Odhalení: Spouštěcí zaklínadla pod názvem ,,Ježíš Kristus“ a ,,Archandělé“ / DOPORUČUJI!

15.5.2017 v Spiritualita 139

Tento článek se asi mnoha lidem nebude moc hodit do krámu, protože podkopává něco, čemu uvěřil celý svět. Ale nedá mi to a posbíraná zkušenost mě vede k tomu, ho i s tímto vědomím sepsat. Dlouho jsem to odkládala, protože si uvědomuji možné komplikace, ale nakonec jsem si řekla od čeho dělám to co dělám… Nemůžu si to už nechat pro sebe, nejde to.

 

Začnu menším úvodem do problematiky. Letos v březnu mi přišel dopis, který mě rozplakal a uvízl mi v paměti. Po jeho přečtení na mě zůstala tíha, dala by se popsat jako pocit, že je potřeba vám to napsat. A dokud to neudělám, pořád na to musím myslet.

Napsala mi maminka člověka, který před lety býval zdejší zanícený čtenář, ale dnes už mezi námi není. Při autonehodě odešel do jiné dimenze, už je to pět let. Možná i proto mě její příběh tak zasáhnul, uvědomila jsem si, že jsme si možná dopisovali, mohli jsme být mailoví kamarádi jako s mnoha dalšími desítkami a stovkami čtenářů… A najednou ten člověk zmizí, už nikdy nenapíše a člověk se po letech dozví, co se vlastně stalo… Je to strašně divný a nepříjemný pocit, který mě zasáhnul poprvé. Poplakala jsem si a musím na ten dopis často myslet. Nebudu ho sem celý dávat, je dost intimní, ale přesto bych se s vámi chtěla podělit ještě o jednu podrobnost z tohoto příběhu. Dotyčná maminka se se synem setkala prostřednictvím snů brzy poté, co odešel. Navštívila ho v nebi a měli spolu krátký rozhovor.

Napadlo ji, zeptat se na Ježíše. A dostala tuto odpověď: ,,… podíval se na mě hodně vážně a řekl mi NIKDY, ALE NIKDY nevyslovuj jeho jméno, je tady někde, ale ty na něho zapomeň.“

 

Proč jí tohle řekl? Jaké je skutečné pozadí za tímto jménem? – Pojďme si to společně rozebrat:

 

Celý svět uvěřil příběhu o Ježíší Kristu, který tady nemá smysl opakovat, speciálně když skutečné podrobnosti se pořádně neví. Dochovaly se záznamy všemožných neověřitelných autorů, některé jsou i velice pěkné a zajímavé materiály ke studiu jako třeba apokryf Evangelium Esejských. Známe určitou oficiální verzi co se hodí systému, různá náboženství se o ni nesmyslně přou, ale nebudeme do toho zabředávat, aby nám neutekla skutečná podstata věci. O tom dnešní článek není.

 

Ve směru New age a obecného duchovna, přestože jde spíše o směr nebo styl života (není to náboženství v pravém slovasmyslu), se toto jméno používá až nepříjemně často. Lidé se sice nehlásí k žádnému konkrétnímu náboženství, ale často používají jeho prvky. Mají na celou věc možná alternativnější a otevřenější náhled, ale přesto z nějakého důvodu mají tendenci aplikovat náboženské učení částečně do New age. Výsledný maglajz jim pak dělá v hlavě nepořádek, protože to dohromady nedává synergii, ale vzájemně se to vyvrací. To dobře slouží ke zmatení lidí a zmatený člověk se pak snadněji vmanipuluje do soukolí Matrixu.

 


 

Velmi populární jsou channelingy. A channelingy s Ježíšem jsou evergreen. Kdo ho nikdy nedělal, jakoby ani nebyl správný mystik. Ano, i já jsem to zkoušela. Když jsem byla ještě malá holka, co hledala sebe sama, dozvěděla jsem se o tom a zkoušela to. Bylo mi asi 12 když jsem s těmi pokusy začala. Tehdy celý český internet obsahoval pár článků a nikde nebyl nikdo, kdo by mi to vysvětlil, kdo by mě správně navedl, s kým bych to mohla rozebrat, od koho se inspirovat. Jenom pár stručných opisků z knížek, jinak se k tomu nikdo pořádně nehlásil, jeden opisoval od druhého. Původní originální data neměl nikdo a jediná stránka kde něco trochu bylo, byl starý Osud.cz, který byl placený, takže jsem měla smůlu, vždycky mě to vykoplo ven a nedočetla jsem se tam nic. Bylo to prostě období temna na českém internetu, kdo to nezažil, vůbec nepochopí, jaký máme dneska luxus a k jakému obrovskému rozvoji došlo. V podstatě jsem se stala tím, koho jsem tehdy sama potřebovala k ruce a kdo mi chyběl. Ideální výběr profese.

Byla jsem prostě odkázaná jenom sama na sebe a na svou zkušenost. Tak jsem tu zkušenost nějakou dobu sbírala. Nelituji této kapitolky, byla to pro mne cenná lekce, sáhla jsem si na to, poznala jsem o čem to je a mohla jít zase dál…. Beru to jako fázi rozvoje, která logicky musela proběhnout.

 

Pochopitelně jsem měla výsledky a dodneška mám schovaný veliký tlustý, hustě popsaný šanon. S každým stěhováním vyhazuju nepotřebné krámy, ale moje šanony jedou vždycky všude se mnou, všechno mám archivované. Protože obsahují několik let dokumentace mého ranného výzkumu, i z doby před založením stránek v roce 2006.

