Odpovědi je třeba hledat v sobě

27.4.2011 v Čtenáři 25

Než se pustíte do čtení, ráda bych řekla něco málo předem.

Následující text pochází z mého e-mailu, poslal mi ho někdo, kdo očividně myslí vlastní hlavou, což dnes není samozřejmé a přitom je to moc důležité. Dopis má v sobě hodně otázek, ale nabízí odpovědi a jedna z nich je přitom docela zásadní, proto také obsadila nadpis tohoto článku.

Je to odpověď také na to, jak komunikovat se svým vnitřním vedením, anděly, nebo vyšší formou vědomí. – Je to vaše nitro.

Tento text je pěkný proto, že zaznamenává chod myšlenky, která se sama rozvine a přirozeně zodpoví, aniž by byl nutný zásah odněkud jinud.

Ahoj Alus,

Prvne bych ti rad podekoval za tvoje stranky, ktere lidem pomahaji v tomto ,,Velkem skoku” plnem zmatku. Uz jsem ti jednou psal, takze to nedelam poprve, ale nejaka ta pochvala, zvlaste kdyz je od srdce urcite neomrzi 🙂

Jsem ted v cizine, tak mne prosim omluv hacky a carky.
Rad bych s tebou probral nebo spis se zamyslel nad veci, ktera se mi uz delsi dobou honi hlavou. Nemam ted siroko daleko nikoho kdo by perfektne rozumel co rikam, natoz pochopil co se tim snazim rict a jelikoz nemam blog, tak bych se rad o to podelil s tebou.

Cim zacit :)…Uz od malicka (no to je docela relativni pojem, jelikoz jsem jeste 15-tilety pide) se modlim (ted kdyz to pisu,tak se mi slovo modlit vubec nezamlouva..zni mi lip povidat si) s bohem, kdyz neco potrebuju. Vzdycky to funguje, ale ted kdyz se nad tim zamyslim… Mluvit porad s nekym nebo s necim jenom kvuli tomu, ze neco potrebujes ? A co je to buh ? Nikdy jsem neveril zadnemu nabozenstvi, omezuje te a vnucuje ti svoji podobu boha, ktery te miluje, ale kdyz neco provedes, ztresta te peklem a to je fakt slusna hovadina, co si budem povidat. Dobre, tak ted jsem popsal krestanstvi, ale vesmes vsechna nabozenstvi te nejak omezuji, at tim, ci onakym zpusobem. Podle mne je buh Vesmir, je to nehmotna energie, ktera strezi rovnovahu, je v kazdem z nas, je ve vsem. Mel by si na to kazdy asi udelat vlastni nazor a ne slepe poslouchat neco, co nam je podstrkavano. Ted mne napada jak vlastne lidi, kteri jen slepe poslouchaji (nevim jak to vtesnat do jednoho slova… verici?) definuji boha ? Jako neco nadrazeneho ? A kdyz je teda buh v nas jak muze byt nadrazeny ? Nejsme v tom pripade my vsichni bohove ? Existuje vubec pojem nadrazeny a podrazeny ?

A co andele ? Vim, ze jsou a povidam si s nimi. Alespon si to myslim. Popisu ti moje hovory s bohem,ted uz teda Vesmirem a andely. Povidam si s nimi v sobe! Nevidim je, ale odpovidaji mi skrze moje myslenky. Jeden by rekl asi si povidas sam se sebou, ale kdyz mam nejaky problem zeptam se a vzdy dostanu odpoved, ktera mi dany problem vysvetluje. Vubec to nezni jako by to bylo ze me, ale pritom je ! Jsem clovek, takze mi to prijde neuveritelne, protoze to je nehmotne..ale pritom to je skutecne.. a co je vlastne skutecne ? Jsem ted fakt zmatenej, ale vysvetluju si to jedinym zpusobem. Aby si videl andely, musis se pretransformovat na jejich vlneni, je to jina dimenze. Jsem hodne smutny, ze ja to mam ted (v tomto zivote) blokle, snad se ale brzy rozvzpomenu. Kdyz si to ted ale po sobe ctu nejsou i andele nahodou nasi soucasti ? Hodne zasvecencu rika vse je jedno, neni to prave tohle ?
Docela by to i vysvetlovalo termin napojit se na svuj zdroj, nemyslis ? 🙂 Proc hledat vsechno venku ? Staci se podivat dovnitr. Poznat sam sebe, vse co potrebujeme mame uvnitr sebe sama.

Je to vsechno, tak jednoduche a pritom tak slozite.

