Důvody, proč vaše rituály a prosby k Vesmíru nefungují: Jak si správně přát | Doporučuji!

29.6.2019 v Návody 67

Vesmír vždy odpovídá na naše modlitby, vždy nám dává to, co chceme… pokud o to požádáme. To znamená, že to co dostáváme, je to o co požádáme, a tento zákon nemá žádné výjimky. Často si myslíme, že to co dostáváme, není to co jsme chtěli, ani to o co jsme žádali. Existují dva možné důvody, proč se vám to děje.
Nepropadejte zbytečně panice! Určitě jste neupadli v nemilost a určitě se na vás Vesmír ani strážní andělé nevykašlali! Jen na to zkrátka musíte jít chytře a podle Zákonů Vesmíru. Tyto věci málokdo zná a většinou se to vyučuje špatně, proto vám to nefunguje. Naučte se to správně a uvidíte, že to jde. Pokud byste potřebovali téma rozebrat více do hloubky a naučit se efektivně komunikovat s konstruktivními silami, otevřete knihu Anděl strážný.



Proč naše rituály a modlitby nefungují?
Většinou si myslíme, že to co jsme dostali, není to co chceme, ani to o co jsme žádali. Jsou dva známé důvody, proč se to děje.

Prvním důvod je, že na jednu stranu o něco žádáme, ale zároveň myslíme na pravý opak!
Není možné, aby nám Vesmír splnil obě přání. Například, pokud chce nějaký člověk zbohatnout, ale přitom po celou dobu myslí na svou špatnou situaci, malou mzdu a mnoho finančních závazků, pak ve skutečnosti žádá o chudobu mnohem silněji, než o bohatství. A protože myšlenky na chudobu a potíže jsou silnější než na bohatství, a zároveň  je nemožné aby Vesmír splnil obě protichůdná přání naráz, splní se to, na co myslíme více: Ve výsledku dotyčný člověk zůstává chudý.

Nemůžete myslet na dobro a přitom vykonávat zlo a ptát se, proč se vrací zlo. Nemůžete žádat o ženicha a přitom se každou minutu soužit samotou. Nemůžete žádat, abyste zhubli a přitom jenom celé dny sedět na gauči. Vždycky musí vaše činy jít v souladu s vaším myšlením a musíte se naučit své myšlení ovládat. TO, CO DO VESMÍRU VYSÍLÁTE, SE VÁM VRACÍ, ne to o co jednou požádáte a přitom celou dobu myslíte na přesný opak. V tu chvíli jste největší překážka k úspěchu vy sami sobě!

Pokud o něco žádáte Vesmír a chcete, aby byla vaše myšlenka silnější a silněji rezonovala, držte u toho vždy v ruce (nebo v obou rukách pokud máte) silný přírodní křišťál.
Zesiluje totiž rezonanci vaší myšlenky, posiluje šišinku – vaši Vesmírnou vysílačku – a pomůže vám proto dosáhnout toho, co potřebujete.

 

Druhý nejčastější důvod je, že vaše přání není Vesmíru jasné, nebo je myšlenka moc slabá, takže se vaše energie rozptýlí v éteru a nezarezonuje potřebnou silou.
Zde vám představuji jednoduchý způsob, jak udělat vaše přání dobře srozumitelná pro Vesmír a jak spolupracovat, aby se vaše přání naplnilo. Vyberte si jednu věc, které opravdu chcete dosáhnout ve svém životě. Vyberte si něco, o čem si myslíte, že dokážete dosáhnout a opravdu to chcete.

Pozor: Pokud vnitřně nevěříte tomu, že můžete mít to o co žádáte, tak to nedostanete!

Pokud to ve skutečnosti nechcete, nebo tomu nevěříte, nebudete dostatečně motivováni jednat v souladu s tím, o co žádáte. Vyberte si tedy něco jednoduchého a příjemného. Jak si tuto metodu budete stále lépe osvojovat, můžete díky ní dosáhnout věcí, které si teď ani nedokážete představit.

Nyní si zapište na papír, co chcete dostat od Vesmíru. Napište to s tolika detaily, kolik si jen dokážete vybavit. Dokonce přiložte fotografii, pokud ji máte.

Formulujte to jako: „Dostávám… (tu věc co chcete)“, a ne způsobem: ,,Rád bych dostal…“.
Nepoužívejte ve větách žádné zápory. Vesmír nezná slovo ,,NE“!

Nyní si zapište vše, co DOKÁŽETE a CHCETE UDĚLAT, abyste obdrželi to, o co žádáte. Většina lidí si myslí, že ohledně toho není co udělat, nebo pořád myslí na to, co nemohou. Tím se sami brzdí a svůj postup si kazí.

Vždy je něco, co DOKÁŽETE udělat.
Nezáleží na tom, jak bezvýznamně to vypadá. Pokud to uděláte, pomůže vám to, aby vaše přání bylo splněno. Možná chcete koupit nové auto. A možná jediná věc, kterou si myslíte, že dokážete udělat, je vložit do prasátka jeden dolar denně. Dobře, tohle stačí. Nepokoušejte se však přelstít vesmír… to nedokážete. Takže buďte upřímní v tom, na co se cítíte, že můžete udělat a chcete udělat pro vaše splněné přání.

Napište vše, co budete dělat, na papír. Pak si každý den vymezte čas, kdy budete zcela nerušeni asi půl hodiny a přečtěte si ty papíry. Přečtěte si o co žádáte, a co děláte pro to, aby k vám přišlo splněné přání. Pak zavřete oči a představte si, že už máte to, co chcete, a buďte šťastní a vděční. A samozřejmě pokračujte v tom, co jste slíbili Vesmíru, že budete dělat. Spolehněte se, že Vesmír udělá vše, co je třeba, aby vaše přání splnil.

Přejte si zodpovědně a pamatujte, že Vesmír odpovídá lidem, kteří jsou aktivní, ví co dělají a proč, věří tomu co dělají a nehážou klacky sami sobě pod nohy. Je to náročné umění, na které musíte dostatečně silnou vůli a fištróna. Nevěřte tomu, že něco padá do klína samo, o všechno se člověk musí nějak zasloužit, nebo tomu musí vyjít vstříc.


© Alue K. Loskotová, www.aluska.org 2019



Komentáře

Ikona diskutujiciho zdeněk 2019-06-29 01:23:13 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Jo, když člověk dobře poprosí tak se ledy začnou hýbat okamžitě…. já když nedávno o něco poprosil, co potřebuji, tak na druhý den, když jsem si na youtube chtěl pustit video jsem se překlikl na vedlejší video (návrh od yt) a to bylo tohle https://www.youtube.com/watch?v=DHiOZa-o3Yw … ten refrén mě dostal. 😀 A fakt že je tam holčina „4x“ a pak „5x“ při zpívání refrénu mě dostalo o to víc.

Ikona diskutujiciho Ferko 2019-06-29 03:02:20 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Takéto články viac uprednostňujem lebo dávajú rady a pomoc ľuďom že čo a ako majú vykonať nekonat ci zmeniť vo svojom živote pred článkami o hystorií všetkého možného co ľuďom moc nepomôže ale poteší po niektorých a dozvedia sa niečo nového co nevedeli a pokecajú si o tom A ďakujem za tento článok veľmi mi pomohol aj iním ľuďom nepochybne A nakoniec ešte musím pochválit články sú lepšie ako bývali a aj celkovo všetko tu Ťažko gratulujem klobúk dole a všetka česť Aluško Ťažká práca a drina na tomto webe stála rozhodne za všetko Gratulujem😉

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-06-29 07:56:28
Ikona diskutujiciho
sipka

Děkuju ferko, škoda že tu nemáme lajky, nějakej bych ti dala 😀 Problém totiž byl, že na starém blog.cz, jak nejel admin, jsem skoro nemohla tvořit články, protože mě to nechtělo pustit dovnitř, takže se obsah nasazoval neustále nouzově, ve spěchu, mezitím to 20x spadlo atd. No a to se samozřejmě odrazilo na kvalitě. Bylo to fakt hrozný.

Ikona diskutujiciho Karloon 54 2019-06-29 09:05:56 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

K tomu mám opravdu co dodat. Tuhle techniku jsem již vyzkoušel a přišel na ni intuitivně ve svém rozímání. Přemejšlel jsem v klidu po čem opravdu toužim a co skutečně chci ve svém životě opravdu mít, a řekl si co proto každý den mohu dělat aby se toto stávalo realitou s podporou a prozbou k vesmíru, jako tvůrce svého osudu.

