Ježíš nikdy neexistoval, modlíte se k Satanovi

11.1.2022 v Bytosti 110

Vždycky, když se setkám s někým, kdo mluví o Kristu, nebo pravém kristově vědomí, kristově učení, nebo o následování cesty Krista, tak vím, že jsem se potkala s nevědomou ovečkou. Která, místo aby si věci ověřovala, jen slepě papouškuje něco, co jí naservírovala židovskokřesťanská propaganda. Legenda o Ježíši Kristu je dokonalý příklad toho, jak se stokrát opakovaná lež stává pravdou. V tomto případě navíc dost nebezpečnou.



U náboženských fanatiků nejde o nic překvapivého, protože to jsou lidé, kteří potřebují někoho uctívat a potřebují, aby jim někdo jiný říkal, jak mají žít, aby převzal odpovědnost za jejich životy, protože oni sami to buď neumí, nebo z toho mají strach. Náboženství jsou jakési ,,ostrůvky bezpečí“ pro slaboduché jedince. Toto ,,bezpečí“ je velmi relativní, protože zatímco ovečka nachází subjektivní útěchu, ve skutečnosti se jí spousta jiných problémů přidělá a ještě se z ní vysává energie, zatímco se nevědomky účastní satanistických rituálů. Jde tedy o subjektivní dojem ,,bezpečí“, který je velmi draze vykoupen odevzdáním své mysli a energie.
Můj názor se zakládá na mnoha letech mého navštěvování těchto míst, kde jsem dále pochopila, že tito lidé nejsou charakterem vůbec v ničem lepší, než průměrný ateista. Naopak se tím snaží maskovat své poklesky, problémy a nedostatky. Právě v kostelním a obecně náboženském prostředí jsem potkala spoustu zlých a duševně velice nevyrovnaných lidí.

Ježíš je však velký nešvar i v moderní esoterice. Lidé, pro které bylo depresivní prostředí kostela (a jeho rituály napodobující kanibalismus) nevyhovující, z pro mě nepochopitelného důvodu přebírají tuto lež dál. Na jednu stranu vypadají, jakoby šli svou vlastní duchovní cestou, ale ve skutečnosti s sebou tahají legendy o svatých, archandělích a kristově učení, takže ve skutečnosti vlastní cestou vůbec nejdou. Možná nechodí do kostela, ale pořád odevzdávají energii démonům a jejich mysl je stále uvězněná ve lžích, kterých se neuměli zbavit. Nebo měli strach se jich zbavit… pojďte se mnou, ukážu vám, jak hluboko vede tahle králičí nora.

Ježíš jako historická postava nikdy neexistoval
Dokládá to mnoho výzkumů, téma výborně shrnuje následující video, se kterým si Patrik Kořenář dal obrovskou práci a zcela nepřekvapivě přichází k jedinému možnému závěru: Ježíš je mýtus.
Patrik na to jde velmi opatrně aby nikoho moc nenaštval, takže hned na samém začátku zdůrazňuje, že se nehodlá navážet do ničí víry, že pouze čerpá ze zdrojů a zajímají ho fakta. Já však nevidím důvod, proč sklánět hlavu před satanskou církví a zaobalovat pravdu do zlehčených formulací. Jenom ať tenhle domeček lží spadne, však už je nejvyšší čas.

Zdůrazňuji, že Bible, ve verzi v jaké se prezentuje lidem, byla sepsána na objednávku na univerzitě v Yale v 16. století. Není to žádné ,,boží slovo“, je to koláž zcenzurovaných a upravených textů, které byly mnohokrát chybně přepisovány tak, aby výsledný spletenec vyhovoval zamýšlenému účelu: Zblbnout lidi.

Téma už jsem popisovala na svém webu opakovaně, pro připomenutí vřele doporučuji články:
Pravda o Ježíši, židovsko-křesťanském Bohu a Proč nemá být základ Evropy postaven na křesťanské ideologii

Kdo je doopravy Ježíš Kristus? Lidstvo neví, k čemu se modlí! / 1.díl
Kdo je doopravy Ježíš Kristus? Lidstvo neví, k čemu se modlí! / 2.díl
Kdo je doopravy Ježíš Kristus? Lidstvo neví, k čemu se modlí! / 3.díl

To, že je Ježíš ve skutečnosti Satan, jsem psala už v roce 2017, jedná se o jeden z nejčtenějších článků, který jsem sepsala a najdete ho pořád zde: ,,Odhalení: Spouštěcí zaklínadla pod názvem ,,Ježíš Kristus“ a ,,Archandělé“ / DOPORUČUJI!

Občas se mi stane, že třeba po letech zjistím, že některý můj závěr nebyl zcela přesný, nebo změním pohled na základě nové zkušenosti, zkrátka průzkum pokračuje stále dál. To však rozhodně není tento případ. S přibývajícími roky mi přicházejí stále další důkazy o tom, že archandělé a Ježíš jsou skutečně jména démonů.
V posledním odkazovaném článku jsem psala, že Metatron je démon. Později jsem zjistila, že ze všech archandělů je právě Metatron ze všech nejsilnější a nejhorší. Velmi destruktivní je také Metatronova krychle (Merkaba), o tom jsem také psala zde: Pozor na tyto destruktivní symboly: Květ života, Metatronova krychle, Merkaba
Zdůrazňuji, že jde o moje zkušenosti, žádné čtené teorie. Metatronova krychle je změřená kineziologickým testem a výsledek byl jednoznačný.

Kanibalismu se v kostele odlehčeně říká ,,svaté přijímání“. Odehrává se tam třikrát denně, jestli se správně pamatuji. A ovečkám to vůbec nevadí, naopak nadšeně békají.

Co nového bych vám tedy ještě mohla přinést, když to zásadní již bylo řečeno? – Nové podklady.
Můj zájem o čarodějnictví a satanismus je zcela teoretický a okrajový. Postupem času jsem zjistila, že čím víc toho o černé magii vím, tím lépe chápu, jak co funguje, lépe vidím do různých událostí a jsem o to lépe schopná i někomu poradit. Spousta věcí, která vám nedává smysl, dokud se zabýváte jenom dobrem, vám začne dávat smysl a pochopíte je, až když nahlédnete do černé magie a satanismu. Prostě pochopíte mechanismus. Problém je, že veřejně dostupných zdrojů je hrozně málo, pokud jsou, tak povrchní a k tomu co není na internetu, bývá problém se dostat. A když už se k tomu dostanete, tak máte problém to studovat, protože je vám z toho špatně, nebo z toho máte vyloženě strach.
Jednu takovou knihu, ze které jde dost strach, mám doma. Neuvedu o jakou knihu se jedná, protože i když se nedá koupit, mám obavu, aby nějaký aktivní čtenář, nebo snad nadějný magič, tuto knihu nezačal shánět. Jsem si jistá, že by v nepovolaných rukách mohla být velice nebezpečná. Obsahuje totiž středověká zaklínadla, povětšinou foneticky přepsaná z hebrejštiny, ale je tam i latina. Jsou to zaklínadla pro přímou invokaci démonů a jejich ovládání, také zaklínadla pro odvolání. Je to bez cenzury.

Upřímně vám řeknu, se studiem té knihy mám velký problém a zacházím s ní jinak, než s normálním tiskem. Například si pokaždé, když se jí dotknu, jdu pořádně umýt ruce mýdlem, protože se nemůžu zbavit intenzivního pocitu, že je strašně špinavá. A nedá se číst moc dlouho… Je tam třeba určitý návod, ke kterému se píše, že magik musí danou věc udržet v naprosté tajnosti, jinak mu vyvolaní démoni zlomí vaz. Tak asi chápete, proč mám s tou knihou takový problém. Také jsou tam pokyny, jak s démony zacházet a jak s nimi vyjednávat své požadavky, aby vás neovládli… brrrr.

Je však logické, že aby člověk mohl být schopen černou magii rozeznat, aby byl schopen se jí bránit, nebo aby byl schopen obranu před černou magiíí vyučovat, musí ji první do určité míry poznat. Bez znalosti nepřítele, není šance ho poznat a porazit. A tady leží další kámen úrazu: Pro duševně nevyrovnané jedince je ta věda lákavá a pokud pro vás zrovna není lákavá, protože nejste tak blbí, přesto musíte být hodně opatrní na své myšlenky a slova, abyste si v neznalosti nepřitížili. Ale zažila jsem mnoho momentů, kdy jsem si říkala „krucipísek, škoda, že jsem tuto konkrétní věc neznala tehdy a tehdy, věděla bych o co jde a mohla jsem se zachovat úplně jinak, protože bych chápala, že jde o černou magii…“ Místo toho jsem jenom koukala, nechápala, nebo jsem nad tím mávla rukou, protože mi to nedocvaklo. Když nevíte, nemá vám co docvaknout, není tam podklad. Tak to prostě je. Mnoho projevů je navíc relativně subtilních, když je neznáte, neodhalíte to. Tak to spíš beru jako nepříjemný domácí úkol.

Nebudu raději z knihy opisovat nic přímo, ale v zaklínadlech, které vyvolávají démony za rozličnými účely, jsou tito démoni přimo vyjmenovaní. Zaklínadla často končí slovem AMEN. O tom už jsem sice také psala, ale kdo je tady nový, tak zdůrazňuji, že v žádném případě nejde o náhodu. Důvod, proč se v kostele za oltářem pije víno proměněné v krev a pojídají oplatky rituálně proměněné na lidské maso, je ten, že se jedná o satanský kult a kanibalismus je součástí tohoto kultu. A proto i slovo amen používá jak satanista, tak i křesťan, protože jde o oslavu a uctívání jednoho stejného boha = Satana. Amen je totiž slovo, které přivolává ďábla.

Těch jmen je tam hodně… opravdu hodně. Mnohá jména nejsou příliš známá, některá naštěstí nejsou internetu známa vůbec a já nemám v plánu rozšiřovat znalostní bázi. Ale u těch trochu známějších jsem se zarazila a ta vám sem vypíšu. Abyste viděli, koho vlastně uctívají satanisté.

Z těch známějších jmen, která by vás mohla zajímat:

Adonai… překlad tohoto slova je Bůh. Proto pořád zdůrazňuji, nemodlit se nikdy k ,,bohu“.

Michael (v moderní esoterice to má být ,,archanděl“, ve skutečnosti je to démon)

Yaldabaoth… Na to jsem poprvé narazila při odhalování bloggera Cobry, že pracuje pro temnou stranu, když prodává prokleté kameny Cintamani, které jsou silně destruktivní. O Yaldabaoth pak psal i Mário Oláh, že je to jméno ďábla.

Rafael (v moderní esoterice to má být ,,archanděl“, ve skutečnosti je to démon)

Jehošua… Mimochodem se konkrétní zaklínadlo zabývá zdlouhavým popisem Ježíše, takže se o něj rozhodně jedná, ale nebudu to sem opisovat, abych náhodou nedala někomu návod. V zaklínadle se ale doslova píše, že má Jehošua dalších 72 jmen a že je to ,,náš milý pán“ … no, ale tohle není bible. Tohle je učebnice černé magie, takže koho je ten Jehošua vlastně pán? 🙂

Uriel (v moderní esoterice to má být ,,archanděl“, ve skutečnosti je to démon)

Tetragrammaton… Možná jste tohle jméno ještě neslyšeli, ale zajímavé je, že je to starozákonný bůh Jahve, JHVH. Běžně to najdete jako překlad s použitím google, není to nic tajného. Takže Jahve je taky ďábel.

Elohim… v satanské knize je tato bytost označena za boha stvořitele. Až na to, že slovo „bůh“ znamená „satan“.

Mesiáš

Emanuel

Immanuel

Belzebub (Přišlo mi to zajímavé. Tohle slovo známe z pohádek, přitom je to skutečné označení)

Melek (Moloch, toho známe snad všichni)

Salvator (Možná proto byl slavný malíř takový pošuk? A přesto úspěšný.)

