Jak mi trhali zub moudrosti 2. díl: Antibiotika s vedlejším účinkem ,,rozsáhlá NEKRÓZA kůže“!

24.4.2019 v Zážitky 48

Konečně se dostávám k tomu hlavnímu, proč vlastně celou sérii píšu. A to jsou ,,léky“, které mi byly po této extrakci předepsány. Nevěřila jsem vlastním očím, jak je něco takového vůbec možné. Já vždycky věděla, že antibiotika jsou hnus, ale je rozdíl o tom slyšet a je rozdíl to opravdu držet v ruce a vidět na vlastní oči.

Bylo asi půl jedenácté večer, sedím na posteli a říkám si, že teď už mi konečně slehly všechny hormony, opadly injekce, konečně mi to myslí a jsem schopná činit zodpovědná rozhodnutí. Mimochodem mi došlo, proč si lidi kolikrát v nemocnici nechají líbit takové věci, nebo ženy u porodu, proč jsou tak bezbranné… když jste napumpovaní adrenalinem a ve strašné bolesti, tak vůbec nejste schopní pořádně myslet a dokonce i když si přečtete větu pětkrát po sobě, tak vám vůbec nedojde do mozku její význam a pak odsouhlasíte klidně amputaci hlavy a u toho si myslíte, že je všechno v pohodě… Takže zásadně nedělat důležitá rozhodnutí pod adrenalinem, extrémním stresem a v silné bolesti.

Otevřu znova to úžasné balení antibiotik a čtu… No málem mi vypadly oči z důlků. Jakto, že jsem si tak strašně závažných a důležitých věcí vůbec nevšimla, i když jsem je hledala?? Však jsem ten letáček četla alespoň 3x v ordinaci a nic takového tam nebylo napsané!
Dostala jsem antibiotika DALACIN C Clindamycinum. Chtěla jsem si ulehčit práci a dát vám sem seznam nežádoucích účinků z internetu (elektronický opis příbalového letáku) a helemese, on se ten seznam liší a příbalový leták který na internetu najdete, je cenzurovaný a ty největší dardy tam (určitě záměrně!!) nejsou vůbec napsané. Takže skenuji svůj originální příbalový leták a dobře se podívejte, co je tam proboha napsané. Tohle skutečně předepisují lidem! LIDEM!

Zdůrazňuji, že veškeré zdraví a veškerá imunita sídlí ve střevech. Jakmile těžce onemocní střeva, končíte. Těžký zánět střev a srůsty, to je fakticky vedlejší účinek smrt. Postupný, bolestivý a strašlivý.
Sedím si tak v ložnici a hlavou mi šrotí. ,,Takže. Můžeš dostat takový zánět, až se ti udělají srůsty ve střevech. Ty srůsty – i kdybys nakonec vyléčila ten zánět – budou po zbytek tvého života bránit normálnímu pohybu střevního obsahu – to znamená trvalý zánět. Crohnova choroba. Můžeš skončit s vývodem z břicha! A tys to chtěla původně brát ty de**le!“ Úplně jsem se opotila při té představě. Držela jsem v ruce něco, co mě klidně může zabít.

Příbalový leták doslova i píše, že se antibiotikum musí hodně zapíjet, aby nedošlo k podráždění jícnu. Takže to samé, co naleptává jícen, naleptává i střeva a od toho pak můžou být ty srůsty…

Dále je tam napsané, že můžu dostat nekrózu kůže. Ve velkém rozsahu. Normálně mi odumře kůže zaživa a sloupe se! To se mám nechat dobrovolně zmrzačit a znetvořit? Já, která si každý den natírám bioolejíček, abych byla krásná do sta let? To jako vážně?
Máte pocit, že přeháním? – Napište do googlu ,,TOXICKÁ EPIDERMÁLNÍ NEKROLÝZA“ a dejte hledat mezi obrázky. Varuji vás, je to velice drastický pohled na velice znetvořené lidi. Tohle ten ,,lék“ skutečně může udělat. Obrázky sem nedám, jsou až příliš brutální a ukazují až moc krve a utrpení.



Hned na přední straně je věta:

,,Používání antibiotik může vést ke vzniku závažné infekce tlustého střeva. Informujte proto okamžitě svého lékaře, jestliže máte průjem během léčby nebo 3 týdny po léčbě, zvláště je-li stolice hlenovitá, nebo krvavá.“
Tento účinek je vypsaný mezi ČASTÝMI účinky hned na třetím místě (výskyt u 1-10 ze sta). Pokud si to tedy od oka zprůměrujem a použijeme stejný princip jako u složení potravin – vepředu nejvíc, vzadu nejmíň – dostaneme se na obludně vysokou pravděpodobnost. To už není jeden poškozený ze sta, ale hádám tak 5-8 ze sta.

O kousek dál: ,,Tento přípravek byl předepsán výhradně vám. Nedávejte jej žádné další osobě. Mohl by jí ublížit a to i tehdy, má-li stejné známky onemocnění jako vy.“

Tahle věta se tváří, jakoby doktor věděl, že zrovna vy ten lék snesete. Ale je to naprostá hloupost. Mně žádné testy nedělali aby zjistili, jestli to snesu!! Doktorka mě ten den viděla poprvé v životě, zeptala se mě jestli beru nějaké léky, jestli vím o alergiích a to je celé. Nikdo mi nedělal testy jater, krve, ledvin, srdce, aby zjistil jestli jsem v riziku, nebo nejsem. Dostala jsem to předepsané úplně od oka, naprosto bez jakýchkoliv hlubších analýz. Jak ten doktor může vědět, že nemám nemoc, která se s tím nesnese? Však o ní ani nemusím vědět, nebo to nemusím ani považovat za nemoc. Nikdo mě pořádně neprohlížel, ani podrobně nezpovídal. Ale do příbalovky si klidně napíšou, že vy to můžete, ale nikdo jiný už ne.

Udělalo se mi úplně blbě při představě, že bych si vzala jen jedinou tobolku toho sajrajtu… takže já se tady piplám, pořád lupu nějaké vitamíny, čistím střeva, jím jenom základní potraviny, pomalu všechno bio, mažu se biokosmetikou, opiplávám se jak nejlíp můžu, investuju do svého zdraví maximum a pak si mám všechnu svou péči kompletně podělat takovým hnusem – a kvůli čemu? Kvůli jednomu zubu, co mi narostl blbě… Kvůli jednomu zubu se mám nechat poškodit do konce svého života? Jako vážně?

