Jak jsou na tom ve skutečnosti mezilidské vztahy? – O vysávání mezi sebou

13.8.2008 v Energie 72

Každý člověk se bojí být sám…

Každý člověk myslí, že to, co cítí, je láska až za hrob…

Každý člověk si myslí, že rodina je nepostradatelná…

Každý rodič si myslí, že jeho děti jsou mu podřízené a musí ho poslouchat…

Každé dítě si myslí, že je chytřejší, než jeho rodič…

Každý člověk má neustále potřebu s někým být… ale proč?

Pojďte se podívat, jak vlastně lidské vztahy fungují ve skutečnosti… nebudete tomu chtít věřit…

Jak já říkám: ,,Na lidi je nejlepší se jen dívat.“ – Nikdo se mnou nesouhlasí, protože nikdo není jako Já… ale když vidím, co se ve skutečnosti děje, opravdu nemám chuť své postoje měnit…

Když se člověk narodí, je vychováván a je s ním zacházeno tak, aby ztratilo přirozené toky energií z vesmíru, které léčí a dávají sílu… jsme jako malí v podstatě ,,odstřiženi od pupeční šňůry našeho všeobjímajícího vesmíru“.

Ale člověk je bytost světla… bez energie člověk nemůže žít… a kde začne brát energii, když ji nedokáže nabrat normálním způsobem? – krade.

Kde začnu? Začnu třeba vztahem rodič-dítě:

Lidé rodí své děti do světa, kde je plno nebezpečí a stále se o děti bojí… (smutná realita je i ta, že většina dnešních dětí je jen důsledek tělesného potěšení, při kterém vůbec nikdo žádné dítě nezamýšlel… tahle skutečnost se v duši nese po zbytek celého života…) ,,Kam jdeš? Kdy se vrátíš? S kým tam jdeš? Vrať se v tolik a v tolik. To nesmíš, tamto nesmíš, tohle musíš.“ – to jsou dnešní rodiče… ale ve skutečnosti by tomu tak vůbec nemuselo být, kdyby se lidé chovali inteligentně a důvěřovali si…

Co je ale hlavní důvod, proč rodiče takto terorizují své děti? To není láska… skutečná láska vypadá úplně jinak. Tu pravou lásku lidé zde na zemi neznají…

Ta ,,starostlivost“ našich rodičů, nevězí v ničem jiném, než v Energiích..

Ve chvíli, kdy rodič zastraší své dítě, nebo jej udeří, Energie přechází na rodiče… ve chvíli, kdy rodič svému dítku nadává, energie přechází na rodiče… zpravidla to bývá tak, že rodiče už jsou tak drzí, že si na své děti navážou stříbrné nitky a ,,sají“ jejich energii neustále… (a to dělají nejen rodiče, to dělají skoro všichni… jste obalení stříbrnými nitkami, skrze které kradete a jste vysáváni. Nechutný, co?)

A co pak dělá ubohé dítě? Když jeho rodiče ho takto vysávají?

Jde do školy a tam šikanuje své spolužáky… ve chvíli, kdy je seřve, zmlátí, postraší, bere si jejich energii a odchází jako king…

Co dělají děti, na které si ve škole spolužáci dovolují a vysávají je?

Jsou to plačky…

Jdou a nechají se pořádně politovat od každého, koho potkají… ve chvíli, kdy tohle dítě někdo polituje, dítě přebírá jeho energii a jde dál, jako king…

Co dělají lidé, kteří politovali tohle dítě?

Jdou zase za svými dětmi… nebo seřvou své podřízené…

A takto jde koloběh energií pořád dokola…

Ale nemusí tomu tak být…

Mě není dobře téměř vedle žádného člověka, protože cítím, že taky ,,upíruje“…

S takovýma lidma nekomunikuji a odcházím…

Dobře je mi jen s takovým, který není zloděj, jako všichni ostatní…

Dáte mu energii a cítíte, jak vám ji nevědomky vrací… ale málokdo z lidí vám ji vrátí… lidé jsou zloději energií… (tohle závisí na jejich povaze a stupni pravdivosti).