Amon… Zní jako „amen“, že? A co třeba takový bůh Amon Ra? Opět nejde o náhodu, to je taky ďábel.

Zajímavé také je, že Jehošua figuruje ve skoro každém zaklínadle, je to při invokaci démonů dost podstatné heslo. Myslím, že by stálo za tu práci, odnaučit se říkat slovo ,,ježíši“, když nás něco překvapí, naštve, apod. My to sice máme za pouhou slovní vycpávku, ale pamatujete si, co říkají pobožné babičky? ,,Neber jméno boží nadarmo“. Tento démon na své jméno velmi dobře slyší a když ho voláte, tak i rád přijde. Odnaučte se říkat slova ježíš, bůh, amen a jednou provždy se vykašlete na jména archandělů, protože jste byli sprostě podvedeni a oklamáni. To, co se vám prezentuje jako dobré, je ve skutečnosti jen poupravený satanismus.

Tahle satanská knížka dokonce zmiňuje magickou formuli ,,Já jsem“
Nebudu říkat přesný kontext, ale zřejmě si moderní bludařská esoterika vypůjčila tento koncept ze satanismu. Překvapilo vás to? – Mě ne.
Pamatuju si, že před lety bylo v kurzu Já jsem, byly o tom hodně úspěšné stránky, psala je nějaká paní, která tvrdila, že díky té formuli vede bájový život a lidi to dost baštili jako duchovní pravdu a supr recept na štěstí. Byla předkládána jako vzor duchovní ženy v moderním světě, aspoň tak se mi to tehdy jevilo. Že je paní vlastně dokonalá a našla duchovní pravdu, jaká je to studnice moudra.. to aspoň tvrdili její čtenáři. Od začátku mi bylo jasné, že to smrdí, ale lidé to nechtěli slyšet.
Nakonec vyšlo najevo, že paní žádný bájový život zásluhou duchovní formulky Já jsem nemá, bylo to jen divadlo pro důvěřivé hledače. Svoje stránky pak kompletně smazala.  Se zrušením toho webu přestali lidi blbnout s Já jsem, ale občas na to ještě někde narazím… Tak vám vytrvalcům jenom vzkazuju, že to pochází ze satanismu. Jestli vám to náhodou funguje, tak si položte otázku, proč a kdo vám to dává.
Učení Já jsem je spojeno s Ježíšem a bohem… jenomže kdo umí myslet, nejpozději po přečtení tohoto článku pochopí, jaká je to ve skutečnosti síla.

© Alue K. Loskotová, www.aluska.org 2021

 



Komentáře

Ikona diskutujiciho Nirvana 2022-01-11 02:47:57 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Nemusela bych vědět nic z tohohle a ze samotné podstaty nechápu, že je někdo křesťan a co ho na tom přitahuje 😅 když si to rozebereš v hlavě, dává mnohem větší smysl věřit na základní a přirozené věci kolem nás jako je energie přírody, živlů, jít podle své vlastní intuice a existovat sám za sebe, vždyť je to úžasné, člověk je jako vesmír dívající se sám na sebe a žádného ježíše k tomu nepotřebuje… no, ke křesťanství mám prostě odpor

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-01-11 10:02:08
Ikona diskutujiciho
sipka

Víc dává smysl být ateista, než uctívat žida přibitého na kříži co na sebe údajně vzal hříchy za celé lidstvo a za odměnu půjdeš do nebe… možná. Pokud mezitím budeš dost dobrá ovce.
Celá ta idea prostě vůbec nedává smysl.

Ikona diskutujiciho armag 2023-06-02 05:22:20
Ikona diskutujiciho
sipka

Dává smysl, protože byla vymyšlena panstvem, které chtělo mít poslušné ovce. A je to samozřejmě lež, jako většina „nábpženských pravd“.
Jinak je samozřejmě nesmysl to, že přibítím na kříž někdo vezme na sebe všechny hříchy lidí.

Každý je po smrti posuzován samostatně.

Ikona diskutujiciho kiko 2022-01-11 03:18:15 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Krásne VELMI skoré ráno 😀 , ale ako ti môžu „démoni“ čokolvek spraviť, veď ja že na hmotu je možno vplývať iba hmotou, explain pls 😀 , btw tieto článk sú vždycky najzaujímavejšie.

Ikona diskutujiciho varvara 2022-01-23 11:56:26
Ikona diskutujiciho
sipka

VŠETKO je len ENERGIA – úplne všetko.

To, že je všetko inak – že všetko je len ENERGIA – svojim spôsobom učia (teda aspoň niekedy a zrejme aj dnes) aj v „základnej škole“ tuším na hodinách „chémie“ – model „atómu“ – tam to priamo ukazujú, ale takmer nik si to vôbec neuvedomuje a „učitelia“ už vôbec nie … tááák … s týmpo znaním si prečítaj, čo si napísal – mienené v dobrom …

Ikona diskutujiciho mariankosmac 2022-01-11 05:32:10 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ono kupodivu existuje dôkaz o existencii Ježiša a to je turínske plátno. Najprv sa písalo že je to podvrh zo stredoveku ale nové výskumy to nepotvrdili. Tkanina (plátno) sa zhoduje s látkami, typickými pre Izrael 1. storočia. Detaily na plátne sa dokonale zhodujú so židovskými pohrebnými zvykmi z 1. storočia nášho letopočtu. Nachádzajú sa na ňom mikroskopické stopy po kvetoch, používaných špeciálne pri pohreboch a ktoré rástli len v danej lokalite. Časom sa objavili aj stopy po rôznych koreninách, tiež používaných pri židovských pohreboch. Dôkaz o ukrižovaní. Rany ukrižovaného muža sa zhodujú nielen s rímskym spôsobom ukrižovania, ale práve so špecifickým spôsobom ukrižovania Ježiša Krista – s bičovaním, tŕním korunovaním, nezlomenými kosťami a ranou v boku. A na dôvažok, na všetkých stredovekých maľbách má Kristus klincami prebodnuté dlane; obraz na Turínskom plátne však ukazuje rany po klincoch na zápästiach rúk, čo je jedine anatomicky správne. Prebodnuté dlane, v ktorých nie sú oporné kosti ako v zápästí, by totiž váhu visiaceho tela dospelého muža nevydržali, vytrhli by sa a telo by sa zrútilo dolu.

Samotný obraz. Nejedná sa o škvrny, ani o maľbu na plátne, ani o aplikáciu vypaľovania. Ide o „vpečatenie“ do látky spôsobom, ktorý sa ešte len má objaviť a vysvetliť. Vedci a historici nielenže nedokážu obraz zreprodukovať pomocou stredovekých technológií, oni ho nedokážu zreprodukovať ani pomocou moderných technológií.
Taliansky vedec Paolo DiLazzaro sa päť rokov pokúšal urobiť z tohto obrazu repliku a prišiel k záveru, že bol vytvorený ultrafialovým svetlom. Ultrafialové žiarenie, nevyhnutné pre reprodukciu takéhoto obrazu, by však muselo dosiahnuť takú intenzitu, akú by vydali všetky jeho zdroje, dostupné v súčasnosti. Čas potrebného impulzu „by bol kratší ako jedna štyridsaťmiliardtina sekundy a sila žiarenia by musela dosiahnuť niekoľko miliárd wattov.“

Vzniknúť to mohlo tiež náhodou tak, že tam ležal niekto ukrižovaný spôsobom ako je popisované ukrižovanie ježiša a v blízkosti vybuchol gulový blesk a tá energia vypálila obraz do plátna. Pravdu sa už nedozvieme, jedine že by sa ježiš konečne vrátil a sám povedal 🙂

Ikona diskutujiciho Kora 2022-01-19 10:18:27
Ikona diskutujiciho
sipka

To turínské plátno je mimozemská technologie, vytvořené za nějakým účelem, zřejmě, aby se pro některé lidi potvrdila osoba Ježíše. Ježíš a jemu podobné možná i totožné osobnosti se vyskytují v různých dobách na různých místech planety. Zlo téměř vždy dokáže infikovat dobro a nejednou obrátit líc na ruby. Tak i křesťanství původně čisté myšlenky dokázalo zlo obrátit ve svůj prospěch.

Ikona diskutujiciho Efs 2022-01-11 05:57:48 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Něco mi říká, Aluško, že ve článku spojuješ neslučitelné. Církev či církve mají s Ježíšem společné jen to, že zneužívají jeho jméno a část jeho učení, z něhož si dělají trhací kalendář. Nepochybuji o tom, jak vznikla církevní písma. A jak se s tím zachází. A jaké byly vytvořeny symboly, které se dají vyložit víceznačně. Proto mě církve a sekty spíše odpuzují.
Část článku o magii a satanismu jsem si dovolil přeskočit, protože nemá s Ježíšem nic společného a protože spěchám. Na film se podívám odpoledne, ale asi jsem jej už viděl. Rovněž mi připadá nepoctivé nebo nečestné a manipulativní spojovat s Ježíšem satanismus, merkabu a ostatní „škaredosti“, o nichž píšeš.
A nakonec: I kdyby byl Ježíš a vše, co o něm víme, vymyšlený, není na světě nic lepšího a dokonalejšího. Učení Lásky k bohu, sobě a bližnímu, nenásilí, odpouštění, porozumění, apod. nikdo a nic nepřekoná. Nikdo od té doby nic lepšího nevymyslel. S tímto článkem se nemohu ztotožnit. Leda jen s tím, co je tam naznačeno a nevysloveno, že jméno a učení Ježíše bylo překrouceno a zmanipulováno.
Hezký den

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-01-11 10:07:09
Ikona diskutujiciho
sipka

Když jsi článek nečetl, tedy neporozuměl tomu co je tam napsané, nemůžeš psát, že se spojuje neslučitelné, jelikož nevíš co se tam píše.
Ježíš jako osoba neexistoval a žádné vlastní učení nemá, je to produkt na míru udělaný pro církev. Jenom pár fanatiků si Ježíše vytrhuje ven z kontextu a dělá z něho svatého, nezávislého na církvi, přitom nechápou, že uctívají lež pospojovanou z cizích legend – přečti si odkazované články, je to tam podrobně vysvětleno. Legenda o Ježíši je největší scam a lidstvo.
Naopak jméno Ježíš je jméno ďábla. Je to v článku jasně napsáno.

Ikona diskutujiciho mike 2022-01-11 10:33:12
Ikona diskutujiciho
sipka

Holt alue, nevysvetlis, smiech. Vzdy mi prislo protivne a divne sa pozerat na mrtvolu na krizi, preco by niekto dobry s konstruktivnym zamerom chcel, aby sa ludia na celom svete pozerali na krvavu mrtvolu na krizi? Akokolvek som sa na to vzdy pozeral a pozeram, evokuje to vo mne destruktivitu, sadizmus, utrpenie, nasilie a smrt (tym nemyslim odchod do druhej dimenzie). Nic z toho nema nic spolocne so zivotom, s radostou, laskou a konstruktivitou. A uz vobec by som tomu nevenoval ani kusok svojej energie, o uctievani ani hovorit nebudem, to je ciste odovzdavanie vlastnej zivotnej energie niekomu (preco by to niekto robil?).

Efs len otazka, ked hovoris ze vymysleny dotycny nema nic spolocneho so satanizmom, preco je teda v kazdom kostole, kde pravidelne prebiehaju satanisticke ritualy? (myslim, ze toto sa neda nikym popriet ked jednoznacne ludia stoja v rade, aby si z neho zahryzli a pili jeho krv, jasne to tam hovoria). Nespaja ho to s tym akokolvek?