Mé přání, které jsem si psal na papír bylo:

Abych si poctivě vydělal na materiální zabezpečení, abych nestrádal, a ještě měl dost finančních prostředků na nástroje pro mou kreativní konstruktivní tvorbu (notebook pro tvorbu 3D grafiky)

Měl v práci lidi, kteří si mé práce bodou vážit a ocení ji jak finnančně tak vnitřně

Měl dost času na odpočinek, rozjímání a uměleckou tvorbu

Skutečností je že to bylo v době, kdy jsem se pomalu dostával do dluhů, práce v česku mizerná, o lidech v práci ani nemluvim, a to že jsem hledal a lítal z jedné práce do druhé, kde někteří ani nezaplatily, no prostě všechno špatně. Ale i v této době jsem byl v klidu, měl každý den co jíst, střechu nad hlavou a vlastní klid, takže jsem byl v pohoďe a vše, přes svou snahu nechával osudu a konstruktivním silám vesmíru, a nepropadal depresím, jen občas ze samoty.

No výsledek je ten že jsem našel přes kamaráda práci ve Finsku, kde si vydělám v základu 10,81€ netto na hoďku takže ten dluh už nebude problém, děláme denně 8 h. sem tam volno takže je dost času na všechno, mam dobrej pracovní kolektiv, a vcera jsem pobral prvni vyplatu za dva tydny 543€. Prostě sen.

To jak jsem se sem dostal, v té situaci ve které jsem byl, je taky kapitola sama o sobě a skutečnost že umim anglicky asi tak z 10-20% a musel projít zaškolenim a vyřízením papírů, je další věc.

Ale jsem tady, práci rozumim protože mě ji ukázali a i když jse mě s kolegama špatně mluví k vuli angličtině, tak jsou v pohodě. A mě může začít novej život.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-06-29 10:03:54
Ikona diskutujiciho
sipka

velké gratulace 🙂

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-06-29 10:46:20
Ikona diskutujiciho
sipka

To je hustý! gratuluju 😊 tyo, máte můj obdiv – já neumět jazyk, tak to nedám.

Ikona diskutujiciho ⚜️ aston 405 2019-06-29 20:21:20
Ikona diskutujiciho
sipka

Týjo, jsi pašák :)!!!!

Ikona diskutujiciho nature 2019-06-29 09:39:20 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Poslední dobou co jsem asi nenávratně sešla z cesty se vždy další den probudím a každý článek odpovídá na to co jsem udělala blbě a já vím že už je konec a to že žijí už je jenom síla vůle….. Co s tím…

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-06-29 10:44:59
Ikona diskutujiciho
sipka

Nikoliv. Člověka, který nenávratně sešel ze své cesty poznáš tak, že je na druhé většinou zlý, nepříjemný, je hodně sám, v depresi. Jste zde na Alušce.org, jistě s tím půjde ještě něco udělat. Nevadí, že už třeba nesplníte, proč jste přišla na tuto planetu – vylepšit svůj život ještě jistě můžete, vždyť máte k dispozici data od Alu a rozumíte jim. Snažte se, chce to seberozvoj a ne depku.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-06-29 11:18:36
Ikona diskutujiciho
sipka

Realita bude odpovídat tomu, co si myslíš a jak jednáš. Pokud jsi nad sebou zlomila hůl a už nehodláš žádným způsobem na sobě pracovat, ani nic napravovat, pak ano, pak jsi skutečně skončila. Ale nikdo za to nemůže, je to dané pouze tvým rozhodnutím a tvou pasivitou.

Nepřipadá ti divné, že ti sedí série článků na problémy, které řešíš? Že je to asi odpověď a náznak nové cesty pro tebe? Co takhle kdyby ses přestala litovat, vzala ty články co ti odpovídají na problém a začala je reálně praktikovat na denní bázi ve svém životě? – Tehdy se tvůj osud může změnit. Ne lamentováním do vzduchu, ale cílenou akcí!

Osud pak nebude vypadat stejně, protože co bylo se nedá vzít zpátky, ale vždycky se dá najít nová dobrá kolej. Jediné co člověk nesmí, je zahodit flintu do žita a čekat na smrt, pak už mu nepomůže nic.

Ikona diskutujiciho nature 2019-06-29 13:30:20
Ikona diskutujiciho
sipka

Víš že jsem špatný člověk možná tusis kdo jsem. Nechceš mě už nikdy vidět a ten druhý člověk se se mnou rozloučil navždy…. Moc jsem toho pokazila a to že existuji za to platí ostatní svým životem…. . Nemůžu se o tom rozepisovat… Volila jsem dlouhou dobu zle, utíkala před vším až je to v bodě ze kterého není návratu…. Snažila ses mi radit, pomoc, i ten druhý člověk kterého nejmenuji záměrně jenže já jsem mu neřekla dost podstatnou věc předtím a nadělala chyby… Jde o to že bohužel jsem napřed aktualne a další den se jen probudím, ty vydas článek a já si řeknu hm nojono…. Zrcadla…Po tom všem co se mi sesypalo všechno jsem začala všechno chápat a chápu a vím toho až přespříliš…..

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-06-29 14:21:20
Ikona diskutujiciho
sipka

Já vím moc dobře kdo jsi. To se pozná podle výroků. Tak by bylo na čase, konečně se kopnout do zadku, začít něco dělat a přestat neustále spoléhat a házet vinu na druhé lidi. Pokud tě za celou tu dobu nic dostatečně nenakoplo, tak to co se stalo nedávno, už musí. Jestli budeš i potom dál sedět na zadku a nedělat nic, tak si ale nestěžuj, protože si takhle stěžuješ snad 8 let v kuse a nikam to nevede. Zatím pro změnu nic neděláš. Celý rok jsi seděla na zadku u počítače, zahálela, chytala lelky a nic nedělala. Pusa plná řečí, ale akce žádná, práce taky žádná. Člověk, který skutečně chce, jedná.

Ikona diskutujiciho nature 2019-06-29 13:46:55
Ikona diskutujiciho
sipka

Mmchd…. Jsem to špatně napsala- ty články odpovídají tomu co si myslím ukazují mi že už není cesta jsem se odpojila od zdroje a jsem jen parazit… Manipuluju lidmi beru jim energii jen abych přežila…..jenže já už tu dávno neměla být…. Udělala jsem moc vyhybek zle… Fungují jak agent bohužel… Jsou to věci mezi nebem a zemí realita je ještě horší přála bych si aby bylo líp ale rozepisovat se nemůžu přes net….. Jen jsem vše pochopila….

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-06-29 14:22:34
Ikona diskutujiciho
sipka

Nepochopila jsi nic. Pořád si jedeš to svoje a odmítáš něco aktivně dělat. Uvědom si, že všechny problémy jsou z toho jak přemýšlíš a že jsi strašně líná. A z toho tě nevytrhne nikdo jiný, jenom ty sama to změníš.

Ikona diskutujiciho nature 2019-06-29 17:21:18
Ikona diskutujiciho
sipka

Kéž bys měla pravdu, ale ty si nezažila to že jsi byla mimo matrix a pak si spadla zpátky neztratila si vlastní identitu, ikdyz tohle není ten problém můj problém je ještě horší… Ale přes net to nemůžu řešit a ani řešení v me situaci doopravdy neexistuje…. Cokoliv co udělám je jednosměrka a pochopila jsem toho moc….. Místo mě zařvali jiní lidé a kvůli mě zařvali a pořád kvůli mě někdo umírá….a moje duše není moje asi protože slova mají obrovskou moc… Je to jednosměrka….. Fakt nevím co dělat.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-06-29 17:35:19
Ikona diskutujiciho
sipka

V tom případě vyhledej odbornou pomoc, my nejsme psychiatři, nemůžeme nic diagnostikovat, ani stanovit rozpis léčby. Od toho jsou jiní lidé.

Ikona diskutujiciho nature 2019-06-29 17:37:13
Ikona diskutujiciho
sipka

Nejde o to ze jsem lina, ale mam nevyresitelny problem a nevim jak ho resit kdyz lidi co by mi mohli pomoc me zavrhli. Kde je smrt bude vzdycky smrt a ja po tom co jsem se vratila jsem se dozvedela kdo kvuli me zarval.. dva lidi za cely muj zivot kvuli me neprimo spachali sebevrazdu.. s tim se dost dobre zit neda…. prisla jsem o smysl.sveho.zivota nemuzu.byt sama abych taky nezarvala….

Ikona diskutujiciho nature 2019-06-29 17:40:00
Ikona diskutujiciho
sipka

Tohle ale neni zalezitost psychiky….

