Černá magie, nebo konstruktivní síla Vesmíru – Prostřední cesta neexistuje / Doporučuji

10.4.2017 v Spiritualita 35

….. aneb jak na vás působí Konstruktivní síla Vesmíru po vašem setkání a prací s černou magií. Působí vůbec?

Dostávám hodně zpráv a zkušeností na téma různých zasvěcovacích metod. (Ano, opět si do nich kopnu.) Ty lepší zprávy obsahují poděkování, že se dotyčný těmto rituálům vyhnul a pravděpodobně i problémům, nebo právě díky tomu co četl na mých stránkách, odolal. Prostě nechtěl riskovat… V tom horším případě mi lidé píší, že se nechali zasvětit do všeličeho možného i nemožného, zejména když měli nějaké nešťastné období a zoufale hledali cestu ven, jak si pomoci. Člověk v zoufalosti dělá různé nerozumné věci a vždycky se najde nějaký šarlatán, co toho velice rád využije a slíbí vám instantní schopnosti, řešení a skvělý život jenom za ,,menší poplateček“. Nechci házet úplně všechny do jednoho pytle, jsou tu i dobří a zkušení lidé/léčitelé ale je jich jako šafránu a v žádném případě NIKOHO NEZASVĚCUJÍ.

V tom druhém případě dostávám dotazy, co s tím dělat, když už se stalo. Ale je pro mě problém takovým lidem radit. Já se snažím ty články psát ne proto abych všem lezla na nervy, ale aby lidé měli možnost najít a načíst i jiný pohled, než se pro nějaké zasvěcení rozhodnou. A v ideálním případě na něj nejít. Když na něho ale člověk jde, nebo jich absolvoval nedejbože více, co já zmůžu? Jak mám pomoct? …. Už je pozdě. Prevence selhala, stalo se… Nebo ne?

Je to dost relativní. Samozřejmě můžu doporučit důkladnou očistu jater a poté denní energetizaci u stromu, což u některých méně závažných případů pomůže, nebo alespoň částečně pomůže, ale není tam žádná záruka, že to bude stačit. A nevím, jestli to vůbec někdy jde úplně napravit, aby se člověk dostal zpětně do stavu jako před prvním zasvěcením. Nemám takovou konstruktivní zkušenost, jedině že to prokletí částečně oslabilo a dotyčnému se ulevilo, ale nikdy už to nebylo stejné jako předtím. To, že člověk nevěděl, že zasvěcení je černá magie, ho nijak neochrání a neomlouvá.


V mnoha jiných nebezpečných případech vás nevědomost částečně chrání, ale tady ne. Jediné štěstí, které může člověk mít je, že natrefí na šarlatána, který to neumí a tudíž k pravému zasvěcení nedojde. To je asi nejlepší varianta a jelikož je šarlatánů dost, dostávám často i tento druh ohlasů.

Ta představa, že člověk absolvuje jeden dva semináře, kde ho někdo naučí určité vizualizace, dostane certifikát že to umí a je mistr čehosi, je úsměvná a samozřejmě to tak nefunguje. Tím se jenom produkuje obrovský zástup amatérských černých mágů, kteří svou neznalostí škodí druhým lidem, každý v takové míře, nakolik je ,,nadaný“.

Tak jako není možné instantně dát jinému člověku ultimátní superschopnosti za poplatek, není možné ani instantně udělat nějaký rituál nebo očistu, která by ho plně zbavila zodpovědnosti a následků za jeho činy. Bohužel neexistuje žádná guma, která by vymazala vaši minulost, které litujete. Proto si dávejte veliký pozor, kdo na vás energeticky sahá a velice dobře si to rozmyslete. Pokud si nejste zcela jistí co dotyčný dělá, neriskujte.

Další důvod, proč u snahy odblokovat zasvěcení není žádná záruka je, že se těch zasvěcení v poslední době rojí strašně moc a vzniká jedna metoda za druhou. Princip je u všech v podstatě stejný, ale používají se jiná slova, jiné názvy, jiné symboly a jiné háčky na nešťastníky, co jsou ochotní na to jít. Určitě je i každá z metod jinak silná a – jak už jsem zmínila – záleží na zkušenostech černého mága.

To by byl úvod do tématiky, přejděme k jádru pudla.