Pekny den vsetkym.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-01-11 10:49:49
Ikona diskutujiciho
sipka

V kostele probíhá rituální kanibalismus, víno a oplatky se proměňují na krev a maso, které tam pak společně pojídají. Nejenom že násilí a kanibalismus má Satan rád, ale také zřejmě na ty lidi přechází temná energie Ježíše, protože ty oplatky jsou mu zasvěceny. A jelikož je to démon, může pak tyto lidi lépe ovládat. Proto jsou tak zlí a labilní, když vylezou z kostela. Mnohokrát se mi stalo, že jenom co babky štípačky opustily bránu, okamžitě začaly pomlouvat a hádat se mezi sebou. Prostě lidi ,,na úrovni“. V kostele se přetvařovaly, hrály divadýlko, bylo mi z toho špatně. A z obrovské krvavé mrtvoly na kříži taky.

Ikona diskutujiciho Efs 2022-01-11 12:43:12
Ikona diskutujiciho
sipka

Mike – když už se ptáš: Nespojuje se Ježíš se satanismem (a s církvemi), nýbrž oni si jej berou do úst. Oni jej zneužívají a překrucují. Ježíš nechtěl a nepřikazoval rituály. Vystupoval proti tradicím a židovským pokryteckým zvyklostem. Nevymyslel hierarchii a nenažranost církve. Nehoroval pro ubližování, násilí a manipulaci. Nabádal naopak k jednoduchosti, pravdě a čistotě.
A napadla mě ještě jedna myšlenka: Proč je tolik příběhů, kdy se lidé zapletli se satanismem, magií a podobnými jevy a v nejtěžší krizi (třeba na prahu smrti) se z toho dostali tím, že se obrátili na Ježíše? Nevím, jak to mají satanisté, něco mi však říká, že Ježíš je jejich odpůrcem a nepřítelem a že se raději obracejí ke starozákonním „osobám“ zmíněným v článku.

Ikona diskutujiciho mike 2022-01-11 09:20:58 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

alue, ja som mal vzdy intuicne odpor k akejkolvek vymyslenej viere, ku kostolom, tam som to citil najviac aj ked som tam bol jednu dobu nuteny chodit ako dieta, nikdy som sa svojej intuicie nevzdal, a vzdy som sa zatal a ked sa vsetci na rodinnych oslavach pred jedlom modlili ja som dostatocne asertivne zatal paste a oprel sa o stol a dvihol hlavu. Akakolvek takato zmienka o nabozenstve, kostoloch, modleni a pod. ma doslova vedela nastartovat a vzdy som zaujal striktny obranny postoj, podvedome som vzdy vedel, ze to neni v poriadku aj ked som nevedel preco posledne roky viem a len sa mi to potvrdilo, a Tvoje clanky to len zaklincovali. Prislo mi to divne odovzdavat svoju silu, energiu a zodpovednost niekomu inemu. Taktiez mi to vzdy potvrdzovali osoby, ktore chodili do kostola sa akoze modlit (oni si hovorili, ze su duchovne zalozeni), alebo vyspovedat sa a ocistit, a ked vysli boli este viac zakerni, ohovarali poza chrbat atd, samozrejme uz dnes pozname dovod. Na vela veci si z detstva spominam, maval som velmi dlhu dobu nocne mory ako som bol zavrety na balkone a striga na metle ma unasala, stale dokola kazdu, noc. Taktiez o mimozemstanoch velmi intenzivne som to citil ze tu nie sme sami, ale skor destruktivne pocity, casom sa mi to vsetko len potvrdzovalo a posledne roky to do seba vsetko zapadlo. Dolezite je, ze som sa nikdy nenechal zviest z cesty a vzdy som sa tomu postavil a nenechal sa oblbnut aj napriek vsetkym nastraham, ktorych teda bolo neurekom.

Ikona diskutujiciho Karloon 54 2022-01-11 11:07:14 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Tohle všechno dokážu pochopit, co ale nedokážu pochopit a snažím se o to, je proč Satan ( neboli těch šest andělů) což mají být nadherné světelné bytosti, pracují s démony na zničení lidstva, chápu to u démonů, mají znás energii kterou se živí a zní sílí, ale Satan přece sám o sobě se naší energií živit nemusí, jsou to přece světelné bytosti napojené na zdroj, universum, takže tohle mě smysl nedává, navíc proč se zobrazuje tak děsivě, když jsem o tom přemýšlel, měl jsem vizi právě takových očí jako jsou na obrázku,
černé oči (aspoň myslím ale už přesně si nevybavím) ale co si 100% vybavím je že z nich kapala krev stejně jako na tom obrázku a kůže byla taková šedá, kolem očí. Dokázala bys o tomto udělat článek nebo odpovědět?

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-01-11 11:14:55
Ikona diskutujiciho
sipka

Ale démoni jsou jenom přisluhovači, kteří nad sebou mají vyšší instanci. Jsou jejím produktem, nejednají autonomně. Jinak je to vysvětleno v knize Anděl strážný, strana 264. Nechci tyhle věci psát na internet, od toho jsou knihy.

Ikona diskutujiciho peace 2022-01-12 12:07:23
Ikona diskutujiciho
sipka

Ač máme doma Aluščinu zmíněnou knížku, tak jsem ji ještě nečetl, tak doufám, že co napíšu se tam nepíše 😀 Ale jednoduše tu těch 6 bytostí hrají určitou roli. Tak jako v počítačové hře/filmu jsou záporné role, tak stejně tak ti herci co to hrají můžou být ve skutečnosti dobří lidé. Mě jenom není jasné jak indigová dívenka psala, že se testuje jestli je tento systém co tu máme vhodný pro lidi (to mě vždy trošku naštve)… vždyť to přece vidíme dnes a denně, jak je špatný. Dle mého názoru se spíše testují lidé jestli dokáží přežít i v tak destruktivním systému.

Ikona diskutujiciho Karloon 54 2022-01-11 11:10:14 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Jinak ten začátek, jak popisuješ křesťany, to přesně sedí, úplně si vybavím jednoho křesťana z rodiny, kterého znám.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-01-11 11:11:20
Ikona diskutujiciho
sipka

Tak jasné, životní zkušenosti nerostou na stromě. Mnozí se v tom úplně masochisticky vyžívají.

Ikona diskutujiciho Klára 2022-01-11 11:18:17 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

A co je špatného např. na desateru přikázání?

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-01-11 11:26:26
Ikona diskutujiciho
sipka

Špatného nic, ale stojí za zamyšlení položit si otázku, pro jaký druh primitivů to bylo určeno, když takhle základní věci sami od sebe nevěděli a nedělali. Opravdu výborný vzorek. Nebo někomu snad nepřipadá směšné, říkat dospělému, že by neměl lhát, krást a zabíjet, jakoby to nevěděl sám? Potřebuje boha, aby mu to přikázal?

Ikona diskutujiciho Karloon 54 2022-01-11 11:39:08
Ikona diskutujiciho
sipka

Třeba to, že tohle desatero, by mělo být, a u konstruktivního člověka také je automatické, a nemusí se mu to „přikazovat“ , přikazuje (od toho přikázání) se to lidem, kteří mají problémy s dodržováním tohoto desatera, protože zas až tak konstruktivní nejsou, taky aby byli když sama tady čteš co je křesťanství zač.

Prostě normálnímu konstruktivnímu člověku to nemusíš psát že má tak jednat, stejně jako ti nikdo nemusí říkat, jak a že máš dýchat, prostě tím žiješ.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-01-11 11:58:11
Ikona diskutujiciho
sipka

Přestav si, že bys byl vedoucí nové sekty. Dejme tomu Kult špagetového monstra. A chceš udělat 10 pravidel pro svou sektu. Má to být něco praktického, co potřebujete, čím se budete řídit. Co bys tam napsal?
Třeba člen kultu je rodina a vždycky se mu pomůže když se ocitne v nesnázích, nebo že se nebudou vynášet interní data ven, nebo že je zakázáno být v jiné sektě, než u špagetového monstra.

Ale ne, pro ně bylo podstatější tam napsat, že se nemají navzájem zabíjet, okrádat a krást si manželky. To musel být dobrej výkvět lidstva, když si tohle museli napsat do pravidel 😀

Ikona diskutujiciho mike 2022-01-11 11:47:20
Ikona diskutujiciho
sipka

To je presne to odovzdavanie svojej moci tretej strane, a robenie niecoho nie z vlastnej vole ale preto, lebo im to prikazuje ten, ktoremu tu svoju energiu odovzdali, takto si na to pekne zvyknu, modlia sa pri vsetkom co robia, a stavaju sa z nich babky. Vacsi problem nastava vtedy, ked okrem tychto prikazani im prikazu nieco ine a sme doma. A takto to je zo vsetkym kam ludia odovzdavaju svoj hlas (a samozrejme aj energiu) a spoliehaju sa, ze druhi budu robit rozhodnutia za nich, staci sa momentalne pozriet okolo seba.

Ikona diskutujiciho Efs 2022-01-11 12:57:46
Ikona diskutujiciho
sipka

Na desateru není zase tak moc špatného. Nežli příkázání jsou to však spíše zakázání. Vyznívají negativně. Nesmíš, nebudeš, jinak uvidíš! Byla určena pro méně vyspělou civilizaci (věk Berana, Starý zákon). Ježíš se k tomu staví jako k zákonu, který uznává. Přišel jej však rozšířit o poselství lásky a odpuštění pro následující pokročilejší věk (Ryb, Nový zákon). Příliš se nám to za ty dva tisíce let nepovedlo naučit. A mnozí z nás brečí po transformaci, přechodu do nové úrovně (věku Vodnáře) či jak se tomu všelijak říká, aniž postoupili na úroveň odpovídající odcházejícímu věku Ryb.

Ikona diskutujiciho varvara 2022-01-23 12:34:20
Ikona diskutujiciho
sipka

Klára,

to „slávne“ a ospevované „desatoro“ je ČIERNA MÁGIA – každé slovo je nositeľom OB-RAZ-ov uložených vo Večnosti (Vševedomí) – nie sú tam ŽIADNE NEPRAVKY – ak chceš zistiť, čo prikazujú tie „slávne prikázania“, tak si v nich škrtni všetky nepravky … a zistíš o čo ide …

Ikona diskutujiciho mariankosmac 2022-01-11 12:38:54 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ježiš sa zjavuje Moslimom v snoch a videniach. Turecký muž v poviazaní alkoholu videl Ježiša v sne a jeho život sa navždy zmenil a podobne. Moslimovia prichádzajú ku Kristovi v historických počtoch. Čo sa to zas deje?

Ikona diskutujiciho anelie 2022-01-11 13:25:56
Ikona diskutujiciho
sipka

mariankosnac: muslimum se Jezis zjevuje ve snu pro to, ze ho maji v podvedomi. Jezis je totiz i soucasti islamu, pise se o nem i v Koranu, ale tam je to jen obycejny clovek, ktery nebyl ukrizovan ani nezemrel za nici hrichy. Tak nejspis proto. Takovemu cinanovi, ktery o Jezisi v zivote neslysel, se nejspis ve snu zjevovat nebude.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-01-11 13:29:04
Ikona diskutujiciho
sipka

Je to zlý démon, může se zjevovat komu chce, kdo si ho pozve do života, kdo na něm rezonuje, kdo ho uctívá… Není to osoba.

Ikona diskutujiciho anelie 2022-01-11 14:56:35
Ikona diskutujiciho
sipka

Samozřejmě, že Ježíš z astrálu je démon. Ale bude se zjevovat v podobě, v jaké může být poznán. Když jsem chodila do školy v cizině, tak tam byli spolužáci z Číny a když nám učitel povídal o Ježíši, vánocích a velikonocích, tak hleděli jak z jara. V životě o něm neslyšeli. Těm se těžko Ježíš bude zjevovat. Spíš se jim zjeví nějaký budha třeba.

Ikona diskutujiciho Vivaldi 2022-01-12 16:47:07
Ikona diskutujiciho
sipka

„Turecký muž v poviazaní alkoholu videl Ježiša …“
No tak jasně, alkohol napomáhá přitahovat bytosti s nízkými vibracemi.

