Oblečení, které nepropustí elektromagnetické záření? Už i na českém trhu!

17.6.2022 v Doporučení 77

Počet zařízení vyzařujících elektromagnetické záření neustále roste
Všude kolem nás jsou elektromagnetická pole a nejrůznější frekvence, které samozřejmě nevidíme. I náš mozek a srdce mají svá elektromagnetická pole. V lidském těle běžně probíhají elektrické procesy, které ovlivňují fungování organismu (např. látkovou výměnu). Naše přirozená elektromagnetická pole jsou každý den vystavována umělým polím, například z Wi-fi, mobilům, laptopům, televizím a dalším spotřebičům.



Závěry nedávno provedených studií jsou naprosto alarmující. Oproti předchozím generacím jsme běžně vystavováni kvintiliónkrát většímu množství elektromagnetického záření (dále jen „EMZ“). Toto číslo je pro mnohé zcela nepředstavitelné. Není divu, vždyť je všude – doma, ve školách, v kancelářích, kavárnách i letadlech.

Oděv jako štít?
Vzhledem k rychle rostoucímu počtu zdrojů EMZ kolem nás je oděv, který nepropustí neionizující záření, účinnou metodou, jak snížit své vystavení EMZ.
Oděv je navržen tak, aby vypadal a působil jako běžné oblečení, které nosíte v každodenním životě. Jediný rozdíl je v tom, že obsahuje látku stínící EMZ, což je směs materiálů, jako je měď, hliník, stříbro, nerezová ocel a nikl, v kombinaci s přírodními nebo syntetickými vlákny, jako je bavlna, hedvábí nebo polyester.
V zahraničí je tento oděv velmi populární, především v USA a Číně, kde dotáhli toto odvětví již tak daleko, že se z čistě funkčního prádla stala designová záležitost, kdy vznikají dokonce celé módní řady.

Jak jsme na tom v ČR
Tento trend nově dorazil i do tuzemska v podobě e-shopu SilverBelly.
E-shop se zaměřuje na těhotenský oděv a pouzdra na telefon, nicméně do budoucna plánuje rozšířit sortiment také o běžné oblečení, jako jsou trička, mikiny, čepice, nebo třeba boxerky.

Pouzdra na telefon
Speciální pouzdro na telefon s obsahem stříbrného vlákna může být vaším šikovným každodenním pomocníkem. V době, kdy telefon nepoužíváte, jej jednoduše uložíte do pouzdra, které slouží jako nepropustná stěna, přes kterou neprojde žádný signál ani záření. Zároveň poskytuje ochranu před trasováním a odposlechem.

 

Zobrazit příspěvek na Instagramu

 

Příspěvek sdílený SilverBelly (@silverbellycz)

Těhotenský pás
Těhotenský pás SilverBelly je navržen tak, aby byl funkční a zároveň pohodlný. Pro zaručení maximálního komfortu v době těhotenství se skládá celkem ze tří vrstev: bambusové vlákno – 100% stříbrné vlákno – bambusové vlákno. Stříbrné vlákno zde figuruje jako střední funkční vrstva, zatímco bambusové vlákno má roli estetickou, a především zajišťuje elasticitu, hebkost a pohodlí. Díky vysoké elasticitě má pás univerzální velikost, která se dokáže přizpůsobovat rostoucímu bříšku po celou dobu těhotenství. Je dostupný ve dvou barevných provedeních – černé a champagne.

 

Zobrazit příspěvek na Instagramu

 

Příspěvek sdílený SilverBelly (@silverbellycz)

Věděli jste, že také neionizující záření má své bezpečné limity?
V ČR máme hygienickou normu pro úroveň EMZ v komunálním prostředí, která je součástí vládního Nařízení č. 1/2008 Sb. o ochraně zdraví před neionizujícím zářením.
„nejvyšší přípustné hodnoty expozice fyzických osob v komunálním prostředí (dále jen „ostatní osoby“) neionizujícímu záření ve frekvenční oblasti od 0 Hz do 3.1011 Hz,..“
Tyto nejvyšší přípustné hodnoty jsou dnes bohužel hrubě překračovány. Stříbrné vlákno v produktech SilverBelly funguje jako faradayova klec a dokáže neionizující záření z běžných zařízení, která denně používáme, odstínit.

Více na webu Silverbelly.cz



Komentáře

Ikona diskutujiciho zuzi 2022-06-17 09:16:30 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Týjo! Kamarádka zrovna čeká miminko a stěžovala si, že má strach jezdit do měst kvůli záření. Na vesnici mají čisto ale ve městech už nemůže existovat protože je na to záření citlivá. Tohle přesně by potřebovala. Tak díky za nápad, pošlu to dál. 🙂

Ikona diskutujiciho Milan 2022-06-17 09:18:38 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Tady ten stříbrnej pytlík na mobil mám pár týdnů. Je to hodně dobrá věcička. Na odposlechy jsme vyzráli tím že dáváme mobily do jiné místnosti a tohle pouzdro zase vypne lokalizaci. Testovali jsme jestli mobil v tom pouzdře fakt nezazvoní když je v něm zapnutej a někdo na něj zavolá. A nezazvoní. Dost jsem čuměl.

Ikona diskutujiciho Karel 2022-06-17 10:02:40 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

To je skvělý. Jak jsem psal nedávno že jsme se museli před asi deseti lety vystěhovat z města kvůli nově postavené anténě ze které jsme měli všichni problémy tak teď jsem v klidu ale nechci se tomu vystavovat když někam jedu. Dejte prosím upozornění až bude mít obchod oblečení i na velký netěhotný chlapy co nenosí mobil. Těhotenský pás si asi můžu dát na svůj pivní pupek ale asi bych se v něm potil. Kdyby byly volnější kalhoty a tričko nebo halenka. To bych potřeboval. Koupil bych to i rodině.

Ikona diskutujiciho tauri 2022-06-17 10:05:22 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Všechny tyhle věci jsou fajn, ale pokud dle fotky vidím, že chrání pouze ženské bříško, tak téměř všechny frekvence stejně prochází tělem, i když ne ze předu, tak okolním prostředím a tím je shora!
Takže nejen, že jsou tyto věci neukostřené, ale stávají se i anténou, v které se odráží různé frekvence a mohou se zadržovat právně uvnitř. (stává se z toho parabola). Většina antén je na střechách, většina družic je nahoře. Takže bych řekl, že tohle je spíš pro maminky, které nosí v kabelce telefon a na ruce mají chytré hodinky. O postupné účinnosti by se možná mohlo časem taky diskutovat, protože stříbro je sice ohebné a měkké, ale časem rozpraská a stává se k ničemu. Berte v potaz, že vysílač má nějakou frekvenci a chytá (indukuje) se právě i do vodivé části, proto je dobré ji kostřit jako svod.
To samé, kdo dá mobil do sáčku, je vhodné nejdřív zapnout režim letadlo, nebo ho vypnout, aby nevysílal maximálním výkonem kvůli tomu, že nemá žádný signál. Sáček časem stejně rozruší svoji strukturu(mačkáním a praním), takže frekvence budou pronikat, vy to jenom nepoznáte, protože rozrušené místo bude menší, než je amplituda frekvence, na které mobil vysílá.
Až bude tento oblek rozrušený, začne pouštět vysoké frekvence a časem i nízké. Čim větší frekvence, tim menší dírka je třeba k průniku.
Pokud se někdo obává odposlechu, doporučuji mobil zavřít do kovové krabičky, vycpané vatou a to samé ještě jednou. Protože pokud to někdo neudělá, mikrofon stejně může zachytit vibrace okolí, které převede na řeč a po připojení k síti tato data odešle nějaké společnosti.
Já spíš preferuju silnou mysl a ducha prací na sobě. Práci na sebevyjádření, protože kdo se nemumí moc vyjadřovat a je v ústranní, či věčně ustupuje, má i nejspíš malé pole kolem sebe a jenom nasává energie z okolí a proto může mít zdravotní problémy. Jenže kdo teď nemá problémy a zdravou mysl…
Proto bych se raději vyhnul nejen městům, ale i špatným, destruktivním lidem…už v našem životě opravdu nemají co dělat a kdo chce, změní to, kdo ne, jen mu dělá dobře v této pozici být a věřte, že už není čas ani energie plýtváním pro tyto lidi.
Zrno se už oddělilo a je potřeba posílit sebe a být jen s těmi, kteří jsou nám oporou a mají podobné myšlení a cestu.
A že to zmiňuju? Protože čistá mysl je pořád silnější, než hmota a signál z vysílačů. I špatně zasazené semínko do naší mysli právě jednoduchými, či destruktivními lidmi dokáže poničit ducha/tělo víc, než frekvence z vysílačů.

Ikona diskutujiciho Koblih 2022-06-17 12:20:07
Ikona diskutujiciho
sipka

Mobil stačí dát za dveře když nechceš aby tě slyšel. Není nic jednoduššího. Nechápu některý lidi co to nosí nonstop pomalu zaražený v zadku. Teorie o parabole nebo že se myšlením dá neutralizovat radiofrekvence je úplně nesmyslná. Zkus svou myslí odstínit radiovou stanici na věži když to tak funguje. Nakonec máš právo se nechránit nevěřit na to a nic s tím nedělat. Je to jenom tvůj život.

