Éra strachu – Hrůzovláda psychiatrie

13.3.2013 v Zajímavosti 59

Na tento film mne odkazovalo mnoho lidí, jako na alarmující poselství, které by měl každý z nás znát. Po jeho absolvování se opravdu nedivím. To, co se dozvídáme o psychiatrii v tomto filmu, předčí všechny naše nejhorší představy.

V dnešní době už lidé pomalu začínají zjišťovat, že doktoři neumí léčit, umí pouze řezat, nebo sešroubovat něco dohromady, ale viry, bakterie, parazity a chronické nemoci nevyřeší. Umí na ně dávat jenom antibiotika, která část problému vybijí, ale zbytek nemoci se schová do tkání, vyleze později, domnoží se a můžeme začít s léčbou znovu. A tak se stále častěji lidé obracejí na alternativní medicínu, která řešení má. Neumí sice šroubovat a vyřezávat, ale většinou nejsou invazivní metody nutné, pokud nejde o fyzický úraz. V této věci už jsme dál, stále více lidí už to chápe.

Jak je to ale s psychiatrií? – Jsou lidé dnes už tak daleko s uvědoměním i v tomto oboru? Kolik toho vlastně víme o jejím skutečném pozadí a vzniku?


Když jsem sledovala letopočty, osobnosti a děje, které tento dokument uvádí, nestačila jsem věřit vlastním očím. Jaké gestapácké metody a jaké barbarské názory daly vzniknout oboru, který byl uměle označen za odvětví medicíny a který dodneška nevyléčil ani jednoho člověka, zato vydělává miliardy ročně? – A na čem? – Na prodeji léků, které mají léčebné účinky takřka nulové, tako s hrozivými vedlejšími účinky (o návykovosti nemluvě).

A jde to dál: Metody týrání lidí, toho ,,know how“, které získala psychiatrie, převzal později jeden nejmenovaný ,,vůdce“ za 2. světové války. – A kdo vymyslel eugeniku, opět jednu z krvavých kapitol lidstva? – Ano, tušíte správně, byl to psychiatr.

Tento film je strašlivý. Mám obavu, že realita je ještě horší a že kdo si tím neprošel, neumí si to představit. Když začnou na kameru mluvit lidé, kteří byli dokonce neprávem ,,léčeni“, co se s nimi dělo, člověk už opravdu nechápe, v jaké společnosti se to octnul.

Žijeme v typickém obrazu moderní společnosti. Ve zdánlivé jistotě. Ve zdánlivém bezpečí. Zdánlivě šťastní. Ale život není vždy takový jak vypadá. Historii psychiatrických zvěrstev můžete najít všude, ale nikde ji neuvidíte tak jasně a zřetelně jako v samotném rodišti psychiatrie – v Německu.

Tento šokující dokumentární film vychází z rozsáhlého pátrání a rozhovorů s psychiatrickými odborníky a oběťmi a odhaluje trpkou historii psychiatrie od jejich prvopočátků až do současnosti.

Je to zřídkakdy vyslovený příběh o falešných tvrzeních, škodlivých léčbách a té nejvyšší míře lidské krutosti.

Éra strachu – Hrůzovláda psychiatrie:

http://cs.gloria.tv/?media=409040

Jen ještě poznámka na okraj: Psychické problémy a poruchy způsobuje napadení mozku určitými parazity, viry, nebo bakteriemi. Tyto poruchy se dají při správné metodě vyléčit, naprosto neinvazivním způsobem a dokonce z pohodlí domova. Alternativní medicína tyto metody zná, zatímco moderní psychiatrie předepisuje omamné návykové drogy, které zlomí ducha a ničí játra. – Doporučuji k přečtení knihu z praxe ing. Hany Bláhové ,,Deník poradce“, kde je mnoho úspěchů zaznamenáno.


