Chytré hodinky a Pokémon Go: Rakovina do každé rodiny!

6.8.2016 v Poselství 48

Nedávno jsem na 9Gagu našla animaci ohledně chytrých hodinek pro děti. To co jsem tam uviděla mě velice zaujalo, ale ne v dobrém slovasmyslu, takže jsem si k tomu našla trochu více… A je to děsivé.

I když i já už jsem z generace, kterou vychovávala televize a počítače, nezávidím dnešním dětem, které si bez mobilního telefonu skoro ani neprdnou a na které se chystají pořád rafinovanější pastičky, aby v dospělosti byly neplodné a dementní.

Šílenství okolo Pokémon Go

V zahraničí teď strašně moc valí Pokémon Go, nevím jestli to znáte, do Česka tahle rakovina už bohužel také dorazila. Z toho co píšou lidé na internetu, je to obrovský hit.

Chodíte venku se svým chytrým telefonem a když s ním ujdete dost kilometrů, chytáte v té hře Pokémony. Takže to hrají většinou lidé mého věku, protože za nás se ta pitomá pohádka vysílala.

Lidé velmi rychle zapomněli, že v době kdy byli Pokémoni populární se zjistilo, že jsou plní velmi nebezpečných podprahových dat, v Japonsku z té pohádky skákaly malé děti z oken, protože si myslely, že budou také lítat jako Pokémoni. Úplně to vymývá mozky, v té pohádce je cosi velmi zlého.


Když jsem byla hodně malá, tak aniž bych tu pohádku sledovala, jsem začala sbírat obrázky Pokémonů, protože je sbírali všichni. (Jako malá jsem ráda sbírala drobné věci, nejdéle jsem sbírala deseti a dvaceti halíře ze země, to byl můj koníček několik let a když přestaly platit a otec je odevzdal v bance, měla jsem z nich padesát korun 🙂 …. )

Bavilo mě to, ale jen do té doby, než jsem po pár týdnech začala mít šílené noční můry. Ty jsem měla vždycky, ale ne každou noc. Tentokrát to došlo do stádia, kdy jsem je měla každou noc, opravdu brutální a bála jsem se večer zavřít oči, abych neusnula… Tehdy to vyřešil můj otec, z nějakého důvodu měl asi intuici a napadla ho spojitost s Pokémony. Řekl mi, ať mu přinesu deníček s těmi obrázky, letmo ho vzal do ruky, prohlídl si ho a řekl mi, že jsou ty obrázky ďábelské, že jsou tam nakreslení démoni a ať se toho zbavím, že to mám z toho.

Poslechla jsem ho a deníček s trochu těžkým srdcem vyhodila do koše. Zvláštní bylo, že se ten problém od té doby skutečně spravil a pak už jsem Pokémony nechtěla vidět ani na obrázku… Zkrátka ta pohádka je ďábelská a ďábelské jsou už jen ty obrázky Pokémonů. Tak silná je v nich energie a je to takové zlo, že to působí, aniž byste znali pohádku a příběh…

Podívejte se na to až do konce, protože tam je to pravé peklo…

https://www.youtube.com/watch?v=2sj2iQyBTQs

A teď vydali Pokémon Go, a šílenství se vrací, dnes dvacetiletí dospělí lidé z toho úplně blbnou a vycházejí články o bláznech, co nechali práce, aby to mohli hrát, co se nechali přejet autem, protože místo na přechod čuměli na obrazovku jestli už ušli dost a jestli jim padne Pokémon. Nebo experti, do přivazují Smartphony na obojky psů, nebo je lepí na robotické vysavače, aby kvůli Pokémonům nemuseli už chodit…. Šílenství.

VIDEO: Pokémon Go. Byl zastřelen 18-ti letý chlapec. Rusko před hrou varuje

,,Na ruských stránkách se ke hře Pokémon Go už nějakých čas objevují kritické články, před hrou varuje i ruský Roskomnadzor a přidávají se i politici, od jednoho zazněl dokonce názor, že hrou přichází do Ruska ďábel.

Asistent ruského premiéra Gennadij Oniščenko vyjádřil obavu, že hra by mohla vážně ovlivnit psychiku.

Izrael ve hře vidí nebezpečí špionáže či že v islámském světě je za ni vězení. Neumím to posoudit, ale co jsem pochopila – aplikace je zdarma. A když je něco zdarma, tak za tím v našem světě musí být nějaký jiný zájem.

