Mám pádný důvod domnívat se, že prohibice byla připravena dávno předem a zásadně s ní nesouhlasím

27.9.2012 v Poselství 47

Milí čtenáři,

Já jsem tvor, kterého politika nezajímá. Politika je jenom o tom, že hromada tlustých čuňátek žere u korýtka a produkuje dál to, co je jim přikázáno. Když čuňátko neposlechne, je vyřazeno. – Buď ho zapíchnou, nebo vyženou. Takže plýtvat svoji drahocennou energii a čas na tyhle věci, považuji za absolutně zbytečnou věc.

Přesto i já se teď zvedám ze židle, protože to co se stalo za posledních pár dní, je opravdu skandál. Řeč je o otravách pančovaným alkoholem a nastalé prohibici.

Když půjdete po datumech, na veřejnost prosákly zprávy o otravách nejdříve 7. září, kdy vycházely titulky, že zemřeli tři lidé na moravě.

Prohibice byla vyhlášena 14. září, večer. A já se tedy ptám:

Ta čuňátka u korýtek, kterým vždycky všechno trvá měsíce, roky a desetiletí než něco schválí, než něco vymyslí, než se na tom shodnou a než si to všechno odhlasují… Ta čuňátka najednou tak rychle mají připravenou prohibici, kterou uvedou v platnost nejpozději týden po prvních otravách? – Není to celé nějak až moc rychle všechno zařízeno? – Nikomu to nepřijde divné? – Mně to přijde strašně divné!!!!!


Hned druhý den jsem byla na benzince obhlédnout situaci a vyslechla si údiv paní, která tam bývá skoro každý den. Říkala, že hned ten večer, jak se to vyhlásilo, jí volal šéf, aby okamžitě všechny lahve nad 20% poklidila, že za to hrozí pokuta 30 000. Divila se, jak to celé bylo strašně rychlé.

Pak jsem zašla do supermarketu, podívat se, jak se s tím vypořádali. – Regály s tvrdým byly všechny vyklizené, police přetažené červenobílou páskou (nechápu proč) a vývěska o prohibici, která je platná od 14.9., podle paragrafu cosi…

Parlamentní listy 14.září otiskly zprávu s novinářkou z Ostravy (jméno neuvedli), která se o problém pančovaného alkoholu zajímala už před rokem 1995 (!!!!!). Prováděla reportáže, rýpala se v tom, upozorňovala, psala do tisku o konkrétních fabrikách a přesných nelegálních postupech, ale zametalo se to pod koberec… A teď ,,najednou“ máme do týdne nahlášenou prohibici? – Najednou už je napsaný zákon, vytvořený paragraf, přesně daná procenta i výše pokuty za nedodržení?

Víc jak 17 let se o to čuňátka nezajímala, nic nezajistila, předstírala že nic takového není, všechny snahy na to upozornit potlačila, ale najednou je všechno do týdne zařízeno? Takhle stará věc?

Vůbec ani v nejmenším nemám důvod pochybovat o skutečných obětech. Rozhodně se mi ale nelíbí, že to někdo nechá takto dlouho hnít a pak najednou se konečně o obětích dozvídáme v tisku a do týdne je vše zařízeno. – Proč?

Zbytek Evropy se nám teď prý směje, jak jsme blbí. Že si u nás zakážeme chlast, který si můžeme za hranicemi v klidu koupit, stačí si popojet autem. – Tedy ti co chlastají tvrdý, to dodržovat stejně nebudou.

(A na ulicích bezpečněji nebude, ožungři a homeless budou pít víno krabicové, akorát toho musí koupit víc, aby to mělo kýžený efekt. – Ožralů nás to nezbaví.)

Média otiskla etikety výrobků, které jsou nebezpečné. – Ano, to je správné, upozornit přesně. To má smysl. – ALE myslíte si snad, česká vládo, že když něco zakážete, tak že to lidé budou dělat? Zakázané ovoce přece nejlépe chutná a jestli si někdo musí tvrdý koupit, tak si ho koupí.