Kdyz jsem zacinal psat tenhle mail byl jsem hodne zmatenej nevedel odpovedi na otazky co je to buh ? Proc se tomu rika buh ? A proc z nej lidi maji strach ? Ted kdyz jsem to napsal, tak se mi odpovedi vylezli samy. Uz chapu proc si zacala psat blog a jak ti to krasne vykvetlo :). A zase nasel jsem to v SOBE. Neni nahodou tohle to obrovske tajemstvi ? 🙂

Jooo jinak jsem ted v Italii a dneska ve skole jsem zaslechl slovo laurei, coz se vlastne vyslovuje LAUREJ
v italstine to znamena absolvent. Ty budes vedet jak s tim nalozit.

Mej se moc krasne
L.

Kam dál:

Další obrázky andělů

Zobrazit rubriku ,,Dopisy čtenářů”

Rádi byste na Aluška.org uveřejnili vlastní článek?

Máte otázku? Napište mi

Komentáře

Ikona diskutujiciho Farah 2011-04-27 08:01:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Moc hezky dopis, behem cteni me prisla na mysl otazka: Odkdy jsme zacli byt nestastni? OD chvile, kdy jsme zacli hrat na rozdily!!! Bohatej-chudej, malej-velkej (bo mala-velka), coz pak lidi jakymsi mechanismem dovedlo k valce povah a nazoru, nebot jsme zapomneli tolerovat ci respektovat nazory a rozdily lidi kolem sebe. Zacli jsme se soudit "bez vedeni", coz nasledne predurcuje zivot naplneny vycitkami a bludy. Uz jen kolem sebe znam lidi, co trpi, protoze se zamilovali do nekoho z jine spolecnosti- a proto se nemuzou vzit! Mam v zivote jasny cil- vys… se na tenhle system a v dobe nebezpeci delat ze nejsem, a pak si proste JET bez omezeni dle sebe. Tak, aby to neprivolalo pozornost a poboureni toho, kdo se mnou nesouhlasi ale pomohlo tem, kteri se rozhodli jako ja. Nechci uskodit nepratelum a nicit je, moje povaha je takova, ze se jim VYHNU sirokym obloukem, protoze tihle lidi tu maji take svou ulohu. Zasahovat do toho by mohlo dopadnout zle. Chce to patrat v sobe, ale take nezapominat na deni kolem a podle toho si pripravovat potrebne k dosazeni cile. 🙂 Hodne zdaru!

Ikona diskutujiciho Rajka 2011-04-27 09:35:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

,,Kralovstvo Bozie je v tebe, a nie v budovach z dreva a kamena!"-to su slova Jezisove z Tomasovho evanjelia.

Ikona diskutujiciho Veronika 2011-04-27 10:00:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

úplně s tím článkem souhlasím, tohle je Pravda. Díky.

Ikona diskutujiciho Katrin 2011-04-27 11:22:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Taky souhlasím. Jenom bych doplnila, že než najdeš odpověď v sobě, tak v tobě musí často "uzrát". A to chce trpělivost, nikdo neví kdy to bude. Mnohdy jsem nedočkavá a tak se ptám na odpověď někoho, kdo by to mohl vědět. Většinou ale když jsem takto netrpělivá tak mi nikdo jiný odpověď nedá a stejně musím počkat. Když na to pak přijdu sama, tak mám ale o to větší radost:)

Ikona diskutujiciho Alena 2011-04-27 11:43:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Je toho dost v článku s čím bych souhlasila.Jen mi na rozdíl od pisatele trvalo mnohem délé,než jsem si otázky kolem víry a boha  nějak urovnala.V dětství mi připadalo ponižující v kostele klečet a modlit se na povel,babička ale nepolevila.Mám ve své duši mír,při pohledu na krajinu,stromy,řeku,nebo jen keř v květu a mraky na obloze.

Ikona diskutujiciho Renata 2011-04-27 11:58:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ano, krásně napsáno. Slovo "modlím" se mi nelíbí… zavání manipulací, touhou chtít něco..

Ikona diskutujiciho A. Gabrielová 2011-04-27 16:22:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Děkuji za příspěvěk/dopis..:) nalezení vnitřní pravdy a rovnováhy se sebou samým je (aspoň dle mne) skutečné nalezení andělského a hlubšího principu.