Když se takto energie mezi dvěma dobrovolně předává, energie nárůstá a lidé nakonec odcházejí oba šťastní a svěží… – nikdo nikoho nevysál, naopak svoje energie znásobili…

Při předávání energií, ať vědomém či nevědomém, se energie násobí zhruba 1 : 100. – To je vážně pěkná pálka…

Místo aby si lidé dávali energii z lásky a násobili ji, tak po sobě řvou…

Lze si to krásně ověřit.. když jsem odřízla svoji babičku i svého bývalého přítele od svojí energie s pomocí ,,Ňufa“, tak oba začali řádit… bábi za mnou chodila a dělala mě hysterický scény, že mi matka umírá na rakovinu, strašně bulela, byla sprostá, mačkala mě ruku a o toho mi vyčítala, že to neřeším… bývalý přítel zase začal chodit na můj blog a začal psát věci, které nadvědomě upravoval tak, abych z něho byla nešťastná a aby mohl zase ze mě pořádně nasát… – bohužel pro ně ale už to není možné, i kdyby se jim povedlo udělat ze mě nešťastnou trosku… ti dva už si ani nelíznou…

Je to pěkně nechutný, udělat tohle a pak sledovat, jak ti lidé, kteří předtím vysávali vás, teď chodí a snaží se všemi možnými způsoby získat znova z vás energii… jako nějaké příšery, které zavřeš do klece a nedáš jim nažrat… je mi z toho úplně blujno.

Chodí za mnou na návštěvu jeden kluk.. řeknu mu: ,,Nechoď.“ – On dojde… a pak se diví, že jen ležím, nebo sedím a nemluvím s ním… celou návštěvu je nuda jak cip a on odchází otrávenej… ale za pár dní jde a dojde znova, třeba i neohlášen… do teďka tento člověk nepochopil, že mi vedle něj není dobře a že se s ním nechci stýkat… stále se jen lituje… ,,Moje borka se málem zabila… já jsem se málem zabil, ale měl jsem tupej nůž.. a matka to a tata tamto a segra tuhleto…“ -Fuj.

Nadvědomě cítí, že síla ze mě by byla dobré sousto… ale nemůže ji ze mě brát, tak se snaží pořád dokola…

Když dojde, padne na mě špatná nálada a nechce se mi vůbec nic dělat, nechce se mi s ním mluvit.. není s ním o čem mluvit… – jen někdy je světlá chvilka, kdy si popovídáme, ale to jen velice zřídka, protože on málokdy příjde bez sebelítosti a temnoty v srdci…

To, co lidé dělají, to co cítí, není láska… veškeré lidské vztahy jsou tu o kradení energií…

A zamilovaní?

Znáte určitě ty ,,lásky“ – ona si najde kluka a za týden ho strašně nenávidí a dělají si naschvály… – proč?

Všechny tyto vztahy založené na podmínečné lásce končí špatně…

Lidé, co jsou do sebe takzvaně ,,zamilovaní“, se snaží navzájem ovládat a vlastnit… ,,Nesmíš políbit nikoho jiného, když to uděláš, rozejdu se.“ – takto se také velice účině vysává ten druhý člověk… postupně toho má ten, který je ve vztahu vysáván, – (většinou to totiž bývá tak, že jeden více vysává toho druhého) – už plný zuby a zničehonic začne svého ,,vysavatele“ nenávidět… vysavatel neví.. nechápe, co se stalo a začne svoji oběť také nenávidět… nebo ji začne vydírat, čímž ji vysává zase…

Tohle jsou odporný opičí lásky a je mi z nich blujno… tento typ ,,lásky“ jsem dříve zažila několikrát, bohužel byla jsem vždy v pozici vysávaného, protože já nejsem zloděj a nikdy jsem nebyla… už se toho nehodlám účastnit. Je to odporný.

Tohle naznačuji svojí sestře, ale jí to pořád nedochází.. ,,S tím už nejsem, podvedl mě, teď chodím s jiným.“ – Co nadělám? Nic. Je to její volba… a kdybych jí to řekla natvrdo, pošle mě tak akorát někam… smutný…

Řeknu vám jedno… vysavači… Vesmír nerozeznává, jestli druhému ukradnete jeho energii, nebo peníze… protože hmota je 6x nahuštěná energie… – 6x komprimovaná energie je hmota a 6x dekomprimovaná hmota je energie. – a co jsou peníze? hmota… obojí je tedy kradení energií… z pohledu vesmíru jsou tedy skoro všichni lidé zde na zemi zloději na entou a tohle se jednou každému zle vymstí.

