NEJHORŠÍ ZÁŽITKY V AUTOŠKOLE 1 – Katastrofální výuka

11.6.2018 v Poselství 58

Na teorii jsem se pokaždé během první půlhodiny dozvěděla zejména statistiku nehodovosti za určitý rok a viděla spousty obrázků sešrotovaných aut a smrti. Které byly patřičně zdůrazněny poutavými příběhy řídi, který nás pravidelně strašil tím, že na krchově a v Kuřimi v base je pro nás místa dost a když něco uděláme a nebudeme umět očurat policajta, tak tam skončíme. O kvalitě výuky prakticky nemůže být řeč, přestože byl říďa veselá kopa, vařil kafe a na konci nám pouštěl zábavná videa. Jelikož jsem poctivec a znalosti provozu v žádném případě nepodceňuji, ležela tak veškerá zodpovědnost za mé znalosti čistě na mém samostudiu a mé aktivitě.

NEJHORŠÍ ZÁŽITKY V AUTOŠKOLE 1 – Katastrofální výuka

https://www.youtube.com/watch?v=s7GYbySAEM0&t=329s


Pár faktických poznámek k obsahu, pokud se do autoškoly teprve chystáte:

– Nebuďte jako já, abyste taky nenalítli. Pokud si vybíráte autoškolu, nebuďte líní se zeptat v okolí svých přátel a známých, nespoléhejte jenom na google.

– Ve videu vidíte kritiku CDčka, ze kterého se nedá pořádně nic naučit. Dobře naučit předpisy se můžete jedině z papíru. Konkrétní učebnice, kterou ukazuji ve videu, je dobrá a můžu ji doporučit, ale nespoléhejte pouze na ni, protože výuka křižovatek je tam příliš osekaná a chybí více příkladů z praxe. Křižovatky musíte umět dobře, abyste se pak na silnici nezabili.

– Zmíněný materiál jiné autoškoly, která vypracovala vlastní výuku křižovatek, najdete tady. Určitě doporučuji, je to srozumitelné a dobře podané. Pomohlo mi to ze všeho nejvíc. http://autoskola-top.websnadno.cz/LEKCE-1.html

Pokud už máte autoškolu za sebou, určitě mi napište vaše dojmy a zážitky. Moc mě to zajímá a ráda si váš názor přečtu.

Komentáře

Ikona diskutujiciho anet 2018-06-11 01:10:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

já dělám zkoušku 22. 6, v centru prahy 🙁 to fakt nikomu nepřeju ty nervy, drž mi palce prosím :-)  8-O

Ikona diskutujiciho anet 2018-06-11 01:20:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

jo a učebnici nám dali v autoškole zadarmo 🙂

Ikona diskutujiciho Ježovka 2018-06-11 02:25:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

:-D  :-D Tak to je moc :-D

Ikona diskutujiciho Dexter 2018-06-11 07:52:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

V 18 me naucil ridit tata. Do autoskoly jsem si sel jenom pro potvrzeni, protoze podle instruktora jsem prisel jako hotovy ridic.

Ikona diskutujiciho Alue 2018-06-11 08:20:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[4]:  Já ti řeknu proč. Protože jsi žáček, nestíháš pedály a matlat volantem, do toho se ti tam batolí chodci, do toho máš stíhat zrcátka, značky a blinkry…. takže jedeš 30. A učitel tě v začátku ani nenechá jet rychleji, protože když se něco nečekaně zjeví na cestě, tak jako žák nemáš dost rychlou reakci. Seš zahlcenej tím vším co musíš stíhat.

Ikona diskutujiciho Dexter 2018-06-11 10:41:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[5]: Dovol, ale musím oponovat. Ty jsi účastník provozu a nesmíš zaclánět, resp. nesmíš blokovat. Na silnici už máš být na to všechno zvyklá. Je velký průser, když dneska autoškoly kašlou na cvičení na parkovišti a hned šup šup do porovozu.

