258. Dotazník: Budou ještě vycházet rozhovory s bytostmi?

4.4.2020 v Čtenáři 48

1. Když si vybíráš knížku na čtení po jakém žánru sáhneš, nejsou-li to encyklopedie nebo duchovní literatura?
Já většinou poté co denně udělám 1-2 články, napíšu bambilion mailů a počtu si na netu co je nového nebo co by se kde dalo přeložit, už nemám buňky na další čtení. Ale co jsem za posledních pár let kupovala a četla knížky, tak to byla populárně naučná literatura, zdraví, psychologie, vývoj a výchova dětí. Prostě věci, ze kterých se něco naučím a pak to můžu použít. Duchovní knihy si běžně nekupuju, to spíš něco starého vyhrabu z krabice, nebo to musí být nějaká hodně zásadní výjimečná věc, kterou mi někdo doporučí, povypráví a musí mě to chytnout. Musí to být něco nového, co neznám, co mě zajímá, co vypadá užitečně. Což je poněkud těžké splnit, když v tom každej den ležím a pořád o tom píšu.



Nejvíc knížek co jsem za loňský rok ,,přečetla“ jsou audioknihy co se dají zadarmo najít třeba na youtube, povětšinou jsou tam tituly z povinné četby, ale třeba Čapkovy knihy jsou zajímavé moc. Výhoda audioknih je v tom, že i člověk co je zmožený psaním, si může ,,číst“ a přitom jeho oči můžou odpočívat a může u toho naráz dělat i něco jiného a být produktivní. Protože po sezení u kompu se ještě válet v posteli s knížkou – to bych byla za chvilku jak Jabba Hutt.

2. Posloucháš nějaké podcasty?
Poslouchám náhodně co mi nabídne youtube, pokud mě zajímá téma.

3. Máš nějaké místo v zahraničí nebo i v České republice, které by jsi chtěla fakt vidět? Jaké?
Chtěla bych odjet na nějaký ostrov u moře kde je celý rok teplo a už tam zůstat. Jinak nápadů na cestování by byla hromada. Prakticky by to byly všechny zajímavé přírodní památky po celém světě. Ale muselo by to být cestování bez toho, že bych musela přijít do kontaktu s velkým množstvím lidí, spát po hotelech a nechat se ozařovat wifinama. A to je nemožné. Tak jsem doma a chodím k řece.

