Jak to vlastně mám s představou o rodině?

17.6.2011 v Poselství 51

Jistě každý mladý člověk občas přemýšlí, jak by si to rád zařídil do budoucna s rodinou.

Pravda, já to mám trochu zkalené rokem 2012, protože nikdo neví, jak to bude a proto je nějaké malování v představách hodně obrazné a nejisté… ale za předpokladu, že změny po roce 2012 budou třeba postupné a že to tu bude vypadat pořád zhruba stejně, jak bych si to asi představovala?

Rozhodně chci mít děti. A ne jedno, protože jedináček má komplex JÁ JÁ JÁ! VŠECHNO MOJE!, takže budou děti dvě, aby se mezi sebou naučily dělit a aby pro sebe navzájem byly oporou a společníkem ke hrám, když budou chtít. Víc dětí bych mít nechtěla z toho prostého důvodu, že na vlastní kůži moc dobře vím, že když máte hodně capartů, tak ačkoliv můžete být nejlepší rodiče na světě a věnovat se jim celým srdcem, stejně budou vždycky strádat, protože svoji lásku a pozornost rozdělit mezi tři a více dětí víceméně nejde. To jsou potom boje o všechno. O místo k sezení, o jakýkoliv kousek jídla a o každou vteřinu pozornosti rodiče. – Nechci své děti trápit nedostatkem pozornosti.

První by měla být asi holčička, protože holčičky jsou klidnější stvoření a do začátku to bude jednodušší… zato výchova chlapce je už náročnější, ten by měl být jako druhý, ideální kombinace 🙂

Co vím o sobě, tak jsem prý byla děťátko k nezaplacení. Kam mě posadili, tam jsem prostě byla a hotovo. Vlastně mi to zůstalo dodnes. Kam mě dáte, tam zůstanu a hotovo, nebo se na několik hodin někam zdejchnu, zavřu a nikdo o mě neví… doufám, že moje děti, alespoň to první, budou taky takové.

Horší už je otázka muže a manželství.

Bohužel já manželství považuji za akt likvidace svobodného člověka, kdy podepíšu papír, že jsem něčí žena. Problém je už v samotném svatebním rituálu, kdy se do vztahu kodují různé destrukce, které později způsobují problémy vztahů, ideálně jejich rozpad a ztrátu funkce. Já sama nevím, co to je šťastné manželství, nezažila jsem to a ani jsem to nikde nepozorovala.. spíš naopak.

Takže ne, vdávat se nebudu. Jestli s někým mít děti, tak jedině z lásky a budu s ním proto, že s ním být CHCI a ne proto, že jsme se vzali a být s ním musím, protože jinak nemám kam jít… takhle bych nikdy skončit nechtěla, ale bohužel okolo sebe vidím až moc případů, kdy to takhle dopadlo.

Nechci být majetkem. Chci být součástí něčeho ze své vlastní vůle, mít možnost kdykoliv všechno změnit, nebo odejít, když se mi to přestane líbit.

Nechci mít rodinu brzy. Považuji to za nevýhodu, protože člověk, dokud je mladý, by měl řádit, objevovat, žít a radovat se. Nabrat zkušenosti, moudrost, užít si třeba i těch pár minut slávy, když v něčem vyniká… a teprve až ho opustí telecí manýry, udělá se mu klid v hlavě a dozraje, měl by mít děti.

Čím starší rodiče, tím moudřejší děti, to už věděli i staří indiáni, takže rozhodně nezapláču, když se na děti zmůžu po 30.-.35. roce věku. To už nebudu jelítko a zdravá na to určitě budu dost, protože nejím jodidovanou sůl, ani hormonová kuřata, nepiji aspartamovou kolu, nestresuji… a hlavně nechodím k doktorům, takže mě nemá kdo udělat nemocnou.

Spíš mám obavu, co s chlapem.

Bohužel hledám romantického společníka, souznějící jemnou duši a navíc někoho opravdu schopného, který, když se dostanu do nějakého pořádného průšvihu, mě z něho vytáhne a naopak. Já mám potenciál ochranáře, který táhne z průšvihu toho, kdo je mu drahý. Kdyby toho ale nebyla schopná moje polovička, tak by to šlo do kytek. Můj chlap nesmí být srab, jenomže ačkoliv jsem poznala mnoho lidí a zažila krásné vztahy, buď měli jedno, nebo druhé, ale už tu nebylo to další. Možná, že moje vysoké požadavky mi tuhle představu dvou dětí a volného manželství překazí. Děti se dají pořídit snadno, ale umět se o ně správně postarat už je práce a chce to um… jestli u toho ale bude chlap, to už je ve hvězdách.

