DOPORUČUJI: Nové šílenství moderní doby: Preventivní odstraňování prsou a vaječníků

24.5.2013 v Zdravověda 61

Tak přátelé, a je to tady. Lidé už s konečnou platností úplně zešíleli, a proto si zcela preventivně nechávají amputovat části těl. Je to děsně moderní, ROZUMNÉ, ZODPOVĚDNÉ A ZDRAVÉ, když si žena nechá PREVENTIVNĚ uříznout zcela ZDRAVÁ prsa, aby tím PŘEDCHÁZELA RAKOVINĚ. Dovolte vážení přátelé, abych se zasmála.


Ale teď vážně: Když mi můj starý výborný přítel vykládal, že přijde doba, kdy se tohle bude dít, říkala jsem mu, že tak blbý nikdo na světě není, že to se nestane. Ale dnes už se to děje, dokonce je to médii propagováno!

Pravda je však taková, že lidé vůbec ani v nejmenším nechápou, co to vlastně rakovina je, proč a jak vzniká a proto si nechají navykládat nesmysly o tom, že když si nechají něco preventivně uříznout, že dělají dobře, protože tím předcházejí rakovině.

Ve skutečnosti se však nechali zcela dobrovolně zmrzačit, nepředcházejí vůbec ničemu, ba právě naopak a ještě tím podporují OBROVSKÝ biznis, kterým rakovina bezpochyby je. Kdyby nebyl, řekla by se lidem pravda oficiálně a přestalo by se na ně tlačit neustálým strašením.


Dámy, klidně se nechejte dobrovolně obřezat, panu doktorovi je to jedno, on dostane prémie za ,,,úspěšný boj proti rakovině“ a už vás nikdy neuvidí. Dělejte si pak co chcete, až zjistíte, co jste si nechaly z hlouposti udělat.

Kdo zatím neví o čem je řeč, vřele doporučuji ke shlédnutí film: ,,Léčba rakoviny zevnitř“ Je tam velmi dobře ukázané, jak se na rakovině, mrzačení a vraždění lidí, vydělávají příšerné peníze.

Co je to rakovina?

Rakovina je výsledek působení mnoha destruktivních vlivů. Je to otázka komplexní dlouhodobé životosprávy. Zásadní je psychika. Každá rakovina představuje velmi silný vnitřní konflikt, který nebyl mnoho let vyřešen. Pokud jde o rakovinu prsu, je to konflikt mezi matkou a dcerou. Nechcete-li mít tento druh rakoviny, urovnejte si v tomto ohledu vztahy. Druhý aspekt je překyselení organismu. Třetím je strava. Dále je to stres, síla imunity, či nakolik efektivně se tělo zbavuje toxinů.

Ovšem pozor, dle výsledků z praxe Hany Bláhové, 80% onkologických nálezů není rakovina, ale cysta Echinokoka, která jako nádor pouze vypadá. Zažila jsem osobně zcela absurdní případy, kdy doktoři označili za rakovinu zdravotní problémy, které s ní neměly ani zdálky nic společného! Rakovina se totiž pouze hádá, spolehlivě ji umí určit například biorezonanční přístroje na principu EAV, Oberon, Salvia a jiné. Celý svůj život sleduji, jak se alopatická medicína neustále plete a jak její závěry zcela zbytečně ničí život zdravým lidem. A nemusím ani dělat v nemocnici, stačí naslouchat lidem a mít metody, jak spolehlivě změřit jejich údajnou diagnozu. Najednou si člověk uvědomí, před čím stojí. Mně už tyto slavné diagnozy dětství vzaly. Nedovolte, aby se to samé stalo i vám. Raději se vzdělávejte a nenechte si do očí vykládat bludy.

Ještě existuje tvrzení Davida Icke, podle kterého je rakovina ve skutečnosti Candida Albicans! – Což je velmi rozšířený druh plísně, která miluje sladké, žere antibiotika a přenáší se velmi snadno. Má ji dnes skoro každý. Záleží pouze na síle jeho imunity, jestli se u něj houba rozjede, či nikoliv.