Možná Rusko honičku za Pokémony zakáže a možná to ruské mládeži bude líto a Rusko bude obviňováno z potlačování demokracie. Ale když se národ ve své hlouposti (a chtivosti) sám neumí ubránit proti tomu, co mu škodí, pak to někdo musí udělat za něj. Kam totiž lidstvo dospělo tím, že technologie předběhly jeho duchovní vývoj, resp. že se nechalo technologiemi zotročit, to už i bez Monstra Pokémona je dostatečná sebedestrukce.“

Člověk by si myslel, že vznikem hry, která nutí hráče chodit venku, se trochu zlepší problémy se sedavým stylem života, s obezitou a že to alespoň lidi vytáhne na sluníčko, místo toho vznikají závisláci, co místo chození do práce, nebo spánku paří Pokémon Go do 3-4 ráno.

Takže elity zajistily, aby se lidé už určitě ozařovali mobilem nonstop a aby bez něj neudělali ani jediný krok, protože každý metr se počítá…. Vítej rakovino! Vítej neplodnost! Vítej hluchoto a slepoto! Hlavně že budu mít toho nejlepší Pokémona ze všech!

Když zadáte do youtube ,,Pokémon Go“, vyjede vám hromada videí, bohužel už i v češtině, ale když zadáte ,,Pokémon subliminals“, můžete si všimnout, že už na to přicházejí i samotní hráči: V těch pokémonech je cosi zlého a ta hra je extrémě návyková. https://www.youtube.com/watch?v=5txsjVUSVjk

Dejte si na to pozor a hru si v žádném případě neinstalujte a nehrajte ji, je nebezpečná, stejně jako obrázky Pokémonů a stejně jako ta pohádka. Je to asi největší zlo, jaké vůbec ve světě animovaných pohádek existuje.

Tím ale výčet mobilního děsu nekončí, vraťme se zpátky k těm chytrým hodinkám

Existuje víc modelů, ale fungují na podobné bázi. Existuje model Octopus (chobotnice… dokonalá symbolika), který je určený úplně malým dětem 3-8 let. Tyto chytré hodinky napojíte na váš smartphone jako rodič, a naprogramujete do nich program, který dítě plní. Hodinky dítěti řeknou kdy má jít do školy, nebo kdy si má vyčistit zuby….

https://www.youtube.com/watch?v=mNlyGdBPfFs

Výrobce říká, že hodinky pomáhají dítěti být samostatné, ale podívejte se na to očima toho dítěte, co je pro něj lepší? Každé malé dítě chce být hlavně se svými rodiči, tahle malá hovadina, co neustále září rakovinotvorný signál co mu ničí šišinku mozkovou a kompletní organismus, v podstatě rodiče zastane. Už nemusíte svoje děcko hlídat kdy vstane, jestli si vyčistilo zuby, jestli si splnilo svoje úkoly a jestli odešlo do školy… Tyhle hodinky to udělají za vás. A další model asi tomu dítěti i večer přečte pohádku a popřeje dobrou noc, abyste se o něho nemuseli starat a mohli radši jít ven pařit Pokémon Go!

A když vaše dítě přežije tu brutální nálož rakoviny každý den, tak mu kupte pokročilé chytré hodinky 6-12 let. Ale pozor, v nich už je schovaný telefon pro videohovory a instantní GPS. To znamená, že ze svého smartphonu neustále vidíte, kde se přesně vaše dítě nachází a můžete mu přímo na ty hodinky zavolat.

Pamatujete, jak jsem se kdysi čílila proti povinnému čipování zvířat a šířila petici? – Protože první se začne zvířaty a pak lidmi? – Co si myslíte, že je asi tohle? Čipování dětí odmala, tak aby si na to zvykly a nevzdorovaly tomu v dospělosti, protože přivyknou na to, že jsou neustále sledovány! Tohle pomůže dostat naše děti dobrovolně do NWO.

A kdo by se vůbec zdržoval s výchovou svého dítěte, kdo by ho učil, že má být v sedm doma, nebo že nemá chodit dál než za nějakou nebezpečnou silnici? Proč byste si s ním vytvářeli důvěru, nebo proč byste sakra tomu dítěti měli dát nějaký prostor pro tajemství, nebo lumpárnu? – Však to není svobodná bytost, že jo.

