Doreen Virtue přijala Ježíše Krista. Zahazuje své předchozí kariérní úspěchy a oddává se službě Bohu. – Geniální plán dokončen? / Doporučuji

9.10.2017 v Spiritualita 78

Dostala jsem tip na video od čtenářky, která na něj narazila v podstatě náhodou. Sdělení globálně slavné Doreen Virtue pravděpodobně velice zmate miliony jejích fanoušků po celém světě. Čemu teď mají věřit?

Doreen Virtue všichni znají jako nejvýraznější osobnost, která propaguje andělskou terapii, léčení s anděly, komunikaci s anděly, s vílami a jistě se najde mnoho dalšího. Vydala veliké množství knih i vykládacích karet zaměřených na tuto tématiku a byla v podstatě jeden z prvních autorů, který se dal svého času v ČR koupit, než začaly vznikat i jiné knihy. Doreen však navždy zůstala nejvýraznější autorkou tohoto materiálu. To vše se teď má změnit.

Doreen Virtue totiž prožila vizi během kostelní mše a od té doby se rozhodla vydat jinou cestou… Fanouškové jsou zmateni, ale je to skutečně jiná cesta? Nebylo to vše součástí většího a dlouhodobého plánu?


Zde je anglický originál jejího oznámení, který vyšel 21.8.2017: https://www.youtube.com/watch?v=hKVAzoYkOMY

Všimněte si, že u videa jsou zakázané komentáře a ,,lajky/dislajky“. Nemám na to důkazy, ale domnívám se, že byly zrušeny záměrně kvůli vlně nevole ze strany diváků… Vše co v tomto článku dále zazní, je můj osobní pohled vycházející z mých zkušeností a vědomostí. Ve skutečnosti Doreen Virtue osobně neznám, nebydlím s ní, neviděla jsem její smlouvy a vše hodnotím okem vnějšího pozorovatele. Berte to během čtení na vědomí.

Zde je totéž video s českými titulky. Překlad není přesně slovo od slova, překladatel do něj vkládá upřesňující poznámky, citáty z Bible, nebo své osobní názory, ale významová hodnota videa je dobře zachována a vypovídající:

Doreen Virtue – od New Age ke Kristu!

https://www.youtube.com/watch?v=WnlnNH8JfwM

Nepřekvapuje mě to. Už mám asi dva roky nachystaný v rozepsaných článek na téma asi v tom slovasmyslu, že na Doreen Virtue je cosi podezřelého a že možná slouží k jinému účelu, než se obecně prezentuje. Roznesla totiž po světě řadu dobrého, ale i řadu nebezpečných hloupostí. Článek jsem nedopsala a tak nějak jsem se zdráhala ho dodělat, jelikož jsem neměla dobrý pocit z toho, psát na její adresu cokoliv nelichotivého a nehezkého, když jsou to povětšinou spíše moje domněnky a osobní závěry.

Několik jejích knih mám sama v knihovně, protože v době kdy mi bylo cca 12-15 jiné knihy na tohle téma nebyly k sehnání. Upřímně, moc mi toho nedaly a nedozvěděla jsem se moc praktického, co by mi bylo k užitku, ale svého času to bylo pro mne příjemné čtení, které mě povzbuzovalo ve věcech, ke kterým jsem přirozeně odmalička tíhla. Byla jsem ráda, že literatura tohoto druhu nějaká existuje, ale po přečtení tří jejích knih (Poslové světla, zážitky s anděly a léčení s vílami) už jsem si další její knihu nepořídila. Čtení to bylo příjemné, ale nic mě nenaučilo.

Později jsem začala být vůči Doreen podezřívavá, nikdy mi totiž nesedělo to, že by se s touto tématikou mohla stát celosvětově slavnou… Jakto? Nikdo nemůže být celosvětově slavný jen tak, leda by na oplátku matrixu něco poskytnul… Co poskytla Doreen? Za koho skutečně kope? Co když se její věhlas ve skutečnosti někomu hodí do krámu?

