Nepodvolujte se a hlavně se neupisujte na kupované lejstro.

17.12.2021 v Poselství 131

Od začátku té šaškárny s čínským virem jsem si řekla, že o něm nebudu psát. Je to nebezpečné téma, od toho jsou jiní… A navíc je to všude. Na cokoli narazíte. VŠUDE. Ale několik věcí vám napíšu, protože je mi z té situace na zblití a navíc se nám tady rozlézá určitý velice nebezpečný nešvar, před kterým je potřeba lidstvo varovat. Tak dávejte bedlivý pozor.



Odmalička pořád čtu a poslouchám o tom, jak byl strašně špatný komunismus. Nebo jak strašné to bylo za Hitlera, jaké hrozné věci se děly lidem. (I když, na ten komunismus se občas názory liší. Nebyli bezdomovci, byla práce a jednoznačně byla tehdy svoboda větší, než dnes. My už totiž žádnou nemáme.)
Určitě nejsem jediná, kdo si vždycky kladl otázku, jak si to ti lidi mohli nechat líbit… No, mohli. Báli se o práci, aby se dostali na školu, o rodinu.
Pořád jsem poslouchala a četla o tom, jak je moc důležité umět se poučit z historie… Tak jsem se poučila. A jsem ráda, že nejsem jediná… ale je nás nějak málo. Když vidím, kolik zůstalo ovcí, i přes všechna varování, jsem opravdu zklamaná. Na co nás tím odmalička celý život bombardují, na co nás s tím pořád varují? Tenhle svět je pořád divnější, teď to ale nabralo pořádné grády.

Dokonce i bánbíčkáři běží pro včeličku, přitom mají v té své povinné literatuře napsáno:

Vtom jsem spatřil, jak z moře vystupuje šelma se sedmi hlavami a deseti rohy; na těch rozích měla deset korun a na hlavách rouhavé jméno. Šelma, kterou jsem spatřil, byla podobná pardálu, ale její nohy byly jako medvědí a její tlama jako tlama lva. Drak jí dal svou sílu, svůj trůn i velikou moc.  Jedna z jejích hlav vypadala jako smrtelně zraněná, ale její smrtelná rána se uzdravila. Celá země šla v úžasu za tou šelmou a lidé se klaněli draku, který dal té šelmě moc; klaněli se i šelmě se slovy: „Kdo je podobný té šelmě? Kdo s ní může bojovat?“
Dostala ústa, jež vedla pyšné a rouhavé řeči, a byla jí dána moc působit dvaačtyřicet měsíců. Ta ústa otvírala, aby se rouhala Bohu a urážela jeho jméno, jeho stánek i ty, kteří přebývají v nebi. Bylo jí dáno, aby svedla boj se svatými a přemohla je. Dostala moc nad každým kmenem, lidem, jazykem i národem: Budou se jí klanět všichni obyvatelé země, každý, jehož jméno není od stvoření světa zapsáno v knize života zabitého Beránka.

Má-li někdo uši, slyš: Kdo má jít do zajetí, do zajetí půjde. Kdo má být zabit mečem, ten mečem padne.
Zde je zapotřebí vytrvalosti a věrnosti svatých.

Potom jsem spatřil jinou šelmu, jak vystupuje ze země: měla dva rohy jako Beránek, ale mluvila jako drak. Ta vykonává všechnu moc té první šelmy před její tváří a působí, že se země i její obyvatelé budou klanět té první šelmě, jejíž smrtelná rána se uzdravila. Dělá veliké divy, působí dokonce i to, aby před zraky lidí sestupoval oheň z nebe na zem. Těmi divy, které jí bylo dáno konat před tváří šelmy, svádí ty, kdo bydlí na zemi. Říká obyvatelům země, aby vytvořili obraz té šelmě, která měla ránu od meče, ale ožila.
Bylo jí dáno, aby obrazu té šelmy vdechla život, takže obraz šelmy začal mluvit a nechal zabít všechny, kdo se mu neklaněli. Všem malým i velkým, bohatým i chudým, svobodným i otrokům nechá dát znamení na pravou ruku nebo na čelo, takže nikdo nebude moci kupovat ani prodávat, nebude-li mít to znamení – jméno šelmy nebo číslo jejího jména.
Zde je zapotřebí moudrosti. Kdo tomu rozumí, ať spočte číslo té šelmy, neboť je to číslo člověka. To číslo je 666.

To je jako netrkne? Čtou tu knížku celé roky, někteří případi ji i recitují… a nedojde jim to?

Pamatujete si ještě na web vesmírní lidé? Prý sekta… Psali tam o nadcházejícím povinném očipování lidstva, kterému se musí zabránit. Mám dojem, že to dokonce psali už před rokem 2000. A lidi se jim smáli…

Byli jsme varováni. A ne jednou.
A přesto lidé chodí s plínou na obličeji jako kdyby je měla spasit, i když v té samé televizi, kde se masám vymývá mozek, už dávno řekli, že jsou k ničemu.

Přesto se dělíme na dva typy občanů, na poslušné a … co my vlastně jsme? Ti ,,nezodpovědní“? Nebo ,,babkovrazi“?
Svoboda slova – kterou jsme mimochodem nikdy neměli!! – už prakticky neexistuje.

Kdyby za mnou před pěti lety přišel jasnovidec a řekl mi, že se dožiju doby, kdy si nebudu moct zajít do restaurace na jídlo, nebo kdy si bez plínky na obličeji nebudu moct koupit ani blbou mrkev, aniž by tam na mě nevystrájal nějaký ,,samozvaný zachránce babiček“, tak bych mu nevěřila. Myslela bych si, že po tom všem, co zažili naši rodiče, prarodiče, čím jsme roky krmení ve škole a v médiích, že si už nenecháme znova líbit něco takového. Vyrostli jsme v (dost) relativní svobodě a tu si přece nenecháme vzít… A přesto. Minulý týden jsem na facebooku četla status blíže nejmenovaného právníka, který už hodil flintu do žita a narovinu řekl lidem: ,,Neobracejte se na mě s žádostmi o pomoc, v tomhle státě už právo prakticky neexistuje, vyhlášky se píšou jak se to komu hodí, nikoho nezajímá zákon, není z toho jak ven.“

Zapnout rádio, to už je dneska taky problém. Onehdá jsme jeli a ozvalo se z něj: ,,Píp, píp, píp, píííp ……. nebyla očkovaná.“ Říkám: ,,Vypni tu chujovinu,“ tak jsme to nedoposlechli. Přece se ještě za jízdy od nich nenecháme programovat.

,,Poturčenec horší turka“, říkávala moje máma. Ty, kteří mají doma televizi a pravidelně poslouchají rádio, už poznáte od pohledu zdálky a pokud ne, tak se vám rádi připomenou. Zašli jsme si do obchodu pro jídlo. Rozdělili jsme se mezi dva regály a slyším, jak partnerovi nějaká paní říká: ,,Promiňte…“ (něco si chtěla vzít, asi jí zavazel) Pak se slyšitelně zarazila a říká: ,,Hem, hm, vy.. nemáte roušku.“
Na to jí partner řekl, že ji nemá záměrně.
Paní chvíli nic a pak říká: ,,To mě nezajímá, pravidla jsou od toho, aby se dodržovala!“
On jí na to chtěl něco říct, začal větou ,,Víte, ony ty…“
,,To mě vůbec nezajímá!“ Skočila mu upištěně do řeči, ani nevěděla, co jí vlastně chtěl říct.
Jsem to nevydržela a začala jsem se vedle smát, jak je strašně blbá… Pozdě jsem si uvědomila, že to vlastně bylo nahlas.
A paní utekla na druhou stranu obchodu, zřejmě pochopila, že nemá šanci a navíc je za rohem posila.

Vzpomínám na proslov kardinála Judase, jak říkal, že lidé už se nemusí cvičit, že jsou sami sobě cvičiteli. A to jsou tihle poturčenci, dodržovači ilegálních ,,pravidel“ a samozvaní ,,policisté“.

Další den po tomhle nákupním zážitku ráno vstanu a najednou mi sepla taková bolest hlavy, že jsem myslela, že se pozvracím. Nepomohl na to zelený čaj, ani čerstvá mrkev, ani čokoláda, ani cvičení, ani masáž, ani ležení, ani čerstvej vzduch, ani studený obklady, ani karta tm, ani krystaly… přitom na migrény se zvracením vůbec netrpím, nikdy jsem takové problémy neměla.
A bylo mi zle celé dopoledne. Až někdy ve dvě hodiny, kdy už mi to přišlo extrémní a dost podezřelé, mi došlo, že jde asi o otravu spikem. Že jsem v tom obchodě mezi cizími lidmi byla moc dlouho a zapomněla jsem si před výjezdem vypít utrejch.
Kopla jsem do sebe celou lžičku dmso podle návodu a okamžitě se mi ulevilo. Na to padl půllitr kouzelného čaje z jehličí a bylo po problému. Po zbytek dne jsem si ťukala do hlavy, že lezu ven a zapomenu si to dát. Jak jsem se škaredě vytrestala…
Berte ten speciální utrejch. Poturčenci to trousí všude. Nějakou dobu máte pocit, že vám to nic nedělá, nic necítíte, tak si říkáte, že se bez toho možná obejdete… Ale pak to přijde naráz, vstanete a je vám na zblití. Protože jste překročili kritickou hranici.

Čínskej virus jsem měla na podzim. Byla to slabší chřipka. Byla jsem unavená a hodně jsem spala. Teplota jenom zvýšená, žádné horečky. Nemusela jsem brát nic speciálního, kromě vitamínů, drags imunu a koloidního stříbra. Měla jsem rýmu a překvapilo mě, že mi to na 2 týdny úplně vyplo čich. Podle toho jsem poznala, že je to čínská verze. Bez toho bych si myslela, že jde o klasický podzimní kašlíček… vypnutý čich byl na celé věci nejvíc nepříjemný, horší než samotná rýma a únava. Měla jsem v životě mnohem horší nemoci a mnohem horší chřipky, s mnohem horším průběhem… a kvůli tomuhle se tady dělá taková hysterie a likvidují se podniky, lidi, rodiny… ?? Nebo jsem snad nějaká výjimka, že jsem na to nezdechla?

