Proč mají vysoce inteligentní lidé problém najít lásku

26.1.2022 v Psychologie 61

Pro hodně inteligentní lidi je mnohem těžší najít lásku, než pro průměrné jedince. Pravděpodobně předpokládáte, že se jim naopak bude dařit, pokud jde o hledání vhodného partnera. Když jsou taky chytří, tak do toho přece skvěle vidí. A líp si taky vyberou, že? Hm, většinou tomu tak není… Hodně inteligentní lidé totiž potřebují někoho, kdo pro ně bude mentální výzvou, a takového člověka vůbec není snadné najít.



Najít někoho, kdo s takovým typem člověka ladí, může být docela náročný úkol. Pokud jste vysoce inteligentní člověk , následující důvody jsou s největší pravděpodobností důvod, proč pořád nemůžete najít lásku:

Proč mají vysoce inteligentní lidé problém najít lásku:

Jsou strašidelní
Lidé, kteří nejsou na stejné úrovni jako vysoce inteligentní osoba, ji považují za strašidelnou, prostě se jí instinktivně bojí. A většina lidí nemá ráda pocit, že je zastrašována. To je tak trochu odrazuje.

Už vám mnoho lidí řeklo, že z vás mají strach, bojí se vás dotknout, bojí se vás oslovit… aniž byste jim cokoli udělali, aniž byste se s nimi dali do řeči? Nehledejte ten problém v sobě. Mají ho oni, protože cítí, že je převyšujete. Nelitujte toho, stejně se k vám takoví lidé nehodí.

Dávají přednost svobodě
Někdy je pro vysoce inteligentního člověka nejlepší volbou být svobodný. Předem zhodnotí svou situaci, své možnosti a rozhodne se, že mu to takhle vlastně vyhovuje víc. Budete muset být zatraceně výjimeční, pokud chcete získat jeho pozornost.

Nic nepřikrášlují
Řeknou vám, jak to je. Radši přiznají hnusnou pravdu, než aby to malovali na růžovo. Tito lidé jsou vždy naprosto upřímní a to málokdo snese.

Jsou nepochopení
Často jsou vykreslováni jako divní nebo strašidelní, ale tak to není. Tito lidé jsou nepochopení. Mohou z nich být skvělí přátelé a partneři. To, že jim nerozumíte, neznamená, že je na nich něco blbě.

Je těžké je přimět, aby se otevřeli
Tito lidé se neotevírají často. Vědí, že po světě chodí všelijací lidé a důvěřovat každému je recept na průšvih… Jejich důvěru si proto musíte předem zasloužit.

Dávají přednost rozumu
Nerozhoduje u nich srdce, a to ani v otázce lásky. K řešení věcí a rozhodování používají rozum. Pokud rozumově usoudí, že se k nim nehodíte, že jim nerozumíte a že jim nevracíte to co dávají oni vám, pustí vás k vodě, i když vás přitom moc milují. Sice tím zamezí nefunkčnímu nebo jednostranného vztahu, ale proto jsou také pořád sami. Je pro ně lepší být sám a mít klid, než být za každou cenu s někým, kdo je přivede do neštěstí. Proto u nich rozhoduje rozum a ne zamilovanost. Proto nepěstují nefunkční vztahy. Proto mají jen pár přátel.

Mají tendenci být posedlí
Vysoce inteligentní člověk mívá různé zájmy, nadání a koníčky, kterým věnuje hodně času.
Bývá jimi pohlcený a nedá vám před nimi pokaždé přednost. Pokud nejste trpěliví, nebo máte pocit, že musíte být jeho jediná priorita,  s tímto typem člověka nevydržíte. Když nebudete jeho libůstky respektovat a začnete mu bránit, raději vás pustí k vodě.

Jsou příliš autentičtí
Tito lidé jsou autentičtí, pro své vlastní dobro. Vědí, kdo jsou a kdo nejsou. A nedovolí, aby jim to někdo upíral.

Odmítají se spokojit s málem
Nehodlají chodit jen tak s někým, aby vůbec někoho měli. Tito lidé vědí, co chtějí a co nechtějí. Mohli by se spokojit s málem, ale proč by to dělali, když to za to nestojí?
Když zjistí, že jim partner intelektuálně nestačí, ztrácí o něj zájem.

Jsou mnohem zaneprázdněnější, než většina ostatních lidí
Svůj den tráví prací, po práci výzkumem (tím svým „koníčkem“, kterým jsou zrovna posedlí). Tito lidé vědí moc dobře, jak je důležité se pořád něco učit, a dělají to každý den. To, že jsou hodně zaneprázdnění, ale neznamená, že si na vás nemohou udělat čas také.

Pokud jste vysoce inteligentní člověk, nevzdávejte to. Lásku najdete, až přijde ten správný čas. A bude to někdo, kdo vyhoví vašim intelektuálním potřebám. Všichni máme někde někoho a vzájemně se k sobě snažíme najít cestu.

© Alue K. Loskotová, www.aluska.org 2022



Komentáře

Ikona diskutujiciho klara 2022-01-26 10:19:35 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

To sa týka tých „rozumových“ s IQ nad 140. Majú všeobecne problémy so vzťahmi, v súkromí, v rodine, na pracovisku, všade… Ľudia majú tendenciu držať sa od nich ďalej, pretože s nimi nevedia komunikovať a nechápu spôsob ich myslenia. Potom sú tu takí intuitívni, ktorým na testoch vyjde výsledok viac ako 140, to je úplne o inom, väčšinou ani nevedia, ako tie testy urobili.

Ikona diskutujiciho mike 2022-01-26 10:42:20
Ikona diskutujiciho
sipka

klara, najlepsie je byt vyvazeny medzi Tebou uvedenymi moznostami, usmev.
alue, Dakujem za clanok, usmev.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-01-26 11:09:31
Ikona diskutujiciho
sipka

Průměr se pohybuje okolo 100 v bílé populaci. (každá rasa má inteligenční průměr jiný, asiaté jsou nejchytřejší, ale je potřeba vzít v úvahu, že se touto metodou má měřit pouze logicko-matematická část, ostatní nelze grafem vyjádřit/zhodnotit, takže máme hodně omezenou představu o inteligenci jako takové) Jakmile jsi nad 120, už máš problém u průměrných osob. Každý člověk který má od tebe rozdíl 20 bodů už je prakticky jiný tvor, nenajdete společnou řeč. Resp. on tebe nudí a ty jsi pro něho nepochopitelná, divná, složitá, strašidelná. Vůbec není potřeba zacházet do extrémů okolo 140. Stačí, když ty máš průměrných 100 a tvůj soused 80, už nechápe co říkáš.
Výborná kniha na tohle téma je Život s vysokou inteligencí.
https://www.databazeknih.cz/knihy/zivot-s-vysokou-inteligenci-317756

Ikona diskutujiciho mike 2022-01-26 13:34:50
Ikona diskutujiciho
sipka

Je to tak alue, toto cislo je nepodstatne vzhladom na moznosti, ktore su, preto som aj napisal najlepsie je byt v rovnovahe, a definitivne rozhodnutia robit intuicne, pravou hemisferou. IQ test ako taky sa presne ako hovoris zameriava na lavu hemisferu, a dnes to nadherne vidime, na zivom zmiesanom IQ-intuicnom teste. Ktori pouzili len lavu hemisferu, a vynechali intuiciu, mohli mat akekolvek IQ podla ^tabulky^, su zasmakuladovani a nepresli. A suhlasim aj s tym problemom voci okoliu, preto som aj podakoval za clanok, vzdy sa vo vacsine Tvojich clankov najdem, usmev. Prakticky sa nestretavam s nikym uz roky, bolo to veru skor utrpenie sediet a pocuvat nezmysly a naopak ked clovek nieco povedal, tak nikto nechapal (tak som to usekol). Pekny den prajem.