4. Budou ještě články s Tvým andělem nebo s vílami, jak tomu bylo v minulosti?
Kdysi dávno, když můj web teprve začínal a bylo na něm jenom nějakých 400 lidí za den, jsem si mohla dovolit psát osobní věci, protože to stejně četlo pár lidí. Byla jsem jeden človíček s jedním malým webíkem kterého nikdo neznal.  Byla jsem taky malá, důvěřivá a naivní. Neuvědomovala jsem si, co za lidi ty věci čte a čeho jsou schopní.
Když se ze stovek staly tisíce, okolnosti se změnily. Svůj přístup k soukromí na internetu jsem přehodnotila hned z několika důvodů. Zaprvé jsem zjistila, kolik je za obrazovkou počítače schovaných nebezpečných a zlých lidí, kteří se neštítí ničeho a pro takové lidi je v podstatě jakýkoliv zápis ze soukromého života jako střelivo, nebo nápověda jak mi škodit, nebo mě šikanovat.
Člověku taky nedojde kolik toho na web napsal, dokud se nepotká s někým koho rok neviděl a cokoliv mu chce říct z toho co je nového, dotyčný na vše odpoví ,,já vím, četl jsem to na webu“, načež dojdou témata k rozhovoru. A to fakt není dobré.
Můj osobní život a tedy i mé rozhovory s bytostmi jsou hodně subjektivní, citlivé, většinou se bavíme o něčem co řeším, patří to jenom mně a na základě svých zkušeností s lidmi jsem pochopila, že je nebezpečné se o to dělit s tisíci lidmi na netu, které neznám. Z toho důvodu jsem začala psát na web pouze zážitky, které jsou čtenářsky zajímavé, záživné, kde se něco děje, nebo z čeho se dá vytáhnout poučení, zjištění, prakticky použitelný závěr… Ale už nedávám soukromé rozhovory s bytostmi. Pokud se od zážitku nedá vypreparovat pryč moje soukromí, tak ho na web nedám vůbec.
Normální čtenář s tím stejně nijak nenaloží, ale ten kdo po mně jde, to použije jako střelivo. Naposledy jsem si ,,dovolila“ napsat zkráceně do svého setkání s Laurejem pár vět co mi řekl, protože se mi zdálo, že by ten zážitek a ten článek bez dané věty nějak postrádal návaznost, že by to působilo usekle. A dočetla jsem se v diskuzi narážky na sex. Což bylo zaprvé úplně mimo a jenom to ukazovalo jak jsou někteří lidé nechutní, když ze zážitku z astrálního cestování (kde žádný sex nebyl) si tam umí domyslet sex a zadruhé není vůbec příjemné, když se s něčím osobním podělíte a lidi se vám v tom začnou rýpat, ňahňat, psát nesmysly, kritizovat to a hledat skryté významy, které tam ani nejsou. Je to pocit, jakoby vám na ten hezkej čistej zážitek někdo plivnul škaredej zelenej heml.
A pak mi také vadí lidé, co mají dojem, že když četli pár článků kde je něco o mém soukromém životě, tak mě zaprvé strašně dobře znají a mají právo mě kritizovat, soudit, nebo dokonce o mně psát články a dušovat se jak mě ZNAJÍ, nebo takoví, kteří věci co se dočetli zneužívají k tomu, aby se mnou manipulovali, aby mi podsouvali hlouposti, nebo se mě tím snaží zastrašovat a ovládat. Nejeden psychopat po letech denního čtení všeho co jsem o sobě na net napsala, byl schopen složit si docela dost podrobnou mapu, pak mě stalkovat, nebo jiným způsobem obtěžovat a šikanovat. Po pár letech mě to přestalo bavit a došlo mi, že si to vlastně dělám sama. Je to jakobych chodila a sama nabíjela těm lidem brokovnice, aby měli čím po mě střílet. Za blbost se platí.
Ačkoliv to není nic příjemného, člověk nakonec musí pochopit, že publikum není takové jaké si ho přeje mít a jaké ho chce vidět skrz svoje naivní růžové brejličky. Publikum je takové jaké je, je nutné si dávat na lidi pozor a soukromí na internet opravdu nepatří.
I to minimum očištěné od osobního života, kde se něco čtenářsky zajímavého děje, stačí mnoha lidem jako důvod k závisti, pomluvám a nenávisti, ALE už to není tak strašně zákeřné, jak to bývalo v době, kdy jsem neopatrně napsala na web všechno, co mi připadalo zajímavé a nedocházelo mi, jak nebezpeční lidé to čtou. Proto podobných článků ubylo. Je to výsledek mých zkušeností s lidma.
Nebo proč jsem před osmi lety zlomila hůl nad setkáváním a přestala jsem se zcela stýkat zejména s chlapy z internetu? Když jsem viděla co to je za individua, kolik toho o mně ví jenom čtením webu, jak jsou schopní toho zneužívat a jak jsem jim důvěřivě naběhla do pasti, přitom za normálních okolností bych jim nakašlala na první ,,ahoj“… Mnohokrát jsem si nadávala a styděla se za svou naivitu. Tohle všechno mě donutilo svůj pohled na svět přehodnotit a začít se chovat na internetu zodpovědně.
Když něco vhodného bude, moc ráda to na web napíšu. Ale už ne za cenu prozrazování svého soukromí – a to se od mnoha zážitků odříznout úplně nedá, takže jsou pak nepoužitelné.
Málokdo si uvědomuje, jak moc je soukromí cenné, křehké a jak je člověk zranitelný, když ho jenom tak neuváženě hodí do placu, aby se pak na něho mohly seběhnout všechny hyeny z okolí. A velice tento přístup doporučuji všem, kteří ho ještě nepraktikují – nedávejte na net svůj soukromý život, je jenom otázka času než toho někdo zneužije.

