64. Dotazník

24.11.2013 v Čtenáři 48

Upozornění: Dotazníky nejsou určeny k recenzím na zboží, posuzování osob, webů apod. Nenahrazují e-mailovou poradnu, s osobními problémy se prosím obracejte sem

Pokud máte otázku, která se hodí do příštího dotazníkového dílu, položte ji prosím do diskuze.

1. Jaký je podle tebe nejlepší a nejrychlejší způsob hubnutí? 🙂
Nepřežírat se kdejakým humusem co kde potkáme, a každý den se 1-2 hodiny hýbat.

2. Písala si že vo vláde anglicka sú mimozemštania, že sú tam reptiliáni, inde si zas spomínala nejakých ľudí z povrchu a rasu anima… ty o tom píšeš ako by si si tým bola istá, ale žiadne dôkazy o existencii mimozemšťanov na Zemi zatiaľ niesu, tak ako o tom môžeš písať s takou istotou keď sú to len konšpiračné teórie? Máš k tomu nejaké dôkazy? Lebo ja som počul, že mimozemštania boli vymyslení na zastrašovanie ľudí, rovnako ako boli vymyslení čerti na strašenie detí a peklo na strašenie veriacich.
Důkazů je plný internet, knihy, jsou lidé, co s nimi mají kontakt. Než položíš takovou otázku, první si zagoogli, protože tam všechno najdeš sám. O všech základních všeobecně známých rasách, záznamy, videa, fotografie, články, svědectví.
Kdo mi ještě dnes (v digitální době internetu, kdy je každému veškeré základní vědění dostupné a přímo naservírované pod nos pomocí pár kliknutí myší,) řekne, že na existenci mimozemských ras nemáme důkazy, je u mne lenoch. Máme stovky, tisíce, desetitisíce důkazů, ale vždycky se najde někdo, kdo dělá že je nevidí a říká, že žádné důkazy nejsou.
Steven Greer by byl z takového dotazu úplně nadšený. Kvůli jeho datům o mimozemšťanech mu postupně povraždili skoro celý tým, teď se bojí o svůj vlastní život, má na to ochranku, ale hlavně že jsou mimozemšťani blábol. – Mimochodem spousta jeho materiálů je také na internetu, volně dostupná.
Já vycházím ze svých osobních zkušeností, doplněných o materiály, mnohé z nich volně dostupné, nebo v knihách. Kdokoliv se k tomu může dostat, stačí si to najít a načíst.


3. Čo si mysliš o svetenej vode? počula si už o robenie “z oči“ (hadzanie zapaliek do vody,modlenie,nakoniec sa na tvar nakreslia križiky,lave lico,prave,čelo 3x a funguje to tak,že ak to spraviš tam sa ti ulavi,ak ta silno boli hlava alebo ak na teba niekto “zazeral“.) Robila mi to mama ked som bol maly,no teraz začinam o tom silno pochybovat ked som zistil čo to vlastne križ znamena…Aj ešte prežehnanie..čo sposobuje?
Cokoliv posvěcené je prokleté. Cokoliv se pokřižuje, se proklíná. Pokud někomu dělají kříže dobře, rezonuje na destrukci a je vysloveně nutné změnit své myšlení a svůj styl života, aby se změnila jeho energetická hodnota z deformovaných energií na ty správné.

4. Ahoj Alue, chtěla bych se zeptat kolik je pravdy na tom, když někdo tvrdí, že se mu na nějakém místně zjevila např. panna Marie? Je to jenom lidská představivost, nebo to třeba není nikdo svatý, ale je to nějaká jiná bytost?
Z toho co se mi podařilo zjistit (taky už mě tento fenomén v minulosti zaujal), se jednalo o jakési manipulované projekce. Nejsem si jistá tím, kdo přesně je připravoval a realizoval, ale byly na objednávku církve, aby se posilnily řady oveček.
Existenci Marie nikdo nepopírá, ale ta velice známá zjevení, která se dostala do médií a je na ně poukazováno, jsou falešná. Marie byla normální člověk, stejně tak jako Ježíš a není žádný důvod k jejich uctívání, ani k tomu, aby se někomu zjevovali. Tyto dvě duše nemají na církvi vůbec žádný zájem, ona pouze zneužívá jejich jména.

