Nesmrtelný Mág Rodamir: Muž nalezený v sarkofágu, po 850 letech v hibernaci opět oživnul, aby dle svých slov pomohl lidstvu | Doporučuji!

26.6.2019 v Záhady 46

Valerij Alexejevič Čudinov je profesorem na katedře dějin kultury na Státní akademii slovanských kultur, doktorem filosofických věd a kandidátem fyzikálně-matematických věd. Jako jediný na světě dešifroval slovanské předcyrilovské písmo – runici – runovou fonetickou abecedu. Na základě rozluštění více než 2 000 nápisů nalezl údaje o přítomnosti slovanské kultury v prostoru od Portugalska až do zauralského Arkaimu, a to v době od neolitu až do poloviny 17. stol. – tedy nějakých 7 000 let. Na základě toho zastává názor, že praslovanština patří k nejstarším jazykům na světě a je jedním ze stěžejních sloupů všech jazyků vůbec.


Jak to tedy bylo s mágem Rodamirem?
Čudinov vypráví, že na jaře roku 2008 se k němu dostal požadavek na rozluštění neznámých nápisů v jakémsi sarkofágu. Dostal pouze několik fotografií a později i amatérské video, a to bez bližšího určení, kde a kdy byl objev učiněn. Teprve v průběhu další práce se postupně dozvídal útržky informací: že kdesi – patrně v Íránu – byla při stavebních pracích objevena prostorná místnost, možná hrobka, která, jak se později ukázalo, byla součástí rozsáhlého městského komplexu pohřbeného nejen zeminou, ale i časem.

V hrobce se nacházely tři sarkofágy a v jednom z nich zcela zachovalé tělo statného muže bílé pleti (ani Ind, ani Arab), který vypadal, že spí. Jak bylo následně zjištěno, muž se nacházel v anabiotickém stavu a patrně byl chráněn jakousi frekvenční bariérou, protože údajně první dva lidé, kteří se do hrobky dostali s nečistými úmysly, na místě zemřeli, třetí je od té chvíle v kómatu.

Čudinov ve svém vyprávění neupřesnil, co a jak se s tělem dělo dál, nejspíš ani neměl žádné další informace. Uvádí jen, a na přiloženém videu je to vidět, že v sarkofágu se nacházelo ještě několik patrně zlatých předmětů. V druhém sarkofágu bylo uloženo pět zlatých knih a starověká mapa ruského státu. Tyto části mu nebylo umožněno prostudovat.

Jeho úkolem bylo pouze rozluštit nápisy jednak na zlaté čelence spícího muže a dále nápisy na všech třech sarkofázích. Na základě nápisů určil i stáří spícího muže – 850 let. Co se týče zlaté čelenky, nalezl na ní staré znaky, které přeložil jako jméno a postavení spícího: ЯРА ХРАМА МАГ, což můžeme přeložit jako „mág/kouzelník chrámu boha Jara“, jinde nazývaný ЯРА МИМ = žrec Jara (což bylo mylně překládáno jako Jaromír) a dále upozornění: МАСКА РОДА = žrec boha Roda v anabiotickém stavu.

 

Možná jste slyšeli o Chambo lama Itigelovi, který „zemřel“ v meditaci na sklonku dvacátých let minulého století. Svým žákům však tehdy řekl, že se vrátí. Když jej po 30 letech vyjmuli z bedny z cedrového dřeva, bylo jeho tělo naprosto zachovalé. Znova ho uložili a bednu nově otevřeli 75 let po jeho „smrti“, jak si Itigelov přál. Nyní sedí (i nadále v lotosovém sedu) v zasklené chrámové vitríně, kam ho chodí navštěvovat a telepaticky s ním komunikovat mniši kláštera. Jeho ruce jsou údajně teplé a někteří tvrdí, že viděli, jak otevřel oči.

Také jste možná slyšeli o tajemných tibetských jeskyních, v nichž nespočetné tisíce let sedí nehybně v meditační poloze zástupci nejrůznějších ras, které kdy na Zemi pobývaly. Setrvávají tam ve stavu, kterému místní říkají samâdhi, coby genofond lidstva pro případ potřeby znovuzalidnění planety. Jejich prastaré, nesmírně vyspělé duše zároveň udržují Zemi na vyšší energetické úrovni, na vyšší frekvenci a tím významně ovlivňují naše osudy.