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-06-29 18:36:47
Ikona diskutujiciho
sipka

Dokud máš svobodnou vůli, určitě to jednosměrka není. Prosím, změň svůj život k lepšímu bez ohledu na to, jak moc bolet to bude. Uvidíš, že to za to opravdu stojí. Realita se pak úplně promění v něco mnohem lepšího a začnou chodit nový lidé, víc peněz, radosti a tak dál… Vždycky jde sestavit plán a vymyslet jak na to. Vždy, dokud jsi naživu a nejsi upsaná Satanovi, je to ještě možné a je cesta. Přeju ti jen to dobré, kéž by se ti život obrátil v něco lepšího, ať už by to pro tebe bylo cokoliv 🙁 i kdyby to znamenalo přiznat si svoje problémy a jít se s něčím léčit(to říkám jako člověk, který trpěl psychickými problémy a úplně ok nebudu už nikdy). Stojí to za to a každý na to má.

Ikona diskutujiciho nature 2019-06-29 19:34:18
Ikona diskutujiciho
sipka

Dekuju za podporu já měla možnost kterou asi moc lidí nedostane a promrhala jsem ji…. No jestli jsem se upsala.. Kdo ví

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-06-29 19:37:58
Ikona diskutujiciho
sipka

Neupsala, už ti to bylo řečeno snad 20x od několika lidí, ptáš se poslední tři roky na tu samou hloupost pořád dokola.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-06-29 19:36:04
Ikona diskutujiciho
sipka

Znova opakuji, vyhledej odbornou pomoc psychiatra, tady jsi na špatné adrese. Pokud na normální rady nereaguješ, odmítáš cokoliv dělat a věříš že jsi ztracená duše, tak ti tady nikdo nepomůže, protože na to nemáme ani možnosti ani kvalifikaci. Ty totiž vůbec nic a nikoho neposloucháš, jsi zahrabaná v tom svém programu a nechceš vidět nic dalšího. Takže jdi tam, kde jsou na tohle zařízení a připravení. Tady nemá smysl brečet.

Ikona diskutujiciho Merit 2019-09-01 13:09:20
Ikona diskutujiciho
sipka

Vše se dá napravit!!!!! Úpřímnou lítostí a prosbou. Mnohokrát se setkávám ve své praxi s lidmi na pokraji zájmu o vlastní život a kteří jsou zahaleni vlastní bolestí a zoufalstvím. Ale dá se vždy pomoci, či najít východ ze zoufalství. Jestli máte zájem, písněte.
M.

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-06-29 10:36:38 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

No, tak s tímhle zrovna problém teda nemám. Já si o ty věci třeba ani neřeknu, jen si nějakou to dobu říkám „hmmm, to bych si i přála“, třeba nad tím jen občas přemýšlím, na chvilku, jen tak… A pak to najednou přijde. Maličkosti i velké věci. Říkám si pak jako „wtf, ani jsem si o to neřekla, ale vzpomínám si, že jsem si to někde před rokem přála“. Zajímavé. Ale vždy ke mně přišlo přesně to, co jsem si přitahovala. Osobně si teda fakt musím už dávat majzla, co si přeju a nad čím přemýšlím. Už ke mně takhle i přišly věci(lidi) které jsem si přála třeba před dvěma lety… A i když už se mi to třeba pak ani nehodilo do života, věděla jsem, že si za to můžu sama. Mimoto je Vesmír super v dohazování dobrých přátel a nových lidí obecně, to umí výborně 🙂

Každopádně moc děkuji za super článek a všem přeju krásnej začátek léta, u nás je teď zrovna pouť 🙂

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-06-29 10:40:50 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

„Nemůžete žádat, abyste zhubli a přitom jenom celé dny sedět na gauči.“ – Tyo ale stejně… O tohle mě nikdy nenapadlo žádat Vesmír, prostě jdu cvičit 😀 asi si řeknu o ty břišáky který pořád nemám 😀

Ikona diskutujiciho armag 2019-06-29 11:42:51
Ikona diskutujiciho
sipka

protože jsi mladá, ale cvičením moc nezhubneš. Právě proto to většina lidí vzdá. Aby byly vidět výsledky je totiž potřeba cvičit docela dost a pravidelně.
Po 40 už člověk začne přibírat jen kvůli tomu, že má zpomalený metabolismus. To jde nejvíce vidět na starých bbakách. V mládí to byly krasavice a přesto, že jí stále stejně vypadají v 60 letech jako matrjošky.

KAždopádně prosit vesmír o zhubnutí je hloupost už z toho hlediska, že ti klidně může poslat nějakou těžkou salmonelu nebo když ho budeš fakt hodně štvát, tak pošle rovnou rakovinu a pak člověk zhubne tak, jak by nikdy nechtěl.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-06-29 12:05:44
Ikona diskutujiciho
sipka

Je to divné, ale opravdu je hodně lidí, co si přejí zhubnout, ale reálně pro to nedělají nic, nejsou ochotní se kvůli tomu změnit. Ale na stěžování si a svalování viny na druhé a na svět, mají energie dost. Co se týče toho špekatění ve vyšším věku, člověk ve vyšším věku musí i upravit stravu, nemůže jíst stejně. A jde to. Je spousta aktivních štíhlých babiček. Jsou takové právě proto, že si to umí aktivně zařídit a nečekají, že se to nějak udělá samo od sebe.

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-06-29 14:05:35
Ikona diskutujiciho
sipka

No, osobně jedu fitko a už jsem zhubla za život 35 kilo(rodiče mě kdysi vykrmili), už ani ne měsíc mi zbývá k vysněné postavě a stejně budu makat dál protože jsem na to tak zvyklá a baví mě to, co bych bez toho dělala nevim, cítím se díky tomu v klidu. Krom fitka se stravuju naprosto jinak než většina populace v ČR, jen párkrát za rok(pouť, vánoce apod.) z toho vybočím a jím si třeba dva dny co chci, bez ohledu na cokoliv… Nic nemam zadarmo, moje momentální postava mě stála hrozně moc usílí, bolesti a času, psychiku to taky ovlivnilo a trvalo ni DLOUHO dostat se do správného mentálního rozpoložení, mnohokrát jsem progress pokazila a zbytečně zpomalila, trvalo mi naučit se správně jíst. Břišáky už snad ani moc nechci, nejvíc se mi líbí jaké tělo má Alexis Ren(doporučuju najít její fotky v civilu). Ta břišáky nemá a vypadá to super, taková ta vyloženě namakanost se mi na holkách stejně nelíbí. Každopádně o pleť a zuby se lidé taky starají, tak proč sakra ne o tělo. Proto mi přišla vtipná představa říkat si Vesmíru o hubnutí… To je jako říct „o prosím ať mám zdravé zuby“ a zároveň si je nečistit. Wtf.

Mám malý sen věnovat focení na instagram(to je jen vedlejší, kdybych na to měla čas), asi budu, už bych i mohla… Vždycky jsem chtěla dělat něco jako modeling, ale asi na to nemám + moje zuby jsou překážka. Nevypadají blbě, ale rovné prostě nejsou. Každopádně si ještě užívám života absolutně mimo foťák s maximálním soukromím a bez dotazů na kdejaké blbiny 😊 navíc nejsem ten typ člověka kterého by bavilo fotit svůj obličej furt dokola ze všech světových stran.

(jo a souhlasím s tím, že cvičením jako takovým moc nezhubneš, je potřeba kalorický deficit. Ale třeba HIIT kardio je super účinný 🙂 Stejně mě nejvíc baví cvičení s vlasní vahou nebo fitko)

Ono pro „normální populaci“, čímž myslím lidi bez nějakých fitness cílů, někdy stačí odbourat závislost na cukru, začít jíst zdravě a chodit ven + třeba trochu cvičení a? Najednou lidi vypadají líp, ne-li rovnou dobře 😄

