Nikdo není jenom dobrý.

3.8.2011 v Poselství 52

Nedávno mi přišel do e-mailu zvláštní dotaz.

Jedna dívka se tam děsila ,,duality” svojí povahy. Teď rozhodně není řeč o poruchách, jako schyzofrenie, mluvím o povahových vlastnostech. Ona si v podstatě všimla, že dobrotivou povahu a zájem o ,,éterično” u ní vyrovnává vyžívání se v temných tématikách, jako například knihy o upírech.

Věřili byste, že se toho skutečně někdo může zděsit? – Ale copak je na tom něco špatného?

Řekněte mi, existuje na světě někdo, kdo je dokonalý, nebo absolutně čistý? Já osobně na nějakou dokonalost, nebo čistotu nehraju. Lidé mají na sebe být navzájem hodní, mají si pomáhat, měli bysme se snažit, aby to tu vypadalo den ode dne lépe k dobru nás všech…

Nemyslím si ale, že je normální, aby někdo byl úplně čistý svatoušek… necítím to tak, rozhodně ne. Po pravdě řečeno, co jsem takové lidi potkala, fakt se nemůžu zbavit dojmu, že to jenom hrají a za tváří, která pomalu kandiduje na kanonizaci*, se ve skutečnosti skrývá strašný mindrák.

(*kanonizace – znamená svatořečení, nejedná se o kanón.)

Třeba lidi, co se nezasmějí nějakému mému nechutnému vtipu, nejsou pro mě příjemní společníci (Někdy taky proto, že jich občas vykládám hodně a to pak trhá partu, když je z jednoho koutu ticho a zbytek řve smíchy.). Stejně tak mi nejsou příjemní třeba abstinenti, nebo lidi, kteří od ráda do večera mluví jenom o tom, jak někde seděli celý den v meditacích a co si z toho odnesli… znám takové případy, kteří žijí strašně duchovně, pořád říkají, jak jsou dokonalí, jak všechno vidí, slyší, všude byli, všechno znají, od všeho mají klíč, ale pak udělají takové kixy, že nevíte, jestli se smát, anebo brečet.

Máme svoje mouchy a máme je každý. Je snad něco špatného na tom, když si občas někdo s chutí přečte knížku, ve které běhají vlkodlaci a žerou lidi? – Pokud to čtenář nedělá sám, pokud to nikomu nevnutí a nevleze mu to na mozek, proč by si nemohl počíst a pustit uzdu svojí fantazii?

Anebo takový alkohol, věčné téma. Co je špatného na tom, že se někdo občas nacucne, když je příležitost a chuť? Alkohol bere člověku energii a dodává tu destruktivní, na druhou stranu ale ukazuje naše pravé tváře… když chcete poznat skutečné nitro nějakého člověka, ožerte ho a podívejte se, jak se projeví. Kdo má příjemnou a ukecanou opici, je milý přirozeně. Kdo se bude hádat, nebo bít, rychle od něj pryč… je tedy alkohol špatný?

Když vás každý večer nenajdou v příkopu a když to nikomu nenutíte, proč byste si jednou za čas nemohli trošku dát?

A co třeba naše koníčky?

Miluji metal. Poslouchala jsem Nightwish ještě dřív, než jsem vlezla do puberty a zůstalo mi to. Jednou se ke mně dostal nářek nějaké slečny, která se mi svěřila, že jí doma zakazují poslech tvrdé hudby, protože tu prý poslouchají jenom zlí lidé a satanisti… – PROSÍM?!? – Já zachraňuji i žížaly na chodníku a kdyby byl někdo opravdu zlý, v životě by si to přece nepřipustil. Když je někdo zlý, tak přece nemá svědomí a svědomí je to, co nám dává schopnost poznat mezi správným a špatným.

Nene, nikdo z nás není jenom svatoušek a kdo říká, že je, ten se přetvařuje a lže, jako když tiskne. Stejně tak nikdo z nás není dokonalý. Nelze být dokonalý, když má každý jiné požadavky na vzhled, povahu, na cokoliv.

Oholte si hlavu, chlapi v hospodě vás za to pochválí a vaše přítelkyně zapláče, že dlouhé vlasy vám tolik slušely – Tak jste dokonalí, nebo nejste?