Ikona diskutujiciho dodo 2022-01-26 15:08:48
Ikona diskutujiciho
sipka

Tí, ktorí rozpoznali nebezpečenstvo očkovania mRNA vakcínami a nedali sa pichnúť majú IQ minimálne 130. Zdá sa, že 5.4 miliardy ľudí, ktorí si nechali pichnúť aspoň jednu dávku bude mať pod 130. Dlhodobé nosenie rúšok u detí v školách im zníži IQ zhruba o 20 bodov a to už natrvalo.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-01-26 18:03:15
Ikona diskutujiciho
sipka

Schopnost samostatně myslet a zjistit si fakta není doména lidí z mensy, to bysme byli dávno zapíchani všichni. 130 nahoru má jenom něco přes 2% populace.
Když se bavíme o více inteligentních lidech, prakticky se bavíme o skore 110 a nahoru. – A to už by mohlo nějak korespondovat s procentem nezapíchaných.
https://image1.slideserve.com/3171819/rozlo-en-inteligence-v-populaci-l.jpg

Ikona diskutujiciho dodo 2022-01-27 12:25:26
Ikona diskutujiciho
sipka

Nevieme metodiku merania pre ten graf, ale podľa neho by som bol v tom rozmedzí 2% populace. IQ mi bolo merané na psychologickom vyšetrení profesionálneho pracoviska na klinike schválenými metódami pre takéto meranie a to sa mi nejako nechce zdať, pretože poznám hodne ľudí, ktorí majú podobné , alebo dokonca vyššie IQ ako ja.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-01-27 12:55:15
Ikona diskutujiciho
sipka

A není to tím, že se obklopuješ lidmi se kterými si rozumíš, proto jich je okolo tebe větší koncentrace? Pro tebe v takové situaci stejně nemá smysl mít v těsné blízkosti těch zbývajících 98%, protože by se s nimi nudil, nebo bys byl v konfliktu z různých důvodů.

Ikona diskutujiciho dodo 2022-01-27 13:44:34
Ikona diskutujiciho
sipka

Možné to je, len mi to pripadá málo pravdepodobné, že by som bol niečo extra. Už od mladosti som mal totiž pocit, že okolo mňa sú vždy tí múdrejší. Keď nad tým uvažujem, tak na tom článku asi niečo bude, pretože mám tak trocha potiaže s nadväzovaním vzťahov, ale doposiaľ ma nenapadlo sa nad tým zamýšlať, že prečo.

Ikona diskutujiciho mike 2022-01-27 18:05:57
Ikona diskutujiciho
sipka

dodo, alue ma v tomto pravdu, je to tym, akych ludi si manifestujes okolo seba, tu prave plati vrana k vrane sada, usmev. My, co to vieme rozoznat, nebudeme stracat cas s ludmi, ktori su na inej frekvencii ako my (teda mna osobne to nebavi len to berie energiu). Preto si si okolo seba manifestoval ludi, ktori su tam kde si Ty a nepripada Ti to divne, a to je dobre. Co sa tyka o tom pocite, ze okolo Teba boli mudrejsi, ja som mal miestami ten isty pocit, ale to bolo tym, ze Ti vsetci okolo boli sucastou stada, nastaveny na system, v ktorom vynikali, preto si mal taky pocit. System prave chcel a bol urobeny tak, aby sme si prave my, ktori do neho nezapadame pripadali ako Ti hlupy. Ale vzdy to bolo presne naopak. Vela ludi sa snazi byt nasilu mudrymi, ja to hned poznam intuicne ani nemusi niekto dohovorit vetu, velakrat viem este predtym ako niekto nieco povie kam vietor fuka, usmev. A ked dohovoria, mas to potvrdene, lebo to absolutne nedava ziadny zmysel, smiech. Velakrat som zazil, ze takto niekto hovoril niekolko minut rychlo, sebavedomo, pouzival ^tazke^ slova, ale dokopy to bol absolutny nezmysel. Inak musim sa priznat, ze taktiez som netusil, a nepripadal som si ako keby som mal byt ^velmi vysoko^, ten graf, ktory dala alue vidim prvy krat. Kazdopadne na tom nezalezi o cisla nejde a uz vobec nie o porovnavanie, tam sa to pozna na zaklade inych veci ako som pisal vyssie, usmev.

Ikona diskutujiciho martin ****** 2022-01-28 10:30:05
Ikona diskutujiciho
sipka

K tomu IQ si myslím že tam bude mít i souvislost naše osobnost. Když jsem si dělal test tak se potvrdili mé pocity že jsem jako z jiného světa. V IQ testu mě vyšlo 128 a v testu osobnosti mě vyšlo architekt.
Zde zajímavé čtení (o mně), dá se tam udělat i test:
https://www.16personalities.com/cs/intj-osobnost

Ikona diskutujiciho Jara 2022-01-26 22:42:39 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Moudrost se ale nedá měřit vůbec žádným testem,navíc testy jsou vždy zneužitelné a tak nepravdivé.Od mala jsem byl trošku jiný.Za projevy intujice a vlastní logiku na mne ůtočilo mnoho lidí,někteří mne nenáviděli,házeli klacky pod nohy,špinili jak mohli,zesměšňovali a ponižovali,musel jsem se více zneviditelnit a žít spíš nenápadně a jít více vlastním příkladem.Nikdy mne ale nikdo nezlomil,neodradil a zůstal jsem sám sebou.

Ikona diskutujiciho martin ****** 2022-01-28 10:14:09
Ikona diskutujiciho
sipka

Souhlas s vaším komentářem, zažil jsem to stejné.
Dokonce o nás zpívají:
https://www.youtube.com/watch?v=2ctmELjXPoA

Také se mi líbí, když někdo zpívá o životě jako český hudebník CANN. Příklad sem dávat nebudu, ať si každý najde.

Ikona diskutujiciho mariankosmac 2022-01-27 09:52:17 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Takže taká Agáta Hanychová je takým príkladom vysoko inteligentného človeka. Po rozchode a následnom rozvode Prachařovcov striedala Agáta jedného chlapa za druhým. Ale nezaprela ani svoju prostorekosť. A to v momente, keď odpovedala na otázku, čo u daných mužov hľadala a oni to nemali. „Zrejme mozog, ten som ešte u nikoho nemala,” vyhlásila brunetka. Za fakt dobrého označila iba svojho exmanžela (takže ani dvaja vysoko inteligentní ľudia spolu vždy nevydržia až do smrti).

Ikona diskutujiciho tauri 2022-01-27 10:36:52
Ikona diskutujiciho
sipka

On je problém skloubit inteligenci a emoce..proto spolu ani inteligentní lidé dlouho nemusí vydržet, protože jim chybí radost a vášeň..

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-01-27 11:15:30
Ikona diskutujiciho
sipka

To je holý nesmysl, je to přesně naopak. Intenzita emocí přímo souvisí s vysokou inteligencí, stejně jako citlivost a přecitlivělost.
Tupost / otupělost je projev nízké inteligence, nebo zakrnělého mozku.

Ikona diskutujiciho tauri 2022-01-27 12:24:18
Ikona diskutujiciho
sipka

Já jen uvádím to, že vše musí být v rovnováze, kde je rub, je i líc.
Citlivost je fajn, ale přecitlivělost známka špatně nastavených energii Jin a Jang..
Když někdo bude přecitlivělý na sluníčko, taky to není známka vyššího vývoje …jenom to, že nedokáže žít v danném prostředí a má špatně nastavené hodnoty. Intenzita emocí..Když mi přítelkyně bude u sexu řvát, jak když ji na nože berou, taky to není známka vyšší inteligence..ale něčeho, co nedokáže ovládat přes hlavu, ale nechává proudit jen emoce. Možná jsme se jen špatně pochopili :))

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-01-27 12:57:40
Ikona diskutujiciho
sipka

Přecitlivělost není alergie na slunce, to už jsme u zdravotních problémů, případně u fototypu, světlejší typy jsou na slunko citlivější a nemá to nic společného s jinem.