Opravdu velice mi vadí domnělá podezřelá rychlost, jakou se s tím systém ,,vypořádal“. – Vždyť by stačilo problémové fabriky zavřít (Moc dobře víte, které to jsou a nic jste tehdy nedělali.), jejich výrobky stáhnout z trhu a všechny lidi na to velice pečlivě upozornit, nabádat je, aby zkontrolovali své domácí zásoby, jestli něco doma náhodou nemají a všechno zlikvidovat. – To by mělo smysl. – Lidé nejsou blbí, většinou to nejsou sebevrazi a dají si pozor. – Spíš než na zákazy lidé reagují lépe na doporučení a varování, jestli ti to milý státe pořád ještě nedošlo. Zakazovat komukoliv cokoliv je nesmysl, protože ho v tom naopak podporuješ.

Domnívám se (a je to pouze můj názor), že prohibice byla vyhlášena:

1. Aby bylo za co dalšího lidi buzerovat a přivykat je na nesmyslné zákazy a příkazy, aby nakonec byli absolutně zblblí a pak už přijali omezení jakékoliv.

2. Aby se mohlo vytřístknout pár tučných pokut, které si pak rozeberou čuňátka u korýtek.

3. Protože situace s nelegálním chlastem byla neúnosná, už se nedala tajit, takže se udělala rychlá humbuk akce na jeden týden, abysme měli pocit, jak nás stát má rád a jak má rychlá řešení, která nás chrání. – Houby s octem.

4. Aby se zaťukl další hřebíček do naší rakve:

A: Ochromíme legání trh a podpoříme černý trh! – A co bude nabízet černý trh? – Pančovaný chlast. – A lidé po tom půjdou a otravy budou co? – Pokračovat.

B: Drobní podnikatelé, legální výrobci a malé hospůdky se můžou jít bodnout, leda by teď dělali všechno načerno. (Mám kámoše, který nadává, že teď může zavřít, protože k němu všichni chodili na tvrdý, hlavně když se ochladilo. – Tak co státe, budeš mu přispívat na živobytí, když jsi mu to teď tak hezky zatrhnul?) Už teď to tady celkem slušně krachuje, tak proč to neurychlit?

Osobně se teď v tomto státě cítím jako vězeň. Mám pocit, že mám zakázaný tvrdý alkohol (Ačkoliv jsem ho nikdy nepila ani nepiju, nechutná mi. Jde mi čistě o princip.), jakobych byla nějaký nesvéprávný idiot, který si neumí sám určit, co má a nemá chlastat. Ano, jsou státy, kde je prohibice natvrdo, kde si nesmíte přes hranice převézt ani pivo jinak vás zavřou, ale my jsme ČEŠI, my jsme vždycky pili alespoň tu slivovici, to už dneska patří k našim zvykům.

Přijedu na vesnici, dědula vítá, nabízí domácí samohonku… Přijedu na Ostravu, vyfasuju flašku ořechovky jako dárek.

A teď přijde nějaký nesmyslný paragraf, který mi řekne, že to nesmím, protože stát před tím hromadu let zavíral oči, nic neudělal… No zkrátka stát byl neschopný zařídit to tolik let a nakonec na to mám doplatit já, obyčejný slušný člověk, co s tím nemá vůbec nic společného?

Proč jste ty fabriky nezavřeli už tehdy, když se to provalilo? – Lidi od toho byli a vy jste je neposlouchali, chtěli jste, aby mlčeli a jejich zprávy jste nešířili, ale potlačovali.

A teď najednou děláte z vašeho problému můj? – Náš? – Já vám na ty vaše zákazy zvysoka kašlu.

Jsem naštvaná, protože nás stát omezuje za problém, který tu byl už mnoho let předtím a čuňátka u korýtek byla neschopná ho vyřešit. Místo toho je nám to celé prezentováno jako náhlý problém, který má rychlé řešení. Stát spoléhá na to, že jsme úplně blbí a nespojíme si nic dohromady. Jsem naštvaná, že podnikatelé, kteří už díky vysokým daním sotva lezou, mají teď díky prohibici snížené příjmy… Tenhle stát mě neskutečně štve. Je neschopný a jenom z nás tahá peníze, zvyšuje daně, snižuje příjmy a dělá z nás blbce v médiích.

Je jenom otázka času, až se lidi s konečnou platností naštvou, uspořádají defenestraci, stát se zruší a basta fidli.

Uvažuji o tom, že jednou zdrhnu do zahraničí, kde mi alespoň na etiketu napíšou ,,NO GMO“ a ne že tam nic není, kde mají potraviny a oblečení mnohem levnější a lepší kvality a kde si můžu v klidu koupit chlast, jaký budu chtít. – Mně je to jedno, klidně budu říkat guten tag místo dobrý den, já si zvyknu všude.