Setkala jsem se za roky své praxe s mnoha lidmi, kteří byli pobláznění její knihou o vtělených pozemských andělech. Ta kniha je napsaná tak, že prakticky každý asociál a každý jedinec neúspěšný v matrixu, který má problém navazovat vztahy a normálně fungovat, se najde v nějaké charakteristice a když ne, tak je tam ještě charakteristika smíšená, pro toho kdo nikam nezapadnul, čili zapadne nakonec každý. O nebezpečí této víry jsem veřejně napsala celou sérii článků. Bylo to v roce 2010, první díl série si můžete přečíst zde: 1./ Vtělení pozemští andělé jako nebezpečná lež

Inspirovalo mě k tomu nejvíc setkání s dívčinou, která byla na představu svého andělství tak absolutně upnutá, že se mi rozbrečela na ulici, když jsem se jí pokusila vysvětlit, že je plnohodnotná bytost a že tuhle víru nepotřebuje, protože si tím zbytečně ubližuje… Už mě od té doby nepotřebovala vidět. Proč asi.. Pravda je krutá a bolí a vyžadovala by od ní, aby přijala konečně odpovědnost sama za sebe. A to se málokomu chce.

Od té doby jsem měla osobní podezření, že Doreen je někdo trochu jiný než za koho jsem ji měla v době kdy jsem se zajímala o její knihy. Zaprvé mi tady nehraje její globální úspěch, zadruhé jsem byla osobně v kontaktu s destruktivními následky její víry. Zatřetí se mi nezdálo, jak strukturuje tématiku andělů. Nikdy jsem nepochopila ty pohádky o nanebevzatých mistrech a archandělech, vždycky jsem přemýšlela, jak tohle někdo může šířit, pokud s nimi opravdu mluví.

New Age a Esoterika je druh náboženství, je to pravda kterou málokdo chce slyšet. Ale koukněte se na skupinu věřících co jdou do kostela a skupinu lidí co jdou na zasvěcení reiki. Není mezi nimi prakticky žádný rozdíl, jenom vyměnili Bibli za něco jiného.

Byl celý příběh o legendární andělské kontaktérce jenom líbivý fejk pro masu?

Fotí se takhle lidé, kteří nemají potřebu dělat ostatním komedianta? (zdroj, ofic. instagram)

Andělé ve smyslu konstruktivních bytostí existují, stejně tak jako se energie přírody manifestuje v podobě různých bytostí. Ale i tato pravda se dá využít k manipulaci s lidmi, kteří hledají vnější pravdu a vnější spásu. Pamatujte, že pravda a spása dlí jedině ve vás, ve vašem nitru. Nehledejte proroka, ani systémy víry, hledejte jednoduché pravdy o tomto světě a nešikujte se do definovaných skupin, jinak vás čeká jen zklamání.

Vraťme se zpět ke konkrétmímu oznámení Doreen Virtue:

Doreen ve videu vysvětluje, že 7. ledna 2017 prožila vizi během své účasti na mši. V kostele se jí zjevil Ježíš, zalitý světlem. Byl nádherný a tento prožitek ji zcela změnil. Natolik, že zahazuje vše, co doposud budovala, neboť je to ,,v rozporu s Biblí“.

Ve světle toho co víme o kostelech z pohledu struktury směrování energie víme, co je uvnitř. Silná destrukce, prosycená destruktivními bytostmi, který to tam dělá dobře a které si chodí pro energii věřících nešťastníků.
(Podrobně jsem to vysvětlila v knize Anděl strážný, včetně nákresu)

Doreen popírá vše, co doposud tvrdila: ,,posunula jsem se od víry ke skutečnému vědění“. Tím Doreen otevřeně přiznává, že to co předtím hlásala nevěděla, pouze si to myslela. Tudíž nemohla být skutečným andělským kontaktérem a pokud to někdy o sobě tvrdila, lhala. Rozdíl mezi vírou a vědomostí je v tom, že víru nemáte ničím prokázanou. Doreen touto větou shazuje kompletně sama sebe, vše co doposud udělala a usvědčuje sebe samu ze lži. Asi si pořádně neuvědomuje, jak moc závažné toto prohlášení ve skutečnosti je. A pokud tedy v minulosti o všem lhala celému světu, proč by jí někdo měl věřit dnes?

Doreen Virtue zamlada, v době své největší slávy u nás.

