Pavol Jakubec schvaluje šikanu neočkovaných, odstartoval tím bojkot oplatků od firmy Sedita

23.8.2021 v Zprávy 79

Pavol Jakubec otevřeně podpořil očkování. Jakubec pro Denník N řekl, že očkování proti covid-19 je potřebné, a všichni si to musí uvědomit:
„U nás si sice mnozí neočkovaní stěžují, že jsou diskriminováni, ale prostě platí, že kdo je očkovaný, ať si svobodně jde, kam chce, ale kdo není, ať sedí doma. Pokud to takto ošetřené nebude, tak nastane opak: zvýhodňováni budou neočkovaní lidé, protože pro svou svobodu nemusí udělat nic.“
Podnikatel zdůraznil, že nechápe lidi, kteří se nechtějí dát očkovat. „Ničí snahu ostatních, kteří se očkovat dají,“ dodal.



Tato slova pochopitelně vyvolala vlnu kritiky. Každý člověk má právo se rozhodnout sám za sebe a pokud by ho neměl, pak už nežijeme v demokratické zemi. Pod heslem kovid se už dnes porušuje mnoho zákonů. Lidé slepě dodržují nesmyslné vyhlášky odporující nejenom zdravému rozumu, ale také českému právnímu řádu. A pak přijde Jakubec a začne schvalovat totalitní praktiky. Není divu, že to občany namíchlo.

Obchod online-potraviny.sk stahuje oplatky od Sedity ze své nabídky
Chtěl být frajer, zbyly mu jen oslí uši, ostuda a ztráta zisku ze stahovaných výrobků. To se stalo spolumajiteli firmy zabývající se výrobou a prodejem cukrovinek Pavlu Jakubcovi, který chtěl upřednostnit očkované před neočkovanými. Jakubec se chtěl postavit na stranu očkovaných a neočkované ,,potrestat“ tím, že budou sedět doma. Na jeho facebookovém profilu online-potraviny.sk si však může přečíst status, který pravděpodobně otřese jeho sebevědomím. Výrobky Sedita budou staženy z prodeje!

I před měsícem vydaly online-potraviny.sk velmi zajímavý příspěvek:


Drtivá většina s tímto krokem společnosti souhlasila a našli se i tací, kteří se nechali očkovat. ,,Překvapivý a vynikající přístup. Sám jsem očkovaný, ale nikdy by mě nenapadlo dělit lidi na očkované a neočkované. Všichni jsme si rovni,“ napsala Dominika Straková.

„Úžasné, všechna čest. Moje rodina již nebude kupovat výrobky od společnosti Sedita. A když budeme chtít nakupovat online, tak přes váš obchod,“ zapojila se do diskuse Zuizana Šmihulová Manková.

„Výrobky Sedity může jíst sám majitel, v rodině přestaneme nakupovat,“ řekla spolumajitelka firmy Saška Mészárosová Spálová.

„Moje rodina není očkovaná, takže Horalku (ani nic od Sedity) jíst nebude. Pokud nebudou mít obrat, zjistí, že i neočkovaní lidé jsou lidé,“ uzavřela Zuzka Hazuchová. ,,Doufám, že takových nediskriminačních obchodů a restaurací bude přibývat. Děkuji za naději, že moudrost zvítězí nad hloupostí a pýchou samozvaných diktátorů,“ přidal se do diskuse Stefan Hvila.

Luboš Blaha (politik) na svém facebookovém profilu vyhlašuje bojkot oplatků od Sedity a důvody vypsal přehledně v bodech:

BOJKOT!
Horalky či Mily kedysi patrili k mojim obľúbeným sladkostiam ešte od socializmu a dodnes som ich kupoval svojim deťom. Už nebudem. Pridávam sa k bojkotu.
1. Majiteľ firmy Sedita, ktorá vyrába Horalky, Kávenky a Mily, vyhlásil, že „neočkovaní majú sedieť doma“. Celá moja rodina je neočkovaná, vrátane mňa a mojich detí. Čo si to ten všivák dovoľuje?
2. Prepáčte, beriem to veľmi osobne. Ak si nejaký zbohatlík myslí, že moja rodina nemá právo chodiť von, nevidím dôvod, aby som mu ja alebo akýkoľvek nezaočkovaný človek zvyšoval tržby svojimi nákupmi.
3. Ak si pán majiteľ želá, aby 40% nezaočkovaných Slovákov sedelo v domácom väzení, tak zrejme o nich nestojí ako o zákazníkov. Asi mu stačí iba 60-percentný trh. Nuž – nech sa páči.
4. Urobme všetko pre to, aby sme mu jeho želanie splnili, priatelia. Nech si Horalky kupujú len členovia SaS-ky. Dnes zaplavili internet fotkami Cigánikovej, ako si pchá keks do svojej tlamy: väčšia antireklama asi neexistuje.
5. Odkedy si Cigániková vycapila na plagát červené nohavičky, tento kus nevinnej spodnej bielizne sa stal na Slovensku symbolom liberálnej hlúposti. Daruješ frajerke a dostaneš knock-out.
6. S Horalkou je to to isté. Stala sa symbolom apartheidu. A liberálneho výsmechu voči polovici národa, ktorá má z očkovania oprávnené obavy. Takto nechutne zneužiť dobrý socialistický keksík – na rozoštvávanie Slovenska! Hanba!
7. Mnohí ľudia majú rôzne diagnózy a nikto im nevie garantovať, že im očkovanie neublíži. To týmto sa vysmievate, pani Cigániková?
8. Mnohí jednoducho nedôverujú vakcíne, pretože je experimentálna a nemajú istotu, aké vedľajšie účinky prinesie. Kým schválili vakcínu na detskú obrnu, trvalo to niekoľko desaťročí. Pfizer schválili za pár mesiacov. Áno, obavy sú na mieste. Je to dôvod na ponižovanie?
9. Sú ľudia, ktorí na následky očkovania zomreli – čo myslíte, ako sa asi cítia ich najbližší, keď vidia, ako do seba výsmešne rvete Horalku, pani poslankyňa a šírite nenávisť voči ľuďom, ktorí nechcú vakcínu? Choďte im ešte pod okná kričať, že ste rada, že zomreli, vy ťuťmáčka!
10. Aj medzi očkovanými ľuďmi je na Slovensku drvivá väčšina, ktorá nechce povinné očkovanie a nechce, aby sme ľudí nútili a oberali ich o práva. Aj tým sa z Cigánikovej aj z majiteľa Sedity zdvíha žalúdok. Ľudia nechcú apartheid – ani tí očkovaní. Ľudia chcú zmier.
11. Prosím, ukážme týmto arogantným neoliberálom, že nemôžu na Slovensku len tak šíriť nenávisť. Spotrebiteľský bojkot je legitímny politický nástroj proti firmám, ktoré podporujú fašistické názory a obhajujú diskrimináciu.
12. Rovnako by som pristupoval k reštauráciám, ktoré zvýhodňujú očkovaných. Ak ste neočkovaný, ste pre nich podčlovek. Opovrhujú vami, nechcú vás tam. Zoznam takýchto reštaurácii nie je ťažké nájsť – ja osobne ich budem bojkotovať.
13. V južanských štátoch v USA proti segregácii v reštauráciách bojovali ešte vtipnejšie – volalo sa to sit-in. Afroameričania si sadli do reštaurácie, v ktorej ich odmietali obslúžiť, lebo majitelia boli rasisti.
14. Obsadili všetky stoly a objednali si. Rasisti ich neobslúžili. A tak tam celý deň sedeli. Nemali ich ako vyhodiť. Mali právo tam byť. A reštauráciám uchádzali tržby – doplácali na svoje fašistické postoje.
15. Existuje množstvo spôsobov, ako bojovať proti fašizmu a nenávisti. Majiteľ Horalky zneužil svoj výrobok na extrémistické politické postoje a preto je plne na mieste vyzvať ľudí na bojkot.
Ja viem, Horalka ani Mila nemôžu za to, akého nenávistného a nemorálneho majú majiteľa. Ale my sa musíme brániť. Chcú, aby sme ,,kvičali bolesťou ako dobytok“. Chcete ísť na bitúnok dobrovoľne? Nie. Ja nie.
Doma som našiel jednu Milu – už je v koši 😉

