Jak funguje Telegonie / DOPORUČUJI

22.2.2016 v Psychologie 50

Aneb téma, kterému je sice věnovaná speciální kapitola v knize Svítání, ale vraťme se k němu ještě jednou, pro všechny a otevřeně:

Telegonie je jev, na který prvně v moderní době narazil anglický vědec, současník Charlese Darwina, i když naši předkové jej znali již před tisíciletími, a také díky tomuto poznání se řídili zákony RITA.

Tento vědec, současník Darwina, provedl následující pokus: Nejprve zkřížil čistokrevnou klisnu se zebrou, a jak se dalo čekat, k oplodění a graviditě nedošlo.

Poté tutéž klisnu zkřížil s plnokrevným hřebcem. Narozená hříbata měla po stranách stopy pruhů, ačkoliv geneticky se jednalo o stoprocentní plnokrevníky.

Nabízí se otázka, platí toto i pro lidi?

Odpověd zní ano, a bylo na toto téma provedeno mnoho pokusů vesměs ve čtyřicátých letech, ale ty byly vědou „zapomenuty“, neb se to nehodilo do plánované změny společenského názoru na téma volného sexu (hnutí hippies, květinových dětí apod.)


Potvrzení tohoto nastalo i jedním kuriózním způsobem během olympiády v Moskvě v roce 1980, kdy se do země poprvé po velmi dlouhé době dostalo množství „exotických“ cizinců – sportovců, nepochybně velmi atraktivních pro ruské atletky. Některé děti narozené třeba i o mnoho let později tehdejším ruským sportovkyním a atletkám vykazovaly různé znaky jiných ras (zešikmené oči, barva kůže, například), i když jejich biologický otec a matka byli stoprocentní rusové.

Protože člověk se skládá z fyzického, a několika dalších materiálních těl, ve skutečnosti fyzické tělo tvoří pouze asi 5 procent „člověka“, vše ostatní a důležitější se nachází ve vyšších materiálních tělech.

Během prvního pohlavního kontaktu ženy dojde i ke komplexní energetické výměně, „otisku“ materiálních těl partnera. Dítě této ženy, narozené třeba i o mnoho let později, je nezávisle na tom kdo je biologický otec, z 95% potomkem prvního partnera, a pouze ze zbylých 5% (fyzické tělo + geny) je potomkem biologického otce.

To je důvod, proč naši předkové tak dbali na dodržování zákonů RITA – měli velmi jasno v tom, jaké důsledky na budoucnost rodu by mělo jejich nedodržování.

Toto je mj. o problematice psáno na stránkách www.vedy.sk:

„V slovansko-árijskej spoločnosti sa dievčatá mohli vydávať 16 ročné, ale chlapci až po dovŕšení 21. roku. Voľný sex nebol v žiadnom prípade tolerovaný, pretože pri prvom pohlavnom styku vôbec sa v zmysle prastarých krvných zákonov zvaných RITA na sexuálneho partnera navzájom prenáša „obraz krvi“ Predkov. Znamená to, že prvý pohlavný partner sa natrvalo „zapíše“ do genetického kódu druhého partnera. V ďalšom živote už nezáleží kto je ďalší sexuálny partner, deti vždy dostávajú genetickú informáciu prvého partnera. Táto informácia sa za určitých okolností dá prepísať, ale jedna z nevyhnutných podmienok je naozaj veľká láska. Tento jav dnešná veda pozná ako „telegónia“, a nájdete ju uvedenú aj v Britskej encyklopédii, hoci ju odôvodňujú ako akúsi infekciu.“

Zdroj: leva-net.webnode.cz

telegonie

USA chce zničit RF zevnitř, přes naše ženy a děti, zničením hetero rodin. Gay hnutí se financuje z USA. V roce 1996 začala průměrná Ruska pohlavní život v 19,5 letech, v roce 2006 – v 16-ti letech a 2014 – mezi 12-14 roky.

