Je homosexualita špatná?

18.12.2012 v Poradna 45

Dotaz:

Dobrý večer Alue,
před nedávnem jsem objevila tvůj blog. Moc se mi líbí i tvé názory, tvůj pohled na svět a obecně tvoje práce, to že nás podobně smýšlející „vedeš“ a jsi mi sympatická. A chtěla bych od tebe jako od vysoce duchovního člověka odpověď, názor na oblast vztahů.
Jsem věřící, ale nepatřím k žádné církvi ani žádnou neuznávám. Věřím ve věci mezi nebem a zemí, rovněž trochu komunikuju se svým strážným andělem.
Chci se zeptat jaký máš názor, co je vlastně správné dělat. Jaký máš názor na lásku stejného pohlaví? Ničí to lidskou duši a byly záměrem Boha také takovéto odchylky? A je vzah mezi stejným pohlavím rovnocený, stejně naplňující jako u dvou jedinců pohlaví odlišného? A jaký má na to názor duchovní svět – tvoji andělé. Můj anděl mi nikdy nevnuknul myšlenku o nevhodnosti a o hříšnosti takového chování.


Ptám se na to, že k něčemu takovému inklinuju a nevím jestli je to dobré a jestli se nemám změnit a být normální. Zatím jsem nikdy neměla vztah se stejným pohlavím, pouze parkát jsem se takto zabouchla.

Děkuji za tvoji odpověď a názor
S láskou anonymní

Opdověď:

Ahoj,
Homosexualita je způsobená změnou v mozku během prenatálního období, pokud se plod ,,skenuje“ ultrazvukem. Ultrazvuk je velice drsná a nepřirozená frekvence, která pokud plod zasáhne v nevhodnou chvíli, může ho poškodit různými způsoby. Podobně někdy může působit i časné očkování novorozence kombinacemi ve vakcínách.
To tedy znamená, že homosexualita se nijak netýká duše ani duchovního života, ale týká se změny, která proběhla v mozku, na základě vnějšího umělého zásahu. Je to čistě fyziologický, hmotný jev.

Být homosexuál, nebo bisexuál proto není a ani nemůže být hříšné. Pokud se ti líbí ženy, přijmi sebe samou v míru, takovou jaká jsi. Nedělej si žádné násilí, protože tohle už je dané, nezmění se to. Je možné, že jsi třeba jen zvědavá a že se to po čase trošku změní, každopádně homosexualita není špatná, ani homosexuálové.
Nemá to žádný vliv na tvoji duši, nevytváří to v podstatě žádnou špatnou energii ani ,,karmu“. – Je jen potřeba to umět v sobě přijmout a naučit se s tím žít. Je to zkrátka určitá odlišnost, která sice není tak úplně podle plánu přírody, v zásadě ale nejde o nic špatného, speciálně když vezmeš v úvahu, že za to dotyční lidé nemohou a ani si to schválně nemohli způsobit.

Mohli si to pouze vybrat jako zajímavou zkušenost pro svůj život, ale to už jsme o kapitolu dál.

Hodně štěstí 🙂
Alue

Kam dál:

Otevřít rubriku ,,Poradna: Životní směr“ pro další otázky a odpovědi

Máte otázku, se kterou vám mohu pomoci? Ptejte se do ►mailu◄

• Líbí se vám tyto stránky? Doporučte přátelům adresu https://aluska.org/

• Na Aluška.org najdete také interaktivní chat Vstoupit do Chatu – ZDE

• Líbí se vám publikované články? Za pár dní vám může pošta doručit i knihu! – Podrobnosti ZDE

• Používáte Facebook? Pomozte propagovat tento článek a použijte prosím tlačítko ,,To se mi líbí“ níže pod reklamou, děkuji!

• Chcete mít přehled o videoaktivitách Alue na YouTube? – Můžete se přihlásit k odběru: ZDE

Elektronický obchůdek: www.kramky.cz/alue

Komentáře

Ikona diskutujiciho Násilník 2012-12-18 03:22:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

cože?

