Nejraději bych zrušila všechny bulvární plátky. O Ornelle Štikové už jsme snad četli dost.

17.1.2013 v Poselství 44

Tohle téma mi leží na srdci už dlouho a zdráhala jsem se ho sepsat…. Ven s ním.

Většinu času, když si prohlížím jenom na Seznamu.cz, co tam vyskakuje za nadpisy, každý den nechápavě kroutím hlavou. Motají se tam totiž pořád dokola lidé, kteří jsou absolutně, ale opravdu totálně nezajímaví.

Abysme byli konkrétní, pro mne je zajímavý člověk, který něco dokázal. Ale nesmí to být ,,jentakněcošupsemšuptam“… Musí to být něco, co má hodnotu, která je lidem nějakým způsobem ku prospěchu. A když ne lidem, tak čemukoliv jinému živému, včetně přírody, stromů, nebo planety.

Zkrátka musí to být člověk, který má konstruktivní výsledky. – Potom o něm chci číst.


S tímto pohledem na svět tedy absolutně nechápu, co komu přijde zajímavé například na modelkách. Pod pojmem ,,modelka“ můžeme chápat někoho, kdo někdy v minulosti kroutil zadkem před foťákem. A protože každá žena, když se vhodně upraví, může být nejkrásnější na světě a protože foťák má dnes každý, postrádá slovo ,,modelka“ jakýkoliv význam. Postrádá prestiž. Už na tom není vůbec nic zajímavého, nic vzrušujícího.

Modelka je dneska vlastně každá druhá, protože fotografů je také na každém rohu jako much… Osobně jednu ,,modelku“ znám. Chodila nějakou dobu před lety po molech… A víte co? – Přestože toho v hlavě moc nemá, ráda se tím chlubí, když má příležitost. I když ji vůbec nikdo jako modelku nezná, dokonce ani google. Nikdy nikdo o ní nic nenapsal, nemá z té doby žádné fotky, ale přesto o sobě s oblibou prohlašuje, že dělala modelku. (Nebo lže, ani to není vyloučeno.)

A mne pořád udivuje, proč se někdo chlubí něčím, co vůbec není zajímavé? – Co v podstatě může dělat úplně každý? – A hlavně, proč se někdo vůbec namáhá o tom psát? Vždyť je to ztráta času… Každá žena se může naučit ,,chůzi po mole“ a když se vhodně upraví, jaký je rozdíl mezi ní a profesionálkou?

A přesto: O modelkách se píše pořád, v jednom kuse. Uznejme, nějaké ty celosvětově známé mohou stát za pozornost, ovšem u nás můžeme vidět články o lidech, u kterých si jenom říkáme ,,Kdo to sakra je? A co dokázal, že se o něm píše?“ … A po delším hledání zjistíme, že NIC.

Podobně mě fascinují i různé celebrity… (nebo je na to ještě jeden parodický pojem: ,,sele-blitky“) Například nechápu, proč by někdo měl být známý kvůli tomu, že byl v nějaké reality show, na kterou se stejně nikdo nedívá? – A stejně se o něm pravidelně píše…

Vážně, lidi, vy ty články čtete? Vás to opravdu zajímá? Vám přijdou modelky zajímavé? Nebo nějaký fitkoblb z Vyvolených?

Nebo speciál: Agáta Hanychová. To je jeden nadpis za druhým, ale když to rozkliknete, tak tam vlastně nic není. Nic zajímavého. Články o věcech, které děláme všichni úplně běžně každý den. Rodíme děti, slavíme s nimi vánoce, nebo jedeme někam na dovolenou.. NOA? Co je na tom zajímavého?

Kdo chce číst články typu: ,,ŠOK: Hanychová se také vytírá toaletním papírem!“, ať zvedne ruku….Někdy mám dojem, že s ní snad mají smlouvu všechny bulváry a ve vzájemné symbioze se snaží v pravidelných intervalech dojit dojit dojit všechnu tu nudu až do krve… Kdyby někomu Agáta imponovala, tak si najde její stránky a může si o ní počít z vlastní vůle… Ale proč by to mělo vyskakovat celému národu před očima?