Dívky, které mají začátek pohlavního života tak brzo, mají o 95 % menší šanci, že v budoucnu porodí zdravé dítě.

V roce 1942 německý lékař, který prohlížel dívky a ženy, které byly dovezeny do Německa na nucené práce, napsal v panice Hitlerovi, že není možné porazit Rusko, kde je taková morálka, že mezi 15-25 roky života je 99% prohlédnutých žen panny. Děvčata, učte se od svých praprababiček, byly lepší než vy.

Vědecký fakt: Dívka, která spí s mnoha partnery, to je vrakoviště genů od všech těchto mužů.

Efekt TELEGONIE:

Vyhořelá duše není schopná tak silné lásky jak v prvním případě. První pohlavní partner předá svoje rysy jejím dětem, zplozených jinými muži. Toto je známé u závodních koní, psů a holubů. Naši předci toto znali. Vy to znáte? Teď ano.

95% mužů chtějí založit rodinu s pannou. Panna je plná čistoty a důstojnosti.

Partnerka mnoha mužů je špinavá a vadná. Muž, který má s ní děti, je paroháč, vychovávající děti s cizími geny. U ženy má být jeden muž, na celý život. Tak bylo vždy a tak bude. Kdo se odchýlí od pravidel předků, ten vymře. To je vidět u skandinávských států.

Dívky, chraňte se! Nespěte se všemi v řadě. Kluci, nemějte děti s dívkami s velkými sexuálními zážitky. Hledejte nevinné dívky. Je jich málo, ale jsou. Rodiče, inspirujte (učte) svoje děti od 10 let, že muž a žena se mají spojit jen tehdy, když chtějí děti. Oba připraveni k tomu a chtějí je celou duší.

posbíráno / sesumírováno / zkorekturováno / převzato ze stránek www.prvopodstata.com

Komentáře

Ikona diskutujiciho carnelian 2016-02-22 04:30:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

No, já sice nechci děti, ale nelíbí se mi mít v sobě nějaké informace tohoto rázu po bývalých partnerech. Není nějaká metoda, rituál nebo něco, čím se dá těchto prolnutí nebo co to je, zbavit? Díky moc 🙂

Ikona diskutujiciho Raja 2016-02-22 07:32:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Jde to tedy nejak zrusit? Prepsat? 🙂 je na to nejaky ritual nebo neco? Patri to spise do mailu? Dekuju 🙂

Ikona diskutujiciho Stenly919 2016-02-22 08:32:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Eště by mohl být dodatek, jak to bylo a je s mnohoženstvím /mnohomužstvím, tj. v případě, že jeden muž měl více manželek, třeba proto, že ostatní muži zemřeli ve válce a anebo, jak je to třeba po staletí alikováno v tibetu, kdy jedna žena si bere ne jednoho manžela ale i všechny sourozence jejího muže. Obojí se po staletí aplikuje, aniž by to mělo závažné následky.

Ikona diskutujiciho Ameline 2016-02-22 09:34:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

ále, ať žije diverzita. V genech nejlepší. U nás jsme stejně taková dobrá směska už od pradávna. I kdyby tohle bylo nakrásně pravda, jediné, co utrpí, je mužské ego.

Ikona diskutujiciho Myšák 2016-02-22 09:56:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Mám dotaz.: Co když se třeba poprvé "vyspí" dívka a žena a pak ta dívka, která prvně "spala" s tou druhou dívkou má sex s mužem? Čí energetický otisk bude mít její budoucí dítě nebo to platí jenom žena – muž? Díky ;-)

Ikona diskutujiciho Alue 2016-02-22 10:36:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[2]:  Návod je na to v knihách Anastasia ale nevěřím že by tento fungoval, zdá se mi slabý.

Ikona diskutujiciho Tania 2016-02-22 10:40:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Tento článek mě velmi potěšil a souhlasím s ním. Mohu jen dosvědčit – moje známá má velmi snědé děti a přitom jsou s manželem oba naprosto bílí. Když jsem se jí zeptala kdo byl její první partner, že to může souviset, úplně se zarazila a přiznala, že to nebyl běloch. Bylo na ní vidět, jak moc ji to překvapilo a pak už o tom nechtěla vůbec mluvit.