5. Na popud stranek jsem si nasla stribrne pravotocive slunicko na krk, lichy pocet paprsku. Nevim ale, jak pravotocivy symbol nosit. Tak, aby ho na me ostatni videli z jejich pohledu levotocive (neni to pro ostatni spatne?) a pro me, kdybych si ho z hrudi podzvedla pred oci, by byl pravotocivy? A nebo naopak? Aby pro lidi co me vidi, nebo napr. na fotkach, byl vzdy pravotocivy?
Uz jsem cetla Aluscinu odpoved, ze musi byt pravotocivy z pohledu mozku, ale porad to nechapu. 😀 (asi prvni moznost?) Diky.
To je otázka, která se pořád hodně opakuje  a není se čemu divit. V podstatě to co je tu shrnuté je všechno pravda, ale ještě je v tom další chyták. Když maluješ nebo tvoříš pravotočivý tvar, musíš dodržet při jeho vytváření pravotočivý postup. Pravotočivá spirála, zakreslená levotočivým pohybem ruky (zevnitř ven)
už není pravotočivá a ví to jenom autor co ji kreslil, ostatní lidé to pohledem nepoznají, protože vypadá pravotočivě. I proto se spirálám zásadně vyhýbám, pokud jsem je nekreslila já. Protože většina lidí je tvoří zevnitř ven.
U sluníčka, které bylo vytvořené (asi) strojovou výrobou, je to ještě zapeklitější. Nevíme, jakým způsobem postupoval umělec, který vytvářel šablonu pro vytváření výrobku. Pak nevíme, jakým způsobem postupoval stroj. Vyřezával to laser, nebo to je odlité, nebo vyražené?
Hádanka se dá vyřešit, když má sluníčko obličej. Potom si můžeme říct, že je jasné která jeho strana je přední a která je zadní a nosíme ho tou přední stranou ven, pokud vzhledem k obličeji máme pravotočivé paprsky. Ale pořád nevíme, jestli někdo to sluníčko při výrobě nedělal do levotočiva.
Protože spin výrobku dává šišinka tvůrce, tedy člověk. Stroj? – Stroj nemá šišinku, proto by levotočivost a pravotočivost tvaru byla buď odvozená od původního zadání umělce a jeho šablony, nebo  čistě podle daného tvaru, pokud je jasné, která jeho strana je přední a která je zadní.
Pokud tedy sluníčko nemá žádnou přední ani zadní stranu a nedá se jednoznačně určit jak na tom je, není rada jakou stranou se má nosit. Spíš nenosit. Vhodnější je kupovat si sluníčka bez spinu, bez točivých paprsků které jsou rovně. Tam totiž tahle složitá a neřešitelná úvaha úplně odpadá.

Napadá-li Vás nová otázka do příštích dotazníků, položte ji směle do diskuze….. Děkuji!
Dotazníky nejsou určeny k recenzím na zboží, posuzování osob, webů a hudebních skupin. Nenahrazují poradnu, s osobními problémy se prosím obracejte na e-mail.

© Alue K. Loskotová, www.aluska.org 2020

 



Komentáře

Ikona diskutujiciho pavel-)) 2020-04-04 13:26:13 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

když odhalí někdo velkou část soukromí pak to zneužije lidi se pak smějou ale je to jen dočasný 3-4 dny se budou smát pak zaměří pozornost k nečemu nebo k nikomu jinému a tebe nechají na pokoji furt se dějí nové a nové věci a to kvůli čemu se smáli se stratí v záplavě jiných věcí člověk se pak stává neviditelným

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-04-04 14:00:32
Ikona diskutujiciho
sipka

Jo, takhle uvažuje normální člověk. Ale ne psychopat, sociopat a pacient z léčebny, těm nestačí ani 10 let aby ti dali pokoj, budou tebou posedlí klidně celý život dokud neumřou.

Ikona diskutujiciho Vodnářka 2020-04-04 15:10:35 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj Aluško, chtěla jsem se zeptat, jak se daří tvým vláskům, dlouhou dobu jsi o nich nic nenapsala/nedala žádné foto do zápisníčku, jak pokračuje odrůstání. 🙂
Taky mám dotaz, jestli teď, když je karanténa, budeš třeba točit (nebo předtáčet do zásoby) více videí na YT? 🙂

Ikona diskutujiciho Marcel 2020-04-04 15:50:05 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Otázka do dotazníku: zaregistrovala si niekoho pred „koronakrízou“ z veštcov, jasnovidcov a ďalších, ktorí sa pohybujú v tomto prostredí o predpovedi, že „koronakríza“ príde v predstihu? Pýtam sa preto, lebo to by mohol byť akýsi indikátor pri veštcoch a jasnovidcoch, či sú naozaj tým, za čo sa vydávajú.

Ikona diskutujiciho ginze 2020-04-04 16:20:58 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Když zmiňuješ ty knihy, nečetla jsi knihu Těhotná panna od Marion Woodman? Já jsem na tu knihu pořád někde narážela, i mě zaujala, tak jsem si jí pořídila a myslím, že je dost zajímavá. Je to hlavně kniha pro ženy, hodně se tam zabývá vlivy v dětství a jak pak tyto vlivy působí v dospělém životě ženy. Často jsou tam zmiňovány i snové motivy, které se objevují v takové a takové fázi, ve které se žena právě nachází. V něčem mi kniha přijde podobná knize Rudý měsíc, protože je o ženství a o tom, jak ho přijmout atd.