Na fotografiích z doby o rok později (2009) je zřejmé, že vousy a vlasy Rodamira značně povyrostly, kůže se stala vláčnou, na hrudi začalo růst ochlupení. Je zřejmé, že tou dobou anabiotický stav pomalu začal přecházet v probouzení. Dle sdělení Čudinova byl v tu dobu s Rodamirem navázán také telepatický kontakt, v němž potvrdil své jméno. Sdělil, že čeká, až bude probuzen, aby pomohl lidstvu s řešením velkých problémů, které je čekají. Rodamir postupně ožíval a Čudinov uvedl, že mu je známo, že v současné době se už pohybuje a mluví a nachází se v jedné z islámských zemí. Ovšem jakékoliv další informace, důkazy, fotografie jako vždy chybí…

Rodamirovo měkké sádlíčko se dá mačkat – evidentně je v perfektní kondici

Profesor Čudinov byl zpočátku zavázán mlčením, ačkoliv sám žádná sdělení kromě fotografického materiálu nedostal. Po dvou letech však, když po internetu běželo ono zmíněné video, se zákaz stal bezpředmětným a pominul, a tak o Rodamirovi informoval na svém blogu. Je zajímavé, že bezprostředně po tomto zveřejnění se na internetu objevilo ještě jiné video s obdobným názvem, kde však je zachyceno úplně jiné tělo, jehož stáří bylo odhadnuto dokonce na 12 000 let. Čudinov nedokáže určit, kdo to je, ani proč je uváděn pod stejným názvem, vyslovil i domněnku, že to je buď obsah třetího sarkofágu, nebo umělý objekt, který měl případné zloděje odradit od vykradení. V následné internetové diskuzi však byl vysloven názor, že se jedná o podvod a mumie (?) je z nějakého méně známého muzea. Proč však bylo v těsné návaznosti na zveřejnění informací profesora Čudinova toto video na internet zavěšeno, se můžeme jen s úsměvem dohadovat…

Podobné artefakty vždy za nepředstavitelně velké částky peněz skupovali vyšší rabíni nebo představitelé katolické církve a pravdivé informace o těchto nálezech se pak nikdy nedostaly na světlo světa. Zde zveřejněné fotografie a video údajně náhodou viděl jeden z rabínů státu Izrael. Druhý den přinesl 50 milionů dolarů v hotovosti (!) s dovětkem, že mu stačí, aby mu bylo pouze ukázáno místo uložení sarkofágů… Když nepochodil, jistý zástupce izraelské armády, pohrozil raketovým úderem na místo pohřebiště, pokud nález nebude Izraeli prodán. Proč tolik zájmu na získání a následné utajení tohoto nálezu? Co některé struktury tak iritovalo na dokladu slavné minulosti Slovanů v podobě spícího staroruského žrece? – No, naštěstí prý nezjistili, kam tu bombičku poslat.

Související zdroje:
http://chudinov.ru/yaromir/
http://chudinov.ru
Helsing: Ruce pryč od této knihy

Napsal Vlabi
převzato z: https://myslenkyocemkoli.blogspot.com/2014/04/iransky-princ-mag-rodamir.html#more

 



Komentáře

Ikona diskutujiciho armag 2019-06-26 06:11:59 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Tito prý mudrci nezvládli situaci kdysi, když to bylo ještě jednoduché, protože lidi věděli, že existují a stejně nic nezmohli, tudíž je úplný nesmysl, když si někdo myslí, že zmůžou něco dnes.

Co se týče těch tibetských jeskyní, tak číňani je už samozřejmě vyklidili. Dokud tam posílali vojáky po jednom, tak se ty bytosti v jeskyni ubránily, když tam nastoupila celá velká skupina vojáků, tak to tam samozřejmě vykropili samopaly nebo tam foukli nějakou bombu. Ostatně tak UŠAci i rUSAci likvidují a získávají podzemní města od cizích bytostí a potom kopírují jejich techniku.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-06-26 08:19:14
Ikona diskutujiciho
sipka

tak to je pěknej nesmysl 🙂

Ikona diskutujiciho armag 2019-06-26 09:27:09
Ikona diskutujiciho
sipka

Alue: Právě, že pravda je ještě horší, než jak to popisuju.