Fakticky musela být Doreen Virtue použita pro vyšší plány, aneb jak zblbnout co největší množství lidí v globálním měřítku a přivést je do kostela:

Dejte do globálního oběhu sympatickou osobnost, která bude šířit přívětivou víru, která bude podporovat všechny slabé a nešťastné, která pro ně může být v některých ohledech prospěšná, v jiných však záludná (jako vtělení pozemští andělé, kteří pasují na každého a navádění k vyvolávání padlých andělů, viz. článek: ,,Odhalení: Spouštěcí zaklínadla pod názvem Ježíš Kristus a Archandělé“) Nechte dotyčného sympaťáka, aby dočasně prosvětloval cestu mnoha lidem, získal si věhlas, popularitu, zaujal významné místo mezi vizionáři v oboru… A pak, po letech, až když bude mít dost následovníků, ho použijme pro své účely: Dejme mu vizi, které uvěří, on změní směr a jeho nejvěrnější půjdou za ním. Tím splatí daň za svou slávu… Není to geniální plán?

Další věc, která ukazuje na to, že Doreen Virtue byla možná celou tu dobu lhářka, která to vědění neměla ze sebe ale pouze ho po někom přebírala a opisovala do knížek je ten, že evidentně necítí energie. Kdyby je cítila, věděla by jakou energii vyzařuje kříž a nemohla by ho nosit na těle a také by do kostela nechodila, kde většina senzitivních osob pociťuje neklid a mdloby takové, že je někdy musí vynést mimo budovu. Což popsal i nejeden ze zdejších čtenářů. Doreen Virtue také říká ,,po ovoci je poznáte, proto vím že má vize byla skutečná“, neuvědomuje si však, že ten citát nejlépe pasuje na ni samotnou.

Pokud by nebyla pouze opisovač a něčí hlásná trouba, jistě by už dnes ve svých 59 letech věděla kde je pravda a nenechala by se tak snadno opít rohlíkem.

Doreen Virtue v minulosti na blond

Od 9. minuty videa Doreen vysvětluje, že cítila, že by se měla nechat pořádně pokřtít. Podstoupila křest v moři a pastor během rituálu řekl: ,,Jsi zapečetěná duchem svatým a označena jako Kristovo vlastnictví navždy“.

Člověk na této planetě patří pouze sám sobě a veškeré skutky má ve svých rukou. Pokud se stává něčím majetkem a je omezována jeho svoboda, je to ďábelské a ve všech směrech destruktivní. Doreen zde veřejně říká, že odevzdala svoji duši… Komu, to víme všichni moc dobře. Můžete to brát jako konečnou platbu temným silám za podporu ve slávě a budování majetku. Navíc tím otřese mnoha lidmi a podkope sebevědomí mnoha jejím fanouškům.

Doreen dále říká, že mnoho peněz věnuje charitě. ,,Věřím, že se bůh postará o mé potřeby“ … Mno, milá Doreen, vím že si to nepřečteš, ale tohle říká hodně věřících lidí a taky jsou podle toho chudí. Sama mám tu zkušenost z dětství, kdy jsem díky podobné naivitě neměla pěkných pár let co do pusy, protože Bůh jaksi nezajistil, zajistit se musí každý člověk sám za sebe a odmítat hojnost je jeden z projevů vnitřní nerovnováhy. Což neznáš, protože ses měla dodnes moc dobře a absolutně nevíš o čem mluvíš.

Konec mě dostal.

Doreen říká, že Bůh není zlý, že nevyhrožuje a nikoho nesoudí, zatímco celé předešlé video říká, že už nesmí channelovat anděly protože to Bible zakazuje, že už nesmí používat karty a chce z nich odstranit své jméno… Jde na ní vidět, že cítí vinu za svou minulost a zároveň nás přesvědčuje, že je teď ta nejšťastnější na světě.

A to je teprve začátek. Doreen teprve zjistí, co všechno nesmí, aby byla hodná křesťanka, poslušná Pánu a kvalitní ,,majetek“. A také zjistí, jak těžké to je, jak vysávající a svazující to je.. a také brzy zjistí, že náboženství nesnese nepohodlné otázky, tam se udrží jen poslušné submisivní ovce, co nepřemýšlejí a automaticky přijmou vše, co jim kdo naservíruje, aniž by to kriticky analyzovaly. Ale to všechno ji teprve čeká, nebudeme jí brát tohle prvotní nadšení z Pána Ježíše, ať si ho užije. Depresivní realita věřícího na sebe nenechá dlouho čekat.