Markus Hukérs na Facebook napsal následující výzvu se jmenným seznamem:
,,Na Slovensku vravíme NIE nasledovným produktom I.D.C. Holding, ktorého bohatý šéf žiada zavrieť doma všetkých neočkovaných a očkovaným otvoriť úplne všetko. Bratia Česi, pridajte sa prosím k nášmu bojkotu produktov – aspoň na čas, nech predáme pánovi Pavlovi Jakubcovi jasný odkaz. Prosím o zdieľanie. Ďakujem.

Sedita Kávenky / Kakaové rezy, Vesna, Rodinné, Amigo, Horalky, Mila, Lina, Tatranky, Mäta, Anita, Attack, Verbena sušienky a furé, Romanova, Princezky, Ela, Dialky, Seditky perníky a piškóty, Figaro Snehulky, Ovomia, Doxy, Yami, Rio, Benátové tyčinky, Trnavské furé, Figaro banány v čokoláde, Gradimento selection, značka Bombi.“

aluska.org 2021 / Zdroje: 1., 2., 3.,



Komentáře

Ikona diskutujiciho Miluška 2021-08-23 08:50:17 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Souhlasím a přidávám se. Jinak to asi nepůjde. Jsem člověk, mám se ráda a je mi velice líto každého, kdo naletěl a nechal se nabodat. Udělali to i někteří moji blízcí a přátelé. Dosud jsem se s tím nesmířila. Věřím, že všechno brzy skončí a celá pravda vyjde najevo. Děkuji Aluško za Vaše příspěvky.

Ikona diskutujiciho Diana 2021-08-23 11:21:05
Ikona diskutujiciho
sipka

Ani nevíš, jak ti rozumím, taky je mi z toho smutno. U nás v rodině je naočkovaný naštěstí jen otec – ale bohužel, vůbec dobře to s ním nevypadá, je už druhým týdnem na neschopence, má exémy a osypal se z citronu, nikdy předtím alergiemi netrpěl. Jaká shoda náhod, před očkováním na tom byl zdravotně jako třicetiletý sportovec, a to mu táhne na 50. Teď vypadá jako troska.

Jsem moc ráda, že aspoň tady na tomhle webu jsou lidé smýšlející podobně, ale pokud by pořád někdo váhal, tak rozhodně neočkovat. Nikdo nechce mít alergie a exémy. 🙁

Ikona diskutujiciho akia 2021-09-07 18:55:57
Ikona diskutujiciho
sipka

Souhlasím, už to nekoupím… Ať se mu to třeba zkazí a splesniví ve skladu. Je to propagátor fašismu..

Ikona diskutujiciho matyas 2021-08-23 09:02:12 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

„U nás si sice mnozí neočkovaní stěžují, že jsou diskriminováni, ale prostě platí, že kdo je očkovaný, ať si svobodně jde, kam chce, ale kdo není, ať sedí doma. Pokud to takto ošetřené nebude, tak nastane opak: zvýhodňováni budou neočkovaní lidé, protože pro svou svobodu nemusí udělat nic.”

Co za člověka může tohle říct. Že by MK-Ultra? A je to vůbec člověk? Mě ještě zarazil výrok „zvýhodňováni budou neočkovaní lidé, protože pro svou svobodu nemusí udělat nic“. Jakože abych byl svobodný, tak se musím nechat očkovat, jinak na to nemám právo? Nevím no, já upřímně doufám, že shaef se o něho i jemu podobné už postará.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-08-23 09:07:06
Ikona diskutujiciho
sipka

Ano, podle pana Jakubce nemáš ústavou zaručená práva a svobody, musíš se první nechat naj***t opičími adenoviry, aby sis tu svobodu zasloužil a pak hezky bečel ve stádu 🙂 To je ale lidumil.

Ikona diskutujiciho izairi 2021-08-28 17:21:19
Ikona diskutujiciho
sipka

anelie,
ty jsi troll což. Na tadescu asi tvým komentářům učinili rychle přitrž (nebo tam nediskutuješ,protože jsi pochopila,že tam ti pšenka nepokvete) tak to teď zkoušíš u alušky? No tak to sis naběhla. Fakt by mně zajímalo co sis myslela? Že ti aluška uveřejní nějaké propagační komentáře k očkování (čipování?) Ty asi o alušce nic moc nevíš viď. Kdyby totiž jo,tak bys věděla,že je moudrá a taky to,že stojí pevně na straně dobra a nikdy by na své stránky nedala nic co i jen velmi okrajově propaguje jakékoli zlo. No ale holt,,někdo má uši a nic neslyší,oči a nic nevidí a………….v apatice nekoupî. Myslím,źe tyhle stránky nejsou pro tebe to pravé. Určitě najdeš dost takových,kde tě „správci nebudou cenzurovat“😀 a budeš se tam moct svobodně vyjádřit a dát očkování palec nahoru,ale tady to není.

Ikona diskutujiciho matyas 2021-08-23 10:17:47 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

😀 Najděte dva rozdíly (fakt tam jsou):

https://ctrlv.cz/FwEZ

https://ctrlv.cz/2QRE

Jako jo, svoboda podle Jakubce fakt svobodou není. Stejně jsou tací, co ho budou podporovat, achjo. Tak snad jim ty horalky chutnají..

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-08-23 10:31:59
Ikona diskutujiciho
sipka

náhodou, napoleon nebyl žádný blbec…

Ikona diskutujiciho Helena 2021-08-23 10:23:15 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

„Ničí snahu ostatních, kteří se očkovat dají,“ – Tady tohle nechápu zase já, upřímně. Tak lidi podstoupí procedůru dvou nebo dokonce tří vakcín a ještě pořád jim to nestačí? Ještě pořád jsou v riziku? Když už jsou teda naočkovaní a kdyby už ta vakcína měla stát za to, mělo by to mít účinnost stoprocentní. Ale oni pořád budou omývat tady tu pohádku: Chraň sebe a tebe! Snad pokud se člověk nechá očkovat, tak by měl být imunní ne? Žádat někoho, ať si do svého vlastního těla nechá píchnout nějakou látku o které se nic nevi, je opravdu na palici – a ještě navíc která skoro nefunguje – anebo nám to možná říkají aby se nechalo naočkovat co nejvíc lidi, protože i ti chudáčci očkováni porad můžou přece od nás nenaočkovaných chytnout Covid. 🙈

No co už, pokud lidi nevidí, že tohle je celé jenom jedna velká propaganda, tak je mi z toho světa uz smutno.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-08-23 10:33:36
Ikona diskutujiciho
sipka

a nejlepší jsou dvacetiletí hošíci v kauflandu, co na tebe dělají jak kdyby to byl mor a byli nejvíc ohrožená skupina… to se pozná kdo má doma televizi a pravidelně ji uctívá

