Energetické pozadí sexuálního chtíče a promiskuity / Doporučuji

14.3.2017 v Čtenáři 71

Minulý měsíc zde vyšla série zamyšlení, kde jsem volným stylem vyprávěla o věcech, které jsou na tomto světě běžné, rozšířené, ale já je vůbec nechápu, nepraktikuji a nedávají mi smysl. Série měla zatím 6 dílů a zvažuji další pokračování, neboť mám v rozepsaných ještě další návrh na téma, které mě napadlo. Ale nechám to zatím uzrát, navázat mohu vždycky. Série vzbudila mnoho emocí, ale hlavně se mi líbilo, že vznikaly velice výživné a plodné diskuze s dlouhým obsahem. To vždy znamená, že byl článek výborný.

Výborný článek je podle mého názoru ten, který přivede čtenáře k nevyhnutelnému hlubokému zamyšlení a hloubání.

Pod jedním z článků série jsem v diskuzích našla jedno zamyšlení, které se všem ostatním velice vymyká. Napsala ho žena s přezdívkou ,,Kalia“ a obsahuje tolik moudrosti, zkušeností a pravdy, až mi nad tím zůstával rozum stát. Jde zkrátka vidět, že ho napsal někdo, kdo VÍ víc. Jsou tam věci, které se neříkají, nepíšou, které pozná pouze ten, kdo cítí a vnímá dobře energie. Proto jsem si diskuzní příspěvek vytáhla a ráda bych mu věnovala samostatný článek, protože nechat ho zapadnout by byla věčná škoda. Na to je až moc poučný a až moc plodný. Speciálně důležité pasáže jsem zvýraznila. Některé části Kaliina příběhu a úvah by se daly ještě dále komplexněji dovysvětlit, ale v obecné rovině na každé myšlence leží kus pravdy. Nedopisovala jsem do toho, abych zachovala autenticitu a pokud vám něco bude připadat nejednoznačné nebo nejasné, můžeme si o tom popovídat, nebo to použít jako podněty k dalšímu obsahu článků, nebo dotazníků.

Pod hlavním příspěvkem najdete také bonus – druhý menší příspěvek od čtenářky ,,Lori“, který mě také velmi oslovil. Nejen obsahem, ale má i neobvykle vysoce konstruktivní energii.

– Kalia –

Tak na to mám stejný názor a taky jsem to nikdy nechápala. Hlavně kluky a to, že pro ně je jakýkoli sex s kýmkoliv lepší než žádný sex. A že mají sex pro sex a ne sex pro lásku. Vždyť přeci první je duch, pak duše a pak tělo – tzn. že duch žije, duše si najde partnera a TEPRVE PAK tělo začne cítit sexuální přitažlivost (nebo chcete-li chuť na sex). Většina lidí to má ale asi nějak přehozené, jelikož mají na prvním místě tělo, podle kterého se řídí.

Moje tělo ale téměř nikdy necítilo „jen tak“ chuť na sex nebo sexuální přitažlivost k někomu. Přesto jsem (v dlouhodobém vztahu) žila sexuálním životem jako všichni ostatní, takže když jsem někomu řekla své názory a on na mě vyrukoval s tím, že si to neumím užít apod., tak jsem měla „důkaz“ že to není pravda.


Ale nedávno jsem zažila takovou bolest, která byla velká, a jelikož nešla vyřešit, tak jsem ji odsunula do podvědomí a v tu ránu jsem začala mít chuť na sex (pro sex) a tak jsem KONEČNĚ po tolika letech, co jsem toto chování nechápala, pochopila lidi, které jakási sexuální touha nutí k jakýmkoli sexuálním zážitkům. Je to jenom potlačená bolest, která je tak velká, že v době potlačení nešla vyřešit. Nic víc to není. Proto někteří lidé považují za morální to, že „zneužijí“ nějakou jinou osobu, protože oni ve skutečnosti hodně trpí a pořízením si „honítka“ se jim uleví. A z jejich pohledu proč by oni měli tolik trpět když holka vedle se má dobře, a tak se na ní snaží část své bolesti přehodit (např. tím, že jí lžou, že jí mají rádi jenom proto, aby jim „dala“).

No a tady se dostáváme k tomu, proč někteří kluci promiskuitními holkami opovrhují, a zároveň s nimi spí. Je to proto, že některé holky využívají „slabost“ kluků pro sex (tedy to, že je ovládá bolest) ke svému zisku. (např. pomocí sexu či sexuálních narážek s klukem/kluky manipulují). Na takové holky jsou pak kluci naštvaní a snaží se s nimi vyspat o to víc i proto, aby je „ponížili“.

Dále si kluci automaticky myslí, že když se s nimi nějaká holka (příliš brzy či nezávazně, z kamarádství atd.) vyspala, tak že ona má stejný problém jako ten kluk (tzn. že ji také ovládá chtíč, ve skutečnosti bolest). Že si tedy vzájemně udělali „službu“, už si nic nedluží, a každý může jít svou cestou. Jenže ve většině případů to, co holku vede k tomu, aby se vyspala příliš brzo (či dokonce nezávazně) s klukem je to, že ona:

1.) má nízké sebevědomí a jelikož hodně kluků se s holkou která není sexuálně přístupná ani nebaví, tak udělá něco co nechce, aby se zavděčila a měla kluka, protože nevěří tomu, že si nějakého normálního kluka neovládaného chtíčem vůbec může najít

2.) myslí si, že si sexem k sobě kluka, do kterého je zamilovaná, připoutá (protože on sex potřebuje pravidelně opakovat a tedy za ní bude pravidelně chodit a tudíž se do ní také zamiluje a budou spolu chodit) a nebo

3.) doufá, že ona bude v posteli tak dobrá (bude se hodně snažit, bude dělat hned napoprvé neobvyklé praktiky atd.), že poté, co s ní kluk zažije sex a bude lepší, než ostatní holky, s ní ten kluk začne chodit ..tedy ve všech třech případech ta holka chce s klukem chodit a ne s ním nezávazně spát kvůli potlačené bolesti, která by jí hnala k sexu (tak, jako to mají kluci – i když nevylučuji, že i některé holky to tak mohou mít a to by pak opravdu chtěly jenom sex pro sex).

Kdyby se všechny holky začaly chovat morálně, vážily by si sami sebe a uzdravily by případnou bolest, která je za chtíčem – zatímco u kluků by se nezměnilo nic, tak by to vedlo pouze k tomu, že by se kluci začali přetvařovat, dokonce si i holku vzali, jenom kvůli tomu, aby se dostali k sexu.

A dále se naskýtá otázka, proč když kluka k sexu vede potlačená bolest, si to on neudělá sám a otravuje s tím další lidi. Jednak je to proto, že když kluk holce udělá emocionální zranění (tzn. že se do něj holka zamiluje, vyspí se s ním a pak zjistí, že on ji měl pouze jako „honítko“, tak jí to většinou ublíží), tak kluk poměrně velkou část své bolesti přehodí na tu holku, jemu se uleví a ona se má nějakou dobu než se z toho dostane, špatně. Když se z toho ta holka ale dostane, tak jelikož sexem se mezi nimi utvořil kanál (energetický), bolest putuje kanálem zpět ke klukovi, což ten kluk neví. Je to pro něj pouze oddálení problému či něco jako půjčka (on půjčí bolest, ona mu ji postupně vrací jak se z toho dostává).

No a po 7 letech, co spolu měli naposled sex, se mezi nimi kanál/spojení úplně přeruší (možná to může být i dřív, pokud nejsou v kontaktu, to nevím).

No a za druhé, když jsem nad touto otázkou přemýšlela, tak jsem pozorovala lidi na ulici a došla jsem k zajímavému závěru – většina holek měla vyšší vibrace než většina kluků a proto je pro kluka „výhodné“ (z hlediska vibrací) vyspat se s jakoukoli holkou, protože tím „spojením“ se část těch dobrých vibrací na něj přenese (to je i vysvětlení, proč mají promiskuitní kluci lepší vibrace než běžný kluk, daří se jim dobře atd., zatímco promiskuitní holka má horší vibrace než průměrná holka, vypadá „vyžile, opotřebovaně“). Proto když má kluk sexuální chtíč, je pro něj „výhodné“ vyspat se s jakoukoli holkou (kromě těch hodně opotřebovaných a promiskuitních), jelikož kromě úlevy od sexuálního chtíče si zvýší vibrace, bude se mu dařit líp a jako bonus má šanci, že když se do něj holka zamiluje, tak na ní na čas přehodí svoji bolest (tím se může i na čas zbavit sexuálního nutkání či to nutkání alespoň snížit). Ale naopak holka, kterou potlačená bolest nutí k sexuálnímu chtíči, si to radši udělá sama, protože sexem s klukem si ve velké většině případů vibračně pohorší (pokud ale za to dostane peníze, kabelku, společenskou prestiž, uznání party kde je promiskuita holek ceněna, či má tajný záměr otěhotnět a získat tak manžela, tak si to rozmýšlí, co jí vyjde líp).