Ikona diskutujiciho Milan 2016-02-22 11:16:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Kdysi mne někdo povídal o chromozonech, tím že ženy mají dva stejné jsou takové  neurčité, už si však nepamatuji v čem přesně, muži mají každý jiný takže od každého něco definovatelného, teď si tak říkám, zda-li to nemá souvislosti nejenom s hlavním genetickým rozmnožováním, každopádně tento (z mnoha jiných) rozdíl má vliv na rozdělení bytosi žena-muž, tedy tím čím se vnitřně lišíme, na schopnosti tělesné i na ty duševní (duchovní). To platí hlavně při rozmnožování, žena je stvořitel, přestože je celosvětově jako stvořitel brán mužský potenciál (on), tím že je žena stvořitel, má v sobě tvořivou energii, může pak tvořit intuitivně také i v rozmnožování od výběru partnera po zplození krásné bytosti, což si mnoho žen vůbec neuvědomuje, jelikož mají vnitřní tvořivou víru již od dětství celosvětově utlačovanou, bůh je muž, stvořitel je muž, muž vládne a jen muž vítězí, muž bla bla bla na tisíce způsobů, znásilnění, potlačování, otrokařství, nic jiného než dělat z bohyně – ženy (boha) podřadnou bytost tak, aby nikdy nenabyla své moci zpět, jenomže se vláda ženství probouzí a přichází zpět k moci, má totiž v sobě schovanou z větší části než muž silnější tvořivou energii… Žádný muž se nedokáže tak dobře postarat o potomka jako žena, žádný muž nedokáže vůbec zplodit čistou bytost, žádný muž nemá tolik tvořící energie jako ženy, proto si moc a nadvládu vydobívá kalnými energiemi, pokud ženy semknout své čisté energie, žádný muž pak nebude mít nad nimi moc…

Ikona diskutujiciho Martin 2016-02-22 11:33:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Zdravím. Myslím, že vědci se to nesnažili zamést pod koberec. Věda musí teze nejprve prokázat a to v té době nebylo možné, protože k tomu je potřeba detekce DNA a jiné vychytávky.

Ikona diskutujiciho Ameline 2016-02-22 11:57:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Stejně je to podezřelý. Víceméně z tohoto principu vyplívá, že bude-li holka značně dobrodružná, bude mít ve výsledku podstatně životaschopnější potomstvo.

Ikona diskutujiciho Honzik K. 2016-02-22 12:05:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Hm, zvláštní. Moje máma přišla o pannenství v 17ti s klukem, s kterým chvíli chodila a o rok pozděj se dala dohromady s mým tátou a vzniknul jsem já – a můžu zodpovědně říct, že jsem celej tatík:) Podoba, povaha, dobré i blbé vlastnosti, rodinnej příběh, prostě všecko. A popravdě teda znám víc lidí, co jsou "celej fotr", ať už máma měla předešlý šamstry nebo ne. Jen tak na okarj – a když ta dívka použije kondom, jak se do ní ty geny dostanou?

Ikona diskutujiciho Ivosa 2020-08-17 07:42:06
Ikona diskutujiciho
sipka

Kdyz divka pouzije kondom, tak se k ni nic nedostane, ale bavime se ted o genech. Bude to tim, kdyz se sperma po prve dostane k vajicku, ktere dostane sok a prevezme genetiku toho muze. Kdyz pouziva antikoncepci, spermie se nedostanou k vajicku. Musi se jednat opravdu o nechraneny sex.

Ikona diskutujiciho Alue 2016-02-22 12:35:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[11]:  Jsi po otci, protože s ním žiješ, tedy jsi převzal jeho energii. Kdyby tě neovlivňoval, nebudeš po něm. Telegonii to nijak neprotiřečí. Ba naopak, to s kým žiješ tě utváří mnohem zásadněji, než otisk prvního partnera matky.

