Proč jsou vysoce konstruktivní lidé napadáni nízkými energiemi a jak moc jsou světelné bytosti ve skutečnosti vzácné? | DOPORUČUJI!

11.6.2019 v Poselství 93

Jeden z největších spirituálních mýtů a jeden z takových které dokážou člověka pořádně dožrat, je víra, že stejná energie k vám přitahuje stejnou energii. Tohle opravdu neplatí, když se budeme bavit o energetickém útoku. Tyto potíže mají vysoce konstruktivní lidé se silnými energiemi patříč celým světem.

Pokud takový problém máte, neobviňujte se. Není to vaše chyba, že trpíte s destruktivními lidmi a na destruktivních místech. Bude se vám stávat – když o tom budete mluvit a prosit někoho o pomoc a radu – že budete obviněni ze své ,,duchovní nedokonalosti“, psychické slabosti, či nepřirozené přecitlivělosti a bude vám podsouvána lež, že si za to můžete sami nějakým svým nedostatkem. Budete často naštvaní nejvíc sami na sebe, že se neumíte efektivně bránit a budete si připadat hloupě. Většinou vám to nikdo rozumně nevysvětlí, smutná realita dnešních dnů totiž je, že vaše vysoké energie jsou vzácné jako najít v lese lanýže, málokdo tedy chápe co prožíváte a málokdo tomu rozumí. Naopak je svět plný lidí, kteří ,,všemu strašně moc rozumí“, aniž by měli nějakou zkušenost a skutečně věděli, o co se jedná. Rady od takový pseudoguru pak napáchají více škody, než užitku.



Lidé, kteří tomu nerozumí, vám řeknou, že si za útoky nízkých energií můžete sami a že potřebujete pozvednout své vibrační pole, protože stejné přitahuje stejné. Takže vám tím říkají, že vlastně máte energie nízké, když je to přesně naopak. Rozhodně nemají pravdu  a taková rada nevede k žádnému řešení. Můžete mít tak vysoké energie, že už ani nemůžete jít výš a přesto budete čas od času atakováni, i když si dáváte pozor. Existují pro to důvody, dnes si je pojmenujeme.

Silně konstruktivní lidé mají nejméně tmavě modrou, nebo fialovou, nebo maximálně výrazně růžovou auru 
Indigová modrá (proto se také vysoce konstruktivním bytostem přezdívá ,,indigové děti“, je to jiné označení pro bytosti se silným aurickým vyzařováním), nebo hot pink. To jsou pro příklad tyhle dvě postavičky zprava:

Pokud máte hot pink, je to nejvyšší možný stupeň. Vyšší barva už neexistuje. Tyto barvy lze jednoduše zařadit podle barev čakrových center. Většina normálních lidí (hodní, průměrní, bez těžkých nemocí, mentálně zdraví) co běžně potkáte v okolí, má žlutou auru, alespoň podle toho co jsem se dívala.
Indigová barva souvisí s aktivním třetím okem, fialová až po hot pink ukazuje na člověka, který je silně spirituální a jeho život i mysl jsou ovládané korunní čakrou, jsou to velice duchovní bytosti a jsou vzácné. Níže v článku máte stastisticky vypočítáno, jak moc. Tyto bytosti jsou také nejvíce napadány ze strany nízkých energií a entit.


Tento článek nejvíce platí pro duchovní bytosti, kterým se nejčastěji pohybuje aura v následujícím barevném spektru, ale tmavě modrá mívá tyhle problémy s útoky také.

Když se pohybujete po světě s indigovou, fialovou až růžovou aurou, tak nejenom že dráždíte všechny destruktivní lidi kteří vás instinktivně nenávidí (ani sami pořádně neví proč), ale navíc jste jako maják pro destruktivní energie, které k vám běží a lepí se na vás. Máte totiž moc tyto energie vyčistit a transformovat. Nízké energie k vám přicházejí pro transmutaci. Vysoce konstruktivní lidé jsou žijící energetické čističky prostoru a osob. I když je to nepříjemné, bolestivé a i když si to často nepřejí.

Nízké energie jsou jako noční motýli, kteří letí za rozsvíceným světlem ve tmě a lepí se na vás, jakmile k tomu dostanou šanci. Je to pro vás také forma výcviku.

Nemuseli jste si nikdy vybírat, čím v životě budete, protože jste předurčeni! Jste spirituální osoba, jste léčitelé, šamani a jasnovidci. Odmalička jste viděli duchy, odmalička víte jakou máte auru protože vidíte jak svítíte, když se večer zhasne. Odmalička na vás mluvili andělé, vždycky jste měli předtuchy a věštecké sny, astrálně cestujete a cítíte energii krystalů. Je to vaše přirozenost a nemuseli jste o to usilovat. K naplnění vašeho osudu však musíte mít znalosti a zkušenosti.

Nebudete znát tyto energie, nebudete je umět čistit a nebudete se jim umět bránit, pokud tyto útoky nebudete prožívat. Tato zkušenost vás nutí se stále učit a poznávat nové hloubky a dimenze, se kterými se během života setkáváte. Proto máte znalosti a zkušenosti, kterých skoro nikdo ve vašem okolí nemůže dosáhnout. Vaše bolest a utrpení je vaše vzdělávací výhoda. Když jste pod útokem, tak se intenzivně učíte.

Bytosti, které sem přišly z vysoce konstruktivních světů aby pomohly lidstvu, pomáhají ostatním lidem prostřednictvím své vlastní zkušenosti. A když už máte za ty roky pocit, že znáte všechna místa, lidi, věci a varovná znamení, která vedou k útoku temných energií, zase potkáte něco nového a nebudete se stačit divit. Musíte mít tuto znalost, abyste rozeznali přičiny u jiných lidí a dokázali jim pomoct.

Alpha centauri, někteří z vás přiletěli právě odtud.
Pamatujte, že vnitřní vesmír duté země odpovídá podobě vesmíru vnějšího.

 

Je to váš trénink, takže si to přestaňte brát osobně. Když za vámi například někdo přijde s nesnesitelnou bolestí hlavy a krku, energie jsou první věc, která by vás měla zajímat, pokud chcete dotyčnému pomoci. Protože už dobře víte, že přesně tuto bolest máte, když vás někdo vysaje. Nalepená destruktivní energie někdy začíná docela nenápadně, jako bolavý krk na jedné straně. Člověk si může myslet, že se jenom v noci blbě přeležel. Když se to nijak neošetří a energie se nevyčistí, postupně se bolest rozleze i na druhou stranu a pak přijde strašná migréna.

Když se pohybujete jako chodící růžová žárovka, neustále musíte odolávat zhoubným snahám systému, který usiluje o to, aby se vás zbavil. Nejběžněji se snaží umlátit vašeho ducha, vaši sílu a naplnění vašeho osudu neskutečným návalem zla, odporně zlých závistivých pomlouvačných lidí, smůly a utrpení už od té chvíle, co jste se narodili. Zarazit nadějné semínko už v zárodku, než vyklíčí. Dřív, než získá sílu a uvědomí si, kdo doopravdy je. Vysoce konstruktivní lidé sdílí tuto společnou věc, velmi těžké, útrpné, násilné dětství, těžký boj o sebe a svá základní práva, brzký únik z domova.
Když nebudete mít podporu, nebudete dost silní a nedokážete se tomu ubránit, vaše energie může upadat a z vás se stane tělo bez duše, prázdná zmatená nešťastná bytost bez smyslu. Už nebudete schopní naplnit svůj osud, ztráta vašich silných energií znamená ztrátu sebe sama a to znamená váš úpadek a záhubu. Pokud si postavíte hlavičku a všemu odoláte, budete čelit snahám vás  – když ne zblbnout, tak -natvrdo zahubit.

Čím významější a silnější jste, čím více lidí během svého života na Zemi zachráníte a čím silnější a větší máte vliv na ostatní, tím odpornější a horší jsou vaše zkoušky. Pamatujte si, že každý dobrý skutek bude po zásluze potrestán. Nejste tady za odměnu, toto je Matrix a vy tu máte úkol. Teorie, že stejné přitahuje stejné, platí pro lidi se žlutou aurou, ale ne pro vás. Vaše důvody leží někde úplně jinde. Jste moc skromní, máte problém si to připustit, ale přijměte to. Zachrání vám to krk a tím i krky spousty dalších lidí, kterým máte pomoci. Abyste uspěli, musíte pochopit a přijmout kdo jste. Se všemi výhodami a nevýhodami. Protože pravda a vědění je vaše cesta, nic jiného.



JAK MOC JSTE DOOPRAVDY VZÁCNÍ
Proč tyhle věci nikdo neví? Zkusme se na to podívat matematicky, čísla jsou velice orientační. Ale dejme tomu, že je na Zemi inkarnováno 1 600 000 000 lidí (podle hrubého odhahu, přesná čísla nemáme, ne každý stát spočítá své občany efektivně). Také víme, že bytostí (hot pink) z vysoce konstruktivních světů, které mají za úkol pomoci lidstvu, je 144 000. Když tato čísla vydělíme, zjistíme, že jedna tato vzácná bytost připadá na 11 111 dalších osob. Chápete? 1 : 11 111

A teď to uděláme ještě zajímavější a ukážeme si, kolik jich u nás odhadem máme. Aktuální populace v ČR je podle statistiky z roku 2018 přesně 10 649 800 lidí. Když to vydělíme, zjistíme, že čistě statisticky se u nás nachází celkem 958 a půl světelné bytosti… ta jedna je asi druhou nohou v Německu, takže z ní máme jenom půlku.
V Česku existuje celkem 6258 obcí, to znamená, že pravděpodobnost, že bude vám podobná bytost bydlet ve stejném městě jako vy, je naprosto minimální. Vychází to jedna světelná bytost na 6 a půl české obce… Jste ještě vzácnější než lanýže.

Pokud jste Slováci, tak u vás je teď podle sčítání obyvatel z roku 2018, inkarnováno 5 445 087 osob. Když si to vydělíme, zjistíme, že se teoreticky u vás nachází celkem 490 světelných bytostí.

Poznají se snadno. Zaprvé jsou rozlezlí v oborech, kde se pomáhá lidem (ale doopravdy, ne jenom ,,na voko“) a mají nepřehlédnutelné schopnosti. Někdy je skrývají, ale stejně to z nich prosakuje. Zejména v podobě obrovské moudrosti a znalostí, které nelze nikde vyčíst.

