Co se děje po smrti se zlými lidmi? – Co určuje naše budoucí životy? Je to karma?

1.9.2012 v Poradna 36

Dotaz:

Dobrý večer.

Zajímá mě, co se děje po smrti se zlými lidmi. Vy na svých stránkách píšete (no píše se to i jinde), že peklo vlastně neexistuje a že to je jen iluze. To znamená, že do nebe jdeme všichni?

No, když neexistuje peklo, existuje vůbec nebe? Nebe bych chápal možná jako synonymum pro výraz „onen svět“ nebo „druhý břeh“.

Tvrdí se také, že si člověk své špatné činy odpyká v příštím životě – je to pravda?

Tím pádem vzniká tato otázka: rozhodujeme o svém příštím životě tady na Zemi sami, nebo je to ovlivněno minulým životem (karma)?
D.S.


Odpověď:

Dobrý den,
Pokud za svého života záměrně ubližujete ostatním, samozřejmě že to nezůstane bez odezvy, ale vrátí se vám to ještě za života. Pokud vytváříte destrukci dál, čeká vás celkem ošklivý posmrtný život, protože jakmile vejdete jako duše, která rezonuje na destrukci, do astrálního světa, okamžitě se na vás nalepí přízraky. – Někdo by to mohl nazvat peklem, nebo trestem, ale o nic takového nejde. To si taková duše způsobila sama a sama si to na sebe přitáhla. – Pokud pochopí co a proč se děje a rozhodne se niterně pro změnu, rozhodne se tentokrát už nikdy takové chyby nedělat, otevře se jí svět jiný a ona pokračuje dál čistá, protože jakmile pochopí co provedla a zatouží po něčem lepším, její rezonance se zvýší a přízraky se pustí.
(Je to dokonce zfilmované, pusťte si film GHOST / Duch, hraje tam Patrick Swayze. Uvidíte, co se stane, až tam umře nějaký padouch.)

Pojem nebe chápete zcela správně.

Člověk nikdy za nic nepyká. Člověku se pouze vrací to, co vysílá a v tom je obrovský rozdíl. Vrací se vám to za tohoto života a pokud přejdete do astrální sféry, vrátí se vám to v podobě tohoto hnusného zážitku. Do dalších životů ale všichni vcházíme úplně čistí. Minulost zapomeneme a zůstává nám pouze moudrost a různé zkušenosti, které zužitkováváme dál. Konkrétní děje se nám ale smažou.
Důvod, proč se lidé rodí postižení, nemocní, chudí, nebo ošklivě umírají, není ten že by je někdo za něco trestal. Důvod je to ten, že pro každou duši má prioritní hodnotu ZKUŠENOST. Duše chtějí všechny zkušenosti, chtějí všechno poznat. Proto si vybírají i život v utrpení, protože pokud zvládnete nějakou hodně drsnou zkoušku, když je to buď a nebo, potom vás to ve vývoji a zkušenostech postrčí mnohem víc, než toho kdo si proplouvá bez většího maléru.
Když nepotkáte problém, který máte řešit, naučíte se toho méně. O to tady jde.

Proto nemůžeme takové lidi litovat, ani se na ně dívat jako na minulé padouchy, ale měli bysme si jich vážit za odvahu, kterou projevili jako duše na onom světě, když si svůj život vybrali. Karma jako taková je náboženství, které zbytečně straší lidi. Je to hodně podobná manipulace jako u křesťanství ,,Když budeš zlý a nebudeš milovat Pána našeho, přijdeš do pekla.“
Lidé věřící na karmu dělají v životě spoustu chyb. Co by měli říct nebo řešit, to neřeknou a neřeší ve strachu, že se s někým zapletou a v dalším životě to budou muset rozmotávat. – Jenomže my žijeme teď. Nemůžeme nikdy řešit něco, co si už ani nepamatujeme. A pokud někdo něco nevykoná, protože se bojí karmy, brzdí to jeho vývoj a zkušenosti. – Mimochodem záměrná nečinnost ve chvíli kdy máme zasáhnout, plodí destruktivní energii, která se nám vrátí.
A o to šlo těm, kteří vymysleli ,,náboženství po každého, kdy každý si vybere svou víru a svoje okovy“ a vymysleli karmu jako báječného strašáka. Odehrává se tady boj o duše a jejich zkušenosti, o kterém lidé vesměs nemají ani ponětí.