Proč je rakovina prsu u žen častější, než jiná?

Pokud pomineme fakt o nevyřešeném konfliktu mezi matkou a dcerou, prsa jsou málo používaný orgán. Tělo má tendenci do tkání, které aktuálně nepoužívá, usazovat předně odpady, které nemůže vyloučit normální cestou. V dnešní době GMO stravy, éček, a trávení ze vzduchu, je této chemie až moc. Pokud tedy žena má silný konflikt, ještě k tomu je otrávená stravou, překyselená a pravidelně se nedetoxikuje, vzniká u ní rakovina prsu. Rakovina je v podstatě projev otráveného organismu. Jak na těle, tak na duši. (Pokud to není zapouzdřený echinokok.)

Genetika zde nehraje žádnou roli. Důvod, proč má dcera ženy s rakovinou větší sklon k tomuto onemocnění je, že přebírá od své matky většinu jejích destruktivních vzorců chování a myšlení. Pokud dítě zdědí psychické problémy svého rodiče, které nedokáže zpracovat a zvládnout, když navíc zdědí špatnou životosprávu a nepečuje o své zdraví, tedy dělá chyby svých rodičů, opět vzniká rakovina. Hloupí lidé v tomto případě viní genetiku.

Čemu pomůžeme, když amputujeme zdravá prsa?

Ničemu. Rakovina jednoduše vznikne v jiné části nemocného těla.

A nyní, po zopakování základní nauky o tom, co to vlastně je rakovina, cituji zprávy o Angelině Jolie, která byla ,,velmi inteligentní“, podstoupila tento zárok a zmedializovala ho, aby k němu navedla i další ženy:

Jak Jolie řekla listu The New York Times, rozhodla se pro tento drastický krok, protože lékaři odhadli, že z 87 procent jednou onemocní rakovinou prsu. Riziko, že dostane rakovinu vaječníků, je u ní padesátiprocentní. Na vysoké riziko rakoviny se u Jolie přišlo genetickými testy.

„Jakmile jsem si uvědomila, jaká je realita, rozhodla jsem se být proaktivní a minimalizovat riziko, jak je to jenom možné,“

„Podstoupit mastektomii samozřejmě nebylo jednoduché rozhodnutí, ale jsem ráda, že jsem ho udělala. Šance, že budu mít rakovinu prsou klesla z 87 procent na 5 a moje děti se teď nemusí bát, že mě ztratí.

Angelina Jolie si myslí, že když si uřízne prsa, že se jí rakovina vyhne. To je však naprostý nesmysl, protože tělo je komplexní organismus. Pokud se o něj špatně stará a ještě k tomu má psychické problémy, žádná amputace jí od této nemoci neochrání. Ale jednoduchý člověk si myslí, že uříznutím něco vyřeší, místo aby na sobě začal pracovat a začal se vzdělávat. Kdo hledá, ten najde a vše se doučí sám. Kdo je líný a hloupý, řeší to tímto nesmyslným způsobem. Ovšem procento amputace mozku u Angeliny Jolie je ještě vyšší, než by si kdo mohl myslet. Hodlá si nechat vybrat později i vaječníky!

„Začala jsem prsy, protože riziko rakoviny prsou jsem měla vyšší než rakoviny vaječníků, a proto, že tato operace je složitější.“

Přeložím vám tento výrok a tento sdělovaný princip, do selské češtiny. Pro ty, kteří stále ještě nechápou, co je na tomto způsobu myšlení špatně:

Mám obavu, že bych si někdy mohla zlomit ruku… Tak si ji nechám uříznout!

Mám obavu, že bych někdy mohla mít cukrovku… Tak si budu preventivně píchat inzulin.

Mám obavu, že by mé dítě někdy mohlo být nemocné, tak ho raději ani neporodím.

Mám obavu, že můžu dostat rakovinu mozku. – Nechám si amputovat rovnou celý mozek! – A budu bezmozek.