Možná se vám 958 a 490 zdá hodně, ale uvědomte si, že je to pracovní tým na celý stát!! Zajímavé je, že tyhle světelné bytosti se mezi sebou poznají (vycítí energii) a navzájem se hledají. Najděte je a složte si z nich přátelský podpůrný tým, svoji rodinu. Protože v jednotě je síla. Sami jste slabí a ohrožení.

Takže příště, až se vám tohle stane, neptejte se na radu vašich známých a jděte si pro pomoc na Aluška.org, nebo otevřete knihu Anděl strážný, která je psaná vyloženě pro vás. Od těch jedenácti tisíců, kteří na vás jediného statisticky připadají, se opravdu nic nedozvíte. Místo toho budete poslouchat, že vaše energie jsou nízké a kdybyste nebyli destruktivní, tak se vám to nestane, tak tyhle potíže nemáte.
Může vás to bohužel odradit, přestanete hledat pomoc, protože si to budete vyčítat. Ve skutečnosti je ale tohle součást vaší cesty, součást vašeho životního údělu. Nebo kde jinde si myslíte, že jsem nabrala to, co píšu do knížek a do článků? Samo ze vzduchu se to neobjevilo, ani vy nemáte takové štěstí, abyste přišli k vědomostem zadarmo.

Ne, v tomto případě opravdu neplatí, že stejné přitahuje stejné. A je smutné, že se rozdávají takové hloupé rady, protože je to zraňující a brzdí to danou bytost v rozvoji. Nesmí věřit tomu, že je s ní něco špatně. Musí znát pravdu o sobě, aby se efektivně rozvíjela a sílila.

Naopak to znamená, že jste předurčeni pro něco velkého. Kdyby ne, tak se nikdo nebude obtěžovat s tím, aby vás oslaboval a napadal. Můžete se tomu naučit aktivně bránit. Na něco stačí znát postup, jindy na to musíte mít věci. Často pomůže obyčejná prevence – nepůjdu tam znova a nesejdu se s ním znova, když vím, že mi předtím bylo špatně. Také si přestaňte nalhávat, že to byla náhoda, že to bylo něco jiného, že je to chřipka, že si to vymýšlíte. Potlačováním faktů jen zpomalujete sami sebe.
A pokud víte o světelné bytosti, která trpí pod palbou destruktivních energií a hledá pomoc nebo vysvětlení, pošlete jí tento článek. Dejte jí také šanci.

anděl
napsala Alue K. Loskotová, © www.aluska.org 2019



Komentáře

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-06-11 04:42:41 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Jů, vrním blahem, to byl ale krásný text a krásný obrázek. Vsadím se, že v sobě Alu máš toho TOLIK co bych zhltla jedním dechem:)) jen mi ty informace nepatří protože nepatří na oko veřejnosti, na net se dá totiž ve své podstatě napsat minimum. I tak ale velice děkuji, pro mě to minimum není!:)

„Naopak to znamená, že jste předurčeni pro něco velkého.“ – To jsem vždycky moc chtěla. Naprosto bez ohledu na to, odkud moje duše pochází nebo „co vlastně jsem“. Už jako malá jsem věděla, že buď chci něco „hustýho“ (jak bych tehdy asi řekla) nebo budu ztracená a nešťastná. Já bych se zbláznila, kdybych ve svém životě nikam nedošla.

Třeba o sobě si fakt nemyslím, že bych byla někdo spešl 😄 ač se mi jako dítěti taky děly chvílemi zajímavé věci a tehdy mi ani nepřipadaly moc nepřirozené. Poslední dobou jsou na tom bohužel hůř i moje energie. To díky tomu, čím si teď procházím… Asi je to i v diskuzích možná znát, no, časem to zase napravím. Teď jsem ráda, že jsem.

To zlé dětství tu sdílí hodně lidí. Na mě je odmala taky tlak odevšud a jednu dobu, když jsem byla fakt dítě, byl můj smysl života skoro jen ta Aluška.org… Neměla jsem k sobě nic a nikoho a sem jsem se vracela, tady bylo doma. A to jsem ani neměla žádné spešl schopnosti(fakt prakticky žádné), prostě jsem jen moc nezapadala do kolektivu už jen svou povahou i situací doma. Ale i přes všechnu bolest jsem si naštěstí zvládla udržet to dobré uvnitř, ten bohatý vnitřní svět a zápal pro to něco se svým životem dělat.

Musíte fakt mít nějaké to vedení a vnitřní „vize“, abyste se z něčeho hrozného dostali(a stejně to zanechá ošklivé jizvy). Kdybych odmala nebyla schopná vidět nějakou cestu a neměla aspoň minimum nějaké vnitřní moudrosti, nikam nedojdu a nevěděla bych, co dělat. Takhle jsem sice věděla, že to bude proces na pár let a bude to velice bolet, ale cesta existovala. Musíte to brát den po dni. A heleme, teď to mám skoro za sebou a svítá na lepší časy, ač mě osobně teda „rejžuje“ furt něco nebo někdo 🙄 ale koho v tomhle moderním světě ne, že?

Vtipné je, že tyhle lidi nepoznáte. Teď myslím i obecně lidi s těžkým životním příběhem; projdou na vlastní pěst něčím těžkým, vyhrabou se z bahna a dostanou se přes všechny a všechno a furt si udrží to“vnitřní něco“ co je dělá jimi… To by jeden řekl, že z nich budou nafoukaní pitomci kteří si myslí, že jim patří svět, po něčem takovém, že? A ono ne. Jsou rádi, že jsou. Bývají skromní, tišší, milý. Nevíte o nich, jsou podobní jako Griffin z Mužů v černém 3. Často jsou to tak trochu snílci uzavření ve svém světě a spíš víte o tom, co za žive dokázali, než o nich samotných. Uvědomují si totiž už díky svým zkušenostem mnoho věcí a prostě vědí. A taky mají často mnoho práce, i proto je tolik nevidíte 🙂

Nemám osobně šajna, jakou barvu má moje aura a je mi to docela jedno… „Syndromem sněhové vločky“ už procházím roky a často je to hlavně bolest a osamocení(což už mi přestalo před dlouhou dobou vadit), ač to samozřejmě má i plusy, které si vybírají velkou daň. Je to divný, ale když pominu Alušku, které jsem schopná svěřit i to nejtajnější, rozumí mi nejlíp moje maminka. Ten člověk, který mi zároveň způsobil i tolik bolesti a šrámů… K ní totiž můžu přijít a říct „vyšší vedení hlásí, že můj úkol je teď takovýhle…“ nebo „hele, viděla jsem znamení“ – Je to super, ona totiž zná tyhle stránky a o všem ví 🙂 on už můj strýc, který se těmito věcmi zabývá, jí něco říkal, když jsem se narodila… Tak to napůl čekala, že nebudu úplně „normální“. Ať jsem co jsem, je mi to jedno(podle mě jsem člověk:), chci jen být s těmi které mám ráda, plnit své poslání a být šťastná, jak jen to s mým osudem jde(já se prostě ke štěstí musím postupně prokousat). Ovšem pokud by mě v budoucnosti čekalo to, co bych chtěla, tak bych měla houby a ne čas 😀 a opět spoustu a spoustu práce. Ale jsem na to zvyklá a zrovna pro to jsem tak zapálená, že bych se třeba udřela. Nevím, co bych jiného v životě dělala… Nic jiného nyní nemám. Chtěla bych věnovat absolutně vše mému poslání, ve své podstatě je to to, co chci odmala a o co se snažím(a nevim proč mam divný pocit, že čím víc si za tím jdu, tím víc „nejsem v bezpečí“ a pod drobnohledem Matrixu). Konejším se tím, že kdybych nějak podstatná nebyla a nešla správně, nehoní mě ve snech po nocích agenti a týpek, co chtěl mojí duši(lol, byl děsivej). I kdyby mi za úpis dal třeba celou planetu, pořád to nebude ani zlomek nevyčíslitelné ceny, kterou duše má.

Každopádně já žádné speš znalosti nemám, co vím mám od Alušky a vyčtené, taky od mého anděla – ten ale moc nemluví, když se ho zeptám, spíš si počká když vedu v hlavě nějaký uvolněný rozhovor sama se sebou a pak do toho vstoupí, prostě mi pošle co si myslí nebo nějaké to moudro, chodí to přirozeně a vždy to tak bylo, nepřijde mi to nenormální. Taky se ozývá v nouzových situacích, to se prostě neptá a rovnou varuje(„Nechceš si ten mobil dát radši do kapsy?“). Něco taky máme v rodině a pak mám nějaké ty zážitky a vzpomínky z dětství. Hrozně moc obdivuju duše, které prostě přišly na svět a vědí toho tolik, umí toho tolik. A to jsou právě ti jako Griffin, na netu se o nich nedočtete 🙂 (Alušku vynechaje, to je sněhová vločka)
– Takhle jsem se ve snu potkala s vidoucí paní(čekala mě), ona prostě „věděla“ a snažila se mi pomoct, vykládala mi andělské karty. Taková starší, docela korpuletní paní v modrém. Dobrosrdečnost, láska, mír, klid a soucit, které z ní zářily, těžko popsat. Ale vidím to jako světle modrou až indigovou:) Byl to nádherné. Hladila mě po zádech a moc se usmívala, já se ptala naléhavě na mnoho věcí a ona mi jen podala dvě karty; věděla jsem, že ona ví, co se mnou bude a ví všechny odpovědi na všechno a já ne, právě i proto se tak usmívala. Jako kdyby ze mě měla maličko i neškodolibou srandu, jaká jsem šmudla:) třeba to byl můj anděl, jen tak trochu převlečený. Chci o svým zážitcích v budoucnosti povídat na youtube, spojím to s vyprávěním různých mnou napsaných symbolických příběhů a hlavně covery na písničky… To se Matrixu líbit nebude, muhaha. Těším se na ty výživné debaty pod videi a jak se lidi budou ptát, hodlám i propagovat sluníčka a tak dál! Ať žije symbolika. A měla bych přestat s tímhle vyzrazováním plánů do budoucna.

Tak jako tak buďte hrdý, že jsme lidi. A o to hrdější, že čteme Alušku.org. Člověk jako takový je úžasná a nádherná bytost, to tenhle Matrix je zlo. Kdyby se nám zapnuly šišinky mozkové, najednou by nám to bylo celý jasný.