Ikona diskutujiciho Alue 2018-06-11 11:14:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[6]:  :D Nemůžeš chtít po člověku, který v tom sedí podruhé potřetí a sotva umí pár předpisů a pořádně tam neumí ani narval správně dvojku, aby jezdil v obci 50. Akorát někoho zabije, nebo sebe zabije. Od toho je to AUTOŠKOLA, to není řidič, ale žák. Kdyby to byl řidič, tak nesedí v autoškole.

Ikona diskutujiciho Andrea V. 2018-06-11 11:38:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[7]: Vetsinou se to resi treninkovym prostredim – ja jezdila po arealu skoly, nez jsem to dostala do rukou. Meli tam velky prostor a byli na to pripraveni. Uplni "zelenaci" by po silnici jezdit nemeli. Kdyz ublizis sobe budiz, ale muzes zmrzacit nekoho druheho

Ikona diskutujiciho Alue 2018-06-11 11:46:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[8]:  No ano, ale spousta autoškol cvičák nemá, žáka narve rovnou na silnici a co v takovém případě… prostě nepojedeš 50 v obci. A nikdo to neřeší, protože autoškoly jsou soukromé firmy, dělají si to každá po svém, ministerstvo s tím nic nedělá. To není o žákovi, ale o firmě.

Ikona diskutujiciho Jarek VanEk 2018-06-11 12:08:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Jezdím dlouho a tisíce maličkostí z vyhlášky,  takové ty prkotiny nepodstatné pro řízení, jsem dávno zapomněl.

Ikona diskutujiciho Dexter 2018-06-11 12:51:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[7]:Člověk kterej v tom sedí podruhé NEPATŘÍ na silnici do provozu. Od toho je dopravní hřiště. Aby právě věděl jak řadit, jak dávat blinkr a podobně a nebyl z toho vyjukanej. Ale jak říkám, autoškoly na tuhle část výuky prostě kašlou, nejdůležitější je přece inkasovat peníze od žáčka, kvalitu nikdo neřeší.

Ikona diskutujiciho :) 2018-06-11 14:07:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Taky mam v planu psat clanek o autoskole, co tam se odehrava tak to nikomu nepreju…myslela jsem si ze je to snad spatny vtip, ale bohuzel nebyl. Nedodelala jsem to a uz nikdy me nenapadne to delat v Praze kde si kazdy dela co chce…ucebnice ani nekomentuju, to je jak jiny jazyk ktery me nikdo nikdy neucil, takze to sem nechapala vubec nic, krizovatky mi sly nejlip ze vseho ale pouze v testech, na silnici pak konecna…a ucitel? Kreten nejvetsiho kalibru kterej mi delal pouze naschvaly a pak na me akurat rval…navic jsme jezdily jednou za ctvrt roku skoro takze pro me to bylo vzdy jako poprve sedet zase v aute…

Ikona diskutujiciho Arleta 2018-06-11 14:11:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Souhlasím, když jsem jela autoškole poprvé, udělaly jsme 2 kolečka na parkovi3ti  a paní instruktorka na mě: Tak jedeme do provozu! Já: Nezlobte se prosím, ale já se neítím. Ona: (potáhla si ze své úzké cigaretky, vyfukujíc dým) za 30 let zatím všichni jeli, myslíš, že budeš první? Tak jsem jela. 30 km/h. Vlasy mi vlály, v očích zoufalost a myslela jsem, že se zákonitě musíme zabít při této smrtící rychlosti. Do toho pedály, zrcátka, točit volantem, šajtrpáka, auta kolem, pruhy… :D Ráda na ni vzpomínám, byla trpělivá a klidná. Autoškola naučí jen používat auto, řídit se naučíte až sami v provozu. Hlavně nestresovat z ostatních řidičů, co mají pocit, že se narodili s volantem v ruce. 🙂

Ikona diskutujiciho :) 2018-06-11 14:45:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Jo a zadnej trenazer ani cvicak, CD, ucebnici a dokonce ani hodiny teorie, nic takovyho, za to hned druhou hodinu do provozu, takze to co si mela ty je jeste asi vpoho ? ja se ucila pouze z testu na netu…?

