MedBeds Otázky a Odpovědi 5.díl: Mohou změnit váhu a vzhled?

7.3.2022 v Léčba 37

Pátý díl otázek a odpovědí o nové technologii MedBeds. Tento překlad vychází z dokumentu, který poskytla Skye Prince ve své Telegramové skupině a obsahuje výběr otázek, které téma rozšiřují, nebo doplňují. Překlad není kompletní, protože se v dokumentu opakují témata, která již byla vysvětlena v předešlých článcích, které na Aluška.org vyšly.



Pokud vám některý předchozí článek utekl, nebo jste tu noví, připomínám, že všechny články na tohle téma najdete přes vyhledávač vpravo nahoře zadáním hesla ,,medbed“. Nebo se můžete rovnou prokliknout do výsledku vyhledávání zde: https://aluska.org/?s=medbed
Otázky a odpovědi mají formu dotazů pokládaných komunitou a následných odpovědí od Skye Prince:

Otázka: Budou MedBeds v každé zemi, Skye?
Skye: Ano, v každé zemi, dokonce i v zemích, které se nepřipojily k Nesara gesara, je budou mít.

Otázka: Kdy myslíte, že budou zavedeny?
Skye: Zavádějí se již nyní, jen ještě nejsou veřejně známé.

Otázka: Máte představu o jejich zavedení v Kanadě? Opravdu bych to potřeboval.
Skye: Ne, je mi líto.

Otázka: A co snížení hmotnosti?
Skye: Ano, to umí také.

Otázka: Skye, tady v nákupním centru v Sydney je billboard propagující tuto novou technologii. Říkají tomu „Quantum Scan“. Zajímalo by mě, jestli to má něco společného s Med Beds?
Skye: Kvantový sken je lůžko MedBed, jen ještě nezveřejnili jeho skutečné schopnosti.

Otázka: Uvědomuji si, že lůžka nebudeme moci nějakou dobu zakoupit, ale jak velký pokoj je potřebný, abych mohl naplánovat prostory ve zdravotních střediscích ?
Skye: Přibližně stejnou velikost jako běžný operační sál.

Otázka: Existují nějaké kurzy, které bychom mohli už předběžně absolvovat a které by nám pomohly při školení na MedBed, až budou k dispozici?
Skye: V současné době žádné takové kurzy neexistují. Ale můžete se začít učit o energiích/vibracích, čakrovém systému, spiritualitě, vyšším stupni vědomí atd.

Otázka: Mohu si dát změnit barvu vlasů?
Skye: Ano.

Otázka: K jak velkému růstu vlasů dochází během samotného ošetření? Nebo se vlasové folikuly pouze aktivují a skutečný růst vlasů nastane později?
Skye: Jak dlouhé je chcete, takové budete mít. Přijdete plešatí a vyjdete s vlasy po kolena.

Otázka: Může to změnit barvu očí?
Skye: Ano.

Otázka: Také by mě moc zajímalo, co nějací lidé v SSP (Tajný vesmírný program) dělají na Venuši? Není tam snad 450 stupňů? Byl bych vám moc vděčný, kdybyste mi to mohla vysvětlit.
Skye: Většina planet, na kterých existují vyspělé civilizace, žijí uvnitř.

Otázka: A jak se tam dostanete? Jak se dostat ze Země na Venuši?
Skye: Byla jsem tam dvěma způsoby, jedním byla malá vesmírná loď a druhým portál.

Otázka: Věřím v MedBed, ale prostě nemůžu uvěřit, že by někdo navštívil planetu, nebo byl uvnitř nějaké planety, moje mysl to nebere.
Skye: Odkud myslíte, že se ta technologie vzala? Podívejte se na Emeryho Smithe, Tonyho Rodrigueze, Randyho Cramera, Coreyho Gooda atd. Odhalení této technologie přichází nejen s léčebnými přístroji. Odhalení přichází s tajným vesmírným programem, mimozemšťany, poznatky o lidských koloniích a civilizacích nejen v naší galaxii, ale i v jiných galaxiích. Je toho tolik, co se ještě můžeme dozvědět.

Otázka: Mě by zajímalo, jestli nám MedBeds pomohou získat vzpomínky od naší duše, ze všech životů, které jsme dříve prožili.
Skye: Ano

Otázka: Po regresi věku, za jak dlouho se dostaví plné výsledky? A dorostlé orgány?
Skye: Plný požadovaný výsledek budete mít ještě předtím, než se po zákroku probudíte.

