Jak v Matrixu poznat bioroboty a agenty 3: Objekt touhy i nenávisti

23.9.2022 v Matrix 53

Ačkoliv jsou si bioroboti navzájem podobní, nejsou všichni stejní. Spíše by se dali dělit do skupin, kdy u každé skupiny převažuje některá neřest více, než u jiných. Nebo převažuje slabost. Ačkoli vědomý člověk humatona dráždí, nebo někdy až doslova se*e, vyrovnává se s tím každý trochu jinak. Mohou vás ignorovat, pomlouvat, nenávidět, být vámi zcela fascinováni, ale také se vás mohou bát, nebo k vám chovat posvátnou bázeň.



Poprvé jsem potkala humatonku, která ze mě měla hrozný strach, ale já jsem jí nic neudělala, na základce. I tento zážitek mi hodně let vrtal hlavou a nerozuměla jsem, co s tou holkou bylo špatně. Semlelo se to tak, že jednou o přestávce přišla holka (bylo nám asi 11) z cizí školy za někým od nás a měla v ruce malinké morčátko.
Kdo by nevěděl, já jsem s morčátky vyrostla a moc jsem je zbožňovala. Zažila jsem s nimi spoustu krásných (ale i smutných) zážitků a hodně jsme si jako děti s morčíky vyhráli. Pro mě byl vždycky morčík super malý kamarád a nenapadlo by mě, že by se s ním mohlo zacházet i nějak jinak.
Tak jsem k ní hned zašla a začala jsem se rozplývat, jaké to má krásné tříbarevné morčátko, jak se jmenuje, jestli je to sameček nebo samička.
Její odpověď mě úplně zničila: „Mně je to jedno, já to mám pro hada.“
Její věta mě tak vyděsila, že jsem ztuhla, vyvalila jsem na ni oči a vyšla ze mě nějaká zoufalá věta. Něco ve stylu takové krásné morčátko chceš dát HADOVI?! To nemyslíš vážně, nebo něco podobného.
A ona se najednou taky vyděsila. Odstoupila, řekla mi, že jsem v tu chvíli vypadala jako smrt a rychle odešla ze třídy.
Byla jsem úplně v šoku, říkala jsem si jak může někdo být taková hrozná bestie a krmit hady krásnýma milýma morčátkama. Navíc tohle byla holka v mém věku. To prostě není normální, aby děcko – holka – krmilo hady živými morčaty.
O dva měsíce později přišla do naší třídy znova, něco jsem jí chtěla říct, ale ona mě zarazila, dala před sebe ruku a řekla, že se mě bojí, ať na ni vůbec nemluvím a ať k ní nechodím. Pak se hned rozloučila a odešla z naší třídy…
Naprosto nepochopitelný, ujetý zážitek… Přitom podle mě děsivá a nenormální byla ta holka.

Mám na to odpověď. Humatoni při setkání se „skutečným hráčem“ někdy úplně zblbnou. Dostávají se mimo psaný program, nemají skripta a neví, jak se mají chovat. Vytáhnutí mimo kolej v nich vyvolá agresivitu, nebo strach. Záleží na povaze humatona. Jedním typem tohoto vytáhnutí mimo kolej je i situace, kdy mají čelit skutečně silným emocím – v tomto případě to bylo moje zděšení.
Tupý humaton, zvyklý na svou monotonnost, zvyklý dělat věci rutinně a nepřemýšlet nad nimi, je najednou otřesen tím, že někdo nastaví zrcadlo jeho surovému počínání a zděsí se. Její program to neustál a proto zblbnul.


Jednou mě šokoval kamarád, se kterým jsem se v tu dobu znala asi půl roku. Občas jsme se potkali venku a někam jsme šli, to mi bylo asi 17. Bylo to normální kamarádství, občas jsme blbli, občas jsme někde pili kafe. Sice mě ke konci toho přátelství hrozně štval (začal ze mě sát energii, tak jsem to zapíchla), ale byla s ním velká sranda.
Asi po půlroce co jsme se takto znali, z něho najednou vypadlo, že jsem záhada a že na něho občas působím, jakobych ani nebyla skutečná. Tak jsem se zarazila a zeptala jsem se ho, co to povídá za nesmysly.
Řekl mi, že má strach se mě vůbec dotknout, protože má pocit, že bych se mu jinak před očima rozplynula.
Bylo to extrémě divné. Nevěděla jsem, co mu na to mám říct.

Kromě nepochopitelného strachu jsou humatoni snadno rozpoznatelní i tím, že vás buď zbožňují až za hranici normálna, nebo totálně nenávidí, nebo balancují na hraně těchto obou extrémů. To vše, aniž byste jim k tomu dali zjevný důvod. Pak fungují jako účinní paraziti vaší energie. Buď se vám budou snažit ublížit co nejvíc a ideálně chronicky, aby z vás dostali energie co nejvíc, nebo vám budou chtít viset na noze a vyžadovat vaši pozornost, čím opět získají vaši energii. Pozornost si mohou vynucovat různými prostředky, od prošení po zastrašování, vydírání a ilegální činnost.
Pokud jste to zažili a přišlo vám to divné, po otevření očí a pochopení matrixu to začne dávat perfektní smysl. Jsou to hladové pijavice, kterým jde o tu energii, kterou máte. Protože o tom je celý systém, o energii… kterou oni nemají, nebo jí mají málo. Chtějí se prostě nažrat. Nemohou si pomoci, je to jejich dravý pud, který je k tomu žene.
A tak na mě pořád někdo visel, nebo do mě pořád někdo nezaslouženě kopal. A není to mou prací, ani mým webem, jak by spousta lidí chtěla namítat, i když je pravda, že je to rozhodně velký kanál, kudy pijavice mohou chodit. Ale já jsem tohle zažívala pořád, dávno předtím, než jsem vůbec poprvé sedla k nějakému počítači. A vím, že nejsem jediná, komu se to děje.