Hodně štěstí 🙂

Alue

Kam dál:

Otevřít rubriku ,,Poradna: Životní směr“ pro další otázky a odpovědi – ZDE

Další obrazy od umělce Brian Froud: ZDE

Máte otázku? Ptejte se do ►Mailu◄

• Líbí se vám tyto stránky? Doporučte přátelům adresu https://aluska.org/

• Na Aluška.org najdete také interaktivní chat Vstoupit do Chatu – ZDE

• Líbí se vám publikované články? Za pár dní vám může pošta doručit i knihu! – Podrobnosti ZDE

• Používáte Facebook? Pomozte propagovat tento článek a použijte prosím tlačítko ,,To se mi líbí“ níže pod reklamou, děkuji!

• Chcete mít přehled o videoaktivitách Alue na YouTube? – Můžete se přihlásit k odběru: ZDE


Komentáře

Ikona diskutujiciho Čerf 2012-09-01 08:34:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Jsem přesvědčený, že se dobré i zlé činy každému nějakým způsobem sečtou a zhodnotí. Je mi celkem lhostejné, jak a kdy k tomu dojde, stačí mi, že to tak je, a že má tedy smysl vážit, co člověk dělá a jak smýšlí.

Ikona diskutujiciho stenly911 2012-09-01 08:49:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Aje rozdíl v tom, jestli ubližuji jiným nebo sloužím zlu (třeba jako voják nbojuji v bitvě)? A co když ubližuji jiným, protože si to přejí(nebo si to přitáhli svým myšlením)

Ikona diskutujiciho Janča 2012-09-01 09:27:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Moc hezký a poučný článek! Já si tam taky našla odpovědi 🙂 Díky. A myslím, že si v blízké době po letech pustím film Duch

Ikona diskutujiciho Tesinga 2012-09-01 10:48:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[2]:Rozhodne v tom rozdiel je, pretože všetko záleží len od pocitov. Vojak má pocity povinnosti k vlasti, obraňuje ju, svoju rodinu a svoj vlastný život; tyran pocity moci nad inými, potešenie z utrpenia. Tieto pocity rezonujú úplne inak. Čo sa týka tých, ktorí sú týraní/ zavraždení, ich duša si tiež chcela vyskúšať a zažiť aké to je. Či už z dôvodu toho, že v minulom živote bola vrahom ona a mala to prežiť aj z inej strany, alebo na to mala úplne iný dôvod. Je teda celkom zaujímavé pozrieť sa na (masových) vrahov aj z tohto hľadiska, z hľadiska vývoja duše.  Duša si totiž vyberá aj miesto, kde chce získať takúto skúsenosť. Môže to byť v Amerike a v štáte, kde je trest smrti, alebo v Nórsku, zas iná skúsenosť. Ja si však myslím, že negatívna karma sa dá rozpustiť. Ak existuje nejaký pocit, ktorý nechceme prežívať, stačí ho len hlboko srdcom precítiť, duša získa skúsenosť a už ho nemusíme prežiť v reálnom živote. Myslím si, že duša získava skúsenosť z každého precíteného pocitu, či už je to vtedy keď snívame alebo v reálnom živote. Záleží len na tom ako hlboko nás zasiahol. Mnohým ľuďom sa stále opakujú rovnaké  životné situácie, niekto môže pochopiť hneď na prvýkrát a získa skúsenosť, iný ani po 10krát nerozumie, prečo sa mu to stále vracia. No len cez vlastnú skúsenosť sa môže duša učiť a teda to, že „múdry človek sa učí z chýb iných“ je hlúposť. 🙂