Otázka: Můžeš mi prosím dát seznam lidí, které potřebuješ vyškolit? Kolik lékařů, psychologů, ošetřovatelů atd. Doufám, že brzy budu zřizovat své centrum, a ráda bych se seznámila s tím, co je potřeba. Také počet pokojů, konzultační místnosti a vyšetřovny pro klienty atd.
Skye: Mám představu o typickém velkém léčebném centru. 6 operačních sálů, 7 MedBeds, 2 v jednom pokoji, které by musely být extra velké, to by bylo určeno pro přenosy duší. Musí tam být místnost pro přípravu před zákrokem a místnost pro následné zotavení. Obě s kapacitou asi 30 lůžek. Také noční oddělení s asi 27 pokoji, každý s asi 4 lůžky. Dále by zde muselo být přibližně 15 až 20 poradců a další holistický personál. Potřebujete také pomocný personál, jako jsou recepční, personál jídelny, uklízečky, personál prádelny, ošetřovatelé atd. Dále pak lékaři a technici, kteří budou obsluhovat lůžka, pak mnoho zdravotních sester pro před- a pooperační péči. Je to obrovský úkol, což je důvod, proč ještě nějakou dobu budou zdravotnická lůžka řízena armádou a aliancí.

Otázka: Takže všechny sci-fi filmy jsou jen kapkou z ukázky technologií, lodí a hvězdných bran.
Skye: Tyto filmy jsou prostě vizuální projekce reality. Je v nich odhalena pravda.

Otázka: Viděl jsem film Elysium, kde měli v každé domácnosti jedno MedBed lůžko. Řekl bych, že by to mohla být možnost v budoucnu.
Skye: Ano, to je konečný cíl, ale nestane se tak dříve, než za mnoho let.

Otázka: Skye, všiml jsem si, že hyperbarické komory začaly být v msm předmětem zvýšené pozornosti. Myslíš, že by to mohl být způsob, jakým se pomalu chystají na zavedení MedBeds?
Skye: Určitě.

Otázka: Snažím se pochopit, proč v budoucnosti nebudou existovat žádné profesionální sporty. Můžete mi pomoci pochopit, proč by tomu tak mělo být?
Skye: V rámci Nesara gesara budou všichni sportovci hrát/soutěžit, protože mají rádi hru. Nebudou žádní profesionální sportovci, protože lidé nebudou placeni za to, aby něco hráli. Hráči, kteří dostávají miliony dolarů za sport, jsou součástí programu deep statu, ne proto, aby obohatili lidstvo.

Otázka: Dobrý den, Skye. Četla jsi mou otázku o tom, zda může být stále potřeba nějaká pohotovostní/kritická péče a nebo zdravotníci? 
Skye: Rozhodně ano! Stále budeme mít střediska záchranné služby, ambulance a porodnice.

Otázka: Jsou tedy zdravotnická lůžka jen v Americe, například na Floridě atd., nebo jsou teď i v jiných zemích?
Skye: Jsou v několika zemích, včetně Austrálie, Nizozemska, USA, a myslím, že jsou také ve Francii a ve Španělsku.

Otázka: Když jste na věkové regresi, lze si stáhnout informace, například o astrofyzice nebo o tom, jak hrát na klavír?
Skye: Ano, lze stáhnout jakékoli informace.

pokračování příště

© Alue K. Loskotová, www.aluska.org 2022

 



Komentáře

Ikona diskutujiciho Karloon 54 2022-03-07 10:25:45 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Aluško, chci se zeptat, jestli ty máš s tou technologií osobní zkušenosti, jako že si jí viděla, nebo přišla do kontaktu s lidma, kteří to obsluhují nebo připravují, nebo se tímto léčily? Jak se dá o této technologii skutečně přesvědčit, krom toho že to Sky vyvěsí na svém webu.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-03-07 10:46:44
Ikona diskutujiciho
sipka

Nemám žádnou osobní zkušenost ani jsem to osobně neviděla. Pouze překládám dokumenty ke kterým se dostanu a doufám, že se časem dostanu i k lepším nebo přímějším zdrojům.

