Objevila jsem se vedle svého spícího těla a nemohla se vrátit

30.5.2014 v Poradna 18

Dotaz:

Ahoj, pisu uz druhy dotaz, tento se tyka cerstveho zazitku.

Byla jsem s pritelem u rodicu doma, byli jsme tam sami. Po obede jsme se sli natahnou, ze se prospime. Pritel pak vstal a delal neco na pocitaci, ja spala dal. Co se mi pak stalo, to se mnou dost zamavalo.

Najednou jsem se ve snu ocitla v mem byte, kde normalne bydlim. Byla jsem hrozne malatna, bylo mi spatne, podlomily se mi nohy a ja spadla na vsechny 4.

Najednou jsem byla zpet u sveho spiciho tela, chtela jsem se probudit, ale neslo to. Porad sem strkala do pritele, ktery vedle me sedel s notebookem, ale nereagoval. Delala to ma duse, telo spalo.

Zacala jsem kricet, porad ve snu, a trvalo mi nez se mi podarilo probudit. Jen jsem se otocila a usnula znovu.

Ocitla jsem se opet ve snu jen kousek od spiciho tela a pritele. Listovala jsem si nejakou knihou a v tom znova – prudka bolest hlavy (muze dusi bolet hlava??), zavrat, chtela jsem hrozne kricet, a taky ze jsem kricela. Vzpouzela jsem se, ale stále jsem stála cca 2 metry od sveho tela.

Prepadl me hrozny strach, ze me ceka smrt, ze umiram.


Najednou jsem se ocitla ve svem tele, ale jakoby se duse nespojila s telem – chtela jsem opet strcit do pritele, pohnout se, ale tohle vsechno delala ma duse (nebo astralni telo chceme-li), vzdy sem si uvedomila ze telo jeste spi a zkusila to znovu.

Zkousela jsem se pohnout ale neslo to.

Pak me nejak napadlo, ze musim rychle dychat, pritel si toho vsimne a probudi me. To se mi povedlo, zacala jsem funet, a pritel se mnou zatrasl.

Ale i kdyz se mnou trasl, spojeni duse s telem trvalo, ze zacatku jsem to jeste porad vnimala jako duse, ze se mnou trese, nez se mi podarilo se probudit.

Ptal se me, jestli jsem v poradku, ze jsem hrozne zrychlila dech a vypadala jsem, ze se mi deje neco neprijemneho. Neprijemne to opravdu bylo, mela jsem strach a navic ta ostra bolest hlavy a slabost duse ve snu – bylo to hrozne intenzivni.

Po probuzeni jsem to dlouho vydychavala, i mi zacaly tect slzy a podvedome se mi kradlo na mysl, ze to nejak souvisi se smrti (moji). Ze smrti pritom nejak strach nemam, verim ze ma duse pujde do hezciho mista.

Nevim co tato zkusenost mela znamenat – bylo to varovani? Nebo naopak ukazka toho, ze jsem schopna astralne cestovat a mnohem vic?

Muzes mi prosim rici svuj nazor Alue?

Dekuji ti prevelice.

Pisu z mobilu takze omluv chybejici diakritiku a styl, chtela jsem ten zazitek popsat co nejcerstveji

Michaela

Odpověď:

Ahoj,
Nemusíš mít strach. Podle toho co popisuješ, to bylo ukázkové a perfektní astrální cestování, akorát hodně hluboká fáze.
Máš hluboký spánek a přítel ťukající do notebooku tě neruší? – Pak bývá i tvé AC hlubší a je ,,těžší“ z něj vystoupit. Fáze zkrátka trvá déle… Pokud bys chtěla cestovat cíleně, toto by byla tvoje obrovská výhoda, zažila bys toho víc a mohla bys tam zůstat déle!
Můj problém je opačný, probudí mě úplně všechno, takže moje stavy v astrálním světě se přerušují dříve, než chci a také se neustále potýkám s problémy spojenými s mělkou fází. – Co bych dala za tvůj tvrdý spánek.