Ikona diskutujiciho kE 2012-12-18 03:48:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

hned první část odpovědi je naprostý nesmysl… homosexualita se objevuje například v literatuře mnohem dříve, ještě než byl nějaký ultra zvuk nebo očkování…když to vezmeme v umění jako celkově, už někdy v antice se homoseuxualita objevila, takže já, ať naprostý heteroseuxál, můžů s čistým vědomím říct, že minimálně první část odpovědi je nesmysl.. tečka, blik, ckval, další pivo prosím

Ikona diskutujiciho Václav 2012-12-18 07:12:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Být homosexuál, nebo bisexuál není ten rytmus života,přírody, co by byl příznivý.

Ikona diskutujiciho Gabi 2012-12-18 10:21:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Souhlasím s tím, že homosexualita není nic hříšného. A i kdyby to nebylo způsobeno člověkem, tak Bůh nám přece dal svobodnou vůli ne? Tudíž se můžeme svobodně rozhodnout, koho budeme milovat. Navíc mám dva kamarády gaye a jsou to ti nejlepší lidé na světě. Jsou mnohem citlivější a přátelštější a nejsou falešní, umí se vcítit do druhého, no jsou prostě skvělí!

Ikona diskutujiciho Alue 2012-12-18 11:07:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho vlaja 2012-12-18 11:33:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

homosex maju o jeden chromozom menej v DNA./maju o koliesko menej/

Ikona diskutujiciho Skitty2 2012-12-18 12:02:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Aha, takže díky tvému článku teď  všichni budou mít homosexuály za lidi s postiženým mozkem. Tleskám.

Ikona diskutujiciho Tai Todd 2012-12-18 12:20:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Taky mě hned napadlo, jak to asi dělali v sedmnáctém století a podobně, když skener, jaksi nebyl, ale pardon?Jako způsob výchovy bych to neoznačila, homosexualita byla dlouhou dobu trestána, tudíž k tomu někoho vychovávat je holý nesmysl. Výchovou můžeme převzít návyky, zlozvyky, ale ne orientaci, to by potom, každé dítě vychovávané homosexuálním párem, bylo rázem homosexuální a to je přece nesmysl..

Ikona diskutujiciho Don 2012-12-18 12:22:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Homosexualita se dá léčit. Dají se léčit nebo léky usměrňovat těžké pedofilní , násilnické a další deviace. Jen ta hoímosexualita se údajně podle medií a oficiálních psychologů léčit nedá. A to tak nejak na povel od 60.let. Dřív se tato nemoc medikovala, a léčila tak jako stovky jiných nemocí.

Ikona diskutujiciho stenly911 2012-12-18 12:46:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[5]:Ve straověkém římě a Řecku byla homosexualita jistě výhodná, ale ona se objevuje jaksi napříč dějinami, a rozhodně to nebylo jen výchovou, třeba v ranném středověku a nověku v Evropě, kdy nás ovládalo křesťanství, se stále mezi lidmi vyskytovala a to i přesto, že to byl trestný čin. V té době k ní rozhodně výchova vedena nebyla a taky ultrazvuky a apod. se nevyskytovaly. Tak čím byla způsobena ?

Ikona diskutujiciho Vesmírná Sestra Khalia 2012-12-18 15:20:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

"homosexualita se nijak netýká duše ani duchovního života, ale týká se změny, která proběhla v mozku, na základě vnějšího umělého zásahu. Je to čistě fyziologický, hmotný jev." Ne, s tím nemohu souhlasit. Přijde mi, že si některé části docela odporují, pokud jsem to teda nepochopila špatně, a také to s tím ultrazvukem – to jako vážně? :D :D Ne, nemyslím si, že je homosexualita čistě mozková záležitost. Je to i rozhodnutí vnitřní. Člověka nemusí nic vnějšího ovlivnit, pokud on sám nedovolí, aby tomu tak bylo.

