MedBeds: Odtajnění mimozemské technologie a dalších 5000 patentů je za dveřmi

27.1.2022 v Léčba 41

Tyto mimozemské technologie byly po desetiletí potlačovány prostřednictvím vojensko-průmyslového komplexu, politiky Washingtonu a řadou vládních agentur. Ano, čtete správně, mimozemské technologie!
Představte si místo, kde se fyzika setkává s reverzní technologií a inženýrstvím, kde se setkávají světelné roky s lidskou kontemplací respektující zákony lidí, zvířat a životního prostředí Země.



Postupem času jsme byli by lidé zmanipulovaní vojensko-průmyslovým komplexem a politickými bubáky z Washingtonu, čímž byla historie naší civilizace vystavěná na nepředstavitelných fikcích. Byli jsme ovládáni podobně, jakoby Čaroděj ze země Oz zpoza železné opony manipuloval všechny aspekty našeho života zde na Zemi. Od jídla, systémů víry, zdraví, životního prostředí a dalších.

Jared Rand je informátor o tajném vesmírném programu a editor knihy „Klid v bouři“. Rand je jedním z posledních údajných zasvěcenců do těchto tajných záležitostí, kteří vystoupili na veřejnost.

Hovoří o vysoce pokročilých mimozemských technologiích, jako jsou tachyonové léčebné komory, portálová technologie, lůžka pro vzkříšení, replikátory a omlazovací pilulky. Není první ani poslední, kdo o těchto tajných patentovaných technologiích hovoří.

Tyto život měnící vynálezy jsou doslova z jiného světa. Zahrnují nejen možnost dorůst chybějící končetinu a léčit nemoci, ale také omlazovat atomy a buňky v těle, zvrátit proces stárnutí.

Program s pokročilou umělou inteligencí MedBed by dle Randa měla tělo uzdravovat tak, že ho obnovuje systémově prostřednictvím bezbolestného procesu atomizace, aniž by ovlivnil paměť, moudrost, znalosti, vlastnosti atd. Pacient u toho leží na lůžku a upadá do hlubokého spánku.

Tato zařízení ovládají vyškolení zdravotníci, protože tato zázračná MedBed lůžka identifikují DNA, zároveň skenují tělo pro diagnostikování problémů, poté využívají plazmovou a tachyonovou technologii s ovladatelným počítačem s umělou inteligencí podle zadání člověka.

Nová hloubková péče o zdraví bude dále poskytovat holistické metody po vzoru naturopatie, ájurvédy, homeopatie a mnoha dalších. Praktiky těchto připravovaných zařízení nebudou využívány v alopatických nemocnicích, ale v nově zřízených klinikách.

Až budou patenty uvolněny pro veřejnost, budou chráněny před chamtivostí a politickým establishmentem, který pronikl do všech oblastí našeho životního stylu. Tato zařízení nenahradí klasickou zdravotní péči, budou pouze jejím doplňkem. Existuje mnoho dalších patentů, které mají být uvolněny a které budou doplňovat například lékařská lůžka.

Jedni z prvních lidí, kteří budou dostávat léčebné seance, budou ti, kteří trpí těmi nejbolestivějšími a nejtěžšími stavy, a také se říká, že časem bude mít každá domácnost své vlastní zařízení.

Jared Rand se zmiňuje o několika technologiích, které jistí mimozemšťané po desetiletí tajně sdíleli s vybranými skupinami lidí na Zemi. Tvrdí, že jako člen výzkumného týmu všechny technologie vyzkoušel a ověřil jejich účinnost. Tvrdí také, že existují dvě specifické pilulky, které omladí každého během 24 hodin.
Existuje obrovské množství patentů a vynálezů, které léčí všechny nemoci známé člověku, přesto tyto vynálezy doposud nespatřily světlo světa. Elita to nikdy nedovolila, protože by to naráželo na chamtivost vlády a globalistů.

V otázkách léčení životního prostředí existuje ohromující metoda, která v tichosti čistí vodu, oceány, půdu i rostliny. Jedná se o 600 milionů let starého mikroba, který, jakmile je správně aktivován fermentací, má schopnost vyčistit i ropné skvrny. Po jejich vyčištění se vyčerpá a zanechá za sebou pouze dusík a kyslík.

Níže uvedené poznámky shrnují body, které mezi listopadem 2017 a lednem 2018 vypsal čtenář Randovy knihy „Klid v bouři“:
Vojensko-průmyslový komplex, což je nadnárodní tajná organizace, před námi skrývala tajný vesmírný projekt, který byl znám jako brána k uzdravení lidské rasy a naší Země. Probíhal nejméně posledních 7 desetiletí v podzemí. Nyní se odhaluje jako pokladnice pokročilých technologií, které zde na Zemi zanechaly mimozemské rasy. Diskuse o nich se zatím vedou jen mezi probuzenými jedinci.

Došlo k potlačení více než 5 000 vynálezů a technologií. Iniciativa Sirius Disclosure funguje odděleně od elity, která se chtěla na těchto zdrojích sobecky přiživovat a připravit tak celé lidstvo o to, co mu právem náleží. Informátoři se hlásí médiím, aby urychlili předání těchto odtajněných dat veřejnosti. Je přislíbeno, že se zavedení technologií dočkáme ještě za našeho života.