Možná také díky tomu, že jsem si to psala, a pak zpětně analyzovala, prociťovala a přemýšlela nad tím co mi bylo řečeno, jsem brzy zjistila, že to není moje cesta. Že mi odpovídá kde co. Že ze začátku se ozve to dobré, ale postupně jak se to protahuje a člověk přestává být bdělý, se do toho začínají motat vlivy, které už dobré nejsou a channeling úplně znehodnotí. Trvalo mi to asi 2-3 roky pokusů, než jsem si uvědomila, že tohle není skutečná cesta, že to je spíš ztráta času, marné nimrání a zabředávání do hovorů s duchy a dušemi, které mi možná dává pocit výjimečnosti, ale jinak mi nic nepřináší, jenom sytí moje ego. A tak jsem tu metodu opustila a naučila jsem se nehledat odpovědi venku, nevyvolávat žádné bytosti. Zaměřit se do sebe, hledat odpovědi v sobě a vést rozhovory sama v sobě. Protože tudy vede cesta a tudy skutečně přichází to vedení, které mě dostalo tam, kam jsem se dostat chtěla, měla a potřebovala… Do této životní fáze.

 

V období mého průzkumu a zkoušení channelingů se mi jednou také ozval Ježíš. Samozřejmě to nebyl on, ale bytost, která se tak představila. Byla na mě hodná, ale stejně tak jako ostatní duchové z channelingů, také se snažila působit na moje ego a nabulíkovat mi různé nesmysly, které se dobře poslouchají, ale když jim člověk uvěří, celkem dobře mu to po letech může vypatlat mozek.

Takže tady pak chodí všelijaké existence, co tvrdí že jsou reinkarnace Imhotepa, Druhý příchod Ježíše Krista, Inkarnovaný anděl Sandalfon, inkarnovaný Zadkiel, Uriel a další pomatení zachránci planety Země a lidstva, kteří by rádi zachránili celý svět a přitom neumí vytáhnout z hnoje ani sami sebe.

Nechci být na nikoho zlá, ale je to prostě tak a jelikož se s těmi lidmi hodně setkávám, jednoduše na nich ty opakované vzorce vidím. A pochopitelně mě to trápí, protože se jim to strašně blbě vysvětluje. Berete jim jejich iluzi a to nikdo nemá rád. I když dost záleží na tom, jak moc tomu propadli. V počáteční fázi se ještě dají zachránit, aby znova začali používat selský rozum. Ale někdy bývá pozdě a už s tím nic neuděláte.

Často zazní věta a už je mi jasné, odkud to ten dotyčný člověk má. Protože temné bytosti našeptávají podobné věci, podobné vzorce a mnohdy různí lidé co channelují Zadkiely a Sandalfony, aniž by věděli kdo to doopravdy je, říkají stejné věty a stejné bláboly, aniž by se vzájemně znali. A mají u toho stejně blbý povznesený výraz ,,duchovního člověka“.

Po svém setkání s tak zvaným ,,Ježíšem“ jsem veškerých channelingů úplně zanechala, protože jsem si uvědomila, že mě to vede někam úplně jinam, než bych chtěla a neměla jsem z toho dobrý pocit. Přestože jsem byla vychovaná k víře a měla bych být logicky z takového zážtku úplně hotová, něco mi říkalo, že to není dobré a už jsem se nikdy znova o spojení nepokoušela. Poslechla jsem svůj špatný pocit, tento radar mi funguje dobře celý život a na rozdíl od ostatního, nikdy nezklamal a nemá poruchy.

 

Jeden příklad za všechny? Provařený ,,Druhý příchod Ježíše Krista“, kterému už se nějaký ten pátek směje celý internet. Pravděpodobně už to znáte. Ale je to dobré i jako studijní materiál a odstrašující případ. Protože tam můžete vidět ukázkový, čistokrevný výsledek toho, co se stane, když člověk najede plně na podsouvané nesmysly od temných bytostí. Nedá si pozor a pak klidně může prohlašovat, že je Ježíš. Možná vám to připadá jako extrém, ale takových lidí tady je hodně. Akorát nejsou tolik vidět a jejich blbnutí se nestalo virálním.

 

Druhý příchod Ježíše Krista

https://www.youtube.com/watch?v=F_69AeOKWf4

Přesně takto mluví ďábelské bytosti: ,,Láska sem láska tam, já vás strašně miluju, a chci vám pomoct…“ (do hrobu)

Takže kdo to je ten ,,Ježíš“, proč bývalý čtenář ze druhého břehu řekl, ať nevyslovujeme jeho jméno? Co to je za bytost, která člověka umí zblbnout tak, že uvěří, že je jeho inkarnace? – V žádném případě to není dobrá entita a vyslovováním jména Ježíš k sobě voláte ďábly.

Všelijakých channelingů s Ježíšem můžete na internetu najít hromady, jsou to neskutečné bláboly, a všechno na jedno brdo. Něco na styl toho, co vidíte ve videu.

Nejsem si úplně jistá, nakolik můžu zacházet do podrobností, proto to pokud možno polopatě shrnu. Můj závěr plyne z pozorování, vlastních zkušeností s démonickými silami, a z rozhovorů s lidmi, kteří na rozdíl ode mě mají přístup do archivů, kam bych se sama nedostala.

