Jak ovládat vodu pomocí energie?

19.1.2012 v Poradna 33

Dotaz:

Dobrý den Alue,
Prosila bych o radu. Učím se získávat vesmírnou energii poněkud dlouhou dobu a nemám s tím problémy.Na webstránkách jedné dívky, která se takovými věcmi a mnohými dalšími zabývá už poněkud dlouhou dobu, jsem našla něco o “živelné magii“.

Ráda bych se to naučila, ale bohužel zdá se mi, že její postup není účinný.

Přesněji jsem se zaměřila na živel vody. K vodě mám silný vztah a vše mě k ní táhne a proto bych byla velmi ráda, pokud existuje něco jak se jí naučit ovládat (tedy živelná magie).


Prosím napsala byste mi kratší odpověď o tom, jak umět vodu ovládat pomocí energie?

Moc vám děkuji za odpověď.

Odpověď:

Dobrý den,
Já nevyučuji lidi magii, protože magie je pouze jedna a to destruktivní.
Vodu můžete pouze ovlivňovat, to znamená, ukládat do ní data a měnit její vlastnosti. Možná byste si měla proštudovat tohle:

,,Přednáška o vodě / autor: tomáš marný“
,,Film VODA“
Je to pár hodně zásadních věcí k tomu, co vás zajímá.

Tady nejsme ve škole čar a kouzel Bradavice. Tady jsme v reálném světě, takže na nějaké přesuny kapek, nebo rozdělování moří, můžete velice rychle zapomenout. Tyto možnosti momentálně lidstvo nemá.
Také je nesmysl snažit se učit ,,ovládat živel“. – Uvědomte si, že voda je základ všeho života a má tedy moc nad námi všemi. Stačí, aby trochu pozměnila vlastnosti v těle, najednou se nám všechno rozhasí a jsme během chvilky mrtví.
Lidé se snaží neustále ovládat vodu, přírodu, počasí a podívejte, tak jsme s tím došli.
Narovnáme koryta řek, pak se divíme, že jsou povodně a zanáší se to bahnem. Postavíme HAARP a pak se divíme, že nám v létě sněží a v zimě máme standardní jarní počasí. O tom co jsme udělali s kvalitou hlíny a veškeré vody ani nemluvím. Neumíme žít v harmonii, chceme ovládat a když neumíme ovládat, tak ničíme.

Voda se neovládá, k vodě se má chovat úcta, protože bez ní není nic.
Není divu, že se vám zdá snaha ovládání živlu neúčinná, samozřejmě že je, protože nic takového není možné. Neumíme si poradit sami se sebou, jak bysme chtěli ovládat něco tak mocného, jako je voda?

Hodně štěstí 🙂
Alue

Kam dál:

Otevřít rubriku ,,Poradna – Energie“

Další fantazie – ZDE

Máte otázku? Ptejte se do ►Mailu◄

Otevřít seriál Zákony Vesmíru

• Líbí se vám tyto stránky? Doporučte přátelům adresu https://aluska.org/

Komentáře

Ikona diskutujiciho Katka 2012-01-19 09:02:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

….krásná odpověď!!!! :-)

Ikona diskutujiciho Peter 2012-01-19 11:34:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Mňo…ovládat, poroučet, to láká…ale být ovládán, zotročen, být zbaven své vůle, po tom jaksi už nikdo netouží..Přitom dvě strany té samé mince..

Ikona diskutujiciho Adelaine Pierce 2012-01-19 12:31:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Tohle je hloupost. Nechápu, proč na to máš takový radikální názor. Nikdo tu vodu nechce ovládat pro vlastní prospěch. Nevím, jak ta dívka, co ti psala, ale podle mého jde spíš o to splynout s tím živlem a prostě využít jeho možnosti. Ne, nejsme ve škole čar a kouzel, (a kdybych chtěla rýpat řeknu, že tam se takové věci ani neučí, takže..) ale ovládat vodu nebo oheň není nemožné, jak tu píšeš. Moje kamarádka s tím měla zkušenosti a šlo jí to, dokud se na to nevykašlala. Mám ráda tvůj web a tvoje články mi několikrát opravdu moc pomohly. Vážím si tě, ale myslím si, že ani ty nevíš všechno. Navíc je třeba myslet na to, že pokud má člověk dobré úmysly a opravdu věří, že se mu to povede, tak se mu to povede, ať říkáš cokoliv.