Ikona diskutujiciho Danny 2021-08-23 16:38:31
Ikona diskutujiciho
sipka

Bohužel u mě v práci jsou skoro všichni naočkovaní a někteří jsou zfanatizovaní až běda. Nedávno si na mě došlápla nadřízená: „Budeš se očkovat? A proč se nechceš očkovat? Uvědom si, že díky tomu, že tu jsme skoro všichni očkovaní, nemusíš nosit roušku. My chráníme tebe, ty nás ne.“ Já jsem z šoku, co si to dovoluje, neměla slov. Jsem ráda, že aspoň moji rodiče jsou normální a vědí, že tohle všechno je jenom cirkus, ale skoro všichni ostatní příbuzní (prarodiče, strýcové, atd…) i kamarádka, do které bych to neřekla, podlehli hysterii a strachu.
Nedávno nám říkali v práci o jedné sestřičce, která dostala kovida i přes plné očkování. „Měla jenom teplotu, bolelo ji v krku….no ale kdyby nebyla očkovaná, mohla by mít horší průběh.“ A co když ne.

Jinak od sedity nejím nic už roky. Ty jejich oplatky jsou hnusné.

Ještě mě nedávno v práci pobavilo (nebo spíš nad tím kroutím hlavou) tohle – tři kolegyně se začaly cítit zle. Jedna neočkovaná ostatní očkované. Neočkovaná se šla raději otestovat, pro klid v duši (neměla kovida) ale ostatní chodily vesele do práce, vždyť co, je to jenom nachlazení, očkovaná jsem. Takže, co se týče korony, hned by bylo haló, ale „obyčejné“ nachlazení nestojí za to, abych zůstávala doma a šetřila se. A to, že i „nachlazení“ od nich může chytnout někdo jiný, kdo by z toho třeba lehl na týden, to je ani nenapadne. Prostě není to kovid, nestojí to za řeč.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-08-23 17:46:15
Ikona diskutujiciho
sipka

Uvědom si, že díky tomu, že tu jsme skoro všichni očkovaní, nemusíš nosit roušku. My chráníme tebe, ty nás ne.

Ta jejich věta ani nedává smysl, klidně jsi jim mohla říct, tak na co to očkování máte, kdy je úplně k ho… a nechrání vás? Proč jste se teda dávali napíchat, když vás to nechrání? 🙂 A když to nechrání vás, jak to může chránit mě? 😀

Ikona diskutujiciho anelie 2021-08-24 20:01:08
Ikona diskutujiciho
sipka

Hlavne jde o kolektivni imunitu. Kdyby se nechal naockovat dostatecny pocet lidi, tak by se virus nemel kde sirit a proste by zmizel. Takto tu bude furt a bude mutovat, ockovani bude neucinne a budem se v tom placat dal a dal. Rada bych se mylila. Jinak pan Jakubec ze Sedity pouze rekl svuj nazor, stejne zadne legislativni pravomoce nema. Blokovat kvuli tomu jeho vyrobky je prehnane. Me je to fuk, ja horalky stejne nejim.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-08-24 20:11:14
Ikona diskutujiciho
sipka

Očkování ale žádnou ochranu neposkytuje! 🙂 kdyby se tím napíchali všichni, tak na to všichni i z…… ale takhle jenom část.

Ikona diskutujiciho anelie 2021-08-24 20:16:01
Ikona diskutujiciho
sipka

Rozdil mezi nachlazenim a covidem je v tom, ze nachlazeni je onemocneni dychaciho ustroji. Kdezto covid je, jak bylo prokazano, vaskularni onemocneni a muze se tedy krvi sirit kamkoliv a napadnout ledviny, srdce, mozek… a proto je covid tak nevyzpytatelny. Nikdo nevi, jak na nej bude reagovat. Treba vubec nijak, ale taky se muze stat poradny pruser.

Ikona diskutujiciho anelie 2021-08-24 20:32:17
Ikona diskutujiciho
sipka

Za par let se ukaze, kdo byl falesny prorok. Jestli polovina lidstva neumre, tak jako to nekteri hlasaji, tak me bude zajimat, jak se k tomu postavi. Budou porad prodluzovat dobu, po ktere ke smrti nasledkem vakcinace dojde nebo jak… ok, ne za dva roky… za pet let… za deset let… za tricet let…

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-08-24 21:06:18
Ikona diskutujiciho
sipka

podle mě stačí ty nemoci a úmrtí už teď.. fakt už stačilo… ale některým to očividně nestačí a chtějí víc

Ikona diskutujiciho asdf 2021-08-26 02:58:04
Ikona diskutujiciho
sipka

anelidie: a ty uz sis vcelicku asi dala, a ne jednu jak se zda… puvodni kovid uz davno neni, to co tu ted obiha jsou mutace a toxiny z ockovancu, a ta slavna kardiovaskularni onemocneni je reakce na vakcinu. Kdyz si nekdo dela z tela tovarnu na toxicke spikeproteiny tak se pak holt nesmi divit ze ho vlastni imunitni system (pri)zabije…
https://gloria.tv/post/pzw7sDPx3Ltf2kTPoCYc9rCzY

Ockovani nechrani nikoho, ockovani jsou naopak nebezpecni vsem okolo sebe. Nebo proc myslis ze v testovacim pfitzer protocolu C4591001 (https://media.tghn.org/medialibrary/2020/11/C4591001_Clinical_Protocol_Nov2020_Pfizer_BioNTech.pdf) se za „exposure during pregnancy“ (EDP) povazuje a do 24h musi hlasit i :

„A male family member or healthcare provider who has been exposed to the study
intervention by inhalation or skin contact then exposes his female partner prior to
or around the time of conception.“

Toxiny z ockovanych se prenasi dotekem a jsou potencialne genotoxicke i kdyz na zenu sahne jeji muz ktereho se predtim dotkl ockovany subjekt!

Jo, za par let se ukaze… ale to uz bude pozde!

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-08-26 09:12:00
Ikona diskutujiciho
sipka

kdo ještě neví, tak tady: https://www.facebook.com/groups/aluska/
se dozvíte všechno podstatný ohledně tohoto podvodu

Ikona diskutujiciho anelie 2021-08-27 19:47:36
Ikona diskutujiciho
sipka

asdf: prosím, nedělej ze sebe experta na farmaceutické studie, když jím očividně nejsi. Pochybuji, že víš, co to exposure during pregnancy vůbec je a já se vsadím, že toto je součástí standardní procedury u jakékoliv další studie při vývoji nových léků či vakcín. Ty Tvoje pochybné linky číst nebudu, už jsem četla a viděla z podobných zdrojů dost. Však já Tě nenutím se očkovat, mě je to úplně fuk. Já ani na tyto stránky nechodím, včera před pár dny po dlouhé době a zrovna cosi o vakcíně, tak jsem neodolala. Jinak se těším výbornému zdraví.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-08-27 19:54:09
Ikona diskutujiciho
sipka

ty ses nechala napíchat? 🙁

Ikona diskutujiciho anelie 2021-08-27 20:04:33
Ikona diskutujiciho
sipka

asdf: a co se tyce toho, ze covid je ve skutecnosti vaskularni onemocneni, to jsem se docetla diky jednomu clanku na tadescu, protoze jsem jej chtela zanalyzovat pro izairi. Bylo to v jednom z linku uvedenych v clanku na tadescu na podporu jeho tvrzeni a nemelo to nic spolecne s ockovanim. Proto to vim. Ale aluska mi tu moji slohovku tady na foru nezverejnila.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-08-27 20:12:25
Ikona diskutujiciho
sipka

Jestli jsi tam propagovala/obhajovala čipování, tak se nediv. Nebudu mít na svědomí ničí duši ani život.