Co se týče historického pozadí, skutečně se sem narodil člověk, který měl velice dobré srdce a chtěl pomoci lidem. Měl léčitelské schopnosti, napojení na Konstruktivní sílu Vesmíru a snažil se otevřít lidem oči. Byl vidoucí. Ale tento člověk byl zavražděn a použit. Ve skutečnosti se jmenoval jinak a inspirace z jeho života sloužila k sestavení příběhu o Ježíši, který známe dnes. Ve skutečnosti se dotyčný nejmenoval Ježíš a vyslovováním jména Ježíš se nespojujete s ním, ale s démonickou silou, která ho zavraždila a která si na tom postavila příběh, díky kterému ovládá lidi a saje z nich denně energii. O tom co dělá s lidmi křest, kostel, kříže, amen, náboženství atd. už jsem psala mnohokrát…

Ten člověk byl skutečný, jeho duše je v nebi, ale jeho jméno neznáme. A většina všeho, co se domníváme, že se dochovalo, je zfalšované. U toho zbytku si nikdo nemůže být ničím jistý a nelze na tom proto nic zakládat. Maximálně použít jako studijní materiál, ale neviset na tom. Protože absolutně nevíte a nedopátráte se, kdo to ve skutečnosti napsal a nakolik je to inspirované realitou a nakolik je to na objednávku mocipánů a kdejakých podobných zmetků.

,,Ježíš“ není lidská bytost která byla zavražděna za to že říkala lidem pravdu. Je to heslo k vyvolání ďábelské síly. A podle toho, co se mi zatím podařilo zjistit a posbírat to vypadá, že i jména domnělých ,,Archandělů“ jsou též hesla k invokaci Ďábla.

Neptejte se mě jak, ale přes někoho jsem se náhodou seznámila s bývalým temným mágem. Už to řadu let nedělá, prý je čistý, vypadá to tak… Poměrně silným mágem, nutno podotknout. Nebyl to žádný amatér, co by si hrál na stolečku se svíčkama a vyvolával si pro zábavu krvavou Marry. Přesně ten typ mága, kterého fakt nechcete, aby na vás někdo objednal.

Sice už to dle vlastních slov řadu let nedělá, vymanil se z tohoto vlivu, přesto jsem s ním nechtěla mít nic společného, protože jsem na tyhle věci velice opatrná, mám obrovský respekt a znám ty lidi, co říkají že už Ďábla nevolají, ale tajně ho volají a pak s tím likvidují všechny lidi kolem sebe… A pak běháte a jenom po nich hasíte požáry… Ale to už je vlastně jiný příběh.

Každopádně jsem našpicovala uši podle hesla ,,poznej nepřítele“ co se dozvím, protože to byla výborná příležitost poslechnout si taky něco z druhé strany.

Tento člověk o tom ani neví, ale potvrdil mi moje staré podezření. Už jsem o tom několikrát na webu psala, že bych si raději dávala pozor na zprofanovaná jména Archandělů. Jednak andělé se za vyšší a nižší nepovažují, nemají žádný kastovní systém a druhak mi připadalo velice podezřelé, co za šílenosti lidé plodí při channelingu, při kterém používali k vyvolání právě tato jména.

Mluvíme konkrétně o patnácti heslech ze starých židovských textů:

Azrael je velice zajímavá bytost speciálně pro mě. Pamatuji si totiž, že v době kdy jsem zkoumala co se dá dokázat s channelingy, se mi tato bytost sama ozvala, stejně jako údajný ,,Ježíš“. Představila se mi přesně takto, řekla že je jeden z mých strážných andělů, ale nějaký vyšší ,,lepší, silnější“. A byl velice vlídný a velice mi lezl do zadku. Vedle ,,Ježíše“ to byla druhá bytost, u které jsem měla velice silný pocit, že se něco děje, co není v pořádku a už by se to nemělo opakovat. Už jsem ho nikdy nevolala a později jsem zjistila, že to je jedno ze jmen Archandělů….

Někdo, kdo má přebujelé ego, by si myslel, jak je strašně dobrej. Ale já si uvědomila, že mě v té době kontaktovala démonická síla, protože ji moje intuice bezpečně identifikovala. Někdy se tento démon představuje také jako Azazel a používá řadu podobných jmen, ale je to jedna a ta samá bytost… Tehdy mi ale neřekl, že je andělem smrti: https://cs.wikipedia.org/wiki/Azrael

Vraťme se zpět k dotyčnému černému mágovi (bývalému… budu věřit tomu, že je dnes na naší straně): Tento člověk kdysi dávno před lety přišel na jednu speciální akci, ke měl od někoho za úkol provést pořádnou černotu. O incidentu se mluvilo. Já tam tehdy nebyla, ještě jsem byla malá a tahala kačera po dvorku, když se tohle dělo. Vyvolal tam tajně určité temné bytosti a způsobil problémy a kolaps několika lidem, kteří tam byli v publiku, protože přednášející je viděl, odrazil a ta energie pak přeskočila na publikum. Tak byl černý mág tehdy odhalen a byl to počátek jeho ukončení spolupráce s ďábly. Když dotyčný mág řekl, jak se jmenovala konkrétní bytost, kterou tam vyvolal a poslal na přednášejícího, vyslovil přesně jedno ze slavných jmen domnělých archandělů: ,,Metatron“! Potvora tak silná, že zkolabujete v publiku, ani nevíte proč, jenom co na vás přeskočí. TITO MÁGOVÉ VÍ, ŽE JSOU ARCHANDĚLÉ ĎÁBLOVÉ!!! Využívají jejich síly a smějou se lidem za zády, jak jsou blbí a ještě si ty ďábly sami doma při channelingu vyvolávají!! Málem jsem spadla ze židle, když to řekl… Jen tak tak jsem zůstala v relativním klidu. A od té chvíle mě to žralo ještě víc.