Ikona diskutujiciho Majkl 2022-01-11 13:13:49 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

K té merkabě, Aluško nechcete někdy uvěřejnit návod na kineziologický test? V minulosti jsem jeden videonávod siced zaregistroval, ale autor videa jej poměrně záhy smazal…

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-01-11 13:27:45
Ikona diskutujiciho
sipka

Nevadí, přepsala jsem to slovně. Existuje ve vícero verzích, pro dvě osoby je samozřejmě mnohem přesnější.

https://aluska.org/navod-svalovy-test-pomoci-ktereho-spolehlive-urcite-potraviny-predmety-nebo-symboly/

https://aluska.org/kineziologicky-test-omura-jak-nejlepe-vybrat-co-je-prave-pro-nas-vhodne/

Ikona diskutujiciho Amia 2022-01-20 14:00:32
Ikona diskutujiciho
sipka

Dobře a Stvoritel? To je Teda taky jako blbě? a to nemáme okol sebe nic dobrého

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-01-20 14:03:29
Ikona diskutujiciho
sipka

Konstruktivní síla vesmíru – tam není možná žádná záměna, je to přesně specifikované.

Stvořitel – nevíš který, takovým názvem se honosí mnoho bytostí.

Ikona diskutujiciho dodo 2022-01-11 13:14:03 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Keď sa Biblia číta oprostením sa od náboženstva je v nej možné nájsť veci, ktoré by mnohých šokovali. Boha v Biblii si náboženstvo prispôsobilo pre svoje potreby a vydáva ho za niekoho na nebesiach. V predhovore niektorých starších vydaní anglických verzií kráľa Jakuba sa píše odkiaľ sa vzalo slovo „Boh“. Je tam doslova napísané, že každé slovo „Boh“ v Biblii je opisné označenie slova tetragrammaton. Tiež sa používa prepis JHVH (štyri písmena Boha).
Tieto štyri písmená sú zvyčajne prepísané z hebrejčiny ako IHVH v latinčine, JHWH v nemčine, francúzštine a holandčine a JHVH/YHWH v angličtine. Toto bolo rôzne preložené ako „Jahve“ alebo ako „Jehova“ na základe latinskej formy tohto výrazu, zatiaľ čo hebrejský text jasne neuvádza vynechané samohlásky. V anglických prekladoch sa často prekladá ako „Pán“, podľa židovskej tradície, ktorá toto slovo číta ako „Adonai“ („Pán“) z úcty k Božiemu menu a výkladu prikázania neprijímať meno Boh márne. V českých prekladoch Biblie sa nahradzuje slovom Hospodin.
V rabínskej literatúre (judaizmus) sa tetragrammaton označuje ako HaShem (doslova „to meno“) alebo Shem Hameforash (špeciálne meno). Je to slovo, ktoré sa používa na označenie štvorpísmenového slova yud-hey-vav-hey (יהוה), čo je meno pre Boha použité v hebrejskej Biblii.
Je veľmi zaujímavé sa bližšie pozrieť na slovíčko tetragrammaton. To sa dá rozložiť na tetra a grammaton. Tetra je z gréčtiny číslovka 4 a grammaton má dva korene:
1. gramatika pre písmeno
2. odkazuje na slovo gravitácia (reprezentuje gram, alebo váhu)
Ak viete niečo o Platónskych telesách, tak niečo čo má v názve tetra je tetrahedron a teda tetragrammaton môže byť aj štvorsten, ktorý má gravitáciu pre slovo Boh v Biblii(!). Starovekí ľudia hovorili o geometrii a technológii, o fyzických veciach. Neskôr sa to všetko zmiešalo v dogmu – náboženstvo. Mimochodom Platónske telesá sú základom kryštalických štruktúr.
Zaujímavosťou môže byť, že zložené slovo „Shem Hameforash“ bolo použité v českom filme „Cisárov pekár, pekárov cisár“. Bolo to napísané na tej guličke, ktorá oživovala Golema. Ten, kto písal scénar k tomu filmu musel vedieť presný význam totho slova a teda to, že to neznamená nejakého boha na nebesiach, ale božskú silu, ktorá oživuje, alebo koná prácu.

Ikona diskutujiciho ant 2022-01-11 14:11:12 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Článok vykazuje zhruba 85% pravdivosť. Treba si uvedomiť že v dobe okolo roku 0 boli v oblasti dnešného Izraela rôzne náboženstvá a náboženské kulty a smery. Nejestvovali moslimovia ani kresťania. Do tej oblasti prúdili stovky hindusitických a Budhistických potulných mníchov , ktorý šírili budhizmus a hinduizmus. Tak sa potom aj šírilo kresťanstvo po svete .Niektorý výrečnejší schopnejší mnísi sa uchytili a dokázali motivovať davy. Tak je tomu dodnes . Ľudia výrečný sú politici na čele najväčších strán. Jedným z tých mníchov bol zrejme aj Josuha ,Ježiš. Nazvite si to ako chcete. Keď porovnáte Baghavatgítu s bibliou tak biblia je z asi 80% prepísaná Bagavatgíta len pomenili mená bohov osôb a dejom dali iné názvy. Zbytok je väčšinou z Mojžišových kníh.Prepisovalo ,opisovalo, upravovalo sa, dodnes . Biblia je pravdivá sotva z 45% čo z nej robí nepoužiteľný paškvil. Najbližšie k pravde je Zen Budhizmus.

Ikona diskutujiciho Jiří Zajac 2022-01-11 17:22:02 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj Aluško. Tak mě napadla myšlenka která ale přímo nesouvisí s Ježíšem a jeho podle Tebe negativitou. Jistě souhlasíš že čerti, ďáblové, démoni a další bytosti jsou negativní. Současně píšeš že křesťanský kříž je také negativní. Nerozumím tomu proč tedy naši předkové používali termín „Bojí se jako čert kříže “ když je obojí negativní?

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-01-11 19:49:00
Ikona diskutujiciho
sipka

Protože předkové byli pobožní a věřili tomu, že je kříž symbol ochrany, tomu ostatně dodnes věří všechny kostelní babky, co ho nosí na krku. To je přece logické.

Ikona diskutujiciho mariankosmac 2022-01-11 20:51:40
Ikona diskutujiciho
sipka

V telke bol seriál paranormálne záhady a tam ľudia ktorím strašilo v dome používali okrem iného i kríže na stenu. Pomohlo to, ale iba na chvíľu. Potom ich často nachádzali otočené alebo zhodené. Ale niektorí tam mali niečo silné čo sa stále vracalo a bolo to problém nějakým spôsobom definitívne vyhnať. Ale na nejakého slabšieho ducha by kríž v kombinácii s niečím ďalším možno stačil? A kto nemusí kresťanské kríže, čo tak nílsky kríž, je tiež naprd?

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-01-11 21:04:11
Ikona diskutujiciho
sipka

Jestli jsi poslouchal nebo četl článek se svědectvím bývalé čarodějnice, ta tam vysvětluje, že nemůžeš vyhnat zlo zlem. Takže čarodějnice sice může na oko někomu pomoci, to je vyhnat ducha, démona, nebo vypnout prokletí, ale je to kamufláž. Ve skutečnosti nevyřešila nic, pouze to odsune a problém se pak zase vrátí zpátky za několik týdnů. A protože kněz dělá pro temnou stranu, zřejmě tady funguje stejná kamufláž. Mimochodem mám zkušenost. V rodinném domě hodně strašilo, ale fest, na půdě cestovaly skříně. Když přišel farář a pokropil dům svěcenou vodou, nemělo to vliv. Sice jsem taky už mockrát slyšela o tom jak farář někomu s něčím pomohl, alespoň dočasně, ale my jsme tuhle zkušenost vůbec neměli. A to k nám chodil každej rok aspoň jednou… jednou ze mě kněz zkoušel vyhnat chřipku, bylo to sice vtipný, ale taky neodešla.

V zásadě jsou to temní knězové, v satanismu když se shání ,,posvěcené“ předměty k účelu černých mší, můžou být i posvěceny od klasického kněze. Pak fungují stejně dobře jako od satanistického. – To je další poměrně podstatný poznatek z dané knihy. Je sice hrozná, ale dost pikantní.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-01-11 19:47:17 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Metatron – archanděl, je démon.

Ikona diskutujiciho Suzan 2022-04-07 16:22:40
Ikona diskutujiciho
sipka

Podla Vas je teda vsetko duchovne negativne, temne, satanske ….. je tam podla vas aj nejaka pozitivna sila? Co to temno vyvazuje?

Druha otazka, ociernujete Jezisa Krista a paradoxne verite ako ostatni Quanonisti ze zacina mesiaska doba a pride nejaky mesias ktori zachrani svet , Izrael uz verejne to komunikuje ze do 2030 ….. takze aj to bude asi od satana na oklamanie ludi …. ci?

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-04-07 16:49:30
Ikona diskutujiciho
sipka

Dobrý den, kde chodíte na takové hlouposti a proč mi je podsouváte? Nikdy jsem neprohlásila, že by duchovno bylo satanské, to je absolutní nesmysl a jelikož se touto tématikou hloubkově zabývám už od roku 2006 a napsala jsem o tom tři knihy, bylo by to asi poněkud nelogické, co myslíte?
Dále nechápu, kde jste vzala ten nesmysl, že bych byla nějaký ,,qanonista“ a už vůbec nechápu kde berete tu blbost, že čekám na nějakého „mesiáše“. To je snad věc náboženství. Co komunikuje Izrael to nevím a je mi to upřímně jedno.
To vám někdo napovídal, nebo kde jste na to přišla? Jsou to naprosté nesmysly, nic takového jsem nikdy neprohlásila ani nenapsala. Předpokládám, že tím byly vaše dotazy zodpovězeny jasně.

Ikona diskutujiciho martin ****** 2022-01-11 19:53:18 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Když už se tu zmínilo desatero, tak to je … koukněte se sami…

https://www.youtube.com/watch?v=dGswxy8500I

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-01-11 20:57:35 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Satanisté o něm mluví jako o svém pánovi. Na vícero místech vystupuje spíše jako božstvo, i když bych to viděla spíš na démona, není to jisté. Ale archandělé jsou źařazení jednoznačně. U Ježíše je to horší, třeba v sérii Mária Oláha je to temné božstvo. Tak než do mě začneš rýpat, možná by sis tu tématiku mohl trochu nastudovat (článků je tu dost) a nepokládat mi podobné debilní otázky.

Ikona diskutujiciho tatiana 2022-01-30 14:20:29
Ikona diskutujiciho
sipka

ahoj Alue a o tomto si čítala? Roland Buck ,Andelé v akci ?

Ikona diskutujiciho Nika 2022-01-12 03:36:06 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Môžem sa spýtať, existovala niekedy skutočná osoba , ktorá by mohla mať také zmýšľanie, vplyv ako „vyšperkovaný “ Ježiš v knihách? Lenže by bola skutočná a úprimná…
Bez toho žeby ho niekto napodobňoval…
Proste ako on ale hlavne s tými dobrymi stránkami, ktoré sa všade spomínajú aj keď samozrejme by mal tiež chyby….
Dúfam že sa rozumieme. Ďakujem za odpoveď 🙂

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-01-12 10:44:06
Ikona diskutujiciho
sipka

Ne, příběh o něm je poslepovnaý z příběhů zrození a života jiných bohů ze starších kultur, je to v odkazované pětidílné sérii podorobně vypsáno. Ale kontrolovala jsem ho včera, je slovensky a zmizely z něj obrázky – možná by stálo za to ho znova přepracovat.