Ikona diskutujiciho Tereza 2018-06-11 14:52:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[7]: Naprosto souhlasím. Přesně kvůli takovým, jako je Dexter, jsem se k autoškole odhodlávala skoro 3 roky a čeká mě to za pár týdnů.

Ikona diskutujiciho misa 2018-06-11 15:01:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ale no tak lidi, copak Aluška chtěla hned jezdit v ostrém provozu? Toto je opravdu problém Autoškol, že ženou "mimina" hned do ostrého provozu. Když nejsou soudní v autoškolách, mělo by ministerstvo (či nějaké občanské sdružení?) udělat třeba Doporučení – 3 jízdy někde mimo ostrý provoz. Na malém městě to zajistit LZE (kdekoliv). 1 jízda by mohla být také vzorová – lektor jede třeba 5 km, komentuje vše a žák se dívá, jak lektor řídí, co dělá, na co upozorňuje atd.

Ikona diskutujiciho misa 2018-06-11 15:07:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Jako žena vím, že pro mě bylo velmi těžké naučit se dělat v autě více úkonů najednou. A doteď říkám, že bych potřebovala mít do auta jednu nohu kratší a druhou delší :-D  :-D  :-D

Ikona diskutujiciho Malina 2018-06-11 15:50:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Já jsem absolvovala autoškolu v Praze, příjemný prostředí, po známých jsem si zjistila jakýho učitele si přímo vyprosit, takže supr. Byl to skvělej člověk,byla s nim sranda,párkrát sem ho vezla pro golfovou hůl nebo na chatičku pro nějaký věci. :D Autoškola jako taková supr, jen co se týče teorie,tak nám pustili cd, párkrát něco řekli a to bylo v podstatě vše. Trenažér tam neměli,takže mě dali rovnou na silnici,no to byl docela šok :D ale když máš supr učitele tak to jde. Měl velkou trpělivost, dokázal se zasmát, upozorňoval na značky a křižovatky,nemám na co si stěžovat. Jediný problém byl že jsem nedala praktickou jízdu, jela jsem hrozně pomalu po obytný zoně, fakt mega pomalu, a zpoza keře vyšla ženská,kerou sem zaregistrovala moc pozdě,protože jsem jí zkrátka neviděla, a ikdyž sem zastavila skoro hned a jela sem vážně jako šnek,komisař mi řekl že moje reakce nebyla dostatečně rychlá a nedal mi to,takže jsem musela na další pokus :D A to si mě ta ženská snad ani nevšimla :D Už nevím zda nám tam dali učebnici,myslím že CD 100%,ale tuším že učebnici jsem si kupovala, ale jsem s ní spokojená,no už je to pár let. Bohužel teď nemám auto a nemám čím jezdit… :D A tvoje zážitky jsou teda opravdu kuriózní, ještě jsem neslyšela o někom kdo by učil jak obelhat policajty. :D

Ikona diskutujiciho hanka 2018-06-11 16:47:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

To se vám to mluví když řídíte roky. Učit se řídit fakt není sranda a na cvičáku se všechno naučit předem nejde, musíte do provozu. Jo a já taky kolikrát v obci jedu 30 nebo prostě míň jak 50 protože si to žádá situace, kolem spousta chodců, mamin s kočárkama, úzká ulice, tam prostě 50 nepojedu. Kolikrát taky potkám řidiče co jede pomalu a vůbec mě to nestresuje. Autoškolu normálně nechám žít i když jede jak slimák, však o co jde, taky jsem se to učila. Můj kamarád říká, kdo spěchá, asi chce být rychle v hrobě. No asi tak … :o) Nemám ráda bezohledné řidiče.

Ikona diskutujiciho manu 2018-06-11 17:59:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[8]: Proto mají označení Autoškola, aby o tom ostatní věděli a mohli počítat, že to nebude třeba perfektní výkon, ne?