Mám obrovské množství dalších zkušeností, které bych mohla k tématu dopsat, ale nerada bych tu rozpatlala něco, co není vhodné. Také v tom figurují zemřelí a doposud žijící, něco je uzavřené, ale něco stále probíhá a s něčím se pořád ještě zápolí. Možná se k tomu vrátím později, hodně jsem toho dala do své třetí knihy Anděl strážný, ale nechci říkat, že všechno vím. Pořád jsem v procesu a neustále sbírám poznatky.

Tyto konkrétní poznatky jsou pro mě tak tíživé, že jsem to prostě musela sepsat a jít s tím ven. I když vím, že je pravda nepohodlná, jsem pevně přesvědčená o tom, že to je tak správně, že se to nějakým způsobem musí pustit ven, že se to musí dostat k lidem.

Je kolem toho spousta mystifikací a člověk se těžce drží své intuice, když ho pořád mainstream bombarduje s úžasným Ježíšem a úžasnými Archanděly.

Ale jedna věc je jistá. Když budete dělat věci stejně jako zbytek, nikdy na nic nového nepřijdete. Naopak když se vydáte svou vlastní cestou a nenecháte si podsouvat vnější programy, můžete odhalit, jak moc jsme jako společnost vedle a jak moc jsme zaslepení svým egem a chorobnou potřebou vypadat líp, být lepší, být víc a být inkarnovaný Ježíš. Tohle všechno plyne z obrovského komplexu méněcennosti a vnitřní nelásky, ale balí se to do strašně sladkých vzletných slov o lásce.

O lásce nejvíc mluví lidé, kteří ji necítí a nemají. Láska je nádherná a láska hory přenáší, ale v ústech lidí, kteří ji necítí ani sami k sobě, slouží zejména k manipulaci. Stejně tak z úst temných bytostí je básnička o lásce způsob, jak vás zblbnout a použít vaši nevědomost proti vám. Láska se pozná především podle činů, ne podle toho jak o ní druzí umí básnit, aby vypadali dobře a aby se vám vetřeli do přízně.

Dejte si obrovský pozor na tato hesla. Určitě je vhodné odnaučit se říkat slovo Ježíš, nevyslovovat ani jména Archandělů, ani s nimi nemluvit. Je to past!!

Komentáře

Ikona diskutujiciho Alice 2017-05-16 11:01:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ja si myslim, ze tohle vsechno jeste neni dukaz, ze Jezis nebo Michael jsou negativni bytosti. Spis si myslim, ze se za ne negativni bytosti casto vydavaji a my to holt nepozname, protoze nemame jak to poznat…Jinak urcite souhlasim, ze je treba davat pozor na channelingy, ze se casto snazi o kontakt ti spatni…

Ikona diskutujiciho BE 2017-05-16 11:45:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

výborný je tvoj článok, Alusko. – Nie som ježišovec, dosť dlho som mu vyčítala, že svoju misiu zbabral. Veď kresťanstvo dnes …  Nedávno som videla v Španielsku tmu, stredovek, a aj keď som stála na terase nad kostolom, prišlo mi zle. "Středověk nezemřel, stŕedovék trvá .." , inkvizícia zatína chapadlá, národ bozká nohy sochám,  oslavuje utrpenie, poslušnosť, a na ataké divadlo sú poskytované dokonca granty .. ,

Ikona diskutujiciho mariankosnac 2017-05-16 12:25:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Neviem či sa Kačenka a ta druhá ženská zbláznily a či sú napojené na nejakých archanielov ale najskôr si to len vymyslely. Takže pôjde v prvom rade o byznis, sú to podvodníčky, po vzore američana Lee Carolla, ktorý vymyslel Kryona.

Ikona diskutujiciho Jolly Joker 2017-05-16 12:51:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Nazdar bazar :-) Funguje to podle mě zhruba tak, že prvotní emanace ze Zdroje jsou něco jako ohnivé paprsky. Zdrojová inteligence potom tuto čistou zdrojovou esenci zašifruje, takže vzniklá identita má svou specifickou signaturu, což je obrazně řečeno něco jako značka na autě. Vpodstatě tak každá bytost je takový "trik Absolutna". Vtip je v tom, že zdrojová identita je holografická (princip "celek v každé části"), takže každý z nás je takový mikro-Zdroj (mikro-vesmír, mikro-existence), jenomže když se někdo primárně začne pokládat za tu značku, tak se původně čistá, nahá, nezkreslená zdrojová identita promění v identitu odvozenou a tím se vytvoří hierarchie, která v holografické realitě ale vůbec neexistuje a je jen nástrojem hry forem. Odvozená identita, braná jako něco prvotního, je obludný sebeklam, a tam patří právě archandělé, spasitelé, vzestoupení mistři a podobné "fake" entity. :-! Na úrovni astrálu či fantomové reality existují, ale ve zdrojové realitě nikoliv. Nedokážu pochopit, jak někdo může v přírodě, cítění nebo myšlení vidět něco andělského, světelného nebo kristovského, když to prostě je jen takové, jaké to je – čisté a průzračné…