A teď pozor. Začínají mi chodit dotazy, že máte určité kontakty, které by mohly za úplatu vydat onen nakázaný panflet. Někteří lidé, kterým se šlape hodně za krk, zejména v zaměstnání a ve škole, to chápou jako vykoupení z pekla. ,,Vlk se nažere a koza zůstane celá“, myslí si… Pozor, to v žádném případě nedělejte. Nedělejte žádné podvody a žádný úpis si nekupujte. I pokud jste fyzicky nepřijali číslo šelmy, koupením úpisu odevzdáte to nejcennější, to jediné, co na světě skutečně máte. V žádném případě tohle nedělejte, nestojí to za to!!

A nepište mi prosím dotazy co máte dělat, pokud jste to přijali, nebo pokud jste se upsali. Nemám vám jak poradit a nemám jak pomoct, zkrátka nevím… Jsem divákem a snažím se vydržet až do konce, stejně jako všichni ostatní. A věřím, že to bude brzy, protože tahle situace je naprosto neúnosná.

Vydržte a neklanějte se. Buďte součástí silného oddílu. A pamatujte, že vlastní hrdost, svoboda, důstojnost a čest jsou víc, než cokoli na světě.

© Alue K. Loskotová, www.aluska.org 2021

 



Komentáře

Ikona diskutujiciho Michal 2021-12-17 01:17:15 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

V jedné firmě, kde jsem pracoval asi týden, měli veřejnou nástěnku neočkovaných. Byla to zatím první firma, kde jsem se s takto otevřeným honem od počátku pandemického teroru setkal. A lidé v ní byli opravdu vyděšení a schopní snad všeho. V takových chvílích se mi stále v hlavě točí: „Když se dva hádají, třetí se směje.“ Asi si ani nechci představovat personifikaci „toho třetího“.

Sám zatím tlaku odolávám, ale je skutečně silnější a silnější. Raději již připravuji určitá opatření, kdyby došlo na znamení šelmy, ačkoliv jestli budou stačit, to nevím. Všem, co nechtějí být pokusnými morčaty přeji mnoho sil a pevné vůle. Článek velmi oceňuji, chyběl zde, ačkoliv patrně přitáhne Sauronovo oko.

PS: Kdyby šlo jen trochu rozvést: „Nedělejte žádné podvody a žádný úpis si nekupujte. I pokud jste fyzicky nepřijali číslo šelmy, koupením úpisu odevzdáte to nejcennější, to jediné, co na světě skutečně máte. V žádném případě tohle nedělejte, nestojí to za to!!“… Sám tento kšeft neplánuji, vlastně mě to ani nenapadlo, ale trochu to rozvést by bylo fajn….

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-12-17 10:31:39
Ikona diskutujiciho
sipka

A nafotil jsi to, víš jaká je to firma? Plácla bych to veřejně na facebook, ať se lidi podívají jaká probíhá šikana.

Ikona diskutujiciho SerpentinaOle 2021-12-17 15:45:28
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj, taky vysíme na nástěnce a píšeme tam datumy testování. Alue děkuji za článek, čekala jsem na něj dlouho a jsem za něj moc ráda. Ten tlak je obrovský a napadání od očkovaných lidí je dosti otravné. Nevim kdy to skončí, mám strach, že prijdu o práci, ale pořád vím že toto opravdu do svého těla nechci. Mám k tomu totální odpor. Nechápu jak je toto v tomto století vůbec možné, jak je možné takhle zmanipulovat tolik lidí.??? Je mi z toho smutno. 🙁

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-12-17 16:16:33
Ikona diskutujiciho
sipka

Mobilem a televizí, aneb stokrát opakovaná lež se stává pravdou.

Ikona diskutujiciho NoName 2021-12-17 17:46:23
Ikona diskutujiciho
sipka

Já mam první dávku, protože doléhali příbuzní a jsem nezletilá, ač mam asi i víc rozumu než moje učitelka 🤣. No ale bylo mi blbě, ruka nateklá jak sviňucha a…a byla vařící. I po dvou tejdnech a půl ji mam čarvenou, což je podezřelý.

Těm co se bráněj, hodně štestí a síly.

Ikona diskutujiciho Julka 2021-12-18 09:30:12
Ikona diskutujiciho
sipka

Kolegyně byla na prvním pigáru včera a prý jí bolela zprvu celá ruka až k prstům, i teď jí podle jejích slov bolí jak sviň že jí nemůže ani moc zvednout a přijde jí že jakoby necítí jeden prst…tohle snad žádná jiná vakcína nikdy nedělala.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-12-18 09:31:54
Ikona diskutujiciho
sipka

z tetanovky bolela ruka… ale ,,jenom“ dvě hodiny. dobrý svinstvo. pak už jsem u doktora nebyla 🙂

Ikona diskutujiciho Julka 2021-12-18 11:19:57
Ikona diskutujiciho
sipka

Vidíš to, teď si vybavuju že jako malá jsem asi ve 4. třídě schytala očkování proti tbc zezadu do ramene. Pamatuju si jak se mi tam udělal malej kráter naplněnej hnisem a do teď tam mám malou jizvičku…lidé očkovaní proti covidu argumentujou tím, že už mám v sobě stejně plno hnusu z povinných očkování co jsem dostala v minulosti..takže mám svýmu tělu ještě víc naložit a poslat mu další hnus? Je to na hlavu.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-12-18 11:57:25
Ikona diskutujiciho
sipka

Jo, ten kráter se dává někdy ve 4. – 5. třídě… ten nemám 🙂 to bylo moje vítězství, všechny děcka s jizvou mi záviděly.

Ikona diskutujiciho Teri 2021-12-21 17:09:42
Ikona diskutujiciho
sipka

Mě se ségrou teda bolela ruka z tetanovky 2 dny😄 a taky jsme ji pomalu přestaly cítit… Je to prostě člověk od člověka, někomu nic není, někdo trpí.

Ikona diskutujiciho Sin Le Noble 2021-12-17 01:23:08 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Teď je situace podobná zlomu, hranicí horské dráhy než začne padat. Jestli padnout, tak ve stoje, ale svobodnej, než pak dostat v nebi facku od Žižky za zbabělost..
Jsem si četl ten úryvek z chytré knihy a pozpátku je tam klíč:
Celá země šla v úžasu za tou šelmou a lidé se klaněli draku, který dal té šelmě moc; klaněli se i šelmě se slovy: „Kdo je podobný té šelmě? Kdo s ní může bojovat?“
Neklaňte se drakům, může znamenat: Nebojte se, ale to moc lidi nechtěj, je to moc jednoduchý.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-12-17 10:30:07
Ikona diskutujiciho
sipka

To je přesně naše doba. Lidé vidí toho draka a mají pocit, že ho stejně neporazí, tak už rovnou stáhnou gatě, když je brod ještě daleko.

Ikona diskutujiciho Luu 2021-12-17 19:32:09
Ikona diskutujiciho
sipka

Alusko, to jak jsi psala o tom upsani se, vztahuje se to I na ty co to jen prodelaji a pak se prokazuji Teckou?

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-12-17 21:08:32
Ikona diskutujiciho
sipka

to nevím, nikdy jsem ten systém neviděla a nikdy jsem si nesháněla papír na to že jsem něco prodělala… asi ne

Ikona diskutujiciho Ema 2021-12-18 00:28:14
Ikona diskutujiciho
sipka

Co to znamená spike a utrejch v tvem článku?

Ikona diskutujiciho mike 2022-01-05 10:51:08
Ikona diskutujiciho
sipka

luu,

upisani su ti, ktori dobrovolne odovzdavaju svoju dusu a svoj suhlas podstupenim experimentalnej genovej terapie, ale aj ti, ktori si z roznych dovodov myslia, ze budu mat ^vyhody^, ked si kupia papier, ze su ^ockovany^ aj ked nie su. Ide o zamer a suhlas.

Ikona diskutujiciho Irca 2021-12-17 05:30:27 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Silný článek….. Hodně štěstí všem!

Ikona diskutujiciho Jana 2021-12-17 17:00:28
Ikona diskutujiciho
sipka

Taktiež držím palce všetkým a veľmi mi pomáha keď viem, že sú ľudia podobní ako ja, momentálne aj podobne na tom, ako ja. Sme na jednej lodi.

Ikona diskutujiciho Irca 2021-12-17 19:42:42
Ikona diskutujiciho
sipka

Me pomaha se kazdy vecer modlit a kazdy vecer prosim Konstruktivni silu Vesmiru o to, abych presla do 5D a aby nastal zlaty vek lidstva. A taky prosim sveho andela o ochranu rikam si v duchu tu klasickou detskou modlitbu.,,,Andelicku muj straznicku, opatruj mi mou dusicku, dusi telo opatruj andelicku strazce muj. Dekuji“

Ikona diskutujiciho Kora 2021-12-18 14:57:57
Ikona diskutujiciho
sipka

Ty spike proteiny vyrábějí v buňkách umělé viry, které se mohou šířit v těle i mimo tělo, jste vlastně bacilonosičem. Místo, aby vám vyrobili zvýšenou imunitu, tak vám ji tim neustálým bojem s nimi snižují. Možná to byl záměr výrobce nebo jen chyba, protože klinická studie nebyla, teď se dělá za pochodu na lidech.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-12-18 18:43:57
Ikona diskutujiciho
sipka

není to chyba, ale záměr

Ikona diskutujiciho Irca 2021-12-17 05:35:11 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Mimochodem to, jake je reseni a co mate delat jd https://tadesco.org/nachazite-se-na-ceste-ke-svobode-vytrvejte-a-obrnte-se-trpelivosti-tecka/

Ikona diskutujiciho Kiki 2021-12-17 07:19:49 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Pokud to chápu správně, úpisem se myslí certifikát?

Ikona diskutujiciho markéta nikol 2021-12-17 13:03:02
Ikona diskutujiciho
sipka

Kiki, to se tím myslí.