Člověk by si po takové úvaze mohl i říct, že to třeba fakt nikdo nečte… Že bulvár se nudí, nemá o čem psát… Ale kdyby to nikdo nečetl a nekupoval, tak by žádný bulvár nebyl, viďte?

Jen si opravdu neumím představit toho člověka, který to čte a nedejbože ještě i kupuje…

… Víte, co mne ale upřímně opravdu fascinuje? – Ornella Štiková. To je takový fenomén, že tu sleduji a čekám, to z toho nakonec vyleze (doslova).

Mimochodem, kdyby náhodou někdo nevěděl: Taková nebohá dívka, co si uhnala dítě se starým – v té době ženatým – chlapem, který o ni nejeví zájem… Média se na tom případu vyloženě pasou. (Pod pojmem ,,starý“ nechápejte muže okolo 50ti let, ale muže, který má až příliš mnoho let navíc od své partnerky. – V tom je rozdíl)

Rozumějte, lidi už nezaujmete něčím intelektuálně hodnotným. Oni chtějí dramata… Tragédie… Rozvody… Facky.. Zkrátka akci. A kdo jim to poskytne, stane se záhy jejich miláčkem. – Takže Hanychová, toaletní papír a modelky, to je všechno slabý odvar. Teď to celé táhne chudinka Ornella.

O Bulváru je známo – a kdo s ním má zkušenosti, ten to ví až moc dobře na vlastní kůži -, že nikdy nepíše pravdu. Napíše donebevolající lži, všechno překroutí tak jak to jde a udělá z ničeho úplnou BOMBU.

Každopádně co se týče konkrétně Ornelly, rostoucí břicho je fakt, ženatý starý chlap je také fakt. Na tom není moc co kroutit… Proč mě to ale na rozdíl od všeho ostatního fascinuje, když ani zde nevystupuje žádná zajímavá, ani úctyhodná osobnost?

Fascinuje mne následující: Ta holka je skoro moje vrstevnice a stalo se jí to, čím mě v době dospívání všichni strašili… Stala se jí moje pubertální noční můra… Proto celou tu situaci tak trochu emočně prožívám.

Nedokážu si představit, že bych si takhle zničila život a nechala se ponížit od otce svého nenarozeného dítěte výrokem: ,,Tu jsem měl jenom na hraní, nezajímá mě.“ – Asi by mě z toho trefil šlak.

Když vás pomlouvají lidé, kteří vás neznají, může vám to být jedno… Ale tohle není ten případ.

A pak inteligence samotné Ornelly. Kdyby se mi něco takového stalo, zalezu někam, kde mě nikdo neuvidí, nebudu s nikým mluvit a budu se stydět, stydět, stydět… Kdyby na to přišlo, tak zatloukat zatloukat zatloukat. A samozřejmě bych si to ani nenechala.

Přijít do jiného stavu nedospělá a ještě s chlapem, co vás odkopne, to je strašlivá noční můra každé mladé holky… A neříkejte, že není.

Člověk, kterému je dnes 19let a který se chová tak jak se chová, je sám dítětem (U každého z nás přichází dospělost v jiné době. Kdo měl těžké dětství, je dospělý dřív. Kdo spinká v náručí maminky, nemusí být dospělý ani ve 30ti, pokud o to neusiluje.). A tedy jeho potomka budou vychovávat rodiče… Což je pro oba potomky velice špatné…

Nemůžu to vědět dopředu v tomto případě, ale chodí to tak. Je to hodně pravděpodobné.

Oproti tomu Ornella je nezmar, chlubí se na všechny strany a bulvár ji za to miluje. To je to pravé drama, které totiž potřebuje.

Ubohá Ornella asi netuší, že lidé od bulváru jsou jako pijavice. Až ji vysají a vyždímou, až ji zostudí tak že už to víc ani nepůjde, půjdou se přisát na nějakou jinou oběť… A pak bude co? – Holka, kterou chrání bohatí rodiče a tím pádem ještě nedospěla, bude mít na krku dítě. To je ,,výhra“… Dokonalá tragédie.

Celá tahle kauza je neskutečně smutná, ostudná a strašná.