Byla jsem fakt naštvaná a říkala si, že bych se hodně divila, kdyby takový hnus skutečně někdo pozřel a že už dávno někdo nedal výrobce k soudu za takové nebezpečné ,,léky“. Toto přece nemůžou dávat lidem, to je nějaké sci-fi! Mám to tady přímo napsané a stejně tomu nedokážu uvěřit. To je snad zlý sen… Je to tak jedovaté, že to ani nesmím hodit do kýblu, ale odevzdám to v lékárně. S poznámkou, aby si to strčili do… za klobouk

Rozhodla jsem se z těchto závažných důvodů, že převezmu plnou zodpovědnost za svůj další osud na sebe a spolehnu se výhradně na své vlastní schopnosti. Protože to je něco, v čem se vyznám a vím co od toho čekat. Ponesu si zodpovědnost za případné komplikace způsobené nějakou mojí chybou a raději půjdu do tohoto teoretického rizika a pooperačních komplikací, než abych riskovala svoji smrt na tyto ,,léky“. Za mě tohle není lék a není to použitelné léčivo naprosto žádným způsobem. Možná tak na potkany ve sklepě by to mohlo být dobré.
V hlavě jsem sčítala, co všechno jsem si vyléčila bez doktorů a když jsem to všechno sečetla, došlo mi, že doléčit – už rozřízlý otevřený – zánět bude oproti tomu brnkačka. A tak jsem si nasadila intenzivní rozpis léčby podle sebe, celý týden jsem se skoro vůbec nehýbala a prolívala se jedním lektvarem za druhým.

Kopla jsem do sebe jeden Ibalgin 400 když jsem už jela odpoledne po extrakci domů a rána byla čerstvá. Pak už jsem si další nevzala, protože se to dalo vydržet, když člověk dodržoval klidový režim. Léčila jsem se přirozeně. Nemůžu jmenovat všechno, ale součástí mého rozpisu bylo koloidní stříbro 540 ppm a čisté horské mumio v koňských dávkách.



Nebyla to sranda. Díra jako do kanálu, občas krvácela, hlavně byl problém vyjít schody, nebo zatopit, kvůli nošení půlmetrových klád z tvrdého dřeva. Kdybych nebyla naposilovaná, tak nevím nevím, protože se stačilo trochu zadýchat, trochu zatnout a okamžitě strašná bolest. Čerpala jsem tedy z naposilované výdrže, kdy se do určité zátěže nezadýcháte a nerozpumpuje se vám krev do hlavy. Tak jsem nosila pomaličku po jednom polínku, pak už jsem si to nechala nanosit od chlapů.  První týden jsem žila na tekutých protejnech od Ketodiet, na normální jídlo nebylo vůbec pomyšlení a neměla jsem sílu vařit. Kupodivu jsem naprosto nic nezhubla, ani jsem necítila hlad, ani mi to nevadilo. Ležet celý den v posteli mě nudilo, tak jsem sepisovala články.

Věděla jsem, že rozpis léčby který jsem si naordinovala já, je nejenom bezpečný, ale určitě o hodně silnější. Jediný fígl byl v tom, všechno pečlivě dodržet a nebylo toho málo. Antibiotika Dalacin C jsou podle vyjádření doktorky ,,slabší“, takže stejně nezaručují vůbec nic a klidně bych mohla dostat komplikace od zánětu i kdybych je brala… a že skutečně jsou takové případy.

První dva dny snesitelné bolesti a spíš úleva, že je zub pryč a už to bude v pořádku… Měla jsem dost podrážděný trojklanný nerv, vepředu na tváři se mi udělal modrák od toho tlaku a šíleně mě bolela sedmička. Díra po osmičce ani ne, ale sedmička, která dostala největší nářez od toho tlaku a navíc byla ještě pět dnů vychýlená ze své pozice, takže jsem nemohla skousnout, musela jsem mít pořád pootevřenou pusu. Pátý den v sobotu, si sedmička začala sedat zpátky za naprosto šílených bolestí, ale v pondělí už jsem mohla zkousnout, to už jsem měla týden léčby za sebou.

Třetí den jsem prodělala léčebnou krizi. Což je u nemoci normální, že se dostane na dno a pak už se jen lepší. Poloseděla jsem v posteli (spaní bylo hrozné, nemůžete si lehnout, musíte pořád sedět kvůli bolesti a aby to tolik neoteklo) a bolest nečekaně prudce zesílila. Třestila mi celá hlava a obracel se žaludek. Začala jsem být neskutečně slabá, malátná, viděla jsem rozmazaně, pak dvojitě, začala jsem mít závratě a zastřené vědomí… Ale když jsem neomdlela při extrakci zubu zaživa, tak tohle mě snad nezkolí. V životě jsem ještě neomdlela, maximálně jsem se netrefila do futer.
Zvýšila jsem tedy nárazově už tak koňské dávky svých lektvarů na několikanásobek a prolívala se v co nejmenších přestávkách kombinovaně vším nejsilnějším co bylo. Po půlhodině to úplně odlehlo, začala jsem být zase normální a pak už se to nevrátilo. Antibiotika zůstala nedotčená, štítila jsem se jich jenom dotknout přes to uzavřené platíčko. Přesně podle svého hesla ,,radši zdechnu bio“.

Desátý den jsem už měla zánět pryč a začala jsem řešit steh, který mi blbě zarostl do tváře a tam zhnisal. Takže jsem to – spíš omylem – natrhla, hnis ze šití vyjel ven a bylo to fakt nepříjemné. Tělo začalo pro změnu bojovat se stehem.
Ještě do noci jsem se vrtala ve tváři a snažila se ho mermomocí vyndat. Kdykoliv jsem se usmála, tak se mi ta debilní šňůrka zatrhla do tváře. Byla jsem z toho zoufalá a šíleně mi to vadilo… Nakonec jsem musela přemluvit sebe samu, ať vydržím do první kontroly, která měla být shodou okolností další den. Tak jsem si spočítala, že dalších 12 hodin ještě s tím pitomým stehem přežiju. Neměla jsem na to vhodné nůžky, všechno bylo tupé a kdykoliv se za ten steh zatáhlo, zpod dásně se ozývalo křup křup, jakobych si tam trhala tkáně. No fuj… Nic. Kašlu na to. Přežiju to. Nejsem chirurg, nemůžu prostě umět všechno a mít na všechno vybavení.