Mám strach, že když půjdu po ulici, tak mě přejede auto. – Nebudu chodit ven.

Mám strach, že na mě spadne meteorit. – Zakopu se v bunkru pod zem, do hloubky 30 metrů a nebudu chodit ven… Pode dveřmi mi prosím podstrkujte placaté jídlo.

Moje oči by někdy mohly ztrácet zrak. – Nechám si je obě vyloupnout.

Moje sousedka mi vadí – No tak ji preventivně zaříznu, dneska to dělají ženské s prsama, tak já můžu se sousedkou.

Můj pes asi jednou umře na stáří… Radši ho zastřelím hned, aby se to nestalo.

Začalo to prevencí, končí to amputací. Pánové, těšte se!

Už mnoho let jsou ženy pod palbou strašení. ,,Nechte se preventivně vyšetřit proti rakovině prsu!“ A ženy jdou, strach je silnější, než jejich zdravý rozum. Co na tom, že mamograf je rakovinotvorný, že ano?

A teď, když už jsou ženy dostatečně zpracované a postrašené, nasadíme jinou prevenci. Už žádné skenování, budeme rovnou amputovat zdravé části těl a trhneme na tom balík….

Pánové, v dnešní době vás straší a masirují prevencí proti rakovině varlat… Víte, co vám začnou doporučovat později, až tomu podlehnete? Se ženami to byl jenom začátek, ale pamatujte na má slova, přijde doba, kdy budou noviny psát palcovými nadpisy články, jako s Angelinou Jolie: ,,Brad Pitt si nechal uříznout koule, aby do nich náhodou nemohl dostat rakovinu! Buďte zodpovědní, nechejte se také sterilizovat!“

Dnes prsa a vaječníky, zítra varlata…

Malá vsuvka pro pokročilé: Nepíšou náhodou takové ty přiblblé konspirátorské weby typu Osud.cz něco o plánované sterilizaci a depopulaci obyvatelstva?

Jako žena, jako člověk který si zažil, co to je, když vám doma někdo na tuto diagnozu a chemoterapii umírá, jsem zděšená nad tím, co se na tomto světě děje. Kam až se lidé nechali vtlačit, vmanipulovat, jakým blábolům věří. Kdybyste mi před pěti lety řekli, že doktoři budou ženám na jejich vlastní přání řezat zdravá prsa, zasmála bych se, že jste blázni. Dnes je to realita! Dnes tam z prevence chodí i mladé, naprosto zdravé a bezdětné holky! – Čím budou potom kojit svoje děti? Ničím.. Budou kupovat chemku v obchodě!

– Jenom čekám, až zase najdu ve schránce leták o prevenci proti rakovině. Už tam nebude ,,Milá slečno Alue K. Loskotová, nechte se ozářit mamografem“, už tam rovnou bude napsané, ať si je nechám obě uříznout… Ať si rovnou nechám i vykuchat vaječníky a dělohu, když už tam budu! (Tohle řekli kdysi na žlutém kopci mojí Mamince. Musela si své vaječníky vyřvat, aby jí je ,,inteligentní páni doktoři“ nechali.) – A jestli to neudělám, jsem nezodpovědná a blbá, že?

Pamatujte si: VŠE, na co se dělá masmediální masáž, je PODVOD!


Nevěřte přátelé, že preventivní řezání zdravých orgánů pod pohrůžkou genetiky je jen fastasmagorie a že Jolie byla výjimka. Není tomu tak! Kdo hledá, najde: Preventivní odstranění prsních žláz (profylaktická mastectomie)

,,V Americe je takzvaná preventivní mastektomie čím dál populárnější. Za poslední desetiletí se počet žen, které tento zákrok podstoupily, zvýšil o 188 procent.“

http://www.metro.cz/odstraneni-prsou-jako-prevence-stale-vice-zen-voli-jako-angelina-jolie-1zb-/co-se-deje.aspx?c=A130514_114813_co-se-deje_ava

,,Poznamenala, že když se mutace prokáže, tak ženy řeší stejnou situaci jako Angelina Jolie. Přítomnost mutace genu BRCA1 totiž znamená vysokou pravděpodobnost onemocnění.