Pokud je člověk zamilovaný, zvyšují se mu vibrace. Pokud je holka zamilovaná, pošle klukovi energii, pokud je on zamilovaný, tak jí taky pošle energii a tak se jejich energie vyměňují a mísí nějakou dobu, až jsou na tom partneři vibračně podobně předtím, než se spolu vyspí, ale při tomto postupu se to děje tak, že ten vibračně níž „dožene“ toho vibračně výš. Nekradou si energii ani ten vibračně níže nestrhává dolů toho co je na tom lépe a to proto, že dobrý záměr společně s láskou funguje na jiném principu než chtíč. A pod pojmem dobrý záměr myslím to, že to spolu partneři myslí upřímně a mají se rádi (tedy chtějí spolu být co nejdéle).

….. Ještě jsem zapomněla, že touha po dítěti u žen (většinou okolo 30-40 let) aniž by měly partnera, se kterým by jim to klapalo (tzn. byly zamilované, byly si jeho láskou i věrností jisté a vztah by vedl k celoživotnímu svazku), je obdobou sexuálního chtíče u mužů. Žena má velkou potlačenou bolest a tuto bolest nemá na koho přehodit, podvědomí se rozhodne, že když bude mít (nevinné, bolestí nezatížené) dítě, tak na něj tyto energie přehodí (velkou část bolesti). Ona o tom na vědomé úrovni vůbec neví, vnímá pouze obrovskou spalující touhu/nutkání mít dítě (a může si to i klidně rozumově vysvětlit, že aby po ní něco zbylo či že to je přirozený instinkt každé ženy a tudíž na tom není nic špatného). Žena si tedy pořídí dítě a nemusí měnit své špatné návyky, život se jí (i manželovi pokud nějakého má) prodlouží o 10-20 let, protože přehodila velkou část své bolesti na dítě. Jak se to dělá je už věc další, to zná asi každý – dítěti se chce spát (jeho tělo potřebuje spát), ale rodiče ho vzbudí, dítě musí vstát a jít do školy. Dítě se cítí špatně ale to je pouze přehozená bolest rodičů (příp. systému, jelikož školní docházka je povinná, systém tak přehazuje kolektivní bolest).

Nebo další příklad: rodič přijde unavený a vystresovaný z práce, najde nějakou záminku a „vybije“ si zlost na dítěti – jemu se uleví, jelikož přehodil svou bolest na dítě. A takto to jde v malých či větších dávkách 18 let. Samozřejmě když se dva lidé milují a pocítí díky tomu PŘIROZENOU touhu založit rodinu, je to o něčem jiném. Dítě z lásky je něco jiného než dítě kvůli „pudu“ u ženy, stejně jako sex z lásky je něco jiného než sex kvůli chtíči.

Já když jsem byla malá, tak jsem všechny tyhle věci viděla (vnímala) – např. když mi bylo 5-7 let, tak jsem s jistotou zjistila, že moji rodiče by cca ve 30 letech zemřeli díky tomu, že nucená práce pro systém a věci, které dělali oni sami špatně, z nich v této době vzaly většinu životní energie. Jelikož si ale pořídili více dětí, budou žít v řádu cca 10let/1 pořízené dítě déle. Na tom by nebylo nic až tak špatného, pokud by těch několik desítek let využili k tomu, aby změnili své návyky (pracovní, omezující myšlenkové vzorce atd.). Oni ale nic nezměnili a proto pořizovat si děti z důvodu přehození problémů byla pouze dočasná úleva.

I muži si pořizují dítě kvůli přehození bolesti, ti to ale dělají hlavně „z rozumu“. Muž si v takové chvíli říká „aby po mě něco zbylo“, zatímco žena cítí živočišnou touhu/potřebu mít dítě. Při sexu to mají muži a ženy naopak (muž cítí živočišnou touhu/potřebu mít sex, zatímco žena když už k nezávaznému sexu vědomě svolí, tak je to většinou z rozumu „když mu dám, dostanu peníze/hmotné zajištění/manžela/dítě/společenské postavení/prostě něco na oplátku). Obojí je ale pouze o přehazování bolesti a stejně jako někteří muži nechtějí mít dítě, protože bolest přehazují sexem, tak některé ženy nechtějí nezávazný sex, protože až se jim bolest naakumuluje, pořídí si dítě. Takový člověk nemá ani moc na výběr (pokud bolest nepřehodí, tak zemře, zatímco pouze pokud bolest přehodí, tak se mu život prodlouží a to může vést k tomu, že se ten člověk změní – změní příčinu bolesti, uzdraví se a pak už nebude muset takovéto věci dělat). Pokud ale u člověka prodloužení života nevede k uzdravení, tak nemá smysl bolest přehazovat, jelikož to je pouze parazitický vztah a takto se nedá žít do nekonečna (Já se s někým vyspím a přehodím na něj bolest, nic na sobě nezměním, ale to nevadí, protože se přeci vyspím s dalšími lidmi! Nebo já si pořídím dítě a přehodím na něj bolest, nic na sobě nezměním, ale to nevadí, protože si pořídím další děti!).

Děti nelze mít do nekonečna kvůli ztrátě plodnosti stejně jako sex kvůli ztrátě potence. I když pokud člověk žije tak, že nemá žádnou bolest, tak tělo může žít téměř nekonečně dlouho (v mladistvém vzhledu, tzn. i plodnost je zachována stejně jako sexuální potenciál). To je totiž tak, že příroda vidí, že ten člověk se k lepšímu nemění, a tak nemá smysl nechávat mu možnost přehození bolesti, a tedy to příroda utne (utne plodnost, potenci). Lidé tomu říkají stáří, ale psaní o stárnutí by byla taky kapitola sama pro sebe. Stárnutí je buď to, že nechci být divný a tak tělu poručím, ať na venek vypadá tak, jak se pro daný věk hodí. A nebo má člověk tolik bolesti, že ji nestačí přehazovat, bolest tedy jde do jeho těla a to tělo díky tomu stárne. A nebo byla možnost přehazovat bolest člověku zamezena z toho důvodu, že to ke zlepšení nevedlo (tak mu příroda zakončila potenci či plodnost).

No a pak jste mi ještě připomněli porno – podle mě to je nevěra, pokud to kluk dělá s tím, že si představuje, že s těma herečkama on sám spí či pokud by byl ochotný se s nějakou vyspat, když by ji potkal a ona by k tomu byla svolná. Protože může být člověk, který je mnoho let věrný, ale jenom proto, že se s ním nikdo vyspat nechce (zatímco kdyby měl příležitost, neváhal by ji využít) – a toto pro mě je nevěra, i když se na fyzické úrovni nic nestalo. Pokud se někdo dívá na porno, aniž by si představoval, že spí s těma herečkama a zároveň ani kdyby se u něj objevila, tak by se s ní nechtěl vyspat (tedy pokud pouze uspokojuje chtíč), dá se to podle mě tolerovat. Zajímavé ale je, že většina kluků (vlastně všichni, se kterými jsem se potkala a o tomto bavila, kamarádi atd.), mi řekli, že si to neumí udělat sami bez toho, že by při tom koukali na porno. To je trochu divné, ale je to o tom, že i na dálku se dá přehazovat bolest a na pornoherečky to přehazují lidé z celého světa ve velkém (zato jsou ale daleko a tak je ta energie slabší). To vede k tomu, že když je herečka „okoukaná“, tak má méně a méně zakázek, až její „kariéra“ skončí úplně. A to proto, že když někdo na někoho přehazuje bolest, je to jako nádoba a když na někoho přehazují bolest kluci z celého světa, tak se „nádoba“ poměrně rychle naplní a v okamžiku, kdy už je naplněná, na tu herečku už nic dalšího přehodit nejde, a ona se tak stává pro své „fanoušky“ z ničeho nic nepřitažlivá, nezajímavá atd.

Některé holky dělají to, že se začnou chovat jako kluci z toho důvodu, že když jsou v mužské energii, tak do nich kluk bolest přehodit nemůže. Je to jako kdyby spal kluk s klukem (tím myslím heterosexuální kluk s heterosexuálním klukem, jelikož homosexuálové jsou sice stejného pohlaví, ale jeden je v mužské energii a druhý je v energii ženské). Takové holky se dívají na porno, spí nezávazně s kde kým, ale zároveň jsou po velmi krátké době pro většinu kluků sexuálně nepřitažlivé (bez ohledu na vzhled) a promiskuita na ně nemá ten vliv, že by byly „vyžilé“. U takové holky si kluk řekne „je pro mě nepřitažlivá, protože jí můžu mít kdykoli, je lehce dostupná, není to kořist, nezávaznému sexu se vůbec nebrání“. Skutečný důvod je ale takový, že je pro něj ta holka nepřitažlivá, protože na ní nemůže přehodit svou bolest (on potřebuje někoho, kdo se nezávaznému sexu brání, jelikož když se mu podaří takového člověka „přemluvit“ k něčemu, co ten člověk nechce, přehodí se tím ta bolest).