PS: Jsem divná nebo jste se taky jako děti pár let cítili v těle „jako ve vězení“ ? Já si vždy koukala na ruce a hýbala s nimi, jako „tohle můžu ovládat jo? Tyo a těch pět prstů! To je fakt moje!“ – Jako kdyby to byla novinka nebo to bylo nějaký divný a já to měla teprve testovat. Chtěla jsem vždy „vylézt“ z těla a prohlédnout si ho, štvalo mě, že to nejde a že jsem v tom každý den zavřená a nemůžu jinam, prostě to byl zvláštní pocit; ale zvykla jsem si, prostě prožívám skrze to 😀 ač těžký, nemotorný a věčně hladový je to pořád.

Ikona diskutujiciho Vlastimil 2019-11-11 10:05:33
Ikona diskutujiciho
sipka

Dlouho jsem hledal vysvětlení , proč zažívám útoky temných entit, konečně mi přišla odpověď. Od roku 2015, nekompromisně, v přírodě, doma. Našel jsem nástroj z minulosti a je to práce se světlem, tak jsem jim ho začal posílat, je to zvláštní, oni trpí když ho vyšlu, dokonce křičí, nedělej to….. Přes mé Vyšší Já, mi bylo vysvětleno že nikomu neubližuji, ale transformuji shluky těchto energií. Děkuji za článek.

Ikona diskutujiciho zdeněk 2019-06-11 04:43:57 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Nejsem žadná fialka, ale pár útoků jsem si taky prožil. A to i od lidí, od kterých bych to nečekal, od rodičů. Nepochybuju o tom, že mě mají rádi, ale někdy mi tak zprotivují život, že už když jsem byl na základce tak jsem měl sto chutí si sbalit věci a vypadnout z domu. Ani jsem se nemohl věnovat ničemu, čemu jsem chtěl. Pamatuju si, že vždycky když jsem šel do lesa, tak jsem se vracel plný energie, nadšení, nápadů a inspirace a sotva jsem došel domů už se po mě křičelo, už me někdo komandoval a vnucoval mi svůj názor (s kterým jsem často nesouhlasil), vždycky jsem udělal všechno špatně… S odstupem času mě to přestalo bavit, tak jsem chození do lesa a podobné opustil, čistě abych měl klid. A už se nemůžu dočkat, až začnu zase chodit pravidelně. Ve 14 jsem si usmyslil, že do doby než se osamostatním od rodičů tak se budu jen tak “udržovat” abych nesklouzl do sebedestrukce, abych pár let přečkal a pak si žil jak cítím, že je správné. Nejkrásnější bylo, když jsem nešťastnou náhodou začal sklouzávat k destruktivnímu zpusobu života, tak jsem byl přímo zasypán znameníma “stůj!” 😀 a často to bylo dřív, než mě něco/někdo začalo svádět. Třeba minulý rok na brigádě jsem poznal moc hezkou slečnu, nádhernou slečnu, a okamžitě jsem kolem sebe začal vídat tři šestky, téměř nonstop. Udělal jsem si kávu a bylo mi vše vysvětleno. Hlavně se od ní držet dál! A s odstupem času už i vím proč. 🙂 Tak ještě nějaký ten pátek přečkat a začít žít na plno!

Ikona diskutujiciho vanilková 2019-06-11 06:35:51 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Teda Alue! Články jsou poslední dobou pecka!

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-06-11 07:48:34
Ikona diskutujiciho
sipka

díky 🙂

Ikona diskutujiciho Crystal 2019-06-13 01:32:03
Ikona diskutujiciho
sipka

Dobry den, odkial mate prosim to cislo ze pracovnikov svetla je 20% v Cesku?
Neviete nahodou kolko ich je na Slovensku? Viem co je mojou ulohou, tieto veci som vedela uz ako velmi mala, (tak do 3 rokov) potom som vsetko zabudla a v 25-ke zacala znova spominat.. Uz som osobne spoznala ludi kt. maju podobne poslanie, niektori o tom este nevedia, niektori sa zacinaju zobudzat 🙂 … Viem ze Slovensko a Cesko je velmi dolezitou, sucastou pri pomoci s transformaciou. Je to to co viem odkedy som prisla na tento svet spolu s kamaratkou.. Preto ma zaujima kazdy dalsia bytost s niakymi poznatkami o tomto 😊

Ikona diskutujiciho Martina 2019-06-11 06:53:35 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj Alue, môžeš prosím rozpísať podrobnejšie, ako je to s tou bolesťou hlavy a krku od energií? Kludne aj ako otázka do ďalšieho dotazníka. Ako sa tomu brániť, a ako si pomôcť keď ma už takýmto spôsobom niekto vysaje? Ten odstavec je úplne presný popis môjho problému, veľmi na to trpím a tá bolesť je neznesiteľná…
Ďakujem, Martina

(Když za vámi například někdo přijde s nesnesitelnou bolestí hlavy a krku, energie jsou první věc, která by vás měla zajímat, pokud chcete dotyčnému pomoci. Protože už dobře víte, že přesně tuto bolest máte, když vás někdo vysaje. Nalepená destruktivní energie někdy začíná docela nenápadně, jako bolavý krk na jedné straně. Člověk si může myslet, že se jenom v noci blbě přeležel. Když se to nijak neošetří a energie se nevyčistí, postupně se bolest rozleze i na druhou stranu a pak přijde strašná migréna.)

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-06-11 07:48:21
Ikona diskutujiciho
sipka

dobré jsou přírodní silné křišťály, nebo energetické krystaly

Ikona diskutujiciho Marcela 2019-06-11 07:32:08 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

VUauuuu tak to je bomba článek, a věřím tomu, že mnoha lidem opět pomůže, jako všechno co se tu píše. Díky Marcela

Ikona diskutujiciho armag 2019-06-11 07:35:47 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ty počty až tak moc nesedí. Dle mých informací se v ČR rodí přibližně přes 20% světelných bytostí. Tyto se ale zpravidla v průběhu života mění na obyčejné. Nejčastější příčiny jsou špatná výchova a nepochopení ze strany rodiny, další silná rána je školství. Potom kdysi následovala základní vojenská služba, dnes přichází totální zlomení osobnosti v pracovním procesu.

Takže po všech těchto peripetiích zůstane mnohem méně než 5% a tyto soby jsou stejně utlačované, protože zpravidla neseženou pro sebe kamarády, takže zůstanou v docela nedobrém osamělém stavu.

Ze světla se sem rodí dost lidí, ale prostředí na zemi a společnost je vytvořena tak, aby v nich to světlo ubila a udělala z nich psychické zoufalce.

Ikona diskutujiciho hanka 2019-06-11 08:58:57 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Zase tak krásný článek! Ještě že tady ty konstruktivní bytosti máme. Já se teda cítím jako úplně obyčejný člověk, ale bohužel se s útoky setkávám taky, a hlavně s názorem, že když mi není dobře někde nebo s někým, tak si za to můžu sama svojí nevyspělostí a nepřizpůsobivostí. Jsou lidé kteří mě z nepochopitelných důvodů nesnášejí, prostě je asi nějak dráždím a to se s nimi ani nemusím bavit! Od nich potom pocházejí různé pomluvy. Odvodila jsem z toho, že je to nesouladem energií, s tím nic nenadělám, je nejlepší odejít a vůbec nic jim nevysvětlovat, nemá to smysl. Není nad to dělat si v klidu svoje, s čím jsem šťastná, a nepouštět si do svého prostoru lidi kteří mě táhnou ke dnu a které ve skutečnosti ani nezajímá, kdo jsem a čím se zabývám.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-06-11 10:00:30
Ikona diskutujiciho
sipka

Další důvod může být i proto, že jsi krásná, nebo chytrá, nebo v tom ,,nejhorším případě“ obojí. Takové ženy vyvolávají strach a nejistotu v druhých lidech.

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-06-11 12:09:13
Ikona diskutujiciho
sipka

Jo. Přesně, hanko.

Ikona diskutujiciho Mikuláš Gera 2019-06-11 09:27:07 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Tak takúto podporu som presne dnes potreboval.

Ďakujem …..

Ikona diskutujiciho aves passeri 2019-06-11 09:51:25 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Vzpomínám, jak mě kdysi za studií na religionistice překvapilo, že valné většině „hinduistů“ a buddhistů vlastně vůbec nejde o nějakou mókšu nebo nirvánu. Ale prostě o lepší znovuzrození. Ideálně v těch horních božských světech plných dostatku. Dneska v moderní západní ezoterice koneckonců podle mě nejde o nic jiného než o určitý druh magie – jak si přitáhnout bohatství, partnera. Prostě to nejlepší. Kdo nemá ideální život bez problémů, tak není dost duchovní. Což se zas tak moc neliší od protestantského přístupu „máš-li se dobře teď, půjdeš do nebe, máš-li se špatně teď, patříš zjevně nakonec do pekla, protože jsi asi nějak rozzlobil Boha“. Stejně pyšní jsou prý saudskoarabští muslimové, kteří si myslí, že jejich bohatství je od Boha za to, jak tam žijí podle šaríi. Podle mě je to základní nepochopení toho, jak to funguje.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-06-11 10:01:55
Ikona diskutujiciho
sipka

nikdo nemá dokonalý život bez problémů a kdo říká že jo, tak kecá 🙂

Ikona diskutujiciho armag 2019-06-11 12:02:55
Ikona diskutujiciho
sipka

že jim jde pouze o lepší znovuzrození je jen praktická záležitost, alespoň je to odradí od toho dělat velká svinstva. Kéž by v takové pozici byli čeští politici.
Proč jim nejde o ukončení reinkarnací, je z toho důvodu, že je to prakticky téměř nedosažitelné, takže se raději soustředí na to, aby si nepokazili „karmu“.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-06-11 15:54:35
Ikona diskutujiciho
sipka

takže v podstatě žijí proto, aby někdy v dalekém budoucnu mohli žít lépe, no to je totální slepá ulice a blbnutí lidí

Ikona diskutujiciho armag 2019-06-11 16:47:41
Ikona diskutujiciho
sipka

Alue: Pozor na to, žít lépe neznamená žít v bohatství. Pokud tě zajímá lepší zrození, tak takový člověk nebude mučit nebo okrádat lidi, poněvadž ví, že když bude okrádat, podvádět, lhát, tak v rámci karmy se mu to bude vracet.
V buddhistických zemích se za lepší zrození považuje takové, kde člověk žije ctnostně a díky svým ctnostem má dobrý život. Vyhýbají se mu pohromy, lidi ho neokrádají a tak podobně.
Prostě lepší život znamená to, že mu vzrůstá pravděpodobnost zrození třeba v božských světech atd. Až konečně rozplynutí v absolutnu.