V astrálním světě, cokoliv se začne dít ve tvé hlavě, to se projeví přímo před tebou/na tobě. Všechno si tam hned realizuješ. – Tu slabost znám, když jsem byla dítě a ocitala se tak jako ty někdy ve stavu AC, který jsem neznala, nerozuměla jsem mu a nevěděla jak se pohybovat ani co dělat, propadala jsem panice.
V astrálním světě se také musíš naučit ovládat své tělo. Když na něho nejsi zvyklá, projevuje se to jako motání, slabost, nebo jen tak poletuješ, snažíš se zachytit něčeho kolem a vůbec nevíš, co s tím dělat. – To jsou klasické začátečnické obtíže, které by s cvikem a dostatkem vědomostí o pohybu v astrálu přirozeně odezněly. Je to vlastně ,,normální“.

Kdybys umírala, viděla bys někde nad sebou světlo, slyšela bys hlas co tě tam zve, nebo by za tebou přišli andělé a tvoji zemřelí příbuzní. Když se jen objevíš u svého těla a nikdo tě do nebe nebere, absolutně nemusíš mít obavu, že by ses nevrátila do těla, nebo že umíráš.
Navíc ten okamžik smrti sám o sobě, je nádherný, velmi spirituální, nejsi u něj sama (máš tam anděly nebo příbuzné, nebo světlo, nebo všechno dohromady), fyzické tělo tě v tu chvíli vůbec nezajímá, jakoby bylo úplně cizí. – Pokud naopak ale panikaříš a bojíš se že umřeš, tak se o smrt nejedná.

Pokud tě téma astrálních cest vážně zajímá, doporučuji ti přečíst knihu Cesty mimo tělo. Je perfektně napsaná, i mě hodně pomohla a neustále se k ní vracím. Je tam toho opravdu hodně vysvětleno. Autor ji pro ČR poskytl zdarma jako e-book, takže můžeš s čistým svědomím stahovat zde:
http://obe4u.com/files/cesty_mimo_telo.pdf
Přečíst by sis ji měla každopádně a dobře si vše zapamatovat, protože když se ti to znovu stane ,,náhodou“, nebudeš už mít takový strach a budeš alespoň vědět, co máš dělat a co se děje. Štěstí přeje připraveným.
Kdyby ti byly bližší i nějaké poznatky z osobní praxe, já některé své píšu sem: Zážitky: Astrální cestování

Když v astrálním světě zpanikaříš, máš strach a stavu se bráníš, naopak se ti to prohloubí, prodlouží se délka výstupu. (Proto problém s návratem. Strach prohlubuje fázi!) Naopak když bys zůstala absolutně klidná, netečná, nedělala bys vůbec nic, zavřela bys oči a čekala až to přestane, vystoupila bys velmi rychle z AC bez problémů zpět do těla. Nebo bys usnula… když usneš během AC, promění se to plynule v obyčejný sen.

Tedy vše nepříjemné, co jsi tam prožila, sis vytvořila sama svým strachem a svojí panikou. Toto vím jistě, v době kdy jsem se během AC bála, jsem měla spousty potíží, i bolest při návratu do těla, i neschopnost pohybu, neschopnost vrácení se do těla… Bylo toho hodně. Od té doby co jsem pochopila ,,o co go“, začala jsem se naopak na výlety těšit, využívat každou příležitost a jsem absolutně klidná a nebojím se, jsou moje výlety naprosto plynulé, bezbolestné, návraty do těla jsou příjemné. Krásně cítím, jak se mi duše spojí s tělem a nic mě u toho nebolí, nic mě neštípe, neslyším žádné nepříjemné zvuky, necítím slabost.

Všechny problémy si cestovatel naprogramuje sám, nejde o žádný útok, ani smrt. Na cokoliv pomyslíš, že v AC stane realitou. Pokud jsi neklidná, panikaříš a máš strach, okamžitě se ti to začne dít. Budeš mít problémy a bolesti. Celé je to o tvém přístupu a o tom, co se ti děje během AC v hlavě.

s pozdravem

Alue

Reakce:

Děkuji ti za rychlou odpověď, shodou náhod jsem na knihu již před pár dny narazila, takže ji rozhodně pročtu celou. Moc jsi mě uklidnila.

Co se týče AC, zkoušela jsem to před pár dny i vědomě, podle knihy – podařilo se mi to když se ráno přítel vzbudil, vzbudí to i mě, a pak když jdu spát dál, tak mi jde velmi lehce oddělit se od těla (pocit jako bych byla na houpačce, lehká závrať a najednou se „vyhoupnu“ ven).