Kam dál:

Otevřít rubriku ,,Oblíbená videa“ – Zde

Máte dotaz? Ptejte se do ►Mailu◄

• Líbí se vám tyto stránky? Doporučte přátelům adresu https://aluska.org/

• Na Aluška.org najdete také interaktivní chat – Vstoupit do Chatu – ZDE

• Líbí se vám publikované články? Za pár dní vám může pošta doručit i knihu! – Podrobnosti ZDE

• Používáte Facebook? Pomozte propagovat tento článek a použijte prosím tlačítko ,,To se mi líbí“ níže pod reklamou, děkuji!

• Chcete mít přehled o videoaktivitách Alue na YouTube? – Můžete se přihlásit k odběru: ZDE

Komentáře

Ikona diskutujiciho Sy_ 2013-03-13 06:43:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Alue:

Ikona diskutujiciho Enitas 2013-03-13 07:47:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Zní to zajímavě, na film možná kouknu. Ale v článku pleteš dohromady psychology s psychiatry.. psycholog ti nemůže předepsat žádné prášky.

Ikona diskutujiciho Luz 2013-03-13 07:51:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ještě jsem to neviděla, ale musím poznamenat, že je dost zavádějící, jak ve svém komentáři k tomu libovolně zaměňuješ slova psychologie a psychiatrie. Ten dokument je asi jenom o psychiatrii? Jsou to v současnosti dva různé obory! Pokud vím, léky může předepisovat jedině psychiatr! A je to obor, na který se, na rozdíl od psychologie, musí studovat na medicíně. Psycholog je od toho, že si s vámi bude povídat, aby vám pomohl najít řešení vaší situace, pokud vás potká problém, na který máte pocit, že sami nestačíte, a týká se to i "normálních" lidí, kteří nemají žádnou duševní poruchu. Kdyby psycholog měl podezření, že máte nějaký závažnější problém, na který jsou případně potřeba léky, tak to on sám už řešit nemůže, ale doporučí vás k psychiatrovi.

Ikona diskutujiciho katerina 2013-03-13 11:01:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Alue, dekuji!! Posilala jsem ti tento dokument mejlem, dekuji i za odpoved od tebe..pokud tomu lide neveri, je to par minut, co jsem domluvila s moji kamaradkou, kterou nedobrovolne zavreli do blazince..podotykam, ze neni blazen, je naprosto normalni a je probuzena..a v tom je podle tech sarlatanu problem..normalne pro ni prisli domu, "doktor" a policie…trpi totiz post traumatickym sokem a po zjisteni, ze ji stat vyskrtl ze systemu, tim padem zustala bez prostredku ( ma dve male deti ), dostala zachvat paniky, sverila se zdravotni sestre, co ji ma na starosti a takhle to dopadlo..nechtela se zabit, nechtela nikomu ublizit..je jen uz probuzena..opravdu neni treba zkoumat, ze na to nemaji pravo, to je proste blbost a jak ji rekl primar cili principal tohodle cirkusu, on je system a on ma moc a tak rozhoduje..po dvou tydnech uz se do ni snazi prat pilule, telo je samozrejme odmita, jelikoz je naprosto zdrava, to ji zpusobilo fyzicky zachvat, ktery meli tendence utlumit dalsima pilulema, ktery maji jako vedlejsi ucinek epil.zachvaty a tak ji jeste chteli nacpat lekama proti epilepsii..zatim vse statecne odmita..rozjela se kampan, kamaradka psala i do novin a na amnesty international, prosim vas vsechny, az se u vas objevi deprese, nechodte k doktorovi..jdete a kupte si trezalkovy caj..je to uzasne prirodni antidepresivum..a dalsi vec, jdete do sebe, je to vse ve vas..tam je pricina a tam je i reseni..dekuji!

Ikona diskutujiciho Alue 2013-03-13 11:16:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Za nesprávné zaměnění pojmů v popisu se omlouvám, nebyl to záměr, už je to opravené.

Ikona diskutujiciho Firzen 2013-03-13 11:20:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Aluško, jsou skutečně všechny psychické problémy a poruchy způsobeny výhradně parazity?

Ikona diskutujiciho Václav 2013-03-13 11:43:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

……Jen ještě poznámka na okraj: Psychické problémy a poruchy způsobuje napadení mozku určitými parazity, viry, nebo bakteriemi…..