Když se člověk podívá na způsob života evropských politiků a bankéřů, tak já bych v jejich kůži nechtěl být, protože to, co je čeká po smrti nebude nic pěkného, protože svým životem okrádali všechny okolo a nic jim nedali…

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-06-11 17:44:47
Ikona diskutujiciho
sipka

jestli vůbec další inkarnaci dostanou, podle mě spíš někde zapadnou.. lidi nechápou, že život je dar, i když to tak mnohdy nevypadá

Ikona diskutujiciho Tereza 2019-06-11 10:09:14 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Krásný článek, jako pohlazení po duši 🙂 Věřím, že hodně lidem pomohl. Nejen těm „růžovým“, ale všem napříč „konstruktivním barevným spektrem“. Já mám zkušenost, že do určité hranice, která je pro každého asi individuální, opravdu platí, že stejné přitahuje stejné. Aspoň ve většině případů, samozřejmě chodí i různé zkoušky a útoky… Pak se něco přepne a je o moc těžší ty útoky ustát, je to jako vyšší level. Je to strašně zajímavé 🙂
Jinak jsem nedávno měla možnost setkat se s 5letým dítětem (netuším, jak se zrovna tomuhle věku říká). A to dítě zářilo, doslova 🙂 Urovnalo nevědomky každou neshodu, zklidňovalo, rozdávalo radost. Hotový poklad. Chlapeček v kolektivu vyčníval, ale v dobrém. Některé děti ho bez důvodu nesnášely, jiné milovaly. Opravdu zajímavý človíček, vzpomínám na něj každou chvíli.

Ikona diskutujiciho 54Alice 2019-06-11 10:39:24 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Alue a čo zlatá farba aury. Dovolím si tvrdiť že ju mám. Před rokmi som mala fialovú prešla som nejakými změnami a je zlatá. Mám vidiny čo sa stane viem presne kam sa situácia vyvinie. A viem že čo sa má stať v mojom živote sa stane. Nemám už možnosť to momentálne zmeniť. Prijala som v určitom období svoj osud a bol mi teda pevne daný. Nie všetci to tak majú.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-06-11 15:53:23
Ikona diskutujiciho
sipka

Zlato je žluté, takže nevím.

Ikona diskutujiciho Martina 2019-06-25 23:08:39
Ikona diskutujiciho
sipka

Dobrý den, moc děkuji za váš článek a predevsim za knihu Anděl strážný. Před 3 lety jsem na tom byla psychicky velmi špatně, těsně po rozvodu ,a měla pocit , že jsem na světě sama, nikdo mi nerozumí, nic mě ne těšilo a nemohla jsem se z toho dna vůbec dostat. Odrazit se.a moje dcera mě viděla zlomenou, uplakanou a řekla mi právě o vaší knize. Hned jsem si ji koupila a začala číst. Za sebe musím říct, naučila mě žít v tomhle zlém světě, poprat se stresem atd. Pomalu jsem vstávala ze dna a najednou to šlo.
Moc děkuji, knihu jsem půjčila do Řecka , další osobě, snad udělá službu i ji.
A jak píšete o energetické aure, moc by mne zajímalo, jakou mám. Dcera mi tvrdí , že svoji vidí, indigovou.myslím . Že dcera je o level výše. Než já. Ale obě máme problém v kolektivu. Denně musím snášet ataky svých kolegyň, i když jsem mírne, hodné povahy. Mam pocit , že mezi ně nepatřím. Vždy poznám, s kým se mohu bavit, a s kým ne. Denně kolegyně pomlouvaji ostatní, jsou zlé , shazuji nás před zákazníky. Hodně špatně se mi s nimi pracuje. Vím, že si myslí, že jsem já a ještě jedna kolegyně divné, ale ne, nejsme. Jen více vnímáme a cítíme tu zášť, zlobu a špatnou energii. Myslím, že jsem.velmi silný člověk , zatím tem atakum odolovam, ale nevím , jak se bránit, proč se takhle chovají, vím, že jsem jiná než oni. Vidím různá znamení a to především v číslech 333,666,999.moc vám děkuji za všechny články. Asi mě navštívil anděl, když jsem spala.

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-06-11 12:07:45 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Jo a… Ráda bych některou z těch bytostí znala. Zajímalo by mě, jestli fakt od narození vědí kdo jsou a proč tu jsou.

Ikona diskutujiciho pavel-))) 2019-06-11 12:47:49 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

temné energie a bytosti utočí pouze na typ konstruktivních kteří se proti nim neumí bránit neumí využít konstruktivní energii na svoji ochranu neumí vyzualizovat vajíčko neví že může požádat anděly o pomoc pouze tito lidé sou pod útoky i temná energie má nakou inteligenci i ona zvažuje rizika
na alušku třeba tak často nepude protože se umí bránit a když něco pude tak to majzne bílou energii a rozpustí ho jedině jak to můžou přes jiné lidi a to je pár nadávek sem tam klacek pod nohy to je max vše pak sou tu eště útoky metrixu který se snaží vše zadupat

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-06-11 15:56:18
Ikona diskutujiciho
sipka

To právě vůbec není pravda, i když se bráníš dobře tak po tobě jdou, o tom je článek. Není to o neschopnosti se bránit.

Ikona diskutujiciho Šárka 2019-06-11 13:40:42 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Tak ted ještě kde nebo jak si vyfotim svou auru?
Nevím…

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-06-11 15:54:51
Ikona diskutujiciho
sipka

tu nemusíš fotit, na tu se stačí podívat

Ikona diskutujiciho Andy 2019-06-11 15:38:14 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Tak ty růžovky určitě jo, podle mě, ví to už od mala.
No a pak je tu ten zbytek, ten k tomu musí dojít „prozřením“ a něco si zažít nejdříve …
Proč znala? Nejsou lepší než ostatní lidé, nebo než kočka nebo ptáček na stromě … 😀 to je stejný zázrak.

Ikona diskutujiciho Šárka 2019-06-11 16:39:27 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Podívat, ehm , když jsem se na to koukala , tak vidím bílou, pak modrou, ted vidim červenou.
Tak jako já to asi nevidim :/

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-06-11 17:43:43
Ikona diskutujiciho
sipka

zkus proti bílé zdi, pak proti černému podkladu, nebo zítra.. v některé dny to jde hůř a jindy líp. nebo se dívat dlouho a pak zavřít oči a zakrýt si je dlaní, pak ta barva vystoupí před očima ve tmě

Ikona diskutujiciho Dasca 2019-06-11 18:00:01 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj Aluško,a já si pořád říkám proč mám pořád problémy s lidma,proč se mnou jednají někdy špatně,i když já taky nejsem svatá,ale sem magnet na problémy a problémové lidi .. bohužel se nesnažím být oblíbená..ale třeba hodně lidi na mě utočilo..za svůj celý život sem těm utokum odolávala…byla sem i u psycholožky trošku mě pozměnila myšlení,,protože sem měla problém s pohlavím ženy…pomohla mi..:) ted lepe s něma vycházím..

Ikona diskutujiciho Khira 2019-06-11 19:20:13 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Krásný článek. Tohle by si měl přečíst každej indigáč! 😀 a každej hot pinkáč.
Já si nikdy neuvědomovala to pořadí barev aury, jen jsem věděla, že modrá a fialová je nejvyšší, ale nikdy jsem nepřemýšlela o tom, jak to má normálně člověk. Na základce jsem kolikrát viděla u učitelů, že mají takovou světle modrou barvu a nevěděla jsem, proč ji všichni mají. To by tak sedělo, že učitelé (ti co dokážou něco jakžtakž naučit) budou mít takovou inspirující velitelskou barvu.

Ikona diskutujiciho kalia 2019-06-11 19:46:48 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Moje oblíbená barva je hot pink – tou se docela obklopuju. Dřív jsem měla oblíbenou světle modrou (azur). A teď mám nejoblíbenější barvu růžovo-modrou(azur). Oblečení nosím často hot pink a tmavě modré (ale nosím i černou protože zeštíhluje + je to taková „společenská“ barva, která se hodí ke všemu, a tak snadno se nezamaže jako třeba bílá).

Když jsem ale kdysi viděla svojí auru u velkého zrcadla, které začínalo u pasu, tak v pase jsem měla žlutou barvu, na hrudi světle zelenou, na krku světle modrou a na temeni hlavy bílou (a ne růžovou nebo fialovou nebo tmavě modrou). Tenkrát jsem nevěděla, že přesně takto jdou za sebou čakry (takže jsem viděla asi spíš čakry než auru?). Pak jsem jednou viděla auru na ruce, když jsem měla depresi (=necítila jsem se dobře) a to jsem viděla tmavě modrou. A ještě je barva DNA, která je u lidí buď bílá a nebo světle modrá (jiné barvy asi „na výběr“ nejsou) = tj. jakou barvou svítí DNA. Vyjímka je ještě barva zlatá (tím myslím zářící zlatou, ne žlutou auru) – pokud člověk není uzemněný a má zlatou auru, tak to znamená, že udělal velký pokrok a je to super, ale je to takové sporné – a pokud uzemněný je a má zlatou auru, tak nevím, protože takového člověka jsem ještě nepotkala. Nevím, jestli se dokážu teď podívat na barvu své aury (já totiž tedy nevím, jakou jí mám a jestli se aura mění i podle nálady = tedy není stálá?).

(Když má někdo zlatou barvu tak to je super, ale je to takový ten stav, kdy „nikam nepatří“ a jakoby se „vymanil z kola znovuzrození“, o což někteří lidé usilují, ale podle mě ta „nirvána“ buddhistů není dobrá = je to past. Zlatá barva ovšem není past a je dobrá, akorát za tu „cenu“, že člověk „nikam nepatří“ a nikam nesměřuje atd. – pokud by tedy byl uzemněný a zároveň měl zlatou barvu, tak to by pak měl výhody zlaté barvy a zároveň někam směřoval, ale takový člověk snad ani zatím neexistuje, i když kdo-ví, třeba takového člověka jenom neznám).