Takže vlastně jenom vytlačíte mimino, přilepíte mu sekunďákem na ruku chytré hodinky, zapnete mu telku a hurá! Děcko se vlastně vychovává samo a pokročilá verze určitě bude umět za vás i tresty, třeba když udělá krok přes vytyčené místo kam má povoleno jít, JPS to zaznamená a dítě dostane třeba elektrošok, aby si zapamatovalo, že nemá zlobit, že jo? Úžasný technický pokrok, skvělé! Ještě by se mohlo vymyslet něco, co za vás přebalí mimino, abyste nemuseli čuchat každý den jeho fekálie, žejo! 🙂 Vlastně by se v dnešní době robotů už mohl udělat nějaký model, co se tomu děcku bude věnovat, abyste se mu nemuseli věnovat vy, protože vy musíte do práce, že jo! 🙂 A když umřete, tak ani nepozná, že jste umřeli, protože zná víc toho robota co ho přebaluje, tak to ani neobrečí a ušetříte ho bolesti, že jo! 🙂

– Zdá se vám to absurdní? Pro příští generaci už i tyhle drbnuté nápady mohou být normální. To co se děje teď, by si neuměla ani představit moje babička v mém věku, a to je pár let, to jsou dvě generace…

https://www.youtube.com/watch?v=yGH5V2g1kL0

A protože budete své dítě na prahu puberty nonstop otravovat přes hodinky kde je a co dělá, určitě vás za to bude mít velmi rádo 🙂

Když já si vzpomenu když mi bylo 12, představa těchto hodinek je dokonalá zhmotněná noční můra, na kterou bych nechtěla přistoupit, ani kdybych nevěděla nic o záření, které z toho vychází. Ale rodiče přikážou je nosit ,,kvůli bezpečnosti a dosažitelnosti“, když je sundáte tak to poznají a nechcete se hádat, tak ten zmetek nosíte… Lidé jsou už teď úplně paranoidní, nejdou ani svého psa vyvenčit bez telefonu a nedejbože ho vypnout! Co kdyby zrovna někdo byl v nouzi a nedovolal se vám! Takže musíte být nonstop 24 hodin denně na telefonu a nic vám nesmí uniknout!

Dítě, které by do dvanácti let nosilo tyhle chytré hodinky, bude mít s největší pravděpodobností velmi závažné zdravotní a psychické problémy, protože bude absolutně prozářené, zamořené elektrosmogem a ještě mu bude hrabat z neustálé virtuální kontroly, protože Big Brother (jebnutý paranoidní rodič se smartfounem) ho vidí na každém kroku! A pokročilé verze by klidně mohly mít i napojení na kamery v ulicích, abyste měli perfektní kontrolu i kdyby vám to dítě nevzalo telefonát!

Tahle doba je prostě děsivá. Oceňuji vynález myčky, vysavače co sám vysává, odžmolkovač je super, i ten krokoměr může být fajn, když se chcete motivovat k pohybu a zhubnout pneumatiku. Ale stalkovat dítě na každém kroku a ulehčovat si výchovu chytrýma hodinkama co to dítě budou hlídat za vás, to je fakt už moc.

Podle mě člověk, co se nechce svému dítěti denně věnovat, nemá na to peníze aby s ním mohl být doma a vychovávat ho, nebo na to nemá nervy poslouchat řev, přebalovat, hlídat ho a zakazovat mu, by si to dítě prostě neměl pořizovat, protože i když ho oblepíte hromadou barevné pípací techniky, ten malý človíček prostě nikdy nebude šťastný a co z něho vyroste? Víte, jak je těžké a bolestivé vědomí, že na vás rodiče kašlou a radši vás posadí před televizi, než aby museli být s vámi? To vás poznamená do konce života.

Nejhorší je, že i když byste měli normální dítě a uchránili ho od tohoto elektronického pekla, tak odejde do školy, uvidí všechny ty blázny se smartfouny co chytají pokémony a co si neumí ani vyčistit zuby aniž by jim to přikázaly chytré hodinky, tak dojde dom a bude to chtít taky, protože je to cool, barevné, pípá to a nechce být za socku… A jste v pytli.

Takže buď budete za asociální socky, nebo si tu rakovinu do života pustíte… To už radši beru tu první možnost.

Komentáře

Ikona diskutujiciho Malina 2016-08-06 01:54:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Tak sem ráda že to nehraju,ani nechci.. všichni co znám to hrají,co se týče lidí mé věkové kategorie, takže je to asi opravdu návykové.. Já se právě bála to vůbec nainstalovat,bylo mi jasný že to nebude jen tak,jenom mě mrzí že to využívá taková spousta lidí, pokemon go, viděla sem pána co kvůli tomu spadl do vody,ostatní se jen smáli,hráli si to dál,nikdo mu nepomohl,musel se sám vyškrábat..

Ikona diskutujiciho Anetinka 2016-08-06 05:02:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Taky bych byla raději za socku a nejspíš podle některých už jsem, protože nemám "chytrý telefon" a nehodlám si ho ani pořizovat. Je to děs co se děje v tom světě, už teď vidím, že se nemám skoro ani s kým bavit, protože jsou všichni okolo úplně zblbnutí z těch sr***k. Jak tohle může dopadnout?