Na kontrole mi druhý ven opět velmi ochotná a hodná doktorka vystřihla ten steh. Byla to vteřina, ani to nebylo cítit a jakmile tu pitomou šňůrku dala pryč, cítila jsem obrovskou fyzickou úlevu, celé moje tělo úplně zavrnělo blahem, bylo to hodně zvláštní.
Zkontrolovala mi ránu, řekla že to mám perfektně zahojené, krásně otevírám zeširoka pusu, zánět je pryč a pozor na díru aby se tam nedostalo jídlo. Nenapadlo ji ptát se, jestli jsem ty prášky skutečně brala… Měla jsem chuť se jí zeptat, jestli vůbec ví co předepisuje, ale připadalo mi to zbytečné. Každý doktor je držený ve svěráku danými standardními lékařskými postupy a v podstatě není na jeho vůli, co předepíše. Má omezený výsek možností a když nebude poslouchat, tak na kobereček a komise. To moc dobře známe… Brala jsem to tak, že paní je tu od řemesla a já jsem tady od hojení. Ta umí to a ta zase tohle.
Poděkovala jsem za vysvobození (předtím jsem si připadala jak sumec co mu zůstal háček v hubě) a odešla z ordinace téměř v euforii, že to mám za sebou a že jsem to přežila bez poškození svého organismu.

Rada pro vás, kromě toho abyste nedělali unáhlená rozhodnutí? – Čtěte pozorně co berete. Protože když se vám pak něco stane, žít s tím po zbytek svého života budete jedině vy a nikdo jiný. Ve skutečnosti za vaše zdraví nesete zodpovědnost jen vy, i když byste raději věřili něčemu jinému. Od toho podepisujete informovaný souhlas před operací, tak jako jsem ho podepsala i já. I případné užívání nějakého léku je opět na vaše triko.

Ráda bych pod tímto článkem otevřela diskuzi na téma nebezpečných léků. Co nejhoršího vám kdo kdy předepsal a jak jste se s tím popasovali? A má vůbec pacient, co zodpovědně čte příbalové letáky, na vybranou?

pokračování příště

 



Komentáře

Ikona diskutujiciho Katka 2019-04-24 06:06:32 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Stejná antibiotika jsem dostala před pěti lety – hodně jsem váhala, ale snědla jsem je…a samozřejmě dle příbaléhového letáku…průjem celý měsíc, v podstatě jsem nemohla bez strachu vyjít na ulici. To nebyl normální průjem, ale prostě stačilo se nešikovně otočit, jít rychle a příšerný pocit, že už to neudržím ani sekundu. Takže přímo díky Dalacinu C jsem bezvadně poučena, že takové svinstvo už do pusy nevezmu. No musela jsem se přesvědčit na vlastní kůži. Od té doby se mi daří vyhýbat i doktorům, prostě není jediný v mém životě za čtyřicet let, který by mi opravdu pomohl. Bezmyšlenkovitě psát léky nebo doporučení nebo dělat nesmyslná bolestná vyšetření, to jim jde bezvadně. Ale stejné jako s těmi antibiotiky – už jsem se poučila, děkuji nechci.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-04-24 08:47:29
Ikona diskutujiciho
sipka

To je strašné!! :O A leták jsi tehdy četla?

Ikona diskutujiciho Octomaník 2019-04-24 06:52:11 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Po vytržení zubu vyplachovat několikrát denně ústní dutinu kontryhelovým čajem, urychlí to zacelení díry po zubu.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-04-24 08:46:42
Ikona diskutujiciho
sipka

po vytržení zubu se minimálně první týden nesmí vyplachovat naprosto ničím, neboť pak hrozí suché lůžko

Ikona diskutujiciho Karloon 54 2019-04-24 11:03:54 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj, pravě jsem udělal vlastní ciferník do hodinek Amazfit bip, s tvým logem tohoto blogu,
je to tak trochu reklama na tvůj projekt těchto stránek a zároveň i práce s konstruktivní symbolikou,
protože je tam tvoje logo věčného slunce vylepšené o ochranný kruh který symbol posiluje a chrání.

Je pravda že je to pro lidi kteří používají tento typ hodinek,jako já. (asi moc lidí tento typ hodinek nemá ale když už jsem se s tím dělal, proč by jsem se o to nepodělil, třeba mezi tvými příznivci jsou lidi co tyhle hodinky používaj)

tady je odkaz: https://amazfitwatchfaces.com/bip/view/23285

Ješťe jen tak ze zdvořilosti, pokud by byl problém s autorskými právy s použitím tvého loga a tvou vytvořenou konstruktivní symbolikou věčného slunce, dej vědět co by se ti nelíbilo, budu to ctít a respektovat.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-04-24 11:22:23
Ikona diskutujiciho
sipka

nerozumím co to je a moc se mi nelíbí, že je tam moje logo.. já už navíc nejsem blog, jsem magazín 🙂

Ikona diskutujiciho Milan 2019-04-24 11:28:59 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Před pár lety jsem měl zlomeninu v kotníku,dali mě to po koleno do sádry,chytla mě tam trombóza.Na léčbu jsem dostal warfarin na ředění krve.Asi tak po týdnu od léčby se mě rozlaďovala psychika a pískalo v uších.Doktor mě řekl že to není možný že to mám z něčeho jinýho.Bral sem to dál cca 2,5 měsíce než řekli že krev už je v pořádku.Od té doby už žádný léky do mě nikdo nedostane,kdyby mě něco bylo tak jedině alternativní medicína,bylinky,atd.

Ikona diskutujiciho Kateřina 2019-04-24 11:30:34 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Alue, nechceš při tom druhém zákroku, který tě čeká na podzim, zvážit samovstřebávací stehy? Samozřejmě nejsme zubař, takže nevím, jestli jsou vhodné po všech zákrocích, ale taťka je měl jak po trhání osmičky, tak po odstranění cysty a moc mu to vyhovovalo. Je to tedy samozřejmě nadstandardní placená záležitost, ale nebylo to nijak extrémně drahé

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-04-24 12:22:37
Ikona diskutujiciho
sipka

vstřebávací jsem měla… zahnisal, řezal mi dáseň a neustále mi zavazel při artikulaci a smíchu… strašná věc.