Jsem schválně VELICE zvědavá, jestli tahle ,,dočasná“ prohibice bude nakonec zrušena, nebo jestli nám ji necháte a pak akorát budete utahovat obojky.

Nakonec bys, náš milý neschopný státe, mohl obcházet děduly na vesnicích, jestli něco neschovávají potajmu ve sklípku, protože se z nich stanou teď černí dealeři. – Z poctivých lidí budou teď kriminálníci a z kriminálníků jsou spasitelé.

Uzákonění prohibice je blbost. Černý trh tím líp pokvete a pančovaný chlast zrovna tak.

Kam dál:

Otevřít rubriku: ,,Zamyšlení“ – Zde

Máte otázku? Ptejte se do ►Mailu◄

• Líbí se vám tyto stránky? Doporučte přátelům adresu https://aluska.org/

• Na Aluška.org najdete také interaktivní chat Vstoupit do Chatu – ZDE

• Líbí se vám publikované články? Za pár dní vám může pošta doručit i knihu! – Podrobnosti ZDE

• Používáte Facebook? Pomozte propagovat tento článek a použijte prosím tlačítko ,,To se mi líbí“ níže pod reklamou, děkuji!

• Chcete mít přehled o videoaktivitách Alue na YouTube? – Můžete se přihlásit k odběru: ZDE


Komentáře

Ikona diskutujiciho mariankosnac 2012-09-27 04:20:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ja prohibíciu schvaľujem, alkoholizmus je veľký problém. Všade je plno opilcov, a tí nerobia dobrotu. Alkohol je metla ľudstva, zakázal by som ho.

Ikona diskutujiciho stenly911 2012-09-27 06:08:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Co se týká toho obcházení, tak tu možnost už financi maj, platí zákon, dle kterého může mít člověk doma jen určité množství tvrdého alkoholu, stejně tak jako vína. A ještě horší je to ,když člověk jako vinař podniká, ta administrace je fakt složitá. Např. doma musím mít v papírech zavedeno v jakém demižónu mám jak víno a pravidelně musím do papírů psát když se mění obsah nádoby, kolik jsem z ní odebral nebo přidal a co jsem s tím udělal. Každý si určitě dokáž představit, kolik vinařů takový nesmysly striktně dodržuje…

Ikona diskutujiciho Fenek Čeněk 2012-09-27 07:35:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Já takovým věcem sice tak moc nerozumím, ale je mi jasný, že to má co dělat s plánováním ekonomiky, protože chlast je jeden z nejvýznamnějších artiklů v ČR a zakázání takovýho zboží rozhodně bude mít nějaký důsledky. Když jsem si přečetl poprvé, že bude prohibice, tak mě okamžitě napadlo, že něco podobnýho se vymyslí i na cigarety… a pak to psali v novinách :D tyjo, neříkejte mi, že někdo ještě věří tomu, že zprávy v novinách a televizi jsou autentický… takový do očí bijící blbosti, tomu přece nemůže nikdo už věřit! 🙂

Ikona diskutujiciho Pepa 2012-09-27 07:42:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Alu, mám Tvoje stránky a články velice rád, ale tohle jsi možná trochu přehnala, ne?

Ikona diskutujiciho Auri 2012-09-27 08:21:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

No, jeste zajimave na prohibici je, ze je protiustavni a dodrzovana byla vpodstate jen diky jakesi "dobre vuli" obyvatel. Vydal ji totiz jen jeden ministr, aniz by se o zakonu (alespon posleze) nejak hlasovalo, aniz by zasedl parlament a schvalil to. Takze pokud napr. nekdo dostal pokutu, spravne by ji nemel zaplatit, kdyz to bylo – da se rict – pritozakonne udeleno.

Ikona diskutujiciho Monika 2012-09-27 08:49:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

No docela pochybuju že by to nebyla dočasná prohibice, přece není v zájmu státu aby se alkohol neprodával. Má z toho hodně peněz, z daní, a taky je určitě lepší když budou lidi ožralí než aby byli střízlivý a soustředili pozornost na naše politiky a jejich úžasnou vládu, že.

Ikona diskutujiciho Caprica 2012-09-27 09:24:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Myslím, že tenhle článeček je opravdu trošku přitažený za vlasy. Nesouhlasím s názorem. Lidé umírali a toto bylo jediné řešení. Naopak možná mělo přijít o kapku dříve. S prohibicí souhlasím, bůhví, kolik lidí by jinak ještě zemřelo.