Chtěla jsem se zeptat, beru recept půl roku, chodila jsem do práce mezi očko lidi, kde jich bylo 3 / 4 po očku, a nás 5 je bez očka. Můj přítel je taky neočko, teď pracuje jako kuchař ( naše místní hospoda je pro všechny, žádný teror, můžou všichni přijít ). A on necítil žádný spike protein ani z mých rodičů a ani od nikoho jinýho. Existuje nějaká bylinka, abych nesmrděla z receptu? Rodiče na mě nadávají, že ať to už neberu

Ikona diskutujiciho Julka 2021-12-17 07:27:26 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Zrovna u toho Vojtěcha je divný jak předtím mluvil úplně jinak než dnes. Chtěl aby se o covidu tolik nemluvilo, roušky nás nespasí atd. Pak z funkce odešel, poté se znovu vrátil a jako vymněněný…jako by mu někdo vymyl mozek, nechápu to 😡 v práci je nás menší skupinka co ještě nejsme naočkovaní, já kolegyně a pár chlápků. A včera mi kolegyně sdělila že si jde dneska pro pigáro, že už na to kašle….a to jsem byla tak ráda že na to měla stejný pohled jako já, brala jsem jí v tom jako svoji oporu, jsem z toho docela smutná 🙁 teď jen doufám aby se ta naše skromná skupinka neočko nezmenšila natolik že v ní zůstanu sama…ale co, můžu se vymlouvat na to že mám vadu krevní srážlivosti a vakcíny se prostě bojím. Ať mi všichni políběj. Píšu tenhle komentář a mám z toho všeho zas žaludeční neurózu, už aby to skončilo..

Ikona diskutujiciho Terka 2021-12-17 07:32:41 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

K očkování se tu vyjadřovat nebudu. Ale vadí mi ta relativizace hrůz komunismu v úvodu. Nebyli bezdomovci… A ty tisíce lidí mučených v komunistických lágrech jsou vzduch? Všichni ti zavraždění a odsouzení k desítkám let vězení – jejich oběť má vyvážit to, že byla práce (kterou si člověk ani nemohl vybrat?)
A jednoznačně větší svoboda? Když už jsme u toho očkování, tak zrovna s tím by se komunisti vůbec nemazali. Pokud by to rozhodla strana, tak by se tě nikdo neptal a celá populace by byla naočkovaná za pár týdnů. Vždyť naprostou většinu očkování, která jsou dnes povinná zavedli komunisté a s nikým o tom nediskutovali. A myslíš si, že by sis mohla psát takovéhle články proti tomu?

Ikona diskutujiciho Otto 2021-12-17 11:31:45
Ikona diskutujiciho
sipka

Ale Terka, nepřeháněj, za komunistů sice bylo na začátku padesátých let provedení mnoho zločinů, ale počet obětí byl desetiny toho co tady spáchali jak fašisti, tak i tito covidovi fašistické svině. Ale od šedesátých let se u nás žilo dá se říct bezstarostně. A pokud by jsi chtěla něco začít o disidentech kotelnicich,tak ti měli vyšší životní úroveň,než pracující člověk. Tento režim co je tady teď je neskonale horší než ten minulý. Ale blíží se jeho konec tak jen vydržet!! Tož tak.

Ikona diskutujiciho dan79 2021-12-17 12:29:47
Ikona diskutujiciho
sipka

Terko, nemůžeš srovnávat tuto konkrétní fakcínu s povinným očkováním, které funguje už x desítek let….. ….
Píšeš, že naprostou většinu očkování, která jsou dnes povinná zavedli komunisté a s nikým o tom nediskutovali. No asi o tom nediskutovali s dělníkem v továrně anebo s náma dětma ve škole, ale diskutovali o tom odborníci a každé zaváděné očkování mělo za sebou cca deset let testování a zkoumání a teprve potom se z něho mohlo stát očkování povinné….. ….
Já v komunismu prožil dětství, a věř nebo ne rádi na ty časy s přáteli vzpomínáme….. …. Na co asi tak budou vzpomínat dnešní děti, kterým je teď třeba kolem deseti let?….. ….
Svět není černobílý, ale neskutečně barevný….. ….

Ikona diskutujiciho Kora 2021-12-18 15:03:50
Ikona diskutujiciho
sipka

U toho Vojtěcha v tom budou prachy a hlavně podepsali on a Babiš smlouvu, že budeme jako česká republika odebírat měsíčně pícháky za 900 miliónu korun, což dělá asi jeden a čtvrt miliónu vakcín na měsíc ! Pokud ne, tak velké sankce. To, co udělali je Trestný čin Vlastizrady !

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-12-18 18:42:49
Ikona diskutujiciho
sipka

A navíc až opíchají 75% populace, dostanou velký money od EU na ,,sanaci následků pandemie“. Když nesplní procenta, tak nic nedostanou, protože ,,oficiálně neskončila pandemie“ v daném státě. Což je vtipné, protože pandemie není a nebyla ani vyhlášena.
Těmhle prasatům je úplně jedno, kolik už si nahrabali. Chtějí hrabat dál, víc, nikdy nebudou mít dost a je jim jedno, kolik lidí kvůli nim pojde.

Ikona diskutujiciho mariankosmac 2021-12-19 12:02:20
Ikona diskutujiciho
sipka

Terka- Povinné očkovania nezaviedli komunisti ale boli zavedené celosvetovo, snáď vo všetkých štátoch. Čo sa týka covidu – Severná Kórea zatím neočkuje a v ostatných komunistických krajinách to s očkovaním nie je iné než v demokraciách. Takže ani s tým že by komunisti zaočkovali populáciu behom pár týždňov zrejme nemáš pravdu. Navyše použitie experimentálnych vakcín na ľudí nemá v histórii obdoby (no jedine u Mengeleho).

Posledná skutočne zlá doba tu bola do 1945 a čo sa týka tej dnešnej kovid situácie – mám dojem že ani nikto z veštcov nepredpovedal túto pandémiu, tak sa možno ani teraz nejedná o nejak významné obdobie dejín a proste sa to preženie bez nejakých veľkých následkov a o niekoľko rokov si ani nikto nespomenie že tu bola táto covid hystéria.

Ikona diskutujiciho ryba 2021-12-29 13:18:31
Ikona diskutujiciho
sipka

O komunismus se neotírejte,ten tady nikdy nebyl. A ten humus,který se Vám tak nelíbil,prováděli zase jenom lidé (stejní „aktivisti“ jako dnes). Takže nesvalujte vinu na nějaký pol.systém či ideologii,ale na omezenost ovcí,které ten humus následují a vykonávají.

Ikona diskutujiciho leeth 2021-12-17 07:37:37 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Uh, dekuju za skvele vyjadreni. Miluju, vidim to uplne stejne, ani jsem v tech dobach komunismu nezila a nechapu ze rodice a prarodice, kteri si na to stezuji denodenne, to najednou NEVIDI?! Nes-ku-tec-ne.. dekuji za to varovani, mne to skoro prislo „chytre“… 🙁 hodne lidi chranis, zachranis. jsem Ti moc vdecna. a jinak… Pises o piti utrejchu, ale ja to treba neznam? 🙂 Nedokazala jsem vyhledat jak ..?
Jinak posledni dobou varujes, treba proti Brunovi G., zminila jsi Osha a dalsi veci, co sis vypozorovala z e-mailove poradny. Mohla bys nas prosim varovat i o tech to podobnych vecech? Citim, ze to hodne pomaha. Nejen mne na ujasneni si, proc citim, co citim (clanek o Brunovi byl uchvatny, do oci bijici, pritom lidi pred tim zavrou oci.. ale hodne lidem, kteri ani nenapsali, to zachrani zivot.. :)).

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-12-17 10:28:58
Ikona diskutujiciho
sipka

návod je tady: https://tadesco.org/bleskovka-carstena-na-kterou-vsichni-netrpelive-cekate/
dmso jsme tahali z německa po litrech, tam ho bylo ještě dost

Ikona diskutujiciho Danny 2021-12-17 08:50:48 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Úplně mi mluvíš z duše – komunismus, nacismus, hromada dystopických románů, ale ne, lidi nic nevidí, žádné poučení, ještě se budou vztekat, že tohle se s nacismem nedá srovnávat. Přitom princip je stejný.
Poslední dva roky jsou opravdu psychicky náročné (pro mě určitě). Skoro všichni v práci, v rodině, okolí píchnutí. Pořád si říkám, že je to jak noční můra, že to nemůže být pravda. No lamentovala bych na tuhle c-šaškárnu celý den.

Taky nás doma napadlo, že si obstaráme falešný papír o očko, ale za chvíli aby člověk lozil na píchnutí pomalu každý měsíc, takže by se to ani nevyplatilo. A já bych to potvrzení vlastně nechtěla ani z principu.
Moje mamka ten strašný mor prodělala jako horší virózu, babička taky. Tak říkám v práci, že se očkovat nenechám, protože si myslím, že moje imunita by to zvládla (kdybych se nakazila). Odpověď: „Ale umírají na to i mladí a zdraví…… Když se nás naočkuje co nejvíc, konečně to zmizí.“ Já už nevím, jestli se smát nebo brečet. A ta povýšenost některých „zodpovědných“ třikrát zapíchnutých…. no neskutečné.

Ikona diskutujiciho Klára 2021-12-17 09:44:09 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Konspirací o očkování je mnoho a začínají se mezi sebou jaksi bít, takže je jasné, že i kdyby byla jedna z těch konspirací pravdou, tak se velká hromada určité skupiny lidí, která zastává konspiraci jinou, plete. Jak člověk ví, že to není právě on sám? Máš nějaké důkazy „navíc“, které dokazují, že je tvá konspirace lepší, než ta jejich? Nebo je to vše na stejné vodě a pouze si vybíráš, co se ti hodí? Není to útok. Vím, že každá mince má dvě strany, proto si rozhodně nemyslím, že je covid nějaká čistá hra. Jen se ptám, proč mám věřit zrovna tomu, že nás chtějí očipovat a ne např. tomu, že očkování je snaha o to, snížit populaci, nebo že slouží k podpoře 5G sítí, co nás opět mají poškodit? Díky za odpověď.

