Astrální past „Chci se vrátit domů“

29.1.2023 v Matrix 51

V matrixu je naprogramovaná past, která chce, aby si určití lidé uvědomili mimozemský původ své duše a na to konto chtěli opustit planetu, vrátit se domů. Tím se v podstatě vzdávají své mise a je potřeba dávat si na tuto temnou uličku pozor, nepodléhat jejímu pokušení. Mít lidské tělo a spojení se svým zdrojem nám v současné době umožňuje integrovat do systému konstruktivní síly a jevy, které by zde jinak nebyly, přitom je svět kriticky potřebuje.



Když tu nechcete být, nejste plně přítomní, soustředění a uzemnění. Umožňujete tak jiným, aby obsadili váš prostor, nejenom ten životní. Na tomto stavu mysli se mohou přiživovat bytosti, které nemají fyzické tělo, ani spojení se zdrojem energie, zato by rády využily zdroje někoho jiného. Jakmile Země zvýší svou frekvenci, což je mnoha proroky předpovídaný příchod Zlatého věku, nebudou tu už moct takové bytosti existovat, proto se snaží určitým lidem v pokroku a rozvoji bránit přes podobné pasti.
Účelem tohoto článku není brát vám vaši víru, na kterou má každý člověk nedotknutelné právo, ale upozornit na její odvrácenou stránku, se kterou je potřeba počítat a mít se před ní na pozoru. Stejné nebezpečí hrozí také u lidí, kteří věří, že jsou inkarnovaní andělé a víly. Mohou ztratit kontakt s realitou a začít ji odmítat.

Další pastí v matrixu, na kterou je potřeba si v duchovním bádání dávat pozor je, že destruktivní astrální bytosti mají schopnost měnit podobu a vydávat se za někoho jiného. Mohou se představovat podle situace jako naši zemřelí příbuzní, ale také jako Plejáďané a Arkturiáni. Pod falešnou maskou se pak mohou pokoušet nasměrovat lidi buď k tomu, že se chtějí vrátit domů, nebo je vmanipulují do scénáře falešného světelného matrixu, který už nyní existuje v astrální páté dimenzi, kdy jejich oběť věří tomu, že už žije život v 5D, přitom se dál pohybuje mezi námi v aktuálním matrixu a platí pro ni stejná pravidla jako pro všechny ostatní, zatímco si to ale daná osoba odmítá připustit.

Je třeba žít vědomě, uvědomovat si tyto nástrahy a pravidelně se uzemňovat. Když uzdravíte sami sebe, pomůžete uzdravit i tuto planetu. Uzemněním a soustředěným přístupem k životu také vytváříte přirozenou psychickou bariéru, která brání tomu, aby do vašeho energetického pole vstoupily jakékoli cizorodé vlivy, které nejsou od vás.

Pokud se potýkáte s myšlenkami, které jakoby nebyly vaše, například vás znepokojují, nebo vás napadají destruktivní věci které neodpovídají vaší přirozené povaze, vezměte do ruky přírodní křišťál, nebo si dejte na krk energetický krystal, nebo jděte ven obejmout strom (bosky), nebo jim zkuste narovinu říct, ať prostě sklapnou. S myšlenkami, které se vám honí hlavou, se totiž nemusíte bez předchozí analýzy vůbec ztotožňovat. Pokud se vám honí hlavou zlé věci, jednoduše je odmítněte, nenechte se jimi trápit.

Pokud bojujete s pocitem, že se chcete vrátit domů, uvědomte si, že jste sem nepřišli na dovolenou a pokud jste investovali energii do příchodu sem, zřejmě pro to máte dobrý důvod. Popíráním své existence zde, byste popřeli důvod, proč jste sem přišli, takže by celá vaše exkurze byla k ničemu. Proto pokračujte ve své práci a nenechte se ničím znejistit, ani srazit z cesty.

© Alue K. Loskotová, www.aluska.org 2022

 



Komentáře

Ikona diskutujiciho Juraj 2023-01-29 04:00:15 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Tak tak Alue, len s malou poznámkou – tie bytosti majú často aj fyzické telo, a že je ich ku…ňa požehnaně 🙂
A hádam si nemyslíš, že my odtiaľ len tak zdrhneme, keď už sme tu 🙂
Juraj

Ikona diskutujiciho tauri 2023-01-29 10:36:15 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Jenže kdy poznat, že máme věřit tomu, že to tak má být, nebo co nám nastrkuje Matrix, aby se nám mstil, či vysmál.
Podle me nekvětší fail, který se říká: Je to, jak má být…a člověk to tak příjme, že vlastně musíme žít v bídě(kvůli druhým), útrapách a nemáme naděje na lepší život. Pokud není budoucnost danná, ne vše je jak má být. Každý mění budoucnost a hlavně ti mocipáni ji mění tak, že třeba naše cesta se drasticky změnila a nějaké věci si zažít nemáme. Takže kde je pak záruka, že vše je jak má být, že to nemělo být jinak. (ano s odstupem času, ale ne vše bylo třeba). Pořád je tu mnoho otázek, co vlastně zajišťuje ještě vesmír a co matrix Hlavní otázka, proč jsme tu uvězněni a jsme na úrovni „opic“ (z pohledu mimozemšťanů) a proč jiné civilizace matrix neabsolvovali a jsou daleko dál s uvědoměním a věkem, než my. I mě často někdo pronásleduje v astrále, většinou jsou po dvou a snaží se mě chytit, protože jsem na něco narazil a byl jsem někde, kde jsem neměl být. Myšleno, že mají školy na debilizaci a člověk jim ji najde a zase si uvědomí o to víc, že jsme tu v pasti. Jak na zemi, tak i v astrále. Přece tak nemá vypadat život.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2023-01-29 10:52:16
Ikona diskutujiciho
sipka