Humaton nepotřebuje, abyste pro něho udělali něco velkolepého, aby vás začal fanaticky milovat a bažit po vaší pozornosti. A už vůbec nemusíte humatonovi nijak ublížit, aby byl vámi fanaticky posedlý a toužil po vaší smrti. Dokonce vůbec nemusíte vědět ani o tom, že existuje.

Také jsem si všimla už dávno, že kdykoli někde jdu, okolí hodně hledí. Když jde někdo se mnou, kolikrát je z toho nervozní a někdy říká „pojď tady vedle, mě znervozňuje jak všichni čumí“. Hodně to vadilo i tomu kamarádovi, co se mě bál dotknout, abych se nerozplynula.
Jednu dobu jsem si říkala, že lidi asi čumí, protože vidí pěknou holku, že takhle čumí na každou. Pak jsem si říkala, že asi přitahují pozornost moje rozpuštěné vlasy, tak jsem je začala dávat do účesu. Nepomohlo to. Pak jsem to začala testovat a zjistila jsem, že můžu mít na sobě pytel od brambor a vlasy schované, oni čumí pořád stejně.

Jeden parádně divný zážitek jsem měla před pár dny. Vylezla jsem z auta a šla jsem na most, který vedl do města. Na tom mostě byli přede mnou tři lidé. Tři humatoni. Jeden opřený o zábradlí koukal do dálky (muž), jeden šel naproti mně (mladá holka) a třetí ťukal do mobilu (paní). Když jsem k nim přišla na vzdálenost asi 20 metrů, všichni tři naráz se zarazili, zarovnaní ve stejné vzdálenosti a podívali se zesynchronizovaně na mě. I ta holka, co šla naproti mně, se zastavila a čuměla. Jakoby se jim aktivoval program „na vzdálenost 20 metrů začni čumět“.
Byl to extrémě divný zážitek. To samé se mi stává ve snech, když se v nich proberu. Lidé v těch snech přestanou dělat co dělali a všichni se na mě společně podívají.
Stáli jsme na tom mostě, čuměli jsme na sebe a mě prolítla hlavou myšlenka, že to je jako v nějakém apokalyptickém hororu, teď se asi promění na zombíky, začnou mě po tom mostě honit a já se vzbudím v posteli a zjistím, že jsem nikam vlastně autem nejela, že se mi to celé jenom zdálo… v tu ránu se tři humatoni vrátili ke svému programu, tedy čučení do dálky, chůzi a ťukání do mobilu.
Humatoni to nedělají vědomě. Dělá to jejich instinkt, cítí energii.

Veškeré pronásledování, stalkování, vypisování, doprošování, posedlost a pomluvy jsou metody humatonů, jak sát energii z vědomého hráče, nebo z bojovníka. Jsou sice zákeřní, ale spojuje je také mimořádná tupost a absence kreativity. Protože pracují pouze s tím, co už existuje (protože UI neumí vytvořit nic nového), mohou být mimořádně úspěšní a šikovní v matrixových disciplínách, řídit velké firmy, programovat, cokoliv si vzpomenete… ale dělají pouze to, co byli naučeni dělat, co jim bylo řečeno, že mají dělat. Kreativity, vlastní tvorby a originálních myšlenek, se od nich nedočkáte.
Humaton se neptá, proč by tohle měl dělat. Dělá to, protože mu někdo řekl, že to dělat má a dělá to takhle, protože to tak dělají ostatní. Hlouběji jeho úvaha nesahá.

Odlišnost, kreativita a originalita jsou naopak znaky, podle kterých poznáte skutečné hráče. Patří k tomu také pracovitost. Zajímavé je, že humatoni mají mnohem omezenější rezervoár energie – asi proto po ní pořád tak pasou. Jsou líní a nepracují nikdy víc, než je vyloženě potřeba. Nikdy proto nejsou tak výkonní, jako skutečný hráč.

pokračování příště



© Alue K. Loskotová, www.aluska.org 2022

Komentáře

Ikona diskutujiciho Jarka 2022-09-23 01:22:38 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Nj já byla vždy “ černá ovce“ rodiny a nechápala jsem proč. Většina mých příbuzných mě neměla ráda od narození a jako moje matka. Ta mě nenávidí dodnes a pomlouvá kde může.
Pak jak jsi Aluško psala o tom, že když kamkoliv jdeš, tak bezdůvodně všichni čumí. Mám to stejně a nikdy jsem taky nechápala proč. Teď to chápu.
A že si nerozumím s většinou buranu u nás na vesnici mě vůbec nevadí. Znáš to tady…lidí si závidí i nos mezi očima.

Ikona diskutujiciho Jana 2022-09-24 11:22:20
Ikona diskutujiciho
sipka

Stejně to mám i já.

Ikona diskutujiciho Astrid 2022-09-23 01:33:54 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Dlouho jsem si říkala, proč na mě lidé tolik upínají zrak, ale nějak jsem si na to zvykla a někdy to ani nevnímám. Za to v mé třídě se cítím opravdu velmi vyčerpaně, k tomu jsem tam všemi ignorována a necítím se tam dobře, aspoň někdy se mnou promluví jedna spolužačka. Ale opravdu s těmi humatony je to těžké pro citlivou duši.

Ikona diskutujiciho Veritas 2022-09-23 07:28:51 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Pokud s nimi ma nekdo takovehle problemy, doporucuji knihu Hranice. Nauci vas si postavit zdi kolem vaseho hradu a dovnitr poustet jenom ty, ktere tam skutecne chcete. Nekteri obvzvlaste agresivni upiri jsou schopni jit i pres tyhle zdi, to je pak vyssi level. Kdo si neda rici po dobrem, musite ho prastit mentalnim kladivem po hlave, aby to pochopil.

