Nesou kalendářní dny energetickou stopu z minulosti? Jaký je nejlepší způsob stravování?

7.10.2010 v Poradna 31

alue.cz

Pár slov úvodem:

Ráda bych k dnešnímu článku doporučila dávat dobrý pozor na začátku dotazu, který je zde uveřejněný. Totiž není to žádné tajemství, že zvýšený přísun čisté vody minimálně týden před menstruací výrazně pomáhá snížit bolesti a zlepšuje průběh cyklu. Mohu to všem jen doporučit, nefungovalo to pouze u mě, ale už mám i první spokojené reakce na toto doporučení.

linka

Otázka:
Ahoj Alue,

moc děkuji za tvou předchozí radu. Pomoc paní Lenky jsem využila (napsala jsem ji hned, co jsem dočetla tvůj e-mail :), písmo jsem od ní dostala, moc mě potěšilo a řídím se jím bez výjimky. Na tvou i andělskou radu jsem také začala pít hodně čisté nebalené vody a šílené měsíčky zmizely! Už druhý cyklus mám tak, jako kdysi. Jsem nadšená, vážně.

A protože jsi mi opravdu hodně pomohla, moc ráda bych se na tebe obrátila ještě se dvěma stručnými dotazy, zase z úplně jiného soudku. Ale prostě mi hlodají v hlavě 🙂

1. Nesou si data nějakou energetickou stopu? Jako třeba dny nějakého obrovského neštěstí, pohromy atp.? Všimla jsem si totiž, že tři páry našich známých si vybraly letos 11.9. jako svatební den. Mě osobně toto datum teda moc ,,nevoní.” Vím z OSUDu, že události 11.9.2001 v Americe neproběhly tak, jak se oficiálně píše. Nicméně mi toto datum harmonické nepřipadá, ať byl viníkem a spouštěčem kdokoli, tragédie to byla, plno lidí zemřelo… A 11.9. je už prostě pojem, negativní. Nese si tedy třeba toto datum 11.9. nějakou disharmonii nebo to platilo jen v tom roce 2001 (třeba to bylo jen numerologickou kombinací toho data v tom konkrétním roce)?

2. Hodně se necháváme s manželem inspirovat tvými články o zdraví, jídle a čemu se vyhnout. Dost už jsme překopali jídelníček a jsme za to rádi. Nicméně jsi naznačila, že se dá získávat energie a ,,potrava” i jinak. To teď třeba hodně řeší můj manžel. Inklinuje spíše k jezení málo jídla a dost nejradši by nejedl skoro nic. Cítí to tak. Já to úplně tak ještě necítím, nedokážu si představit, že bych nejedla (skoro) nic, ale snažím se ho pochopit. Má načtenou autorku Jasmuheen (nevím, zda ji znáš, ale tomuto tématu se věnuje – třeba v knihách Strava bohů a Božská výživa a už několik desítek let opravdu nejí nic). Měla by jsi tip, kde se této problematice věnují i jiní autoři? Nebo webovky, a vůbec nějaký zdroj informací. Vím, že by to Honzu (manžela) moc potěšilo. Ráda bych mu něco s touto tématikou třeba “naježila” pod vánoční stromeček 🙂

Děkuji ti moc a moc za tvůj čas a ochotu,

věrná čtenářka tvých stránek 🙂

Hanka V.

Odpověď:

Ahoj,

1. Ano, velmi drsné katastrofy svým způsobem ,,špiní” dny, kdy se to událo, stejně tak i významné dobré události mají takový účinek. Nelze říci, že by špatně volené datum něco významného způsobilo, ale už ze samotného principu a ze znalosti symboliky bych se vyhýbala konat změny v dny, kdy víme, že se stalo něco velmi zlého. Nevědomky bychom mohli smutnou rezonanci z minulosti přetáhnout na významnou věc, kterou děláme. Je to trochu podobné pověrám. Jsou skupiny a lidé, kteří pro významné změny volí speciální data, aby podpořili danou činnost. Svatba 11. září proto není vhodná volba, ale stalo se. Teď už se to změnit nedá.