Ikona diskutujiciho Byllinkář 2012-09-27 09:56:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Jako vězeň se tedy rozhodně necítím, svoboda není závislá na okolnostech, ale je pravda, že mi to taky přijde celé nějaké moc rychlé. Obvykle tím maskují nějakou jinou čuňárnu, aby se o ní nevědělo. Radši nechají média žvatlat o zákazu alkoholu =).

Ikona diskutujiciho cajovnaprozeny 2012-09-27 10:00:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Češi jsou národ alkohliků. Já jsem pro věčnou prohibici, ono by nikoho neubylo, jen by možná ubylo nešťastných osudů žen alkoholiků. Nejagresivnější jsou chlapi právě po tvrdým.

Ikona diskutujiciho Alue 2012-09-27 10:24:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[1]: Mariáne, opilci budou pořád, akorát musí vychlastat víc krabicového, aby to mělo grády. A za 20% se taky dá luxusně ztřískat, to se pořád dá běžně koupit (Portské je taky v obchodech, a že má grády.). Pořádný ochlasta si to koupí na černém trhu a to bude teprve bugr.

Ikona diskutujiciho Jindra 2012-09-27 11:04:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Mě ta situace nechala v klidu, protože tvrdé nepiju. Ale že otec občas koupí v hospodě nebo na stánku levnější rum, domů do cukroví, to se mi nelíbilo dávno, nevěřil jsem tomu. Po této aféře už snad podobné levnější zdroje využívat nebude. Po vyhlášení prohibice jsem měl taky tendenci vymýšlet konspirace, co za tím vězí. Jenže, stát to jedině poškodilo na daních a ještě budou hrozit žaloby za ušlý zisk atd. Nebylo by to v ničím zájmu. A když zjistili, že za to může pár konkrétních lidí, tak se to zdá jasné. Někdo chtěl vydělat a nenapadlo ho vůbec, jaké budou následky. Sledoval jsem debatu na nějaké slovenské stanici a tam to mají o hodně přísnější. Prodejci lihovin se musí registrovat a distributoři lihu musí mít kamennou prodejnu, sklad min. 200 m2 a min. 10 zaměstnanců, roční obrat min. 100 tisíc Eur a kdykoli musí být připravení na kontrolu. U nás to může prodávat kdokoli. Takže změny jistě přijdou a třeba i časem budou v kolcích čipy. Zatím se ale kromě jiných kolků nic nemění.

Ikona diskutujiciho Katrin 2012-09-27 11:10:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Nesouhlasím s omezováním, ale třeba tady v Praze je hodně cizinců, pak taky dělníci z jinejch zemí atd. No a ti neumí česky, nesledují český zpravodajství a prodavačky v obchodě zase neumí anglicky (a některé národnosti aj taky nemluví). Když jim tam vyvěsíš cedulku, tak si jí nevšimnou. Když tam bude něco hlásit rádio v různých jazycích, nemusí to slyšet. To by leda musel u každýho regálu s chlastem stát člověk, který by každýho kdo by si bral do košíku tvrdej samostatně varoval.. Prostě u těch cizinců se mi zdá nefér, že by si to mohli koupit a vypít aniž by byli varováni že ten alkohol u nás není ok.

Ikona diskutujiciho Petr Hynek 2012-09-27 11:21:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Myslím si, že jde jednak o to vyvolat v lidech další dávku strachu, podobně jako v případě předchozích mediálních chřipek ptačích, prasečích a jiných… A taky odvést pozornost od vážnějších problémů, do kterých je tenhle stát zabředlý až po uši. Ale dnes probibice skončila – myslím, že se báli toho, že Češi vystřízliví a uvidí věci takové, jaké jsou :-)

Ikona diskutujiciho Alue 2012-09-27 12:39:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

… Přátelé, držte mi dneska po páté hodině odpoledne palečky, já mám totiž velkej den… A pak vám o tom za odměnu možná povím.

Ikona diskutujiciho Pepa 2012-09-27 12:56:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[10]:  Alue:

Ikona diskutujiciho cajovnaprozeny 2012-09-27 12:57:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[10]: ale burčák a víno bych nezakázala. Rekreačně, s mírou, s elegancí. Ale jsou mi odporní ti, kdož v klopení panáků vidí smysl života. A přes to u mě vlak nejede.