Toto používá celkem dost holek jako obranu, ale podle mě to za ztrátu ženskosti nestojí. Pokud taková holka v mužské energii potká kluka v ženské energii, on se do ní zamiluje, může na něj ona také přehodit bolest, stejně jako to dělají kluci – takové holky pak většinou nepociťují touhu mít děti, jelikož bolest přehazují sexem (stejně jako kluci).

No a jak problém s bolestí řešit, když pokud se nepřehodí, tak člověk zemře ( a tím pádem už nemá možnost změnit se). Tak existují např. prostitutky, ale kdyby byl dostatek všeho pro všechny, chtěla by nějaká žena dobrovolně toto dělat? (když by měla dost jídla, oblečení, make-upu, či všeho co by chtěla „jen tak“). Možná nějaká žena, která by měla velkou touhu pomáhat klukům s bolestí – proč většina společnosti nadává na prostitutky, když ony jsou nuceny vykonávat tak prospěšnou a těžkou práci – ony dávají klukům delší život a tím pádem i možnost se změnit. Protože lidé, co na ně nadávají, v tu chvíli opět přehazují svou bolest.

PS. líbila se mi tady v diskuzi věta „Sex mimo vztah je vlastne lez – misto aby to bylo vyjadreni citove blizkosti, provozuje clovek telesne neco, co je v rozporu s citem. Rec tela, ktera nevyjadruje pravdivy stav.“ (ale opravila bych to na sex bez lásky, protože když člověk nikoho nemá a do někoho se zamiluje a ihned se s ním vyspí (ještě než jsou spolu ve vztahu), tak ho má rád a tedy sex není v rozporu s citem. Nebo naopak někdo je ve vztahu kde toho druhého už nemá rád a místo aby se rozešel, tak si najde milenku do které se zamiluje a má ji rád a v tu chvíli také není sex v rozporu s citem. V rozporu s citem je rozum – rozum rozhodl, že s tou milenkou zatím není ve vztahu).

….. Napsala jsem ještě druhý dlouhý komentář, tak doufám, že nevyvolá špatné pocity (jsem v těchto věcech trochu radikální). Kdysi jsem ti chtěla napsat sérii článků (životní příběh), ale jelikož by to bylo hodně drsné (a prožívala jsem u toho vzpomínání když jsem chtěla začít špatné, nezpracované emoce), tak jsem nic nenapsala (a asi ani nenapíšu, protože kdoví kdy si ty emoce vyřeším). Psát a prožívat u toho silné negativní emoce je blbý, protože tím se také ta bolest šíří na ty lidi, kteří by článek četli. Tak jsem se vyjádřila pouze k tématu, při kterém negativní emoce neprožívám (i když ještě do nedávna to tak bylo, ptž jsem promiskuitu odsuzovala či nechápala, než jsem zažila na sobě, co to je ten chtíč).

Ještě mě napadl k doplnění jeden odstavec, ale bohužel jsem to zapomněla, tak napíšu o něčem jiném, o telegonii: Měla jsem vážný vztah a s tím klukem jsem dělala přerušovanou soulož (s tím, že kdybych otěhotněla, tak by to bylo po materiální stránce blbý, tedy z toho důvodu jsem otěhotnět nechtěla, ale zase bych měla dítě z lásky a tak by se to dalo přežít). A jednou se mi zdál sen, že jsem byla těhotná a i přes to, že jsem vyznávala přírodní domácí porody, jsem v tom snu uznala, že bych to nezvládla a jela jsem do nemocnice (zdraví dítěte/dětí pro mě bylo přednější než riskovat nezvládnutý domácí porod – a takto by to bylo tenkrát asi i ve skutečnosti, jen bych to do sebe neřekla, že bych dobrovolně jela rodit do nemocnice). Tam jsem rodila 8 hodin (vše bylo reálné jako skutečnost-druhý den jsem se koukala na fáze porodu a všechno sedělo, nikdy dřív jsem se na to, jak probíhá porod, nekoukala) a narodily se mi dvojčata, dva kluci. Když jsem se na ně podívala, tak jeden byl podobný mému prvnímu sexuálnímu partnerovi (ten s kým jsem měla děti byl můj 2. sexuální partner) a druhé bylo podobné otci. Ostatní lidé (ani otec) rozdíl neviděli (byla to dvojčata), ale já jsem to vnímala silně a to jedno dítě co bylo podobné otci jsem měla (mnohem) více ráda než to druhé, které bylo podobné tomu 1. sex partnerovi, se kterým jsem se vyspala ani nevím proč. Pak jsem jela z nemocnice domů a ukazovala jsem ty děti (miminka, dvojčata, dva kluky) své sestře. Tady sen skončil a zajímavé bylo to, že když jsem druhý den se sestrou mluvila, tak mi řekla „včera se mi zdál sen o tom, že jsi přijela z porodnice a ukazovala jsi mi své děti – dva kluky, dvojčata (i barvu vlasů mých dětí z jejího snu popsala shodně)“.

Ve fyzickém světě zkušenost s telegonií nemám, ale díky tomuto snu na to věřím, že to je skutečné (ten sen byl jako skutečnost, ale já bych tomu věřila i kdyby se sestře nezdálo to samé). Sama za sebe bych ale chtěla, aby telegonie nefungovala (nebo se dala nějak přepsat), protože takovýto sen se mi měl zdát před prvním sexem (to bych si to lépe rozmyslela, i když s tím 2. klukem bych se podle mě asi vyspala a stejně nám vztah nevydržel a po 9 letech jsme se rozešli a tudíž bych na tom byla stejně, pouze bych se nevyspala s 1., 3. a 4. sex partnerem. Spala bych tedy namísto 5 kluků se 2 a tudíž bych se telegonii nevyhnula – nikdy nemůžu vědět dopředu na 100%, že vztah vyjde, že se např. za 10 let nerozejdem, to je těžké určit i když natrénovat by se to asi dalo). A kdybych dodržovala svoje zásady, tak bych se nevyspala doposud s nikým! (doopravdy) Protože s 1. klukem jsem se vyspala proto, abych zjistila, jaké to je (a hlavně protože jsem nevěděla, jestli o „starou pannu“ které je už 15 let bude někdo stát, připadalo mi to, že když se nevyspím s tímto, tak už si nikoho dalšího nikdy nenajdu. Vyspat jsem se s ním ale nechtěla a zážitek to byl velice nepříjemný). Druhého kluka jsem si vybrala jako životního partnera, ale bohužel to nevyšlo (a vyspala jsem se s ním dřív, než jsem to chtěla já – já jsem chtěla cca za půl roku chození, ale vyspala jsem se s ním tak, jak chtěl on, tedy za 3 týdny, protože mi připadalo, že když to neudělám, tak se mnou nebude chodit, což byla i možná pravda a kdybych se držela své zásady, tak bych nebyla 9 let ve vztahu s někým, s kým to nakonec nevyjde. S dalším klukem jsem se vyspala proto, že jsem se rozešla s tímto a chtěla jsem smutek něčím zaplácnout, a pak jsem jednou chtěla vyzkoušet nezávazný sex, kvůli tomu abych zjistila, co na tom lidé mají – to bych také při dodržování zásad neudělala a s 5. klukem jsem se chtěla vyspat opět cca po 6 měsících chození, ale on chtěl dříve, tak jsem se s ním vyspala jak chtěl on, tedy za 3 dny, a to byla velká chyba (mohla jsem si ušetřit spoustu trápení). Tím pádem bych se nevyspala doposud s nikým (ale po svých zkušenostech si myslím, že by to bylo lepší, kdybych nic z toho nezažila).

Sex na jednu noc jsem JEDNOU vyzkoušela čistě ze zvědavosti, co na tom lidé mají (všichni básnili, jak je to úžasné, že to člověk musí zažít, tak jsem si vyhlédla hezkého, bohatého, vtipného kluka – byl to přesně můj typ a neměl žádné „proti“, tedy až na to, že provozoval nezávazný sex). S tím jsem se vyspala, ale ten sex byl tak povrchní a prázdný, že jsem z toho nic neměla (a to se ten kluk hodně snažil i o moje uspokojení a po fyzické stránce proběhlo všechno v pořádku). To, aby se kluk při sexu na jednu noc snažil se prý moc nestává, ale tento to dělal kvůli tomu, že chtěl, abych ho pak před kamarády chválila, jak byl dobrý. Takže po tomto zážitku jsem sex na jednu noc zavrhla jako něco, co sice může být příjemné, ale sexu s láskou se to ani v nejmenším nevyrovná, to se nedá vůbec srovnávat (nechápala jsem tedy, jak můžou všichni sex na jednu noc oslavovat jak je to skvělé – to asi nezažili nic lepšího? no pokud chodí s partnerem, kterého nemilují a hodně se nudí, tak jim to může připadat trochu vzrušující, protože horší než sex na jednu noc je asi opravdu pravidelný sex s partnerem, kterého nemiluji).