„Žena, která se promění ve věčnou pannu dělá to, co dělá, ne proto, aby se někomu zalíbila nebo proto, aby ji někdo chválil, ani proto, aby nad někým získala moc, nýbrž pouze proto, že to, co dělá, je pravdivé. Taková žena je neustále otevřená novým možnostem a novému životu.Kniha Marion Woodmanové je skutečnou oslavou ženství.“

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-04-04 17:39:41
Ikona diskutujiciho
sipka

Tu knihu neznám… ale její název je fakt divnej.. jak to je myšleno? těhotná panna? :O

Ikona diskutujiciho ginze 2020-04-04 20:07:31
Ikona diskutujiciho
sipka

To je myšleno spíše symbolicky, podle archetypů, že máš pannu, která je plodná a může to být symbolicky fáze života, která přináší spoustu nového, nové nápady a těhotná žnea je spíše archetyp toho, kdy už ty nové nápady tvoříš a přenášíš to do hmotného světa, kdy pak symbolicky přichází porod, to je dokončení. Ta kniha vlastně učí ženy tvořivosti a otevřenosti novým možnostem a nápadům. Ale jako jo, je to zvláštní název 😀

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-04-04 20:23:50
Ikona diskutujiciho
sipka

Tak to potom jo 😀 ve mně to na první pohled vyvolalo myšlenku na pannu marii oplodněnou duchem svatým 😀 – že by něco náboženského? 😀

Ikona diskutujiciho ginze 2020-04-04 21:44:48
Ikona diskutujiciho
sipka

Jo takhle 😀 Ta kniha náboženská není, dokonce autorka píše něco ve smyslu, že lidé se často hledají za omezujícími zdmi kostelů a že to nepomůže atd. A celkově si myslím, že témata v této knize by byla pro klasické náboženství spíš pobuřující 😀 Rozebírá se tam i přijetí ženské sexuality a je tam i něco o tom, proč některé ženy vyhledávají lesbické vztahy z hlediska psychologie. Je to dost zajímavé čtení no 😀

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-04-04 22:20:17
Ikona diskutujiciho
sipka

S náboženstvím to máš snadné. Jsou dva typy lidí. Jedni jsou samostatní a druzí ne. Ti samostatní si sami stačí i rozhodují a ti nesamostatní potřebují pořád nějakou autoritu co nad nima bude a bude jim říkat co mají dělat a bude přebírat jejich zodpovědnost – a těm vyhovuje kostel, protože se tam uklidní falešným pocitem opory a bezpečí. – Takže jo, omezující zdi kostela, pro omezeně myslící lidi, kteří ale to omezení vyžadují, protože se v něm cítí dobře. A o tom to celé je. O potřebě být závislý na někom/něčem. Už nemusíš myslet ani si to skládat, už to za tebe někdo vymyslel. A dokonce bude nadšený když ho budeš poslouchat a budeš na něho hledět jako na svatý obrázek. Protože tím spasil tvou hříšnou duši. 🙂

Ikona diskutujiciho Nirvana 2020-04-04 23:12:50
Ikona diskutujiciho
sipka

Alue, ty jsi hrozně nekorektní. přijde beztak do pekla, jako.

( ne ale fakt… začínám přemýšlet, že příště, až po mně zas bude chtít škola nějakou úvahu na známky ohledně náboženství, napíšu ultra nekorektní slohovku na tohle téma a počkám na reakci 😀 )

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-04-05 08:24:02
Ikona diskutujiciho
sipka

Tak víš co, já jsem tam do 12ti let chodila. Vystřídala jsem dokonce různé kostely a různá uskupení. Takže jsem se s tím seznámila víc zeširoka. Tohle je zkrátka moje osobní zkušenost. A když vidím všelijaké duchovní skupiny a duchovní centra, tak to je prakticky to samé. Prostě nestačí ti kostel, šup, tady máš guru járu.

Ikona diskutujiciho ginze 2020-04-05 19:12:28
Ikona diskutujiciho
sipka

Tak podle křestanů tady půjdeme do pekla asi všichni, co sem chodíme, včetně Alue 😀 😀 😀 Ne, já včera četla diskuzi na jedné stránce, která se zabývá symbolikou a nějací křestani se tam bavili o obrazu Matky Země (znáte to, žena, která má symbolizovat plodnou Matku Zemi) a úplně si tam notovali, že uctívat Matku Zemi je nesmysl, že to mají lidé od dábla, a že dábel se pomocí takových věcí snaží zničti křesťanství, a že je nevyživuje nějaká země, ale Bůh 😀 Protože když v křestanství na něco nemáš pořádnou odpověd, tak je to od ďábla.