Jinak Doreen vám vůbec nevyhrožuje, ani Bůh ne, ale tak mimochodem na konci říká, že když nepřijmete její víru, nebudete mít věčný život (ne to není zastrašování, vůbec ne…) v minutě 14:00 vidíte, že v ,,modlitbě“ dává úplně blbě ruce, to ji mohli v kostele už naučit. Ruce se ve správné náboženské modlitbě dávají dlaněmi a prsty k sobě a drží se před tělem v úctě… Toto křížení prstů, které vidíte, je symbolicky xxx, čili 666 a je to blokace energie. Tak když už prezentuji nějaké náboženství, mohlo by se to dělat dobře, protože to co je v závěru videa, není žádná modlitba, ale jednoduchý channeling Ježíše, který má odteď Doreen vést a říkat jí co má se svým úspěšným životem dělat, jakoby to ve svém věku sama nevěděla…

Jaký by mohl být závěr? Zde na vlastní oči vidíte, co mám na mysli tím, když píšu o tom, že se člověk nesmí v životě upínat na nikoho a na nic, pouze sám na sebe a svoji vlastní zkušenost. Protože potom bude vždy držet pevně za svými slovy i činy a nenechá se strhnout žádným davem, ani pomateným slepým falešným prorokem, nic nepodkope jeho vůli. Vše si ověřujte, aby nešlo o slepou víru, ale zkušenost.

Nakonec je to i pro mne velké zklamání, doufala jsem celou dobu že nemám pravdu a že za tím žádné léčky nejsou. Pravda nakonec vyšla najevo, jako vždycky.

Doreen Virtue aktuálně

Komentáře

Ikona diskutujiciho aishajayne 2017-10-10 17:35:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

A ještě bych se tě chtěla zeptat jak se chránit před tím když víš že po tobě něco jde ? před asi 3 týdny sem byla celý týden prostě divná uplně bez nějakého smyslu a hlavně sem byla strašně destruktivní a měla sem pořád zlost a tak trvalo to asi týden než sem přišla zase k sobě a začala sem si uvědomovat co se to vůbec dělo tu celou dobu jako bych to ani nebyla úplně já ale jako by mě někdo ovládal skrz ego a pod. vím to a všímám si toho protože už to nebylo poprvé co se to stalo tady tohle a nevím jak se předtím bránit co udělat jestli si sehnat i nějaký křišťál a nebo nějaký jiný kámen a i další věci co by pomohli se držet při vědomí a ne jinde protože vím že se to zase vrátí nechci byt destruktivní a nechci třeba ani prudit přítele ale dělám to a nevím jak se od všeho destruktivního oprostit protože mě to drží a nechce se mě to vzdát . Sem asi nějaká pochroumaná protože stačí málo někdy a prostě vybouchnu a podobně a potom si to uvědomují ale nevím čím to je z čeho to je. Co mě nechce nechat na pokoji a pořád mě nahlodává ano vím že z částí je to jen ego a moje mysl ale musí v tom být i víc sem tam se stane že sem strašně chladná. Prosím chci tě poprosit jestli by jsi mi mohla nějak poradit jak to změnit Děkuji moc s přáním hezkého večera Michaela

Ikona diskutujiciho Alue 2017-10-10 18:29:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[50]:  Nejlepší je kombinace selského rozumu, intuice a vlastní zkušenosti.