Ikona diskutujiciho anelie 2021-08-27 20:56:52
Ikona diskutujiciho
sipka

aluska: aha, takze jsi jako spravce techto stranek omezila mou svobodu vyjadrit svuj nazor, coz je ustavne zarucene pravo, kdyz se tady tou ustavou v komentarich tak ohanite. A to jsem nikoho neurazela ( coz se nedalo rict o ostatnich diskutujich) ani nenapadala. Pokud co jsem psala byl omyl, nekdo mi to mohl vyvratit. S ockovanim jsem jinak dost vahala, cetla hodne duvody pro i proti a pokud by tehdy nekdo napsal padny argument, couvla bych.

Jinak totez ja muzu rict o tobe, ze tim, ze lidi odrazujes od ockovani, mas na svedomi jejich zivot, ne-li dokoncz jejich dusi.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-08-28 07:32:31
Ikona diskutujiciho
sipka

Já nejsem žádný ,,správce“. Já jsem majitelka a autorka těchto stránek. A pokud navádíš lidi k očipování a odevzdání duše, tak je to moje zodpovědnost nepodporovat takový zločin. Kdo zlu nebrání a tiše ho nechá, sám se na něm podílí. Pokud někdo chce nabíhat na vidle, dobře, je to jeho život, ale nebude se to dít na mém webu.

Ikona diskutujiciho izairi 2021-08-28 09:43:56
Ikona diskutujiciho
sipka

anelie:
Víš aluška si na svých stránkách může neschválit co chce,a zvlášť propagaci takového zla jako je očkování (čipování) proti covidu. Stejně tak tomáš (terezka,carsten,admin) by tohle nestrpěli na tadescu. Proč sem vůbec takové věci cpeš? Většina lidí (ne-li všichni) kteří diskutují tady,diskutují i na tadesco a ví co je očkování za svinstvo a o čem celý covid vůbec je. Vážně mi připadáš jako člověk,který si vyslechl argumenty proč nestrkat ruku do ohně,a hneď na to do toho ohně skočil aby se přesvědčil,že se fakt popálí. Můj známý z diskuzí na tadesco mi řekl,že vědci (ti na straně dobra) z celého světa makají na záchraně těch co byli tak hloupí,že věřili s*ačkometům a nechali se napíchat. Spousta lidí měla samozřejmě strach z toho „smrtelného covidu“,což by se dalo pochopit když jim s*ačkomety neustále valí do hlavy ty své sprosté lži. No a někteří (zejména staří a děti) byli napícháni doslova násilím,což je naprosto příšerné a ti kteří to udělali budou souzeni (myslím tím třeba rodiče,kteří na to svinstvo donutili jít své nezletilé děti). Ale ty jsi články o tom o čem to celé je a co očkování proti covidu obsahuje a způsobuje četla a stejně ses nechala napíchat. No tak tomu se říká házet hrách na stěnu,ale holt komu není rady….

Ikona diskutujiciho anelie 2021-08-28 10:07:21
Ikona diskutujiciho
sipka

aluska: takze jako majitelka tohoto webu podporujes cenzuru. Tvoje vec, ale aspon ze sebe nedelej spasitele sveta. Pokud chces bojovat proti zlu, je treba ho nejdriv definovat. A to spravne. A cinit tak s velkou davkou pokory. Jinak se totiz prihodi to, ze zlo ve skutecnosti podporujes.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-08-28 15:35:37
Ikona diskutujiciho
sipka

Řekla paní, která se nechala očipovat a navádí k tomu druhé lidi… a ještě se vzteká, že její agitku nepodpořím. Já se na stranu zla nikdy nepřidám, tady s takovými manipulativními názory neprorazíš.

Ikona diskutujiciho matyas 2021-08-28 16:54:12
Ikona diskutujiciho
sipka

Anelie, můžu se vás zeptat, proč to děláte? Co vás k tomu vede? Omlouvám se, ale nebaví mě zde číst vaše převelice vědecké příspěvky podporující očkování, které není ničím jiným než pokus o vyhubení co nejvíce lidí. Nedivte se tedy, že zde nejsou uveřejňovány vaše příspěvky, když podporujete prokázané čipování lidí, ne-li něco horšího. Alue má plné právo takovéto příspěvky nezveřejnit, takže se tady prosím neohánějte ústavou atd, když jste evidentně ani nečetla podmínky používání stránek. Zde je taková pěkná věta na konci: „Pokud nejste ochotni jakýkoliv bod vypsaných podmínek akceptovat, opusťte stránky Aluška.org“. Nuže, stačí najet na takový malý křížek nahoře v rohu a je to, a nebo přestaňte agresivně útočit na ostatní a přestaňte tady propagovat očkování. Buďte tak laskavá a zkuste se nad následujícím zamyslet, protože mě opravdu nebaví to číst a určitě nejsem jediný. Děkuji vám.

Ikona diskutujiciho anelie 2021-08-28 23:11:48
Ikona diskutujiciho
sipka

matyas: není třeba mi vykat. Moje příspěvky ale vůbec nejsou vědecké, vždyť píšu jenom to, co se každý může běžně dočíst v článcích na seznamu apod. Možná tak působí, nevím. Nejsem si vůbec vědoma, čím jsem porušila pravidla těchto stránek, proto to mé rozhořčení. Jen já vím, co v mém příspěvku bylo a nemusí to být nutně to, co tady tvrdí aluška. Protože já v tom příspěvku očkování nepropagovala, já v něm rozebrala jeden článek na tadescu o účincích očkování, včetně linků, které v něm byly uvedeny. Ale to vy vědět nemůžete, když nebyl zveřejněn, takže automaticky věříte tomu, co mi napsala aluška.

Ad ohánění se ústavou: to jsem napsala pouze proto, že se jí tady někdo oháněl už přede mnou, ale protože byl na vaší straně, tak to bylo v pořádku. Jen tak mimochodem, jsem právnička a proto mě vždycky trochu pobaví, jak se lidi zaručují svými ústavními právy a svobodami, aniž by přesně rozuměli, co to znamená. Samozřejmě, že zákaz cenzury na těchto stránkách si nemůžu vymáhat ústavou, protože to jsou aluščiny soukromé stránky. Může si mazat, co chce. Svoboda vyjadřování znamená, že za svůj vyjádřený názor nemohu být trestně ani jinak postihována. Což nic nemění na tom, že pluralita názorů na těchto stránkách není vítána.

Tyto stránky sleduju asi 10 let a přispívám minimálně. Snažím se být maximálně slušná. Proč to píšu? Protože mě to téma zajímá a baví mě diskutovat. Ale uznávám, že to k ničemu není a že to zde působí rušivě a proto už o koronaviru nenapíšu ani slovo.

Ikona diskutujiciho izairi 2021-08-23 15:55:21 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Já jen něco zkouším :).

Ikona diskutujiciho Nini 2021-08-23 18:04:42 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Sbohem Milo, byla jsi dobrá sušenka, ale máš majitele na prd!!!!