– Lori –

Tomuto článku oveľa lepšie rozumiem po určitých skúsenostiach.
Mala som niekoľkoročný vzťah, ktorý neskôr zahŕňal i telesné zážitky. Ku jeho koncu sme mali s partnerom veľké nezhody, bohužiaľ ten fyzický akt bol odo mňa vyžadovaný a tak nejako som cítila, že akonáhle som sa podvolila, premiesila sa časť partnerových energií s mojimi a ja som sa cítila hlboko vo mne oveľa horšie. Skrátka, styk je duchovný zážitok a k tým treba pristupovať s rešpektom, starostlivosťou a uvedomením.

Neskôr sa stalo, že som mala pár „kamarátov s výhodami“. Boli to charizmatickí, inteligentní chalani, ktorí ma považovali za krásnu, atraktívnu, dobrú a mali ma radi, čo ma všetko veľmi tešilo… Trvalo mi pomerne dlho, než som sa v jeden večer zamerala sama do svojho vnútra a uvedomila si, že sa napriek tomu vôbec necítim šťastne…

A tak nastal veľmi prirodzený zlom, pretože som sa konečne začala počúvať, vedome riešiť problémy, rozjímať a obnovovať kontakt s vlastným vedením a vnútrom… Odišla akákoľvek potreba sexu, necítila som „povinnosť“ piť alkohol alebo zúčastňovať sa rôznych akcií… Naopak som chodievala viac do prírody, čítala knihy a zdravšie sa stravovala. Akonáhle som sa v živote cítila spokojnejšie, azda i sebaistejšie, v spojení s okolitým svetom a mojim vnútrom, nebažila som po povrchných dotykoch, stretnutiach s chlapcami, s ktorými by som si nevedela predstaviť dlhodobý vzťah ( i keby mám o nich dobrú mienku), nemala som viac nutkanie zdržovať sa v spoločnosti, ktorá mi vlastne nevyhovuje…

Keď neskôr prišiel do môjho života muž, s ktorým si eventuálne viem predstaviť v budúcnosti bábätko … To milovanie je o niečom úplne inom. Je plné smiechu, pohladení, veľkých pocitov šťastia v hrudi, úsmevov, niekedy sĺz od radosti. Veľa nehy, uvoľnenosti, cítim slobodu a spojenie. Je to duchovný zážitok…
A o tom to podľa mňa je. No to sa nedá vynútiť. Uponáhľať. Zažiť v opitosti s niekym, koho ste spoznali na diskotéke a na druhý deň si nespomínate ani len na farbu očí…

Trpezivosť a pevné zásady. Viera a práca na sebe a ten hodný zdieľania duše a tela príde.

V mojom okolí mám viac kamarátov a kamarátiek, ktorí čakali/ alebo stále čakajú na ich prvýkrát a majú 20 rokov plus a veľmi si ich za to vážim 🙂

Myslím, že o tejto téme treba rozprávať. Hlavne mladým. Že skutočné milovanie nie je také ako v porne. Že dievčatá sa nemajú do sexu nútiť, ak povedia nie. Že ľudské telá sú krásne, no treba si uvedomovať psychologické triky médií. Že na dobrých ľudí sa oplatí počkať a oni naozaj existujú. Že morálne zásady, práca na sebe, užitočné aktivity a rovnováha prinášajú šťastný život v harmónií.

ďakujem za článok! 🙂

Komentáře

Ikona diskutujiciho Kaja 2017-03-14 04:20:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Moc moc dobry napad prepsat Kaliu z diskuze do samostatneho clanku. Musim se priznat, ze i ja jsem pred nekolika dny jeji komentar cetla jednim dechem a pod tim ten dalsi pribeh ze Slovenska take. Zrovna dneska jsem si na Kailu vzpomnela ze to snad ani neni mozne kolik pravdy v tom je. Proc se to nikdy nikde nenapsalo? Mimochodem pri te prilezitosti jsem si opet vzpomnela na vsechny duchovni leadry tohoto sveta co plni knihovny knihami porad o tom samem, ale nikdo to nedokaze vysvetlit lidem tak jednoduse, ze kdyz opravdu chteji a chteji si to priznat tak to pochopi.Jinak jsem dneska travila den i tim proc je tolik knih o zakonech vesmiru, zakonu pritazlivosti a dalsich knih o pozitivnim mysleni jenom v tzv. vyspelich kulturach. Pisu zamerne ve vyspelich kulturach. Myslim tim zapadni Evropu a usa. Nevim premyslim si tak pro sebe a rikam si, ze hlavnim duvodem uspechu techto knih je hamiznost. Lidri typu Eckart Tolle nevim jestli jsem to napsala dobre, treba zacali dobre, jako treba i Lorna  Byrne ale nakonec i oni podlehnou mamonu zacnou knihy pripisovat a vetsina lidi si je kupuje ne proto ze chce lepsi svet a lidi kolem sebe, nekomu pomoci ale proste jen a jen zbohatnout. Asi to je  i duvod proc kde lide bojuji o hole preziti, prozivaji utrapy atd. nepotrebuji neco co v nich podvedome provokuje touhu po mamonu pritahnu si co chci a vetsinou jsou to jen a jen penize, protoze chci dobre vzdelani, lepsi auto, lepsi dum proste nenazranost. Chudi lide takove starosti nemaji. Jsou radi za misto na spani. Tlucou to do nas ze vsech stran, myslete pozitivne, vizualizujte ale asi ten hlavni skutecny duvod je ze lide chteji jen a jen vic penez. Mit vic nez soused a pak kritizovat ze ostatni delaji neco psatne. Asi to universum ma daleko vice rozumu nez mnozi z nas. Kdyby lide meli rozum nenechali by se postvavat jeden proti druhemu, narod proti narodu protoze za tim zase stoji jenom hamiznost a touha mit neco vic na cizi ukor… no ale to jsem odbocila. Jestli si to cte Kaila ze ji preju at se ji dari. A to vazne a Tobe Alusko take. Delas vazne dobrou praci.

Ikona diskutujiciho atrej ystma 77 2017-03-14 07:26:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Je velmi zajímavá úvaha, že kluci mají většinou nižší vibrace. Z toho vyplývá, že by se většina kluků měla nejdříve srovnat a překopat  životosprávu, než si bude přát vztah. Super článek, letí do čtečky knih :D.

Ikona diskutujiciho Kaia 2017-03-14 08:21:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Tak tenhle článek jsem cetla s úsměvem na rtech, protože jsem velmi ráda, ze jsem mela tu možnost si ho přečíst ještě pred mou prvni sexualni zkušeností. Někteří moji klučičí kamarádi často říkají, ze muj kluk musi byt gay, protože se nevyjadřuje nejak moc úchylne jako oni(nerika veřejně svou délku, jak casto se diva na P, apod.),ale ja si ho o to víc vážím. A ikdyž mam tyhle moje kamarády ráda, tak po přečtení vidím, ze jsou taky trošičku zakomplexovani. Každopádně je to velice konstruktivní článek budu ho davat precist mym dalsim kamaradkam,a nejake uryvky se pokusim ve strucnosti rict i tem kamaradum. 🙂

Ikona diskutujiciho R@d€k H@mr$mid 2017-03-14 09:50:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Kolem naprosto přirozené a příjemné aktivity zvané sex lidé navěsili tolik pravidel, konstruktů a nepřirozeností, že je z toho "problém" a "téma" a různé spletité a prapodivné návody, že mi to hlava nebere. Tělo si řekne, kdy má chuť,  všechno ostatní jsou výmysly. Proč se člověk stydí, když se rodí nahý? Naučí se to. (respektive velmi rádi ho to naučí ti kolem něj). Naučí se všechny zvyklosti a pak s tím má trable, protože se to naučené tolik liší od přirozenosti. To je celé.  Věřím tomu, že většina vnitřních konfliktů vzniká rozporem mezi tím, co člověk cítí jako svoji přirozenost a mezi tím, co "by se mělo".Něco v nás lidech nás nutí chovat se nepřirozeně, strojeně a pak se divíme, že svět kolem nás je tak umělý, svázaný kde čím. Řešení vidím v jednoduchosti a orientaci na záměr, na ten původní, který nám říká odkud jsme, kdo jsme a kam jdeme.  Většina lidí mi připadá jak duševní mrtvoly, točící se kolem klišé, dogmat a zvyků které jim ale vůbec neslouží k tomu, aby byli šťastní. Patří tam i sex a jeho pravidla: kdo komu dává, kdo komu bere, kdy se může a kdy ne až se z radostné činnosti prospěšné oběma zůčastněným stane manželská povinnost a rutina. Základ je už od dětství a to ve zbytečné lži, že děti nosí čápi.. to je takovej problém říct, že se máma a táta s láskou propojili a vznikla nová bytost? Co je na tom špatného? Že je to pravda?Jsme pokrytci a za problémy si můžeme sami jako lidstvo a nikdo to nemá na koho svést, protože v tom jedeme všichni ať chceme nebo ne. Jestli má někdo zájem to změnit, nechť začne u sebe a upřímně. Dokud na sebe muži a ženy budou hrát levárny a snažit se z toho něco vytřískat, nebude spokojený ani jeden.