Příběh o holce, která byla naivní a nezodpovědně se dostala až do takové situace, je něco, nad čím bysme měli smutně zakroutit hlavou a doufat, že se to už nikomu nestane… Měli bysme doufat, že všechny budou mít děti s muži kteří za to stojí, kteří je milují, kteří je neopustí a kteří jsou cca stejného věku… A že všechny budou mít děti až v době, kdy jsou dospělé a rozvážnější.

Ale místo toho o tom čteme jako o senzaci. Jako o něčem, co je strašně super a velká sranda.

Bavíme se na účet holky, na kterou se ten tlustý starý chlap úplně vykašlal a ona to nese s úsměvem a ještě si dělá srandu z toho, že má otec jejího dítěte malé přirození?

Co jsme to za lidi? – Copak už jsme všichni úplně ztratili soudnost a zdravý rozum?

Proč Ornelle někdo doma nevysvětlí, že je v hrozném průšvihu, že mít takto brzy dítě není vůbec sranda, ani výhra, že je to katastrofa a že z jejích výstupů na veřejnosti má takovou doživotní ostudu, že by se měla přestěhovat do jiného státu, aby od toho utekla a měla pokoj?

,,Dobrý den, já jsem Ornellla Š..“ – ,,Áááá… ta jak o ní píšou ,,Pornella“ a že její máma je Jabba Hutt, nebo tak nějak, vás já znám, nemusíte nic říkat.“ … ups?

… Nebo jí to už někdo vysvětloval, akorát ona nechápe?

A pokud se nebavíme, máme tedy Ornellu litovat? – Nemůžeme. Vždyť všechno co se stalo, udělala ona. Na dělání dětí jsou vždy dva a ne jeden. A přestože si to v hlavě nerozebrala a nedošlo jí to, bohužel.. Neznalost nikoho neomlouvá. I za ni se nesou následky.

Když si to člověk vezme z obou stran, Ornela je sice oběť své nezodpovědnosti, ale také oběť hyen z bulvárních plátků. Je mi stydno a je mi smutno z toho, že se takové symbiozy musí účastnit celý národ a ještě tady do toho máme nenarozené dítě… Ta duše, která si vybrala jeho život, musí být pořádně otrlá. Nechci vidět, ani vědět, co s nimi bude, až přijde na svět.

Co kdyby bulvár už dal konečně pokoj jak Ornelle, tak nám?

Když si to neuvědomila doteď, třeba si to uvědomí později. Ale to nepřijde, dokud bude omámená ,,slávou“ bulvárních plátků. Namísto toho si založila oficiální stránky 🙂

A víme jistě, že si je určitě osobně založila, soudě podle podnadpisu:

Tak to vidíte, přátelé

Místo aby společnost dala prostor hodnotným osobnostem, my čteme o modelkách, o Hanychové, Ornelle a marníme svůj čas v nesmyslech, nad životy lidí které neznáme, neovlivníme, které se nás netýkají… upřímně doufám, ani nás většinou nezajímají.


Kdyby mohlo být podle mého, zrušila bych se vší platností veškeré bulvární plátky a na internetu bych zbylé místo věnovala článkům o zdraví, nebo o skutečných osobnostech, které něco dokázaly… Žijící, nebo zesnulé, je to fuk.

Mnohem raději bych tam četla zajímavosti ze života mého milovaného Wericha, Ladislava Smoljaka, nebo proč ne Květu Fialovou? – A co Jamie Oliver? – To jsou všechno velmi zajímaví lidé, jak žijící, tak i zesnulí. Ti mají světu co říct.

Nebo, kdo mě v poslední době okouzluje, je Roman Vaněk s jeho seriálem o ,,šmakuládách“…. Nebo Jaroslav Dušek ….. To není pouze člověk ,,duchovně žijící“, on je hlavně herec, tedy pro široké publikum velmi dobře ,,použitelná“ osobnost.

Nebo paní doktorka Eleková, která konečně veřejně řekla pravdu? Že očkování je zbytečné riziko, které není zdraví prospěšné? – Aha?

Zkrátka zajímaví lidé tu jsou a je jich spousta. Problém ale je, že KDO MÁ SVĚTU CO ŘÍCT, TEN PROSTOR NEDOSTANE. Místo toho čteme blbosti a hodnotným prostorem na titulních stranách se bezostyšně plýtvá. – A to je něco, co mě už velmi dlouho mrzí.