Tvrzení „je to tak jak má být“ mám dojem zavedli taoisté a mělo by pomoci člověku smířit se se skutečností jaká je, aby mohl najít vnitřní mír. Tao přijímá kompletní život i s těmi výkaly které ti padají na hlavu jako součást života a vlastně se jim ani nesnaží předcházet, prostě jde kupředu s vírou že bůh má svůj plán a že ví co je pro taoistu dobré… Tao totiž tvrdí, že když jsi v klidu a máš dobré myšlení, tak ty lejna ani nepřijdou. Jenomže v reálu to tak prostě není, i když si tím necháš chvilkově vymýt mozek, rychle se na tom spálíš. Tao je slepá cesta.

Určitě tudíž nejsem taoista a zřejmě ani ty ne. Jen vysvětluji tu myšlenku, která je podle mých zkušeností nejenom zcestná, ale také potenciálně dost nebezpečná, protože si pak s tebou může systém dělat co bude chtít. Jednoduše natáhnout čapku přes oči a jít rovnou do propasti.

Teď mám rozečtenou další knihu od Jaroslava Svobody o permakultuře a ten hned v úvodu knihy píše, že co prožívá většina, nutně neznamená, že je to normální. Píše, že by si člověk měl nastavit vlastní normálno, například podle Jaroslava je přece normální aby každý člvěvk měl své bydlení a svůj kousek půdy kde by mohl hospodařit a zdravě žít a je normální v létě mít dobré jahody ze své zahrádky a není normální toto vše nemít – a s tímto já absolutně souhlasím.
Stav, ve kterém nejsou zajištěny tvé základní potřeby a kdy nejsi šťastný, není normální a je třeba pracovat na tom aby se z toho člověk dostal ven, i kdyby jen částečně.
Není normální být osamělý, chudý, bez domova a nemít pro co žít. A není důvod se s tím smiřovat. Jsou to lejna.

Bytosti z jiných planet se sem inkarnují, jsou to známé světelné bytosti, indigové děti, duchovní učitelé. Oni prožívají matrix také, protože tu jde o to něco nakonec vybudovat.

Ikona diskutujiciho dodo 2023-01-29 12:08:57
Ikona diskutujiciho
sipka

Ad Tao… V duchovne vyspelých spoločnostiach to fungovalo úplne inak. Boli tam „myslitelia“, ktorí celé dni meditovali, určovali smerovanie spoločnosti, nepodielali sa na jej chode. Prostí ľudia robili všetku ostatnú prácu. Rovnako to bolo aj starom Egypte kde smer vývoja určovala kňažská trieda a to až do bodu kedy bola vyvraždená a nahradená tzv.kňazmi, ktorým stačilo múdrosť sťahovať z astrálu. Ovtedy všetky nasledujúce civilizácie končia pádom.
Nasledujúca spoločnosť, alebo civilizácia ak chcete bude podobná tej v starom Egypte, bude jednoduchá, bez množstva zákonov a nariadení, pravdepodobne netechnologická, ale až po resete.

Ikona diskutujiciho tauri 2023-01-29 14:32:35
Ikona diskutujiciho
sipka

Ano, máš pravdu. Člověk vlastně akceptuje věci, které se mu dějí a karma se třeba zmírní pro toho, kdo ubližoval, protože to tak mělo být (my jsme s tím souhlasili). Takže další udička, jak podporovat „zlo“ a tolerovat ho/to.
Pokud tu zmiňuješ, co by měl člověk mít k dispozici. Mě třeba přišlo vždy ujetý, platit za přespání. Chápu, že někdo musí vyprat, povléknout, postavit ten „hotel“, ale příjde mi přirozené, kdy je to lidská potřeba, za kterou by se platit nemělo. To samé platí, že zaměstnavatel by měl platit jídlo po dobu práce, v které jsme. Protože děláme pro něho, ne on pro nás. Ne jen dostat stravenku na jeden oběd, který ani nedá na celé jídlo. To všechno je tady tak zvrácený a mnoho lidí ani nezná svoji hodnotu, až je alarmující, kolik lidí to akceptuje. Máme sice empatií, ale je mi pak za těžko mít empatií k lidem, kteří jsou jak stroje a ještě nutí druhé do těžké práce, protože mají pocit, že někomu něco dluží a je potřeba si teď máknout, vyřešit asi všechny problémy světa a na stáří zkuhrat a otravovat druhé, protože jsou zhuntovaní. Pak berou jako samozřejmost, že se o ně mladí starají, často za minimální mzdu a ještě si navymýšlí věci, který nejsou normální. Takže skutečně, kolik je nás normálních lidí, kteří uvažují svoji hlavou a srdcem: 12%?
Sice to tu není dovolená, ale neměl by to ani být boj o holé přežití a věčné duchovní vzestupy, aby člověk vůbec přežil a ze života přitom nic neměl.