Ikona diskutujiciho Mag 2016-02-22 12:36:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

A co kondom – může něčemu zabránit?

Ikona diskutujiciho Blaf 2016-02-22 12:43:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[12]: Jsi po otci, protože s ním žiješ, tedy jsi převzal jeho energii. Kdyby tě neovlivňoval, nebudeš po něm.

Ikona diskutujiciho Alue 2016-02-22 12:53:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[14]:  Každý jsme originální a individuální. Telegonie je obecné pravdilo, ovlivnění rodiči je obecné pravidlo. Já taky po svém otci nejsem, ale zase jsem s ním moc v kontaktu nebyla.

Ikona diskutujiciho Alue 2016-02-22 12:54:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[14]:  Vlastně záleží i na vrozené osobnosti, protože kdyby na mě plně platilo ovlivnění okolím a rodinou, tak je ze mě totální dement a rozhodně tady nejsem a tohle nedělám.

Ikona diskutujiciho Blaf 2016-02-22 13:07:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[15]:Rozumím 🙂

Ikona diskutujiciho Kač 2016-02-22 15:23:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Na telegonii věřím, dává mi to smysl a jsem toho názoru, že by se tento jev měl  více šířit mezi lidi. Zároveň si však bohužel myslím, že je část (zvlášť konec) tohoto článku podaná docela nešťastně. Nelíbí se mi, že se tam tvrdí, jak by muži neměli spát s příliš "dobrodružnými" ženami a vyhledávat pouze neposkvrněné panny. Celé to akorát vyznívá tak, že muži mohou "přefiknout" žen kolik chtějí – (nejlépe panen, že…) – jich se přeci nic netýká, ale zato na ženy je kladena ta nejvyšší míra odpovědnosti, a proto musí být za všech okolností co nejdéle čistá. Tohle je středověký přístup. Já popravdě neshledávám nic špatného na tom, když žena se svým prvním sexuálním partnerem nezůstane celý život. Ano – je důležité ho vybrat správně, ale zůstávat s někým "napořád" i přes to, že si s ním nerozumíte je blbost…

Ikona diskutujiciho Atrej Ystma 776 2016-02-22 15:47:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Moc pěkný článek. Nebyl jsem si jistý, jestli je pravda, že se do těch 95% opravdu ukládají otisky opravdu všech partnerů, s kterými se žena vyspí, takže děkuji za osvětlení :-). [12]:: jak vidím, díky bohu nejsem sám kdo se tu ptal na to, jestli se telegonický otisk při análním styku přenáší taky nebo ne :-P

Ikona diskutujiciho Alue 2016-02-22 16:49:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[17]:  Je to diskutabilní. Všichni jsme směska mnoha faktorů a vlivů, u někoho se víc projeví první hřebec, u někoho výchova a někdo je samorost od narození  a přinese tudíž do rodiny něco úplně jiného.

Ikona diskutujiciho Alue 2016-02-22 16:53:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[18]:  Žena je stvořitelka života, nese tedy obrovskou zodpovědnost za své potomky a ještě má typické spirituální a mentální dary. Se sílou, mocí a schopnostmi přichází pochopitelně i odpovědnost. Ale záleží na konkrétní ženě, jestli s tím bude zacházet v úctě a tedy i se svým tělem, nebo jestli se bude od třinácti pelešit s kdejakým mamlasem a dělat si zářezy… znám takové holky, je mi jich líto. Jde vidět, že si sebe samy neváží. Neříkala bych o nikom nikdy že je ,,špinavý  a vadný", jsou to silná slova, určitě takové chování ale není v pořádku.