Dr. Steven Greer je jedním z insiderů, kteří promluvili:
Zatímco spolu hovoříme, v zákulisí se vytváří situace, která změní ekonomickou a politickou situaci. Dojde k předání moci elit do rukou dobrých lidí světa. Populace bude probuzena a přeorientována k podpoře jedinců, kteří budou pracovat na obnově lidstva. Tehdy budou vynálezy a patenty v rámci pomalého přechodu rozděleny po celém světě. Každá země je bude spravovat nezávisle, osvobozena od elitního kartelu, který zneužíval životní výsady na Zemi.

Představte si sílu a nekonečné možnosti těchto darů. Že bychom byli schopni zrealizovat zdravější svět na Zemi, zbavený chamtivosti, chudoby, rakoviny a všech destruktivních -ismů, které kastrují naše lidské zkušenosti a drží nás jako rukojmí v zajetí falešného systému víry.

Tyto patenty na vynálezy spadaly pod „Zákon o utajení vynálezů z roku 1951“.

Americká federace vědců dne 21. října 2010, v rubrice Utajování Stevena Aftergooda napsala:
„Na konci fiskálního roku 2010 bylo evidováno 5 135 vynálezů, na které se vztahoval příkaz k utajení. Uvedl to minulý týden americký Úřad pro patenty a ochranné známky (U.S. Patent and Trademark Office). Je to 1% nárůst oproti předchozímu roku a nejvyšší celkový počet za více než deset let.

Podle zákona o utajení vynálezů z roku 1951 mohou být patentové přihlášky nových vynálezů předmětem příkazů k utajení, které omezují jejich zveřejnění, pokud se vládní úřady domnívají, že by jejich zveřejnění „poškodilo národní bezpečnost“.
Současný seznam oblastí technologií, které se používají k prověřování patentových přihlášek z hlediska možných omezení podle zákona o utajení vynálezů, není veřejně dostupný. Byl odmítnut na základě zákona o svobodném přístupu k informacím. (V současné době probíhá odvolací řízení.)
Většina uvedených technologických oblastí úzce souvisí s vojenskými aplikacemi. Některé z nich však mají širší záběr.

V seznamu z roku 1971 je dále uvedeno, že patenty na solární fotovoltaické generátory podléhaly přezkumu a možnému omezení, pokud byla účinnost fotovoltaiky vyšší než 20 %. Stejně tak systémy pro přeměnu energie podléhaly přezkumu a možnému omezení, pokud nabízely účinnost přeměny „vyšší než 70-80 %“.

Lze se oprávněně ptát, zda zveřejnění takových technologií mohlo skutečně „poškodit národní bezpečnost“, nebo zda by byl pravdě bližší opak. Dále se lze ptát, jaké podobné technologické pokroky mohou být předmětem omezení a utajení dnes. Žádné odpovědi však nepřicházejí a systém utajování vynálezů přetrvává bez znatelné vnější kontroly.“

překlad © Alue K. Loskotová, www.aluska.org 2022 / podle Zdroje

 



Komentáře

Ikona diskutujiciho mike 2022-01-27 10:48:18 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

alue Dakujem za clanok, usmev.

Ikona diskutujiciho hajc 2022-01-27 11:49:33 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

zaujala.mnr spojeni patentovanych s mimozenskou techonoligii medbed, kdyz patenty jsou pozemska“techologie“ na brzdeni vyvoje a pokroku, cetl jsem dale v clanku proc to je, ale smrdi mi to stejne jako disclosure projekt Greera, ktery sliboval odtajneni techologii ve prospech lidstva a kde nic tu nic… stale je zachovan status quo a to je to oč jim jde, proto si o Greerovi uz nejakou dobu myslim, ze je to druhou stranou rizena zdanliva opozice, hazejici ohlodane kosti, takze jak se v clanku pise, jak to bude krasne a bajecne, ale je treba to zabezpecit proti vychytralcum tak to mym usim nelahodi, pokud to z kraje bude zabezpecovat armada tak co se blbne s patentama

Ikona diskutujiciho martin ****** 2022-01-28 12:34:50 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

S těmi MEDBED když je to jako doplněk tak s tím souhlasím, ale ty pilulky, ty bychom potřebovali teď v současné podobě světa, abychom všechno stihli. Replikátor je zase věc, která totálně překope náš svět. Já nikomu nedal souhlas aby mi zoral půdu pod nohama, mě není jedno jak to na světě bude. Vše bude už jen „jako“ což nám podsouvají i v reklamách na pytlíkovou polévku, že je jako od babičky. Pak když budu zhmotňovat oblečení a nebude to sedět tak to třeba 9x zhmotním a vyzkouším a 8x zlikviduji, jestli to někomu přijde rozumné, tak mě ne. A jak si budou lidé vážit práce druhých a věcí, když uvidí že se dá vše v mžiku nahradit? O zlepšení světa jde nám všem. O těch utajovaných technologiích by se mělo mluvit o tom co přinesou a nebo způsobí. V tomto směru to osvoboditelé trošičku nedomysleli. Přednostně měli zlikvidovat kompletně temnou stranu, po dosazení prověřených lidí na straně dobra se měli ukázat všechny tajené patenty a měla se o nich vést diskuse a měli by mít i obyčejní lidé mít možnost se vyjádřit když se to týká nás všech. To že to zavádí už teď bez představení a diskuse o kladech a záporech to už známe (roboti vypadající jako lidé), dál je to takové o nás bez nás a to také známe (WW2), dál to necháváme na nich protože to asi vymysleli nejlépe a to známe také (školství).