Nebo by tam mohly vyloženě vyskakovat servery, které se zabývají přímo zdravím, nebo zvířaty… Nebo třeba i chovatelstvím… Všechno je lepší, než aktuální stav.

A tak se ptám: Uvítali byste také v boxech určených bulváru raději něco inteligentního? – Taky je vám celá ta kauza ohledně Ornelly líto? – Zajímá vás to vůbec ještě, nebo patříte k těm šťastným, kteří si toho ani nevšimli? (Jestli ano, tak určitě nepátrejte, nevědomost je tady určitě lepší.) – Myslíte si, že existuje nějaký rozumný důvod, proč někdo kupuje bulvár? ,,Odpočinout si“ přece můžeme i u dobré knihy…

Kam dál:

Otevřít rubriku: ,,Zamyšlení“ – Zde

Máte otázku? Ptejte se do ►Mailu◄

• Líbí se vám tyto stránky? Doporučte přátelům adresu https://aluska.org/

• Na Aluška.org najdete také interaktivní chat Vstoupit do Chatu – ZDE

• Líbí se vám publikované články? Za pár dní vám může pošta doručit i knihu! – Podrobnosti ZDE

• Používáte Facebook? Pomozte propagovat tento článek a použijte prosím tlačítko ,,To se mi líbí“ níže pod reklamou, děkuji!

• Chcete mít přehled o videoaktivitách Alue na YouTube? – Můžete se přihlásit k odběru: ZDE

Elektronický obchůdek: www.kramky.cz/alue

Komentáře

Ikona diskutujiciho mariankosnac 2013-01-17 05:28:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

O Ornelle Štikové počujem prvý krát (a dúfam že aj posledný), a priznám sa neviem ani kto je Werich, Smoljak, Fialová (viem že sú to staršie alebo už nežijúce osobnosti, tak asi preto o nich bulvár nepíše). Bulvár nesledujem, stále tam rozoberajú "narýchlovytvorené celebrity" z rozličných hlúpych realityšou ako bola Farma, takže ako prvé by som zrušil tie realityšou. Len nás tým oblbujú, aby sme sa bavili o blbečkoch z telky a nezaujímali o dôležité veci, naschvál tam obsadzujú hlúpych ľudí aby nás tou hlúposťou nakazili.

Ikona diskutujiciho Enitas 2013-01-17 05:59:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Bulvár za nic nemůže. To národ chce o svých oblíbených hvězdičkách číst. Je totiž mnohem lepší řešit život někoho jinýho, než ten svůj.

Ikona diskutujiciho Jakub 2013-01-17 06:13:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

O téhle ženské slyším poprvé :-D

Ikona diskutujiciho pavel 2013-01-17 06:27:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ty ses dnes ale rozparádila. :D  

Ikona diskutujiciho all-is-magic 2013-01-17 06:39:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Já bulvár nesnáším, nechápu, proč ho vůbec lidi čtou a sledují. I když mám oblíbené herce, nesleduju je na každém kroku a nedělám si hlavu z toho, že o nich někdo napíše, že se rozešli…

Ikona diskutujiciho Annie 2013-01-17 07:46:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj, promiň, že z celého článku takhle vytahuju jednu větu, ale píšeš, že kdyby se to stalo tobě, dítě by sis nenechala. To myslíš potrat? Není to přece něco nepřirozeného, zásah do těla??

Ikona diskutujiciho Babe 2013-01-17 07:50:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Už nějakou dobu používám Adblock. Škoda, že teprv teď mě napadlo zablokovat něco i na seznamu.

Ikona diskutujiciho Milk 2013-01-17 08:23:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

na svých stránkách píše že chodila s Okamurou z toho jsem málem dostala infarkt :D

Ikona diskutujiciho pukina 2013-01-17 08:35:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

O Ornelle čtu až u vás, neznám ji…Patřím k těm, co takové bláboly nečtou. Pak se na mě občas paradoxně někdo dívá a tváří, že jsem absolutně mimo a neinformovaná. Ať se tváří…já to k životu nepotřebuji. Ale naopak, když je někdo spokojený a na vrcholu blaha, protože se dozví, že Bartošová opět nevyužila svoji šanci, je to jeho věc…Je fakt, že ty bábinky(a moje je taky taková)už té radosti tolik nemají, tak ať si ji udělají tím, že si počtou blbiny…Kdo nechce, číst nebude.