Ikona diskutujiciho IrenaT 2012-12-18 16:44:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Homosexualita vzniká opravdu během prenatálního vývoje člověka. Během něj se totiž matčina resistence na testosteron, která ji coby plod chránila před zvýšenou hladinou tohoto hormonu v děloze, může přenést na její mužský plod a v posledním důsledku zapříčinit, že jej, až vyroste, budou přitahovat muži. A naopak, otec může přenosem své epigenetické informace "maskulinizovat", co se týká sexuálních preferencí, svou dceru.

Ikona diskutujiciho Petr23 2012-12-18 17:13:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

U nás v 80. letech za komančů těhotným akorát změřili krevní tlak, objem břicha, zvážili a to je všechno, tenkrát žádný ultrazvuk nebyl a jsou u nás  homosexuálové narození, kteří nebyli vystaveni ultrazvuku…K tomu není co dodat. Ještě v dnešní době není ultrazvuk dostupný pro lidi v rozvojových zemích s nízkou úrovní zdravotní péče, to tam snad nejsou žádní homosexuálové?

Ikona diskutujiciho Vepřík 2012-12-18 17:53:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Áno Aluško kroch, poprosilo by som Ťa, ak máš čas, o vysvetlenie, kvik, či cielená výchova k homosexualite nie je ZLOM? Nie len v staroveku, ale hoci aj v súčasnosti na Západe (homosexuálne pári chcú mať právo  nielen adoptovat dieťa – OK, Afrika a detské domovy sú im k dispozícii), ale lesbičky, v anglosaských krajinách kecajú kvik o "práve" na umelé oplodnenie…Tak proste neviem, nebola by takáto výchova detí už zlo? Proste, poškodenie mozgu od optimálneho stavu je jedna vec, ale výchova "heteromláďaťa" na homo si kroch myslím je už niečo zvrhlé…prinajmenej morálne, nie?

Ikona diskutujiciho all-is-magic 2012-12-18 18:12:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Proti homosexuálům nic nemám a ani to neberu jako nic proti přírodě. Vždyť mnoho živočichů občas vytvoří homosexuální páry…

Ikona diskutujiciho Marie 2012-12-18 18:34:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[3]: Kdo určuje normy, co je a co není normální? Musím se Alue zastat, že sklon k homosexualitě se získává již v prenatálním věku. Stačí si přečíst pár odborných knížek a nemohl bys tvrdit, že homosexualita je špatná. To je jako bys řekl, že diabetici jsou špatní. Homosexuálové nejsou nenormální, jen jsou zkrátka jiní než většina naší populace. A diskuse na téma, zda mohou adoptovat dítě? Existují přece společnosti, ve kterých jsou běžná mnohoženství i mnohomužství a také společně vychovávají děti. I to se může nám zdát nenormální, ale pro ně je to naprosto normální. Přirozené a normální je být tolerantní, svět a lidé nemusí odpovídat našim představám, které si většinou vytváříme na základě předsudků a postojů společnosti, ve které žijeme. Odsuzování homosexuálů v dnešní společnosti mi dost připomíná postoj ke svobodným matkám v době minulé. Dnes naprosto běžná záležitost,ale dříve…?

Ikona diskutujiciho cheveux 2012-12-18 19:42:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Alue sorry, ale tato odpoved nie je dost nefundovana a ak na tom je nejaka pravda, tak nemozes zovseobecnovat skodlivost ockovania ani ultrazvuku, kedze ockovanie aj ultrazvuk sa robia detom podla schem v tom istom veku… potom by tu boli asi vsetci ludia homosexuali alebo aspon polka ludi…kedze sa ockuju aj ultrazvukuju deti + minus v tom istom obdobi…

Ikona diskutujiciho Jediman 2012-12-18 20:37:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Zajímalo by mne tedy, jak vznikly v době bez ultrazvuků homosexuální páry u zvířat.