Ikona diskutujiciho kalia 2019-06-30 00:07:15
Ikona diskutujiciho
sipka

Nirvana: no jako když jsem před časem narazila na Alexis Ren, která se proslavila tím, že měla postavu stejnou, jako já, tak jsem litovala toho, že jsem se nezačala fotit na instagram a opalovat se, už jsem mohla být taky milionářka. Ona prý měří 174cm a váží 56kg, míry cca 89-61-89 a já měřím 173, vážila jsem 49-55kg, míry při 49kg 87-60-87, při 55kg 93-63-90. Když jsem celý život vážila 49 kg, tak jsem se jenom válela na gauči (vůbec jsem necvičila) a jedla jsem 2x denně 750g – 1kg jídla na jednu porci, tedy cca 1,5-2kg jídla denně (teď jsem zjistila, že to by měla být normální denní porce jídla) – nesnídala jsem a jedla jsem hlavně oběd a velkou večeři před spaním (jedla jsem tedy hodně večer, klidně i ve 22 hod či po půlnoci). Na záchod jsem chodila 1x za 5 dní, takže nevím, kam se to jídlo podělo (asi se odhmotňovalo). Pak mi doktorka zjistila z krevních testů alergii na bílkovinu kravského mléka (řekla jsem jí o celoživotní zácpě, tak mi udělala testy na potravinové alergie). Když jsem úplně přestala jíst jakékoli mléčné výrobky, tak jsem už chodila na záchod normálně a tělo už asi mohlo vstřebávat živiny, takže jsem právě ztloustla na těch 55kg. Měla jsem stále 55kg a váha se mi neměnila, ale pak se v mém životě stala jedna změna – před několika měsíci jsem začala cvičit a jenom díky tomu jsem najednou ztloustla o 2 velikosti a úplně všechno oblečení v mém šatníku mi bylo malé. Teď už dle BMI nemám podváhu a postavu jako ta Alexis už asi taky nemám. Ale budu cvičit dál, protože si myslím, že předtím jsem měla pod kůží jenom (malý) tuk a žádné svaly, zatímco teď tam mám ten samý tuk a k tomu ještě svaly, tak proto jsem nabrala na objemu i na váze – a když budu cvičit dál, tak tuk zhubne a budu mít postavu podobnou jako předtím, akorát svalnatější. Mně o svaly nejde (líbí se mi hubená postava bez svalů), ale když cvičím, tak se cítím silnější. Bohužel mi svaly rostou rychle a hodně (na břiše mi ale nejsou vidět, takže zatím viditelné břišáky nemám). Teď mám míry 98-x-95 a na zadku už teď nemám žádný tuk, jenom svaly, takže nechápu, proč nemám 90 jako dřív. Taky cvičím na břicho a čím víc cvičím, tím mám v pase víc cm (to se mi mění, takže nevím, kolik přesně mám). Já jím asi stejné množství jídla jako dřív (ale teď jím cca 4x denně z toho dvě malé porce, začala jsem snídat a na oběd i večeři už nejím tolik jídla naráz). Svoje míry vím proto, že nakupuju přes internet, tak jsem se musela změřit abych si mohla koupit nové oblečení ve větších velikostech a dřívější míry si pamatuju proto, že jsem dělala občas fotomodelku, tak jsem svoje míry přesně znala.

Ve 14ti letech jsem se ale někde dočetla, že když člověk jí hodně málo po určitou dobu, tak se mu změní metabolismus tak, že když pak začne jíst normálně (a může se pak i cpát), tak se mu už nikdy nebudou ukládat tuky nad určitou hranicí = neztloustne. Takže jsem si ve 14ti řekla, že mi to za to stojí, a několik let (přesně tolik, kolik bylo potřeba) jsem jedla 1-2 rohlíky denně (či jiné jídlo v takto malém množství). Nakonec jsem zjistila, že jsem to vůbec nepotřebovala, protože celé dětství jsem byla hodně hubená a při té dietě se mi váha také neměnila (vyzkoušela jsem za život normální stravu, jíst co mi chutná, vegetariánství, veganství, raw stravu, anorexii, krátce GAPS a ketodietu a postavu jsem měla stále stejnou jak co se týče kg, tak cm obvodu). Jenom tedy na raw jsem byla nechutně hubená (to bylo hnusné), to jsem se ale zrovna nevážila ani neměřila, ale má běžná velikost oblečení, kterou jsem nosila při těch 49kg ze mě spadla. Na raw jsem byla pouze necelé 2 měsíce myslím. Při ketodietě se mi postava změnila a to tak, jak jsem si přála, ale nemohla jsem se tak stravovat, protože asi díky tomu dlouhodobému hladovění musím jíst sacharidy jinak dostanu hypoglikémii. Takže se mi asi doopravdy nějak změnil metabolismus (normální člověk může ketodietu držet a neomdlévá), zpětně si říkám, že to byla naprostá blbost „mít jistotu že se mi nikdy nebudou ukládat tuky a já se budu moct válet a cpát“, protože jsem celé dětství byla hodně hubená a tím pádem jsem to nepotřebovala „získat“, protože už jsem to měla.

Každopádně když jsem se válela a cpala, tak jsem měla 49kg když jsem jedla mléčné výrobky a 55kg bez nich při 173cm. Jakmile jsem začala snídat a cvičit (a přestala jsem se tolik spát večer), tak jsem ztloustla. Můj návod na hubnutí je válet se a jíst večer cokoli na co mám chuť a pravidelně se přejídat (ale ne nuceně se přejíst, jenom když jím něco dobrého a chce se mi toho hodně sníst). A můj návod na tloustnutí je každodenní vyvážená snídaně s bílkovinami v podobě dvou domácích vajec, večer se nepřejídat a skoro každý den cvičit (a jíst dostatečný minimální počet g bílkovin). To moje hubnutí ale asi nebude zdravé, je lepší být zdravý a vážit víc než být slabý a nezdravý s postavou supermodelky. Teď dělám to, že cvičím a jím tak, abych se cítila co nejlépe a to, jakou mám postavu, je pro mě až na druhém místě. Dřív jsem to měla obráceně a uměla jsem se právě i myslí soustředit na to, aby postava vypadala tak a tak a splnilo se mi to, ale často mi byla zima nebo jsem se cítila slabá. Ze své zkušenosti můžu říct, že to za to nestojí (na co mít pěknou postavu pro okolí a sama se cítit mizerně.. – já jsem z toho defakto nic neměla – akorát mě obtěžovali různí úchyláci a o to jsem zrovna nestála).

Ikona diskutujiciho kalia 2019-06-30 00:20:16
Ikona diskutujiciho
sipka

https://freshfem.refresher.cz/614-Instagramova-star-Alexis-Ren-otevrene-promluvila-o-poruse-prijmu-potravy-kterou-leta-trpi

https://www.idnes.cz/revue/spolecnost/alexis-renova-modelka-blogerka-bmi-postava-anorexie-porucha-prijmu-potravy-problemy.A170816_111658_lidicky_bib

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-06-30 13:07:07
Ikona diskutujiciho
sipka

Ano, jistě. O tom vím. Její PPP začala po smrt její maminky… Trpěla tím dřív. Její dlouhodobě krásné tělo není výsledkem pouze anorexie. Dělala roky baletku, cvičí, jí zdravě.

Ikona diskutujiciho 54Alice 2019-06-29 12:23:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Mne sa včera taka mila věc, urobila som vecsi nakup jako som mala v plane a mala som len jednu tasku. Zelala som si najst velku krabicu jako ked vylozia tovar a krabica im zostane ale nenasla som. Zaplatila som a taka smutna kracam s velkym nakupnym kosikom jako to teda prenesiem do auta a z auta v tom po promenade sčista jasna dievca ktore malo na voziku kopu krabic a šlo ich vyhodiť. Tak som ju zastavila a spytala sa jej ci by som si mohla jednu z tych krabic zobrat na ulozenie velkého nakupu. Samozrejme mohla som si este aj vybrat aku chcem. V ten isty den rano som zaspala do práce. Vravim si ze uz nebudem mat kde zaparkovat v taku hodinu. Cestou autom som si dokonca pomyslela No to by bol doslova zazrak keby bolo volne to a to parkovne miesto v takuto hodinu rano. A premyslala som dalej jako zaparkujem. Na moje velke prekvapenie moje najoblubenejsie miesto bolo volne a to sa mi nepodari mnohokrat ani ked som v praci uz zavčasu rano. Stale som si vravela No to je fakt zazrak. Kopec ludi prislo do práce skor jako ja a mnohy na autach a toto miesto je priamo ale priamo při vchode do našej budovy 4 poschodia v centre Prahy a neplati sa zan. A bolo volne.

Ikona diskutujiciho Izairi 2019-06-29 16:11:24 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Nature:
nevím kdo jsi,kolik Ti je,ani jaký máš problém,ale dokud žiješ tak nikdy není pozdé. Podívej na mě je mi 53 nikdy jsem se nevdala a nikdy jsem ničeho nedosáhla. Ale proč? No proto,že jsem byla líná,příliš pohodlná na to něco dělat. Jsem takový ten opečovávaný jedináček,co se ani nemusel nikdy o nic snažit. A roky běžely a najednou mi táhlo na 50sát a já si uvědomila co jsem promrhala.
Jenže to nebyla moje vina kdepak,lidi kolem za to mohli. Ale hloupost,jistěže to byla jen a jen moje vina. Dlouho jsem si také řikala že je mi už dost let a co bych ještě tak mohla od života čekat,a teď už to vím. Jsou to hezké zážitky,které mě určitě ještě čekají a taky dobrý pocit že jsem něco dokázala i v tomhle věku. Takže jsem zvedla zadek a začínám hubnout neboť to vážně potřebuju a taky se konečně začnu učit anglicky aby mě věčně nerozčilovalo že něčemu nerozumím.A jako holku mě bavilo kreslit,tak to zase zkusím.A kde nacházím inspiraci?
U své známé,za tři měsíce jí bude 87
každý den cvičí,chodí na procházky,sprchuje se střídavě teplou a studenou vodou,čte,luští křížovky. Je to prostě skvěký člověk plný elánu,škoda že ji neznáš. Takže tu hůl co jsi nad sebou asi zlomila zase slep a až vykročíš na novou konstruktivní cestu,tak se o ni na začátku můžeš opřít
Protože nikdy,rozumíš NIKDY není pozdě na nápravu.
Hodně štěstí na nové správné cestě

Ikona diskutujiciho nature 2019-06-29 17:50:18
Ikona diskutujiciho
sipka

Dekuju, ale asi mas stesti ze sis nikdy nehrala s duchama atd.. ja uz sanci nemam je mi malo let ale uprimne neni to jedno? Duse je vecna a smrt je jen prechod do jine dimenze. To muze byt ulevujici ale zaroven na druhou stranu dost desive… energeticke kanaly atd..

