Co se stalo s muži? Moderní společnost jim bere hlubší smysl života / Doporučuji!

14.5.2019 v Psychologie 57

Životy mužů na západě už jsou tak prázdné, že pro některé z nich je důležitější dívat se na filmy Star Wars, než žít svůj vlastní skutečný život.

Jacob Lloyd natočil zamyšlení nad moderním světem, který bere mužům jejich možnosti seberealizace a který se v poslední době osekává jenom na práci, chlast a digitální svět. Jenomže člověk nebyl stvořen na to, aby deset hodin denně pracoval, večer se šel opít a v mezičase koukal do smartphonu. Pokud to člověk včak nepochopí a následuje moderní styl života bez rozmyslu a bez umírnění, propadá depresi, postrádá smysl svého života a ztrácí sám sebe.



 

Následující článek je smyslový překlad Jacobova videa.

Co se stalo s muži?

 

Chci, abyste zalovili v paměti a vzpomněli si, kdy jste naposled něco skutečného udělali?
Vystřelili jste ze zbraně, něco postavili, přečetli knihu, měli zajímavou osobní diskuzi s někým… nebo si jen sedli a mysleli. V lese, za barákem, v ložnici.
Kdy naposledy jste si na 30 minut lehli do postele a přemýšleli o sobě a o životě, předtím než jste šli spát? … Nebo naopak v posteli scrollujete ve vašem chytrém telefonu a máte v hlavě prázdno, dokud neusnete?

Možná je to už fakt dlouho, co jste naposledy dělali něco skutečného a oduševnělého… Možná jste výjimka. Možná jste umělec, atlet, děláte něco fakt zajímavého. Možná ano… Ale většina lidí to nedělá.

V mysli většiny ,,mužů“ (tak jim budete říkat ,,muži“) – v Americe i Evropě – je to o tom odkroutit si to v práci, pak se jde chlastat, nabalí se nějaká ženská… Nebo se ani ženská nenabalí, mladý muž jde domů sám  a tam bydlí s dalšími 4-5 chlapy ve stejném bytě, co žijí stejným stylem. A tak to jde pořád dokola týden za týdnem.

Nebo v tom horším případě, pracujete nejnutnější hodiny v práci, která není příliš těžká, jenom abyste měli dostatek peněz na to, abyste si mohli koupit vstupenku do kina, na promítání nového filmu Star Wars. Ten film vyrábí společnost Disney, která aktuálně vlastní 90% všech filmových práv. Říkám vám to proto, že chci poukázat v širším kontextu na celý problém. Na stav, ve kterém se v současné době nachází MUŽSTVÍ.

Tohle téma mi přišlo na mysl, když jsem se díval na video, které teď hodně lítá po internetu. Je to o chlápkovi, který už jenom zlehka vzdáleně připomíná muže, a ten se připravuje na sledování nového filmu Star Wars. Pouští si poprvé trailer. Pouhou upoutávku… Ani si nepouští skutečně celý film.  A tak strašně se těší, že se skoro neovládá. Úplně se mu rozšíří oči  a má dětský výraz nadšeného chlapečka u vánočního stromečku. Je jako dítě, které poprvé vidí vánoční stromeček. Je tak šťastné, že úplně pláče dojetím… nad filmem, který vyrobila obrovská korporace Disney.

Umíte si vůbec představit, jak musí být jeho skutečný život prázdný a zbytečný, aby byl takto nadšený z blbého traileru?

Tady vidíte, co se děje s moderním mužem.

Když někam zajdete na jídlo, na chvilku se zastavte a přemýšlejte nad tím, kdy jste naposledy jedli něco fakt dobrého a kvalitního. Něco skutečného a lokálního.
Nedávno proběhl průzkum, který zjistil, že dvě americké oblíbené společnosti, kam chodí američané hodně na jídlo, jsou vlastně jedno a totéž, není v tom naprosto žádný rozdíl. Máme iluzorní pocit o svobodě ve výběru, ale ve skutečnosti tu svobodu nemáme a žereme všichni ten samý standardizovaný produkt.
To samé platí i pro pánskou kosmetiku. Můžete si vybrat třeba mezi Old Spice a Calvin Klein pokud máte peníze navíc… ale to není skutečná svoboda!!

Ve skutečnosti jenom otročíme v práci, abychom mohli naše tvrdě vydělané peníze narvat zpátky do kapes systému.

Žijeme v luxusu! V Mc Donaldu dostanete 2000 kalorií za pouhé tři dolary a pak sejdete dolů po cestě a koupíte si zmrzlinu za dalších pár drobných. Koupíte si super levný fastfood a ještě máte na výběr z dvaceti příchutí…. A dojdete domů a plýtváte svůj čaj na nekonečnou zábavu. Čučíte na Netflix, Facebook, Youtube a na všechny tyhle věci, kde můžete zabíjet svůj čas.

Takže máme luxus nad luxus, ale uvědomte si, že tohle má nebezpečný a fatální dopad na nás, jako spirituální, emocionální, oduševnělé bytosti. A není to náhoda či nehoda, tohle je příčina!

Není to žádná náhoda, že muži už se nemají na co těšit. Kromě nějakých praštěných a bezcenných filmů od Disneyho.
Není to náhoda ani shoda okolností, že si muži připadají zbyteční. Dokonce páchají sebevraždy, protože se necítí v životě naplnění!

Naopak ženy jsou teď docela v pohodě. Dosahují svých kariérních cílů, dosahují svého vysněného vzdělání. Kolikrát v práci vydělají více než muži a už se ani nechtějí vdávat. Protože nevidí důvod, proč by měly. A nesnášejí děti… My všichni nesnášíme děti. A víte co? Tohle není náhoda!

Tohle je plán, který byl sestaven elitami na špičce mocenské pyramidy. A není to něco, co by končilo u našeho prezidenta. Není to o tom, že by nám to provedl Obama. Tohle připravily mnohem větší, globální mocnosti. A nenajdete je v novinách a v televizi, tam vás jenom oblbují jejich nastrčení bílí koně s nepodstatnými nesmysly.

Tyhle mocnosti a lidé kteří za tím stojí, dlouhodobě spolupracují na duševním a duchovním úpadku americké společnosti. Je za tím láska k penězům a nenávidění boha. Ať už je najdete kdekoliv na světě, tak mají tuhle věc společnou. Milují peníze, nenávidí boha (pozn. Alue: zejména boha v každém člověku).

To je to, co naše kultura dneska odráží. Milujeme peníze. Milujeme věci. Chceme pořád něco nakupovat. Nesnášíme boha, nechceme chodit do kostela, kašleme na morálku, dobrotu a sociální normy. Dokonce dovolujeme, aby chlapi převlečení za ženské (Drag Queens) chodili za dětmi aby jim četli pohádky a pak se provalí, že jsou to pedofilové, kteří je sexuálně obtěžují. (Drag Queen Who Read to Kids at Houston Library Is Convicted Pedophile)
Lidé si říkají, že to není velká věc, že je to prostě neštěstí, které se stalo v tomto jednom případě, na jednom místě. Ale ne, tyhle věci se dějí ve všech moderních zemích v Americe i Evropě. Ta tendence je společná. Milujeme peníze, milujeme věci a kolem toho se všechno točí.