2. Jiný způsob výživy je možný. Plánuji o tom něco napsat, ale zatím otálím a lidé se toho dočkají až za dlouho. Jednak proto, že je to spíše pro zajímavost a doplnění znalostí o člověku. Druhak, pro moderně žijícího člověka je způsob, který znám, prakticky nevyužitelný, protože by musel žít úplně jinak. A to tak, jak na to dnešní lidé nejsou připraveni. Byli tu takoví, zkoušeli to, povedlo se, ale stejně se vrátili k jídlu, protože zjistili, že skloubit náš život s alternativním způsobem výživy je v tuto dobu nereálné. Je dobré poslouchat své tělo a jíst více, když máme hlad a jíst méně, když se cítíme plní. Ale v současném systému je nejlepší volba jíst všechno, rozmanitě a kvalitně. Neohrnovat nos ani nad masem, ani nad mlékem, ani nad zeleninou. Jezte všechno, co máte rádi. Omezování se v jídle, nejezení a vegetariánství vás jen oslabuje. V současném systému vám to neprospívá. Snaha tvého muže je jistě chvályhodná, ale správná cesta je v rozmanité a kvalitní stravě.

Hodně štěstí 🙂
Alue

králíčci :)

Další otázky a odpovědi – ZDE

Zeptejte se také na něco – ZDE

Další obrázky zvířat v galerii najdete – ZDE

Komentáře

Ikona diskutujiciho Vlaďka 2010-10-07 07:16:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Pro paní Hanku V.: Zasílám odkaz na stránky o životě bez jídla, kde jsou videa již odvysílaných pořadů o breathariánech. Pořady jdou na SMTV na volném dostupném kanálu každou neděli s českými titulky. Supreme Master Television je celosvětová satelitní televize současně žijící plně osvícené Mistryně, která jako jediná televize na planetě vysílá ve více než 40 jazycích.

Ikona diskutujiciho Vlaďka 2010-10-07 07:20:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ještě ten odkaz na breathariány:

Ikona diskutujiciho malé srdce 2010-10-07 08:25:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ve všem hledejte zlatou střední cestu. Já se řídím na základě své vnitřní intuice. Za ty roky experimentování jsem zjistil, které potraviny mi škodí a které ne. Není na tom vůbec nic složitého. Jednoduše jen pozorujete, jak na vás to, které jídlo působí. Přiznám se, že už jsem osmnáct let vegetariánem a nemám pocit, že by mě to jakkoliv oslabovalo. Naopak cítím více energie než jsem kdy vůbec míval, když jsem ještě konzumoval maso. Takže s tímto nesouhlasím s Alue, ale souhlasím například s tím, že někteří lidé by maso jíst měli a to tací, kteří vykonávají těžkou, fyzicky náročnou práci. Musíme si vždy zachovat zdravý rozum a vždy se řídit na základě toho co cítíme. I když jsem již tolik let vegetariánem, věřte že kdybych neměl co jíst, nebo kdybych cítil potřebu jíst maso, nikterak by mi nečinilo potíží sníst i celého vola. Samozřejmě bych se tomu volovi nejdříve omluvil za zabití a snažil bych se ho zabít humánním způsobem, jestli takový vůbec existuje. Má intuice, co se týká stravy se projevovala například v tom, že když mi chyběla nějaká složka v potravě, tělo si to prostě vyžádalo. Pamatuji si, že asi před čtyřmi lety, jsem v sobě cítil velkou potřebu sníst něco. Věděl jsem, že mi to něco chybí v mé složce potravy a nedokázal jsem dlouho přijít na to, co by to mohlo být. Potom jsem poprosil Nadvědomí, aby mi našlo tu složku, kterou potřebuje mé tělo. Potom jsem náhodou objevil Bombajskou směs – takové ty luštěniny, které byly hodně pálivé v hrdle. Nějaký čas jsem je potom jedl ve větším množství ( všichni si tenkrát mysleli, že jsem na nich závislý, ale oni nechápali a já jsem jim to nevysvětloval ) a po určitém čase, jsem zase intuitivně pocítil, že už je nepotřebuji a tak jsem je vysadil a už je tomu asi tři roky, kdy jsem neměl vůbec žádné nutkání je sníst a ani jsem je nesnědl. V současné době na základě své intuice omezuji množství přijímané potravy, i když toto je velmi těžké poslechnout, přesto na tom pracuji. Ale ještě bych potřeboval snížit množství potravy na takových 40% ze 100% Zatím jsem na 60% Ale už jen snížením potravy na těch 60% se mi vědomí velmi zjemnilo, či jak to říct. Také v současné době pociťuji, že bych měl jíst nějaké období ryby. Už několik týdnů velmi intenzivně cítím, že potřebuji do sebe dostat rybí tuk a vůbec nevím proč. Prostě má rada pro všechny je taková, aby se řídili svými vlastními pocity a svou intuicí. Vždyť vy sami nejlépe víte, co vaše tělo potřebuje.