Ikona diskutujiciho mariankosnac 2012-01-19 14:00:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Krásna odpoveď, ale myslím že pisaťelka dotazu sa s ňou neuspokojí a bude v čarách pokračovať a odpoveď bude hľadať inde. Niekto tam tú mágiu musí mať stoj čo stoj, ktovie, možno sa niekomu tú vodu raz naozaj podarí ovládnuť,a zošle na nás potopu 🙂

Ikona diskutujiciho marryangel 2012-01-19 14:21:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[3]:Souhlasím s tebou. Má kamarádka to taky dokáže ovládat a není to nic nemožného. Jestli používáme jen deset(100) procent mozku tak si myslím že v těch dalších 90ti(900ti) procentech se ukrývá víc než si dokážeme představit a nějací lidé si dovedou zvýšit kapacitu o pár desetin procenta.

Ikona diskutujiciho Sisi 2012-01-19 14:23:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Mám stejný názor…

Ikona diskutujiciho Sisi 2012-01-19 14:23:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[6]: to je na tento komentář [3]:

Ikona diskutujiciho Weil Hope 2012-01-19 15:40:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[4]: Ovládání živlů není o magii.

Ikona diskutujiciho Babe 2012-01-19 15:59:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Já myslelo, že existuje nějaká taková věc, jako je hydrokineze..chm chm.

Ikona diskutujiciho Iv 2012-01-19 17:33:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Tak jsem se v textu- jak dotazu, tak odpovědi od Alue a hlavně komentářích trochu ztratila, zítra je(snad) taky den, projdu si to znovu a snad mi bude jasněji. Vodu vnímám osobně jako úžasný živel, narodila jsem se ve znamení ryb, ovšem např. koupaliště, koupání v přírodě mě spíš odrazuje, ovládat nějak vodu mě ještě nikdy nenapadlo

Ikona diskutujiciho Božka 2012-01-19 17:34:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

S pokorou a úctou prosím rieku, ktorá tečie pár metrov za mojím domom, aby sa zmilovala.. Keď sa naposledy rozhodla vyjsť z koryta, mali ju v domoch aj susedia, ktorí bývajú podstatne ďalej. Nám neublížila. Vďaka Bohu.

Ikona diskutujiciho Livi Anne 2012-01-19 17:56:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Souhlasím s komentářem číslo (3)… všechno na zemi bylo stvořeno pro člověka, tak proč by nemohl mít s živlem spojení? Ale já třeba miluju vítr a ten si myslím je skoro nemožné ovládat a ani bych nechtěla – vítr je nejkrásnější ve své volnosti, tak proč mu ji brát. Alue ty jsi nikdy nevyužila živel ke svému prospěchu?

Ikona diskutujiciho Marie 2012-01-19 18:16:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[12]: Jasně, že vodu užíváme ke svému prospěchu – nebýt vody, tak tu nejsme. Ale ovládat vodu? Cožpak vám by se někomu líbilo, kdyby vás někdo ovládal? Asi ne. Tak proč chcete ovládat někoho jiného a je jedno, jestli člověka, vodu, energii… K čemu? Není lepší druhým pomáhat,než je ovládat? Což takhle raději vyčistit nějaký potůček, pomoc a udělat něco, co je v našich silách, než se snažit něco ovládnout?

Ikona diskutujiciho Dajw 2012-01-19 18:31:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Jak poznáme, že je něco "dobré" nebo "špatné"? Zkusit si představit, kdyby to dělali všichni. Kdysi jsem na tohle moudro narazil a je dobré se nad tím zamyslet. Takže jak by to vypadalo kdyby všichni uměli uvládat vodu? No mě z toho nevychází nic pěknýho, zvlášť v dnešním světe kde (bohužel) by toho hodně lidí využívalo akorát pro svůj prospěch. Ale co takhle kdyby všichni žili v souladu s přírodou, ctili zákony vesmíru a řídili se intuicí? To už zní mnohem líp si myslím, a žádnou vodu bychom ovládat nepotřebovali :).