Ikona diskutujiciho nature 2019-06-29 17:57:16 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Bud rada alue ze si nenaletela na zadnou udicku a ze plnis sve zivotni poslani je to priserna bolest. Asi uz jsem stejne mrtva….mela jsem sanci a jak mi bylo receno takhle na svete by mi nikdo nepomohl…. nevim co mam delat je to hrozny

Ikona diskutujiciho nature 2019-06-29 18:13:17 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ono utikala jsem pred vsim protoze kdyz mate problem ktery vam nikdo neveri a nemateho jak resit a je vam treba 10let a pak nasledkem toho udelate dalsich x chyb a pruser v 17… utikali byste stejne…..:'(

Ikona diskutujiciho Dianax 2019-11-03 16:22:30
Ikona diskutujiciho
sipka

nature, ako by povedal Don Juan, tvoje večné sťažovanie sa a sebaľútosť je nesmierna sebadôležitosť, ktorú máš. Aj tým, že dookola vypisuješ to isté, ako tomu rozumiem, že si už zapredala svoju dušu a podobne, je len snaha o získanie trochy energie od čítajúcich. takto v agónii po troche energie môžeš žiť ešte strašne dlho. nikto ti nemôže skutočne pomôcť, iba ty sama. tak ako ti to aj tu píše Alue a ďalší.

Ikona diskutujiciho nature 2019-06-29 20:18:04 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Promiň alue mohla bys prosím ty komentáře smazat? Dekuju…. Omlouvám se…..

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-06-29 20:38:19
Ikona diskutujiciho
sipka

To je přesně tvůj přístup, celé ty roky. Budu si pořád stěžovat, ale nenechám si od nikoho poradit, nenechám si od nikoho pomoct, všechny dobré rady zahodím, nikdo tomu nerozumí, já jsem tady ta oběť a abych se na to nemusela dívat, tak to tady za mě smažte. Měla jsi možnost, měla jsi přesný návod a přesný postup co máš dělat. Nechtělo se toho po tobě moc, vlastně skoro nic. – No brání ti snad někdo v tom, abys to začala dělat alespoň teď, když jsi se na to předtím vykašlala? Však to je všude a je to zadarmo. Proč to teda konečně neděláš a trváš si na tom, že nemáš žádnou cestu? Hodláš od dvacítky do konce života ležet na kanapi, aby tě ostatní litovali? A na čím kanapi hodláš sedět? Takhle přece svět nefunguje, jednou ten zadek budeš muset zvednout a budeš muset něco dělat. A budeš muset zajít na pojišťovnu a budeš muset začít samostatně fungovat jako doslělý člověk a budeš muset dospět a budeš se o sebe muset postarat. A pokud tě k tomu nic nedokopalo doteď, no počkej, ono tě to přinutí později. A jestli se fakt do toho zadku nekopneš, nic nebudeš dělat a ani nezajdeš za nikým kdo by ti mohl pomoct, ani nezačneš pracovat, tak opravdu nemá smysl tady něco psát. Máš zdravé nohy, zdravé ruce, neexistuje pro tebe výmluva.

Ikona diskutujiciho nature 2019-06-29 20:50:13
Ikona diskutujiciho
sipka

Tak promiň nemaz to…. Já vím podělala jsem to, promiň a dekuju za všechno co jste pro mě udelali.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-06-29 21:03:31
Ikona diskutujiciho
sipka

No udělali a bylo to na nic. Protože zásadně nikoho neposloucháš, nevážíš si člověka co pro tebe udělal první poslední a zásadně neděláš nic. Takže ti nezbývá nic jiného, než se nechat dokopat budoucími okolnostmi alespoň do té práce. Tady by ti lidi mohli vyprávět z čeho se dostali, silou vůle a pracovní pílí. A nebyli kolikrát zdraví a neměli pomoc zvenku. A poradili si, zatli zuby, začali dělat a nelitovali se… A nestěžuj si pořád že jsi ztracená, tohle je výsledek té lenosti a dokud ji nepřekonáš, tak to fakt nebude lepší. Co jsi dneska udělala konkrétně, kromě toho že jsi proseděla den za počítačem a litovala se, jak je tvůj život na nic? Kdyby to takhle dělali všichni, tak dodneška bydlíme v jeskyních a jíme kobylky.

Ikona diskutujiciho Luk 2019-06-30 11:01:43
Ikona diskutujiciho
sipka

Vím že tohle není můj problém, nebo konverzace 😀 ale co já bych tenkrát z to dal, kdyby Alue se mi takhle věnovala a byla na mě rázná, jak bývala ze mne oběť. Nyní je to jiné, ale takhle podobně jak Alue ´´kope ´´ jsem se odhodlával ke krokům já. Je to trochu vtipné si to takhle přečíst, byl bych tenkrát za to rád 😀 za takové rázné řádky slov, ouje. Takže stejně ve výsledku, jsem se naučil takhle pobízet sebe, když přišla na to potřebná chvíle.
Alue, mohla by jsi někdy udělat takovýhle koučing? To by byla fakt bomba 😀 já si myslím, že je to dost kreativní nápad, kdyby jsi napsala nebo rovnou nahrála nahrávku, kde by jsi jak trenér co pobízí při posilování, vybízela někoho do konstruktivního chování. ,,Co myslíš že děláš jakože teď? Jen tak sedíš? Vem ten křišťál do ruky co ti dřepí vedle na stole a to je fuk, že je to slabší křišťál, hodláš hledat snad výmluvy? Vem ten křišťál do ruky a soustřeď se svou myslí na to, co od vesmírů dostáváš, ponoř se do toho, jaké to je, když už to existuje. Já ti dám chvíli na toto soustředění, ale vrátím se a půjdeš makat, myslíš že všechno spadne samo do klína?“ 😀 to by byla fáák bomba. Někdy mi spíš trochu chybí kreativní a hravé řešení, které články nemohou nabídnout. Nežádám složitost tématu, ale spíš by někdy bylo i zajímavé znovu něco jako Aluetalk, nebo rovnou video, nebo téma vysvětlit svými schématickými kresbami. Něco co není tolik o slovech, ale naplňuje to více smysli.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-06-30 11:25:21
Ikona diskutujiciho
sipka

Tady je to úplně jiná situace, protože tahle holka mi píše už hromadu let. Prvních pár let jsem se snažila, pak jsem viděla že to nikam nevede, tak jsem ji poslala za odborníky, protože to vypadalo na diagnozu. Není s ní domluva, nic nebere, nic nechce přijmout, nic nedělá. Ničím se neřídila. Když mě spamovala tak, že mi vyhrožovala že když jí okamžitě neodpovím tak se zabije, tak jsem začala blokovat její maily, ale pokaždé si založila novej a pokračovala v tom dál… tak dlouho dyndala, otravovala a tak dlouho chtěla pomoc, až ji nakonec fakt dostala, včetně přesného postupu co má dělat po celý rok, ale promrhala ho seděním na zadku a neuměla se ani chovat slušně k člověku co ji vzal pod svá ochranná křídla. Já jsem říkala od začátku, je to marný případ, že tahle holka v životě nic dělat nebude, ale že bude ješte lhát, manipulovat a ubližovat mu, to mě ani ve snu nenapadlo. A opravdu mě naštvalo, že si ještě dovoluje se tady litovat a vypisuje mi tady jaký je chudáček a ještě si dovoluje po těch letech kybervydíračky po mě něco chtít. Ráda bych dostala zpátky ty desítky hodin co jsem do ní investovala a vůbec nic z toho nemám ani já ani ona. Tady jsou lidi, co mají skutečné problémy, snaží se, kteří si skutečně zaslouží pomoc a když ji dostanou, tak jí využijí. Jsou tu lidi co jsou nemocní a chodí na noční směny na dvanáctky a nelitují se a na nikom neparazitují…. Já opravdu už nehodlám plýtvat časem a energií na někoho naprosto neperspektivního a líného, kdo celý život neumí nic jiného než sedět na zadku, ptát se na hlouposti a práce se bojí jak čert kříže. I oškrabat brambory je problém. Celé roky dostává jasně řečeno co má dělat, ale jediné co umí, je neustále dokola pokládat nesmyslné hloupé otázky, od rána do večera sedět za kompem a do žádné akce se nehrne. A dokonce i to, že je někdo psychicky nemocný, stále neznamená, že nemůže žít a pracovat, že se nemůže postupem času zlepšit. Akorát musí chtít, musí spolupracovat, musí pochopit že má fakt problém a musí ho začít aktivně řešit. – Přesně jak řekl Jirka, ten jeho kámoš, to byla ta samá písnička. Neskutečně mě tohle štve, že se musím takovýma věcma vůbec zabývat a zdržovat, není z toho žádný užitek, žádný výsledek, naprosto nic. Jenom cpu čas a energii do bezedné jámy a můžu desetkrát říct prosimtě už mi nepiš a jdi někam kde ti pomůžou, můžu si blokovat kontakty a ip jak chci, ale není to nic platné. Tu vyhodíš dveřma, vrátí se oknem. Fakt by mě zajímalo, co se musí stát, aby konečně zvedla zadek.

