Elitní satanisté chodí na veřejnosti s monoklem | 2.díl: Proč jsou v elitách vtělení reptiliáni

11.6.2020 v Zprávy 28

Myšlenka, že se všichni tito lidé účastní rituálu, není nijak zvláštní. Tajné satanistické kulty a společnosti existují a existovaly od úsvitu času a jsou stále velmi živé.
Pokud si neuvědomujete, že se to děje ve velkém přímo před našima očima, jednoduše jděte na katolickou mši a sledujte, jak se odehrává. Je to jeden velký černý rituál. Na zdi je tam člověk přibitý na kříži který krvácí, za oltářem probíhá symbolické pití krve a symbolické jezení lidského masa.
,,Krev kristova… tělo kristovo.“
Církev patří ďáblu.



V naší moderní kultuře jsme vůči tomuhle byli záměrně znecitlivěni už od dětství, když jsme byli poprvé posazeni před televizi. Viděli jsme je, jak jsou vylíčeni v karikaturách a filmech. Přestalo nám to být podezřelé.

Toto je uniklý videozáznam z ceremonie ,,Cremation of Care” prováděné kultem Bohemian Grove.

Před tím byl na nádvoří natočen rituál Skull and Bones, zachycený z výhodného místa vrcholu stěny, která obklopovala pozemek. Video je tady v odkazu. Ale pokud jste citliví, tak si ho určitě nepouštějte, je to opravdu hodně ošklivé.

Není to žádné tajemství, že se elity z celého světa účastní těchto ceremonií od počátku vzniku států v celé historii. Oni plánují osud lidstva a oni ho také řídí. Tito krysaři jsou v prvé řadě organizace odpovědné za výběr a odsouhlasení všech kandidátů na důležité pozice. Pokud stále věříte, že prezidenti jsou voleni a nebyli vybráni, proveďte si vlastní výzkum.

Elizabeth Hurley, 2017
Levé oko s fialovým monoklem je součást kultovního iluminátského iniciačního rituálu na vysoké úrovni, během něhož je zasvěcenec nucen přijímat bolest, aby se stal silnějším.

Adam Sandler, 2011

David Bowie, 2005


Klub zbitého oka je výsledek působení vnitřní mocenské struktury. Jsou to Ilumináti a globalisté. Existuje organizace tak silná, že i papež a monarchové podléhají jejím zákonům? – Očividně ano.

Perez Hilton

Skalpování duše
Ve filmech nám ukázali pravdu. Temné síly se snaží ovládnout svět. Vzpomeňte si třeba na Star wars, nebo na Saurona z Pána prstenů.
Skalpování duše bylo zase ukázáno v seriálu Hvězdná brána, kde vystupují Goa’uldi.
Goa’uldi jsou fiktivní parazitickou rasou ve sci-fi seriálu Hvězdná brána. Jejich tělo připomíná hada, nebo velkého červa. Nejčastěji používají jako hostitele lidskou rasu. Vstupují do hostitelova těla přes zátylek a tělo pak sami ovládají. Většina Goa’uldů se vydává za bohy, aby mohli ovládat armády Jaffů. Výsledné stvoření je mocná rasa, která se snaží dobývat galaxie vládou bez soucitu, či lítosti.

Kde se v Hollywoodu berou všichni ti reptiliáni
Sherry Shriner věří, že hlavy států a hollywoodské elity jsou unášeny a je jim provedena speciální operace. Na svých stránkách o tom píše:

,,Vezmou hubeného slizkého hada, asi 6 až 8 palců dlouhého, v šedavé barvě. Vypadá to spíš jako dlouhý slizký červ. Otevřou ústa dané osoby a strčí jí ho hluboko do krku.
Tito mimozemští plazové pracují ve skupinách.
Sledují a studují zacílenou osobu, aby o ní věděli všechno, a když přebírají její mozek a tělo, doslova mohou jednat za ni a stát se touto osobou.
Dokonce to dělají i svým dětem, aby si děti nedělaly starosti, že je něco v nepořádku s matkou nebo s tátou. Nestarají se o zničené životy těchto dětí. Všichni jsou chladní a bezcitní.
Plazi bez lásky, bez soucitu, bez lidské emoce, bez sentimentu.
To jsou právě emoce, které se musí naučit předstírat, když převezmou lidské tělo. Aby se mohli zařadit do společnosti a předstírat, že jsou člověk.
To, co dělají je, že přemění svou bytost do podoby tohoto hada, vlezou do hostitele jako je člověk a vcházejí do jeho očí.
Oční bulvy hostitele mohou být i vytaženy a parazitický had může být vložen do zadní části oka, kam zaleze, obtočí se kolem optického nervu osoby a takto ovládá její mozek.
Donald Marshall o tom také mluví. Je součástí projektu ,,Lucifer’s Disclosure Project“ (projekt pro odhalení Lucifera), kde lidstvu odhaluje všechny jejich metody, technologie a zrůdné postupy.“

Jak tohle vůbec Sherry ví, to nikdo netuší.
Pokud bychom hledali argumenty podporující tuto teorii, existují Hymenoepimecis argyraphaga (parazitická vosa), Ampulex compressa, Motolice kopinatá, Euhaplorchis californiensis a Nematomorpha (strunovec). Pak je tu také Toxoplasma gondii. Všichni tito paraziti aktivně ovlivňují chování svého hostitele, aby dokončili svůj reprodukční cyklus… Můžou být reptiliáni schopní přeměnit se do takového podobného červa?

Více než 50% lidí v rozvinutých zemích věří na mimozemšťany. A pokud existují mimozemšťané, musíme předpokládat, že někteří z nich nemusí být hodní.



Komentáře

Ikona diskutujiciho Helena 2020-06-11 12:20:32 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Tohle je opravdu děsivé… .

Ikona diskutujiciho Jára 2020-06-11 18:42:19 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Mícháte jablka s hruškama….Církev není satanistická, možná někteří lidé v ní jsou hodně špatní a zlý, ale Církev založil Ježíš Kristus. „A na téť skále vzdělám církev svou, a brány pekelné nepřemohou ji.“ (Mat 16,18)

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-06-11 19:47:22
Ikona diskutujiciho
sipka

… připadá ti tenhle týpek v pohodě a jakože by něco zakládal a vedl?? https://i.pinimg.com/originals/dd/64/1a/dd641afcee9859a323e911aa8d075186.jpg

Ikona diskutujiciho kiko 2020-06-11 23:35:34
Ikona diskutujiciho
sipka

Simťa ty s tým narobíš, šak o tri dni bol vraj v poho…. 😀

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-06-12 07:59:31
Ikona diskutujiciho
sipka

… a pak odletěl do vesmíru a už se nikdy nevrátil.

sounds legit

Ikona diskutujiciho iria 2020-06-14 09:03:59
Ikona diskutujiciho
sipka

Járo,církev středověku i současné doby NENÍ totožná s původními křesťany a Ježíšovými následovníky.Ježíšovo jméno bylo strašně zneužito.A snad jsi už slyšel o tom,že i Bible byla několikrát přepsána,některé pasáže z ní byly vypuštěny celé. Nemusíš být znalec,stačí jen poslouchat při dějepise na základní škole (nebo sorry,nevím,co se vlastně teď v něm učí) a trochu vědět třeba jen z populárně naučných článků o tom,jak se chovala církev v minulém tisíciletí.Myslíš že je to jen tu a tam někdo zlý a jinak O.K.?

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-06-14 09:12:18
Ikona diskutujiciho
sipka

Ve škole se o církvi učí úplný prd a co se týče křížových výprav, tak se jenom učíš kdy to bylo… ale už ti nikdo nevysvětlí PROČ. Že šlo o obrannou akci, při které se zpět dobývala území, která předtím násilně zabrali muslimové. Křižácké výpravy nebyly žádné agresivní velikánské dobývací akce, ale bylo jich uproti těm muslimským naprosté minimum a všechna ta území byla původně křesťanská, než tam slimáci vlítli, vyvraždili koho našli a zapálili všechno co tam bylo. Asi je jasné, proč ti to ve škole neřeknou 🙂 ale na YT je o tom dokument.
To je prakticky celej dějepis, učíš se jenom jako nějaká opička datumy a názvy ale vůbec nevím pozadí ani kontext. Strašný.
Aktuální verze Bible byla napsaná v 16. století na vyšoké škole v dnešním USA. Dřív jsem věděla i jméno toho profesora, dneska už mi to vypadlo. A že by třeba v učebnici bylo zmíněno jméno ježíš, tak na to zapomeň 🙂 Nejsou přímé důkazy že existoval, takže samozřejmě není v dějinách zmíněn.
Ale mám dojem že tak nějak v 5. třídě jsme měli v učebnici o desátkách a o odpustkách. Čili jakým způsobem církev bohatla na úkor chudých a prodávala odpuštění hříchů za peníze. Pfujtajbl.