Mě v životě naštěstí všechna náboženství minula a ani nemám potřebu hledat si nějakého guru, nebo spíš se mi nelíbí v každém organizovaném náboženství se prostě určí pravidla, co se může, co se musí, co se stane, když to neudělám atd…já se celý život řídím tím, že člověk se má chovat slušně a uctivě k lidem, zvířatům a přírodě, a vím, že když budu konat zlo, zlo se mi vrátí. Nic víc nepotřebuji. Nejhorší na náboženstvích je, že člověk se tam obecně bere jako podřadný nějakému bohu, a ten bůh tě může trestat v podstatě za cokoliv…nemůžou přece lidem říct, že největšími bohy jsou oni sami, to by taky o tom mohli začít přemýšlet a začít se chovat podle své svobodné vůle, že jo.

Nirvano, já jsem na VŠ napsala asi dost kontroverzní esej o Amerických indiánech 🙂 Nesetkala se moc s pochopením, ale mně to třeba pomohlo, protože jsem měla pocit, že jsem konečně v tom systému, kde se jen papouškuje, řekla svůj názor na věc, ačkoliv se absolutně neshodoval s tím jejich. Já jsem si tu VŠ chtěla zkusit, ale moje iluze skončily tím, kdy jsem zjistila, že jejich názory jsou v úplném rozporu s těmi mými. A já jsem byla vždy spíš člověk, který se bál ozvat, takže v tom byla pro mě ta esej velmi důležitý krok 🙂

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-04-05 19:35:17
Ikona diskutujiciho
sipka

Před tvorbou která vybočuje a je nadprůměrně oduševnělá ve školním prostředí spíše varuji. Dočkáte se tupých výrazů publika, kdy skoro nikdo nepochopí o čem byla řeč a nějaké stupidní prupovidky od učitelky, co vám řekne, že tomu nemůžete rozumět ani vy. 🙂

Ikona diskutujiciho ginze 2020-04-05 20:28:20
Ikona diskutujiciho
sipka

To je pravda. Ta esej co jsme psali naštěstí četl jen učitel…vždycky mi z esejí dával A+ a tentokrát se k té eseji ani nevyjádřil, nic. Ale prostě jsem z toho měla dobrý pocit no, že jsem konečně napsala práci podle sebe a ne podle toho, co nám neustále cpali do hlav.
Ono záleží na vyučujícím…některý si vás pěkně vychutná, některý neřekne nic, ale už si dotyčného pěkně zapamatuje a může zapomenout, že u zkoušení přivře oči.
U nás na VŠ jsme měli povinné i nějaké ekonomické hodiny a jedna spolužačka si dovolila říct, že je proti imigrantům, učitel spustil jakési litanie řečí, kterými jí v podstatě řekl, že je úplně blbá a ostatní se jí smáli. Pak šla po chodbě a lidé z našeho ročníku si šeptali „Hele, to je ta blbá, co tvrdí, že nás uprchlíci ohrožují ha ha ha“. Ono i mezi vysokoškoláky jsou rozumní lidé, ale spíš raději mlčí a splývají s davem, protože poslouchat blbé narážky ostatních nechce nikdo.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-04-05 20:35:13
Ikona diskutujiciho
sipka

Podle mě je vítání uprchlíků a jejich dovážení vlastizrada. Stačí se podívat, jak teď vypadá Paříž a všem chytráčkům sklapne. Proti tomu neexistují argumenty.

Ikona diskutujiciho Nirvana 2020-04-05 22:08:52
Ikona diskutujiciho
sipka

„Před tvorbou která vybočuje a je nadprůměrně oduševnělá ve školním prostředí spíše varuji. Dočkáte se tupých výrazů publika, kdy skoro nikdo nepochopí o čem byla řeč a nějaké stupidní prupovidky od učitelky, co vám řekne, že tomu nemůžete rozumět ani vy. 🙂“
– no tak to je přesný !! 😀

Ikona diskutujiciho Emily 2020-04-04 17:17:22 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Můžeš odjet na Azory, sice tam není po celý rok bůh ví jak teplo, ale je to super izolované. 🙂 Nebo Madeiraaa. 😀 Jaký ostrov by jsi brala? 😀 Ve spojitosti s cestováním taky často řeším právě wifi nebo tisíce lidí na letišti apod. Proto jsem se začala přeorientovávat na vlaky (popřípadě auto), krosnu a spaní nadivoko daleko od civilizace. A sice člověk potom nadává na každý zbytečný gram na zádech, ale stojí to za to. Nechápu, jak jsem kdysi mohla navštívit třeba takový Vatikán. Fujky, a to nejde jen o rezonanci toho místa, ale jak člověka už před vchodem pohltí ty šílené davy a ani kdyby chtěl, tak se ničím nepokochá (i když teď už vím, že tam vlastně není čím se kochat XD).