Takže raději než abyste se smáli tomu chudákovi, co se může počůrat blahem z nového filmu Star Wars, raději než abyste se smáli tomu, jak jsou dospělí lidé posedlí pohádkami a přiblblými filmy, si uvědomte, že to není vtipné. Ve skutečnosti je to moc smutné. Podívejte se na to z větší perspektivy a uvědomte si, co je vlastně příčina těchto problémů. A kdo za tím vlastně stojí, kdo nás tyhle věci učí.

přeložila www.aluska.org 2019



Komentáře

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-05-14 01:48:28 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

„Možná je to už fakt dlouho, co jste naposledy dělali něco skutečného a oduševnělého… Možná jste výjimka. Možná jste umělec, atlet, děláte něco fakt zajímavého. Možná ano… Ale většina lidí to nedělá.“

Fakt ne? :0

no ale já se už dřív divila, jak lidé dokážou zacházet se svými životy… Já mám odjakživa „něco“ co mě furt pohání, někudy vede a nenásilně ukazuje, kudy jít; když dělám něco blbě, řeknou mi to. Vždycky díky tomu minimálně vím, co dělat TEĎ. Asi jde o vyšší vedení(spíš určitě). Chápu, že ne každý má tohle napojení silné, ale… Prostě mě by ten „motůrek“ v hlavě nenechal být, kdybych dlouhodobě plýtvala svým životem a nedělala nic, bušilo by to na poplach a nakonec stejně navedlo konstruktivním směrem. Tím nemyslím, že bych byla workoholik co si nemůže odpočinout, ne; myslím doslovné plýtvání životem a sezení v hospodě, nejití si za ničím… Ale asi mám prostě jen štěstí na silnější napojení díky kterému se nemůžu hned tak ztratit, už jako malá jsem viděla východiska ze situací, kde to dospělí lidé neviděli(vždycky šlo o puštění se něčeho a to pochopitelně nechtěli, obzvlášť ne, když jim to poradilo děcko); někdy to nebyly myšlenky pocházející ze mě, ale právě od vyššího vedení. To chodí tak, že si prostě přemýšlíte a najednou vám do hlavy „cinkne“ třeba celá věta která má na celou situaci naprosto geniální, uklidňující pohled a často nabízí řešení – a vy si říkáte „ale what, to jsem já nevymyslela, kde se to vzalo v mé hlavě?“ 😀 to je ono.

Takhle mi právě můj anděl nedávno řekl, ať už nepláču pro smrt fyzického těla mého psa, že on(anděl)také nemá fyzické tělo a má se moc dobře a taky pro něj nepláču, tak co dělám – s mým psem i s ním můžu mluvit, je to skoro to samé. Prostě cink… Jak sms z jiné dimenze. Sama bych tohle nevymyslela 😊 Takhle mi vysvětloval věci i když jsem byla menší a neměla nikoho, oni to umí podat úplně úžasně, s takovým klidem a neskutečným nadhledem.

Takhle vždycky říká „žiješ TEĎ. Tak se nestresuj kvůli tomu co MOŽNÁ někdy bude. Nevíš jak věci budou, v té situaci to pak už bude jiné. Děje se ti něco PRÁVĚ TEĎ? Ne. Tak klid.“ Nebo „Cokoliv se stane, přemýšlej jen konstruktivně“.

Celkově andělé a vyšší vedení; oba zdroje jsou hrozně snaživé a hlídají a vedou skoro v jednom kuse, připadá mi. A kdykoliv potřebuju, reagují. Kdo říká, že se o něj jeho andělé nezajímají, buď „neumí vidět“ nebo nechce vidět. Já třeba když žádala o symbolické sny, vždycky přišly.

To jsem se zase ale hezky rozepsala absolutně mimo téma 👏 jak jinak. Každopádně članek je… No, chvílemi zneklidňující, protože něco ve mně s tím souhlasí a mám podobný pohled. Tohle je teď dost choroba; chci říct, že je v pořádku respektovat „nenormální“, to je projev vyspělosti společnosti. Ale naopak je projevem „přešlechtěnosti a degenerace“ společnosti prosazovat tyto odchylky jako normál a následovat to, glamorizovat to(teď narážím na věci jako je queer). Je to jak králičí nora která vede furt hloubš a hloubš. Ono totiž „být sám sebou“ přeci hned nemusí znamenat se totálně odlišovat od „základu“ a přirozenosti. Speciálně moje generace je vychovávána k tomu „být jiný a speciální a kdo neni spešl, je na nic“, velice to vnímám už několik let a ten tlak je velký, někomu z toho i hrábne(ani já se tomu úplně nevyhla, ale taky se to částečně spravilo i hodně díky základům do života od Alušky. Rostla jsem jak dříví v lese, jeskyňka bez výchovy – kde bych bez ní byla? Jakože fakt základ jakékoliv výchovy mám od Alušky). Však pokud se pohybujeme na poli „konspirací o NWO“ tak PROČ by elita asi tak chtěla zdravou populaci? Nemocní, zblbnutí a ovladatelný jsou mnohem lepší a více použitelní. Zdravé, svobodné, hrdé bytosti které ZNAJÍ SVOU HISTORII A PŮVOD neovládneš. Proto je už řádku let můj, zatím opravdu jen sen, dělat v hudebním průmyslu; kdyby se člověk nějak dostal tak vysoko, dalo by se skrz hudbu a klipy dělat přesný opak než na co byl pop v minulosti používán – k ovládání a destrukci lidí. Šlo by vytvářet konstruktivní hudbu a konstruktivní klipy s dobrými symboly. Klipy, které by i oslavovaly lidství a přírodu, jako to dělal(chtěl dělat) i takový velikán jako byl MJ… Ukazovat skrz hudbu správný směr a pomáhat – mohlo by to podle mě fungovat protože vím, jak moc hudba ovlivnila mě, jaká strašná cíťa na to jsem(nebýt hudby, nejspíš nejsem dnes kde jsem a možná ani naživu. Pomohlo mi to přežít absolutně nejhorší období). Kéž by se to podařilo alespoň „v malém“. Štěstí, že jako až tak trochu příliš svobodomyslný umělec mám volnou ruku a „konstruktivní umění“ si můžu tvořit kdykoliv chci, jak mě napadne. A taky budu. Dokud jsem naživu, nic mi nemůže zabránit v boji za světlou stranu 🙂

To není komentář, to je článek 🙆

Ikona diskutujiciho Choco 2019-05-14 01:50:10 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

„Umíte si vůbec představit, jak musí být jeho skutečný život prázdný a zbytečný, aby byl takto nadšený z blbého traileru?“
Tohle mě dostalo! Opět velké díky.
Zrovna tohle je extrém, ale kolikrát jsem si říkala, jak to lidi dělají, že jsou úplně nadčení ze spousta blbostí… je snad se mnou něco špatně? Mám snad problém s vyjadřováním emocí? Ne. Jen mám mnohem zajímavější život.
Když se nad tím zamyslím, smysl to dává. Lidi co mě znají by naopak řekli, že projevuju emoce až moc, ale i tak je člověk zmatený, když se dívá na trailer a řekne si jenom „Hm, ten film vypadá zajímavě.“ Mnohem víc mi udělá radost, když se mi povede něco, na čem jsem tvrdě dřela.
… říkám to jakožto filmový nadčenec…

Ikona diskutujiciho Choco 2019-05-14 02:05:54 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Jinak se zbytkem článku naprosto souhlasím.
Máma už je ze mě pomalu zoufalá, že jsem si ještě nenašla žádného chlapa… a kde ho mám jako hledat? 😀
Vždyť všude je to samá bábovka co se ze*ere, když uvidí pavouka, ale hlavně, že bude si bude kupovat jakousi předraženou sběratelku k nové hře.