Ikona diskutujiciho eva 2017-10-11 07:54:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Mě zaráží, jak popularita jakési Doreen a jí podobných new age amerických celebrit funguje i u nás a jak to řešíte i tady – nemám vyvinutou intuici, ale stačí se kouknout na videa a vidím dost. ;-)

Ikona diskutujiciho :) 2017-10-11 14:39:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Tak to jsme se asi spatne pochopili, ja proti plastikam a podobnym upravam pokud pomuzou taky nic nemam. Ale nektere plastiky a upravy jsou videt uz hned na prvni dojem a to se mi nelibi, vyzniva to umele a jako kdyby to nebylo moc dobre udelane anebo to je tim, ze jsou proste ty lidi uz starsi, proto to tak na nich i pusobi…A jestli chce jet v prirodnim stylu, neberu ji to, je to jeji vec, ale to, ze jsem prirodni jeste podle me neznamena, ze musim mit vlasy neupraveny, vysuseny, neopecovavany a vypadajici jako  kvalitni chemlon. Vim to sama ze sve vlastni zkusenosti. Plus oci mluvi za vse. Jsou to okna do duse, predtim zarivy, stastny a ted jak kdyby na me koukla dobra jesterka a s tim se ji proste zmenilo vse.

Ikona diskutujiciho Ire 2017-10-11 20:00:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Milá verco,ano ,je to tak.

Ikona diskutujiciho Alaiana 2017-10-11 20:40:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Nejbližší názor je mi tu názor lenky (koment 3) a Daniely (koment 36). Na to video jsem koukala a taky mi v něm přijde upřímná – že tomu věří. Taky když pracuju se spirituální andělskou tématikou, ale pak řeknu, že tomu jenom věřím, tak to přece nemusí znamenat, že dotyčnému lžu. Třeba mám opravdu zkušenosti, jen to neříkám hned. Doreen přece napsala andělská čísla a kouzelné jednorožce a tyto věci fungují dobře. Takže podle mě určitě něco cítí a nějaké zážitky měla, i když to nemusí umět tak dobře. Například já taky umím cítit energie, ale zdaleka necítím všechno a taky v tom nejsem tak dobrá jako Alue…

Ikona diskutujiciho Ire 2017-10-11 20:54:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[34]:tome,to mě také napadlo,ze za tim může být ovládnutí mysli.

Ikona diskutujiciho kai 2017-10-11 21:49:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

O Doreen si myslím svoje. Když jsem začala dělat její čakrové meditace – bylo zle. Jakmile jsem přestala bylo vše v pořádku. POstupně se zbavuji jejích knih a i karet. Otázka není pro koho a proč? Ale kdo je v jejím pozadí, kdo vede a kam? jinak se přece říká tam na východě – Vim, že nic nevim :))) A to je právě to, že my to nevíme, prozatím je to neprojevené a co je neprojevené jednou se projeví, neboť skryté bude jednou odhaleno.

Ikona diskutujiciho kai 2017-10-11 21:52:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[5]:no ono to není docela pravda- třeba Matka Meera nikomu nic nepřikazuje nezakazuje a swámimu je taky jedno ke kolika učitelům jdeš. Důležité je, jak to bereš Ty! pokud máš chut na klidnou meditaci nebo na indický mejdan :D :D  ;-)

Ikona diskutujiciho Isabela 2017-10-12 02:39:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Mám z tohoto článku a tvé reakce rozpačité pocity. Komentáře zde plodí předsudky a jen další vaše domněnky. Každý má právo na svůj názor , ale nechápu jak někdo na takové duchovní úrovni, může odsuzovat ba kritizovat člověka, ještě veřejně, který si zvolil cestu dle své svobodné volby a poznání, kterou by jsme měli pokorně respektovat. Ve videu jasně Doreen nezahazuje a nelituje svou činnost, jen pochopila, že už v ní nemůže pokračovat, protože po vizi s Ježíšem pochopila a uvědomila si určité věci… že vše a se vším máme jít k přímému zdroji=bohu=Ježíši a ne hledat pravdu pomocí karet nebo channelingu s anděli. Bere to jako zkušenost, určitě ne jako obrat, ale spíše jako posun k vyššímu poznání. Andělé jsou naši nebesští služebníčci, poslové boha, kteří nám pomáhají tady na Zemi v nesnázích a reagují na naše prosby a modlitby u zdroje, přímého boha. Její knihy jsem četla doslova hltem, mě osobně naučily komunikovat s přírodními bytostmi a nahlédnout do andělského světa a myslím, že nejen mě otevřely oči, za což ji můžeme poděkovat, odvedla kus dobré práce. Je to jen dovršená ukončená jedna kapitola a vizí Ježíše se ji otevírá další. Na nynější fotografii vypadá na svůj věk dobře a ve videu mi přijde jen nenamalovaná, to se pohled očí jaksi trochu pozmění , zkuste se nenamalovat   ke svému novému vzhledu má asi důvod a je to jen její věc. Křížek může znamenat i jako znovuzrození.To že chodí do kostela, ještě neznamená, že je pod vlivem církve jako takové, jsou i místa, kostely i věřící původní křesťané, kteří nejsou pod temnou energií… neházela bych do jednoho pytle církev a Ježíše. S bible cituje celkem srozumitelně, věta o zapečetění a vlastnictví je jen významem nepochopená… jakož i další některé věty byly přetvořeny církví k obrazu svému, než bylo původní Ježíšovo písmo, nedělala bych z toho hned přehnané závěry.