5. Jak se na tuto planetu dostala lidská rasa?
To je otázka za všechny prachy 🙂

6. Jednou zde padlo něco o tom, že když má člověk bílé čepky na mandlích, stojí za zkoušku začít užívat MMS.. Mám totiž podobný problém, ale kromě toho občasného „objevu“ na mandlích mi nic není. Chci se tě tedy zeptat, jak se má v tomto případě MMS používat a prosím o nějaké doporučení internetového obchodu, kterému můžu věřit.
Doporučuji zakoupit nejnovější knihu Jima Humble o MMS, v ní je vše řečeno včetně doporučení na koupi MMS, veškeré postupy, návody, a internetové adresy.

7. Mohu se zeptat kde se vlastně berou andělé, víly, duše a tak podobně?
Vše stvořila Konstruktivní síla Vesmíru.

8. Když všechny duše pocházejí z jednoho zdroje (prostě ze jsoucna) a jsou si tudíž rovnocenné a tedy jsou všechny dobré, mají všechny i „dobré“ duchovní jméno? Jak se popasuje tohle duchovní jméno s tím, když někdo v životě koná nedobré věci (vražda)? Pokud je někdo vícero životů „na šikmé ploše“, nemění svým chováním své duchovní jméno? (vím, že jsi psala, že se nemění, ale pak moc nevyjadřuje momentální situaci) a vlastně, pokud má někdo duchovní jméno např. „vznešený a krásný“, jak se může jeho duše chovat hnusně?
Zase až tak podrobně jsem se nikdy o tyto názvy nezajímala, nepřijde mi to totiž důležité, protože na věku a na jménu nezáleží. Sice se dekodováním jména dá něco vyčíst o daném člověku, ale to je buřt, jestli dekodujeme normální křestní, nebo přezdívku, či něco jiného. Záleží na tom, co zrovna člověk používá za název. – Na tom aktuálně rezonuje. Nimrat se v tom dál mi přijde zbytečné, ale klidně prověď vlastní průzkum, třeba na to přijdeš.

9. Existuje nieco, niaky ritual alebo tak, co mi pomoze mat vacsie stastie? Proste stastie vo vsetkom…. nepoznas nieco take? Alebo nefunguje to ze nieco nahram a cez noc si to necham pustene stale dokola a ked sa zobudim budem robit to co som tam nahral?
V podstatě ano, ale spíše se jedná o postupy na přímé zablokování smůly a vědomé přitahování dobrého. Tyhle postupy popisuji ve své druhé knize Svítání. Na internetu to není.

10. Jak se můžu naučit telepatii?
Buď ji v sobě objevíš postupným vnitřním rozvojem, anebo nic…

11. Ahoj Alue, kde u tebe na blogu najdu návod na navázání komunikace se svým andělem? Hledala jsem dlouho, ale nedaří se mi ho najít.
Například:

,,Jak navázat kontakt se svým andělem“ 1.5.2011

,,Jak začít komunikaci s jemnohmotnými bytostmi“ 15.5.2009

V převzatých starých textů:

,,Jak se setkat se svým andělem“ 3.2.2010

Pak ještě: TADY, TADY, TADY a jinak je toho ještě kopa v rubrice ,,Andělé“. Prolistuj si ji. Má tři strany.