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-04-04 17:42:02
Ikona diskutujiciho
sipka

Mno, tak to já si dovolit nemůžu.. mám zvířata a podnikání, obojí vyžaduje denní péči. Ale hlavní problém je ta moje citlivost. Některé velké dary jsou zároveň i prokletí. S tím už se nedá cestovat.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-04-04 17:37:08 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ježovko?? https://9gag.com/gag/aGgXxG0 😀

Ikona diskutujiciho Nirvana 2020-04-04 20:04:12
Ikona diskutujiciho
sipka

😂 tak to jo 😀

mě zas děsně baví tohle, furt dokola: https://9gag.com/gag/ap5Zpq9 ale to je známý 😀 nebo https://9gag.com/gag/aY70MN7 – taky dokonalý 0.0 a tohle by vystihovalo náš aktuální život https://9gag.com/gag/aGgm2P5 😀

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-04-04 20:22:39
Ikona diskutujiciho
sipka

obluda pod postelí je top 😀

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-04-04 20:25:47
Ikona diskutujiciho
sipka

😀 https://9gag.com/gag/a85ZpRO

Ikona diskutujiciho Nirvana 2020-04-04 23:08:20
Ikona diskutujiciho
sipka

:D:D:D:D! a když už jsme byly u těch silnic, zkus tohle: http://gifgifmagazine.com/wp-content/uploads/2020/03/ludi-autobus-okretanje.gif

to je nejvíc 😀 jsem u toho umírala nervozitou.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-04-05 08:21:34
Ikona diskutujiciho
sipka

tyjo to úplně vypadá jak z nějaké hry, jakoby to ani nebyl reál 🙂

Ikona diskutujiciho Nirvana 2020-04-05 06:23:21
Ikona diskutujiciho
sipka

joo ten mě dostal :D:D a když už jsme mluvili o tom náboženství… https://i.ibb.co/wSMkZHp/hippo.jpg

😀

Ikona diskutujiciho Andy 2020-04-04 17:53:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

co si to vy dvě pořád posíláte za kraviny … 😀 😮 … já na to dycky ze zvědavosti kliknu, .. no fuj
třeba ten týpek co zvracel … to bude asi tou karantenou

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-04-04 17:58:10
Ikona diskutujiciho
sipka

Tak si pusť tohle 😀 https://9gag.com/gag/aroYpgK a nech nám kraviny.

Ikona diskutujiciho Nirvana 2020-04-04 19:53:16
Ikona diskutujiciho
sipka

no dík.. teď chci lištičku!:D to bylo dokonalý.

jinak, Andy, smích je esencí života.. když se uvolníš, zjistíš, že je super smát se kde čemu 😀 tuplem v karanténě

Ikona diskutujiciho :-) 2020-04-04 23:52:47 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

S tema knizkama to mam tak nejak obdobne, uz jsem vseho tak nejak hrozne prehlcena, uz ani nesleduju youtubery, neposloucham videa, proste me to nezajima, to by fakt muselo bejt neco hodne objevnyho…Jinak s tim soukromim, prave to mi na tvych strankach strasne chybi, schazi, prijdou mi totiz cim dal tim vic neosobni, cloveka proste vzdycky zaujme a vzdy si z toho vezme neco vic, z clanku ktery je z vlastniho zivota, z vlastnich zkusenosti a zazitku…prijde mi to prave naopak hrozna skoda, protoze je to neco co ty fakt umis a delas to dobre, ale rozumim tomu jak to myslis, a v pripadech velmi osobnich samozrejme tez souhlasim a nemyslim si, ze by na net zase patrilo uplne vsechno.

Ikona diskutujiciho Simona 2020-04-05 11:26:14 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Alue, mě by zajímalo, jak se teď zase s nějakým odstupem času díváš na výklad palmových listů, na kterém jsi kdysi byla a psala jsi o tom. Plní se ti výklad i v řečeném časovém období?
A ještě bych ráda věděla, jestli pořád spolupracuješ s Tadescem? Protože já už jsem na ty stránky skoro úplně zanevřela, vzhledem k tomu, jak Marný neustále s něčím straší a spíš to působí, jako kdyby chtěl, aby se některé ty šílenosti, o kterých pořád informuje, fakt staly. Díky, hezký den :)))

Ikona diskutujiciho Izairi 2020-04-05 14:39:24
Ikona diskutujiciho
sipka

Že tomáš lidi straší?????
Promiň,ale ty jsi sem přiletěla z jiné
galaxie? Na tadesco
jsou krásná konstruktivní data,
plná naděje na lepší svět. Jediní koho tm straší jsou
destruktivní lidé,a ti
kteří by chtěli aby vše zůstalo při starém.Zeptat se Alušky jestli pořád
spolupracuje s tadescem (a tadesco s ní) je asi tak stejné jako se
zeptat:“Alu a máš ještě morčata a akvárko?“