Zatím se mi podařilo se jen posadit a „otevřít oči“, viděla jsem pokoj zcela jasně a zřetelně, vedle mě se objevila a hned zmizela taková šmouha, vypadalo to jako obličej, ale nemyslela jsem na nic špatného, takže to nejspíš špatná bytost nebyla.

Pak jsem se lehce vrátila zpět do těla, ale měla jsem u toho takový nepříjemný pocit, jakobych se nemohla nadechnout, než se duše spojila s tělem, to bylo docela nepříjemné, ale nic hrozného (spánková paralýza bývá mnohem horší).

Byl to hrozně zajímavý zážitek, takže se budu snažit jej prohlubovat.

Alue, moc ti děkuju za tvé skvělé stránky a tvé osobní odpovědi, otevřely mi úplně novou úroveň života.

Měj se co nejlépe.

Děkuji.

Kam dál:

Otevřít rubriku: ,,Poradna: Spánek“ – Zde

Máte otázku? Ptejte se do ►Mailu◄

• Líbí se vám tyto stránky? Doporučte přátelům adresu https://aluska.org/

• Líbí se vám publikované články? Za pár dní vám může pošta doručit i knihy! – Podrobnosti ZDE

• Používáte Facebook? Pomozte propagovat tento článek a použijte prosím tlačítko ,,To se mi líbí“ níže pod reklamou, děkuji!

• Chcete mít přehled o videoaktivitách Alue na YouTube? – Můžete se přihlásit k odběru: ZDE

Komentáře

Ikona diskutujiciho Karel 2014-05-30 08:35:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Zdravím vás obě :-).

Ikona diskutujiciho Alue 2014-05-30 08:56:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[1]: Vaše zkušenosti v astrálním světě jsou tedy jaké?

Ikona diskutujiciho BP 2014-05-30 11:18:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Karle, me by take zajimali Vase zkusenosti. Pisete, ze nevite, co AC krome zabavy by melo dobreho prinest. Z toho usuzuji, ze AC jste neprozil nebo jen velmi malo. AC mam uz 2 roky, vetsinou jen sponntane a kazdemu bych prala, aby toto mohl zazit, protoze pak si uvedomite spoustu dulezitych veci. Musi se tomu clovek ale otevrit, chtit to a pracovat na sobe. Moje nejcennejsi z zkusenosti z AC jsou: 1) smrt neexistuje 2) cas je iluze v nasem fyzickem svete … v astralu se muzete zapojit na deje minule i budouci 3) jsme mocne bytosti 4) vse se deje na zaklade nasich myslenek a presvedceni ve fyzickem svete a v astralu jeste rychleji 5) vzdy mate ochranu, ve hmote i v astralu. Pri AC se nikdy nemuze nic stat. Pokud se tam stane neco neprijemneho, tak si to clovek pritahl sam a ma tez tu moc to okamzite zmenit.Takze za me … AC je urcite vynikajici prinos, ktery Vam muze zmenit zivot ve hmote k lepsimu.

Ikona diskutujiciho Jana 2014-05-30 13:07:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Astrální cestování bych nedoporučovala a při takto negativním prožitku pisatelky už vůbec ne..Lidé mají být spojeni s tímto světem, pevně ukotveni s planetou a Přírodou. Určitě najdete i na internetu rizika AC. Navíc poznání astr.světa, jako jedné z úrovně, nám nepřinese celkový vyšší nadhled a poznání. Je to jako chodit z pokoje do pokoje a nevyjít vůbec z domu ven a to poznání  je přeci venku.

Ikona diskutujiciho fluttershine 2014-05-30 15:28:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Já jsem ještě AC nezažila. Nevím, chtěla bych to zkusit. Kamarádce to částečně vyšlo, ale lekla se a rychle se vrátila do těla, ještě než se úplně oddělila. Jestli jí můžu věřit, vyšlo jí to na první pokus.