Ikona diskutujiciho tauri 2022-01-28 13:35:58
Ikona diskutujiciho
sipka

martin ******
Většina lidí, co se nechala zapíchat si nejen nevážila sebe, ale i věcí..Takže většinou tu zůstanou asi ti, co si toho dokáží vážit.
A i když si toho člověk váží a rozbije se, alespoň to člověk nebude tak hrotit, protože to nebylo vyrobené rukama. I tak se lidé budou muset stále učit, že vše je dar a mělo by se s ním umět zacházet.
Je to jako se vztahy, jsou dneska tak povrchní, že když jeden skončí, naváže hned další, protože v srdci nic nezanechal.. Líbí se mi jeden citát z filmu:
Život se neměří počtem nádechů a výdechů, ale chvílemi, které nám berou dech. “
O tom to je co nás spojuje, pokud někdo používá srdce, tak si snad bude vážit i věcí..Prostě ten pocit..
A jasně, všeho se dá zneužít..ale proč pořád pracovat jak otroci, aby nám došlo, že vše má nějakou cenu, to můžem žít v otroctví i nadále, aby nám došla hodnota věcí? Já to vidím, jako ty, ale možná, že když se dá lidem šance se vymanit z věčného strachu, tak i oni budou ty věci chtít udržovat. Protože teď si vláda/zaměstnavatelé neváží lidí a proto věří, že nemají hodnotu nejen oni, ale i věci( padající bobek) .Až lidi bude naplňovat to, že mají dobré a funkční věci, snad by se mohli chovat i tak k věcem a vztahům. Ale může to trvat generace..Prostě zase by to schytávala určitá skupina lidí za ty, kteří budou chtít škodit..hold to tu ještě není na vysoké vibrační úrovni tak, aby to sem třeba přestalo posílat i jednoduché duše.

Ikona diskutujiciho martin ****** 2022-01-28 16:47:50
Ikona diskutujiciho
sipka

tauri
Když se něco rozbije neúmyslně, tak je to něco jiného než, když to někdo udělá záměrně. To že se někde něco dělá ručně je i součást kultury, to chceme i toto zničit? Stačí, že nám kulturu likviduje temná strana. To otročení je dáno otrockým systémem. Otročíme hlavně pro to, že se musí chrlit laciné šunty s životností 25 měsíců po tisících denně. A také je to tím, že všechno řídí prachy. Do budoucna potřebujeme změnu myšlení a kvalitní duše, ale to by bylo potřebné i mé vizi světa, o které jsem napsal článek, který nikdo nechce.

Jen nerozumím tomu že to vidíte jako já, ale i tak to chcete. To děláme doteď, že si bereme nebo musíme i to co nechceme, abychom přežili. Stejně tak jsem do dneška nepochopil proč lidi kteří šli na jehlu nadávají na nesmysly z evropské unie, když si od stejné skupiny palidí vzali vakcínu.

Ikona diskutujiciho tauri 2022-01-28 22:08:14
Ikona diskutujiciho
sipka

martin ******
Jenže rozdíl je neúmyslně a neúmyslně..
Když je někdo stále zbrklý a nic si z toho nedělá, je to pro mě jako úmyslně.
Neúmyslně beru to, že dělám co zmůžu, aby mi ta věc vydržela a přenesl jsem ji v pořádku. A jasně, stane se, že někam kouknu a rozbiju to, ale pořád má člověk snahu věci udržovat v pořádku a brát ohled i na věc. A taky jsou dny blbec, kdy člověk nerozbije jen jednu věc..ale pořád je tam empatie i k věcem a v tom je rozdíl.
Pokud jsme u ničení, třeba nechápu smysl ničit talíř po obřadu a následně ho uklidit..To mám jako chápat tak, že něco si nuceně v manželství zničím, protože je to tradice a dělají to druzí a pak to jako společně uklidíme, protože co jsme si nadrobili, to si musíme uklidit..Jenže to je přesně ono, lidé něco rozbijou a namísto, aby se to snažili opravit, raději vztah ukončí, protože by museli dávat zase vše dohromady.