Taky nesmí být žárlivý, nesmí se vztekat. Nesnáším projevy agrese, strašně mě to odpuzuje. Nesnesu vedle sebe nerváka a už to je vysoký požadavek.

Třeba ten pan úžasný fakt někde lítá, ale co si budu dělat hlavu, když mi ještě nebylo 30 a jsem jelítko, tak ať lítá dál. Doufejme, že se objeví v tu správnou chvíli.

Ano, přemýšlím o rodině, o tom, jaké by to bylo, jestli bych byla dobrá máma pro své děti. – Bezmezně věřím tomu, že ano, ale jinak mě tyto otázky příliš netrápí. V nejbližší době nic podobného rozhodně neplánuji, teď mám své úkoly, které tu potřebuji splnit a až přijde rodinná etapa, budu velmi zvědavá, jak si ji zařídím a jak moc se bude moje představa shodovat s realitou.

Přesto si někdy neodpustím zasněný pohled, když někde vidím hezkou malou blonďatou modrookou holčičku. Někdy si říkám, že přesně taková jednou bude, malá princeznička, které předám všechno nejlepší. Možná by mohla mít jméno Eliška, nebo Alenka. To je rozkošné.

A co vy? Jaké jsou nebo byly vaše představy o rodinném životě?

Kam dál:

Otevřít rubriku ,,Zamyšlení”

Další obrázky s fantazií – ZDE

Máte otázku? Ptejte se do ►Mailu◄

• Líbí se vám tyto stránky? Doporučte přátelům adresu https://aluska.org/

Navštivte chat

Komentáře

Ikona diskutujiciho eknea 2011-06-17 06:22:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Pěkné. Tak snad se ti to všechno vyvede 🙂 Já radši ještě vůbec neuvažuju jestli budu mít děti apod. , protože to ještě nemá cenu 🙂 Možná za 5 let :D

Ikona diskutujiciho Lady Rovena 2011-06-17 09:51:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

No nemyslím si, že každý jedináček trpí komplexem "JÁ, JÁ, JÁ". Vše záleží na tom jaký ten jedináček je a jaká je výchova v rodině. Tímto komplexem mohou trpět i děti ve vícedětných rodinách. Opět záleží na tom jaké to dítě je a jak ho rodiče vychovávají. Pokud jde o holčičky, tak přesně takovou holčičku jakou chceš ty jsem nikdy nechtěla. Nechtěla jsem takovou, že kde ji posadím, tam ji za dvě hodiny najdu. To mi připadá trošku divné. Chtěla jsem takovou, která bude zkoumat, bude zvídavá, bude se na všechno ptát, všechno řešit, všude ji bude plno atd…zkrátka takovou jakou jsem byla já, když jsem byla malá… byla jsem spíš jako kluk …no a to se mi zřejmě splnilo :o) Také jsem chtěla mít dvě děti, ale začala jsem dost pozdě a jsou různé a jiné faktory a jiné věci, které tohle ovlivňují, takže uvidíme jestli druhé bude nebo ne. Každopádně jsem ráda i za to jedno a aspoň to co vím a znám mohu předat dál.

Ikona diskutujiciho Lady Rovena 2011-06-17 09:56:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

a ještě dodatek … i z manželství můžeš odejít, když se ti nebude líbit :o) je to sice trošku složitější, ale jde to … není to na věky nebo až do smrti :o)

Ikona diskutujiciho Katrin 2011-06-17 10:27:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Jo já to mám podobně, ale chtěla bych dvojčata dvě holky a tak kolem 40 :D až se odstěhuju do lesa. S klukem taky takový volný vztah kdy si každý dělá co chce, ale bohužel v takovym vztahu se kluci většinou bojí mít děti, protože je můžeš opustit (i s dětma). Ale věřim si že se to podaří jak má:)

Ikona diskutujiciho Verča 2011-06-17 10:49:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Mě svatba taky zatím neláká. Přijde mi to moc svazující a když se člověk rozhodne, že už s partnerem nechce být, je rozchod složitý (kdo jako první podal žádost o rozvod, dělení majetku, rozvodová stání, péče o dětičky a td.) Ale kdo ví, třeba budu mít za dvě vteřiny úplnějiný názor. To je na životě krásný – nikdy nevíš, co tě čeká.:-)

