Odmalička jsem měla potíže s duchy a teď se mi dostali pod kůži. Jak se zbavit jejich vlivu?

16.11.2015 v Poradna 50

Dopis:

Ahoj Alue,

k napsání jsem se odhodlávala dlouho, ale zkusím to. Už nevím, u koho mám hledat pomoc.

Předem se moc omlouvám, že příspěvek bude delší a snad Tě neodradí, ale nechtěla bych něco vynechat.

Začnu od začátku…

Ve 14 letech jsem nerozvážně ještě s dvěma lidmi snažila vyvolat ducha mého dědečka – nepovedlo se to, nedal nám žádné znamení, takže jsme usoudili, že se vyvolávání nezdařilo. Přesto jsme ho z opatrnosti třikrát odvolali. Už si nevzpomínám jestli jsme kolem sebe udělali ochranný kruh, či jsme měli zapálené svíčky (je to přece jen 16 let zpátky).

Nevím jestli krátce na to, ale spíš dříve jsem zažívala nepříjemné sny, kdy jsem se nemohla pohnout a něco mě tahalo z mého těla (většinou to se mnou házelo po pokoji, tahalo z okna nebo přes strop do temnoty pořád nahoru).

Viděla jsem také černou postavu u mé postele, která nic nedělala, jen se dívala, nemohla jsem udělat nic. Pocit bezmoci a strachu nemusím asi rozvádět. Nazývala jsem to ,,černými sny“.

V průběhu puberty se mi v pokoji vždy ve stejný čas – po desáté večer – ozvalo bouchnutí na dveře malého kumbálku (který sousedí s mým pokojem). Když jsem byla jednou sama na patře v mém pokoji (bylo to večer) ozvalo se zase bouchnutí na dveře – měla jsem strach, ale hrdinsky jsem řekla: ,,Jasně, klidně si bouchni ještě.“

Po tom, co jsem to dořekla, se ozvaly dvě příšerné rány na dveře toho kumbálku. Strachy jsem úplně zkameněla a poté raději odešla z pokoje. To bouchání se ozývalo několik let, pak přestalo.

Dále jsem v té době koketovala s tzv. bílou magií (taky hloupost, ale pozdě si to vyčítat). Jednalo se o chranné rituály atd. – vůbec nevím, jestli jsem to nedělala špatně (vycházela jsem jen z nějaké knihy).


Někdy v té době se přede mnou samy zavřely dveře od wc, kdy nešlo o klasické zabouchnutí dveří díky průvanu, ale klika šla dolů, jako by za ni někdo z druhé strany vzal a dveře se tiše samy zavřely – naštěstí jsem měla svědka, který zrovna procházel kolem a viděl to také – byl to ten samý, co se mnou v dětství vyvolával dědu. Měla jsem podezření, že za ty dveře opravdu vzal děda, protože v tu dobu kdy se to stalo (kolem půl osmé večer) chodil na wc.

Další věcí jsou sny které se pořád opakují dokola.

Nejvíce se mi zdá o tom, jak utíkám z tohoto domu do lesa (který máme hned za domem).

Sny jsou vesměs pořád stejné – cítím v domě nebezpečí, útok duchů a nadpřirozených bytostí nebo něco zlého a VŽDY běžím do lesa, jako by les představoval nějaké útočiště.

Další sny jsou o tom, že cítím a vidím nadpřirozeno u mě v pokoji nebo u nás v bytě, že tu jsou duchové, jednou jsem byla posedlá duchem nějakého vraha. A já se snažím ty duchy vyhánět a zjištovat si o nich více pomocí otázek na které mi odpovídají, někdy je vyháním pomocí bible a nějakých neznámých formulí atd.

Do toho mi s různou intezitou přicházely „černé sny“.

Vše jsem se snažila do té doby ignorovat – „černé sny“, časté neúspěchy v životě, celková nechuť do života, únava, smutné nálady, bez energie, zdravotní problémy, které se ani změnou životního stylu nelepšily ba naopak – vše jsem přičítala smůle nebo tomu, že se s tím šlověk musí naučit žít a zkrátka jít dál.

Tak uběhlo přes 11 let.

Jednou jsem udělala (nelibuji si v takových věcech, jsem nakuřák a sem tam si dám jen trochu alkoholu) experiment s lehkou drogou (asi víš, jakou mám na mysli). Kde kdo ji kouří, ale já jsem zkusila mléko z ní. Po stavu, kdy jsem byla vysmátá, měla jsem i mírné sluchové a zrakové halucinace, jsem šla spát v domnění že to ze mě do rána vyprchá. Bohužel se stalo něco jiného.

Kolem třetí ráno jsem se probudila s hlasem v hlavě který mě naváděl k zabití druhých nebo mě samotné. Byla jsem vyděšená co se to děje, snažila jsem se ty myšlenky zaplašit a znova usnout, ale bylo to tak silné, že jsem musela vstát (už jsem byla relativně bez opojení) a šla jsem do kuchyně.

V té době se mnou žil přítel, přišel za mnou a když jsem mu řekla co se děje, uklidnoval mě, že není možné abych měla takový stav, že to u nikoho nezažil a trochu i vtipkoval. Mě do smíchu nebylo, opravdu jsem ho nebo sebe chtěla zabít – na jakoukoliv věc jsem se podívala, (lžíce, naběračka, hrnec…) měla jsem v úmyslu udělat jen to jediné. Přicházely mi na mysl myšlenky typu – skočím z okna, nebo ubodám někoho šroubovákem – bylo mi jedno koho a čím. A nedalo se to nijak vytlačit z mysli.

Chtěla jsem po příteli ať mi sváže ruce a zamkne mě do pokoje, že za sebe opravdu neručím a udělám něco zlého. Měla jsem vážně strach, že mě to ovládne. Naštěstí jsem po pár hodinách usnula a nic se nestalo, ale dodnes na to myslím a nesměju se.

Od té doby mi před usnutím nebo když jsem se v noci vzbudila, do hlavy přicházely podobné myšlenky, o smrti, týrání, zabíjení, příběhy plné zlosti, hněvu, násilí atd. Přidaly se k tomu i morbidní sny – kdy jsem pozorovatelem hrůz, které se dějou jiným lidem nebudu rozepisovat). Říkám si, kde se ve mně takové nechutnosti berou.

Před rokem to ale začalo nabírat jiný směr.