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-06-26 09:33:55
Ikona diskutujiciho
sipka

„rUSAci“… Děláš si srandu, že jo? 😀

Ikona diskutujiciho armag 2019-06-26 11:12:46
Ikona diskutujiciho
sipka

Nirvana: Schválně píšu rUSAci a USAci, aby bylo jasné, že jak ruští tak američtí politici jsou řízeni ze stejného místa, je mezi nimi jen minimální rozdíl.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-06-26 11:22:14
Ikona diskutujiciho
sipka

tak to je také naprostý nesmysl 🙂

Ikona diskutujiciho armag 2019-06-26 11:30:39
Ikona diskutujiciho
sipka

Alue: Není to nesmysl. Hlavní politici z Ruska i USA jsou řízeni stejnými osobami, ale více tu psát nebudu, protože takové příspěvky zde stejně nezveřejňuješ. Ale když začneš bádat, tak se dobádáš. Na nejvyšších místech spolupracují a jsou jedna ruka.
Jen nevědoucí lidi si myslí, že je mezi nimi rozdíl. Na oko to tak vypadá, ale když zalezou na uzavřené jednání tak se přátelsky poplácavají po zádech a smějou se, jak se všemi zase ***

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-06-26 12:11:52
Ikona diskutujiciho
sipka

Nevíš nic o tom co tu zveřejním a co ne… tak mi ten nesmysl přestaň opakovaně otírat o ústa. Co se týče Putina, jsi očividně obět mediální manipulace, protože skutečnost je úplně někde jinde.

A doporučuji ti, abys přestal používat ve svých příspěvcích vulgarismy. Zaprvé mě nebaví to po tobě pořád opravovat – je to tak těžké, vyjadřovat se slušně?? A zadruhé je to v přímém rozporu používání diskuzí, pravidla jsou dostupná přes odkaz v tom modrém rámečku. Je to tedy moje dobrá vůle a ty si ještě stěžuješ a jsi drzý.

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-06-26 11:38:27
Ikona diskutujiciho
sipka

aha… tak to je prostě zase něco na co máme rozdílný názor 😃

Ikona diskutujiciho armag 2019-06-26 12:16:02
Ikona diskutujiciho
sipka

Alue: V poslední době jsi mi několik komentů smazala a vždy to bylo u témat, která souvisela s podobnými věcmi, takže z toho vycházím.

Co se týče Putina. Putin byl plukovník KGB, Bush byl šéfem CIA, šéfové Izraele měli velmi vysoké postavení v ozbrojených složkách. Když pochopíš, kdo řídí tyto tajné a silové služby, tak ti možná dojde, jak je to s tím řízením vedoucích politiků. Tam se nikdo nedostane náhodou.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-06-26 12:19:52
Ikona diskutujiciho
sipka

Nic jsem ti nesmazala. Ale mám nastavený filtr na klíčová slova, která pak nedají komentář do seznamu ke schválení. Takže sis ty příspěvky vyřadil pravděpodobně sám nějakým slovem, protože do koše chodím jenom jednou za čas.

Ikona diskutujiciho armag 2019-06-26 12:49:32
Ikona diskutujiciho
sipka

Alue: Co se dá dělat, každopádně co se týče toho řízení, tak běloši a jejich vedoucí představitelé jsou řízení všichni z jednoho místa.
Třeba Asiaté už to centrum mají trošku jiné, ale bytosti, které řídí je jsou samozřejmě domluvené s těmi, které řídí bělochy.
A ve svých podzemních městech se lidem na Zemi smějí…

Samozřejmě můžete žít v představě, že někteří jsou lepší a jiní horší, je to vaše věc.
Problém totiž je v tom, že na to přijdete teprve tehdy, když se o to začnete zajímat více do hloubky.

Jedna věc je to, co vám ukážou před televizní kamerou a druhá věc je to, jak se ti politici navzájem domluví, když jsou kamery vypnuté…

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-06-26 17:38:39
Ikona diskutujiciho
sipka

A ty jako myslíš, že já věřím masmédiím??? a že se nezajímám?? že doma zapnu zprávy a to je pro mě důvěryhodný zdroj? to bych musela být blbá. zajímám se, pouze očividně čtu z jiných zdrojů než ty. nebo jsem toho fakt zatím četla málo. jako mladší jsem hodně věřila panu t. marnému a alušce, co se politiky týče – už jen proto že oni měli přehled a já se sotva rozkoukávala.