Ikona diskutujiciho Míša 2013-01-17 09:23:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Lidé se chlubí modelingem a podobnými věcmi proto, že mají prostě jinak nastavené hodnoty než my. S tím nic nenaděláme.

Ikona diskutujiciho Ann Taylor 2013-01-17 09:25:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ono je to docela logické, průměrní a podprůměrní lidé, kterých je mnohem víc než těch chytřejších, nechtějí číst o lepších, než jsou oni. A když se nebude psát o těhle, bude se psát o jiných, protože bulvár jsou opravdu velké peníze.

Ikona diskutujiciho myší královna 2013-01-17 10:05:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Moje máti Blesk a Aha kupuje, takže si to sem tam přečtu a díky bohu už se tam o té holce moc nepíše. A i kdyby, tak by mě to tak nesr..lo, kdyby nebyla… proboha… ÚPLNĚ VYMAŠTĚNÁ! Viděla jsi ten článek, jak soudila různé známé lidi a jejich povahu? Nejvíc mě dostala kritika Ewy Farne, která by prý neměla studovat práva, protože "umělec by neměl být právníkem". Říkám si: Hmmmm… Máš pravdu, Mácha byl sráč a ty jsi ta neeeejchytřejší na světě.

Ikona diskutujiciho Arvari 2013-01-17 10:18:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Abych řekla pravdu, tak tohle všechno mě naprosto minulo. Na seznamu jsem neustále přihlášená a bulvár z hlavní stránky jsem si vyhodila, takže ho tam logicky nevidím. Na blog.cz ty bulvární články úplně dole většinou ignoruju, kliknu na to jen v okamžiku, kdy si u titulku řeknu 'wtf?'. Na jiný stránky s bulvárem nelezu, bulvární noviny bych četla jen kdyby mi hrozila smrt nudou, na 'selebrití' pořady v televizi nekoukám. Vlastně se v těch českejch hvězdičkách naprosto nevyznám, ale nedá se říct, že by mi to nějak výrazně vadilo.

Ikona diskutujiciho Bílej vlk 2013-01-17 10:27:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

A kdyby jenom bulvár, ale i nadpisy "normálních" novinových článků.. Člověku se z toho chce blejt..

Ikona diskutujiciho vladka 2013-01-17 10:27:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Aluško, máš sice pravdu, ale jediná možnost jak z toho vyváznout- nekupovat bulvár, nečíst na netu bulvár,  a  nedívat se na TV na bulvár.

Ikona diskutujiciho Arriane 2013-01-17 10:36:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Místo aby společnost dala prostor hodnotným osobnostem, my čteme o modelkách, o Hanychové, Ornelle a marníme svůj čas v nesmyslech, nad životy lidí které neznáme, neovlivníme, které se nás netýkají… upřímně doufám, ani nás většinou nezajímají.

Ikona diskutujiciho Ola 2013-01-17 10:55:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Jsem toho názoru, že dokud bude po bulváru poptávka, tak bude nabídka. Ten kdo chce číst něco jiného, cestu si k tomu také najde. Já osobně bulvár nečtu, ale neodsuzuji ho. Protože má tolik čtenářů, že jim asi něco musí dát. Co? To je otázka na každého konkrétního čtenáře. A co se týče Ornelly, tak je to čistě její věc, určitě prožívá to, co si prostě prožít musí. Až když padneme hubou na dno, tak se nám většinou teprve rozsvítí. A litovat ji? Proč? Protože čeká dítě v 19 letech? Nebo litovat dítě? Samo si vybralo…

Ikona diskutujiciho valec 2013-01-17 11:36:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Dobrý den, krásně napsaný článek. Úplně vyjadřuje moje pocity. Také mi vadí bulvar a proto od roku 2004 už si nekupuji žádné noviny a v TV sledují jenom dokumenty popř. klasické komedie. Nechybí mi ani noviny ani TV a nemám pocit, že bych v něčem oproti ostatním zaostával. Spíš mám pocit, že za těch 8,5 roku co si nekupují noviny jsem více vyspěl jak duchovně, duševně, fyzický dokonce mám pocit, že jsem šťastnejší než jsem byl. Celý dnešní svět je postavený na komerci a zisku a toto je můj malý odpor. Nelíbí se mi něco, tak to prostě neberu :-))) Pěkný den všem.