Ikona diskutujiciho Jarda 2022-10-30 13:19:42
Ikona diskutujiciho
sipka

Si na omyle…cirkev nezaložil Ježiš kristus!!! Je693 založil vieru v jeho otca všemohúceho boha, ale nie cirkev!!! Nemiešaj hrušky z jabĺkamy. Založiť vieru a založiť cirkev sú dva rozdielne veci. Cirkev založila šľachta, aby lepšie ovládala chudobu, zdierala a vykorisťovala veriacich. Nič viac nič menej!!!

Ikona diskutujiciho Walter 2020-06-11 21:32:23 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Tady se ti to trochu tluče. „Dokonce to dělají i svým dětem, aby si děti nedělaly starosti, že je něco v nepořádku s matkou nebo s tátou. Nestarají se o zničené životy těchto dětí. Všichni jsou chladní a bezcitní.“ – Kdyby byli tak chladní, tak jim je to buřt, co si děcka myslej nebo jaký si dělaj starosti, ne?

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-06-11 22:02:13
Ikona diskutujiciho
sipka

1. je to překlad, autor je v článku uveden, mně se nic netluče
2. když už kamufláž, tak pořádně, nedělat rozkol ve vlastních řadách

Ikona diskutujiciho ginze 2020-06-12 06:07:17
Ikona diskutujiciho
sipka

Třeba to spíš bylo myšleno tak, že kdyby ty děti nechali být, tak by si všimly divných změn a mohly by to později řešit, mluvit o tom atd., a to určitě nechtějí, je lepší rovnou takto umlčet celou rodinu, než nechat některé příslušníky být. A právě v tom je ta chladnost a bezcitnost.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-06-12 07:58:37
Ikona diskutujiciho
sipka

jistě, šetříš čas, energie, sichruješ to… nechápu že to někoho nenapadne hned

Ikona diskutujiciho pavel-)) 2020-06-12 00:26:15 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Zdravím možná sem přišel na recept jak rozhodit temné bytosti reptiliany a jiné zlé bytosti aby na vás už nikdy neutočili před 4 dny sem ve spaní astrálně vycestoval a potakal sem v astrálu temnou bytost ja mile mě uviděla chtěla na mě zautočit stůj jaký to má vyznám na mě utočit nikam to nepovede nemůžeš mi ublížit vaše hra končí bytost zastavila a zůstala stát v tu za nim se objevil jeden ještěr nevim jestli to byl reptilian ale zůstal stát taky zučastnil sem se hry v hotelu zvaném země a vyhral sem ji pruhledl sem všechny vaše lži a klamy vše zde je vytvořená iluze sem jedinečná světelná bytost ve vesmíru dokonalá plnohodnotná váš uměle vytvořeny systém který de proti zákonu vesmíru selhal vše co jde proti zákonům vesmíru zanikne váš čas se krátí ikdyž je taky uměle vytvořen blíží se událost a ty reptiliáne odejděte pryč stéto planety jak sem říkal blíží se konec hry a vy jste prohráli proto všichni reptilianí vás vyzívám odejdite tam odkud jste přišly

A co pak stalo mě překvapilo oni nezautočili prostě odešli zmizeli pryč až se potkate s reptilianskymi entitami tohle jim řekněte a oni vás nechaj řekněte jim že konec hry

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-06-12 08:02:10
Ikona diskutujiciho
sipka

Je to tím, že astrální svět je naprosto plastický a zrcadlící. Když potkáš něco ,,zlého“ nebo ,,strašného“ a nehraješ tu hru strachu a hrůzy, tak věc zmizí, odejde, nebo se změní na něco jiného. Je to svět duchů, stínů… kdo se bojí svého vlastního stínu, ten to tam nedá.
Nejjednodušší je tedy na strach odpovědět klidem a realita se podle toho přemění.
Jinak samozřejmě moc pěkný zážitek.