Ikona diskutujiciho armag 2022-03-07 13:23:17
Ikona diskutujiciho
sipka

S tím nemá nikdo osobní zkušenost.
Dnes budete mít problém, aby vás objednali k nějakému specialistovi. Felčaři nejsou schopni lidem předepsat ani blbý ivermectin.
a tady si někdo myslí, že by dali do provozu techniku, která by kompletně uzdravila člověka. A to si jako fakt někdo věří, že by to mafie v bílých pláštích dovolila?
I kdyby takové stroje byly, tak budou jen pro miliardáře a jiné prominenty.

Ikona diskutujiciho Majkl 2022-03-07 17:47:02
Ikona diskutujiciho
sipka

Armagu, vy jste ale pěkně skeptická hlava zde na webu 🙂 chtělo by to trochu optimizmu.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-03-07 19:43:01
Ikona diskutujiciho
sipka

Vlastně nevím proč sem chodí, mám pocit že to byl právě armag co mi tady asi 14 dnů zpátky psal že medbed jsou hovadina a že kvůli tomu přestane chodit na můj web, tak jsem si říkala hurá, škarohlíd se probral a najde si jiné čtení co mu sedne líp.

Ikona diskutujiciho armag 2022-03-07 19:52:06
Ikona diskutujiciho
sipka

O tom, že sem přestanu chodit jsem nepsal.
To, že jsou medbed takovým lákadlem pro lidi, aby měli aspoň trošku pocit, že bude něco lepší jsem psal.
Je to prostě blbost. Zatím jsem neviděl nic, co by zlepšilo lidem život. Ale těch slibů, jak bude vše fajn jsem slyšel spousty. Někdy si přečtěte Fullforda, ten píše stále o tom, jak končí tento systém, a přitom si politici stále více dělají z lidí prdel…

Ikona diskutujiciho armag 2022-03-07 19:53:59
Ikona diskutujiciho
sipka

Majkl: Jsem realista. A nerad si nechávám věšet bulíky na nos.
Zatím jsem si nevšiml, že by představitelé tohoto státu chtěli zařídit zdravotnictví tak, aby skutečně uzdravovalo lidi.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-03-07 20:04:07
Ikona diskutujiciho
sipka

To bude asi tím, že MedBeds nebudou součástí zdravotnického systému, zřizovatelem má být zpočátku armáda.

Ikona diskutujiciho armag 2022-03-07 20:20:15
Ikona diskutujiciho
sipka

Armáda, víš, k čemu slouží armáda?
Armáda a policie, to je právě ta síla, která udržuje současné politiky u moci.
Co je armáda, pochopíš teprve tehdy, kdyby k tobě do domu vtrhla tlupa opilých vojáků… A nebo když ti nějaké letadlo vrhne na dům okřídlenou střelu svobody…

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-03-07 20:34:41
Ikona diskutujiciho
sipka

Tam je myšlena úplně jiná armáda.

Ikona diskutujiciho armag 2022-03-07 20:42:56
Ikona diskutujiciho
sipka

Každá armáda je stejná. Je založena na tom, že někdo má zbraně k tomu, aby prosazoval vůli vládce.

Ikona diskutujiciho kiana 2022-03-16 19:30:01
Ikona diskutujiciho
sipka

Mi připadá, jako by armag na alušce nikdy nebyl nebo nečetl žádné články (nebo se mu to vymazalo).. Medbeds nechtějí zřídit současní politici ani jejich policie (ani současní lékaři) – to je základní znalost. Kdo čte alespoň občas alternativu, toto snad musí vědět??

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-03-16 19:49:43
Ikona diskutujiciho
sipka

Podle mě čte jenom nadpisy a chodí prudit 😀

Ikona diskutujiciho stenly919 2022-03-07 17:52:38 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Další otázka pro Skye: Zajímalo by mně, jak ty med bed fungují ohledně nastavení člověka a zda jsou schopny to měnit, i když si ti člověk nepřeje, zda se před pobytem člověka na med bed musí nějak nastavit, nebo je to zařízení tak chytré, že pozná co člověk chce a co nechce ? Dám příklad. Pokud jsem behavorián a žiju hlavně z prány, nemůže se stát, že bych po pobytu na med bet byl znovu závislý na jídle ? A naopak, pokud bych chtěl přejít právě na pránickou stravu, je to také možné ? A jak třeba bed med vyhodnocuje závislosti ? Třeba pokud pracuji třeba jako vinař nebo someliér a jsem zvyklý alkoholu vypít více v rámci svojí profese, nemůže se stát, že by mi po pobytu na lůžku přestalo chutnat a odmítal bych alkohol ? Nebo, co když má za sebou třeba plastickou operaci obličeje a jsem s ní spokojený, nehrozí mi, že se po pobytu na med bed zase vrátí můj původní vzhled ?