Alu…díky za tenhle článek. Věřím, že to všichni po celém světě spolu zvládnem. Tyhle dny se moje naděje a víra v lidstvo vrací…když sleduju kolik je na planetě lidí, kteří vidí, o co tu opravdu jde. A to obvykle nejsem žádný velký optimista (pracuju na tom).

Ikona diskutujiciho matyas 2021-08-23 18:55:52
Ikona diskutujiciho
sipka

Jasně že to všichni zvládneme, ono taky nejdůležitější je věřit sám sobě 🙂 Víš co, nemusíš být ani nějak extra velkej optimista, spíš nepropadat beznaději (vím, napsat to umí každý, ale věc druhá je si to fakt zažít) a věřit, že jednou se tam dostaneme. Pak už ti je vlastně jedno kdy, protože víš, že se to stane 🙂

Ikona diskutujiciho ginze 2021-08-23 19:45:08 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Mně už to všechno kolem toho očkování nějak rozčiluje…v rodině už si to nechali dát všichni, v práci taky a ještě ty jsi vlastně ten podivín, co si to dát nenechal. Do poloviny září mám platný certifikát o prodělání covidu a dál jsem zvědavá, protože vláda to tlačí, furt se vymýšlí, jak lidi donutit k očkování a ještě na seznamu vždycky zprávy typu „nenechal se očkovat, teď je v nemocnici“, aby lidi dostali strach. Pán od Sedity se může jít bodnout 😀 To jsem nevěděla, že pro svobodu musí člověk něco dělat, to je snad základní lidské právo, ale OK.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-08-23 21:11:29
Ikona diskutujiciho
sipka

nevymřeli jsme 🙂 akorát že ty si dobrý nenapíchaný lidi musíš najít v širším okolí a ne v rodinném kruhu a v práci, bohužel…

Ikona diskutujiciho kruhy 2021-08-23 21:29:42
Ikona diskutujiciho
sipka

Vše se točí v kruzích… ale jen málo kdo to vnímá.

Ikona diskutujiciho mariankosmac 2021-08-24 14:30:18 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Výrobky od Sedity som mal kedysi rád, Vesna, Mäta, Princezky, Horalka, hlavná strava na desiatu do školy. Postupne mi prestali chutiť. Chutia mi už len venčeky a mäta ale tá je pomerne drahá. Princezky sa tuším už nevyrábajú. Na venčeky pozor, myslím že niektoré predajne ich predávajú pod svojou značkou a nemáte tam logo Sedita, takže si pre istotu kontrolujte výrobcu či tam nie je adresa Sedity. Kávenky a Mily sme kupovali v Lidli kde bývajú lacnejšie v rámci akože Retro výrobkov ale je to nejaká podradná Lidlovská kvalita, takže mi prestali chutiť. Takže Seditu som už obmedzil aj keď sem tam si nejakú kávenku dám, občas človek potrebuje aj niečo ku káve.

Ikona diskutujiciho Pavel 2021-08-24 21:57:16 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Výrobci vakcín neberou žádnou odpovědnost za zdravotní újmu vešeho zdraví tak proč nám je nutí? Zamyslete se lidé nad tím. Vždycky říkávám „PŘÍJDE DEN KDY OČKOVANÍ BUDOU ZÁVIDĚT NEOČKOVANÝM“.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-08-24 22:40:07
Ikona diskutujiciho
sipka

je to iq test národa

Ikona diskutujiciho hanka 2021-08-28 10:32:29
Ikona diskutujiciho
sipka

Už závidí. Bohužel. Znám spoustu lidí kteří toho už teď litují. Kamarádka prohlásila, že kdyby se nechala napíchat, tak by se za sebe styděla.

Ikona diskutujiciho mariankosmac 2021-08-26 16:40:35 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Zdá sa že väčšina ľudí, ktorí nečítajú alternatívu, to o Sedite ani nevedia. Napríklad včera rodičia kúpili plastový desiatový box s 10 ks Horalkami, im sa páčia tie plastové boxy, inak by to nekúpili. Keď vidím ako sa nad tými horalkami (a plastovým boxom ktorý vraj vydrží i v mikrovlnke) rozplývajú ani nemám silu im to povedať. Tak to Sedita spravila dobrú fintu ako predať viac horaliek 🙁

Ikona diskutujiciho izairi 2021-08-27 21:17:45 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

anelie:
Exposure during pregnancy se týká těhotenství. Expozice antibiotik během těhotenství,expozice životního prostředí během těhotenství, vliv drog,vliv očkování na nenarozené miminko (a o tom snad nemusíme polemizovat) atd. Víš asdf možná nemá žádné farmaceutické znalosti,ale určitě má zdravý selský rozum. A anelie nezlob se na mně,ale jestli ses nechala napíchat,tak by ses měla zamyslet kudy jsi před očkováním chodila,a projít to znovu,protože jsi očividně někde ztratila mozek. A můžeš mi napsat co jsi pro mně analyzovala?

Ikona diskutujiciho anelie 2021-08-28 22:33:11
Ikona diskutujiciho
sipka

izairi: já vím, co je to exposure during pregnancy. asdf nemusí mít farmaceutické znalosti, ostatně kdo je tady má. Ale je dost blbé vypíchnout skutečnost o exposure pregnancy pouze u studie pfizeru, když se to vyskytuje pravděpodobně vyskytuje u všech farmaceutických studií, tak jsem to myslela.

V minulé diskuzi před asi dvěma měsíci jsi mi poslala odkaz na jeden článek ze stránek tadesca, kde se rozebíraly negativní účinky vakcíny. Protože v tom článku nic moc tak hrozného nebylo, šla jsem se mrknout na tadesco, co tam teda o vakcínách píšou (já totiž na tadesco nechodím), našla jeden článek a protože mě to zajímalo, rozhodla jsem se ho pořádně prostudovat, včetně linků co byly u každého odstavce, protože informace v článku od tadesca byly dost znepokojující.Celé mi to trvalo asi tři hodiny a poslala jsem to v příspěvku, který aluška nezobrazila. Zajímavé je, že si ani nepamatuju, že bych tam psala něco o kladech očkování, oproti mým jiným příspěvkům, které zobrazeny byly.

Ikona diskutujiciho tauri 2021-08-28 20:07:12 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj,
dlouho jsem se neozval 🙂
Chtěl jsem jen napsat, že něco horšího vnímám na říjen. I když politici píší, že lockdown nebude, raději si skutečně vše nabijte, nakupte zásoby jídla, vody a nějaké drogerie..Popř. oblečení, boty..komu už dosluhuje a je k sehnání. Rozhodně zásoby tak na měsíc.
Zatím ta budoucnost je mnou tak vnímána..takže je to ale na Vás, jak se zachováte. Možná listopad by mohl být ještě taky hektický, ale prosinec už bude relativně klidnější. Hlavně budťe silní..už to bude snad poslední smradlavý prd od DS.
Ano, nikde nic se nepíše, je stále klídek..ale vždy dejte na to, jak to vnímáte, než jak je Vám to prezentováno.
Září by snad mělo být ještě taky relativně ok..Podle mě to rupne po volbách.

Ikona diskutujiciho mariankosmac 2021-08-30 15:43:13 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Je koniec augusta a ľudia rozmýšľajú inak. Dovolenkári dovlečú kovid, ľudia sa boja tretej vlny, vláda bude pritvrdzovať a tlačiť ľudí do očkovania. Tak aj tí čo boli proti očkovaniu ho zvažujú, aby mali kľud.