Ale co nadělám? Když tuhle odpornou pravdu někomu řekneš, nebude ti věřit… lidé se pravdy bojí… začnou na tebe útočit a budou se snažit tě zlomit… bohužel už pozoruji silné příznaky u svojí mámy… snaží se mě nenápadně přesvědčit, že jsem vymytej mozek… stejně jako lidé okolo mě.. rodina, znamí… naštěstí je už pro ně pozdě, ale příjemné to taky není…

Tak aspoň píšu sem… snad se najde někdo, kdo to pochopí a něco zkusí změnit… protože i přes tyto hrůzy, ještě jsou stále na světě lidé, kteří chtějí znát pravdu a pro které stojí za to se snažit… pro vás píšu 🙂

Komentáře

Ikona diskutujiciho Skřítek 2008-08-13 16:38:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Moc pěkně Aluško, moc pěkně jsi to napsala.

Je to neuvěřitelné ale máš zase 100 procentní pravdu a já se nestačím divit kam na tyhle vědomosti chodíš. Jsou tak pravdivé, že je to až kruté.

Jen tak dále Aluško. Moc ti držím pěstičky.

Skřítek

Ikona diskutujiciho Lira 2008-08-13 20:25:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj,pěkné a pravdivé,jen doufám,že taky nejsem "vysavatel" ;)…

Ikona diskutujiciho janko 2008-08-13 23:33:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Alue, není to špatné, jen bych místo kradení volil jiné slovo, třeba "výměna". protože oba, dko se transportu energie účastní, tak dostavají. Jeden tu, kterou potřebuje, druhý tu, kterou nepotřebuje.

A jedna technická: píšeš správně to o šestkrát měněné energii na hmotu a zpět. zajímá mě, jestli víš, proč zrovna šestkrát.

Tomáš tě velmi chválí, já jen zkouším. Odpovídat nemusíš, ale pokud ano, tak na mail, nemám tolik času se sem vracet. Dík za dobrou odpověď. (ne kažfdá správná odpověď je také dobrá).

omlouvám se, že reaguji jen na text výše, musím ještě něco umatlat do práce…

Ikona diskutujiciho karantava 2008-08-14 03:42:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj Karolko, rád si čtu tvůj blog. Popsala jsi to naprosto přesně, jen mně schází nějaké řešení toho co jsi popsala. A je vůbec nějaké? Jak se chovat jinak a přetrhnout ten řetěz? Jak to udělat a nebýt jako ostatní "zloději energií"? A proč se tak lidé k sobě chovají? Víš, jaký je ten důvod proč víc berou, než dávají? Díky za radu a vysvětlení.

Ikona diskutujiciho Qoliker 2008-08-14 05:08:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

nemám slov, děkuji ti 🙂

Ikona diskutujiciho Míla 2008-08-14 13:31:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Když vynadám svým dětem, tak rozhodně příliv energie necitím ba naopak mi je z hoto hnusně. Nemám to ráda, ale někdy člověk vyteče. Moje babička říkávala: "Vše s láskou"

Ikona diskutujiciho Skřítek 2008-08-14 14:36:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Pro Mílu.

To že necítíš energii je tvůj problém ale určitě jim ji odsaješ. To že se čítíš hnusně je naprosto správné, proč jim teda nadáváš? A proč děláš věci při kterých se takto cítíš. Máš asi někde chybu v programu tvého biologického počítače.

Skřítek

Ikona diskutujiciho Míla 2008-08-14 14:52:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Máš děti pane chytrej?

Ikona diskutujiciho Kirk 2008-08-14 15:07:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

K anketě: Já nevěřím, Já vím,že existuje:-)

Ikona diskutujiciho PRO KARANTAVU 2008-08-14 15:27:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Bobku.. já se přeci vždy snažím o rozzuzlení situace a i zde jsem se pokusila lidi nabádat… čti znovu a pozorněji… nebo ti to zopakuji: NEHÁDAT SE, NECHOVAT SE K SOBĚ HNUSNĚ, ŘEŠIT VŠE V KLIDU  A S ROZVAHOU, KDYŽ SE CÍTÍŠ HNUSNĚ, VYMĚŇUJ VĚDOMĚ S NĚKÝM PO DOMLUVĚ ENERGII… A NEŘVI PO NIKOM, NEVYBÍJEJ SI NIC NA LIDECH.- Takto to jde zminimalizovat, ale úplně se odříznout za těchto okolností nelze… jde to jen velice snížit.