Ikona diskutujiciho Ellie Parrish 2017-03-14 10:04:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

V okolí znám lidi, co mají sex jen tak, jak tu zaznělo nízké sebevědomí. A nechci ať to zní povrchne, ale některé holky opravdu pěkné nejsou, žádný kluk si je nevšiml, jakmile se rozpuklo, že ta žije sexuálně a dává všem na potkání, najednou s ní všichni chtějí chodit a spát? Takže ano, je to jedna z možností, jak na sebe upoutat pozornost a hlavně takové holky se pak cítí hodně žádané a chtěné. A pak jsou ty, které prostě mají sex rádi a umí to oddělit, takže jim jde čistě o fyzické uspokojení , neřeší s kým.

Ikona diskutujiciho :) 2017-03-14 10:35:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Je to je tak přesne…

Ikona diskutujiciho aves passeri 2017-03-14 13:34:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Když se nevyspím v 15, tak mě už nikdo nebude chtít?? To je drsné, když společnost v lidech probudí takový strach. Já v 15 letech nějak o sexu vůbec nepřemýšlela, chodit s klukama mi přišlo divný (jeden to na mě zkoušel). A ještě s nima spát?? Vždyť jsme byli děti. Možná jsem měla smůlu, že na gymplu jsem se (platonicky) zablouchla do učitele a na něj žádný můj vrstevník neměl :-)A možná to bylo štěstí :-) Rozhodně doporučuju se vykašlat na ty, které sex provozují pro zábavu a na jejich řeči nebo divné pohledy. Já si na partnera i na sex počkala až později (dávno po střední) a zatímco spousta mých spolužaček má druhé partnery, já mám už 12 let jednoho a s ním 10 leté dítě. Ušetřila jsem si spoustu problémů,  které s sebou rozpadání vztahu (obzvlášť takových, kde už byl sex a třeba i dítě), nese. Ušetřila jsem sama sebe, ale i svého případného partnera a hlavně to dítě. Sex prostě není a neměl by být zábava. Je to silná vazba, ať to člověk vnímá nebo ne.

Ikona diskutujiciho kalia 2017-03-14 13:38:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[1]: díky

Ikona diskutujiciho kalia 2017-03-14 13:43:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Moje první vzpomínka je na to, jak jsem mámě vysvětlovala, jak funguje vesmír (převtělování atd.) – říkala jsem jí něco na způsob toho, co na blogu Aluška.org psal Zimniku (že všechna hmota je jedno atd.). To mi byly 3 roky, seděly jsme v parku na lavičce a máma byla výjimečně otevřená těmto myšlenkám (tím myslím, že to co jsem jí říkala, výjimečně pochopila). To, že máma konečně pochopila, co jí říkám, ve mě vyvolalo tak silný dobrý pocit, že jsem si tento okamžik zapamatovala a takto vznikla moje první vzpomínka. Do té doby (do 3 let) si nepamatuji nic.

Ikona diskutujiciho kalia 2017-03-14 13:44:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Někdy v této době se změnila i moje "noční realita". Z nějakého neznámého důvodu jsem v noci nemohla odejít do svého světa (nevěděla jsem, proč mi to už nejde), ale už jsem mohla jen "astrálně cestovat". Nevěděla jsem samozřejmě, že to, co zažívám je astrální cestování, a kdyby mi někdo tento termín řekl, tak bych nevěděla, co to je. Ale už jsem nemohla odejít do svého světa (z hlediska pojmů zde jsem svým vědomím nemohla odejít do svého vesmíru, nemohla jsem opustit tento vesmír) a brala jsem to jako OBROVSKÉ SELHÁNÍ, OBROVSKOU ZMĚNU. Jako kdyby mě tento svět uvěznil, byla jsem polapena, byla jsem v pasti. Od této doby jsem věděla, že jsem v prd*li (i když toto slovo jsem v té době neznala, tak takový jsem z toho měla pocit). Mnoho lidí bere astrální cestování jako něco neobvyklého, výjimečného a duchovně vyspělého – ale já jsem to brala jako nouzi, jelikož mít svůj vlastní vesmír, který tvoříš, pro mě byl domov, který jsem ztratila. A tak už jsem "jen" každý večer vylétla z těla, létala jsem nahoře u stropu po pokoji a odcházela jsem do jiných dimenzí (astrálních světů?). Prožila jsem mnoho a mnoho (bohužel si to už nepamatuju) v různých světech a dimenzích (každou noc min v 10 světech jsem byla a něco zažívala). Všechny ty světy byly stejně skutečné, jako je tento (možná, že jsem šla i do jiných hmotných dimenzí a zhmotnila jsem si tam tělo, nevím jestli jsem byla pouze v astrálních dimenzích, a nebo i v dimenzích fyzických). V té době jsem ztratila přehled o realitě, jelikož jsem někdy nevěděla, ve kterém světě jsem, co je skutečnost a co "sen" (jak tomu říkali dospělí, jenže já věděla, že to, co tu zažívají dospělí je úplně stejný "sen", jako zažívají jiní dospělí v jiné hmotné dimenzi, ale každý si myslí, že jenom ten jeho svět je "ta jediná pravá a skutečná realita"). Mátlo mě to, že jsem nevěděla, kam patřím, protože všechny ty světy byly na stené úrovni a ve které té dimenzi / ve kterém z těch světů mám tedy žít? Nakonec jsem se rozhodla žít tady, asi proto, že jsem tu měla rodiče (ale domov to nebyl, viz výše, do svého světa jsem již neměla přístup).

Ikona diskutujiciho kalia 2017-03-14 13:44:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