Ikona diskutujiciho Izairi 2020-04-05 21:43:14 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

ginze:
ta diskuze to určitě
byli katolíci.Ti melou co řekne papež a biskupové i kdyby to byla úplně totální kravina.Já byla pár let protestant a znala jsem milujícího Boha,a pak jsem šla do ŘKC a začala
jsem se Boha bát.
Milující Bůh Otec i Ježíš se změnil v hnusného trestajícího despotu.Trvalo bohužel dlouho než
jsem si uvědomila že ten koho ŘKC
uctívá nemá s Otcem a Ježíšem vůbec nic společného.Tak jsem od nich konečně odešla,a lehké to nebylo,tahle církev je jako pavouk co
má pavučinu po celém světě,a běda když se chytíš.A to já měla ještě štěstí že jsem nejdřív byla
protestant,že jsem
měla porovnání,ale
chudáci ti co poznali jen ŘKC,ti mají většinou úplně
vymyté mozky.
Neumím si představit co se stane až vyjde najevo co je ja jejich
milovaná církev v čele s uctívaným papežem a biskupy zač.Někteří to snad pochopí,ale těch asi moc nebude.A katolíků je přes miliardu,dokážeš si představit tolik fanatiků s vymytými mozky?
Ti nás ještě všechny proklejí.
Já se k Ježíši po dvou letech vrátila,jsem křesťanka co
miluje tyhle stránky
i tadesco a těší se až se potkáme ve zlatém věku.Ale já
byla vždycky trošku
jiná :).A nesnáším
ŘKC,ve které jsou bohužel lidé které mám ráda :(.No snad procitnou.

Ikona diskutujiciho ginze 2020-04-06 10:51:05
Ikona diskutujiciho
sipka

Aha, děkuji za objasnění, já se v těch směrech moc nevyznám, ale z více zdrojů jsem pochopila, že katolíci mají ta svoje pravidla nejpřísnější…vím, že jsem četla článek ohledně snatků a přišlo mi to fakt extrémní.

A to jsi odtamtud odešla jen tak? Někde jsem četla, že ten odchod je dost těžký a ti lidé z církve tě můžou zavrhnout atd.

Já mám známého z internetu, co se k tomu hlásí, stejně jako celá jeho rodina (Slovensko…tam je to mnohem častější než tady), ale o náboženství se nebavíme, což oceňuju, protože vím, že jsou i tací, kteří to cpou do každého tématu. Mně přijde normální, ale přes internet nevidíš, jak to tam mají. Pro mě třeba není problém, že se někdo hlásí k tomu a tomu, ale spíše mám problém s lidmi, kteří hned ve všem vidí ďábla a jakmile si člověk dovolí nesouhlasit s něčím, tak je hned veden ďáblem atd. To je jako kdyby čtenáři těchto stránek pořádali hromadný hon na lidi, kteří konají něco, co je v rozporu s vesmírnými zákony a pořád jim říkali, jak špatně dopadnou 😀

Ikona diskutujiciho kiana 2020-04-06 01:28:18 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Já jsem ti tam psala, že si myslím, že sexuální přitažlivost je druh lásky (to si myslím pořád) – ale nemyslela jsem si ani v té době ani teď, že by sis něco sexuálně začínala se svým andělem.. (to by mě ani nenapadlo)

Reagovala jsem hlavně na Nirvanu, která psala, že sexuální přitažlivost není druh lásky, protože s tím nesouhlasím.

Ale je pravda, že mi někdo, kdo četl tvoje stránky (kdysi psal do diskusí, ale pak přestal a pak přestal tyto stránky číst) říkal, že si myslí toto.. (to bylo ještě docela dávno předtím, než tamten článek vyšel) Já jeho názoru nevěřila, když jsem potom četla tu větu, tak jsem si nachvíli řekla wtf takhle to snad myšlené nebylo, že by ten člověk měl pravdu (jeho názoru jsem totiž ani trochu nevěřila, i když mě o tom kdysi přesvědčoval). Jinak by mě totiž tímto směrem ani nenapadlo uvažovat, kdyby mi zrovna tohle někdo kdysi nevnucoval že to prostě ví a že je to pravda (i kdyby to byla pravda nebo ne, tak mě to bylo stejně jedno, co je mi do něčího soukromí). No a proč to ten člověk řešil – on astrálně cestoval a prý tě navštěvoval ve snech (kluk), kde se tě snažil sbalit, ale ty jsi ho asi nakonec odmítla, asi kvůli andělovi? (spíš bych to viděla tak, že tě ten anděl chránil a kluk si z toho něco vyvodil aby si nějak odůvodnil to odmítnutí, nebo si to celé vymyslel/vysnil, nevím) Už nevím přesně, co mi ten člověk říkal, protože mě to tenkrát po pár prvních vyprávěních nějak moc nezajímalo, takže jsem ho moc neposlouchala. Jenom jsem si pak říkala „Alue má štěstí, že je chráněná před takovými individui a nemusela se s tímto člověkem potkat, narozdíl ode mě“ (já se s ním už nebavím – tedy nabídla jsem mu kamarádství ale jenom v určitých omezených mezích a hranicích, což neustále pro svojí přebujelou sexualitu porušoval, takže nic).