Ikona diskutujiciho ivi 2017-05-16 14:13:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Podle poznatků, které se dostaly ke mě. Bych si dovolila říct, že není channeling jako channeling. V podstatě záleží na čistotě tzv. kanálu, zda je pro Konstruktivní Bytosti Světla vůbec možné, aby k dotyčnému měly přístup. Tyto Bytosti jistě nebudo plýtvat svou drahocenou energií na to, aby vytvořily cestu(kanál) z Éterických Říší skrze astrál(v němž je Země zahalena)proto, aby sdělení byla lidským vědomím překroucena, to jim je k ničemu a Lidstvu také. Valná většina lidí channeluje bytosti z astrální sféry.(Předpokládám na základě Zákona Rezonance) A právě v této sféře se zdržují i destruktivní entity, které jsou produktem disharmonického lidského myšlení. Mohou nám nakukat cokoliv chtějí, i ohledně jmen…

Ikona diskutujiciho Lesan.R 2017-05-16 14:15:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Životní cesta Ježíše Krista

Ikona diskutujiciho carnelian 2017-05-16 14:49:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

K těm andělům – právě se mi stala dost šílená věc před pár minutami. ??? Jenom jsem si dočetla tento výživný článek a řekla si, že se mrknu na film – Kate a Leopold. Tak jsem ho zapla a na začátku bylo jakési divné slunce, tak mi to přišlo nezvyklé, ale nevadilo. Pak to přebliklo na jakési srdce v dlaních, které se pomalu přibližovalo. To už se mi začalo dělat zle. No když následný obraz co na mě vybafl, byl Aštar Šeran, tak jsem se vyloženě vyděsila. O_O Hned jsem to pauznula a popojela o kousek dál, jestli tam vůbec ten film je. Je tam, ale nějak se mi ho nechce pouštět, jestli ho náhodou Aštar a následující všecky možné "andělské" stránky co tam byly, nějak nezakleli. Radši si stáhnu nový jiný. Ale docela síla, jen si člověk přečte článek o ďábelských archandělech a hned na něj vybafne Aštar a jeho parta andělů! ???

Ikona diskutujiciho Lirka - nepřihlášená 2017-05-16 15:28:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Alue..

Ikona diskutujiciho Alaiana 2017-05-16 17:43:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[46]: To máš pravdu, to že oni o mě ví všechno jsem v tu chvíli nevzala v úvahu, zapomněla jsem. Ale prostě myslím, že to může být i tak, jak psala Fellien a jak jsi jí odpověděla, že to andělé říkají.

Ikona diskutujiciho Martin 2017-05-16 19:22:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj Alue, mám na tebe dotaz. Nebyl ten kluk co se zjevil démon a démonům se po slově ježíš naskakuje husí kůže? A co ten tvůj symbol slunce na stránkách? ze zkušenosti vím že je to symbol lucifera. Nechcu obhajovat církev, ale křesťanství. Zkus mi oponovat než to smažeš.

Ikona diskutujiciho Lela 2017-05-16 20:10:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj..no já od mala nepochopila, proč Bůh seslal Ježíše jako svého syna, když furt opakovali, že všichni jsme boží děti

Ikona diskutujiciho Alue 2017-05-16 21:07:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[60]:  Symbol Slunce je životadárný, asi proto ho máš na nebi a asi proto díky světlu žiješ a máš co jíst. Je to ochrana. Jinak nevím, odkud jsi vzal takový nesmysl.

Ikona diskutujiciho Ayeri 2017-05-16 21:09:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

To je síla :D Měla by ses takhle odvážit častěji, každopádně díky. Něco jako channeling jsem zkoušela se svým andělem strážným. Vlastně to ani nebyl channeling v pravém smyslu toho slova, prostě on mi něco vyprávěl a já jsem to psala. Výsledky byly krásné a pravdivé 🙂 Ale channelingy, co se běžně najdou na internetu bývají neskutečné bláboly. Třeba jako ty šílené ženské. Jedna nábožensky založená známá mi jejich video poslala, že neví, co si má o nich myslet. Tak jsme se jim společně zasmály :D Já naopak nejsem nábožensky založená vůbec, do kostela jsem nikdy nechodila, byla jsem vychovaná jako ateistka. Takže slova Ježíš a Bůh mi byla dlouho proti srsti a měla jsem k tomu odpor. Místo Boha jsem používala Konstruktivní Síla Vesmíru a Ježíše jsem vůbec kontaktovat nechtěla. O archandělech ráda čtu hlavně od Doreen Virtue, zajímají mě. Kontaktovat jsem je chtěla po tom, co jsem četla její knihy o tom, jak se je nemusíme bát požádat o pomoc, ale něco mi vždy řeklo, abych to nedělala a najednou mi to přestalo připadat jako dobrý nápad. Máš pro to nějaké vysvětlení? Doreenina ostatní tvorba je přece pravdivá, ne? A s Ježíšem jsem se vlastně ale taky jednou zkoušela spojit. Bylo to na Vánoce, protože podle příběhu to jsou vlastně jeho narozeniny, a mě napadlo, že se k němu každý jen modlí nebo ho uctívá, ale normální přání k narozeninám mu nedá nikdo :D Že by ho to třeba potěšilo :D Hloupý nápad, já vím. Ale uskutečnila jsem to. Uklidnila jsem se, otevřela mysl a vyslala přání, že bych ráda mluvila s Ježíšem. Někdo mi odpověděl, a zeptal se, co bych prý chtěla. V pozadí jsem slyšela hluk oslavy. Tak jsem řekla, že mu chci popřát všechno nejlepší k narozeninám a ještě něco jsem k tomu přidala :D On na to, že dobrý a že děkuje, ale že se musí vrátit na oslavu, protože se všemi anděly slaví vánoce (narozeniny, nevím, jak přesně tomu říkali). Měl milý a klidný hlas, ale ta oslava se zdála celkem divoká :D Tak mě napadá, kdo ví, co jsem to vlastně slyšela?…