Ikona diskutujiciho Otto 2021-12-17 10:22:11 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj alue,
chci tě poprosit o ten způsob s dmso na prevenci proti těm očko. Případně tip kde se dá dmso koupit za rozumnou cenu.
Díky moc a zdravím s láskou
ota

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-12-17 10:28:34
Ikona diskutujiciho
sipka

návod je tady: https://tadesco.org/bleskovka-carstena-na-kterou-vsichni-netrpelive-cekate/
dmso jsme tahali z německa po litrech, tam ho bylo ještě dost

Ikona diskutujiciho Jana 2021-12-17 17:22:57
Ikona diskutujiciho
sipka

Mohla by som sa spýtať, keďže H2O2 nie je možné kúpiť v 30% koncentrácii (bez dokladu totožnosti a účelu), mám doma iba slabší 3% roztok, to znamená, že by som si musela nakvapkať 10 x viac kvapiek na každú kvapku, teda až nejakých 50 kvapiek, neviem, ale zdá sa mi to dosť i keď čísla nepustia a malo by to byť potom to isté ako 5 kvapiek v 30% konc. Užíva to takto niekto prosím? Chcem sa len uistiť. Ďakujem.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-12-17 17:40:49
Ikona diskutujiciho
sipka

3% z lékárny NEBRAT nikdy vnitřně, to není čisté, obsahuje toxické příměsné látky

Ikona diskutujiciho Jana 2021-12-17 18:39:55
Ikona diskutujiciho
sipka

Aha, no vlastne je aj na fľaštičke uvedené, že sa používa skôr na rany, vredy a ako kloktadlo. Ďakujem.

Ikona diskutujiciho dodo 2021-12-17 11:33:45 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

A nie je to náhodou naopak s tou šelmou 666? Tí, čo tomu neveria majú na čele predsa napísané „konšpiračný teoretik“ a to pre nich znamená, alebo čoskoro bude znamenať, že nemôžu nakupovať ani predávať. Ak niekto chce vedieť ako je to s tým údajným vírusom, tak sa musí vrátiť v čase o 20 rokov s5 do dátumu 11.9.2001 kedy sa konala generálna skúška všetkých nasledujúcich podvodov. Z ďalších to boli napríklad Orlando, alebo Snady Hook kedy udajne nejaký psychpat zastrelil v základnej škole 20 detí a 3 účiteľov. Nič také sa nestalo, všeci akože mŕtvy žijú doteraz.

Ikona diskutujiciho Otto 2021-12-17 11:36:26 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Alue, ale tam je jen odkaz a bez hesla se tam nedostanu, tak stačí jen stručně naznačit:)).
Dík ota

Ikona diskutujiciho Otto 2021-12-17 11:40:11 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ok ,už jsem to našel, původně to bylo zaheslované,už je to volně, tak moc díky a ahoj.
ota

Ikona diskutujiciho kiko 2021-12-17 11:48:45 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ja by som to zas tak zle nevidel, no ta sa svet na chvílku zbláznil no a čo 😀

Ikona diskutujiciho lenka f 2021-12-17 12:34:21 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

No my jsme to prodělali celá rodina teď v listopadu, dcera to přinesla ze školy. Už chodím do práce, ale už měsíc nemám čich a chuť vnímám tak na 40 %. Občas se mi stane, že tak na vteřinu něco zacítím a pak nic. Tak čekám na zlepšení. Já si koupila čaj z borovice a mám i sušený badyán, tak ty čaje asi občas prostřídám a uvidím.

Ikona diskutujiciho Nini 2021-12-17 13:18:32 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Jdem ráda, že jsi o tom napsala Alu, protože si člověk dneska připadá jako kdyby měl on být ten blázen za to, že vidí co se opravdu děje. Údajně by to mělo v roce 2023-24 všechno skončit a začne lepší doba. Modlím se, aby to byla pravda a abychom ještě vydrželi, protože nedokážu popsat, jak mě to tak vysává. Taky jsem překvapená, kolik lidí do toho jde…přitom by stačilo kolektivně říct ne, ale to by nejdříve museli slepí prohlédnout. Zrovna dneska jsem na telegramu viděla video, jak se ve vlaku začali lidi s náhubkem prát s těma bez něj. Telegram jim taky hodně leží v žaludku, protože tam lidi vidí až příliš a oni s tím nemůžou moc dělat, tak si v Německu (potom asi všude) vymysleli, že ho chtějí bannout. Šílená doba, jako v nějakém post-apokalyptickým sci-fi filmu.
Pravoslavní se zatím ještě drží a odmítají to, ale papežovy příznivci samozřejmě ukázali pravou tvář. Už aby to všechno přešlo a zažili bychom konečně lepší časy. Chce to něco pozitivního (celosvětově), už toho je moc.

Ikona diskutujiciho ma.ni. 2021-12-29 09:39:37
Ikona diskutujiciho
sipka

Jestli někdo chcete ten recept, pošlu ho, ale jen na meialy ProtonMail. Na ostatní seznamy aspol nezasilam.

Ikona diskutujiciho Pavel 2021-12-17 13:42:23 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Perfektní článek a děkuji.

Ikona diskutujiciho Vap 2021-12-17 14:03:06 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Důkaz toho, že tvrzení „svět spěje do kopru“ nejsou žádné drby babek na pavlačích, ale holá realita.A také nesnášim pseudopozitivní lidi (vlastně lháře), kteří se snaží tvrdit, že je vlastně všechno v pořádku, svět je vlastně pořád stejný jako býval, jenom to svedou na mé negativní vnímání světa.Ano, tyhle lidi pracují pro peklo.Člověka vlastně umlčují, aby neupozorňoval na satanský hnůj.To právě, jak jsem se už zmínil, takových bylo dost na službě „Lidé“.Považoval jsem je za slaboduché hlupáky, ale ve skutečnosti to mohlo být jinak.Ono těmhle lidem možná jde o manipulaci, aby člověka rozčílili a vyvedli z míry.Na něco jsem tam jednou upozornil a dostal jsem ironický výsměch typu: „tráva bývala zelenější, nebe modřejší, vzduch vzduchovatější a škoda jen, že blb zůstane blbem“.
Co se týká očkování.Spěje to k tomu, že kdo se nenechá, bude muset utéct z civilizace na samotku do lesa a učit se soběstačnosti a nezávislosti.Tady za nic bojovat nelze, je to útisk, šikana a je to bohužel moc silné.Jedině by se musel stát zázrak.Jak říkám pořád, elity nahoře si s námi cloumají, jak se jim zachce.Bojovníci za práva prohrávají.Ale hlavně, že nám ty nauky „o pozitivnim myšlení“ propagované asi od devadesátých let pomohly.Co si nakódujeme do podvědomí, to se stane.Neříkám, že to vůbec nefunguje, ale dělá si to co chce a pokulhává to.A situace ve světě i v našem okolí tomu vůbec ale neodpovídá.Celé pozitivní myšlení je podfuk.A vzájemná tolerance mezi očkovanými a neočkovanými? Hohohohohehehehe.Vzpomněl jsem si, na Lidech byla jedna sluníčkářka, co pořád NAJIVNĚ omílala vzájemnou toleranci mezi učitýma skupinama lidí s většinovym a menšinovym životnim stylem.Žila si ve svém světě a neuměla být objektivní.“Já když jsem tolerantní k většině, tak ta většina je tolerantní ke mě-zákon přitažlivosti“.To asi ale nepoznala ty správné netolerantní hulváty, co nesnáší odlišnosti.Každému to tak nefunguje.Já když byl na lidi hodný, tak mě vždycky za odměnu uštkli jedem (ať žije zákon přitažlivosti).

Příklad jak nám zákon přitažlivosti občas kulhá ?:
Když pohladím hada, řeknu mu „hodnej, hodnej“ dočkám se odměny, možná i zemřu na otravu jedem. Ale kruci, přeci podle zákona přitažlivosti já když jsem hodný k hadovi, tak by měl být i on hodný ke mě (hehehehe).Had je sice zvíře, ale jsou lidi, kteří se chovají stejně jak ti hadi.

Ikona diskutujiciho Pavel 2021-12-17 14:50:34 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Pane Terko, k věci. Přeji hezký den.

Ikona diskutujiciho JERRY 2021-12-17 16:13:45 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj Alue Na netu jsem objevil manuál jak očistit tělo od vakciny. Centrum serafin bez cenzury popisuje dr Vladimir Zelenko

Ikona diskutujiciho Majkl 2021-12-17 16:29:18 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

„Dostala ústa, jež vedla pyšné a rouhavé řeči, a byla jí dána moc působit dvaačtyřicet měsíců.“ – To je zajímavé! V jednom filmu bylo číslo 42 odpovědí na „základní otázku života, vesmíru a vůbec“ https://youtu.be/QkttuCQizRQ?t=71 . 42 měsíců je 3,5 roku. To teoreticky znamená, že nejpozději do 3,5 roku nám SHAEF zachrání zadky a odvysílá v TV pravdu.

Co říkáte na takovou úvahu? 🙂

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-12-17 17:41:13
Ikona diskutujiciho
sipka

Taky mě to napadlo… uvidíme.

Ikona diskutujiciho tauri 2021-12-17 17:46:26
Ikona diskutujiciho
sipka

Majkl:
Být to tak dlouho, mnoho lidí tohle nevydrží…
Takže veškerá záchrana si myslím, že by přišla vniveč po takové době…Už teď lidi padají na hubu, vč. mě..
Ono jak se říká, čeho je moc, toho je příliž..podle mě by asi s tou záchranou neměli moc dlouho čekat, jinak se efekt záchrany mine účinkem..Před půl rokem bylo pozdě..