Ikona diskutujiciho tauri 2022-06-17 14:40:12
Ikona diskutujiciho
sipka

Koblih:
Mobil stačí dát za dveře? Jsi elektrotechnik, že máš odborné zkušenosti? Máš dostatečnou dokumentaci, že nic jiného už pak není třeba? Většina telefonů má dneska 2 mikrofony. Většina mobilů má dneska ještě podpůrné systémy, jako jsou detekce pohybu, spánku, srdeční tep, či okysličení krve..Opravdu si myslíš, že stačí dát telefon za dveře a hodíš na mě machra, že to stačí?
Teorie o parabole..opět, jsi technik? Psal jsem tady výslovně, že se dá toto pole neutralizovat myšlenkou? Já jsem psal, že udržovaná, zdravá mysl je základem zdraví a tím pádem i silného biopole člověka. Protože myšlení člověka je leckdy silnější, než elmg. vlnění a ovlivňuje realitu. Ukaž mi někoho, kdo dokáže komunikovat mobilním telefonem na vzdálenost 100km. Nejen, že mobil je na takovou vzdálenost nepoužitelný zhlediska časování buňky, ale nemá ani dostatečný výkon. Ukaž mi člověka, který stojí pod vysílačem a i tak je schopen telepaticky komunikovat s kamarádem klidně na „opačné“ straně zeměkoule. Dokáže tohle i vysílač nad ním? Čili výkon by musel být brutální…Jediná komunikace je stále tímto způsobem vedena pouze na krátkých vlnách s interferencemi a dá se spojiit na stovky kilometrů, ale s velkým vysílacím výkonem. A to taky i díky směrování a tím je parabola. Pokud tohle záření bude směrováno z hora do těla s uzavřeným prostorem, mohou být buňky násobně ovlivňovány. Takže namísto, aby se vlnění rozprostřelo, je směrováno pouze do určitého místa a tam může někdy docházet k zasažením buněk. Proto by musel mít člověk na sobě spíše něco, co ho bude izolovat i z hora. A pokud jsme u neutralizace, lidská mysl má takovou vlastnost, že dokáže vyřadit klidně i vysílač, pokud je silná. Je to jen Tvůj problém, že tomu nevěříš a máš omezenouo víru, protože na vše musí mít člověk tabulky a důkazy. Víra je silnější než technologie..Ukaž mi dneska technologii, které věříš déle, než 5 let. To naše přesvědčení-víra je silnější, než pozemské technologie. Duch je stále nad hmnotou..

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-06-17 15:31:49
Ikona diskutujiciho
sipka

Pokud někdo koupí chytrý mobil s pokročilými senzory tak ten asi nebude řešit ani vyzařování. Lidé, kteří chápou o co jde, ho buď nemají a nebo mají zastaralé tuponě, které jenom posílají smsky.
Mít smart mobil a kupovat si na něho ochranné pouzdro nebo ho dávat za dveře by byla tak trochu schizofrenie, protože na jednu stranu se tomu vystavuje, dobrovolně si toho agenta koupí do baráku a pak se před ním schovává… 😀
Ale jo, možná jsou i takoví lidé co si to nedají dohromady.

Ikona diskutujiciho tauri 2022-06-17 16:20:12
Ikona diskutujiciho
sipka

Alue:
Tak já mam starší verzi chytrého, ale většina už má dneska senzory a 5G..to je to. (krom tlačítkových)
Mám to na focení a na případnou mapu a vim, kam pojedu na kole. Protože tlačítkový telefon je taky umění dnes koupit, tak aby vydržel.
Busem, ani vlakem nemůžu jezdit kvůli očkovaným, tak musim na kole a když si udělám výlet, asi bych pak dál zabloudil :)) Prostě někdy to značení cest není uplně ideální.
Krom toho, mam doma i pevnou a je to pecka, když teda nevypadne internet :))
Jen je blbý, že Odorik novým zákazníkům účtuje měsíční poplatek, či nějaké minimální poplatky k provolání kvůli nové „legislativě“. Takže kdo někdy bude chtít, snad budou víkendové akce a nový zákazník bude mít vedení čísla zdarma, namísto poplatku.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-06-17 18:18:50
Ikona diskutujiciho
sipka

Nainstaluj si aplikaci telegram, když máš ten chytrouš, je tam volání zadarmo pokud má protistrana taky telegram a pak si to můžeš otevřít i v komplu když už to máš aktivované přes mobil. Pak můžeš volat i z komplu jako z pevné linky. Funguje i Wire který stačí nainstalovat do kompu, nepotřebuješ na to chytrý mobil, ale je víc poruchový. Akorát musíš pak svůj okruh lidí přesvědčit aby si něco z toho nainstalovali. Dřív docela frčel Skype, ale je hodně odposlouchávaný a taky dost poruchový.

Ikona diskutujiciho tauri 2022-06-17 18:52:46
Ikona diskutujiciho
sipka

Alue:
No já používám jen Threemu, která je šifrovaná a placená (79kč za aktivaci?) což jde.
Telegramu nějak nevěřím, pokud chce po mě něco telefoní číslo, tak je to snadno vyhledatelné. Vždy si vzpomenu na film, kde lidi ničili právě skrze sim karty :))
Jenže já tam stejně nemám internet…internet si občas zapnu na wifi. Mě by vyšel na mém tarifu internet snad na 250Kč 100MB, což je za chvíli v háji. Vše co můžu, tahám přes kabel. Skype nepoužívám dlouho..od dob, co ho koupil Microsoft to šlo dolů a dali tam další špehovací IP adresy..Stejně tak jako windows jsem si musel osekat, zablokovat, abych snížil rizika úniku dat. V nových verzích je to už otřesný a po zablokování určitých IP adres se všechny smažou, jakoby tam nebyly.. Jen ten wire jsem ještě nezkoušel..Ty máš nějaké tyto kecálky prosímtě? Děkuju

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-06-17 18:59:56
Ikona diskutujiciho
sipka

Mám vyzkoušené všechny. Wire je dobrej ale občas se kousne. Třeba ti to ale nebude dělat když máš jiný operační systém. Mně občas blbnul, už by mohla být nějaká lepší verze.
No jak jinak bych se dovolala bez mobilu že 😀

Ikona diskutujiciho tauri 2022-06-17 20:50:38
Ikona diskutujiciho
sipka

Alue:
Pokud si dobře vzpomínám, máš macOS? Jsi s ním spokojená? Dá se vůbec přeinstalovat, jako windows?
Já mam v pc ještě ICQ, jen škoda, že už jsou všichni offline 😀 No ale ta nostalgie tam je no..

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-06-17 23:23:06
Ikona diskutujiciho
sipka

Proč bys předělával Maca na Win? 😀 Já mám oboje, ale každý je lepší na něco jinýho. Pro mac jsem třeba nesehnala srozumitelný služný stříhací program. Ne že by nebyly. Ale to je tak když něco splašíš a pak se s tím nemůžeš sžít nebo se nedostaneš přes základní ovládací prvky protože seš třeba zvyklej na něco jinýho… Ale mac se ti na druhou stranu tak snadno nezasviní virama a nepadá, akorát se každých pár let musí udělat čistá instalace v servisu, což win nepotřebuje když se k němu chováš slušně. A hlavně, na winu se dá pařit homam, aoe a podobné staré perly.
Abych to shrnula, na kancelářskou práci a lezení po netu určitě mac. Na střih filmů a pařbu jedině win.

Ikona diskutujiciho tauri 2022-06-17 23:40:23
Ikona diskutujiciho
sipka

Alue:
Nee nemyslel jsem reinstall na windows, ale reinstall jen stejného OS. Nemysli si, windows potřebují někdy častější reinstall, než snad MAC. Teď jsem to zrovna reinstaloval po roce, protože ty desítky jsou zlo. Prostě věčně nedodělaný, ale naštěstí mám bloklý aktualizace, protože věčně něco „podělají“ .Jak to nedělají stejní vývojáři sedmiček, tak teď to dělají někde Indové a je to za trest.
Proto se jen ptám, protože na MAC jsem spíš slyšel chválu..jen by mě štval jejich cloud a účet..
Zkoušel jsem Linuxa ač PC celkem rozumím, nepřišel jsem na instalaci nějakých programů a nelíbilo se mi písmo, které má linux v defaultu, protože i jiný tomu moc nepomohlo a pozadí textu nešlo nějak moc korektně měnit, aby mi vyhovovalo. Něco tam pořád nešlo, jak mělo, grafika měla podstatně slabší výkon a tak jsem zase nahodil windows. Jen máš teda blbý, že to musíš dát do servisu a nejde to přeinstalovat od stolu, jako windows.
Ale díky za shrnutí, kolem moc lidí MAC nemá, jen kamarád…ale od něho infa moc nemám, spíš jen po netu sbírám info.
Prosímtě, stáhnul jsem instalačku wire, potřebuje taky číslo telefonu? Abych to neinstaloval zbytečně 😀 bych si musel leda sehnat levnou kartu a pak tam dát dočasný číslo :))

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-06-18 08:29:50
Ikona diskutujiciho
sipka

O Cloudu vím prd, vůbec tu funkci nepoužívám. Občas to chce po mě přihlásit se na apple účet když chci něco stáhnout ale to je maličkost. Na linuxech jsem jela u dědy asi 15 let zpátky. Štvalo mě že na něm nic nejelo a nešlo. Ty dnešní jsou prý už dál. Čistý reinstal určitě jde doma, ale musíš mít ten program na flashce a ten nevedu.
Dá se ještě dneska sehnat slušnej win co nebude starej a nebude to devítka? Já jsem skončila u sedmiček a ty nové už neznám. Na práci mi zatím stačí co mám teď.

Na Wire si stačí jenom založit účet, je to stejný jako Skype. A pak donutit svoje lidi aby si to nainstalovali a používali to.