Ikona diskutujiciho Lara 2011-04-27 19:18:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[1]: Milá Farah, netreba hneď generalizovať. Ja sa napríklad necítim byť nešťastnou, ty ano? 🙂 A ak sa niekto cíti nešťastne určite to nie je kvôli nejakým vonkajším spoločenským rozdielom, pretože šťastie je stav, postoj, pocit, vnem prichádzajúci zvnútra, z nášho vnútra (z toho, čo človek cíti sám v sebe) a nie zvonka. A to si mnohí ľudia neuvedomujú, nechápu, preto majú tendenciu obviňovať za svoj súčasný stav a pocit nešťastia napr. rodičov, šéfa, vládu, lekárov, partnera, svokru, deti, peniaze, prácu atd. … alebo podmieňovať svoje šťastie vlastnením nejakých vecí (Budem šťastný keď…). Ale to je absurdné, ved je to, paradoxne,  presne naopak – Každý, kto chce byť šťastným má splniť len jednu jedinú podmienku: Nikdy si nedávať žiadne podmienky. 🙂

Ikona diskutujiciho Lara 2011-04-27 20:02:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[2]: "Kráľovstvo Božie je v Tebe a všade okolo Teba, nie v budovách z dreva a kamenia. Rozštiepni kus dreva a Ja tam budem, nadvihni kameň a nájdeš ma."

Ikona diskutujiciho ok 2011-04-27 20:04:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

OT

Ikona diskutujiciho Lara 2011-04-27 20:38:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[4]: Uhm, asi tak to vnímam aj ja – všetky odpovede na všetko sú vždy v nás, ale musia aj vyzrieť – vyskúšal sa ako zlato v peci, v ohni života, aby sme vedeli odlíšiť to podstatné od nepodstatného. Skúmať a naučiť sa rozpoznať, čo pochádza od ZDROJA – nášho vyššieho JA – Boha – Vesmíru a čo od nášho nižšieho ja – ega…

Ikona diskutujiciho Farah 2011-04-27 21:42:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[8]: Samozrejme, o tom byla ta moje narazka na to, ze se na cely system muzu vys.. protoze kdyz to udelam, pak budu vychazet jen ze sebe. Ja jen pozoruji, ze to co chodi zvenku MUZE veci zkomplikovat, tak to udelam tak, aby to komplikovalo co nejmin. Nastavim mysl tak, jak potrebuji, abych se citila v pohode. A ano, jsem spokojena, protoze jak si to clovek udela, tak to ma. 😉 A verte, kdyz si navzdory dennimu shonu vecer najdete pulhodinky k meditaci, bude to krasne…teda pro me to takove je 🙂

Ikona diskutujiciho hell 2011-04-28 09:20:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Přeji všem, aby mohli svobodně rozvíjet svoje myšlenky a nacházet přirozené odpovědi..bez destruktivních manipulativních zásahů zvenčí do tohoto vnitřního procesu…bohužel ty zásahy existují a já vím,jaké to je..

Ikona diskutujiciho Peter 2011-04-29 09:59:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Alue, článeček super – jak jsem jej četl, sledoval jsem svoje pocity u toho..být sám sebou, ale nezůstat sám…štěstí je samozřejmě uvnitř, ale není jednoduché si to uvědomit..taky okolí, alespoň ma mě, vždycky vyvíjelo vlastně trochu i tlak – když se tvářím šťastně, usmívám se na lidi a tak, tak pak je i okolí příjemné vstřícné – jenomže to platí taky naopak, (tak třeba) – holka mi dá kopačky, a to z důvodů na něž nejsem schopen přijít, takže teď mám vlastně dvě možnosti: 1)řešit to (v sobě) – a to se budu asi ale (víceméně nechtěně) kabonit, anebo 2)neřešit to a keep smiling. Co je lepší? Já (zatím ještě, a snad to tak i zůstane) provozuju nejdříve možnost 1), a až pak, možnost 2). Když, Laro[8]:, píšeš "ja sa necítim byť nešťastnou, ty ano? :)", navíc s tím smajlíkem na konci, nějak, já nevím…necítil jsem se při přečtení tvé věty prostě dobře…tak já ti teda odpovídám, byť to nebylo na mě: já (občas) ano. Kdybych ihned přešel k variantě 2) viz výše, tak bych se nejspíše nemohl ubránit pocitu, že lžu, především sám sobě. Ale někdo je třeba tak silný, že varianta 1) u něj trvá pouze zlomky vteřiny, a pak už má vnější "fajn"  kořeny ve vnitřním "fajn". To už nejspíše musí cítit každý v sobě sám. Nebo taky jsem zjistil, že negativní pocity si můžu případně "zmrazit" a odložit na později (ale i mrazák má omezenou kapacitu), ideálně než budu sám někde v příjemnu a zkusím se na to kouknout trochu seshora, a trochu se v tom i ňahňat, a až pak tomu říct pápá. Ale aby to zmizelo najednou abrakadabra a já byl šťastný imrvére furt tak to se mi nějak prostě nezdá.