Ikona diskutujiciho Manu 2018-06-11 18:03:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Jo, pamatuju, jak mě šokoval kdysi učitel, když jsme sedli prvně do auta a on mi řekl: Takže vy už jste řídila, že? A já: jak jsem mohla řídit, když nemám řidičák? Vůbec nbetuším, jak se to dělá a za volantem sedím prvně! Dal mi tehdy dost najevo, že jsem teda pěkná  votrava a debil, protože podle něj lidi řídit už umí a chodí si do autoškoly jen pro papíry a on se teď se mnou má dřít a cosi mi od začátku vysvětlovat…

Ikona diskutujiciho Grétka 2018-06-11 18:16:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Já dělala autoškolu minulí rok,a můžu říct jen to že pokuď si to sám člověk nenastuduje je v háji ? zkoušky jsem udělala s přehledem,ale jízdy jsem udělala až na potřetí!!!jednou jsem nenechala dost místa na vytočení zatáčky druhému autu asi jsem to podle komisaře měla střihnour do příkopu? podruhé jsem špatně odbočovala vlevo prý jsem přejela dělící čáru?mě ale učili že když nevidím mám si víc popojet do výhledu.na potřetí jsem to teda dala ale to jen proto že mi to už bylo jedno, říkala jsem si,buď to dám nebo nedám ?? ještě bych zmínila že jsem přestupovala po prvních zkouškách na jinou autoškolu a udělala jsem dobře tam mi vše úplně jinak vysvětlovali a učili takže vážně záleží jakýho učitele máš.taky jsem sledovala manžela jak řídí a ptala jsem se na kde co a výš co jsem zjistila?? radši se neptat protože každý si pak osvojí ježdění jinak a není to to učebnicový co po tobě budou chtít na zkouškách ?? můj manžel rád vyhazuje rychlost to správně nesmíš, musíš samozřejmě podřazovat.ale už bych do toho nešla ty nervy by mi za to nestáli.

Ikona diskutujiciho Ježovka 2018-06-11 18:58:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[6]: Tyo… Heh. To by bylo přejetejch chodců, kdyby autoškola "nezacláněla". Spoustu autoškoláků kdyby si to na blbym cvičáku vyzkoušeli třeba milionkrát, tak v provozu budou i na několikrát dost vystresovaný a pojedou pomalu, pochopitelně. Oni nezaclání, oni prostě jednou opatrně. Neba? Jaksi je předjeď(je-li možnost) je nebo se jaksi zklidni. Trochu empatie by to chtělo. On se jaksi autoškolák v provozu prostě otrkat musí. Navíc kolik jich člověk potká za týden? Moc ne. To potkám víc dědulů co si to prdí ve starém autíčku třicítkou.

Ikona diskutujiciho Alue 2018-06-11 20:45:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[12]:  Jakou jsi měla knížku? Ta co ji ukazuju ve videu je srozumitelná, dobře udělaná… jenom ty křižovatky jsou nedostatečně udělané.

Ikona diskutujiciho Alue 2018-06-11 20:46:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[14]:  hm, aha…. to je ale fakt už extrém

Ikona diskutujiciho Alue 2018-06-11 20:48:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[15]:  wut O_O … tak já nevim, mám si to zetko nalepit, nebo ne? Já s ním chtěla minimálně 2-3 roky jezdit.

Ikona diskutujiciho Milan 2018-06-11 20:59:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Na video jsem nekoukal, zdá se mi moc dlouhé, chápu že se Aluška musela vyzpovídat ale takových problémů okresního formátu zažíváme všichni nespočet. Mne s čerstvým řidičákem druhý den v práci "potěšili" hláškou, hele tak už máš řidičák? výborně, vezmeš auto a dojedeš pro materiál, byli to kruté 4 hodiny jízdy a sám, pak se mnou jezdil kolega než jsem s zvyknul, to byli časy, byl jsem mladý a naivní.

Ikona diskutujiciho Tereza 2018-06-11 21:14:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[26]: Já si ho tam lepit budu, i když jsem hodně dlouho váhala. Takových případů je minimum, oproti nim stojí řada lidí, kteří jsou k začátečníkům schovívaví. Třeba můj táta vždycky hlásí: "Hele, zajíc, toho pustíme."