Nebo si představte, že jste plnoštíhlá korpulentní dáma. – Vašemu manželovi se to strašně moc líbí, že je vás za co chytit a kolegyně v práci si o vás klidně drze řekne, že jste tlustá. – Tak co je to teda dokonalost?

Řekněte ,,prdel”. – Vaše máma vás pokárá, že se takto nemluví a kamarádi ve škole vás pochválí, že je s vámi taky trochu sranda.

Buďte vegetariáni. – Ostatní ,,vege” uznale pokývou hlavou, že jste také vyšli ven z toho koloběhu mrzačení a vraždění zvířat, že jste poznali pravdu… masožravec ohrne nos, že jste divní, že se upejpáte, nebo že jste ulítloni… a za toho ulítloně se přihlásím i osobně, protože maso uzemňuje a kdo ho vůbec nejí, tak vážně žije na mráčku a to taky není zrovna dobře.

Tím chci říct, že není smyslem našeho života ,,překonat dualitu” (Což je mimochodem strašná blbost, protože to je jeden ze zákonů vesmíru, jak byste ho chtěli převracet, to si rovnou nechte narůst zobák, uvidíme, jak vám to půjde.) a být jen ,,dobrý”. Všechno a všichni, máme svoji světlou a odvrácenou stránku. Každý máme svoje mouchy, úchylky, koníčky, zvrácenosti, nebo zálibu v neslušnostech. – Patří to k lidem, je to součást naší obrovské rozmanitosti a rozhodně je nesmysl se toho děsit, nebo se tomu snažit vyhnout. Nikdo z nás nikdy nebude dokonalý, protože představa o dokonalosti se člověk od člověka strašně moc liší.

Kam dál:

Další díla malířky Claudia Flor – Zde

Otevřít rubriku ,,Zamyšlení” – Zde

Máte otázku? Ptejte se do ►Mailu◄

• Líbí se vám tyto stránky? Doporučte přátelům adresu https://aluska.org/

Navštivte chat

Komentáře

Ikona diskutujiciho onni 2011-08-03 09:27:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Tohle je asi prvni Tvuj clanek, kde souhlasim s kazdym Tvym slovem :D

Ikona diskutujiciho Babe 2011-08-03 11:14:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Já teď přemýšlím, do jaké skupiny vlastností se řadí moje drzost :D.

Ikona diskutujiciho Araniel 2011-08-03 11:32:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

No to je presne to ako s tým pozitývnym myslením:). Nedokážeš odstrániť všetky tie negatívne myšlienky, skrátka to nejde. Dualitu nejde " obelhat", a ak sa o to niekto snaží všetkými silami iba si ničí svoju zdravú psychiku

Ikona diskutujiciho Martina 2011-08-03 12:34:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Má pravdu ten chlapec :D

Ikona diskutujiciho Leannka 2011-08-03 13:09:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Prečo by vegetariánstvo malo byť uletené? Keď mi mäso nechutí a môj žalúdok ho odmieta mám ho jesť len preto, lebo uzemňuje? A preto, lebo väčšina spoločnosti považuje jedenie zdochlín za normálne? Uzemniť sa môžem aj inak.

Ikona diskutujiciho Vesmírná Sestra Khalia 2011-08-03 13:16:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

S tímto článkem se plně ztotožňuji 🙂

Ikona diskutujiciho dzina.n 2011-08-03 13:22:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Zdravím,moc hezky napsáno."Dáte-li vedle sebe dokonalé a nedokonalé,poznají lidé hned rozdíl.Dáte-li jen nedokonalé,budou spokojeni"/G.W.Leibniz/

Ikona diskutujiciho Farah 2011-08-03 13:45:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ve vine je pravda :D no, da se. A vypada to, ze asi porad tu bude hledani te prave miry mezi svatouskovstvim a dabelskym cinum..ja nevim, spis jsem zastancem malych veci. Malicko…zob tu a tady…a stane se, ze neco spatne udelam, toz stalo se. Muzu se snazit to napravit…ale uz nikdy ale NIKDY to napravovani nehodlam delat krecovite 🙂 to dopadalo totiz desne.