Ikona diskutujiciho Karloon 54 2019-04-24 11:31:15 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Je to obrázek s tvým logem do hodinek na ciferník, co si můžou stáhnout lidi na svoje hodinky pokud mají tenhle typ hodinek (Amazfit bip) pokud se ti nelíbí ze je tam tvoje logo umístěný, tak pokud si přeješ, můžu to celé smazat.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-04-24 12:26:58
Ikona diskutujiciho
sipka

Raději bych to smazala. Moc se mi nepozdává myšlenka, že někdo používá moji značku na něco, co ani nevím co je.

Ikona diskutujiciho Kateřina 2019-04-24 12:14:04 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Já myslím, že jestli jsi zdravý člověk a jedla bys k antibiotikům lactobacily, ničeho by ses nemusela bát. U nežádoucích účinků se nikdy nepíše, jaké další choroby měli ti, kteří ty nežádoucí účinky měli a to je myslím klíčové. Osobně považuju za horší variantu možnost zánětu v ústní dutině, protože všechno co je na hlavě je kousek od mozku 😀 Máš štěstí, že se ti to nezanítilo. Mně v rané pubertě preventivně z dásně vysekali oba budoucí zuby moudrosti, protože mám malé čelisti a nevešly by se mi do pusy, aniž by mi nezkřivily zbytek zubů. Doktor mi je vyndal ve chvíli, kdy ještě neměly plně vyvinuté kořeny, takže to nebyl tak strašný zásah, ale stejně bych se bála si antibiotika nevzít… Gratuluju k tomu, žes to přežila. Příště bych ale vyrazila někam, kde by ti dali celkovou narkózu, takovéhle zákroky mi přijde nelidské dělat zaživa..
K těm hodinkám s tvým logem – myslím, že jsou to „tapety“ do chytrých hodinek. Podle mě je to krádež loga, když jste se na tom nedomluvili předem.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-04-24 12:26:17
Ikona diskutujiciho
sipka

V článku je výslovně napsané, že jsem aktivně léčila pokročilý a těžký zánět… takže ano, zanícené to bylo jako prase. Léčba byla náročná, drahá, ale bez antibiotik.

Ikona diskutujiciho Andrea V. 2019-04-24 19:01:03
Ikona diskutujiciho
sipka

Antibiotika jsou v podstatě „kyselina“ ,a když k antibiotikům přímo začnete brát probiotika nebo lactobacily, tak je okamžitě „vraždíte“ – protože svoji mikroflóru máte oslabenou prášky (kyselé prostředí) , a dokud budete kyselost skrz antibiotika dodávat, všechna probiotika vám ve střevech okamžitě „umřou“ . Preparáty na posílení střev se berou až po antibioticích, jinak nemají lautr žádný smysl.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-04-24 20:26:20
Ikona diskutujiciho
sipka

přesně tak.. my to víme a ti z oboru to neví… vtipné, nebo k pláči?

Ikona diskutujiciho Karloon 54 2019-04-24 13:02:12 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ok, v pohodě, už jsem to smazal, Kateřina se vyjádřila dobře, byla to tapeta do chytrých hodinek, chtěl jsem ti jen tím udělat reklamu a použít symboliku věčného slunce.

Jinak to s těma zubama nezávidím, já jsem si taky užil s moudrákem, mě ho musely vysekávat operativně v Masarikovy nemocnici v Ústí n. L. asi pul hoďky, naštěstí jsem to měl umrtvený jinak nevim jak bych to dal, už ten pocit když ti něčím seká do dásně aby vydoloval ten zub co je hluboko u kosti. Antibiotika jsem naštěstí nebral. Nepěkná to vzpomínka.

Ikona diskutujiciho ginze 2019-04-24 13:09:13 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

No, po přečtení prvního a druhého dílu…ani nevím, co říct. To musel být hrozný zážitek 🙁 Mojí kamarádce se ulomil kus zubu a ona prostě k zubaři nechodila a když už se tam dostala, tak zub byl bohužel na trhání, taky tam byl zánět jak prase, zub prasklý a ještě pod ním váček. A taky jí injekce vůbec nezabrala a říkala, že to bylo příšerné. Já mám na zuby zatím štěstí, jen jednou mi zubařka vrtala zub bez umrtvení a když jsem jí řekla, že to dost bolí, tak mi řekla, že to vydržím…no, co jsem měla dělat, ale příjemné to fakt nebylo. Jednou jsem měla problém s předním zubem, navíc u dásně, v křesle jsem byla 2 hodiny a moje zubařka říkala, že je pravděpodobné, že to bude týden bolet a že si mám když tak vzít ibalgin. A musím teda říct, že zub nezabolel ani trochu a i ona se na prohlídce divila, že je vše ok a ani to nebolelo 😀 Vždycky, když pak čtu zážitky lidí, co si vytrpěli u zubaře, tak jsem fakt vděčná za to, že mě to nepotkalo. Ale mám potvrzené čtyři moudráky, takže mi je jasné, že s nimi může být v budoucnu problém.
Jinak, vím, že před nějakou dobou jsem psala komentář pod jedním článkem, který se týkal zubů a psala jsem ti, že jsem měla zubařku po škole a nic moc…tak si představ, že u nás ve městě je nová zubařka, moje máma k ní chodí a taky je hned po škole a taky katastrofa. Za všechno si bere nehorázné peníze srovnatelné se soukromou zubařskou klinikou – tam jsou ale lidé s praxí, účastní se přednášek a seminářů atd., zatímco ona nemá pořádně ani tu praxi. No, mámě dávala nějakou dočasnou výplň, že prý vydrží tak půl roku…za dva dny jí vypadla, tak jí to dala znovu a vypadlo to za tři dny. Prý je taky tak trochu nešikovná. Hlavně, když mi máma pak sdělila ty její ceny, tak jsem se hodně divila. Avšak tím, že zubařů je nedostatek, tak si mohou víc dovolit. Když bych chtěla dát spoustu peněz do zubů, tak si vyberu někoho sakra dobrého, ale když mi máma vyprávěla, jak je nešikovná, jak výplň od ní vypadne za dva dny atd…