Ve své třetí knize píšu, kromě mnoha jiného, také o povaze konstruktivních sil Vesmíru, jak s nimi komunikovat a také o charakteru konstruktivních bytostí Vesmíru, které člověku pomáhají na jeho cestě životem, přinášejí mu znamení a rady, když o ně poprosí. Je však nutné s těmito radami i silami zacházet s obrovskou úctou a vědět, jak o toto spojení pečovat.

Pokud úctu nemáme, vedení si nevážíme a nenásledujeme jej když k nám přijde, komunikace se postupně zastaví. Proč plýtvat energií na někoho, kdo toho neumí, nebo nechce využít?

Proto si například já, i když se teprve čtení z kávové sedliny učím, vždy před čtením slíbím, že ať už tam najdu cokoliv, absolutně budu následovat jakoukoliv radu, kterou v kávě najdu a budu respektovat vše co uvidím… Když si chci udělat věci podle svého, NIKDY o žádnou radu duchy neprosím. Žádám jedině tehdy, kdy jsem schopna vyslyšet radu, ať je jakákoliv. Připadá vám to šílené? Jenomže káva mi vždy řekla přesně jak věci jsou a co mám dělat. A když jsem to udělala, vždy se to splnilo jak mělo. Tím mám dobrý předpoklad k tomu, aby se mnou duchové spolupracovali i příště, protože kdybych znamení přečetla a udělala pravý opak, riskuji, že příště se se mnou nebudou obtěžovat.

Stejný problém nastává i v případě zasvěcovacích rituálů a to málokdo ví. Pokud byl člověk zasvěcen jakoukoliv metodou, poté za předpokladu že byl zasvěcen platně a pořádně, mu díky jeho prokletí přestávají fungovat rituály a principy založené na spolupráci s konstruktivní silou Vesmíru, protože během těchto napojení je člověk odpojen od svých přirozených energetických napojení na konstruktivní bytosti a naopak je spojen s destruktivními.

Vedení konstruktivních sil se k němu poté buď nedostane, nebo tyto konstruktivní bytosti zmlknou.

Znám případy, kdy se v extrémních situacích (šlo o životy) velmi prudce a razantně projevili konstruktivní duchové Vesmíru a žádali o okamžité zastavení dané činnosti. Když dotyčný člověk pokračoval, nejenom že situace dopadla blbě, ale ,,trest“ za tuto ignoraci přišel v podobě mlčení. Zhruba pět let s dotyčným duchové nemluvili, ani když šlo o opravdu důležité věci. Že by se ,,uráželi“? Těžko říct, nejsem konstruktivní duch Vesmíru, ale evidentně mají v povaze být ve spojení pouze s těmi, kdo je mají v úctě. Možná naši předkové velmi dobře věděli, proč pravidelně uctívali duchy přírody a modlili se k nim. Asi znali jejich povahu lépe než my dneska.

Je to velice zajímavý a přitom pochopitelný fenomén. Když bych to vztáhla na sebe, ani já absolutně nemám zájem cokoliv radit někomu kdo o moji radu ve skutečnosti nestojí a i když se prvně tváří jak ji strašně chce a potřebuje, udělá pravý opak a pak si stěžuje že je v háji a nic nefunguje… Ani nemám zájem vídat se s kýmkoliv, kdo si mé společnosti neváží a zachází se mnou jak s hadrem. Na co…? Když můžu být jinde, kde si mě naopak vážit budou? – I vy to jistě máte úplně stejně a tudíž se není čemu divit, že i tyto vysoce inteligentní bytosti postupují podobně.

Neplýtvají energií na lidi, kde to nepadne na úrodnou půdu, proto na každém našem kroku ve vztahu k této síle velmi záleží. Na co totiž prosíte někoho o pomoc a radu, když stejně nejste ochotni ji vyslechnout?

Jakékoliv zasvěcení za peníze je uzavření smlouvy s temnými silami a jde o černou magii. Takový čin je ve velkém rozporu s konstruktivní silou Vesmíru. Pokud jste tedy něco podobného absolvovali, poté bez ohledu na to jestli to používáte nebo ne, či jestli si uvědomujete že to bylo špatně, můžete sledovat něco jako ,,postih“.