Ikona diskutujiciho iva 2022-01-12 09:38:52 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

S článkem částečně souhlasím, jenom mi trochu vrtá hlavou, že když jsou temné bytosti, tak je jasné, že musí být i světelné bytosti, ale ty se běžně astrálním prostoru nepohybují a jen tak snadno je ,,chanelovat“ nelze. Tyto bytosti nás k ničemu nepotřebují, respektují svobodnou vůli a mají úctu k veškerému životu, kdežto ty temné o naši životní energii zájem mají a získávají ji od nás různě… Tady na tomto světě je spousta lidí shodného jména, tak proč by si temná bytost nemohla vypůjčit jméno té světlé, aby oklamala důvěřivého člověka?
Ale čím víc je člověk konstruktivnější, tím méně je pro temné dosažitelný, protože se přestává pohybovat na jejich frekvenci.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-01-12 10:45:49
Ikona diskutujiciho
sipka

A proč by se světlé bytosti nepohybovaly v astrálu? Tahle rovina je přístupná všem, i když má podle vícero zdrojů různé vrstvy i sama o sobě. Vyšší a nižší astrál.

Ikona diskutujiciho iva 2022-01-12 11:12:07 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

A proč by záměrně opouštěly éterickou rovinu a lezly do astrálu, když to není prostředí jim vlastní, musel by k tomu být dobrý důvod nebo poslání. Názvosloví v tomto je teď asi ošemetné.
Já patent na pravdu nemám a mnoho věcí se teprve vyjeví.
Ještě by mě zajímalo, tedy jestli chceš odpovědět v jakém jazyce je psaná ta tvá kniha?

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-01-12 11:43:19
Ikona diskutujiciho
sipka

Stará čeština.

Ikona diskutujiciho mariankosmac 2022-01-12 12:41:42 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Musím priznať že raz za uhorský rok počúvam náboženské rádio a raz som to zapol zrovna keď tam začínala akási ,,modlitba“ ale nie bežná. Z textu si nič nepamätám ale v podstate tam išlo o niečo v zmysle že človek sa tým odovzdáva ježišovi. Poslucháč mal za úlohu opakovať hovorený text. Tak som kúsok opakoval a ku koncu som už nestíhal tak som len počúval, to by musel byť Superman aby to stíhal celé zopakovať a neviem si predstaviť že by to dokázala nejaká babička čo bude asi bežná poslucháčska základňa takéhoto rádia. Tak neviem preboha živého či som neodovzdal dušu Satanovi (pokiaľ je to teda Ježiš). To už potom môžem ísť aj na očkovanie, to je už asi jedno. Aj keď riskovať to samozrejme nebudem 😀

Ikona diskutujiciho Jana 2022-01-12 14:40:44 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Alue, som síce dosť zvedavá na názov toho grimoáru, ale chápem, že sem nechceš písať jeho názov. Raz sa možno aj ja dostanem k štúdiu takých kníh, ale najskôr sa učím skúmať tú konštruktívnu stranu vecí a poznám málo dobrých kníh napr. o prírodných bytostiach. Čerpám z kníh (aj) na túto tématiku od Teba, Margot Ruis, Wolf-Dietera Storla či pdf od nejakého Daniela Swarovskiho – Za hranicami piatich zmyslov. Vedela by si mi poradiť ešte nejakú literatúru o prírodných bytostiach?

A ešte trochu z inej ezoterickej tématiky, ak si čítala knihy od Jana Van Helsinga, aký máš z nich dojem? Skôr sa vyhýbam ľuďom, ktorí píšu o stretnutí s nejakými bytosťami a on sa vraj stretol so Saint-Germainom, jeho kniha sa mi však páčila. Ďakujem 🙂

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-01-12 14:49:16
Ikona diskutujiciho
sipka

Kamarád Van Helsinga čte a pochvaluje si to, já jsem od něho nečetla nic. Za mě zatím nejlepší knížky o bytostných byly od Ruiz, četla jsem dvě a obě byly velice pěkné.

Ikona diskutujiciho Tinka 2022-01-12 14:57:29 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Vše v článku dává smysl no. Historka o někom, kdo musel chudák trpět aby nás vykoupil z hříchu je jasná manipulace, házení vlastní zodpovědnosti na druhé. Myslím, že to je jeden z největších problémů našeho světa…neochota přijmout zodpovědnost za svůj život. Docela koukám na to jméno Mesiáš, protože muj bio otec je cizinec a tohle je jedno z jeho jmen v překladu. Chudák ten to moc nevychytal. 😀 Nicméně v mém životě není, neznám ho. Ještě mě napadá co znamená vlastně slovo Kristus a jak je na tom jméno Kristýna? Může to mít nějaký špatný vliv, jmenovat se tak?..

Ikona diskutujiciho mariankosmac 2022-01-12 22:28:20
Ikona diskutujiciho
sipka

Kristus pochádza z gréckeho prekladu hebrejského slova „Mesiáš“, ktoré znamená „pomazaný“. Stáva sa Ježišovým vlastným menom preto, že Ježiš dokonale spĺňa Božie poslanie, ktoré toto slovo znamená. Takže Kristus nie je meno, skôr titul.

Meno Ježiš je hebrejského pôvodu a znamená… „PÁN (JHVH) zachraňuje; PÁN je záchrana.“

Podľa mňa je kľudne možné že meno Ježiš Kristus je vymyslené pretože je až príliš cool. A ježišovo skutočné meno vlastne nepoznáme (a ak neexistoval tak pochopitelně ani žiadne meno nemal).

Ikona diskutujiciho Dmk 2022-01-15 20:15:33 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

A čo turínske plátno a jeho moderné šťúdie (keď teda neexistoval) je to snáď práca mágov? Alebo miozemských „bohov“? Super falzifikát? Vraj normálne to plátno vzniknúť nemohlo, že by v ňom bola obyčajná mŕtvola chvíľu zabalená. hmm… že vraj to vytvoril ultra krátky ns záblesk žiarenia o teplote 40000K alebo viac, už si nepamatám presne, kdesi som tak čítal… Že by bol niekto „veľmi vyspelý“ tak hlúpo tvrdohlavý a nechal sa hnusne zavraždiť, len aby potom demonštroval spetný vstup do tela a bleskovú obnovu/previbrovanie na vyššie frekvencie s vlastnosťami hmoty aj energie zároveň? Mi to príďe aj tak strašne protichodné.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-01-15 21:26:48
Ikona diskutujiciho
sipka

Mně zase připadá protichůdné, aby pannu oplodnil duch svatej, kor když už byla vdaná. Už vidím dva manžele jak spolu nespí a čekají na ducha svatého. To i pohádky pro děti působí důvěryhodněji než toto.

Ikona diskutujiciho Diana 2022-01-15 22:27:25
Ikona diskutujiciho
sipka

Docela to svádí k tomu, že je to pohádka o dobře zastřené nevěře 🙂

Ikona diskutujiciho Pavel Starý 2022-01-16 04:21:26 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Dobrý den,
Děkuji za článek, nad kterým jsem přemýšlel.

Zeptám se Vás. Když někdo ukradne název. Stane se majitelem původního obsahu nebo se mu obsah pokazí? A jak je to nad nejvyšší úrovní.
Ježíšek contra ježíš. (Ježíšek jako soubor světelných darů, ježíš jako osoba nebo kdo?

Om contra Amen. Atd.
Bytost po přežití „podmínek uvědomění“ („trestu“) je připravena na nevinnou existenci?

Atd….
Zamyslete se, a zkuste to bez myšlenek… Zkuste a není metoda: Nechte boha použít jeho světelný dary.

Ikona diskutujiciho jaromir heredos 2022-01-17 18:58:17 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ježiš jasne povedal že po jeho smrti Satan naseje kúkoľ. 19 storočí riadil kresťanstvo Domines Deyus Zeus family.
Satanovi naletelo 97 % ľudstva. Vyvyšovanie seba je jednýn z jeho veľkých trikov – autor La Vey.

Ikona diskutujiciho Petr1357 2022-01-18 09:30:54 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Souhlasím s tím, že rituály křesťanství nejspíš spadají do destruktivního pólu. Vemte si, že v kostele jsou samá vyobrazení smutného či mrtvého ukřižovaneho ,,hmotného těla Ježíše,,. Takže křesťané neuctívají ani jeho vzestup-nanebevzetí(ducha, duše), ale jeho mrtvé tělo (hmotnou schránku), akt prohry-smrti. Výhrou Ježíše by teoreticky bylo, když by vstal z mrtvých, taková vyobrazení by již mohla být pozitivní, že dokázál přemoci i smrt, to čeho se lidé nejvíce bojí. Myslím, že to čemu se dnes říká křesťanství, rozhodně s původním učením nemůže mít nic společneho, protože křesťanů je minimálně jedna miliarda a kdyby byli skutečnými křesťany tak by náš svět překypoval dobrem a porozuměním- v duchu, duši i tělu. Navíc papež je jeden z nejmocnějších mužů našeho světa i skrze majetek a peníze, což ukazuje jak jejich klenot (,,panovník kterému se neříká pro změnu král ale papež,,) je temný namísto zářivý a čistý duchem. Skromnost mu nic neříká jinak by tuto pozici ani nemohl přijmout a namísto toho by už celoživotně pomáhal chudým a zraněným, kde se dá a to bez titulů, uznání či slávy. Jen pro svůj dobrý pocit a víru v dobro- skutečneho boha, který je přející, pomáhajicí, obetavy a laskavy. Jen si vemte kolik má cenu v kč jeho slavnostní roucho, jaké používá auto a jiné privilegia. Jeho vystupování je jako facka pro každé dítě co má hlad a bídu. Jeho osobní stráž ho určitě nehlídá z dobrého pocitu a víry, ale za peníze a určitě dost vysoké. Navíc ve jménu křesťanského boha, tedy i Ježíše se dobývaly starověké říše a všechny kontinenty! Nevěřící byli zabíjení všemi ukrutnými způsoby, ponížováni, stíháni a v neposlední řadě i zotročováni. Celý náš svět je zkolonizovaný (vsechny kontinenty byly dobity a to i ten náš evropský- jeho historie je jedna velká záhada a to proto, že křesťané zničili vše. Když zářez do kolektivní duše lidí tak hluboký se vším všudy tak aby se v dalších životech necukali, ale měli strach něco měnit k lepšímu. Mimochodem křesťanští kněží se tak začali zabírat ďáblem, až se jim stali. Ne všichni, ale většina..bohužel hranice mezi dobrem a zlem je někdy intenzivní, ale taky i jemná-až skoro nespatřitelná. Jsme v bipolárním světě, takže oboje má svou dostatečnou sílu.

Ikona diskutujiciho iku 2022-01-19 04:33:18 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Vážená Alue. církev, Ježíš, Bůh atd…vše špatně. Je podle vás něco konstruktivního v realitě, kterou známe??

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-01-19 09:51:50
Ikona diskutujiciho
sipka

Je, račte si projít jiné články.

Ikona diskutujiciho jaromir heredos 2022-01-19 06:04:09 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Herod I (King) of JUDAEA (JUDEA)

aka Herod (Herodes) `the Great‘; constructed royal citadel at Masada
Born: abt. 73 BC Died: 4 BC

poss. Wives/Partners: Mariamne (HASMONEUS) of JUDAEA ; Mariamne of JUDAEA ; Malthace the SAMARITAN ; Mariamne (MACCABAEUS ?) ; Doris (mother of Antipater) ; NN (daughter of Salome) ; NN (daughter of Pheroras) ; Cleopatra of Jerusalem ; Pallas ; Phaidra ; Elpis

Children: Aristobulus (Aristobulos I; IV) of JUDAEA ; Salampsio of JUDAEA ; Herod Philip (Tetrarch) in JUDAEA ; Alexander (III) of JUDAEA ; Herod Antipas (Tetrarch of GALILEE and Perea) ; Antipater (k. poss. plotting father’s death) ; Cypros II ; Herod Archelaus ; Olympias ; Herod Philip II ; Phaesalus ; Roxanne ; Salome

pre zujímavosť
Ann HEROD
Born: 1738 Died: 1806

Husband/Partner: James TWIGG
Child: Alice TWIGG

Her 6-Great Grandchild: Halle Marie BERRY

americká herecka

V roku 2 pred n.l. boli 4 zázraky aby narodený Ježiš vôbec prežil. Jozef dostal pokyn utiecť do Egypta pred Herodom I a bál sa vrátiť lebo tam bol syn Heroda I Archelaos.