Ikona diskutujiciho onni 2011-08-03 13:55:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[5]: A tobe pripada utrzene listi salatu nebo vyrobek se soje vic zivy? Ja teda jim vegetarianska jidla docela casto, kor v Praze, tam je takovych restauraci docela dost a chutna mi to, ale teda takove tofu a vsechny tyhle vyrobky mi nepripadani o nic mene "zdechlinove" nez maso (ktere treba taky az tak casto nejim) 🙂

Ikona diskutujiciho Martina 2011-08-03 14:33:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[5]: Asi tak.

Ikona diskutujiciho Tammy 2011-08-03 15:41:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Já vždycky říkám: Čistě dobří jsou jen andělé a čistě zlí jen démoni. Ikdyž kdo ví, jestli i tohle platí beze zbytku. Já jsem abstinent (pro spolužáky co mě moc neznají jsem lhářka nebo pitomá, rodiče jsou beztak rádi) a vytáčí mě, když mi někdo vykládá kdy, kde a jak moc se ožral. A to poslouchám metal a taky zachraňuju žížaly. Tak proč by měli být metalisti zlí satanističtí ožralové? Jednou se dokonce spolužačka divila tomu, že její strýček metalista vydal a napsal sbírku básní :D A né, svatá určitě nejsem. Jsem drzá, sprostá, mám ráda ironii i humor, umím být pomstychtivá(naštěstí většinou jen teoreticky, pak si řeknu, že mi to zato nestojí) a jsem na svůj věk možná až moc cynická. To by byla strašná nuda, kdyby nebyly žádné špatné stránky :D

Ikona diskutujiciho Martina 2011-08-03 16:18:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Moje největší špatná stránka je vztek, který se ale už snažím brzdit, někdy nesmyslné rytí, za které se ale sama naštěstí v duchu pokárám a neřeknu to, a taky jsem trochu sprostá. Poslouchám někdy rock, a přitom uklízím slimáčky s rozžhavené silnice :D

Ikona diskutujiciho Daniela 2011-08-03 16:34:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Bezvadný článek, Alue. Jednu dobu jsem se sebe taky docela děsila, když jsem se trochu více začala zajímat o duchovno a říkala jsem si, že bych asi měla být víc "čistá". Ale něco ve mě mi říkalo, že to přeci nejde. Srdce mi říkalo to samé, o čem tady dnes píšeš. Přesně takhle to cítím. Taky nemám ráda když někdo básní o naprosté čistotě atd. Jinak jak píšeš, já taky zachraňuju kde co. Broučky otáčím, když jsou na zádech atd. A přitom mám ráda horory, pokud to nejsou jen čistě krváky, a poslouchám třeba punkrock nebo hardcore :D ale čtu si texty, a zajímám se o ty skupiny, co jsou zač. Nelíbí se mi, jak třeba jedna křesťanka z vesnice odsuzuje tvrdou hudbu a říká svému manželovi, že bude v pekle. Přitom veliká většina skupin, co poslouchám, má normální texty o normálním životě, narozdíl od většiny těch popových hvězdiček.

Ikona diskutujiciho don balboa 2011-08-03 17:03:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

vtip je v tom, ze dualita se ukryva ve vasem rozumu, ve vasi mysli. Nikdo nikoho nehodnoti ani neposuzuje, tohle vsechno dela ten kontrolor ve vasi hlave… muzete treba vrazdit, zabijet nebo pomahat lidem a bude to naprosto rovnocenna volba. Rozdil je jen v tom, jake jsou vase priority, co zrovna chcete prozit.

Ikona diskutujiciho Alue 2011-08-03 17:12:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[14]: Nesouhlasím. Z pohledu Vesmíru je všechno přesně dané a nezáleží na tvém úhlu pohledu, jak se věci mají ve skutečnosti. Pravda je vždy jen jedna a pokud někoho zabiješ, vrátí se ti z Vesmíru destrukce, i kdyby jsi nad mrtvolou tančil od radosti.