Ikona diskutujiciho Eileen 2013-03-13 11:45:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Také bych si v tom ráda udělala jasno, jestli jsou opravdu všechny duchovní poruchy způsobeny jenom parazity, viry a bakteriemi? Měla jsem za to, že ta duchovní příčina tam vždycky z určité části prostě být musí…. Nebo za tím můžeo stát nějaká destruktivní bytost, což s parazity atd. asi nemá společného už vůbec nic.

Ikona diskutujiciho Alue 2013-03-13 11:48:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[6]: Výhradně parazity ne, vlivů je rozhodně víc, ale většinou jsou právě parazité klíčoví. Jakmile se odstraní, všechno ostatní poleví, případně zmizí.

Ikona diskutujiciho hel 2013-03-13 11:53:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Uff…zažila jsem to a je pravda, že tu hrůzu nepochopí nikdo, kdo to nezažil..hrůzu nedobrovolného "léčení" a další hrůzu pak následně mezi lidmi, kteří bohužel stále ještě většinově trpí předsudky a každý, kdo prošel psychiatrií, je pro ně jaksi nedůvěryhodný už předem…je mi líto, ale tyto věci popsané v dokumentu by se neděly, kdyby nebyly přijímány celou společností..lidé spíš uvěří psychiatrovi než jeho pacientovi.. :-(…díky alue, děláš záslužnou práci proti tmářství, vážím si tě 🙂

Ikona diskutujiciho Václav 2013-03-13 11:54:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[4]: můžu potvrdit, že stav státní správy jak uvádíte je takový a zcela pravdivý, navíc prokázaný. je to zločinecká organizace, a takto řeší svoje problémy, které nestačí a nezvládá spravovat. situace je o mnohem horší, jen to ještě v plné síle nevyplavalo na povrch.

Ikona diskutujiciho hel 2013-03-13 12:01:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[7]: "Oslabená psychika vzniká tím, že chceme život řešit hlavou-myslí…" ano, to mohu potvrdit…mnohem důležitejším orgánem než přetížená hlava je srdce…a právě srdce je tím problémem ( "nemocí") i jeho lékařem…cesta k řešení je cestou z hlavy do srdce a jeho otevření- všech pocitů, které jsou v něm skryty…

Ikona diskutujiciho Alue 2013-03-13 12:06:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[4]: Dodneška, ani po shlédnutí filmu, nechápu jednu věc: Na základě čeho nemůže psychiatrický ,,pacient" odmítnout ,,léčbu?" – Pokud jsme svobodné bytosti a nechceme dok oncentráku, máme přece právo říct NE… kde je spravedlnost?

Ikona diskutujiciho Václav 2013-03-13 12:17:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[13]: Česku hrozí pranýř ve Štrasburku a vyplácení v součtu až milionových odškodnění lidem, kteří se bez souhlasu ocitnou za zdmi psychiatrické léčebny. Varuje před tím Liga lidských práv. Přímo proti rozsudku Evropského soudu pro lidská práva jde podle ní novela jednoho z reformních zákonů z dílny ministra zdravotnictví Leoše Hegera (TOP 09), již v úterý schválila vláda.

Ikona diskutujiciho Sy_ 2013-03-13 12:20:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[5]: Nepotřebuješ mé svolení k tomu, aby ses smála. Pokud to mělo být sarkastické rýpnutí ve smyslu, že jsem napsal kravinu, co takhle radši napsat mi to na rovinu a uvést argumenty, místo schovávání se za otřepané fráze?

Ikona diskutujiciho Václav 2013-03-13 12:26:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[13]: Podle současné úpravy (platné od duba letošního roku) je možné pacienta bez jeho souhlasu hospitalizovat pouze v případě, že bude "bezprostředně" ohrožovat sebe nebo své okolí. V praxi to znamená, že například duševně nemocného, který hrozí své rodině nožem, mohou záchranáři odvézt na psychiatrii jen tehdy, bude-li kuchyňským náčiním třeba manželce máchat u hrdla přímo před jejich zraky. Když se však do příjezdu sanitky uklidní, zůstává doma. Stejně jako v případě, kdy mu mohou záchranáři zamezit v ohrožování sebe i druhých jinak.