Ikona diskutujiciho Majkl 2021-12-17 19:38:05
Ikona diskutujiciho
sipka

Další zdroj ohledně 42 měsíců: „polský jasnovidec Krzystof Jackowski, který mimo jiné spolupracuje s policii mnoha zemí a pomáhá hledat ztracené lidi a v Polsku je nesmírně uznávaný. … říkal, že tato doba bude trvat tři a půl roku (tedy 42 měsíců) a potom nastane obrovská změna. Po této změně lidem bude připadat život před rokem 2020 jako nějaké sci-fi.
Dalším zdrojem je má intuice.
Honza“

Ikona diskutujiciho tauri 2021-12-17 21:44:49
Ikona diskutujiciho
sipka

Majkl:
Ono taky záleží, co je bráno tím 42 měsíců. Zda je to celkově i s dojezdem, nebo za hranu psychiky a pak postupně bude vše jiné..
Třeba to nemusí trvat tak dlouho, ale bude tu dojezd s tribunály, zatýkáním lidí, kteří podporovali tenhle teror..Což taky zabere určitě rok a pak teprve po vyčištění můžem začít žít jinak..Až tu nebudou ti darebáci, pak můžem dostat technologie o kterých se nám nezdá. Pokud by vše dali pod nos teď, elita a všelijací hajz** by si udělali stroje na teleportaci, antigravitaci a odletěli by od svých skutků pryč. Takže by to zase postrádalo smysl a svůj terror by praktikovali jinde na planetách. Či zde, ale dobu by se schovávali, než to přejde.

Ikona diskutujiciho Diana 2021-12-23 01:21:32
Ikona diskutujiciho
sipka

42 je pro „japanofily“ velmi zajímavé číslo. V japonštině se 4 čte jako shi a 2 jako ni, dohromady to dává 4+2=shini = smrt. 4+2=6. Dost zvláštní „náhoda,“ ne?

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-12-23 11:01:53
Ikona diskutujiciho
sipka

Týjo 🙂 to mě nenapadlo. Už jsem taky jedno znamení rozluštila foneticky přes japonštinu, ale nevím, jestli někomu, kdo nemá v uchu žádná slova, je taková symbolika něco platná. Duchové by měli posílat znamení v jazyce který pochopíš. Když to bude azbuka, může to být kod v azbuce. A když umíš japonsky, asi to pro tebe může být platné, protože to pochopíš.

Ikona diskutujiciho Jana 2021-12-17 16:57:59 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Priateľ mi v lete povedal o tej možnosti „vykúpenia sa“, budem mať ten papier a zároveň budem slobodná, ale nie, to by som si už predsa prestala stáť za svojim, aj on sa potom stotožnil s mojim názorom… Nik nevie, čo bude, my obaja sme rozhodnutí sa nenechať ovplyvniť a ani pokutu nezaplatíme pokiaľ k tomu príde a ktovie, čo potom s nami bude, verím však, že to nedôjde tak ďaleko. Zatiaľ Dmso neberiem, ale už musím začať i keď nejaké zmeny necítim, akurát mi meškala menštruácia posledný mesiac, mám preočkované aj blízke okolie a som z toho smutná. Inak od malička som toto tušila, pamätám sa, ako sme sa s najlepšou kamarátkou ako malé rozprávali a obe sme sa zhodli v tom, že cítime, že za nášho života sa niečo významné udeje čo nám zmení život, no vtedy som si myslela skôr na niečo ako výbuch sopky a pod. Myslím si, že už to nebude dlho trvať a mnohí ľudia už kašlú na príkazy. Už len vydržať.

Ikona diskutujiciho Jara 2021-12-17 19:04:42 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj. Mám sedumdesát let. Žiju v kontaktu s přírodou a sebevzdělavání a pravda je pro mne č.1. To jsou pro mne ůčinné zbraně proti nemocem.Covid byl pro mne ihned od samého začátku fraškou a podvodem. Vakcinace je pro mne naprosto nepřijatelná a dobře vím,že se za ní skrývá i onen ůpis zlu největšímu,likvidace ducha a duše samotné. Za každou cenu je potřeba zůstat neporažen ,být věrný svým předkům,přesvědčení a svému svědomí,zůstat na původní,naší božské linii . Nechat si současným zlem,touto šelmou poničit původní DNA,krev předků i svou duchovní podstatu je zrada nejvyšší,protože tím pádem bych přešel na stranu té šelmy a dostal bych se do Uměle vytvořené časové smyčky,pomocí zneužité umělé inteligence na slepou vývojovou větev, která vede do nikam,do záhuby,do pekel. Připomenu slova Ježíše u Piláta. Nenarodil jsem se tu jako král,ale přišel jsem z Pravdy,učím a zjevuji Pravdu.( Ten,kdo má čistou duši,žije v Pravdě,zná pravdu a ta ho spojuje zároveň s Nebesy. Ježíš se narodil na Zemi,aby vrátil lidem pravdivé vědomosti,ktré byly ničeny a překrucovány,tak jako i nyní nám. Byl výborným učitelem,který opět propojoval probuzené s vesmírem a se Zdrojem) .Je nutné vydržet ten tlak za každou cenu a nepodléhat strachu. Já jsem připraven.

Ikona diskutujiciho dodo 2021-12-17 20:35:17 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Nemáte náhodou správy z nemecka, že Covid končí 22.februára 2022? Tento dátum som počul včera, pred nejakým mesiacom sa ku mne dostala správa, že Covid končí na budúci rok. Je na tom niečo pravdy, alebo je to dezimfoš ako napríklad niektoré tweety, že niektorí z globálnej elity sa údajne zúčastnili tajného stretnutia v Antarktíde aby sa stretli s delegáciou mimozemských rás a vodcami Pozemskej aliancie, aby vyjednali podmienky ich kapitulácie?

Ikona diskutujiciho KuFI 2022-01-03 15:22:57
Ikona diskutujiciho
sipka

D.den,
Pamatuji si datum s fotkou, z nejakeho servru 22.2.2022, Islam.stat si jede pro potraviny. To by mohl byt,,,konec“““ kovidu.
Ale jinak šelma ma vladnout 42 mesicu, 24 je za nama, jeste 18m.
Dekuji p.A . Loskotove, za uzasne komentare. I celemu tadescu.

Ikona diskutujiciho Swjetluschka 2021-12-17 21:38:14 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Co je utrejch? 😁

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-12-17 21:41:35
Ikona diskutujiciho
sipka

šmakuláda.

Ikona diskutujiciho lenka f 2021-12-18 00:48:35 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

luu:
Já nevím, zda se k prokazování potvrzení o prodělaném covidu u té Tečky taky člověk nepřihlašuje do nějakého systému. Už to se mi nelíbilo, proto to nehodlám prokazovat přes Tečku – ale přeci musí stačit potvrzený pozitivní PCR test, který přišel do mailu z laboratoře. Já ho měla provedený ze slin.
K otázce dodo: tady je odkaz na to video
https://www.youtube.com/watch?v=GVHeSSSNKdk
Podle tohoto by to mělo snad trvat jestli jsem to dobře pochopila nejdéle do 5/2022 ne těch 42 měsíců, to by bylo příšerný.

Ikona diskutujiciho Adéla 2021-12-31 16:25:43
Ikona diskutujiciho
sipka

Tu Tečku stejně ne všude chtějí, protože se dá podle všeho nějakým celkem jednoduchým způsobem obejít a svítí ti to zeleně. Papír je papír.

Ikona diskutujiciho Miška 2021-12-18 02:02:58 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Znamení šelmy není covid vakcína, znamení šelmy přijde až se světu oficiálně zjeví antikrist(satan/ďábel) a nastolí po nějakou jeho režim na konci času. Tipla bych na ten mikročip s kterým pak člověk může nakupovat jako s kartou nebo právě bez něho nemůže. Podle Bible jsme na konci času, ale nikdo přesně neví kdy se to velké soužení stane. Covid by spíš mohla být taková předehra na to co se chystá.

Každopádně je nekřesťanské se nechat očkovat ze strachů z covid a taktéž není hrozné být očkovaný, protože v obou stranách věříme, že nás chrání Bůh. Před virem a nebo špatnými účinky vakcíny.
Ráda bych kdyby tohle divadlo s covid skončilo, ale moje Bible říká něco jiného :/ aspoň, že je lidský život krátký.

Žádná zbraň vyrobená proti tobě se nesetká se zdarem, každý jazyk, jenž proti tobě povstane na soudu, usvědčíš ze svévole. Toto je dědictví Hospodinových služebníků, jejich spravedlnost je ode mne, je výrok Hospodinův.“ Izajáš 54,17

Důvěřuj Hospodinu celým srdcem,
na svoji rozumnost nespoléhej.
Poznávej ho na všech svých cestách,
on sám napřímí tvé stezky.
Přísloví 3:5-6

Ikona diskutujiciho Bill Gates 2021-12-18 10:27:50 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Neuškodil by nějaký článek o Kabale a NWO, kde jsou tyto covidfašistické praktiky popisované jako cesta ke snížení populace. Vím, že to zní šíleně konspiračně, ale to byly i covidpasy před rokem. Dneska je každá spokojená ovečka, podobně jako náhubky, hrdě používá a tváří se u toho neskonale zodpovědně…

Ikona diskutujiciho mariankosmac 2021-12-18 11:58:01 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

To pripomína ako za komančov boli medzi ľuďmi takí, ktorí verbovali ľudí do ksč. To bol napríklad niekto v práci kto sa s vami bavil a kamarátil. Chvíľu vás sondoval a keď uznal že ste toho hodný, tak vám ponúkol vstup do ksč. Buď ste to prijali alebo ste nechceli a nejak ste sa vyhovorili. Vstup do ksč bol vtedy považovaný za správnu vec a po politickom prevrate je to zase tak že tí čo vstup odmietli sú považovaní za hrdinov. A tak to bude podľa mňa aj s týmito vakcínami. Kto nepodľahne tomuto koronacirkusu a ostane neočkovaný bude raz za hrdinu. Tak na to nezabúdajme a nedajme sa opichať. Aj keď to možno nebude tak ľahké ako v minulosti, pretože tá sloboda je dnes skutočne podstatne menšia než za komunizmu. Keď si Zeman a už aj Čaputová zmysleli že opichaním národa to tu zachránia tak sa asi máme na čo tešiť.