Mimochodem jeeště mně napadla další otázka, pokud je někdo sexuální orintací sadista nevo pedofil, je možné po pobytu na med bed eliminovat tuto úchylku, tak aby ten člověk z tohoto hlediska byl normální ?

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-03-07 19:45:33
Ikona diskutujiciho
sipka

Ošetření bys měl dostat až po skenu a konzultaci. To znamená, že si sám řekneš, co chceš spravit. Platí to i pro plastiky a transexuály – nebude se měnit něco co si chceš nechat. MedBed prý změnit druh myšlení a vědomí umí, ale nebudou se k tomuto účelu používat. – psala Skye. Jenom beru z jejího QnA.

Ikona diskutujiciho stenly919 2022-03-07 19:33:30 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ještě mě napadá, zda je možné a od kdy pomocí bed med léčit i nenarozené děti, zvláště pokud je matka také třeba nemocná, ale má třeba jiné zdravotní potíže než dítě, které čeká.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-03-07 19:40:39
Ikona diskutujiciho
sipka

To je podle domluvy s nemocnou, co bude chtít řešit nebo v jakém pořadí. Dítě je součástí jejího organismu.

Ikona diskutujiciho Kuník 2022-03-07 21:22:45 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

já tento web mám moc rád a naučil jsem se tady spoustu krásných věcí, za což děkuji, přesto ale někdy píšu i negativně. Ne proto, že bych nutně potřeboval být škarohlíd, ale prostě proto, že mám jiný názor. Zrovna medbeds je něco co by bylo skoro jako ze sna, přesto se nemůžu zbavit pocitu, že je zvláštní, že Sky už počítá sestřičky na svém oddělení a podlaží svého léčebného centra…jen jaksi….tak nějak….jí chybí poslední drobnost…Medbed 🙂 připadá mi, že kdyby to clé byla pravda…tak prostě se napřed ukáže Medbed a pak se začne vysvětlovat k čemu to je a kolik sestřiček je nutných k její obsluze. Takhle to zatím řadím mezi dlouhý seznam nesmyslů na netu. Kdybych se mýlil, budu rád.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-03-07 21:29:22
Ikona diskutujiciho
sipka

pevně věřím že se mýlíš 🙂

Ikona diskutujiciho dodo 2022-03-08 10:29:03
Ikona diskutujiciho
sipka

Tak vieš, ono keď ju vyzdvihujú v noci z postele, tak jej realita bude iná ako tá naša. Ano, v jej realite môže s MedBed narábať. Inak mimozemšťania nepotrebujú nikoho unášať. Prečo by to robili. Vedia čítať myšlienky každej živej bytosti aj z konca vesmíru, pretože všetko je navzájom prepojené. Únosy do tzv.UFO sú dielom trojpísmenkových agentúr.
Ten, kto dôveruje vede a vedeckým objavom bude žiť v reálnejšej realite ako ten, kto dôveruje hlásateľom, ktorí nemôžu nič skutočné ukázať v tejto prejavenej realite. Na hlásateľa Cobru ste už prišli. Ďaľší sú na rade. D.Wilcock a jeho úžasné hlásenia o galaktickej flotile. Naozaj si myslíte, že najaká galaktická flotila existuje? Ono to vyzerá skôr tak, že mimozemšťania, UFO a veľa vecí z exopolitiky je zastierací manéver CIA už hodne dlho a to preto, lebo existuje niečo v pozadí o čom nemá nikto vedieť. Najväčšie tajomstvo bude niečo iné ako galaktická federácia zachraňujúca ľudstvo a posielajúca lásku všetkým na Zemi.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-03-08 18:37:59
Ikona diskutujiciho
sipka

Únosy jsou skutečné. Je mnoho lidí co to prožilo, popsalo a jsou i v ČR, akorát že o tom nemluví a když ano tak jim lidé stejně nevěří.