Ikona diskutujiciho don balboa 2011-08-03 17:14:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

jo a jeste – clovek je podle me cisty, pokud vyvrhne napovrch vsechno to co ma uvnitr. nezalezi kolik tam je demonu, strachu atd, ale projev cistoty je prave ta schopnost nesnazit se nic z toho skryvat, pokud se clovek otevre i se vsim tim "spatnym", prestava to byt necim spatnym, muze to byt nakonec neco na zasmani 🙂 a ja myslim ze v budoucnu se sami sobe budeme smat jeste dost…

Ikona diskutujiciho balboa 2011-08-03 17:21:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Alue: no jasne, protoze to co bych udelal bude vnimano z hlediska kolektivniho vedomi jako neco negativniho, co zpusobim vnejsimu svetu se mi vrati zpatky. Proto bych to neudelal, protoze se mi tim nechce prochazet…

Ikona diskutujiciho Martina 2011-08-03 18:24:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[15]: Jenže ono se ti vrací to co vysíláš, takže když vysíláš radost ale přece jenom je tam kousek černého svědomí(destrukce), tak se ti vrátí jak ta radost tak i destrukce, protože jsi zabil a máš černé svědomí a furt dokola, takže máš pravdu i nemáš.

Ikona diskutujiciho Martina 2011-08-03 18:25:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

sorry za to "černé" svědomí, napsané to vypadá blbě, ale víte o čem mluvím 🙂

Ikona diskutujiciho don balboa 2011-08-03 18:59:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Martina: Dobre, ale kdo hodnoti to co je cerne a co je bile hm? kdo posuzuje to co vysilam? Ty myslis, ze existuje nejaky univerzalni zakon, ktery rozhoduje o tom co je destruktivni a co radostne? Ano funguji takove zakony, rika se tomu rozum a nikdo nema stejny rozum, ti co ho maji podobny se sdruzuji do organizaci, nabozenstvi, duchovnich webu apd, aby meli pocit ze ta jejich pravda je ta prava. Rozhodujes o vsem jen ty sama, pokud sebe dokazes presdvecit jakkoli, ze zabijeni je radost, nebude s tim problem. Stejne tak se muzes presvedcit o tom, ze umis letat… ale musis mit silnejsi myslenku nez 7 miliard lidi, kteri v letani neveri a nesmis mit zadnou pochybnost. Vesmir funguje ciste mechanickym zpusobem, neni v nem zadna vestavena inteligence, zadny vyznam ani smysl. Lidi si pletou vesmirne zakony a lidske zakony, ktere jsou odvozene od moralky. Vesmirne zakony jen popisuji mechanismy, jak funguje skutecnost… hnaci silou je nekonecne svobodne rozhodnuti, respektovane bezpodminecnou laskou…

Ikona diskutujiciho lenora 2011-08-03 20:36:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

🙂 dualita je sučasť vesmirnej jednoty.

Ikona diskutujiciho kiki 2011-08-03 21:16:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[20]: asi bych s tebou i v něčem souhlasila až na to, že podle tebe je vesmír beze smyslu…nedávno jsem četla jednu knížku mimochodem od vědce jmenuje se Kosmický had…s tou nesmyslností existence a vesmíru přišli v posledních staletích vědci, do té doby lidé vnímali vesmír jako smysluplný a uspořádaný…kde je pravda? v úhlu pohledů dnešních hyperracionálních vědců nebo našich předků? … a záleží na tom? dneska půjdou vidět hvězdy 🙂

Ikona diskutujiciho Aran 2011-08-03 22:23:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Dost dobré Alue.

Ikona diskutujiciho Martina 2011-08-03 22:25:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[18]: Ale já jinýma slovama řekla to co ty… Teorie ti jde dobře, ale když člověk něco zabije, když někoho zmlátí, má potom výčitku že to mohl řešit jinak, lépe.

Ikona diskutujiciho Martina 2011-08-03 22:28:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[23]: Krásně řečeno.