S tímto souvisí jídlo – než jsem se narodila, tak máma, která jedla každý den maso, se stala vegankou (makrobiotická dieta či něco takového) a tento styl stravy dodržovala během celého kojení, jakmile mě ale přestala kojit, tak se naštvala, proč to dělá (dělala to kvůli tátovi, protože on tu stravu vyznával a ona do něj byla zamilovaná) a začala zase jíst každý den maso, jelikož jí to hodně chutnalo (a taky měla krevní skupinu, která má maso jíst). Když jsem se narodila, tak jsem ale prý nechtěla pít mateřské mléko (ani jíst cokoli jiného) a tak mě dali na umělou výživu. Nevím, jestli to bylo kvůli nějakému traumatu (je to možné) a nebo jsem byla breathariánka, ale kam moje paměť sahá, jsem nechtěla nic jíst. Moje vzpomínky jsou až od 3 let, ale pamatuju si, že každý den v době oběda i večeře, na mě máma křičela ať jím a já jsem 2 hodiny brečela nad talířem, že to jíst nebudu. Většinou jsem snědla 1-2 polévkové lžíce polívky a to bylo všechno. Rodiče se o mě báli a nutili mě do jídla. Já jsem ale normálně rostla a měla jsem hodně energie (dokonce nekonečně energie). Jediné, co mi chutnalo, byly lesní plody natrhané v lese (lesní jahody, borůvky, maliny). Ale jinak jsem nechtěla jíst nic, protože moje vědomí dávalo tělu energii vyšších vibrací, než cokoli, co tu bylo. Naopak jíst vařené jídlo pro mě bylo něco jako přijímat jed a proto jsem to nikdy nedělala dobrovolně (naopak jsem se tomu bránila). Lesní plody, které jsem si přímo natrhala při procházce v lese, mi jako jediné připadaly v pohodě a jedla jsem je dobrovolně. Nedívala jsem se do Slunce, abych nasbírala energii a "najedla" se tak (ale zároveň jsem nikdy nenosila sluneční brýle, do čehož mě naštěstí nikdo nenutil, a lidé, kteří nosili sluneční brýle mi připadali podivní, protože jsem jednoduše věděla, že nosit sluneční brýle není dobré). Prostě moje vědomí vytvářelo pomocí své energie tělo a to tělo "žilo" z této energie a nic jiného k tomu nebylo potřeba. Je to sice krásný příběh, ale než odhodíte jídlo a začnete žít z lásky a vědomí, tak si přečtěte příběh až do konce, jelikož pokud už někdo jí/jedl, tak je velice nebezpečné (smrtelné) přestat jíst. ..Rodiče mě tedy nutili do jídla, což jsem nechápala proč (a oni zase asi nechápali, proč nejím – když ale nemáte potřebu a ani vám nevytane na mysli něco takového, jako je tato činnost, tak nemáte potřebu někomu říkat, že nepotřebujete jíst či proč – já jsem nad jídlem vůbec nepřemýšlela, z mého pohledu jsem si prostě tvořila tělo a když jsem šla s tělem na procházku do lesa, tak tam pro mě vyrostly pěkné jahůdky či borůvky, které jsem snědla, protože mi chutnaly a protože tam pro mě vyrostly. To bylo všechno, co jsem měla společného s jídlem). Stejně jako jsem neznala ospalost/unavenost/spánek (nepotřebovala jsem spát, vědomí se přesunulo do jiného světa a bylo dál vzhůru), neznala jsem ani hlad. A tady už se dostáváme k traumatickým zážitkům, od této doby už bude asi příběh jedno velké drama.. Když mě máma nutila do jídla, tak jak byla rozčílená (či vystrašená o moje zdraví), tak měla kolem obličeje někdy černou energii (auru?). (Když byla psychicky vydeptaná a křičela na mě.) Když se mě ale rodiče ptali "(to) nemáš hlad?", tak zároveň při položení této nevinné otázky z nich někdy (když se mě touto otázkou snažili donutit do jídla) vyšlehla černá energie, která střelila do mého břicha (tam, kde je pupík) a postupem času se "probořila" do mého těla. Viděla jsem tu černou energii jak na mě přistála a cítila jsem bolest. Oni tomu říkali "hlad". Bolelo mě břicho, na místě, kde byla tato energie, a vůbec jsem nevěděla, co s tím, jak se toho zbavit. Ležela jsem na posteli (protože jsem se necítila dobře), hladila jsem si břicho, snažila se to vědomě dát pryč, posléze jsem zkusila si toho nevšímat, ale nic nepomáhalo. Dodnes nevím, co s tím a tak se najím když mám hlad. Měla jsem trauma z toho, že na mě rodiče posílali tuto energii v určitém období. (Dělali to do té doby, dokud se obal mého těla opakovaným vstupem temné energie neoslabil natolik, že jsem již dostávala "hlad" pravidelně a bez toho, aniž by na mě někdo nějakou energii "poslal"). Dlouho jsem tomu nemohla přijít na kloub, proč se toto děje, ale pak jsem až v dospělosti zjistila, že někteří lidé vytvářejí negativními emocemi černou energii, která je pak rozdělena a distribuována systémem spravedlivým dílem mezi všechny jednotlivce a jídlem (trávením) se tato energie zpracuje. Aby byla zachována svobodná volba, tak se nikomu nesmí zakazovat vytvářet destruktivní emoce (a tím negativní energie) a jelikož si někteří lidé nemohou pomoct (nemohou svým vědomím u sebe zabránit vytváření negativních emocí, jinak řečeno tělo je ovládá) a tito lidé by brzy zemřeli, kdyby tu vytvořenou energii měli sami zpracovat, tak se ta energie rozděluje mezi všechny a všichni společnými silami jim pomáháme do té doby, než se ti lidé postupně naučí své tělo ovládat. (Já jsem v životě prožila několikrát velmi špatné emoce, takže vím, že to někdy ovládat nejde a nemůžu nikoho odsuzovat.) Ale vraťme se k věci – když na mě systém posílá v pravidelných intervalech černou energii a zároveň mi dá jídlo, kterým tu energii zpracuji – tak mi to až tak nevadí, v ničem mi to neubližuje. V dětství jsem tedy nejedla, ale začala jsem jíst s nástupem do školy (školní jídelna). Jelikož tam bylo hodně dětí pohromadě a všichni vykonávali tu stejnou činnost (jedli), tak kolektivní vědomí mě "strhlo" a já začala jen tak jíst. Rodiče se mě vždy ptali, co jsem měla k obědu, a k mému překvapení jsem si na to nemohla skoro nikdy vzpomenout. Kolektivní vědomí těch dětí, které jedli, mě "strhlo" tak, že tělo začalo (v nevědomosti) jíst a já si na to vůbec nepamatovala. Nevím, kde jsem byla, když se toto dělo. Byla jsem nevědomá a bylo to, jako by mé vědomí na chvíli neexistovalo. Každopádně takto jsem se postupně naučila jíst.

Ikona diskutujiciho kalia 2017-03-14 13:45:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Do školy jsem chodila nerada a s nikým jsem se tam nebavila. Ve škole jsem viděla pouze učitelky, které jsou nešťastné (cítí se např. méněcenné), a tak si to vylévají na žácích (např. je "učí" ale zároveň se cítí být žákům nadřazené, žáci musí poslouchat jejich "výklad" a nemají svobodu odejít, pokud je to, co jim učitel říká, nezajímá). Učitelé si vylévali různé druhy mindráků a to jsem viděla jako jediný smysl školy, předstírat, že je učitel chytřejší, že toho ví víc, aby měl radost. V té době jsem ještě nevěděla, že každý musí chodit do práce, jinak zemře, a že to ti učitelé nedělají dobrovolně (i když se jim to hodí do krámu), ale že to dělají, protože musí. Já jsem vždycky věděla, že nejdůležitější je vnitřní motivace (že člověk je sám od sebe zvídavý a učenlivý, ale škola naopak mladým lidem tuto vnitřní motivaci vezme a místo toho jim dá nechuť k učení). Věděla jsem to proto, že jsem se učila (to, co mě zajímá) ráda a ve škole se mi neustále snažili tuto radost z učení sebrat. Jelikož jsem tam musela každý den mnoho hodin sedět a předstírat, jak všemu, co učitel říká, věřím, a jak je chytřejší než já, tak jsem začala koukat do blba a začala jsem si představovat svůj vnitřní svět. Měla jsem bohaté představy (bohatý vnitřní život). Jednou jsem v představě např. prožívala příběh, kdy jsem navštívila podzemní civilizaci (utajenou). Myslela jsem si, že jsem si to vymyslela a bavilo mě se tam v představách vracet a dodělávat detaily. Když mi bylo něco přes 20, tak jsem v obchodě narazila na nové vydání časopisu "Enigmy" (ten časopis jsem si nekupovala, ale věděla jsem, že je o zajímavých tématech) a ze zvědavosti jsem v tom časopise začala listovat, jelikož na titulce bylo něco o utajené podzemní civilizaci. Když jsem se ale na článek koukla, tak to bylo podobné tomu, co jsem zažívala v těch představách a začala jsem si klást otázky "vytvořila jsem představu a pak se to zhmotnilo (celá civilizace?!) a  nebo jsem v té představě cestovala vědomím a pouze nahlížela do již existující civilizace?". No v enigmě měli ale o této civilizaci málo informací (detailů) a tak to mohla být i nějaká jiná, pouze podobná. I když se to mé představě podobalo, tak při bližším zkoumání bych např. zjistila, že nevymazávají lidem, kteří chtějí civilizaci opustit, paměť, nebo nějakou jinou nesrovnalost.

Ikona diskutujiciho Jirka 2017-03-14 13:49:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[7]: " Jen škoda, že to slýchám/čtu většinou od holek" Ono to není až tak zlý, ti kluci který to maj stejně, se stydí to říkat nahlas :-).

Ikona diskutujiciho Linna 2017-03-14 16:18:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Páni, tenhle článek mě ale zasáhl… Jsem momentálně ve vztahu, kdy mám partnera ráda, vycházíme spolu dobře a přátelsky, ale nerozumíme si, co se týče názorů a pohledu na život a prostě – nemiluju ho.

Ikona diskutujiciho Ayeri 2017-03-14 18:48:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Krásný a pravdivý příspěvek :-) Obsahově i vibracemi. Jsem si jistá tím, že až půjdu poprvé s klukem do postele, tak chci, aby to bylo z lásky. Jen doufám, že se najde někdo, komu bych za to stála.

Ikona diskutujiciho mariankosnac 2017-03-14 19:16:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Dobrý nápad vybrať tie zaujímavejšie komentáre a spraviť z nich článok, komu by sa chcelo čítať celú tú rozsiahlu diskusiu pod pôvodným článkom.

Ikona diskutujiciho Alue 2017-03-14 19:22:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[17]:  Přesně tak. Rozum nás odlišuje od zvířat. Mysl by měla býti nad živočišnými pudy a měli bychom směřovat k vyšším cílům. Ne jenom donekonečna žít jako zvířátka, v chaosu, bez pravidel, bez postupu. Lidé co žijí jako zvířátka, mají hrozné osudy.

Ikona diskutujiciho miminko 2017-03-14 19:43:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Přečetl jsem a pakliže si umí muž vybrat tu pravou, tak nevybírá jinou. To samé platí o ženě. Filozofie bolesti nebudu komentovat, to si musí každý přebrat. Vyznávám tři základní klenoty lidské duše a to jsou láska , soucit a odpuštění. Když dáváme bude nám dáno. Když bereme, tak musíme také dávat.    Je to kodex, pravidlo, které vytváří harmonii a řád jak v sexu tak i ve vesmíru. Můžu to nazvat jako tantra každého z nás. Namaste

Ikona diskutujiciho Zuzana 2017-03-14 20:08:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Akým spôsobom vieme vyliečiť potlačenú bolesť?