Ikona diskutujiciho Ed 2022-06-17 23:55:24
Ikona diskutujiciho
sipka

Počkat Alue, ty paříš homam a aoe? Já měla za to, že už hry vůbec nehraješ. 😀 Trošku si tu zanerdím. Zdá se to jen mně nebo je hudba z homam 3 naprosto úžasná? Vždycky mě uklidní a tak přemýšlím, jestli je to jen nostalgií nebo opravdu tou hudbou 😀

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-06-18 08:23:21
Ikona diskutujiciho
sipka

Párkrát do roka proč ne, když jsem nemocná nebo mám večer čas. Jsou to kvalitní kousky a já mám ještě win 7 kterej to rozjede. Na Macu třeba pařit moc nemůžeš, leda v prohlížeči lehké věci typu agar nebo drakensang, jede na něm wowko ale jiné hry nevím.

Ikona diskutujiciho tauri 2022-06-21 01:47:56
Ikona diskutujiciho
sipka

Alue:
Promiň, nějak nemůžu spát a všiml jsem si, že jsem neodpověděl na otázku..
No takhle, sedmičky jedou jen na starším pc. Protože na nových strojích nepoběží třeba grafický adaptér, nebo i chipset..
Sedmičky v sobě nemají ani USB 3.0 ovladače, ty se musí přes program integrovat do stažené instalačky. Takže je to kartel..domluvený, aby lidi přešli na novější systém a museli si i koupit nové pc.
Ale kdybych mohl, mám taky sedmičky, ale mě nepůjdou..takže ne, nic novějšího není.
Desítky a jedenáctky jsou děs..nesmíš hlavně stahovat aktualizace, který si dělají co chtějí. To samé u sedmiček, posledních pár aktualizací nejen, že instalovalo sledovací prvky, tak i pak přechod k windows 10.
Instalačka sedmiček je popř. zde
https://www.druhotny-software.cz/stazeni-windows-7/
Pak jen stáhnout program rufus, zvolit iso instalačky a zvolit flešku, na kterou se to skopíruje a vše je hotové.
Jen musíš znát verzi windows, které máš :)) plus někdy i zazálohovaný aktivační věci, jako windows, či office. Ale pokud je vše ok, mělo by se to aktivovat samo. (pokud bys to instalovala, tak si hlavně neodstraň D: kde máš osobní věci :))) )
Linux jsem zkoušel před x lety a jako neřekl bych, že je tam už vše ok. Stále to mělo neduhy a není to pro všechny, co stáhnou soubor a zmáčknou jen instalovat a je to..mají to zbytečně složitý a to je jejich blbost, že kvůli údajné bezpečnosti tam nejde mačkat next-next..Ale cloud není uplně ok, proto raději nepřihlašovat, jinak se tam pak posílají věci, kdyby se jakoby něco stalo, dá se to vrátit ze zálohy ze serveru..ale proč tam posílat něco, co nechceš.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-06-21 09:28:11
Ikona diskutujiciho
sipka

To se mi stalo. Sedmička jela dobře dokud jsem ji nepřipojila k netu, dvě hodiny stahovala a pak jsem měla problém ji vůbec rozjet a k dokončení potřebovala opět net. Systém nabízel přechod na desítku, to jsem vypla a od té doby má zákaz jít na internet 😀 Nakonec jsem se porýpala v systému a ty nedodělané aktualizace co dělaly bordel jsem vypla. Ale stejně by asi bylo lepší to někam zanést a udělat tomu počítači čistou novou instalaci. Zase ale nevím, když je to 10 let staré, abych pak nelitovala, že ty aktualizace nemám, aby tam pak něco vůbec jelo.

Takže vlastně nemilá zpráva pro mě… zůstat na starém noťasu, maximálně udělat čistý instal nebo vyměnit baterku, ale nový win nekupovat. Těžko se mi věří tomu, že v dnešní době nemají dobré winy. Ale asi to bude tím, že nechtějí kvalitu, spíš chtějí sběr dat o uživatelích.

Ikona diskutujiciho klara 2022-06-17 10:06:39 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ak sa dieťatko narodí, tak schytá násobok žiarenia…? Nie je lepšie ho privykať postupne hneď od počatia? Toť len úvaha, či je dobré chrániť pred niečim, v čom bude následne aj tak žiť.

Ikona diskutujiciho Karel 2022-06-17 10:35:15
Ikona diskutujiciho
sipka

Jak chcete někoho časem přivyknout na jed? Myslíte že opakovaným podáváním kyanidu nebo rtuti si někdo zvykne a nebude mu to pak škodit?

Ikona diskutujiciho tauri 2022-06-17 10:55:57
Ikona diskutujiciho
sipka

Karel:
Třeba takový Rasputin to dával 😀
V jistém směru se na to zvyknout dá, myslim ELMG záření, ale všeho s mírou, protože to má své hranice.
Nejspíš jen buňky musí vyvinout více energie ke komunikaci s ostatními.

Ikona diskutujiciho dodo 2022-06-17 10:10:56 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Každý materiál niečo prepúšťa. Neexistuje žiadny filter s nekonečným útlmom a to ani v elektronike. Chcelo by to vedieť aký to má útlm v žiadanom f.pásme. Inak asi je lepšie pozerať priamo originálne normy, pretože tie jednotky uvedené v dokumente a dokonca aj v ich odkaze sú chybné. https://www.zakonyprolidi.cz/cs/2008-1#

Ikona diskutujiciho tauri 2022-06-17 11:41:57
Ikona diskutujiciho
sipka

dodo:
Ano, každý materiál něco propouští, záleží ale co…
V tomhle směru, pokud jde o plech, „neměl“ by propustit žádnou frekvenci na pozemské bázy zdejší technologie…pokud se tu bavíme o radiaci, jsme někde uplně jinde a třeba olovo je k tomu vhodnější, neb zbržďuje až pohlcuje onu „frekvenci“ nebo záření. To samé jako se sáčkem, či konzervou…sáček nepropustí vodu, konzerva nepropustí vlnění, ale obě věci propustí pachy svými póry..Takže co je to vlastně pach..je to soubor frekvencí pro náš mozek? I když to třeba nepropustí vlnění, propustí to nějaké atomy, které mají v sobě už nějakou komprimovanou informaci? Jaká je tedy jeho vlnová délka a jak je možný, že tím pronikne..Před čím vším by se měl tedy člověk ještě chránit? Čím více budou lidé produkovat záření ze zařízení a těl, tim větší ochranu zase musíme mít jako protiváhu..Takže někdo jednou bude muset ustoupit a musí vyhrát zdravý rozum. Jen to se vším nepřehánět…

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-06-17 12:09:55
Ikona diskutujiciho
sipka

Jestli se správně pamatuji, pach jsou částice pohybující se prostorem. Takže když zacítíš něco hnusného, máš to stopově v nose a v ústech. Dobrou chuť! 😀

Ikona diskutujiciho tauri 2022-06-17 15:04:32
Ikona diskutujiciho
sipka

Alue:
Haha, přesně tak, když to člověk cítí, už je pozdě něco řešit :))
Spíš jsem myslel psy, které mají násobně citlivější čich a dokážou cítit věci i z konzerv.. Bože, teď mě napadl ten norský humus v podobě hnících rybiček, nebo odkud to je 😀
Částice je taky nejspíš druh frekvence s informační jednotknou. Jen jsem nepochopil onen vztah a rozdíl.
(Jak třeba atom-elektron ví, že má buď voněť, či smrdět nebo být v pevném skupenství)
Pokud teda projde pach konzervou, musí to být částice o vysoké frekvenci v řádů terahertz..ale jak je možné, že taková frekvence projde v pořádku, bez poškození informací a stále ví, jakou má mít vůni. Protože z hlediska poškození nosné vlny u rádia/televize/mobilu je ztráta znát vypadáváním hlasu..takže my musíme domýšlet, co tam asi říkají.
Takže částice musí mít velkou energii a frekvenci, aby mohla projít skrz, jako radiace.
Čim toho člověk víc ví, zjistí, že vlastně nic „neví“ . Chápe to jen do doby, kdy mu ten program předhodí někdo jiný, ale odkud se to všechno bere..?

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-06-17 15:26:50
Ikona diskutujiciho
sipka

… jak kuře ví, že má chutnat jako kuře a jak ho*no ví, že má smrdět jako ho*no? Všechno jsou to programy.

Ikona diskutujiciho dodo 2022-06-17 18:43:02
Ikona diskutujiciho
sipka

To, že častice majú frekfenciu je správna. V rámci informačnej teórie existencie sú svetelné frekvencie funkciou informácie, ktorá tvorí prvok. Svetelné spektrálne frekvencie sú len nižšími harmonickými primárnymi frekvenciami, ktoré existujú vysoko nad ultrafialovým spektrom.
viď: https://mr.powner.org/images/chem/basic_ideas/electrons/emission_spectrograms.jpg
Vyzerá to tak, že svetelné spektrum je vysoko sofistikovanou formou modulácie amplitúdy impulzov, ktoré sú amplitúdovo, ale aj frekvenčne modulované (modulácia PAM). Nad tým všetkým je zrejme nosná vlna, na ktorej sú prenášané informácie do našej dimenzie a následne demodulované. Tento proces má za následok vznik a zánik atómov v našej dimenzii.

Ikona diskutujiciho Emily 2022-06-17 11:38:46 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Aluško, ty máš ten přístroj na to měření, že? 😀 Jestli by sis to do budoucna někdy pořizovala, třeba to pouzdro na mobil, mohla by jsi nám to změřit prosím? 😉

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-06-17 12:08:24
Ikona diskutujiciho
sipka

Já to pouzdro mám už asi rok a mám ho otestované. Funguje, mobil v tom fakt nezazvoní. Ale já ho samozřejmě první vypnu a pak uložím do pouzdra. Trifield se dá využít tak že by se zašlo někam k anténě a měřila by se propustnost té látky. Výrobce co prodává esmog čepičky to má taky ze stříbrného vlákna a má někde na yt video kde demonstruje trifieldem že přes to záření skutečně nejde. Taky jsem dost mrkala jak dobře to stínilo a to je přitom jenom taková tenká látka. esmog čepičku taky mám, dostala jsem ji zadarmo k tomu trifieldu. Dávám si ji na hlavu, když projíždím městem, jinak mě chytá migréna a rozbolí zuby. Doufám že začnou prodávat normální oblečení, čepička je málo… já bych brala klidně celokombinézu na styl hazmat obleku.