Ikona diskutujiciho don balboa 2011-08-04 12:58:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Kdyby nebyl vesmir beze smyslu, neexistovala svoboda… ta spociva prave v tom, ze kdokoli muze prikladat jakykoli vyznam cemukoli. Az ve spojeni s inteligenci individua dostava abstraktni vedomi – cista energie tvary, formy, vyznamy… cely zivot je vibrace mezi dvema potencialy, v lidskem tele jsou symbolizovane hemisferama, jing – jang. klicem ke vsemu je rovnovaha, bod 0, meditace, stav ve kterem do sebe vsechny veci zapadaji jako do skladacky a vsechno ma naprosto stejnou dulezitost

Ikona diskutujiciho Lenka 2011-08-04 17:16:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Vesmír není beze smyslu. Všechno co se děje, je součástí obřího plánu Boha (Zdroje, inteligence). Bůh je prvotní myšlenka, vesmír vznikl záměrem, včetně našeho života. A také je pravda, že neexistuje dobré ani špatné. Věci prostě jsou. Záleží jen na úhlu pohledu, jak takové věci budete vnímat. Bůh říká: nikoho neodsuzuji, jen pozoruji. Stvořil nás, hmotné bytosti, abychom mohli prožívat zkušenost, a protože my jsme jeho součástí, naše zažitky mu umožňují zažívat a prožívat vše, co jinak prožít v nehmotné absolutní realitě nelze. Musí existovat to "špatné", protože jinak by nebylo možné zažít to dobré. Dobré by bylo, ale nebylo by možné si jej uvědomit, když by neexistovalo nic jiného. Všechno je dokonalý Boží záměr.

Ikona diskutujiciho Monika 2011-08-04 17:55:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[15]: a to je ale stejné i s tím, když Alue říkáš, že je v pořádku klidně si počít knihu o vlkodlacích-pokud někdo začne číst tuto knihu, tvoří myšlenky, plodí útvary plné strachu, hrůzy, ošklivosti apod. Z něčeho takového nemůže člověk vytvářet pěkné a dobré myšlenky a city. Proto si myslím, že je špatná rada, dělat něco takového, není to správné..

Ikona diskutujiciho Martina 2011-08-04 18:17:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[27]: Ty jsi bůh.

Ikona diskutujiciho don balboa 2011-08-04 18:53:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Zadny buh neni, to si jen lidi vymysleli, aby meli z ceho blbnout… to co kazdy hleda je sve vlastni ja ve stavu absolutniho byti. Vsichni jsou tim jednim nekonecnem, vsichni jsou samotnym vnimanim, pozornosti, ktera je pritomna ve vsech svetech, realitach… vsude a vecne… a takhle funguje komunikace s vesmirem, jde proste jen u uvedomeni te skutecnosti – ze ja jsem vesmir, ja jsem ten slavny buh a nic vic uz neni

Ikona diskutujiciho Daniela 2011-08-04 19:45:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[28]:Já mám zase ráda horory, no a? Když si to do sebe nepustím, tak tím nic nevytvářím – záleží na tom, jaký je ten člověk, a jak je vyrovnaný. To samé s písničkama. Když je někdo nevyrovnaný a pak si do sebe něco pustí, tak mu z toho může být špatně a může mít pokaženou náladu. Znám holku, která je křesťanka a pořád je ze všeho vyplašená, že už raději neposlouchá skoro nic, protože se pořád bojí, aby jí to náhodou neovlivnilo. A tak pořád něčím straší a plaší. Záleží, jak to bereš. Neovlivní tě to, když to nedovolíš.

Ikona diskutujiciho Martina 2011-08-04 20:28:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[30]: ale ty jen opakuješ to co jsem už řekla.

Ikona diskutujiciho don balboa 2011-08-04 20:41:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Martina: tak to je dobre, ze se vidis v tom co rikam 🙂 aspon z meho pohledu

Ikona diskutujiciho Pišta 2011-08-04 20:52:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Sranda sa dívať na tieto komentáre…

Ikona diskutujiciho Martina 2011-08-04 21:07:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[34]: A to je jako na koho ? :D protože někdo je na matiku debil :D..

Ikona diskutujiciho Martina 2011-08-04 21:08:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[34]: a navíc fyzika a matematika jsou podle Aluš pavědy…

Ikona diskutujiciho Rusalka 2011-08-04 23:16:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj milá Alue, napadl mě takový nápad a myslím, že by si z něj mohla být taky nadšená. Já vidím bytosti přírody taky, a napadlo mě, že bychom se mohli sejít a uspořádat takové přírodní putování za bytostnými přáteli a to i s lidmi s těchto stránek, kteří by měli zájem( samoz.omezený počet).Věřím, že by to bylo krásné, kdybychom si mohli navzájem popisovat,co vidíme,a třeba i zjistit, jestli vidíme stejné oděvy bytostí, stejné barvy a vnímáme podobně to,co nám budou říkat.Už teď vidím, jak se na nás bytostní těší.Bude to radostné setkání pro všechny zůčastněné.Co ty na to Alue?Jinak je mi 23.Zdraví Rusalka