To, že to vidím stejně že bych to tak chtěl..ano, hlava mi říká, až se lidé budou snažit vážit si věcí, pak budou mit i nárok na lepší život, protože až když lidem vezmeme, co mají nejraději, potom teprve poznají hodnotu věci.
Jenže někdy je potřeba dát do toho i srdce, přestat trestat věčně i druhé i když si to „zaslouží“ a dát tomu šanci. Jsme v tom všichni a pořád tu budou méně inteligentní lidé, ale když z nich elita bude věčně dělat blbce, jako blbci se budou chovat. Protože ten bobek prostě spadne na ně a oni věří, že si to zaslouží…když uvěří, že každý si zaslouží lepší život, snad i uvěří, že se každý k druhému může chovat i jinak, než doposud.
A že si berou tuhle šmakuládu..Oni prostě mají program, že když někdo musí poslouchat, je to vzájemné. Když někdo hraje hru, jako „jednota“ je to za jednoho..Jenže velkou stopku tomu dává svobodná vůle. Když lidé dělají něco pro stát, tak za to lidé taky něco chtějí a už nepřemýšlí co..Takže prostě tohle je jen zneužívání psychologie člověka, pokud byl zbaven svobodné vůle a vědomí toho, že ne vše musí do svého života přijímat. Oni taky tito lidé žijí pouze myslí a ne duchem..mysl se dá oblbnout, duch tolik ne. Takže až mají elity všechny aspekty splněny a člověk si přestává být vědom sám sebe, je snadno ovládán.Jen proto, že byl naučen, že musí..Jinak by byl potrestán.
A jasně, taky jsem musel brát práci, kterou jsem ani sám nechtěl, protože třeba rodiče, partnerka..A je těžké přestat brát uplně vše, co tento systém nabízí, protože vždy se musí nějak podvolit..Jinak by se nedal ovládat..I já si nemůžu hrát na hrdinu, že mám vše zmáknutý..I já jsem ohýbal hřbet a někdy nevědomky ohnu..jen je potřeba si věc uvědomit a zabránit tomu. Prostě zatím je skutečná svobodná volba v tomto systému jen iluze, ale musíme chtít ji budouvat, už jde o všechno.
A jak říkáš, do budoucna potřebujeme kvalitní duše, ale ty duše se třeba moc nenarodí těm, kteří se chovají jak burani..tam by musela být hodně silná duše a stejně by ji to semlelo..
Proto je náš úkol na sobě pracovat o to víc, když vidíme, kam lidstvo nyní zašlo a kam by to zašlo za deset-dvacet let? Když jen pozoruju tyto dva úmorné roky, jak opravdu vážná situace to je a jak by mohla ještě být, o to větší motivaci člověk má soustředit se pouze na radost, lásku a uvědomování sebe sama a fungování „vesmíru“. Pak budou chodit i silné duše..jenže když vidím dnešní mládež, je to tragédie už od roku 2000. Účelem zlepšení života není být sluníčkář jen proto, že lidé se chovají hnusně, ale používat konečně hlavu a srdce, ne jen hlavu, nebo „srdce“..Úsměvem nic nevyrobím a hlavou život bez srdce taky nezlepším…

Ikona diskutujiciho martin ****** 2022-01-29 13:26:18
Ikona diskutujiciho
sipka

tauri
Ten replikátor řeší důsledky problémů, ale problémy by se měly řešid od příčiny. Vztahy mezi lidmi nestojí za nic, tak dáme každému replikátor, aby byl každý sám za sebe? Proč se musíme srovnávat s jinými civilizacemi? Nestačilo by si brát jen inspiraci? To nemůžeme být více sami sebou? A ať se na to mimozemšťané lítají podívat a my se zas poletíme podívat na to jejich. Lidstvo má 3D tisk, což se dá považovat za pozemskou variantu replikátoru. Práce je zas forma vzájemné pomoci.

Každý chce vyřešit problémy, ale když někdo přinese řešení možná i rozumnější, tak se ohrnuje nos. Plno lidí něco nebo někoho soudí a ani o tom nic neví. Když se nedává průchod jiným názorům, tak to známe také (DS média).

Nebo o má řešení nikdo nestojí, protože je vymyslel ten já? Jednou jsem v práci navrhnul, aby se přemístili čerpadla oleje z převodovek na jiné místo, kde se nebudou rozpadat působením vibrací, tak ohrnovali nos a asi po roce se to z ničeho nic udělalo. Co si o tom mám myslet?

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-01-29 13:35:48
Ikona diskutujiciho
sipka

… že jim trvalo celý rok, než pochopili, že to byl dobrý nápad. 😀

Ikona diskutujiciho martin ****** 2022-01-29 14:16:21
Ikona diskutujiciho
sipka

alue
To je možné. Ale co bych čekal od lidí s amputovaným mozkem. Od té doby už jim kašlu na to co si myslí. Když požadovala výroba, že jim na jednom stroji nefunguje regulace tlaku, tak jsem k tomu napsal, že to řeším a pracoval jsem na tom hezky o víkend a v noci. Dál mám v plánu stejným způsobem předělat dosluhující bezpečnostní okruh na balícím stroji. A když už mluvíte o dobrém nápadu, tak výrobce toho co tam chci dát si šikovně poradil s nedostatkem materiálu.

https://www.pilz.com/cs-INT/company/customer-information

Ikona diskutujiciho kiana 2022-03-16 20:28:25
Ikona diskutujiciho
sipka

martin: Rozdíl mezi dobrou a temnou stranou je v tom, že medbeds používat nemusíš, když nechceš (to samé replikátory, základní příjem..) – nikdo ti to nevnucuje ani to nenutí někomu, kdo nechce (technologie se zavádějí pro ty, KDO JE CHTĚJÍ a ti, kdo nechtějí, můžou chodit dál do práce na směny nebo žít „postaru“ jak chtějí kromě páchání zla). Zatímco ty bys asi pro všechny zakázal technologie, které se tobě osobně nelíbí (takže bys mě omezoval, abych nemohla používat něco, co se mi líbí, co mám ráda, co chci a čím tebe nijak neomezuju..) = vyhodnotila jsem tě jako zlou stranu (ta se totiž pozná tak, že vnucuje a omezuje: např. vnucování vakcín, nařizování nošení roušek, omezování přístupu k volné energii a dalším technologiím..) a je dobře, že mi nebudeš určovat, co budu nebo nebudu smět používat a já ti naoplátku nebudu vnucovat, že musíš používat medbeds nebo replikátory. To se mi zdá fér, tobě ne? Proč ti to vadí (že se každý bude moci rozhodnout sám za sebe co chce nebo nechce používat, samozřejmě pokud tím neubližuje druhým lidem nebo pokud daná technologie není zdraví škodlivá)?