Lékaři mohou u těchto pacientek doporučit preventivní odstranění prsních žláz (mastektomii) či vaječníků.“

http://ona.idnes.cz/rakovina-prsu-a-preventivni-odstraneni-prsu-fnf-/zdravi.aspx?c=A130514_115732_zdravi_pet

Vše o mastektomii. Co obnáší preventivní odebrání prsou?

… Co bude dál, to raději nechtějte vědět. Poznáváte tento citát? ,,Lidé už se dávno nerodí. Oni nás pěstují.“


© Aluška.org, Alue K. Loskotová 2013. Článek není určen k volnému šíření.



Kam dál:

Otevřít rubriku ZDRAVÍ: ZDE

Máte otázku? Ptejte se do ►Mailu◄

• Líbí se vám tyto stránky? Doporučte přátelům adresu https://aluska.org

• Líbí se vám publikované články? Za pár dní vám může pošta doručit i knihu! – Podrobnosti ZDE

• Používáte Facebook? Pomozte propagovat tento článek a použijte prosím tlačítko ,,To se mi líbí“ níže pod reklamou, děkuji!

• Chcete mít přehled o videoaktivitách Alue na YouTube? – Můžete se přihlásit k odběru: ZDE

.

Elektronický obchůdek: www.kramky.cz/alue

Komentáře

Ikona diskutujiciho Marek 2013-05-24 06:46:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Keď sú splnené podmienky pre vznik rakoviny,tak rakovina sa prejaví na najslabšom článku organizmu.Keď sú najslabší článok u ženy prsia,vzniká rakovina práve tam.Ak si ich žena ešte ako zdravá nechá preventívne odstrániť,tak rakovina ak sú splnené podmienky pre jej vznik sa prejaví na nasledujúcom najslabšom článku organizmu ,napríklad na pľúcach.Takže preventívne odstránenie zdravých orgánov je totálny nezmysel.Nezabúdajme,že žijeme vo svete podvodu a klamu,tak buďme bdelí.

Ikona diskutujiciho Jarka 2013-05-24 08:17:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj Alue, no to je hnus jak dokážou být lidi blbí. Vím, že jsou jedinci, kteří věří každýmu nesmyslu co řekne nějaký doktor. Jenže je to doktor a ten má vždy pravdu i kdyby to byla hovadina na entou. A Amerika to je země cvoků a psychopatů.

Ikona diskutujiciho Míša 2013-05-24 08:37:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

K tomu jsem se taky musela u sebe vyjádřit. Přijde mi to šílenství, kdy letí většina žen do nemocnic si po jejím vzoru něco řezet, hrozné.

Ikona diskutujiciho Martin81 2013-05-24 08:38:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj Alue, super článok! Fyzické časti amputuju teraz, rozum ľudom ukradli už pár rokov dozadu…

Ikona diskutujiciho myší královna 2013-05-24 09:46:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Aluško, tvůj přístup nechápu.

Ikona diskutujiciho Adelaine 2013-05-24 10:25:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Vždycky když přečtu něco tak strašného a uvědomím si, jak na tom svět je, tak mám chuť se jí zabít. Vážně jsem si dobrovolně vybrala tu být v tuhle dobu? Přestávám tomu každým dnem víc věřít.

Ikona diskutujiciho Jitka 2013-05-24 10:29:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Aluško dík za tenhle článek,doufám,že pomůže hodně lidem.