Když se poté rozhodnete jít opačnou stranou a pracovat s konstruktivní silou Vesmíru, může se vám stát, že duchové s vámi nechtějí mluvit. Může to souviset i s vaší snahou poznat svého strážného anděla, zejména u reiki je odpojení od andělů velmi častý a závažný problém, který lidé shodně popisují.

Ale nejde jen o anděly, jde o jakékoliv postupy, které oslovují konstruktivní sílu Vesmíru, to je prakticky úplně všechno, co mám na svém webu, týkající se jakýchkoliv pomocných a očistných postupů. Pro návody v knihách platí úplně to samé. Vše stojí na principu pomoci konstruktivních duchů Vesmíru a bude to fungovat pouze těm lidem, kterým neleží na svědomí černá magie, nebo závažný zločin.

(Například vražda. Počítá se do toho jednoznačně i zabíjení zvířat pro zábavu, nebo ze sportu. Nepočítá se zabíjení z hladu. Křovák v Africe, který celé zvíře sní a který mu děkuje za jeho oběť, není postižený tíhou závažného zločinu, protože jedná s úctou k přírodě, v zájmu svého přežití. Můžeme ale říct to samé o bílých lidech v rozežrané Evropě? Pokud si přejete být ve spojení s konstruktivní silou Vesmíru, potom je řezník jednoznačně profese, kterou byste dělat neměli. Zabíjíte bytosti, které nebudete jíst, i když je zabíjíte pro druhé lidi… Řeknete si, že někdo tu špinavou práci přece dělat musí, jinak nebude maso…? Ano máte pravdu, náš systém funguje špatně. A řešení tohoto problému nevidí nikdo, snad kromě veganů. Je to složité téma, ale o jídle tento článek není.)

V kostce řečeno, nikdo kdo je zasvěcený a nikdo kdo aplikoval v minulosti černou magii se nemůže divit tomu, že mu najednou spolupráce s konstruktivní silou nefunguje. Duchové vesmíru mlčí a nechtějí spolupracovat, nebo je komunikace nemožná kvůli umělému přepojení a překalibrování člověka na jiné (ďábelské) frekvence, kam tyto síly už nedosáhnou a nemohou rezonovat.

Dá se s tím něco dělat?

Záleží na každém jednotlivém člověku, neexistuje žádný návod pro všechny, který by tento problém dokázal vymazat a ošetřit. Když budu mluvit z vlastní zkušenosti, vím že duchové Vesmíru jsou ochotni se znova rozmluvit u lidí, kteří se proti nim ,,provinili“ neúctou, až po řadě let. Kolik let to bude, je ale dost osobní a pružné téma… Dost záleží i na tom, jestli člověk svého chování upřímně lituje, jestli udělá nějaké kroky pro nápravu a prosí nadále o spojení.

U lidí kteří praktikovali v minulosti černou magii jako černí mágové – zasvěcující, satanisti atd. znám pouze jeden jediný případ, ale ten dostal přesný návod šitý jemu osobně na míru. A tento návod dostal od vidoucí osoby, která měla obrazy. Díky tomu, že přesně absolvoval kroky jeden za druhým, se z toho dostal a spojení s konstruktivní silou mu nyní funguje, ale trvalo to mnoho let soustavné snahy… Je to ale jediná výjimka o které vím, jiné případy neznám.

U zasvěcených lidí, jak už jsem psala, bylo možné dosáhnout pouze částečného zlepšení, ale ne plného. Pokud někdo řekl, že na zasvěcení byl a všechno mu v pohodě funguje, potom nebyl doopravdy zasvěcený a takové případy sem vůbec nepočítám. Vzhledem k tomu, že se skutečně právoplatně zasvěcenými osobami nevídám, resp. ty vztahy vždycky po nějaké době uschnou (na základě bijících se energií), nebo se jim cíleně vyhýbám (nechci cizí problémy), nemůžu jejich případný postup blíže sledovat. Pokud se to někomu podařilo, zatím jsem u toho nebyla.

Pamatujte na to, že prostřední cesta není. I pokud mluvíte s nějakou bytostí a ona vám začne říkat, že není ani dobrá ani zlá, je jasné, že to je destruktivní bytost a snaží se s vámi manipulovat. Někteří na to rádi slyší a potom jejich tvrzení přejímají. Často jsem právě od černých mágů (nebo lidí co jsou prostě zblblí od všelijakých pokušitelů se kterými rozmlouvají v meditacích) slýchávala: ,,Nejsem ani dobrý ani špatný, jsem neutrální, zachovávám si rovnováhu temna i světla“.