A k těm antibiotikům – já dostala jednou antibiotika na angínu a jako nejdřív jsem je i brala, ale nakonec jsem je nedobrala, protože mi přišlo, že nic nedělají 😀 Po 3 dnech pořád nic, žádné zlepšení. Pak jsem začala brát vysoké dávky vitaminu C a pak jsem namočila vatovou tyčinku do alkoholu a snažila jsem se aspoň trochu ty čepy zlikvidovat. Hned den po tom se mi udělalo výrazně lépe, antibiotika jsem zahodila. U těch, co jsem měla já, bylo zase v nežádoucích účincích něco jako černý jazyk :O 😀

Ikona diskutujiciho Vera 2019-04-24 13:34:59 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ta rana po zubu se zatahuje sama odspodu, takze vytlaci na povrch i pripadny ulomek. Neni potreba oplachovat, treba hermanek predcasne uzavira rany, ten mi zubar rozhodne nedoporucil po bezproblemovem vytrhnuti horni osmicky. Ale mam zkusenost s leky Nitrofurantoin – ratiopharm s obsazenou latkou nitrofurantoinum – dali mi ho kdysi na mocovy mechyr ale prestala jsem hned brat, bylo mi z nich spatne od zaludku. A na zablokovana zada jsem dostala Myolastan s obsahovou latkou tetrazepamum a po tech se mi udelala ranka na tvari, ktera se dlouho nechtela zhojit. Tyto prasky uz jsou nyni nekolik let stazeny a nevydavaji se. Od te doby leky neberu. Ale moji mamku zachranili pomoci ATB – mela tezkou otravu krve, spatne si osetrila nohu a dostala gangrenu. Museli ji amputovat cast nohy ale i tak jim kolabovala ale s pomoci leku ji zachranili a ona je ted jina. Vesela a moc si toho vazi.

Ikona diskutujiciho Choco 2019-04-24 14:08:25 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Páni já čučím. Vždycky si čtu letáček, ale nikdy jsem nebrala antibiotika s tak šílenými vedlejšími účinky.
Teď mám velké štěstí, že jsem si našla doktorku, která dává přednost domácí léčbě a homeopatikám. Antibiotika mi vždy napíše, ale to jen pro případ, že by se mi to výrazně zhoršilo.

Ikona diskutujiciho hanka 2019-04-24 15:11:30 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

No fuj. Místo chemických antibiotik je dobré brát přírodní ATB, mám výbornou zkušenost s kapkami peruánské pryskyřice Copaiba. Je to malý zázrak, užívá se i vnitřně, dá se i potírat na dáseň nebo na kůži. Mamka to užívala na zánět a zabralo to do druhého dne, zatímco mast od zubaře nezabrala vůbec. Nevím jestli lidi vědí, že laktobacily nemá smysl užívat současně s ATB. Antibiotika je zlikvidují, takže jsou to vyhozené peníze. Je třeba užívat laktobacily na osazení střeva až po dobrání ATB. Lékaři sice doporučují brát to zároveň ale nemá to logiku.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-04-24 15:45:39
Ikona diskutujiciho
sipka

Děkuji za tip, copaibu si koupím a schválně ji budu zkoušet všude patlat, aspoň se naučím něco nového 🙂

ad: Antibiotika a laktobacily: Samotná doktorka mi výslovně doporučila brát je současně. Mno pomyslela jsem si něco o zadní části, protože je přece naprosto jasné, že to tím antibiotikem okamžitě zabiješ, takže vyhažuješ zbytečně peníze, že bacily se berou až POTOM. Mno že to člověk s vysokou školou neví, to je k pláči. Stejnou blbost mi řekla i lékárnice, když jsem to kupovala k tomu. Prostě vymydlený holky ze školy, nemyslí samostatně jak to v těle funguje… Každopádně bacily jsem si vzala a začala je užívat po vyřešení zánětu čistě preventivně, problém jsem jinak žádný neměla. Člověk prostě musí myslet i za toho doktora.

Ikona diskutujiciho Dascalie 2019-04-24 16:23:09 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Antibiotika mi chtěla doktorka předepsat skrz jen blbou rymu a kašel tohle nechápu ihned sem zamítla a ona se zeptala proč..říkám ji že psychika mi vždy blbne když užívám atibiotika a že je nechci.naštěstí respektovala moje rozhodnutí..když sem je kdysi bravala často skrz záněty které se mi stále vracely do zubů..tak mi bylo hrozně a taky se mi zhoršila psychika a více se mi kazili zuby..takže řeknu vám je to hnusný byznys a antibiotika opravdu užívá jen sebevrah“!!!

Ikona diskutujiciho fluttershine 2019-04-24 17:23:33 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

On je taky hrozný problém v tom, že antibiotika ničí všechno, co jim přijde do cesty, a nejsnáze se samozřejmě likvidují ty „hodné“ bakterie. Ty „špatné“ se umí líp bránit, takže trvá dýl, než si s nimi poradí, a když to někdo nedobere, tak si vůči tomu pro příště vytvoří rezistenci. Čili začít a nedobrat je vlastně je ta nejhorší varianta. Nevím, myslím, že by se ti z nich nic nestalo, na druhou stranu, pokud se umíš léčit jinak, funguje to a je to bezpečné a ověřené, je to asi lepší.
Vzpomínám si, že když jsem je měla naposledy, tak se mi tak nějak rozdrbal celý organismus (např. menstruační cyklus) a trvalo podstatnou chvíli, než se vrátil do normálu. Jasně, mohlo to být tou nemocí a stresem v té době (brala jsem je kvůli tomu, že jsem potřebovala urychlit léčení, než jsem odjela na týden pryč do ciziny – not the best thing to do), ale kdoví.