Ikona diskutujiciho Amálka 2016-08-06 08:56:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Taky budu radši za sociální socku. Ty hodinky pro děti, to je hnus, ale jistě budou mít u velké části populace úspěch. Kolik dětí je dnes závislých na tabletu, že? Toto je další krůček…

Ikona diskutujiciho Mára 2016-08-06 09:30:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Supr článek Aluš, mě se ta hra taky nezdá. Jen se divím že jsi pro zakazování věcí a činností dětem, Já myslel že chápeš že zakazovat komukoliv cokoliv je špatně. Jo a když tak vzpomínám já měl jako malej gameboy a hru pokemon, hrál jsem to pořád a v té době jsem měl noční děsy, typu že jsem se uprostřed noci vzbudil a řval jsem ze spaní, mlel jsem nesmysly, plakal jsem a nebyl jsem k utišení. Jestli to mělo nějakou souvislost s tou hrou nevím..

Ikona diskutujiciho Blue 2016-08-06 10:06:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Oprav si to JPS ;-)

Ikona diskutujiciho Gabby 2016-08-06 10:19:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Já to bohužel hrála, ale už nehraju je to blbost. Děkuji za zajímavý článek a jak vidím vyřádila ses v něm :D

Ikona diskutujiciho fluttershine 2016-08-06 10:32:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

"A opravdu nechceš nějaký smartphone?" "NE, nechci, co bych s tím dělala?"

Ikona diskutujiciho Mína 2016-08-06 10:42:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Super clanek!Diky.

Ikona diskutujiciho Jan 2016-08-06 10:49:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

co hodinky,ale umělé děti to teprve bude,toto jsou jenom přípravy

Ikona diskutujiciho Irčulie 2016-08-06 10:57:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Čekala jsem, že se k pokemonům Alue nějak vyjádří. Jsou fakt zlo.

Ikona diskutujiciho Sigil 2016-08-06 11:25:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ale když se národ ve své hlouposti (a chtivosti) sám neumí ubránit proti tomu, co mu škodí, pak to někdo musí udělat za něj.

Ikona diskutujiciho joeeliot 2016-08-06 11:50:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Proč tak slepě generalizujete? Že je na světě spousta blbých lidí ještě neznamená, že jedna věc působí stejně na všech sedm miliard. Já jsem na Pokémony v dětství koukala a nijak mě to nepoznamenalo, ani nočními můrami ani skákáním z okna. Zato mojí kamarádce se zdály noční můry po přečtení knihy od Milana Kundery, a taky bych ho teď negeneralizovala jako ďábelské zlo, naopak stále jeho knihy považuji za velmi kvalitní literaturu.

Ikona diskutujiciho zdeněk 2016-08-06 11:55:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

hádám že chobotnice má podobný nebo stejný symbolický význam jako had ?

Ikona diskutujiciho alro 2016-08-06 13:21:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Jasná odpověď:

Ikona diskutujiciho Ayeri 2016-08-06 14:09:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Já smartphone mám od Vánoc i když jsem ho původně nechtěla ,docela mi vyhovuje, myslím, že na to do každý musí udělat názor sám. Chytré hodinky má jeden spolužák  (ty od iPhonu ne ty dětské ) a všichni to upřímně považují za vrchol trapnosti. Co se týká pokémonů, tak jak o malá jsem se na ně nesměla dívat, protože moje mamka věděla o těch dětech, které z toho měly epilepsii a říkala mi, že některé děti pak zešílely a spáchaly sebevraždu. Takže když páky všichni sbírali karty a samolepky s pokémony, já jsem se bála a štítila na ně třeba jen sáhnout, abych taky nezmagořila. Když všichni začali mluvit o Pokemon Go, nechtěla jsem to hrát ani za nic, ale jsem prostě od přírody děsně zvědavá, což je někdy dobře a někdy špatně. Takže ta zvědavost nakonec zvítězila nad odporem a jak jsem tóny zkusila. Přišlo mi super, že ta hra dokáže lidi vytáhnout ven. Byla jsem chytat asi 2x, za závisláka se nepovažuju, i když mě to celkem bavilo, neplánuju to hrát znovu . Připadalo mi, že mám potom takovou hádavou agresivní náladu, ale možná si to jen namlouvám. Z pohádky jsem viděla 1. díl, když jsem začala hrát, abych věděla, o co jde a bylo mi z toho upřímně na blití. Celý seriál je v podstatě o chytání, týrání a zápasech zvířat. Prostě super pohádka pro děti 🙁

Ikona diskutujiciho ginze 2016-08-06 15:20:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Mně bylo hned jasné, že Pokemon Go nebude jedna z tisíců obyčejných her. Když je jeden den ticho po pěšině a druhý den se člověk bojí otevřít i ledničku, aby tam nebyl Pokemon Go, tak to už mluví samo o sobě. Jak se něco ze dne na den masově rozšíří, je jasné, co za tím stojí. S blízkými přáteli jsme se shodli, že na takové kraviny jako je tahle, vlastně ani nemáme čas, a i kdybychom o měli, tak ho investujeme do něčeho lepšího.