Ikona diskutujiciho Verča 2017-10-12 10:09:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[59]: heleď -to zas nechci ty lidi urážet, ale myslela jsem spíš ty lidi, kteří na daršany chodí. Konkrétně paní, co je zamilovaná do Matky M. jí píše neustále dopisy, ať jí pomůže (už několik let co jí znám – tak osm) a mnohokrát brečela "jakotože mi Matka nepomohla, když nějakému chlapečkovi nadálku zachránila i psa?"..jak malý dítě – a když jsem jí řekla, že by to chtělo dospělejší přístup, tak mi řekla, že v knize matka říká: buďtě jako děti:-D..co na to říct.?..další holčina chodí k Svámími Visch.a říkala mi, ať jdu s ní, že jí to velmi posouvá v duchovnu, avšak pak se rozpovídala, že tem svámí je  tak nádhernej chlap, že ho při každym daršanu pomalu svléká pohledem:-D:-D…takových "hlodů" od guru milovníků  mám v archivu mraky:-D..jinak nikomu nic neberu – jen ty lidi (co znám) jsou na mě moc dětinský a nesamostatný. Chtěj gurua, co je povede za ručučku, nebo nabacá "ty ty ty"…ale rozhodně někoho, kdo je povede životem, protože oni nemaj kuráž za sebe rozhodovat.

Ikona diskutujiciho Alue 2017-10-12 10:12:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[61]:  :D :D :D co kdybys o tom napsala článek? dám ti prostor, byla by to sranda. :D

Ikona diskutujiciho Verča 2017-10-12 10:31:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

no já ti nevim…v reálu je to vlastně děs a hrůza co se děje mězi duchovníma lidma – a co jsem všechno viděla ..p.s ten svámí je vážně sympaťák…a pak tu máme také guru Raghudase – dělá zájezdy k moři k duchovní očistě -ale upřímně: když se tam tenhle opálený svalovec do půl těla nahý polévá posvátnou vodou v moři,chápu, že přítomné dámy jsou již spontánně realizované v extázi:-D

Ikona diskutujiciho Ire 2017-10-12 19:10:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Verco,dej si pozor,kdybys psala a primo jmenovala.Stoupenci by Tě mohli žalovat.

Ikona diskutujiciho Ana 2017-10-12 19:29:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Moje ego nikdy rádo Doreen nemělo…..stejně tak moje ego nemá rádo Reiki a jiné bláboly na toto téma.Sama jsem v jejím věku a hledala j od svých 15 let s různou motivaci a touhou,jak to tedy je…..Nějakých 20 let  mi můj  obyčejný selský rozum říká, že jsem lidská bytost zodpovědná sama za sebe a má spirituální složka říká JSEM já ?JÁ JSEM ? . já? Cesta dlouhá ale vím,co v životě chci. Každý z nás se v životě konfrontoval s pocitem, že své poháry hořkosti si musí vypít sám až do dna a nikdo jiný nemá takovou moc aby změnil svůj život.Doreen je zodpovědná za svou práci   a za to – co mezi lidi rozšířila. Ve všech sférách jsou lidi, kteří svou práci dělají pořádně nebo se o to upřimně snaží a taky je skupina lidi, která se moc nepřepracuje ale má dobrý plat a dokáže proplouvat systémem. Ti- co jí bezmezně důvěřovali- sklidili TO, co si zasloužili.Následovat slepě něco – někoho – nechat se ovládat, být strojem/nástrojem pro  život někoho jiného? Doreen lhala a ti co vědí,jak to v Universu chodí…to vědí taky / věděli . A věděli, že je to její cesta a ona je ten-kdo je za to zodpovědný. A hle…najednou našla jinou cestu….je to člověk z masa a kostí a chybující a hledající. Vyměnila jednu modlu za druhou.T je její věc. Dobré na tom všem je to, že všichni jdeme ke zjištění – tvůrcem všeho v mém životě jsem stejně jen a jen Já….nebo…?