S „černými sny“ jsem se naučila žít a poslední den roku 2014 jsem si řekla, že ho už nemůžu mít, že by to byla fakt náhoda. Samozřejmě jsem ho měla a nic hezkého to nebylo.

Začala jsem tedy usilovně pátrat a zjistila jsem, že „černé sny“ nejsou nic jiného než spánková paralýza.

Naučila jsem se je vyvolávat přes den, abych je nemohla mít v noci. Od té doby v paralýzách někdy slýchám mužský hlas (naštěstí jen párkrát) – ne lidský, spíše démonický – jednou říkal, že se už z paralýzy nedostanu, dokud ho nepoprosím, tak jsem ho poslala do pr… (bylo to ve dne, takže jsem neměla strach), cítila jsem jak se probouzím, otevřu oči a …. byla jsem zase v paralýze a ten hlas znova promluvil – „Dokud nepoprosíš tak se z paralýzy nedostaneš“.

Tak jsem ho musela požádat a pak jsem se už mohla normálně vzbudit.

Jednou mi mužský hlas v paralýze řekl – „Je nás třikrát více“.

Jindy zase řekl slovo „Victory“ a poté se mi před očima postupně zobrazili – obrácený kříž, lidská lebka s překříženými hnáty a hned nato zvířecí lebka s rohy.

Paralýzy mám skoro 16 let, ale hlasy slýchám teprve poslední půlrok. Stejně jako přejetí cizí neviditelnou rukou po mé noze. Poslední dobou mám mrazení kolem páteře a i v posteli cítím mrazení na těle. Zimomřivost je stálá (příčinu hledám ve štítné žláze), ale to mrazení je novinka.

Už dávno jsem zkoušela sůl na parapety a prahy, stříbro pod postel, modlitby, před půlrokem jsem si kolem postele nasypala požehnanou sůl a celý pokoj vystříkala svěcenou vodou.

Pořídila jsem si přívěšek s arch. Michaelem (hned první noc, kdy jsem si přívěšek dala kolem krku, jsem paradoxně zažila silný útok něčeho, co mě zase tahalo všude možně po bytě), proto jsem si ho nechala ještě požehat knězem. I když se modlím k Bohu a vyšším pozitivním silám, mám přívěšek neustále na krku, tak se paralýzy nelepší.

Později jsem se obrátila na neurologii, kde mi na vyšetřeních nic nenašli, proto hledám duchovní nebo duševní příčinu a doufám v konečné rozuzlení. Je mi trapné někomu tohle vyprávět, určitě by mě zavřeli do blázince.

Jeden člověk, který má v tom zkušenosti se na mě napojil a zjistil že v mém pokoji někdo je, ale není zlý, prý můj duchovní ochránce. Ale nebyl si tím 100% jistý.

Napadlo mě, jestli jsem si nemohla zhmotnit nějakou bytost vlastním strachem.

Zkouším se nyní upnout na Lucidní snění, ale nevím jestli to není unáhlená náplast na dosud nevyřešený hlubší problém.

Bohužel také jsem poslední dobou více agresivní a útočná (taková jsem předtím nebyla).

Co si o tom myslíš Ty?

Jedná se o útok něčeho externího nebo mám hledat příčinu v psychice a v tom, že jsem si možná svým strachem ublížila sama? Proč posledních cca 10 měsíců, kdy nemám tak velký strach z paralýz se mi paradoxně dějou ve větší míře a s horším průběhem? Mám za tím hledat hlouposti dělané v pubertě?

Ještě jednou se omlouvám za sloh, který je ke konci trochu zmatený.Je toho více, ale nechci Tě už tak okrádat o drahocenný čas.

Prosím o odpověď a mnohokrát Ti děkuji za případnou pomoc.

E.

Odpověď:

Ahoj,
To co jsi zažívala jako dítě – tahání do temnoty atd. – bylo astrální cestování. Neumělé, spontánní. Já to znám, umí to člověka pořádně vyděsit. Temné postavy jsem tam nikdy nepotkala, i když jsem třeba zrovna jako dítě měla problém s nějakými duchy. Nebyli tak drzí, aby za mnou do astrálního světa lezli, protože já vždycky už během paralýzy začala prosit svého anděla o energetickou ochranu. Nepotkala jsem ho tam, ale vždy jsem cítila jeho přítomnost, jeho vědomí.
Nevím co jsi na sobě měla nabalené, ale vždy existuje důvod, proč někdo k sobě přitáhne temnou bytost.

Pravidelné bouchnutí – měla jsi tam nějakého ducha, co se v určitou dobu připomínal. Jaký byl jeho motiv zrovna v tuto dobu, to netuším, ale oni mají různé zvyky a nápady. Možná jsi ho přitáhla právě těmi pokusy s rituály, ale nemusel být nutně špatný…
Jednoho takového jsem roky měla doma, vždycky když jsem usínala, tak mi bouchnul do skříně. Tehdy jsem chodívala spát asi v 10 večer, takže bouchal kolem 22:30…. Zajímavá shoda.
Měla jsem ho i v Brně, ale teď po dalším stěhování už se mnou dál nešel, netuším proč. Asi se mu nechtělo, nebo ho nudilo, že jsem na něho zvyklá a už mi nevadí 🙂 Tento duch mi nikdy nedělal žádné problémy, ani na mě nemluvil. Nepokoušela jsem se o něm nic zjišťovat, nechala jsem ho jednoduše libovolně existovat v mé skříni, jak se mu chtělo.. a když už se mu nechtělo, tak sám odešel.

Zavření dveří – Tak to asi skutečně byl děda. 🙂 Těžko říct jestli po vyvolání ze sentimentu zkusil jít na záchod a využil svoji sílu aby zavřel dveře a ukázal vám že tam je, ale mohlo se to stát.

Já tyhle sny o utíkání z domova měla pořád, už od šesti let. V domě jsme měli celkem dost duchů – no možná bych to mohla někdy sepsat – takže ta energie nebyla dobrá, do toho velké problémy v rodině, rakovina, alkoholička, hysterie, domácí týrání… to je prostě na dlouho. Já ve snech utíkala z domu a rovnou z města, jinak obsah snů byl podobný s tím tvým. To ti tvoje podvědomí dává najevo, že tam nejsi v pohodě a že patříš jinam. Když se přestěhuješ a najdeš pro sebe lepší místo s lepší energií, tak se ty sny samy ztratí. Ber to jako silné znamení.