Ikona diskutujiciho nelinka 2008-08-14 19:05:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahojki, mám na tebe prosbu. Před týdnem mi umřel kamarád. Opilý řidič do něj ve 120 vrazil a rosšrotoval mu auto. Já se s tím nemůžu vyrovnat a chtěla jsem se tě zeptat, jestli je možné s tím kamarádem ještě nějak mluvit nebo jestli jde ho nějak v minulosti varovat. Je to pro mě důléžité tak doufám, že odpovíš. Moc ti děkuju a máš krásný blog.

Ikona diskutujiciho soto 2008-08-14 21:48:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj, moc hezky napsaný, málokdo se tak perfektně vyzná.Snad následujícím někoho taky trochu inspiruji. Nejrozumější co mě napadá jako řešení, je takovýto postup: vyhnout se mystickým nářkům na které jsem, tak často ve tvým věku a ještě mnohem později sám narážel, situace je špatná a žádný státní aparát nám evidentně nikdy nepomůže. Je třeba si ujasnit další fakta a postavit se jim čelem, je jasné že postižení jedinci se nebudou chtít jen tak vyléčit, ale přesto je třeba být k nim velmi rázný – nechceš tak jdi TEČKA. Je třeba dát dohromady účinnou terapii s jasnými pravidly, aby léčený věděl, kdy je porušuje a tedy věděl, že mu hrozí předčasné ukončení terapie. Tedy žádný pasivní gaučing. Ti nejlepší by měli vyškolit armádu terapeutů a pokud je zapotřebí krom znalostí i  nějaké nadání, nebo schopnost, měla by se i tato jasně ověřovat. Píšu to sem jen pro inspiraci a protože jsem se už setkal s tím, že místo aby se někomu pomohlo správněji a dobře žít, tak se dotyčnému vnucuje rovnou krkolomná asketická cesta k úplnému osvobození a to považuju za přehnaný a samozřejmě za zoufalý čin. Podle mě teprve zdravý a šťastný člověk , by se měl sám rozhodnout, jestli se chce nadobro odříznout od světa až úděsnou askezí a lidstvo by jistě splnilo svou povinnost, kdyby takových dokonalých adeptů mělo vždy jen velmi poskrovnu a zbytek žil se vším všudy a uměl si života pořádně užít.

Ikona diskutujiciho Lady Rovena 2008-08-15 10:10:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Zajímavé myšlenky…člověka, který na návštěvě sedí, kouká a nic neříká taky znám….opravdu to je ubíjející

Ikona diskutujiciho Nina 2008-08-17 21:10:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Karolíno, děkuji, je to podnětný příspěvek. Také jsem dosti citlivá na mezilidské vztahu. Většinou vycítím, co ke mně ten který člověk vysílá. Jak na mě působí. Z některých se mi dělá až fyzicky špatně – v tom případě utíkám.

Mám v práci kolegini, ze které cítím, že mi bere, aniž by na druhou stranu vracela – já ikdyž to cítím, nic s tím nedělám, protože chci mít na pracovišti klid. Ale vnitřně mě to žere. Zkoušela jsem vizualizovat různá vajíčka, ale nějak se mi to neosvědčilo (možná z toho důvodu, že nemám patřičně vyvinoutou představivost).

Píšu sem, protože bych tě chtěla požádat o radu nebo inspiraci v tom, jak si počínat v sebeobraně, proti vysavačům. To mlčení v přítomnosti nežádoucí osoby je zajímavý trik, jak ho vlastně k sobě vůbec nepustit. Vyzkouším to. Měj se hezky, jsem ráda, že jsem na tvůj web narazila.

Ahoj.

Ikona diskutujiciho Alue 2008-08-19 21:13:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

pro Ninu: přečti si článek s nadpisem: ,,Jak se účinně ochránit před vysáváním jinou osobou?"

Ikona diskutujiciho Tom 2008-08-21 12:52:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj jo je to pravda to je to co v poslení době řešim dobrej je ten návod s růží. Zrovna včera mi přišel pod ruku "náhodou" film Celestinské proroctví mnozí určitě znají jeslti ne doporučuju je to přesně o tomhle.