Ikona diskutujiciho Kateřina 2019-04-24 17:23:42 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Mně vždycky v lékárně tvrdili, že se probiotika mají brát mezi dávkami antibiotik. Představuji si to tak, že když si vezmeš antibiotikum, začne ti masit i mikroflóru ve střevu a do toho si je tam dodáš uměle probiotikem, abys zabránila úplnému vybití mikroflóry – proto by se to mělo brát na střídačku. A to co ti z probiotik zbyde dozobeš po dobrání antibiotik, abys střevům dodala co potřebují natrvalo.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-04-24 18:19:17
Ikona diskutujiciho
sipka

No jo, ale probiotika se berou půl roku denně, aby měly doopravdy efekt a osídlily střevo… těch pár tablet proložených chemickou srrr jsou jen vyhozené peníze. Jedno balení ani zdaleka nestačí, ale to ti taky nikdo neřekne, to je zase věc co musí člověk nastudovat a pídit se sám.

Ikona diskutujiciho MUDrland Wenca 2019-04-25 09:04:07
Ikona diskutujiciho
sipka

Účinnější než probiotika a také levnější je vyrobit si kvašenou zeleninu s použitím těchto kultur http://www.bulgaricus-eshop.cz/catalog/pro-domacnosti Čalamáda (paprika,cibule,kořenová zelenina) díky kvašení získává nenapodobitelnou chuť.

Ikona diskutujiciho ⚜️ aston 405 2019-04-24 19:07:39 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ještě, že máš v zásobě koloidní stříbro i mumio!

To je pěkně nechutná směska vedlejších účinků. Do doby, než jsem se o vedlejší účinky ATB začal zajímat, jsem jich měl za život bohužel dost – myslím, že asi 4 nebo 5 krát. Jo. Můžu vlastně být rád, že žiju, když čtu, co to všechno způsobuje – nechápu, jak je možné, aby takové svinstvo bylo legální podávat lidem. (No vlastně chápu, farmacie je bílá mafie….)

Mám silné podezření, že po posledním ATB jsem právě dostal tetánii. Extrémně silné brnění po těle, pocit nedodechnutí, ale doktoři byli totálně vypatlaní, protože to definovali, že mám „panické poruchy“ – tedy psychického původu – i když vím, že nic takového jsem jako spouštěč neměl. Po 3/4 roku po nasazení Oberonu, Joalis a CDS2 jsem se z toho dostal. A to můžu být šťastný, protože to samozřejmě oficiálně vyléčit nelze a znám lidi, kteří s tím marně bojují už mnoho let.

Ikona diskutujiciho hanka 2019-04-24 22:44:23
Ikona diskutujiciho
sipka

To je drsné. Třičtvrtě roku je ještě krátká doba! Blahopřeju.
Chápu že antibiotika se dají v nouzi a akutně když je to fakt nebezpečné, při operacích je to nutnost když je člověk v nemocnici. Ale mně třeba dávala kožní antibiotika na akné (bylo to fakt hrozné, nezbývalo mi než věřit že mi to pomůže). Brala jsem Sumamed asi tři měsíce a výsledky žádné. Co mi to provedlo ve střevech radši nedomýšlet. To je podle mě největší blbost dávat ATB na chronické nemoci. No a na akné mi pomohlo hádejte co. To by člověk nevěřil. Začala jsem tenkrát meditovat a odešla jsem ze školy kterou jsem nesnášela. Zlepšilo se to výrazně, takže jsem pochopila že jdu správnou cestou, a úplně to pak odešlo díky změně jídelníčku a kosmetiky. Tělo je fakt geniální, dalo mi vědět. Teďka už nemedituju, už mě to nebaví, radši chodím ke stromům nebo když už, tak vizualizuju, to je zajímavější.

Ikona diskutujiciho armag 2019-04-24 19:37:15 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

U antibiotik je problém, že fungují vždy na nějaké typy baktérií a jiné ne. Pokud jsou správně předepsané a navíc je dobře určen i ten druh, tak pomůžou.
Asi jste měli smůlu, že se doktor netrefil do správného typu.

Ikona diskutujiciho Ivan 2019-04-24 22:34:23 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Nikdy by ma nenapadlo dať si prášok od bolesti, a to som niekedy zavýjal ako pes. Takisto by ma vôbec nenapadlo dať sa očkovať pri ceste do zahraničia. Ale to sú pre ľudí bohužiaľ bežné veci, pre mňa niečo také neexistuje, pre ostatných sú to bežné veci. Na lieky prišlo u mňa obvykle až v nemocnici, ináč by som si lieky nedával, keď výslovne nebolo treba, ak to nie je nevyhnutné. Chemické lieky určite nie, ale vďaka Pánu Bohu ani neviem, že lekári existujú, nemávam snáď ani nádchu. Ale Ty si žena Alue, aj tak ma prekvapuje, že vôbec niečo také ako Ibalgin vôbec prehltneš. Na zápal je dobrý pôst a modlitba. Mám kamaráta, ktorý študuje molekulárnu biológiu, sám úspešne praktizuje cca 4 dni pôsty v prípade vírusových a iných infekcií. Hovorí, že cudzie bunky sa nevedia prepnúť do špeciálneho ochranného režimu a hynú. Pôst môže vyliečiť bradavice, ekzémy, zápaly, psych. aj fyz. choroby a veľa ďalších vecí, len to nie je pre každého. Ľudia cítia skôr ako hlad silný chlad, preto je vhodné minimálne raz za dva tždne pred splnom a pred novom mať aspoň 1 deň pôst, aby si telo zvyklo na iné zdroje energie. Potom, keď si telo zvykne, neskôr sa dá aj viac dní, príp. bez jedla aj bez vody. To je sloboda. Raz za čas sa odpútať od všetkého

Ikona diskutujiciho hanka 2019-04-24 22:48:32
Ikona diskutujiciho
sipka

Ano tomu půstu věřím, když přestanu jíst a prolívám se vodou, nemoc přejde daleko rychleji. A zvířata taky dobře vědí, proč při nemoci přestávají jíst 🙂 jaký paradox, rodiče a prarodiče do vás cpou jídlo když jste nemocní, přitom to funguje naopak.

Ikona diskutujiciho MUDrland Wenca 2019-04-25 08:23:45 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Záněty zubních nervů a dásní se dají velmi úspěšně léčit termoreflexními nálepkami. Bez antibiotik a analgetik nesnesitelná bolest mizí do 30 minut, zánětlivé místo se čistí a léčí samo. O této technice a nových znalostech funkcí liského těla chystám semináře. Každý se může naučit rozumět svému tělu a udržovat ho i bez návštěv lékařů.