Ale přesně co je napsáno v článku se mi stalo = někdo, u koho jsem viděla žlutou auru, mi říkal, že stejné energie přitahují stejné, a proto není možné, aby na mě někdo útočil, když jsem konstruktivní = a pokud mám tedy nějaký problém, tak je to tím, že jsem destruktivní. Čím méně útoků prý člověk zažívá, tím je konstruktivnější.. No nevím, na mě útočil matrix odjakživa (a nepřestával), ale v poslední době už útoky moc nevnímám (s vyjímkou dneška zrovna, kdy po mě šlo něco natvrdo a snažilo se mě to zlikvidovat – a pak otevřu Alušku, kde zrovna dnes vyšel tento článek :-). Když na mě útočí nějaký člověk, tak on si možná myslí, že útočí, ale ke mě to moc nedojde (je tedy pravda, že používám i hodně ochrany) a nic mi to nedělá, takže o tom většinou téměř ani nevím (on mi to pak přijde většinou říct, protože ho štve, že nic nevnímám ani to na mě nepůsobí). Takoví lidé mě většinou nesnáší, protože nechápou, proč se nezapojuji do jejich intrik a bojů, což si vyloží jako akt nepřátelství nebo pohrdání nebo že si hraju na něco lepšího (a mnoho dalších věcí).

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-06-11 21:44:35
Ikona diskutujiciho
sipka

Právě je to naopak.. zeptej se někdy běžného člověka s normálním obvyklým životem a klasickým průměrným způsobem myšlení, jestli má nějaký z popsaných problémů v článku nebo co tu popisují lidé v diskuzi. Nebude totálně chápat o čem mluvíš. Protože nikdo nemá důvod ho zastavovat ani srážet z cesty, když po žádné zajímavé nejde a když nedejbože na té destrukci i rezonuje, takže mu ještě naopak dělá dobře! To jsou lidi, co doslova žijí v naprosto jiném vesmíru. Absolutně si nemusí dávat pozor kam jdou s kým se stýkají – v životě jim z toho nebylo blbě, oni v té energii žijí, je jim vlastní – , na znamení, ani nemusí myslet na možné psycho-energeticko-spirituální následky svých činů, protože na to ani nevěří, čili to pro ně ani neexistuje.

Ikona diskutujiciho kalia 2019-06-12 21:24:34
Ikona diskutujiciho
sipka

Toho jsem si taky všimla, že velká většina lidí tyto problémy nemá (a zdálo se mi to divný – proč já jo a nikdo jiný ne).

Ale párkrát jsem někomu říkala něco, co je mimo matrix, a pak po nás nějaký obyč člověk šel (např. šel za námi, jako by nás sledoval a u toho podivně nevraživě čuměl – myslím si, že to ani nebyl záměr toho cizího člověka, který nás ani neznal, ale na chvíli přes něj působil systém). Pak už si toho všiml i ten člověk, kterému jsem něco říkala (a kterému se takovéto věci běžně nedějí), a docela čuměl co za „nadpřirozené“ věci se začne dít, když se člověk vymyká běžnému standardu. Bohužel tito lidé na ten zážitek myslím si zapomněli, když se vrátili do svých kolejí.

Např. když jsem se vrátila z toho ostrova, tak jsem to vyprávěla kamarádovi (o illuminátech atd.), který mi věřil. Byla jsem s ním v hospodě a zničeho nic si k našemu stolu přisedl nějaký cizí chlap, že si tam chce sednout (možná jinde nebylo místo?). Kámoš ok, nechal ho, ať si sedne na druhý konec stolu. Ten muž byl přátelský, když si přisedával, ale byl docela opilý a tak byl trochu „mimo“. No jak jsem to kamarádovi vyprávěla dál, tak najednou se ten přísedící změnil a hodně zle na mě upřeně čuměl (přitom sice seděl u stejného stolu, který byl ale velký, takže byl daleko a já mluvila potichu+v hospodě byl hluk, takže podle mě nemohl slyšet, co říkám – že by se tak tvářil kvůli své reakci na řečené). No já ale vyprávěla dál, protože jsem na podobné věci zvyklá celý život, takže mě to neodradilo. Nejprve kdykoli se na toho přísedícího muže podíval kamarád, tak byl najednou normální, ale jakmile se kamarád nedíval, tak na mě celou dobu upřeně zíral. Když to nepomohlo, tak pak začal takto zírat i na toho kamaráda, což on nechápal, co se děje a raději tedy navrhl, že půjdeme někam jinam (do jiné hospody). No tento týpek se také zvedl a chvíli nás snad sledoval! (a u toho furt blbě čuměl) Největší překvapení ale bylo, když jsme přišly do té další hospody, že na nás stejně upřeně a zle začal čumět jiný týpek (taky cizí člověk, který tam seděl už předtím) a prostě systém začal koukat skrz někoho jiného (taky opilého). Nemyslím si, že by tyto dva muže někdo dopředu najal, protože oba vypadali, že o tom, že přes ně působí systém, ani sami nevědí. A taky jsme se rozhodli spontánně kam se přesuneme (neplánovali jsme to dopředu, takže to nemohl nikdo vědět) – hospod bylo v okolí opravdu hodně (centrum Prahy) a ten druhý muž tam seděl už před námi, byl normální, ale pak se změnil (a ten druhý seděl dál – ob několik stolů, ten nás určitě neslyšel). Tenkrát se ten kamarád divil, jak je to možné, že zase zle čumí někdo jiný (kdo nás určitě neslyší), ale podle mě už na tento zážitek se systémem zapomněl, protože se mu to běžně neděje, tak si to vyložil asi jako nějakou vyjímku = náhodu.

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-06-15 22:35:04
Ikona diskutujiciho
sipka

Máš zajímavé zážitky, Kalio. Já úplně žeru jakákoliv vyprávění tohoto typu!

Ikona diskutujiciho Ayeri 2019-06-11 22:17:36 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Díky, Alue 🙂 Tenhle článek je super. Nemám růžovou ani indigovou auru, ale světle modrou. Nejsem extrémně konstruktivní, mám taky svoje nepříjemný chvilky. Jako malá jsem nějaké věci viděla, pak jsem to ztratila, a pracně znova získávala aspoň část. Vím, že bych mohla vibrovat výš, ale mám pocit, že od určité míry je to omezující a víc se vyplatí naučit se efektivně bránit. Vím, že se někdy srážím nezdravým životním stylem atd. Vnímám to tak, že si nemůžu dovolit, aby mi bylo špatně v centru města, nechci ztratit kontakt se světem, chci si život užívat a ne si pořád dávat pozor a bát se, že mi bude špatně. Abych mohla dělat to, co bych ráda, musím dokázat přežít v obou světech, jak v tom „spirituálním“, tak v matrixu. I za cenu, že nikdy nebudu vysoce konstruktivní, ale jen normálně konstruktivní, a že astrálně cestovat není v mým případě dobrý nápad atd. Chtěla bych vytvořit takový most mezi lidmi, kteří vědí a těmi, co nevěří, a proto si chci v sobě udržet kousek z obou. Pomluvy, šikanu a nenávist bez příčiny samozřejmě znám, ale už se umím na to vykašlat. Spíš se mi častěji stává, že se mi lidi svěřují se svými problémy, přitahuju ty, kteří mají podělaný život, potřebují nějak pomoct, utěšit, podpořit a motivovat… vyslechnu je, nechám brečet, ošetřím ty psychický rány… Několik lidí mi řeklo, že jsem je odradila od sebevraždy. Některým nedokážu pomoct, protože se v hloubi duše nechtějí změnit. S těmi pak nevydržím. Někteří se uzdraví a pak jsme si většinou hodně blízko a nebo se na mě úplně vykašlou, když už mě nepotřebují. Nic mezi tím. Ale lidi, kteří se hrabou z drog, rozchodů, sebevražedných myšlenek, problémů v rodině, ve škole a vůbec všude potkávám tak často a tolik se na mě lepí, že to nemůže být náhoda…

Ikona diskutujiciho Jirka 2019-06-11 23:13:45 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Z toho co tu čtu se musím pohybovat mezi modrou a růžovou aurou ve všem se dost poznávám duchy sice nevidím ale sem tam hlavně v polospánku slyším hlasy, předevčírem po více než desti letech se mi povedlo opět astralně vycestovat a přitom jsem to neměl v plánu prostě to šlo samo ale kupodivu jsem nad tím měl kontrolu tak jsem tu vzácnou chvíli využil pro tréning synchronizace se svým astralním tělem. Pak samozřejmě šikany a problémy doma, ve škole i v pracovním kolektivu zkrátka všude u materialistické společnosti vždy do mě někdo reje dělá naschvály případně dobírá ale už to ignoruji a dělám si i nadále svoje. Dále jsem zjistil že mě naplňuje pomáhat lidem kteří pomoc skutečně potřebují a předávání mých životních zkušeností, protože i sdílením se mohu kolikrát přiučit na něco si vzpomenout něco mi dojde a kolikrát se mi svěří se svými novinkami a zážitky které mi pomohou ověřit moje zjištění a naučit se novým věcem. Dost mých opravdových kamarádů mi říkali že jsem spiritualně zaměřený člověk i když to na první pohled na povrchu nevypadá jelikož se jevím jako hráč počítačových her což je náhodou i dobré krytí před Matrixem. Aspoň je vedeno na falešnou stopu. Fakt moc děkuji za vaše články opět se díky ním cítím moudřejší a už chápu proč musím překonávat klacíky pod nohy.

Ikona diskutujiciho ⚜️ aston 405 2019-06-11 23:16:41 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Tyjo, Aluško! To je článek! Jsem fakt moc rád, že na tvých stránkách můžeme číst tvé spisovatelské perlení – normálně se takové cenné vědomosti musí lidi dozvídat těžce nebo nikde a ty nám to poskytuješ zdarma ve formě článků…. Jestli jsem tě pochválil, že dotazník byl nabitý tak tento článek je přebitý! Co se to stalo? Copak jsi se zkopírovala desetkrát a každá Alue psala jeden článek zvlášť? Vždyť jsou tak kvalitní, nechápu jak to stíháš….. Terpv teď mi došlo, po té dlouhé době, co čtu o 144 000 bytostech, že ony vlastně nemusí vůbec vědět, kdo jsou! Že? Prostě intuitivně silně pomáhají ostatním, ale nepřijdou a neřeknou ti „Ahoj, já jsem jedna z 144 000 konstruktivních bytostí inkarnovaných na Zemi,“ což jsem si, abych se přiznal, i trochu myslel 😅…. Nojo, chybama se člověk učí – takže teď pošlu článek všem, o kom si myslím, že je takhle konstruktivní nebo je dokonce jedním z >>nich<< !

A ještě jsem se chtěl zeptat, ty jsi myslím někde psala, že se těchto 144 000 konstruktivních bytostí, "indigových dětí", se rodily kolem roku 1995, že?