Ikona diskutujiciho Kea 2013-05-24 11:07:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Rakovina je jednou z nemocí, která má velké riziko úmrtnosti, stejně jako třeba kdysi zápal plic. Možná, že časem na ni bude nalezen lék. Také souhlasím, že dnešní doba, stres a chemie v jídle i kosmetice tomu všemu nahrává. Ale ta žena se rozhodla svobodně a měla na to plné právo. Bylo u ní zjištěno riziko až 90 %. Možná, že kdyby člověk uviděl umírat svoji mámu a slyšel o tomto čísle v závislosti k sobě, zachoval by se stejně. Je hloupé ji a ostatní soudit.

Ikona diskutujiciho stenly911 2013-05-24 11:25:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Jen by mě zajímalo, jak všichni ,,vědí", že AJ nechala skutečně prsa uříznout a že to není jen taková habaďůra na ženy, aby ji následovali.

Ikona diskutujiciho Eva 2013-05-24 11:50:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Bohužel je to pravda. Současná medicína je založena na strachu. Co kdybych náhodou něco chytil- tak se nechám vykuchat, naočkovat, sterilizovat atd… To se už tak moc bojíme života? Já vím, že to s tím nesouvisí, ale u lékaře jsem odmítla očkovat svoje dítě, protože se mi nelíbí, kam ten farmaceutický průmysl směřuje. Naštěstí mám hodnou doktorku, která mě "jen" nahlásí na hygieně. Pod palbou jejích argumentů si připadám jako nezodpovědná matka, která nakazí zbytek národa. Ale je opravdu nutné ochromovat těla našich dětí chemií každých pár let jen ze strachu, že by se někde mohl objevit záškrt? (což je mnohem méně pravděpodobné, než to že děti oslabené očkováním budou častěji nemocné a tudíž budou poslušně polykat léky, které jen z čísté lásky k lidstvu produkuje nezištný farmaceutický průmysl…)

Ikona diskutujiciho K. L. 2013-05-24 12:06:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Výborný článek, naprosto souzním.

Ikona diskutujiciho Alue 2013-05-24 12:07:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[5]: Přečti si článek, pak pochopíš.

Ikona diskutujiciho Valec 2013-05-24 12:13:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj Alue, vynikajíci článek. K tomu není co dodat. Držím Ti palce a budu Tě podporovat. Víc takových článku. Snad se lidí už začnou pomalu probouzet.

Ikona diskutujiciho Martina 2013-05-24 12:29:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[12]: Alue, až zase budeš o lidech co viní genetiku prohlašovat že jsou hloupí, začni nejdřív u sebe. Pokud bys chodila aspoň na hodiny biologie, věděla bys, ŽE SI NECHALA VYNDAT ŽLÁZY, ne uříznout kozy i s bradavkama a po ní jí nezůstaly dvě obr jizvy…

Ikona diskutujiciho Vika 2013-05-24 12:32:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[10]:Pokud vím, tak na nějaké nahlášení hygieně ta Vaše paní dotorka nemá právo, pouze pokud by ji hygiena sama oslovila, aby ji něco o Vás sdělila.Takhle sama iniciativně ona nemůže, protože tím porušuje Vaše práva a tajemství mezi doktorem a pacientem. Klidně ji za to můžete zažalovat nebo ji tím alespoň umlčet :)mrkni na rozhovor o očkování-

Ikona diskutujiciho lenka f 2013-05-24 12:32:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Přesně tak. S obsahem článku se také ztotožňuji.

Ikona diskutujiciho Alue 2013-05-24 12:32:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[14]: Milá martino, předpokládám, že lidé jsou natolik inteligentní, že automaticky chápou, že je řeč o žlázách a ne o venkovní kůži.

Ikona diskutujiciho Ilíriel 2013-05-24 12:34:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Naprosto souhlasím, přesně takhle jsem na tu zprávu reagovala i já. Dědíme sice nějaké genetické předpoklady, ale mnohem významnější jsou zděděné (naučené) návyky, životní styl a vzorce myšlení. Ty ovlivňují naše zdraví nejvíc.

Ikona diskutujiciho Martina 2013-05-24 12:34:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[15]: Evidentně jsi na mě působila dojmem že ten kdo to tu neví jsi ty…

Ikona diskutujiciho Alue 2013-05-24 13:02:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[19]: Evidentně se domníváš špatně.