Herodesovci žili neslôr v Španielsku a dnešnej Sýrii.

Ikona diskutujiciho Kajuli 2022-01-19 08:26:06 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

K tomuto tématu můžu říct jen jedno, je fakt velký problém pro lidi, zorientovat se v tom guláši , který je nám podstrkován celý život, rodinou, školou, televizí, obchody ,počítači, zkrátka celým tím prostředím ve kterém jsme vyrůstali a kde dál žijeme. Je velmi složité vybrat si přesně to co je to správné a opravdu ne každý člověk je odvážný aby šel proti proudu. Já jsem tu odvahu měla a taky jsem za ni v životě mockrát dostala po hubě, ale nevadí mě to, stejně bych to dělala zase znovu , protože ten život jsem si linkovala podle svého a ne podle očekávání druhých a to mě za to stálo a stojí dodnes. Moje babička byla typický fanatik, který byl v kostele jako doma, nutila nás chodit všechny a kdo se ji vzepřel, tomu nedala do své smrti pokoj, měla klíče od kostela a starala se o chod v kostele. Byla to silná ženská, která chtěla neustále vládnout rodině, rozený generál, bez velkých citů. Uměla být nesnesitelná a zlá, občas to prokládala dobrýma vlastnostma, ale můžu říct, že žít v její blízkosti, bylo pro celou rodinu utrpení, bohužel. Kdaž umřela, poslala nám náhradníka, mého byvaleho partnera, který chodí stále do kostela. Tvářil se jako hodný kluk, byl to lenoch, kterej chtěl žít na ukor ostatních , pro mě nepochopitelný, desatero si vykladal podle toho, jak se mu to hodilo, měl stejné rysy jako ona a tak u mě po čase silně narazil. Řekla jsem mu, že nevidím důvod, proč bych měla dělat něco, co je zaměřeno proti ženám, to bych byla sama proti sobě a že až bude nějaké naboženství ve kterém se budou ženy uctívat, povedu to sama…haha( to bylo s nadsázkou), ale klanět se muži jen proto , že je muž a že to stojí v bibli, to teda nebudu.Beru nás jako rovnocenne bytosti a tak to taky zustane. Nikdo není výš ani níž. O tom co budu a nebudu dělat si rozhodnu sama a ne aby mě to někdo diktoval. Takže to jsou zkušenosti moje zkušenosti s pánbíčkářama. Naprosto mě vyléčili z potřeby , dělat nějké náboženství :-))))

Ikona diskutujiciho Vaclav 2022-01-19 09:40:58 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Vsechny cirkve jsou pouze mocenskym nastrojem k ovladani lidi. Spocivaji v uctivani smyslenych pribehu lidi, ktere nejsou prokazatelne. Jsem presvedcen, ze Jezis existoval a ze byl ukrizovan. Ze existuje vsemocna sila, ktera ridi svet i osudy lidi podle jejich konani, jestli lidem ublizuji, maji k nim uctu ci jim pomahaji.
Jezis neni Satan, protoze vede lidi ke vzajemne lasce a odpovednosti za jejich ciny. V kazdem z nas je Jezis i Satan a zalezi jenom na nas, kym se nechame ovladat.
Vy tady z Jezise delate Satana, ktery vzyva zlo. Poprenim Jezise otevirate branu do pekla.

Ikona diskutujiciho Ronan 2022-01-19 11:10:59 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Žiaľ skutočné učenie Ježiša o tom, ako sa vymaniť z nekonečného cyklu reinkarnácie sa takmer stratilo. Ja som členom svojej vlastnej cirkvi prikláňame sa ku gnostiskému učeniu, a keď vidím tú skazenosť u katolíkov a u iných kresťanských frakcií je mi z nich na vracanie. Nepreklínajte Krista iba preto, že jeho učenie vymizlo na dobro z biblie, pretože bibliu písali ľudia, niektorí z nich boli spoľahliví no iní nie. Nivejský koncil to dorazil úplne a vymazali návod, ako sa dostať do vyšších dimenzií ku Stvoriteľovi. Opíšem vám, ako to chodí po smrti. Väčšina ľudí po smrti sa dostane do falošného neba a sú nútení sa znovu narodiť. Narodiť sa na do inej vyspelejšej civilizácie na inú krajšiu planétu je takmer nemožné! Ste nútení meniť farbu aury vášho ducha skrz reinkarnácií, táto aura sa vytvára behom reinkarnácií a smeruje podľa štandardného frekvenčného spektra k fialovej farbe. Akonáhle už máte fialovú farbu aury, tak vás vo falošnom nebi ohlodajú a zostane iba duchovný zárodok, ktorý sa znovu musí reinkarnovať. Diabol a jeho prisluhovači potrebujú ohlodávať vašu auru okolo vášho duchovného zárodku, pretože ináč by u nich nastala pod ťarchou ich vlastných hriechov duchovná smrť. Duchovná smrť je to, keď vaša osobnosť v duchovnom svete umrie a váš duchovný zárodok putuje k Stvoriteľovi. Diabol je o mnoho starší než samé ľudstvo. Diabol bol kedysi krásna a dobrotivá bytosť a mala priniesť do tohto hmotného vesmíru znalosti, aby sa inteligentný život mohol rozvíjať exponencionálnou rýchlosťou. Diabol však neodolal pokušeniu a začal si stavať svoje vlastné impérium a de facto vyhlásil vojnu proti Stvoriteľovi a začal paratizovať v duchovnom svete na dušiach. To preto majú globalisti ako svoj znak práve fialovú farbu! Ježiš kázal o láske, ALE AJ O TOM, AKO SA VYMANIŤ Z NEKONEČNÉHO CYKLU REINKARNÁCIÍ. Láska a viera v lepší život po smrti je vynikajúcim nástrojom na ovládanie más, avšak skutočné duchovné znalosti, tie museli zmiznúť z Biblie. A gnostickí kresťania museli byť do jedného vyvraždení, aby ani náhodou sa k ľuďom nedostali nebezpečné znalosti, ktoré by mohli spôsobiť Diablovi obrovské škody a ohrozovať jeho parazitické prežívanie v duchovnej sfére.

Ikona diskutujiciho Petr 2022-03-08 19:15:14
Ikona diskutujiciho
sipka

Dobrý den Ronane, hledám pravé učení. Informace, co jste napsal jsou velmi zajímavé. Můžete mi doporučit literaturu?
Prosím na soukromý mail [email protected]. Děkuji

Ikona diskutujiciho Cink 2022-01-19 11:33:56 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Nejsem tím, kdo by četl a reagoval na komentáře, nicméně náhodou (asi to nebyla náhoda) jsem se dostal jen k tomu komentáři, který komentujete (jako Alu), resp. píšete, že neexistoval pan Ježiš Kristus, cituji:
„Ježíš jako osoba neexistoval a žádné vlastní učení nemá, je to produkt na míru udělaný pro církev. Jenom pár fanatiků si Ježíše vytrhuje ven z kontextu a dělá z něho svatého, nezávislého na církvi, přitom nechápou, že uctívají lež pospojovanou z cizích legend – přečti si odkazované články, je to tam podrobně vysvětleno. Legenda o Ježíši je největší scam a lidstvo. Naopak jméno Ježíš je jméno ďábla. Je to v článku jasně napsáno.“
Nečetl jsem tyto články, ale pokud již samotné téma o neexistenci Ježíše Krista je zde popisováno, což ani striktní ateisté netvrdí, není důvod článek číst a nechat si do podvědomí usadit od Vás myšlenky, jež jsou možná právě ty satanské. Neber Boží Jméno nadarmo, které je v tomto případě dehonestováno. Je tedy otázkou, zda Vy sama nejste satanistka a nesnažíte se zde záměrně vyvolat zmatek a pochybnosti, což je účelem právě satanistů obzvláště, pokud dále píšete, cituji:
„Špatného nic, ale stojí za zamyšlení položit si otázku, pro jaký druh primitivů to bylo určeno, když takhle základní věci sami od sebe nevěděli a nedělali. Opravdu výborný vzorek. Nebo někomu snad nepřipadá směšné, říkat dospělému, že by neměl lhát, krást a zabíjet, jako by to nevěděl sám? Potřebuje boha, aby mu to přikázal?“
Nevím, proč hodnotíte některé lidi jako primitivní, i když s jejich názory na duchovní oblast nesouhlasíte. Jsou třeba na jiném stupni duchovního vývoje jako jsme možná byli i my. V případě, kdy následně kritizujete a píšete „že dospělý by neměl lhát“, ale sama nevidíte, že již zde jednu skupinu lidí jako „primitivní“ takto hodnotíte? Není toto jedno z těch kritérií, kdy bychom druhé neměli hodnotit společně se lhaním atd., což by člověk měl mít dané již hned od narození od Boha? Nestáváte se pak sama tím primitivem, co hodnotíte a druhé osočujete? Nesuď a nebudeš souzen.
Nejsou naopak dnes lidé primitivní, protože obyčejné desatero jim nestačilo a mají milióny legislativních předpisů, ve kterých se nikdo nevyzná?
Zmiňujete svaté přijímáni jako symbol, ale náhodou nejíte vy sama maso a nepijete mléko? Jste vitariánka nebo brethariánka? Já jsem vegan, proto si dovolím položit i tuto otázku a zároveň doplnit, že pokud nejste ani jedním z těch, kteří odmítají maso, mléko, tj. vše ze zabitého nebo získaného násilím, tak kde berete právo někoho hodnotit a kritizovat? Jen upozorňuji že nejsem, žádným zastáncem jakéhokoliv náboženství a církve, jsem pro čisté Boží hodnoty.
Z toho důvodu a jak výše popisuji, dovolil bych si upřímně ze srdce Vám doporučit, ukončete tuto činnost, obraťte se do svého srdce a najděte upřímnou cestu k lásce, kterou Ježíš Kristus prosazoval. Bůh Vám pomáhej na této cestě.

Ikona diskutujiciho Radeta 2022-01-19 21:07:00
Ikona diskutujiciho
sipka

Cinku, kdybyste četl tento web tolik let každý den jako já, věděl byste, že Aluška není v žádném případě satanistka, ale naopak. Snaží se čtenáře varovat před různými „duchovními“ praktikami, kde se člověk právě může s různými temnými bytostmi „zaplést“. A zároveň dává rady a návody, jak se „spojit“ s konstruktivními bytostmi.

Co se týče oplatek a vína jako symbolu Ježíšova těla a krve, tedy symbolu kanibalizmu, nikdy jsem u Alušky nečetla, že by pojídala lidské maso, takže nevím, proč sem pletete pojídání masa. Zřejmě jste článek špatně četl nebo ho nepochopil.

A pokud jde o desatero, tak má Aluška pravdu. Inteligentnímu, slušně vychovanému člověku, nemusí nějaká církev říkat, jak se má chovat.

Aluško, velice Ti děkuji za tento článek. Souhlasím s ním a souzním. Čekala jsem, že bude „výživná“ diskuze. Holt Ježíšovský fanatici nezklamali 😉.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-01-19 21:19:45
Ikona diskutujiciho
sipka

Díky 🙂 No, nejsem tu od toho aby mě všichni plácali po zádech. Na plivání jsem zvyklá. V podstatě to ukazuje, že jsem to odhadla dobře, když jsem měla pocit, že je potřeba to sepsat, že to lidi mají slyšet.