Mějte se všichni krásně a hodně sil Karol

Ikona diskutujiciho Alue 2008-08-21 19:06:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ano, ten film jsem viděla… v jedné části jsem plakala dojetím, je to neskutečně pravdivé a úžasné 🙂

Ikona diskutujiciho Laigo 2008-09-10 14:45:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

jako napsané, ne skutečnost,.

Ikona diskutujiciho Laigo 2008-09-10 14:45:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

taky jsem zažila tu "lásku",…  nikým chodit nechci a nebudu,já nevim, ale v žádném vztahu jsem se necítila ok,…. je to krásné Aluško,..

Ikona diskutujiciho svetlo 2009-02-22 22:51:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Je to doopravdy kradež energie.Ty krádeže fungují i na dálku(vnímám energie a vidím to).Nemocný člověk(lépeřečeno nemocná mysl a duše)krade i na vzdálenost několika kilometrů a to nevědomky…automaticky dekomprimuje hmotu na světlo a přes čakerní systém dochází k obnově energie.Lidé hrají všemi barvami..pokud jsou barvy viditelné tedy odkryté tak je to nemoc.A vostatních věcech má Alue naprostou pravdu.Dá se o tom dlouze povídat,ale je to hlavně o fraktální geometrii a kvantové fyzice.Petr.

Ikona diskutujiciho Alue 2009-02-24 10:01:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

fyzika, matika.. to jsou vsechno jen podvody na lidi, bacha na to 🙂

Ikona diskutujiciho geo 2009-03-31 08:57:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

:-) Ja mam uplne stejne zkusenosti.

Ikona diskutujiciho Miška 2009-05-13 09:31:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Milá Alue,

Ikona diskutujiciho Alue 2009-05-13 12:24:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

celestinské proroctví? viděla jsem film. – je to krásný! 🙂

Ikona diskutujiciho Marty 2009-05-15 00:28:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

… opravdu "Každý" ? :-) a propó tatarák raději na večeři s pivíčkem jednou za čas … chi

Ikona diskutujiciho Lumi 2009-06-09 14:14:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

a my si to veľmi ceníme.. ďakujeme Alue 🙂

Ikona diskutujiciho Karin 2009-07-28 16:56:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Alue,fantasticke! Jsi uzasna jak dokazes tak nadherne stylizovat do pismenek tu nekonecnou vesmirnou pravdu….

Ikona diskutujiciho Tukatkat 2009-11-25 18:35:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Moc pekny clanecek a urcite i pravdivy. Ja misto stribrnych nitek pouzivam prsty, dotknu se nekoho kdyz je mi zima a je mi teplo, dotknu se nekoho, kdyz jsem smutna a je mi veselo. Umim to ale i naopak, dotykem rozdavat radost a smich, nebo zlym lidem litost a smutek. Je to zvlastni a nikdy jsem to prilis nepochopila, jak to vlastne funguje?

Ikona diskutujiciho cibinka 2010-02-01 15:21:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Alue, máš pravdu, naprostú pravdu. Občas sa mi stáva že po stretnutí s určitými ľudmi som úplne vyčerpaná, čo už..

Ikona diskutujiciho Mikessska 2010-02-11 09:30:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Nejprve ze všeho přeji pěkný den.

Ikona diskutujiciho Alue 2010-02-11 10:11:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[30]: Tyto náměty jsou z mé hlavy, jsou to moje vědomosti a z knih je rozhodně nemám.

Ikona diskutujiciho Nicolas 2010-02-18 14:28:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Skvělé. Dávám  4 hvezdicky. Jen mám pár upřesnujících dotazů:

Ikona diskutujiciho blax 2010-05-09 13:46:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Vědomě cítím, že jsi dobré sousto =DD Mas krasnej web , tesim se na dalsi clanky. Hezky den 🙂

Ikona diskutujiciho Alome 2010-08-29 02:33:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj, s vysáváním mám také bohaté trpitelské zkušenosti. Největší "obětí" jsem byla v dětském věku, ve škole, doma, nikde žádné zastání. Je to docela ubohé, když si uvědomím, že nejvíce vysávali lidi, kteří se dušovali jak moc mě mají rádi. No, už jsem vynalezla několik metod jak slušně absolvovat návštěvu u babičky aniž by mě vysála. Mimochodem, vysávání považuji za masochismus, stejně tak jako vyžívání se v roli oběti nebo tyrana, at nevedomě.