Ikona diskutujiciho Raja Luthriela 2016-08-06 15:25:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ségra si taky nainstalovala Pokemon go. Ale v jejím chytrém telefonu ta hra nefungovala. Aspoň něco.

Ikona diskutujiciho Alue 2016-08-06 15:47:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[15]:  Jistě, že jsi po tom agresivní, to jsou právě ty podprahovky, co do toho dávají. Už to nehrej, zbytečně si nedělej problémy.

Ikona diskutujiciho Irčulie 2016-08-06 19:40:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Vím, že je to mimo téma, ale Alue, co znamená, když potkám bílou kočku? Vím, že kočka znamená změnu, ale záleží na barvě?

Ikona diskutujiciho Milan 2016-08-06 20:17:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Nyní se sem toto téma velmi hodí, Aluš, možná je také toto téma dobré na malý článeček pro zamyšlení…

Ikona diskutujiciho Alue 2016-08-06 22:08:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[19]:  No, možná, těžko říct 🙂

Ikona diskutujiciho Melisa 2016-08-07 00:41:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Jo, konečně vyšel článek o tomhle. Díky! Já to viděla jen u kamarádky na mobilu, totálně jsem to nepochopila… já se chodím projít abych viděla přírodu, zvířata, nebo třeba i zhubla. Ale ona kdyby neměla pokémony, ven by ani nepáchla. Tohle je šílený a naprosto nezdravý. Plus k tomu všemu mají pořád doma(ale fakt nepřetržitě, ani je nenapadne to vypnout:( zapnutou wifi, tak si říkám, nemůže z toho mít taky rakovinu, když se vůbec nečistí? :/ Zkusila bych ji přemluvit, aby to alespoň na noc vypínala… ale co se pokémonů týče, osobně mě ta hra ani vůbec nebaví. Je to k ničemu. Smartphone sice mám, ale zrovna k tomuhle mi teda neslouží. Že je to vymejvárna mozků jsem tak nějak věděla, už když po tom začala jít masa.

Ikona diskutujiciho jirik 2016-08-07 09:02:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[20]: Uruguayský stopař –

Ikona diskutujiciho Lilio 2016-08-07 11:14:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Platí to aj pre hru Ingress??

Ikona diskutujiciho Lilio 2016-08-07 11:24:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

A ešte jedna otázka,čo si myslíš o tomto? 🙂

Ikona diskutujiciho Mary 2016-08-07 13:05:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Z komara velblouda, tu hru mam a zapnu ji jen kdyz jedu autobusem do prace a z prace, konecne neco trochu originalniho mezi hrama a samozrejme dilo dabla. Telefony maj lidi zaply nonstop tak jako tak, ja jsem rada ze to aspon moji obezni sestru donuti jit na prochazku se psem.

Ikona diskutujiciho carnelian 2016-08-08 14:47:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Moc děkuji za tento článek, Alue! 🙂 Této hry jsem si všimla už před pár týdny a hned mi došlo, jak je nebezpečná. Proto je skvělé, že někdo s tak velkým množstvím čtenářů jako Ty, na to upozornil.

Ikona diskutujiciho myshoolka 2016-08-08 16:14:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Kamarádi tu hru také mají a požát se to řeší. Když jsem jim řekla, že jsem se na to jako malá nesměla koukat, říkali neco v tom smyslu, že by se na moji mámu klidně snad i měla poslat sociálka. Oni kvůli tomu prý vstávali každý den v 6 aby to stihli, a když je rodiče zapoměli vzbudit, tak hrozně vyváděli a brečeli… no a tihleti to teď hrají nonstop…

Ikona diskutujiciho X 2016-08-08 17:53:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[16]: Hra Pokémon GO se stala tak populární z následujících důvodů:

Ikona diskutujiciho Mára 2016-08-08 20:15:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[28]: Zakazovat dítěti se na něco dívat je nesmysl. A já bych býval taky vstával jak psychopat v 6, ale jelikož jsem kůže líná a měly jsme docela dobrý VHS video, tak jsem si nastavil automatický nahrávání a pokyše si nahrál :D :D