Ikona diskutujiciho Al One 2016-02-22 18:19:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Při sexu vzniká energetické propojení a výměna na velmi hluboké úrovni, takže to nelze v žádném případě brát na lehkou váhu.Je důležité vybírat si i lidi, kteří jsou "jen" v mé blízkosti, komu z nich budu věnovat pozornost, natož s kým budu v tak hlubokém propojení.S takovou Sílou se musí uvážlivě! ( masturbovat lze dle libosti, tam to neplatí-týká se mužů i žen)

Ikona diskutujiciho Aneta 2016-02-22 20:48:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ted me napada jestli to neni jen dalsi pokus jak zeny udrzet na uzde? Verim, ze kazdy partner zanechava energeticky otisk ale nezda se mi, ze by to mohlo ovlivnit i fyzickou podobu deti

Ikona diskutujiciho adonajpetr 2016-02-22 21:35:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Souhlasim. Pravdou je ze mě hluboce ranilo,  když jsem se od své první přítelkyně dozvěděl,  že už spala s někým predemnou. Ona to nechápala, ale určítě cítila,  jak to pro me (mou duši) bylo důležité. Nezarlil jsem,to ne, jen sem citil smutek a zklamani a koukal k nebi do holeho stropu resp. Tam do dáli vesmirne. Presla me chut mluvit, slova jako bych nahle neznal. Takove prazdno v me dusi na několik minut nastalo, coz se mi jeste samoze nestalo. Pak jsme to samozrejme překously a neresily jak už to většinou tady v tomto světě bývá ze. Cely vecer byl ale pro me nahle tu tam.Nevědomost je tu mezi pary slušná a vysvětlovat to tomu, kdo tu vnitrni cistou zkušenost nemá je na dele a mohl by to nazvat naivitou. Ja v tom vidim rady a vedeni, vy(někteří z vas) jen naivitu(zatim). Pravdou je, že ženy by měly dosáhnou určitého sebepoznání, stejne tak muži a pak mohou se svojí zachovalou cistotou přistoupit ke spojení. Jakmile ví, jak se navzájem cítit, jak druhého povzbudit, jak druhého rozesmat, jak se k nemu priblizit, kde sídlí v cloveku duše a jak promlouvá, pak je na miste splodit dite. Kdysi bylo přirozenosti citu při prvním spojeni muže a ženy splodit dite, porodnost byla v takovém případe velmi vysoka,  protože vytoužené dite bylo výsledkem umění spolupráce dvou duši skrze přítomný okamžik a vzájemne doplňování(proste byli nabití životní energii, která narůstá,  když se dva doplňují hlouběji a otevreneji). Oba partneři čekali az je v jejich vztahu navštíví láska a tehdy se jeden druhému oddali tak jak je to u lásky přirozene. Láska do lidských srdcí přichází, az ona to vnímá za vhodné,  má svou vlastni inteligenci, která nejlépe ví,  kdy nastal čas splodit duchem zdrave dite. Některé ženy mohli dokonce při tomto aktu spatřit silu svého budoucího potomka nebo silný okamžik z budoucnosti či minulosti.  Jednoduše se jim něco otevřelo, protože při aktu prochází moudrost skrze ženu a muž je ji v ten okamžik oporou, kterou musí být schopen vycitovat, což umožňuje  právě láska učitelka, to ona nabíjí atmosféru a vkládá do ni vnitřní impulzy pro oba jedince tak, aby mezi nimi energie rostla a jejich brány se jim postupně otevíraly k společnému prozření.  Jednou je to slabší jindy silnější,  je třeba vyčkávat,  přijde to jen párkrát za život a to jen tem, co budou pripraveni- vědět o co jde,prostě to musí rozpoznat, to vedení a ne přenášet svou pozornost jen do tela(jak to muži umi..a ještě to zdůrazňují v sile svého ,,nárazu,,(na ženské telo). Proste si myslím svoje ☺.