A když jsme u toho sexu… proč ho vlastně děláš? Je to aby sis ulevil od fyzické potřeby, nebo je to citová potřeba, je to o prožitku, o citech? Pokud o citech, tak nevidím důvod, proč by si u toho někdo nemohl zařvat, když to tak vnímá. Je to mnohem lepší, než ležet jak leklá ryba.

Ikona diskutujiciho tauri 2022-01-27 13:13:40
Ikona diskutujiciho
sipka

Ou asi se začnu červenat 😀 Teď nevím, jaký myslíš rozdíl mezi fyzickou a citovou potřebou. Takže pokud myslíš fyzickou, tak je na tvoření potomků, pokud citovou, tak jde o propojení s druhou částí duše za účelem sjedocení. To pocit jednoty nás uspokojuje..No řekněme, když někdo bydlí sám, tak ať si oba zařvou, ale poslouchat tohle každý večer v paneláku od každého pokoje, bych uplně nemusel 😀
Ale zase pokud je to umírněné, taky se mi líbí, když se projeví. Lelkou rybu jsem měl a jak říkáš, je to i o moudrosti/inteligenci duše.To už bych snad odmítnul zažít, i kdybych měl být sám..Taková studenost ve vztahu je něco, jako mít vedle sebe nafukovací pannu..teda jen hádám, doma nic nemám :)) Ale to už jsem se asi rozepsal víc, než jsem chtěl.

Ikona diskutujiciho Petra N. 2022-02-11 20:38:12
Ikona diskutujiciho
sipka

Agátu bych zde asi moc nerozebírala, nikdo z nás ji tu stejně asi osobně nezná a ona si na bulváru léta staví svůj business. Ale kdyžuž… zde je můj názor – Za prvně je to čistě její věc co s kým měla nebo neměla. A za druhé, že se schválně s kdekým vyfotí a prezentuje ho jako „svého“ nemusí znamenat, že to tak skutečně je, ona s tím začala už v době kdy chodila/nechodila se Sámerem, a chtěla ho tak vytáčet a vytrestat, protože ten to klátil ostošest a ji to zraňovalo, byla do něj hodně a roky zamilovaná a nedokázala se s tím nějak líp vypořádat, místo aby si to vyříkali, posílali jeden druhému vzkazy přes média „hele s kým teď jsem, hahaha“. Něco podobného jsou Lela s Vémolou, emocionálně nezralí lidé, kteří se sice asi milují, ale neumějí se k sobě chovat a žárlivě zraňují jeden druhého úmyslně, aby z něj vymáčli „více lásky“ a pak se zase udobřují. Asi je to každého věc, jakým způsobem si prožívají své vztahy. Jen je smutné být dítětem v takové rodině a muset na tyhle „války Roseových“ roky koukat….. než se postavím na vlastní nohy a budu moci jako dítě z takové cvokárny uniknout.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-02-11 21:11:27
Ikona diskutujiciho
sipka

Agáta je taková speciální celebrita, kterou fakt nemám ráda. Ze všech s ní mám asi největší problém, zřejmě jde o ten způsob jak se prezentuje. Mám pocit že nic neumí, že jenom žije z pozornosti a vystrkování zadku. Její životopis obsahuje ,,profese“ co ani nejsou profese, aktivity co může dělat úplně každý… Každý druhý člověk venku na chodníku je podle mě zajímavější a přínosnější pro tuto společnost a byly by s ním i zajímavější rozhvory, ale my se máme dívat na Agátu? .. Radši to nebudu víc rozpitvávat.

Ikona diskutujiciho Vap 2022-01-27 14:57:37 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Já nikdy nijak extra inteligentní nebyl a nejsem, jsem spíš člověk selského rozumu, ale se vztahama mám problémy celý život.
Jenže jak to s tou inteligencí je? Jsou různý SW vývojáři a IT technici, co inteligenci mají vysokou, ale směrovanou jen jedním směrem.Ovšem fylozofii třeba na těchto stránkách rozumět nebudou a o vyznavačích alternativní medicíny budou říkat, že jsou hlupáci.S typickými ajťáky (arogantní inteligence) se obyčejný lidi musí učit mluvit, bývají pedanti na technické termíny, synonymům nerozumí.To člověk někdy neví, zda chtějí prudit a nebo jsou skutečně vymezený jedním směrem.Jinak také namyšlenost od pohledu čiší z takových dnešních hipsterů (můžete si termín vyhledat-dle fotek bude hned jasné o kom píšu).Jejich charakteristickým znakem je moderní sestřih vlasů, vous (plnovous) a k tomu kostkovaná košile a celkově dbají na módu a vzhled, aby vypadali moderně.(podobají se částečně Amišům z Kanady) Určitě takoví dělají většinou v profesích jako manažeři, IT, podnikatelé, v bankách apod.Také se občas vyskytuji v prostředí, kam takoví chodí, ale pro ně jsem absolutně nezajímavej člověk (s těmito lidmi není pro mě možné se nijak skamarádit).Většinou nafrněný, neumí se usmát (čím víc se člověk na ně usměje, tím víc se oni zamračí), prázdný, totálně bez emocí, vypadají neustále přísně a naštvaně i když nejsou (inu žiju ještě mezi lidmi nebo už mezi biologickými roboty??).Dnešní doba plodí vůbec záhadné typy lidí, to pes nežral.Tak jsem psychologicky propláchnul ajťáky a hipstery.To já rád rozerbírám a mentoruju lidi na kterých mi něco nesedí-protože takových je dneska všude moc, kdyby šlo jenom o pár jedinců, tak nad tím mávnu rukou.Inu s matrixem (a jeho sluhy) na věčné časy a nikdy jinak 🙂 Možná je matrix jednou vyznamená medailí.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-01-27 15:45:56
Ikona diskutujiciho
sipka

To mi spíš připadá, jako bys popisoval biorobota. 🙂 Já si myslím, že schopnost programovat a rozumět IT se jako ukazatel vysoké inteligence poněkud přeceňuje. Vezmi si třeba vysokou školu. Kolik lidí má titul, ale přitom jsou úplně blbí, neumí si dávat věci do souvislostí, domýšlet následky svých činů, mají špatné jednání s lidmi, nejsou praktičtí, atd. Proč? Protože schopnost memorování, tj. zapamatování si toho co po tobě chtějí a schopnost to poté zopakovat podle požadavků, není projev inteligence.

Ikona diskutujiciho tauri 2022-01-27 16:10:40
Ikona diskutujiciho
sipka

Jako mnoho ajťáků to má jinak. Oni jedou v kódu ne v něčem, kde jsou emoce a nedá se to ovládat…
Mnoho ajťáků je drsnejch, ale poznal jsem i fajn člověka, který to nějak nehrotil a byl v poho. Zkrátka oni myslí, že mají navrch v tom, že kód je podle nich a funguje..kdežto emoce se takhle naflákat nedají..Taky jsem si s nima moc nerozuměl a to mě IT baví. Mnoho ajťáků nevěří ani přírodě a když mají nemoc, tak to řeší pouze přes práčky a ne přírodu..Prostě umělí lidé.
A jak se bavíš o moderních zálesácích, pár jsem jich taky potkal a být ženou, rozhodně by mi nepřirostli k srdci. Ten chlap se jen drsně předvádí a příjde mi, že empatičtí nejsou ani náhodou. Prostě nasadí program drsňáka a přes to vlak nejede.
Aluška:
Zrovna jsem na něco narazil k našemu tématu 😀
https://9gag.com/gag/aDDgBVO

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-01-27 16:38:49
Ikona diskutujiciho
sipka