Ikona diskutujiciho Franczi 2016-08-08 21:05:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Od svých deseti let (bude mi 15) mám pořád jeden a ten samý starý telefon, bez wifi, bez androidu a iosu a podobných blbostí, skoro pořád je vypnutý a většinou taky zůstává ležet doma. Je dost děsivé, že u nás v hodinách ani už nebývá takový řev, jako byl dřív, protože všichni čuměj do displejů…

Ikona diskutujiciho Luz 2016-08-09 08:46:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[26]: Jo, obecne to neni spatne. My se o to stridame s manzelem (ja nemam chytry telefon) a kdyz se neco objevi, tak je chytame napr. na prochazce apod. kdyz nekam jdeme. Je to zabava navic, ktera nam z bezneho zivota nic neubira.

Ikona diskutujiciho Fellien 2016-08-09 09:19:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[26]: Naprostý souhlas :).

Ikona diskutujiciho df 2016-08-09 14:12:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[31]: Moc se mi líbí Tvůj přístup. Většina dospělých by si měla z Tebe vzít příklad.

Ikona diskutujiciho Fellien 2016-08-09 15:26:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[34]: Já mám pocit, že jsi tu hru nehtál/a a nevíš o čem to je. Ono je to tady všude psané tak že někde je pokémon a ti lidi chodí někde na místo kde je, ale tak to vůbec není. Ti pokémoni jsou všude, ty pozice se mění, člověk neví kde ten pokémon je, takže ani nemůže jít za ním aby ho chytil. Prostě jen zapneš hru a při cestě v autobuse z práce/do práce si nějakého můžeš chytit, když tam zrovna nějaký je. To vůbec není o tom že člověk jde a hledá pokémony a musí u toho čumět do mobilu. Navíc se na ten mobil nemusíš ani koukat, protože když je u tebe pokémon, tak to zavibruje (alespoň tak to mám já) a ty akorát klikneš a chytíš pokémona, ale nikam už pak nechodíš. Takže se rozhodně nedá říct že by člověk skákal jak hra píská. Rozumného člověka ta hra vůbec nemůže zmanipulovat. Já ji mám ale kdybych ji neměla, tak bych taky nestrádala. Nechat se tou hrou zmanipulovat může snad jen psychicky narušený a naprosto neodolný jedinec, ale stejně tak ty lidi může narušit jakákoliv jiná hra. Nemám pocit že bych byla nějaký biorobot, ve volném čase si radši zahraju geocashing nebo si zajdu na výlet. Pokémoni jsou fajn hra pro rozumné lidi, stejně jako jiné podobné hry, ale ano, pokud je člověk už předem nějak zmanipulované pako (pardon ten výraz), tak ho to ovlivit může, ale v tom případě je na snadě otázka proč takovým dětem platí rodiče stovky peněz za internet v mobilu, aby to mohli pořád hrát? Nehledě k tomu že na tuto hru nestačí jen smartphone, člověk musí mít jeden z nejnovějších modelů telefonu, Android tuším 4.4. a vyšší. Takže většina lidí má smůlu a k těm dětem co to pořád hrajou – i kdybych odhlédla od toho internetu, pořád nechápu proč musí mít třeba osmileté dítě nejnovější telefon? Opět je to hodně na rodičích. A kdyby mi rodiče raději platili internet a nejnovější telefon než aby sami šli a vymysleli mi nějakou hledačku pokladu, asi bych byla teda hodně nešťastné dítě… Rodiče by si měli šáhnout dost do svědomí, dnešních dětí je mi líto. Ale dělat ze všech lidí co tu hru hrají a mají rádi bioroboty je fakt hodně krátkozraké.

Ikona diskutujiciho Luz 2016-08-10 00:40:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[35]:  Tak koukat na to (obcas) se hodi kvuli tem "stopum", kdyz nevis, kde zrovna jsou v nedalekem okoli. (nejen kvuli koulim apod., aby se doplnily zasoby, ale take na tech mistech byvaji pokemoni casteji nez jinde – nevim jiste, jestli to plati obecne, anebo jen pokud se pouzije to lakadlo). Ovsem jinak souhlasim s prispevkem 🙂

Ikona diskutujiciho dexter 2016-08-10 12:09:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Domnění, že nedostaneš rakovinu, protože nebudeš používat POkemon Go je trošku zcestné. Vzhledem k tomu, jak moc jsme obklopeni elektromagnetickým šumem, se tomu stejně nevyhneš.