Ikona diskutujiciho Linda 2013-05-24 13:06:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[15]: Ale v článku píšeš o amputaci nebo "uříznutí", z toho může jednoho napadnout, že nevíš o čem píšeš. Nebo pak je to prostě tím, že píšeš na úrovni bulvárního stylu Blesku a jemu podobným, což také není žádná hitparáda.. každopádně výpovědní hodnotu to má asi té úrovni.

Ikona diskutujiciho Alue 2013-05-24 13:11:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[21]: Amputace znamená ,,chirurgické odnětí", ,,uříznutí" je jen obyčejné synonymum. ČEHO – PRSA. – PRSO tvoří žlázy. Že je okolo kůže je asi jasné, že. Tu máme jaksi všude a nemusíme o tom diskutovat, že. 🙂

Ikona diskutujiciho Annamarie 2013-05-24 13:13:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Po duchovní stránce dědičnost neexistuje…to se jen matce rodí stejnorodé dítě, se stejnými sklony, stejnou povahou, stejnými myšlenkovými postoji, proto i ten sklon ke stejným nemocem. Tedy když připustíme, že každá nemoc má svoji duchovní příčinu…Vidí-li dítě nemoci svých rodičů a připustí-li tuto zákonitost, má velkou šanci nemoc nedostat, změní-li své postoje, životní styl, atd. V opačném případě bude kopírovat chyby předcházejících generací a předávat je dál ve svých dětech. Jeden onkolog mi řekl, že rakovina je potlačená psychika, člověk nežije tak jak by chtěl, přizpůsobuje se neustále svému okolí, proto velmi často onemocní lidé, o kterých se říká jak jsou hodní (tj. dělají vše pro druhé, ale na sebe nedbají). Zbavit se části těla v tomto případě je nepochopení zákonitosti, beze změny životních postojů se lidský duch nikam neposune, jen si škodí.

Ikona diskutujiciho Lela 2013-05-24 13:18:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

No nevím, mám asi tři známé, co si nechaly uřezat prsa, celé, aby si zachránily plíce. Dvě z nich to mají zpátky, plíce nebo lymfatický systém. Co vím, tak i lékaři se k tomu sami stavěli jako ke krajnímu záchrannému řešení. V USA to asi mají jinak.

Ikona diskutujiciho Lady Rovena 2013-05-24 13:22:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[22]: Alue možná by to chtělo přece jen trochu prohrábnout slovník, ať už papírový nebo elektronický

Ikona diskutujiciho Alue 2013-05-24 13:55:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[24]: Někdy to jde i s kůží. Třeba u mé máti vzali úplně celé prso, zůstala jen strašná jizva, holá hruď. Znova ho pak vytvářeli plasticky z kůže na břiše. (A jasně, silikonem.) Druhé jí vybrali jen uvnitř, zdravé žlázy. – Jako u A.J., prý preventivně… Dokonce preventivně vyoperovali i lymfatické uzliny z podpaží, což je také drsné. V podstatě zemřela na selhání imunity, bylo to strašlivé.

Ikona diskutujiciho Trávníček M. 2013-05-24 13:58:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Něco o genetice vím, pracoval jsem v oboru. To co se nyní předvádí je pouze zneužití lidských bytostí díky nevědomostí. Předpovědi dle údajných genetických testů lidem jsou jenom naháněním strachu. Sami v tom tápou a mnoho věcí nevědí a překrucují. Nenechte se oblbovat novinami a lékaři!

Ikona diskutujiciho Spyro 2013-05-24 14:04:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Takže oni nás chtějí skoro vyhladit?