Ikona diskutujiciho Kiki 2012-01-19 18:46:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[14]:v takové ,,ideální" společnosti by ani nejspíš nenapadlo nikoho ovládat vodu, teda určitě ne takovým způsobem jakým si většina lidí představí…a ani by to nebylo třeba, neb by bylo vše v harmonii a v souladu…jo to je k dnešnímu dni pěkná představa, ale nutně přitažená za vlasy :/

Ikona diskutujiciho mariankosnac 2012-01-19 20:07:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Či už ovládanie vody súvisí s mágiou alebo nie, myslím že by sa to tej vode nepáčilo a nechcela by sa nechať ovládnuť. A myslím že tu ani nejde tak o prácu s vodou, ako o to dokázať si že sme schopní tú vodu ovládnuť a máme nad ňou moc.

Ikona diskutujiciho Breathari 2012-01-19 20:18:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

chtel bych se zeptat co si myslíte o breathariánství lidech co léta nejí a nepijou?myslíte že to neni podvod?

Ikona diskutujiciho mariankosnac 2012-01-19 20:47:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[17]:  Neni, dokážu to hlavne indovia, najprv musia dospieť k duchovnému zážitku a potom čerpajú energiu už len z prány.

Ikona diskutujiciho Firzen 2012-01-20 21:34:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Alue to napsala hodně kontroverzně, to je pravda.

Ikona diskutujiciho Lara 2012-01-21 02:41:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ale áno, ovládať vodu je možné, prečo by nebolo? A nielen vodu… Veď ako vieme, všetko je energia… Stačí si uvedomiť, čo všetko znamená fakt, že voda je aj našou súčasťou. Voda je tiež len energia, tak ako my. Sme JEDNO. Kto to má pochopiť, ten to pochopí.

Ikona diskutujiciho Lara 2012-01-21 02:45:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ovládať živly nie je nemožné. Z dejín je známych niekoľko prípadov. Dnes  na to však ľudia idú zväčša nesprávnym spôsobom, preto sa k očakávanému výsledku nikdy nedopracujú a keď sa s veľkou námahou umelo dopracujú, obráti sa to proti nim, lebo táto moc patrí len duchovne zrelým ľuďom, s čistými úmyslami…

Ikona diskutujiciho Lara 2012-01-21 03:26:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Tvoja opatrná odpoveď sa mi celkom pozdáva Aluš 🙂 Súhlasím, že ľudstvo tieto schopnosti (vlastnou vinou) momentálne nemá, čo ale neznamená, že ich nemôže mať, alebo nikdy nemalo. Veď nikomu nikdy neboli úplne odňaté (ľudia si ich odnímajú sami, svojou nevedomosťou), iba ukrojené a dané len do miery duchovnej vyspelosti človeka, aby sa naša myseľ nikdy nepokúšala tieto energie a siločiary ovládať formou ducha a zneužívať, či využívať len vo svoj prospech a len na svoje ciele – teda z egoistických pohnútok. Zákony Vesmíru to istia. Ukážkovým príkladom bola Atlantída. Z toho hľadiska je ovládanie živlov pre neuvedomelých vskutku nebezpečné. Preto je  na mieste Tvoja záverečná otázka, ktorú by som zvýraznila, pretože ona je vlastne odpoveďou a zároveň kľúčom, ,,návodom“ ako prísť k týmto všelijakým ,,nadprirodzeným“ schopnostiam, po ktorých ľudia toľko odvekov bažia:

Ikona diskutujiciho pavel 2012-01-22 08:38:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Dotazovatelce bych doporučil přečíst si knihu od Františka Bardona "Brána k opravdovému zasvětcení" včetně knihy "Frabato" od téhož autora.

Ikona diskutujiciho Jindra 2012-01-22 17:42:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Co si pod tím ovládáním vody vlastně představujete? Že poteče voda do kopce nebo bude pršet, když si zamanete? Všichni jen teoretizují, tak dejte praktický příklad.