Ty děláš (nebo jsi dělala, nevím do jaké míry ty aktivity fungují ještě dodneška, tak si sem případně dosaď minulý čas) jednu velkou chybu, kterou si asi neuvědomuješ. Když nechceš aby tě duchové otravovali a působili na tebe, nesmíš se na ně zaměřovat, ani na ně myslet. To znamená neptat se jich na žádné otázky, nekomunikovat s nimi. Když máš v domě ducha, proveď očistný rituál, mám je popsané na webu: Rubrika ,,Návody“
… ale nemluv na něj, nesnaž se zjišťovat podrobnosti. Jen úplně v klidu udělej očistu prostoru, pomodli se k andělům nebo konstruktivní síle Vesmíru za ochranu a odvedení duše do světla a tím veškerá tvoje aktivita nutně musí končit. Nic víc už nedělej.

Když se jich ptáš na otázky a snažíš se je vyhánět, tak si je na sebe voláš a propojuješ se s nimi.
Postupem času se díky tomu budou tvoje problémy zhoršovat. Bibli vůbec neber do ruky, tu vyhoď. Je to velice zlá, manipulativní a destruktivní kniha, která k tobě přitahuje destrukci a tím i duchy, kteří tě budou obtěžovat.
Nepoužívej na vyhánění duchů žádné magické formule, kterým nerozumíš a neznáš jejich přesný obsah a význam. Pokud mluvíš, tak se modli a pokud se modlíš, mluv u toho jasně, stručně a ČESKY. Říkat slova kterým nerozumíš je velmi nebezpečné, klidně u toho můžeš vyvolávat Satana a ani o tom nevědět.

Ty problémy co máš zrovna teď poslední půlrok jsou DŮSLEDEK chyb, které jsi dělala předtím, to je napojování se na duchy. Otevřela jsi jim dveře do tebe a oni tě teď používají jako dálnici.

Drogy – i když lehká marijánka – jsou u tebe vysoce nebezpečné a rizikové. Přes drogy – jakéhokoliv druhu, přes všechno co se ti hrabe v mozku, patří do toho i alkohol když se užije ve větším množství – do tebe vstupují destruktivní energie a poté i duchové. Vstupují do tebe i přes vdechování kouře.
To znamená že pokud máš tyto problémy a vezmeš drogu, tak problém co jsi předtím měla, propukne v maximální míře, protože duchům už nebrání nic v tom, aby tě používali, jak se jim zamane.
Nejvyšší globální prediktor, když chce mluvit se Satanem, užívá tvrdé drogy. Je tam úplně stejný princip, který zaručeně funguje.

Dát si mlíčko z trávy byla – nezlob se na mě prosím – strašná hloupost a nerozum z tvé strany, mohlo tě přece napadnout že když nejsi energeticky úplně v pořádku a pořád přitahuješ smůlu (to ti dělají destruktivní bytosti co na sobě máš nabalené), tak že tráva tyto problémy zesílí a zhorší, protože změní tvůj způsob vnímání, resp. ti vypne přirozenou ochranu, která ti ještě zbývala.
Vraždící amok bych za normálních okolností přisoudila nákaze toxoplasmozou ale ve tvém případě to skutečně byli zlí duchové, kteří do tebe vstoupili a snažili se s tebou manipulovat.

Další obrovská chyba, kterou děláš: Místo aby ses před destruktivními silami chránila, tak ještě stříkáš posvěcenou vodu po ložnici a nosíš prokletý přívěsek. Jakoby tito duchové už na tebe měli takový vliv, že ti dosadí špatný nápad, kterým zesílí svoji moc na tvůj úkor.
Pamatuj si a zapiš si za uši něco velice důležitého: Jakákoliv církev neslouží bohu, ale ďáblu. A cokoliv co je posvěcené, je PROKLETÉ, destruktivní a bude to zhoršovat tvoje problémy.
Na ten prokletý přívěšek bude potřeba vyzrát, nehaž do jen tak do koše, protože jsi ho bohužel hodně nosila. Proveď s ním následující očistný rituál (pozor, musí být udělaný úplně přesně tak jak je popsaný, pokud jediný pokyn porušíš, nebude to fungovat) ,,Jak se vyhnout sedmi letům smůly z rozbitého zrcadla / Též návod, jak se zbavit prokletí“

Ložnici bych alespoň vykouřila, ideálně na několikrát, jednou si myslím že to nebude stačit.

Vykuřoání: Odveďte ze svého domova zlé duchy
očista svíčkami je taky dobrý nápad, ale hlídej je, neodcházej od nich, těm tvým parazitům se to nebude líbit:

Návod na odstranění destrukce z určené místnosti

Slovo Victory spojené se symboly které popisuješ nejsou nic jiného než to, že ti temné síly vzkazují, že nad tebou vítězí. Nemusím ti asi připomínat, že lebka s rohy je symbol Satana. Nechci tě děsit, ale nedá se to říct žádnými hezkými milými uklidňujícími slovy. Toto je skutečně problém a je nutné ho hned řešit.
Ty zatím nejsi blázen, ale co myslíš, že se bude dál dít, pokud ten problém nezačneš řešit? Jak dlouho to tvoje psychika ještě vydrží? Kolik máš síly to do nějaké míry ještě zvládat? Pokud to nevezmeš za správný konec, jak myslíš že to skončí? – Nerada jsem posel špatných zpráv, ale ty už si nemůžeš dovolit další chyby a další čekání.

Nejraději bych ti doporučila koupit nějaké zařízení proti duchům, na ochranu postele, místnosti, či určitého okruhu. Taková zařízení existují, ale nejsou nikde ke koupi… zatím. V poslední době se pokouším přijít na to které z těchto zařízení by bylo možné poskytnout lidem, protože lidí s podobnými problémy se mi ozývá hodně (i když to u nich nejde do takových extrémů) a takové věci by nutně potřebovali. Zatím je nemám, ale plánuji je, v úvaze jsou hned tři různé typy, bylo by dobré kdyby alespoň jeden vyšel.