Ikona diskutujiciho septik 2012-09-27 13:05:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Já si zase myslím, že konspirace není na místě. Mohlo to totiž proběhnout i takto:

Ikona diskutujiciho Kecal 2012-09-27 13:18:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

A kde je problém?

Ikona diskutujiciho Míša 2012-09-27 13:20:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Netvrdím, že to nemůže být kvůli podpoře černého trhu, nebo naopak pokusu ho v budoucnu zlikvidovat.

Ikona diskutujiciho Alue 2012-09-27 14:00:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[15]: Promiń, jestli tě můj názor na prohibici nějak extra naštval, nebo urazil… Možná máš nějaké hezké ideály, nebo se o to hlouběji zajímáš, každopádně snažit se mi takto násilně protiargumentovat nemá moc smysl: Já si to sice přečtu, ale svůj názor jsem na to už řekla.

Ikona diskutujiciho Zuzka 2012-09-27 15:12:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Úplně mi mluvíš z duše. Taky mě to štve. To si fakt myslí, že jsme blbý? Sama alkohol nepiju, ale mám sto chutí s tím začít:), abych se proti tomu postavila.

Ikona diskutujiciho Myna 2012-09-27 15:30:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Prosimtě, buď ráda, že se v ČR apoň něco vyřešilo rychle!!! To bys chtěla víc slepejch? Holka probuď se!

Ikona diskutujiciho pavel 2012-09-27 15:47:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Já myslím, že tím chtějí za prvé nás kutily ve vlastní produkci podpořit a za druhé abychom se raději dali na drogy. :D

Ikona diskutujiciho benetka 2012-09-27 15:52:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Alue naprosto s tebou souhlasím, k tomu není co dodat!

Ikona diskutujiciho Skřítek 2012-09-27 15:54:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ano, souhlasím. Zprávy jsem ten večer sledoval jedním okem v restauraci na Šumavě, kde jsem s kamarády absolvoval pětidenní jízdu na kole a už v tu chvíli mi to přišlo jako blbost.

Ikona diskutujiciho Vivien 2012-09-27 16:00:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ajaj, koľko antipálenkárov :)Ľudia chlascú od nepamäti a budú ešte viac,keď to bude takto pokračovať.Z mojej strany "No a čo". Mne osobne je úplne jedno že niekto sedí v komore a doťahuje už druhú flašu slivky. Škodí mi tým nejak? Nie..A ešte ak náhodou tú pálenku vyrábam,tak dotyčná osoba mi vychlasce na chleba..žiaden problém:) A kauza "metalalkohol" ako sme to nazvali s priateľmi.. súhlasím s Alue,poriešilo sa to strašne rýchlo, a k tomu tá vec s novinárkou…Neverím že štátu záleží na ovčanoch 🙂

Ikona diskutujiciho Jan 2012-09-27 16:19:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Hlavně že už si dnes můžu koupit u Žufánka oblíbenou ořechovku a absinth.

Ikona diskutujiciho Alue 2012-09-27 16:22:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[22]: ty se probuď.

Ikona diskutujiciho Vesmírná Sestra Khalia 2012-09-27 16:27:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

No, něco na tom je a plánované dopředu to bylo určitě. Souhlasím…

Ikona diskutujiciho naprosto souhlasím 2012-09-27 16:48:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

souhlasím s tebou je to všechno moc divný

Ikona diskutujiciho Božka 2012-09-27 17:16:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Môže byť toto riešenie?

Ikona diskutujiciho woodpecker 2012-09-27 18:11:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Stát je prostě mrcha, jsou to vážně čuňata u koryt, nic jinýho. Nesmyslný věci schválej hned, ale něco pořádnýho, to trvá třeba půl roku, než to projde a uzákoní. Nemám k těmhle pitomcům ve vládě slov už delší dobu…

Ikona diskutujiciho Tammy 2012-09-27 21:54:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Jako abstinenta se mě to sice nijak nedotklo, ale to neznamená, že mi to nepřipadá divné. A nemyslím jen tu prohibici, ale celý ten panačovaný chlast. Alkohol je tak velkou, běžnou součástí života lidí, že je jasné, že se ho jen tak nevzdají. Vlastně by to mohla být krásná biologická zbraň – otrávíme všechen alkohol a copak to udělá? No a pak se musíme tvářit, že proti tomu něco děláme, aby nebyla podezření. Stejně by těm pár konspiračním teoretikům nikdo moc nevěřil. A nebo se tím taky dá slušně zvýšit prodej vína a piva aspol. Žeby nějaká firma chtěla napráskat peněženku? Holt už mě taky napadlo, že to není jen tak.