Ikona diskutujiciho Marcel 2022-09-23 11:33:11
Ikona diskutujiciho
sipka

To je dobrý nápad odporúčať túto knihu Hranice (nečítal som ju), pretože presne ma napadlo to, čo teba, že ako sa chrániť? Zrazu neviete odkiaľ na vás „vlítne“ odniekadiaľ nejaký humanot a vás len zraňuje a priamo do srdca. Ja to cítim na srdci vždy – to bude asi to odčerpávanie energie…

Ikona diskutujiciho Veritas 2022-09-23 13:37:33
Ikona diskutujiciho
sipka

Ano, to oni delaji. Nemaji zadnou empatii, klidne druheho vysavaji, ikdyby ho tim meli snad zabit. Clovek je musi zastavit, jinak ho znici. Nejhorsi skody napachaji, kdyz je mame radi – vpustene uvnitr nas. Jakmile tam maji pristup, je to pro ne naramna hostina a sami rozhodne dobrovolne neodejdou. Musite je vyhnat a nikdy vic k sobe do srdce nepoustet!
Veskery postup je v knize Hranice.

Ikona diskutujiciho tauri 2022-09-23 20:54:01
Ikona diskutujiciho
sipka

Hlavně vás nutí řešit kraviny. Věčně člověk řeší jejich bolístky, které si záměrně dělají sami, ale rozhodně nic nechtějí měnit. I když jim dáte radu, druhý den jsou po restartu a jakoby jim člověk nic neřekl. Chtějí jen náší lítost a čerpají z toho, že i my děláme chyby, nejsme dokonalý a takhle se staráme o druhé. Tahat, jak kačera za sebou.

Ikona diskutujiciho Veritas 2022-09-24 11:22:56
Ikona diskutujiciho
sipka

Ano, toho reset tlacitka si nejde nevsimnout. Ja kdyz jsem v nejake při s druhym, tak si to pamatuji zitra, za rok a dale se tak podle toho chovam. Oni se proste vyresetuji a jedou dal, jako kdyz se nic nestalo. Nema smysl je resit

Ikona diskutujiciho Jarka 2022-09-24 20:15:50
Ikona diskutujiciho
sipka

tauri – jo, tak takoví lidí se na mě lepili často i když teď už se je snažím nepouštět blízko. Moje švagrová typický případ…jen ona na celym světě pracuje, jen ona má strašný problémy a pořád jen ona musí trpět se svýma zadama a nikdo ji nechápe a jiný kecy. To už neřeším a naštěstí ji malo vidam.Anebo takoví, kteří se mě zeptají jak řešit takový a takový problém. Vždy se jim snažím poradit, ale teď spíše snažila jsem se poradit. I když jsem jim dala velmi jednoduchou odpověď, tak podruhé, potřetí přišli z úplně stejnou otázkou jako předtím a k tomu ještě milion výmluv proč to tak nejde a nepůjde.

Ikona diskutujiciho octomaník 2022-09-25 09:11:52
Ikona diskutujiciho
sipka

Jarka 2022-09-24 20:15:50
takových znám hodně, a pokud chodí do kostela nebo jsou tzv. silně věřící, tak čekají na ten boží zázrak, který je uzdraví, protože nic jiného jim nepomůže…..

Ikona diskutujiciho AaQby 2022-09-23 08:25:26 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Děkují velice za sdílení podobných zážitků.
Mám zkušenosti podobné…..
Již se samozřejmě opět těším na pípě~

Ikona diskutujiciho Elis 2022-09-23 08:50:44 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Já vlastně ani nevím, jestli na mě lidi čumí… Často se podívají, ale já sklopím zrak a dělám že nejsem…
Kreativita je vážně něco, co dnešním lidem chybí. A že vím, protože jsem do toho taky jednu dobu spadla. Všichni jsou stejní… Stejně se oblíkají, navzájem se napodobují. Přišlo mi to bez smyslu… Pořád jen opakovat to samé. Neptat se, nemít vlastní názor… (S tím jsme teda jako těžký beran problém neměla, ale kreativita přesto pochybila).

A spíše mi přijdou neskuteční něteří bioroboti, než alespoň nějak uvědomělí lidé…

Ikona diskutujiciho Q 2022-09-23 12:36:42 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ta scéna na mostě je teda solidní psycho.

Ikona diskutujiciho carrl 2022-09-23 13:25:47 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Nikdy jsem nechápal proč, jsem nemohl zapadnout na ZŠ do kolektivu. Je fakt že já na prvním stupni měl nadváhu, takže tam byly narážky na moji postavu, pak jsem ale rychle zhubnul, ale pořád jsem cítil, že mě nějak nemusí. Byl hlavně jeden jedinec, kterému jsem vyloženě vadil, neustále na mě narážel, aniž bych si ho všímal. Pak se mi ale několikrát stalo, že se na mě spolužáci dívali, pozorovali mě (stalo se mi to i v jiných kolektivech) a někteří se pak začali posmívat. Beru dost vše osobně, což způsobilo, že jsem se začal uzavírat ještě více do sebe a začaly mi úzkostné problémy, se kterými mám bohužel problémy do teď. Nikdy mě nenapadlo mě o tom přemýšlet z tohoto úhly pohledu. Protože já opravdu nevím proč jsem byl terčem, ano byl jsem introvert, co se moc neprojevoval, ale to snad není až takový prohřešek, nikdy jsem nikoho neprovokoval, nebo nikomu neubližoval, proto mě to ranilo.