dodo:
To je možná ten problém, který se děje doteď. Za lidi myslí jiní a lidé vše akceptují, protože jsou „moudřejší“. Když něco dělám, musím vědět proč a ne poslouchat, tak to má být a nekecej. Dokud každý nebude sám za sebe, tak se každý bude jen odvolávat, ale on říkal…Nelze hodiny meditovat a určovat směr, když za něho ostatní dělají.. Když si vezmu, kolik mnichů je vysmátých, jen si meditují a nás pak vidí, jako otroky, tak to samé lze uplatnit na ně. Neumíš dělat rukama, nebo udělat těžší práci? Tak si slaboch, když to nevydržíš..Oni by akorád řekli, já to nepotřebuju..ale budeme žít stále středověkem.

Ikona diskutujiciho zuzi 2023-01-29 10:55:01 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Znám dost lidí co si vysnili že byli v minulém životě elfové nebo podobné věci a úplně z toho zblbli. Podle toho jsem i pochopila že nepřišli na žádnou duchovní pravdu ale prostě jenom magoří. Myslím si že pro některé slabší je lepší si s takovými tématy ani nezahrávat. Přece nalezení duchovní pravdy by mělo člověka psychicky posílit. Pokud to neposiluje tak je to hloupost a smyšlenka.

Ikona diskutujiciho tauri 2023-01-29 14:38:35
Ikona diskutujiciho
sipka

Jde o to, si to vysnit a nebo opravdu tím být. Pokud si to někdo vysní, jen se chvástá a pokud tím někdo je, tak se tak chová.( samozřejmě, že někomu to stoupí do hlavy a může být namyšlený-když vidí ty omezence kolem).
Je tu spousta duší, kteří jsou něčím jiným, jen ne „lidmi“.Kdyby se lidská podoba změnila při narození na podobu duše, asi by se lidi zpočátku děsili a hned by je upálili :)) Takže se tomu nemůžeme smát, když někdo tím skutečně je. Jiná věc pak je, když si myslí, že je archanděl a nebo Ježíš..to už jsou pak jiné případy a pobaví i mě :))

Ikona diskutujiciho Karel 2023-01-29 10:55:32 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Stručně výstižně a logicky vysvětleno 👍

Ikona diskutujiciho kopretina 2023-01-29 11:10:48 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

wow :O tento článek je skvělý!

Ikona diskutujiciho František 2023-01-29 11:11:33 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Děkuji. Tohle jsem přesně dneska potřeboval slyšet. Jsem rád že tu někoho máme kdo to umí stáhnout z éteru a předat lidem.

Ikona diskutujiciho Květa 2023-01-29 11:15:47 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Paní Alue, vaše stránky jsou opravdu nejlepší a dnešní článek mi to opět potvrdil. Moc děkuji za vaši vytrvalost a houževnatost i v této nelehké době.

Ikona diskutujiciho dodo 2023-01-29 11:16:04 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Problém s pasťami a pastičkami zmizne keď sa ľudia nebudú napojovať na astrál. Astrálny svet je krajinou Seta (Satana). Nezasvätení vstúpením do astrálu sú presviedčaní, že komunikujú s najvyššou, božskou podstatou. Nábožensky orientovaní ľudia, hľadajúci uspokojenie pre svoje duchovné túžby a ambície, budú v astrálnom svete nevyhnutne odmenení stretnutím so Svätou Máriou, Saint Germainom, Ježišom Kristom alebo iným svätcom, ku ktorému smeruje vedomie toho, kto vstúpil. Niektorým „vyvoleným“ je daná „česť“ komunikovať priamo s Bohom (v skutočnosti so Setom). Iní s mimozemšťanmi (Ashtar Sheran, Galaktická federácia, Archanjel Michael, Arton…), s rôznymi „entitami“ z rôznych historických období a civilizácií.
Viete o tom, že Biblia priamo zakazuje spiritizmus? Prečo asi, že? Mnohí ešte nepochopili, že zlatý vek nenastane v pokrivenej spoločnosti plnej nemorálnych ľudí. To je zrejme aj dôvod, prečo Boh používa filter na konci obdobia „posledných dni“ po ktorých nasleduje „súdny deň“. Všetky nesprávne učenia a filozofie budú zresetované.