Ikona diskutujiciho Luk 2019-06-30 13:04:03
Ikona diskutujiciho
sipka

Páni tak to mi je panečku teda šílené. To je jak nahlédnout pod povrch toho, jak vedeš tento web a že je součástí pomoci lidem. Zacházíš s lidmi něžně tak, že by mne nenapadlo si to dosavadně z těch komentářů myslet, že je to ve skutečnosti takhle, že je to až naopak než od té dané osoby může vyznít 😮 Mne v špatných chvílích, kdy jsem nevěřil, pomohlo vidět u kohokoli jen ten dobrý život abych získal představu. Už nepíši o tom, jak donutit nebo jak pomoc té osobě, ale dokážeš konstruktivně investovat čas a docenit jej, je obdivuhodné. Jde vidět že prostě soustředěním se a zaměřením se na to, dokážeš pak správně jednat a musím uznat, že Alue jako Alue to má tady těžké 😀 i jako správkyně tohodle webu.
No k sobě co jsem chtěl napsat, tak mi pomohlo se soustředit, když jsem se mohl trochu blíž dostat k vytoužené realitě, skrz realitu druhých. Kdy oni dokázali vdechnout té své, vše co si přáli a prostě je obklopovala ta skutečnost, pak už je to vedlejší zjistit si jak na to jít, jaké udělat kroky, ale soustředit se a uvěřit, to chtělo reálný důkaz o životě lidí sám o sobě. Jen chci zase říct, že by to bylo zajímavé to až takhle pohádkově rozvést 😀 aspoň já si to nějak takhle představuji, třeba více odhalit pravdy, utvářet určité viditelné proudy životu lidí a doplnit to jak reálnými prožitky s pravdivými daty. Už i to vidět, že se zabýváš takhle obyčejnými problémy, jako je dotěrný člověk (No i když celkem extrémnější varianta, u Alue zřejmě normálka) člověka zase jinak obohatí. Možná za pár let, budou lidé víc propojení mezi sebou, že konstruktivní spolupráce pro své vlastní životy a životy ostatních bude natolik normální, že ani ti co hledají neustále výmluvy si to nenechají ujít 😀 a připojí se. Protože prostě konec konců, žít šťastně je prostě fajn. Aspoň já si to takhle představuji, s tvými rady je tomu každý blíž a taky si myslím, že se tvoje dnešní rady budou v budoucnu víc rozšířeně uplatňovat.
Někdy by bylo třeba fajn udělat tu společný prostor pro každého, kdo si prošel změnami díky tvým radám, kde by se seskupily všechny nápady na jednu velkou pomyslnou nástěnku a s tvým korigováním by z toho vyšla rozšířenější zkušenost, jak to může dobře vypadat 😀 zažne li někdo praktikovat, jít svou cestou, když pomáhá Alue.

Ikona diskutujiciho ⚜️ aston 405 2019-06-29 20:23:05 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Technika s křišťálem, který zesiluje přání, mi úplně unikla 😮! Moc děkuji za článek :)!

Ikona diskutujiciho zdeněk 2019-06-30 01:52:10
Ikona diskutujiciho
sipka

Já vždycky dělám gesto kdy spojím konečky prstů, prsty od sebe. A stačilo to. Stejně nemám silný křišťál, musím si vystačit s gestem. 😀

Ikona diskutujiciho ⚜️ aston 405 2019-06-30 22:57:46
Ikona diskutujiciho
sipka

To samozřejmě znám 🙂 a ještě znám zírání do slunce – to posílá data do mozku a taky zesiluje a aktivuje šišinku mozkovou. Že to umí křišťál mi trochu uteklo 😅. Alue je moc zlatá, že se s námi dělí o takové fajné věci. Zaslouží si velkou pusu od nějakého fešáka na bílém koni. Prosím konstruktivní síly vesmíru, aby milé Alui poslala takového fešáka, děkuji!!!!

Ikona diskutujiciho Linda 2019-06-29 21:49:08 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Velice děkuji za článek. Měla bych dotaz:Kdybych si od vesmíru přála lásku od konkrétního člověka, šlo by to? Nechci narušovat ničí svobodnou vůli, ale je to mé největší přání a jsem do něj velmi zamilovaná. Na jednu stranu to s ním nemyslím nijak špatně. Nechci ho nijak vlastnit nebo ovládat. Pouze si s ním něco prožít. Ale nevím, jestli to není v nesouladu přát si, aby mě milovala určitá osoba. Co myslíš?
Děkuji za odpověď.

Ikona diskutujiciho kalia 2019-06-30 09:37:24
Ikona diskutujiciho
sipka

V nesouladu to je, ale je v pohodě přát si, abyste byli spolu POKUD to on (sám od sebe) cítí stejně. V takovém případě si ale většinou nemusíme nic přát, protože už se to děje. Někdy jsou ale v cestě překážky nebo jsou lidé stydliví, tak potom se přání může hodit, protože to popožene (a bez přání by to třeba i díky těm vnějším okolnostem nevyšlo).

Já tedy nevím, ale neznám člověka, který by (dlouhodobě) chtěl být s někým, kdo o něj nestojí a je s ním jenom proto, že si to dotyčný přeje a tím ten vztah udržuje. V takovém vztahu by člověk nebyl šťastný (tedy pokud by to věděl, že o něj ten druhý ve skutečnosti nestojí).

Ikona diskutujiciho Izairi 2019-06-29 22:06:28 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Nature:
sice pořád nevím o co jde,jen myslím že jsi kdysi vyvolávala duchy a vymklo se to a nejspíš jsí vyvolala démony.Ale nevím,to mě jenom napadlo. Jedno jsem ale pochopila,že si vlastně nechceš nechat pomoct. Že odmítáš všechny rady co Ti kdy Aluška dala,a nejspíš nejen ona.
To je pak ale těžké a opravdu bys měla vyhledat odbornou pomoc jak Ti Alu napsala,protože nikdo z nás Ti nepomůže,zvlášť když všechny rady odmítáš. Jsi mladá holka máš zdravé ruce i nohy (jak Ti Aluška napsala) tak krucinál něco dělej.Kdysi jsem znala holku co se narodila s mozkovou obrnou.
Nechodila,špatně mluvila,špatně hýbala rukama. Byla
ale chytrá,přátelská,veselá,nikdy jsem neslyšela že by sí stěžovala. Měla vlastní bezbariérový
byt a vdala se za zdravého muže.Na světě je spousta lidí kteří by si mohli stěžovat,ale nestěžují si, no třeba takový Nick Vujičič. Nemá ruce ani nohy a lidi si k němtu chodí pro radu a podporu. Co ten by Ti asi řekl?
A Tvůj problém řešení má jak chápu,tak už konečně Alušku poslechni a začni ho řešit.Jo a ještě něco (snad se na mě nebude zlobit,že o ní píšu)
podívej na Nirvanu která Ti taky psala rady. Je přibližně ve Tvém věku a jak jsem z jejích komentářů pochopila,lehké to v životě neměla,ale nikdy to nevzdala a jde za svým snem.
A co Aluška,snad víš čím si v životě prošla. Kde by asi tak byla kdyby seděla na gauči a litovala se? Tak se zvedni a začni něco dělat,protože v opačném případě Ti asi fakt není pomoci.