Ikona diskutujiciho Danny 2022-09-23 19:04:36
Ikona diskutujiciho
sipka

Mě začali na druhém stupni zš šikanovat kluci ze třídy (partička, ne všichni, spíš jeden dva ranaři a pár dalších kluků se nechalo navést). Kromě mě otravovali i jiné introvertní kluky, ale já jsem byla jediná holka, po které šli. Taky nevim, proč mi to dělali. Asi proto, že jsem vypadala jako snadný terč, všechny holky kromě mě byly spárované s jinýma holkama (ty typické nerozlučné kamarádky) a já jsem byla lichá – co zbyla. I když jsem se kamarádila s jednou tuto dvojicí kamarádek, stejně jsem pořád byla to páté kolo u vozu. A samozřejmě jsem je nijak neprovokovala, prostě jsem jenom seděla nenápadně v lavici, ale místo toho, aby si mě nevšímali, jsem je právě tímhle provokovala. Teď mi taky dochází, že to byli prostě zlomyslní matrixáci.

Možná to byl tah matrixu, že nás měli tak shodit a ponížit, abysme náhodou nepřišli v životě na to, že jsme přece jenom hodnotní a je v nás víc, než si sami myslíme.

Ikona diskutujiciho K. 2022-09-23 19:11:57
Ikona diskutujiciho
sipka

To carrl: terčem člověk obvykle bývá proto, že agresor zjistí, že se příliš nebráníš a že mu nehrozí, že dostane přes prsty. Navíc zjistí, že to u tebe vyvolá emoce, lítost, zranění. Tím, že se necháš rozhodit, pustíš agresorovi energii a on bude vyhledávat další příležitosti, jak tě opět rozhodit a sosnout si. Když při prvním pokusu dostane agresor po papuli nebo zjistí, že s tebou nic nehne, tak pro něj nebudeš zajímavá kořist.

Ikona diskutujiciho Elzbieta 2022-09-23 13:31:10 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

zdravím vás a chci se také podělit ,ovšem já nemam tak jako vy , že by se na mě lidi urputně koukali , naopak, mam problém když někam přijdu , zapadnout , za krátko zjistím že mě to moc tlachání nezajímá, přijde mi to porad stejně, opakující se, zda se mi že koukám na herce, co hraji role a není tam upřímnost, ale zdvořilost, já zdvořile pozdravím, ale už mi nejde se chovat jako ostatní, tak se držím zpět , a tak proto jsem označovaná jako nafoukaná, nepříjemná, nepřístupná atd .já vím, nemusím tam chodit , já jsem už také dost omezila , je mi proti srsci k někomu vzhlížet, vždy jsem měla problém v tom že nerespektuji autority, žádný, dokonce i duchovni gurove, mam v oblibě jednoho učitele Thovta , ale ani k němu nevzhlížím, beru ho jako sobě rovnému a libí se mi jeho učení, mám pocit že už jsem to dělala, pak má to i druhou stránku a to že lidi kteří předávají energii , tak na mě to nepůsobí , ani ta která údajně leči , ale ani ta která údajně škodí , z nějakého důvodu si to k sobě nepouštím , nerada papouškuju , jako že to dělají ostatní tak to mám dělat také, to mi nejde spolknout , jsem divná pro rodinu i okolí, protože dle nich čumim do prázdna, nepiju alkohol, neposlouchám uřvanou nic neříkající hudbu, z nějakého důvodu nemusím ani rodinný setkávaní kde je vše do předu nastaveno, údajně dle zvyku a tradicí a také mě za to odsuzuji, je toho více, ale co s tím? myslíte že jsem lina, divná, hloupá, nepříjemná atd.????zároveň vím že moje otázka je také divná, protože mě neznáte, jen málo s toho co jsem popsala, ale i tak děkuji že jsem to takhle napsat mohla . Eli

Ikona diskutujiciho Danny 2022-09-23 19:23:35
Ikona diskutujiciho
sipka

Jako bys popsala mě. Normálně si lidi myslí, že když se s nima hned nebavím, tak se mi nelíbí a myslím si, že jsem něco víc, že jsem povýšená 😀 Přitom jsem jen velký introvert a ani nevím, o čem s nima mluvit. Taky mě to tlachání nebaví.
A je mi už jedno, co si o mě kdo myslí. Do jisté míry jsem ochotná tuhle šarádu hrát, ale nemám nervy na všechno. Já jsem tady na světě, abych kultivovala a zdokonalovala svoji duši, něco se naučila – hlavně to, jak být dobrým člověkem a žít konstruktivně (za těchto příšerných podmínek), a bohužel na to, snažit se zavděčit všem kolem sebe, už místo v životním plánu nemám.

Divní jsou oni, ne ty.

Ikona diskutujiciho haha 2022-09-25 19:39:25
Ikona diskutujiciho
sipka

ti to trochu zkrátim jo, upřednostňování formy nad obsah je dnes velmi moderní, a poslední co v tom cirkuse dává smysl je rodina, takže na ta setkání s rodinou v klidu choď, dokud nějakou máš, hlavně u těch grilovaček nedělej tu zbytečnou chybu a neplýtvej energií na diskuze když k ní proti sobě nemáš partnera/y, jde o to se dobře nažrat, napít a vědět, že nejsi na světě sama

Ikona diskutujiciho Zdenek 2022-12-07 17:02:31
Ikona diskutujiciho
sipka

To je přesný.Mám to podobně.Větším společnostem se vyhýbám přesně z takových důvodů.Vždy jsem se v takových situacích cítil nepřirozeně.Jsem rád,že nás „citlivých lidí“ je hodně a je dobré o sobě navzájem vědět.Mě osobně to dodává sílu v boji proti spícím lidem a útokům.