Ikona diskutujiciho David 2011-06-17 10:58:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Krásné Alue moc krásné 🙂 Jsem také nejspíš jemná duše a přál bych si v životě potkat někoho jako jsi Ty, nezničeného dnešním světem, vyznávajícího ty pravé hodnoty 🙂 Také dlouho hledám a není mi zatím souzeno najít tu pravou 🙂 Nevzdávám se, asi to tak má být a možná je to i moje určitá ochranna proti zlomenému srdci… Už se mi to párkrát stalo a to radši být sám, než chtít mermomocí někoho získat, když se pak dočkáš jen zrady… Nechci, aby to vyznělo nějak špatně, ale mám jen takový pocit 🙂 S manželstvím to mám podobné, buď s někým chci být nebo nechci, nějaký cár papíru to nemůže ovlivnit… Tak doufám, že ta moje vysněná dušička někde čeká a objeví se v pravý čas 🙂 Moc díky za tento článek, zahřál mě na duši, asi nás osaměle hledajících tu bude víc 🙂

Ikona diskutujiciho Alue 2011-06-17 11:11:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[2]: To je bezva, že každý chceme mít jiné děti.. já chci takové, které si prostě vystačí samo se sebou 🙂 A o představě chlapů, to s tím otcem jsi se trefila, protože bohužel si nakonec vždycky nějakého otcoidního přitáhneš a pak se jenom opakuje pořád to samé po generace :D Tak tohle bych taky nechtěla… jinak článek o manželství najdeš zajímavý na prvopodstata.blog.cz 😉

Ikona diskutujiciho Lady Rovena 2011-06-17 11:29:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[7]: díky za odkaz … jinak já si , ač zvídavé dítě … také vystačila sama se sebou, když bylo potřeba :o) maminka  by mohla vyprávět :o)

Ikona diskutujiciho Tammy 2011-06-17 11:30:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Já se naopak jaksi pomalu smiřuji s myšlenkou, že zůstanu sama. Nějak si nedovedu představit, že bych se vdala nebo si alespoň našla chlapa. Zatím májm spíš svoji představu budoucnosti, ve které jsem sama ve své chajdě někde v přírodě, daleko od lidí…už to samo o sobě něco vypovídá, nerada se přizpůsobuji ostatním. Možná časem, ale moje nároky jsou příliš velké. Já chci zase "pořádného chlapa". Sebevědomou, odvážnou, temperamentní osobnost, někoho, s kým bych se nenudila. Samozřejmě, že by mě nemohl utlačovat, to bych se ani nenechala. Tolerantní a měli bychom mít většinu názorů společnou. Nesnesla bych někoho, kdo by byl ještě uťápnutější než já a na slovo mě poslouchal (a právě takové přitahuju jak světlo můru, hrůza toto). Věř mi, ještě máš docela malé požadavky 🙂 A co se týče dětí…to je ve hvězdách. 2012 moc řešit nemusím, mladá jsem ještě až až, ale nechtěla bych mít dítě v tomhle světě jak je teď. Připadá mi strašně nedůstojné chodit někam na gyndu, poslouchat, že musím jít na vyšetření a kdesi cosi a pak rodit ve společnosti 10ti cizích lidí jak dojná kráva. Jako by žena neuměla porodit sama. Kde v pravěku měli porodnice? Ale možná bych chtěla dítě, ale spíš jen jednu holčičku, které bych předala všechno co vím, kterou bych podporovala a učila úctě k přírodě a víře v anděly a které bych dala dětství, jaké já neměla. A bylo by mi jedno, jestli by byla divoká nebo klidná, hlavně aby zdědila moji lásku k přírodě 🙂 Uvidím, jak to budu brát za pár let, ale zatím myslím, že já pro rodinný život stvořená nejsem.

Ikona diskutujiciho Pišta 2011-06-17 12:11:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Môže niekto dôverovať svojmu partnerovi, pokiaľ nedôveruje sám sebe?

Ikona diskutujiciho Lady Rovena 2011-06-17 12:21:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[10]: to máš pravdu … a je to o toleranci a o kompromisu. Pokud nejsme tolerantní a ochotní dělat kompromisy, tak pak je to o ničem :o)

Ikona diskutujiciho Dragomira 2011-06-17 12:35:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Samozřejmě je na tobě, jak to vidíš, ale to s těmi jedináčky mi připadá ale opravdu urážlivé. Já osobně jsem původně jedináček (bráchu jsem "dostala" až když mi bylo 16) a takovým komplexem jsem teda opravdu nikdy, nikdy netrpěla, spíš naopak. Ani nikdo v mém okolí, krom slečny, která ovšem byla adoptovaná a tak pro ni rodiče udělali opravdu všechno, protože si na ni "čekali" přes pět let.