Navíc pokud půjde všechno vyrobit „na jeden klik“ v replikátoru, tak NAOPAK bude dobrovolná ruční práce VYSOCE OCEŇOVANÁ (že si s tím člověk dal práci nebo to udělal pro někoho jako dárek..). Možná nebude ceněná penězi (možná ano, to nevím), ale určitě bude ceněná vděčností (pokud bude kvalitní, originální nebo vytvořená s dobrou energií).

Vztahy mezi lidmi nestojí za nic, tak dáme každému replikátor, aby byl každý sám za sebe?
– ano, to mezilidské vztahy vyřeší, protože aby mohly být kvalitní vztahy, musí být nejdřív každý samostatný/soběstačný = sám za sebe (jinak jsou vztahy z donucení nebo pro nějaké „výhody“ = je to přetvářka a faleš). Takže toto je opět stržení náplasti a odhalení pravdy o vztazích, přičemž to po čase vztahy mnohonásobně zlepší (a ty, které se rozpadnou, protože držely jen z nutnosti „držet při sobě kvůli nepříteli/vnějšímu zlu/přežití“, za to stejně nestály a já bych byla za rozpad takového vztahu naopak ráda – bylo by to vysvobození).

Přečetla jsem si tvoje řešení a já vymyslela (už dávno) řešení, při kterém by každý člověk chodil do práce (která je opravdu potřeba udělat) 8 až 24 hodin za měsíc a všichni by se měli dobře. Přesto konstruktivní mimozemšťané vymysleli ještě lepší řešení než já (replikátory a volnou energii) a tak beru to lepší řešení od nich (to je moje rozhodnutí, ale každý se může rozhodovat sám za sebe, co ve svém životě bude nebo nebude chtít používat). Mně je jedno, KDO něco vymyslel, hlavně že to funguje a že se máme dobře.

Tím, že budou na všechno replikátory si bude většina lidstva užívat a menšina, která bude dřít na všechny. V mém (všech) světě by se všichni podíleli na chodu lidské společnosti.
– ve světě, ve kterém jsou replikátory, by místo těch 8-24h/měsíc (co jsem vymyslela: mmch v mém řešení by se taky všichni podíleli naprosto rovnou měrou), lidi pracovali např. 1-5 hodin za měsíc (kdyby se veškerá potřebná práce rozdělila rovným dílem mezi všechny: myslím si ale, že by zpočátku bylo i hodně naprosto dobrovolné práce např. na obnově přírody, uzdravení planety a lidí..). To, jestli existují nebo neexistují replikátory neurčuje dělbu práce.. Tu si musí dohodnout lidé mezi sebou a dostupná/nedostupná technika na to nemá vliv! Navíc ne každému vyhovuje ve všem naprosto rovná dělba práce (a to nemluvím o tom, že ženy nemůžou zvládnout fyzicky náročnou mužskou práci), protože existují lidé, kteří jsou workoholici a chtějí pracovat hodně nebo jsou lidé, kteří chtějí dělat jen určitou věc (specifické zaměření své profese) apod. Takže tam, kde se lidé dohodnou (někdo chce pracovat hodně a jiný málo = tím se to „vynuluje“ a je to ok) bych to neřešila a teprve tam, kde se nedohodnou, bych rozdělila práci spravedlivě rovným dílem (s ohledem na fyzickou a mentální kapacitu jednotlivců).

Ikona diskutujiciho mif 2022-01-28 22:37:02 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj Aluško. Nezdá se ti, že tato technologie /pokud se nejedná o čistý fejk/ celkem sedí k sarkofágu Goa’uldů nejmenované vesmírné ságy? Víš proč jsou tak zlí? Protože jejich „medbed“ potlačuje city. Budeš raději zlá a zdravá nebo hodná a nemocná?

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-01-29 10:40:40
Ikona diskutujiciho
sipka

A nejsi třeba v zajetí starého mentálního programu, který ti říká, že svět musí už navždycky zůstat takový jaký ho znáš a bojíš se pokroku v medicíně? Nepřipadá ti divné, že vedeme elektřinu po drátech už od 19. stol. a pořád se „údajně“ nevymyslelo nic lepšího? Když tady vycházely články o jiných zakázaných/utajovaných vynálezech, o tom jak umlčeli Schaubergera, nikoho to nepohoršovalo. Auta na vodu a podobné věci čtenáři chválili a psali jak by si to přáli, ale k mému velkému překvapení medbedy způsobují rozporuplné reakce. Ve všem je teoretický pokrok přípustný, kromě zdraví? Já v tom vidím program.

https://aluska.org/technologie-ktere-nemame-dovoleno-pouzivat-samozrejme-ze-zamerne/

Ikona diskutujiciho mariankosmac 2022-01-29 12:06:06
Ikona diskutujiciho
sipka

Je to program ktorý sa nazýva kritické myslenie. Ale aj tak tam nakoniec všetci vlezú. Ale nejak moc sa na Meds Beds neteším, neviem čo to vo svete spôsobí. Ono je fajn že to nejakú babku omladí o desiatky rokov ale už to nebude tá skromná babička ale ženská s nárokmi. Bude chcieť to a tamto a špekulovať a v horšom prípade chcieť riadiť ostatným život a neviem kde budú bývať potomkovia keď sa nebude dediť.

Ikona diskutujiciho tauri 2022-01-29 12:37:28
Ikona diskutujiciho
sipka

mif:
Já si představuju sarkofág jako něco, co jen vyléčí…To, že goa’uldi neměli emoce je dáno tím, že emoce brali jako slabinu, když máš v sobě parazita, který nemá srdce, tak proč bys ho používal v hostiteli..
A zda potlačuje city..pokud někdo bude věčně válčit a život brát jako bezcenný, protože se dá zase opravit, tak to může být i tahle možnost. Nevím, jen dedukce..Vyspělá bytost nemá potřebu potlačovat emoce, ale naučí se je ovládat..