Ikona diskutujiciho Eli 2012-09-01 10:51:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Tento článek mě velice zaujal, a ačkoliv jsem něco již znala, dozvěděla jsem se nové věci, překvapil mě hlavně Tvůj názor na karmu. Já se jí nikdy hlouběji nezabývala a vždy mi přišlo, že je to prostá akce a rekce – všechno, co děláš, se ti vrátí – ale tak nějak jsem to vnímala v dobrém slova smyslu, nikdy jsem o tom nepřemýšlela jako o klasických náboženských okovech a zastrašování. Děkuji za nový názor a myšlenku. :]

Ikona diskutujiciho Božka 2012-09-01 11:17:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Alue, prosím, môžeš definovať konštruktívny – deštruktívny?

Ikona diskutujiciho Ava 2012-09-01 11:29:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Jen tak ve zkratce v řádu vteřin: děkuju Alue za dnešní příspěvek a taky za následné komentáře…

Ikona diskutujiciho Vesmírná Sestra Khalia 2012-09-01 11:38:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

"Člověku se pouze vrací to, co vysílá" – TOHLE je karma. A vrací se i v dalších životech, kdž je třeba.

Ikona diskutujiciho Josef 2012-09-01 14:04:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Zajímalo by mně, odkud bereš ty informace a jistotu, že máš pravdu. Jsi ve spojení s vesmírnou Inteligencí, nebo jsou to jen tvé dohady?

Ikona diskutujiciho abriana 2012-09-01 14:16:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[9]: Právě jsem se chystala něco podobného napsat, tak se tedy jen přikloním ke Khalii :). Duše zná veškeré životy a duše se z nich má poučit…naučit a až poté může být vysvobozena. Není peklo je jen svět, který si vytvoříme…

Ikona diskutujiciho Skřítek 2012-09-01 15:12:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[9]: Ty jsi rýpadlo ;D

Ikona diskutujiciho Alue 2012-09-01 19:08:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[9]: Duše ano, ale ty si to nepamatuješ. Už jsi zažila někdy psychotického člověka, který trpí těžkou depresí z toho, že mu někdo navykládal, že někoho v minulém životě zabil a teď za to pyká?

Ikona diskutujiciho Reinkarnace 2012-09-02 02:48:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Z mých vlastních zkušeností ne vždy musí člověk být zachycen v astrální sféře, nýbrž v dalším životě se může dostat do role např. své oběti podle jeho systému myšlení. Pokud se oprostí od myšlenkového vzorce oběti a soudce, vyřeší se tím i ten karmický problém. Ale rád bych zmínil ještě jednu věc – veškeré tyto věci, které si přečtete, jsou výsledkem celoživotního bádání v sobě někoho jiného. Pro ty, kteří na minulé životy apod. nikdy nenarazili, doporučuji zachovat stanovisko ne "vím, že se děje tohle", ale "myslím si, že se děje tohle". Přejímáním pravdy někoho jiného se připravíte o nádherný okamžik prozření.

Ikona diskutujiciho mariankosnac 2012-09-02 11:19:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Či je niekto matka tereza alebo hitler, či ste dobrí alebo zlí, čo sa stane v tomto živote, v tomto živote aj ostane. Do nového života vstupuje každý ako nový človek. Je to nespravodlivé? Možno. Boh odpúšta, človek nie. A tak sa strašíme karmami peklami, prikázaniami, armagedonmi,…hlavne aby hriešnici čo najviac trpeli, v pekle krásne horeli – to je mnohých predstava o spravodlivosti.

Ikona diskutujiciho Vesmírná Sestra Khalia 2012-09-02 13:09:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[13]: Vždyť JÁ jsem duše… A dokonce si valnou část pamatuju i vědomě, takže jak je to potom možné?