Ikona diskutujiciho Lady Rovena 2013-05-24 14:09:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

cituji

Ikona diskutujiciho Merrie 2013-05-24 14:16:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Keď si predstavím koľko žien ju berie ako príklad a túto hlúposť spraví tiež…Ten citát je z matrixu že? Dúfam, že keď budem mať ja deti bude sa generácia ešte zachovávať normálne…

Ikona diskutujiciho vlaja 2013-05-24 14:30:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

kvoli peniazom bisnisu se delaji veci

Ikona diskutujiciho Eva 2013-05-24 14:33:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Jde o to, že každá nemoc (včetně úrazů) má svůj původ v duši. Současná medicína se nás snaží přesvědčit, že to tak není a vysvětlit vše pomocí nějaké chemie (ale to už je jen důsledek). Čistě materialistický pohled není jen špatný, ale vyloženě zhoubný, protože nás zbavuje zodpovědnosti za nemoci a vrhá nás do náruče farmaceutického průmyslu. Na druhou stranu, chápu lékaře – oni sami příčiny nemoci nevidí a jediné, co mohou pro člověka udělat, je to, co se dá změřit, zvážit, předepsat…

Ikona diskutujiciho Luz 2013-05-24 14:34:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Jak víš, že rakovina nemůže být způsobena dědičně nebo dokonce že je způsobena psychikou? Řekla bych, že to je jen neprokázaná spekulace.

Ikona diskutujiciho Alue 2013-05-24 14:39:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[33]: ad. Umělé hormony: DOBROU CHUŤ! 🙂

Ikona diskutujiciho Tammy 2013-05-24 14:40:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Včera jsem se rozčilovala nad tím samým… chcete být zdraví? Nechte se změnit v plastickou bárbí!

Ikona diskutujiciho Luz 2013-05-24 15:00:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[34]: Jasně, taky si nemyslím, že to je něco dobrého.

Ikona diskutujiciho Firzen 2013-05-24 15:30:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Tak teď už mi to je všechno jasné! Heuréka! Jdu spáchat sebevraždu. To je cesta ke štěstí!!!

Ikona diskutujiciho lenka f 2013-05-24 15:50:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Všechny bloky se nejdříve Luz projeví na jemnohmotném těle a když nejsou odstraněny, tak pak až v poslední fázi dojde i na fyzické tělo. To znamená, že pak může propuknout nějaká nemoc.

Ikona diskutujiciho mk 2013-05-24 16:02:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

sakra, lidi, co je to s vámi? tímhle slovíčkařením jen odvádíte pozornost od pointy. opravdu se některým z vás zatmí před očima a spíš než cokoliv jiného hledáte nějakou záminku pro dohadování se o ničem? to už můžete pátrat v archivu a kontrolovat pravopis.. vaše škoda. ovšem jestli se chcete právě takto realizovat, zaměřte se třeba na sbírku zákonů a napadejte "práci" našich milých zákonodárců. když vás bude dost, možná to povede i ke konstruktivním změnám, ale hádám, že tady vaše aktivita končí, co?

Ikona diskutujiciho Ameline 2013-05-24 16:16:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[33]:Podle mě tyto věci souvisí mnohem úže, než je v běžné představě zakořeněno. To je ten lékařský přístup – interna, gynekologie, psychiatrie – podobně tady dělíme spirituální, psychické, genetické a kdovíjaké příčiny a děláme to samý. Fyzický, materiální projev je manifestace spirituální podstaty, do které se sám zpětně odráží a tvoří druh smyčky. Máme tendenci předpokládat, že změna onoho předobrazu je (relativně) snadná, což je primární argument těch, kteří to chápou jinak. Mohu však říci, že jediné, co je snadné, je podlehnout iluzi, že jsme jej změnili. Protože ani "problém s matkou" není hluboký kořen, ale jen výhonek. Zbavíme se výhonku a probije se to jinudy – dobrá analogie je plevelení záhonu… všechny ty oddenky se množící plevele, hustá propojená síť kořenů pod celým záhonem… chcete-li to vyřešit jedním zátahem, nemáte šanci, to je na vytrvalou a dlouhodobou práci, a i když zlikvidujete celou síť, vítr vám tam navane nová semínka, tak hlídáte, aby to nezačalo růst nanovo…

Ikona diskutujiciho Daniela 2013-05-24 16:27:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[33]: Neprokázaná spekulace? Nečti jen "vědecky podložená fakta" a zkus třeba i druhou stránku a příběhy lidí, kteří se během chvilky vyléčili z rakoviny, protože vyřešili svůj psychický problém.