Ale v této sféře nic není neutrální. Vše má svoji hodnotu a rezonanci a v žádném případě není jedno, s čím pracujete a jaké síly oslovujete.

Nemůžete v pondělí udělat rituál černé magie a v úterý se modlit se svému andělovi strážnému a myslet si, že s vámi bude mluvit… Nebude, uslyšíte jenom ďáblíky.

Stejně tak nemůžete být ve vztahu k druhému člověku v pondělí dobří, v úterý hnusní a myslet si, že je váš vztah vyrovnaný a neutrální. Není, dotyčný člověk se s vámi nebude chtít bavit, nebo bude z vašeho jednání zmatený a nešťastný, k rozchodu však dojde, je to jen otázka času. Buď jste dobří, nebo nejste. Buď někoho máte rádi, nebo nemáte. Nemůžete být trochu dobří, nebo mít někoho rádi jen občas, podle toho jak se vám to hodí. Nedává to smysl ani v životě, ani ve vztahu k energetickým silám a rituálům!

Proto si dejte velmi dobře záležet na tom, jakou si vybíráte stranu. Přeběhnout na temnou je snadné a jde to ze dne na den, ale vrátit se zpět je pro většinou lidí téměř nemožné. A pokud je to možné, vyžaduje to mnoho let a mnoho práce.

Komentáře

Ikona diskutujiciho aves passeri 2017-04-10 09:03:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Moc pěkný článek. Zahrávat si s energiemi se nevyplácí – Faust by mohl vyprávět. Snaha něco získat tak, že za to jen zaplatím, vede jen k tomu, že člověk zaplatí příliš vysokou cenu. V tomto ohledu se fakt nedá nic uspěchat. Člověk se musí opravdu rozhodnout, co chce sám v sobě podporovat. Uvědomit si, co vede k destrukci. Rozhodně souhlasím i s tím, když někdo jednou dělá něco dobrého a podruhé něco špatného a ohání se tím, že je přece neutrální. Takhle ono ani dobré/ani špatné fakt nefunguje. Pro spoustu lidí, kteří spiritualitě vlastně nerozumí, ale udělali si z ní třeba živnost, je velmi snadné překroutit si v hlavě to, čemu hlava rozumět nemůže. Všechna instutucionalizovaná náboženství budiž toho smutným příkladem :-(

Ikona diskutujiciho Gabby 2017-04-10 11:31:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Jsem moc rada, ze me nejaka sila privedla na tve stranky. Chtela jsem v dospelosti jit na zasveceni reiki a ted jsem rada, ze jsem narazila na tvuj blog 🙂 Diky Alue, zachranilas mi zivot, kdo vi, jak by to dopadlo.

Ikona diskutujiciho :) 2017-04-10 12:57:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Perfektní článek, děkuji! Jen se optam, vse je tedy černobílé? 🙁

Ikona diskutujiciho Alue 2017-04-10 14:29:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[3]:  Život není černobílý, ale každá energie má vždy jasnou rezonanci, kterou není moudré překrucovat, nebo před tím zavírat oči.

Ikona diskutujiciho Václav 2017-04-10 16:10:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Reiki a andělé je úplně stejná sorta nežádoucích entit (vůlí). Lidé mají dáno komunikovat mezi sebou navzájem. Každá božská kvalita má i svoji energii(tělo). Projevování těchto kvalit mezi lidmi navzájem je to "mezi tím" a prostřední cesta. To ostatní už je nežádoucí vnější mimosmyslový svět. Naše duchovní rovina jsou čisté čakry a kvality. Cokoli co neodráží božskou vůli-kvality, je nežádoucí. Proto může člověk prostřednictvím čaker rozlišit, co je, nebo není v souladu se skutečným řádem rovnováhy a zdraví. Proto k tomu netřeba  žádného prostředníka, to může udělat každý sám.