Ikona diskutujiciho Ayeri 2017-05-16 21:21:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[2]: Neznám přímo Michaela, jen několik Michalů a Michael – holek a všichni jsou pohodáři se smyslem pro humor, které nic nerozhodí a hodní lidi 🙂 Když jsem u jmen archandělů, tak ujeté je Zadkiel :D

Ikona diskutujiciho amonia 2017-05-16 22:28:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

čtu ted jednu pěknou ruskou knihu. píše se v ní, že je světlo a tma a člověk je tou dělící čarou, kde se svádí boj těchto dvou – moc toho nezmůže a má z toho akorát boule :D. Vše existuje v projevené i neprojevené formě. my jsme ta hrana, neboť jsme obojí. Pak tedy musíme přijmout,že jsme i temná i bílá – a také musíme přijmout, že si naši pozornost žádají obě strany. Je jen na nás, zda dáme pozornost jedné, druhé anebo si půjdeme svou cestou – cestou Člověk tvořitele- toho jež je součástí Stvořitele. A je otázkou – koho z těch entit si tvoříme sami? Voláme samí? A kým jsme a chceme být? ;-)

Ikona diskutujiciho Daniela 2017-05-16 23:12:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj Alue, teď se mi opět potvrdilo, že moje intuice mě vždycky vede dobře. Ale stydím se za to, že jsem ji opět neposlechla. Občas se mi ještě stane, že ji přebiju rozumem, že si to logicky zdůvodním, ale pak se stejně ukáže, že to byla pravda – ten prvotní pocit. Víš co? Kdysi asi před sedmi lety, když jsem začla věřit v anděly a nebo se tedy spíše o to více zajímat a našla jsem tvé stránky, tak jsem automaticky věřila i v archanděly, protože to pro mě byli přeci další andělé. Jenže když jsem si třeba vykládala karty a nebo četla různé věci třeba o tom, který archanděl pomůže v které oblasti života a pak jsem ty archanděly prosila, měla jsem takový pocit, že je prosit nemám nebo jak to říct. Že oni nejsou ti správní, které bych měla prosit. Že něco je špatně. Ale když prosím Vesmír, tak tenhle pocit nikdy nemám. A teď si ťukám na čelo, kolikrát jsem prosila myslím, že třeba archanděla Gabriela ohledně lásky atd. Už nikdy to neudělám a budu věřit pouze sama sobě a Vesmíru (konstruktivním silám Vesmíru, dobrým bytostem – jak jim taky někdy říkám)

Ikona diskutujiciho amonia 2017-05-17 09:31:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Teď ještě takový dotaz – pokud teda dle Vás je Ježíš atd špatně – tak potom všichni svatí jsou vlastně posedlí ? Z logiky věci by to tak mělo být, ne? Co potom říct o svatých z 'indie?

Ikona diskutujiciho Alue 2017-05-17 10:06:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[67]:  To jsou prostě lidé, co už umřeli a církvi se nějak hodili, tak je prohlásila za svaté…

Ikona diskutujiciho mg 2017-05-17 11:00:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ďakujem.

Ikona diskutujiciho Quin 2017-05-17 13:02:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[2]:  Tak s tímto jsi mě dostala do kolen. Není lepší "důkaz" než ten, který si člověk může ověřit pomocí vlastních zkušeností. 2 ze 3 Michalů, co jsem znala/znám, byli šílení grázlové.

Ikona diskutujiciho Quin 2017-05-17 13:09:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Jinak zajímalo by mě, zda tady někdo sleduje seriál Supernatural/Lovci duchů? Vystupuje v něm spousta bytostí se jmény vyjmenovaných archandělů. Azazel, Michael, Gabriel, Metatron, Rafael, … v 99% záporáci. :-) Celkem by mě zajímal obecný názor na tento seriál.

Ikona diskutujiciho amonia 2017-05-17 13:12:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

No jo, ale co potom třeba taková Hildegarda von Binden? Ta byla světicí už za svého života a pomohla mnoha lidem a byla to velmi pobožná žena. či swámiové ?Edgar Cayce? Někteří lidé nyní hovoří, že nebyl Ježíš, ale byl Kristus… . Můžeme Boha nazývat Bohem? Voláme tím toho dobrého nebo toho špatného?Nebo jak mu máme říkat, teda?  A co stigmata? Je to moc dotazů, ale patří se na to odpovědět. Děkuji

Ikona diskutujiciho Ema 2022-01-19 16:50:34
Ikona diskutujiciho
sipka

Já s vámi souhlasím. I mě by zajímaly odpovědi

Ikona diskutujiciho Amálka 2017-05-17 13:55:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[61]: přesně tato informace mi taky jako malé nešla vůbec na rozum – tedy ne že by to teď bylo lepší 🙂 A nechápu, že tomu tolik lidí pořád věří.

Ikona diskutujiciho Alue 2017-05-17 17:28:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[72]: No jistě, ale to že jsi hodná ženská a pomůžeš za života mnoha lidem z tebe nedělá nějakou nadbytost. Jsi prostě hodný člověk. A to že vidíš bytosti a máš léčitelské schopnosti z tebe taky nedělá nadbytost, to jsi prostě pokročilý člověk.