Ikona diskutujiciho Domácí čajovna 2010-10-07 09:07:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

No jo, žití bez jídla… zajímaly by mne ty důvody, proč na to nejsou dnešní lidé připraveni (hektičnost, stres, finanční otroctví?)… a pravdou je, že takový přerod lidstva by byl úžasný, úplně to vidím, co starostí by odpadlo – zcela přízemně myslím na mytí nádobí, vaření, vymýšlení jídel, děsivé částky za útraty a přemýšlení nad tím, co je či co není "náhražka" či dokonce jedovaté… Ta svoboda!

Ikona diskutujiciho džejna 2010-10-07 09:35:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho putující oblak 2010-10-07 10:08:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[3]: Krásně popsáno malé srdce. Taky už jsem o tom psal. Já tomu říkám, že se jedná se o "Aktivaci vnitřního doktora". Je to práce s tělem nic víc. Tělo je jen pole energie a dá se s tím dobře pracovat, tak jako s každou energií, když chcete.

Ikona diskutujiciho yip 2010-10-07 11:21:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Kravskému mléku bych se zrovna vyhnul, člověk z něj nemá téměř nic a více škodí, nežli prozpívá… to myslím platí celkem univerzálně.

Ikona diskutujiciho Elizabeth 2010-10-07 11:22:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Alue, já plně souhlasím s tvým názorem na jídlo. Na vegetariánech to jde vidět i jemnohmotným zrakem, že jsou oslaběni, ikdyž si tu vůbec neuvědomují, a cítí se dobře, a dělají to s nejlepším úmyslem. Jsou jakoby hlavou více v oblacích, a chybí pevné zakotvení v těle a spojení s hrubohmotností, které je tady na zemi, v tomto životě nutné. Maso se má jíst, ale jen v malém množství. Samozřejmě, když člověk přestane jíst maso, tak se otvírá jasnovidnost, ale ta se krásně otevře i s masem-JAKMILE ČLOVĚK DOSPĚJE DO TÉ ÚROVNĚ, KDY SE TO SAMO PŘIROZENĚ OTEVŘE, nikoli pomocí všelijakých meditací, vegetariánství, reiki, a milionem dalších ,,podpůrných" fíglů. Které jen oslabují, a takoví lidé často opouští pozemské tělo dříve, než by za normálních okolností bylo možné, a odchází nezrálí do záhrobí. Toť můj názor, vím že se s ním nebude hodně lidí ztotožňovat, ale to nevadí:) Na světě je tak krásně, právě díky nesčetné různorodosti a já jsem měla potřebu se vyjádřit 🙂

Ikona diskutujiciho putující oblak 2010-10-07 12:12:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Je velmi zajímavé, že ne vždy je to co si myslíte, že potřebujete , že to tělo chce, že je správné.