Ikona diskutujiciho iku 2022-01-19 11:36:40 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Odpověděla jste mě na otázku, co je podle vás konstruktivního v realitě, kterou známe: „Je, račte si projít jiné články.“
Tak to je super odpověď. Nic jiného se vlastně nedalo čekat.. Přeju hezký den. iku

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-01-19 11:53:16
Ikona diskutujiciho
sipka

Možnosti jsou dvě. Buď si potřebujete udělat dobře tím, že někoho na internetu naštvete, nebo jste líná číst. Tak snad vám to alespoň udělalo dobře.

Ikona diskutujiciho Tracer 2022-01-19 12:21:19 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Skvělý článek, moc děkuji!

Ikona diskutujiciho jaromir heredos 2022-01-19 13:14:32 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ak to uznáte za vhodné zverejnite to.
Zjavenie Jánovi
17:1–18
Potom prišiel jeden zo siedmich anjelov, ktorí mali sedem misiek,+ a povedal mi: „Poď, ukážem ti, ako bude vykonaný rozsudok nad vplyvnou prostitútkou, ktorá sedí na mnohých vodách,+ 2 s ktorou sa dopúšťali nemravnosti* králi zeme+ a obyvatelia zeme sa opíjali vínom jej nemravnosti.“*+
3 A odniesol ma v moci ducha na pustatinu. Tam som uvidel ženu, ktorá sedela na šarlátovom divom zvierati. Zviera bolo plné rúhavých mien a malo sedem hláv a desať rohov. 4 Žena bola oblečená do purpuru+ a šarlátu a ozdobená zlatom, drahokamami a perlami.+ V ruke mala zlatý pohár plný ohavností a nečistôt svojej nemravnosti* 5 a na čele mala napísané záhadné meno: „Veľký Babylon, matka prostitútok+ a ohavností zeme.“+ 6 Videl som, že tá žena je opitá krvou svätých a krvou Ježišových svedkov.+
Keď som ju uvidel, ostal som ohromený. 7 „Prečo sa tak čuduješ?“ spýtal sa ma anjel. „Odhalím ti tajomstvo tej ženy+ a divého zvieraťa, ktoré ju nesie a má sedem hláv a desať rohov:+

Zjavenie Jánovi
18:1–24

Lebo si v srdci hovorí: ‚Vládnem ako kráľovná, nie som vdova a nikdy nebudem smútiť.‘+ 8 Preto ho v jednom dni zasiahnu rany: smrť, smútok a hlad. A bude spálený ohňom,+ lebo Boh Jehova,* ktorý ho odsúdil, je silný.+

Kto je tou ženou niekedy inokedy TRINITY.

Ikona diskutujiciho eva 2022-01-19 14:38:17 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Dejiny prekladu Evanjelia Ježiša Krista podľa učeníka Jána

V roku 1928 Edmond Bordeaux Szekely prvykrát vydal svoj preklad knihy prvej Evanjelia mieru od esejov — starovekého rukopisu, ním objaveného v archívoch Vatikánu vďaka nekonečnej trpezlivosti, širokej erudovanosti a bezchybnej intuícii. Оpísal to vo svojej knihe «Оbjavenie Evanjelia mieru od esejov». Аnglický preklad starovekého rukopisu uvidel svetlo sveta v roku 1937. Od tých čias táto neveľká knižka obišla celý svet, vydávaná v najrozličnejších jazykoch a dobývajúc každým rokom srdcia nových čitateľov. V tomto pokračuje dodnes – pritom bez akejkoľvek komerčnej reklamy. Len v USA bolo predaných viac ako milión exemplárov. Druhá a tretia kniha boli vydané až o tridsať rokov neskôr po vydaní prvého prekladu do francúžštiny, napriek tomu rýchlo dobehli v popularite knihu prvú. V roku 1981 v súlade s poslednou vôľou E.B. Szekelyho bola posmrtne vydaná kniha štvrtá.

О prekladateľovi z aramejského jazyka

Edmond Bordeaux Szekely, vnuk Alexandra Szekelyho, vynikajúceho poéta a unitariánskeho biskupa v Cluji (dnešný Cluj-Napoca v Rumunsku)* , bol takisto potomkom Körösi Csomu Sándora, transylvánskeho cestovateľa a filológa, ktorý pred vyše 150 rokmi zostavil prvú gramatiku tibetského jazyka, anglicko-tibetský slovník a napísal neprekonateľnú prácu «Аzijské výskumy». E.B. Szekely získal doktorský titul na Parížskej univerzite a ďalšie svoje vedecké tituly na Viedenskej a Lipskej univerzite. Takisto bol profesorom filozofie a experimentálnej psychológie na Clujskej univerzite. Stanúc sa známym filológom, špecialistom na sanskrt, aramejčinu, gréčtinu a latinčinu, rozprával desiatimi súčasnými jazykmi.
V roku 1928, spolu so spisovateľom Romain Rollandom, ktorý bol hlboko oduševnený Evanjeliom mieru od esejov, vytvoril Spoločnosť biogeniky. Jeho najdôležitejšie preklady zahŕňajú vybrané texty zo zvitkov od Mŕtveho mora, Evanjelium mieru od esejov, texty zo «Zend-Аvesty» a dokolumbijske rukopisy starovekého Mexika. Jeho posledné práce o biogenickom živote stále priťahujú pozornosť na celem svete. Počas svojho života Edmond Bordeaux Szekely napísal vyše 80 kníh o filozofii a starovekých kultúrach, ktoré boli vydané v mnohých krajinách.

V krátkosti o všetkých štyroch knihách

Súbor štyroch kníh je úplný preklad aramejských textov, nájdených v tajných archívoch Vatikánu v našom storočí. Preklad prvej časti týchto textov, ako kniha prvá — «Еvanjelium mieru od esejov» — bol prvykrát publikovaný v roku 1928. Jej anglický variant sa objavil v roku 1937. Od tých čias sa táto neveľká kniha rozšírila do celého sveta, získavajúc čoraz väčšie množstvo čitateľov. História jej vytvorenia je vysvetlená v Szekelyho trojdielnej knihe «Ako bolo nájdené Evanjelium mieru od esejov». Neskôr došlo k prekladom ďalších častí v podobe knihy druhej a tretej — «Neznáme knihy esejov» a «Stratené zvitky bratstva esejov», ktoré rýchlo dosiahli populárnosť prvej knihy. V roku 1981, posmrtne, v súlade s vôľou Szekelyho bol vydaný preklad poslednej časti v podobe knihy štvrtej — «Učenie vyvolených». Tu sú názvy niektorých jej kapitol: «Оbčiny esejov», «Sedmoraký svet», «Sväté prúdy Života, Svetla a Zvuku», «Dar obyčajnej trávy».

Preklad do ruštiny (a slovenčiny)*

Do ruštiny bolo toto evanjelium oficiálne prvykrát preložené z francúzskeho prekladu a vydané nakladateľstvom “Tovariščestvo“ v roku 1991. V ruštine bola kniha, zahŕňajúca všetky štyri časti Evanjelia mieru od esejov , vydaná Moskovským vydavateľstvom «Satva» v roku 2005.
Preklad z angličtiny:
Kniha 1: Таtiana Danilevič
Knihy 2, 3: Sergej Iľjin
Kniha 4: Маrk Dračinskij

Evanjelium je do slovenčiny prekladané z ruského prekladu z roku 2005, publikovaného vydavateľstvom „Satva“. Žiaľ, okrem fragmentu zhruba polovice prvej knihy, prekladateľ nemal k dispozícii prvé ruské vydanie z roku 1991. Do slovenského prekladu sú navyše oproti ruskému prekladu z angličtiny, vydanom v roku 2005 vydavateľstvom „Satva“, zaradené aj predslov vydavateľstva „Tovariščestvo“, predslov objaviteľa apokryfu a autora pôvodného prekladu E.B. Szekelyho a predslov prekladateľa do francúžštiny E. Bertoleho.
Preklad z ruštiny:
popolvár
Rok 2017
atď …….. mám to vo worde, má to 77 strán, sem to neviem stiahnuť,ak to niekto chcete,pošlem mailom

Ikona diskutujiciho Martina 2022-01-20 21:46:34
Ikona diskutujiciho
sipka

Ráda bych si to přečetla.

Ikona diskutujiciho eva 2022-01-21 08:31:09
Ikona diskutujiciho
sipka

ahoj, Martina, moja mailová adresa je: [email protected] , neviem či Alue sprostredkáváva takéto požiadavky,
pošlem Ti to ja

Ikona diskutujiciho Henok 2022-01-19 18:13:06 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Použil jsem fotku Františka s gestem. Pak jsem si přečetl, že se tě mám zeptat, zda je to originál. Každopádně mne pobavila a tuším, že ten jejich papež a Ježíš s USem je ti hnusem. Mě též. Někdo rozebírá Turínské plátno. To je ale pravé. Stejně jako živý obraz ženy na plášti z agáve. Snažíme se rovněž oddělit ty nánosy nesmyslů od zednoiluminátosatanistů. Pravda je taková, že jen málo lidí pochopilo tu snahu napodobit život. Ten, který napodobuje není ale živý. Fyzikálně je to pouze fluktuace vakua, čili dluh v energii života, ze které upír saje.

Ikona diskutujiciho Zdeněk 2022-01-19 18:14:23 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Alue, naváděl jsem vás na myšlenku existence Ježíše, který sice příšel mezi Židy, ale jeho učení se v původní verzi nedochovalo. Jádro pudla je ale v tom, že bylo nutné dát lidem něco pravého od Stvořitele, čemu by věřili, ale připsat to Jáhvemu a falešnému Ježíši. Připsat mu to, co náleží Bohu Stvořiteli. Nemyslím si, že jsme ti, co zde jsou sami, někdo to vše udělat musel a musí to řídit Svým duchem. A vědět, že existuje Zdroj univerzální moudrosti, kterou člověk objevuje zase pomocí svého ducha a duše, není nic proti ničemu. Minulý komentář o původu blonďatého, modrookého a vysokého Ježíše z Tartárie, potvrzený dochovanými anály římských policejních spisů z jeho doby, je trochu silné kafe pro jeho popírání. Jinak souhlasím s tím, že bible byla uměle vyzvořena a připsána někomu, komu nepatří. (Minulý můj komentář na toto téma byl opět smazán, sprostá slova v něm nebyla, ani podle mne nic závadného, ale bylo tam datování o historii, odkud se ten záměr u Židů vlastně vzal. Asi jsem buď hodně vpředu, anebo hodně pozadu, ale ta nejistota není k užitku.)

Ikona diskutujiciho Petra 2022-01-19 18:22:06 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Alue, po přečtení tvého článku jsem trochu zařazena. Už nějakou dobu sleduji kanadskou královnu Romanu, která právě používá I AM neboli já jsem. A nemám z ní pocit, že by lidem škodila, spíše naopak. Už hodně pomohla.
Nemůže to mít tedy i jiný význam než jen ten špatný? Však víme jak to bylo se svastikou a hákovým křížem. Se vším ostatním, co píšeš se ztotožňuji.