12. Myslíš, že je až takové zlo jíst obědy ve školních jídelnách?? :))
I když jídelny mohou vařit chutně, používají se co nejlevnější suroviny. Z nich se potom ukládají jedy a neodbouratelný odpad v játrech. V dnešní době díky tomu už i malé děti mají jaterní kameny. Já si čistila játra poprvé v 18ti letech a byla to zajímavá podívaná.
Taky jsem si všimla, že kdykoliv jsem jako dítě jedla v jídelně, za 2 hodiny jsem měla zase hlad, ale když jsem se najedla ve stejném věku doma, vydržela jsem 4-5 hodin bez jídla v pohodě. – Pravděpodobně je to způsobeno nedostatkem výživných látek v nekvalitních surovinách. Říká se tomu ,,prázdné potraviny“. Tělo dostane hmotu, ale není vyživeno, takže dostane rychle potřebu znovu jíst. To je taky důvod, proč já dneska jím 2x denně a přitom malé porce. – Vybírám jen to nejlepší, takže tělo má dostatek živin a pak se nepotřebuje zbytečně zatěžovat nadbytečnou hmotou vícekrát denně. Nejde o to kolik toho sníme, ale CO sníme. A v tom jsou jídelny problém.

13. Jsou opravdu odstáté uši hodně jistým znakem nižší inteligence?? :)) Já je mám teda trošku odstátější, ne nějak extrémně, maličko, a docela nad tím začínám hloubat…
Vždy je nutné posoudit také ostatní rysy tváře. Uši jsou jeden z ukazatelů inteligence, ale tu určuje i mnoho jiných rysů, nemůže se to proto paušalizovat. Některé nepříznivé znaky tváře dokážou zase jiné příznivé vyvážit.

14. Jak důležitá je podle tebe inteligence člověka?
Bez vysoké inteligence je z tebe řadový dělník systému. Když chceš od života víc, bez schopného mozku to nejde.

15. Mají inteligenční testy nějákou vypovídací hodnotu o člověku jako takovém? Setkala jsem se totiž se dvěma póly a lecčím mezi tím: Chlap, který byl naprostý hulvát a „mistr světa amoleta“ a oháněl se členstvím v mense. Přitom to byl v mnoha směrech vyloženě blbec. Na druhé straně paní z ústavu, která dnes žije v jedné z poskytovaných možností chráněného bydlení, která mě naprosto usadila svou úžasnou osobností a přístupem k životu (setkání, které mě šokem odnaučilo dát na první dojem). Přitom se často mnoho společenských nešvarů připisuje „lidské hlouposti“…
Synonymem pro inteligenci je schopnost se přizpůsobit a kreativně řešit různé složitější problémy. Někdo to umí hodně, někdo ne. Je to určitá složka osobnosti. To že je někdo inteligentní ještě neznamená, že je i hodný. (Elitáři jsou všichni vysoce inteligentní lidé. Blbci by ovládnout lidstvo nikdy nedokázali.) Zároveň to neznamená, že kdo inteligentní není, musí být nutně zlý, nebo se špatnou povahou. Nějak pleteš hrušky se švestkama.

linka

Kam dál:

Otevřít rubriku ,,Dotazníky“

Máte otázku? Ptejte se do ►Mailu◄

• Líbí se vám tyto stránky? Doporučte přátelům adresu https://aluska.org

• Líbí se vám publikované články? Za pár dní vám může pošta doručit i knihu! – Podrobnosti ZDE

• Používáte Facebook? Pomozte propagovat tento článek a použijte prosím tlačítko ,,To se mi líbí“ níže pod reklamou, děkuji!

• Chcete mít přehled o videoaktivitách Alue na YouTube? – Můžete se přihlásit k odběru: ZDE

.

Elektronický obchůdek: www.kramky.cz/alue

Komentáře

Ikona diskutujiciho Carool 2013-11-24 09:15:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj alue. Děda mi vyprávěl, že jednou šli nabrat kamsi daleko do kaple panny marie svěcenou vodu. Dali ji do sklepa, jenomže ji tam nějak dlouho v zimě zapomněli a najednou, jak šla matka dědu do sklepa, viděla, jak se v té nádobě se svěcenou vodou, rýsuje v tom ledu (zmrzlé vody) postava a spína ruce! Prej do byla vzpomínka na celý život a já tomu věřím, protože děda by mi nikdy nelhal a teď byl opravdu vážný.