Ikona diskutujiciho tauri 2022-01-29 13:29:45
Ikona diskutujiciho
sipka

mariankosmac:
Raději být se starší ženskou, která ví co chce, než s někým, kdo stále váhá, neví, pak odejde a nemá co nabídnout..A dědění je to poslední, co by mě zajímalo 😀 Hele, očkovaní to tu trochu rozpustí, tak bydlení bude dost.
A že nebude skromná..když má co nabídnout, tak bude chtít i něco podobnýho, ať je to fér..
Sakra, teď mě hlavou projel kameňák..Ale paní, já Vás nechci znásilnit..ale budeš muset! 😀

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-01-29 13:34:22
Ikona diskutujiciho
sipka

Mě třeba překvapuje, že spousta potomků nějak automaticky počítá s tím, že něco dostanou. Jakoby měli automatické právo na majetek druhých a zlobí se, pokud by jim bylo teoreticky upřeno. Jak se někdo zamyslí nad úmrtím nebo životem starého člověka, hned někdo dojde a začne mít řeči o dědictví. Jakoby se lidská bytost od určitého věku proměnila na pokladničku a jenom kolem ní krouží supi a čekají, jaké soustou dostanou, omládnutí mu nepřejou. Připadá mi to dost hnusné.

btw. Víte, že v rámci dědického řízení taky můžete podědit dluhy, nebo nulu?

Ikona diskutujiciho martin ****** 2022-01-29 13:51:22
Ikona diskutujiciho
sipka

mariankosmac
Souhlasím s Vámi kromě posledních dvou vět. O těch technologiích by se měla vést diskuse, o kterou se snažím od doby, co jsem začal psát komentáře.

K těm posledním větám, do budocna se změní myšlení, takže to co píšete by nemělo hrozit. Místo dědění můžou rodiče přepsat majetek na děti, když to bude dům, tak tam bude dost prostoru si tam rodiče nechat. Přece jen k vlastnímu domu je vztah větší než k bytu. V případě bytu si děti najdou svůj, nebo když bude ten, kde se narodili velký tak, dáte rodiče do menšího.

Ikona diskutujiciho mariankosmac 2022-01-29 14:39:02
Ikona diskutujiciho
sipka

Alue ja stejne zdedím tak prd o dedičstvo mi nejde len si myslím že to bude globálny problém keď sa nebude uvoľňovať bývanie po starých, mladí budú teda bývať spolu s rodičmi a podobne alebo neviem. Pokiaľ by to bol väčší dom, nevidím problém aby tam spolu žili aj 3 generácie ale mnohí bývame v králikářnách alebo malých domčekoch. Aj keď očkovaní to tu trochu rozpustia, tak bydlení bude dost, len aby tie byty zas neostali prázdne keď zrovna nebude mať kto dediť.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-01-29 14:50:37
Ikona diskutujiciho
sipka

Nějak bude… teď to teda stojí brutálně za h. mezi náma, ale nic netrvá věčně. Ani zlý období, ani drahý bydlení. Jednou to musí spadnout dolů.

Ikona diskutujiciho tauri 2022-01-29 15:17:41
Ikona diskutujiciho
sipka

Být v týhle době sám a bojovat proti systému už je opravdu brutální..Rozdíl je, věřit bezhlavě plánu a spoléhat se na ostatní a nebo věřit jenom sami sobě a dělat co se dá, protože nikdo z nás neví, jak to ještě bude dlouho trvat…Ale mám z tohodle roku lepší pocit, tak snad už…

Ikona diskutujiciho armag 2022-01-29 17:58:10 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

články, že bude volná energie, nové patenty, elixíry zdraví tu jsou často.
A přitom v realitě to vypadá tak, že za elektřinu platíte čím dál více a v některých oblastech ČR neseženete zubaře.

nic z toho se nestane, protože by systém ztratil nástroje na ovládání lidí. Tyto články jsou něco na způsob toho, že feťák dostane malou dávku drogy, aby aspoň nějak mohl fungovat dále…

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-01-29 19:52:29
Ikona diskutujiciho
sipka

Takže ty v podstatě věříš na věčnou hydru, co nikdy nechcípne.

Ikona diskutujiciho armag 2022-01-29 23:06:03
Ikona diskutujiciho
sipka

Samozřejmě, že tu bude stále nějaká žába na prameni, protože kapříci si nikdy nevypustí sami svůj rybníček.
Jen se občas změní správce, jako byla třeba Francouzská revoluce, kdy padaly hlavy šlechticů do košů pod gilotinou, noví páni brzy převzali manýry staré šlechty a je to stále dokola.
Občas někdo s panstvem zatočí, ale to trvá jen tak dlouho než je vytlačí od koryt a sami se změní v ty stejné svině, jen budou mít trochu jiné kulisy.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-01-29 23:50:13
Ikona diskutujiciho
sipka

Hydra je nastavená tak, aby se nahoru žádní slušní lidi nikdy nedostali. Proto to tady tak vypadá. Kdybych měla vlastní stát, jako první z něho vyhodím všechny blbce, morálně pochybná individua, včetně všech mentálních nemocí a úchylek, vyhodím veškerá náboženství a cizí kulturu, měli bysme jednu svoji. A to by byla společnost jedna báseň, tam by to šlapalo jak hodinky. Byl by to stát pro VIP. 😀