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-06-12 07:37:54
Ikona diskutujiciho
sipka

ti nejsou vázaní konkrétním rokem, to je jenom indigová legenda, ale velká vlna byla cca okolo 95

Ikona diskutujiciho armag 2019-06-12 09:39:07
Ikona diskutujiciho
sipka

Ty roky při rození dětí jsou irelevantní, protože indigové děti se rodí stále v poměrně stabilním počtu. Problém je v tom, že systém společenského řízení je nastaven tak, že ty děti se ve společnosti neuplatní s systém je semele, protože ve škole o ty své schopnosti většinou přijdou. Určitá část z nich pochopí, že jsou schopnější než ostatní tak se s chutí zařadí do systému, aby mohli v klidu užívat.

Ikona diskutujiciho ⚜️ aston 405 2019-06-12 10:31:56
Ikona diskutujiciho
sipka

Aha, díky :). Ptám se, protože na gymplu jsem měl naprosto úžasnou biologikářku, které teď musí být přes 40 – ta žena je prostě anděl, nikdy na nikoho nenadávala, vždy byla na všechny milá, snad vždy s úsměvem a její hodiny jsem miloval. Nevím, jestli má víc než žlutou auru, ale kdyby mi někdo řekl, že jo, tak bych tomu věřil. A ti hajzlíci spolužáci dokázali být tak hnusní, že se jí dokázali za něco i posmívat nebo ji dokonce kritizovat, jako by byli úplně slepí a neviděli, co je to za zázrak, úplně mě to žralo. Asi jí zanesu do konce školního roku kytku.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-06-12 10:33:14
Ikona diskutujiciho
sipka

pubertálos bývají krutí…:)

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-06-12 11:26:09
Ikona diskutujiciho
sipka

Pubertálos bývají příšerní a přežít mezi nimi je fakt úkol. Co jsou občas schopní vypustit z pusy… Neskutečný. Nikdo mě nešikanuje nebo tak, ještě aby, ale dodělávat si studium mezi puberťáky je fakt něco… Fakt se tam necítím dobře a snad bych skoro radši šla do práce, ale nic jiného mi nezbývá. Všem studujícím hodně štěstí.

Ikona diskutujiciho ⚜️ aston 405 2019-06-13 13:41:34
Ikona diskutujiciho
sipka

Kdyby jen pubertálos, ale někteří lidi na ni mají pindy i po těch letech, co jsem je cca před rokem potkal! Materialisti nevděční…. Ještě kousek, a mohla být nějaká lesní elfka nebo kdo to tam v lese hlídá stromy. Fakt!

Ikona diskutujiciho Jana 2019-06-12 03:14:16 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj Alue, zaujimalo by ma ohladom tej bolesti hlavy, ci to moze mat aj takyto priebeh. Mavam obcas taku jemne vystrelujucu bolest do hornej casti temena hlavy (naposledy do ľavej, predtym ani neviem), ale ziadna ina bolest ju nesprevadza. Boli to aj na dotyk, akoby som si udrela hlavu. Naposledy som to mala vcera skoro cely den a na dalsie rano uz nie. Dakujem 🙂

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-06-12 07:36:50
Ikona diskutujiciho
sipka

zánět? něco s tou horní tepnou která vede v podkoží?

Ikona diskutujiciho Mauci 2020-08-18 23:55:03
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj, prosim mate nejake rady jak si pomoct od techto bolesti hlavy a krku, ktere vznikaji po utocich temnou stranou? popripade jak se tomu branit? Nekde jsem tady cetla, ze pomuze bila magie, akorat nic konkretniho tam nebylo. Pouzivam pres noc cepicku proti esmogu a prijde mi ze funguje i na utoky temne strany, resp.nemam uz po probuzeni hlavu jako strep a zablokovany bolavy krk. Nejde to ale nosit furt, uz tak si klepou z rodiny na celo, co blbnu:-) Urcite musi byt ale jina forma ochrany, zkousim vajicko, to mi ale take nevydrzi cely den. A jeste me napada, zda nekdo pozna predem, ze ten utok prijde, a jak. Nekdo tu psal ze cisla 333, 666, 999 jsou znameni neceho temneho, je to tak? Mate nekdo i jina znameni? Moc dekuji za jakoukoliv odpoved❤

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2020-08-19 09:32:30
Ikona diskutujiciho
sipka

čau Mauci, tvůj dotaz je na podrobnější rozhovor, který bys spíš měla směřovat do mailu, než do diskuze. Klidně mi napiš.
Každopádně z tvého příspěvku není jasné hned několik důležitých věcí, které by mohly identifikovat tvůj problém. A to následující: máš doma wifi? jakou frekvenci? je to 5g? máš vysoký krevní tlak? kolik je ti let? cvičíš? jak se stravuješ? jsi ve stresu? kolik hodin v noci spíš, trpíš nespavostí? jak máš vysoký polštář v posteli a v jaké pozici na něm spáváš? jak tvrdou máš matračku? máš skoliozu? máš jiné problémy s páteří o kterých víš? byla jsi už za někým s tím zablokovaným krkem, nebo ještě ne? piješ kafe? a kdy? a kolik? kolik denně vypiješ vody? dáváš si k hlavě mobil? jak často, a na jak dlouho? jak přesě vypadá ten ,,útok“ přesně popiš symptomy, co vnímáš, kdy se to děje a jak přesně to probíhá, kde se to děje, co u toho obvykle děláš. Jak se ti u toho ,,útoku“ dýchá, jestli máš u toho bušení srdce a pocit fyzické slabosti, dušenví mlhu, jestli cítíš dušnost, nebo bolest v nějaké části těla.

To jsou všechno důležité věci které musíš dát dohromady, jinak se příčiny jenom tak nedobereš, bolesti hlavy mohou být z bambilionu důvodů.

Ikona diskutujiciho lenka f 2019-06-12 07:26:21 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Hezký článeček. O výrazně růžové barvě aury jsem nevěděla, ale je fakt, že jsem si vždycky myslela nebo představovala okolo sebe růžovou energii a říkala si, že je strašně vzácná a že bych ji chtěla. Prostě mě to napadalo. Určitě nemám růžovou auru, já ani pořádně nevím, jaké barvy tam mám. Ale asi to bude směsice a třeba tam jedna převládá. Ani jsem to pořádně nezkoušela ji vidět. To o těch destruktivních energiích je fakt. Každé ráno jezdím do práce autobusem a kolikrát je tam různé „mikroklima“ tomu říkám. Záleží, co tam sedí za lidi. Někdy je tam ale tak odporně, že doslova vylítnu z autobusu. Když se rozhlédnu okolo sebe, tak spoustě lidí to ani nevadí, chechtají se a baví se a mě se chce vylítnout pryč. Kolikrát mám pocit, že tam okolo mě krouží a lepí se tam na mě takové trošku teplejší lepkavé, nízké energie. Ble. A jak se mi to nelíbí, tak mám pocit, že to je okolo mě. Akorát si říkám, tohle přeci nemůžu být já, tohleto vydávat. Ten pocit vždy přejde až když vystoupím a říkám si, jasně to moje nebylo.

Ikona diskutujiciho M.T. 2019-06-12 10:11:04 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Většinou nereaguji, ale Vaše definice pohledu na jednu z mála vlastností, kterou skutecně většina lidí nevnímá, vzbudila můj zájem. Zkušenost mi říká, že tito lidé se neřádí do žádného konceptu druhu lidí, jsou neutrální. Široké spetkrum zaměření na cokoliv, by toto považovali za omezení volnosti, kterou nade vše milují, ale také zodpovídají za vše co představují.

Jenom malý postřeh ze života.

M.T.

Ikona diskutujiciho Amálka 2019-06-12 12:02:46 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Teda! Opět skvělý článek 🙂

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-06-13 15:46:59
Ikona diskutujiciho
sipka

díky 🙂

Ikona diskutujiciho 🙂 2019-06-12 12:24:49 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Úžasné! Naprostý souhlas😍🙏

Ikona diskutujiciho vreronka 2019-06-12 14:06:50 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

čítaj

Ikona diskutujiciho Veronika Moravčíková 2019-06-12 14:15:40 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

pokračovanie: súhlasím. Myslela som si to. Nevedela som však, že je to možné, že je to realita. Pomáhať ľuďom a zožať nevďak. Pri každej novej myšlienke sťatá hlava. Moje nápady boli a sú používané s tým, že autorom je niekto „vyvolený“. Nikto mi nepomôže s odôvodnením, že som iná. „Nech sa trápi“ !!! Tak jej treba . Keď nájdem riešenie, vysmievajú sa a vzápätí kopírujú a poučujú. Stačí ? Môžem pokračovať, keď treba. Je toho oveľa viac.

Ikona diskutujiciho Tereza 2019-06-12 20:16:04 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

3x v životě nezávisle na sobě, aniž bych ty osoby kdo ví jak znala, mi bylo řečeno, že jsem indigove dítě … nevím jaké mám energie, ale jak říkáš, i na rodinných konstelacich a jinde mi bylo vnucováno, že mám ty nejnižší energie. Opět jsem v situaci kdy na mě neuvěřitelně útočí zlí lidé a jsem na dně… ještě k tomu jsem v cizině a zvažují “útěk” domu, kde se vylecim…. děkuji za tento článek, možná mi pomohl. Cítím porozumění ikdyz nevím, zda opravdu mezi vyvolené indigové děti patřím…

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-06-12 20:23:57
Ikona diskutujiciho
sipka

no lidi na konstelacích si na sebe tahají šílenou destrukci, asi jim tvoje energie vadila 🙂 – měla jsi se na konstelace vyprdnout rovnou, mohlo to být znamení že to není tvoje cesta

Ikona diskutujiciho Kiyu 2019-06-12 21:02:20 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Bohužel já zatím vidím mlžný opar než barvu aury 😀 . Tipovala bych se na světle růžovou. Jsem dost nekonfliktní typ a citlivý typ. Jsem odmalička zastrašovaná a bohužel z šoku z dětství koktám. Nevím jestli je to můj cíl se vyléčit a promlouvat k lidem každopádně jsem zvyklá si svoje myšlenky nechávat pro sebe. Eventuálně si je zapisuju, říkám blízkým nebo maluju. Děkuju za článek, nenapadlo by mě, že se takhle negativní lidé očišťují. Takové lidi ve svém životě vnímám jako učitele protože mi občas nastaví zrcadlo a učím se jak naložit s myšlenkami co mám po interakci s nimi 😀 ty nebývají příjemné