Ikona diskutujiciho adeláč 2013-11-24 09:59:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj, tak teprve teď chápu, kolik tu těch otázek máš. Jsou tady dvě moje otázky, které jsem pokládala před asi 2-3 měsíci. Už jsem na ně sice dostala odpověď dřív, ale i tak jsem ráda, že jsi je zodpověděla.

Ikona diskutujiciho NaBr 2013-11-24 09:59:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj Alue,

Ikona diskutujiciho M.A. 2013-11-24 12:16:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj Alue, Mám ťa ako človeka veľmi rád, ale to, čo si povedala o svätenej vode a o krížoch ma vážne ranilo… Ako to môžeš takto posudzovať?! Poviem ti rovno ja som človek kresťan… Ale nie som jeden z tých, čo sa ti za tvoju vieru v nehmotný svet smejú. Som človek, ktorý toleruje vieru každého, či už verí vo víly alebo v Boha. Pretože viera je dar! Ja teba tolerujem, že máš vieru, o ktorú sa opieraš… Vôbec nehovorím, že je zlá ani že v nej vidím zapleteného diabla, proste to beriem normálne. Tolerujem ťa. To by si mohla zrobiť aj ty …znížiť svoj odpor a zlé názory ku kresťanstvu, ako aj k iným a tolerovať tých, čo v to veria… Nemusíš to schvaľovať, len chcem aby si si to prečítala a vzala si to aspoň trochu k srdcu… S pozdravom M.A.

Ikona diskutujiciho Petr 2013-11-24 12:31:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj, jaký máš názor na přístoje typu zapper, plazmové generátory, f-scan? když vezmu v úvahu cenu v eshopu zapper 12000Kč, f-scan 33000Kč, plazmový denerátor 130000Kč a to jsou ty nejlevnější, co se prodávaj.

Ikona diskutujiciho Martin 2013-11-24 12:36:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Jak vlastně vznikl svět (pokud ne Velkým třeskem)?

Ikona diskutujiciho Martin 2013-11-24 12:37:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Pokud má někdo špatné obličejové rysy a jednou se rozhodne, že se chce co nejvíce změnit k lepšímu- je možné, že se mu rysy změní?

Ikona diskutujiciho hika 2013-11-24 12:42:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

K čemu slouží skryté zprávy v médiích? Všude na internetu jsou různé videa kde ty zprávy můžeme najít, ale nikde jsem nenašla proč vlastně existují…. a taky bych se chtěla zeptat jestli reptiliáni žijí normálně mezi námi chodí do školy atd  a hlavně jestli o tom už od mala ví (jestli je to stupidní otázka tak se omlouvám nic moc o nich nevím :D :D)

Ikona diskutujiciho Martin 2013-11-24 12:53:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Hmm, řekl bych ale, že inteligentní člověk má větší pravděpodobnost pro to, aby byl i vědomý; jen si to dnes mnoho lidí neuvědomuje a neví, JAK se stát vědomým (třeba jako Ty, Aluško 🙂 ).

Ikona diskutujiciho light7 2013-11-24 12:58:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

o. č. 4) No, neřekla bych, že byl Ježíš Kristus normální člověk. Ten existoval dávno ještě před stvořením světa. Ježíš Kristus je Boží Syn. Moc dobře věděl s jakým úkolem přišel na svět. Chce aby Ho lidé následovali, pochopili jeho učení a podle toho se i chovali. Jenže hloupé ovce poslouchají církve, místo toho, aby přímo naslouchali Kristu. Ježíš mě a mému příteli nedávno vyprávěl o Božím Království a dokonce nám povídal i o pekle a zmínil se taky co bylo na počátku Stvoření…na tyhle věci se přímo Ježíše můžete zeptat.

Ikona diskutujiciho vlaja 2013-11-24 13:02:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

je rozdiel medzi inteligenciou a mudrostou inteligenti bez mudrosti katastrofa.Znaš Mudr Karel Erben /HCY/video s Duškem ?