Ikona diskutujiciho V 2022-01-30 07:36:29
Ikona diskutujiciho
sipka

Jedna báseň? 😀 Fouká, fouká větříček, když se zlobí (pár teček). Nikdo nemá rád, když se na něj sahá. Poruč větru, dešti, sešli blesky. Síla o všem rozhoduje. To jest pravda stará. Jen síla platí na grázly všecky. Kdo nemá sílu, kdo nemá moc, může říci svým VIP snům, leda tak dobrou noc.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-01-30 11:17:15
Ikona diskutujiciho
sipka

Petře Poymane, vím že jsi to ty a mám toho dost. Podnikneme proti tobě další právní kroky.

Ikona diskutujiciho armag 2022-01-30 11:14:09
Ikona diskutujiciho
sipka

Kdybys měla vlastní stát, tak bys hlavně musela vymyslet systém, jak zařídit, aby nikdo nemohl vlastnit třeba 1000 bytů a přitom tu bylo 1000 bezdomovců.
Stát má problém v tom, že nikdy nezařídíš, aby právo platilo pro všechny stejně a lidi měli možnost vydělat si peníze i jinak, než že budou otročit na několik vydřiduchů.
A hlvně zařídit, aby zmizely věci, které negativně ovlivňují vědomí.

Ikona diskutujiciho hajc 2022-01-30 14:24:11
Ikona diskutujiciho
sipka

k tomu co píše amag bych napsal, že lidé si některé veci nedokážou představit, že by mohly být jinak a lépe, ale před dvěmi léty by si nikdo nedokázal představit to jak je to dnes a to jsme i tehdy byli v kleci s neviditelnými mrížemi a jen málo lidí si to uvědomovalo

Ikona diskutujiciho martin ****** 2022-01-30 18:47:20 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

armag
Ta 2. skupina to uvolní až vyhraje. Kdyby vyhrála 1. skupina tak by teoreticky mohla něco uvolnit, přeci chtěli aby „lidé“ NWO sami chtěli. Správci, ti se vyměmí a budou s námi něco zkoušet, protože na tuto planetu někdo umístil ceduli „Pokusná planeta“. Podezřelé je, že osvobození přichází zrovna z USA, která byla teroristická supervelmoc, ale na druhou stranu mají možnost napravit to, co napáchali. Když někteří přisluhovači uniknou, tak klidně můžou vytvořit 3. skupinu a zotročit nás až bude mít každý všechno co potřebuje. Při tom bude každý i sám za sebe a dojde tím ke snížení ostražitosti lidí (zotročíme sami sebe).

Když bude mít každý nač si vzpomene to přece bylo v Calhounově experimentu.

Ještě k té výměně správců. Vše probíhá v cyklech, který někdo chce udržet, kdyby temná strana vyhubila lidstvo, tak se cyklus ukončí, proto musí DS od válu.

Ikona diskutujiciho armag 2022-01-30 19:55:02
Ikona diskutujiciho
sipka

Nemusí být vše bezpracné, ale byl by velký rozdíl, kdybys měl 3 směny týdně než když musíš makat 5-6 dnů týdně.

A to zcela vynechávám lidi, kteří mají neomezené kredity v bankách, to jsou skutečné hnusy.

Ikona diskutujiciho martin ****** 2022-01-30 21:04:20
Ikona diskutujiciho
sipka

armag
V mém světě by to tak bylo. Vkládám řešení z mého článku.

Když by se přestali vyrábět šunty, tak by se nemuselo vyrábět nonstop. Vyrobilo by se něco na sklad hotové výrobky i jejich části jako náhradní díly. Mohlo by se víc věcí dělat ručně a kvalitně, třeba boty. Do práce by lidé chodili jen 3 dny, ale pokryl by se celý (pracovní) týden. Šlo by se od 8 do 15 hodin ve výrobě, ve službách a obchodě by se asi musela/mohla udělat i odpolední směna, od 7 do 13 ranní a od 13 do 19 odpolední. Lidé by si vybrali, jaké dny a čas chtějí chodit. Může se zrušit noční směna, tam kde to jde, případně by lidé měli dva rozpisy a dobrovolně se rozhodli, zdali půjdou na noční v případě potřeby. Byla by 12 hodin ranní pak 12 hodin noční a 4 dny volno, případně to může být na 3 směny po osmi hodinách a lidé by se sami rozhodli, jak chtějí chodit. Podnikatelé by měli nějaký systém na příchod a odchod, který by byl propojen s úřadem práce a měli volnost od kolika do kolika chtějí poskytovat služby. Fungovalo by to podobně jako v klasické firmě. Na Vánoce, ale i jiné svátky se pak klidně může udělat odstávka nebo omezený provoz u skoro všeho, klidně i při špatném počasí třeba v zimě.

V práci není každý skoro všechen čas. Spočítat si to může každý. Trochu matematiky:

… k pracovní době mým pohledem na celý rok.
Využitelná doba je počítána od hodiny, kterou vstanu po hodinu kdy jdu spát s tolerancí 1 h.
V čase sebraném prací je započítána cesta tam i zpět a spánek před i po noční, ale jen doba sebraná z využitelného času.

rok má 365 dní = 8760 hodin
z toho jsem 2190h v práci a 6570h doma
využitelný čas z celého roku mám 4745h
z toho 1825h vezme práce a 2920 mi zbyde

Je to R, N, V, V, tedy násobky 4 dnů, celkem 96h, z toho bez chození do práce je pro mě využitelné 52h a 44h nevyužitelné. Jeden den mi dá 13h.