Celkem nedávno jsem se v práci dost ošklivě pořezala a zachraňoval mě tam jeden klučina. Ránu mi hezky ošetřil a postaral se o mě, když se mi udělalo mdlo. Asi nemusím říkat, že jsem se do něj zamilovala… skoro… byl to přítel od mé šéfové, takže jsem se musela krotit xD

Ikona diskutujiciho Lona 2019-05-14 06:04:06 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Nevím, jestli bych za vším viděla hned nějaké zlomyslné spiknutí. Tohle chování je naprosto očekávané vzhledem k vývoji všech technologií… Lidé zkrátka zpohodlní, zvyknou si na klidný život a zapomenou tak vlastně žít… Protože lidstvo si už před velice dlouhou dobou nastavilo smysl života v tom, zařídit si na Zemi co největší komfort na úkor životního prostředí a původní podstaty člověka. A myslím si navíc, že tohle není pouze mužská záležitost.

Ikona diskutujiciho armag 2019-05-14 07:20:39 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

KDyž člověk žije v kapitalismu, jehož jediným cílem je hromadění kapitálu, tak je celkem normální, že lidi nemají o společnost zájem.

Ikona diskutujiciho Karloon 54 2019-05-14 09:27:04 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj, bohužel stou prací je to složitý, rozhodl jsem se že si najdu práci jako pomocník něakého řemesla vněaké partě nebo parťákovy, že nejdřív budu pomáhat a postupem se vše naučim, myslel jsem že když do toho tu snahu dám, že se mě odmění s trpělivostí a ochotou spolupracovar a něco naučit a že lidi se jako lidi budou chovat. V tom jsem se bohužel spletl, problém je v tom že lidské hodnoty už nemají žádnou váhu, jako čest, rovnost, pochopení atd. Každej radši vezme něakého ukrajimce kterej sice umí makat ale jinak je tupej a duševně prázdnej, než aby měl tu trpělivost s člověkem který se mu snaží pomoct a vijít vztříct , a sám obětuje čas a aktivitu pro nejlepší spolupráci. Jenomže vždy něco za něco, pokud já někomu vycházím takto vstříct a mám snahu, tak na oplátku čekám tu trpělivost v zaučení, že mě skušenější povede a že si toho bude vážit a chovat se jak člověk, nakonec bychom na tom vydělali oba, a to ještě víc než on sám s tím ukrajincem. Jenže lidi nic jinýho než kapitál nezajímá a sami nechtěj do toho nic dát, jen těžit ve svůj prospěch, práce už neni o vytváření hodnot a spolupráci, ale o získávání kapitálu. A v tom je ten problém, má se pracovat aby se hodnoty vytvářeli, a ty hodnoty OHODNOTIM penězi, který mě přinesou jak kapitál, tak i duševní naplnění vytváření těchto hodnot. A ne že pracuji pouze pro peníze. Upřímě se řeší jak nám to elity zařídily, ale ty lidi který jsem v těchto pracech poznal nebyli lepší, a to je taky jeden z důvodů, proč to s muži je takový, jaký to je.

Ikona diskutujiciho kalia 2019-05-14 19:31:35
Ikona diskutujiciho
sipka

To máš pravdu s tím zaučením. Chtěla jsem dělat jednu práci, která by mě bavila, ale žádná firma mě nechtěla zaučit – raději si najdou někoho, kdo to už umí. Tak jsem si našla práci, která mě sice nebaví, ale už jí umím. A ve volném čase se budu učit to, co ještě neumím, abych to pak mohla dělat. A až se budou v současné práci divit, proč odcházím (a proč jsem tam vůbec nastupovala, když chci dělat něco jiného), tak se to těžko vysvětluje a pak člověk vypadá divně. Přitom nejsou „lepší“ a „horší“ práce, protože znám víc lidí, kteří dělají tu práci, která by mě bavila, ale je to nebaví. Každého baví něco jiného po určitý čas.

Ikona diskutujiciho armag 2019-05-14 19:59:56
Ikona diskutujiciho
sipka

Oni ti ukroši ani moc makat neumí, narozdíl od nás jsou ale schopní dělat pořád 12hodinové směny.
Ta práce to je důvod, proč si myslím, že dnešní doba je úplně o ničem a a ni se těm lidem nedivím, že v životě necítí žádný smysl…

Ikona diskutujiciho Gretka 2019-05-14 09:53:01 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Každý má někdy deprese,moc práce málo času pro sebe,pro rodinu ,je třeba aby člověk v té depresy nezůstávál moc dlouho a našel si něco co ho skutečně baví a co ho těší ,u mě to jsou knížky a u mého manžela kreslení mého obličeje 😄teď se tím zabýval pět dnů pak ho zase chytí jiné téma a kreslí něco jiného ,jsou to naše koníčky a je důležité si na ně najít čas.to video na trailer mě dostal nevím jestli mám být udivená a nebo toho člověka litovat,přijde mi že čas strašně letí jsem v práci pak jdu domů,mám povinnosti i doma který je třeba udělat a někdy ten čas sama pro sebe nemám,když to trvá více dnů cítím se bez energie ,necítím se šťastná ,ale je to o člověku jestli si to uvědomí a začne dělat něco co ho baví a naplňuje.dobrý příklad dnešní uspěchané doby,mám kamarádku poslední měsíce nemá čas ,když se vidíme stěžuje si že nemá čas na nic ,že je pořad v práci ,že musí být pořád k dospozici lidem který ji využívají lítá o kolo všeho jen na sebe kašle a na mě taky ,Začínám si uvědomovat že tohle přátelství brzy skončí protože když se vidíme bere ze mě tu dobrou energii a ja mám pak migrénu,honí se za věcma který vlastně nepotřebuje ,jde o prestiž,všechno je to o daném člověku jak chce žít,a jak ten život chce prožít,za ty roky jsem ztratila dost přátel neměli čas na mezilidské vztahy ,čas ale ve skutečnosti mají a měli jen ho dali do nesmyslných věcí.Ale to oni nevidí,pak sice mají moc hezkých věcí ale ve skutečnosti je to nedělá štastnými ,vždy takové lidi vidím a jde na nich vidět jak jsou z práce sedřený a hrozně nervózní ,nemají trpělivost ale,hlavně že mají nejnovější tip telefonu všechno to jde na úkor rodiny ,přátelství a celkově vztahů protože to vyžaduje čas a ten nikdo z těch biorobotů nechce dát.ňák se živit musíme ale,musí to být v ňáké rovnováze a to dneska lidi neumějí najít tu rovnováhu