Ikona diskutujiciho Peter 2012-01-23 08:27:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[24]: Praktický příklad ze života by i byl, jenom je to (alespoň pro mě osobně) trošičku strašidelné. Jmenuje se to nanotechnologie. Motorky velikosti několika molekul, a řádově deset na 16-tou až 19-tou těchto motorků v jednom litru vody (celkově je v litru vody cca 10 na 25-tou molekul H2O). Chod motorků lze velice jednoduše ovládat elmag. či kdoví, třeba i jiným polem, nejlépe z družic. Voda ovládaná nanočásticemi pak poteče přesně kam maník za monitorem chce, a třeba si může z vody namodelovat třeba hastrmana chodícího městem, cokoliv. Samozřejmě lze takto ovládat i vodu obsaženou v živých tkáních (tj. i lidech). Vše je pouhá otázka toho, kolik bajtů či jakou energii je to pole schopno přenést. Fascinuje mě, že i tvůrcům a architektům těchto šíleností nějak nedochází, že se to může obrátit proti jim samým (i osobně), a to velice snadno, páč jsou sami jaksi z 70% vody.

Ikona diskutujiciho Jindra 2012-01-23 12:48:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[25]: Zajímavé pokusy. Holt pokud vědci jednou na něco přijdou, tak to chtějí vyzkoušet za každou cenu. Ale já spíš myslel ty magické pokusy o ovládání vody. Jak v článku, tak v diskusi všichni píšou proč ne, ale vůbec není řečeno, co by ta magie vlastně měla s vodou dělat.

Ikona diskutujiciho Peťa 2012-01-23 20:59:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

V podstatě s Alue souhlasím i když bych to pojal trošku jinak. Především si myslím, že voda je živý tvor, kterážto se sama rozhodne, zda bude s někým spolupracovat či ne. Na magii zapomeňte.

Ikona diskutujiciho danek 2012-07-10 15:06:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

ahoj chtel bych se zeptat jestli by mi ta tvoje kamaradko co umi ovladat vodu mohla ukazat nejake video nebo mi dat nejake rady jak jednoduse zacit vim ze je nato potreba ohromnou trpelivost ale chtel bych vedet jak zacit prosim odepis na email . dik

Ikona diskutujiciho Puzzle 2012-07-25 18:42:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

ahoj alue, zajímalo by mě proč si myslíš že magie je pouze jedna a to destruktivní? moc to nechápu…

Ikona diskutujiciho Pán ohně 2013-07-30 08:53:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ovládání živlů (i vody) je možné, ačkoli se tomu nedá říkat ovládání. Například ta voda – existuje jednoduché cvičení, kdy lžící roztočíš vodu ve sklenici. Soustředíš se na rotaci vody, dokud se nezastaví. Potom ji roztočíš znovu, a tentokrát do rotace (nikoli do vody) vkládáš energii (vesmírnou či duševní). Energie v rotaci způsobí, že se bude voda déle točit. Druhé cvičení je zcela opačné, energii z rotace (NE Z VODY) ubíráte, aby se voda zastavila rychleji. Po zvládnutí tohoto se přesuneš k misce, kaluži, jezeru, moři. Pokud budeš dávat ( nebo brát) energii přímo vodě, přestane tě poslouchat nadobro.  Já osobně se specializuji na oheň a dokážu plynule ovládat plamen svíčky, ale toto cvičení jsem našel na totožných stránkách jako oheň, takže se tomu dá verit.

Ikona diskutujiciho t 2014-01-17 16:23:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ovladani je mozne

Ikona diskutujiciho živel vody 2014-08-11 13:00:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

ahoj Alue,ovládání vody je možne, potíž je v tom že neveríš sice je pravda že vodu nemúžeme ovládat jako ve škole Bradavice ale když s vodou dokážeš soucítit múžeš ji ovládat tak jako každý človek na zemi.

Ikona diskutujiciho Prosto ja. 2014-09-08 22:43:00 Odpovědět

Napsat komentář: Sisi Zrušit odpověď na komentář

Ikona moderatora

Moderovaná diskuze: Příspěvky se zveřejňují s časovou prodlevou. Pro účast v diskuzi je třeba, aby byl váš komentář v souladu s obecnými pravidly slušného chování a podmínkami používání stránek