Ikona diskutujiciho Raja Luthriela 2012-09-27 23:21:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

No, vážně ta prohibice nemá žádný efekt. Lidi se tráví dál.

Ikona diskutujiciho Zprávař gms 2012-09-27 23:29:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Černý trh s alkoholem je jedním z největších příjmů přímo pro prasátka… to jste nikdo nevěděl? :D

Ikona diskutujiciho Myna 2012-09-28 09:15:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[28]: Zavři klapačku, hnusná tlustá šeredo blonďatá :DDDDDDD

Ikona diskutujiciho Alue 2012-09-28 13:01:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[36]: Myno, nemyslíš si, že to s tou svou hádavostí občas dost přeháníš a že teď jsi opravdu hodně přestřelila? – Přijde ti normální, se takto vyjadřovat?

Ikona diskutujiciho vasilisa 2012-09-28 20:32:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Metanol je trikrát lacnejší než etylalkohol a výrobcovia ho preto pridávajú do nemrznúcich zmesí do ostrekovačov v automobiloch. V roku 2010 jeho používanie na tieto účely povolila Európska únia. Nelegálni výrobcovia alkoholu dokážu zmes do ostrekovačov "vyčistiť" a získať z nej lieh, netušia však, že môže ísť aj o jedovatý metylalkohol.

Ikona diskutujiciho Václav 2012-09-28 21:20:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

všici reagují na metyl, ale že si každý rok vláda odhlasuje zákon o státním deficitu,(rozuměj-odhlasovaná beztrestnost za zneužívání pravomoci při správě cizího majetku), a ještě se to vždy překročí, to nikoho vůbec netankuje.

Ikona diskutujiciho Pepa 2012-09-29 00:32:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[37]:Ta je určitě nalitá jak doga.

Ikona diskutujiciho Brabender 2012-09-30 00:20:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj! Dle mého soudu prohibice plánovaná nebyla.Jak už je zmíněno-z chlastu má na dani stát tolik peněz a s dnešními dírami v rozpočtu.A politikům vše trvá,ale už jen kvůli veřejnosti,když umírali lidé,bylo třeba zasáhnout.A když se špatné zboží roztáhlo po celé republice,je myslím,dobré prodej dočasně zatrhnout-když se najde přesnídávka nebo jiný výrobek třeba mléčný ohrožující zdravý ani ne hned život,taky se musí stáhnout z prodeje.Nemyslím,že by v zájmu státu bylo zrovna pitivo zakázat na pořád-vždyť chlast,kuřivo a PHM drží stát na nohách..Ale byl by svět bez chlastu skvělý..bohužel pocházím z rodiny,kde alkohol je vcelku dost oblíben,chvílemi možná až nad míru.Tudíž mám krásnou spoustu odstrašujících případů..

Ikona diskutujiciho Lucidité 2012-09-30 13:39:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Na tohle téma se moc nemůžu vyjadřovat… nechci být totiž sprostá do diskuse, řeknu jen – ať žije kocourkov!

Ikona diskutujiciho Ilíriel 2012-10-01 21:50:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Jo, mám z prohibice podobné pocity. Že by se jen tak najednou nepozorovaně masově rozšířil závadný alkohol, to mi přijde až moc podezřelé. Skutečný účel akce bude

Ikona diskutujiciho Ravius 2012-10-02 01:31:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

S tímto naprosto souhlasím.

Ikona diskutujiciho SvobodnikMiroslav 2012-10-02 21:21:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Já jsem abstinent a nestydím se za to a mám Čechy i když jsou Alkoholici,stejně je mám rád……

Ikona diskutujiciho Michal 2012-10-03 00:42:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[10]:Aluš.

Ikona diskutujiciho Michal 2012-10-03 00:50:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[36]:Myna. Cítim z teba, frustráciu, závisť, komplex menejcennosti a…ešte mentálnu anorexiu…

Napsat komentář: Václav Zrušit odpověď na komentář

Ikona moderatora

Moderovaná diskuze: Příspěvky se zveřejňují s časovou prodlevou. Pro účast v diskuzi je třeba, aby byl váš komentář v souladu s obecnými pravidly slušného chování a podmínkami používání stránek