Ikona diskutujiciho Lili 2010-10-07 12:19:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Akorát nechápu (z odkazu ve tvém článku) proč odsuzuješ balenou vodu jako radioktivní.

Ikona diskutujiciho Martin 2010-10-07 12:27:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[10]: Souhlasím s tím, že některé názory tady jsou strašně vyhrocené. A proto se řid tím, co píše putující oblak: Ničemu nevěř. 🙂

Ikona diskutujiciho putující oblak 2010-10-07 12:48:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[11]: Můžu z vlastní zkušenosti říct, že když se řídíte tím: Ničemu nevěř.

Ikona diskutujiciho putující oblak 2010-10-07 13:32:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

No a když se chcete řídit mottem: Ničemu nevěř, tak se buď tím řídíte nebo ne.

Ikona diskutujiciho zdeněk49 2010-10-07 14:10:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Tip na knížku pro Hanku V.:

Ikona diskutujiciho malé srdce 2010-10-07 17:23:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[12]: A jsi si jistý putující oblaku, že jsi opravdu to, co si myslíš, že jsi a ne něco co nejsi, i když si myslíš, že to jsi?:-))) Chichichi, to já jen tak, abych nezapřel svou filozofickou povahu. Ale jinak i já podrobuji vše přísnému zkoumání a to až tak přísnému, že ( uvedu příklad )každý například nadával na křesťanství, ale z těch lidí, kteří nadávali na křesťanství, jen málokdo z nich byl křesťanem a skutečně žil jako praktizující křesťan do maximální možné hloubky. Takto já nepracuji! Namísto toho, abych na křesťanství nadával, vrhl jsem se do samotného jádra křesťanství se vším všudy. Od první generální zpovědi, přes první svaté přijímání, přes Birmovku, o kterou nyní usiluji až po Svaté Mše – asi 3x týdne. Mé každodenní meditace byly vystřídány modlitbami. Svatý růženec se modlím denodenně na kolenou, dodržuji půst atd.atd. Jsem šílený? Možná! Jsem fanatik? Možná. Jsem duchovní člověk? Možná. Lidé se na mě dívají divně, jako bych byl z Marsu? Je mi to úplně jedno. Na lidská mínění už nikdy nedám. Když vidím jejich bídu, kterou oni nevidí, tak si i já někdy myslím, že jsou z Marsu a taky jim to nevěším na bulíky. Člověk je prostě tím, kým chce být v danou chvíli. Ale každý by měl respektovat svobodnou vůli každého člověka, pokud on sám je nějakým způsobem neomezuje svými názory. Nedávno jsem na náměstí v Žilině potkal takového jednoho malého Krišnovce s tím svým typickým vlasovým provázkem na hlavě, jak se bezstarostně a šťastně ze strany na stranu  rozváží na takové tříkolce, zatímco lidé zasmušile spěchali do práce a když ho viděli, utíkali od něho jako kdyby byl malomocný. Prostě jim očividně naboural jejich typický životní vzorec. Nežije tak jak žije 90% z nich a to se ve společnosti moc netoleruje, protože lidé se najednou cítí podvedeni, protože jim bylo vštěpována do hlavy určitá šablona, podle které by měli žít a najednou jako by odnikud se tu objeví ten divný Krišnovec a dokonce na tříkolce pro malé děti. Není součástí jejich Matrixu, i když je součástí svého vlastního Matrixu. Ale i on z toho jednou vyroste, klouček zlatý. Já nemám problém popovídat si s Hinduistou, Buddhistou či Židem. Však to znáte:-) Bílý jako černý… Lidi jsou lidi, to je jasný! Ale vlastně ani nevím, co chci říct, ale vy to asi víte, co jsem chtěl říct, tak si to už dopovězte sami:-)——–Jo a nezapomeňte, že i já mám svůj vlastní Matrix:-) Takže mě moc neberte vážně, když vám píšu to nebo ono. Vše je relativní a vše se mění. Vaše nahlížení na život se mění každým okamžikem na základě vašich životních zkušeností, či vnitřních prožitků. Po každém A následuje i B a potom C, ale může to také probíhat chaoticky, kdy B je střídáno Y a Y je následovaný A a ani při Ž, které by mělo být posledním písmenem v abecedě, nemáte nikdy jistotu, že v budoucnu se toto písmeno nestane předposledním v abecedě vašeho vnímání a jako poslední písmeno nebude doplněno nějaké další. I když samotný vzorec Bytí je vždycky uspořádaný, ale v Matrixu se zdá být všechno rozházené. A vy tu uspořádanost prostě nevidíte pro svůj šedý zákal, který jste si vytvořili. Musíte být otevřeni všem změnám, které neustále přicházejí a formují vás. Proto buďte otevřeni všemu co přichází, ale vše podrobujte přísnému zkoumání. Hledejte a naleznete, tlučte a bude vám otevřeno.