Ikona diskutujiciho mariankosnac 2016-08-10 15:33:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

To je náhodička, že Pokemon go má číselnú hodnotu 666, ale né, to určite neni dielo diabla, je to predsa zdravé chodiť s mobilom ako zombík. Hľadanie Pokémonov vymysleli američania ako druh boja proti obezite.

Ikona diskutujiciho df 2016-08-10 20:35:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[35]: No, hru sem nehrál to máš pravdu a hrát ani nebudu. Ještě kvůli tomu pořizovat telefon. I smartfoun sem odložil a vrátil se ke starému telefonu bez internetu. Nevidím důvod proč být stále online. Ten geocaching mi příjde vpořádku, chystají to lidi pro lidi. Pokémon je nebezpečná kravina. Jsem prostě staromódní asi a nevadí mi to, o nic sem nepřišel.

Ikona diskutujiciho :) 2016-08-10 22:14:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Tak vidim, ze muj komentar nebyl pridan :D tak to zkusim trochu rozvest. Je miliarda fantasy knizek, ci reklam apod, kde nekdo leta, nebo skace z oken, ale je to mysleno bud jen metaforicky nebo tak, ze je to proste jen fantazie. Mimochodem, andele ci duchove take letaji a mohou prejit pres zed. Takze ted kazdej pujde a vyzkousi si to, nebo co? Pokud se povazuje za andela nebo za ducha:D Coz chorej mozek se muze povazovat za kohokoli a cokoliv zejo… Tohle neni o tom co se vysila do sveta, to uz je o cloveku samotnem. Pokud nekdo nechape ze fantazie je fantazie, a ne realita, proto protoze se ji tak i rika, tak mi je ho bohuzel docela lito. A detem to maji vysvetlit rodice. Ptaci take letaji, ale vi se ze to jsou ptaci a od toho tu jsou. Pohadka je pohadka, vetsinou: "ze světa nadpřirozených jevů. Důležité je, že pohádkový příběh není původně vázán na podmínky reálného světa. Příběh samotný není vypravěčem prezentován jako pravdivý a posluchači zpravidla také nevěří, že by se mohl odehrát ve skutečnosti". Je to jak kdyby se dite koukalo na Zvonilku a hrozne se mu zalibilo ze ta vila(podle ditete lidske podoby) leta a tak to zkusi taky. Nebo jako tehda, kdyz jsi ty davala na svuj web clanky o konci sveta v roce 2012, deti se k tomu take mohli dostat a taky ze dostali a pak nespaly a mely z toho celkem nocni desy..a nikdo ti tu nerika, ze to byl clanek s podprahovymi daty i kdyby mohl a i kdyby to tak nebylo. Kazdy si ale za sve dite zodpovida sam a pokud dite neni moc inteligentni, tak je bohuzel velka pravdepodobnost, ze nebudou ani rodice a zas naopak. Asi travis moc casu na netu a neujde ti obcas ani nejaky ten bulvar a podobny nesmysly, jakoze, tamhleten kvuli pokemonum zavinil tu a tamtu nehodu, ci neco podobneho…Nevím co je lepsi, jestli chodit do spatne prace kde to cloveka nebavi nebo parit pokemony, ktere ho bavi :D. Je uplne fuk, jestli clovek bude 8 hodin denne hrat pokemony venku na vzduchu s lidmi, ktere ma rad nebo bude sedet 8 hodin na pc, bez ohledu na to co na nem prave dela. Nikdy jsem tu hru nehrala, nesbirala pokemony a ani nehodlam, ale mam kolem sebe mraky normalnich lidi co to hrajou a jsou normalni porad, a mela jsem kolem sebe spousty deti kdyz jsem byla mala co se na tu pohadku divali stejne tak jako ja a zadnou ujmu z toho nemame, divam se na veci strizlive a snazim se na kazdym spatnym najit i to dobre, takze moji kamaradi proste hrajou pokemony v partickach, bavi se u toho, najdou si nove pratele, znamosti, maji pohyb a jsou na vzduchu i presto, ze nekdo ma nazor ze trebas hraji uplnou blbinu. Pro nekoho jineho zas muze bejt blbina cist knizky, nehlede na to ze knihy si kazdy vybira a vzdy bude vybirat sam i jako filmy a vse ostatni coz muze mit take podprahove data. Pokud bychom nechteli prijimat podprahove data, tak bychom tu nemohli ani zit. Je ale super kdyz si je clovek rozlouskne a diky tomu se trebas na ten film muze nadale koukat ale oddeli to od sebe.  Je to taky dost o tom, ze lide se hodne nudi. Slysela jsem, ze pristi rok ma dokonce vychazet neco podobneho v Harrym Potterovi, cimz bych zase asi neopovrhla ja, protoze toho mam tedy rada. Aby se dite nemuselo prebalovat, tak je tu docela ucinna a hlavne prirozena bezplenkova metoda 😉

Ikona diskutujiciho df 2016-08-12 00:06:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Tak se pokusím napsat co je špatného na hrách a mobilech no a taky na dnešním způsobu života některých lidí.