Ikona diskutujiciho Gretka 2019-05-14 14:49:23 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Tak z tou prací je to fakt ,nikdo na nic nemá trpělivost !!proto po letech jsem se rozhodla pracovat o samotě,není to žádný antykl ,vydělávala jsem víc,ale za cenu že sem denně viděla lidi který se k sobě neumějí chovat !!!tak mě to unavovalo že jsem odešla ,už jsem na ty lidi nervózní neměla nervy,teď sice domů přinesu míň,ale jsem spokojená a hlavně v klidu,rozhoduju se sama koho chci a nechci vidět,aspoň trochu svobody 😃

Ikona diskutujiciho zdeněk 2019-05-14 19:48:56 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Po přečtení článku si připadám, že jsem chlap jak poleno. 😀

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-05-15 09:17:56
Ikona diskutujiciho
sipka

Proč bys nebyl? 🙂

Ikona diskutujiciho jirik 2019-05-15 12:35:51 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ten kluk ve videu je na psychiatra, ale skoro každý američan chodí k nějakému psychodokotorovi…
Těžko říct, do by dělali muži, kdyby měli doma takovouto štípačku na dřevo
https://vk.com/socha?z=photo325721098_456248403%2Falbum325721098_00%2Frev

Ikona diskutujiciho mariankosnac 2019-05-15 15:10:06
Ikona diskutujiciho
sipka

co by dělali, budú niekde vysedávať, žrať a baliť baby

Ikona diskutujiciho armag 2019-05-15 18:43:24
Ikona diskutujiciho
sipka

mariankosnac: Balit holky, to je ztráta času, vždyť dnešní holky jsou možná ještě horší než ti synci.

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-05-21 19:01:13
Ikona diskutujiciho
sipka

armag: to jsi vzal kde? :0 přeci nemůžeš takhle paušalizovat všechny ženy… Člověk není zlý/děvkař/děvka/puritánka/hajzl/doplňtecochcete jen proto, že je nějakého pohlaví.

A taky nevim, kde se furt bere ten názor, že všechny mladý holky jsou na peníze.

Ikona diskutujiciho Jarka 2019-05-15 19:00:43 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Je to tak s tou prací. Já x let uklízím. Je to lepší, než nějaká debilní otrokárna ( fabrika ). Za svůj život jsem prošla vícero prací. Rodinní příslušníci i známí mi říkají, že mám na víc, než uklízet. Jenže bez praxe a jak to sleduji bez toho aby člověk lezl někomu do zádele a přetvařoval se nemá šanci dělat něco co by mělo smysl. V tomto hnusným systému „musí“ každý odvádět daně a zdr. pojištění si platit, tak nezbývá nic jinýho, než zatnout zuby a do tě práce muset chodit. Není práce jako práce a vytáčí mě 20-ti leté nezkušené dítě, když se mě o něčem snaží poučovat o čem vlastně nic neví a rukama nikdy nedělalo. Záměrně píšu „dítě“, protože můj nejstarší syn má 27 let. Co si pamatuji já, tak my jako náctiletý děcka si vyslechli rady strašího člověka v zaměstnání. A kdyby jsme si vyskakovali, tak jsme i nějakou chytili a doma z druhé strany. Kam ten svět spěje to víme všichni kdo na tyto stránky chodíme.

Ikona diskutujiciho V 2019-05-16 21:07:16
Ikona diskutujiciho
sipka

Každý strůjcem svého osudu, kdo pláče že má špatnou práci, může na sobě nějak makat… Minimálně změnit svoje myšlenky, z myšlenek se stanou slova, ze slov jsou činy… Jo máme na to 24h-(5-8h), toť vše.

Ikona diskutujiciho armag 2019-05-17 10:46:59
Ikona diskutujiciho
sipka

To je hodně hloupá rada, pokud někdo bydlí v oblasti, kde nic není (Bruntálsko) nebo v jiné, kde jsou jen otrokárny (Ostravsko), tak to s tím hledáním práce je problém.

Samozřejmě přijde chytrá rada typu, tak se přestěhuj. Ale proč by se někdo stěhoval, když bydlí třeba v pěkném prostředí.

Potom poradíš, tak začni podnikat. Ale ne každý si umí shánět kšefty a zákazníky.

To jen, abych ti ušetřil čas s psaním blbých odpovědí.

Tato doba je hnusná, a co se týče práce, tak se to bude stále zhoršovat, protože během několika let začnou být lidi nahrazováni roboty nebo třeba otroky z Ukrajiny, kteří jsou ochotni být v práci 12 hodin denně.

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-05-17 17:47:21
Ikona diskutujiciho
sipka

Jo, rozumím ti, Armagu… Ale co třeba zkusit Konstruktivní Síle Vesmíru o lepší práci? Cokoliv si myslíš, že by ti zlepšilo život… Zní šíleně naivně, ale cokoliv jsem kdykoliv takhle chtěla, tak přišlo. Stačí poprosit o správnou věc. Život jde vždycky vylepšit dokud jsi naživu.

Ikona diskutujiciho armag 2019-05-17 22:02:23
Ikona diskutujiciho
sipka

Vesmíru je úplně jedno, co chceš nebo nechceš, protože nic takového jako konstruktivní síla vesmíru neexistuje. Představ si, při velikosti vesmíru a počtu všech živých bytostí, proč by se asi tak staral o nějakou postavu na zemi.

Existují určité procesy, kdy způsobem myšlení a usměrněním tužeb člověk může ovlivňovat svůj život. To ale nemá s vesmírem nic společného. Aby se člověku dařilo, tak musí svou vědomou mysl dostat do souladu s podvědomím a směrovat život směrem, který je v souladu s jeho životním posláním nebo s nějakými kladnými vlastnostmi – spravedlnost, moudrost, pravda, krása. To může pomoci, ale každý člověk žije v nějakém prostředí, kde to ostatní mohou vidět jinak a také to bude způsobovat komplikace, protože každý člověk může mít jiné představy a ty jdou zase proti představám jiných.

Dobré je vědět, co člověk chce a snažit se jít daným směrem. Někdy to jde snadněji někdy hůře. Ale občas to může trvat hodně dlouho…

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-05-18 18:39:16
Ikona diskutujiciho
sipka

Já vím co chci a jdu tím směrem. O tom, že „Konstruktivní Síla Vesmíru neexistuje“ mě fakt nepřesvědčuj a už vůbec ne na Alušce.org… Proč by se o tebe někdo staral? „Bůh“ je totiž i v tobě a ve všech bytostech, proto tě slyší – máš „tam“ napojení – a vrací ti, o co si SÁM řekneš(nikdo tě nenutí si říkat o cokoliv, když věříš, že nikoho nezajímáš, tak to tak bude; člověk si to tvoří sám, když nic nechce, nic není – ty máš svobodnou vůli a jsi bohem sám sobě). Zkráceně řečeno tohle funguje na principech zákonu rezonance… Ty sám jsi svůj vlastní malý vesmír který se dívá sám na sebe, nejsi nepodstatná tečka v tomto vesmíru, ale hlavní hrdina svého vlastního příběhu. Lidstvo je důležité jako celek, což znamená, že zároveň i každý z nás jako jednotka je podstatný, proto každý z nás existuje. Všechno má přece své důvody a tvá existence taky. Ano, tenhle Matrix je krutej a klidně se tu člověku může stát hodně zla, ale věřím, že my všichni máme možnost mít se líp a nikdo z nás opravdu není nepodstatný a když chce a rezonuje na tom, může si do svého mini vesmíru přitáhnout chce.