Ikona diskutujiciho putující oblak 2010-10-07 17:43:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[15]: To, že to co napíšu někomu dává smysl či ne, to je jen jeho problém. Stejně jako iluze, kterou si na základě těch slov vytvoří či při setkání se mnou, to není můj problém, jen toho dotyčného:-)

Ikona diskutujiciho malé srdce 2010-10-07 18:20:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[16]: To je pravda! Až naleznu sebe, už nebudu mít potřebu cokoliv říkat. Ale potom bude se mnou asi nuda:-))) Ale máš vlastně pravdu. Buďme Tu a Teď a vše ostatní jsou jen takové techtle mechtle, hraní si na něco:-))) Tak jako Tvé jméno – putující oblak – symbolizuje něco, co přichází a zase odchází a nikdo neví odkud a kam směřuje, není důležitý směrem a větry, které dují a opírají se do toho oblaku. Střed je důležitý, vždyť z něho povstaly všechny ty větry, které ovlivňují směr, ale oblak – podstata – přítomný okamžik- jím není nikterak ovlivněný. To ticho, kterým je, to ticho samotné promlouvá. Oblak samotný mlčí.

Ikona diskutujiciho putující oblak 2010-10-07 19:37:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho Katrin 2010-10-07 19:51:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Souhlasím s malým srdcem, jak to vidí – a asi i s putujícím oblakem:) Z mý zkušenosti – když se mě někdo ptá, proč nejim maso, jestli jsem vegetarián. Tak většinou, aby nebyly zbytečný dohady (protože lidi si potřebují každého zařadit do škatulky) řeknu, že jo. No ale jakmile jsem to vyslovila, tak něco ve mě mi říká, že to není pravda a tím, jak jsem to vyslovila, tak jsem vlastně přivolala to, že to poruším a maso sním. Nevím, jak to líp vysvětlit. No tak okolí řeknu, že jím tak, že poslouchám své tělo. Jenže jak jsem to vyslovila, tak jsem hned věděla, že to brzy poruším a to jenom kvůli tomu, že jsem se do týhle škatulky uzavřela. Samozřejmě mohla bych za svojí škatulku bojovat vůlí a ustrnout v ní trochu dýl, ale to nikam nevede. Cokoli o sobě prohlásíte, že jste, pomine.

Ikona diskutujiciho putující oblak 2010-10-07 20:20:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho Petr 2010-10-08 10:58:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho Vlaďka 2010-10-08 12:22:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[19]: Teď běží právě na SMTV v neděli pořad o Isabelle, která jako dítě měla odpor k jídlu, seděla hodiny u stolu a nechtěla jíst, nutili ji. V 15 se zřekla masa, pak přešla na veganství, poslouchala své tělo, často cítila, že tělo potřebuje pauzu, držela půsty a nyní je breathariánkou.