Ikona diskutujiciho Aní 2012-12-18 20:57:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ačkoliv vím, jak to bylo v antice (a ano, homosexualita byla považována za něco, co se ve vyšších kruzích téměř slušelo), nemyslím, že by mohl existovat jakýkoliv "defekt" mozku, který by jakkoliv ovlivňoval lásku. Láska je věc naprosto přirozená, ať jde o lásku heterosexuální, či homosexuální. Myslím, že součástí "hledání cesty k rovnováze" láska patří. Pokud někoho miluji, může na tom být vůbec něco nepřirozeného? (A to stejně jako kE můžu říct, ačkoliv jsem žena a mým partnerem je muž.)

Ikona diskutujiciho Týna 2012-12-18 21:03:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[3]: Tady je vidět, jak zlé dokáží být předsudky a jistý druh omezenosti, že? 🙂 Takoví lidi mi jsou k smíchu.

Ikona diskutujiciho Jana 2012-12-18 22:03:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Alue bohužel tvému přesvědčení musím oponovat. Nechci vylučovat možnost, že by ultrazvuk nějak poškozoval zárodek apod., ale že by způsoboval tohle? Chtěla bych tu vysvětlit základní principy, jak vzniká homosexualita. Pohlaví dítěte se formuje podle toho, kolik testosteronu zárodek dostane. Pokud ho dostane hodně, bude budoucí dítě muž a pokud ho dostane zárodek málo nebo vůbec žádný, tak je to žena. Poté co se u zárodku zformuje pohlaví, tak by měl přijímat určité množství hormonů (dle genů apod.) Pokud mužský zárodek přestane být naplňován testosteronem (nebo se jeho množství výrazně sníží) je velká pravděpodobnost, že z dotyčného mužského zárodku se stane homosexuál. Podobně je tu u ženského zárodku, zde ale zárodek dostává přemíru testosteronu. Tyto výkyvy v hodnotách jsou pouze vinou matky a jejího těla (vlivem stresu, dědičnost,…) Taktéž nesouhlasím s názorem, že ve starověku a raném novověku to bylo způsobeno vlivem společenských kruhů či to dokonce bylo žádané (za homosexuality či i pozření z ní se lidé upalovali, kdo by se chtěl nechat dobrovolně upálit?). Tohle je prostě jedna z věcí, kterou si člověk nevybírá. Není to žádná civilizační choroba. Stejně jako třeba dyslexie, není to žádný výmysl moderní společnosti. Tyto nemoci existovaly, pouze se na ně nebral zřetel, nerespektovaly se a nikoho to nezajímalo. Četla jsi například Obraz Doriana Graye od Marka Twaina? Docela jsem se až udivovala, jakou měl tenhle muž odvahu vyjádřit svůj názor a orientaci ve své době. Stejně třeba jako slavní malíři – Da Vinci, Buonarotti; sice nikdo na 100% neřekne, že to byli gayové, ale většina největších umělců všech dob byli muži, kteří ale potřebovali u trochu té jemné ženskosti, aby jejich díla byla dokonalá.

Ikona diskutujiciho Arvari 2012-12-19 00:06:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[5]: A v devatenáctym století v Anglii, kdy se za sodomii posílalo do vězení, byla homosexualita výhodná jak, prosím pěkně? =) Nebo měli v devatenáctym století v Anglii už ultrazvuk?

Ikona diskutujiciho Tajemná Temnota 2012-12-19 03:22:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

To je přece blbost ne?

Ikona diskutujiciho Alue 2012-12-19 08:57:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[13]: Ano, ale byly vakcíny se rtutí… to bohatě stačí.

Ikona diskutujiciho Luz 2012-12-19 10:27:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[14]:  Taky věřím tomu, že na to má vliv i kultura. To, že dnes se homosexuální vztah považuje za prakticky možnou, přijatelnou alternativu.

Ikona diskutujiciho Ewetha 2012-12-19 19:48:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Je jasné, že  homosexuálové nejsou žádné odchylky – všechno, co existuje, má svoje místo a bylo stvořeno za určitým účelem.