„Samozřejmě můžete žít v představě, že někteří jsou lepší a jiní horší, je to vaše věc.“ – hm teď nechápu jestli myslíš rasy nebo Rusáky/Američany. Jestli rusáky a američany… well, odmala chci žít v USA, věřím že moje duše je původně odtamtud a věřím a doufám, že se tam jednoho dne vrátím a že v Česku jsem jen „na návštěvě“. Možná hlavně kvůli Alue, připadá mi. američané jako takový pro mě rozhodně „horší“ nejsou, USA jako takové miluji a z neznámých důvodů mám dlouho přetrvávající pocit jako kdyby tam bylo moje doma, i se mi v angličtině mnohem lépe mluví. I když je to uměle vytvořený stát s blbou vládou a spoustou chyb. co se Ruska týče, tak že je Putin dobrý vím instinktivně odmala. zajímavé, že mně jako dítěti instinkty zcela přirozeně řekly, kdo je „fuj“ a kdo je dobrý. jako dítě jsem to vždy říkala dospělým a ti mi to začali logicky vysvětlovat a celé to převracet(„jak můžeš nesnášet papeže a královskou rodinu, nic ti neudělali!“ apod.). Dnes už vím, že moje instinkty měly naprostou pravdu. a věřím jim dodnes. Putin je dobrý a Trump je rozhodně lepší, než by byla Killery.

Ikona diskutujiciho EvaHonza 2019-06-26 17:49:26
Ikona diskutujiciho
sipka

armag – vy tedy žvaníte na kvadrát, bylo by potřeba se trošku dovzdělat, než něco napíšete. Samozřejmě že usa i Rusko mají své řízení, ale naštěstí (a bohužel asi pro vás) diametrálně odlišné. USA už před lety zaprodali svou zemi i své duše Zlu, zatímco Rusko na tuto nabídku nekývlo a bytosti, které jej ochraňují a vedou, jsou zcela jiného rázu. Možná jste jeden z těch temných a možná jen máte špatné informace, vhodné by ale bylo trochu pokory a méně ega.

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-06-26 18:54:12
Ikona diskutujiciho
sipka

EvaHonza: souhlas na 1000%

Ikona diskutujiciho armag 2019-06-26 19:29:23
Ikona diskutujiciho
sipka

EvaHonza: Zvláštní, že označujete bytosti, které řídí Rusko za ochranitelské. Zvláštní, že jim nevadí, že polovina mužské populace jsou alkáči, před 20 lety je nechali zbankrotovat a většina obyvatel přišla o všechny úspory.
Nyní, kdyby do Ruska nejezdili obyvatelé z okolních zemí, hlavně bývalých zemí SSSR, tak by Rusko bylo na hranici vylidnění.
Nyní se v Rusku zvedla porodnost, tu ale nezajišťují klasičtí Rusové, zajišťují ji muslimové, protože ti nesmí chlastat a mají povinnost rodit děti. Rusko už je z 20% muslimské.

Mi to nepřijde, že by vedoucí Ruska pomáhali běžným Rusům.

A teď mě můžete vymínusovat, to ale nezmění nic na tom, že vůdcové a miliardáři Ruska mají obyvatelstvo u prdele.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-06-26 20:33:00
Ikona diskutujiciho
sipka

Kdybys četl články o alkoholu, věděl bys, proč je s ním v Rusku problém. Byl tu o tom dokonce film.

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-06-26 21:01:36
Ikona diskutujiciho
sipka

Možná to zní absolutně pitomě, ale já si vždycky připadám jako kdyby nás měla Alu jako třídu žáčků a v diskuzích se pak poznalo kdo poslouchal, dával pozor a pečlivě si dělal zápisky a kdo se flákal a chrápal při hodině nebo nepřišel vůbec 😀 to by byla skoro jediná třída ve které bych dávala pozornost dobrovolně a s nadšením, heh.