(Mimoto tohle se nedá brát tak hmotně a nejde to až tak logicky vysvětlit – ale ve Vesmíru je nekonečně prostoru a energie pro všechny, všechno je energie, I TY. Když pak něco opravdu chceš, začneš na dané frekvenci rezonovat a s velkou pravděpodobností to budeš přitahovat. Tohle má vyzkoušené s muži, kteří se mi kdy líbili… Začala jsem je pak víc potkávat:)

– Pokud ale na toto máš zcela jiný názor a cítíš to uvnitř sebe jinak, pak to je samozřejmě pro tebe platné. Já tohle takhle prostě cítím… Dál by to pak už je byly názorové dohady a to nikdy nemá cenu.

(A jenom abyste si nemysleli, že tu tak „sladce mluvím“, že jsem životem nedotknutá šmudla co je díky tomu furt naivní a nic si nezkusila(já píšu od srdce, proto to zní „sladce“)… Tak jsem měla v životě už mnoho bolesti a mnoho práce a musela jsem se ze skoro všeho vysekat sama, o mém dětství bych se radši ani nezmiňovala. A nebýt Alušky a dobrého napojení, tak to ani nedám; nevěděla bych kudy kam a neviděla znamení, ale naštěstí nejsem „duševně slepá“ – holt každý potřebujeme k přežití zde jiné schopnosti; i tak jsem se dokázala částečně ztratit)

PS mimo téma: Je to zvláštní a už se mi to děje po několikáté, nevím, jak je o sakra možné, ale… Vždycky si říkám několik dní předem, že „tohle bych napsala na Alušku“ – jako úryvek textu, nějakou poznámku apod. A pak boom a o pár dní později třeba přijde článek s přesně takovým tématem, kde přesně napíšu takový komentář s tím textem, který jsem chtěla. Wtf 😀 nebo se mi třeba něco stane a pak se hodí o tom napsat. Furt nechápu, jak se věci dějí v tak dokonalé souhře.

Ikona diskutujiciho armag 2019-05-19 08:38:07
Ikona diskutujiciho
sipka

Nirvana: Argumentuješ nelogicky.
To, že máš pocit, že jsi část Boha nebo vůbec to, že existuje Bůh, tak to neznamená, že existuje konstruktivní síla vesmíru.
Znamená to jen to, že máš duchovní podstatu.
Protože na každé planetě může být za konstruktivní považováno úplně něco jiného… A jsou světy, kde není vůbec nic…

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-05-19 12:24:31
Ikona diskutujiciho
sipka

Jo, argumentuju nelogicky:) přesně jsi to vystihl. Tohle totiž ani není moc logické.

– Jinak ti přeci nic nenutím, pro každého v jeho hlavě existuje to, čemu věří.

Ikona diskutujiciho armag 2019-05-19 13:53:22
Ikona diskutujiciho
sipka

Nirvana: Je to něco podobného jako se světlem a tmou. Hlupák řekne, že tma je nedostatek světla.
Člověk, který už toho zná trochu více ví, že existuje černé světlo a běžné světlo.
A přece nemůžeš říct, že to černé je horší než bílé. Z pohledu člověka to tak může vypadat, z pohledu jiných bytostí bude lepší to černé.

A stejné je to konstruktivní silou. Co považuje za konstruktivní člověk, může někdo jiný považovat za totální hnus.

Proto není vhodné používat slovo konstruktivní síla vesmíru, protože každý si pod tím může představit úplně něco jiného a klidně i zcela protikladného. V takovém případě je vhodnější používat konkrétní názvy toho energetického proudu, který chceš.

Ikona diskutujiciho Luk 2019-05-19 18:19:15
Ikona diskutujiciho
sipka

Přemýšlel jsem už předtím, jeslti napsat tenhle komentář nebo ne. Souhlasím s tebou Nirvano, ze své vlastní zkušenosti, by šlo poradit Jarce ještě rozsáhleji, ale za mě by se to všechno týkalo konstruktivních sil. Jsou to jak proudy, můžu do toho označit třeba své původní nezměněné já vnějším světem, nebo i anděli a nebo vesmír a hloubi duše, která má větší přehled, než lidská mysl která cítívá duši skrs intuici. Prostě je nejlepší vyhledávat příznivé vlivy, přemýšlet nad tím až nezávazně nadreálně, nebo chodívat do lesa, spojovat se s přírodními a přirozenými silamy, hledat v sobě představy, nebo vizualizace co předávají sílu a chuť žít. Nejdůležitější mi přijde titěrná práce definicí toho, co je právě to přirozené a kompatibilní s cestou duše, vnější svět dokáže narušit identifikace s myšlenkami, nebo pocity, naše přesvědčení co jde a co nejde. A když se do toho Jarka pustí, myslím že by měla pociťovat kdekoliv v mysli čím dál lepší nadhled, to je pak jít s proudem konstruktivních síl. Říkám si, kdepak se tady zatoulal takový pesimista jako je Armag 😀

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-05-19 19:28:07
Ikona diskutujiciho
sipka

Chápu a respektuju tvůj postoj, ale s tímhle druhem myšlení se nehodlám ztotožňovat. Konstruktivní Síla Vesmíru je pro mě konstruktivní a jestli to někomu vadí, je to jeho problém. „Korektnost“ po mně nechtěj, já nazývám věci pravými jmény. I rezonance je jen jedna u úplně všeho(nebavíme-li se o lidech, těm se rezonance může měnit); proto symboly mají svůj neměnný význam. Satanistovi taky vadí křesťani a naopak, destruktivní bytosti vadí konstruktivní – to je snad jasné. Já si pod slovy „Konstruktivní Síla Vesmíru“ představuji přesně to, co popisuje Aluška. Věřím tomu, mám to ověřené a funguje mi to. To je pro mě osobně dobré. – Že si pod tím představuje někdo z nějakých důvodů něco jiného, za to já jaksi nemůžu a nemůžu to vědět(logicky o tom před „normálama“ příliš nemluvím, jen když na to přijde téma, to pak dám odkaz na web; jasně, logicky, že „normální“ člověk neví, co si představit pod Konstruktivní Silou Vesmíru)… Nicméně ani bych to na tomto webu od nikoho nečekala; samozřejmě tím nechci říct, že by všichni měli být přitakávající ovečky.