Ikona diskutujiciho Koblih 2022-06-17 12:40:00
Ikona diskutujiciho
sipka

Kombinéza není blbej nápad. Já bych to ve městě klidně nosil byla by sranda. Navíc se řeší všechno jedním kusem hadru.

https://www.youtube.com/watch?v=a3IvJIQeMBE

Ikona diskutujiciho dodo 2022-06-17 14:08:51
Ikona diskutujiciho
sipka

Alu:
Nie je tá migréna náhodou od UV žiarenia zo slniečka? V súčasnosti je omnoho väčšia intenzita UV ako pred 30 rokmi. Občas mám podobný problém a nie je to z technológií. Niečo sa deje so Slnkom. Všimli ste si, že už nie je také žlté ako v minulosti? Každým rokom je belšie a belšie.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-06-17 14:35:43
Ikona diskutujiciho
sipka

Netrpím vůbec na bolesti hlavy. Pouze pokud projíždím pod vysílačem, nebo centrem Brna. Když si vezmu esmog čepičku tak migréna není vůbec.

Ikona diskutujiciho tauri 2022-06-17 16:00:46
Ikona diskutujiciho
sipka

dodo:
Mě bolí hlava spíš tehdy, pokud se někdy děje něco se sluncem a jsou silnější erupce..až za pár dní je článek, že jsou tam erupce a putují třeba k nám.
Nebo stačí očkovaní jedinci, ve větší skupince projdou kolem a mě to skoro odpojí a rozbrní pravá hemisféra.
Pokud jsem s očkovanými, tak mě pak třeba 2 dny bolí hlava. Takže ten vysílací výkon musí být silný. Pokud jde o UV mělo by spíš pomáhat, než škodit. Každý má ve sklivci ochranou vrstvu, která zabraňuje projít škodlivému záření ale projde energie, která má. Takže UV zářením to není..to je přírodní, to na člověka nejde :)).
Pokud ale jde o vysílače, tak se mi tam třeba špatně spí. Problémem je však často nervozita a zloba lidí, která jde do prostoru a další jedinec ji vnímá. Zhoršení může být i způsobeno kovy v těle, díky chemtrails..to je pak taky jako anténa..Proto je to boj o ducha a mysl. Buď nás bude ovládat technologie, nebo náš duch.

Ikona diskutujiciho tauri 2022-06-17 16:11:04
Ikona diskutujiciho
sipka

Alue:
Prosímtě, neuvádí se tam výdrž(obal/oblečení)? Jak dlouho může vydržet takové pouzdro pro denní nošení? Protože skutečně, pokud se nějaké věci perou, pořád se vše musí ohýbat a časem vlákna popraskají. Hlavně pod tím musí být i teplo.
Snad už to brzo skončí…už jsem poměrně nakrklej a lidi by si ty telefony strčili nejraděj až do zadku, jen aby ho měli u sebe. Co mi hodně vadí, tak mnoho poskytovatelů internetu přechází na 60GHz pojítka a tam už ty problémy dneska mohou nastat..i když je to na krátký vzdálenosti.
Takže když vezmu, že máme snad největší zahuštění GSM vysílačů na světě. V téměř každé domácnosti wifi, bluetooth hodinky a repráky, tak nebude kloudně kam úniku. S čepičkou a oblekem to nemůže být na věčné časy. Musíme spíš najít nějaké jiné řešení..protože na vesnice se práve stěhují joudové z měst a výjde to pak vlastně nastejno.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-06-17 18:23:04
Ikona diskutujiciho
sipka

Nerozumím otázce, kde jestli se neuvádí výdrž? Mám jenom to pouzdro a esmog čepičku. Po udávané výdrži jsem se nepídila. Ani jedno jsem ještě neprala a bylo mi to tudíž šumák a stále mi to šumák je, když vidím že to i po roce funguje jak na začátku. Jak budou mít oblečení na netěhotný, tak to nakoupím.

Ikona diskutujiciho tauri 2022-06-17 18:44:37
Ikona diskutujiciho
sipka

Alue:
Jasně, díky.
Ano, myslel jsem třeba cedulka, neperte v pračce a moc nepřehýbejte…Třeba i nějaká rozumná výdrž by se hodila.
Problém oblečení je v tom, že narozdíl od pouzdra na mobil, tak se oblečení vytahuje a vznikají oka..
Když je to pro těhule, tak časem se pupek zvětší a tím pádem i upletená oka v oblečení a dostávají se tam vysoké frekvence a postrádá to smysl.
Ale stejně to oblečení by mělo nějak kostřit..protože se na to pořád nakmitávají frekvence..což je samo že nesmysl.
A třeba když vezmu biopole člověka, tak taky to může narušovat energetické pole a „vyzkratovávat“ ho. Třeba i kovové náramky a podobné nejsou uplně dobré na těle. To samé třeba pružinová postel..
Já jen dedukuju z info, které mám..tak jen že asi ne vše je dobré a spíš ideál je to nosit po krátkou dobu jen do města a hned sundat. Aby to neškodilo zase jinak.

Ikona diskutujiciho dodo 2022-06-17 19:13:10
Ikona diskutujiciho
sipka

tauri:
Ano, súvisí to so slnečnými cyklami a s globálnym otepľovaním. Globálne teploty sa po poslednom slnečnom Gleissberg cykle v r.1958 zvyšujú tempom, že si to už podaktorí aj všimli. Slnko je belšie a belšie a to znamená, že produkuje každým rokom viac energie. Nasledujúci Gleissberg cyklus vyprodukuje niečo, čomu sa v ezoterických kruhoch hovorí „záblesk“ a o to ide. Vzhľadom na súbeh viacerých re-synchronizačných frekfencií (cyklov) v túto dobu narastie dramaticky výron energie a Slnko si „odfúkne“. Ako je známe z fyziky, tak v oblasti malého fázového rozdielu dvoch sinusových vĺn rôznej frekfencie nastávajú „rázy“ – amplidúda súčtovej vlny narastie a to presne sa stane. Slnko spraví to, čo musí. No a to súvisí s tou skutočnou pravdou, ktorá sa v žiadnych médiách vysielať nebude aj keď vyhrá Putin a to až do času, kedy to bude už každému zrejmé pretože to bude vidieť v celom environmente, a tiež aj na oblohe.

Ikona diskutujiciho Květa 2022-06-17 12:33:06 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

S veškerou úctou k ostatním čtenářům. Nechci nikoho urazit ale nedá mi to. Docela jsem převapená že někteří jedinci zde raději zavírají oči před pravdou než by podnikli akci. Možná jsou to ti mladší kteří nikdy nezažili svět bez bezdrátových technologií a neumí to porovnat. Já jsem v něm žila a byl to úplně jiný svět. Mnohem zdravější prostředí. Jste tak uvyklí na svůj mobil a všudypřítomné wifi připojení že si to bez něj už neumíte představit a proto píšete nesmysly o přivykání nebo hledáte důvody proč nic nedělat? Nedávno tu byla přednáška o emz s vysvětlením jeho vlivu na buňky a mozek. Kdo jste prošvihl se k tomu vraťte. Neříkám běžte a hned si všechno kupujte. Spíš chci poukázat na to že je lepší se v těchto věcech zorientovat než hledat výmluvy. Je mnoho způsobů jak se chránit a tohle je jeden z mnoha. Nejlíp to vyřešil karel když se vystěhoval ze zamořeného prostředí.

Ikona diskutujiciho AaQby 2022-06-17 12:54:11
Ikona diskutujiciho
sipka

Žádný mobil je proto nejlepší ochranou. Tedy za předpokladu, že ti v takzvané moderní společnosti nevadí být odjinud.