Ikona diskutujiciho zdeněk 2017-04-10 16:54:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Možná pokud má člověk myšlenky, které nejsou jeho a není si toho vědom a na základě těch myšlenek neposlechne rady od konstruktivních bytostí, tak by to možná tolerovaly, protože oni určitě vidí, které myšlenky jsou naše a které ne. :-)

Ikona diskutujiciho Ayeri 2017-04-10 19:30:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Já beru, že když je člověk v těžké situaci a někdo mu nabídne za poplatek snadné řešení, tak je snadné podlehnout. Spousta lidí prostě nezná fakta a ani je znát nechce, aby si nezkazili ideály. Takový trest mi připadá strašně přísný za to, že zoufalí lidé dělají zoufalé věci. Já bych na žádné zasvěcení nikdy nešla, protože jsem v tomhle hodně opatrná a podezírslavá a nenechala bych nikoho, koho fakt dobře neznám, sáhnout mi do energií a i u známého bych si to dobře rozmyslela. Z těch šarlatánů je mi zle, že zneužívají lidské neštěstí. Pokud vědí, co dělají. Ve vší úctě k silám Vesmíru nevím, proč trestají jejich oběti a ne šarlatány samotné, ale možná na ně taky dojde. Nestýkám se s nimi, abych věděla, jak dopadnou. Navíc to kazí pověst všem duchovním vědám. Každopádně ale díky za tento článek.

Ikona diskutujiciho konvalinka 2017-04-10 19:38:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Rozmýšlala som, čo sa s tím dá robiť a napadlo mi také riešenie, že by sa človek skutočne svojím životom oddal dobru – samozrejme nemysím, že by ďalej šíril tie ktoré jeho "liečive" energie, ale že by robil nejaku verejne prospešnú a ekologickú prácu…

Ikona diskutujiciho Ivanka 2017-04-11 01:00:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Cool

Ikona diskutujiciho Zouy 2017-04-11 07:24:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj Alue. Poznala jsem jednu paní na kurzu.Povidaly jsme si a zjistily jsme, ze mame stejne tema..duchy a andely.Ona je prý vnímá, nebo vidi. A pry dělá i reiky.Je to prý rovnani čaker a není to nic zleho. Pry se napojí na vesmir a energii z vesmiru spravuje, dává do pořádku cakry.

Ikona diskutujiciho Agata 2017-04-11 07:25:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Moc zajímavý článek, mám jenom takovej dotázeček 🙂

Ikona diskutujiciho Zouy 2017-04-11 07:26:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Moje zprava je prý spam..ale nevim proč  ..vždyť jsem nenapsala nic spatneho.

Ikona diskutujiciho Alue 2017-04-11 08:43:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[7]: Vesmír nikdy nikoho za nic netrestá. Vesmír pouze udržuje rovnováhu a vrací vyslanou energii zpět. To je celé… Šarlatáni to dostávají samozřejmě zpátky v podobě únavy, nemocí, chudoby, rozpadu vztahů, psychických problémů atd., ale to ti jako klientovi nebudou na potkání vykládat, jak se vlečou s exkrementem na botě. Před tebou se budou tvářit jak jsou strašně za vodou a duch-hovní.

Ikona diskutujiciho Alue 2017-04-11 08:44:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[10]: Dávat do pořádku někomu čakry je také dobrý nesmysl… O tom by se vlastně také dal napsat článek 🙂

Ikona diskutujiciho Alue 2017-04-11 08:46:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[11]:  O tom nikdo nerozhoduje, ve Vesmíru je vše jasně dané a podle toho se vše děje. A je to o tom, jestli to znáš, nebo neznáš. Klíč je ve správných vědomostech a když něco nevím, prostě od toho dát ruce pryč. Přiznat si že nevím, není ostuda.

Ikona diskutujiciho Alue 2017-04-11 08:47:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[12]:  Systém občas blbne, z toho si nic nedělej.

Ikona diskutujiciho Zouy 2017-04-11 09:58:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[14]: Tak se na takový článek budu těšit :-)

Ikona diskutujiciho Agata 2017-04-11 10:21:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[15]: No a jak poznat že mám správné vědomosti? V jedné knize jsem četla že ten kdo nevěří v boha půjde do pekla. To mi nepřijde jako pravda. Jak poznat lež od pravdy?