(říkám to jen na odlehčenou :D)

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-06-27 08:08:52
Ikona diskutujiciho
sipka

no to ne, spíš mě krká, když vím že jsem na webu už něco dávala, dokonce ne jednou a někdo sem vloží argument, který je totálně mimo a navíc jasně vyvrácený a vysvětlený předešlým obsahem co tu byl… dneska už funguje i tlačítko hledat, takže na dva kliky to máš… a my se tu budeme bavit o tom, proč je v rusku problém s alkoholem, sakra vždyť je to jasný

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-06-27 12:10:10
Ikona diskutujiciho
sipka

Však já si dělala jenom srandu, už tu bylo pár situací kdy jsem se nad takovou představou párkrát pousmála totiž 😀 nedalo mi to to nenapsat, víš jak.

„dneska už funguje i tlačítko hledat, takže na dva kliky to máš… a my se tu budeme bavit o tom, proč je v rusku problém s alkoholem, sakra vždyť je to jasný“ – no ne asi.

Ikona diskutujiciho Mikuláš Gera 2019-06-26 07:45:03 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Dávna sila našich predkov doslova „ožíva“ ….. Chvála Rodu.

Ikona diskutujiciho 54Alice 2019-06-26 12:57:03 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

ten obrazok mi hneď pripomenul toho kráľa Čudo Judo z ruskej rozprávky Krásna Varvara. Pametáte si túto rozprávku ešte niekto?

Ikona diskutujiciho Izairi 2019-06-26 16:29:42 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Armagu,souhlasím s Aluškou a s Nirvanou,ještě štěstí že nenapíšeš že Putin je reptilián,to by byl tedy už vrchol. Už dávno jsem si všimla že máš ke spoustě článků plno
připomínek, a vypadá to že se snažíš Alušce vnutit že Tvůj názor je správný a ona se plete. A mě se to Tvé věčné oponování nelíbí a myslím,že nejsem sama.Tím nechci samozřejmě říct že by člověk neměl mít svůj názor,ale u Tebe mi přijde že si někdy myslíš že víš víc než konstruktivní duchové vesmíru.
Takže prosím na Putina vůbec nesahej (slovně) a pokud nesouhlasíš s Aluškou,tak si založ stránky a můžeš svůj názor prezentovat tam.My ostatní sem chodíme proto,že máme Alušku rádi a chceme se od ní něco dovědět.

Ikona diskutujiciho armag 2019-06-26 17:30:10
Ikona diskutujiciho
sipka

Víš co je KGB?
Myslíš, že plukovníkem KGB se staneš jen tak?

Mi osobně je šumák co je Putin, mi jde jen o to, abyste se na svět dívali bez různých růžových brýlí. Takoví vysoce postavení jsou v podstatě jen figurky. Putin má samozřejmě docela význačné postavení, ale kdyby šlo skutečně do tuhého, tak zmizí.
Třeba Chruščova zavřeli do domácího vězení. To stejné udělali i Leninovi, Stalin v určitém období měl také plná kaťata, ale prošlo mu to.
Jak je možné, že někdo může uvalit na nejvyšší postavenou osobu domácí vězení. Kdo asi stojí výše, ten kdo může uvěznit nebo ten vězněný.

Já svůj názor nikomu nevnucuju, protože každý si může myslet co chce. Já jen upozorňuju na zjevné rozpory a chyby v analýze situace. A jestli si z toho někdo něco vezme nebo ne je jeho věc.

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-06-26 17:40:02
Ikona diskutujiciho
sipka

am-

… vlastně chci říct přesně tak.

Ikona diskutujiciho EvaHonza 2019-06-26 17:50:55
Ikona diskutujiciho
sipka

Hezký komentář, píšete to i za mne.
A Alušce díky za informace.

Ikona diskutujiciho aťa 2019-06-26 17:33:41 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ruská vláda a ruský človek nie je to isté.Putin je teraz neutrálny.Povedala ruská vedma.

Ikona diskutujiciho Vaclav 2019-08-29 12:29:24
Ikona diskutujiciho
sipka

Odpovidam na prispevky pod zn. armag.
Po jejich precteni jsem presvedceny, ze tady lidi manipulujete. Nevim kdo vas ukoluje, ale to neni podstatne. Lzete, jenom zcasti mohou tvrzeni souhlasit! Sofistikovana prace trollu spociva v tom, zpochybnovat neco co vime, vnaset neoverene lzi a vymysly a ovlivnovat jimi nase mysleni.