Ikona diskutujiciho Adéla 2016-08-12 01:42:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ty jo, teď už chápu, proč jsem jako dítě měla noční můry. Pak se album se samolepkami ztratilo a můry ustoupily. Teď vidím tu spojitost.

Ikona diskutujiciho :) 2016-08-12 11:24:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[41]: to je fakt, nac se honit za micem nebo pukem..

Ikona diskutujiciho Mára 2016-08-12 14:04:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Tohle celkem stojí za to, pokemoni jsou tam ukázáni v děsivější formě youtube.com/watch?v=MKdsfzBNoJM

Ikona diskutujiciho Alkeara 2016-08-13 11:08:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Zajímavý článek, přijde mi ale že je v něm víc negativity než v samotné hře a obecně pokémonech. Osobně třeba s pokémonama nemám spojeného nic negativního. V dětství mě na ně bavilo koukat v tv, sbírat samolepky, vyměňovat je, bavit se o nich atd. Ještě asi loni jsem koukala na nějaké nové díly, kvůli nějakému pokémonovi :D No a teď jako spousta dalších lidí hraju pokemon go. A myslím že je to fajn hra. Vytáhne lidi ven, upozorní na zajímavá místa které teď slouží jako pokestopy, a člověk do toho opravdu nemusí čumět pořád, protože na pokémona upozorní vibrace. Třeba cestou do práce a z práce by člověk stejnak nic užitečnýho neudělal, takže si může třeba poslechnout oblíbený písničky a u toho pochytat pár pokémonů. Tim přeci nikdo nikomu neubližuje, ne ? A obecně k seriálu pokémon… proč vám tolik vadí ? co konkrétně je v něm za podprahové zprávy ? Vždyt je to fajn, jen trochu přihlouplý dětský seriál ( jako ostatně spousta dalších dětských seriálů ). Rozhodně není o nějakých "démonech", ale o přátelství, cestování, odhodlání, zvířátkách z jinýho světa, odpovědnosti, nevzdávání se, trénování, soubojích které posílí, a partičce nešikovných zlodějů 🙂

Ikona diskutujiciho df 2016-08-13 21:22:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[43]: v případě vrcholového spotu určitě jak píšeš proč se honit a být první. Přesně jsi trefila hřebíček na hlavičku. Ikdyž jsi to tak asi nemyslelela, možná jo? Co vrcholový sport přináší společnosti? Nic. Ve zdělovacích prostředcích říkají, že reprezentaci, prestiž a podobné žvásty. Reprezentaci čeho a koho, rozprodané a rozkradené republiky? Zbídačených lidí? Vrcholový sport řadím těsně vedle různých náboženství a jsou to činnosti které mají zakrýt pravý stav věcí, prostě abychom se zabývali blbostma a nevšímali si podstataného.

Ikona diskutujiciho Jasmínová 2016-08-16 11:12:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Tak pokémony jsem v dětství taky sbírala, ale ta pohádka mi příjde stupidní. ;-)

Ikona diskutujiciho Michal 2019-10-11 08:17:57 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Dobrý den, rád bych přidal něco na protiváhu k vašim argumentům. I když jsem na článek narazil pozděni a z cela náhodou. Jednak v článku používate velice negativní energi. Zvláště silně bunky reagují již na slova rakovina. Osobně se domnívám, že článěk udělá víc škody než užitku díky své obrovské negaci. Já osobně jsem světkem, kdy lidé díky této hře o5 utvářejí komunity chodí ven a děti mají zase důvod vyjít od stolního pc a sezení DOMA (což je větší problém než pokemon go) čekat že si budou hrát jako vy před 30lety kdž neni na hřišti ani klouzačka je utopie. A i ve svém oklí lidé co se báli oslovit kamarády s jistými autistickýky sklony se díky této hře alespoň částečně zapojili do stávajícího světa.

Napsat komentář: df Zrušit odpověď na komentář

Ikona moderatora

Moderovaná diskuze: Příspěvky se zveřejňují s časovou prodlevou. Pro účast v diskuzi je třeba, aby byl váš komentář v souladu s obecnými pravidly slušného chování a podmínkami používání stránek