Říká se, že královna Alžběta II, vysoko postavená kněžka dominantní reptiliánsko-iluminátské krevní linie, je asi nejznámějším reptiliánem na světě.
Podle historiků byli reptiliáni pozorováni napříč dějinami po celém světě, nicméně se všeobecně věří, že se nyní nacházíme ve zlaté éře, co se jejich pozorování týče.
Odborníci říkají, že v roce 2016 bylo svědkem reptiliánské proměny (okamžiku, kdy spatříme nějaký z reptiliánských znaků, jako jsou problikávající reptiliánské oči, nebo šupiny na kůži) více lidí, než kdy předtím.
Zdá se však, že tajemný umělec, který žil v 16. století, měl také schopnost tyto proměny vidět. Když maloval portrét královny Alžběty I., předchůdkyně současné královny Alžběty II., zachytil ji na obraze, jak v rukou svírá stočeného hada, středověký symbol reptiliánství.
Tajemství odhaleno: na obraze královny Alžběty I. z 16. století se objevuje had. Na její ruce lze spatřit slabý obrys hadích záhybů, zatímco jeho tělo – které můžeme spatřit jako šedé stínování – se stáčí podél linie květin a prochází pod jejími prsty, které vypadají skoro jako drápy.
Jak to někteří z dvořanů zjistili, nebylo nikdy dobrý nápad krvežíznivou „panenskou královnu“ rozčilovat. To by mohlo vysvětlit, proč se umělec rozhodl na svém prvním nákresu portréru Alžběty I. učinit pár vážných změn.
Poté, co namaloval královně do ruky hada, malíře napadlo nahradit ho raději něčím jiným, mnohem ženštější kyticí růží.
Díky zubu času by změny zůstaly tajemstvím.
Had je dobře vidět pod infračerveným světlem.
Býval spojován s moudrostí, ale také se symbolikou satana a prvotního hříchu.
Národní galerie portrétů ukázala, jaká byla původní tvář obrazu.
Staletími zhoršená kvalita díla způsobila, že had zachycený na rukou Tudorovského monarchy, se nyní objevuje znovu na povrchu plátna i se svými šupinatými obrysy. Obraz je tak k vidění ve své původní verzi.
Portrét byl vytvořen neznámým umělcem z 80. či raných 90. let 15. století. Obraz nebyl v londýnské galerii vystavován od roku 1921. Je skryt v útrobách budovy, na světlo světa je vynášen pouze za zvláštních okolností.
Někdy byl had používán k vyjádření moudrosti, prozíravosti či rozumného rozsudku, ale šupinatá stvoření byla také spojována se zmínkami o Satanovi, prvotním hříchem a s reptiliánstvím.
Galerie se domnívá, že důvodem odstranění hada mohla být právě ona nejednoznačnost symbolu. Původní umělcův návrh hada byl sestaven díky infračervené technologii, která odhalila změny v původním designu.
Prohlášení galerie uvádí: „Had je především černé barvy, avšak má též zelenomodré šupiny a byl téměř jistě výplodem představivosti.“
Obraz monarchy překrývá portrét jiné ženy, jejíž identita je neznáma.
Galerie věří, že nedokončený portrét je dílem jiného malíře, což ukazuje, jak byla občas plátna v 16. století umělci recyklována.
Poslední komentáře
-***** Viem o dvoch výnimkách v metale. Prvá je…
-kešo Na Poppy som už dávno zabudol (YouTube mi…
-mariankosnac Symphonic metal. Tam bývá satanismu málo, neblije se,…
-Alue K. Loskotová Je to tak. A Gaga? Šmarja jako jo,…
-sm