Ikona diskutujiciho don balboa 2011-08-05 11:21:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Matematika i fyzika jsou velice dobre nastroje… ale jeste ve svem vyvoji nedosly k jadru, kvantova fyzika je hodne blizko, ale porad jsou to jen spekulace… casem ale dojdou vedci ke stejnemu zaveru jako nabozenstvi, buh = energie. Vsechno je jen jedna nekonecne rychle se pohybujici castice svetla, proto kazda cast hologramu obsahuje informaci o celku. Fyzicka realita a samotny koncept casu a prostoru je virtualni realita, do ktere mame moznost neco vkladat a sledovat reflexi. Vsechno co vnimate – jste vy, you-niverse, je to cele jeden sen, sami si ho projektujete – hlavne na vyssi urovni. Na tehle urovni to predevsim zazivate

Ikona diskutujiciho Luz 2011-08-05 12:23:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[38]: Nemůžu si odpustit tuhle poznámku… K čemu jsou tyhle spekulace, když 1. pro běžného člověka jsou naprosto nepochopitelné a 2. nevidím, jak by mi to mohlo pomoci nebo mě inspirovat pro můj normální každodenní život, akorát se z toho zblázním, když se budu pokoušet nad tím špekulovat, a stejně mě to neudělá šťastnější… Co z toho?

Ikona diskutujiciho Martina 2011-08-05 15:51:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[39]: Asi tak, pro mě je důležité že já sama jsem ten bůh, vesmír, stvořitel říkejte si tomu jak chcete, pořád je někdo semnou (strážný anděl), to že mám přátele a to jak se mám chránit před zlými bytostmi a lidmi. To že cituji: "Vsechno je jen jedna nekonecne rychle se pohybujici castice svetla, proto kazda cast hologramu obsahuje informaci o celku. Fyzicka realita a samotny koncept casu a prostoru je virtualni realita, do ktere mame moznost neco vkladat a sledovat reflexi" mi opravdu nechybí.

Ikona diskutujiciho Luz 2011-08-05 16:08:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

No právě, všímám si, jak někteří rádi diskutujou třeba o tom, jak svět je jen iluze apod. Jenže co potom s tím? Stejně pak bez ohledu na tuhle hypotézu musím jít a dál se vyrovnávat se svou každodenní existencí a řešit nejrůznější záležitosti tohoto "ve skutečnosti neexistujícího" života… takže moc nenacházím smysl v teoriích, které jednak jsou nesrozumitelné a dále nemají využití pro běžný život.

Ikona diskutujiciho clotylda 2011-08-05 20:46:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Reaguji na příspěvek č.37,milá Rusalko,milá Alue hlásím se jako první na výpravu za bytůstkama.Věřím na ně i když je nevidím,miluji obrázky,které kreslí Alue a všechny si je ukládám.Nejvíc mě okouzlil sněžný skřítek.

Ikona diskutujiciho Jindra 2011-08-05 21:56:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[42]: asi marně…

Ikona diskutujiciho Rusalka 2011-08-05 23:12:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Tak uvidíme jestli se Alue vyjádří či nikoli.. Nic není jisté a muselo by se to zorganizovat..Nicméně by třeba i jiní otevření lidé mohli něco uvidět, kdyby se jim řeklo, kde kdo stojí a jak vypadá…Ale ještě jednou říkám,je to zatím hozené do větru:)) Pěkný večer:)

Ikona diskutujiciho don balboa 2011-08-05 23:59:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

kdyz pisu takovehle veci, tak to nemyslim nejak fylozoficky, jsou to fakta – pro me, protoze vychazim ze svych zkusenosti… pro vas je to nejaky divny nazor, mne to je fuk. Nerikam, ze to co zijete a vnimate neexistuje. Vsechno existuje… Ale je to asi tak stejne realne jako kdyz se vam zda sen a rano z neho mate nejaky intenzivni dojem… takovy je i zivot a smrt. Na jedne urovni to je naprosto skutecne, na tech vyssich to je jen zkusenost. Nevim co kdo mate za kazdodenni starosti, ale me vedomi toho, ze ziju ve vecnosti docela uklidnuje, vsechno pak vypada naprosto absurdni a nemusim tomu prikladat dulezitost… nemusim se vubec niceho bat, muzu se bat tak maximalne sam sebe, protoze sam jsem zodpovedny za svoje vibrace