Ikona diskutujiciho Václav 2017-04-11 10:22:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[14]: Je rozdíl pojem, dávat čakry do pořádku a nasadit někomu vědomě nebo nevědomě nežádoucí cizí entitu. dávat čakry do pořádku samozřejmě jde. Jde také čakry poškozovat, stejně jako psychiku nebo tělo. V tom je ted velká bitka na ezo a léčitelské scéně. Jak to tedy poznáte? Pokud vy nebo druhý vnímáte energeticky ze sebe nebo z dotyčného teplo, brnění, tlak, píchání, horko, nebo nic, pak tyto vjemy signalizují problémy čaker. uvolnění, chlad čakry můžeme vnímat jako uvolnění a k tomu rozlišování, co je vaše energie nebo co je z vnějšku nebo od druhého. někteří vnímají pouze energie z okraje čaker(hrubé věci), to znamená, že vnímají pouze to co jde z vnějšku, o své čakry se nestarají. ale právě starání se, aby byly moje čakry v pořádku, je to nejtěžší a prioritní. A to právě ego nechce dovolit, protože pak by nežádoucí v čakře nemohlo být.

Ikona diskutujiciho Alue 2017-04-11 10:49:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[18]:  … to podrobně vysvětluji ve své třetí knize Anděl strážný.

Ikona diskutujiciho Agata 2017-04-11 11:28:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[20]: Mohla bys to prosím nějak krátce shrnout? :-)

Ikona diskutujiciho Alue 2017-04-11 11:33:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[21]:  To se nedá shrnout krátce v diskuzi, proto jsem to sepsala do knihy. Od toho vznikla. Pro lidi, kteří skutečně chtějí vědět do hloubky.

Ikona diskutujiciho lnenic 2017-04-11 11:49:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Zajímavý článek. Černá a bílá. Dobré a špatné. Je však dobré do něčeho kopat?

Ikona diskutujiciho Agata 2017-04-11 12:16:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[22]:A co třeba aspoň hlavní myšlenka, i ta nejsložitější teorie má nějakou hlavní tezi, ne?

Ikona diskutujiciho Alue 2017-04-11 12:45:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[24]:  Pokud tě to zajímá, víš kde to najdeš. Je to snadno dostupné a k dispozici.

Ikona diskutujiciho Agata 2017-04-11 12:58:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[25]:Dobrá teda. Podívala jsem se na tvůj e-shop a tam se píše že nás doprovází andělé. O duchovním vedení se ale mluví i třeba v reiki (někdo mi řekl že existují nějaký průvodci). Co si o tom mám myslet?

Ikona diskutujiciho lnenic 2017-04-11 19:18:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[19]:Tady to nejspíš není bráno takto do hloubky a s rozumem. Tady si jeden musí dát spíš pozor, aby se nenapojil na černého anděla

Ikona diskutujiciho T. 2017-04-11 22:10:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Neúctu může cítit jen bytost s egem. Konstruktivní síly vesmíru ani andělé ego nemají. Nemohou se tedy cítit uražení, ani nemohou vyžadovat úctu a už vůbec ne udělovat tresty. Naopak. Konstruktivní bytosti k lidem vyzařují a vysílají neustále, bez přestávky, bez nějakých podmínek, nezávisle na tom, do čeho se zasvětili a jestli spáchali třeba deset vražd. To, že je takoví lidé neslyší, to je samozřejmě věc jiná. Ale to, že by konstruktivní bytosti přestaly k člověku mluvit, je nesmysl.

Ikona diskutujiciho Václav 2017-04-11 23:48:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[27]: o tom jsem se snažil psát, protože kdo má svoje čakry v pořádku, tak se sám tímto chrání před nedobrými vlivy, nemusí o tom přemýšlet, nebo hledat někde info na mentální úrovni, než ten, který si info nemůže nějak ověřit a tak zkouší vše pokusem a omylem. a tak se snadno nechá napálit. ne vše co je možné, by jsme slepě měli přijímat. kdo postě nic nevnímá, tak může vložit pozornost dovnitř a přát si vnímat pravdu v sobě. a zkoušet to tak dlouho, dokud něco nebude vnímat. prostě citlivost si musíme postupně vypěstovat.   stačí trochu trpělivosti sám se sebouhttp://bs.jxs.cz/ublog/emoticons/smile.gif

Ikona diskutujiciho lnenic 2017-04-12 05:57:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Divná diskuse…….pohled z poněkud jiného úhlu zde nemá místo. Existuje jen černé a bílé..nedá se tady reagovat na jeden konkrétní komentář, ten se dostane jen do řady v čase a dotyčný se nedoví, že na něho kdosi reagoval.