Ikona diskutujiciho light7 2013-11-24 13:05:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Alue, co si myslíš o nevěře? Je to podle tebe něco co se nedá odpustit?

Ikona diskutujiciho Hugo 2013-11-24 15:16:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[4]: máš pravdu ! Ale fakt si to vezmi takto – Ježiša ukrizovanim zabili… Tak načo na seba ľudia dávajú pri prezehnani kríž? Akoby ho volali ze : pod sem, a umres! U mňa ta čaká ukrizovanie!!…. Ja si tiež nemyslím ze cirkev je zlá, len kríž ako znak cirkvi… Ja som teoreticky tiež kresťan…

Ikona diskutujiciho Ivka 2013-11-24 15:56:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj Alue, tady je pár mých otázek:

Ikona diskutujiciho Domča 2013-11-24 16:05:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[12]: Na to jsem se už dříve také ptala, odpověď máš v knize Svítání;-)A je to pravda. Lidé odsuzují toho kdo podvedl, ale že by se ptali na důvod proč asi to ten člověk ve vztahu udělal, to ne…

Ikona diskutujiciho stenly911 2013-11-24 16:20:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[12]:Na to už tady Alue odpovídala. Nicméně si myslím, že by na to byla zajímavá a pro spoustu žen možná nepříjemná diskuze, mám na ni takový názor, že většinou často je to problém obou partnerů, ale co jsem mohl pozorovat, tak dost často je mužská nevěra z velké části problém ženy.

Ikona diskutujiciho Domča 2013-11-24 16:51:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

K 12. Já jsem také zaregistrovala, že člověk stravující se ve školní jídelně má opravdu hlad každou chvíli, protože strava není výživná, ale také bych řekla, že to bylo i kvůli tomu, že jsem ve školních lavicích přicházela o nehorázné množství energie díky blafům, které se do mě snažily vprogramovat a mé tělo se muselo řádně snažit aby mu potom zbyla nějaká energie ještě na normální věci, protože už jen ty kecy samy o sobě i když si je vůbec neberu k tělu člověka dost oslabují, když to poslouchá denně několik hodin. Tudíž si svou energetickou daň mé tělo vybíralo tam kde to šlo a to v jídle a spánku…A teď jsem někde na netu četla, že si prý jedna dívka zachránila život v práci ve fastfoodu, protože před tím trpěla těžkou anorexií..

Ikona diskutujiciho Domča 2013-11-24 16:58:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[4]:Ale Alue přece toleruje každého víru, ona jen otevírá oči a poukazuje na to co je špatně, co lidem škodí a co nikoliv…A pokud vím tak Alue nevyznává žádnou a ještě ke všemu státem určenou víru…

Ikona diskutujiciho Johana 2013-11-24 17:25:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj Aluško, koukala jsem do tvého obchůdku a vidím u semínek šalvěje, že uvádíš, jak pije čaj z šalvěje anglická královna. Ale ta je přeci reptiliánka? Není špatný psát o tom, jak pije čaj reptilánka a vlastně tak navádět druhé, aby to taky zkusili?

Ikona diskutujiciho Ivka 2013-11-24 17:50:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Jé, teď ta moje otázka č. 3 vypadá trochu divně, jsem nedokončila větu :D. Mělo tam být "z toho, co špatného se tam událo". 🙂

Ikona diskutujiciho Luz 2013-11-24 17:53:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[13]:  Jestli  víš aspoň to základní o křesťanství, tak ukřižování má přece hlubší smysl: byla to cena zaplacená za lidské hříchy, takže od té doby už nadále pro věřící není potřeba přinášet zvířecí oběti nebo se různě jinak pokoušet vykoupit svými skutky,  jako to bylo předtím ve Starém zákoně. A kromě toho to u toho neskončilo, ale potom nastalo vzkříšení (v novém duchovním těle, které je dokonalé a už neumírá). Celé to byl záměr, nebyla to ani nešťastná náhoda ani to neznamenalo, že zlo vyhrálo, naopak. A možná že kdyby se to nestalo, Ježíš by byl časem postupně zapomenut jako mnozí jiní učitelé, ale bylo to právě to vzkříšení, co dodalo učedníkům sílu začít o Ježíšovi kázat a šířit to dál.