Ikona diskutujiciho Lúmenn 2011-08-06 00:06:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Jo, tak to naprosto souhlasím, vynikající článek:)

Ikona diskutujiciho Lily Addams 2011-08-08 22:05:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Jak pises nechutne vtipy, prave ty me pobavi nejvic a nejlip se mi pamatuji :-D ano, nikdo neni jen dobry….

Ikona diskutujiciho Lady Hestia 2011-08-09 11:05:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

jsně, taky mám ráda hnusné vtipy a určitým způsobem mě přitahují ponurá, děsivá a opuštěná místa. Nikdo není dokonalý a kdybych byla já dokonalá, nemohla bych na sebe být hrdá. Jsem praštěná, ulítlá, občas nechutná a kdovíco ještě a hippies jsou fajn. Měli jste tu čest, přečíst si můj nudný názor. Jsem si naprosto vědoma toho, že…cože? Jsem trapná, ukecaná a můj blog není zrovna závratně navštěvovaný (maximální počet návštěv za týden – 26) a je mi to jedno. Zajímá mě názor lidí, ale nehodlám se jím řídit, pokud jde o mně. Tohle je můj život a já si s ním můžu klidně plácat do břicha. Tak a je to. A máte to štěstí, že mě nemůžete opít, jsem ještě nezletilá ^_^ (ale můžu být opilá radostí, občas jsem se ve škole cítila, jako kdyby mi někdo přida do čaje rum). Promiň Aluško, že to tu zas kazím svým sáhodlouhým, supernudným názorem, ale můj mozek už ohlašuje potřebu vyplivnout někam svoje bláboly.

Ikona diskutujiciho Primula 2012-03-23 00:27:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Každý sme dobrí aj zlí, každý máme v sebe dobré aj zlé vlastnosti, každý sme rovnakí, len nie každý si to uvedomuje. A ten, kto si to uvedomuje, by sa nemal stavať do pozície víťaza, ani by si nemal myslieť, že je lepší ako druhí. Mal by pochopiť, že každý jeden je na ceste, každý jeden prekonáva svoje prekážky, každý jeden zdoláva "svoj Mount Everest". Ten, ktorý si to uvedomí, pocíti a pochopí každého jedného človeka, vie, prečo sa chová tak ako sa chová, ale neodsúdi ho za to. Bude sa mu snažiť pomôcť, nie preto, že mu to niekto povedal, nie preto, že si to niekde prečítal, ale preto, lebo to bude chcieť on zo svojej vlastnej vôle. Pochopí, že šťastie, radosť a lásku, ktorú cíti vo svojom vnútri, môže rozdávať do svojho okolia každým jedným okamihom, každým jedným slovom, každou jednou myšlienkou hocikedy a hocikde. Prídu aj zlé dni, ale prekoná to, lebo vie prečo prišli. Každý jeden deň sa bude snažiť, aby sa nechoval k sebe ani k ľudom nepriateľsky, aby sa nechoval zbabelo, aby dôveroval sebe i druhým, aby dal zo seba pre druhých to najlepšie, pretože každý jeden si zaslúži lásku, po ktorej tak veľmi z celého srdca túži.

Ikona diskutujiciho Franta Lampa 2013-06-15 08:25:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Hm, a jak to, že se pak o někom tvrdí, že je (myslím jako převážněji) hodný? Lze to chápat tak, že tady hraje klíčovou roli naše rozhodnutí, co bude dominovat- jestli chci být víc zlý nebo víc hodný?

Nový komentář

Ikona moderatora

Moderovaná diskuze: Příspěvky se zveřejňují s časovou prodlevou. Pro účast v diskuzi je třeba, aby byl váš komentář v souladu s obecnými pravidly slušného chování a podmínkami používání stránek