Ikona diskutujiciho Káťa 2017-04-12 08:27:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Já se bohužel v mládí namočila do černé magie. Teď si zpětně říkám, jak jsem mohla být tak blbá a nepoznat manipulaci. Ale neznalost a nevědomost neomlouvá, tak to tak beru, že jsem prostě udělala chybu a uvěřila, že je to normální, v pohodě. To ještě bohužel neexistoval Alušky web. V každém případě musím říct, že když mi teklo hodně do bot, konstruktivní síly vesmíru mě ve štychu nenechaly. Když už jsem v čirém zoufalství (že nevydržím dlouhotrvající bolest) zavolala svého anděla strážného – pomohl mi. A nejen on, i moje kytka – komunikovala se mnou:-) Bolest byla strašná, ale poznání krásné – že nikdy nezůstanu sama, že když poprosím, dostanu pomoc. Od té doby když je mi ouvej, automaticky oslovují svojí andělku a pomůže už jen pocit, že je blízko a nejsem sama. Mám zrovna rozečtený třetí díl Aluščiny knížky, jsem asi v půlce a pod každou větu bych se mohla podepsat na znamení souhlasu.  Díky Aluško, že jsi a díky za tvou pomoc mně i ostatním.

Ikona diskutujiciho Ale 2017-04-12 12:04:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Moc hezký řečeno.[29]:

Ikona diskutujiciho Aleš 2017-04-12 12:12:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Moc hezky řečeno. Mám podobný postoj. Jen bych dodal, že né vše krásné a pravdivé jde jen z nás, někdy ti pomúžou pochopit pravdu tyto bytosti, aniž bys je plně vnímal. Jak řekl Buddha: "Nevěřte tomu co Vám říkám, ověřte si sami zda je to pravda či ne." To je top!!! Takže krásný den a ať nám všem svítí slunce v srdci….

Ikona diskutujiciho Václav 2017-04-14 06:08:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[33]:Během meditace byl registrován záznam EEG vln a bylo analyzováno spektrum vlnění v úzkých frekvenčních pásmech. Lze shrnout, že nejvýraznější pozitivní emoce a zaměření pozornosti dovnitř sebe sama byly při meditaci zobrazeny jako lokální theta a alfa vlny. Během této studie byly porovnávány 2 skupiny jedinců – do jedné byli zařazeny osoby, meditující méně než ½ roku, do druhé meditující již 3 až 7 let. Studie poskytla několik závěrů. Na počátku EEG záznamu u meditujících byla v širokém rozsahu celé mozkové kůry zaznamenána alfa aktivita, která je obecně spojována s relaxací a považuje se za příznivou. Co však bylo nejnápadnější, ve chvíli, kdy meditující signalizovali vstup do bezmyšlenkového stavu, stavu sjednocení, objevily se v EEG záznamu theta vlny, zejména v přední a vrcholové části mozkové kůry, tedy v oblastech podle jogínské tradice spojených s čakrami – adžnou a sahasrárou. Lze tedy usuzovat, že průchod Kundaliní těmito čakrami je alespoň částečně odpovědný za zvýšenou alfa a theta aktivitu a pozitivní emocionální prožitek meditujících.

Ikona diskutujiciho Zuzana 2017-04-18 09:54:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Text a článek je třeba nejprve číst srdcem. Je spousty lidí, kteří hledají…stále však je hezké, že v textu je uvedené, že nikoho nedáváte do stejného pytle a tak by to mělo být. Pokud člověk neprošel žádným zasvěcením, může komentovat pouze s další ruky – tedy na základě jiného zkušeností a toto mi nepřijde jako úplné a zcela čisté informování o tomto tématu.

Napsat komentář: Ayeri Zrušit odpověď na komentář

Ikona moderatora

Moderovaná diskuze: Příspěvky se zveřejňují s časovou prodlevou. Pro účast v diskuzi je třeba, aby byl váš komentář v souladu s obecnými pravidly slušného chování a podmínkami používání stránek