Ikona diskutujiciho hanka 2018-06-11 21:15:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[26]: Já zetko nemám…myslím že to vyjde nastejno, kolikrát potkám řidiče se zetkem co jede jak prasák, tak nevím jestli to má nějakou vypovídající hodnotu. Ale jezdím delší cesty se zkušeným řidičem, od toho se hodně naučím:)

Ikona diskutujiciho romča 2018-06-11 22:06:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Na SVK to tí so Zetkom nemajú vôbec ľahké bo darcovia orgánov im robia doslova zle. Ja keď si raz urobím vodičák si Zetko lepiť nebudem. A inak presne kvôli darcom orgánov ešte ten vodičák nemám, moc sa mi do toho nechce keď mám nervy na dranc len jak spolujazdec. Moja častá hláška na môjho milého: "Ten pred nama co nacvičuje?"

Ikona diskutujiciho jab 2018-06-11 22:14:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[28]: Oni to nejsou hlavně zbohatlíci, jsou to všichni chlapy kteří si potřebují dokazovat že jsou lepší, ať jezdí ve drahém fáru, nebo v levném.

Ikona diskutujiciho Tina 2018-06-11 22:33:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Moje autoškola byla podobně katastrofální… Dědula nás krmil tím, že budeme mít za dva měsíce hotovo.Začínala jsem 18. února 2016 a končila 12.června 2016. To byl jen začátek. Hodiny teorie byly úplně zbytečné, spočívaly jen v tom, že jsme dělaly testy (těch cca 900 otázek jsem se naučila potom, co jsem to třikrát projela, takže už mě nic nenutilo se učit) a nebo nám pouštěl předpotopní videa, ze kterých se člověk stejně nic nenaučil. O jízdách radši ani nemluvit. Naplánovat to nešlo vůbec, protože si nabral trilión lidí a jezdilo se tak jednou za 2 týdny, když to dobře šlo. Samotné jízdy byly horor. Několikrát jsem si vyslechla, že jsem úplně k ničemu, že si budu muset doplatit další jízdy, že dělám všechno špatně a vrchol bylo to, když mi řekl, že někteří lidi prostě řidičák mít nemůžou – ano, tohle vám řekne učitel v autoškole, při jízdě v provozu. Ze začátku jsem to nechávala být a snažila se spolupracovat, potom jsem se to snažila ignorovat. Ano, teď už vím, že jsem měla jít jinam, protože za tohle deptání mi to nestálo. Nebo ho aspoň pořádně poslat do …. Dneska už bych to udělala, ale tehdy jsem na to psychicky neměla postavit se za sebe a tohle jsem musela snášet všech těch 16 jízd nebo kolik jich bylo. Zkoušky jsem nakonec udělala na poprvé, písemný test na plný počet bodů. Když dědka potkám na ulici, otáčím se na druhou stranu a haním jeho autoškolu kde se dá. Řízení mi znechutil natolik, že jsem od té doby, co mám řidičák řídila tak 5x, poslední rok vůbec.

Ikona diskutujiciho mariankosnac 2018-06-11 22:46:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[6]: Jasne ale i ty musíš byť zvyknutý na to že sa na ceste občas objaví nejaká prekážka…

Ikona diskutujiciho Dexter 2018-06-12 08:20:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Hele, damy, co kdybyste si precetly zakon o provozu na pozemnich komunikacich? Ridic nesmi omezovat ani ohrozovat ostatnu ucastniky. Za omezovani je povazovana bezduvodne pomala jizda. Dal nemam co bych dodal.

Ikona diskutujiciho Alue 2018-06-12 08:45:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[33]:  mariáne, já jako cyklista jsem si v provozu jistější a nedělám blbosti, právě po nastudování předpisů… myslím že by měla vyjít nějaká kniha pro cyklisty se vším základním co potřebují vědět i značky. Když jsem hledala něco takového, na netu jsem nic nenašla, až nakonec v té učebnici. myslím že je to hlavní problém cyklistů, většina z nich nezná předpisy, nezná značky a proto na ně řidiči tak nadávají. Třeba když jezdí na kole přes přechody, i když je to zakázané.