A už končím s tímhle slovíčkařením 🙄 nikam to nevede a neměla jsem se o nic snažit, každý věří, čemu chce; očividně. Jestli je pro tebe Kons. S. Vesmíru černá, špatná a hnusná… Pak nevím, co tu děláš:/ každý si vybírá svoji stranu… A já chci světlo, nikoliv tmu. Poznala jsem obojí.

Ale jak říkám, to není diskuze k ničemu, pokud těmhle věcem nevěříš a pod názvy věcí si oba představujeme něco jiného 😄 navíc jsem jen náctiletá šmudla, tak mě neber vážně. lol. PS: Název „konstruktivní síla Vesmíru“ mi přijde jako dostatečně konkrétní název energetického proudu, ale okay 🤔 a aby z tohoto nebyla hloupá žabomyší válka, přenechám zde poslední slovo komukoliv, kdo ho bude chtít.

Ikona diskutujiciho armag 2019-05-19 23:27:39
Ikona diskutujiciho
sipka

Nirvana: Tohle už je poslední pokus, protože nic jednoznačnějšího už mě nenapadá.
Konstruktivní znamená tvořivá, ale co bude tvořit?
Ďábel bude s chutí tvořit úplně něco jiného než třeba anděl.
Vodní bytost bude za konstruktivní považovat úplně něco jiného než třeba ohnivá.
Zahradník to bude také vidět jinak než třeba saranče.

A to jsou bytosti, které si ještě dokážu představit, ale ani trochu nemusíš pochybovat, že existují bytosti, které můžou mít o konstrukcích úplně jiné představy.

Protože to, co ti pomáhá ve tvém životě plnit sny není konstruktivní síla vesmíru, ale jsou to třeba tví strážní andělé, nebo předci popřípadě jiné duše, nebo třeba i egregory a jiné pseudobytosti, které mají podobné cíle jako ty.

Samozřejmě se můžeš modlit ke konstruktivní síle vesmíru, je to tvá věc, ale když budeš znát situaci přesněji, tak můžeš dosáhnout mnohem více.

Ikona diskutujiciho df 2019-05-20 23:34:56
Ikona diskutujiciho
sipka

armag: asi na to jdeš až příliš s logickým myšlením, ale tak nějak přes ruku. Navíc co je teda tvořit jak uvádíš. Když budu tvořit já, bude z toho pro někoho užitek a nebo požitek, to je konstruktivní používání Vesmírné Síly, když bude tvořit Ďábel, bude bořit, to je taky tvorba, třeba chaosu a strachu a to je destruktivní používání Vesmírné Síly. Zahradníka a sršně spolu s živly nechme stranou (taky bych rád šel už na kutě).

Vůbec by se spíš měl používat termín Universum co by univerzální energie, ta je k dispozici těm co tvoří i těm co boří. Vhodnou formulací svého požadavku a plánů do Univerza, se ty věci začnou plnit a to je i pro zločince, ti v tom taky umí chodit. Akorát jedni dostávají konstruktivní a ti druzí destruktivní energii. Abych to teda zkrátil, žádám-li Konstruktivní Sílu žádám Universum, ale jeho Konstruktivní a Světelnou část. Snad to bude stačit takhle.

Ikona diskutujiciho armag 2019-05-21 08:35:58
Ikona diskutujiciho
sipka

df: Jenže ďábel jen neboří a neničí, ale to, co chce vybudovat je jiné, než chce vybudovat třeba to, co někdo označuje jako bůh.
Právě proto kdysi bohové vedli války, každý to chtěl dělat jinak a nakonec zlikvidovali celou planetu, která byla mezi Marsem a Jupiterem.

Je to jako když se dva architekti budou hádat, jestli postaví budovu jako válec nebo jako krychli a jsou takoví, kteří se kvůli tomu i zabijí.
Stejně tak i ďáblové tvoří, jenže jejich výtvor třeba nebude v souladu s mou představou o pěkném výtvoru, ale oni to prostě tak mají.

Proto je lepší mít představu toho, co chceš tvořit, protože tím vzrůstá pravděpodobnost, že se to i tak vyplní. Protože někdo třeba chce tvořit bude vzývat konstruktivní sílu, ale napojí se zrovna na tu ďábelskou a už bude mít problém.

Ikona diskutujiciho df 2019-05-21 12:02:52
Ikona diskutujiciho
sipka

armag: Už s nirvanou se debata točila v kruhu, myslím si, že tě to dostatečně a polopatě vysvětlila. Nezbývá ti než učinit sám svoji zkušenost a poznání, ale hlavně změnit způsob uvažování o celé věci. Jestli budu mět chvilu v práci, ale hlavně chuť, pokusím se to ještě nějak zhrnout, trpělivost mi nechybí, co chybí je čas. Teď to neber ve zlém, ale občas používám rčení „kdyby na prkno napsal a o hlavu omlátil, je to jedno“, nic ve zlém.

r

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-05-21 19:16:33
Ikona diskutujiciho
sipka

Tohle se nedá nechat, na to jsem moc velký rýpal. Ano, nemusíš nám tu vykládat teorii o Satanovi, tu všichni známe. Vůbec nevim, jak se ta diskuze dostala až sem, už to ani nedává smysl… Každopádně z toho textu cítím, že ti víceméně vadí představa existence Konstruktivní Síly Vesmíru. Takže sis asi vybral stranu. A tenhle web stojí na té druhé.

„Protože někdo třeba chce tvořit bude vzývat konstruktivní sílu, ale napojí se zrovna na tu ďábelskou a už bude mít problém.“ – Tohle opravdu nechápu a my dva se asi nedomluvíme. Nic jako „ďábelská konstruktivní síla vesmíru“ v žádném případě neexistuje – pro mě, jelikož plně věřím Alušce. Tato síla je jen jedna a je PŮVODNÍ. Chceš-li se modlit k Satanovi, musíš své prosby adresovat jinam. Ďábelská rezonance je přesný opak té původní, jak jsi sám napsal. Je to opak konstruktivity. Takže NIC KONSTRUKTIVNÍHO NEMŮŽE MÍT SE SATANEM COKOLIV SPOLEČNÉHO(konstruktivní síla vesmíru = opak Satana, jelikož jde o rozdílnou rezonanci). Tyhle podivné teorie nedávají smysl(jako fakt nic ve zlém). Samozřejmě, že to není o tom se jen modlit, ale taky pro to co chci aktivně něco dělat; teprve potom modlitby skutečně pomáhají a fungují o to líp. Stranu nechť si vybere každý sám a Satana opravu nedoporučuju. Ten pro tebe pracovat nebude, dokud se mu neupíšeš.

Kdo nechce vidět, nevidí. Kdo nechce slyšet, neslyší. Takže ani nevím, proč to tu furt vysvětluju.

Ikona diskutujiciho armag 2019-05-21 19:18:35
Ikona diskutujiciho
sipka

df: Nemůžeš mi to vysvětlit, protože už ta tvá věta „Když bude ďábel tvořit, tak bude bořit“ ukazuje, že prostě stále nechápete, že ďábel neboří.
Však se podívej na Zemi, kdo myslíš, že ji vytvořil? Jaký myslíš že je rozdíl mezi Jehovou a ďáblem?