Ikona diskutujiciho Byllinkář 2013-01-17 11:52:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Tak zase na druhou stranu mi přijde lepší to brát tak, jak to je, než se skrývat s tím, že "mám zničený život". Možná to tak chtěla – to my nevíme. Ona to totiž prožívá úplně jinak, než by to prožíval kdokoli jiný. Samozřejmě bulvár z toho dělá jak ty říkáš bombu :D. U nás doma máme na záchodě nějaké časopisy (vozí nám je příbuzná, která je kupuje po tunách :D), tak to se občas zasměju. Nejlepší je, když náhodou velmi vzácně vyjde v těchto časopisech něco o zdraví nebo ezoterice. S nápisy jako např. KEDLUBEN – VYLÉČÍ VÁM ÚPLNĚ VŠECHNO :D.

Ikona diskutujiciho Ilíriel 2013-01-17 13:46:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

K těm modelkám. Přijde mi, že dotyčná slečna si na tom prostě honí ego stylem "Já jsem dělala modelku."("Já jsem krásná, heč. Oni mě vybrali a oni se v tom přece vyznají, takže jsem krásná, no ne?" Případně: "A vy nejste tak krásní (jinak by vás přece taky vybrali), ale i tak vás mám ráda. To jsem ale ušlechtilá, co? Ach, jsem krásná a ušlechtilá, nikdo mi neodolá…")

Ikona diskutujiciho Petr 2013-01-17 14:47:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Tak mám pocit, že ten článek nečetl kromě Oly nikdo pořádně, případně ho nedočetl do konce.

Ikona diskutujiciho Ameline 2013-01-17 15:29:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Inu, bulvár. Je snazší řešit jiné lidi než sami sebe. Je snazší rozčilovat se nad "přifouklým" poprsím nějáké hvězdičky, která by si normálně nevysloužila ani druhý pohled, než se ptát sám sebe, co mi na tom vadí, co se mě tak hluboce osobně dotýká? Z čeho mám já sám tak hluboký strach že ho promítám ven? Tyhle selébrity nám předhazují jako laciné nádoby pro naše projekce. A funguje to, proto bulvár žije. U někoho, kdo opravdu něco dokázal by něco takového nebylo možné.

Ikona diskutujiciho Kačka 2013-01-17 15:53:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Bulvár = fůůůůj!!!

Ikona diskutujiciho Alue 2013-01-17 16:10:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[16]: Nepravidelně publikuji zamyšlení na různá témata a vyjadřuji své názory. Píšu zkrátka o tom, co mne zaujme, nad čím přemýšlím a na to neexistuje pravítko. Aluška.org není jenom esoterika a poradna, je to mnohem víc…

Ikona diskutujiciho Rom 2013-01-17 16:36:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Hehe hned na začítku o Ornélii jsem si našel její stránku a říkám si, že sem hodím tu chybu v pravopise. Pak čtu, čtu a co to nevidí očko mé zelené, Aluška si také všimla :D

Ikona diskutujiciho Cherryna 2013-01-17 17:14:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

No on mi s prominutím přijde bulvár jako ,,deník blbců", protože to co se tam píše by inteligentní osoba z hlavy vypustit opravdu nemohla. A navíc kdyby si alespoň ověřila fakta, která už do bulváru vypustí. To je jen samý: Hanychová má novýho chlapa, dívejte co zase odhalila ta a ta, KATASTROFA! Ona si vyšla bez makeupu!….A přesně jak říkáš, raději bych si četla nějaké zajímavosti o zvířatech, nebo ze světa, například astronomie (né že naši Zemi pravděpodobně srazí meteorit)..prostě něco co by mi rozvinulo mozek. Kdežto když se tam národu ukládají informace o výstřihu Hanychové, asi nás to daleko nedostane.