Ikona diskutujiciho kamista 2021-12-18 16:26:06 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj Aluško, ikdyz mám od tebe radši ty „hezčí“ články, za tohle jsem ráda že jsi napsala. Pracuju v nemocnici a opravdu spoustu lidí má nežádoucí vedlejší účinky, někteří mají i vážně poškozené zdraví, o úmrtí zdravých lidí po vakcíně ani nemluvě. Nikdo to nechce řešit, nikam se to nehlásí. Jinak opravdu spousta lékařů má totálně vymytej mozek a všem těm nesmyslům věří. Když už má někdo jiný názor, boji se to říct, protože nesmí, žádný jiný názor není správný. Opravdu je to už k zblití, teď nás chtějí povinně očkovat, bojím se o místo ale tu srajdu nechci. Přeji sobě i ostatním hodně sil a věřím v dobrý konec.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-12-18 18:40:23
Ikona diskutujiciho
sipka

Raději odejdi z práce pokud by ti dali ultimátum, za odevzdání duše ti nic na světě nestojí. Nikdo a nic.

Ikona diskutujiciho tauri 2021-12-18 19:00:25
Ikona diskutujiciho
sipka

kamista:
Pokud ztratíš zdraví, ztratíš i práci..buď budeš mít jedno, nebo časem nic. Ale chápu Tě, ne každý si může dovolit odejít ze zaměstnání…A brzo nebude kloudně kam chodit..ale je potřeba tohle přestat podporovat.

Ikona diskutujiciho hanka 2021-12-18 20:34:01
Ikona diskutujiciho
sipka

Taky bych raději odešla z práce. Přesně jak píše tauri, když potom člověk nebude zdravý, tak nebude moct chodit ani do té práce. A na druhou stranu, šikovný a pracovitý člověk si místo najde i v jiném oboru, byť i hůře placené. Mě taky může zanedlouho potkat nucení k očkování, můžou nám to taky nařídit. V tom případě jsem rozhodnutá hledat si práci jinde a nejsem zdaleka jediná! Jsem zvědavá, jak by náš šéf řešil, že mu naráz odejde minimálně pět zaměstnanců, když náhradu ze dne na den v tomto oboru je téměř nemožné sehnat, už teď máme nedostatek personálu. To by měl asi dost těžké. Možná by mu pak konečně došla závažnost situace.

Ikona diskutujiciho irca 2021-12-18 20:53:01
Ikona diskutujiciho
sipka

fakt je mi z téhle doby na zblití….

Ikona diskutujiciho tauri 2021-12-18 22:21:50
Ikona diskutujiciho
sipka

hanka:
Blbé je, že snížení peněz je pouze dočasné řešení..Člověk má sice práci, ale dlouho ho neuživí.
Takže by se to chtělo zaměřit na takovou, kde si nás váží a vyděláme si i slušné peníze…Už několikrát jsem se sám spálil, že když člověk něco bere z nouze, vždy pohoří..
Jde o to, že zdravotnictví stejně dneska nemá smysl, tak na druhou stranu, nač čekat. Stejně tam vyšetřují spíše jen očkované a proč věčně pomáhat těm, kteří si sami způsobují bolest a ničí se..
Já odešel taky z práce, dost dlouho jsem hudroval a chtěl přidat, jenže prý to nejde. I když jsem se snažil, co to šlo..nešlo to. To bych si musel brát práci domů…A víš co? Odešel jsem, po mě odešel kolega..a najednou se jedná o přidání a ne malém! Najednou taky nemají lidi, protože oni stále spoléhali na to, že lidé jen hudrují, ale neodejdou. Takže i když byli upozorněni, pěkně z vysoka prděli na lidi..Lidi mají moc, jen se spojit a stát si za svým! Ne pořád věčně slevovat ze svých nároků jen proto, že partner či šéf je blbec. Snažit se musíme všichni. Kdyby si každý stál za svým snem, svými požadavky a měl co nabídnout, měla by to akceptovat i druhá strana..Samozřejmě, že výpověď byla poslední kapka díky očkovaným kolem..

Ikona diskutujiciho SerpentinaOle 2022-01-04 08:14:02
Ikona diskutujiciho
sipka

Taky pracuji v nemocnici, ráda se starám o nemocné a práce mě baví, ale ted přijdu o práci pokud se do 6.1. nezapíšu na vakcínu :(.Mám dvě děti a příjdu o práci.Očkovat se nebudu, jen je mi ze všeho fakt už zle.Všechny covidové vlny jsem odsloužila plus služby navíc , neměla jsem ani covid a ani mi nebylo blbě po vakcině jak ostatním , kteří byli kvůli očkování doma.Pracovala jsem i za ně a teď tohle.Očkovat se nenechám , je mi z tohohle světa smutno :(.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-01-04 11:06:30
Ikona diskutujiciho
sipka

Tak si říkám, jestli nakonec nepřilezou po kolenách ti co ted dělají ramena a vyhazují neočkované. Furt se říká, jak je zdravotníků málo a najednou mají kule na to je vyhazovat? To zní velice rozumně.

Ikona diskutujiciho hanka 2021-12-18 18:35:15 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Lejstro bych si neobstarávala na základě selského rozumu. Jedná o podvod. Teďka jsem sice „odmítač“, ale vím co dělám a stojím si za tím, když je potřeba, svoje stanovisko vysvětlím. Když mě budou šikanovat, budu vytrvalá. Kdyby si všichni obstarali falešné lejstro, tak odpor proti systému se zhroutí a napomůžeme tím rychlejšímu nastolení diktatury. Nemá to vůbec smysl, je to stejné podvolení se jako když se necháte napíchat. Moc nerozumím, jak o tom někdo může uvažovat. Pokud bych si obstarala lejstro, tak bych byla podvodník a zároveň pokrytec, který se ze strachu snaží obejít systém, ale ve skutečnosti se staví na jeho stranu. Já si stojím za svým názorem a chci si za ním stát se ctí, protože věřím sama sobě. Takže žádné podvody, ale otevřený a čestný odpor. Kéž by takto smýšleli všichni a nenechali se nalákat do další z nastražených pastí. Pokud by se situace natolik vyhrotila, že by nám bez cejchu bránili normálně žít a chodit do práce, tak o život v takovém systému nemám zájem, nebudu takovému zhoubnému systému posluhovat. Uvažovala bych o tom, úplně se stáhnout ze společnosti a žít co nejvíc soběstačně.

Ikona diskutujiciho kfjetina 2021-12-19 22:32:53 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Takže podle vás všech v komentářích je to celé výmysl? A všichni ti lidé umírající v nemocnicích co? Známá pracuje na aru a fakt mi nepřijde, že by si ty šílené příběhy po 12hodinovych směnách o tom, jak mají plno a kolik lidí na to dneska zase umřelo, vymýšlela.. 🙁

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-12-20 08:59:58
Ikona diskutujiciho
sipka

to nikdo netvrdí

Ikona diskutujiciho Jana 2021-12-20 14:35:41
Ikona diskutujiciho
sipka

Ja osobne si nedovolím tvrdiť niečo, pokiaľ to nevidím, alebo tam nepracujem a rada by som si prečítala/vypočula názory zdravotníkov na tých oddeleniach, no zároveň nechápem, ako je možné, že počujem ohľadom tej situácie v nemocniciach tak protichodné informácie, rada by som vedela, ako to je naozaj. No všetci, čo sa tu rozhorčujeme, nehovoríme o výmysle, Covid bezpochyby je, sama som ho prekonala, ale skôr nás hnevá to vnucovanie očkovania a najmä ak bude očkovanie povinné, nie je to fér voči nám, ktorí sme napr. nemali ťažký priebeh ochorenia alebo si jednoducho nechceme nechať vstreknúť do seba látku, ktorá je experimentálna a celkovo som zo svojho života vyradila lieky, beriem ich len v nevyhnutnom prípade, preto mi je cudzie liečiť sa inak než bylinkami, prípadne nejakými overenými preparátmi.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-12-20 18:01:58
Ikona diskutujiciho
sipka

video s šéfem motola jste viděli? řekl že to jsou všechno kecy… jedni říkají že je v nemocnicích prázdno, druzí jedou agendu jak se tam umírá ve velkým

Ikona diskutujiciho mariankosmac 2021-12-20 18:25:44
Ikona diskutujiciho
sipka

Podľa štatistiky SR skutočne v 2020 bola zvýšená úmrtnosť a vôbec prvý krát za 100 rokov klesla populácia, teda zomrelo viac než sa narodilo. Teda úplne prvý krát to nebolo, dialo sa to ešte v rokoch 2000 až 2003, neviem čo vtedy bolo, možno mali ľudia depku. Rok 2021 štatistiku neviem keďže ešte neskončil.

Ikona diskutujiciho Jana 2021-12-20 19:00:45
Ikona diskutujiciho
sipka

Nenašla som to video, len toto: ,,Šéf Motola Ludvík o tikající bombě pro nemocnice. …“. Ale taktiež som počula rôzne, teraz naposledy asi pred týždňom, kedy bol jeden pán na kontrole na infekčnom oddelení a vraj bolo poloprázdne, pred časom som počúvala jednu reláciu a tam taktiež volala osoba, ktorá tvrdila v podstate to isté. Naopak, že je v nemocniciach plno kovidových pacientov som takisto počula viac krát, ale ani raz žiaden z oboch názorov nebol priamo od osoby, ktorá tam pracuje. Akurát minulý rok mi taká osoba, ktorá na tom oddelení chvíľu pracovala, hovorila, že tam mali dosť kovidových pacientov, resp. ktorí boli na ventilácii a boli na tom dosť zle.

Ikona diskutujiciho tauri 2021-12-20 20:31:51
Ikona diskutujiciho
sipka

mariankosmac:
Ony i ty ztráty za první a druhé světové nebyly asi uplně malé..