Ikona diskutujiciho Izairi 2019-06-26 20:00:07 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

KGB hlavní tajná služba Sovětského Svazu (česky:výbor státní bezpečnosti).
Co se týče Lenina,Stalina a Chruščova,v té době byli u moci komunisti a těm co měli vysoká postavení tedy zcela určitě vládli ti temní takže možné bylo všechno.
Ovšem v Rusku teď na 1000% temní nevládnou a zvláště ne Putinovi už jen proto,že je z povrchu.Taky nejspíš proto je to tak skvělý státník i člověk.
Ale dost už,a Armagu prosím nepiš mimo téma,protože někdo z nás by na to určitě reagoval a zbytečně zaplácáváme komentáře diskuzí o úplném….
Jo a jen tak mimochodem četl jsi někdy pozorně komentáře od Nirvany? Ta je přirozeně moudrá a to je jí teprve náct.Já jen chci napsat,že je rozdíl mezi moudrostí a přemoudřelostí.
Moudrost se nechá poučit když něco neví,ale přemoudřelost ví všechno nejlíp.
Brouk Pytlík byl přemoudřelý 🙂

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-06-28 10:32:29
Ikona diskutujiciho
sipka

jej teď jsem si všimla tohohle… děkuji. Osobně toho nevím hrozně moc 😃

Ikona diskutujiciho kalia 2019-06-26 20:08:18 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

V Rusku se také chystají zavést 5G síť (kdyby byla vláda konstruktivní, tak to okamžitě zamítne a vůbec nad tím neuvažuje – oni se zavedením 5G ale prý do budoucna normálně počítají). Putin mi připadá od pohledu dobrý, ale narazila jsem na vyprávění nějakého američana, který prý byl v podzemních základnách a potkal tam prý i Putina, který byl dle jeho slov zlý. Tak jsem se naladila na morfogenetická pole a zjistila jsem, že Putin není z povrchu Země, ale je z Plejád a že sice není součástí illuminátů a bojuje proti nim, ale že na Plejádách jsou drsní v tom smyslu, že nepřátele také mučí či zabíjejí (a dokonce mohou dělat i krvavé rituály, pokud si to daný člověk zaslouží). A tedy se s tím nějak nepáře (normálním lidem ale neubližuje a pomáhá jim). Za normálního vědomí mi to nepřipadá moc věrohodné, takže nevím, jestli si to vysvětlení nevymyslelo pouze moje podvědomí.

Už jsem zapomněla, proč to ti plejáďané v mé vizi dělali (jestli aby illumináti „viděli, jaké to je“ nebo z jiného důvodu), ale celkově byli konstruktivní.

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-06-28 04:49:56
Ikona diskutujiciho
sipka

cože? 😮 tyo, kdyby byla Putinova duše z plejád, tak by teda nebyl zrovna moc dobrý… jakože vůbec. to mi nesedí. jinak on Putin má prý více klonů, doteď sama nerozeznám, který je pravý. těžko říct, člověk do těchto věcí holt nevidí. osobně prostě budu radši jen věřit intuici, nikdy se nepletla.

Ikona diskutujiciho kalia 2019-06-28 20:28:04
Ikona diskutujiciho
sipka

Intuice mi také říká, že je dobrý, ale zase když někdo byl v podzemní základně a říká, že ho tam viděl (ale ve špatném slova smyslu – tedy že Putin je člověk a ne reptilián, ale že byl zlý říkal ten „svědek“), tak mě nenapadá, proč by o tomhle lhal (byl to obyčejný člověk a nevypadal podplaceně, protože neměl žádné příznivce ani lidi, kteří by mu věřili). Tak jsem se zkusila napojit na morfog. pole a zjistit to a zjistila jsem přesněji že s někým z plejád spolupracuje a že do něho ten plejáďan vstupuje, což mi za běžného vědomí připadá nelogické a už jsem to i zapomněla (tu vizi o Putinovi, jak to s ním je). Já když si to rovnou nenapíšu, tak to potom časem zapomenu (co jsem vnímala ve změněném stavu vědomí).

Teď za běžného vědomí mi jako plejáďan nepřipadá, protože mají jinou energii. O plejáďanech jsem si také myslela, že jsou zlí (protože jsem to o nich četla), ale právě v té vizi jsem vnímala, že nejsou + pak jsem za běžného vědomí vnímala jejich energii a jsou naopak vyspělejší. Mají podobnou energii jako lidé z povrchu (taky konstruktivní), ale jinou.