Ikona diskutujiciho dodo 2022-03-08 21:12:58
Ikona diskutujiciho
sipka

Únosy sú skutočné, len ľudí neunášajú mimozemšťania. To v pozadí je niečo čomu sa hovorí „udalosť“. Bude to mať dve fázy. Prvá je oslabenie a reverz magn.poľa Zeme, druhá je „záblesk“. S touto vecou je to ale inak ako si (takmer) všetci myslia. Ezoterické hnutie to popisuje ako niečo úžasné, kedy sa ľudstvo oslobodí a dostane sa do zlatého veku. Možno je to, ale nakoniec tak lepšie, lebo keď by sa ľudia dozvedeli pravdu o tom čo je to vlastne tá „udalosť“, tak by vypuklo šialenstvo milión krát väčšie ako to vidíme na prípade Covid.
Pravdu o „udalosti“ stráži CIA zhruba od r.1960 ale hlavne po získaní vzoriek hornín z Mesiaca na začiatku 70.rokov. Preto existujú krycie historky o mimozemšťanoch, galaktickej federácii o úžasných život zahcraňujúcich technológiách, o falošnom pristáni američanov na Mesiaci, o základniach na Mesiaci a Marse kde údajne žije už milón ľudí zo Zeme, cestách do minulosti a budúcnosti s technológiou TR3B, cestách ľudskej posádky na Aldebaran na začiatku 40.rokoch min.storočia, o plochej, alebo vnútornej Zemi a tak podobne. K tomuto účelu je prispôsobená veda svojim rozškatulkovaním a úzkou špecializáciou oborov tak, aby nikto nezískal celkový pohľad (celostné poznanie). Netvrdím, že všetko z exopolitiky je lož, ale hodne vecí je vypustených za účelom dezinformácie priamo od CIA. Títo chlapci sú majstri v zámernom výpušťaní „zaručene pravých“ príbehov a infiltrácii mnohých zoskupení.

Ikona diskutujiciho martin ****** 2022-03-09 09:39:44
Ikona diskutujiciho
sipka

Kuník
Nejdříve se mělo osvobodit lidstvo a po tom se mělo vše odhalit. Dál se měla představit MedBed a měla se vést veřejná diskuse o tom co to přinese a také jaké funkce se povolí nebo zablokují. Takto jsme zas postaveni před hotovou věc, nevím jestli si zrovna takto chce někdo získat důvěru.

Ikona diskutujiciho pavel-)) 2022-03-07 22:10:07 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

zdravím mám dotaz ohledně života na Venuši jak tam asi místní lidé žijí je tam totiž mnoho faktoru které život zcela vylučují jednak na povrchu je teplota 450 stupnů SKY říká že žijí uvnitř ale i to je zcela mimo realitu jedná se totiž o sopečnou planetu takže vnitřek planety je plný lávy a i kdyby byli mnoho kilometrů podzemí i zde by byl život velmi obtížný jednak by byli sužovány neůstálími otřesy kvůli sopečné činnosti takže by je to tam asi zavalilo pro civilizaci je to velice nevhodná planeta i z logického hlediska by si tedy vyspělá civilizace vybrala jinou planetu snažší pro život ve vesmíru jich je dost

Moje otázka zní jak je tedy možné že tam něco přežije

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-03-07 22:53:20
Ikona diskutujiciho
sipka

Skye na to už odpověděla. Život je uvnitř a ne na povrchu.

Ikona diskutujiciho Nini 2022-03-08 08:41:19 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

No, jen jako reakci na některé pesimistické komentáře zde…nemusíte si brát info jen z jednoho zdroje, když se vám nezdá. Jsou i další podle mě autentičtí lidé, kteří mluví o tom, že medbeds existují a budou, i když se neuvádí přesné datum. Kdo hledá najde. Kdo něčemu nechce věřit, ten neuvěří, i kdyby mu medbed dali pod nos a bude si dál jet ve své smutné realitě, ve které podle něj lidstvo nečeká nic hezkého a kterou si vytváří on sám svým myšlením a jednáním.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-03-08 09:13:29
Ikona diskutujiciho
sipka

kde máš další zdroje? já se chci taky podívat 🙂

Ikona diskutujiciho Nini 2022-03-08 20:52:27
Ikona diskutujiciho
sipka

Jestli máš namysli podrobné info jenom o med beds jako od Skye, tak to ne…myslela jsem lidi, kteří o nich mluvili/mluví, prostě k tomu čas od času něco řeknou. Já osobně věřím například Marině Jacobi, která o nich také mluvila.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-03-08 21:07:39
Ikona diskutujiciho
sipka

takže neupustili nic novýho nebo podrobnějšího?

Ikona diskutujiciho mariankosmac 2022-03-08 12:04:47 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Budú môcť ísť na med beds aj zlí ľudia, ako sexuálni devianti odsúdení za znásilnenie, aby sa z toho vyliečili a nemuseli byť vo väzniciach keď už nebudú pre spoločnosť nebezpeční?