Ikona diskutujiciho ellie 2019-06-29 23:11:44 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ano, tyhle ty teze jsou hodně proslulé a ohání se tím každý filosof. Určitě je dobré co člověk chce, ale další podstatná věc je, že se na to člověk musí soustředit celou svojí myslí, v tom smyslu, že když něco děláš a najednou se zamyslíš a čumíš do zdi tak na něco myslíš, většinou to jsou blbosti – to je přesně ten stav, kdy funguje afirmace, celou svojí myslí. Důležité je tu věc mít v mysli alespoň podle Abrahama 16 sekund, čím déle, tím lépe. A nesmí to mít odpor ani se míchat jiné myšlenky s tím na co myslíš. Denně máš v hlavě několik myšlenek a když si vzpomeneš na věc kterou chceš, tak třeba jen na chvíli a pak myslíš za sekundu na něco jiného, to mi přijde jako takový mix myšlenek, kde se nic nestane. Nemít odpor je důležitý, většinou se to může stát klidně na poprvé – udržet myšlenku co nejdéle, ihned to vypustit a už se tím nezaobírat a přitom nemít odpor „coby kdyby“

Ikona diskutujiciho pavel-))) 2019-06-30 00:26:43 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

nature to co tě otravuje nejsou duchové ale temné bytosti které se na tebe nalepili tím ž si otevřela kanál ale ti se daj zlikvidovat snadno proudem bílého světla který si vyzualizuješ jak se začneš bránit zdrhnou

k tomu vesmíru maximalní učinost myšlenky se da zajistit pokud si přrdstavite že vaše myšlenka má neomezenou moc a sílu představit si že nekonečné roste a že sama čerpá energii z vesmíru

Ikona diskutujiciho Jirka 2019-06-30 10:36:05 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Jak se dívám na komentáře od Nature hodně mi připomíná mého kamaráda který byl 3 roky v depresích a choval se úplně stejně. Taky odmítal moje rady taky se neustále litoval a když měl možnosti o kterých se mnoha lidem ani nesnilo tak si jich dokonce ani nevážil a pořád mu vyhovovala deprese a sebelitování. Dokonce získal karieru v BMX závodech a měl možnost procestovat svět a když měl mít tréning tak ho zrušil a raději zůstal doma brečet. To už mě na něm natolik zklamalo a začal se mu už i vyhýbat protože mě jeho sebelitování začalo okrádat čas a hlavně energii a bylo to navíc ještě v loni kdy jsem sám měl taky deprese a svoje problémy které jsem musel vyřešit. Když pak zjistil že zdroj vyčerpal začal dokonce fingovat ztrátu paměti kterou jsme s dalšími kamarády rychle odhalili a pak nás všechny obvinil za to že má problém a na rok jsme s ním zpřetrhali kontakt. Teprve to ho konečně koplo do zadku s tím něco dělat uvědomil si své chyby i já si uvědomil své chyby protože i já jsem se nezachoval ukázkově a zároveň jsme oba poznali co deprese dokáže za nechutnosti a došli jsme k sebepoznání a když jsme se opět střetli i osobně stali se z nás nejlepšími kámoši a přáteli na celý život, má i přítelkyni která je krásná hodná laskavá a obětavá a ta o tom taky věděla takže ho dosti naučila a rozhodně mu to přeji.

Co se mě týče jak jsem četl tento článek tak mi nedalo vzpomenout si opět v loni na událost když jsem začal intenzivně myslet na lásku na vztah a na cokoliv co by mohlo můj život solidně vylepšit a dostat mě z té deprese a pak mi z ničeho nic vnuklo nápad se svěřit tenkrát mé kamarádce kterou jsem poznal přes počítačové hry. Už když jsem si s ní psal i pár let předtím jsem se cítil dobře tak laskavou hodnou osobu jsem nikdy moc nepotkal. Když došlo na období kdy jsem se ji svěřil o sobě naprosto vše a na rovinu tak mi byla ještě přitažlivější a přál jsem se s ní sejít i osobně a aspoň se s ní kamarádit pokud nebude vážný vztah nakonec možný, nečekal jsem moc velké zázraky a začal při zemi. V tu chvíli mi z ničeho nic sám od sebe vnuknul nápad že se vlastně s ní mohu sejít osobně. Auto mám a bydlí ode mě 60 kilometrů, podmínkou bylo že musím vynaložit úsilí tedy do auta nasednout a překonat i strach a obavy. Řízení auta daleko od bezpečí domova a obavy z poruchy nebo dopravní nehody. V té době jsem nebyl ještě zvyklý na výpravy na vlastní pěst daleko od domova. Ale chtěl jsem se s ní sejít dokonce i ona nebyla proti a taky mě chtěla vidět dokonce i jejím rodičům to nevadilo takže jsem strach překonal a na obavy nemyslel ale myslel jenom na cestu a na ní a to mě udrželo šťastného a natěšeného. Sice jsem parkrát zabloudil a zahnul jinam ale aspoň se ukázalo že umím využít smartphone nejenom na hry ale i na navigaci a na zorientování kde jsem a kudy se vydat. Takže jsem ji pak našel a setkání bylo výborné oba jsme si sedli a padly do noty jako kdybychom se znali celý náš život a tak dlouho jsme se kamarádili a scházeli až jsme si po měsíci uvědomili že spolu vlastně už dlouhou dobu chodíme.

Pak ještě znova zopáknu o tom snu o červené knize (už jsem ji zmínil mnohokrát tak to zkrátím) tam jsem se setkal se svým já který mi řeklo více o smyslu života o mém úkolu a abych to nevzdával. Když jsem se probudil tak mi to moc smysl nedávalo o smyslu života apod. jako kdybych v realu měl omezenější paměť ale chtěl jsem pochopit co se mi sen snažil sdělit co mé astralní já pochopilo. Nakonec se mi to opět vyplnilo přímo ta přítelkyně mi půjčila tu samou červenou knihu Svět za oponou a žlutou knihu Anděl strážný které mi odpověděli na vše co jsem chtěl vědět dokonce i na věci které jsem se vědět bál ale věděl jsem že jestli chci ve svém životě aspoň trošku posunout musím přijimout i krutou pravdu která mi dost zabolela a změnit své myšlenky a přesvědčení. Před knihama jsem ještě byl zarytý materialista protože jsem byl tak naučený od rodičů a od okolí ale knihy mi ukázaly že jsem takový nebyl a ukázali mi vlastně věci které jsem jako dítě chtěl zažít ale matrix mě snažil odvést pozornost jinam a nebýt těchto knih a mému pídění i po nových myšlenkách které dav nenávidí málem se mu to povedlo. Takže i když jsem přímo Vesmír neprosil a v té době jsem to ani neznal nevědomky jsem přání vyslovil a taky i něco pro to snažil dělat. Toto jsou slova člověka těžkého introverta který se 27 let uzavíral světu a většinu života trávil na PC když už to nebyla škola a práce. Člověka který se nyní snaží svůj přístup změnit a který chce neustále poznávat nové věci i spiritualní. Takto jsem si uvědomil že i když jsem byl zarytý materialista tak jsem celou dobu lhal sám sobě protože v davu jsem nezapadl a ukázalo se že jsem byl vlastně spiritualně zaměřený a stále jsem.

Ikona diskutujiciho Jantulka 2019-06-30 11:21:48 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

…viem, že už je koniec, žijem už len silou vôle, bod z ktorého niet návratu… vyznie to ako jasný plán.

Veľmi silné slová, silne mi to zarezonovalo v mysli.
Mala som blízkeho človeka, ktorý bojoval s démonmi, rozprával, žiaľ iba rozprával, ako veľmi chce. V skutočnosti však vôbec nechcel, nejednal, len sa ľutoval, obviňoval všetkých okolo seba, návštevy u psychiatra samozrejme všetko zhoršili ešte viac…
Sebaľútosť a lenivosť niečo zmeniť boli tak silné, že teraz už rok, nenávratne blúdi v astráli.
Škoda. Bola to však vlastná voľba, prd to vyriešilo, akurát to prehĺbilo smútok blízkych i najbližších.

Na všetko je riešenie, keď sa chce a akým spôsobom sa chce. Kde je vôľa, tam je aj cesta. Každý je však strojcom vlastného šťastia.

Ako toto píšem, blízko je štadión, kde práve prebiehajú Majstrovstvá SR Dobrovoľných hasičských zborov, keď som odtiaľ cez okno zaregistrovala časť hymny :
..ale blesky hromu vzbudzujú ho ktomu, aby sa prebralo..
Že aké výstižné.