Ikona diskutujiciho Jarka 2019-04-25 23:16:20
Ikona diskutujiciho
sipka

Semináře? Kdy, kde?

Ikona diskutujiciho MUDrland Wenca 2019-04-27 11:13:52
Ikona diskutujiciho
sipka

Jarko, čekám až o semináře lidi projeví zájem. https://mudrland-wenca.webnode.cz/

Ikona diskutujiciho 🙂 2019-04-25 10:19:55 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Jsi úžasná 🙏💗nejlepsi clanek co sem tady cetla, je v nem tolik…😇

Ikona diskutujiciho Tomáš 2019-04-25 17:40:20 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Když to tak čtu, tak se v duchu držím za hlavu. Tohle mohlo docela dobře blbě dopadnout. Kdyby Aluška nebyla alespoň trochu znalá, tak by paní „doktorka“ mohla tzv. vyrazit klín klínem, a následky by byly celoživotní. Naprosto klasický příklad lékařské péče. Nebo spíš tak zvané lékařské péče v uvozovkách. Jako jeden postřeh k zamyšlení. To jako nic lepšího nebo jiného vhodnějšího předepsat nešlo? Připomnělo mi to spoustu příběhů ze života. Jeden za všechny. Nechtěl jsem jednou nechat očkovat po narození svoji dceru, o kterou se nyní starám ve střídavce. Byla to hexavakcína. Důvodem byly možné nežádoucí účinky. S paní doktorkou se v kritickou dobu rozvinula napjatá disku o následcích a odpovědnosti. Jmenoval jsem možné následky, o kterých jsem se dočetl na internetu. Bylo mi sděleno, že internet není důvěryhodný zdroj informací, že to není pravda a pouhá shoda náhod. S tím Internetem je to jejich oblíbená fráze, jak dělat z někoho debila. Na otázku pro paní doktorku, že kdo ponese odpovědnost za případné problémy, jestli je to ona, mi neodpověděla. Obratem jsem se od ní odhlásil a šli jsme jinam. Na očkování nakonec došlo, ale s odkladem. S bývalou partnerkou jsem se kolem toho tak brutálně rafli, že by to asi nikdo slyšet nechtěl. No asi jsem moc velký cíťa, který by měl při vážných „neurologických problémech“ na svém dítěti měl chuť tak trochu vraždit. A pointa příběhu. Když jsem kvůli tomuto očkování a dohadování a hádání se všemi kolem řádně vytočil, to hlavně po velkém procedění obrovské hromady informací internetu, našel jsem si jako bonus příbalový leták od hexavakcíny. A ejhle, jak právně obratně to tam bylo hezky napsané. Všechny nežádoucí účinky, které jsou popisovány na internetu, jsou tam popsány. A zbytek brutalit se schoval za pojem .. tuším „vážné neurologické problémy“ nebo tak nějak. Ale podle paní doktorky to nebyla pravda. Takže v takovém světě žijeme. V životě jsem dospěl k jednomu poznání. „Největší problém lidí je lhaní.“
Vzpomněl jsem si na jedno velmi staré video z té doby. A k mé radosti je stále na Youtube. Kdo se chce na vlastní uši přesvědčit o „poctivosti“ našich lékařů, Ať se podívá na toto. Pro lepší pochopení doporučuji shlédnout dvakrát. https://www.youtube.com/watch?v=01Q4N4NV8BE

A ještě dodatek. Pokud někomu z vás doktor řekne, že „internet je nevěrohodný zdroj informací“, to jako že jste debil, odpovězte takto.
„Milý pane doktore, paní doktorko, Internet je definován jako celosvětová počítačová síť, která je složená z velkého množství počítačů, serverů a spojovacích prvků. Slouží k uchování a přenosu informací. Je tedy hlavně nosič informací, nikoliv zdroj. Zdrojem je vždy člověk, který tam data či informace dává. Pokud by byly informace z Internetu považovány za nevěrohodné, kvůli Internetu samotnému, byly by nevěrohodné všechny informace tam, včetně odborných vědeckých článků. Tečka, úsměv. zdar.“
Mějte se tady všichni moc hezky 🙂

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-04-25 18:35:10
Ikona diskutujiciho
sipka

Doktoři nadávají na internet právě proto, že si tam můžeš zadarmo nastudovat všechno co potřebuješ, od zdroje který si sám vybereš. Najednou nemají recet na pravdu, najednou mají v ordinaci našprtané poučené lidi, kteří si nenechají namluvit ty jejich nesmysly. Proto to říkají…

Ikona diskutujiciho armag 2019-04-25 19:16:41
Ikona diskutujiciho
sipka

Internet je výborný zdroj informací, ale dnes není problém zajít si do knihovny a pokud unáš diagnozu, tak si zjistit, jak se léčí.
Já vidím největší problém v tom, že pokud potřebuješ nějaký účinný lék, tak stejně musíš k doktorvi pro recept, protože bez receptu toho moc nedostaneš.

Ikona diskutujiciho hanka 2019-04-25 19:48:47
Ikona diskutujiciho
sipka

Super komentář, díky:) souhlasím zcela.

Ikona diskutujiciho 540045 2019-04-25 20:07:00
Ikona diskutujiciho
sipka

Velmi dobře řečeno, Alue.