Ikona diskutujiciho Ellie Parrish 2017-03-14 21:10:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Bohužel jsou lidé, co se řídí pudy, protože neumí se řídit rozumem a jejich pudy mají nadvládu, kdykoli mají chuť na sex, musí si najít člověka nebo friend with benefits, aby měli pravidelný sex. Já jsem demisexuál, a jsem teda za to moc ráda, takže mě by ani nešlo se vzrušit s nějakým člověkem, ke kterému nic necítím. Ale když někdo zastává názor "pudy se musí hasit" tak je pro mě primitiv, který přemýšlí bohužel spodkem a ne mozkem. A myslím, že i promiskuitní lidé to mají těžké být ve vztahu ti lidi mají tendence zahnout a nejsou stabilní.

Ikona diskutujiciho zdeněk 2017-03-15 00:34:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[18]: Právěže rozum je ten problém…..

Ikona diskutujiciho Jarda 2017-03-15 07:37:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[12]:Ahoj. Četla jsi Ignaťenkovu Školu života? S chovem zvířat ti rozumím, ale není to tak, že se chceš od nich učit nevědomí-osvícení-boží království – Samhádi? A ne do nich vkládat nějaké vědomí, kterého je na světě až moc? 7 miliard!. -) Ježíš Kristus řekl učte se od dětí. Od tebe se mohli hodně naučit a místo toho Tě chtěli učit oni. – () :-)

Ikona diskutujiciho Alue 2017-03-15 08:47:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[22]:  Díky rozumu bydlíš v domě, máš co jíst, máš oblečení a sedíš v teple u internetu… taky se můžeš jít nahý pást ven na trávu… nebo spíš kořínky, protože tráva ještě moc neroste… Když je rozum problém, proč si tedy užíváš jeho výdobytky?

Ikona diskutujiciho Jarda 2017-03-15 08:57:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[24]:já nemám, bydlím v karavanu. -) óm, aumm aummm

Ikona diskutujiciho Jarda 2017-03-15 09:03:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[24]:a k tomu jídlu-mě se ségrou táké nutili jíst, až jsme se to naučili. – (Ale Teď a Tady se vracím do dětských let a od jídla upouštím, nebo se snažím, protože vím, že ho nepotřebuji. -) :-)  ;-)

Ikona diskutujiciho :) 2017-03-15 09:50:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[12]: jako kdyby si psala můj příběh…To same, když to tak člověk čte, jak vůbec může tady v tomhle přežít?? Taky sem to potlačila, ale ono se to pak stejně dere a vrací vsudyma možne protože prostě takovej člověk už je. Já už na tom byla tak zle že jsem seděla v metru a slyšela a viděla všechno v cizích lidech a to už se nedalo, člověk chtěl jen zalézt a mít chvíli klid a ticho, tak jsem se dostala do depresí protože sem nevěděla k čemu mi to je že jsem věděla když sem k těm lidem stejně nemohla přijít a říct to 🙁

Ikona diskutujiciho 7Lily7 2017-03-15 11:26:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Kalia, Lori, naozaj krásne napísané. A myslím si, že toto by malo byť povinné čítanie pre každého človeka na Zemi. Aj s Aluškiným seriálom čo na ľuďoch nechápem.

Ikona diskutujiciho Verča 2017-03-15 12:20:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Moc děkuju za zveřejnění zážitků od dívky kalia!!!

Ikona diskutujiciho Jarda 2017-03-15 13:19:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[11]:Možná proto, že jak jsi nabívala vědomí v těle, jsi stratila kontakt se Zlatým (žlutým) světem vyšších vibrací čakry Mahátmá (nevědomím), Vesmírem, Bohem a Světlem. Jsou to vibrace tónu H. Howgh

Ikona diskutujiciho Sarkita 2017-03-15 13:43:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[10]: Děkuji mnohokrát za sdílení Tvých zážitků. Pomáhá mi to více pochopit moji dceru 7mi letou i sebe :). S jídlem stejné…, se školou…  s tím, že neví, co jedla… Jí minimálně a nejraději ovoce. Sice je hubená (no spíš i celkově útlá a vytáhlá), ale hodně vitální a zdravá (nebývá nemocná, antibiotika nezná ani jiný lék kromě sirupu na kašel neužila nikdy, možná homeopatika). Ale když tě společnost vystresuje a sama máš strach  o zdraví (jako matka/otec), i když souvislosti tušíš (natož,když ani netušíš), stejně si nemůžeš pomoc a ten strach tam je a občas člověk ze strachu řve jak pomatenej,  protože mu vědomí zastřou nějaký rodový a kolektivní programy. Je težké po všech těch reinkarnacích tady na Zemi se zase vzpamatovat a oprostit od toho všeho balastu. Jinak slovo "stravovat se" už v sobě obsahuje tu podstatu, že sami sebe stravujeme .- trávíme… a tím stárneme…umíráme… Dcera má taky nejraději jen ovoce ze zahrady, co vyrostlo pro ní a jen čerstvé.

Ikona diskutujiciho Jarda 2017-03-15 13:54:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

No a tu závislost na sexu si vysvětlujete moc komplikovaňe . Já vám povím pravdu. Dítě do tří let je ještě napojeno na Nevědomí, zažívá stav nepopsatelné blaženosti Duše bez vědomí samo sebe. Tím že je neustále v kontaktu s tělem matky(kojení) a občas otce si lidské ego myslí(bo houno ví) a podvědomě ví, že byli nejblíže Nirváně, Extázi a Vesmírnému orgasmu právě s tělem tím či oním.Tak to je celá Pravda i s proroky. -) ;-)  :-)

Ikona diskutujiciho Alue 2017-03-15 14:17:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[31]:  Jen ať se diskuze vesele zavaluje, od toho tu přece je :D

Ikona diskutujiciho Eliška 2017-03-15 16:48:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Já bych chtěla moc poprosit Kaliu zda by mi mohla vysvětlit jakým způsobem vyléčit

Ikona diskutujiciho sirren 2017-03-15 17:15:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Vecna skoda, ze si tu od Kalia neprecteme take updatovany nazor, az se v nektere z pristich inkarnaci narodi jako muz ;).

Ikona diskutujiciho kalia 2017-03-15 17:37:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[20]: zpracovávat traumata taky moc neumím, takže v tom neporadím (i když život někdy v čase přirozeně vede k tomu, že se traumata odhalí či zpracují či obojí – stačí se udržovat v klidu a žít co nejvíce v souladu se sebou)

Ikona diskutujiciho Gray 2017-03-15 19:28:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Jo, to o té bolesti sedí jak facka. Proto by se lidé neměli soudit ale uzdravovat. Která sebe-vědomá žena by měla zapotřebí ponižovat se pro něčí chvilkové uspokojení a který sebe-vědomý muž by měl zapotřebí udělat z druhé lidské bytosti odpadkový koš.

Ikona diskutujiciho Milan 2017-03-15 22:27:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Zajimavé filozofické, tedy nikoliv příspěvek, v něm se jako správný muž ale také jako vědomý tvor a druid taknějak ztrácím, nedočetl jsem to znovu ani né z jedné desetiny, více mne zaujal rychlejší přejetí komentářů kde se vyskytují převážně(zatím) hlavně žen-dívek kdežto mužská část povětšinou mlčí či se nevyjadřuje přesně, no zkusím k tématu tedy sesmolit také něco více než jednu větu…

Ikona diskutujiciho Alaiana 2017-03-16 00:31:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[36]: Ahoj. Nejdřív jsem se tě chtěla zeptat, jestli bych ti nemohla napsat někam na mail. Pak jsem tě ale četla dál a podle toho, co píšeš, se teda zeptám jinak. Mohla bys mi ty prosím, prosím napsat na mail? Ten, na který bys mi mohla napsat, bych tu uveřejnila. Já jsem totiž nedávno na něco přišla, měla jsem zážitek… je to vlastně o tom, o čem tady píšeš… Toto jsem sepsala do wordu na dvě stránky, kde to pojmenovávám obecně. Pak jsem to začala znova od začátku, ale tentokrát už tomu dávám konkrétní pojmy. Ještě to nemám celé. A mohla bych to dokončit, takže by to bylo i na víc, než na dvě stránky. Jak jsem si tě tu četla, tak tam mám možná jednu věc špatně a nebo ji špatně nemám a spíš jsem tam jenom na něco zapomněla. Nevím, to se na to asi ještě znova podívám a když tak bych to upravila… A teď jsem tu narazila na tebe. Byla bych moc ráda, kdybych ti to mohla dát přečíst. Ty by sis to přečetla a napsala mi na to svůj komentář. Moc ráda bych, kdyby se mi na to někdo podíval, někdo jako ty, a něco mi na to řekl a hlavně mě případně opravil… Taky bych moc ráda znala i zbytek tvých krásných zážitků a moc by mě zajímala i ta pravděpodobnost, o které jsi psala. (Já už jsem to nemohla vydržet a prostě jsem tě takhle zkusila poprosit. A teď tajně doufám, že ti tohle udělalo radost a fakt se mi ozveš. :D).