Ikona diskutujiciho tauri 2022-06-17 15:49:08
Ikona diskutujiciho
sipka

Ano, ale i tyto obleky nejsou řešení. Je to jen dočasná úleva před něčím.
Jen musíte chápat příčinu a následek. Čim víc vysílám, tím míň dokážu zároveň přijímat a naslouchat. Proto musí být vše v rovnováze.(vysílat-přijímat ve stejné síle) To je to samé, když je silný chlap, ale postrádá v posteli a životě něhu a je jak hrom do police, tak s ním nelze žít. Když budu se ženou, která je citlivá a rozhodí jí kdejaká kravina a brečí, taky s ní nelze žít.
Sice si můžem díky tomuto zpevnit mysl, ale i to má svoje hranice a musíme být i citlivý.
Když nebyly třeba technologie, lidé mohli být víc spjaté s přírodou, ale jakmile něco bylo, hned je to rozhodilo. A podívejme, kolik lidí je dnes tam, kde je…nemají silnou mysl, hned jsou ze všeho vyprděný a nechají se naočkovat. Namísto toho, aby byli silní, nechají si poradit od někoho, kdo je nezná a údajně to s nimi myslí dobře. To samé je dnes..kdo nemá silnou mysl, alespoň tréninkem, tak si tam nechá vniknout cizí myšlenky, frekvence a je ovládaný.
Co tu zažíváme, je trénink. A někdy drsná mysl je jako tlustý špekoun, sice necítí bolest, ale nepohne se z místa díky necitlivosti. Nevidí si už pod sebe a nevnímá, co má pod nohama..prostě dupne na zem a buď tam je hračka, nebo je tam díra a buď to rozšplápne, nebo se tam zasekne a nepohne. Ale nerozhodí ho ani orkán, ani tyto technologie.
Když budu mít slabou mysl, budu jako pírko, porazí mě i větřík a bude semnou každý „vorat“ namísto, abych šel svým směrem, nechám sebou házet, protože nemám dostatečnou sílu a váhu na svoji cestu.
Proto vše musí být v rovnováze, jak prostředí, tak živočichové. Musíme mít v sobě jak sílu, tak něhu..Jen to lidé musí poznat, objevit to v sobě. A díky tomu, že v sobě najdeme ony věci, pochopíme, jak jsme silní a že když chceme, tak to dokážeme.
Každé prostředí nám něco dá/vezme. Jen je pravda, že už toho je moc..proto za sebe, tyto věci nejsou řešení. Nejlepší bude být tam, kde je minimum věží a minimum lidí. Před idioty se člověk nemá jak bránit..Protože takové nám dokáží zničit život víc, než jeden mobil. Kdo je citlivější a vnímá, co si lidi myslí jen když na Vás kouknou a hodnotí, i když vlastně vypadáte dobře(jen jste jiní). Tak byste se museli myslí taky nějak bránit a mit oblek. Jenže každý vnímavý člověk přijímá info a někdy je to dobře, ale když je ve špatné společnosti, je to přesně tohle. Musel by nosit oblek, aby k němu žádné myšlenky už nešly. A může si vybrat…buď bude bez obleku a vnímat i to hezké, protože ve zdravé společnosti není třeba špatných myšlenek a zároveň vyzařovat i to krásné. Když se budu uzavírat před společnostíí všelijakou maskou, jako to dělá dnes většina lidí, tak nebudeme svý. To, že někteří lidé vše někdy odsuzují je proto, že zapoměli na své dějové poznatky a mají daný pouze svůj směr. Co když jsme si tohle vše zažili před tím, ale už máme zkušenosti, silnější mysl a oni si to musí prožít?
Na mě je tohle už taky moc, nemusím žít tam, kde se rozsvítí i žárovka v kapse..Ale do jisté míry tvrdím, že nás mají určité věci naučit mit silnější mysl a nějak to zvládnout. Samozřejmě, že časem nás tohle vše může zničit, protože jsme stále lidé s určitým vědomím a člověk nemá čas si zpěvňovat mysl donekonečna, protože řeší problémy systému a jak vůbec přežít v této době. Pokud to rozeberu do podrobna, proč jsme se takřka všichni nechali zotročit? Protože jsme neměli silnou mysl, dali jsme na druhé, na rodiče a z vysílačů na nás vysílala třeba mimozemská technologie na zotročení mysli. Oproti tomuto je mobil skutečně sranda, když se tu jedná o zotročení několika miliard lidí, aniž by to tušili.

Ikona diskutujiciho kiana 2022-06-17 14:40:26 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Je to divné, ale asi čím více/silnější záření v nějakém místě je, tím více tyto stínící obaly na mobil propouští:

Jediné obaly na mobil, které mi fungovaly, bylo toto pouzdro a takové profi z odposlechy.com. Toto pouzdro jsem nemačkala (bylo pořád na jednom místě s rezervním mobilem který nepoužívám) ani neprala, a přesto, když se záření (obecně) zvýšilo, tak mobil začal zvonit (když byl v pouzdru zapnutý a zkusila jsem na něj zavolat). Utěsňovala jsem ten uzávěr co nejvíc a je pravda, že to bylo tak na hraně (někdy zazvonil, někdy ne = tzn. propustilo jen slabý signál, ale už to pouzdro nebylo spolehlivé). Proto jsem koupila to silnější pouzdro z odposlechů, které tenkrát nepropustilo vůbec nic (testovala jsem opakovaně). O necelé 2 roky později jsem si všimla, že mám v pouzdru plný signál (je barvou docela průhledné, takže se můžete podívat) a mobil v něm zvoní když na něj zavolám. Dávám do něj mobil totiž v režimu letadlo nebo vypnutý, takže jsem to zkoušela na začátku a pak už ne. Toto pouzdro jsem ale hodně používala, takže se mohlo opotřebovat. Jelikož bylo ještě v záruce, tak jsem ho reklamovala. Poslali mi nové a cca před necelými 2 lety nové pouzdro tady nepropustilo nic a nyní (signál tu asi zesílil) je u jedné sim karty 0 čárek/signálu a u druhé 1-2 čárky signálu (a na mobil se dá dovolat).. Samozřejmě se pouzdro snažím dobře uzavřít (to má suchý zip), ale buď mi poslali vadný kus (už jsem to znovu nereklamovala) a nebo jak přibývá signálu/různých frekvencí od různých operátorů (4G signál tady posílil během těch 2 let) a např. bluetooth z chytrých televizí, wifi v okolí.. Tak to stejné pouzdro propustí trochu signálu, i když dříve nepropouštělo nic. Taková je aspoň moje zkušenost, že čím víc signálů tu je, tím méně mi pouzdra fungují/tím lepší pouzdra musím mít, aby to fungovalo (a lepší pouzdro než z těch odposlechů asi neexistuje, takže už mám smůlu). Zkusila jsem si i koupit hliníkovou krabičku a dát do ní mobil a to nefungovalo vůbec, tak nevím. Asi opravdu jediná možnost (když je silný signál v okolí) je nemít mobil (a nebo si zvyknout na šmírování). A to tady není tolik signálu jako např. v Praze nebo v Brně a nebydlím u vysílače (poblíž jsou akorát dráty vysokého napětí, ale od mého bytu jsou kousek za hranou bezpečné vzdálenosti = tzn. bydlím už v bezpečném pásmu/vzdálenosti, ale kdybych bydlela o kousek blíž k nim, tak už by to bezpečné nebylo).

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-06-17 15:36:31
Ikona diskutujiciho
sipka

Já jsem ten pytlík pro mobily ze silverbelly ještě ani po roce nevyprala, testovala jsem ho před pár dny a zapnutý mobil v něm hovor nepřijme (ale je v pásmu GSM, z 4G mě bolí zuby a hlava, to nesnesu, to jsem vůbec nezapínala). Možná ho mám i dýl, už nevím přesně. A není problém. Ta látka je i kvalitní, není nikde prodřený a nepáře se.

Ikona diskutujiciho tauri 2022-06-17 17:35:34
Ikona diskutujiciho
sipka

kiana:
Tak odzkoušeno..
Plechová krabička od vody po holení, signál prošel..
Plechová dóza po sušenkách uspěla a telefon se tvářil, že je nedostupný.
Vysílač 3.5km viditelně daleko.
To by muselo být ještě v alobale, aby tam neprošlo téměř nic při těchto výkonech.
Výhoda dózy je ta, že stojí pár korun a neporušuje časem strukturu, jako vodivá látka.
Jen prostě nechápu, jak signál může projít plechovou krabičkou 😀
Ale koukal jsem na výkony BTS věží..
město 100W
venkov 500W
No a obyčejná domácí wifi má pouze 0,1-0,2w výkon (100mW-200mW) některé routery jsem koukal až 0,9W.
Bydlet pod vysílačem, tak člověk musí poslouchat, co si lidi povídají :))

Ikona diskutujiciho kiana 2022-06-17 21:19:51
Ikona diskutujiciho
sipka

alue: Jo já si myslím, že funguje (ale pokud je silný signál nebo máte „lepší“=“chytrý“ telefon se 4G, tak nefunguje asi nic..).
tauri: Ale plechovou krabičku od sušenek ještě vyzkouším!

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-06-17 23:31:05
Ikona diskutujiciho
sipka

Mám 4G mobil.. chtěla jsem ho místo své staré kraksny co jí dodělává baterka a má hrozné prodlevy. Máčkneš prstem a čekáš 3 vteřiny než mobil pochopí se má něco zadané. Ale když nový krám došel, já jsem ho zapla, okamžitě rána do hlavy od záření a pak jsem zjistila že to nejde předělat na 3G ani GSM. S tím jsem u koupě vůbec nepočítala že by nějaký mobil nedovolil změnit pásmo. Myslela jsem že to přepnu a tento umí jenom jedno. Hm, chybička se vloudila. Tak leží v krabičce. Radši starou krasknu co musí být pořád na nabíječce než tuto novou rakovinu. Možná jsem měla jít spíš do bazaru a najít jinou krasknu, ale tam může být opět problém stará nevyměnitelná baterie. S tou 4G rakovinou by se testovat dalo. Ale kamarádka do toho dávala smárt a taky jí nezazvonil.

Ikona diskutujiciho tauri 2022-06-18 08:18:09
Ikona diskutujiciho
sipka

kiana:
Jasně, pak dej vědět, jak to nešlo :)) Bydlíš teda jak daleko od vysílače..?
Alue:
Ony staré telefony neumí napevno GSM a LTE, alespoň jsem to nenašel. Co mam já Samsunga, tak tam mam přepnuto jenom na GSM. Většina pásma jede pouze v 900MHz a díky tomu má i lepší signál a nemá potřebu vysílat většim výkonem.
Takže pokud potřebuješ toto pásmo, doporučuju si zakoupit starou Nokii třeba E52, ta už má nějaký operační systém atd. Nebo uplně starou 3310. Jenže ta výdrž je hrozná :))
Tím, že máš pomalý telefon je většinou tím, že tam máš už hromadu zpráv a je potřeba je promazat. Hloupé telefony nemají výkon na to vše zpracovat. Pokud i tak je vše pomalé, zazálohuj kontakty a dej do továrního nast. V dnešní době je problém ten, že spousta baterek je dobrých pouze z výroby..ty náhradní už jsou jen čínská náhražka, která se brzo nafoukne, nebo nevydrží tolik nabití. Což mě mrzí a dost telefonů je pak k ničemu, když vydrží 3 dny a skoro nic natom neděláš.
Prosímtě, když máš pak takové bolesti, jak vydržíš mezi lidmi? Já se divím, že mě to nic nedělá, ale z očkovaných jsem total na sr*č. Takže buď mají jiné vyzařování, nebo jsme si ELMG pásmo potlačil a musim odolat :)) Co s Tebou dělají očkovaní, krom smradu?