Tak to je docela blbý. 😀

Ikona diskutujiciho peace 2022-01-28 12:26:38
Ikona diskutujiciho
sipka

Ač to označení nemám rád, tak jsem v podstatě taky takovej „ajťák“ i když mám vystudovanou elektrotechniku a i to vždy každému říkám, že nejsem IT ale elektronik. Ale moje náplň práce je cca z 90% právě programování. Je pravda, že většina IT co tu máme tak je taková „studená“ a naočkovaná. Ale znal jsem i vyjímky, v minulé práci jsem se s jedním dokonce bavil i o minulých životech a tak.
No a ohledně VŠ je dost velký rozdíl studium nějakého oboru typu „Historie germánistiky“ a třeba mého oboru elektrotechnika. V tom mém oboru se právě bral důraz na logické myšlení, ne se něco nabiflovat, ale umět si spojit různé zákonitosti a odvodit si z toho věci sám. Samozřejmě, v některých předmětech bylo potřeba se něco učit zpaměti, na to jsem docela kašlal, ale bylo dobré že v posledním ročníku to všechno do sebe pěkně zapadalo, že jsem se nemusel učit skoro nic a měl jsem samý Áčka, stejně tak u státnic. My pak říkali, proč jsem se neučil celou dobu takhle, že jsem mohl mít červený diplom, to jsem si právě v duchu říkal „to určitě bych se bifloval ty nesmysly tenkrát“.

Ikona diskutujiciho tauri 2022-01-28 15:12:24
Ikona diskutujiciho
sipka

peace
Já jsem vystudoval taky elektrotechiku, ale už kloudně nevím, k čemu se dá dneska využít, když se věci neopravujou, ale vyměňujou. Joo dřív najít někde nějakou špatnou součástku bylo..“ to není jako práce s buzolou děti“ 😀
A dnes..do koše s tím. Když neojdejde kondík, tak už člověk kloudně neví, co je kde špatně přes veškerý kurvítka.

Ikona diskutujiciho peace 2022-01-31 10:27:58
Ikona diskutujiciho
sipka

Tak na opravování dnes studovat tento obor opravdu není a je fakt, že dnes kromě nějakých prkotin fakt moc nejde, hlavně když je v něčem procesor s programem, který nikde není dostupný a tento procesor odejde. No využít třeba tak jako já, navrhování obvodů, programování procesorů apod. Ale mě jen trošku vrtá hlavou, že i když můj obor na VUT byl nejvíce o navrhování elektroniky, tak ohledně toho jak to vlastně dělat nám nikde neřekli, když jsem si ještě na VŠ začal sám něco vyvíjet, tak jsem musel samostudiem vyřešit různé věci, pak jsem se schválně ptal spolužáků co sice byli chytří a měli dobrý prospěch, ale ve volném čase se elektru nevěnovali a taky mi potvrdili, že to co je potřeba vědět k návrhu tak vlastně oni neví a nikde nám to neřekli.

Ikona diskutujiciho martin ****** 2022-02-03 11:03:39
Ikona diskutujiciho
sipka

tauri
Věci se nebudou opravovat ani do budoucna, jednodušší bude zhmotnit nové. To asi není změna k lepšímu? Elektronika se stále dá využít v průmyslu a v automatizaci budov, kde to využijete i do budoucna. Nebo si stavte něco na doma, když si to sám navrhnete a uděláte ze součástek nebo z průmyslových věcí, tak to vydrží dlouho. Životnost přístrojů se nastavuje ve výrobním procesu.

Ikona diskutujiciho niky 2022-01-27 16:38:58 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Nemyslím si, že inteligentní lidé mají problém najít lásku. Spíš je to tak, že hodní lidé s morálními hodnotami a ctí, mají problém najít si k sobě někoho, kdo by s nimi nevydrbal a nezneužíval jejich lásky a dobroty. Někoho, kdo by byl na stejné úrovni, jako oni. A někdo takový se velmi těžko hledá a když ho přece jen najdete, většinou už bývá zadaný, právě proto, že se jedná o nedostatkové zboží..

Ikona diskutujiciho tauri 2022-01-27 18:11:40
Ikona diskutujiciho
sipka

niky:
Když někdo na sobě pracuje, proč by měl mit někoho, kdo ho absolutně nechápe?
Já uvažuju hlavou, jako chlap a srdcem, jako žena…Ono je těžké podporovat obě tyto energie a přestat nadržovat jen jedné, protože jedna je prý lepší, než druhá..říkají lidé, co se vytahují a pořád musí s někým bojovat..
A co je špatného na mých komentech? Rád bych se poučil, protože taky nevím vše.
A skutečně sis musela rýpnout? Vidíš, do nikoho zde se nenavážím, ale prostě někdo si musí šťouchnout..a to vypovídá o mě, nebo o Tobě?

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-01-28 11:43:45
Ikona diskutujiciho
sipka

Promiň, uvažovala jsem že ten koment nepustím ven, aby tě neurazil. Taky mi to připadalo zbytečné. Bavili jsme se přece v obecné rovině, vyměňovali jsme si jenom názory. Dala jsem ten rýpanec pryč.

Ikona diskutujiciho tauri 2022-01-28 12:35:38
Ikona diskutujiciho
sipka

Alue,
Děkuju za zastání.
Už je to těžký pro nás všechny…

Ikona diskutujiciho niky 2022-01-28 13:28:21
Ikona diskutujiciho
sipka

Lidi, vy se tady bavíte o křičení u sexu a nafukovacích pannách a moje nevinná poznámka je problém?

Tauri tady v komentářích roastoval mladou holku za to, že řekla alue, že by byla moc hodná. Nehledě na jiné poznámky z minulosti ohledně jeho nadrženosti….já sem nechodím zas tak často, ale tohoto jsem si všimla.

To je velice pozoruhodné, že normální člověk, který vyjádří slušně svůj názor, je mazán. Ale tauriho pokec o sexu a o tom, koho měl a co se mu na tom líbilo, nebo nelíbilo, je ok, že? Nebo jaké sexuální zkušenosti by chtěl, či nechtěl zažít?

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-01-28 13:47:52
Ikona diskutujiciho
sipka

Povídat si o sexu není zakázané, my jsme dospělí lidé. Já s tím nemám problém, tauri nemá problém, můžeme si tudíž povídat jak chceme.

