:
Command pb stardust by mělo harmonizovat buňky. Vyslovuje se to ale anglicky a psala jsi, že angličtina je nejvíce destruktivní jazyk, naopak němčina a slovanské jazyky nejvíce konstruktivní. Dá se udělat nějaký překlad aby se zachovala funkčnost? Myslím, že v konstruktivním jazyce by to mělo daleko větší sílu.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-03-19 13:33:44
Ikona diskutujiciho
sipka

klidně si to přelož, je to na tobě

Ikona diskutujiciho Luk 2020-03-20 23:47:35 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

K otázce číslo 4. Co nechápeš na Nirvanině zpovědi? Klíčová je k tomu empatie a ty se od toho pouze distancuješ, přičemž pochopení by si u jiné podobné otázce zasloužilo. To že ti někdo vtírá Alue, že jsi divná za něco, co ti je přirozené, to tě dráždí a na tom tvůj text staví. Ona by to nenapsala, kdyby jí to netrápiilo, že se s ní zacházejí, jako kdyby byla divná. A nyní ty sama chápeš, jak je to nepříjemné, ale schováváš se za většinu, heterosexuály.
Já to pak pěkně rozvedu a budu rád, když si to přečteš a odpovíš na to, protože je hodně toho co ti uniká. Možná by nebylo od věci to brát kvalitně a prakticky a jednoduše, protože Nirvana je taky člověk, složená z citů, emocí, potřeb, na to není co k nepochopení, to ti uniklo, protože tato malá odlišnost, není zásadní mezi nami. Jsme stejně více podobní než rozdílní, má to vrozené. Pak to rozvedu 🙂 😉 ….. Zlo které hledáš ktví stejně někde jinde, než jsi v textu uvedla.

Ikona diskutujiciho kfjetina 2020-03-22 18:00:01 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Do dotazníku: Zajímalo by mě, jaký význam má čtyřlístek. Vždycky jsem ho brala jako symbol štěstí, nedávno mi došlo, že svým vzhledem nápadně připomíná kříž. Tak jak to teda je?

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-03-22 22:01:41
Ikona diskutujiciho
sipka

čtyřlístek byl měl vskutku symbolizovat štěstí

Napsat komentář: Izairi Zrušit odpověď na komentář

Ikona moderatora

Moderovaná diskuze: Příspěvky se zveřejňují s časovou prodlevou. Pro účast v diskuzi je třeba, aby byl váš komentář v souladu s obecnými pravidly slušného chování a podmínkami používání stránek