Ikona diskutujiciho Izairi 2019-06-26 21:03:58 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Pro Kalia:
ty se umíš napojit na morfogenetická
pole? Tak to tedy smekám,a myslím to úplně vážně.
Ale na Tadesco se psalo že je Putin z povrchu a já tomášovi na 1000%
věřím,a potvrdila mi to i Tereza když jsem se ptala

Ikona diskutujiciho kalia 2019-06-28 20:34:00
Ikona diskutujiciho
sipka

To nevím jistě – možná. Právě jsem si řekla, že když budu něco vnímat, tak to někam napíšu abych pak mohla ověřit, jestli to byla pravda. Zatím se mi asi vše co jsem vnímala potvrdilo (a některé věci ještě nejdou poznat, jestli to byla pravda nebo ne), ale to jsem si nikam nezapsala a jelikož to časem zapomínám, tak můžu mít tu svojí zpětnou vazbu (co jsem tenkrát přesně vnímala) pomýlenou. Teď nosím ale náramek na alfa vlny (mozku) a od té doby co ho nosím, žádné vize nemám.

Ikona diskutujiciho Peace 2019-06-26 21:47:11 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Hmm zajímavá diskuze, zajímalo by mě odkud Armagu čerpáš své informace.
Nirvano: taky jsem chtěl vždycky žít v Americe, ale poslední dobou už tak moc ne, hlavně kvůli jejich vládě a taky je tam dost velká kriminalita. Myslím si, že spíš než že tam patříš, tak jsi tam prožila nějaký emočně silný minulý život.

Ikona diskutujiciho armag 2019-06-27 10:14:16
Ikona diskutujiciho
sipka

Informace získávám analýzou dat z různých zdrojů.

Například četba knih (všech žánrů), ale i pořady se zajímavými hosty, kteří něco umí. Takhle se dozvím spoustu faktů a potom je porovnávám s realitou a tím jak je uplatnit v životě.
Spoustu informací taky dostanu ve spánku.

Ikona diskutujiciho armag 2019-06-27 10:16:53
Ikona diskutujiciho
sipka

Informace získávám analýzou dat z různých zdrojů.

Například četba knih (všech žánrů), ale i pořady se zajímavými hosty, kteří něco umí. Takhle se dozvím spoustu faktů a potom je porovnávám s realitou a tím jak je uplatnit v životě.
Spoustu informací taky dostanu ve spánku.

Pokud se chceš něco dozvědět, tak se nikdy nesmíš spokojit pouze s jedním zdrojem a nechat se ovlivnit osobním zkreslením. KAždopádně to má chybu v tom, že po určité době nebudeš mít s kým mluvit, protože jsou lidi, kteří i něco umí, ale bojí se na to podívat z jiných stran, aby se jim nerozpadl jejich světonázor.

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-06-28 04:55:05
Ikona diskutujiciho
sipka

„tak jsi tam prožila nějaký emočně silný minulý život.“ – O tom mi povídej, přesně něco takového cítím! díky. Nějak se k tomu v hlavě nevracím, nežiju tím, minulost mě nebere a ani nezajímá, že si to nepamatuji má důvody a stejně se to opět dozvím po přechodu do jiné dimenze, tak co je na tom… ale když je třeba náhodou někde nějaký dokument o USA, něco se ve mně rozvibruje a zůstanu přikovaná u tv. nevím jestli je možný, aby to v duši takhle pocitově „zůstávalo“, ale asi jo. některé malé děti, které v minulém životě zemřely třeba traumatizující smrtí, si třeba i pamatují, kdo byli v minulosti jejich rodiče a jak se to stalo.