Ikona diskutujiciho Mia 2011-06-17 13:37:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Milá něžná Alue,moc ráda čtu Tvůj blog a moc mne těší každý řádeček,co napíšeš.

Ikona diskutujiciho Alue 2011-06-17 13:59:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[12]: Nebuď vztahovačná, to o jedináčcích je všeobecně míněno a bývá to časté, toť vše. Netvrdím, že to tak být musí a už vůbec neříkám, že se sourozenci musí za každou cenu mít navzájem rádi. Já sama nejlépe vím, že to rozhodně tak být nemusí.

Ikona diskutujiciho cico 2011-06-17 14:05:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Pozdravujem.

Ikona diskutujiciho Lady Hestia 2011-06-17 14:32:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

také bych chtěla mít dvě děti, ale spíš asi dvě holčičky a i když je to nepravděpodobné, chtěla bych aby to byla dvojčátka. Já vždycky chtěla mít dvojče a když tak aspoň nějakou sestřičku ať už starší nebo mladší. Ale jak tak zjišťuju, nakonec je přece jen fajn mít bráchu.

Ikona diskutujiciho Mandragora 2011-06-17 15:08:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Alue, po přečtení Vašeho příspěvku mám dojem, že jste takovou "Alenkou v říši divů". Kdybych se k tomu měla vyjádřit, asi by to bylo hodně dlouhé. Je vidět, že jste mladá a zřejmě velmi a pozornosti rodičů jste si asi neužila. Zřejmě je zde i nějaký komplex, ze kterého se dlouze dostáváte. Takže to zkrátím – život bez muže je jako auto bez kol, člověk není stvořen proto, aby byl sám a dítě se Vás bude ptát kde má otce a když už bude poblíž, proč se jmenuje jinak. Už i staří felčaři věděli, že čím starší rodiče, tím větší zdravotní rizika. A co se Vaší stravy týká, zajímal by mě Váš jídelníček. Možná byste se nestačila divit jak ve skutečnosti nezdravě jíte a žijete. A co se Vašeho přání týká mít dítě, které kde necháte, tam ho najdete, pak je mi Vás líto,tedy spíše jeho, protože v dnešní době, velmi komerční,člověk, kterého postavíte na místo a za 10 let ho tam najdete (metafora)nemá šanci v dnešní době normálně žít, prosadit se a realizovat nejen sebe, ale i své sny. Měla byste se sešoupnout z "mráčků" dolů a bacha dole je zem a to tvrdá, tak ať nenarazíte, ona realita bývá krutá.

Ikona diskutujiciho Michael 2011-06-17 15:27:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Nebývá vždy pravda ža děvčata jsou hodnější než chlapci. Když jsem byl malý chlapec byl jsem velice hodný a tichý, ale moje sestra byla takový divočák:) Moji rodiče se mají radi spoustu let a nikdy se ani pořádně nepohádali. Myslím si že už jenom kvůli dětem by se rodiče neměli hádat natož pak rozvádět. Na to dítě to pusobí velice špatně a je z toho deprimované a může narustat i jeho agresivita když je v rodině špatná atmosféra.

Ikona diskutujiciho Alue 2011-06-17 15:33:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[16]: Myslíš? Podle mě jsou dvojčata nevýhoda, máš doma pak dvojitý tajfun 🙂

Ikona diskutujiciho hegon 2011-06-17 16:05:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Zajímalo by mě, kolik princů se Ti ozvalo/ozve na mail po tomhle článku 🙂

Ikona diskutujiciho Alue 2011-06-17 16:07:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[20]: Zatím jeden, budu si dělat čárky.