Ikona diskutujiciho df 2019-05-21 22:46:42
Ikona diskutujiciho
sipka

armagu a nirvano: ale hlavně nirvano, hele kašlem na to. To fakt nejde, je to ztráta času a energie, tož plácej se v tom armagu nějak sám, totok je ztracené. Ještě v práci sem si říkal v duchu co tě k temu napíšu, zbytečné, naprosto zbytečné. Howg. Je mi tě tak trochu líto, docelas mě rozhodil, jdu si ubalit brčko a toto celé házím za hlavu.

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-05-21 23:36:27
Ikona diskutujiciho
sipka

„že prostě stále nechápete“ – tak mě do toho laskavě nezahrnuj, to si teda vyprošuju. A nemluv ke mně, jako kdybych snad nečetla ani jednu Aluščinu knížku, žádného Davida Ickeho a nezajímala se o tato témata od dvanácti. – A ano, ďábel také tvořil, přesný opak konstruktivity a toho, co bylo původní. To však neznamená, že netvořil. Popsáno v mém posledním komentáři. Podle tebe tedy Konstruktivní Síla Vesmíru neexistuje a Satan ano? Užij si svou ideologii, nevím, co s tím Satanem pořád máš a co se to tu vlastně snažíš vysvětlit. Že mezi Jehovou(Ježíšem/Buddhou/doplňte mainstreamového božstvo) a Satanem není žádný rozdíl tu snad všichni víme, vždyť to jsou základní věci. Já tedy přednášky o těchto bytostech opravdu nepotřebuji, vím dostatek. – Reaguju na ten komentář jen proto, že jsi mě tam očividně zahrnul, jinak bych nenapsla už ani popel…

Ikona diskutujiciho armag 2019-05-22 07:32:59
Ikona diskutujiciho
sipka

Nirvana: Když si odpustíš emoce, tak už jsi na to téměř přišla. Satan byl konstruktivní až moc, byl to nejoblíbenější bohův anděl.
Bůh ho zavrhl, protože se satan troufl postavit mu na odpor.
A teď ta důležitá otázka: Jak mohl být nejmocnějším andělem, když není konstruktivní?

Když přijdete na to, jaký je rozdíl mezi bohem a Jehovou, tak vám dojde, proč říkám, že konstruktivní síla neexistuje, protože každý může tvořit. Otázkou je co bude tvořit a konstruovat.

To je vše, protože vidím, že vám emoce blokují logické myšlení.

Ikona diskutujiciho df 2019-05-22 13:38:11
Ikona diskutujiciho
sipka

kašli na to nirvano, je ztacenej.

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-05-22 14:16:37
Ikona diskutujiciho
sipka

Emoce mi blokují logické myšlení 😀 kdybys věděl, co říkáš. Logika, Satan. Na tomto očividně velice rezonuješ. Nemám chuť tu vysvětlovat další teorii (mimoto Satan BÝVAL konstruktivní) a ani by to nemělo cenu; já a armag máme rozdílné ideologie, takže toto by prostě nemohlo fungovat. Ano, df, kašlu na to.

https://media1.tenor.com/images/94000d4a5d34dacf6ae0720b835d184d/tenor.gif?itemid=4889363

Ikona diskutujiciho Luz 2019-05-18 09:36:59 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

To, že lidi museli dřít na živobytí, bylo vždycky a bývalo to horší, bývalo např. běžné mít delší pracovní dobu, méně volna, méně ochrany zaměstnanců proto špatným podmínkám…
Tak nevím, proč brečí ohledně dnešní doby, jistě lze najít plno věcí, které jsou lepší.
I technologie záleží na každém, jak bude používat, pokud mě nezajímá masová kultura, tak si i díky nim můžu najít jinou (např. hudbu, o které bych se jinak neměla jak dozvědět), dozvědět se o možnostech volnočasových aktivit nebo jak nějaké zorganizovat.
U mě v práci je spousta lidí (i mužů, když už se autor zaměřuje na ně), kteří např. chodí sportovat, jezdit na kole, dělají turistiku, fotí, hrajou v kapele – kdo chce, tak si způsoby najde, jak dělat něco aktivnějšího než jen konzumovat filmy.

Ikona diskutujiciho mariankosnac 2019-05-20 20:30:58
Ikona diskutujiciho
sipka

Áno bývalo např. běžné mít delší pracovní dobu, v 19. storočí. Väčšina krajín sveta zaviedla v priebehu 20. storočia osemhodinový pracovný deň. Prvou krajinou na európskom kontinente, ktorá zaviedla osemhodinový denný pracovný čas bolo Rusko. Stalo sa tak v roku 1917, len štyri dni po októbrovej revolúcii. V roku 1919 bol osemhodinový denný pracovný čas zavedený aj v Španielsku a Portugalsku. Vo Francúzsku bol osemhodinový pracovný deň uzákonený v roku 1936 a v Spojených štátoch amerických v roku 1938. Akurát pred rokom 1968 bola sobota pracovný deň a len nedeľa bola voľná.

Poznal som len jednu starú pani čo nadávala že za jej čias bola furt v práci. Inak teda nemám pocit že to bývalo horší a bývalo např. běžné mít delší pracovní dobu. Práveže dnes sa mnohí sťažujú že trčia stále v práci, tí čo si to môžu dovoliť, si najímajú opatrovateľky a chyžné pretože nestíhajú, domov sa chodia ľudia už len vyspať.

Ikona diskutujiciho df 2019-05-18 11:50:52 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

když už je zde debata o práci, našel by se někdo mezi vámi kdo dělá v 3D programech a třeba vlatní i 3D tiskárnu? Potřeboval bych někoho, komu lze věřit, noví přizpěvatelé se ani nehlaste, jde mi o někoho kdo sem píše dýl a jeho postoje jsou jasné.

r

Ikona diskutujiciho šanti 2019-05-19 17:41:13 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Přidávají nám jed do všeho, co se k nám dostane. V reklamách černoši, chlapi zmatení v obchodě a ženy jsou akční hrdinky. Děti to mají stejné. Stačí si pustit film královna zloba. Není tam jediná pozitivní mužská role. A to ovlivňuje jak kluky, tak holky. Kousek po kousku. Kolik filmů pro dospěláky má dnes bílého kladného hrdinu, co se nedá? I blbá upoutávka na star wars ukazuje mužatku s mečem 🙂 Dnes jsou staré filmy oáza pro duši.

Ikona diskutujiciho Mirek 2019-05-19 21:39:14 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Dobrý den, chtěl bych se Vás zeptat, jaký máte pohled na negativní myšlenky?

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-05-19 21:42:53
Ikona diskutujiciho
sipka

Mohl byste to zkonkretizovat?

Ikona diskutujiciho Mirek 2019-05-20 16:14:53
Ikona diskutujiciho
sipka

Třeba při dlouhodobém vztahu, kdy člověka napadne nějaká myšlenka, která ho rozhodí. Například rozchod. I když tohle člověk nechce.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-05-20 21:00:16
Ikona diskutujiciho
sipka

Tak to je snad normální, každý se něčeho bojí. Jenom psychopat nebo dement nezná strach, jelikož si neuvědomují důsledky možných dějů a jejich dopad…

Ikona diskutujiciho Viliam Brozman 2019-05-20 01:34:32 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Jedným z riešení je kultivácia sexuálnej energie.