Ikona diskutujiciho Václav 2013-03-13 12:37:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[12]: Ano, všechny cesty vedou do a ze srdce.

Ikona diskutujiciho hel 2013-03-13 12:38:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[13]: ve všech oborech medicíny můžeš odmítnout léčbu, tu psychiatrickou ale ne..je to tak zvrácené, že odmítnutí léčby je bráno jako projev nemoci! cesta přes soud je formalita, kdy soudce vyslovuje souhlas s vaším vzetím do péče psych. zařízení, aniž by vás vůbec viděl a slyšel….tato praxe přetrvává a zákony se mohutně obchází:(

Ikona diskutujiciho Alue 2013-03-13 12:50:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[15]: Nebuď zbytečně drzý a neútoč na mě. Já žádám pouze jméno, příjmení a nějaký kontakt, abych si to mohla ověřit. Pokud žádné lidi neznáš, jednoduše mi lžeš a tím to hasne.

Ikona diskutujiciho hel 2013-03-13 12:52:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[11]: ono to není úplně tak, že by "nestačila a nezvládala" spravovat..je za tím spíš obrovská pohodlnost konkrétních lidí, kteří si zvykli problémy neřešit, ale obcházet je zvláště, když nejsou jejich osobní,ale někoho jiného…proč by se soudce namáhal zjistit skutečný stav věci, když je léty zajetou soudní praxí potvrdit od stolu, že pravdu má psychiatr a tím nahradit pacientův souhlas s léčbou, vyžadovaný zákonem….ano, jde o zločin obcházení zákona samotnou justicí ruku v ruce s psychiatr.zařízeními…navíc jsou pacienti trestáni za to, že souhlas nedají a dovolí si obrátit na soud…než ta "formalita" proběhne, což jsou i dva- tři týdny, má zvláštní režim a nesmí opustit oddělení, nemá vycházky, nesmí se zúčastnit žádných aktivit jako je např.cvičení…zkrátka je VYDÍRÁN jeho písemný souhlas…!!!

Ikona diskutujiciho Kristína 2013-03-13 12:57:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Mne stačilo desať minút z toho dokumentu a už to ďalej nedokážem pozerať.

Ikona diskutujiciho hel 2013-03-13 12:58:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[16]: já o žádném posunu nevím…toto ustanovení v zákoně je přece už spoustu let a obchází se přesně tak, jak popisuji…nesouhlas s léčbou je brán jako projev nemoci a diagnozy..tato zvrácenost se praktikuje stále, pokud je mi známo…

Ikona diskutujiciho hel 2013-03-13 13:10:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[19]: v čr nesvítá, aluško..je stále zájem na udržení tmy nad psychiatrií a a jejich praktikami…ten zájem je příliš vysoký…nakonec i v tom dokumentu vidíš, že i německá psychiatrie se přiznala a omluvila pouze za minulost, ale ne za současnost…

Ikona diskutujiciho Václav 2013-03-13 13:11:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[20]: …než ta "formalita" proběhne, což jsou i dva- tři týdny,…..

Ikona diskutujiciho Ameline 2013-03-13 13:14:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[1]: Vida, a já mám zase tu doměnku, že většina problémů je způsobena vytěsněním a odmítnutím toho, co člověk není schopen něják zpracovat (standartně drobná i větší traumata, která takhle nabudou obludných rozměrů, často ale i některých částí své osobnosti, které místo aby byly kultivovány, jsou zametené pod koberec). Vlastně tohle možná je o tom, jak tu už lidé psali, nadvláda vědomí, které rozhoduje, co je přijatelné a co ne, dodává "logické argumenty" a součastně spotřebovává neskutečné množství zdrojů držet to všechno pod pokličkou a žít v té pěkné představě o sobě a okolí… Mám za to, že většina toho, co se označuje za vyspělost (mj. duchovní) je "prosté" srovnání se s těmito obsahy.