Ikona diskutujiciho tauri 2023-01-29 14:50:58
Ikona diskutujiciho
sipka

Jenže je astrální rovina pro nás a astrální rovina pro mrtvé. Když někdo bude zabit ve spánku, může zůstat v normálním astrále ale už je těžké dostat se do jiné roviny pro mrtvé. A ano, někdo, kdo není pozorný si může myslet, že komunikuje s dotyčnou osobou a může to být buď někdo jiný, nebo projekce. Ale za sebe je mi v astrále líp, než zde na Zemi. Je tam větší duchovní volnost a lepší „lidi“. Člověk je v té rovině i méně zatížen osobními bloky.
A zlatý věk bych hledal v čistotě, ne v nasbíraných moudrech. Kdo je dneska čestný, nenadržuje jednomu, ani druhému pohlaví. Kdo je stále člověkem a používá i přes těžkosti své srdce a ne jen rozum. A pokud Bible zakazuje spiritismus, tak vlastně zakazuje rozvoj svých oveček. Takže na Bibli jsou nějaké věci pravdivé, aby nabili lidé dojmu, že vše je tam správné a měli by se podle toho držet. Ale zlatý věk je o své niternosti a poslouchání sebe, ne druhých. Ale mohu se mýlit :)))
Protože lidé se chovají podle Bible proto, že očekávají, že se budou mít za to, že plní Questy z bible líp a je to jakási smlouva něco za něco. A ten nahoře jim akorád řekne, ale chtěl jsi to skutečně ty, nebo se odvoláváš na mě? :))

Ikona diskutujiciho Kikou 2023-01-29 20:07:08
Ikona diskutujiciho
sipka

Když už jsme u toho…chtěla bych se zeptat na Galaktickou federaci. Většinou narážím na to, že je to skupina dobrých ET. Někdy ale, že to je opak. Nepodělil byste se někdo se svými názory nebo znalostmi? Myslím, že to je docela důležité, protože to pomáhá člověku zpozornět co se týče lidí, které sleduje.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2023-01-30 09:50:05
Ikona diskutujiciho
sipka

Pojem „galaktická federace“ je příliš nekonkrétní. Ptáš se na Aštara Šerana, na Agarťany, nebo na nějaký channelig co jsi četla na internetu… nebo ještě něco jiného… ale jistou odpověď ti nikdo nedá, to je jasné. Dokud se v tom talíři neprolítneš a na všechno se jich nezeptáš, tak nevíš, pouze se domníváš.

Ikona diskutujiciho dodo 2023-01-30 06:08:45
Ikona diskutujiciho
sipka

Astrál je len jeden i keď môže mať kvalitu rôznych úrovní, ale vždy je to len astrál. Snový svet odlišný od reality. Chcete snívať, alebo by ste životy chceli radšej žiť? Najnovší technologický astrál sa volá metaverzum Marka Zuckerberga. Keď sa nad tým zamyslíte, tak je to to isté, len je k tomu potrebná technológia. Zaujímavé na tom je to, že túto technologickú vec odmietnete, ale astrál nie, pretože je to „iná skúsenosť“. To, že to privádza civilizácie k pádu si takmer nikto neuvedomuje.
Problémom sa teda nedá vyhnúť a stále ich bude musieť niekto vyriešiť. Ale vo svojej ohnivej komunikácii s astrálnymi „učiteľmi“ ľudia prestávajú myslieť, spoliehajúc sa úplne na „božské“. Ale tých, ktorí sú posadnutí zodpovednosťou za osud sveta, v astrálnej realite čaká objavenie „skrytej pravdy“, že iba oni (tí, ktorí počúvajú hlas), spájajú okolo seba bystrých ľudí a navštevujú „kľúčové miesta“ sily“ pre rôzne druhy „náboženských obradov“, môžu nasmerovať „veľkú silu lásky“ k boju so silami zla… Existuje nekonečné množstvo možností a scenárov! Astrálna rovina je celý svet možností, v ktorom sa Seth objavuje pred človekom v rôznych podobách, v závislosti od vzdelania, psychologického typu, charakteru a vnímania jednotlivca. Ľudia teda sami vytvorili „zlo“, ktoré po získaní sily začalo ovplyvňovať vedomie pozemského ľudstva a podriadilo ho svojej vôli. V praxi Seth (astrálna rovina) zosobňuje silu, ktorá brzdí akýkoľvek evolučný proces – koncentráciou energie a myšlienok človeka falošným smerom.