Ikona diskutujiciho tauri 2022-01-28 14:56:36
Ikona diskutujiciho
sipka

niky:
Nevinná poznámka se dá říct i jinak, než tak, jak jsi napsala..Nevinnou poznámku si představuju něco jako: tauri, zkus změnit ke slečnám přístup, mit větší pochopení a nějaká se určitě sama objeví.
Ano snažím se, ale někdy je těžké spojit zodpovědné chování s umírněným jednáním, protože se druzí chovají tak, že nám hrozí zánik.
Sama jsi psala, jak je těžké najít někoho, kdo by s ním nevydrbal a pak si rýpneš na mou osobu. To si protiřečí..
Nevím o jaké holčině se bavíme..nikoho jsem tu snad nenapadal, nebo jsem to jako napadnutí nebral a proto si to k ničemu nevybavuju. Píšu věci tak, jak jsou a napřímo, nesluníčkařím..Problém je, že popisuju věci tak, jak se dějí a lidé to vidí jako urážku na ně. Proč je špatné napsat, co jsem prožil, nikoho nejmenuju ani snad nebrečím i když uznám, jednání, které člověk zažil mě mrzí. A pokud jsem se bavil o vztahu, který jsem zažil..ano není to jen můj případ, ale člověk přestane vidět vše růžovýma brýlema. Přece se tu nebudeme odsuzovat…Každý si jen ze vztahu může odnést to, jak to mohl udělat lépe a co příště udělat jinak, jenže to se mi nestalo a kdo se chce poučit? Někdy skutečně člověk lituje toho, co neudělal, než udělal a proč? Protože dnešní svět je tak zaškatulkovanej, že vše má pravidla, nařízení i u sexu…Proč je dneska dokonce appka k tomu, že lidé si přejou mít sex? Přece tu nemám nějaké poznámky, které by napadali nemravně nějakou osobu..Sex je fajn, tak proč o něm nemluvit..I když už matně vzpomínám, jaký je, tak tu nikoho nebalím. Mám akorád problém s tím, že když se tu člověk svěří, je toho zneužito..Ale to by se člověk bál už uplně někomu svěřit. A od toho se učíme, abychom se pořád nebáli..
Podívej, kdyby na sobě lidé skutečně pracovali, nemusel by tu být ani článek, jak těžké je někoho najít, protože mu nikdo nerozumí..Problém je, že lidé se o to nechtějí zajímat..je to moc energie a času. A pokud jsi sama, snad také chápeš, že je potřeba tyhle situace řešit, poradit lidem a makat na sobě..jinak budem pořád jen hledat, protože nás nebude chtít ani nikdo chápat. A raději, než vzit někoho z nouze, tak být sama..Jenže kdo by se rodil?
Máme tu jedince, kteří jen dělají děti, ale snad by ses v dalším životě nechtěla narodit tam, protože jiný výběr by nebyl…Víš, jak je vzácný narodit se někde, kde to klape a partneři se zajímají o duchovní věci, dokážou třeba telepatii? Když má dítě takový odrazový můstek, musí to být už snad někdo vyvolený, protože v tomhle světě chce být uvědomělý málokdo..

Ikona diskutujiciho Ykka 2022-01-27 18:49:47 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ještě bych k tomu doplnil nižší pudovou potřebu rozmnožování, možná to nějak vyvažuje tu empatii, dost se o tom dá vyčíst třeba na foru asexual.cz. Tyhle vlastnosti a způsoby prožívání jsou zajímavě propojené a přitom tak individuální. O tom dobře vypovídají testy temperamentu MBTI, které jsou běžně k dispozici online a zdarma. Dělá to na mě dojem, že nejen inteligence, ale také intuitivnost má vliv na navazování a udržování vztahů. Říká se, že intuitivní typy lidí právě vesmír chrání před škodlivými kontakty, protože se řídí pocity a tím jsou na svém místě, takže vlastně svým způsobem o nic nepřicházejí, nanejvýš možná o hádky a rozvody 🙂 Nezbývá, než věřit sám sobě a vesmíru, že když už investoval tolik do stvoření života, tak má i další plány 🙂

Ikona diskutujiciho tauri 2022-01-28 12:49:44
Ikona diskutujiciho
sipka

Ykka
Ano, jak píšeš, taky mám takový postřeh.

Ikona diskutujiciho martin ****** 2022-01-28 10:08:59 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ten článek na mě sedí i z jiných důvodů.
1. Mě se lidé tak nějak bojí, když čekám útok a jsem na to připraven. Jednou mě jedna zlá paní napráskala vedoucímu, že nemám roušku a ten vedoucí mi to ani nepřišel říct do očí, šlo to přes dalšího člověka.
2. Raději si dělám vše po svém. Většinu toho co jsem v práci překutil, vylepšil, tak jsem to dělal o víkend a v noci, když tam nejsiou ti, kteří něco kážou (mluví o sobě).
3. Také říkam ja co je. S ničím se netajím.
4. Když něco někomu vysvětluji, tak tomu neruzumí ani ti, kteří by měli.
5. jsem uzavřen, málokoho si pustím blíž po mých zkušenostech.
6. Rozumem se řídím vždy. V současné době nemám ani žádné kamarády. Stejně každý zneužíval mou dobročinnost.
7. Posedlý jsem také. Dřív slaboproudou elektronikou, teď silnoproudou a automatizační, především spínací, bezpečnostní a měřící technikou.
8. Vím kdo jsem a nejsem. Vždy si myslím své ať si každý káže co chce.
9. Vím co chci a nechci. Především nechci něco jen proto, že to má někdo další. Když něco chci tak si najdu nebo si počkám na to pravé.
10. Stále něco vynalézám, nosím si i práci domů ze svobodné vůle, to nikdo jiný nedělá, raději řeší problém až když je.

Ikona diskutujiciho Vap 2022-01-28 15:55:40 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Jinak co ted napíšu není o lásce, ale jenom o sociálních vztazích.Jde asi o sympatie.Měl jsem nedávno zážitek, že si naprosto neznámý mladík spolucestující v MHD vedle mě odmítl sednout a slyšel jsem, jak šeptá kamarádům, že nechce sedět vedle toho de…Přitom se nejednalo o žádné agresory, takový normální kluci.Spíš mi přijde, že jsem asi oběť tajných pomluv nejspíš na sociálních sítích.Mám neustálý pocit spiknutí vůči mé osobě a to na základě různých prapodivných reálných zážitků.Měl jsem také zážitek z jednoho supermarketu, že když jsem přišel na řadu, pokladní se na mě zamračila a neodpověděla na pozdrav, kdežto s lidma předemnou a za mnou mluvila normálně (divné, že?).Proto je potřeba, aby sociální sítě byly alespoň částečně opatřené proti zločinným dehonestačním pomluvám (důstojnost občanů považuji za velmi důležitou věc), současná anarchie je nebezpečná a proto nepřípustná.A podávat trestní oznámení až když náhodou někde objevim na sebe pomluvu? (směšné!! to už je pozdě, špatný systém zákonů!!).To jako zachraňovat ufiklý prst cirkulárkou, když se tomu dalo předcházet třeba zvýšenou pozorností.Proto dřív, když nebyly sociální sítě a mobily, to bylo lepší.Pokud byl člověk v místě pomlouvaný, tak se přestěhoval.Zato dneska před internetovýma pomluvama není nikde úniku.
Ve vztazích to tedy mám tak, že většina lidí mě ignoruje a potom pár jedinců jakoby nějak zajímám, ale nejde o pravé přátelství, spíš ze mě tahají data, zdá se.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-01-28 16:00:40
Ikona diskutujiciho
sipka

To je ale fakt divné. Neoblékáš se třeba nějak podivně?

Ikona diskutujiciho tauri 2022-01-28 17:25:00
Ikona diskutujiciho
sipka

Vap:
Když zjistíš, kdy to zhruba začlo, můžeš se od něčeho odrazit..
„mám neustálý pocit spiknutí“ Jde o to, zda jen neposiluješ to, že to máš jinak a necháš se druhýma odsuzovat..
Lidi se bojí často druhých, protože si k nim nemůžou dovolit to, co k většině. A nebo odsuzují podvědomě druhý, že nehraješ jejich hru, ale zatím si za tím nestojíš a bojíš se, co řeknou. Je potřeba tu nálepku, ať je jakákoli smazat a stát si za svým, protože pokud se člověk chová slušně, problém je to jejich a je potřeba si to přestat tahat i na sebe.