Můžu ti ale doporučit Energetický krystal. Neobsahuje data přímo na vyhánění temných sil z lidí, ale poskytne ti i tak velikou výhodu. Když ho budeš neustále nosit i s ním spát, bude postupně vyrovnávat tvoje energie v konstruktivním směru. To znamená, že na tebe postupně temné síly nebudou mít takový vliv a ty budeš mít mnohem lepší možnosti se jich úplně zbavit.

Energetický krystal je – hned vedle očistných postupů které je bezpodmínečně nutné udělat – další základní věc, bez které se podle mě neobejdeš, nutně potřebuješ silnou energetickou pomůcku, co tě bude tahat ven z toho problému a dodávat ti dobrou energii. A nic lepšího než tyto krystaly aktuálně neseženeš. http://alueshop.webnode.cz/energeticke-krystaly/

Ještě se porozhlédni doma: Vyhoď Bible, a všechno co bylo posvěcené. Vyhoď z domu všechno, co nese symboliku smrti. Vyhoď z domu všechny kříže a křížky.

Tento problém můžeš i v tomto stavu vyřešit, ale bude tě to stát hodně práce, hlavně sama na sobě.

s pozdravem

Alue

Komentáře

Ikona diskutujiciho adonajpetr 2015-11-16 08:06:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Nevim, jestli muzu zkusit poradit. Musím ze svoji zkusenosti souhlasit s Alue, nevšímat si jich a když v te místnosti cítíš, že někdo je zajdi se hned projít ven (tim ten pocit přestane narustat) nebo jdi za někým z tvoji rodiny v jiné místnosti pokecat o něčem,  ať se ti změní pocity a zamerujes pozornost jinam. Tak ci tak nauc se ten pocit ze sebe nepodporovat (zacni si treba cist) a sledovat, jestli tim postupne slabne. Důležité je i ve vlastni hlavě s nimi nerozmlouvat, nepouštět se do myšlenkového dialogu. Taky bych hledal jak se jim postavit alespon ve snech(ve svém podvědomí-snech)- když se přes den rozhodneš párkrát, že v noci ve snu se jim postavis, probudíš se v tom snu(nemusí to byt hned napoprve) a uděláš to, ale to můžeš vědět jen ty, jestli mas v sobe víru v ochranu a podporu konstruktivních sil(především ale v sebe a své přesvědčení) a tedy to pomůže. Takže někdy je lepší se tomu postavit a jindy zase ne podle tvojeho aktuálního stavu, jak se cítíš tak si věříš. Méně se ted možná zajímej o tzv. Duchovno- v myšlenkách se snadno tvoří protiklady (dobra a zla,atd) a mozna i cesty pochybností a méněcennosti, že nejsi duchovní jinak by se ti tohle nestavalo. To sou takový klamy no☺. Hodně štěstí☺.

Ikona diskutujiciho stenly919 2015-11-16 08:55:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Napadlo mě, když už se tady řeší i vyvolávání duchů, ve své první knize jsi Alue popsala jeden způsob, který použila jedna z postav, dá se ten způsob použít i reálně nebo to byla jen fikce ?

Ikona diskutujiciho Iveta 2015-11-16 13:35:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Já hlavně nechápu proč autorka stále žije, nějakých 16 let, v domě kde se jí dějí tak děsivé věci. Už bych dávno byla pryč…

Ikona diskutujiciho Blaf 2015-11-16 14:54:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Přesně tak. Přestěhovat se a nechat tam věci s touto situací společné nebo vyhodit.

Ikona diskutujiciho LenkaL. 2015-11-16 18:49:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Celkem silný příběh. Moje babička měla malou mrtvici a ted musí ležet. Problém, co ted máme je ten, že prý slyší hlasy, které ji přikazují, aby se modlila. Takže nemůže vůbec spát. Je silně nábožensky založená a nosí neustále řetízek s křížem na krku. Už jsem se za ni několikrát modlila, zkusila jsem i mluvit jakoby za ní a říci z min. článku ten meditativní záměr. Jinak, já mám od tebe krystal, tudíž nejlepší by bylo ji ho půjčit, že? Bojím se, ale že v jejím stavu si křížek z krku vzít nenechá.

Ikona diskutujiciho malé srdce 2015-11-16 18:59:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[3]:[4]: Ono to není zase tak jednoduché, jak se zdá. I když všechno opustí a přestěhuje se, entita nebo entity, které jsou na ní nabalené, se mohou přestěhovat spolu s ní. Pro ně to nepředstavuje žádný problém, ani překážku. Změnou místa svůj problém nemusí vyřešit. Souhlasím s Aluškou v tom, že nejlepší je snažit se je ignorovat. A to hnedka tu kterou entitu přestane bavit, protože tyto zlé entity jsou živeny jen naším strachem. Horší je, když naberou dostatek energie (z našeho strachu) na to, aby se začaly projevovat fyzickými útoky. Někdy se nás tyto entity drží jako klíšťata a ne a ne nás opustit. Ovšem, vždy je tu nějaká příčina, proč se tak děje. Zkus možná nějaký regres a hledej, kdy to celé začalo. Začalo to všechno tehdy, když jste vyvolávali toho svého dědečka anebo jsi zažívala ty paranormální jevy už i před tím? Znám některá velmi silná a prastará zaklínání k odchodu zlých entit. Ale nemohu je zde jen tak zveřejnit. Jsou velmi silná a mohou se použít jen ve výjimečných případech. V žádném případě nejsou určena pro každého. Proto bych na tvém místě spíše využil ten energetický krystal. Neznám sice všechny ty postupy, kterým se krystal stane vysoce konstruktivním vodičem energie. Ale důvěřuji v tomto Alušce, nakolik s tím má praktické zkušenosti – myslím si, že ví o čem mluví, když je doporučuje. Tak proč je nevyzkoušet? Možná bys také mohla začít posilovat svou vlastní vůli. Mnohdy tyto entity vyhledávají něčí oslabenou vůli a duševně nevyrovnanou osobnost. Tím nechci říct, že se to týká zrovna tebe. Neber to nijak v zlém. Někdy i velice silná vůle může být z různých příčin dočasně oslabená a to se může někdy stát vstupní bránou pro tu kterou entitu. Avšak silná vůle ji okamžitě rozpozná a dokáže ji svou vlastní silou vypudit.

Ikona diskutujiciho Fellien 2015-11-16 20:19:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho Fellien 2015-11-16 20:37:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[6]: Naprosto souhlasím!