Ikona diskutujiciho Tlapková patrola 2020-06-12 15:25:34 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

GAME OVER!….Pavel to přesně popsal a Aluška přesně dodala – s klidem.

Když jde Bubák spát, každý večer se podívá pod postel jestli tam není Chuck Norris.

Ikona diskutujiciho Jan 2020-06-17 05:11:58 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

….. Křižácké výpravy byly vždy agresivní dobývací akce ,ale nezapomínejme také na křižácké výpravy proti křesťanům : jižní Francie – vyvraždění katarů, protože se nebránili, v Českém království – husité bojovali.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-06-17 09:11:31
Ikona diskutujiciho
sipka

Ne, oproti muslimským válkám jich bylo jenom velmi málo. Zatímco muslimové zabírali a vyvražďovali celé okolí stř. moře, prakticky zničili a vypálili starověké řecko, křižáci vyšli jako obranná akce až poté, co jejich původně křešťanská území byla okupovaná muslimy, kteří co našli to podřezali nebo zapálili. Zatímco křižáci těch akcí měli pár desítek a dodneška se to řeší jak byli strašně zlí (přitom šli bránit svoje vlastní území až na několik málo výjimek), muslimové za stejné časové období stihli tisíce válek, zničit nejvyspělejší kulturu tehdejší doby, i knihovny vypalovali. Ale o tom v učebnicích není, protože se to tvůrcům historie nehodí do knížek. Na Yt je někde dvouhodinová přednáška, kde to je ukázané a sestavené čistě na základě faktických dat a záznamů o jednotlivých válkách.

Nechci se o tom hádat, ale když už se o tom bavíme, měli bysme taky říct kontext – mohli za to muslimové a jejich agresivní dobyvatelské ,,náboženství“, no kulturou se to ani nazvat nedá. A nezapomeňte, že se to náboženství od té doby nezměnilo a politiku vede pořád stejnou. Proto v Evropě vidíme to co vidíme.

Tohle si pusťte: https://www.youtube.com/watch?v=zlZHOJSAmE0&t=2s
o tom se taky nějakou ,,náhodou“ nemluví

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-06-17 09:13:46
Ikona diskutujiciho
sipka

Našla jsem něco z té přednášky o které jsem předtím psala. Bill Warner vysvětluje historii muslimských dobyvačných válek. To si rozhodně pusťte: https://www.youtube.com/watch?v=SO5_QQVYlpA
Fakt to stojí za to.
Všimni si taky jak muslimové dobývali Španělsko a Francii – takže co tam potom křižáci dělali?

Ikona diskutujiciho jenny 2020-06-17 13:22:30 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Aluška, chcem sa teda s odvolaním sa na článok vyššie spýtať, ako sa môže bežný človek vyvarovať takéhoto stretnutia s týmito hrúzami, resp. akých ľudí si tyto hajzlici vyberajú??? Na Tadesco.org som čítala, že nemôžeš o svoju dušu dobrovoľne prísť, pokiaľ s tým nebudeš súhlasiť. Viete mi k tomu bližšie niečo napísať??? Ďakujem.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-06-17 15:03:06
Ikona diskutujiciho
sipka

Normální člověk se s nimi nepotká, musel by vstoupit do jejich oblasti zájmů. To se týče odevzdání duše, je to údajně opravdu akt vědomý, ale nikdo na to nemá skálopevný mustr.