1. den R – 10h vezme, 3h nechá
2. den N – 7h vezme, 6h nechá
3. den V – 3h vezme, 10h nechá
4. den V – 0h vezme, 13h nechá

Proto je lepší práce na 12h směny ta mi vezme 20h a nechá mi 32h každou čtveřici dní a 23h 2 dny za sebou každé 4 dny. Při 5x 8h bych měl 26h 2 dny za sebou každých 7 dní. Po osmičce už člověk nic neudělá.

Tím že budou na všechno replikátory si bude většina lidstva užívat a menšina, která bude dřít na všechny. V mém (všech) světě by se všichni podíleli na chodu lidské společnosti.

Ikona diskutujiciho martin ****** 2022-01-30 18:53:32 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

hajc
Uvědomění a mozek lidem chyběl a chybí, když jim něco řeknete tak se smějí. Všechno různě ukazují, ale kdo to umí rozkódovat. O tom že je něco jinak mluvil už před desítkami let George Carlin, dost je toho na youtube i s titulkama.

Pak tu jsou i různí našeptávači:
https://www.youtube.com/watch?v=XLBcx5pfWOQ

Ikona diskutujiciho ivana 2022-02-20 18:13:54
Ikona diskutujiciho
sipka

A znáte projekt UBUNTU? taky zajímavý

Ikona diskutujiciho Peter 2022-02-20 09:49:42 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

A tie mebeds vedia opravit DNa aby som mal logicke a matematicke myslenie a robil programatora? A co pridat charizmu (krasu) 🙂

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-02-20 10:24:14
Ikona diskutujiciho
sipka

Petře, jestli to zavedou a dostaneš povolení, určitě z tebe udělají prince krasoně. Zdroje tvrdí, že si budeš moci objednat i úpravu své podoby. Ale na začátku dává logiku, že se bude dávat přednost těžce nemocným a starým lidem, kteří to potřebují víc než my – jinak zdravé – narcisky co si chceme jenom nechat dorůst plešku 🙂

Ikona diskutujiciho Zdeněk 2022-02-20 14:53:28 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Budou-li tyto technologie využívány, aniž by člověk na sobě psychicky, mentálně a morálně zapracoval, vrátí se pacient tam, kde byl před léčením. Nelze trvale vyléčit tělo, aniž trvale vyléčíme nejprve duši. Nemocná duše je příčinou tělesných nemocí. Pokud mohu soudit podle zdejších komentářů, tak bude dost málo těch, kteří budou mít z léčení na medbeds trvalý účinek, obzvláště, když mohou toto léčení údajně absolvovat pouze dvaktát, pak to už údajně nemá smysl. A což teprve „stádo“ lidí, kteří mimo to o tomto léčení nemají ani potuchy a dokonce tomu nevěří. Např. : Čekám na dědictví, tak předkům o této možnosti nic neřeknu. Nemocný předek se mohl uzdravit a nemusel umřít, ale sobeckost potomků mu v tom zabránila. A potomek si přitom zadělal na nějaké své duchovní nebo duševní poškození. Tomu se říká duchovní nebo duševní selhání.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-02-20 19:05:06
Ikona diskutujiciho
sipka

Myslím si, že tyto typy úvah se nakonec ukážou jako liché, protože až to přijde, bude realita taková, že mnohé tzv. ,,potíže“ co teď řešíme, vůbec nebudou existovat.

Ikona diskutujiciho Petr Ježek 2022-02-20 14:59:32 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Včera jsem zaslechl názor, že že bez schopnosti channelingu nebo alespoň plného společenského vědomí je Medbed pouze krádkodobě působící na lidské zdraví. Osobně však vnímám, že by bylo nesmyslné poskytnout MedBeds přepažující nevědomé nebo ne zcela vědomé globální populaci, i kdyby to byla již jen polovina lidstva. Dovolím si sdělit, že MedBeds pracují s člověkem ve stavu, který je pro něj způsobilý pro trvalé přijetí „oprav“ svého oprganismu i své duše. Neznám techologii, pouze ze střípků informací skládám již celkem patrnou mozaiku. Ostatně, důkazy o rychlém vývoji dalších šroubovic DNA je doslova střepem z mozaiky zobrazující, že to jde i bez MedBeds, pokud jde o Člověka plně vědomého. Doufám, že jím také brzy budu a se mnou všichni mravní a tvůrčí lidé.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-02-20 19:08:11
Ikona diskutujiciho
sipka

Projdi si články o MedBeds zpětně, jedná se o medicínskou technologii. Nejde o duchovní ezo meditační cosi.

Ikona diskutujiciho stephen09 2022-02-21 13:22:19 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Když existují takové technologie, proč elity potřebují adrenochrom aby vypadaly mladě?

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-02-21 13:34:45
Ikona diskutujiciho
sipka

To, co je v médiích, to nejsou elity. To jsou jenom pěšáci. Skutečné elity jsou skryté za oponou.

Napsat komentář: mif Zrušit odpověď na komentář

Ikona moderatora

Moderovaná diskuze: Příspěvky se zveřejňují s časovou prodlevou. Pro účast v diskuzi je třeba, aby byl váš komentář v souladu s obecnými pravidly slušného chování a podmínkami používání stránek