Ikona diskutujiciho Vladka 2021-12-19 23:03:48 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahojky lidi ..ahoj Alusko..protoze ctu Tadesco a dalsi zdroje..lektvar piji taky uz pul roku..taky smrdim..uz mene..2.polozku mam 3%a davam 50kapek cca.Jako maserka se dotykam lidi..a tak jsem po zvazeni a po migrenach (a unave.).na ktere jsem nikdy netrpela..prestala brat zabodlou klientelu..prestala jsem se stykat se zabodlymi lidmi. Tj.kamosi a pribuzni.Kdyz vlezu do obchodu..a jsem tam dele.crci mi z nosu a pokaslavam.Jedine poruseni mych zasad..jezdim na dovci do okolnich statu..Polsko..Madarsko..a koupu se v bazene s ockouny..Ted jsem sla sama na masaz..neptala jsem se.jestli je nebo neni bodla..ale Thajci jsou super vymlety narod..jedna moje znama zThajska ..si delala selficko jak ji zabodavaji 3kou boosterem..
Jak to zvladam..zadny zobak..test..vpich..a jde to.Penize jsou..zasoby jsou..Vydrzme…noo jestli to bude jeste skoro 2 roky..to bude neco…je to otravne..fakt ze jooo

Ikona diskutujiciho peace 2021-12-20 16:23:57
Ikona diskutujiciho
sipka

A jak zvládáš cestovat do zahraničí bez ničeho? My raději nikam necestujeme aby nám tam násilně neudělali ten šťourací test či něco podobného.

Ikona diskutujiciho Diana 2021-12-23 01:31:30
Ikona diskutujiciho
sipka

Peace: Nevím, jak v okolních státech, ale do Maďarska se dá dostat naprosto bez potíží, žít se tam dá naprosto bez potíží, a ještě se tam dá najíst v restauraci, náhubek není potřeba a už při vstupu tam se cítíte jako velevážený člověk, a ne jako špinavý Žid. Žádné píchání do ruky, žádné píchání do nosu. (Na druhou stranu, v obchodech náhubek potřeba je, ale to je to nejhorší, na co tam v souvislosti s covidem narazíte.)

Ikona diskutujiciho mariankosmac 2021-12-20 14:48:04 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

No hlavně keď vás prichytia že sa niekde preukazujete falošným lejstrom alebo appkou tak môžete ešte dostať pokutu. Tie najlepšie falošné lejstrá sa vyrábajú tak že niekto získa heslo niektorého z očkovacích lekárov a potom vydáva lejstrá v jeho mene ale aj na toto sa časom príde a lejstrá budú zneplatnené. Takže sa to nevyplatí. To už není ako kedysi keď bolo všetko len na papieri a šikovný grafik si kde čo zfalšoval.

Ikona diskutujiciho tauri 2021-12-20 20:21:55
Ikona diskutujiciho
sipka

mariankosmac:
Na facebooku se chlubil zaměstnanec z našeho letiště, jak odchytnul týpka, co měl falešný pas. Tak zavolal policii, ale chlápek stihnul utéct..Tak si jednu nedej, mít takovýho idio*a za kolegu, nebo partnera..Normální člověk chce žít svůj život a ostatní si honí ego..A prý to nebyl jeden případ..
Každopádně neoriginál je snad kolem 1500 a origo snad 7000?

Ikona diskutujiciho mariankosmac 2021-12-20 21:57:52 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

,,Veštec“ Bill Gates v roku 2015 predpovedal že na pandémiu zomrie niečo cez 10 miliónov ľudí. Tak podľa mňa korona skončí niekedy vtedy keď počet obetí presiahne toto číslo.

Ikona diskutujiciho Borina 2021-12-21 14:12:21 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Co přesně za jedy produkují očkovaní, nevíme přesně. Říkáme tomu spike proteiny, mají to být syntetické jedy podobné těm, které vytváří tzv. covid a na které by měl reagovat imunitní systém. Vakcína (říkám jim terminálka, podle jejich účelu) u člověka donutí některé jeho vlastní buňky, aby tento jed vytvářely a tím nutily vlastní imunitní systém proti tomu bojovat. Ovšem nikde jsem se nedočetl, kolik toho jedu vlastně očkovaný vyprodukuje a jestli se ta produkce včas nebo vůbec zastaví, aby člověk neotrávil sám sebe. Pokud očkovaný tyto jedy vydechuje a šíří, mohl by tímto přiotrávit zdravé lidi. Možná se to děje. Sledoval jsem i na sobě, že po návštěvě očkovaných příbuzných jsem začal náhle pociťovat podivné bolesti svalů či únavu.To bylo v létě a na podzim, teď se už mi nic takového nestává. Je tedy možné, že to očkování opravdu funguje, ale tak, že benefity z toho mají pouze neočkovaní, tím, že si na to mohou vytvořit vlastní imunitu. Očkovaní samozřejmě imunitu ztrácejí a vyčerpávají se bojem s vlastními jedy. Pro likvidaci patogenů v těle občas používám ClO2, v korporátkách označované jako bělidlo. Používám to už od roku 2009, spolehlivě to během hodin likviduje jakoukoli respirační nákazu. Hledejte pod hesly MMS nebo Andreas Kalcker.

Ikona diskutujiciho Maya 2021-12-22 15:01:19 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Zajímalo by mne jak je to s očkováním pouze první dávky a již ne té druhé? Platí to stejně? Děkuji.

Ikona diskutujiciho matyas 2021-12-22 19:23:32
Ikona diskutujiciho
sipka

Myslím si, že ano. Podle mě je jedno, zda dostanete jednu či dvě dávky, tak jako tak jste si to nechala píchnout=přijala jste do těla čip.

Ikona diskutujiciho armag 2021-12-24 22:03:57
Ikona diskutujiciho
sipka

První dávka ještě nemusí být tak velký problém.
skutečný problém nastane až lidi půjdou třeba na 4. a další dávku, protože každá další dávka bude poškozovat jejich krev a imunitní systém.
Pokud máš problém se zvýšenou srážlivostí krve nebo nějakou imunitní nemoc nechoď na očkování vůbec.
Když to do nás napíchají násílím, tak s tím už nic neuděláme, ale za 3 měsíce skončí platnost povolení pro experimentální vakcíny, tak snad ten tlak na očkování poklesne.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-12-24 22:18:46
Ikona diskutujiciho
sipka

1. dávka. tam se už všechno rozhodlo.

Ikona diskutujiciho armag 2021-12-25 09:06:38
Ikona diskutujiciho
sipka

Nerozhodlo.
Je vidět, že žiješ v sociální bublině.
Jsou situace, kdy prostě nemáš volbu. Loni třeba všechny důchodce v domovech očkovali, protože kdyby ten důchodce odmítl, tak by skončil na ulici.
A jsou i jiné podobné situace.
Je obrovský rozdíl, jestli jde ten člověk na očkování, aby mohl jít do hospody nebo na dovolenou. Nebo mu dá někdo nůž na krk a pohrozí mu ztrátou existenčních jistot.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-12-25 14:57:50
Ikona diskutujiciho
sipka

Armagu, k té tvojí poznámce o sociální bublině. Ráda bych ti připomněla, že sociální bublinu si tvoří každý z nás na základě svého životního stylu a jaké lidi si k sobě vybírá. To, že je moje sociální bublina zřejmě odolnější a lepší než ta tvoje, protože do ní nepronikli kovidofašisti, moju jen kvitovat. O míře svého otroctví si každý z nás rozhoduje sám.

Ikona diskutujiciho armag 2021-12-25 16:10:31
Ikona diskutujiciho
sipka

Mnoho lidí třeba chodí do práce nebo podniká v oboru, kde přichází do styku s lidmi. A třeba těch důchodců v domovech se nikdo neptal, prostě jim řekli – buď se naočkuješ nebo zde nemůžeš být.

Zatím se očkování vyhnout dá, ale to neplatí o všech oborech lidské činnosti.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-12-25 16:11:51
Ikona diskutujiciho
sipka

To je to, čemu systém chce, abys věřil.

Ikona diskutujiciho armag 2021-12-25 17:06:18
Ikona diskutujiciho
sipka

Když máš na výběr mezi výpovědí nebo očkováním, popřípadě bankrotem.
Ty jsi samoživitelka, ale každý to tak nemá.
Když to ve firmě budou chtít, tak nic neuděláš, protože někde je problém sehnat práci.

A v tom je tvá bublina, že netušíš, jak žije několik milionů lidí, kteří jsou zaměstnanci…

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-12-25 18:19:29
Ikona diskutujiciho
sipka

Já nejsem samoživitelka…. To si pleteš se svobodnými matkami 🙂

Ikona diskutujiciho armag 2021-12-25 18:33:23
Ikona diskutujiciho
sipka

Já myslel osobu samostatně výdělečně činnou.

Taky vím, že to celé je podvod, ale dokážu si představit, že když je člověk postaven do situace – dostanu včelku nebo padáka, že dá přednost té včelce.
A jsem přesvědčen o tom, že určitě nebude kvůli tomu zatracen.

Ikona diskutujiciho Mat 2021-12-22 22:44:55 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Presne tie falosne covid pasy, kde uz je coovek v systeme nie su dobre riesenie. Za mna potvrdenie o prekonani je neskodne, nikde nie je, clovek si ho spravi a da do mobilu a ked niejto chce, tak mu to ukaze. Aj tak to zatial nikto nejak neriesi. Alebo podobne s testom , s ockovanim by som sa nehral, aj ked aj to ako vsetko sa da „kupit“.

Ikona diskutujiciho Týna 2021-12-27 10:45:58
Ikona diskutujiciho
sipka

Lze nějak pomoct známým co jsou očkovaní? Způsobuje očkování ,,jen“ zdravotní problémy nebo je to rovnou odevzdání duše?:(

Ikona diskutujiciho matyas 2021-12-27 12:37:32
Ikona diskutujiciho
sipka

Zda se dá očkovaným pomoci opravdu nevím, třeba aspoň trochu pomůže „lektvar“, kdo ví. Jinak se dá dohledat mnoho různých prostředků, kterými se můžeme lépe chránit my před spiky a dalšími „dobrotami“, třeba pomůže něco z toho, co vím tak na tadescu je toho celkem dost, ale i jinde na internetu. Ovšem jestli to zabere, to doopravdy nevím, snad ano. Co se duše týče, tak ji očkovaní odevzdali.