Ikona diskutujiciho tauri 2023-01-30 14:09:08
Ikona diskutujiciho
sipka

dodo:
Ale kdo řekl, že astrál není skutečný? Vše, co člověk prožije je skutečný. Hlavní je to zažít a co je vlastně skutečný..Co nás dělí od toho, co má smysl a není umělý..? To je prožitek s ostatními…Jaký je rozdíl, mezi „umělým“ astrálem a realitou, kde celý život žiju mezi NPC a neprožívám to se skutečnou duší. Jsme tu jeden pro druhého a pokud se člověk stýká s někým, s kým tam proti někomu bojuje, nebo se miluje je to samé, jako tady. Akorád že tam je člověk spíš větším pánem, než v týhle zavirovaný verzi Matrixu, co si hraje na vesmír a člověk pak většinou sklopí hřbet, protože si to s námi vlastně dělá co chce a člověk se jen domnívá, že je svým pánem a že některé věci si zaslouží. Většinou člověk dostane na pusu, než je odměněn za dobrý skutek. Záleží na Matrixu, co mu poskytne a co ne. Vždy má navrch, dokud nedosáhneme větší úrovně vědomí.Takže v čem je astrál špatný, pokud si ho naprogramuju z části podle sebe, mohu se tam proletět a tady nemůžu skoro nic. Jediný, co můžu je zvolit směr, kudy půjdu do práce a i to je dost omezený, prototože tam se něco najednou stane a stejně musim kudy mi určí Matrix. Ne vždy to má špatný význam, ale neřekl bych, že pokaždé je vše v pořádku. Dokud nemáme srovnání s realitami, kde buď půjdeme tudy a nebo tamtudy, tak se jen můžeme domnívat. I astrál je takové učící středisko a záleží, jak podvědomě si věříme, že tam něco dokážeme a nebo budeme ovlivněni..Možná, že se nám dějou špatné věci v astrále proto, že jen máme špatné programování a nízkou sebedůvěru právě z týhle umělý reality.

Ikona diskutujiciho dodo 2023-01-30 15:28:26
Ikona diskutujiciho
sipka

Podľa vašej definície je aj metaverzum vhodná vec na prežitie života. Tomu ale určite ani sám neveríte. Žiadny strach, Boh (najvyšší stvoriteľ) to vyrieši už čoskoro. Všetky nesprávne učenia a filozofie sa stanú zabudnutými za jediný deň. To je podstata súdneho dňa. Všetci prizniavci snových realít vytriezvejú keď to uvidia na vlastné oči. Nielen Biblia pred touto udalosťou varuje aby sme včas urobili prípravy inak, bude celá civilizácia odstránená z povrchu Zemského iba za jediný deň! Súvisí to so Slnkom. Niekto môže ale povedať, že mu to nevadí, veď prejde do jemnohmoty. Nemám nič proti. Každý robí tak, ako mu je najpohodlnejšie.

Ikona diskutujiciho Kikou 2023-01-30 15:37:33
Ikona diskutujiciho
sipka

Alue: Mám na mysli skupinu dobrých ETs různých ras, které jsou něco jako armáda co pomáhá lidstvu. Ve finále se tak může představit kdokoliv, ať už dobrý nebo ne tak dobrý. Máš pravdu…jsme jenom lidi, kteří nic neví. Můžeme se jenom domnívat, dohadovat, věřit nebo nevěřit.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2023-01-30 18:06:29
Ikona diskutujiciho
sipka

Obecně jsou tu rasy které se snaží pomáhat na mnoha různých úrovních a jsou tu i rasy které se snaží škodit.

Ikona diskutujiciho tauri 2023-01-30 18:54:28
Ikona diskutujiciho
sipka

dodo:
Ne, nejsem zastánce těchto technologií. Ale záleží, zda se toho zneužije, nebo využije. Proč máme dneska telefony ke komunikaci a nepoužíváme telepatií? To je taky technologie..Takže tohle by bylo dost obsáhlé téma, které nejde snadno říct, vše je špatný, ale není ani dobrý. Jak můžeš vědět, že žijeme zde nohama na zemi a nemáme další tělo někde jinde? Jak to bylo ve filmu Matrix.
Problém našeho vnímání je ten, že jsme stále nějakou energii omezováni a máme omezené i myšlení, kdy se jen domníváme. Protože nejdřív člověk načte hromadu věcí, myslí si, jak ví a všechny přečůrá svými znalostmi…Málokdo už jde dál a zjistí, že všemu je jinak a vlastně nic neví. Všechno nějak funguje, protože to někdo zrovna tak naprogramoval, ale jak je možný, že to tak funguje je záhadou. Teď myslím, že vše člověk chápe podle toho, co nám řeknou oni, jak by to fungovat mělo, ale proč to tak funguje v celé hloubce..? Ve všem je logika a chaos zároveň. Záleží, z jakého pohledu a výšky na to koukáme. Vše má řád a nahodilost. Proto je podle mě jedno, zda si věci prožíváme zde, nebo v astrále, důležitý je to prožít a růst v danné realitě. Jen v astrále jsme energie a zde jsme ve hmotě a můžeme si osahat obě „reality“. Když to řeknu takhle, proč vlastně žijeme těžkým životem ve hmotě, kdy vše si musíme odmakat, když v energii je vše hned a nemusíme se s něčím patlat a ztrácet tím čas. Která realita je vlastně lepší?
A ano, slunce může být náš problém v budoucnosti. A aby „bůh“ soudil každého hříšníka…Život mě naučil, že i když je to sakra těžký, můžu soudit pouze sám sebe. Jen my musíme přijít na to, co je ještě správné a co nikoli. Každý ale vidí život trochu jinak a má jinak nastavené hranice. Ať si pozná, co je příjemný pro nás a pro ostatní, v tom je svobodná volba.Každý si musí přijít sám, co je život, nemůže to určovat vousáč s ukazováčkem a říkat, ty jeden hříšníku. Říkala to i vědma v Matrixu: Poznej sám sebe… A pokud bude nějaká energie soudit lidi…jde o nastavení toho, čemu věřím. Když chci škodit, se stejnou energii se setkám a budu zničen. Pokud chci s láskou tvořit, tak to samé dostanu…jde jen o to, aby každá duše poznala, jaká energie je co k čemu, kdy ji použít a kdy nikoli. Ale když bude den soudu, tak ať se každý setká sám se sebou a uvidí se, zda to přežije, či nikoliv. Ale co bude skutečně v budoucnu a za jakých podmínek to přežijeme fakt nevím a netroufám ani hádat.