Ikona diskutujiciho asdf 2022-09-23 16:41:51 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

S tim cumenim to znam taky, neni to nic prijemneho, ani proticumeni moc nepomaha, sice se pak odvrati ale stejne je to jako by na vas cosi hnusneho ulpelo (a jim to rozhodne nijak nevadi). Prijde mi jako by tim cumenim, zvlaste je-li spojeno s tesnym projitim okolo, „nahodili udicku“ skrz kterou se jakoby zahackuji do vaseho biopole a pak se jim lip saje energie. Pak mate v miste kam cumeli pocit takoveho jakoby tezkeho slizu, a snad i vlakna co od nej jde nekam pryc a zustane to tam i po sundani obleceni (ktere to ale dost utlumi/absorbuje do sebe) a prevleceni. Pomuze bud nejaka meditace nebo nejlepe studena sprcha, nebo dobry spanek. Spanek zrejme dobre regeneruje biopole, a obracene to plati take, rozhodne nedoporucuju chodit ven pri chronicke unave, to pak toho clovek „schyta“ dvojnasobek… mozna jsou na tomhle principu zalozene i z folkloru zname mechanismy typu „uhranuti“ a „evil eye“, ale to se mi snad jeste nastesti nestalo. Asi je lepsi se nikomu do oci nedivat a pri mijeni prechazet na druhou stranu ulice, ale to bezne moc nejde 🙂

Ikona diskutujiciho tauri 2022-09-24 10:48:55
Ikona diskutujiciho
sipka

Ono stačí, když takhle schválně čučí a člověk pak na ně myslí, protože přemýšlí nad důvodem, proč tak civí a to bohatě stačí na napojení z naší strany.

Ikona diskutujiciho kiana 2022-09-23 16:51:33 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Na mě taky všichni čuměli, ale když jsem se naučila, aby mi to neodebíralo energii (=aby mě to neznervózňovalo), tak přestali. Taky jsem se naučila „neutrální výraz“ + čumět do blba a být jakoby v polospánku a to taky zabírá (pak už si mě nikdo nevšímal, ale když jsem si všímala okolí a byla jsem vědomá, tak na mě všichni čuměli i když jsem šla nenamalovaná ve vytahané mikině atd.). Taky mi lidi dělali hodně naschvály jako se to popisuje v celé sérii a na to asi žádný recept není (bioroboti jakoby uměli vycítit slabinu a přesně to začnou dělat/mluvit o tom, takže mi připadá velice těžké je „porazit“, protože i když je člověk připravený na vše a ví, o co jde..že chtějí jen odebírat energii takže si toho nevšímá..tak někteří pak začnou vyhrožovat nebo být násilničtí=trestná činnost a to už je hodně „přes čáru“ takže tohoto si už nelze nevšímat nebo to neřešit..).

Ikona diskutujiciho Diana Catalina 2022-09-23 18:35:59 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Popravdě se bojím reakce některých lidí na tuto i předchozí sérii. Netuším, kolik lidí je tu *doopravdy* probuzených, ale je možné, že tuto sérii nějaký spáč (v domnění, že je bojovník) vezme za svoje „náboženství,“ nezpochybnitelné dogma, na které nikdo nesmí sáhnout ani klást otázky. A bojím se, že to bude většina. Taky hrozí, že někteří začnou vyhledávat vlastnosti, které na ostatních nemají rádi a začnou je označovat za humatonské (vizme toho člověka, co odsuzoval jezení kůrky od chleba – na druhou stranu, neříkám hned, že je tento člověk převlečený humaton).

Samozřejmě, věřím, že se tady najdou i skutečně probuzení. Je taky otázkou jestli si ne-NPC, který je spící, může o sobě myslet, že je probuzený.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-09-23 20:03:32
Ikona diskutujiciho
sipka

Web aluska.org není určen pro hloupé lidi. Kdo neumí jíst vidličkou protože by si ji píchl do oka ať ji nepoužívá.

Ikona diskutujiciho hanka 2022-09-24 09:38:31
Ikona diskutujiciho
sipka

Myslím že všechno se dá vzít jako dogma, když má člověk sklony k závislostem a nemá zdravou mysl, tak i pravdivá data mu můžou ublížit, protože je nepochopí nebo špatně použije, nebo si z nich udělá jedinou pravdu, prostě to nebude umět použít. To riziko tady je vždycky. Proto se osobní rozvoj nedá ošidit, nespočívá v pouhém shromažďování informací.

Ikona diskutujiciho iku 2022-12-07 10:31:07
Ikona diskutujiciho
sipka

Super komentář, super upozornění. Souhlasím a stavím se do této řady k „těm hlupákům, co neumějí jíst vidličkou, protože bych si ji píchla…. “ kamsi.
Přeju hezký den, ať se každému daří…

Ikona diskutujiciho amia 2022-12-07 12:47:21
Ikona diskutujiciho
sipka

NPC jste mě pobavili :). Syn mi občas vyčítá, že jsem jak nerozhodné NPC :). Občas dělám to, že vědomě měním nabízenou situaci. prostě na jedné straně jezdící schody na druhé normální .. dav se hrne na jezdící a já uhnu a lezu normálními, nebo změním těsně při výběru cestu, atd.. . dělám to už od mala, když jsem zjistila, že někdy vidím pár minut napřed, co se stane. Tak tu situaci těsně před událostí prostě změním a vytvořím novou.