Ikona diskutujiciho FM 2010-12-09 22:19:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Všechny komentáře souhlasí s tím, že prokouknout upíra ja první krok a není to zas tak těžké a druhým krokem je zamezení předání energie. A co takhle vědomé obdarování onoho upíra se slovy: "Vem si kolik potřebuješ …" Většinou je to o tom, že upír často ani netuší že je upír. Dárce, nebo vysávaný, bavíme li se v okruhu lidí, kteří mají o energiích povědomí, by měl být člověk jaksi nad věcí a měl by zvládnout takové situace s nadhledem a odcházet z nich s pocitem, že jsem byl v dané situaci užitečný. Mám 2 prarodiče a oba jsou staří a nemocní, jak to tak chodí. Přestože nejsem natolik vnímavý abych poznal zda si berou či ne, tak za nimi chodím rád a právě s pocitem a příním, že si vezmou. Já si totiž mohu dovolit. Mé možnosti načerpání energie jsou jsou takřka nekonečné. Jejich možnosti chápu spíše jako omezené, nehledě na to, že o těchle věcech nemají ani tušení, domnívám se.

Ikona diskutujiciho Angelika 2010-12-12 09:17:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Milá Alue.

Ikona diskutujiciho espritia 2011-01-22 02:49:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Myslím si, že niekedy je dôležité upozorniť "upírov" na to že sú upíry. Bola som raz pred zápočtom veľmi nervózna a mala som veľký strach. Oprela som sa o dve svoje kamarátky. Jedna povedala, že pocítila taký nepríjemný kŕč v bruchu a tá druhá dodala, že ona tiež a zo srandy dodala, že sa jej radšej nemám dotýkať. Ja som si vtedy v duchu povedala "och, ja som na nich svoj strach preniesla a obidve to fyzicky pocítili, aj keď netuším či na také niečo veria" Vtedy som si uvedomila, že som to urobila podvedome a nechcela som byť "upírom" a dávala som si pozor aby som sa radšej nikoho nedotkla. No keď som urobila zápočet, tak som sa neuveriteľne tešila (pripadala som si ako blázon) a mám pocit,  že sa moja pozitívna energia preniesla aj na ostatných čo tam čakali – videla som to na nich a myslím, že najviac na svoje kamarátky, tak dúfam, že som im tú energiu vrátila. Bola som upírom aj keď neúmyselne a som vďačná za to, že ma na to upozornili.

Ikona diskutujiciho Jarka 2011-02-02 08:14:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Alue to co popisuješ je svatá pravda

Ikona diskutujiciho Jarka 2011-02-02 08:31:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

To že někomu dáme energii dobrovolně, protože si ji sami stáhneme z vesmíru  je správné….dávám energii lidem v nemocnici…pravda…kolegyně(sestry) říkají ,že jsem divná…ale pacienti říkají ,že jsem anděl…tak nevím ale mě to nabíjí:-)

Ikona diskutujiciho Jepice 2011-02-24 15:26:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

A nestojí za to občas pro někoho trochu té energie obětovat? Já se sice budu chvilku cítit jako vyždímaný hadr, ale občas si se sebou umím poradit líp, než ten dotyčný "vysavač"…

Ikona diskutujiciho janka 2011-03-19 18:51:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

ahoj alue, velmi sa mi paci tvoja stranka ale k tomuto clanku by som chcela vediet ako ma vyzerat taka "ozajstna" laska. bez energetickeho vysavania, tak, aby prinasal vztah radost. neviem ci je spravne napisat obidvom, lepsie bude vsetkym zucastnenym ? 🙂 dakujem