Ikona diskutujiciho Luz 2013-11-24 18:01:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[15]: [16]:   Jasně že je vina na tom, kdo partnera podvedl, vždyť se k tomu přece svobodně rozhodl a vždycky měl možnost to prostě  neudělat. Jestli tu narážíte na to, že někdo ve vztahu není spokojený… Pak tedy ať hledají oba společně, jak to můžou řešit, anebo pokud k tomu chybí oboustranná vůle, ať se rozejdou. Nevěra není žádné řešení a je to velmi nefér k partnerovi, který vám věří – opravdu někomu stojí za to zradit svůj třeba i mnohaletý vztah kvůli krátkodobému sobeckému zážitku??

Ikona diskutujiciho M.A. 2013-11-24 18:18:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Alue, a vlastne máš pravdu…Kríž môže byť deštruktívny… Zomrelo na ňom veľa ľudí hroznou smrťou… To dáva zmysel….

Ikona diskutujiciho JJJ 2013-11-24 18:41:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

K otazce c.2,ano Alue na netu je napsano o tomto tematu dost,pise o tom S.Greer,zabyva se tim Vorilhonova sekta (klonovani),dale D.Icke nakonec chci zminit Anastazii,nebo Ancient Associety,ci zname Sine amenti,to zu taky hone lidi vzpominalo,ale zrovna u toho mi to pripada takove vymyvani mozku,napr kristovskym lidstvem,ze uz to nema ani hlavu ani patu.Ano je toho hodne,ale napr.ja vim,ze jacisi mimoni jsou nejspis i vice druhu,ale kdo nam povi pravdu?Tady jen zase tapeme a muzeme si rikat,mozne je vsechno,muze byt ale nemusi byt.Kazdy to pise tak,jak mu to osobne vyhovuje,takze neco jsou kecy,neco je uz pravdivejsi,ale uplne verit se neda nicemu ani nikomu a overit si to,no to neni az tak jednoduche.

Ikona diskutujiciho stenly911 2013-11-24 18:47:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[15]:Tak na tu knihu začínám být zvědavý, dík za příspěvek

Ikona diskutujiciho Draken 2013-11-24 19:33:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

"5. Jak se na tuto planetu dostala lidská rasa?

Ikona diskutujiciho Dara 2013-11-24 20:17:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Máš typ na nějakou knihu o detoxikaci celého těla, nebo jsi si vše vyhledávala jen na internetu?:) Nechceš udělat nějaký seriál jak postupně co nejlépe detoxikovat celé tělo?:)

Ikona diskutujiciho Venëa 2013-11-24 21:17:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Já jsem si myslela, že Ježíš byl indigový… je na tom něco pravdy?

Ikona diskutujiciho Raja 2013-11-24 21:56:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Aluško, nedávno jsem se setkala s názorem, že Měsíc není přírodním úkazem a tedy stvořen Konstruktivní silou vesmíru…Zkrátka že je to zamaskovaná loď destruktivních bytostí…mimozemských ras, jak jsem vyrozuměla. Možná je to hloupá otázka, vždyť samotný menstruační cyklus je s Měsícem spojen…a přírodní národy ho odedávna uctívaly…,ale přeci jen pár argumentů z nejmenovaného zdroje…mi vrtalo hlavou o.O…Proto se chci zeptat, jestli jste se také někdy s touto konspirací setkala a co si o tom myslíte 🙂

Ikona diskutujiciho aves passeri 2013-11-25 09:13:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[13]: Já chápu kříž jako spojení té horizontální roviny (země, člověk) s tou vertikální (nebe, duchovní svět). Jako symbol toho, že ego je nakonec vždycky v podstatě ukřižované, musí zemřít (minimálně v té podobě toho, co nás řídí), aby se zrodilo něco nové. Je to vlastně svého druhu požehnání, protože poukazuje na to, že smrt se nám může zdát negativní, ale ona za určitých podmínek být nemusí. Že můžeme mít strach ze ztráty té egoistické kontroly nad naším životem, držet se těch našich sobeckých představ zuby nehty, ale kříž mi symbolizuje, že strach mít nemusím. Že to, co vypadá jako utrpení, je osvobozením od toho skutečného utrpení.