Ikona diskutujiciho petr 2022-09-23 20:04:44 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Zajímavé, ve všech třech článcích nevidím celkem nic pro mě a můj život nového, ale díky za něj, sem rád, že nejsem sám. Hlavně teda v poslední době, se to u mě děje a také stupňuje. Mé vysvělení toho proč na nás třeba tak civí je: 1) Víme, že jsou ve společnosti jiní lidé (asi lidé?) než my, a tím o nás oni okamžitě vědí a bystří. Tato informace jde totiž s námi- jsme mnohem ostražitější a tím je hned znepokojíme. Jsou zvyklí na kráčející nepozorné davy (na ně snadno působí), ne na individuální kráčející vědomí sebe sama. Mají společné pole působnosti (kolektivní systémové propojení), my máme hlavně individiální pole působnosti (tedy pravý opak nich), narušejeme tedy svou přítomností jejich toky myšlenek a manipulací, které ze sebe šíří jako programy i energie. Nejsou jako my. My jsme výsledkem svouvislých informací, tedy informací, které mají hlubší návazanost vícerozměrnosti. Svou silou rozhodnutí překračujeme systém a to jim vadí- cití se z toho znepokojení. Vadí jim, že jsme z části mimo bublinu této reality a příjímáme tak signály a vědomí i z jiných světů- možností. Až se ujistí, že na ně nejdem přímo zaútočit (neboť tak to vnímají, když jsme v jejich blízkosti) tak se sklidní a přestanou na nás tak civět a dělat, že si nás nevšímají, ale koutkem oka nás i přesto stále ještě nějakou dobu pozorují, dokud jsme s v jejich blízkosti (energetické působnosti jejich myšlenek). Je to jejich úkol, zdá se. Udržovat lidi v nevědomosti a dohlížet na ty, co vidí. Čím víc nějaký jedinec vidí, tím více se nenápadně, ale i nápadně kolem takového člověka koncentrují tyto „individua“. Nemají problém se přistěhovat všude kolem vás, když to jde. A pak civí často. Vypadá to asi takhle jako obrázek v této písničce, která je mimochem podle mě taky od nich: https://www.youtube.com/watch?v=fpWNimba344&list=RDEMA78x40CwpXclZx6q9cGfrg&start_radio=1

Ikona diskutujiciho adria 2022-09-23 20:18:19 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

ta scénka na mostě není žádné psycho … to se děje lidem, kteří prostě narušují program … hotovo.
ukázali nám to v milionech filmů, například ve filmu Počátek o snové realitě, horší by bylo, kdyby tě taky začali napadat … 😮

Ikona diskutujiciho Petr 2022-09-23 20:35:01 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Teď mě ještě napadá, možná, že jsou nás tak rychle miliardy (7,7 miliard) není žádná náhoda :-D. Emigranti ve velkém z různých světů jsou možná už dávno tu (s převahou z temných světů- a tyto nitky i kolem sebe vytváří jako tzv. agenti). Pár našich světových válek k tomu mohlo sloužit jako magnet či otevřené dveře. Těžko říct, ale řekl bych, že i když jsou fyziologicky takřka stejní jako my, tak se v něčem určitě liší. V prvé řadě jim nic neříká svědomí, spíše je to u nich hraná záležitost a když se v nich jakoby svědomí na chvíli probudí a vy jim začnete naslouchat tak nahle obrátí na něco čím hned svědomí u sebe vypnou a nahradí ho tématem s vychytralým nenápadně temným kontextem a věří, že vy už nejste pozorní, důvěřujete a necháváte se vlákat do jejich uličky vychytralé lsti. A oni budou vítězové. A tak na druhou stranuje, když chce člověk lhát nebo říkat pravdu, když se dostatečně vytrvale snaží, může být obratný hráč. To je přirozený dar, vycházející ze svobody volby- vícero možností. Takže kdo ví. Možná jiné světy jen působí přes člověka a jeho svět- skrze neviditelné nitky jiných realit a to hlavně proto, protože jim to člověk dovolí a neví o nich. Tedy nechrání se před nimi. Možná proto je náš svět poslední dobou tak slabý, protože nás ve velkém vycucávají jiné světy, před kterými se energeticky jako planeta nechráníme.

Ikona diskutujiciho tauri 2022-09-23 20:45:17 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Uplně stejný, dneska zrovna. Jdu ven a najednou na mě doslova čumí jedna ženská, která šla kolem.
Ne že bych na to nebyl zvyklý, ale prostě fakt se zastavila, tak jsem nevěděl, co chce a koukala dál.
Tak jsem ji pozdravil a ona nic. Včera to samé, ženská na kole projede kolem mě, koukala jak puk a nepozdravila. Ale dneska to byl extrém.
Nevím, co je to za moresy na někoho civět se skoro otevřenou pusou, nic nneříct a ani neodpovědět na pozdrav, když už teda dobu čučí a já nevim, co chce. Běžně lidi nezdravim, protože je neznám a hodně z nich stejně neodpoví.
Kdybych měl otevřený poklopec, nebo pyžamo, to bych chápal…občas se kontroluju, zda mam všechno na sobě a nic mě nechybí..ale už je to občas divný. Dřív tak nevejrali.

Ve snech taky čučí, hlavně neumí lítat :))
Co se týče astrálu, posledně se mi zase stalo, že mě honili ve dvou a začíná to být už docela na pováženou, dřív nebyli tak agresivní, dneska tam mají věci typu taser s elektrodama. Nebo občas se jeví jako děti a myslí si, že dítě může všechno a nechám si ublížit. Mají mnoho podob a je tam už taky docela rušno mi příjde.