Ja by som ešte počkal a očkovanie sa snažil čo najviac oddialiť. Žiadna pandémia nemôže trvať večne, myslím že kovid za pár mesiacov skončí a za rok si na túto očkovaciu hystériu nikto nespomenie.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-08-30 16:48:05
Ikona diskutujiciho
sipka

neoddalovat… NIKDY NEDÁVAT!

Ikona diskutujiciho Khira 2021-08-30 22:04:07
Ikona diskutujiciho
sipka

Hele já to vidím takhle… všichni pujdou do řiťky s h*vnidem, vláda tam půjde přednostně, lidi se ničeho bát nebudou, na takový hovadiny se čekat už vůbec nebude a oddalovat taky ne a nikdo nic nemusí zvažovat. Taky dobrá manifestace, no ne? 😀

Ikona diskutujiciho mariankosmac 2021-09-07 13:58:15
Ikona diskutujiciho
sipka

Khira- tak nech sa tak stane a to čo najskôr. Moji rodičia sa už pomaly chystajú očkovať a chcú tam nahlásiť aj mňa. Preto som použil to slovo oddalovať. Pretože mnohí sme do očkovania tlačení nielen politikmi doktormi a sestričkami ale aj rodinnými príslušníkmi a známymi, takže nám ostáva len snažiť sa to oddalovať až to skončí alebo až ľudia pochopia že tie vakcíny sú nanič, viď Izrael kde je vysoká zaočkovanosť ale zároveň vysoké nárasty nakazených ale miesto toho aby ľudia pochopili že vakcíny sú naprd cpú do seba ďalšie posilňovacie.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-09-07 14:00:32
Ikona diskutujiciho
sipka

ty by ses nechal načipovat jenom na základě toho, že tě do toho někdo tlačí? – máš přece svou vlastní hlavu

Ikona diskutujiciho izairi 2021-09-07 14:35:10
Ikona diskutujiciho
sipka

mariankosmac:
mariane prosímtě a kolik ti je? Mně přijde,že tak 10 když by ses nechal dotlačit do očkování (čipování). Jako nezlob se,ale to snad nemyslíš vážně,že by ses do toho nechal rodiči nebo kýmkoli jiným dotlačit? U nás je to obráceně,máma se zeptala na můj názor a očkovat se nenechá. Ani moje známá,které je téměř 89.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-09-07 16:39:03
Ikona diskutujiciho
sipka

marián je prostě takový jelito… určitě to nemyslí vážně 🙂

Ikona diskutujiciho tauri 2021-09-07 17:46:05
Ikona diskutujiciho
sipka

marian
Hele, zeptej se nejdřív sebe, stojí mi ty lidi za to, pokud ode mne vyžadují očkování?
Uvědom si, že každý, kdo se předhání, se musí předhánět stále, protože jinak by ztratil svoji trofej a vyjímečnost..Buď tedy vyjímečný a vyprdni se na ně, ti, kteří Tě příjmou, jaký jsi a víš, že se snažíš si k Tobě cestu najdou…
Očkovaní se budou pořád jen předhánět, dokud nezjistí, že je to „placebo“ a nic na jejich osobnosti nevytuní, ba naopak. Sebere nejen duši, ale i jediněčnost, o kterou stále usilovali a přitom ji měli…Teď nebudou mit nic a to doslova.

Ikona diskutujiciho matyas 2021-09-07 18:14:26
Ikona diskutujiciho
sipka

2021-09-07 13:58:15

mariane, já ještě ani nemám občanku a na očkování mě nikdo nedostane 🙂 stejně tak i s rouškou, já to nosit nechci a komu se to nelíbí ať si kytku oblíbí 🙂 Třeba na mě včera v autobusu ukazoval jeden starší pán a z jeho gestikulace jsem pochopil, že je dost naštvaný a že bych si měl dát roušku. Dojel jsem na konečnou bez jakéhokoliv náhubku a pán ať si dělá co chce. Stejné s očkováním, já se nedám a to co říkají ostatní mě nezajímá, já vím moc dobře proč nic z toho dělat nebudu. Mě teda rodiče naštěstí nechtějí nechat očkovat, ba naopak, ale věřím, že ty jsi určitě starší a nějak to zvládneš 😀

Ikona diskutujiciho izairi 2021-09-07 19:49:58
Ikona diskutujiciho
sipka

matyas:
matyasi tobě ještě není 15? No páni,já myslela,že je ti tak 17 nebo 18. A víš,že občanku už mít můžeš? Dcera mé kolegyně z práce občanku má a je jí 13.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-09-07 20:54:38
Ikona diskutujiciho
sipka

a jak to dokázala?

Ikona diskutujiciho matyas 2021-09-07 21:27:26
Ikona diskutujiciho
sipka

2021-09-07 19:49:58

Óo, děkuji ti za kompliment 😀 To s tou občankou jsem nevěděl, ale našel jsem tohle: https://ctrlv.cz/Az8s Ale nebudu lhát, radši si počkám do 15 😀

Ikona diskutujiciho izairi 2021-09-08 10:10:32
Ikona diskutujiciho
sipka

matyasi,nemáš zač 🙂. A musím podotknout,že tvoje komentáře jsou na vyšší úrovni než některých dospělých,kteří asi občas nepřemýšlí co vlastně píšou (včetně mně samozřejmě,protože občas rychleji mluvím (píšu) než myslím) No asi bys měl poděkovat rodičům,protože je poznat,že tě dobře vychovali a nechtějí tě nechat očkovat. Hm,velmi rozumní lidé,nechodí na tadesco?

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-09-08 10:44:05
Ikona diskutujiciho
sipka

jop, připojuji se k matyášově fanklubu… tak pěkný komenty jako píše on tady vidím málokdy

Ikona diskutujiciho izairi 2021-09-08 11:36:14
Ikona diskutujiciho
sipka

Aluško je to tak. A na tadesco jsou matyášovi komentáře samozřejmě úplně stejné. Holt je poznat dobrá výchova a taky takříkajíc dobré jádro.
Ps: matyasi ne aby jsi zpychl 😀

Ikona diskutujiciho matyas 2021-09-08 16:14:37
Ikona diskutujiciho
sipka

Nebojte se, nezpychnu vám 😀 Rodiče na tadesco sice nechodí, jedou podle „systému“, ale v některých věcech se shodneme 🙂 Já se je několikrát pokoušel „probudit“, spíš marně, ale aspoň mé názory respektují 🙂 No tož chci vám moc poděkovat, občas si říkám jestli nepíšu blbosti, tak jsem za to moc rád, ani nevíte, jak mě to potěšilo 🙂

Ikona diskutujiciho Zdeněk 2021-09-07 07:20:37 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Anelie, chtělo by to trochu studené sprchy a nohy v teple. „Diskuse“, které vedeš, nemají ani za mák hodnotu, jen rozsévají nesváry a zpochybňují pravdu. Toto očkování nemá nic společného se zdravím, už to přiznal i slovenský ministr zdravotnictví. Jde o depopulační agendu. Raději zavři tu svou ukřičenou pusinku a mlč. To ti říká někdo, komu je bez nějakého měsíce téměř 80 a určitě toho ví o tom očkovacím svinstvu víc než ty. Měj se.