Ikona diskutujiciho Morwen 2016-02-22 21:42:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[21]: Takový přístup typu "od třinácti s kdejakým mamlasem" není moc ok, ale ruku na srdce, kdo měl vždy tak šťastnou ruku na výběr partnerů, že by s kterýmkoliv z nich měl i v současnosti s čistým svědomím potomky. Málokdo je při začátku sexuálního života natolik vyspělý, aby si vybíral vždy jen "perfektní partnery". Např. když jsem měla svého prvního, tak jsem ho fakt milovala, dala bych za něj ruku do ohně a nějakou dobu to velmi dobře fungovalo. Pak jsem se začala posouvat jiným směrem, on zůstával stále na témže místě, a prostě to fungovat přestalo. Dnes bych s někým takovým nemohla být ani za nic. Tenkrát jsem s ním plánovala rodinu, dnes by mě to ani nenapadlo. Lidi se prostě mění a co bylo v pořádku před lety, nemusí být v pořádku teď. A navíc jak říkáš, u někoho se víc projeví geny, u jiného spíš výchova, takže to je celkově vlastně fuk 🙂

Ikona diskutujiciho Roman 2016-02-22 23:07:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Hele, koukám můj překlad od TM 🙂

Ikona diskutujiciho Sharlotte Sweet 2016-02-23 11:12:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ale jak mám poznat,že je to ten pravý?

Ikona diskutujiciho Jarek 2016-02-23 14:18:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Pokud k sexu přistupuje Láska,je sex takový,jaký má být.Bez Lásky je ponižující a upadá pod ůroveň člověka,,do jiné říše".Propojuje se dohromady celý energetický systém,všechny čakry jsou sladěny,obě aury splynou v jednu,jinak září,pulzuje a propojuje se snad i s hvězdami-Vesmírem(ne nadarmo se říká,že jsme Boží děti)Vůbec to není jenom v pánevní oblasti.Vše dokazuje,ukládání informací je vícestupňové.Máme je v každé buňce,pánvi,v auře,v našem morfogenetickém poli(Vědomí Rodu Předků),v energoinformačních polích.Pak lze taky směle tvrdit,že mozek je pouze ,,anténa" a že mnohem více záleží na propojení celého systému.To je pocit,cítění,intuice,mozek,myšlenka,obrazy myšlenek.Hmota je závislá a spolupracuje s energiemi polí.

Ikona diskutujiciho Jarek 2016-02-23 14:25:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Takže energie,které jsou zatím pro lidské oko neviditelné,jsou důležitější a nadřazené hmotě.Velmi záleží na touze,lásce,vůli,jejich síle a tvorbě.

Ikona diskutujiciho Ayeri 2016-02-23 17:27:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Je to zajímavé, ale člověka nakonec nejspíš stejně víc ovlivní výchova a prostředí. Může to ovlivnit možná tak to na co bude mít dítě talent a to stejně většinou nikdo neodhadne ? Jinak spát s někým bez lásky se mi upřímně hnusí?

Ikona diskutujiciho ddd 2016-02-23 21:18:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Záleželo by na tom, jak dlouho po tom, co měla ta klisna pohlavní styk se zebrou, ho měla s koněm, abychom věděli, že to doopravdy nebyl potomek zebry. Za druhé: v době, když žil Darwin (a ten jeho současník) genetika rozhodně nebyla na tý úrovni, na který je dnes a vůbec si nejsem jistá, jestli šli udělat nějaké genetické testy, rozhodně ne v podobě, v který to jde dnes.

Ikona diskutujiciho ddd 2016-02-23 21:50:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Představ si, že by si to přečetla nějaká dívka, která by někdy byla znásilněná a třeba by si kvůli tomu ublížila, kdyby tomu opravdu věřila… To, co člověk říká a tím spíš píše je důležitý si nejdřív rozmyslet, zvlášť pokud jsou lidi, které to ovlivňuje…

Ikona diskutujiciho Alue 2016-02-23 23:04:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[32]:  Lidé se mě hromadně na telegonii ptali a žádali článek. Tak tu je… Kdo co jak subjektivně pochopí je na jeho osobní zodpovědnost a kdybych měla takto přemýšlet, nemůžu psát fakt vůbec NIC.