Ikona diskutujiciho haha 2022-09-25 19:30:11
Ikona diskutujiciho
sipka

to si kamaráde budeš muset vybrat, buď budeš zdravit vždycky a nebudeš řešit koho jak doma vychovali nebo si jak trotl budeš vést seznam kdo nepozdravil a zblázníš se z toho nebo se z tebe stane asociál kvůli pár kriplům, nebudeš zdravit nikoho a zblázníš se taky, tak si vyber, těžký výběr hm

Ikona diskutujiciho tauri 2022-09-25 21:39:51
Ikona diskutujiciho
sipka

haha:
Tak slušnost je odpovědět, když někdo pozdraví. Zkrátka zdravit jen toho, kdo je mi příjemný a je to. Ale je pravda, že naši rodiče nás pomalu nutili zdravit každého i toho, kdo si to nezaslouží.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-09-26 10:52:19
Ikona diskutujiciho
sipka

Na vesnici a maloměstě zdraví všichni všechny. Je to základní slušnost. Není to otázka „zasloužení si pozdravu“. Stejné jako prosím a děkuji. V dnešní době se to vytrácí protože za 1. dnešní rodiče už tímto způsobem nevychovávají (dřív bylo nemyslitelné aby děcko nezdravilo) za 2. lidi z měst se nezdraví a když se měšťák pak přestěhuje na maloměsto, tak už nezdraví, protože na to není ani zvyklý, ani vychovaný a tím se to rozbíjí. Lidi pak už neví jestli zdravit nebo nezdravit protože to má každý jinak podle prostředí ze kterého pochází.

Ikona diskutujiciho tauri 2022-09-26 11:29:37
Ikona diskutujiciho
sipka

Oni ale často neodpoví proto, že jim to dodá na důležitosti a když jim někdo věnoval pozornost, nehodlají to zase vracet na oplátku. Nic by jim nezbylo, když nic nemají. Já to vnímám moc dobře…
Kdyby nečekali pozdrav, byli by jen zaskočení, že je někdo pozdravil a nevěděli by, jak reagovat..to jde vycítit.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-09-26 13:39:31
Ikona diskutujiciho
sipka

Když ty někoho pozdravíš a on tebe ne, tak z toho nevychází jako někdo s posíleným sebevědomím, ale jako nevychovaný hulvát. Ztrapnil se on, ne ty. Lidi dneska už často ani neví kdo koho zdraví, kdo se komu představuje, kdo komu podává ruku. Jak opičky. Chlapi už neví že oni zdraví ženu jako první, neumí odpovědět na pozdrav, ale to je jejich špatná vizitka. Oni měli špatnou výchovu a nedovzdělali se. To není tvůj problém. Nenech si tím pokazit den.

Teď se mi stalo.. makám na dřevu, kolem jde bába, oči vyvalený za popelníkama. Pozdravila jsem ji, ona mě ne. To se prostě stává. Chtěla načumovat, zřejmě měla v hlavě nějaké nepřátelské myšlenky a můj přátelský pozdrav ji rozhodil, tak hned dělala že mě nevidí a šla pryč. 😀

Ikona diskutujiciho mike 2022-09-26 15:08:19
Ikona diskutujiciho
sipka

alue to je najlepsia zbran na takych, smiech. Ja robim vzdy to iste, vidim kedy zazeraju a nahlas slusne pozdravim, vtedy nevedia co maju robit, vacsina sa odhodla na nesmele odzdravenie, niektori ani obraz ani zvuk, smiech. To je na nich vidiet, ze to necakaju najma ked su ofucani a zazeraju, zrazu pride slusny pozdrav a este tak nahlas, tak je vidiet uplny zmatok v ich programe, je to vidiet v ociach, pripadne na mimike, usmev.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-09-26 19:50:34
Ikona diskutujiciho
sipka

Podezřívavý člověk co má něco za lubem očekává, že k němu budeš taky nepřátelský, protože má něco pomotané v hlavě. Uctivý pozdrav je to poslední, co by při svých piklích od tebe čekal 😀

Ikona diskutujiciho tauri 2022-09-26 18:13:12
Ikona diskutujiciho
sipka

Když jsem byl třeba v zahraničí na jednom malém ostrůvku, tam se zdravilo úplně běžně a lidé se usmívali.
Mávali na sebe, dělali si nedělní pikniky na pláži a byli tam s přáteli.
A ještě se ptali, jak se máš. Jasný, je to každýho věc, zda pozdraví, či nikoli. Ale když už někdo skutečně blbě čumí, tak nevím co chce a pozdravím, tak je prostě slušnost odpovědět, když on první navázal kontakt.
Když jsem cestoval z mezipřistáním, hned dle energii člověk pozná čecha. Prostě tlamuje a dělá machra.
Hodně lidí z okolních států je víc v pohodě, než náš národ.
A taky hodně lidí zdraví Dobrý den, protože sami ten den dobrý nemají a chtějí, aby jim ho někdo popřál :))
Prostě zrcadlo..:))
Ale že makáš na dřevu je paráda, neznám moc holek, který tohle dělají..máš šťastného muže 🙂

Ikona diskutujiciho Jara 2022-09-24 01:57:16 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj,dlouho jsem tu nebyl a je mi fajn,konečně zase mezi normálními lidmi.Neberete,dáváte.Je fakt,že krátký pohled stačí, s následnou empatií , synchronizací , vzájemnou ůctou,která zrak klopí.Láska má jiné dveře,jiné oči a nejsou to oči dravců,ani robotů.

Ikona diskutujiciho Heretik 2022-09-24 02:36:02 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Proč je nezkusíte ovládat?

I to je teprve začátek…

Ikona diskutujiciho tauri 2022-09-24 10:41:13
Ikona diskutujiciho
sipka

Protože každý má právo na svobodnou vůli…. Nejsme tu od toho, abychom ovládali druhé, i když to jsou degeni…Kdyby tohle dělal zas někdo nad námi, taky by se nám to nelíbilo. To je na tom to nejtěžší, i když je někdo blbec, nechat ho v tom a nezasahovat věčně do toho. Musí si na to přijít sám.