Ikona diskutujiciho anelie 2021-09-07 23:53:37
Ikona diskutujiciho
sipka

Zdenek: 28.8. jsem tu napsala matyasovi, ze o ockovani a korone uz tu ani nemuknu. A od te doby to dodrzuji. Takze klid. Nepotrebuju byt upozornovana na to, co si zde mohu dovolit vyjadrit ci ne kazde dva tydny.

Ikona diskutujiciho rudo 2021-09-07 09:36:52 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

tema je bojkot OTRAVIN SEDITA

tak len pripominam ze BABIS-BURES == pekarne PENAM = PENAM chleba, PENAM kolace (makove tvarohove orechove)

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-09-07 09:39:20
Ikona diskutujiciho
sipka

od babišáka je toho ale mnohem víc… i jogurty, nebo údajně i firma astratex. to nejsou jenom kuřata a chleba

Ikona diskutujiciho mariankosmac 2021-09-07 11:41:37
Ikona diskutujiciho
sipka

Babiš ma až tak neštve takže jeho výrobky nebojkotujem (to sa mi úplne nedarí ani tú Seditu keďže rodičia to kupujú) ale ani ich moc nekupujeme pretože nám moc nechutia, (jedine niektoré tie kostelecké salámy sú dobré). To si matne spomínam jak som asi 2x našiel v paštéte od kosteleckých uzenin velký chlp a to mi ich znechutilo.

Ikona diskutujiciho tauri 2021-09-07 16:47:37 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Reaguju na opíchance, v mém okolí je jich brutálně moc…V práci se to s nimi už nedalo..
Musím říct, že zpětně to byla muka. Ta energie je hutná..takže si myslím, proč chtějí napíchat co nejvíc lidí není kvůli spike, ale kvůli snižování vibrací celku, bych řekl. Nyní žádná pachuť v puse, štípání očí není, bolest hlavy ok ale hlavně, začínám mít zase lepší náladu a pocit napojení na sebe a zdroj. Takže přestaňte věřit dezinformacím, že je 30% pacebo..Uvědomte si, že placebo je v každé zemi jinak uzpůsobené. Vše je jen testování, jak budou lidé reagovat na to a to. Takže v nějaké zemi to může být až 10% placeba, v některé až 30%..ale slovíčko až. Je to jako s připojením k internetu, sice si platíte kolikrát až 25Mbit/s, ale v reálu je to 8Mbit/s 😀 někdy i 4 😀 Pořád jsme v informační válce a jedna bába povídala neznamená, že to tak je.
A musíme přestat se stále spoléhat na „alianci“ která vše zachrání a nalije tam radši vodu, než tyhle toxiny.
Vždy bychom si to museli ověřovat srdcem, jak to cítíme..Jinak se pravdu hned nedozvíme..Jenže vše stojí energi a nedá se vše tak ověřovat.
Takže bude hezký, když lidi zůstaneme jací jsme, budem věřit sami sobě a že to zvládneme…Žádná vakcína za nás nic neudělá, i když si většina lidí myslí, že jim dodá armor +100 a health +50..není to hra.
Když padlo téma, že očkovaní začínají mít problémy po půl roce, často na to zapomenou, protože si řeknou, to už bylo dávno a svoje zdravotní problémy si nedají do souvislostí. A už o takových slýchám, bohužel.
Blbé je, když někdo kolem Vás projde, projede, větrá barák a vy ten smrad cítíte i na 20m, jakoby tam byl chemický čpavek byl sklad mrtvol, nebo čeho. Už ani moc nechodím mezi lidi, protože mi snad každý druhý smrdí..
Takže dle svého pozorování placeba alespoň v ČR bude asi minimum.
A když to cítíte i z mladých lidí, nebo dokonce dětí, něco už je špatně.

Takže prosím jedna rada, trochu se prozatím straňte očkovaných, skutečně strhávají Vaše vibrace dolů a cítíte pocit zmaru a raději půjdete taky na včelku, protože zapomínáte na tu čistotu a lásku. Jen když budete se zdravými lidmi, tak to zvládnete daleko líp a Vaše šance, přežít tuto válku bude téměř jistá.
Jen bude skutečně těžké nacházet takové lidi v našem věku..pokud beru v potaz, že budou normální..
Teda ne že bylo lehké někoho najít, ale bude to asi ještě těžší a zároveň lehčí v tom, že rovnou víte, že ten člověk pro něco bojoval, odmítnul vakcínu a tím pádem by odmítl škodit i Vám a za Vás by bojoval také..Protože ve svém životě chce lásku a bojuje pro víc, než vyhrané tenisky, či iPhone.

Ikona diskutujiciho Khira 2021-09-07 19:56:32
Ikona diskutujiciho
sipka

Souhlas, taky z nich cítím něco podivnýho, na takovou energii se mi nechce zvykat… odmítnout vakcínu a celou tu komedii by mělo být normální, ale teď je to jako nějaký hrdinský čin. Liskat očkovance by taky mělo být normální, přitom je to naopak.

Mně nejvíc pomáhá, když proti tomuhle (když někdo mluví o očko nebo když v obchodě se mě zeptají kde mám náhubek) nahromadím všechnu tu agresivní energii (oprávněný hněv na to, že se mi něco děje proti mé vůli, což už obsahuje aji když někdo, kdo je v té hypnóze, zmiňuje a připomíná tuhle šaškárnu, protože si tvořím realitu, v které tahle věc neexistuje) proti té straně a uvědomím si, že je to drzost, protože je to zločin na celém lidstvu.

Tohle když si nepřipomenu, tak okolní egregor by na mé tělo začalo tlačit a ten můj protipól by tam nebyl, aby mě bránil. A pak je to většinou pohoda. On totiž by se mě ani neměl nikdo vůbec ptát na takovou věc, jenže někdy mi ty energie takhle kolísají a když klesnou, tak nejsem tak skrytá a ta jejich opovážlivost hned najde příležitost.
Taky jsem si určila, že se kolem mě nebudou pohybovat očkovaní, ale jen probuzení, ať si to vesmír udělá jak chce, tak v práci třeba lidi odešli, nebo odešli na vzdálenější pracoviště a já mohla dýchat. Buď přáním nebo si vytvořit kolem sebe pole, ze kterého očkovaní budou chtít podvědomě co nejdřív pryč, protože ta energie je příliš odlišná. Je to takové kličkování. Někdy se to podaří, někdy je to jen na chvíli.
Nebo tímhle způsobem, když jsem si přála, aby se zrušila média, a já nemusela poslouchat rádio v práci, tak se to rádio o několik dní později rozbilo, to sice nebylo mým cílem, protože rádio se dá nahradit, ale na pár dní jsem měla taky klid 😀

Ikona diskutujiciho izairi 2021-09-07 21:43:23 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Tady je ta dětská 🙂 občanka vysvětlená.
https://www.euro.cz/udalosti/obcansky-prukaz-pro-dite-mladsi-15-let-kde-a-jak-o-nej-zazadat-1447156

Ikona diskutujiciho anelie 2021-09-08 10:19:41
Ikona diskutujiciho
sipka

Já svým dětem vyřídila občanku už když měli 1 rok:-)

Ikona diskutujiciho mariankosmac 2021-09-08 12:23:36 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Keď im (rodičom) poviem že na očkovanie nejdem tak je týždeň kľud a potom si myslia že som už zmenil názor a zase sa pýtajú či má majú nahlásiť na očkovanie a takto je to dokola. Neviem čo sa tam na registrácii na očkovanie všetko vyplnuje ale proste oni ma tam asi môžu zaregistrovať a potom neviem ako sa tomu vyhnem. No proste tam asi nepôjdem. Alebo maximálne na dve, tretiu do mňa nikto nedostane. Ale ak sa to šíri aj z naočkovanych na neočkovaných tak je to už asi jedno a málokto sa tomu vyhne. Toto je k tej diskusii vyššie ale nechcem to tam pripájať keď je tam už toľko komentov.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2021-09-08 12:38:16
Ikona diskutujiciho
sipka

proboha nelez tam vůbec… to není vtipný ani kdyby to byl vtip.