Ikona diskutujiciho 😎😎 2020-06-17 16:31:35 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ježíš je jméno používané muslimy. Pokud se někdo k němu modlí, kolik se mu jich v hlavě ozve ? Navíc Češi mají Krista, ne Kristuse. Krist z rodu Davidova je ten, který žil s rodiči v Naza-retu …Terazan…Terezín. Jenom v Praze je Betlém. Bethelem je od drogy betel. Zůstala po něm kaple Betlémská. Jenom tam kázal Mistr Jan H ..us. Takto označen byl v Kostnici upálen. Zednáři dodnes slaví jeho upálení na svých tajných seancích. Pochodují se zapáleným křížem a na něm mají tělo. Pokud ale platí Nezabiješ, pak platí i Zákon o zachování hmoty a energie v okamžiku jejich přenosu. To znamená, že Duše se může znova v těle narodit. To však vědí církve z podzemí, proto chtějí genocidu. Proto existuje ještě jeden svět v souladu s opravdovými přirozenými zákony, kam jdou Češi po smrti těla.

Ikona diskutujiciho Michal 2020-06-18 20:21:43 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Alue 09:12:18
Súhlasím s Alue. Biblia je jediný dokument, ktorý hovorí o Ježišovi. V dobe kedy mal žiť Ježiš pôsobilo 40 známych a v súčasnosti uznávaných historikov. Ale o Ježišovi sa nezmieňuje ani jeden z nich. Židovský historik Jozefus (údajne prežil dobitie Masady) v jednom zo svojich spisov venuje asi 10 riadkov osobe, ktorú označuje ako Christos. Ale toto bolo označenie pre učiteľa, alebo kazateľa…

Ikona diskutujiciho Robin 2020-06-20 18:20:40 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ve škole se bohužel taky nedozvíme třeba o tom, že Islám ovládl za posledních cca 1200 let neuvěřitelné 2 třetiny křestanského území. Například celá severní Afrika nebyla kdysi muslimská..Sýrie taky nebyla muslimská…Afganistán taky nebyl muslimský. A jedna z posledních zemí jménem Libanon, kde byla křestanská většina a nyní už jsou křestaně v menšině (cca 40 %) a kvůli porodnosti muslimů se křesťanská komunita časem sníží natolik, až se z této země stane opět další muslimská země. Kdysi, když Libanon měl ještě křestanskou většinu, tak to bylo takové Švýcarsko středního východu. Zkrátka takové finanční centrum středního východu.To už je dávno pryč. Ale samozřejmě všechny tyto informace a mnohé další se ve škole nedozvíme. A pokud se lidí nebudou bránit, tak už ani mimo školu, protože už nyní mnoho knih je cenzurováno, zakazováno ve školních knihovnách, zakazován prodej v určitých prodejních centrech, v určitých prodejních sítích apod. Cenzura za posledních několik let neskutečně zesílila. A to všude. YT, FB, TW, Google a v mnoha dalších platformách a místech. Ale měli bychom to brát pozitivně. Mají strach, bojí se probouzení lidí, a proto zakazují, omezují a cenzurují, takže ještě není vše ztraceno 🙂

A pak když slyším od některých zaslepených lidí, že nevěří na nějakou islamizaci Evropy, protože to je prý „prostě blbost“, tak je to potom těžké. Mohl bych i napsat, proč tomu nevěří a proč to popírají, ale to by bylo na knihu…..

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-06-20 18:32:32
Ikona diskutujiciho
sipka

No jo, ale těžko se pak varuje před problémem ty kteří ho ještě neznají, když máš zakázáno se o něm bavit. Přitom to že je Islám agresivní dobyvačné náboženství, které má v plánu nás všechny zabrat – A DĚLÁ TO, je jednoduchý a prostý fakt. A kdo tvrdí že ne a že je to pomluva, je debil a sluníčkář co si neumí sám vyhledat fakta.
Doufám že jste si všichni tu přednášku pustili. Pro jistotu ji sem dávám znova: https://www.youtube.com/watch?v=wxeVELYHrp0

Ikona diskutujiciho martin martin 2020-06-21 19:39:11
Ikona diskutujiciho
sipka

https://www.youtube.com/watch?v=Im0IisZ77QI
Alue, tady je původní video s českými titulky, v tom tvém odkazu jdou nastavit jen jako automatický překlad.

Ikona diskutujiciho Robin 2020-06-20 20:54:44 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Tudle přednášku znám. Viděl jsem jí asi tak 2 roky zpět. Je skvělá. A souhlasím s tebou Alue, akorát já Islám nenazývám náboženstvím, ale ideologií. Jeden člověk, který dělal analýzu Koránu (už nevím, kdo to byl) zjistil, že náboženství je v Koránu sotva 15 až 20 % nebo tak nějak. Zbytek jsou pravidla a nařízení ve všech ostatních oblastech a sférách života pro bojovníka z 8 století. To se bohužel neposunulo.