Ikona diskutujiciho Farah 2011-04-29 14:19:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[14]: Ahoj, ano musim podotknout, ze ani ja necitila jako prirozene znejici vetu: "ja se necitim byt nestastnou, ty ano?" ono je pojem "nestastni" jako spooousty dalsich relativni a pro kazdeho je to veci individualni. Navic jsem nemluvila o svem nestesti ale o tom, co vidim pomerne casto kolem sebe. Nestesti, treba pro me take mohl byt rozchod, O.K. myslim ze bez staviku, kdy nam je chvilu bidne, tak bychom prestali videt krasu blaha. Je zdrave se v pocitech smutku z rozhodu nimrat treba tyden, ale pokud to trva uz pul roku, pak je (z meho pohledu) problem jinde, nez v bolave situaci. Ja teda se chvilku ponimram, na nose posimram a pomodlim, zamedituju, zrelaxuju, zkratka si dopreju zahradky krasne sebelasky, ktera uzdravuje. A pak si dam: necekam nic… a jenom proste jedu v duchu, kdy si vychutnavam klidecek. A ono preci neco prijde..dokonce neco lepsiho! Treba ted resim veci, kdy se mam rozhodovat mezi dvema cestami. Pri obojich neco ztratim. Vim to. Pokud tapu a nemuzu se rozhodnout, pak tommu nechavam volny prubeh. Nastane pak situace, ktera mi neco naznaci, snad smer, ktery je spravny. Jojo, dostanu "prihravku" a je na me ji pak promenit v "gol". To jak dlouho v nas bude smutek a negativni emoce a pak prijde ono abrakadabra a uz zase v pohode-to zalezi na spouste faktoru, kazdy je nastaveny jinak a citlivy na jine veci. Napr. mi vadi mene kdyz mi nekdo rekne, jak me nesnasi nez kdyz se na me nalepi osoba, co tvrdi, jak me zboznuje a pritom ciny naopak dokazuje, ze vlastne neznamenam nic a smeje se mym pocitum..nevim co je horsi, esli ta lez nebo vysmati se lasce. Aspon, ze v tomhle uz se nimrat nemusim.

Ikona diskutujiciho Mandle 2011-04-29 18:40:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[15]: Koukám, že každý jsme na tom jinak, a přitom úplně stejně ;-)

Ikona diskutujiciho Káťa 2011-04-29 21:18:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

K tomu že odpovědi od andílků slyšíš ve svých myšlenkách – je to podobné jako kdyby sis sám odpověděl, ale hodně moc rychle? Nekdy se mi stává, když třeba brečim a v duchu si říkam "Už nemůžu dál…" že uslyšim v myšlenkách například "Nebreč, to se vyřeší, všechno bude v pořádku…" Vždycky to přijde hrozně rychle… Sem to já, nebo mí andílci?

Ikona diskutujiciho FitS 2011-04-30 00:52:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Anděl může být vždy jen anděl, ale člověk může být vše. Od kamene přes anděla až po boha.

Ikona diskutujiciho Mandle 2011-04-30 20:23:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[18]: Přesně tak.

Ikona diskutujiciho blanka 2011-05-01 18:23:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[17]: Jo, jo, věř tomu, jednej podle toho a uvidíš, že je to to správné vedení:-)

Ikona diskutujiciho Šimon 2011-05-01 19:56:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Samozřejmě, že je to správná cesta, ale bylo ti do náruče vloženo rozhodnutí a ty jej musíš rozřešit. Je jenom na tobě, čemu budeš přikládat větší význam a co si vezmeš k srdci jako čistou pravdu. Doporučuji ti hledat další odpovědi ve tvém nitru, jak to zde již dříve někdo sdělil. Záleží jen na tvé vůli a víře. Ale nezapomeň. Každá pravda má v sobě kousek lži a každá lež má v sobě kousek pravdy, proto je v dnešní době složité najít pravdu…

Ikona diskutujiciho Šimon 2011-05-01 20:04:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Promiňte mi, že to zde "spamuji", ale můj komentář je namířený na komentář s číslem 17… Omlouvám se za případné nedorozumění…

Ikona diskutujiciho Boikana 2011-05-02 13:55:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

[17]:Přesně takhle já mluvím s anděly. Prostě si vduchu povídáme… Parkrát se mi už podařilo i dorozumět se jen pomocí emocí, či jak to nazvat, prostě beze slov.

Ikona diskutujiciho zdeněk 2011-05-13 10:42:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Chi, Chi , Chi … nazdar Drujdíku :):):)

Ikona diskutujiciho L. 2011-05-14 22:57:00 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

hehe :):):) nazdar Bardíku

Nový komentář

Ikona moderatora

Moderovaná diskuze: Příspěvky se zveřejňují s časovou prodlevou. Pro účast v diskuzi je třeba, aby byl váš komentář v souladu s obecnými pravidly slušného chování a podmínkami používání stránek