Ikona diskutujiciho Antonín Kratochvíl 2012-12-20 12:26:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Zdravím, nedá mi to se nevyjádřit k této diskuzi. Co člověk to jiný názor, který je ovlivněný tím, jak osobně na tuto jinakost nahlíží. Jestli on je sám gay, nebo má gaye v rodině, či tuto orientaci v sobě sám potlačuje .  V první řadě je nemožné posoudit jednotlivce podle jakéhokoli klíče a teorie příčiny odlišné orientace. Nejsou známy dědičné dispozice a ani jednoznačný organický podklad . Teorií je spousty,nitroděložní fyzická patologie vznikajícího plodu se dá těžko aplikovat na těhotenství a porody, které proběhly bez zjevných potíží. Jakákoli jednoznačná teorie zavání předsudkem a ideovým záměrem dané vědecké studie za každou cenu toto vysvětlit. Je nesmysl si myslet, že existují farmaka , která dokáží stav duše , což homosexualita podle mého je , jakkoli tento proces zvrátit a uvést do tzv. normality. Závažné psychické problémy se nabalují na záměr jedince si svoji orientaci nepřiznat díky předsudkům ostatních a stejně tak i na farmakologický zásah. Sex.orientace je podle mého duchovní a příčinná zkušenost  člověka, který ji má zpracovat. Oficiální medicína a zdravotnictví ji považuje za normalitu a vrozenost. Není žádný důvod si myslet, že jde o uchýlenost a nemoc. Příroda zapříčiňuje  miliony neplodných žen , bezdětných párů a také jedinců, kteří nenašli k sobě vhodného partnera . to přeci neznamená že tito lidé jsou z hlediska přírodního výběru méněcenní. prostě existují a mají stejná práva na spokojený život tak jako   heterosexuální plodící zdravý pár.

Ikona diskutujiciho Antonín Kratochvíl 2012-12-20 12:44:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

…ještě dodám, jsou známy informace z regresní terapie , kdy skutečně došlo v návratu prožívajícího do doby kdy byl v břiše matky k psychickému stresu a i fyzické újmě u gay jedinců , ale velmi zajímavý je ten fakt, že i v dalších jejich hlubších ,,vzpomínkách'' až za transpersonální hranici jedince je jejich homosexualita opakovaná v několika dalších jejich ,,inkarnačních´´

Ikona diskutujiciho Václav 2012-12-20 14:02:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[16…Kdo určuje normy, co je a co není normální?…

Ikona diskutujiciho Václav 2012-12-20 14:29:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[19]:Láska a láska mohou být různých významů. Nemá nic společného s homosexualitou. Je to obyčejný tělesný chtíč, ať u homosexuála tak i u hetero. Samotný tělesný chtíč není láska, sexualita je odrazem lásky, samotný sex je k ničemu. Někdo si pod pojmem láska představuje třeba materiální lásku, nebo emocionální lásku, tyto dvě ale vychází a jsou součástí,z lásky duchovní. Trhat toto zvlášť, dříve nebo později, končí právě u té homosexuality. Není láska jako láska. Skutečná láska není podmíněná čímkoliv, tedy není závislá ani na homosexualitě nebo sexualitě.Může VYTVOŘIT homosexuální pár dítě? Nemůže. Protože tito sami nejsou v rovnováze. Mluvíme pořád o člověku. I samotný homosexuál potřebuje a rodí se z muže a ženy. Pokud tedy vím.Nikdo přeci nevyčítá homosexuálům nic, kromě tedy té sexuality. Všiměte si, že i homosexuálové mají touhu vytvořit rodinu, třeba i s dítětem. Právě proto, že dítě je přirozenost muže a ženy. Důkaz je v tom, že to právě tyto stejné páry cítí jako hendikep. To je ten důkaz- smyslový. Pak je tu ještě, naštěstí, ten nástroj duchovní. Hledejte duchovní nástroj.

Ikona diskutujiciho Václav 2012-12-20 14:41:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[16]: … Přirozené a normální je být tolerantní, svět a lidé nemusí odpovídat našim představám…..

Ikona diskutujiciho Schmetti 2012-12-20 15:16:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Aluško, promiň, ale s tímhle nesouhlasím. Můžou za to teploměry a ultrazvuk? Ne. Souhlasím tady s někým nade mnou, vývoj plodu.