Ikona diskutujiciho Václav 2013-03-13 13:14:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[22]:nepřesnost vznikla tím, že je to převzaté z rok starého článku. toho jsem si nevšiml.

Ikona diskutujiciho hel 2013-03-13 13:47:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[24]: nepodepíšete souhlas s léčbou, pokouší se vás přesvědčit pod obrém i po zlém do druhého dne, když na tom trváte, oznámí to soudu, který svým rozhodnutím nahradí váš souhlas, aniž by vás viděl, vyslechl, znal…to pár dní trvá..mezitím jste "léčen" i bez souhlasu, protože oni dobře vědí, že jim ten soud svolení dá..prostě zajetý usus…s doručením písemného rozhodnutí nikdo nespěchá, soud má své termíny, psychiatři své násilné prostředky vydírání..a zkuste se odvolat, to je teprve BOMBA, na to už není systém vůbec zvyklý a udělá vše, aby vás porazil..zabaví vám mobil, zakáží vycházky, jste prostě jejich vězněm, aniž byste cokoliv provedl, natož ohrožoval sebe či okolí..

Ikona diskutujiciho Václav 2013-03-13 13:54:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[20]: šak dyť jo, přece píši slůvko zločinecká…..

Ikona diskutujiciho Myšák 2013-03-13 13:55:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Před rokem jsem v rámci kurzy psychologie měla i měsíc přednášky psychiatrie. Tahle "věc" mï málem dokázala přivodi schizofrenii a skor přinutila nevěřit "esoterickým" věcem, o kterých se zajímám prakticky odmalička a až do té doby jsem jim vždy, bezpodmínečně věřila, protože se mi osvědčily a dokonce pomohly.

Ikona diskutujiciho hel 2013-03-13 14:09:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[25]: máte pravdu…je to celý řetěz nezvládnutých( nedopochopených, nepřijatých) situací, které vedou k tomu, že člověk dál už nezvládá…potřebuje, aby ho někdo podpořil, ujistil ho, že je v bezpečí a pak mu případně pomohl otevřít stará i nová traumata..namísto toho je nadopován chemií, která mu doslova gumuje mozek a je s ním zacházeno hůř než s vrahem..takže mu tím jen přibyde další nové trauma, které většinou naprosto předčí ta dosavadní…relativně "vítězí" ti, kteří neprotestují..ti, co se brání nelidskému zacházení, mají tu "čest" pochopit na vlastní kůži zrůdnost systému a utkat se s ním ve vysoce nerovném mocenském zápasu…podrazí vás i "nezávislá" justice…souhlasím plně se závěrem videodokumentu, že nemohou psychiatrii doporučit vůbec nikomu a že by měla být zrušena! zcela jistě měla!

Ikona diskutujiciho Durino 2013-03-13 14:15:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Raz za 4 roky sa koná kongres psychiatrov (platených farmaceutickými spoločnosťami), kde páni psychiatri vymýšľajú nové diagnózy pre nové lieky. Niekedy sa stáva aj to, že liek, ktorý má preukázané škodlivé vedľajšie účinky (čo má každý liek), sa proste premenuje a predáva sa ďalej. Aj syndróm ADHD (hyperaktivita a porucha pozornosti) bol vymyslený na zákazku.

Ikona diskutujiciho hel 2013-03-13 14:20:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[29]: když už jste u těch filmů, princip zneužití moci na psychiatrii a zvrácenost jejích zaměstnanců dost dobře ukazuje film "Přelet nad kukaččím hnízdem"…ano, funguje to tam podobně jako v tom filmu… a bohužel dodnes! režisér Forman řekl, že se američtí psychiatři bránili uvedení, ale marně..prý natočili dokument, který měl vše vyvrátit,ale nakonec vyzněl ještě hůř než celý film a vyděsil veřejnost ještě více :-)

Ikona diskutujiciho katerina 2013-03-13 15:09:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[11]:ano a jeste bych podotkla, ze se to stalo v Dansku..deje se to na celem svete..