Ikona diskutujiciho :) 2015-11-16 21:17:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Me prave trochu prijde podle toho co pisatelka pise, ze ty duchove a entity jsou spjaty docela i s tim obydlim, takze si zas tak nemyslim ze by odstehovani bylo zas az tak od veci. Ale kazdopadne tohle uz je podle me dost vazna situace.

Ikona diskutujiciho Raja Luthriela 2015-11-17 00:04:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Takové divoké čtení takhle navečer, to jsem si zas naběhla. :-)

Ikona diskutujiciho Blaf 2015-11-17 05:24:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

7 – Nikde jsem nepsala, že stěhování je kompletní řešení, rozhodně nejsem tak naivní – (to bych nepsala, že celou situaci sama nezvládne)

Ikona diskutujiciho E. 2015-11-17 09:01:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ač jsem to neměla v úmyslu, budu reagovat. Z domu jsem se nechtěla (rodný dům) a ani nemohla odstěhovat. Není to zas tak jednoduché, jak si někdo myslí, určitě chápete. Jak někteří psali – problém bude nejspíš v mé hlavě a to ve špatné obraně vůči nadpřirozeným silám – tedy slabé psychice. Pracuji na tom, vymazala jsem z PC horory, Akta X a podobné filmy, ignoruju všechny články s esoterickou tématikou i tu satanistickou (poslední dobou mě totiž "překvapivě" přitahovala…), ve chvíli velkého strachu a psych. vyčerpání si vizualizuju zlatý ochranný štít a pomyslím na arch. Michaela. V záloze mám rituály, kdyby se situace nezlepšila nebo zhoršila. Přívěsek mám zatím u sebe, ale nejspíš ho odložím, protože mi černá rychleji než v době, kdy jsem ho začala nosit – možná překyselený organismus, nevím.

Ikona diskutujiciho Alue 2015-11-17 10:12:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[12]: Může a nemusí, to záleží na té duši, jestli k tomu má důvod.

Ikona diskutujiciho all-is-magic 2015-11-17 11:02:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[7]: souhlasím.

Ikona diskutujiciho Astaer 2015-11-17 11:38:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Dotyčná je posedlá. Rada zní: vyhledat katolického exorcistu, http://www.vojtechkodet.cz/

Ikona diskutujiciho malé srdce 2015-11-17 12:02:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[12]: I když jsem psal o té slabé vůli, musím se po dnešním večeru poopravit. Dnes v noci jsem dostal totiž dost velikou a nepříjemnou lekci, kdy jsem si uvědomil, že i silná vůle člověka může zakolísat, když stojí proti něčemu neznámému. Asi o půl jedné ráno, když jsem se chystal spát a ležel jsem již v posteli, jakási neviditelná síla do mne velmi prudce narazila. Kdybych stál na nohou zřejmě by mě srazila i k zemi. Nevím vůbec co to bylo. Je sice jedna možnost, že to mohlo být spojené s odpoutáváním astrálního těla od fyzického, ale takto jsem to ještě nikdy nezažil. A navíc se mi to stalo krátce po ulehnutí na lůžko, kdy jsem ještě nebyl natolik ponořený a uvolněný, aby k částečnému odpoutání mohlo dojít. No, každopádně mě zaplavil na nějaký čas obrovský strach. Takže zřejmě ani lidé se silnou vůlí si nemohou být jisti, jak obstojí v kontaktu s démony anebo s neznámými entitami. Možná stojí za zmínku, že mám v pokoji velmi starou skříň a občas v ní nevysvětlitelně bouchá. I když to nebývá zas tak často. A já mám hlavu akorát u té skříně. Už několikrát jsem hledal příčinu toho bouchání, ale na nic jsem nepřišel. Takovýto neviditelný náraz do mě, jsem však zažil úplně poprvé.

Ikona diskutujiciho Helene 2015-11-17 12:28:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Když si to tak čtu tak se mi vrací vzpomínky z doby kdy jsem ještě žila v mém rodném městě kousek od Brna. Jako malá jsem se občas v mém pokoji bála. Taky aby ne, když jsem spala naproti velkému zrcadlu a žila naproti hřbitovu :D. Ale jaksi jsem to ignorovala…V pokoji jsem taky určitě měla nějakého toho ,,kamaráda". Občas mi rupalo v záclonách, jednou u nás spala kámoška a když se ozvalo to rupnutí tak úplně vyskočila a ptala se co to sakra bylo. No a já úplně v klidu že nám rupe občas v záclonách :D.

Ikona diskutujiciho Ameline 2015-11-17 13:34:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Mě do toho, nevím proč, pořád naskakují rodiče. Doma bylo všechno v pořádku? Rané zážitky totiž dělají hodně pro pozdější psychiku. Zanedbaná zranění jsou jako krev ve vodě, lákají žraloky, ať už lidské či jiné, protože se o ně můžou zachytit. A nemusí být jen z dětství, nedostatečné psychohygienické návyky například stačí k tomu, aby si člověk za život nastřádal úžasnou dávku nezhojených šrámů, které jsou horší o to, že racionální kousek je přesvědčen, že jsou to blbosti. No, třeba samy o sobě, ale pokud se vrší na kupku podobných už mají svou váhu… Jestli se například oběvují některé neodbytné vzpomínky, třeba právě před spaním, nebo je nějaké místo, čas, kam se člověk ve snech často vrací, možná by stálo za to začít tam.

Ikona diskutujiciho Mia 2015-11-17 16:26:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[12]: Dům, kde majitel nezemřel přirozenou smrtí, má silný destruktivní otisky. Nejhorší je v domě vražda a sebevražda – jestli je to tento případ, tak tam rozhodně nepřespávej a vůbec si tam nedělej miminko.  No, možná jste to při koupi domu nevěděli – ale vidíš,jak ty destruktivní energie pořád přitahuješ. Vždycky je dobrý se předem informovat, jestli na pozemku v minulosti nebyl hřbitov a popraviště nebo skládka.