Ikona diskutujiciho Ivča 2011-07-11 15:43:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[36]:: po svých přečetných omylech jsem dospěla také k tomuto, naprostý souhlas. Energie JE. Zbarvujeme ji my sami. Pokud my budeme vůči všemu neutrální, neboť víme, že úplně vše je z téhož Zdroje, že naši předkové prošli érou Ryb: vůdce a stádo oveček, a to se střídalo: kdo byl ovcí, se příště dostal do rodiny vůdce, kdo byl zavražděn, byl příště v rodině vraha, atd, abychom dostali zkušenosti ze všech typů energií. A jdeme do éry Vodnáře, to je do svobody, je potřeba přijmout všechny zkušenosti celého rodu, všech našich předků, uvědomit si, čím vším prošli, v jakých rolích byli, a že uvízla energie právě v tom posuzování, odsuzování, že je to takové místo makové. Když zůstaneme NEUTRÁLNÍ, napojíme se zpět na prazdroj, na to, odkud naši předkové začínali, a budeme v sobě mít všechny esence, čím vším, jakými rolemi prošli. Je to o úctě a respektu k předkům, kořenům lidství až k Adamovi a Evě, prostě k počátku lidství. Cokoli odmítáme, posuzujeme a odsuzujeme, odmítáme naše předky. A bez jejich zkušeností nejsme my. Kolik válek, otrokářství a všeho bylo potřeba, abnychom se my sami narodili? A jsme tu proto, abychom pomohli při přechodu do éry Vodnáře, do svobody, kdy každý je tvůrcem své reality, svých světů, a nese plnou zodpovědnost za vše jím stvořené. Bez předků tu možnost tvořitz nemáme!!!! To nejlepší ze všech předků, všechny jejich zkušenosti, byly předány nám. Mějme prosím úctu a respekt ke všem rolím, kterými naši předkové prošli!!!! Na tom my stavíme naše životy, na jejich zkušenostech. Sami jsme si rodiče vybrali, právě pro tu zkušenost!!!! Cokoli kritizuji, posuzuji, odsuzuji a na čem naopak lpím, jen sama sobě blokuji proud energie. Ta je čistá. Jen já ji zbarvuji, vidím to před odraz toho, co mi předali předkové

Ikona diskutujiciho skinny--love 2011-08-06 17:54:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Moje mamka mě občas lehce seřve a mám špatnou náladu. Potom jak za ní příjdu je na mě hodnější a omluví se mi. Potom je nám oběma o hodně lépe. Četla jsem podobný článek v časopise enigma. Jmenoval se Energetičtí upíři. Mezi moje nejlepší přátelé patří ti, ze kterých srší energie a já si s nimi vesele poklábosím. Pak jsme oba nabití. S lidmi kteří mi připadají jako vysávači se rozhodně nebavím a ani to nemám v plánu…

Ikona diskutujiciho all-is-magic 2011-11-06 17:56:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Hezky napsané Aluško 🙂

Ikona diskutujiciho mala.morgaine 2011-12-31 11:00:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Píšeš odvážně,děkuji…tvá slova nezůstanou nepovšimnuta, jen nevím, jestli to bude pro tebe dobře nebo špatně…prosím, nepodléhej emocím, protože emoce jsou cesta do propasti.

Ikona diskutujiciho tajemne-vytvory 2012-03-22 05:32:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Zaujalo mě to…

Ikona diskutujiciho Primula 2012-03-24 08:41:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ako sa ochrániť pred vysavatelom? Pred energetickým upírom? Pred nepriateľom?

Ikona diskutujiciho Lili 2012-06-14 20:49:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Aluško, tento text se mě hluboce dotýká. Díky za něj a za tebe:)

Ikona diskutujiciho Newerdin 2012-06-18 18:37:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Já nechci vysávat druhý lidi, máš pravdu Alue, je to hnusný. Ale na druhou stranu, mi přijde hrozně depresivní, že se nemůžeš nikomu svěřit se svým trápení, musíš na to být sama, vlastně se ani nestýkat s lidma, protože tvou špatnou náladu vycítí, jinak je začne člověk vysávat. Pokud jsem to dobře pochopila, tak je to dosti blbý.

Ikona diskutujiciho Raja Luthriela 2012-07-25 18:11:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Když tak na to koukám, tak já taky vysávám kde komu energii. Ne sice tak moc, jako ostatní mě, ale je to tak.

Napsat komentář: Ivča Zrušit odpověď na komentář

Ikona moderatora

Moderovaná diskuze: Příspěvky se zveřejňují s časovou prodlevou. Pro účast v diskuzi je třeba, aby byl váš komentář v souladu s obecnými pravidly slušného chování a podmínkami používání stránek