Ikona diskutujiciho Václav 2013-03-13 15:14:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[30]: to mohu potvrdit, justice, soudní znalci-psychiatři, to je zkorumpovaná linie-nomenklatura, jedné soudní znalkyni v oboru psychiatrie, která i vykonává privátní léčbu psychiatrických těžších případů financují vyjíždky za kongresy do usa farmaceutické firmy, navíc se vehementně angažuje u katolíků. prostě mafie jak má být.

Ikona diskutujiciho lol 2013-03-13 22:42:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

já jsem sama sebou a pořád nosim rozpuštěný vlasy ale kámošky mi řekli že bych měla začít nosit drdoli a já si přijdu divně že nosim pořád rozpuštěný vlasy ale mamka mi řekla že je taky ráda nosí pořád rozpuštěný a její kámošky taky a že si nějaký holky taky nosí rozpuštěný vlasy,je tu někdo ? jinak jsem ze sebou hodně spokojená (ne namyšlená ani zakomplexovaná,jsem normální holka která umý dát najevo co si myslí) odepište mi pls

Ikona diskutujiciho Johanka 2013-03-13 23:10:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Aluško, co si myslíš o scientologické církvi?

Ikona diskutujiciho Farah 2013-03-13 23:13:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Hmm, matka moji kamosky chtela dceru poslat na psychiatrii. Pak ji nastvana vyhnala z domu. Takze kamoska ted v jinem meste nekde prespava na podnajmu, aspon samostatna je a je hlavne dospela. Problem je v jeji matce- vsecko by resila pres psychiatry. Po tom, co se mi kamaradka sverila, jsem se spravedlive nakrknula, jeji mame (aby byla zaminka se sejit a pohovorit mezi 4ma ocima) jsem docasne ukradla vec, ktery si urcite vsimne, ze ji chybi- a uz si vsimla. Takze co nevidet se seberu a pujdu te zenske vysvetlit, ze posilat sve nejblizsi na psychiatrii je ubohost a srabarna a ze by to byla nejvetsi chyba v jejim zivote 😉 Snad ji tez dojde, ze nemuze plnoletou slecnu porad okrikovat a delat ji psycho trabl, kdyz realne zadny ANI NENI :] a kdyz uz po ni neco chci, tak ji to snad jde rict jako cloveku a ne vydiranim jen tak  mimochodem…

Ikona diskutujiciho Alue 2013-03-14 11:03:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[37]: A proč vlastně někomu kradeš věci? Na co se tak zdržovat? Zazvoň rovnou před barákem, když k tomu máš co říct… Ale asi se ti to jenom vymstí a ničeho nedosáhneš.

Ikona diskutujiciho Farah 2013-03-14 12:36:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[38]:Vykazuji divne chovani, protoze ona je fyzikarka, tak ji to musim podat jejim jazykem—tak trochu preneseny zakon akce a reakce rekneme. A na tom uz se da stavet spooousta argumentu. Treba JAK KONECNE zacit duverovat tem, co jsou ve vasem zivote nejakym zpusobem dlouho. Treba JAK ZACIT umet trpelive si celou vec vyslechnout do konce i s dusledky pochopitelne. Ja rekla: v sobotu pujdu knihu vratit. Uz ten fakt, ze minim svuj slib naplnit a nebudu se schovavat (jinak kamaradka mela za ukol tohle na me prozradit a ne me kryt, proste je MOOC hodna, az prilis…a to bude taky dalsi bod cele veci). Ok, mozna to byla blbost, ale vskutku by me zajimalo, jak a zda si z toho neco odnese. Trosku jsem podnikla zasah do jejich kruhu, ale toz necim se skorapka nejprve narusit musi, aby se do ni dalo neco vlozit…me to neohrozi, mozna tak ona bude mit vnitrni boj a dost velky. Nicmene hodlam s ni mluvit ve vsi slusnosti.