Ikona diskutujiciho hanka 2018-06-12 09:10:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

No zase na druhou stranu, když se bavíme o rychlé jízdě, já chápu že někdo jezdí rychle protože je výborný řidič, má to v ruce, v oku, přesně ví co dělá, jezdí rychle když si to může dovolit (malý provoz, dobrá situace na dálnici). To jsou ti co se narodí s volantem v ruce, mají pro řízení cit a nechápou že ostatní to tak nemají, nerozumí tomu vozu a jsou ztuhlí a prkenní. Jízda je jako hra na nástroj. Potom chápu že si to chtějí užít, zkouší co to dělá, hrají si. Nejčastěji samozřejmě chlapi 🙂 s takovýma lidma je radost jezdit i se učit. Pokud jsou vyzrálí, neriskují ale přesně vyhodnotí situaci a vědí co můžou a co ne. To je rozdíl mezi machrováním a  nebo nepřiměřeně rychlou jízdou která ohrožuje ostatní, a na druhé straně máme právě ty skvělé zkušené řidiče kteří si prostě ve vhodné chvíli pohrajou s autem a zahrajou si na závodníky. Je pravda, že když člověk nic nezkouší, například v zimě nesmykuje, nezkusí si co udělá prudké brždění apod. tak nemá zkušenost. Právě takové zkoušení potom přijde vhod když je krizová situace protože člověk už něco zažil, předvídá jak se to auto může zachovat.

Ikona diskutujiciho Arleta 2018-06-12 10:01:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Já si Zetko jako začátečník lepila, cítila jsem se lépe, i při parkování, i když jsem třeba jela za traktorem a nebyla si jistá předjížděním. A co se týče užití si jízdy – za mě jednoznačně ano. Je to samozřejmě na risk, ale ověřit si, co auto dokáže, jak zareaguji já, když auto "ustřelí" atp., je pak dobrá průprava pro nenadále situace, jako např. smyk na mokrém listí. On se pak člověk zklidní.

Ikona diskutujiciho Yrianna 2018-06-12 10:30:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[34]:O co ti jde ???1/Každý nemá tátu,který by ho naučil jezdit a jestli jo,tak nezapomeň,že na veřejnou komunikaci smí vyjet jen ten,kdo má platné řidičské oprávnění (s výjimkou žáka autoškoly jezdícího pod dohledem učitele).Tudíž máte asi rozlehlý dvorek ?

Ikona diskutujiciho sasanka 2018-06-12 10:45:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Hezký video Alu, oceňuji Tvůj komediální talent.Od srdce jsem se zasmála.Mě nejvíc pomohly testy stažené do telefonu. Mohla jsem tak k učení využít každou volnou chvíli, kdy člověk třeba na něco čeká a měl by zbytečné prostoje.Autoškolu jsem si dělala zároveň se synem, dost mi to pomohlo, že jsme vše mohli spolu sdílet.Ale i když vlastníme řidičák přes půl roku, do řízení se nehrneme.Stejně radši všude jdeme pěšky, nebo na kole.

Ikona diskutujiciho Dexter 2018-06-12 17:06:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho ginze 2018-06-12 17:14:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Hezké video, zase mě to vrátilo do doby, kdy jsem si dělala řidičák :-D Jak už jsem psala, měla jsem příšerného instruktora, ale teorie u nás byly úplně v pohodě :-) Měli jsme možnost si přímo v autoškole koupit učebnici, se kterou jsem byla spokojená, ale ta vyšla už někdy v roce 2012, tak nebude moc aktuální :-D  Na první hodině jsme všichni dostali sešit s propiskou, nikdo nepředpokládal, že vše umíme a známe, jeli jsme pěkně pomalu. Probírali jsme značky, předpisy, hooodně jsme kreslili křižovatky, protože to bylo opravdu nutné pochopit. Během celé teorie jsme několikrát dělali testy na internetu, kdy nás pak učitel ještě obcházel a koukal, kde kdo udělal chybu :D Vtipné historky proběhly taky, ale vždycky to byla historka s ponaučením, že jsme se opravdu něco dozvěděli, nebylo to tlachání na prázdno. V tomto ohledu jsem byla naprosto spokojená…jízdy jsou už jiný příběh :D

Ikona diskutujiciho Alue 2018-06-12 19:45:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[40]:  Troubit na Autoškolu, no větší hovadinu snad ani udělat nemůžeš. Mimojiné tím porušuješ předpisy, když už se s nimi tak vehementně tasíš.