Ikona diskutujiciho dodo 2023-01-31 06:11:55
Ikona diskutujiciho
sipka

Ak by ste sa zaujímal o vedu, možno by ste vedel čo sa chystá. Opýtajte sa astrofyzikov, niektorí to vedia, len o tom verejne nehovoria. Plne chápem prečo. Nebude to niekedy v budúcnosti, ale už onedlho. Vie sa o tom už 50 rokov. Už aj P.Staněk došiel na to, že „oni“ vedia niečo, čo my nevieme. Mnohí si stavajú podzemné úkryty. Pentagon nevie zúčtovať 21+ biliónov(!) US$. Za tie prachy postavili mnoho podzemných údajne protiatómových krytov. Hlavné negatívne agendy 2030 a 2050 dávajú tušiť kedy to nastane. To sú dátumy kedy sa táto udalosť očakáva. Magnetické pole Zeme sa chystá obrátiť čo vyvolá obrovské geologické zmeny o ktorých hovorí aj P.Staněk. Od r.2000 rapídne klesá intenzita mag.poľa Zeme čo v určitom bode vyvolá obrat. Rozsah zmien bude veľmi podobný Biblickej potope, resp.zániku Atlatídy o čom už hodne dávno hovorila aj Dolores Cannon, indigoví, insideri, podrobný opis je aj v Biblii ak je správne čítaná. Šťastie praje pripraveným a tí na vrchole moci už pripravení sú, pretože vedia čo presne sa v ten jeden deň stane.

Ikona diskutujiciho Will 2023-01-29 11:19:49 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Děkuju Alu. Kdysi jsem si něčím takovým vlastně prošla a kdyby mi někdo řekl to co dneska ty píšeš tak to nemusel být pro ně takový průšvih. Bývalo to hodně moderní stát se vtěleným pozemským andělem. Největší díra byla v tom že ses možná dověděl A ale nikdo ti už neřekl B. V mém případě jak s takovým zjištěním zacházet a jak ho přijmout. Z člověka se pak spíš stal egoista nebo ulítloň co nechtěl být mezi lidmi. Proto mám tvůj web tak moc ráda. Píšeš prakticky co jak a v jaké situaci. Nepatláš omáčku a jdeš zkušeně k věci. Aluska.org je podle mě národní poklad a zasloužila by si větší pozornost protože opravdu má lidstvu co říct.

Ikona diskutujiciho Kristýnka F. 2023-01-29 11:20:56 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ty články o duchovnu co tu v poslední době vycházejí mě dostávají jeden za druhým. Opravdu skvělá práce. Ocenila bych je i v knižním vydání kdyby se nějak poslepovaly soustavně dohromady.

Ikona diskutujiciho Danny 2023-01-29 15:47:40
Ikona diskutujiciho
sipka

Já si články, co mě zaujmou, ukládám nebo rovnou tisknu a dávám k sobě do složky. A nedělám to tak jen s články, co vyjdou tady. Už několikrát se mi stalo, že jsem se snažila něco dohledat a nepodařilo se mi to najít, nebo byla zrušená celá webová stránka (teď se mi to stalo u jednoho blogu o módě ve filmech – stránku úplně zrušili a já se chytala za hlavu, proč jsem si ty články nezkopírovala). Vždycky je jistější mít věc fyzicky u sebe.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2023-01-29 16:31:42
Ikona diskutujiciho
sipka

… já mám stažený celý toprecepty 😀

Ikona diskutujiciho mariankosmac 2023-01-29 18:35:15
Ikona diskutujiciho
sipka

Tiež som si kedysi ukladal články na starom pc Windows XP. Na trochu novšom notebooku mi to ukladanie ale prestalo fungovať. Trvá to strašne dlho s neistým výsledkom (niekedy sa to uloží a niekedy sa to zruší). To naštve. Pritom taká jedna stránka má len pár MB tak nechápem čo sa to s tým tak trápi. A staré PC som si pokazil a stratil dáta, to naštve dvojnásobne.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2023-01-29 18:57:07
Ikona diskutujiciho
sipka

tvůj spasitel se jmenuje SiteSucker a je zdarma

Ikona diskutujiciho tauri 2023-01-29 18:35:17
Ikona diskutujiciho
sipka

Je dobrý dělat aktualizace, aby jsi tam neměla rok starý recepty, kde mezitím je tam hromada nových :))

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2023-01-29 18:53:26
Ikona diskutujiciho
sipka

Je to několik desítek tisíc stránek. To nemám šanci uvařit ani kdybych každý den uvařila jeden a žila tisíc let. Na aktualizace prdím. Kdyby náhodou padl starej net, české žrádlo zachrání moje záloha.