Ikona diskutujiciho Katie 2012-12-21 17:34:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Lidi, vy ste fakt praštěný. Podle mě bylo už předem dáno, jaká budu, ještě před tím, než jsem se narodila a má to tak být, má to svůj smysl. Akorát to vyplynulo až v průběhu života. Krom toho..láska je prostě láska a nezná hranic 🙂 Rači budu homosexuál, který šíří lásku a je šťastný, než zapšklý heterák, který odsuzuje.

Ikona diskutujiciho Michal 2012-12-21 20:40:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Vyspelá duša nikoho za nič neodsudzuje. Lebo chápe, že všetci tu na Zemi inkarnovaní sme jedna rodina, sme v jednej veľkej škole života a každý sa prišiel učiť. Teraz možno niekoho naseriem, ale to, proti čomu najviac počas života bojujeme je to, čo sme nedokázali prijať, či „stráviť“ v predchádzajúcich inkarnáciách. Čiže môj „boj“ napríklad proti Cigánom, Arabom, Černochom či homosexuálom, ma dovedie k tomu, že v budúcom živote sa narodím, ako Cigán, Arab, Černoch, či homosexuál. Žijeme v duálnom svete a aby sme ho pochopili a boli hodní postupu do vyššieho levelu musíme spoznať „obe strany mince“. Ak by sme boli schopní prehliadnuť svoje predchádzajúce inkarnácie, zistili, by sme, že väčšina z nás už bola narodená v mužskom i ženskom tele. Boli sme vrahom, zlodejom, násilníkom, ale i obeťou. Boli sme bohatí a chamtiví, ale i chudobní a biedni. Žili sme v prepychu, ale tiež zomierali na ulici, chorí v špine a biede. Boli sme milovaní i nenávidení, sami sme milovali , nenávideli a závideli. To čo sa nám deje v dnešnom živote sú len lekcie, ktoré sme nestihli prežiť, alebo sme ich nezvládli v minulých životoch. Edgar Cayce v jednom zo svojich výkladov spomínal jednu „entitu“ (bytosť), ktorá sa „liečila“ (znovu a znovu sa inkarnovala na Zem) zo žiarlivosti 4000 rokov !!!! Koľko inkarnácií na to entita potrebovala Cayce nespomína. Aj keď homosexuálov, či Cigánov dvakrát „nemusím“, neodsudzujem ich, ale ani nepodporujem ich medializovanie, preferovanie, či privilegovanie v spoločnosti.

Ikona diskutujiciho Lúmenn 2012-12-23 00:52:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[21]: máš patrně na mysli Oskara Wildea;)

Ikona diskutujiciho myší královna 2012-12-26 18:44:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[21]: Obraz Doriana Graye nenapsal Twain a přímou homosexualitu v něm Wilde ani nenaznačil.

Ikona diskutujiciho myší královna 2012-12-26 18:45:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[24]: Takže když to shrnu, za homosexualitu může všechno kromě pampeliškového salátu a  cizrny?

Ikona diskutujiciho Domča 2014-03-19 20:09:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Já vnitřně cítím, že homosexualita je přirozená věc, protože my jakožto duše, nejsme ani muži ani ženy, máme v sobě totižto obojí. Na druhém břehu, nejsme ničím takovým omezování a tady je to jen zdání, které na první pohled klame. Ale žádné rozdělení v podstatě neexistuje. Tam se mohou vzájemně milovat všichni bezmezně. Vyšší inteligence v sobě taktéž ukrývá obě energie, jak ženskou tak mužskou a když jí chce nějakým způsobem vyjádřit zde na zemi a dát nám nějaký jasný příklad toho jak to vlastně funguje mimo naše tělo, tak je to přesně v homosexuálech. Znám homosexuály, kteří nebyli očkování a jejich matky nebyly připojeny ani na ultrazvuk a podobné věci…

Ikona diskutujiciho Elda Trnimir 2014-04-13 19:19:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Je pravda, že homosexualitu lze léčit? Ve své knize "Svítání" píšeš, že to může způsobit i určitý parazit (záměrně nepíši, který).