Budú aj špeciálne med bedy na učenie jazykov, prípadne ďalších oborov keď by sa človek chcel stať napríklad elektrotechnikom či tesárom, aby sa nemusel zdĺhavo učiť teóriu a mohol hneď praxovať?

Ako sa bude riešiť premnoženie ľudstva, keď budú všetci zdraví a plodní a nebude sa umierať na choroby? Ľudia sa môžu množiť do nekonečna ale miesta na planéte kde sa dá žiť naopak ubúda aj kvôli klimatickým zmenám. A nikto nechce žiť v zadymených preľudnených mestách bez lesov. Bude sa sťahovať na iné planéty a budú ľudia vôbec chcieť opustiť Zem a ísť niekam do neznáma na iné planétu?

Ak existuje med beds, prečo tam nejdú Trump, Putin alebo tá korytnačka anglická kráľovná dať sa omladiť, nechce sa mi veriť že by takíto bohatí ľudia nemali prístup na med beds, alebo taký Stewe Hawking by to určite tiež rád použil alebo aspoň by o tom hovoril ako o technológii budúcnosti, ale myslím že nič ako med beds nikdy nespomínal.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-03-08 18:42:20
Ikona diskutujiciho
sipka

Ne. Půjdou tam pouze ověření, dostatečně uvědomělí lidé. Kdo páchal zlo, ten se tam nedostane.

Medbed umí nahrát jazyky, je to v rámci toho jednoho zařízení, nemusí být speciální odlišný typ.

Přelidnění není problém, má se řešit osidlováním dalších planet. Údajně má být tehdy uvolněna spousta pokročilé technologie a otevřít se možnosti pro cestování na jiná místa.

Skye by řekla, protože to nejsou skutečné elity, ale pouze bílí koně. Někteří z nich tu možnost mají, ale dobrovolně jí zatím nevyužili a jak Skye vysvětlovala v dřívějším článku, regrese věku vůbec není jenom tak.

Ikona diskutujiciho mariankosmac 2022-03-08 20:49:49
Ikona diskutujiciho
sipka

Tie špeciálne učebné bedy by boli pre takých ľudí ktorí sa chcú len naučiť jazyky a nechcú alebo nemôžu ísť na liečebné beds, pretože sa nechcú vzdať svojich zlozvykov ako alkohol a tabak. Kto pije a fajčí toho na Medbed nepustia ak som správne pochopil, preto by ma zaujímalo či bude nejaké špeciálne Medbed dostupné pre takýchto ľudí, kde by boli obmedzené funkcie (napríklad len na to učenie jazykov). Ale asi nie, možno časom.

Ikona diskutujiciho martin ****** 2022-03-09 10:02:48
Ikona diskutujiciho
sipka

mariankosmac
Tím nahráváním znalostí jsme zas u toho, že lidé hledají ne usnadnění ale pohodlnost. To učení jazyků by mělo být povoleno jen za určitých podmínek, třeba když se někdo přestěhuje z jednoho státu do druhýho.
Vzdělání do budoucna nebudete ani potřebovat, když se zruší průmyslová výroba a většina prací. Když budete něco si sám vyrábět, tak se můžete naučit všechno vlastním bádáním. Ještě nikdo ani neřekl co je špatného na tom, že vyrábíme věci v továrnách, když všude dělají něco, co potřebuje někdo další, což je forma vzájemné pomoci a všichni se podílejí na chodu společnosti. Zajímalo by mě jak si to představují, že bude lidstvo fungovat? Hasiči a zdravotnící to bude jako poslání, ale co to ostatní, co bude potřeba?

Ikona diskutujiciho Samuel 2022-03-08 12:33:47 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Tady se člověk docela pobaví u těch komentářů. Perfektní přehled vibrační pestrosti, jen tak dál:) Někteří neuvěří, i když se jim zázrak odehraje přímo před fyzickýma očima.