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-06-18 08:49:50
Ikona diskutujiciho
sipka

To je jednoduchý.. nákup nebo pošta mi trvá 20 minut. Případně si dám lektvar když jdu někam na delší dobu. S nikým si nepodávám ruku (pokud ano nesahat na nic a okamžitě se jí umýt nebo vydezinfikovat) a pokud je nový a něco spolu řešíme tak si to zjistím jestli je zapíchnutej a pak mu ruku klidně podám. Naštěstí většina dělníků, zedníků, zemědělců a lidí co prostě musí při práci myslet zapíchaná není. V mém blízkém okruhu opět nikdo zapíchaný není, takže mě to moc neovlivnilo. Jeden most jsem teda spálila, ale co se dá dělat, říkala že jsem že to udělám pokud se nechají, bylo to na nich.
Nebezpečí je tudíž jenom mimo komfortní zonu na veřejných místech, úřadech atd. a to se dá vydržet.
Už jsem měla taky reakci, když jsem musela něco řešit několik dnů po sobě a hodně hodin. Migréna jako blázen, cosi jako chřipka, bolesti, tři dny jsem s tím zápolila. Pila jsem lektvar a bylo to nakonec dobrý. Někde jsem četla že to z nich po půlroce od zapíchnutí vyvane a pak už to něšíří… a mám fakt pocit že se to trochu zlepšuje. Problém akorát je, že člověk neví kdo už po půlroce vyčuchnul a kdo ne.

Můj je vysokopaměťový ale zkusím promáznout. Bohužel jsem zjistila že to nemá volbu smazat vše 🙁 já jsem ho nemazala od doby co mi došel. Takových 5 let. Tak to bude asi dobrý nápad zredukovat. Já ten mobil potřebuju jenom aby mi došla smska, takže na kancelářskou práci opět stačí, ale má ve zvyku, když je nějaký stav nouze v terénu a musí se zavolat, že při započetí hovoru zdechne a už se neprobudí. Leda by byl plně nabitej. Tak jsem si říkala, že pořídím do terénu jiný, nakonec jsem jenom lehčí o dva litry a jedu dál na starém.

Ikona diskutujiciho tauri 2022-06-18 09:39:24
Ikona diskutujiciho
sipka

Alue:
No máš teda štěstí, v mém okolí je většina zapíchaná. Problém je, že lidé, kteří žijou s očkovanými smrdí uplně stejně.
Ale něktěří lidé, co jsou očkovaní jsem si všiml, že mi nic nedělají a u některých mi to rve hlavu, štípou oči a mam jakoby angínu..takže to bude asi ten silnější utrejch.

A určitě tam nemáš volbu dole smazat vše? Některé telefony mají v menu zprávy, smazat vše..nebo ve zprávách se dá označit vše a smazat.
Ideální je objednat baterku v létě..kdy baterka dorazí v teple a netrpí cestou mrazem, kdy se může poškodit. Pokud nepoužíváš telefon delší dobu, je dobré ji nabít alespoň na 70% a vyndat z telefonu, telefon ji vybíjí a jak se vybije, dost ji to poškozuje a nevydrží.

Prosímtě, spíš dotaz..víš prosím o nějaké stránce pro neočkované? Protože mi příjde snad nemožné najít něco normálního, kde nejsou očkovaní, případně se firma vůbec neozve. Nedávno jsem potkal býv. kolegu a ten už v sobě měl 4. dávku :)) tak jsem se divil, že se ještě vůbec někdo očkuje další dávkou.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-06-18 09:45:41
Ikona diskutujiciho
sipka

Nemá to, nechápu proč.

Na facebooku jsou různé skupiny, dokonce tam existuje skupina Seznamka pro neočkované.. hlásí se tam i lidi co kvůli zapíchancům přišli o kamarády a hledají s kým jít na kafe. Musíš si ty obličeje probrat, většina není nic moc. Občas se tam ale někdo od pohledu normální mihne.

Ikona diskutujiciho kiana 2022-06-18 17:02:27
Ikona diskutujiciho
sipka

tauri: tak to vůbec nevím (ani se mi nepodařilo vygooglit mapu vysílačů, jen toto: https://www.cnews.cz/wp-content/uploads/2019/08/vodafone-mapa-vysilacu-2019.jpg = což je pouze jeden operátor, který má v našem městě dost vysílačů – víc, než v sousedním velkém městě! a to je jen jeden ze tří operátorů.. V Praze přes 500 vysílačů, v Brně „jen“ 149). Při této hustotě vysílačů to tady kde bydlím vychází na 1 vysílač na 0,8km a když započítám ostatní operátory, tak to bude cca jeden vysílač na 0,3km. Vím, že nějaký vysílač (nevím, od jakého operátora) je ode mě asi 200-300m a 5G přímo tady oficiálně není ani od jednoho operátora, ale celá druhá půlka tohoto města už je pod 5G Vodafone, O2 ani T-mobile tu zatím 5G nemají vůbec. Je to v té části města znát když tam procházím – dokázala jsem poznat, kde to 5G vysílá, ještě než jsem viděla tu mapu pokrytí), takže 5G se ke mně pomalu blíží. Dřív byl u mě v bytě slabý 4G signál. Pak udělali nové pouliční lampy (o ulici vedle) a 4G signál už tu je plný a od té doby začaly ty pouzdra propouštět.

Jinak v minulé práci byl internet přes wifi a nevím, jak silný signál tam byl, ale zezačátku jsem jakoby špatně/rozmazaně viděla (vždy jen v práci). Pak jsem tam začla nosit ochrany proti záření a bylo to ok. Nově jsem byla na pohovoru ve větším městě a doma mě pak bolela hlava celkem dost, ale dalo se to ještě přežít. Šla jsem do té práce si to vyzkoušet a když jsem tam byla celý den, tak jsem opět špatně viděla (ale hlava mě už nebolela) a další den jsem ještě dostala tik (u oka). Jednou jim tam vypadl internet a když ho připojovali, tak jsem díky tomu viděla, že tam bylo připojení přes 5G síť a ty 5G sítě tam byly na výběr dokonce dvě (a myslím si, že to nebylo to „wifi 5G“, ale přímo 5G). Nakonec jsem tam nenastoupila kvůli něčemu jinému a vidím zase normálně, tik po asi 1-2 dnech odezněl (zmizel). A ještě mám zkušenost z jednoho pohovoru, že mě po něm brutálně bolela hlava (a nepomohl ani prášek proti bolesti), tam mě nevzali, ale asi ani při nejlepší vůli bych tam nastoupit nemohla, protože nepovolovali práci z domu (i když by to šlo) a myslím, že bych byla po 1 dni týden na nemocenské a když bych se z ní vrátila, tak by se to pořád opakovalo.

Co se týče očkovaných, tak mezi nimi jsem pracovala a zezačátku se mi chtělo každý den zvracet (z toho smradu), pak jsem si zvykla (užívala jsem celou dobu poctivě recept). Jak jsem si zvykla, tak i když už jsem se mezi očkovanými pohybovat přestala, smrad z očkování ani jinde tolik nevnímám. Ale když jsem šla nedávno na procházku do lesa, tak jak je tam čistý vzduch a lepší energie, tak když kolem mě procházela (podle mě určitě očkovaná) žena, tak se mi opět zvednul žaludek z toho smradu když to na mě zaválo (procházelo kolem mě víc lidí a ostatní žádný a jeden muž malý smrad z očkování, ale tahle pani byla asi čerstvě po nějaké dávce). Kuriozita byla v době té první vlny očkování (toho očkovacího boomu) starší pani na ulici (jinak nikde nikdo), která smrděla na 4 metry tak silně jako tlející tělo (a nebyla to bezdomovkyně nebo nevypadala neumytě = podle mě silná dávka vakcíny, ale většina lidí nesmrdí tak moc, tohle byl nějaký divný extrém, rychle jsem jí obešla = ale u ní to musel cítit snad každý..).

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-06-18 22:07:22
Ikona diskutujiciho
sipka

Takže ty to cítíš jako mrtvolný zápach o různé intenzitě? Tvl… nechtěla bych.

Ikona diskutujiciho kiana 2022-06-19 20:38:50
Ikona diskutujiciho
sipka

alue: no někdy necítím nic (to jsem ráda), u většiny očkovaných cítim něco, ale nevim co, ale je to nepříjemné a když je to silnější nebo delší čas, tak se mi z toho zvedá žaludek a u vyjímek (jako byla ta pani, ale bylo jich více) cítím mrtvolný/hnilobný zápach. Většinou používají silné voňavky (co jsem si všimla), takže je to voňavka smíchaná s něčím neidentifikovatelným hnusným (co před očkováním cítit nebylo).

Jeden zážitek, co se mi stal:
Kolegyně mě zaučovala a jak přišla blízko ke mně, tak jsem se rozkašlala (u ní jsem nic moc necítila, ale jak byla blízko, tak kašel nešel zastavit i když jsem se snažila). Pak odešla ke svému pc a kašel po chvilce přestal a pak zase přišla a já zas začla kašlat (bylo to nepříjemný i pro ní, ale ten kašel fakt nešel stopnout). Pak odešla zase k sobě na pc a kašel se zastavil a raději jsem chodila se zaučovat já k jejímu pc že jsem jí koukala přes rameno z větší dálky a bylo to ok.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-06-19 22:06:02
Ikona diskutujiciho
sipka

To je teda síla. To bude asi zajímavý sledovat jak tohle všechno nakonec dopadne.