Ikona diskutujiciho Amaly 2019-06-12 21:24:15 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Pozdravujem a objimam draha Aluska. Nasli a spoznali sme sa mnohi (alebo nemnohi) v tvojom clanku. Nie zeby sme o tom nevedeli kto sme a co predstavujeme,len ta skromnost ktora je jednym z charakteristickych znakov tychto bytosti ,nam obcas nedovoli si mysliet ze sme vynimocni… Niekedy toto poslanie nenavidime ( ano aj take chvile su) ale s velkostou“ darov „sme dostali aj presne tolko sily a odvahy aby sme svoj zavazok uniesli a splnili. To co predstavujeme je tazke a krasne zaroven. Sami sme sa tak rozhodli ze pomozeme v tomto kute vesmiru. A aj ked nas zivot ,sa obcas zda ako prechadzka nie ruzovou zahradou ale peklom, aj tak sme vdacni a dakujeme ze sme tak mohli uobit pre svojich bratov a sestry. Nas zivot tu a teraz nie je za odmenu ale napriek tomu je to pre nas vyznamenanie. S laskou v srdci a s pozehnanim na perach Dakujeme

Ikona diskutujiciho Václav 2019-06-13 10:18:41 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

pokud někdo vidí světlo mimosmyslově, tak to znamená, že je od toho vzdálen, a jelikož je světlo rychlé, o to je objekt vzdálenější. vy ale chcete poznat sebe, subjekt, nikoli to, co je pro vás vzdálené ať je to cokoli. sjednocení s pravdou není totéž jak vidět pravdu, pokud vidíte pravdu, tak jí nejste. pokud jí jste, tak ji žijete, nikoli okukujete…

Ikona diskutujiciho Peter 2019-06-13 11:20:44 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ďakujem za ten článok, rozvibrovalo sa mi srdce a práve ste mi odomkli ďalší zámok. Nemám čas čítať tie pokeci nad tým, ale áno. Už mi to dáva zmysel keď mi jeden Magnet z druhej strany povedala, že ziarim ako maják do éteru. Vtedy som to nechápal, až teraz som to pochopil. Ja musím vidieť aby som potom predstavu mohol zhmotnit. A áno zatiaľ som nenašiel takých ako ja. Iba slabších, podvodníkov alebo tých z druhej strany.

Už sa mi opäť pridal ďalší kúsok do skladačky, cítim ako sa ďalšia schopnosť odpmkla.

P. S
Nevidím auru, nevidím anjelov. Vidím, cítim a viem byť tie parazity. Krištáľ sa mi v rukách rozpadaju a cítil som to ako prúd energie. Už nikdy viac žiaden krištáľ iba mi to odsalo energie s tela. Ale zas od vtedy viem parazitov likvidovať. Presne ako bolo napísané, pritahujem pijavice a skrachovancov.

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-06-13 13:25:43
Ikona diskutujiciho
sipka

Ha! Někdo, kdo taky cítil vibrovat čakry! Nejsem tu sama :3

Ikona diskutujiciho Amia 2019-06-13 13:07:19 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj Alusko, potvrzuje mi co už delší dobu tuším. Čím víc se hnu do světa, tím víc útoku mám. Nejvíc od té doby, co jsem při tom suchu začala tahat déšť tak jak to dělaly naše předchůdkyně.. Jak se co nejvíc bránit útokům? Potřebuji posílit ochranu domova i sebe. Co Srí jantra, květ života? Jaksi mi s díky za kazeni suchá poslali skaredou nemoc… Díky za odpověď.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-06-13 13:54:46
Ikona diskutujiciho
sipka

Nejlepší ochrana je dávat si velký pozor na lidi a prosívat je přes velmi jemné síto… vůbec se nestýkat s těmi, co jsou zlí. Přes lidi to jde totiž nejvíc. A pak taky velká města, a obecně místa kde se pohybuje hodně lidí v krátkém čase, chytají se tam jejich otisky.

Ikona diskutujiciho ⚜️ aston 405 2019-06-13 13:38:05 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Docela mě dožírá, jak si krásné, inteligentní a schopné ženy dokáže podmanit a zmanipulovat nějaká sekta. Právě na svém oboru přicházím o jednu sympatickou kolegyni (mohla být za 2 roky učitelkou), kterou musí děti už teď na praxi na ZŠ zbožňovat, jenže nějaký její snoubenec si nepřeje aby pokračovala – a ona je jehovistka, takže toho podle nějakého jejich řádu musí nechat, pokud si to její partner přeje…. To je tak na ježka!

Ikona diskutujiciho ⚜️ aston 405 2019-06-13 15:00:37
Ikona diskutujiciho
sipka

A to už odstudovala dva roky, ale aby měla jakýkoliv titul, musela by ještě právě ty dva roky pokračovat. Nechápu, že se tím nechá stáhnout, normálně mě popadla zlost. Některé ostatní mé kolegyně jsou oproti ní strašidla.

Ikona diskutujiciho niky 2019-07-12 20:29:20
Ikona diskutujiciho
sipka

Je to její život, nezbývá, než se s tím smířit.
To je jak jeden můj kdysi velmi dobrý kamarád. Byl to možná z nějaké části i on, kdo mě přivedl na to, abych se začala víc zajímat o řekněme duchovní věci, konsp. teorie a tak. A vlastně mu patří můj dík i za to, že díky němu a konstruktivním silám vesmíru se mi podařilo vymanit z toho křesťanského vlivu, který vládnul v naší rodině a taky jsem díky tomu přestala věřit náboženským bludům. Dal mi zadarmo spoustu knih a časopisů, doporučoval mi filmy, chodili jsme spolu do lesa a moc zajímavě jsme si povídali třeba o astrálním cestování, o snech a podobných tématech.
Ale v průběhu let se tento člověk tak moc změnil, je to neuvěřitelné. Z naprosto konstruktivního a hodného člověka se stalo něco tak destruktivního, co už nikdy nechci vidět. Mně se dělalo špatně, jen jsem slyšela jeho hlas. V jeho případě za to může trauma z dětství a pošramocené sebevědomí, které si léčí tím, že ponižuje ostatní. Přitom kdysi tohle vůbec neměl za potřebí. A taky beztak na tom má svůj vliv i to, že si vzal půjčku u banky a taky pije hodně alkoholu, ale tvrdí, že je to zdravé, protože pivo je přece zdravé na ledviny, víno na srdce a slivovice na všechno ostatní.

Zvláštní, jak se někteří lidé naprosto otočí. Z konstruktivního na destruktivního, ale viděla jsem zase jiného člověka, který to měl naopak, takže zvládnout se to dá, jen musí ten člověk sám chtít, nemá smysl házet perly sviním, nemá smysl pomáhat někomu, kdo o tu pomoc ve skutečnosti nestojí.

Ikona diskutujiciho Ales Pelc 2019-06-13 14:02:28 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Je nutné každou čakru napojit na její Zdroj. Vesmírný či Božský, jak kdo chce, je to stejné. Vstoupi se čakrou jako vchodem do energie za ní. Do ní se ponoříme a chvíli počkáme. Na samém dně je bytost, se kterou můžeme jako ve snu mluvit. Vše se děje v meditaci, kterou se dostaneme přes hladinu vědomí alfa do thety. Bez thety to nejde. Můžeme použít prst jako kyvadlo a potvrdit si, v jaké hladině jsme. Předozadní pohyb je ano, pravo-levý je ne. Jen jeden pohyb je možné provést, v druhém cítíme odpor. Ze dna energetického centra vystoupáme vzhůru až ke Zdroji. Chceme být u Zdroje, u Boha a tím přáním se necháme přitahovat až k Němu. Pak vstoupíme, obejmeme Boha či Zdroj a zůstaneme tak až splyneme. Je možné alternativně rozprostřít se a tak splynout, já preferuji objetí. Při výstupu neseme energii své čakry a splynutím ji napojíme na Zdroj. Spojení je trvalé a je možné napojit i jiné lidi. Před vzestupem v meditaci je dobré požádat své Vyšší Já či archanděla Michaela o zničení přivtělených nepřátelských bytostí a vyčistění. Ke Zdroji bychom měli přijít čistí. Je dobrá též afirmace Bože proklesti mou cestu k Tobě. Napojením na Zdroj máme dost svých energií, neboť se samy doplňují. Pokud nás někdo vysává, Vyšší Já ví kdo to je a požádáme-li Vyšší Já dotyčného vyzkratuje do země. Trvale nebo dočasně. Tím jeho energie poklesne na asi 20%. Spolehlivé energetické ochrany neexistují. Je nutné se denně čistit, meditovat a obnovovat své napojení tím, že vytoupáme a obejmeme Boha. Nakonec proč ne, je to velmi příjemné.

Ikona diskutujiciho Gabriela 2019-06-13 14:05:58 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Jé, Děkuji moc. Konečně hezký článek, že stejné nepřitahuje stejné.

Ikona diskutujiciho I.C.H. 2019-06-13 14:27:24 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Přeji si,se s takovou bytosti osobne setkat.Zrejme jsem ji zahlédla,,pohled do očí“, ale nic víc. Mám toho tolik……..!!!!!!!
Je jich mnoho falešných.
Hledám!!!!

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2019-06-13 15:43:43
Ikona diskutujiciho
sipka

https://www.youtube.com/watch?v=sfs8YR9UcVU

Ikona diskutujiciho I.C.H. 2019-06-13 17:01:37
Ikona diskutujiciho
sipka

Děkuji-ale nejde mi odkaz otevřít

Ikona diskutujiciho ⚜️ aston 405 2019-06-13 20:52:22
Ikona diskutujiciho
sipka

Musíš zamodřit a zkopírovat pravým tlačítkem 🙂

Ikona diskutujiciho Andy 2019-06-15 11:52:34
Ikona diskutujiciho
sipka

To je: Byl jednou jeden král (osobo).
To zadej do YouTubka, ten odkaz

Ikona diskutujiciho Martina Císařová 2019-06-13 20:43:57 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Zajímavý článek, děkuji, hledám svůj úkol zde na zemi nejsem ani fialka ani Pink. Pamatuji se ale, že jako malé dítě jsem prosila nebesa ať mě vezmou zpátky domů, že tu nechci být, že sem nepatřím a nerozumím tomuhle světu. Ten pocit odcizení a obav ze zla mi vydržel do 20 let. Anděly jsem nikdy neviděla, za to zubatou, tu jsem mezi přáteli a v rodině cítila s půlroční předstihem. 🙁 když jsem v 5. Měsíci těhotenství věděla že se mi dítě udusí při porodu a snažila se tomu zabránit… Bohužel bezvýsledně…. Prosila jsem nebesa ať mi tento danajský dar odeberou… 🙁 3x za život jsem přemýšlela i o sebevraždě, těch průšvihů se na mě vybalilo víc než dost, kolikrát jsem si říkala že jsem dobrý a férový člověk se srdcem na dlani, připravená podat pomocnou ruku… A nechápala jsem zač mě vesmír trestá…. Byla jsem jednou u jedné čarodějnice.. A ta mi řekla… Vidím Fénixe.. Co vstal z popela, tak začni už konečně makat, dodnes nevím, co mám dělat… 🙂 jsem obycejny člověk, ale na anděly jsem věřit začala, když jsem ve 120 km rychlosti usnula v horku na dálnici, slyšela jsem hlas… Jen spi, spinkej.. Bude ti krásně… Už jsem ležela na sedačce spolujezdce a volant držela pevně rukama a stačela to do svodidel. Najednou jsem dostala facku, která mě z toho sedadla okamžitě zvedla a ruce co držely stále pevně volant mě vrátily zpátky těsně před svodidly… Celou cestu domů mě chladil… Abych dojela domů v pořádku. Děkuji. Život se mi obrátil k lepšímu, ale zpátky tam domů bych šla hned…..