Ikona diskutujiciho Alue 2012-09-02 13:19:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[16]: Já nad teorii vždy stavím PRAXI. Zkušenost, prožitek…

Ikona diskutujiciho FN 2012-09-02 15:57:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ve zkratce:

Ikona diskutujiciho Tesinga 2012-09-02 20:19:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[16]:Ako to tak vidím, to čo robíš je totálne chytanie za slovíčka. Samozrejme, že máš pravdu. Avšak pravda sa dá povedať X spôsobmi,  X kombináciami rôznych slov, pretože každý človek rozmýšla inak, vyjadruje sa inak, má celkom iný slovník a celkom iný postoj ku každému slovíčku. No význam týchto kombinácii slov ostáva nemenný, podstata pravdy je predsa nemenná. Zdá sa mi, že tento nesúhlas so slovíčkami len odvádza od pravého významu slov. Veď stačí len preciťovať podstatu nezávisle od slov. Nemohla by si len skonštatovať: „Áno, dá sa to povedať aj takto, hoci ja by som našla iné slová“?

Ikona diskutujiciho Alue 2012-09-02 21:34:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[19]: Děkuji ti… extra za tu první část tvého příspěvku. Otázka je, jestli tě ještě někdo pochopí 🙂

Ikona diskutujiciho Michal 2012-09-02 21:56:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Chtěl bych se zeptat, když neexistuje peklo, tak komu se upisují ti dnešní rádoby umělci, viz Lady Gaga, Eminem, atd…?

Ikona diskutujiciho Reinkarnace 2012-09-02 23:11:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Jde o to, že Bůh neodpouští. Nemá komu odpustit. Němá na koho se hněvat. To, čemu někdo říká Bůh, si já představuji jen jako nevyčerpatelnou studnici lásky. Do nového života jdeme s čistým štítem, jen si to neuvědomujeme. Trápí nás naše vlastní omezení, které v nás zůstávají (a proto jsme na Zemi, abychom se něco naučili). Můžeme být čistí tady a teď. A nemá cenu se o něčem dohadovat… Vaše názory jsou výsledkem vašich zkušeností, popř. omezení. Dokonce i to, co já zde píši, co Alue píše (teď se tě nechci dotknout), co píše kdokoli může být řízeno omezením z naprogramování, o kterém ještě nevíme. Toto vše píši z praxe, různé teorie jsou fajn, ale teprve praxe nás učí, zdali teorie odpovídá tomu, co je třeba pro každého jako individuální bytost si uvědomit (ostatně proto jsme se reinkarnovali do lidského těla, až si to uvědomíme, můžeme se přenést zas někam jinam =))

Ikona diskutujiciho mariankosnac 2012-09-03 01:48:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[19]:  Naše dobré aj zlé skutky sa zmažú, skúsenosti dôležité pre dušu, a najsilnejšie zážitky z minulých životov v duši ostávajú. Takže áno, nejaké informácie z predošlých životov ostávajú, a podla toho duša rezonuje.

Ikona diskutujiciho Vesmírná Sestra Khalia 2012-09-04 16:42:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[19]: Já to chápu, jen se ptám, jaký je tedy rozdíl mezi mnou a duší? Duše je tedy snad něco jiného než já? Tohle už není slovíčkaření.

Ikona diskutujiciho Tesinga 2012-09-05 09:12:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[20]:Ani nevieš ako som rada, že aspoň niekto. Keď som si to čítala druhý raz, prišlo mi, že ak toto niekto pochopí, tak až na sv. Dindi. :D

Ikona diskutujiciho mariankosnac 2012-09-05 21:29:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[25]: Na skutky radšej zabudni, žiadne dobré ani zlé skutky neexistujú, existujú len skúsenosti. Skutky a skúsenosti ale až tak ani neni treba rozoberať, pretože karmu si tvoríš hlavne myšlienkami. Aj dobrý človek sa môže dostať do "pekla", ak v peklo verí, alebo ak má prevažne zlé myšlienky, tak si to peklo vytvorí (pritiahne).

Ikona diskutujiciho Tesinga 2012-09-06 10:24:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[26]: Trochu si ma sklamal, furt si hudieš len to svoje. :D No, nemusíš mi vravieť, že mám zabudnúť na skutky. Stokrát som to podľa tvojich slov skúsila a nejde to. Veď som písala, že skutky idú podľa mňa ruka v ruke skúsenostiam, moja myseľ to nedokáže rozdeliť. A mňa nebaví furt sa opakovať :-/.