Ikona diskutujiciho tauri 2022-06-20 00:08:41
Ikona diskutujiciho
sipka

kiana:
Tady máš prosímtě mapu GSM, pozor, dole je kolonka operátora, zkus zvolit vše a dej hledat..počkej.
Zobrazí se věechny vysílače. O2 a T-Mobile mají většinou sjednocené vysílače.
A ty máš telefon na 5G? Wau..tak si zkus navolit napevno GSM a pokud budeš na netu, dej si zase všechny, či LTE apod.
jj 4G je citlivější na dirky v pouzdře, protože má menší vlnky a nejsou tak rozrušený, jako u GSM.

Pokud jde o očkované, taky s nimi mam takový problémy..spíš mi okamžitě smrdí kldně na 10-20 metrů, dle toho, jak fouká vítr. Ale někdy jsem už taky málem zvracel..
Žádný hnijící pach jsem nepozoroval, jen čistě chemie skoro jako v nemocnici..Něco mezi chemii a někdy i aviváží.
Ale pokud můžu doporučit, choď mezi ně minimálně. Tohle není tak o frajeřině, to vydržím..dost to snižuje osobní vibrace a člověk má pak deprese, trpí ospalostí a jeho IQ jakoby klesá. Takže je třeba se soustředit jen na to konstruktivní, jinak to člověka semele ještě víc. Zvyknout se na to snad fakt nedá, jen si člověk ladí jejich frekvenci a pak to třeba člověku nepříjde. Prostě smrdíte pak oba…hloupnete oba..Zkrátka člověk se musí sebehlídat/kontrolovat a vědět, co chci a kým jsem.
No bude to ještě skutečně zajímavý ale do smíchu mi není. Ten tobogán teprve příjde..Už postupně odpadávají ve větší míře, nejsou lidi ani na práci a to je začátek. Kde si člověk najde partnera, když spousta lidí je očkovaných. Ne každý neočkovaný je krasavec a člověk k životu.

Pokud se ale ještě vrátím k vysílačům, taková hustota by vadila i mě. Není to už rozhodně dobrý tohle, než nosit čepku, tak se raději odstěhovat..ale kam, protože na vesnici práce není a ve městě jsou většinou zapíchanci ve velkém množství a vydržet mezi nimi zkrátka nejde, když neberu očkování, tak prostě mentalita sobce.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-06-20 09:20:03
Ikona diskutujiciho
sipka

Ale to je matoucí. Když dáš při praní moc aviváže tak jsi načuchlý aviváží, měla jsem kámoše co to z něho táhlo na dva metry nonstop, jeho matka byla zřejmě aviváží posedlá, byl tím úplně strašně načuchlej. Asi nevěděla že se dává víčko a ne půlka lahve na cyklus.
Chemií zase smrdí nemocní lidé co berou hodně léků. A hniloba, tou můžou smmrdět zatuchlé domy, lidé co se málo myjí, opět hodně nemocní hodně staří lidé.

Ikona diskutujiciho tauri 2022-06-20 00:12:06
Ikona diskutujiciho
sipka

kiana:
Jej teď nevím, zda jsem tam vůbec vložil odkaz na mapu, kdybych ho vložil v předešlém komentu, prosím Alušku, že tento koment neplatí :)) díky.
https://gsmweb.cz/mapa/

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-06-20 09:22:30
Ikona diskutujiciho
sipka

Ta mapa je dobrá.. už se v ní vrtám.

Ikona diskutujiciho tauri 2022-06-20 11:32:23
Ikona diskutujiciho
sipka

Alue:
Já spíš dávám do prádla vůni z DM. Stojí asi 80Kč? (jen ji musim nalít přímo na prádlo). A aviváž dávám minimálně…stejně mám spíš umělotiny, než bavlnu a tam se aviváž nedoporučuje…Aviváž se hodí maximálně na ručníky, aby nebyly jak struhadlo. Ještě dávám občas do lanolin..ale ten nějak v prádle nevoní.
Já si taky všímám, jak někteří lidé voní na desítky metrů..si řikám, sakra, mam to čerstvě vypraný a nevonim tolik, když jen projdou kolem a je to za nima cítit pěkně dlouho :)) to musí být snad až nebezpečný jak pro nos, tak tělo.
Spíš mi vadí prostě staří lidé někdy..Oni už mají v sobě takový ten stařecký pach a je mi to nepříjemný. Je divný, že některý důchodci jsou ok, ale něktěří smrdí, jako by už byli mrtví a když pak projdou, tak je mi to nepříjemný..

Když ale koukám na tu mapu, tak v Brně máte taky pěknou nálož, ale Praha je jasná :)) Pak se člověk nemůže divit, že je člověk jak zombík a nechá do sebe píchat, kde co.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-06-20 11:35:34
Ikona diskutujiciho
sipka

Protože záleží na tom jestli jsou zdraví a jestli berou nějaké léky. Toxiny procházejí přes pory, tělo je nevypouští pouze standardním vyměšováním, ale celým povrchem těla. A to dělá ten hrozný smrad. Pokud se o sebe člověk stará, je relativně zdravý úměrně svému věku a neužívá chemii, nemá důvod smrdět. Stačí jednou za rok udělat očistu jater, přes rok pít dostatek čisté vody a jíst základní potraviny bez éček.

Ikona diskutujiciho kiana 2022-09-23 22:01:24
Ikona diskutujiciho
sipka

tauri: Tak jsem si zkusila objednat hliníkovou krabičku (byly v ní sušenky) a překvapivě to funguje! Uvnitř není žádný signál a snad ani bluetooth neprojde, paráda. Takže mobil v době nepoužívání nastavit do režimu letadlo (nebo vypnout) a zavřít do takovéto krabice, konkrétně mám tuto (ale mohly by fungovat i jiné podobné):
https://www.nemeckyeshop.cz/susenky-a-piskoty-z-nemecka/maslove-cookies-susenky-v-plechove-doze-454g/

*i když mobil nevypnete do režimu letadlo a necháte signál, tak signál neprojde, ale vybíjelo by to baterku jak by se mobil snažil stále hledat síť, tak proto vypnout

Ikona diskutujiciho vap 2022-06-17 14:42:31 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Pocitová energie není dobrá v současnosti ani v Pražských lesoparcích, jak je pěkně, tucty lidí s mobilama (jako obvykle) a stejně už ani není dobrá i když je tam lidí málo.Energie a zóny jsou zkažené rok od roku čím dál více.Mimo jiné fascinují mě ty běžci, co mají na paži elektronické zařízení, jak jim měří pulsy a další věci, kdáká to cosi v angličině o kilometrech atd, takže další zbytečný elektrosmog.Zbytečné krámy.Že vývoj a jeho posouvání ssebou nese i stinné stránky, je už běžným lidem úplně jedno.Vědci sice nějak přiznávají elektromagnetickou hypersenzitivitu, ale zároven k tomu přistupují lyknavě (osobní pocity se holt špatně prokazují a na tom se právě obecně hřeší)
https://www.priznaky-projevy.cz/nezarazene-nemoci/642-elektromagneticka-hypersenzitivita-priznaky-projevy-symptomy
Třeba pod sloupama vysokého napětí je silné pole o sinusové frekvenci 50 Hz, ale to se mnou nic nedělá, horší jsou mobily a WIFI, když toho komunikuje víc naráz.Jednou mi to způsobilo paralyzující brnění v hrudníku a silnou dušnost.Musel jsem z místa vypadnout (o pouhé tři metry) a hned se to dalo dohromady.Pamatuju ještě, že někde v Zpovědnici si nějaká žena stěžovala, že dostává od mobilu elektrické rány.Samozřejmě, že se stala terčem zesměšňování rádoby vtipálků=stádní trapný bulvární tmáři se ani jinak projevovat nemůžou, těm je toto vlastní.
Mimo jiné NIKDY v HISTORII lidi nepotřebovali tolik psychologů a psychiatrů, jako v této podělané době! NIKDY V HISTORII nehoukalo v ulicích měst tolik sanitek, jako v současnosti.Je třeba si tato fakta neustále uvědomovat.
Ještě, tenhle patent na syntetickou telepatii je také zajímavý:
https://patents.google.com/patent/WO2005055579A1/en