Ikona diskutujiciho mike 2022-01-28 19:05:41
Ikona diskutujiciho
sipka

vap, podla toho ako pises, je citit, ze si do toho zanieteny, resp. Ti to nie je lahostajne (a to je pochopitelne), kazdopadne tomu venujes dost svojich myslienok a zaoberas sa tym viac ako je treba a tym si to pritahujes k sebe, potom si to zase vsimas, rozmyslas preco, kto ako, a zase dokola. Pokial Ti mozem poradit, skus sa zacat sustredit viac na seba ako na svoje okolie, co si kto sepka, a ci sa to tyka Teba alebo nie. Tymto si tie situacie vytvaras a stahujes sa tam kde je to dost narocne a tym premyslanim nad tym sa tam udrziavas. Skus si dat napr. sluchatka do usi a pustit si svoju hudbu, z ktorej mas dobry pocit nech si kdekolvek. V situaciach ako su obchody atd., kde to nejde, mysli na nieco ine, nieco z coho mas zase lepsi pocit, nech je to cokolvek. Toto Ti pokryje takmer vacsinu casu straveneho tym, ze budes riesit kto sa kde ako pozera a co si hovori. Moze Ti byt uplne jedno kto co hovori, a kto sa kam pozera a preco, to sa predsa netyka Teba, ale dotycneho, usmev. Jedine co sa Teba tyka si Ty a Tvoje myslienky a tie riadis iba Ty, a co ostatni to Ti moze byt jedno a uprimne, malo by Ti to byt uplne jedno. Staci v tomto vydrzat a nebrat si na seba tarchu myslienok a cinov druhych, a zanedlho sa to zmeni. Len tomu nevenuj pozornost a hlavne sa netrap a nemrhaj svojim zivotom tym, ze budes riesit kto si co hovori a mysli, usmev. Bud stastny za to kde prave si, pozri co sa teraz deje, co zazivame nazivo, usmev. Pamataj si vsetko je tak ako ma byt, z hlboka sa nadychni, vydychni a tes sa zo zivota a na to co nas vsetko v zlatom veku caka. Prajem vela radosti. Hlavu hore.

Ikona diskutujiciho adria 2022-01-28 22:35:59
Ikona diskutujiciho
sipka

moc pěkný čas napsaného komentu: Vap 2022-01-28 15:55:40 Odpovědět

dovolim si taky prihodit prispevek: týýý, matrix je naprogramovaný tak, že ti předhazuje to čemu venujes pozornost. o to vis si toho vsimas a pak se to proste fakt deje. takze … zkus se jeden den hodit do gala, je se tak nekde projit a uvidis, jestli se to deje i potom, protoze vsichni vime ze lide jsou taky povrchni … a pokud se ti to bude dit i presto, tak – z tveho kometu trochu citim, ze pochybujes o sve hodnote … ale beres ty veci, co se ti deji, sportovne a moc si to nebrat.
neberme si veci osobne – to je snad druha dohoda ne?

Ikona diskutujiciho Petra N. 2022-02-11 20:21:29
Ikona diskutujiciho
sipka

Podobné zážitky a představy měl jeden známý mého otce. Stupňovalo se to, a nakonec nebyl schopný chodit ani do práce. Po pětadvacátém roce života mu pak byla diagnostikována těžká schizofrenie a dostal na to plný invalidní důchod. V té době už byl ovšem ženatý a měl 2 děti. Jeho manželka byla o něco starší (seznámili se na střední škole, kde ona byla jeho učitelkou). Chlapík se choval úplně normálně a nic na něm nebylo znát, ovšem byl už na nějaké medikaci, když jsem ho poznala, takže nevím jak to s ním bylo předtím. Mi spíše přišlo, že cvok je jeho žena 🙂 A jejich byt byl divný, když se tam vešlo, popadal člověka zvláštní nevysvětlitelný pocit úzkosti, takový podivný nějaký chaos nebo čím to bylo, nevím… Jak to s tím pánem dopadlo, netuším, naposledy jsem ho viděla někdy v roce 1987-8. Nejspíše ale vede vcelku normální život. Akorát dost trpí přesně těmito podivnými představami, že se ho lidé bojí, že je pomlouván, že se ho lidé štítí a že se mu vyhýbají. Nahlas o tom, ale nikdy nemluvil, a z vnějšího pohledu na něm nic vidět není. Mému otci se s tím svěřil až po několikaletém dalo by se říci vcelku normálním přátelství. Jednou z charakteristik jeho choroby mělo být, že není schopen navazovat a rozvíjet mezilidské vztahy typu přátelství, láska, a že schopnosti jeho sociálních interakcí jsou velmi omezené, což vylučuje jeho fungování v jakémkoliv kolektivu. To byl také důvod jeho trvalé pracovní neschopnosti. Předtím normálně chodil do školy, vše se začalo projevovat až po 18. roce života a postupně se to stupňovalo.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-02-11 21:20:42
Ikona diskutujiciho
sipka

Vlastně máš pravdu, existuje nemoc s názvem paranoidní schizofrenie. A asi se to blbě dokazuje, to aby měl ,,nemocný“ s sebou pořád svědka co by mu potvrdil jestli se ten někdo na něho ušklíbnul nebo ne, aby viděl jestli si to nevymýšlí. Takže by člověk teoreticky mohl žít ve světě kde se ta šikana odehrává jenom v jeho hlavě.

Ale mnoho lidí bojuje s pomluvami, mě už na základce pomlouvaly holky, které jsem ani neznala, ani nebyly z mého ročníku, ani jsem nevěděla jejich jméno, nic jsem jim neudělala, ale vždycky se na mě strašně zle dívaly, když šly kolem… a pak jsem někde přes oblouk jiného děcka náhodou zjistila, že ,,tamta“ holka mě nenávidí. – Někteří lidi prostě jsou takoví psychopati, asi si někoho potřebují vybrat a do něj se z dálky strefovat aby si udělali dobře. Ale do očí nikdy taková holka neměla odvahu, byla jsem dělo. Někdo něco zkusil a už mu letěla… jenom jedna a ta byla o dvě hlavy větší než já, ale na tu už jsem neměla odvahu já. 😀 A všechny tyhle pomlouvačky měly společnou jednu věc: byly ošklivé jak Jožin z Bažin a duté tak že kdybys na lebeň zaťukal tak jim ozvěna vybije zuby. 😀

Ikona diskutujiciho Vap 2022-01-30 03:54:49 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Oblékanim to nebude, neboť venku chodí spousta extravagantních exotů a žádné takové problémy podobné těm mým nemají.
Dokonce jsem se setkal s arogancí v jedné vegetariánské restauraci, ale né od obsluhy, nýbrž od nějakého hosta, který se zřejmě s obsluhou znal.Přitom taková restaurace je plná hipíků a exotů, co se odlišně oblékají.Jen jsem tam vešel, už mě skenoval očima jak ostříž (nevím proč).Když jsem si s jídlem sedl, tak na mě neurvale křiknul, abych si sedl k vedlejšímu stolu, že je tam volno.Začlo to všechno pomalu postupně od těch dob, kdy jsem se začal jaksi energeticky bortit, asi po roce 2010, ale mým přičiněním to nebylo, zřejmě nějaké očarování od neznámého pachatele (mám podezření na víc lidí plus z toho nějací z bývalých lide.cz).Ale ideální se vztahama jsem to neměl vůbec nikdy, jisté problémy začínaly už v dětství (jako dítě jsem byl např.bezdůvodně fyzicky napaden staršími dětmi, myslím Romy, když mě máma poslala ven si hrát na hřiště).Skoro na jakýchkoliv internetových diskuzích i naprosto anonymních, se vždycky našel nějaký psychopat, co po mě útočil.Když jsem na internetu náhodou narazil na témata gangstalking / zacílená osoba (target individual-v AJ se o tom dá najít dost informací-doporučuju) tak jsem se až divil, jak to všechno tak na 70 procent na mě sedí.V mém případě zejména psychologické manipulace a ponižování, zastrašování, divná náhodná („náhodná“) setkání s podivně se chovajícími lidmi (tohle je docela na malý román).Taky jsem zjistil, že někteří lidi mi bez dovolení čtou myšlenky, mám reálné důkazy, ovšem jen osobní (proto nemohu prokázat dále) Tento symptom je obecně popisován jako „hacknutý mozek“.Mezi takovými jsou zejména někteří náhodně potkaný bezdomovci ve městě a někteří sousedi.Ale opačným směrem ku mě telepatie nefunguje i když možná přijímám cizí myšlenky (např.různé fašizující strašení v mysli), ale pokud bych chtěl konkrétně zjistit na co konkrétní osoba myslí či se jí honilo hlavou, tak mám naprosté okno a temno.No a také jsem někde narazil na informaci, že zacíleným osobám nefungují meditace ani modltitby (poznal jsem se).Nepřijímají mě mezi sebe ani lidi se stejnými zájmy nebo zálibami (to je ještě podezřelejší).Prostě na základě těchto zkušeností má někdo neoprávněně nademnou magickou moc a je v energetické přesile a já jsem „přidušen“ a není mi ani umožněno se nijak bránit.Sám si neporadím, jen bezvýsledně tápu už destiletí a kde nic tu nic a když někam napíšu o radu, tak se žádné funkční nedočkám a zdá se, že dotazovaní často ani nepochopili moje problémy, pokud mi vůbec odpověděli.Osud si ze mě dělá legraci.Ano, to je právě ta cesta, jak někoho dovést k šílenství a to na mě právě někdo zkouší.Já tady můžu prodýchávat čakry a „nasávat energii s nádechem“, koncentrovat se, ale ke zvýšení energie to nevede, prostě XY let a nic, nic.Postupné trénování nemá žádné plody ani posun, každá snaha marná.Jen se ráno vzbudim, mám ztuhlé svaly (pánev, kostrč, nohy nejvíce), přes den to trochu přejde a další den je to nanovo.Co to je, k sakru?
Byl jsem u několika vědem, ohledně minulých životů se tak nějak shodli, ale v něktěrých jiných věcech už moc ne.Ale zajímavé je, že jedna pravila, že část mé energie, která mi zde na zemi schází se nachází někde v jiné dimenzi, z které pocházim.Dále pravila, že nějací astrální pozemští piškoti (nejspíš démoni) si mě hlídají, protože jsem moc vidět.Z tohoto výkladu plyne, že jsem asi na této planetě nechtěný vetřelec (Na osudové úrovni to tak skutečně vypadá).
A jiná vědma tápala a pak řišla na kletbu „porobení“.O této kletbě se dá najít dost informací na Slovenském internetu pod tagem „porobenie“.Prý v Čechách tato kletba není obyvyklá.Ale ano, z máminé strany je jeden rodič ze Slovenska.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-01-30 11:36:04
Ikona diskutujiciho
sipka