Ikona diskutujiciho Mary 2016-02-23 23:16:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Pamatuji si jak si v jednom ze svých článku, nebo možná v knize psala o tom jak se vás na základce učitelka při rodinné výchově ptala jestli by jste odpustili partnerovi nevěru a ty jsi jako jediná zvedla ruku že ano a teď je mít více partnerů za život nemorální? Přijde mi že si trochu protiřečíš.

Ikona diskutujiciho Alue 2016-02-23 23:28:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[34]:  V čem si protiřečím? Že bych dokázala odpustit partnerovi nevěru? – Odpustit neznamená přijmout, omluvit nebo obhajovat špatné činy ostatních, odpustit znamená prostě odpustit.

Ikona diskutujiciho Aťa 2016-02-24 15:31:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ďakujem Alue,pekne napísané. Pre tých,čo cítia potrebu zistiť viac,môžu si vyhľadať aj iné články,ktoré sa téme venujú. Mňa v jednom z nich zaujal názor, že dieťatko ženy,ktorá mala viacej partnerov môže zdediť po prvom srdce,po druhom pľúca,po treťom pečeň a aj dedičné choroby.Takéto orgány navzájom so sebou nemusia dobre spolupracovať, vzniknú choroby a rastie chorá generácia. Kto najviac trpí s dieťatkom? Matka. Škoda je,že to pochopíme,až Keď zažijeme.Parterov podľa mňa, strieda človek,ktorému chýba sebavedomie a chce si ho aj takto dokazovať,že je žiadaný.

Ikona diskutujiciho Lenka El. 2016-02-24 19:08:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Princip je podle mého v článku popsán vcelku správně, jen nerozumím tomu PROČ autoři opět považovali za nutné strašit čtenáře tím, že jim "zlý agent" (odkudkoli – zde zrovna z USA) hodlá zničit vše co s úsilím léta budují a čemu věří. Podle mně to je minimálně zbytečné, a hlavně to zavání manipulací (takže vlastně pokusem ovládnout skrze mysl další průběh životů těch lidí co si to přečtou). Tato prostá skutečnost u mě  sdělení degraduje.

Ikona diskutujiciho Lily 2016-02-24 20:04:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Děkuju Aluško za tento článek! 🙂 Ted se mi opravdu hodí, je mi 17, s nikým jsem nespala a ačkoli si to úplně nemyslím, tak se mezi ostatními vrstevníky cítím trochu zvláštně a jinak… Každopádně nepotřebuji se vyspat s někým za rohem, jen abych byla jako ostatní 🙂 Proto Ti děkuju 🙂

Ikona diskutujiciho Gray 2016-02-24 22:50:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

K jevu telegonie se přikláním a mělo by se o něm vědět, ale nemohu si odpustit tuhle poznámku – je to napsáno radikálně. Už jsem byla svědkem hysterických mužů, kteří nekompromisně chtěli za partnerku pannu právě proto, aby jim porodila "jejich" potomka. Žena jako osobnost je naprosto nezajímala… Jako by byla buď zboží k mání a nebo bezcenná. Žijeme v těžké době, mnohé dívky nemají správné vedení od rodičů, nemluvě o příkladu, který předhazuje společnost. Místo odsuzování je třeba více vřelosti v rodinách i v mezilidských vztazích a vzájemného pochopení, poučení se. Není to "vina" (lze-li vůbec hovořit o vině) pouze dívek ale i jejich okolí. Jednou jsem si na toto téma psala s oduševnělou známou ze zahraničí, tedy ne přímo o telegonii ale o "poprvé". Dle jejích slov některé ženy, které zná, daly své prvenství nesprávnému muži a když potkaly toho pravého, trápilo je to. Mnohé z nich pak podstoupily dokonce vaginoplastiku s hymenoplastikou, a po srovnání se s sebou po psychické stránce si vyléčily svá vnitřní zranění ve vztahu s novým partnerem. Co se týče "zrušení telegonie", pojednává se o něm, jak již bylo řečeno výše, v knihách o Anastasii – konkrétně v "Obřady lásky" (šikovní si mohou dohledat pdf na uložtu). Pravda, možná se ten "návod" nemusí jevit účinným, avšak důležitá je čistá upřímnost záměru. Tvrzení, že to nejde, mi připomíná situaci před lety, kdy jsem se chtěla odpoutat pomocí rituálu s růži od jedné negativní osoby ve svém okolí a sama jsem tvrdila, že se mi tenhle návod jeví být slabý vůči mému problému (šlo opravdu o silného energetického upíra). A na to mi jedna velice moudrá osoba odpověděla, že to není o onom rituálu samotném, ale o záměru. :-) Dodám už jen, že pokud muž ženu skutečně miluje, myslí v první řadě na  ni a ne na to, co má mezi nohama a kolikrát to bylo použito. Ostatně tahle citace "jedna z nevyhnutných podmienok je naozaj veľká láska" mluví za vše. Pro Lásku není nic nemožné.