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-06-30 13:20:15 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Díky téhle diskuzi začínám být ráda, že nejsem líná a nevadí mi něco dělat 🙁 jako mladinká jsem se bála, že budu muset dělat něco, co budu nesnášet, tehdy mě uklidnila Aluška… Haha, ještě jsem nic nevěděla o svojí cestě ani boudoucím životě.

Každopádně tohle je teda na houby, jestli se z toho ta holka nevzpamatuje. Určitě i pro ni by nějaká ta cesta existovala, kdyby prostě zvedla zadek a něco dělala a plánovala.

Ikona diskutujiciho Izairi 2019-06-30 14:08:50 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Nature,
po posledním komentáři od Alušky,kde vysvětlila jak to s tebou vlastně je,už vím co by ti pomohlo. Ty bys totiž potřebovala aby někdo vzal pásek a nařezal ti že by sis týden nesedla,a to dřív než bude fakt pozdě
Co jsi sledovala tím
že jsi začala psát do komentářů? Že tě budeme litovat?
No tak u mě se ti to povedlo,ale jen na malou chvíli.
Takže pokud to dobře chápu Aluška ti pomáhá od tvých 12ti,ty jsi všechny její rady hodila do kanálu a ještě ze sebe děláš
chudinku? Ty jsi Nature sama sobě neřešitelným problémem a Aluška má přímo vesmírnou trpělivost že ti tak dlouho dokázala radit i když věděla
že to nikam nepovede.Takže ty nic neděláš,nepracuješ,
jestli máš nějakou školu netuším.Prostě jen sedíš a děláš ze sebe ublíženou chudinku.No potěš a tvoji andělé ti musí být smutní.Ty by ses měla potkat s Kamčou,dcerou mé kamarádky,ta by tě z toho gauče zvedla,protože jestli něco nesnáší tak to když mladý zdravý člověk nepracuje.Prosímtě vzpamatuj se a začni se řídit radami od Alušky.
Píšu ti to znovu,ale asi to nebude nic platné mám takové
tušení. No co se dá
dělat,holt komu není
rady,tomu není pomoci.

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-06-30 21:23:23
Ikona diskutujiciho
sipka

„Ty bys totiž potřebovala aby někdo vzal pásek a nařezal ti že by sis týden nesedla“ – eeehhm… nechci počínat novou diskuzi, ale… tohle nepomůže. mindset nezměníš násilím.

Ikona diskutujiciho Jan 2019-06-30 20:23:04 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Nature: Ahoj, kde bych mohl takhle nastavenou slečnu zahlédnout? 37let, Praha 🙂

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-06-30 21:25:28 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Každopádně Nature, jestli takhle marníš Aluščin drahocenný čas a energii, kliď se. A pořádně se nad sebou zamysli nebo vyhledej psychologa/možná spíš rovnou psychiatra. Což není řečeno ve zlém, ale v upřímném. Každému přeji jen to dobré, ale k tomu dobrému je někdy prostě cesta přes bolest(dost často). Alu zde neexistuje pro to, aby marnila čas s někým, kdo jí bude jen plakat na rameni a nenechá si pomoct. To je obyčejné energetické upírství!

Ikona diskutujiciho Izairi 2019-07-01 14:59:37
Ikona diskutujiciho
sipka

Nirvano,to já vím,že by výprask nepomohl,no ale však se na to podívej. Už asi 8 let
jí Aluška radí a ona všechny rady hází za hlavu,nic nedělá a pořád naříká že potřebuje pomoct.
Ani k doktorovi nejde,a nejspíš by fakt jít měla.
No představ si že ses ztratila v nějaké
pustině.Teď tam někde sedíš a naříkáš že máš hroznou žízeň,a jde kolem Aluška a dá ti láhev vody. A ty ji vezmeš,vyleješ,a dál naříkáš že máš žízeň.A tohle se opakuje x krát. A přesně to ta holka dělá,rady od Alušky jsou jako živá voda,prostě přinesou očištění,nový začátek a ona je vylévá na zem.No snad se vzpamatuje
než bude pozdě
Vezmi si sebe a ji,tebe znám jen z komentářů,a přesto
musím říct že si tě vážím za to,jak jdeš za svým snem a životním posláním.
A pochopila jsem,žes to taky neměla lehké. A ona? Kdyby alespoň opravdu chtěla

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-07-01 15:33:43
Ikona diskutujiciho
sipka

To s tou flaškou vylitou na zem a opakovaným řevem je naprosto přesné.

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-07-01 18:47:00
Ikona diskutujiciho
sipka

Děkuju… Jako i za ten příklad s flaškou vody. Radši se do výchovy někoho moc nehrnu, sama bych totiž potřebovala ještě dovychovat – takže o tom moc nevím, spíš jen co mám odposlouchané třeba od starších známých co mají děti.

Ikona diskutujiciho Jan 2019-06-30 21:29:13 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Hmm, no prostě vesmir je občas šprímař co dodat :-(.

Ikona diskutujiciho ⚜️ aston 405 2019-06-30 23:09:18 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Nature: Čiň se. Posbírej všechny rady, které ti Alue dala a dělej je. Žádné mluvení a přemýšlení ti nikdy nepomůže tak, jako fyzická aktivita – pochop to, dokud máš čas. Konej.

Ikona diskutujiciho pavel-))) 2019-06-30 23:18:04 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

nature jestli se nevschopíš tak tě temné bytosti sežerou viděl s mnoho lidi jako ty a všichni skončili v blazinci na školním výletě my spolužáci vyvolávali duchy ja sem se toho nechtěl učastnit všichni mě měli za sraba tak vyvolávali beze mě a samozřejmě misto duchů přišli demonické bytosti a ti některé nejvíc citlivy dostali do blázince

jednomu začali padat věci na zem rozbíjet se věci cítít zápach v baráku furt mu někdo chodil po domě
drůhy začal slyšet hlasy které ho naváděli k uplným šílenostem nakonec skončil v blazinci
jiným se zdáli noční můry několik tydnů

TAKŽE NATURKO JE NA ČASE SI UVĚDOMÍT ŽE TI DE O ŽIVOT POKUD NEZAČNEŠ NĚCO DĚLAT A KDYŽ TĚ ZABIJÍ SKONČÍŠ V JEJICH VLIVU TAKŽE ŽÁDNÝ KLID TĚ NEČEKÁ ANI PŘÍŠTÍ ŽIVOT TAKŽE SI DOBŘE ROZMYSLI JESTLI SE VZDÁŠ ONI TĚ CHTĚJÍ ZABÍT TO NENÍ HRA

TÍMTO BYCH CHTĚL PŘETNOUT ENERGETICKÝ KANÁL S NATURE KTERÁ SE SNAŽÍ SKRZE SEBELÍTOST KRÁST LIDEM ENERGII JE NA ČASE ŘESIT TAKOVÉ VĚCI KTERÉ SOU POTŘEBA UŽ NATURU NEŘEŠTE

Ikona diskutujiciho Moudravrba 2019-07-01 21:09:50 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Přemýšlel jsem co bych k této komunikaci napsal chytrého, ale tady není co řešit. Když někdo upadne na zem a nechce vstát, tak jej nechte ležet.

Ikona diskutujiciho Verca 2019-07-01 23:58:56 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Moc pekny clanek. Ztratila jsem cast zraku a rozhodla se, ze jiz nebudu ridit auto, bylo to pak velmi obtizne.Ale mamka r. 2016 moc onemocnela a ja za ni chtela jezdit, je to cca 60km. Partner me vozil autem a pak rekl at si beru auto a jezdim sama.Ale po 18 letech co jsem neridila, jsem se uz bala. Rozhodla jsem se jet vlakem. Ale partner mi dal klicky a rekl ze to dokazu a ze neva kdybych ho odrela. To byl vnitrni boj. Vzala jsem klice a sedela v aute a odhodlavala se. Pak jsem se pomodlila, poprosila o ochranu a pomoc a vyjela.S nejvetsi opatrnosti, abych nikomu neublizila. Dokazala jsem to a jezdila za mamkou casto a dnes moc rada ridim. Dokazu mamku, ktera nema nohy ale jen jednu protezu odvezt k lekari. Jsem na to hrda. A partnerovi vdecna ze mi veril a povzbudil me. A sama jsem si overila, ze je mozne prekonat prekazku ktera vypada neprekonatelna. Nekdy to trva dlouho ale pokud si to opravdu prejeme je mozne to dokazat. Ja si moc prala ridit ale myslela jsem nejdriv, ze to uz nepujde.

Napsat komentář: Nirvana Zrušit odpověď na komentář

Ikona moderatora

Moderovaná diskuze: Příspěvky se zveřejňují s časovou prodlevou. Pro účast v diskuzi je třeba, aby byl váš komentář v souladu s obecnými pravidly slušného chování a podmínkami používání stránek