Ikona diskutujiciho Mára 2014-07-05 00:16:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Mě by zajímalo co třeba taková NEsadistická pedofilie.

Ikona diskutujiciho Psisko 2015-03-04 17:18:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Překvapuje mě, že na stránkách zaměřených na duchovno se najde tolik negativních komentářů. Pojďme se na homosexualitu, bisexualitu, transsexualitu a další "odchylky od normálu" podívat z jiného úhlu pohledu. O svojí homosexualitě vím asi patnáct let, poprvé jsem si ji uvědomil, když mi bylo dvanáct. Nebylo zrovna lehké dospívat s vědomím, že jsem jiný, snažil jsem se před tím zavřít oči, ale vůlí jsem s tím nic nezmohl. Tehdy mi nesmírně pomohl můj duchovní průvodce, který je se mnou dodnes. Nevěřím, že by se mnou byl, promlouval ke mně, ochraňoval mě, tišil moje bolesti v nemocnici a tak dál, kdybych byl špatný nebo nějak narušený. Cítím se dobře a mnohem "nepřirozenější" mi připadá představa, že bych žil s ženou, ač mám jinak ženy velice rád. Když jsem se jednou svého duchovního průvodce ptal, proč jsem takový, jaký jsem, odpověděl mi, že lidé jako já jsou na světě proto, aby ostatní lidi učili větší empatii, aby je naučili, že nic není černobílé. Věřím tomu, že za dvě stě let už se nad homosexualitou nikdo nepozastaví, stejně jako se dnes nikdo nepozastavuje nad ženou v kalhotách nebo nad nevěřícím člověkem. Jen to chce čas a víc dobrých příkladů. Aby se lidé přestali bát toho, čemu hodně z nich nerozumí, a začali to akceptovat. Taky poustu věcí nechápu, nechápu, jak se někdo může dvat na stupidní seriály nebo se dennodenně ožírat do němoty, ale kvůli tomu ty lidi ještě nebudu posílat k psychiatrovi nebo do plynový komory. Mít pochopení pro druhé, žít a nechat žít, to je asi to hlavní, co by se lidstvo mělo naučit. Přijde mi smutné, že ještě dnes se najdou lidé, kteří spáchají sebevraždu jen vůli tomu, že je přitahuje osoba stejného pohlaví. Tohle by se vážně nemělo dít. :-(

Ikona diskutujiciho Petr 2015-12-23 11:25:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Mě spíše zajímají duchovní příčiny homosexuality. Jedná se karmické zatížení z minulého života způsobené špatným chováním k ženám. Tím, že následující život žije gay s "přítelem", tak jen oddálí řešení problému.

Ikona diskutujiciho Atrej Ystma 776 2016-01-15 16:13:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Aluško? Jak ses dozvěděla, že to způsobuje ultrazvuk? Nikde jinde na webu to nejsem schopen najít…

Ikona diskutujiciho Pavel 2016-07-13 01:20:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho Nirvana (alias Ježovka) 2018-12-04 02:54:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[3]: Prý nepřirozené, prý hledat rovnováhu… pardon, ale pche! je to umělé poškození hormonů, mozku, nejčastěji ultrazvukem. Tenhle komentář mě normálně fakt zabolelo přečíst. To asi tak těžko vyřešíte, těžko najedete nějakou "rovnováhu", když vám tak funguje mozek a cítíte to tak. Právě ta rovnováha je v tom, jak to cítíte, být taková, jak to cítím. Nevím, proč by se v dnešní době měl někdo cítit špatně jen kvůli své sexualitě.

Napsat komentář: Don Zrušit odpověď na komentář

Ikona moderatora

Moderovaná diskuze: Příspěvky se zveřejňují s časovou prodlevou. Pro účast v diskuzi je třeba, aby byl váš komentář v souladu s obecnými pravidly slušného chování a podmínkami používání stránek