Ikona diskutujiciho Sigil 2013-05-24 18:23:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Tady se pořád píše o tom, jaká je blbost rakovina léčená alopatickou medicínou zvláště pak chirurgicky. Vzpomínám na jednu šéfradaktorku Regenerace. Zkoušela několik let snad všechny přírodní a alternativní způsoby léčení a odmítala právě klasické. Nemyslím si že by osobnost jejího formátu neměla v oblasti přehled včetně různých způsobů nazírání a řešení na rakovinu. Málem prošvihla dobu kdy ji alopatická medicína mohla zachránit. Dokonce se v tomto smyslu vyjádřila v té Regeneraci nebo Meduňce (název časopisu už se nevzpomenu). Je příčina a následek. Jak nahoře tak dole. Ale ještě nikdy jsem neslyšel "nad tímto zavřete oči a koukejte na druhou stranu". Někdy mi přijde že zde rozdáváte Bludné balvany otočené o stoosmdesát stupňů…

Ikona diskutujiciho Lúthien 2013-05-24 19:45:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Naprosto šílený.. a nejhorší je, že je to tak obrovská masová hypnoza.. byla jsem svědkem toho, když se to dostalo do medií, jak se o tom ženský začaly bavit, téměř všechny se toho chytily a řekly, že by to v její situaci udělaly také…. já byla v šoku !!!

Ikona diskutujiciho Peter 2013-05-24 21:00:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Mám asi 3 "problematická" mateřská znaménka. Někdy třeba svědí a mám dojem že jsou větší.

Ikona diskutujiciho Ginevra 2013-05-24 21:06:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[5]:Naprosto souhlasím, a jsem ráda, že se najde i někdo, kdo neodsuzuje, ale snaží se to pochopit. Nevím proč davy šílí,  že se A.J. "zmrzačila" a podobné dramatické výlevy. Vyjmutí žláz a ablace není jedno a to to samé. Tam kde se rakovina vyskytne, se dá často pozorovat, že je v hodně případech více nemocných v jedné rodině. Kdyby mě umřela matka i babička na takovou zákeřnou nemoc, udělám to samé!

Ikona diskutujiciho Ginevra 2013-05-24 21:10:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[3]: nedělejte tady z diskuze drbárnu Angeliny .J.  Každý je nějaký a vytahovat že je ještě taková nebo maková, je na úrovni pavlačových klepen. Každý má svého kostlivce ve skříni.

Ikona diskutujiciho Ginevra 2013-05-24 21:17:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

To není automaticky, pokud to napíše někdo takhle zavádějícně, nepomůže sebevětší inteligence. Mohla by jsi diskutovat bez toho zaujatého tónu, protože co člověk to názor a já můžu svůj napsat, ale nemůžu se zlobit na ostatní názory, které se nezhodují s mým. Každý má přece tu svoji pravdu, svůj pohled na věc.

Ikona diskutujiciho David 2013-05-24 21:26:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj Alue,

Ikona diskutujiciho Míša 2013-05-25 00:09:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[45]: Taky dobrý. Mám také "rizikové znaménko" … už několik let mě lékaři posílají na vyříznutí. Když jsem přestoupila k jinému obvoďákovi, nic nedbal na mé protesty a vypsal mi žádanku na odstranění. Je to tři roky, někde tu ta žádanka je.

Napsat komentář: Kea Zrušit odpověď na komentář

Ikona moderatora

Moderovaná diskuze: Příspěvky se zveřejňují s časovou prodlevou. Pro účast v diskuzi je třeba, aby byl váš komentář v souladu s obecnými pravidly slušného chování a podmínkami používání stránek