Ikona diskutujiciho Alue 2017-05-17 17:30:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[70]:  Taky no… můj hnusnej otčím byl taky Michal. Až potkám nějakého normálního Michala, dám vědět. :D

Ikona diskutujiciho jirik 2017-05-17 17:45:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[74]: Nejznámější farář, který měl stigmata byl otec Pio

Ikona diskutujiciho amonia 2017-05-17 21:46:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Dobře a co teda homosexuálové?tady nejde o hodnocení nadlidí, ale o jejich víru.

Ikona diskutujiciho amonia 2017-05-17 21:51:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[43]:A co když jsou sny jenom text z knihy, který je nám "smysluplně" přehráván? 🙂

Ikona diskutujiciho Chocolate 2017-05-18 01:52:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Opět jsi mi potvrdila to, co jsem vnitřně cítila, ale teď jsi mě přivedla k otázce. Mám doma karty od Doreen. Jsou to právěže karty s archanděli. Občas je používám jako pomucku při kontaktu s anděli a teď si nejsem jistá. Mám je radši vyhodit a pořídit si jiné?

Ikona diskutujiciho Jarek Van Ek 2017-05-18 06:38:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Přátelé milí, to, co teď napíšu,  by čekal jen málokdo:

Ikona diskutujiciho Alue 2017-05-18 08:50:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[79]:  Já bych karty s archanděly nepoužívala… Doreen Virtue vydala i jiné pěkné sady, se kterými se dobře pracuje.

Ikona diskutujiciho Ellie Parrish 2017-05-18 11:13:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[2]: Michael byl m§j táta už nežije – sebevražda.  Mámu bil, byl věčně opilý, podváděl jí. Aůe ke mě se choval pěkně. Ale to mě nezajímá.

Ikona diskutujiciho Monisek 2017-05-18 20:40:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Chjo,jeste zjistim,ze vila,kytky a motýl jsou spatny a budy muset secko kompletne vychazet! 8-O :-D. A co Kurz Zazraku? :-? Pomáhá mi, dosud jsem kolem toho nezjistovala žádné nazory.Hlavne nemam kde.Ale obcas me napadá,dalsi patlac mozku jako bible apd. :-) Kdyztak si predplatim kontejner nebo to svedu na souseda,kteremu rikam ..  ehm,od shlednuti jisteho videa.. p**e Mira,nechaj ten koš :-D.

Ikona diskutujiciho Alue 2017-05-18 22:46:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[83]: … jestli se ti líbil Míra, tak si pusť ještě tohle…

Ikona diskutujiciho Monisek 2017-05-18 23:57:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[84]: Děkuji.Toto me jiz neoslovuje.Me ani tak nezaujal typ humoru,jakoze pana Miru vidim pouze tam.Mrška asociace zafunguje a me se vybaví veta z klipu.:-)

Ikona diskutujiciho Anna 2017-05-20 07:26:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[1]: to čo je za blbosť….. ???

Ikona diskutujiciho Ninki 2017-05-20 12:28:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Bych rada vedela na cem ta pani ve videu ujizdi a co bere je totalne mimo a ani nevedela o cem mluvi :DDDD

Ikona diskutujiciho Efs 2017-05-20 22:27:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[28]: To vzniklo tak, že si katolíci udělali takové mikromodlitbičky jako "Ježiši, Maria, Josefe, ochraňuj nás…" nebo tak všelijak — pro různé příležitosti, kdy prosili o pomoc nebo o ochranu. Postupně to takto hloupě zlidovělo zmíněnými zkráceninami a přeneslo se tak do hovorové řeči. O tom, že to pozbylo původního významu, není třeba mluvit. I tomu je část onoho: "Neber jména božího nadarmo."

Ikona diskutujiciho Efs 2017-05-20 23:08:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Nespojujte, prosím, Ježíše s náboženstvím (např. [52]:). Vyléváte s vaničkou i dítě. Středověk pokřivil a přizpůsobil ve prospěch mocných něco velkého, o čemž se můžeme jen dohadovat a o čem zřejmě neznáme podrobnosti (např. [56]:).

Ikona diskutujiciho Efs 2017-05-20 23:12:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Jen malinko k významu cizích slov. "Zprofanovat" znamená zevšednět. Zde by se místo toho více hodilo něco jako zdehonestovat, zdiskreditovat, skandalizovat, pošpinit, očernit, pohoršit…

Ikona diskutujiciho jirik 2017-05-21 15:55:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Tak jsem se dneska dozvěděl, že bibli je potřeba číst v řečtině, latině nebo hebrejštině (prostě řečeno v prapůvodním originále) nikoliv v češtině – informace od našeho faráře, který to má přímo ze semináře, když studoval.