To podle popisu opravdu vypadá jako prokletí. Problém je, že když nevíš o jaké jde, tak to nevyřešíš a některá ani nejdou, lidi to neumí. Černý mág ti nepomůže – nemůže vyhnat zlo zlem. Kdo černou magii nedělá, ten do toho zase nevidí, ten ti dá třeba postupy na očistu energií, ale tím neřešíš primární problém. To není o tom žeby ti nikdo pomoct nechtěl, ale neumí to, prostě neví jak.
Mělo by to ale teď v blízké době slábnout a padat. S pádem kabaly a vatikánu by měly postupně oslabit i tyto energie. Musíš to vydržet. Zřejmě je důvod, proč jsi takto zacílený, teď ho sice neznáš, ale je možné, že se to časem dozvíš. Hlavu vzhůru.

Ikona diskutujiciho Ykka 2022-01-30 18:33:20
Ikona diskutujiciho
sipka

Když to tak pěkně popisuješ, taky jsem měl podobné zkušenosti, ale u sebe si to vysvětluji tak, že si to duše z nějakého důvodu vybrala jako svoje postavení částečně mimo matrix a lidi si toho většinou všímají na první pohled, někoho to podvědomě rovnou irituje, někoho zaujme, podle jejich vlastních energií. Kdysi jsem byl na léčitelském sympoziu a upřímně tam nebyl v podstatě nikdo normální, v pojetí současné společnosti. Připadá mi, že by se to mohlo vztahovat i k šamanské nemoci, tohoto tématu se dotýká např. zajímavá psychologická přednáška s názvem: Pjér la Šé’z a Lucie Havlínová / Kdo je vlastně šaman…
Sám doufám, že přichází doba, kdy se tyto procesy vysvětlí. Víc případně na mailu yka zavináč post.cz
Ještě by mě moc zajímalo, jestli je tu někdo, kdo má také bílé totemové zvíře, pokud ano, budu vděčný za kontakt a zkušenosti.

Ikona diskutujiciho Vap 2022-01-30 18:15:27 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Já byl vždycky magnet pro zlý lidi.V poslední době se sice do manipulací už moc nedostávám, ale zase, jak už jsem dostkrát psal, jsem vytrhnutý za společnosti.Takže ono se to na první pohled může zdát jako zlepšení, ale není, je to jen výměna bláta za louži.Magické útoky jsou nejintenzivnější v mém bytě, dle jedné kartářky, pan soused touží po mém bytě a chce mě tak vyhnat.Samozřejmě on nebude jediný útočník.
Jak útoky někdy vypadají? Změny pocitových teplot v místnosti, iritující zima a nebo mírné pálení těla, nával zlosti, při ulehnutí na postel brnění (jehličkování) těla, jakoby mnou procházel elektrický proud, tuhnutí kloubů kolen a sanice, živé sny, silný pocit neklidu, praskání v bytovém vybavení a podlaze.Zatemnění mysli a výpadek logiky-dělám nějakou práci a nejsem najednou schopen určit, jaký úkon mám udělat dřív či později, zároveň chytnu nechuť do všech prací.Nikde jinde se mi to nestává, jen v jedné místnosti mého bytu (zajímavé a pak aby tohle člověk vykládal eventuelně nějakým psychiatrům).Ráno po vzbuzení je mi nepopsatelně špatně, divně mě bolí a pálí v žaludku.V tomto stavu nelze opravdu meditovat ani myslet na lásku.Jen mám chuť útočníky praštit pánvičkou po hlavě, to je jediné, co bych v tomto stavu dokázal.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-01-30 18:24:05
Ikona diskutujiciho
sipka

Dělal jsi nějaké očistné nebo ochranné rituály, nebo ne? S tím ti můžu poradit, jestli nevíš které nebo jak. Ale to radši mailem.

Ikona diskutujiciho Vap 2022-01-31 17:12:35 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Pokoušim se, ale vonné tyčinky a hromada svíček moc neúčinkuje i slovní prosby jsou naprosto ignorovány.Podle mě tam bude mimo jiné hromada démonů.Ale vždy jenom dočasně, když dotyčný působí.Tedy nejedná se o teritoriální démony vázané k prostoru, ale záměrně dočasně vysílané.Další záhada je, při obtěžování se mi drží voda vespod WC prkénka, která při odklopení kape na podlahu za WC.Další indikace entit-Po otevření okna ve všem začíná zběsile praskat a vůbec nezáleží na teplotě venku, tedy nejedná se o pracování materiálu změnou teplot.Podle těchto znaků vždy bezpečně poznám, že soused je doma či nějak působí.Další záhada je, že ze sousedního bytu občas slyšívám ženské zakašlání většinou v ranních a dopoledních hodinách, přitom často jsem následně zjistil, že v bytě byl jenom on.Podle mě jde jen o akustickou mystifikační provokaci, aby navodil dojem, jako že konkrétně on tam neni.Bud to sám předvádí a nebo to pouští ze záznamu.On má těch režimů herectví víc.Někdy hraje na tichánka, aby navodil dojem, že u nich v bytě nikdo neni-tedy žádné šramocení nic.Najednou např. v jednu odpoledne slyšim manipulaci s jejich oknem či dveřma (ano, samozřejmě, že tam je).Myslí si lotr, jak mě obalamutí.Ale já jeho přítomnost poznám podle svých negativních pocitů a stavů naprosto bezpečně, nikdy jsem se nespletl.Když býval mladší, tak jsem ho občas viděl v klobouku.Někde jsem slyšel, že klobouky mohou být znak zednářů.V létě žádný smysl nemají, jen frajeřinu.Za mlada se mě pokoušel uhranout na chodníku, podíval se mi nenápadně do očí a pak potěšeně něco prozpěvoval.Tehdy jsem netušil, oč jde, jen jsem se udivoval nad tím, co ten člověk blbne.(Okolo mě podobně blblo víc lidí).To jsou ty obecně známé gangstalkerské provokace.Jsou asi dva základní typy těchto lidí.První psychopaticky uhrančiví, že si hrajou na kamarády, ale ve skutečnosti jen kádrují a tahají informace-například politické názory apod.Po nějaké době buď obrátí a nebo se ztratí oběti z dohledu.Většinou ale semtam zasadí psychickou ránu (poníží, ztrapní apod).Jsou poznat podle komediantských grimas.Druhý typy jsou vysloveně nepřátelský od pohledu (také psychopati)-to aby v oběti vyolaly traumata.Co třeba znamená, když venku naprosto cizí člověk se podívá přátelsky do obličeje a pak následně odplivne?? Nejspíš informovaný provokatér, který oběť buď potká náhodně a nebo je přímo vyslán jít jí naproti.
Bylo vidno i na demonstracích takového řízeného provokatéra-herce jak prudil dnes neoblíbenou stranu-to hraný povykování a pokřikování.Oni prostě jedou podle nějakého scénáře a takové si nelze dobrým slovem udobřit, nelze s nima diskutovat.Smír naprosto vyloučen.