Ikona diskutujiciho Lukas 2017-03-16 05:42:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Článok a príspevky sú veľmi zaujímavé, okrem iného ma však zaujala aj časť v ktorej Kalia píše o telegonii. Som otec dvoch detí a viem že som nebol manželkin prvý partner, otázka je ak teda s detičkami nemáme rovnaké vibrácie, čo to znamená? Milujem ich a ak by telegonia naozaj fungovala tak to na mojej láske k nim nič nemení, veď ich dušičky si sami vybrali že sa chcú narodiť k nám do rodiny. S manželkou máme veľmi láskavý vzťah. Ďakujem za článok.

Ikona diskutujiciho sasanka 2017-03-16 09:37:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[13]:Chci poděkovat za sdílení Tvých zajímavých zkušeností.Moc se těším na chvilku času a klidu,až se sem vrátím a vše si důkladně pročtu.Obdivuhodné zkušenosti…

Ikona diskutujiciho kalia 2017-03-16 12:23:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Před několika dny jsem měla zážitek, že jsem se necítila v jednu chvíli dobře a přišlo ke mě žluté světlo do zlata a přes nevědomí mi povídá něco jako "otevři se mi a naplním tě, nebudeš se cítit špatně – lepší je jakékoli světlo než žádné". Na vteřinu jsem o tom uvažovala (jelikož jsem jakékoli světlo vždy považovala za dobré), ale zamítla jsem to a chvíli jsem se pak soustředila na to světlo, co je to zač. A zjistila jsem, že samo sebe nazývá "nevědomí" a že to je ta černá energie převlečená do světla (nevím, jak se to může stát). Je to jakoby falešné světlo. Tak jsem to poslala pryč že nemám zájem a bavit se s tím nebudu a zážitek jsem šla hned někomu v rychlosti vyprávět (jako kdybych tušila, že to zapomenu). A pak jsem na to totálně zapomněla. Dokonce ani včera když jsem odpovídala v komentáři, tak jsem si na to nevzpomněla. Do toho komentáře jsem včera chtěla ještě napsat, že nevím, jak ostatní děti, ale já se do tří let nekoupala v žluté/zlaté energii nevědomí a to vím, protože v životním příběhu sice píšu, že si do té doby nic nepamatuji, ale později při psaní traumatických zážitků (pokud bych se k tomu dostala), bych napsala, že v dospělosti jsem si vzpomněla / odhalilo se mi ve snu, co jsem vnímala do těch tří let a že to bylo tak strašné, že jsem to raději zapomněla. To, co jsem vnímala do těch tří let bylo něco jako že většina lidí jsou něco jako černí mágové či zlí čarodějové (ovládají hmotu se zlým záměrem), velká většina z nich je pouze ovládaná černými mágy či egregory (či systémem) aniž by si to uvědomovali, menší část to dělá dobrovolně a více nebo méně vědomě. Tak toto mi včera při psaní komentáře vypadlo, jelikož jak jsem odpovídala na to světlo, tak mi tam něco nesedělo a díky tomu divnému pocitu mě to zmátlo tak, že jsem druhou část komentáře zapomněla napsat. Ale pak mě večer (když jsem šla spát) obtěžovaly myšlenky na Jardu tak dlouho, než jsem si na ten nedávný zážitek s tím falešným světlem vzpomněla (a dneska jsem si i vzpomněla, co jsem včera do odpovědi zapomněla napsat). Tak to píšu teď s tím, že je možné, že díky transformaci někteří z těch lidí už nyní nejsou něco jako černí mágové (mohli se změnit k lepšímu, ale pravda je, že to nevím, jelikož s nimi nejsem v kontaktu).

Ikona diskutujiciho kalia 2017-03-16 12:48:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[40]: tak ona je taky otázka, jestli když muž se vyspí s nějakou ženou a pak má s jinou ženou (která byla panna) dítě, tak jestli v tomto případě bude telegonie také platit, či bude platit nějak jinak?

Ikona diskutujiciho kalia 2017-03-16 13:20:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[35]: heleď mě se nedávno zdál sen, který vycházel z DNA a v tom snu jsem viděla, že než jsem začala být ženou (v minulých životech na Zemi, které si pamatuji, jsem byla vždy žena a v budoucím životě, který se mi ukázal, že když půjdu touhle cestou, tak se mi stane to a to a narodím se pak tam a tam, jsem byla opět žena) jsem byla po mnoho a mnoho životů (opravdu hodně) stále dokola mužem. Uměla jsem všechno to, co nyní očekávám od kluků (nebyla jsem ovládaná chtíčem a mnoho dalších dobrých věcí, ženám jsem neubližovala KROMĚ JEDNOHO NEPOCHOPENÍ KTERÉ UBLIŽOVALO a to, co popisuji v tomto článku nejsou zkušenosti z mých minulých inkarnací, když jsem byla kluk), ale! Sama u sebe jsem v tom snu viděla jednu VELKOU nerovnováhu, která způsobila, že mě přestalo bavit být mužem a proto jsem pak chtěla být stále ženou. Sama se sebou v klučičí verzi bych nechodila, jelikož sice po všech stránkách dokonalý kluk, ale s jedním velmi vážným nepochopením či jak to nazvat. Od té doby co jsem žena si ale myslím, že jsem tohle pochopila. (Ono totiž pokud je něco od srdce, jako třeba vztah dvou lidí, a zároveň není člověk v nerovnováze, tak to člověka nikdy neomrzí. Omrzí pouze věci, které nejsou od srdce, člověk něco dělá např. jen aby udělal dojem na okolí či se někomu pomstil či cokoliv dalšího, a nebo člověka teoreticky může "omrzet" i např. vztah od srdce, pokud je člověk v nerovnováze.)

Ikona diskutujiciho kalia 2017-03-16 15:00:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[39]: klidně to napiš sem a jestli to je moc dlouhé, tak v krátkosti to, v čem chceš poradit, ale jestli trváš na mailu.. Zážitky ostatních si taky ráda čtu.

Ikona diskutujiciho Lucka 2017-03-16 17:11:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj,Alue uděláš nějaký díl jak to mají energeticky transsexualové.Nemyslím sex,ale myslím to jak se může stát že v mužském těle je dívka.

Ikona diskutujiciho Coccinelle26 2017-03-16 18:01:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ano, muzu potvrdit, sex na chvili ci na jednu noc s clovekem, ke kteremu skoro nic necitime, je o prehozeni bolesti. Driv jsem se takto chovala, ale nerozumela jsem tomu proc. Kdykoli jsem citila samotu nebo smutek (cili "bolest") mela jsem neovladatelnou touhu po kontaktu s muzem, prakticky se da rict s jakymkoli. "Nejakeho" muze (kamarada) se vzdy podarilo hned najit…nechapala jsem se, co to delam…co me to nuti…neumela jsem si dat dve a dve dohromady…secvaklo mi to az po tomto clanku a najednou je to naprosto jasne. Budu se tedy snazit svou bolest zpracovat jinak…stejne jsem se po tom nikdy necitila nikterak lip. Naopak, vzdy mi ten kluk ublizil, protoze ja v tom jakesi city mela vzdy…

Ikona diskutujiciho verča 2017-03-16 18:02:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

moc Ti děkuju za další povídání:-)

Ikona diskutujiciho Alue 2017-03-16 18:39:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[46]:  Může to způsobit poškození mozku plodu v prenatálním vývoji. To může být ultrazvuk, nebo toxoplasmoza. Takže to není otázka volby/energie, člověk se s tím neštěstím narodí a musí to být strašně těžké. Dobré na této době je, že tito lidé alespoň můžou zjistit co se s nimi děje a můžou dostat léčbu, případně operaci. Zkrátka společnost už s nimi nějak počítá a bere na ně ohledy, což je moc fajn… Protože když už se tak narodíš, těžko to lze vyléčit a nikdo tě nemůže soudit za to, kým se narodíš.

Ikona diskutujiciho Jarda 2017-03-16 20:25:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[42]:Také považuji jakékoliv Světlo za dobré, dokonce i Tmu. Duše by totiš neměla rozlišovat podobně jako duální církev Bůh versus Satan, jin – jang atd., protože při negativních myšlenkách se uzavírají čakry i duše.

Nový komentář

Ikona moderatora

Moderovaná diskuze: Příspěvky se zveřejňují s časovou prodlevou. Pro účast v diskuzi je třeba, aby byl váš komentář v souladu s obecnými pravidly slušného chování a podmínkami používání stránek