Ikona diskutujiciho Shanti 2022-09-24 11:27:50 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Děkuji za vás všechny!🙂 Poslední dobou jsem propadala panice, co je se mnou špatně. Chlap v Lidlu mě sledoval celý nákup, a když jsem se na něho ohlídla a začala také zírat, spadl malém za regál a to už jsem fakt začala mít obavy…a říkala si, o co tu jde… stává se mi to posledních pár týdnů mnohem více než dřív…A když jsem přišla do obchodu, měla jsem pocit, jak když tu jsou jen zombie, prázdné schránky bez jiskry a tepla…

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-09-24 11:36:35
Ikona diskutujiciho
sipka

jj, čumí třeba 10 minut a když se na něho podíváš, jenom málokdy ten člověk neuhne pohledem. většinou sebou trhne a dělá že nic

Ikona diskutujiciho haha 2022-09-25 19:54:30
Ikona diskutujiciho
sipka

tak to máš ještě fajn, na tebe zírá jako na objekt zájmu, ale bojí se tě oslovit nebo je to úchyl protože váš rozdíl je 40 let, zato na mě jako na neakceptovatelnou konkurenci s tím, že na místě mě asi nemůže jentak rozsekat, ti co neuhnou jsou psychopati a ti už jsou úplně hotoví

Ikona diskutujiciho K. 2022-09-25 14:19:07 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Civění cizích lidí zažívám léta, ale jak to pozoruju a vnímám i z energetického hlediska, nabývám pocitu, že moje okolí vytrhává z letargie kontakt s mým energetickým polem. Jsem zvyklá ve volném prostoru chodit “rozbalená” a moje pole dosahuje několik metrů okolo, takže je možné, že to druzí vnímají podobně, jako byste do nich na ulici žďuchli. Protože to není vyloženě fyzické, tak jsou vyjevení a zkoumají, co se to děje. Samozřejmě v MHD nebo kde je velká koncentrace lidí, se “zabalím” a dělám neutrální šedou zeď. To si mě tolik nevšímají.

Ikona diskutujiciho mariankosmac 2022-09-29 13:12:01 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Už pár rokov jak mám dlhšie vlasy začal som si ich upravovať tak že si ich zagumičkujem na hlave, takže mám na hlave taký chvostík alebo ako to nazvať. A od vtedy si ma začali ľudia na dedine všímať. A hlavne starší chlapi. To sú takí chlapi ktorí nemajú nič na práci, chodia hore dole po dedine a keď sa stretnú tak sa čulo bavia a keď prejdem okolo tak na mňa čumia a bavia sa o mne. Raz som išiel na bicykli na cyklochodník a pri cyklochodníku stála dvojica týchto chlapov a jak ma uvideli, jeden povedal niečo v zmysle ,,aha akurát sme ho spomínali a už ide“. Akoby dopredu vedeli že tade pôjdem. Lezie mi to na nervy tak som začal nosiť šiltovku a myslím že to trochu pomohlo a už si ma všímajú menej ale neviem keďže už je chladnejšie a nestretávam ich tak často ako cez leto.

Ikona diskutujiciho SerpentinaOle 2022-10-04 13:21:13 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Dobrý den Alue, tak teď mi úplně zatrnulo, už dlouho přemýšlím , že mám ve své blízkosti člověka co mě připravuje o hodně energie .:(Pořád si říkám jako vy na začátku, ne on je hodný , to nemůže být pravda.:( Nic mi neudělal , pomáhá mi.Ale cítím , že to není dobrý, cítím se vyčerpaná , potom co se setkáme.Ale zpět k důvodu proč mi zatrnulo při čtení vašeho článku, jak jste psala , že vám bylo 17 a měla jste toho kamaráda, tak co co vám tehdy řekl on, o tom že se vás bál i dotknout aby jste se nerozplynula..atd….. , tak mě to samé řekl i ten můj kamarád.Děkuji za vaše články , pomáhá mi vědět , že nejsem sama co uvažuje tímto způsobem a cítí věci jinak než velká většina :).

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-10-04 16:33:14
Ikona diskutujiciho
sipka

Tak to je extrémě divné. Žeby nějaký jejich program??? .. bojí se určitých osob, lidí?

Ikona diskutujiciho SerpentinaOle 2022-10-04 20:04:30 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Na mě je strašně hodný, ale na ostatní dokáže být zlý.Nepříjde mi , že by se bál ostatních lidí. Ale určitě je zvláštní , když začne nadávat , tak jedině u něho se mi udělá , tak zle , že musím odejít.Uplně na zvracení.Jinak u jiných lidí mě nic nerozhodí, jsem zvyklá hlavně na pomluvy , protože já uvažuji holt úplně jinak a většině lidí ležím v žaludku.Ale tohle mě praštilo do očí , protože ten Váš kamarád řekl to co on a nepřijde mi , že zrovna toto je taková standartní balící fráze co by chlapi běžně používali :).Tak mi to utkvělo v hlavě.:)

Ikona diskutujiciho mikeš 2022-12-07 21:43:24 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

No na mě taky koukají, kolikrát se rychle ohlídnou a někteří cení na mě zuby (asi varování).

Ikona diskutujiciho mikeš 2022-12-07 21:54:06 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Já si povídám většinou s každým. Vždycky bez problému najdu společné téma. A jsem v kolektivu dosat oblíben jednak proto že je se mnou velká legrace. a taky když někdo požádá o pomoc tak pomůžu. (já musím, kdybych nepomohl později by mě to dost mrzelo) např. nedávnou u mě bydlel kamarád asi 2 týdny rozešla se s ním přítelkyně a špatně to nesl tak byl u mě aby netruchlil. ale jak začnou vykládat nějaký nesmysly tak se po chvíli musím ozvat. oni mě znají tak je to většinou v klidu i když dost zíraj. tak jsem si vysloužil přezdívku KAZATEL

Napsat komentář: asdf Zrušit odpověď na komentář

Ikona moderatora

Moderovaná diskuze: Příspěvky se zveřejňují s časovou prodlevou. Pro účast v diskuzi je třeba, aby byl váš komentář v souladu s obecnými pravidly slušného chování a podmínkami používání stránek