Ikona diskutujiciho Martin 2010-10-08 13:43:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[22]: Zajímavý je také fakt, že za zvětšením lidské mozkovny v průběhu vývoje našeho druhu stála především masitá strava, která nám poskytla enormní množství bílkovin v porovnání s rostlinnou stravou a sběračským stylem života předtím.

Ikona diskutujiciho Elizabeth 2010-10-08 18:22:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

K Martinovi bych doplnila-že dříve měli lidé malý a velký mozek stejně veliký, tyto dvě části mohly tak harmonicky spolupracovat a být v rovnováze(proto měli jiný tvar hlavy). Ale časem lidé začali stále více používat jen přední mozek-tedy rozum(materialní stránka života) a na duchovno, citový život(malý mozek-cit, přijímání jemných duchovních vjemů v obrazech)mysleli pořád míň-to se projevilo první na jemnohmotné úrovni,ale časem i hrubohmotně, kdy už se začali rodit těla se zakrněným malým mozkem.Proto teď většina lidí nedokáže, ani když moc chce, jen tak jednoduše vidět bytostné, přijímat zprávy z duchovna apod.Protože chybí potřebný nástroj.Jen ten, kdo si ve svých životech uchoval touhu po světle,má malý mozek alespoň častečně dobře fungující, ale v rovnováze ho nemá už nikdo, nebo téměř nikdo.

Ikona diskutujiciho Ones 2010-10-09 12:17:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[22]: uplne suhlasim s prispevkom.

Ikona diskutujiciho Ones 2010-10-09 12:31:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Na to co jeme je potrebne sa pozerat z hladiska energii. Na to aby nase telo optimalne fungovalo potrebuje energiu. Cely hmotny vesmir je o energii, frekvenciach, elektronoch….len tie potraviny, ktore su"zive" su schopne nam dat svoju energiu. Spracovane potraviny(maso, mlieko…)nam dokonca energiu este odoberaju(telo spotrebuje cast svojej energie na vylucenie tychto mrtvych "potravin"). Odpovedzte si napr. sami pre seba na otazku, ako sa citite po "vydatnom" masitom obede. Mladsie rocniky to este ako-tak mozu zvladnut, no ich rodicia si urcite musia "odychnut", teda pospat(niekto to este kompenzuje "rychlou" energiou-zakusok, kavicka).

Ikona diskutujiciho Ones 2010-10-09 12:42:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

este k vegetarianom/veganom: niektorí z nich si mozno neuvedomuju tu skutocnost, ze prijimaju malo dobrych tukov(olejov) a jedia vela sladkeho ovocia, ktore velmi prekysluje.

Ikona diskutujiciho putující oblak 2010-10-09 20:09:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[26]:Je velmi zajímavé, že pokud vaříte s LÁSKOU mění se energetická struktura potravy, neboť ji jako Programátor přeprogramujete:-) To pak i ty nezdravé a jakékoliv jiné jídla jsou úplně "někde jinde" o proti původnímu stavu…

Ikona diskutujiciho katrin 2010-10-11 18:05:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[28]: to je fakt:) Jídla od babičky chutnají a jsou na tom energeticky úplně jinak i když vaří z nezdravých potravin z Lidlu

Ikona diskutujiciho putující oblak 2010-10-11 19:07:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[29]: Jenže kdo zná dnes skutečnou bezpodmínečnou Lásku? Minimum lidí, zatím, ale počet stoupá každým přítomným okamžikem…:-)

Ikona diskutujiciho ham 2010-10-19 10:29:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[3]: s tými rybami to mám tiež – aj keď netuším prečo..?

Nový komentář

Ikona moderatora

Moderovaná diskuze: Příspěvky se zveřejňují s časovou prodlevou. Pro účast v diskuzi je třeba, aby byl váš komentář v souladu s obecnými pravidly slušného chování a podmínkami používání stránek