Ikona diskutujiciho Jiří 2018-06-12 20:17:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

V době  kdy jsem dělal řidičák toho hodně bylo jinak,v té kam jsem chodil já,bylo vše dopodrobna probráno a i dost času na dotazy.Ani s jízdama nebyl žádný problém.Zato dnes už mě občas ani nebaví jezdit,protože chybí tolerance k jiným účastníkům kteří jedou menší rychlostí než je maximalní povolená.Pokud jedu ve městě 50 a mimo 90 tak se stávám pro hodně řidičů brzdou a musí mě předjet a mnohdy v místech kde by se nemělo,potom se vehementně cpou před vás i když se jede v koloně.Docela se divím,že je tak málo nehod.Ono to vypadá na to,že když někteří sednou za volant se změní a začne si dokazovat že zrovna on je ten nejlepší.Jsem jen zvědav kam až to dojde.Mnohdy mám pocit ,že ani neznají předpisy,použití blinkru je pro ně obtíž ale telefon u ucha samozřejmě nechybí.Jinak všem přeji pohodovou a klidnou jízdu bez nehod

Ikona diskutujiciho Ježovka 2018-06-13 00:13:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[40]: Tak radši předjížděj a neřeš. To bude radši celý co k tomu řeknu. O zákonech radši ani nemluv, nemám chuť dneska vypisovat metr dlouhý komentář který stejně k ničemu nebude, maximálně ufouknu páru z pobouření co jsem si to zase přečetla… Takže má každýho trénovat táta na dvorku? heh, tak to mě mrzí, že jsme neměli ani dvorek ani tátu/a ono dobře, s tím člověkem nechci už nikdy mít nic společného a fakt by nebylo dobrý, abych se učila řídit zrovna od něj/. Kdyby všechny "trénoval táta" tak mám pocit, že by to na silnicích a hlavně vesnicích nevypadalo dobře. Vím, že tohle jsi tím celým asi nechtěl říct, ale stejně. Takže autoškoláci mají strávit mnoho hodin na cvičáku(který možná ani nemají k dispozici, že)jen kvůli tomu že "blokují"? O minutu o dvě? Ano, tak moc blokují, to se na to podívejme. Blokují možná tak choleriky co jedou darovat svoje orgány/jak už bylo řečeno přede mnou/.

Ikona diskutujiciho @ 2018-06-13 00:47:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[23]:Tak dnes jsem jich po Praze "vyžral" 10 adeptů na řidičák a fakt mne [email protected]ám se,ale všeho moc škodí… ;-)

Ikona diskutujiciho misa 2018-06-13 19:17:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

1)Dexter – pravdu má v tom, že pomalí řidiči (autoškola, kamiony,…) nemají v levém rychlém pruhu co dělat. Ohledně pomalosti by se musela změnit celá koncepce autoškol podle stupně znalostí uchazeče:

Ikona diskutujiciho Alue 2018-06-13 19:21:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[46]:  hm, ano…. teoreticky by to tak mělo být.

Ikona diskutujiciho misa 2018-06-13 19:23:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[30]:milá Romčo taky mám nervy v kýblu a šílený strachy v očích, když řídí někdo jiný než já.

Ikona diskutujiciho romča 2018-06-13 22:18:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[48]: Díky moc za povzbudenie ? Mám v pláne ešte tento rok sa aspoň prihlásiť, tak budem rada keď mi budeš držať palce ?

Ikona diskutujiciho zuzani_ca 2018-06-13 23:09:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Já mám autoškolu už rok za sebou a bylo to naprosto šílené, hrozný přístup a všechno bylo strašně špatně…

Napsat komentář: misa Zrušit odpověď na komentář

Ikona moderatora

Moderovaná diskuze: Příspěvky se zveřejňují s časovou prodlevou. Pro účast v diskuzi je třeba, aby byl váš komentář v souladu s obecnými pravidly slušného chování a podmínkami používání stránek