Ikona diskutujiciho matyas 2021-09-08 19:54:21
Ikona diskutujiciho
sipka

Nejdi na očkování. Ne prostě. Copak jsi zapomněl co je to zač? „Jenom“ na dvě? Proboha živýho, člověče, mě děsíš už jenom tím že nad něčím takovým vůbec přemýšlíš. Fakt, vykašli se na to, nevím co se u tebe děje ale za každou cenu se tomu vyhni. Žádné „Alebo“. I kdyby se tě ptali každý den, ne-li každou hodinu, odmítni očkování, i kdyby jsi to musel zopakovat 1000x. Lepší tisíckrát říct „ne“, než jednou „ano“ a pak toho litovat, možná i navždy.

Ikona diskutujiciho mariankosmac 2021-09-09 12:44:54
Ikona diskutujiciho
sipka

Teraz chcú dávať 3 vakcíny, a každé 1-2 roky chceli očkovania opakovať znovu a znovu, takže ten proces zombifikácie človeka alebo čo to je, je asi dlhodobejší a len dve vakcíny asi nič moc nespravia. Ale ok zhodnime sa že očkovanie je neprospešné a zatiaľ na očko nejdem. Stejně mám tak trochu fobiu z ihiel aj vakcín už odjakživa a ani si už nespomínam kedy som bol naposledy na nejakom, asi ešte na základnej škole. Rodičia sú proste zmätení, nepatria k tým čo sa zaočkujú ako prví a potom machrujú, ale riadia sa podľa toho ako ich vystrašia správy. Keď sú veľmi vystrašení tak chcú všetko očkovať. Keby neexistovali správy, bol by tu kľud.

Ikona diskutujiciho matyas 2021-09-09 21:28:52
Ikona diskutujiciho
sipka

Boha jeho, mariane, co to tady vymýšlíš 😂 S těmi zprávami máš pravdu a já tě chápu, i s těmi rodiči, ale dívej: https://ctrlv.cz/H9yJ Vzpomeň si: Proti čemu se jdu očkovat? Komu tím pomůžu? Snad tě to odradí, rodiče v tom asi budou ještě nějakou tu dobu pokračovat, ale vydrž, zažívá to každý z nás 🙂 A hlavně, už jsi veliký kluk 😀

Ikona diskutujiciho mariankosmac 2021-09-10 12:34:29
Ikona diskutujiciho
sipka

To že pôjdem ,,na dve“ bol vtip, samozrejme že sa mi tam liezť nechce ale myslel som i na najhoršie a to že zavedú povinné očkovanie. Potom by sme museli ísť všetci. Nechcel som to takto priamo písať verím že to nenastane. Takže miesto zbytočných rečí ako sa nedáme očkovať by bolo dobré mať záložný plán i pre tento prípad, ako vypudiť vakcínu z tela. Niekto písal že pomôže chren ale nevieme koľko ho treba zjesť a ako dlho, niekto užíva ,,tajný“ recept ale ingrediencie sa ťažko zháňajú, proste by to chcelo čím viac nápadov ako neutrqlizovať vakcíny, tým lepšie (nějaké odstrihnuté končeky vlasov ako písali na tadescu nepomôžu, nejde z nich získať DNA pre obnovu, takže na to nespoliehajte)

Ikona diskutujiciho izairi 2021-09-12 08:31:03
Ikona diskutujiciho
sipka

mariankosmac:
mariane nemáš tak úplně pravdu. Tady jsem zkopírovala část textu z onoho tomášova okénka,kde se píše co je nutné udělat a všimni si,že konečky vlasů se týkají očkovaných. Proč je snad jasné.

Všichni jedinci, kteří mají zájem o tuhle možnost, bude nutné provést následující akt. Kupte si malinké igelitové sáčky s uzávěrem. Do sáčku umístíte svoji DNA. Uděláte si svoji vlastní datovou banku Vaší původní DNA. Do jednoho sáčku ustřihnete kus nehtu. Do druhého dáte několik vlasů i s kořínkem. Do dalšího můžete dát vzorek Vaší kůže třeba z paty nohou. Kdo chce být velice důkladný, může zvolit i sáček s kapkou krve a další se slinou. Dokonce Vám může posloužit i Váš schovaný vypadlý mléčný zub z mládí.

Sáčky je nutné popsat Vaším jménem a datem narození, aby nedošlo u vícečlenné rodiny k omylu.

U očkovaných lidí je možné použít na odběr DNA třeba hřeben se starými vlasy před očkováním. Hlavně konečků vlasů. Popřípadě u žen či mužů s delšími vlasy ustříhnout konečky vlasů. Zde budou ještě stopy původní DNA. Výpočet na použití vlasů je jednoduchý.  1 cm vlasů = jeden měsíc. Nezapomeňte vše popsat a dobře schovat a uložit na tmavé místo.

Ikona diskutujiciho mariankosmac 2021-09-12 18:05:42
Ikona diskutujiciho
sipka

Akékoľvek odstrihnuté vlasy i tie prvé odstrihnuté mamou z detstva, sú k ničomu, pretože DNA sa získava z cibuliek vlasov takže by bolo potrebné mať aspoň 30 vytrhnuých vlasov. A vôbec, spoliehať sa že niekoho zachránia nejaké odstrihnuté vlasy a nejaká posteľ meds beds a podobne, je bláhové.

To bolo pre ten najhorší prípad zavedenia povinného očkovania, keby sme tam museli ísť a boli očkovaní – že by bolo dobré vymyslieť nejaké riešenia čo robiť v takom prípade. Ale myslím že k ,,povinnému očkovaniu“ nedôjde a aj keby, stále tomu pôjde nejak sa vyhnúť, len to bude o niečo ťažšie. Ale je to skúška ľudstva, nemá to byť úplne ľahké.

Ikona diskutujiciho Jaroslava 2021-09-09 14:52:05 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahojte, mluvila jsem teď s kamarádkou, je jí 39 a chce mimino. Předtím nechtěla, teď před mimčem chce. Tak hodně zdaru, nic zlého jí nepřeji, mám ji ráda, říct si nedá….

Ikona diskutujiciho mariankosmac 2021-09-25 12:26:46 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Tatranky robí Opavia takže tie môžu byť ako náhrada horaliek. Ale moc mi nechutia, ale to ani horalky, jedine tie v plastových boxoch sa celkom dali, tie boxy akoby udržovali ich čerstvosť. Takže nakoniec by tie plastové boxy asi boli na niečo dobré – na robenie zásob pre prípad lokdawnou a bleckoutou. Aj piškóty sú Opavia aj keď aj Sedita robí piškóty ale tie od Sedity sú hnusné.

Napsat komentář: rudo Zrušit odpověď na komentář

Ikona moderatora

Moderovaná diskuze: Příspěvky se zveřejňují s časovou prodlevou. Pro účast v diskuzi je třeba, aby byl váš komentář v souladu s obecnými pravidly slušného chování a podmínkami používání stránek