Ikona diskutujiciho Colliode 2014-05-30 17:06:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Heh já spím tak tvrdě, že mě na Silvestra asi 7 minut neprobudily petardy v centru Prahy a jednou dokonce ani 5 hasičských vozů a AC se mi nepovedlo nikdy vědomě :D

Ikona diskutujiciho Amálka 2014-05-30 17:29:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Pořád někde čtu, že AC je nebezpečné, a že existují různá rizika. Ale potkali jste někdy konkrétní osobu, které se při AC opravdu něco stalo? (kromě vlastního strachu)

Ikona diskutujiciho Karel 2014-05-30 18:33:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

to BP: k tomu, abych zjistil to, co píšete (ač nesouhlasím se vším co jste napsala), jsem já osobně ac nepotřeboval :-). Plně respektuju, že to pro někoho může být cesta, ale podle mě je tato cesta zbytečně riskantní.

Ikona diskutujiciho Alue 2014-05-30 19:13:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[8]: Zralost není o věku fyzického těla a pokud je pro někoho zážitek AC matoucí, je to z nedostatku vědomostí, které si ale lze nastudovat, dneska už i zadarmo při minimálním úsilí.

Ikona diskutujiciho pff 2014-05-30 19:48:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Karle, prosím tě, co je na AC riskantní? Co konkrétně se ti tam stalo? Matoucí člověku přijde i řízení auta, když o tom ví houby a v životě se nezajímal o to jak funguje.

Ikona diskutujiciho BP 2014-05-30 20:18:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

to Karel:to je uplne vporadku, ze mate odlisny nazor a zkusenosti s AC nez ja ci Alue. Svym nazorem jsem chtela pouze posilit tu stranu, ktera ma s AC dobre zkusenosti a nevidi v tom nic nebezpecneho. Vy vidite Ac jako riskantni, zbytecne, matouci …tento nazor je ok, brat Vam ho nechci a ani Vas presvedcovat o opaku. Ja mela doted obracene zazitky nez Vy a proc, to nedokazi posoudit. Kazdopadne jsem po mych zkusenostech nabyla dojmu, ze at uz se do astralu dostaneme spontane ci cilene a neco se nam tam nelibi ci to vubec nechceme, tak proste staci si myslet sluvko nechci ci zpet a je konec.Dukazy o bezpecnosti, smyslu a pravdivosti AC si musi zjistit kazdy sam za sebe, kdo se o tento fenomen zajima. A ty zkusenosti budou asi dost ruzne a pravdepodobne jich bude tolik, kolik lidi je na teto planete :-)

Ikona diskutujiciho adonajpetr 2014-05-30 21:00:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Vnímám to takhle: Až bude mít jakýkoliv člověk jednu astrální zkušenost tak tehdy na základě této prožité své osobní astrální zkušenosti sám pocitově bude vědět, jestli je to něco pro něj- tedy probouzí to v něm hlubší(pocitový) zájem a nebo jestli to pro něj není :-). Jen pro informaci: Uvnitř sebe nosíme vlastní pocitový kompas, který nás navádí :-),někdy to nevíme-nevnímáme ho- nezahloubáváme se do našeho vnitřního tušení a někdy na něj sakra zaměřujeme pozornost-koukneme do sebe, jestli nám něco radí, co máme udělat- hlavně v nebezpečí :-). Takže vy, co cítíte, že to chcete zkusit tak to občas zkuste(astrální vystoupit z těla) a uvidíte, co tam prožijete :-). Poradíte si :-), máte na to všechny předpoklady :-), ale určitě se do ničeho nenuťte(to není přirozené pro vaši podstatu)- tlak narušuje vaše vnitřní vedení a pak může vzniknout panika-strach :-)– až vás to přejde ta možná panika… tak vám nezbyde, než se zklidnit a budete v sobě hledat řešení na daný problém a ono dřív nebo později přijde-po vaší snaze ho najít, ucítíte, jestli se máte hodně snažit nebo vůbec… prostě to budete nějak vnitřně vědět, co je teď třeba dělat :-). Důvěřujte si :-)– svému nitru- v astrálu ho používáme daleko víc, než tady :-). Tak to vidím já u sebe. Nevědomě jsem se astrálně objevil v pár krásných světech a díky tomu jsem si tam krátce procítil k čemu to naše nitro ještě máme( a že ho opravdu máme), i když ho tady ve hmotě moc nepoužíváme oproti tam těm světům. Jsem si jistý, že vědomě bych se do těch hezkých světů zatím nedostal :-), takže díky bohu za to :-), ale jednu dobu jsem zkoušel: záměrem vystoupit z těla a podařilo se mi to asi čtyřikrát, pětkrát… já to raději nechci vědět, kam v astrálu chodím… parkát jsem se odvážil to zjistit a stačilo mi :-D tak teď se nesnažím vědomě cestovat… :-D :-).