Ikona diskutujiciho Alue 2013-01-17 18:23:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

… S potěšením mimo téma oznamuji, že jsem práve vážila kocoura a už má 3,6 kilo…. za cca 3 týdny vyrostl o 0,8kg… Uf… to bude macek. Za chvíli mu ty granule budu přehazovat lopatou.

Ikona diskutujiciho Bílej vlk 2013-01-17 18:34:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[27]:: bude z něho holt pořádný kocour 🙂

Ikona diskutujiciho šmuch 2013-01-17 19:02:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Vcelku souhlasím s tím, co píšeš o bulváru, i když si myslím, že je to problém nás lidí, kdyby to nikdo nečetl, tak by zkrachovali, jenže většinu lidí nezajímá to důležité, oni chtějí dramata, číst o něčem, co si třeba sami nezažijí…a nebo se tak strašně nudí? Vem si toto, moje máma kupříkladu pořád kouká na Ulici, seriál co běží na nově, vypráví o úplně obyčejných příbězích obyčejných lidí, fiktivních postavách…a víš co máma? Ona to prožívá, ona je šťastná když jsou šťastní, rozčiluje se, je smutná no div v tom sama nežije! A když přijdu já, že se s ní chci bavit, nebo něco? Neotravuj, koukám na Ulici! Opravdu mě mrzí, že moji mámu víc zajímají cizí fiktivní lidé než vlastní dcera! A oproti tomu je bulvár beránek. Ten už mě dávno netankuje, ignoruju to, když se chci dozvědět něco zajímavého, tak si to najdu jinde na internetu nebo v knihách než v bulvárních plátcích. Ale to co píšeš o Ornelle… Jít se někam zahrabat? Dítě je největší tragédie? Potrat? Teda… Když už se to stalo a ona se z toho těší, tak proč by jí měl zajímat názor veřejnosti? Je to myslím její věc. Myslím, že to dítě by bylo spíš chudák, kdyby ho jeho matka nepřijala a šla ho nechat zavraždit na potrat! Jen kvůli tomu: Co si lidi pomyslí??? Tak to teda nee, s potratama nesouhlasím. A dítě rozhodně není tragédie, za kterou je nutno se stydět a brečet v koutě. Je to to největší štěstí, které té dívce třeba pomůže dospět. Ačkoli o Ornelle nečtu a vím o ní jen něco hodně málo. Jinak to neprožívám… já, když vidím článek o modelce tak ji polituju, nechápu holky, co do toho jdou dobrovolně a s nadšením, diktují jim, co jíst, co pít, kdy spát, jak se líčit, kolik hodin denně cvičit, kolik vážit (většinou hluboce pod hranicí normálního BMI), jaký mít míry…to může dělat jen holka s totální neúctou k vlastnímu tělu. A pak ještě zblbnou svojí vychrtlostí tolik holek k tomu, aby drželi nesmyslný diety a padaly do psychických nemocí. To je smutný. A v bulváru čteš titulek Ta a ta modelka přibrala 2 kila!!! Vypadá jak elephant, hrůza! A v následujícím článku: XY nádherně zhubla, vypadá fantasticky!!! A nakonec to zakončí: Bla Bla propadla anorexii!!! Je neskutečně vychrtlá. … Tak tohle je na mě silný kafe… :-) Proto se to snažím, co nejvíc ignorovat. Stejně jako všudypřítomné reklamy.

Ikona diskutujiciho Danička 2013-01-17 20:18:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj Alue,

Ikona diskutujiciho Jindra 2013-01-17 21:24:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[30]: tomu absolutně nevěř! To je podvod a stojí za tím hodně špatní lidi. Něco si o tom najdi.