Ikona diskutujiciho mike 2022-03-08 22:15:24
Ikona diskutujiciho
sipka

samuel, ja som uz davnejsie hovoril, ze kognitivnej disonancie bude na rozdavanie, usmev. Masky padaju veru vsade a kazdemu a u mnohych by sme to veru ani necakali, ale to je dobre, ze to tak je.

mariankosmac. Nizkovibracne bytosti, ktore si nevedia povedat dost tam nemaju co robit, dokial sa nespamataju, a neuvedomia si, ze vsetku moc maju vo vlastnych rukach. Ziadne vyhovorky neobstoja. Obmedzenie bude, ze ich otocia vo dverach, netreba na to zvlastne zariadenie, smiech. Kde bude vola, tam bude cesta, vsetko sa da ked sa chce.

Pekny vecer vsetkym prajem.

Ikona diskutujiciho hajc 2022-03-09 15:18:20
Ikona diskutujiciho
sipka

u komentaru lidi, ktere to vyprovokuje az k utocnym vypadum, mne casto napada vtip s mistrem kteremu je uz pres sto let a redaktor se ho pta- mistre jaky je vas revept ma dlouhovekost? odpoved- neprit se s odpurci svych nazoru a redaktor reaguje…. ale to je blbost a mistr odpovi…. ano mate uplnou pravdu

Ikona diskutujiciho martin ****** 2022-03-09 12:21:57 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Když to budou mít i státy, které se nepřipojily k NESARA / GESARA, jak to tam bude fungovat, to se ještě připojí později nebo co tam bude jinak?

Ještě bych chtěl říct něco, protože by si člověk měl udělat jasno a v této době ani není prostor nad něčím dlouho tápat.
Už delší dobu uvažuji, že bych toto všechno přestal číst a už se tím vůbec nezabýval nebo minimálně přestal psát komentáře a omezil počet návštěv. Ti co nás osvobozují to nějak udělají a bude to podle nich, s tím že lidé na nižší úrovni vymřou. Lidé ani nemají jinou možnost než se z ovcí jedné strany stát ovcemi druhé strany. O moje řešení lepšího světa stejně nikdo nestojí. Já vlastně čas který bych mohl vložit do něčeho jiného vkládám do něčeho co ani nemůžu ovlivnit. Jejich cesta není moje cesta a svět podle nich není svět podle lidí. To přechodné období o kterém se řiká, že bude po odhalení už ve skutečnosti začalo (pro nás) v okamžiku, kdy jsme se dozvěděli co mají s námi za plány. Komentáře jsem začal psát jen ze dvou důvodů: Ledacos vím, tak by byla škoda nechat si to pro sebe a hlavně, že jsem ve svém životě mlčel dost dlouho (mlčky souhlasil), ale asi to tak má zůstat.
Všimněte si, že nám tomáš marný říkal, že máme být jen pozorovateli, ale kdo to pochopil…, z pozice obyčejného člověka nikdo nic eovlivní. A nač se zapojovat a dávat souhlas s něčím s čím nesouhlasím. Jako osvobodit lidstvo ANO, ale nesouhlasím se vším co se má udělat a se stylem jakým se to dělá. Některé věci které se mají zavést ani nedávají smysl, třeba kvantový finanční systém, když se peníze stejně zruší. Občas si říkam jestli nebylo lepší když člověk nic nevěděl. Tím že to vím co mají za plány se z činosti, která mi přinášela radost a zaplnila noční směnu se stala činnost zbytečná, takže když něco vymýšlím tak jen pro sebe a ještě z věcí u nichž není jisté, zda budou existovat i nadále (v současném rozsahu) nebo vymýšlím to co je nutné pro další fungování (doklepání) nebo počítám čas do konce. Teď budu doma dělat zas slaboproudou elektroniku, v tom se možnosti do budoucna snad neomezí, když bude čas, (ale stále pracuji na svém) a hlavně si udělám ve VŠEM pořádek.

Ani si nemyslím, že se budou lidé chtít nechat omladit, možná ze zvědavosti, ale z praktického hlediska to nemá žádný význam. Spíš by měli ještě udělat nějaké zařízení, které život ukončí, když člověk usoudí, že má splněno.
Fulford psal něco, že jsou dnešní události náplánovány už před staletími a to znaméná, že nikdo nic neovlivní, už je vše dané v nějakém scénáři.

Už jsem řekl dost, říkat více ani nemá význam. Jiné řešení jsem navrhnul – mé svědomí je čisté.

Napsat komentář: martin ****** Zrušit odpověď na komentář

Ikona moderatora

Moderovaná diskuze: Příspěvky se zveřejňují s časovou prodlevou. Pro účast v diskuzi je třeba, aby byl váš komentář v souladu s obecnými pravidly slušného chování a podmínkami používání stránek