Ikona diskutujiciho Ameline 2015-11-17 17:34:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[17]: :D Taky jsem žila nad hřbitovem. Ještě jsem měla takovej obrovskej výklenek s oknama přímo tím směrem. Zrcadel jsem měla plnej pokoj, snaha o jeho optické zvětšení. Zrcadlové tapety ze tří stran dokola postele, to je věc! Obzvlášť kolem dušiček, jak k nám táhly davy a zřejmně leccos přivolaly, jsem mívala pocit, že se to u mě pěkně prohání. Různorodý klepání a praskání jsem ale vždycky připisovala tepelným změnám, tak mi to doma vysvětlili. Někdy jsem ale slýchala i hlasy. Vždycky jsem potom do prostoru zahlásila něco na způsob "Ahoj, zdravím, tady je to moje, chovejte se slušně a budeme vycházet". Vím, že jsem i jakési potvoráky, co mě tlačili, jednoduše vykázala. Můj prostor, moje pravidla. Pak jsem si to asi ve 12 začala zapisovat a zřejmně tehdy to pro mě bylo běžné, doteďka nechápu, co jsem už tehdy byla za divnočlověka. Už tehdy jsem vykládala lidem, prý jsem byla neuvěřitelná s tarotem (chci si myslet, že stále jsem :D). Já měla doma větší problémy, než nějaký bezprizorný entity :D Akorát pak jsem měla několik zápisů, že jsem slyšela ledaskoho mi leccos nabízet o co jsem tehdy fakt stála – za blíže neurčenou cenu. Ani dost slušnosti se představit neměl. Už tehdy jsem ale měla dost rozumu, abych věděla, že na bianco směnku člověk vždycky doplatí a tohle pěkně smrdělo. Tahle záležitost byla věc, co mě poněkud rozhodila, pravda. Ale stále – problémy doma větší, než nějaký trošku víc vlezlý entity. Vlastně jsem ale nenarazila na nikoho, kdo by měl s přímo tímhle zkušenost… Tak, zvládlo se to, nějak jsem se těma cestičkama promanévrovala, jsem viděla, že za ty dva roky neumřu, jak jsem měla slíbený kdybych pokračovala v daném kurzu, dneska jsem z větší části v pohodě, to je důležitý.

Ikona diskutujiciho E. 2015-11-18 08:50:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[13]: OK, ještě jednou děkuji.

Ikona diskutujiciho Jarek Van Ek 2015-11-18 17:04:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[21]: Rozhodně nejsi posedlá, jsi naprosto normální, jen hodně senzibilní.

Ikona diskutujiciho Astaer 2015-11-18 19:45:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[21]: Jsem moc rád, že jste na mě reagovala a mohu to tak dovysvětlit.

Ikona diskutujiciho Jarek Van Ek 2015-11-18 20:40:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[23]:Příteli,  nestraš ji. Přemýšlej, jak fungovaly symboly svátosti, když kněz posílal obyčejná děvčata na hranici k upálení a že jich bylo.

Ikona diskutujiciho Astaer 2015-11-18 21:03:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[24]: No tyhle věci vždy vyvolávají strach. Ale vzdělávat se a zjistit si relevantní informace – na tom není nic špatného.

Ikona diskutujiciho E. 2015-11-19 08:28:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Děkuji vám oběma za odlišné pohledy, jsem otevřená všem novým informacím, takže nebudu raději žádnou zavrhovat.

Ikona diskutujiciho Ameline 2015-11-19 09:53:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[21]: Jedna z důležitých věcí je, že když něco prožilo mnoho lidí, když je to běžná záležitost, neznamená to, že je to v pořádku. Půlka těch, co s tím nemají problém, měli podmínky, že to zpracovali, druhá půlka si to jen nepřipustí. Ostatně on si člověk většinou buď pamatuje, že byl problém, nebo naopak zarytě tvrdí, že měl šťastné dětství a dokonalé rodiče, aniž by si ve skutečnosti cokoli pořádně vybavoval. Takhle jsem se setkala s 20letým klukem, který o své alkoholické odtažité matce mluvil zcela vážně s posvátným úžasem 5-letého dítěte (včetně intonace a výběru slov). To byl můj asi nejstrašidelnější zážitek ever :D

Ikona diskutujiciho Astaer 2015-11-19 18:34:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[26]: "asi mám jednoduchý pohled na věc, ale nebyli posedlostí postiženi převážně katolíci?"

Ikona diskutujiciho Jarek Van Ek 2015-11-19 21:12:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[26]:Zkusím literaturu, nejsem si jist přesnými názvy:

Ikona diskutujiciho fialova 2015-11-20 10:24:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

tvoj pribeh mi je blizky, tiez som si zazila toho hodne so zastrasovanim zo strany temnych bytosti, pred niekolkymi rokmi. tiez mi vsuvali do mysle takmer sustavne zastrasovacie myslienky, kricali na mna, ze som sa niekedy bala krok urobit aby sa niekomu nieco zle nestalo. bolo to ako dostavat elektrosoky do mysle, akoby mi tahali cez mysel hrdzave ostnate draty, bola som ich myslienkami cela zosnurovana. na ich myslienky som reagovala spociatku sebazavrhovanim, ako ma moze nieco take vobec napadnut ci prist mi na mysel, chcela som sa znicit, aby som neublizila druhym. mala som v mysli z toho obrovsky zmatok, nevedela som odlisit vsunute myslienky od vlastnych. reagovala som na tieto vsunute myslienky stuhnutim a strachom, akoby zamrznutim v krci. po nejakom obdobi mi vesmir poslal do cesty ludi, co mi s tym pomohli, skupinka ludi okolo jednej liecitelky, modlili sa za mna spolocne, lebo videli, ze mam na hlave pripojenu cudzopasnu bytost. bytost po modlitbach odisla, ale myslienkove utoky pretrvavali az do doby, kym som si nepocistila energetiku a nespojila sa so svojim bozskym ja, nezistila, kto skutocne som a neoddelila svoje myslienky od podsuvanych myslienok inych bytosti. hodne som sa v prechodovej faze modlila, robila ochrany, cistila fyzicke telo zdravou stravou i postami, chodila na anjelske pisma a odblokovanie kliatieb. ale co skutocne pomohlo, bolo naucit sa prijimat tie podsunute zastrasovacie myslienky v pokoji, bez strachu z toho, co sposobia mne ci druhym ci bez pocitu zodpovednosti za ne. podakovat sa za ne ako za skusku a nechat ich odplynut, nerozvijat ich a nereagovat na ne, uvedomit si proste, ze su podsunute a ze nie su tvoje. nechaj ich odplynut ako oblaky a nereaguj na ne, potom sa zacnu oslabovat. spoznaj samu seba, svoje srdce a svoju mysel a precit, co mas naozaj v srdci.si to skutocne ty, kto by chcel niekomu ublizit? velmi pochybujem. spoj sa so svojou vlastnou krasou a uslachtilostou a zameraj sa ne, doveruj sebe, posilnuj vedomie krasy svojho ducha a srdca, vcit sa do svojej pravej hlbky a spoj sa so svojou ozajstnou podstatou. potom pochopis, nakolko su tie destruktivne myslienky podsunute z vonku. posilnuj samu seba, a reaguj na ne pokojne ako pozorovatel a postupne zacnu stracat nad tebou silu. vedomim seba a precistenim fyzickeho tela si posilnis a prejasnis svoju vlastnu vibraciu, vlastnu frekvenciu, a nebudu mat na teba taky dosah cudzie vibracne polia, stratia pristupove kody do tvojej mysle. len je to praca na dlhsie, mne to trvalo 2-3 roky, kym som sa z toho dostala.