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-04-06 09:03:57
Ikona diskutujiciho
sipka

Ten tvůj kamarád byl duševně nemocný, to je z tohoto popisu zcela evidentní…

Ikona diskutujiciho leeth 2020-04-06 03:52:15 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Diky, za skvely dotaznik i za odpoved na muj dotaz. Skoda. Jedine dalsi slunicko, ktere prichazelo v uvahu, melo oblicej z obou stran, ha ha. 😀 Ty s rovnymi paprsky maji vsechny pocet paprsku nasobky sesti :/ je smutne, ze tedy svoje slunce nemohu nosit, budto hodim destrukci na sebe nebo rovnou na vsechny ostatni, coz je jeste horsi 😀 ach jo. ale vsak ja jeste treba neco najdu. i kdyz, pokud bych intuitivne citila, ze je konstruktivni, mozna by ho slo nosit na ruce, vsichni ho precejen uvidime spravnym smerem? 😀
Otazka do dotazniku: Nemáš informace o tom, jak vznikly / odkud pochází lidské rasy? No zkrátka pravdu.

Ikona diskutujiciho C 2020-04-07 11:07:26 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Dáš na web galerii s Tvými obrázky? 🙂

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-04-07 11:18:49
Ikona diskutujiciho
sipka

Galerii jsme se nakonec rozhodli do webu nestavět. Náhradou je IG, ale stejně už kreslím ,,jenom“ do knih.

Ikona diskutujiciho Nirvana 2020-04-07 11:53:11
Ikona diskutujiciho
sipka

a kreslíš fakt brutál nádherně

Ikona diskutujiciho C 2020-04-07 19:20:53 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Co je IG, smím-li mít hloupý dotaz? 😉

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-04-07 19:24:36
Ikona diskutujiciho
sipka

instagram

Ikona diskutujiciho K 2020-04-09 08:57:52 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Otázka do dotazníku: Jak daleko si mám dát mobil od hlavy když spím a nebo stačí ho popřípadě jen úplně vypnout?

Ikona diskutujiciho Nikča 2020-04-09 09:39:40 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahojky, Aluško, ráda bych se zeptala, jestli jsi slyšela o kamenu Čintamání, případně jestli s ním máš nějakou zkušenost? Akorát jsem na něj narazila, že to má být nějaký velmi silný kámen, který k nám prý dopadl ze Siria. Koukala jsem na gematrix a v anglické verzi má název dokonce hodnotu 504.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-04-09 09:52:38
Ikona diskutujiciho
sipka

týjo no vidíš, chtěla jsem o tom kameni dělat článek a zapomněla jsem… to je třeba napravit

Ikona diskutujiciho Emily 2020-04-11 10:20:42 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Máte tady někdo bohaté zkušenosti s orgonity? 😀 Právě jsem na honbě za jedním, ale v obchodech jsou se špatnými spirálami a doma si ho vyrobit zatím nemůžu. Nějaké doporučení? 🙂 Nebo zkoušel někdo šungitovou pyramidku, či jiné kameny na zmírnění EMZ?

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-04-11 10:51:06
Ikona diskutujiciho
sipka

Tyhle zářiče pomáhají jenom minimálně. Mám toho plnej barák a je to spíš zajímavý těžítko.

Ikona diskutujiciho Emily 2020-04-12 10:35:06
Ikona diskutujiciho
sipka

Ojéje. A to už jsem zvažovala vystavění faradyovy klece, ale to je trochu nepraktické. 😀 A třeba ta šungitová čepice? Nebo nepomáhá alespoň v malé míře, když se člověk obklopí spoustou květináčů zeleně? (Jakože ne, že by to přímo tlumilo, ale aspoň trochu léčilo.)

Napsat komentář: Vodnářka Zrušit odpověď na komentář

Ikona moderatora

Moderovaná diskuze: Příspěvky se zveřejňují s časovou prodlevou. Pro účast v diskuzi je třeba, aby byl váš komentář v souladu s obecnými pravidly slušného chování a podmínkami používání stránek