Ikona diskutujiciho Kiyu 2021-12-23 11:38:46 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Nějak nevím jak s tímhle věděním a touhle psychickou zátěží mám teď fungovat

Ikona diskutujiciho mariankosmac 2021-12-23 14:54:33 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Kradnutie duší sa robí už dávno a to tým že sa na hroby dávajú kríže, to zablokuje dušu aby nemohla odísť (totiž duša sa niekedy drží nejakú dobu pri svojom pôvodnom tele a to je chyba treba odísť čo najskôr do svetla na druhú stranu). A pokiaľ je v blízkosti cintorína kostol tak cirkev si to tam vie presmerovať a energiu duší zneužiť ku svojim účelom. Ak by to tak bolo aj s očkovanými obávam sa že temnota získa obrovskú energiu a defacto Satan ovládne svet, ale to je len teória, neviem ako to s očkovanými prípadne ich dušami bude. Každopádně čím viac vakcín tým viac svinstva v tele tým viac to človeku môže skrátiť život a tým skôr nastane popisované. Takže kto má 1-2 dávky radšej nech nejde na ďalšie.

Ikona diskutujiciho Petr 2021-12-26 21:46:57 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Předem děkuji za tento článek. Nějak mi zde chyběl.
„Jsem divákem a snažím se vydržet až do konce, stejně jako všichni ostatní.“
Jen bych rád zareagoval na tato slova. Mám za to, že být divákem a vše nechat na těch „dobrých a silných“ by nemuselo stačit. Domnívám se, že když nebudeme aktivně vyjadřovat svůj postoj, nic se nezmění. Myslím si, že protistrana tento pasivní postoj s „popcornem“ vítá.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-12-26 21:53:41
Ikona diskutujiciho
sipka

chytání za slovíčko, to je zbytečné maření času

Ikona diskutujiciho coccinelle26 2021-12-27 13:46:07 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

To samé je nově založená anti covidí církev právníka Naxery 🙂
Znáte?
A tolik neočko silných lidí tam zběhlo….

Ikona diskutujiciho wakantan 2021-12-29 07:24:33 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Zdravím, také jsme se rozhodla odejít z práce a setrvat na druhém břehu až do konce tohoto dívadla a pozorovat lidi okolo sebe, jak to v hlavním proudu „Covidu“ prožívají, ti co se sami rozhodli upsat duši. Ale nyní hlavně reaguji na tu migrému se zvracením, mě se stalo to samé asi 14 dní před vánocemi, měla jsem migrenozní stav se zvracením, kdy jsem ráno ve čtyři hodiny sotva dolezla na toaletu a tam rozkleplá trávila celé dopoledne a dobře se mi začalo dělat až odpoledne okolo třetí hodiny, tehdy jsem také pojala vážné podezření, co mi vlastně mohlo být a spojila jsem si to s tím, že mě již několik dní bolela hlava… s 5G vysílači a nejspíš nějakým jejich testováním, neustálými mlhami venku a očko lidmi okolo mě. Musím však uznat, že dny po té se mi značně ulevilo a cítila jsem se o dost líp, pila jsem čaj z řimbaby a heřmánek se šalvějí, došlo k jakési před vánoci neplánované očistě a to doslova a do písmene … Držme se, je to těžké zůstat čistokrevní <3

Ikona diskutujiciho Marcela 2021-12-29 10:09:47 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Tečka patří mezi velmi citlivé údaje, což bych říkala každému zaměstnavateli, každému číšníkovi.
GDPR- Citlivé osobní údaje jsou speciální kategorií podle GDPR, která zahrnuje údaje o rasovém či etnickém původu, politických názorech, náboženském nebo filozofickém vyznání, členství v odborech, o zdravotním stavu, sexuální orientaci a trestních deliktech či pravomocném odsouzení osob. Tyto údaje mohou subjekt údajů samy o osobě poškodit ve společnosti, v zaměstnání, ve škole či mohou zapříčinit jeho diskriminaci. Do kategorie citlivých údajů GDPR nově zahrnuje genetické a biometrické údaje. Zpracování citlivých osobních údajů podléhá mnohem přísnějšímu režimu, než je tomu u obecných údajů.
https://www.gdpr.cz/gdpr/heslo/citlive-osobni-udaje/

POKUTIČKA- https://advokatnidenik.cz/2021/05/24/uoou-dal-za-poruseni-ochrany-osobnich-udaju-pokuty-za-vice-nez-3-miliony-korun/

Ikona diskutujiciho Majka 2021-12-29 16:02:25 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Doma si vyrábíme tinktury z borovicového jehličí (borovice lesní plus borovice černá) v kombinaci s badyánem. Obě ingredience nakládáme do slivovice a přilijeme malé množství kvalitního ginu. Tinktury pomáhají výborně. Dále používáme šungitovou vodu. Přihodilo se mi, že v astrálu jsem zahlédla podivné tvory, chovali se mocensky, vyhrožovali mi, vydávali se za šelmy satanovy. Nakonec se ukázalo, že jsou to zmutovaní příslušníci prastarých přírodních ras patřících do živočišné říše. S pomocí duchovně vyspělých civilizací bylo možné zrušit jejich zmutování, pak vypadali docela hezky, takoví hnědí a vcelku přátelští tvorové, v klidu zapluli ke kořenům stromů (asi to byli Faunové).

Ikona diskutujiciho Jekaterina 2021-12-29 18:26:11 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj Aluška, i všetci ostatní! Presne tento článok som si potrebovala prečítať! Presne si vyjadrila môj vnútorný rozmer! Žiadne pristupovanie na ich hru( podvod) – to ako keby som s tým súhlasila – s QR, testy a očko…. Žiadne kupovanie dočasnej slobody. Keby som to urobila takto, porušila by som svoje vnútorné hodnoty, morálka by dostala päsťou…. Ďakujem za tento článok, aj keď v svojej podstate je smutný. Držím päste do ďalších dní, nech nás aj naďalej vedie náš vnútorný kompas!

Ikona diskutujiciho B 2021-12-29 21:33:27 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Tečku nemám a nebudu mít. Falešný průkaz nehodlám podporovat, stejně jako podniky, které ho požadujjí. Čím více bude lidí s falešným průkazem, tím větší psychický nátlak na ostatní, ale je to samozřejmě vaše osobní rozhodnutí. Každý jsme v trochu jiné situaci.

Já v práci zničehonic kategoricky odmítla nosit náhubek, byť jen na 5 minut ve společných prostorách. Čekala jsem jistou výpověď, ale změnili jsme smlouvu na IČO a mám díky tomu možnost postavit se na vlastní nohy a zajistit si příjem z více zdrojů, které mě baví.

Jsem samozřejmě v pozici, kdy si to můžu dovolit – ale mám jisté zásady, přes které nejede vlak, i kdybych nebyla. Doporučuji si je nastavit také. Není to nejjednodušší – ale není ve výsledku snadnější přijímat nátlak se vzpřímenou páteří než ohýbat hřbet stále níže k zemi?

Ikona diskutujiciho Radek 2021-12-31 09:26:03 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Jako prevenci proti oné kritické hranici spike proteinu (jezdím obden v autě do práce s tečkovanyma lidma) mi dělá nejlepší práci pití litru opravdu silného zazvorového čaje, to je opravdu základ a když je opravdu nejhůř, piju 100% rakytníkovou štávu …

Ikona diskutujiciho mariankosmac 2022-01-04 13:26:54
Ikona diskutujiciho
sipka

Jo ale musí byť ten zázvorový čaj dosť silný s obsahom zázvoru okolo 54%. Takže kupovať čaje s názvami ginger tea extra strong a podobne, keď človek prelezie obchody tak nájde.

Ikona diskutujiciho mariankosmac 2022-01-04 19:31:14
Ikona diskutujiciho
sipka

Tak som kúpil ten ginger tea extra strong 53% v Lidli a čo ja viem, urobil som si pol litra a dosť silný není. Možno by bolo lepšie kúpiť rovno zázvor a urobiť čaj podľa nejakého návodu na nete ale tam ide med a to moc v čaji nemusím. Tiež si asi budem robiť borovicový, aj keď jeden bylinkár v rádiu (milan calábek) hovoril že ten bol dobrý len na prvé verzie covidu a že na tie nové je neúčinný.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-01-04 20:06:29
Ikona diskutujiciho
sipka

Na sušenej se vyprdni. Normálně si kup čerstvej, dej do půllitru 5 koleček, lžičku medu a máš to. Hlavně to do hrnku nestrouhej, to je pak mazec.

Ikona diskutujiciho Diana 2022-01-05 08:59:02
Ikona diskutujiciho
sipka

Já ten zázvor teda rovnou strouhám, na plastovém struhadle, bez medu, a teda, to je síla. Ale super, když to člověk pije na kašel, tak úplně cítí, jak ho to protáhne, skrz na skrz.

Ikona diskutujiciho mike 2022-01-05 10:42:40
Ikona diskutujiciho
sipka

mariankosmac,

ako hovori alue najlepsi je cerstvy, ked chces silny, staci ho tam nechat luhovat kym to nevypijes, bude silny az az, usmev. Ked budes chciet silnejsi, nabuduce pridas viac zazvoru. Ci si do neho das alebo nedas med, citron, to je na tebe na to predsa nepotrebujes navod, je to Tvoj caj, usmev. Borovicovo – badianovy je tiez super. Hlavne zabudni na nejake vymyslene verzie nejakej chripky, ktore ani nie su a vychutnavaj si ho s dobrym pocitom a nikdy Ti nic nebude. Radio by som tiez vyhodil von oknom ako aj TELE-VIZIU. Ani jedno z toho nemam a je mi najlepsie. U lekara som nebol uz hadam 15 rokov a nic mi nie je vsetko riesim po vlastnej osi. Prajem vela zdravia a zdravim vsetkych.

Ikona diskutujiciho Ondrej 2021-12-31 11:58:52 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Neco spatneho na mych prispevicch ze jsi je nezverejnila?

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-12-31 13:33:52
Ikona diskutujiciho
sipka

nic jsem nemazala… jestli tam byly url, nebo sprostá slova, tak to automat vyřadil. jeden jsem ve spamu našla. bylo toho víc?

Nový komentář

Ikona moderatora

Moderovaná diskuze: Příspěvky se zveřejňují s časovou prodlevou. Pro účast v diskuzi je třeba, aby byl váš komentář v souladu s obecnými pravidly slušného chování a podmínkami používání stránek