Ikona diskutujiciho Luz 2013-11-25 10:21:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[18]:  V ČR neexistuje přece žádná státem určená víra. Tady máme svobodu vyznání na rozdíl od např. některých arabských zemí.

Ikona diskutujiciho Domča 2013-11-25 12:15:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[31]:Myslela jsem to tak, že všechny náboženské víry si někdo vymyslel a stát o nich ví, zatímco když má někdo svou vlastní víru, kterou ani nijak nenazývá a s kterou nikoho neotravuje, nechává si jí pro své účely, tak stát o té víře samozřejmě neví. Není na to nějaké členství, nějaká skupina kam by kdo patřil něco dodržoval či hlásal apod…

Ikona diskutujiciho Domča 2013-11-25 12:28:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[22]:A co když vůbec žádna vina není?:P Hrát se na to kdo je vinný a nevinný…Není třeba hledat viníka a vše svádět jen na jednoho člověka. Vše spolu úzce souvisí, vše je propojené. Je to samozřejmě logické, že zodpovědnější je pokud nám něco ve vztahu nevyhovuje to prostě říci, nebo odejít a ne toho druhého podvádět za zády, to přece stále neřeší tu podstatu. To bychom mohli omlouvat vraždy, krádeže, apod…Každého k tomu prostě něco vedlo, určitě k tomu měl každý svůj důvod, ale nevědomost neumět řešit takové situace normálně podle mě nikoho neomlouvá. Každý má k získání informací stejný přístup, ale myslím, že Alue tím neříká, že nevěra je dobrá, pokud se ve vztahu necítíte dobře, tak podvádějte! Ale, že kdyby se to stalo ve vztahu jí, tak to dokáže vzít na vědomí, odpustit a jít dál. Protože je to dobré pro ni, netrápí se a může žít dál ve své harmonii;-)

Ikona diskutujiciho K. L. 2013-11-25 15:29:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[17]: „Říká se že naděje umírá poslední a že kdo nemá naději, ten už je na tom fakt špatně, ale co taková naděje ve vztahu?když si pořád dáváme naději: jo on se změní, jo to bude lepší, jo to dopadne dobře?“ To není naděje, ale ILUZE.

Ikona diskutujiciho stenly911 2013-11-25 15:48:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[22]:Je vidět, že buď málo znáš nebo necheš znát. Bylo by dobré o tom trochu přemýšlet. A taky popřemýšlet o tom, jací jsou muži, co oni od vztahu čekají a co chtějí od mužů ženy.

Ikona diskutujiciho Dawe 2013-11-25 15:59:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[6]: Ahoj!

Ikona diskutujiciho linda 2013-11-25 19:30:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

add 5/

Ikona diskutujiciho Domča 2013-11-26 12:54:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[Smazaný komentář]absolutně nechápu:D vaše reakce vůbec nemá nic společného s tím co jsem psala já. Pokud mohu dovolit, můj komentář je právě v podobě toho zamyšlení, tedy přemýšlení;-)Nic o mužích ani o ženách jsem zde nepsala, jen o nevěře a o tom jak to zřejmě myslela Alue ve své knize, ale to by bylo až moc přemýšlení nad tím jak to člověk asi myslí, že…Nebo ne, vlastně vy to ani vědět nechcete jak to myslí, přesně jak píšete. No jo každý má svou vlastní realitu a podlé té si jede. A pokud se vám to tak nelíbí co v knize stojí, neobracejte se v tomhle na mě, má kniha to není. A jen bych za sebe dodala, že pokud oba ve vztahu vyžadují věrnost, jeden z nich však podvede,ale ten druhý se s tím dokáže nějak poprat, smířit či srovnat a něco změnit, bod pro něj. Ne pro toho kdo pak truchlí, neodpouští, živí v sobě zášť a nadává jen na toho druhého, místo toho aby něco sám změnil;-)Myslím, že takový člověk si to pak v životě dělá zbytečně mnohem, ale mnohem těžší a za to že trpí, může nadávat leda tak sobě.