Ikona diskutujiciho Tomáš 2019-06-27 20:23:06 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Lidi, tak se tu zas tak moc nehádejte. Nejdůležitější přece je, aby nikdo neovládal nás. Každý by měl být zodpovědný za to, co dělá, a neměl by sednout na lep všemu, co uslyší. Ale Armag má v něčem pravdu. Vysoké řídící struktury mohou být svým způsobem komplikované a normální člověk se může spíš jen domnívat, jak a kým jsou tvořené. Něco lze vypozorovat. Každopádně je pravda, dokonce je to potvrzeno přímo od samotných Rusů, že ruské zákony byly dříve (přesněji po perestrojce) tvořeny v USA. Do ruské Dumy se pak dostávaly často s chybným překladem do ruštiny, kde byly potom schvalovány. Na perestrojce se podíleli „odborníci“ ze západu, kteří zpočátku přetvořili Centrální banku Ruské federace tak, aby vyhovovala plně potřebám USA, a byla spíš podporou dolaru. Navíc ti „odborníci“ doslova vykradli a zničili Rusko. Dnes jsou vládnoucí vrstvy v Rusku složené minimálně ze tří částí. Jedna část je pro USA, další je pro Rusko, další jsou Chazaři (Sionisté). O Chazarech z Urajiny také mluvil přímo Zacharčenko z DLR, kterého potom zabili bombou. Převrat v ČR, stejně tak v bývalém SSSR, byl řízený proces. Kdo zažil komunismus, mnohdy se divil, proč se tak snadno vzdali komunisté vedení. Vše bylo plánované. Pochopitelně vyššími řídícími strukturami. To bylo vidět už v té době. Ale asi ne pro všechny. I Havel byl vybrán jako prezident roky dopředu. Co se týče Putina, tak to je velice schopný člověk. I nad ním stojí vyšší řídící struktury, ale otázka je, jak moc je jimi ovládán. Každopádně všichni Putina velmi potřebují, včetně nadřazených řídících struktur, protože je schopný natolik, že celou mezinárodní situaci doslova zachraňuje. Navíc došlo za jeho vlády alespoň k nějakému zlepšení v Rusku. Převzal Rusko v otřesném svinčíku. Je to prostě všechno navzájem složené do sebe a prolnuté. Nelze myslet černobíle.
Co se týče tzv. žreců a dalších svatých, tak ti určitě nepřišly zachraňovat celý svět, ale hlavně ty, co jim budou rozumět. Krom toho, kdo tvrdí, že žreci jsou jen dobří. Stačí si přečíst Anastasii od Megreho. Tam je to popsané, jakým způsobem někteří tzv. žreci vládli. O jejich tzv. „charakteru“ to dost vypovídalo. Byli k smíchu, ale schopnosti měli velké. A mají. A pozor pro všechny tady na jednu podstatnou drobnost. Věci se časem mění! Co platilo v Rusku kdysi, nemusí platit dnes. A pokud se dobře dívám, tak v Rusku se v současné době rodí spousta dobrých věcí. Já držím Rusku palce a přeji jen to nejlepší, ať je jejich situace jakákoliv. Vždy jde především o obyčejné lidi. Ať se mají dobře. V minulosti si toho vytrpěli dost.
Jinak ahoj Alue :), dlouho jsem tě „neviděl“. 🙂 Už plánuješ jít někdy sama do lesa? Dostaneš tam polibek od Boha.

Ikona diskutujiciho rassen 2019-06-29 18:26:31 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ta diskuse je zajímavější, než ten článek 😀

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-06-29 19:31:28
Ikona diskutujiciho
sipka

😀

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-06-29 19:53:05
Ikona diskutujiciho
sipka

https://i.imgur.com/jLZz4Na.gif

Ikona diskutujiciho Erik Konečný 2019-07-08 01:31:07 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Myslím,že klíče osvobození pro nás Slovany spočívá v oživení,žití a rozvíjení vlastních kořenů – nedogmaticky a ve spolupráci s jinými kulturami,národy a „civilizacemi“ mimo naše území.
Nejlepší politika – nepolitika
A pro technicky založené vidím řešení v principech Venus project.
https://www.youtube.com/results?search_query=zak%C3%A1zan%C3%A1+hist%C3%B3ria+slovanov
https://www.youtube.com/results?search_query=venus+projekt+cz

Ikona diskutujiciho .lak 2019-08-29 12:37:49 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Mág slunečního chrámu což je cestovatel v času a prostoru.

Ikona diskutujiciho AP 2019-08-29 19:42:59 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Téměř každý stát má svou vlastní stínovou vládu, kdy obyčejná vláda se tímto pádem stala právě tou, co nazýváme, jako loutkovou!

Napsat komentář: Erik Konečný Zrušit odpověď na komentář

Ikona moderatora

Moderovaná diskuze: Příspěvky se zveřejňují s časovou prodlevou. Pro účast v diskuzi je třeba, aby byl váš komentář v souladu s obecnými pravidly slušného chování a podmínkami používání stránek