Ikona diskutujiciho tauri 2023-01-29 19:14:50
Ikona diskutujiciho
sipka

Koukám na to no, máš recht. Hlavně tam mit to důležitý.
I tak to musí mit několik GB, což je sakra dost na recepty :))
Ještě na zálohu stránek slouží WinHTTrack, je zdarma a v češtině.
Jen se nastaví počet spojení (kvůli rychlosti stažení )a hloubka odkazů, aby to nestáhlo jen nějaký úvodní stránky a zbytek tam není 🙂
Když to není, tahá to už z netu.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2023-01-30 09:43:08
Ikona diskutujiciho
sipka

podle struktury stránky stačí do levelu 4

Ikona diskutujiciho Danny 2023-01-29 19:42:23
Ikona diskutujiciho
sipka

To se mi takhle rozbil počítač i fleška, takže veškeré fotky, články, obrázky byly ty tam. Byla to skvělá zkouška duchovnosti – měla jsem na výběr – brečet a nadávat, nebo si říct, že vše je pomíjivé a hodit to za hlavu….Ještě teď brečím, když si uvědomím, kolik fotek mi zmizelo v nenávratnu.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2023-01-30 09:46:49
Ikona diskutujiciho
sipka

Extra důležité věci je potřeba zálohovat 2x, pokud jsou velké, na externí hardisk. Když ho zaneseš do servisu, vytáhnou ti za poplatek data z karty. To že nejede komp neznamená že ztratil paměť. Takže jestli ho ještě máš, tak jsi ty data úplně neztratila a dají se zachránit.
Ale nebreč, na alušce máš pořád přes 4500 článků k dispozici 😀

Ikona diskutujiciho tauri 2023-01-29 22:08:01
Ikona diskutujiciho
sipka

Koukám, že ten sucker je pouze na MAC a ne windows. Na windows není k dispozici soubor, hlásí chybu.
Ten WinHTTrack sice stáhne stránky, ale když odpojím net, ne všechno jede jak má.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2023-01-30 09:51:32
Ikona diskutujiciho
sipka

Měla jsem za to že všechny programy mají verzi pro win. Něco mi to i našlo.
https://pcmacstore.com/en/app/442168834/sitesucker

Ikona diskutujiciho tauri 2023-01-30 11:23:12
Ikona diskutujiciho
sipka

To je přesně ta stránka, kterou jsem taky navštívil, ale při pokusu o stažení to hlásilo chybu a soubor nebyl na serveru.

Ikona diskutujiciho octomaník 2023-01-30 12:16:58
Ikona diskutujiciho
sipka

tauri 2023-01-30 11:23:12
zkus se podívat na české weby: instaluj, stahuj, slunecnice – najdeš tam SW na stažení webových stránek, ale je potřeba jich vyzkoušet více, abys měl porovnání jak kvalitně stahují.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2023-01-30 13:02:58
Ikona diskutujiciho
sipka

není slunečnice zavirovaná jak biden? nebo už s tím něco udělali? 😀 kdysi to býval nářez

Ikona diskutujiciho dodo 2023-01-30 13:11:16
Ikona diskutujiciho
sipka

Pre zálohovanie web stránok používam plugin do Firefoxu pod názvom ScrapBook. Bohužiaľ to funguje len v starom FF do verzie tuším 52, takže mám inštalované dva FF. Je to super, bo to dokáže zo stránky povyhzadzovať veci, ktoré tam človek nechce, reklamy, obrázky, siahodlhé diskusie a teda očistiť stránku len na to, čo človeka zaujíma. Ak by ste niekto vedel o podobnom plugine, ktorý robí rovnakú vec, pochválte sa.

Ikona diskutujiciho octomaník 2023-01-30 13:28:47
Ikona diskutujiciho
sipka

Alue K. Loskotová 2023-01-30 13:02:58
to netuším, používám linuxové distribuce, a programy jsou v repozitáři….

Ikona diskutujiciho tauri 2023-01-30 13:40:30
Ikona diskutujiciho
sipka

octomanik:
cheche jak píše Alue, slunečnice bývala snad vždy zavirovaná..takže jediné stránky, z kterých stahuju je vždy originál.
A české stránky nejsou nejlepší, protože programy jsou tam často staré a stejně se musí aktualizovat.
Pokud chceš dobrou stránku na stahování s oficiálními odkazy, klikej na softexia.com
Tam máš hromadu SW, který je denně aktualizovaný a vždy víš, co je tam za změny a že vyšel update.
dodo:
Na ten ScrapBook jsem včera taky koukal, ale shlédl jsem tam víc problémů, proto jsem ho sem raději nepsal.
Ten WinHTTrack je starší program a nemusí taky stáhnout vše, protože vývoj webu jde dost kupředu a tohle už nemusí pobrat.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2023-01-30 13:51:57
Ikona diskutujiciho
sipka

Lepší je legálně stahovat programy zdarma z oficiálních stránek než pokoušet napirátěné verze. Snad kromě vpn se všechny základní softy dají zadarmo v pohodě sehnat a poslouží stejně jako licencované. WinHtt jsem měla dřív ale často padnul a nic nevyplivnul, asi byl prostě moc starý. Je to fajn mít nějaký webík stažený. Když vypadne net tak si počteš i bez toho a nemusí být tak přecpaná knihovna, i když v posteli s knížkou je to mnohem příjemnější. Mám postahované hlavně návody typu jak co urobit.