Ikona diskutujiciho Tomáš 2019-04-25 20:14:15
Ikona diskutujiciho
sipka

🙂 Jo přesně tak. Ale zdá se, že nechtějí nic slyšet. Řekl mi to dokonce i manžel jedné doktorky. Řekl mi doslova: „Tome pochop, oni tě nechtějí poslouchat.“ Byla to pravda, v ten moment, kdy to řekl, mě to došlo. A nechtějí poslouchat nikoho, dokonce často ani lidi z jejich oboru. Proto to dopadá někdy tak špatně. Znám třeba případ, kdy mladý doktor pokazil operaci prostaty, zanedbal pooperační péči, a ten pacient umřel. Protože mám mezi nimi známé, tak se mi to doneslo. Dokonce to byl spolužák mého bratra. Jaká náhodička. Ale ututlalo se to samozřejmě, což je v této branži normální, tak nějak se toto společností „toleruje“. Kdo by si dělal ostudu že, je to velmi „citlivé“ téma. Lidi si to prostě neuvědomují, jak to tam chodí. A je to mnohem horší, než to bylo v minulosti. Otec mého kamaráda…. také operace prostaty …. povídá po operaci zdravotní sestře: „Sestři, hlavně ty hadičky nepopleťte.“ A popletla to. Dezinfekční roztok mu pustila do žil, kapačku do močové trubice nebo kam … nevím. Až se mu udělalo strašně zle, tak na ni zazvonil, řekl jí, že je mu zle, aby to překontrolovala. No a tak to překontrolovala. A její slova byla: „Jé, já jsem se spletla.“ Bože … to se nedá ani všechno vykládat. Když jsem učil na základní škole, chodila tam jednou jedna dost „slabá“ holka. Když jsem ji po pár letech potkal a zjistil, že je na zdravotní škole, jen jsem se v duchu pomodlil. Tak doufám, že Bůh je. Snad to slyšel. 🙂 Třeba bude ta holka v nemocnicích jen převlékat postele a nebude zapojovat hadičky. Takže kluci a holky! Pozor na hadičky! 😀 A nikdy se neotáčejte k doktorovi zády! 😀 Ale to je jiný, tentokrát legrační příběh. 🙂

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-04-26 08:44:42
Ikona diskutujiciho
sipka

U nás ze základky všechny hloupé holky s trojkama (myslím známky ne prsa :D), co od třinácti kouřily a chlastaly (jedna byla už v devítce těhotná) šly všechny společně studovat zdravku. Upřímnou soustrast všem chudákům na jižní moravě, kteří se jim dostanou do péče.

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-04-26 01:48:23 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Co to 😣 to zní příšerně. Jakože fakt příšerně. Ty antibiotika… To je normální středověk. Já budu tenhle rok svoje zuby dost řešit, takže díky za předání zkušeností.

Ikona diskutujiciho Market 2019-04-26 07:50:25 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj Alue,
můžeš, prosím, poskytnout radu, kde kupuješ tebou zmiňované přírodní mumio a koloidní stříbro, aby bylo kvalitní?Děkuji za odpověď.

Ikona diskutujiciho Jantulka 2019-04-26 17:17:52 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Tak to bolo ozaj hororovostrašidelné čítanie,fúúch hrôza. Máme detského lekára, ku ktorému nechodíme, ale je to kamarát, tak sa sem tam stretneme. A on nám hovoril, že ATB je už to posledné, čo predpisuje. No niektoré matky si vyslovene vynucujú ATB a keď im ich nechce predpísať, tak tam chodia kľudne aj každý deň, kým im ich nepredpíše. Dieťa má sopeľ, tak šup ATB, dieťa zakašle, tak šup ATB, že si vôbec nechcú vysvetliť, že ATB sa nepredpisujú na takéto bežné diagnózi, že to dávajú deťom ako lentilky. Smutné.
Ja mám operovanú maternicu, takže následne dva cisárske rezy. Neviem, akými „dobrotami“ ma napchali pred zákrokmi, hlava sa mi točila neskutočne, chcelo sa mi zvracať, no jediné pooperačné následky boli, že ma štípali jazvy, keď som sa smiala 😀
Nikdy by som nepovedala, koľko komplikácií môže byť z jedného zubu.

Ikona diskutujiciho Adéla 2019-05-08 23:08:42 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Loni koncem léta jsem si šla k praktickému lékaři jen pro výpis z lékařské karty. Měla jsem ze změny počasí od rýmy odřený nos. Lékař si toho všiml a hned že mám alergii. Nenechal si vymluvit že alergická nejsem a i přesto mi napsal recept na nějaký lék. Nikdy jsem je nevzala, ale radši jsem si je vyzvedla, aby s tím pak nebyl problém. A podobně to dělám s léky na předpis od gynekologa. Většinu zánětů mám od candidi a na tu už mám ověřený jídelníček, který mi pomůže už po 3 dnech omezit výrok. Uvažuji o návštěvě Zapperu, jen všechny centra mám docela daleko.

Ikona diskutujiciho Monika 2019-12-23 07:54:03 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Tak tohle je děs. Zrovna ležím třetí den doma po tom samém zákroku a mám tam obrovský zánět. Měli mi to vyřezat, vysekat, zašít, dát antibiotika. Místo toho mi mladý doktor dal poklonu, že to zkusí po dobrým. I přes injekci jsem omdlela bolestí. Tahal ten zub 40 minut. Bez šití a prášků. Včera mi na pohotovosti dali dren, kterej to měl vyléčit a přestat to bolet. Dnes je to ještě horší, dren už jsem vytáhla. Dávám si aspoň Brufen u kterého jsem se dočetla také brutální vedlejší účinky a dokonce jsem se dozvěděla, že ten Brufen nesmím použít pokud mám slabší srdce a jestli beru betablokatory. Ano, ty beru a ty mají ten pribalovy leták nejhorší, co jsem kdy viděla. Obrecela jsem to. Je mi 23 let, mam prý anginu pectoris a jiná léčba na to prý (i přes tisíce otázek, jestli to nejde léčit po dobrým) neexistuje. Název zní Procoralan, je to prý nový lék. Ale co jsem se dočetla, tak byl stažen z prodejen v roce 2009 kvůli nebezpečnému složení. Je fakt, že po nich se mi velice zhoršil zrak….

Ikona diskutujiciho Octomaník 2019-12-23 10:50:00
Ikona diskutujiciho
sipka

Zkus vyzkoušet na ten zánět- odvar z hřebíčku (koření); přeslička, řepík, šalvěj, heřmánek jitrocel kopinatý – třeba Ti aspoň trochu bolesti zubů uleví.
Doporučuje se i propolis, ale tam je možnost alegie na některou složku propolisu.
—-
Na anginu pectoris něco zde http://www.zenazdravotne.cz/?s=pectoris
ale chtělo by to stanovit přesnou diagnozu.

Napsat komentář: Tomáš Zrušit odpověď na komentář

Ikona moderatora

Moderovaná diskuze: Příspěvky se zveřejňují s časovou prodlevou. Pro účast v diskuzi je třeba, aby byl váš komentář v souladu s obecnými pravidly slušného chování a podmínkami používání stránek