Ikona diskutujiciho E. 2015-11-20 11:05:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[28]: Děkuji za vysvětlení. Ostatně v jedné části videa host popisoval o případu, kdy se k víře obrátili ateisté, protože měli posedlou dceru. Dobře exorcismum popisuje Elias V.

Ikona diskutujiciho Astaer 2015-11-20 19:22:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[31]: Tak u jógy je problém ten, že jde vlastně také o okultní praktiku. Jóga je součástí bráhmanismus a má pomoci duši vyjít z koloběhu reinkarnace. A všechny ty úkony mají význam náboženský. Možná víte, že tam jsou např. pozdrav slunci, nebo pozdrav měsíci apod. Myslím, že se jedná o určitý druh uctívání, a proto je to proti 1. přikázání Desatera.

Ikona diskutujiciho Přemek 2015-11-20 22:14:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[28]: I na dálném východě existují mistři, kteří pomáhají od posedlostí, ať už mistři čchi-kungu či jiných směrů. Ve vší úctě ke Katolické církvi, přes svých 2 tis. let cenných zkušeností, kdy se stále učila a vyvíjela, není jedinou takovou entitou v lidské společnosti.

Ikona diskutujiciho Přemek 2015-11-20 22:30:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[31]: Pokud vím, cesta k Bohu může vést přes všelijaká trní, úskoky, nekalé praktiky – když dohlédneme, jaké ovoce to skutečně neslo, zastydíme se a změníme myšlení (pokání, právníci to nazývají účinná lítost). Ježíš na několika místech, pokud si dobře vzpomínám na Bibli, upozorňuje, že kdo se chová dobře jen proto, aby se zalíbil Bohu, ten se do Nebe nedostane. Je potřeba vědět, proč je nějaké chování dobré, ne slepě věřit.

Ikona diskutujiciho Jarek Van Ek 2015-11-21 16:49:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Pokud jde o dějiny křesťanství, jsou zde důležité milníky. Vznik je doba Ježíše Krista, prvokřesťanství, velmi doporučuji prostudovat, toto období čistých a skromných lidí, je opravdu úžasné. Jen namátkou,  když chtěl někdo Ježíše následovat a stát se jeho apoštolem, Ježíš po něm požadoval vzdát se všeho majetku a rozdat ho potřebným, chudým. Touto cestou by asi nikdo nevybudoval chrámy a ještě je vyzdobil drahými předměty.  Bylo to o čisté víře. Pak je zlom Císař Konstantin okolo roku 325. Říše římská pomalu spěla k zániku,  politikařilo se, byl zde patrný vliv starých náboženství a tudíž,  když Konstantin oficiálně ustanovil křesťanství jako státní náboženství,  hned mohl zamíchat kartami politických protivníků. Přesto zde mohly být úmysly jen čisté, jenže vytvořil se zde prostor pro politické spekulanty, tdchnology moci.

Ikona diskutujiciho E. 2015-11-22 19:08:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[7]: Velké díky, že ses podělila se svým příběhem. Takže základ je v ignoraci myšlenek. V bdělosti to někdy jde, sice těžko, ale jde. Horší je to v paralýzách. Co jsem si vzpomněla, tak kromě toho, že mi ďábelské hlasy (někdy jich je více, někdy je jen jeden) říkaly, že se nedostanu z paralýzy a že je jich 3x více,  tak někdy se hnusně chechtají. Vzpomněla jsem si, že mi ještě říkaly – "Nikdy nás nevyslovíte" a "Jsou šílení"-tohle opakoval asi 5x za sebou a stalo se to v paralýze při experimentu se zrcadlem, tak doufám, že jsem si třeba nepřitáhla z druhé strany nějaké šílence. Nechápu, co ty věty měly znamenat.. Několikrát se mezi sebou ty ďábelské hlasy nahlas bavili a někdy se zákeřně chechtali.To všechno během paralýz. Během nich mě poslední dobou něco drží za ruku, stisk ruky je tak silný, že cítím bolest. V jedné z takových paralýz jsem si představila jak mě uzavírá ochranný zlatý obal a ten stisk najednou zesílil, že jsem cítila jak jsem se až zkroutila bolestí…bylo to strašné. Proti tomu se bojovat nedá a hlasy ignorovat nejdou.

Ikona diskutujiciho hana 2015-11-22 21:29:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Existuju uz desiatky druhov magie okultizmu. Stovky ludi ich uz vyskusalo na sebe a napisalo o tom svedectva. Daj do googlu napr. : "reiki okultizmus svedectvo"