Ikona diskutujiciho Skeptik 2013-03-14 23:34:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[4]: Třezalka je účinné antidepresivum, to je pravda, ale mimo jiné má i poměrně významné vedlejší účinky: ovlivňuje metabolismus spousty jiných léků (například hormonální antikoncepce, která potom nefunguje) nebo způsobuje hypersenzitivitu (jak kůže, tak očí) na sluneční světlo.

Ikona diskutujiciho lol 2013-03-15 16:53:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

díky žes mi odepsala Alue,zklamala jsi mě :/ myslela jsem že každýmu ráda odepíšeš

Ikona diskutujiciho Alue 2013-03-15 18:38:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[41]: Já zklamala tebe? – Na otázky mimo téma v diskuzích, neodpovídám skoro nikdy. Řešíš tady rozpuštěné vlasy pod článkem, který rozebírá zvěrstva, která páchá psychiatrie na bezmocných lidech. Pokud je to pro tebe důležité, napiš mi prosím normálně e-mail do poradny.

Ikona diskutujiciho lol 2013-03-16 15:17:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[42]: Neni to pro mně duležitý,jen jsem chtěla znát tvůj názor. Pro mě jsou důležitý jiný věci ale to ti nemínim dokazovat.

Ikona diskutujiciho lol 2013-03-16 15:20:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[42]: Tímto s tebou končím,podotýkám že nejsem uražená. A jdu řešit důležité věci,kašlu na filozofické blogy,nekašlu na sebe a svojí rodinu. Nashledanou. lol

Ikona diskutujiciho johana 2013-03-17 10:26:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Aluško,

Ikona diskutujiciho Jára 2013-03-17 17:46:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Praktiky psychiatrie jsou mi velmi dopodrobna známé z dob, kdy jsem navštěvoval Scientologickou církev. Tam se pořádaly přednášky na téma "3. říše + psychiatrie" a nebo "psychiatrie dnes v USA" a následky použití drog typu Rispen či Ritalin pro léčení zloobivých dětí

Ikona diskutujiciho Jindra 2013-03-17 21:06:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

I když jsem původně moc nechtěl, ale zkouknul jsem ten dokument a musim říct že je to docela síla. Dle mého skromného názoru, to je určitě ještě horší. Aspoň vidíme v jaké společnosti žijeme, když může nějaký člověk jen tak na dálku někoho diagnostikovat a ani toho dotyčnýho neviděl a pak to pokračuje dál… No, rozhodně bych to nechtěl zažít a nikomu bych to ani nepřál.

Ikona diskutujiciho hel 2013-03-20 08:05:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[47]: u nich to vyjde nastejno – na dálku jako na blízko…mají své pochybné "vzdělání v oboru" a tím pádem značně zkreslený úhel pohledu…a ze všeho nejhůře snáší polemiku, nemají žádné argumenty, ale musí mít vždycky pravdu…nesnesou vědomí, že by měli o svém přístupu k lidem v pozici jejich pacientů pochybovat a změnit ho..a jejich "léky"? O těch doporučuji knihu : "Smrt jako vedlejší účinek"..

Ikona diskutujiciho sephira 2013-03-20 11:58:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

neznáte náhodou někdo právníka, který se také zajíma o tyto různé věci o kterých zde v článcích píšete (moudrý člověk)? ..kdyby ano-budu ráda za kontakt. Děkuji.

Ikona diskutujiciho onni 2013-03-22 13:48:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Chmm, zazila jsem to dobre i to spatne co v psychiatrii je. Zazila jsem to, jak doktori do cloveka cpou leky a cekaji, zda to vubec zabere. Zazila jsem, jak jsou mladi lide zavreni na psychiatrickem oddeleni, protoze si s nima nikdo nevi rady, pritom jadro pudla tkvi ve spatnem pristupu rodicu.

Napsat komentář: Durino Zrušit odpověď na komentář

Ikona moderatora

Moderovaná diskuze: Příspěvky se zveřejňují s časovou prodlevou. Pro účast v diskuzi je třeba, aby byl váš komentář v souladu s obecnými pravidly slušného chování a podmínkami používání stránek