Ikona diskutujiciho Vaclav 2022-02-18 09:11:21 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ridim se intuici. Od malicka jsem musel resit problemy, dokonce i ve vztahu s otcem. Zrejme maji na takove bytosti cizi lide tykadla a citi, co si o nich oni mysli a pak jim ublizuji. Zustavam svuj a rikam vetsinou co si myslim. Jsem-li k tomu vyzvan. Lide to nemaji radi. Vetsina kamaradu si nezaslouzila me pratelstvi, zklamala a urazila mne hanebne. Se zenami totez. Muzi i zeny, jedno jestli se oni nebo ja rozesli se do jednoho znovu chteli vratit k memu pratelstvi. Bez vyjimky. Jsem presvedcen, ze problemy mezi lidmi jsou dane jejich hlouposti, chybami charakteru a rozmary, ktere nezvladaji. Moje vstricnost a snaha pomoci byla pojimana jako slabost a hloupost a byla pochopitelne pak zneuzivana. ‚Ve dvou se to tahne lepe‘, rika se. Je to naprosta hloupost, protoze ve vztahu uz neni nikdo svobodny jako byl sam. Neni mozne najit partnera, se kterym na delsi dobu souznite. Ja mam rad samotu i osameni. Mohu nerusene vnimat okoli, byt panem sveho casu a venovat se svym zalibam. Neni to sobeckost, jak si myslite, je to vyslednice zkusenosti dlouheho zivota a z poznani lidi. Na jedne vystave jsem videl malovany talir, jake se davaji na stenu. Na nem stalo: Vy vsichni mi muzete…
To je ovsem prehnane. Zijeme ve spolecnosti, kde musime minimum komunikace a styku s lidmi udrzovat.
Mezi inteligenci a moudrosti neni rovnitko. I inteligence sama ma spoustu rovin jako inteligence matematicka, technicka, socialni aj. Jestlize jste clenem Menzy s vysokym IQ jeste neznamena, ze jste dobry clovek, ci ze svuj zivot zvladnete. S velkou pravdepodobnosti ale urcite lepe jak Pepek Vyskoc, ktery vsechno vi a vsude byl.

Ikona diskutujiciho Peter 2022-02-18 09:50:06 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Ja mam podla iq testu 100 a test osobnosti mam architekt to je asi chyba nie? Zatial sa do mna ziadna nezamilovala aj ked sa za mnou zeny otacaju ale to je asi preto ze mam velky zadok a este ked som cerstvo ostrihany

Ikona diskutujiciho Chiron 2022-02-18 15:32:10 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Já bych to upřesnil. V článku se píše že nerozhoduji srdcem ale rozumem. Spíše bych řekl, že jsou naopak věrní svému srdci víc, než čemukoliv / komukoliv okolo. Proto se vždy nakonec rozhodnou „sobecky“, ale vždy lépe než někdo rozumovej. Myslím z hlediska konsekvencí. Jen mají ten problém, že rozhodnout se podle srdce není vždy „pragmatické“, jakže často platí vysokou cenu. Ale oni ji zaplatí rádi, i když občas budou remcat :@)

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-02-18 16:07:47
Ikona diskutujiciho
sipka

Vysoká inteligence s sebou nese schopnost podrobné analýzy a výpočtu co se vyplatí nebo co je rozumné. A to bývá v rozporu s emočním chtěním. Emoční stránka člověka často touží po spoustě věcí, které jsou však buď nereálné, nebo namalované na růžovo, nebo vypadají dobře na začátku ale časem se zvrhnou, zejména pokud jsou založeny na potřebě uspokojit své momentální chtění a pud, ale nejsou připraveny na dlouhodobý plán. Praktičnost a rozhodování rozumem je způsob, jak se tomu dá vyhnout.

Ikona diskutujiciho Chiron 2022-02-22 10:24:49
Ikona diskutujiciho
sipka

Ok, pravda, jen si nesmíme plést praktičnost s pragmatismem.

Ikona diskutujiciho Václav 2022-02-18 18:26:08 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

mám IQ 156. No asi to cítím přesně takhle, jako je v článku popsáno. 20 let rozvedený a ono to taky není žádný med, ale fakt je, že zjišťuji, že je asi lepší žádnou nehledat. Prostě si nějak zas nepřipadám extra chytrý, možná jen vrozená inteligence a svůj pohled na Svět, trochu toho duchovna a jiné životní priority. Určitě jsem skromný, TV nemám, auta jsem se zbavil, občas kolo, nekouřím nepiju a už se těším do důchodu.

Ikona diskutujiciho Alue K. Loskotová 2022-02-18 19:54:39
Ikona diskutujiciho
sipka

kde ti to měřili? 🙂

Ikona diskutujiciho Majinoo 2022-02-18 23:53:01 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

Pecka článok
Úplne to na mňa sedí.
200 dní pracujem alebo som pohlteny v knihách alebo inom štúdiu.
A 150 dní v roku sa lyžujem a sedím v aquaparku.
Nerozumiem 98% ľuďom, ak rozumiem tak len pokročilo staršej populácii.
Svet je crazy. Avšak ideme dalej…

Ikona diskutujiciho vla 2022-06-21 00:25:44 Odpovědět
Ikona diskutujiciho
sipka

To se mi zdá, že to je o jedné takové :). Jinak bych řek, že, podle sebe, může člověk vidět věci složitej, lidi složitěj a vztahy dvou složitěj na druhou, čistě tím že si uvědomuje/odlišuje víc rozměru a jejich variant a jejich kombinací. Jak to logicky dát do kupy? To snad ani nejde. Zas na druhou stranu, inteligence může vést i dál, může ukázat potřebu kompromisu, odlišení důležitého od méně, i pochopení, že to není o logice nebo né jen, nebo ne hlavně. Pochopení návaznosti vnitřního rozpoložení, pocitů v tom jak jsou proměnné. Poznání sebe, i druhého. Problém, pak může být, že vidí/chápou i věci které by jinde nevadily, na druhou stranu můžou ocenit i co by zůstalo nešimnuto. Zůžuje to možnosti, ale může i rozšířit. Záleží na tom, jak je ono víc inteligence aplikováno. Inteligence, není nutně moudrost nebo vhled. Občas se skrz ní zvětší bludiště/hřiště života tak že sama nestačí k nalezení cesty.

Napsat komentář: Chiron Zrušit odpověď na komentář

Ikona moderatora

Moderovaná diskuze: Příspěvky se zveřejňují s časovou prodlevou. Pro účast v diskuzi je třeba, aby byl váš komentář v souladu s obecnými pravidly slušného chování a podmínkami používání stránek