Naštěstí všichni lidé nejsou hloupí, vidí, že nastupuje cenzura. Vidí, že jim přijde např. email, kde je video z YT a mnohdy ani ne za 24 hodin už tam není. Taky vidí, že jsou neustále mazány už nejen videa, ale celé jejich oblíbené (politické) kanály. Dokonce teď smazali i spousty českých i zahraničních YT kanálů, které vůbec nebyly o politice, ale natočili třeba jedno jediné video s názorem na korona-virus, který nebyl v souladu s těmi „správnými“ stanovisky. Takže lidi to vidí a když něco mažou (cenzurují), tak tomu pak tím spíše věří (zkušenosti z komunismu), takže starší generace jsou velmi zásadně proti Islámu, proti přijímání migrantů atd….uvádí se, že cca 87 – 94 % všech lidí v ČR je proti Islámu, ale já mám strach spíše z nové mladší nastupující generace. Už na školách jim formou přednášek od neziskovek zpracovávají mozečky. Pak naše slavné ČT déčko…..TV sice už asi 6 let nemám, ale sledoval sem kauzy, které se nejen na ČT déčku odehráli. Viz kauza planeta YÓ a mnoho dalších.

Omlouvám se za delší koment….neumím psát krátce 😀

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-06-20 21:17:36
Ikona diskutujiciho
sipka

Nemyslím si, že je důvod bát se o digitální generaci. To jsou lidé, co si na tři kliky sami můžou ověřit absolutně cokoliv. Až ukončí pubertu, přestanou opakovat po druhých a začnou sami myslet. Když jsem se já zajímala o náboženství – nebo v případě Islámu pobyvačnou ideologii o ovládnutí světa a vybití všech nevěřících – tak jsem na pár kliků snadno našla všechny dostupné přednášky i analýzy i v češtině a to tehdy net nebyl tak velký. I dneska toho najdeš hodně a naopak jsou i nové velmi výživné věci jako osobní svědectví lidí co z toho odešli, nebo nahrávky ze skrytých kamer, co se káže v mešitách. Hodně zajímavé věci vypluly na povrch taky o jehovistech. V životě jsem osobně nepotkala nikoho, kdo by řekl, že Islám je v pohodě, ať sem klidně přijde a přitom věděl co to slovo znamená a jak zachází s ženami a nevěřícími. Nikdo takový není. Zkušenosti předků se přenáší v genech, bojovali jsme s nimi před stovkami let a zůstalo nám to jako trvalé dědictví. Nikdo ti to už z podvědomí nevymaže, ty uřezané hlavy a vypálená města.

Ikona diskutujiciho Robin 2020-06-21 16:03:25 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Souhlasím, mohou ověřit, ale bohužel většinou moc neověřují. To je tedy moje zkušenost. A máš pravdu, dnes všechno prozatím naštěstí ještě jde najít/zjistit/ověřit, avšak až (pokud) v budoucnu budou chtít ověřovat a už bude na internetu kompletní cenzura, tak si toho stejně moc neověří. A ne každý je takový, že si koupí knihu (u knih cenzura zaúřaduje naposled….prioritní je pro ně internet kvůli dosahu), aby si přečetl ten druhý pohled. Ono se stačí podívat na západní země. Scénář je totožný, akorát máme neskutečnou výhodu, že jsme mohli vidět kam to (přijímání muslimů) směřuje a máme možnost se z toho poučit, ale pokud se z vývoje západního scénáře nepoučíme, tak jsme ještě blbější než ti lidé na tom západě. K tvému poslednímu odstavci s těmi geny atd….přeji si, aby to byla pravda 😊

Napsat komentář: jenny Zrušit odpověď na komentář

Ikona moderatora

Moderovaná diskuze: Příspěvky se zveřejňují s časovou prodlevou. Pro účast v diskuzi je třeba, aby byl váš komentář v souladu s obecnými pravidly slušného chování a podmínkami používání stránek