Ikona diskutujiciho Nirvana 2019-06-14 22:16:00
Ikona diskutujiciho
sipka

Taky někdy vím některé věci napřed. Lidi si myslí, že je to děsně super… Jo. To určitě.

Ikona diskutujiciho Welleda 2019-07-12 17:50:52
Ikona diskutujiciho
sipka

Ahoj, tak to je velmi slušně popsaný zážitek.. Pokud si tímto někdo prošel, znamená to, že nerozhoduje o tom, kdy má odejít, kdy si má pro něj kdo přijít. On se totiž rozhodl, pro nějaký úkol, a dokud nebude splněno, ochránci stráží všechno. A velmi dobře. Ke zmíněnému komentáři.

Co se týče výmluv o útocích, bych to viděla takto. Asi od toho byl napsaný ten článek, aby se to patřičně dotyční naučili. Ti co se ví bránit, asi zcela nepochopili, o čem je to vlastně řeč.

Díky za ten článek, každopádně nevidím ty, s nimiž se může člověk potkat. Hezký pozdrav.
A jak se tedy člověk spojí s lidmi, když vidí jejich přezdívky??? Děkuji za odpověď

Ikona diskutujiciho ⚜️ aston 405 2019-06-13 20:53:14 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Musíš zamodřit a zkopírovat pravým tlačítkem 🙂 . Werich je machr.

Ikona diskutujiciho Marcela 2019-06-14 19:06:04 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Milá Alue, krásný, ale děsivý článek.To co popisuješ,je jako by jsi psala o mém manželovi. Do puntíku. Není to pro něj ale vůbec jednoduché.Frekvence vibrací jeho jemnohmotného těla, jsou 95 YHz (průměr ČR – ca 22 Yhz),schopnost jasnocitu má na 80%. V podstatě cítí všechny špatné energie, co z lidí jdou, dost často mu 5 čakra jde do „vrtule“ adt, takže se čistí a čistí. Podívá se na člověka a ten se začne ošívat, někteří si začínají nervozně olizovat rty a některým se protočí bělmo, je zajímavé to pozorovat. Ložnice je obložená selenity a máme hodně křišťálů, turmalín také moc pomáhá.Říká, že si to zvoil, ale kdyby věděl, že je to takový s prominutím, hnus, tak neví, jestli by do toho šel. Každopádně moc děkujeme za článek.M+M z Prahy

Ikona diskutujiciho karel 2019-06-14 20:08:33 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

jo vysvětlení je ok aleco bílá barva moc málo lidí má dostatečnou sebelásku a info. v dna kodony které udávají vaší duchovnost je potřeba se dostat nad 50 kod. pak už temná str. na vás nemůže nebot v 50 je mřížka kde je na této planetě ukotveno vědomí ježíše KRISTA

Ikona diskutujiciho Jemelkova.lenka 2019-06-14 21:53:09 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Škoda, že jsem nečetla dříve. Před třemi měsíci mě jedna paní vysvětlovala, jak si za útok na pracovišti mohu sama… Byla to přece ta nefundovanejsi z oboru. Měla jsem z toho velký smutek… Diky za tyto řádky.

Ikona diskutujiciho Richard Král 2019-06-24 01:55:48 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

uhh.. hezky napsano, musim rict, ze sam mam fialovou auru a jsem furt vyslablej, vzdycky se pro neco rozhodnu, ale jak kdyby se me snazil z toho nekdo odradit.. za zivot jak po spiritualni strance, tak normalne v zivote se mi dejou furt nejaky spatnosti, ale i pres to se snazim byt silny a rozdavat radost kolem sebe.. je to hrozne tezky, kdyz je na to clovek v podstate sam, vzdycky jsem se chtel nekomu sverit, ale akorat me tak maximalne poslali do pi…clovek se pak hrozne uzavira do sebe.. momentalne se skoro s nikym nevidam a celkove se pastim dost na miste.. uz se musim sakra rozhoupat.. furt rozmlouvam v hlave, uz mi to prijde jak kdybych byl schizofreni, ale spis mi prijde, ze uz i nahore je to trosku stve, ze se nemuzu poradne postavit na nohy… rozhodne si prectu toho strazneho andela a snad konecne, najdu sve poslani..

Ikona diskutujiciho Hynek 2019-07-12 21:11:16 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Prošel jsem toliko věcma, hledáním, odhodláním, naději i zmaru. Od útlého dětství až k dnešku. Je mě 41 pozemských let. Těžko zde vepsat vše, to ani nejde. To co jsem zde četl, bylo jak kdyby jste znala můj osud od mala. Moc bych si přál se o vše podělit a konečně na chvilku prožít pocit toho že jsem vědomě pro ostatní to co celý život vnímám že jsem , najít konečně cestu ven .Moc rád bych byl za osobní kontakt. Děkuji za odpověď.

Ikona diskutujiciho Lenka 2019-07-31 23:43:10 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

V návaznosti na článek mi hlavou problesklo pár situaci, celkem častý jev, kdy osoba, která byla nademnou ve „vyšší pozici“ tzn. že například vedla seminář, o tom, jak vychovávat „tadyty“ děti. (Jako třeba já) Když se ale dostala do kontaktu semnou, tak jí to bylo čisté nepříjemné. Nebyla ok, nemohla se mi dívat do očí. A nakonec druhou část semináře seděla tak, aby skrz lidi v hledišti neviděla na mě 😀

Což mě dostává k úvaze, proč se mi často stávají 2 extrémy posuzování mě. 1) lidi mě nemůžou z (pro ně) neznámého důvodu vystát a zkouší na mě levárny..

2) lidi co mi po pěti sekundách poznání tvrdí, že jsem anděl (dokonce už jsem slyšela i spasitel) 😀 😀

Tak si říkám.. doprdele já nikdy nemůžu být v normě 😀

Měj se krásně Alue! 🙂

Ikona diskutujiciho Aďas 2019-09-20 12:02:36 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Moc děkuju za super článek i když jsem chlap, nebo lépe řečeno má duše je v chlapském těle…….. Během několika let jsem též zbystřil , že se nejspíš jedná o stupňující se zkoušky. … Ze začátku jsem byl z toho na palici. Ale jak jsem se duchovnu, spiritualitě začal více věnovat , začal jsem tomu více rozumět, až jsem došel do stádia, že ničemu nerozumím a že nejsem si jistej vůbec ničím. Přijal jsem to a raduju se z každé prkotiny…… Na chlapa neobvyklý.

Každopádně souhlasím a chtěl bych poznat, osobně vícero lidí stejně smýšlejících.
Vesmír Ti žehnej a ještě jednou děkuju za super článek

Ikona diskutujiciho Dešťová větvička 2019-11-12 16:54:52 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Krásný článek, ikonicky se zrodil ve stejný den jako já. Ano, indigoví se mnohdy poznají, cítí a ctí se navzájem. A o tom, že sami jsou zranitelní? O tom vám můžu sáhodlouze povídat. Zvlášť teď, když sil opravdu silně ubývá. Držte mi tedy prosím pěsti, abych se ještě dokázala zvednout. Náš úkol je totiž jedinečně krásný, těžký, nebezpečný a velmi bolestivý. Ale k tomu, abychom se všichni posunuli blíž k lásce je ho potřeba dokončit.

Ikona diskutujiciho Nirvana (Ježovka) 2019-12-13 15:18:04 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

„tak nejenom že dráždíte všechny destruktivní lidi kteří vás instinktivně nenávidí (ani sami pořádně neví proč)“
– no tak ne asi 🙁 a ti lidi mě furt dokola hrozně moc řeší a vnitřně mě nenávidí i když jim VŮBEC NIC NEDĚLÁM !! všude se někdo takový najde, kamkoliv přijdu.

nevím co jsem nebo nejsem, jakou mám/nemám auru, ale čtu tyhle články znova vždy, když se snažím přes to všechno nezapomenout, kdo doopravdy jsem a kam jdu. a pomáhá to, naštěstí. nějak fakt ani nevěřím, že bych měla růžovou auru a byla tak vzácnou bytostí, ale v textu se každopádně hrozně moc nacházím, pokaždé znovu. a tak mě to vždy nutí se k tomu znovu vyjádřit:) taky mi připadá, že se mě odmala snaží systém umlátit, je to furt něco. asi už jen proto, že lidem bych pomáhat chtěla, skrze hudbu. celkově mi přijde, že moje.. kdyby mi to nevyšlo, chtěla bych časem aspoň studovat homeopatii a byliny.

fakt ti děkuju Aluško.. jo, je to furt dokola, ale když si to uvědomím, tak bych bez tebe byla fakt ztracená. nikdy v životě mi nic tak stále dokola nepomáhalo a nevedlo mě to tak dobře, nedalo mi tak dobré a nutné informace, jako tvoje knížky a tvůj blog. vím, že si moje duše určitě naplánovala, že tvůj blog najdu.

jo a.. co se těch čaker týče, doteď vzpomíná, jak jsem srdeční a krční čakru cítila silně vibrovat a hřát, byl to strašně zajímavý, silný prožitek. a to jsem tehdy ani nevěděla, že nějaké čakry na těchto místech existují, prostě to přišlo. nedá se to zapomenout.

Napsat komentář: vanilková Zrušit odpověď na komentář

Ikona moderatora

Moderovaná diskuze: Příspěvky se zveřejňují s časovou prodlevou. Pro účast v diskuzi je třeba, aby byl váš komentář v souladu s obecnými pravidly slušného chování a podmínkami používání stránek