Ikona diskutujiciho Domča 2013-11-26 12:57:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[Smazaný komentář] Jo no to je taky možnost, on je asi rozdíl pouze v tom jak tomu kdo říká.

Ikona diskutujiciho Kač 2013-11-26 16:44:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Je krátká čára života malér?? :)) A jaký máš celkově názor na čtení z ruky?? :))

Ikona diskutujiciho Martin 2013-11-26 20:22:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Pokud jenou racionální vědy (chemie, fyzika, biologie,…) připustí, ověří a akceptují alternativní vědecký pohled na svět (od intuice až po jemnohmotné bytosti se vším všudy), bude tehdy možné popsat konečně tyto (chemické, fyzikální, biologické, …) jevy přesně a pravdivě a hlavně v souladu s přírodou?

Ikona diskutujiciho Luz 2013-11-26 23:41:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[Smazaný komentář] Tak nevím; jestli ti můj dřívější komentář tady nedává smysl, tak se zřejmě navzájem nechápeme, asi už k tomu nemám co dalšího dodat, jenže ty tvoje jsou takové dost nekonkrétní, takže nevím, co přesně tím chceš říct… Řekla bych, že to, co jsem psala předtím, platí obecně v tom, že jde o to přijmout zodpovědnost ve vztahu a společně řešit neshody apod. Protože vztah znamená, že už nejsem jenom "já" ale "my".

Ikona diskutujiciho Luz 2013-11-27 23:15:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ach jo, koukám, že nastal nějaký chaos v komentářích, takže čísla reakcí už si neodpovídají tak, jak to mělo původně být.

Ikona diskutujiciho Alue 2013-11-28 10:53:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[43]: Chyba serveru

Ikona diskutujiciho Jane 2013-11-28 13:29:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Slyšela jsi o Markusi Rothkranzovi, kterému je 50 let, ale vypadá na dvacet.

Ikona diskutujiciho mariankosnac6 2013-11-28 17:14:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

K tomu že sú ludia čo majú kontakt s mimozemšťanmi som sa dočítal, že s tými mimozemšťanmi aj sexujú. http://www.topky.sk/cl/13/1354230/Neskutocne-pribehy-ludi–ktori-sexovali-s-mimozemstanmi–Megaorgazmus-a—?clsc=1

Ikona diskutujiciho Jirka 2013-11-28 19:00:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Mě by zajímalo, když se mi nějak třeba poštěstí a nakonec se možná taky dostanu do nebe, jestli tam už můžu zůstat napořád když je tam tak dobře, už se nechci vracet na tuhle strašnou zem, to vím jistě! Ještě bych tím příště mohl riskovat že se zpátky do nebe už nevrátím, člověk nikdy neví, příště třeba nebudu o nebi nic vědět a zůstanu v astrální nicotě napořád a to by nikdo nechtěl.. Vůbec nechápu jak může být na zrození na zemi takový nával jak tvrdíš..

Ikona diskutujiciho kamennykoberec 2016-07-25 15:12:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[5]: Zkuste si na vyšetření zajít (např. zde http://irisdiagnosis.cz/f-scan/

Napsat komentář: Venëa Zrušit odpověď na komentář

Ikona moderatora

Moderovaná diskuze: Příspěvky se zveřejňují s časovou prodlevou. Pro účast v diskuzi je třeba, aby byl váš komentář v souladu s obecnými pravidly slušného chování a podmínkami používání stránek