Ikona diskutujiciho Karel 2014-05-30 22:51:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Zralost osobnosti není o věku fyzického těla, to máte jistě pravdu. Ale to není to, o čem mluvím. Mám na mysli určitou fyziologickou zralost, podobně jako klukům rostou vousy až v určitém věku, tak i duše se s tělem plně spojí a zabydlí se v něm až v určitém věku. Je to o zkušenosti duše s jejím novým tělem, někdo ji získá rychleji, někdo pomaleji, ale naplno doma býváme ve svém těle až tak nejdřív po 15 roce a spíš ještě o něco později, snad to souvisí i s uvědoměním si sexuality, nevím. Po dosažení této hranice je at o něco bezpečnější a je taky menší riziko že bude člověk obtěžován samovolnými výstupy mimo tělo.

Ikona diskutujiciho clario 2014-05-30 23:43:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Tké nemohu moc souhlasit s tím, že se do AC dostanou pouze ti co jsou dostatečně vyzrálí. Je to ovšem jen věc názoru. Nicméně co je důležité je to, že jsme svobodné bytosti a kdo chce kam pomozme mu tam. Nikdy jsem neslyšel o jediném opravdu nebezpečném případu vycestování a že jsem jich slyšel, četl a zažil dostatek. Jedině o nepříjemných zážitcích daných strachem člověka vyvolaného nedostatkem zkušeností, či spoustou bludů o tom jak je to špatné a nebezpečné, kterých je plný internet. To co se nám venku stane je dáno jen a pouze naším vlastním rozpoložením, vnímáním světa a stavem mysli. A pokud to máme v hlavě nastavené tak, že by to přitahovalo "nebezpečné" situace venku, tak to tak máme i normálně a bude to takové situace vytvářet i v této realitě. To hlavní co nám může přinést ošklivý zážitek je vlastní strach a proto je často tím hlavním s čím se člověk musí vyrovnat než se mu to vůbec povede.  myslím, že i kdyby tam nějaké vážné riziko bylo, stálo by to za to ho podstoupit, protože AC je branou k ohromnému osobnímu a duševnímu růstu.

Ikona diskutujiciho Lenny 2014-05-31 09:25:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Musím se podělit o jeden zážitek, který se mi stal pod dojmem čtení  článku.  Ráno jsem vstala a pak se znovu vrátila do postele a zdál se mi sen, že mám spánkovou paralýzu, věděla jsem, o co jde, ale stejně to nebylo moc příjemné. Po chvíli jsem to rozhýbala. Myslím si, že to byl sen, protože se mnou byly i kamarádky, ale nejsem si 100% jistá, jestli se to nedělo i ve skutečnosti. Vlastně jsem si to přála zažít, ale Bohužel mě nenapadlo vystoupit z těla…

Ikona diskutujiciho Karel 2014-05-31 13:33:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

To clario: celkem souhlasím s vaším popisem situace.

Ikona diskutujiciho clario 2014-06-01 19:33:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[16]: Věta "kdo chce kam, …" nebyla myšlena úplně doslovně. Byla myšlena spíše v tom smyslu, že pokud se člověk opravdu rozhodne pro to, že to chce zažít, tak by si zatím měl jít. Samozřejmě by si o tom měl něco přečíst či poslechnout, ale jsem toho názoru, že čím méně tím lépe. Čím více si o tom člověk příště tím víc má různých očekávání, která ho mohou v jeho snažení brzdit, anebo vytvářet situace či bloky, které by jinak nemusely vzniknout.

Ikona diskutujiciho Karel 2014-06-01 22:42:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

to: Clario

Napsat komentář: Colliode Zrušit odpověď na komentář

Ikona moderatora

Moderovaná diskuze: Příspěvky se zveřejňují s časovou prodlevou. Pro účast v diskuzi je třeba, aby byl váš komentář v souladu s obecnými pravidly slušného chování a podmínkami používání stránek