Ikona diskutujiciho kalia 2017-10-12 20:39:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[1]: hodně podobný e-mail mi nedávno taky přišel. Když jsem si pořídila nový harmonizační prostředek, tak po chvíli (cca 3-5 min) jsem cítila, jak se mi ulevilo. Cítila jsem se líp (jako kdyby ode mě něco špatného odešlo). Byla jsem u pc a měla otevřený mail a koukala do něho a přesně v tu chvíli jak se mi ulevilo, mi přišla tahle nabídka. Věděla jsem jak to je (že ten harmonizér opravdu zafungoval, jelikož z tý nabídky, jak jsem jí četla, ta samá energie, která ze mě před chvílí spadla, vyzařovala, a snažila se na mě zase napojit).

Ikona diskutujiciho Verča 2017-10-13 09:44:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[64]: Ire – moc ti děkuji za upozornění! To jsem nevěděla. A naprosto s tebou souhlasím, také jsem víděla odvrácenou stranu – a je to holé šílenství.

Ikona diskutujiciho Jasna 2017-10-13 10:57:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj. Podľa mňa je v tom videu spomenutých aj veľa dobrých vecí. Čo je zlé na tom, obracať sa priamo na Stvoriteľa, miesto tarotových kariet? Čo je zlé na tom slúžiť druhým a podporovať charitu? Čo je zlé na tom, že sa Doreen cíti najlepšie a najšťastnejšie v celom svojom živote… Chápem, že niekoho môže iritovať meno Ježiš a s ním spojená cirkev a kostol, lebo väčšina z nás má s týmito inštitúciami nie najlepšie skúsenosti. Ale kto do toho aspoň trochu hlbšie nazrel tak vie, že viera a náboženstvo sú dve rozličné veci,rovnako ako Ježiš a dnešná tradičná cirkev. Chcem sa spýtať Alue (nerada by som, aby to pôsobilo, že sa do teba "navážam", lebo mnoho-krát som tu čítala aj výborné články a vďaka za ne) Si si absolútne a na 100% istá, že keď budeš vo veku Doreen,tak nebudeš vnímať niektoré zo svojich terajších názorov a tvrdení  inak? Si si absolútne a na 100% istá, že nič z toho nepoprieš a  všetko, čo sa píše na tvojich stránkach je absolútna pravda a nie občas len polopravda? Vieš, lebo mnoho ľudí hlavne mladších ročníkov ťa berú ako  autoritu s absolútnou pravdou. (inak klobúk dolu, určite si uvedomuješ akú veľkú zodpovednosť na seba za to berieš) Doreen,  ako si správne poznamenala na začiatku, nikto z nás osobne nepozná, takže v podstate všetko, o čom sa tu píše vrátane niektorých komentárov, mi pripomína bulvárne články z Plus7 dní. Nedá mi nenapísať, že poznám ľudí s veľkým L, ktorí precestovali svet, spoznali budhistické i kresťanské kláštory, rôzne viery i neviery,  majú množstvo životných skúseností, (väčšina z nich je už vysokého veku a sú absolútne vitálni), veria v Ježiša a modlia sa k nemu. V ich živote sa dejú zázraky. Sú to reálni  ľudia a áno, ich život je naozaj Služba druhým. Keď ich stretnem a potom aj pri čítaní takýchto článkov , ako je tento, pýtam sa, čo je naozaj pravda a čo iba polopravda a čo absolútna lož.  Nesmieme zabúdať, ale to tu určite všetci vedia, že niekomu sa náramne hodí, keď sme poblúdení,zmätení a nevieme nájsť tú správnu cestu. A bol tu niekto, kto vyhlásil:"Ja som cesta,pravda a život."