Ikona diskutujiciho Tesinga 2012-09-06 12:45:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[26]:Ešte mi tak napadlo. Ty akceptuješ existenciu:

Ikona diskutujiciho mariankosnac 2012-09-06 16:51:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[27]:  Skúsenosť a skutok niesu synonymné, aj keď idú ruka v ruke. Keď vykonáš nejaký skutok, tak sa z toho buď poučíš, alebo nie, a čo ti z toho ostane, je skúsenosť.

Ikona diskutujiciho mariankosnac 2012-09-06 21:00:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[28]: To neni karma, karma neexistuje je to len vymyslené slovo, je to proste astrálny svet.

Ikona diskutujiciho Tesinga 2012-09-07 00:36:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[29]: Ach, :D, ok. Takže ešte raz a z inej strany. Najprv vysvetlím, ako fungujú naše myšlienky. Poprosím skúsiť čítať veľmi pomaly a preciťovať srdcom, ďakujem 🙂

Ikona diskutujiciho Ápela 2012-09-08 23:05:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Píšeš tu, že každý jde do nového života s čistým štítem, ale mamka byla u jednoho pána, který se zabývá esoterikou a ten řekl, že její problémy jsou dozvuky z minulých životů, že ten kdo jí ubližuje jen oplácí to co ona mu dělala. Kdo má teda z vás dvou pravdu?

Ikona diskutujiciho mariankosnac 2012-09-09 11:29:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[31]:  Nikde som nenapísal že matka tereza a hitler sú na tom v dalšom živote rovnako. Samozrejme že ich duše sú na inom stupni vývoja. Tým že – "narodia sa  čistý, skutky sa zmažú" som myslel, že nepykajú/nedostanú odmenu za to, aký boli v minulých životoch.

Ikona diskutujiciho Tesinga 2012-09-15 00:38:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[33]::D nuž, je vtipné čo si si z môjho tak dlhého komentára zobral :-/ xD… ak sa ich skutky zmažú ¿?, sú rovnako čistí → sú na tom rovnako 🙂 … tak Buď Alebo 🙂 … ďalej je vtipné, že po týždni si už dospel k tomuto: „SÚ AJ“ prípady, keď si ľudia musia doriešiť veci z minulých životov :D xD … tak to je to, o čom ja celú dobu hovorím :D… zdôvodni si to už ako chceš xD, no je to úplne to isté o čom píšem ja :D … ak stále nevieš, čo sú kliatby, tu je to fakt jednoducho vysvetlené dokonca behom minúty   13:47- 14:36 http://www.joj.sk/halo/halo-archiv/2012-09-13-halo-nova-show-tv-joj.html  (ľudia si z toho robia srandu a ono to tak skutočne funguje xD) … osobne sa mi páčilo aj veštenie z pexesa, je zaujímavé z čoho všetkého sa to ozaj dá :D

Ikona diskutujiciho mariankosnac 2012-09-15 23:35:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[34]: Celý čas som chcel len vyvrátiť všeobecnú predstavu ľudí o karme, väčšina si totiž myslí asi niečo ako že hitler sa teraz narodil ako mrzák, a matka tereza ako královna. Takto to neni, obaja sa mohli narodiť ako mrzáci alebo ako králi- v tomto sú na tom rovnako.

Ikona diskutujiciho Tesinga 2012-09-17 14:48:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[35]: Veď ja viem 🙂 a samozrejme, že takto -„väčšina si totiž myslí asi niečo ako že hitler sa teraz narodil ako mrzák a matka tereza ako královna“ to vôbec nefunguje. Máš pravdu.

Napsat komentář: mariankosnac Zrušit odpověď na komentář

Ikona moderatora

Moderovaná diskuze: Příspěvky se zveřejňují s časovou prodlevou. Pro účast v diskuzi je třeba, aby byl váš komentář v souladu s obecnými pravidly slušného chování a podmínkami používání stránek