Ikona diskutujiciho myší královna 2013-01-17 21:55:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Já bych teda ještě ráda dodala hlášku z "Jak jsem poznal vaši matku":

Ikona diskutujiciho MarekP 2013-01-17 22:18:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Myslím, že bulvár jen servíruje informace, které se snadno konzumují a vyhovují lidem zvyklým zabývat se cizími "problémy", které ani mnohdy nejsou skutečné a hlavně o tom moc nemusí přemýšlet. Aspoň jsem se utvrdil, že tohle v Novém světě nechci a nebudu to podporovat. Brrr, taková NEgativní věta 🙂 Stejně to tu všichni čteme, tak článek zabral. Nicméně se, Alue, těším na ten další a ten bude určitě konstruktivnější ;-) a pevně věřím, že zítra nebude nějaký bulvár psát, jak Alue píše o bulváru 🙂

Ikona diskutujiciho Raja Luthriela 2013-01-17 23:45:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Já nečtu vůbec žádné noviny. A taťku se snažím přesvědčovat, aby nekupoval noviny aspoň v létě, když se topit nemusí. Ovšem bezúčelně.

Ikona diskutujiciho T.Louie 2013-01-18 00:34:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Aha, tak tobě se nelíbí bulvár a proto o něm píšeš? A víš, že negativní reklama je taky reklama? Co se Ornelly týče- neznám víc nesympatickou osobu, která se čas od času vyskutuje v novinách. Ta holka nemá soudnost. Víc bych to asi neřešila… je toho spousta jinýho, zajímavěhšího, než tadle blonďatá, těhotná blbka.

Ikona diskutujiciho Gája 2013-01-18 07:42:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[2]:Myslím si to samé. Až my přestaneme být lační po těchto informacích, padne bulvár. Jednoduše zkrachuje a zmizí. Zatím ale bohužel většina národa bude raději řešit životy druhých než vlastní, raději bude ukazovat na druhé, aby na ně samotné nebylo vidět….Je to totiž jednodušší.

Ikona diskutujiciho Eva 2013-01-18 15:26:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[15]:také si myslím, že energie směrované tímto směrem jsou zbytečně vyplýtvané na úkor něčeho smysluplnějšího. Ty rádoby "celebrity" si totiž tyto články vynucují a dokonce i předplácejí, aby se o nich psalo. . . tak o co GOOO??

Ikona diskutujiciho Danička 2013-01-18 16:30:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[31]:Tak napiš konkrétně co je na tom

Ikona diskutujiciho Já. 2013-01-18 19:27:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

S tímhle článkem naprosto nesouhlasím.

Ikona diskutujiciho Weri 2013-01-19 19:33:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Prima je přece nejlepší! Bez ní by nikdo nevěděl, že napadl sníh, a co má za takové situace dělat…

Ikona diskutujiciho foxinka 2013-01-22 18:56:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

já se tomu vyhýbám a to fest :-)  na televizi se nedívám- nic zajímavýho tam není, stejně na to není čas a kdyby byl využiju ho určitě jinak, co se týče tisklýho bulváru jako aha apod tak to sem si nikdy nekupovala a ani se nechystám :-D ať si klidně o mě myslí jak sem divná, ale k čemu mi takový věci jsou :-) mám svých starostí dost proč řešit blbosti nebo věci s kterýma stejně nic neudělám :-)  … a dikybohu taky patřím mezi ty co o ornelle slyší poprvé :-) a snad naposled :-)

Ikona diskutujiciho mk 2013-01-25 20:20:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[38]:pokud jsi tu už narazila např. na články o pěti zákonech vesmíru, už sám název "pozitivní" by tě mohl trknout do očí. možná ještě na youtube najdeš záznam z "diskusního večera" v lucerně. zajímavý pohled k přečtení mmj. na probuzeni.blogspot.com, zkus zapátrat v alternativních zdrojích, na oficiálních stránkách nejspíš moc objektivity nebude (na těch politicky orientovaných tuplem).. on i áda to myslel ehrlich

Ikona diskutujiciho Rogue 2013-01-27 11:58:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj

Ikona diskutujiciho Rea.A 2013-11-30 15:29:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Největší smůla je, že v současné době už nic jiného než bulvár není, takže si člověk nepřečte nic a zprávy jakékoliv jsou také ztráta času:-). Obrana je jednoduchá – nevšímat si toho, nebrat to vážně, nerozebírat to a házet na to bobky:-)

Napsat komentář: Annie Zrušit odpověď na komentář

Ikona moderatora

Moderovaná diskuze: Příspěvky se zveřejňují s časovou prodlevou. Pro účast v diskuzi je třeba, aby byl váš komentář v souladu s obecnými pravidly slušného chování a podmínkami používání stránek