Ikona diskutujiciho Efs 2015-11-23 08:08:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[31]: Co je povoleno? Těžká otázka. Co člověk, to názor. Někdo tady dobře reagoval, že je to to, co vede na cestě k Bohu (slovo Bůh píši pro zjednodušení, dosaďte si to své: vzhůru, do Světla, k podstatě, ke konstruktivní síle Vesmíru apod.). Starý zákon by nejraději zakázal vše. To pro jednoduchost a jednoznačnost. A odpovídá to tehdejší úrovni vývoje lidí a společnoati, tedy věku Berana, kdy zákonem bylo Desatero — jakýsi očesaný minimální morální kodex, protože první "plnou" verzi lid nebyl schopen a ochoten od Mojžíše přijmout. O situaci vypovídá i pravidlo, které tehdy též platilo: "Oko za oko…". V další fázi — věku Ryb — přišel Ježíš s rozšířením zákona o Lásku: Miluj svého bližního, miluj své nepřátele/protivníky (své přátele a blízké umí milovat každý trouba), odpouštěj, jdi cestou skromnosti, tichosti, Lásky. V listu Galatským se píše něco jako: Vyzkoušejte všechno, leč ne vše je pro vás dobré. Toto jsme se měli naučit ve věku Ryb. Teď postupujeme dále. K Vodnáři. Ale zpět k tomu, co je a co není "povolené". Líbí se mi — a viděl jsem to ve více zdrojích — abychom při všem mysleli na to, je-li to v souladu s vůli Boží. (opět si dosaďte za "Boží", to své). Nemíním tím však v žádném případě vůli nějaké církve, kněze apod. Opravdu jen to, co nás může posunout nahoru. Neboli — přeji-li si něco třeba v meditaci: Ať se stane, prosím, je-li to vůle Boží. Léčitel by měl poprosít ve stejném smyslu: Bože, je-li to podle tvé vůle, dovol mi, abych pomohl, vyléčil, uzdravil… Pokud by totiž člověk postupoval jen podle své vůle, mohl by sice rovněž dosáhnout požadovaného výsledku, byla by to však magie a ta jde opačným směrem. Krásně to říká Ježíš po poslední večeři, kdy prosí Boha, aby od něj odebral utrpení, které ho čeká, ale ať se stane podle vůle Boží a nikoli podle vůle jeho vlastní.

Ikona diskutujiciho Astaer 2015-11-23 21:07:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[36]: Děkuji za odpověď, i když stručnou.

Ikona diskutujiciho E. 2015-11-24 05:04:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho Astaer 2015-11-24 14:59:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[40]: Ne, nic nechci sugerovat, jen pomoc, příp. přijít na tyto nenormální věci. Už hned v první odpovědi v diskusi s vámi jsem psal, že si to přímo nemyslím. A ani to nemůžu vědět. Nemám s ničím takovým zkušenosti, jen z toho, co jsem četl.

Ikona diskutujiciho E. 2015-11-25 05:03:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[41]: V tom případě se omlouvám, připadalo mi to tak.Knihu jsem začala číst a musím uznat, že je v ní spousta zajímavého.V jedné části bylo psáno, že nám Bůh dává možnost volby a je na nás pro co se rozhodneme a jakou cestou se dáme. Ďábel se zase kryje za masku dobra, tak abychom ho nepoznali. To je sice pěkné, ale nechápu, jak mám tedy rozlišit, jestli mi právě radí Bůh nebo Satan.Jak to poznat?

Ikona diskutujiciho Stáňa 2015-11-25 15:25:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[38]:Nádherné, naprostý souhlas,

Ikona diskutujiciho Astaer 2015-11-25 18:05:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[42]: Příznám se, že zrovna moc netuším. Tak jsem hledal a našel alespoň tohle:

Ikona diskutujiciho aneta 2015-11-25 21:58:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[42]: A vyzkoušela jste to, co vám radila Aluška? Podle toho, co jste tady napsala mě přijde, že nemáte žádný pud sebezáchovy. Jako dělat nějaké experimenty ze zrcadlem? To fakt hraničí se sebevražednými sklony

Ikona diskutujiciho E. 2015-11-26 15:20:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[45]: Sebevražedné sklony opravdu nemám.S tím zrcadlem jsem si zahrávala ještě v době, kdy mě to nevědomky stahovalo dolů (pročítání stránek s ezo tématikou,weby o satanismu, vyvolávání paralýz-tedy asi před dvěmi měsíci).Sama nevím, co jsem si od toho slibovala. Možná jen to, jestli se mi podaří vidět v zrcadle (při paralýze) svůj obličej a ne nějaký jiný, naštěstí k tomu nedošlo, ale i tak vím že to byl risk.Teoreticky přece nešlo o žádnou magii a usnout před zrcadlem není zahrávání si s temnými silami.

Ikona diskutujiciho Jarek Van Ek 2015-11-26 17:25:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ještě něco pro odlehčení proč je hloupost vyvolávat duchy. Jeden kolega mi vyprávěl historku, u které nemohu zaručit,  že si ji trochu "nevylepšil". Měl službu,  když mu v noci oznámil signál v mobilu, že v jedné starší budově je nějaký pohyb. Stávalo se to  často a signalizace byla dost poruchová…Tentokrát zapomněl volat policii a podvědomým pohybem jak byl rozespalý si vzal s sebou pistoli. Bylo něco kolem půlnoci.  Dojel k budově a všude byl klid. Napadlo ho zahrát si na Clinta Eastwooda, s pistolí v ruce prudce otevřel dveře…a byl v pr..li. Místnost byla plná sedících lidí, hořely tam rituální svíce,  prostě blázni si šli udělat adrenalinový večírek do cizí budovy. Okamžitě se polekal, zařval : " Všichni okamžitě ven, nebo budu střílet!". Jenže měl pocit, že několik chlapů vyskočilo a vyrazilo k němu. Odjistil pistoli a pálil nad jejich hlavy do stropu, než tam vypráskal celý zásobník. Mezitím lidé otevřeli okna a vyděšení vyskákali ven. Než vyměnil zásobník byla místnost prázdná…Stačilo málo a někdo mohl zemřít,  navíc ta budova nemá zrovna nejlepší pověst…proto přitahuje blázny,  kteří neví s čím si zahrávají.

Ikona diskutujiciho Pavel 2017-01-08 16:59:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Můj příspěvek přichází po více než roce, za pokus to stojí. Vím, co prožíváte protože to prožívám taky, já jsem ten problém zvládl. Co zde napíšu, se asi nebude líbit, ale je to ověřeno, lze předpokládat, že jste připravena.

Ikona diskutujiciho david binder 2018-01-19 14:03:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

jednou jednou skámošem byl unás a otevýrsry se a zavýrary dveře a cýtil sem pru van

Ikona diskutujiciho Milan 2018-02-10 19:49:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Dobrý den.

Napsat komentář: Jarek Van Ek Zrušit odpověď na komentář

Ikona moderatora

Moderovaná diskuze: Příspěvky se zveřejňují s časovou prodlevou. Pro účast v diskuzi je třeba, aby byl váš komentář v souladu s obecnými pravidly slušného chování a podmínkami používání stránek