Ikona diskutujiciho blekii 2016-02-25 20:30:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Jsem představitel jiného názoru. Vše, co tu bylo napsano autorem má jen 50% z pravdy. Takové "pravdivé věci" psávala dříve římskokatolická církev… a už to začíná zas. Jinak souhlasím aby si zamilovaná dvojice sama určila kdy a jak..

Ikona diskutujiciho Atrej Ystma 776 2016-02-26 06:04:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[20]:: Přece jen bych se ještě chtěl zeptat, jestli můžu :-)… A nevíš prosímtě, jakou mírou zanechávají telegonický otisk v ženě její partneři (nebo partner) po tom prvním? Je jasné, že první zanechá nejvíce vloh, ale ostatní- jak moc? Snad ne stejně? Pojem "vrakoviště" genů (mysleli tím patrně telegonických otisků) může být pochopený různě …

Ikona diskutujiciho Atrej Ystma 776 2016-02-26 06:21:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[23]:: řekl bych, že to tak opravdu funguje.

Ikona diskutujiciho Atrej Ystma 776 2016-02-26 12:00:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[20]: Otázka přesněji zní, jestli opravdu zanechá KAŽDÝ sexuální partner v dívce rovnocenné "množství" otisku? Je to fakt "vrakoviště"?

Ikona diskutujiciho Klárka 2016-03-27 01:24:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Takže ženy mají mít jednoho partnera? A co muži? U nich je to jedno a mají jen najít tu "čistou" ženskou? To je jediný požadavek na ně? Docela málo oproti celibátu pro ženy.

Ikona diskutujiciho Kaktus 2016-08-31 00:08:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[10]: Souhlasím

Ikona diskutujiciho Atrej Ystma 776 2016-09-04 20:18:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Jen bych rád upozornil, že pokus s koněm a zebrou neuskutečnil žádný vědec, nýbrž lord George Douglas z Mortonu, viz. Wikipedie.

Ikona diskutujiciho loophoe 2017-10-24 21:27:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

k některým komentářům tady mě napadlo https://www.youtube.com/watch?v=j8ZF_R_j0OY :'D

Ikona diskutujiciho Marie 2020-10-27 19:56:10 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Dobrý večer, mám dotaz když žena má s prvním partnerem pohlavní styk s ochranou, tak děti jsou až toho kdo se sní vyspi bez ochrany? Moc mě to zajímá, protože si myslím že kondom hraje velkou roli.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-10-27 22:29:49
Ikona diskutujiciho
sipka

Nehraje roli, telegonie je totiž energetický otisk.

Napsat komentář: Sharlotte Sweet Zrušit odpověď na komentář

Ikona moderatora

Moderovaná diskuze: Příspěvky se zveřejňují s časovou prodlevou. Pro účast v diskuzi je třeba, aby byl váš komentář v souladu s obecnými pravidly slušného chování a podmínkami používání stránek