Ikona diskutujiciho Jasna 2017-05-22 08:09:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj. Ja som bola  vychovávaná ako ateistické dieťa. Všetkých kresťanov som brala ako bandu fanatikov a u nás doma to bola takmer nadávka. Osobu Ježiša som riešila dlhé roky -  rôzne historické fakty, písma, hodnovernosť… mala som veľkú túžbu tomu lepšie porozumieť. Jedného dňa som stretla človeka, ktorý mi to umožnil (a ani sám o tom nevie) Je to pán žijúci mimo našej republiky, bývalý lekár, ktorý pomáha chorým (nie cez energie, ale dobrou radou, diétou, bylinami a  masážami) Ľuďom pomáha zdarma a kedže je už na dôchodku, venuje tomu všetok svoj voľný čas. Žije v dedine mimo civilizácie v okruhu svojich blízkych priateľov. Pomohol mnohým vážne chorým ľuďom. Je  majstrom v bojovom umení aikido, precestoval svet, spoznal mnohé viery a mnohých ľudí. Vo veku 65 rokov – čo síce  nie je tak veľa – každopádne -  žije v plnom zdraví. Nemá internet a nezaťažuje si hlavu rôznymi blbovinami. Pobývala som v jeho blízkosti nejaký čas a môžem povedať, že som nikdy nestretla múdrejšieho,  skromnejšieho a šťastnejšieho človeka. Sálala z neho vnútorná sila, radosť  a láskavosť. Naozaj jeho život nie je o slovách, ale skutkoch a ja som ho mohla spoznať, ako ten dobrý strom po jeho ovocí, ktoré bolo tiež dobré. Tento pán sa dennodenne modlí k Ježišovi a naozaj NEVERÍM že by do svojho života  privolával satana a zlé mocnosti. Ako sa písalo v príspevkoch vyššie, chyba je že meno Ježiš sa automaticky spája s cirkvou, rôznymi sektami a ľuďmi viď. uvádzané video.  Nuž je to v dnešnej dobe ťažké rozsudzovať, najmä ak máme prístup k toľkým protirečiacim si informáciám. Ale je rovnako veľa svedectiev, ako sa život človeka – a to aj ateistov, nekresťanov, moslimov  výrazne zmenil k lepšieme práve zjavením Ježiša, či jeho prijatím, zbavenie sa závislostí, konanie dobrého… Ako Alue  vyzýva treba používať sedliacky rozum. Ďakujem za mnohé hodnotné články na tomto webe, často mi pomohli. Čo sa týka osoby Ježiša vyzývam všetkých aby sami skúmali, aby odpovede nehľadali vo vyvolávaní anjelov a rôznych duchov a ani svojich blízkych, napokon vystríha pred tým aj Biblia (ako tu často bolo spomínané, zlé je majstrom v pretvárke a prevleku. Rovnako to mohlo byť aj v prípade pani, ktorá sa stretla so svojim "synom".)   Odpovede môžme nájsť v každodennom živote a spolunažívaní s reálnymi "nevirtuálnymi" ľuďmi, vo vnímaní ich života, môžme vidieť či sú v ich živote požehnania čo sa týka zdravia, manželstva, rodiny,  odpovede k nám prídu, stačí o ne poprosiť Boha, či Konštruktívnu silu :-) a oni sa ukážu veľmi jasné a pravdivé. Tak ako sa to udialo mne. Ešte chcem povedať že ja sama nepatrím k žiadnej cirkvi ani žiadnu nenavštevujem. Pekný deň vám

Ikona diskutujiciho myší královna 2017-05-22 19:23:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[9]: Tak nějak to cítím i já.

Ikona diskutujiciho myší královna 2017-05-22 19:26:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[13]:Že jo?! Bývalá skorotchyně mi od ní kupovala knížku – teda sice o vílách, ale měla jsem z toho proklatě špatný pocit. Připadalo mi to celý neupřímný a vůbec… nechápu, na čem si jede. Už od začátku (co ji znám) jí nevěřím ani za nehet.

Ikona diskutujiciho myší královna 2017-05-22 19:33:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[22]: Hele, k tomu bych byla skeptická. Desatero bylo dáno Židům v době, kdy Ježíš neexistoval a Židé mají v pravidlech, že nesmí slovo "Bůh" a jeho synonyma před některými denními rituály ani vyslovit. Obecně těmi pojmenováními šetří. Tohle je zase věc, kterou si křesťani ukradli od židů a "upravili do huby". Ježíše a Marie a podobných se to vlastně netýká to tvrdí jen křesťané, protože tvrdí, že to byl Syn Boží.

Ikona diskutujiciho BE 2017-05-23 11:02:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[80]: Rakovina – rozložené, Rak – o – vine,  cítil si, cítiš vinu ? Voči sebe ?

Ikona diskutujiciho Efs 2017-05-23 21:12:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[91]: Ani to nebude zcela vypovídající a nebude to mít mnoho společného s vyjádřením původního smyslu. Významy a vyjadřování se za staletí velmi změnily. Pokud jde o Nový Zákon, je velmi dobrý Pavlíkův překlad. Je doplněn komentáři vysvětlujícími významy překládaných slov. Jinak se za nejvěrohodnější považuje překlad Bible od Jehovistů. Čte se však dost obtížněji nežli třeba Nová Bible kralická…

Ikona diskutujiciho df 2017-05-23 21:37:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[96]: Taky to může být nevhodným prostředím, hromada elektrosmogu, radonu a tak podobně. O vině to vůbec být nemusí. Nechce se mi věřit, že jarek by měl problém s vinou.

Ikona diskutujiciho Vojta 2017-06-01 11:17:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

I do kostela již proniká robotizace. Posílám odkaz na článek:

Ikona diskutujiciho jo, jsem michal :) 2017-06-15 21:05:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

myslím, že celou tu tichou poštu kolem náboženství velice trefně nastínili "monty-pajtni":

Napsat komentář: adonajpetr Zrušit odpověď na komentář

Ikona moderatora

Moderovaná diskuze: Příspěvky se zveřejňují s časovou prodlevou. Pro účast v diskuzi je třeba, aby byl váš komentář v souladu s obecnými pravidly slušného chování a podmínkami používání stránek