Ikona diskutujiciho hegon 2011-06-17 16:12:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[21]: Jestli jich bude víc, tak bys potom mohla udělat takovou reality show :))

Ikona diskutujiciho Alue 2011-06-17 16:24:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[22]: Hahah …. :D Kdo uloví hegona, dostane puget? 🙂

Ikona diskutujiciho ok 2011-06-17 16:41:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Aluš, blahopřeji k moudrým názorům, velmi podobným jako mám já. 🙂 (fakt)

Ikona diskutujiciho Michael 2011-06-17 16:46:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[19]:Jo pořád mi to vydrželo:)

Ikona diskutujiciho Alue 2011-06-17 16:55:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[24]: Ok, nejsi nemocný? Narušuješ naše tradiční popichování, až mě to dojímá 🙂

Ikona diskutujiciho hegon 2011-06-17 17:05:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[23]: Přesně tak jsem to myslel no… 🙂

Ikona diskutujiciho Jindra 2011-06-17 17:12:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Fajn počtení. Působí to trochu úsměvně, některý názory, ale to vůbec nevadí. Realita může být úplně jiná, ale v tvým věku si můžeš podobný plány dovolit. Taky jsem o ledasčem snil, když mi bylo 18. Bohužel, dopadlo to jinak. Jen trošku pozor na to kalkulování. Dítě takový a makový, v takovým pořadí a ne opačným… myslím, že když dojde na věc, tak na podobný úvahy ihned zapomeneš. Narodí se ti dvě holky, obě budou neposedný a budeš je mít proto míň ráda? Určitě ne… Proto bych o podobných věcech ani neuvažoval a nechal to osudu.

Ikona diskutujiciho ok 2011-06-17 17:13:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

:))

Ikona diskutujiciho Alue 2011-06-17 17:36:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[29]: My jsme asi tak duchovní, jako že Mickey mouse je španělská královna srandy…

Ikona diskutujiciho Farah 2011-06-17 17:47:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Uz jsem cetla rano, ale k odpovedi jsemm se dostala ted, rozhodne je to tema, ktere by se dalo rozvadet ze vsech moznych stran. Pravda vzit se a pak se rozvadet, protoze je to o papirech je o nervy..obcas. Teda ano zit spolu z ciste lasky a nenechat vpadnout mezi sebe papiry a urady by bylo krasne, jenze ono to bez tech papiru bohuzel- zvlast v mem pripade- asi nepujde. Pritel, ktery by si me idealne vzal hned ted, je v cizine a musi zustat jeste pres rok tam, nez mu konci smlouva. Pak dostane zpatky pas…TO JE TEDA! a pak si uzijeme oba litani po ambasadach, abychom se mohli sejit, zaridit obrad a dalsi papir, ktery by ZADEFINOVAL LEGALNOST spoluziti. Uradum to "jen pred Allahem" nestaci.

Ikona diskutujiciho Farah 2011-06-17 18:03:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[12]: To bylo zajimave> trochu taktu, prosim.

Ikona diskutujiciho Jíťa 2011-06-17 18:29:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj Aluško.

Ikona diskutujiciho cajovnaprozeny 2011-06-17 18:42:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[7]: ten článek je velmi zajímavý a mě osvobodil…

Ikona diskutujiciho Lenka 2011-06-17 18:51:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Myslím, že to bylo pěkný vyznání Aluš. Souhlasím s tebou, užij si, zajeď se podívat na zajímavá místa, poznej spoustu zajímavých lidí a prostě dělej vše co tě těší a máš ráda. I když tohle může člověk dělat samozřejmě celý život. Máš čas na to mít děti. Ale to je jen můj názor.Já měla syna ve 30 letech a dceru ve 33. Teď je jim 8 a 5,5. A jsem za ně moc ráda. Určitě budeš jednou dobrá máma, zvlášť když už o tom občas tak přemýšlíš. No a co se týče drahých poloviček- tak ideál myslím neexistuje. To platí, ale i opačně. Vždycky tam bude něco, co budeš muset nějak přijmout, ale samozřejmě strašně záleží na tom, co to bude. To máme nastavené každý jinak. Já mám doma praktickýho realistu (sama jsem taková). Důležitý je pro mě ale, že je v jádru citlivý, i když bych si někdy přála, aby to uměl dát víc najevo.

Ikona diskutujiciho Dragomira 2011-06-17 20:15:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[32]: Myslela jsem to tak, že se podle mého názoru dá říct třeba "Nechci jedno dítě, protože se bojím, aby z něj nevyrostl sebestředný člověk". Ne "A ne jedno, protože jedináček má komplex JÁ JÁ JÁ! VŠECHNO MOJE". To není jinak řečeno (jak se mi Alue pokouší tvrdit) že to tak "většinou bývá".