Ako som začal pracovať so svojou sexuálnou energiou, mám oveľa viac energie.

V podstate nevypúšťam semeno zo svojho tela. A celú túto životodarnú energiu použivam na výživu vyšších sfér svojho vedomia.

Začal som 1. 12. 2018, takže už je to skoro 6 mesiacov.

Najprv som mal neskutočné depky, stavy úzkosti a nenávidel som samého seba.

Ale potom sa niečo preplo. Moj starý život sa skončil. A po 25 rokoch v pekle sa ocitám v raji.

Vačšinu času žijem v blaženosti. Svet je pre mňa gombička (kmoflíček).

Iste, cítim aj „negatívne“ pocity. Ako rýchlo prídu, tak rýchlo aj odídu.

Mám nesmierny prebytok energie. Nedávno som za deň nachodil 45 km a stále som nemal dosť 😀

Kreativita je na inom leveli. Výdrž vo všetkom je v nebesiach.

Ľahšie sa mi učí.

A toto je len začiatok…

Ikona diskutujiciho Jantulka 2019-05-22 17:17:24
Ikona diskutujiciho
sipka

Milý Viliam. Nevypúšťaním semena zo svojho tela, si zarábate na veľké zdravotné problémy v budúcnosti.
Problémy fyzické aj psychické. Nie je to zdravé.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-05-22 18:13:54
Ikona diskutujiciho
sipka

Rozhodně to zdravé není… zakládá si na problémy, ale to obecně dělá každý extremismus.

Ikona diskutujiciho mariankosnac 2019-05-22 20:05:11
Ikona diskutujiciho
sipka

Aké zdravotné problémy z toho sú? Tých čo niečo podobné vyskúšali je minimum takže o tom nič nevieme. Mohol by to byť zaujímavý experiment, i tak asi nikto nevydrží dlhšie než cca pol roka.

Ikona diskutujiciho armag 2019-05-22 21:19:32
Ikona diskutujiciho
sipka

V krajním případě by se mu mohlo vytvořit něco jako kaménky.
Každopádně reálné to není, protože po delší době se svěrače samy uvolní.

Ikona diskutujiciho df 2019-05-22 23:07:28
Ikona diskutujiciho
sipka

mariankosnáč: asi s prostatou, by mohly být problémy. Průšvih je, že to zde čtou i náctiletí a tak tedy nějak opatrně. Ženy které… Prostě když se něco nepoužívá tak jak má a leží to ladem, časem to zaroste lebeda a bejlí. Ženy tloustnou, muži živoří a všeci dohromady vymýšlí blbostě. To, ale neznamená, že to mají všici úplně stejně, autor přízpěvku to može mět jinak. Citlivý téma, tohle, co tak do dotazníku to dát?

ginze: knihy jsou peckovní. Jak ten člověk bez nich může žít, mizerně.

Ikona diskutujiciho hanka 2019-05-23 09:19:49
Ikona diskutujiciho
sipka

Tak se podívej na kněze z katolické církve…úchylové, pedofilové. Musí si ty zákazy nějak kompenzovat. Mimoto ještě jsem neviděla kněze nebo jeptišku která by vypadala zdravě..jak psychicky, tak fyzicky.

Ikona diskutujiciho ginze 2019-05-20 10:37:11 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

To video s tím týpkem mě dostalo…to aby si vzal plíny, až půjde na ten film do kina 😀 😀 Je fakt, že jsem už také narazila na pár podobných reakcí, kde si lidé u nějakého traileru úplně učůrávali…tak nevím, mně u filmu dojme krásná, hluboká myšlenka či celkově nějaký krásný moment, ale stejně u toho nevypadám takhle 😀
Ale je fakt, že mám známého, který celé dny sedí u počítače, pořád hraje nějaké hry atd…a já se s ním snažila nějak konverzovat, tak jsem se ho zeptala, jestli čte knihy. Na to mi odpověděl, že ne, tak říkám aha tak nic, já že ráda čtu, tak jsem myslela že jsme si o tom mohli popovídat a on mi tak trochu výsměšně řekl, proč vůbec čtu, k čemu jsou knihy dobré a co mi přinesou…takže asi tak. Možná jsem se měla zeptat, co extra mi přinesou počítačové hry 😀 Internet je dobré médium, ale ve špatných rukou se mění na vymývárnu mozků.

Ikona diskutujiciho hanka 2019-05-23 09:21:41
Ikona diskutujiciho
sipka

Plíny… :o) ten byl fakt dobrej. Mohli by to nabízet u vstupu do kina jako se nabízí popcorn.

Ikona diskutujiciho Jantulka 2019-05-23 22:44:24 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

i pre mariankosnac :
Velké zdravotné problémy to môžu byť. Tých čo niečo podobné zažívajú je veľké množstvo, takže sa o tom vie dosť. Nie je to experiment, mnohí muži toto prežívajú z takého, alebo onakého dôvodu. Od náboženského vymazavánia až po neprijatia vlastného tela a sexuality. Preto niektorí vydržia viac ako pol roka, rok…

Sexuálny pôst je nezmysel, zadržiavanie ejakulácie neprospieva tak semenníkom, ako ani prostate. Tým, že pravidelne dochádza k produkcii nových spermií, sú sex a masturbácia zdravé a pôsobia preventívne proti rôznym zápalom.
Zväčšenie alebo zápal prostaty predstavuje problém pre pohlavný systém, ako aj pre močové cesty a močový mechúr. Nahromadenie tekutiny v semenníkoch môže spôsobiť rôzne infekcie, zápaly alebo fyziologické problémy, poruchy i nádor.
Semenníky sú dôležitým orgánom a žľazou, ktorých zdravotný stav je spojený s kvalitou sexuálneho života, ako aj plodnosťou a potenciu.
To je z fyzického hľadiska. A z psychického hľadiska už Hanka napísala výstižný a za všetko hovoriaci príklad. 😄

Ikona diskutujiciho Luz 2019-05-25 17:59:34
Ikona diskutujiciho
sipka

Neodejde to po čase samovolně, pokud to tělo potřebuje? Během spánku hlavně. Tedy není potřeba to vyvolávat cíleně. Ne každý má partnerku a ta druhá možnost s sebou taky může nést negativní důsledky – psychologickou závislost a hlavně je problém, když to je spojeno se sledováním určitých materiálů, protože to člověka naučí spojovat si vzrušení a uspokojení s takovými scénami – často násilnými nebo jinak zvrácenými – namísto s normálním láskyplným vztahem a funguje to na mozek jako droga, bylo to i popsáno vědecky a důkladně se dá o tom počítat např. na stránce „fight the new drug“.

Napsat komentář: šanti Zrušit odpověď na komentář

Ikona moderatora

Moderovaná diskuze: Příspěvky se zveřejňují s časovou prodlevou. Pro účast v diskuzi je třeba, aby byl váš komentář v souladu s obecnými pravidly slušného chování a podmínkami používání stránek