Ikona diskutujiciho tauri 2022-06-17 16:46:19
Ikona diskutujiciho
sipka

Ano, máš pravdu.
Pocitová energie není dobrá právě díky lidem. A zase zmiňuju trénink silné mysli..Raději dají na druhé, protože to dávali v televizi a chtějí zapadnout, i když to bude jednou jejich zkáza.
Lidé vysílají to, co si myslí o okolním světě. Co nám předhazují v televizi, v práci, přátelé..pak tohle zanechají na oněch místech a já už ani nemám potřebu tam chodit, protože pro mne to místo ztratilo své kouzlo. Teď je na hodně místech jen hnusná energie, plná strachu a boje o to, být svůj jako jedinec a lidé musí pořád někomu něco dokazovat.
Teď jsem byl na kontrole a doktor mi sám říkal, že reakce na očkování je totální nesmysl. A i když jsem mu řekl, že snad sám vím, jaké to je, když to zažívám, tak přesně proto lidé přestávají věřit sami sobě. Mají pulsmetry, mají měřič kalorii a nevím co ještě, aby dodržovali to, co mají, protože se odnaučili věřit svým pocitům.A pokud to půjde dál, skončí s celou parádou.
Takže i kdyby se našli lidé, kteří by pomáhali čistit místa na dálku, je to nemožné, protože o to víc tam budou chodit a ulevovat si od bolesti systému a zanechávat zase svoje energetické stopy.
Musí se buď změnit systém, nebo musí ve velkém skončit lidstvo. Protože obojí už planetu ničí a pochybuju, že bude chtít planeta podporovat parazity, které ji ničí. Sám musím po lidech uklízet v lese odpad, i když jsem si říkal, že to není můj problém a věčně nebudu uklízet „odpadky“ druhých. Teď teprve vidíme, jací lidé jsou s celou parádou, protože už v sobě mají booster a jsou namachrovaní. Proto je musíme přestat řešit, dávat jim pozornost a energii a pokud jim něco bude, je to jejich problém. Sice jsme empatičtí lidé, ale pokud budem věčně pomáhat druhým, nepoznají hodnotu svých činů a musí v tom být hold sami. Už se mi v lese ani moc nelíbí…nemá to tu klidnou energii, jako dřív. Lidé nejezdí na pěkná místa aby poznali onu energii a klid, jezdí tam proto, aby se vyfotili na svůj pitomý facebook a mohli se pochlubit, že tam byli, aby sousedi záviděli.
Pak tam pojedou sousedi a ještě radši dál a lidé se stále předhání, kde všude byli a musí dokazovat, že jsou lepší, než druzí. Teď vidíme, kdo zůstal člověkem a kdo kyborgem..Asi se stím musí planeta poprat trochu sama..Uvádí se, že nejspíš toto léto vznikne nějaká událost(tsunami/zemětřesení), která to asi rozsekne..I když někdo říkal, že už to mělo být snad v dubnu(uvádí to víc věštců)..Za sebe nevím, nenavnímal jsem si to a budoucnost je snad pokaždý jiná, že už se v tom ztrácím. Takže jen předám dál.

Ikona diskutujiciho vap 2022-06-20 13:41:24
Ikona diskutujiciho
sipka

V těch energeticky pokažených místech cítím jakousi oslabenost a prázdnotu, zvýšené obavy, tlaky, špatný vzduch, cítím se tam jak v mlze.
Já v poslední době, x let, strach jako takový vůbec nepociťuji, jen drobné obavy.Klepání strachy už dávno neznám, nevím, kam se tahle emoce stáhla.Sama zmizela mimo mou vůli.Problém mam pouze se zlostí, ta se u mě aktivuje docela snadno.Třeba vůči šmejdům se ve mě aktivuje útočnost i když nejsem rvavý typ ani omylem, ale kdyby mě napadli, byl bych schopný řádit-možná bych dostal trest za nepřiměřenou sebeobranu.Dříve jsem byl typ, co pořád cítil z něčeho strach, dnes bych uměl být i zlý (jakobych se mstil za ten dlouhodobý útisk), ale samozřejmě, né bezdůvodně.Jinak řada emocí i těch pozitivních mi vymizela a zjistil jsem, žádné pokusy o meditace a koncentrace s tím nic zatím neudělaly.Když se na sebe soustředím, cítím jem mírné chvění svalů, mírné brnění, různé pocitové teploty po těle, tepy, šumění v uších, tlaky a tahy svalů a snad víc už nic.
Ale zjištuji, že někdy z lidí umím přijímat emoce, ty pak cítím, ale to jen po dobu, když se na mě telepaticky napojí, jak napojení zmizí, je vše fuč.Stejné to bylo s lidmi, co mi posílali energie na dálku.Já je cítil, ale jakmile se odpojili, vše se vrátilo tam, kde to bylo předtím.Energetické posílení fungovalo jen v době působení, pak už ne.Mám pocit, že funguju na jiných energetických normách, než většina lidí.Třeba jeden známý mi říkal, že telepatické spojení se mnou není pro něj možné.Ten známý není skoro vůbec duchovní typ, jen trochu něco ví o energiích.Z toho lze vyvodit, že pokud se ke mě dostanou cizí energie, tak nemám žádnou ochranu (tu ovšem neumím vytvořit si, protože to nejde), vypadá to absenci ci zničené astrální tělo.Přečetl jsem různé návody na vizualizace, energie atd, ale nefunguje nic po léta, bez posunu.Já fungují spíš na myšlenkové úrovni, myšlenky i když někdy umí vyčerpat, tak jsou pro mě duchovní potravou.Při vypnutí myšlenek cítím částečný úbytek sil, přitom by to správně mělo fungovat naopak.Hypnotické obrazce se mnou nic neudělají, jenom mi trochu zblnou oči, taktéž binaurální rytmy, jen to hučí do uší a nic.Chodil jsem v minulosti na biofeedback, mozkové vlny v normě, ale vykašlal jsem se na to, lezlo to jen do peněz a nic to neřešilo.Na hlavu mi nasadili snímače a ovládal jsem nějaké hry na obrazovce.Moje problémy jsou prostě někde jinde.Prostě marná snaha.

Ikona diskutujiciho mariankosmac 2022-06-18 09:55:03 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

To by najprv musely mať ženy povedomie o škodlivosti žiarenia. Na dedine nie je problém vidieť tehotnú ako v jednej ruke drží cigaretu a v druhej stláča mobil 🙂

Ikona diskutujiciho vla 2022-06-19 00:16:17 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Světlo je taky elektromagnetické, záření, UV tvrdší .. energií řek bych celkem o dost před těmi mobily. Jiná frekvence. Nepodceňovat ale ani nevyšilovat, viděl jsme lidi co jezdí s měřákem,v kroužkovém obleku, i přes hlavu, z améériky. Za mě, asi horší než nic nevědět. Ještě lepší brát to s citem, přehledem, informovaně a se zkušeností – udělat si k tomu nějaký experiment.

Ikona diskutujiciho tauri 2022-06-20 00:10:00
Ikona diskutujiciho
sipka

Ono jde taky hodně o to, jakou má elmg pole modulaci. Nejlepší je sinusovka…dneska je to ale dost kostrbatý.

Ikona diskutujiciho Pěkný 2022-06-19 13:34:18 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Je sice pěkné se chránit proti elektrosmogu ale když těhotné nechtějí ozařovat dítě, tak stejně jdou na ultrazvuk. Je to smutné taky to škodí. Něco jsem o tom slyšel

Ikona diskutujiciho tauri 2022-06-19 23:42:30
Ikona diskutujiciho
sipka

Nevím, zda-li je horší ultrazvuk, mamograf, nebo vyšetření u gynekologa..
Ale páni doktoři jsou gentlemani, takže dají vám na výběr. Chceš střelit do pravý, nebo do levý nohy…?
A spousta žen tam stále chodí…je to marný, je to marný, je to…
Přitom stačí důvěřovat tělu, být s ním i mentálně a držet se dál od zametrixovaných lidí, protože to dítě si tahá bloky právě díky nim už i v útlém věku, kolikrát i v břiše.

Ikona diskutujiciho Koblih 2022-06-20 22:42:16
Ikona diskutujiciho
sipka

Být idiot a nezajímat se o nic je přece taky volba.

Ikona diskutujiciho tauri 2022-06-21 21:29:32 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Tak že by konečně MedBed?
https://vk.com/video729018891_456240039?list=2cb352c6891187da65

Ikona diskutujiciho vap 2022-06-23 12:34:09 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Kolikrát jsem viděl, jak lidi drží vodorovně u ucha mobil spodní či horní hranou, jakoby něco poslouchali.S nikým nemluví, stojí a koukají do prázdna.Co je to za podivné triky?
Skoro mám pocit, zda nezkouší spojení se zakletým čipem v uchu.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-06-23 12:53:07
Ikona diskutujiciho
sipka

To zní děsivě. Kde jsi to viděl? Ve velkých městech, nebo úplně náhodně?

Ikona diskutujiciho vap 2022-06-23 17:01:26
Ikona diskutujiciho
sipka

Třeba tuhle v Pražském parku, obecně venku.Jdu cestou, dojdu k člověku co takto drží telefon a kouká někam dopředu do prázdna.

Ikona diskutujiciho tauri 2022-06-24 17:19:46
Ikona diskutujiciho
sipka

vap:
Každý SW potřebuje čas od času aktualizaci :))

Ikona diskutujiciho tauri 2022-06-24 17:24:45 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Narazil jsem ještě na měděnou pásku z Lídlu, mají to za hodně dobrý peníz..Takže na oblepení krabičky, nebo jiných věcí good.
https://www.lidl.cz/p/parkside-medena-paska-10-m/p100351631

Ikona diskutujiciho Adéla 2022-06-29 21:19:41 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Tak jsem byla s dcerou na gyndě, v čekárně seděla mladá těhotná holka a téměř celou dobu měla mobila u pěkně zakulaceného bříška:-) Pak tam přišla další těhule – a to samé… Mám nějakou dobu androida, jede na 4G, zpočátku energetické pecky a vždycky přitom prošly nějaké temné entity pryč. Teď už klid, android se mnou zajímavým způsobem spolupracuje, jakoby to byla živá bytost. Když se někde potřebuju pořádně zlokalizovat, tak ho požádám, zda by mohl polohu zaměřit co nejpřesněji a daří se. Podařilo se mi též domluvit se s ním, že svoje záření nasměruje tak, aby mi to vytlačilo z těla cizorodé struktury vyvolávající zdravotní problémy. Napřed cítím kolem sebe zhuštěnou energii, pak se jakoby zesílí zdravotní problém, co mě trápí a potom prásk – vyhodí se to z těla pryč. Holt si člověk musí nějak pomoci v té dnešní přetechnizované době, no, furt je to lepší než temný středověk:-)

Napsat komentář: Karel Zrušit odpověď na komentář

Ikona moderatora

Moderovaná diskuze: Příspěvky se zveřejňují s časovou prodlevou. Pro účast v diskuzi je třeba, aby byl váš komentář v souladu s obecnými pravidly slušného chování a podmínkami používání stránek