Ikona diskutujiciho tauri 2023-01-30 14:44:42
Ikona diskutujiciho
sipka

Ten odkaz, který jsem sem vložil je legální soft, který tam lze koupit. Programy jsou dávaný na stránky denně, takže vim, co kde vyšlo za verzi a nemusím se pídit na offic. stránky, zda už vyšla nová verze. Stejně pokud to stáhne z týhle stránky, tak to přesměruje na server výrobce. Nic není nelegální a nestahuje nic zavirovanýho. Stejně je občas ale třeba jít na web výrobce a tam stáhnout třeba ovladače k danný desce, nebo grafice. Když tam třeba vidím novou verzi prohlížeče, tak si musím stejně upravit link na českou verzi, jinak by se stáhla anglická.
Když jsme u toho, jak co urobit..Nedávno jsem na youtubku koukal, jak staví barák..bylo to časosběrný videjko. Jenže takových videí bych musel mit na disku :)) A pokud se něco podělá, stejně nám to už bude třeba k ničemu a budeme rádi za to, co máme k dispozici a ve výsledku to budem muset dělat jinak.

Ikona diskutujiciho Marcel 2023-01-29 21:42:27 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ak poznáte výklady Edgara Cayceho, tak ten povedal: duša to je život (že sme nažive), myseľ je cesta a fyzické (materiálne) je výsledok. On síce predpovedal veci, ktoré by sa mali udiať v budúcnosti, ale ľudská vôľa ich mohla zmeniť, preto sa to nemuselo stať, tak ako to on videl.

Ikona diskutujiciho tauri 2023-01-30 14:48:33
Ikona diskutujiciho
sipka

Podle toho, co říkal nás nečeká nic dobrýho :)) Nakoupit zásoby a kajak pro cestování za rodinou :)) Pokud bude hodně světadíla zatopená.

Ikona diskutujiciho kiana 2023-01-29 22:58:18 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Naprosto souhlasím a jsem ráda, že tuto past někdo odhalil a tak dobře popsal.

Ikona diskutujiciho sylvie 2023-01-30 19:22:22 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

dekuji za clanek. je taaak povzbudivy, bez zatrpklosti. a ty obrazky, hlavne pro me ten posledni. paraadniii. dekuji alusko

Ikona diskutujiciho Niki 2023-02-01 17:41:39 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Vrátit se zpět k pocitu ,že má smysl nevzdávat se je strašně těžké. Hledám cestu zpět.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2023-02-01 19:00:44
Ikona diskutujiciho
sipka

No, v podstatě nemáš ani na výběr. Když se vzdáš, žádnou výhodu ani úlevu tím nezískáš. Zítra zase vyjde slunko a nikoho nebude zajímat že jsi to vzdala. Budeš v mentální temnotě, nebudeš vidět světlo na konci tunelu ani směr… a nějakou dobu v té mizérii a prázdnotě můžeš setrvávat, ale bude ti tam strašně zle a nakonec dřív nebo později něco přijde, co ti dá nový impulz. Pokud čelíš opravdu extrémě těžké a zlé životní situaci, která je navíc už mimo tvoji kontrolu a musíš ji prostě přežít, kromě duševní hygieny a mentální obrany pomáhají koníčky. Ulítnout si do svého fantazijního světa a vylézt z něj, až se to uklidní. Může to být cokoli co máš ráda a co tě baví. Koníčkem proti depresi a duševnímu neklidu. To funguje. I zvíře pomůže.

Ikona diskutujiciho tauri 2023-02-01 19:44:27
Ikona diskutujiciho
sipka

Já to mám teď podobně, je těžký zůstat v pohodě, pokud je člověk sám. Koníček je sice dočasná úleva, ale když cítím, že nic tady nemá už skoro smysl, je těžký tohle přemoct. Ono i když vermír, nebo matrix to je fuk, neposílá nějaký lepší lidi, ani události do života a člověk může dělat, co zmůže, tak postráda smysl tu být. Ten pocit zmaru tam prostě je, protože většina očkovaných tohle vše vlastně ničí. Jak fyzicky, duchovně tak energeticky. A pokud člověk půjde do války a ženy budou vyrábět zbraně, není to uplně ideální, když víme, že svobodná volba tu vlastně neexistuje. Pokud se skutečně do brzké doby nic nestane, tak to zase odnesou nevinní a většina lidstva si nezaslouží další vtělení do tohoto světa. Ale máš pravdu, člověk nemůže zůstat v nevíře delší dobu, jinak ho to sežere.

Nový komentář

Ikona moderatora

Moderovaná diskuze: Příspěvky se zveřejňují s časovou prodlevou. Pro účast v diskuzi je třeba, aby byl váš komentář v souladu s obecnými pravidly slušného chování a podmínkami používání stránek