Děkuji za tvůj názor,

Petra

Ikona diskutujiciho Dante 2022-01-19 20:10:10 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Alue díky tomu, že jsi tak znalá
a článků z roku 2017 zminuješ že Ježíš opravdu byl jen se jmenoval jinak. Proč s tvými schopnosti se nenapojíš na sebe, čistý kanál, zdroj atd. aby jsi věděla a sdělila nám to zásadní, jeho pravé jméno? Chápu že pokud s ním nemáš reálnou kladnou zkušenost / jako jiní, kterým se zjevil a uzdravil je, bez ohledu na jméno, mohla za nimi přijít ta původní pozitivní postava/ to nemůžeš vyloučit pokud u toho nejsi. Určitě by to bylo obrovským přínosem, znát to jméno. Minimálně proto aby se mohli někteří přeorientovat a nenechat je v tom. Určitě je hodně lidí co by to ocenilo.
Ale jak znám tvé reakce, raději napíšeš že to nikdo nepotřebuje vědět apod. kontra. Nebo i Vy ostatní / např. kyvadlem/ nebo jiným způsobem co vám vychází pravdivě

Ikona diskutujiciho varvara 2022-01-23 13:57:32
Ikona diskutujiciho
sipka

Dante (prečo práve takto?!?),

meno, ktorého sa dožaduješ znie: RA-DO-MI-R(A) = svetlo poZNANIA do sveta – a nie – nikdy to nebol syn TEMNÉHO JEHOVU (diabla, SATANA, Demiurga, …) – tzv. „BIBLIA“ je založená na VÉDACH (Slovansko-Árijských) – tie sú prevrátené, prekrútené, … všetko ZNANIE je uväznené v hlbokých katakombách a ťažkých trezoroch „VATIKÁNU“!!! – preto je v „BIBLII“ POZNANIE sťa SMRTEĽNÝ HRIECH … už tam je odhalená PRAVDA …

Ikona diskutujiciho David Goliáš 2022-01-19 21:19:50 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ježíš neumřel na kříži, ale byl tajně sundán z kříže, protože pocházel z krve Krále Davida z matky strany. Musel odpustit Římskou říši a vydal se do Indie. Hrob má v Kasmismiru v Roza Bál. Jeho matka cestou onemocněla a také má hrob v Indii 45 mil od města Taxilly. Islám to ví. Dva hroby v Indii. Duše odchází a tělo zůstává. Ježíš se stal obětí politického pokeru mezi oběma stranami, protože v okamžiku, kdy Sanhedrin (potažmo Elohim) zjistil rostoucí vliv Jezise, uvědomil si hrozící nebezpečí ztráty veškerého vlivu na semitskou rasu a snažil se přinutit Římany, aby oni sami Ježíše ukřižovali. Římani nechtěli královskou krev Davida na rukou a tak byl tajně sundán z kříže a nahrazen jiným odsouzencem. Viz. Hrob Ráža Bál, kde je odkaz, že Ježíš byl na kříži. Lidé mají kolikrát doma mučící nástroj Kříž doma s trnovou korunou jako se oslavuje sebevražda Palacha. Více v knize Do ráje projdes peklem autor Ivo Wiesner. Vše se postupně změnilo na koncilech a podobně.

Ikona diskutujiciho Bára 2022-01-19 21:27:41 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Tak po dnešním jednání vlády to vypadá, že jeden z největších satanášů v ČR je Milan Kubek. Šílí, že vláda zrušila povinné očkování. Asi se z toho po.ere.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-01-19 21:39:08
Ikona diskutujiciho
sipka

Ten už je podle mě hnědej od začátku, proto mu kamera zabírá vždy jen obličej a ne prd.

Ikona diskutujiciho Jeronym 2022-01-21 07:58:10
Ikona diskutujiciho
sipka

O Jezisi psal krasne jeden Svycar, C. G. Jung… taky psal o lidskem neduhu, projekci. 😀

Ikona diskutujiciho tauri 2022-01-19 21:33:31 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Koukám, jak padne téma náboženství, strhne se mela 😀
Jak pravila bába ve filmu:
Už se peroou, už se peroou, já to řikala ze začátku, že si čumáky rozbijoou! Hahaaa 😀

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-01-19 21:40:21
Ikona diskutujiciho
sipka

Náboženský fanatismus není téma minulosti, bohužel. Tento chronický nešvar se populací táhne pořád dál.

Ikona diskutujiciho Jesurun 2022-01-20 15:25:12 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Jan 3:16-21: „…Bůh tak miloval svět, že dal svého jediného Syna, aby žádný, kdo v něho věří, nezahynul, ale měl život věčný. Vždyť Bůh neposlal svého Syna na svět, aby svět soudil, ale aby skrze něj byl svět spasen. Kdo v něho věří, není souzen. Kdo nevěří, již je odsouzen, neboť neuvěřil ve jméno jednorozeného Syna Božího. Soud pak je v tom, že světlo přišlo na svět, ale lidé si zamilovali více tmu než světlo, protože jejich skutky byly zlé. Neboť každý, kdo dělá něco špatného, nenávidí světlo a nepřichází k světlu, aby jeho skutky nevyšly najevo. Kdo však činí pravdu, přichází k světlu, aby se ukázalo, že jeho skutky jsou vykonány v Bohu.““ 👀❤️✝️

Ikona diskutujiciho M 2022-01-20 16:30:20 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

pleties dokopy 2 protichodne veci. cirkvi a sekty su negativne tak ako pises, ale krestanstvo ako viera je pozitivna. Jezis Kristus predsa nemal ziadnu cirkev v dobe ked zil, a jeho ucenie oslovilo len par ludi, vecsina ho zavrhla a nakoniec aj zabila. a tak je to aj dnes: mnoho je povolanych, malo je vyvolenych.
skutocny krestan v ziadnej cirkvi nie je. archanjeli su pozitivne bytosti a demoni su byvalí anjeli, ktori sa vzopreli svojmu Stvoritelovi a tak sa stali demonmi.
slovo amen znamena „nech sa tak stane“

Ikona diskutujiciho Antonín 2022-01-20 17:48:32 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Alue moc prosím o odpověď. Vím, že jsem tě mohl naštvat v předchozích reakcích co jsi, ani neuveřejnila, ale můžeme to nechat být? Dost vážně se mě článek dotknul. Ne ve zlém. Přemýšlím. Potřebuji jeden jedinný argument. Vysvětlení. Satan, démoni a jejich jména. Jejich existence. Protiváha. Co, nebo kdo je protiváhou. Dobrem. Stvořitelem. Když Kristus nebo Jahve mají být satanem. Jaké je jméno Boží? Kde se vzali démoni a satan. Nějak jsem se ztratil. Pomůžeš mi pochopit? Děkuji. Antonín

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-01-20 19:01:35
Ikona diskutujiciho
sipka

Konstruktivní síla Vesmíru. Píšu o ní na webu pořád. Asi jsi tu nový Antoníne. Porozhlídni se víc. Dobro tady je, ale není v kostele a není v bibli.

Ikona diskutujiciho mariankosmac 2022-01-21 16:06:14 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Tá fotka pápeža s gestom iste nebude originál, ale toto je tiež dobré. Pápež priznal, že stratil nervy s neukáznenou veriacou, ktorá ho schmatla za ruku na Námestí sv. Petra vo Vatikáne. Vatikán túto scénu vystrihol.

https://youtu.be/6CIZw-YSW94

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-01-21 17:45:42
Ikona diskutujiciho
sipka

Tohle by naštvalo každýho.

Ikona diskutujiciho mariankosmac 2022-01-21 20:23:14
Ikona diskutujiciho
sipka

,,Tohle by naštvalo každýho.“ jo no.. to je pravda. Veriaca to trochu prehnala, asi si chcela utrhnúť kúsok pápeža ako suvenír.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-01-21 21:51:17
Ikona diskutujiciho
sipka

Ale může si za to sám, nemá dělat modlu fanatickým hysterickým klimakterkám. Pak není divu, že si každá chce kousek utrhnout. Náboženství je zlo.

Ikona diskutujiciho dodo 2022-02-15 10:40:44 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Biblia nie je opis príbehov, ktoré sa udiali. Je to konštrukt, ktorý vytvoril Mojžíš rozšírením 22 základných symbolov niečoho, čo v skutočnosti videl na vlastné oči. Základom Biblie je prvých 5 kníh, ktoré Mojžíš napísal a nazývajú sa Tóra. Jej predlohou boli dve tabuľky (označované ako desatero prikázaní), ktoré doniesol z jaskyne na hore Sinaj. Jaskyňa bola pôvodne objavená Abrahámom. Mojžíš nevytvoril dizajn 22 písmen z dvoch tabuliek. Použil dizajn 22 symbolov ako abecedu tým, že im dal zvukové hodnoty. Výsledkom jeho činov bolo, že hebrejská abeceda bola prvou abecedou na svete. Táto abeceda je prvým fyzickým dôkazom, ktorý máme, že na Zemi kedysi žila veľmi vyspelá civilizácia.
Základom pre príbehy v Biblii sú tieto dve tabuľky kódov, ktoré obsahujú 304508 symbolov. Príbehy boli napísané tak, aby presne zodpovedali týmto symbolom. Pre symboly musel Mojžíš vymyslieť slová, ktoré potom pospájal do viet, súvetí, veršov, kapitol a vytvoril tým celý príbeh. Všetko čo Tóra obsahuje pochádza zo základných 22 symbolov.
Tóra je počítačový program pre kvantový počítač založený na svetle. Čo Abrahám našiel, bola hlboká jaskyňa, ktorá obsahovala technológiu veľmi vyspelej predchádzajúcej civilizácie. Vytvorenie hebrejskej abecedy odhaľuje, čo Tóra skutočne je, a tým sa povrchný príbeh úplne vytráca. Jediná časť povrchného príbehu, ktorá má význam, je príbeh o Adamovi a Eve z Genesis o rajskej záhrade. Tento príbeh nám povedal, kto boli ľudia, ktorí umiestnili technológiu do rodinnej pohrebnej jaskyne ktorá sa nachádza na hore Sinaj a nikde inde. V Tóre sú odpovede na najťažšie otázky o vesmíre ako napr. prečo je vesmír stvorený, kedy Boh stvoril vesmír, kto stvoril Boha a aký je účel človeka vo vesmíre. Mimochodom je v nej zakódovaný presný dátum „udalosti“.

Ikona diskutujiciho Luz 2022-02-19 10:37:52 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

„Nakonec vyšlo najevo, že paní žádný bájový život zásluhou duchovní formulky Já jsem nemá, bylo to jen divadlo pro důvěřivé hledače“ – Ten web si pamatuji, ale nepamatuji si vůbec, že by tam kdy něco takového vyšlo najevo, že se ve skutečnosti nemají s mužem podnikatelem dobře nebo něco takového (ostatně záleželo to přece jen na autorce, co si tam vypublikuje), jen se jednou z nejasných důvodu rozhodla to ukončit. Ale kdyby to někoho zajímalo, nedávno jsem zjistila, že ty stránky byly založeny znovu se stejným názvem a tematickým zaměřením jako předtím.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-02-19 11:20:00
Ikona diskutujiciho
sipka

Vydala článek, kam napsala, že se omlouvá, protože pochopila, že ty věci, co psala, nejsou pravda a nejsou přesné. A že se potřebuje dál duchovně rozvíjet, pracovat na sobě a není v pozici někoho něco učit. A pak ten web celý zrušila. Koukala jsem na to překvapeně jako bacil do lékárny.

Ikona diskutujiciho Luz 2022-02-19 11:30:29
Ikona diskutujiciho
sipka

Jak jsem koukla na ty obnovené stránky, tak je to pořád tak nějak ve stejném duchu, jako bylo dřív. Akorát už tam není ten starý obsah, začala znovu od začátku někdy minulý rok.

Ikona diskutujiciho markéta nikol 2022-04-16 11:52:34 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

alu, i tohle je špatně?
https://emerald24.org
Zákon jednoty od lisy Renee? To je taky zlo? Elohim Anunnaki jsou ti špatní. Já Galaktické Federaci nevěřím, oni se mohou tvářit jako hodní, ale jsou to Annunaki, mistři mistifikace. A co tyto stránky bartoll.se ? To že jsou proti Q Trump a spol. Jsou taky špatní, používá jiné výpočty, než to Q. Díky za odpověď.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-04-16 12:10:57
Ikona diskutujiciho
sipka

Dotyčný web neznám, nemám to nastudované, nemůžu na to odpovědět. Ale co mě na první pohled zaujalo, je symbol v záhlaví. Je to v symbolice 666. Náhoda?

Napsat komentář: martin ****** Zrušit odpověď na komentář

Ikona moderatora

Moderovaná diskuze: Příspěvky se zveřejňují s časovou prodlevou. Pro účast v diskuzi je třeba, aby byl váš komentář v souladu s obecnými pravidly slušného chování a podmínkami používání stránek