Ikona diskutujiciho Lady Rovena 2011-06-17 20:48:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[34]: pokud myslíš článek "Proč nefunguje manželství", tak ten jsem zřejmě asi nepochopila nebo nechci chápat :o) Asi je to mou povahou nebo tím co jsem zažila :o) no nebudem to tady rozebírat :o)

Ikona diskutujiciho Chvilka 2011-06-17 21:53:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Také jsem měla svoje představy o rodině, až takové romantické. Když si vzpomenu jak jsem si snila o čtyřech dětech – 2x dvojčata, musím se smát a děkovat Bohu, že to nedopustil. Mám děti dvě a úplně to stačí.

Ikona diskutujiciho Barbora Sejrková 2011-06-18 00:27:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Moje představa o rodině už odmala? Děti nechci, na manželství kašlu, na "lásku" nevěřím.

Ikona diskutujiciho Dendomačiatko 2011-06-18 14:29:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Som divné dievča, ale vôbec nie som rodinne založená. Deti nechcem mať, a o žiadnom "princovi" s ktorým by som sa vydala som nikdy nesnívala. Tento názor mám zatiaľ celý život a nezmenil sa a nemyslím, že sa už zmení.. Nerada sa viažem a som dosť samotárska a samostatná.

Ikona diskutujiciho Bo 2011-06-18 17:42:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho Weri 2011-06-18 18:14:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

no jo, na manželství má každý jiný názor, i když je pravda, že na lásku papír nepotřebuješ 🙂 ale destrukce… Kdo tam vnese destrukci, tak ji tam vnese…

Ikona diskutujiciho baarel 2011-06-18 19:00:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

děvčata by se vdávala a sní

Ikona diskutujiciho Sintie 2011-06-18 20:20:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

No, drahá Alue myslím, že pravý muž pro tebe tu určitě někde je a moc ti přeju dvě krásné děti♥ Jak říkáš všechno chce ale svůj čas. Mě osobně však čekání na ten správnej čas už pěkně otravuje! Kromě jednoho kluka na zakladce, se kterým jsme se ani nedostali k bodu "chodíme spolu", jsem ještě neměla žádného kluka.Chápete jak někdo může být tak nemožnej jako já? Táhne mi na 18náct a ještě jsem nikoho nepotkala. Zajímalo by mě jestli je můj životní úděl pomáhat v lásce ostatním a sama být na ocet, protože mi to tak prozatím připadá. Snad se i já dočkám hodného manžela a krásných dětí.

Ikona diskutujiciho Vanessa 2011-07-02 02:02:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Drahá Alue,

Ikona diskutujiciho Merrie 2013-03-16 20:28:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Máš dobré predstavy o rodine 🙂 S čím by som len nesúhlasila je jedináčik, nie každý je totiž rozmaznaný. Pozorujem to v škole – moja spolužiačka (ktorá je jedináčik) je veľmi milá a rozumná, rozhodne nie je lakomá, ani si veci neprivlastňuje. Zato ďalšia (tá má brata) je namyslená a myslí si že jej patrí všetko. Každý je skrátka iný 🙂

Ikona diskutujiciho Domča 2013-06-05 20:24:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Tahat někoho z průšvihu? dostal se do něj sám?tak ať z něj i sám vyleze…proto se do něj dostal, aby kvůli tomu něco pochopil a změnil…Pokud by ho vytáhl druhý tudíž mu převzal zodpovědnost za své činy asi by nepřišel na to na co přijít má…Člověk si může pomoct nejlíp jedině sám…protože on sám sobě nejvíc rozumí a zná se…Buď měl jedno anebo to druhé, ale scházelo tu to další…No jo naše vybíravost je nám mnohdy našimi hranicemi a kolikrát nezná mezí…

Ikona diskutujiciho Jirka 2015-01-04 21:40:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Mohla by jsi udělat aktualizaci, jestli máš stále stejné názory nebo jsi se za ty roky posunula někam jinam.

Ikona diskutujiciho Zdeněk 2015-03-03 22:35:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Zdravim te jmenuji se Zdeněk a po precteni nahodne zvoleneho textu musim rici a zaroven uznat , ze jsou to moc duchaplne vety ktere vystihuji i moji predstavu o partnerstvi.buhuzel ale pro moji skodu jsem o poznani starsi coz by mi branilo pripadne poznani s takovou spriznenou zenou jako jsi ty.

Ikona diskutujiciho romča 2017-01-02 23:43:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Tiež chcem dcérku Alenku 🙂

Nový komentář

Ikona moderatora

Moderovaná diskuze: Příspěvky se zveřejňují s časovou prodlevou. Pro účast v diskuzi je třeba, aby byl váš komentář v souladu s obecnými pravidly slušného chování a podmínkami používání stránek