Ikona diskutujiciho Alue 2017-10-13 11:05:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[68]:  Abych odpověděla srozumitelně na tvoji otázku:

Ikona diskutujiciho Alaiana 2017-10-13 12:35:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[69]: Tak mi teda vysvětli, jak mohla napsat Kouzelné jednorožce a Andělská čísla, když podle tebe necítí a nevidí vůbec nic.

Ikona diskutujiciho Alue 2017-10-13 12:50:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[70]:  No však o tom píšu, že to mohla mít od někoho diktované. To je potřeba si ten článek přečíst celý.. nahoře tm i zmiňuje mind control, to mi také připadá jako reálná možnost.

Ikona diskutujiciho micka 2017-10-13 14:02:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Řekla bych, že Doreen tomu, co dělala, skutečně věřila a teď jen nová zkušenost překryla její dosavadní názor na to "jak to je". Na tom není nic špatného, to se stává všem lidem. Proto se mnou její obrat ani nehnul. Mám troje její karty a 1 nebo 2 knihy. Nikdy jsem k ní nijak nevzhlížela, všechno, co od ní mám, beru jen jako inspiraci pro sebe. Je mi jedno, co vyznává, vždyť to je její věc.

Ikona diskutujiciho ire 2017-10-13 16:21:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[67]: Verco,drzim peste,at Ti psani jde.Jak jsem psala nejmenovat,jen naznačit.Lidi nejsou blbý a kdo ví,tak ho to trkne!

Ikona diskutujiciho Daisy 2017-10-14 10:19:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[2]: Jani,děkuji za tip,tyhle stránky mě hodně oslovily!!Zkoušela jsi i nějakou Terčinu meditaci?zdraví D.

Ikona diskutujiciho Verča 2017-10-14 15:06:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Souhlasím… a děkuji:-)

Ikona diskutujiciho Martina 2017-12-26 11:03:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Byla jsem jednou na její akreditované akci, vedené jejími syny Grantem Virtuem a Charlesem Schenkem. Skončilo to celé jako jedna velká vymývárna mozků, podobná těm z amerického Jihu, kde lidi spontánně vstávají a řvou: "Děkuji ti, Ježíši!" Načež padaají k zemi a tam se klepou v jakémsi epilepticckém záchvatu. Nemám nic proti vířě, nemám nic proti Ježíšovi, a tahdy tam dokonce ani jeho jméno nepadlo, místo toho tam padala jména nějakých mistrů, ale jinak máte naprostou pravdu ve všem. Prošla jsem si úplně stejnou cestou. Kniha o vtělených andělech i všechny jiné knihy od Doreen mě sice TAKÉ svého času pomohly, posunout se k tomu, co dělám, ale nic významného mě nenaučily. Ale bylo to hezké, uklidňující čtení. Pak jsem ale začala sledovat videa a s ní A JÁ MÁM VELMI DOBRÝ ČICH NA LIDI, a musím říst, že mi na ní něco VÝRAZNĚ, ALE VÝRAZNĚ NESEDĚLO. Hned jsem si řekla: "To je hochštaplerka." Moc Vám děkuji za potvrzení mé letité teorie.

Ikona diskutujiciho Didka 2018-01-12 20:28:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

SOM RADA ZE STE NESKOCILI NA TENTO TRIK ! Ja som tiez mala pochybnosti a toto video to len potvrdilo.Jasne manipulacia verit len Sebe ! Boha me vo svojom srdci !

Ikona diskutujiciho Elis 2022-05-16 14:01:17 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Já jsem se o Dorren dozvedela teprve par tydnu zpet. Hledala jsem karty a narazila na jeji… Mela jsem uplnou nechut je rozklikavat, neprisly mi proste vporadku. Kdyz jsem si karty kupovala na tivo, byly tam i ty jeji a radsi jsem se jich ani nedotkla… a s archandely mam teda vlastni zkusenosti…

Nový komentář

Ikona moderatora

Moderovaná diskuze: Příspěvky se zveřejňují s časovou prodlevou. Pro účast v diskuzi je třeba, aby byl váš komentář v souladu s obecnými pravidly slušného chování a podmínkami používání stránek